Acties:
  • 0Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-03 17:04

jasjenl

Liab A Tymo

Vraagje over het draadloos opladen van een iPhone 8: ik heb sinds kort een nieuwe auto (Hyundai Tucson) waarin en draadloze oplader voor telefoons zit. Nu weet ik dat het draadloos opladen niet zo snel gaat als met een kabeltje, alleen vind ik de snelheid waarmee het in mijn auto gaat wel tegenvallen: vaak is er na zo'n 40 minuten nog geen 20% bij. Is dit wat je mag verwachten van draadloos opladen? Of zou dit eigenlijk wel sneller moeten kunnen? Ik weet niet wat de specs van de oplader in mijn auto zijn, het kan natuurlijk ook daar aan liggen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
jasjenl schreef op maandag 4 juli 2022 @ 16:17:
Vraagje over het draadloos opladen van een iPhone 8: ik heb sinds kort een nieuwe auto (Hyundai Tucson) waarin en draadloze oplader voor telefoons zit. Nu weet ik dat het draadloos opladen niet zo snel gaat als met een kabeltje, alleen vind ik de snelheid waarmee het in mijn auto gaat wel tegenvallen: vaak is er na zo'n 40 minuten nog geen 20% bij. Is dit wat je mag verwachten van draadloos opladen? Of zou dit eigenlijk wel sneller moeten kunnen? Ik weet niet wat de specs van de oplader in mijn auto zijn, het kan natuurlijk ook daar aan liggen..
Klopt wel redelijk met mijn beeld van mijn iPhone 8 Plus en Kia Niro.
Ik zal ook nog eens kijken wat mijn telefoon ‘s nachts op de draadloze lader doet, wellicht is die wat sneller, maar snelladen zal die daar denk ik ook niet op doen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Hm, ok. Ik had in mijn vorige auto gewoon een oplader met draadje in de auto en was gewend dat, als mijn telefoon redelijk leeg was bij vertrek naar mijn werk, hij bij aankomst wel redelijk vol was (is een ritje van zo'n 40 minuten). Maar met draadloos opladen gaat me dat dan niet lukken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Nu online
jasjenl schreef op maandag 4 juli 2022 @ 17:30:
Hm, ok. Ik had in mijn vorige auto gewoon een oplader met draadje in de auto en was gewend dat, als mijn telefoon redelijk leeg was bij vertrek naar mijn werk, hij bij aankomst wel redelijk vol was (is een ritje van zo'n 40 minuten). Maar met draadloos opladen gaat me dat dan niet lukken.
Zo uit mijn hoofd is draadloos laden ook maar Max 5watt , wil je meer moet je een iPhone met MagSafe kopen, of iets anders als een iPhone wellicht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

PeaceNlove schreef op maandag 4 juli 2022 @ 17:33:
[...]

Zo uit mijn hoofd is draadloos laden ook maar Max 5watt , wil je meer moet je een iPhone met MagSafe kopen, of iets anders als een iPhone wellicht.
Ik zal zeker wel weer een keer een nieuwere iPhone aanschaffen, maar wilde daar sowieso mee wachten tot ze met een model komen met usb-c, om zoveel mogelijk future proof te zijn. Vooralsnog voldoet mijn iPhone 8 verder namelijk nog prima :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Nu online
jasjenl schreef op maandag 4 juli 2022 @ 17:42:
[...]

Ik zal zeker wel weer een keer een nieuwere iPhone aanschaffen, maar wilde daar sowieso mee wachten tot ze met een model komen met usb-c, om zoveel mogelijk future proof te zijn. Vooralsnog voldoet mijn iPhone 8 verder namelijk nog prima :)
Ook precies waar ik op wacht. Het enige wat me nog kan overhalen om toch nog een versie met Lightning te nemen is wanneer CarPlay bedraad niet blijkt te werken met de USB-a poort van mijn auto

• PeaceNlove
  • Nu online
iOS 16 staat er op bij mij. Bijna 5 jaar oud inmiddels, maar in veel gevallen nog steeds een prima telefoon. Laatst wel een Teams overleg gedaan, dat was wat te veel van het goede. Telefoon was bloedheet en ik had een flink legere accu. Maar afgezien daarvan kan ik er mooi nog weer een jaar tegenaan _/-\o_
Pagina: 1 ... 32 33 34 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee