Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 01:24
@Hackus Ok, dat is dan inderdaad duidelijk. Alhoewel ze komt vanaf een iPhone 6s, maar die is qua beeldscherm (ze heeft ze naast elkaar gehouden) nagenoeg hetzelfde.
Maar verschil in resolutie oid zou idd wel kunnen.

Internet schijnt ook te hikken zo nu en dan. Kan dat te maken hebben met T-Mobile? Of was dat alleen bellen. Ga nog wel even op zoek. Zo te lezen wel. Moet nog even van mijn vrouw horen of dat het probleem is. Maar verwacht het wel.

Arunia wijzigde deze reactie 23-03-2018 11:45 (35%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• jasjenl
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 21-02 14:15

jasjenl

Liab A Tymo

quote:
Arunia schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:41:
@Hackus Ok, dat is dan inderdaad duidelijk. Alhoewel ze komt vanaf een iPhone 6s, maar die is qua beeldscherm (ze heeft ze naast elkaar gehouden) nagenoeg hetzelfde.
Maar verschil in resolutie oid zou idd wel kunnen.
Resolutie van een 6s en 8 is exact hetzelfde.

AMD Athlon 64 X2 4600+ Venice/Asus A8N-SLI/Gainward Bliss 8800GT PCX/Corsair Valueselect PC3200 4x512 MB/Samsung Spinpoint 250gb/Benq DW 1640/Thermaltake Tsunami/Scythe Ninja/Nexus NX-5000/Dell 2405FPW

• Skinnyice
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23-02 15:05
Vanaf vrijdag zal ik ook in het bezit zijn van een schitterende iPhone 8.

Nu wil ik mijn in-ears gaan gebruiken (Shure SE535) en vroeg me af hoe mensen hier deze gebruiken.
Gebruikt iedereen de meegeleverde 3.5mm adapter? Lees er in ieder geval veel slechte berichten over dat die een maandje meegaat. Of gebruiken mensen een bluetooth adapter?

• F. Scaglietti
  • Registratie: juli 2015
  • Niet online
quote:
Skinnyice schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:02:

Nu wil ik mijn in-ears gaan gebruiken (Shure SE535) en vroeg me af hoe mensen hier deze gebruiken.
Gebruikt iedereen de meegeleverde 3.5mm adapter? Lees er in ieder geval veel slechte berichten over dat die een maandje meegaat. Of gebruiken mensen een bluetooth adapter?
Ik gebruik zelf lightning oortjes en Bluetooth

• PeaceNlove
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21:02
quote:
Skinnyice schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:02:

Heb mijn adapter sinds september meerdere malen per week in gebruik en los in de laptoptas slingeren en tot nu toe gaat het prima en zie ik geen slijtsporen. Weerhield me overigens niet van het bestellen van een BeatsX 8)

• Skinnyice
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23-02 15:05
quote:
PeaceNlove schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:16:
[...]

Heb mijn adapter sinds september meerdere malen per week in gebruik en los in de laptoptas slingeren en tot nu toe gaat het prima en zie ik geen slijtsporen. Weerhield me overigens niet van het bestellen van een BeatsX 8)
Oh top, dat is fijn om te horen! Als ik de reviews moest geloven op de apple site zelf waren ze echt in no-time kapot, maar vaak zijn het ook de negatieven die zo'n review plaatsen uiteraard.
Kan niet wachten tot vrijdag!

• Milan1NL
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 23-02 11:24
Ik haal hem zaterdag 😄.. Kan zelf niet meer wachten.. Kom vanaf een SE

• harveydwijs2
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 00:02
Sinds eergisteren weer in het bezit van een iPhone. Ditmaal een iPhone 8 Plus :)
Man o man wat is dit een fantastisch toestel! Niets dan lof voor de iPhone 8 Plus.

Hoewel... het laden met de bijgeleverde 5W adapter is zo ontzettend traag (komend van een S8, V30 etc).

Wat voor opties heb ik met adapters? Zelf had ik vroeger een iPad stekker, maar ik vraag me af of er een betere "budget" optie is :)

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

quote:
harveydwijs2 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:14:
Sinds eergisteren weer in het bezit van een iPhone. Ditmaal een iPhone 8 Plus :)
Man o man wat is dit een fantastisch toestel! Niets dan lof voor de iPhone 8 Plus.

Hoewel... het laden met de bijgeleverde 5W adapter is zo ontzettend traag (komend van een S8, V30 etc).

Wat voor opties heb ik met adapters? Zelf had ik vroeger een iPad stekker, maar ik vraag me af of er een betere "budget" optie is :)
De reguliere 8 laad best snel vind ik. De 8 plus heeft een batterij met meer capaciteit, dat kan iets langer duren. Sommigen gebruiken hun iPad lader, maar daar waag ik mij niet aan. Draadloos is ook een optie btw up to 7.5w sinds iOS 11.2

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• harveydwijs2
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 00:02
quote:
Hackus schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:18:
[...]

De reguliere 8 laad best snel vind ik. De 8 plus heeft een batterij met meer capaciteit, dat kan iets langer duren. Sommigen gebruiken hun iPad lader, maar daar waag ik mij niet aan. Draadloos is ook een optie btw up to 7.5w sinds iOS 11.2
Mag ik vragen waarom je geen iPad lader gebruik? :)

Er is ook een 29W lader en die zou volgens Apple "veilig" moeten zijn voor fast charging. De iPad lader is 12W dus in mijn ogen lijkt het me volkomen veilig

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 01:24
Meer stroom (ampère) is niet erg, dat is wat de adapter kan leveren als het gevraagd wordt.
Keer spanning (volt) is wel schadelijk. Dus gewoon doen.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Hackus
  • Niet online

Hackus

quote:
harveydwijs2 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:20:
[...]

Mag ik vragen waarom je geen iPad lader gebruik? :)

Er is ook een 29W lader en die zou volgens Apple "veilig" moeten zijn voor fast charging. De iPad lader is 12W dus in mijn ogen lijkt het me volkomen veilig
Zit tussen m'n oren denk ik 😉

• Milan1NL
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 23-02 11:24
quote:
Milan1NL schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:23:
Ik haal hem zaterdag 😄.. Kan zelf niet meer wachten.. Kom vanaf een SE
Terug komend op dit:

In de winkel leek hij ietsjes groter. Maar nu ik hem (Zwolle had voorraad media markt) heb.. Wow voelt echt groter aan als een SE. Maar wel leuke upgrade. Met volle tervredenheid :)
Terugkomend op mijn lange saga met de knal op live photos met flits: dit probleem lijkt nu in iOS 11.3 geadresseerd te zijn en is daarmee opgelost.

Blijkt dat het toch zin heeft gehad om zoveel moeite te doen, toestellen opsturen naar Ierland en info te verzamelen en dergelijken I guess. :P

Opgelost op zowel iPhone X als iPhone 8.
I’m a happy camper. Ergerde me rot aan dat probleem. :X

WhatsappHack wijzigde deze reactie 29-03-2018 23:26 (4%)

• Darks
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23-02 10:32
Ik slaag er niet meer in om op de klassieke manier foto's te kopiëren van mijn iPhone naar mijn PC.

1. iPhone aangesloten op de PC via USB 3.0 poort.
2. Melding 'vertrouw deze computer' aanvaarden.
3. iPhone verschijnt in 'Deze computer' en ik kan de folders met de foto's raadplegen.
4. Ik selecteer het nodige, en verplaats/kopieer dit naar een mapje op de harde schijf. (balkje begint te lopen)

En dan krijg ik na 1-2 minuten plots een foutmelding, dat het apparaat/bestand onbereikbaar is en de overdracht wordt afgebroken. Ik kan dan de iPhone dan nog raadplegen via 'Deze computer' maar wanneer ik een foto wil openen krijg ik opnieuw deze foutmelding.

Iemand een idee wat ik over het hoofd zie? Alvast mijn dank

Gamertag: I Darks I

• Hackus
  • Niet online

Hackus

@Darks iCloud for windows al geprobeerd ? https://support.apple.com/en-us/HT204283

• Zarhrezz
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 23-02 17:52
Ik regel het via OneDrive...Apple PC software is ondermaats, Microsoft levert wel goede iOS apps. Het enige wat wat lastig gaat is slow-motion filmpjes van iPhone naar PC krijgen (nogal zoeken in OneDrive app waar dat precies zit).

<GOT> Zarhrezz#2885

• Darks
quote:
Ja, maar ik vind het niet echt handig. Ik zit ook al eeuwen tegen mijn iCloud limiet dus er zijn reeds lang geen foto's meer toegevoegd aan iCloud.

Ik probeer dus gewoon een simpele back up folder te maken gelijk ik al 10 jaar doe, maar ik vraag me dus af waar die foutmelding vandaan komt.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

quote:
Darks schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:37:
[...]

Ja, maar ik vind het niet echt handig. Ik zit ook al eeuwen tegen mijn iCloud limiet dus er zijn reeds lang geen foto's meer toegevoegd aan iCloud.

Ik probeer dus gewoon een simpele back up folder te maken gelijk ik al 10 jaar doe, maar ik vraag me dus af waar die foutmelding vandaan komt.
Ik denk zelf van de HEIC, foto format. Ik gebruik zelf geen windows pc voor back-up.
USB 2 poort, kun je ook proberen.

Hackus wijzigde deze reactie 03-04-2018 21:23 (3%)

• ralpje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22-02 20:03

ralpje

Deugpopje

quote:
Darks schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:04:
Ik slaag er niet meer in om op de klassieke manier foto's te kopiëren van mijn iPhone naar mijn PC.

1. iPhone aangesloten op de PC via USB 3.0 poort.
(...)

Iemand een idee wat ik over het hoofd zie? Alvast mijn dank
Gebruik je de meegeleverde kabel of een 3rd party ding? Ik heb dit issue wel eens gehad met een no-name kabeltje, vervolgens met de reguliere kabel ging het wel goed.

365Dude - Strava

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 06:03
@Darks is de iPhone ook ontgrendeld tijdens dit proces want volgens mij gaat er daar ook wel eens wat mis heb ik het idee.
Dus als de iPhone weer in slaap stand schiet wil hij ook wel eens weer verdwijnen uit dat rijtje .
Hier gaat het de ene keer wel in een keer goed en de andere keer moet ik hem ook verschillende keren loskoppelen voor dat het lukt.
@Darks iFunbox gebruiken. Werkt geweldig :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Darks
quote:
Roos79 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:33:
@Darks is de iPhone ook ontgrendeld tijdens dit proces want volgens mij gaat er daar ook wel eens wat mis heb ik het idee.
Dus als de iPhone weer in slaap stand schiet wil hij ook wel eens weer verdwijnen uit dat rijtje .
Hier gaat het de ene keer wel in een keer goed en de andere keer moet ik hem ook verschillende keren loskoppelen voor dat het lukt.
Denk dat het probleem daar inderdaad zit, want na veelvuldig proberen is het dan toch gelukt om alles te kopiëren.

• F. Scaglietti
  • Niet online
-

F. Scaglietti wijzigde deze reactie 05-04-2018 00:35 (100%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19:44
Het lijkt erop dat de PRODUCT RED versie morgen uitkomt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

quote:
PBP schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:37:
Ik heb een 7 Red gehad. Maar omdat ik een hoesje gebruik zie je er weinig van.
om het zonder hoesje te gebruiken vind ik zonde. Er mag wel een 8S komen :)

Hackus wijzigde deze reactie 08-04-2018 20:43 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:32

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
PBP schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:37:
Fet! Jammer dat dit gerucht alleen voor de 8/8+ geld. Ik zou mijn X direct verkopen voor een X Red als die uit zou komen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
Donstil schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:27:
[...]

Fet! Jammer dat dit gerucht alleen voor de 8/8+ geld. Ik zou mijn X direct verkopen voor een X Red als die uit zou komen.
+1

A wise man once said: 'Work is not a place."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19:29
iPhone 8 Product red met zwarte voorkant! Voor het eerst dat een nieuwe kleur uitkomt met een zwarte voorkant in plaats van wit.

mprkooij wijzigde deze reactie 09-04-2018 15:06 (27%)

Ik vond dat wit altijd wel wat hebben persoonlijk, maar begrijp de keuze wel :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• heppe01
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 22-02 21:27
Deze rode mag er zeker wel wezen zeker met een zwarte voorkant in plaats van het wit. Blijft deze het gehele jaar/jaren verkrijgbaar?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Red 8 lijkt een wat meer glimmende behuizing tov Red7.

Hackus wijzigde deze reactie 14-04-2018 08:42 (20%)

• TheDuJa
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 00:01
quote:
Hackus schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:40:
Red 8 lijkt een wat meer glimmende behuizing tov Red7.
[video]
Vrij normaal aangezien de 8 (Plus) een achterkant van glas heeft en de 7 (Plus) aluminium gebruikt 😉

• beccie
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23-02 11:53
Ik krijg mijn 8 komende week binnen, ik kom van een 6. Dus ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen!

• Robehr
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 12-02 16:33
Ik heb nu een 7 Plus en overweeg een normale 8. Ben het formaat van de Plus beu. Behalve dan wat gebruiksvriendelijkheid ga ik nog ergens blij van worden? Ik mis de camera van de Plus natuurlijk wat ik dan wel weer jammer vind.

Sony Bravia KDL 50W815b - Apple iPhone 6 Gold 16gb - Apple iPad Air 2 Gold 16gb - Sony PlayStation 4

• Hackus
  • Niet online

Hackus

quote:
Robehr schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:47:
Ik heb nu een 7 Plus en overweeg een normale 8. Ben het formaat van de Plus beu. Behalve dan wat gebruiksvriendelijkheid ga ik nog ergens blij van worden? Ik mis de camera van de Plus natuurlijk wat ik dan wel weer jammer vind.
In jouw geval zou ik wachten tot wat er dit jaar uit komt. Ik kan niet oordelen over 7 plus, maar heb wel gewone 7 en 8. Dat is geen (update) waard is mijn mening. In mijn geval RED 7 die ik weg heb gedaan en reguliere 8 heb gehaald. Tijdje voor goede 7 gekeken (2e hands), maar toch nieuwe 8 gekocht. als je het goed kunt verkopen, kun je het overwegen, of evt met Ab.

• beccie
Opgelost, hoop ik! :P

beccie wijzigde deze reactie 17-04-2018 17:27 (254%)

• beccie
Ik moet zeggen dat de belkwaliteit een stuk beter is dan bij mijn 6. Was een beetje bang voor de verhalen ivm T-mobile. Maar tot nu gaat bellen goed! Toestel is ook lekker snel, alles laad nu een stuk sneller en bewerkingen gaan ook beter. Meer geheugen, mijn 6 had 16 GB en ik kon merken dat die wel steeds aan zijn max zat. De kleur ja nog even wennen, maar dat komt wel. Tot nu toe ben ik tevreden.

• beccie
Zijn er mensen met ervaringen met een caudabe hoesje en dan de luicid clear versie? Ik heb al gezocht binnen dit topic maar kon alleen terugvinden dat ze mooi zijn. Niet of ze ook stevig zijn en goed beschermen? Want ze zijn nogal minimalistisch toch?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

quote:
beccie schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:05:
Zijn er mensen met ervaringen met een caudabe hoesje en dan de luicid clear versie? Ik heb al gezocht binnen dit topic maar kon alleen terugvinden dat ze mooi zijn. Niet of ze ook stevig zijn en goed beschermen? Want ze zijn nogal minimalistisch toch?
Ken ik niet, mijn vrouw heeft deze Spigen Liquid Crystal

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 23-02 16:36
quote:
ik zweer bij Vaultskin :)

Bing

• sennalonso1981
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 09-05-2018
De foto kwaliteit van de 8 is toch wel merkbaar beter als die van de 7. In iedergeval voor mijn ogen.
quote:
Ja, zowel voor de 8 als X in bezit.
Zijn prima hoesjes. Ze beschermen goed tegen stoten. Of ze de iPhone ook echt zullen beschermen tegen een val van relatief grote hoogte: geen idee, dat ga ik niet testen. :P Ze beweren geloof ik dat die Lucid Clear getest is op 1 meter boven de grond. Ik geloof het graag, maar zorg liever gewoon dat ik m'n toestel niet laat vallen. :+

Ik heb met wat tegenzin (ik haat hoesjes/bumpers/covers!) zo'n hoesje + belkin screenprotector.
Goede combinatie. Screenprotector bij AMAC erop laten knallen.

Het enige nadeel aan de Caudabe is dat als je hem eraf hebt gehaald om schoon te maken hij soms een paar dagen een beetje kraakt bij gebruikt tot ie z'n vorm weer beter heeft aangenomen. Verder is het een prima hoesje.

• beccie
Ah fijn! Dankjewel voor je ervaring! En heeft het hoesje ook een lip? Legde mijn 6 namelijk vaak ondersteboven.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Voor degene die hun iPhone 'de look' van product Red willen geven, zijn er goede en goedkope skins van oa D-Brand YouTube: $10 RED iPhone X Skin vs $800 RED iPhone 8

quote:
beccie schreef op zondag 22 april 2018 @ 11:28:
Ah fijn! Dankjewel voor je ervaring! En heeft het hoesje ook een lip? Legde mijn 6 namelijk vaak ondersteboven.
Je bedoelt een iets opstaand randje voor het display?
Ja, maar heel minimaal :P De camera krijgt ook bescherming van een iets opstaand randje.

Bij al die harde covers moet je de boel wel schoonhouden trouwens.
Ik heb hier een keer gehad dat er wat zand tussen was gekomen (de hele wijk ligt hier open en 't waait nogal, dusja...), dat komt er dan tussen en kan krassen veroorzaken op de zijkant.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 27-04-2018 00:26 (25%)

• beccie
Ah okee, dank voor de tip! Denk dat ik er ook een bestel dan. En regelmatig schoonmaken dan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 14-02 21:28
Ik heb vrijdag als vervanging van mijn 2 jaar oude iPhone SE de iPhone 8 product red gekocht.
En ik moet zeggen wouw! Het is echt brandweerwagen rood.
Ik zal even een foto bijvoegen voor de liefhebbers. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

De laatste dagen gaat de batterij langer mee dan voorheen. Het gaat de goede kant op (11.3.1)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Tele2 draait nu een leuke aanbieding met de iPhone 8 i.c.m. een abo. Verkrijgbaar via hun webshop, zelf via mobiel.nl aangeschaft. Prijs is daar nog iets scherper: € 529 voor een toestel i.c.m. maandelijks opzegbaar abonnement.

• Fylax
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 19:25
Ik neem aan dat het niet normaal is dat al na een halfjaar mijn Maximum Capacity van 100% Maar 94% is gezakt? Hij was vijf dagen geleden nog 96%, nu 94%.

• F. Scaglietti
  • Niet online
quote:
Paperbag24 schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:17:
Ik heb vrijdag als vervanging van mijn 2 jaar oude iPhone SE de iPhone 8 product red gekocht.
En ik moet zeggen wouw! Het is echt brandweerwagen rood.
Ik zal even een foto bijvoegen voor de liefhebbers. :)
Waar is de foto?

• F. Scaglietti
  • Niet online
quote:
Fylax schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:18:
Ik neem aan dat het niet normaal is dat al na een halfjaar mijn Maximum Capacity van 100% Maar 94% is gezakt? Hij was vijf dagen geleden nog 96%, nu 94%.
Kan, mijne is naar 90% gezakt na 16 maanden

• Hackus
  • Niet online

Hackus

quote:
Ten 1e is het een Beta versie, dus kan iets afwijken. Ten 2e een batterij slijt.
6% in 6mnd is 1% p/mnd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22-02 14:38
quote:
Ik weet er het fijne niet van, maar snel laden schijnt slechter te zijn voor de levensduur van de batterij. Ik laad mijn 8 Plus ieder nacht "langzaam" (draadloos) op en zit nog op 100% na 9 maanden. Als je toch tijd hebt 's nachts tijdens het slapen zou je er dus voor kunnen kiezen niet te snel te laden. Snel laden zou je wel af en toe als een quick fix kunnen gebruiken overdag als het echt moet.

Ik gebruik mijn telefoon niet heel intensief dus hij hoeft ook niet enorm veel op te laden, dat scheelt ook natuurlijk.

Yippie kayak, other buckets!

• dafmay
  • Laatst online: 22:12
Een vraag voor de kenners hier. Mijn collega stapt over van iOs naar Android (I know...I know...) en gebruikt Outlook voor (zakelijke) emails en contactpersonen. Binnen Outlook for Android lijken zijn contacten echter niet te worden gesynchroniseerd, terwijl emails wel en alle instellingen voor het synchroniseren en het opslaan van contacten (specifieke optie) aan staan en juist zijn.

Ik besef mij dat dit wellicht iets specifiek Android kan zijn en hier wellicht niet thuishoort, maar misschien zijn er toevallig gebruikers die dit ook al eens hebben meegemaakt vanuit een overstap?

Ben benieuwd...alvast veel dank voor de hulp en het meedenken.

• tom.cx
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 08-02 11:55
quote:
dafmay schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:21:
Een vraag voor de kenners hier. Mijn collega stapt over van iOs naar Android (I know...I know...) en gebruikt Outlook voor (zakelijke) emails en contactpersonen. Binnen Outlook for Android lijken zijn contacten echter niet te worden gesynchroniseerd, terwijl emails wel en alle instellingen voor het synchroniseren en het opslaan van contacten (specifieke optie) aan staan en juist zijn.

Ik besef mij dat dit wellicht iets specifiek Android kan zijn en hier wellicht niet thuishoort, maar misschien zijn er toevallig gebruikers die dit ook al eens hebben meegemaakt vanuit een overstap?

Ben benieuwd...alvast veel dank voor de hulp en het meedenken.
De outlook app slaat ze op in de Cloud van Microsoft en niet in de contacten van de telefoon zelf. Ze zouden dus wel over moeten gaan als hij de outlook app gebruikt heeft op iOS en nu op Android gaat gebruiken.

P.s. Denk overigens niet dat dit de juiste plek is om over Android te vragen :+ :X

• dafmay
  • Laatst online: 22:12
quote:
tom.cx schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:34:
[...]

De outlook app slaat ze op in de Cloud van Microsoft en niet in de contacten van de telefoon zelf. Ze zouden dus wel over moeten gaan als hij de outlook app gebruikt heeft op iOS en nu op Android gaat gebruiken.

P.s. Denk overigens niet dat dit de juiste plek is om over Android te vragen :+ :X
Thanks voor de input. Ja niet helemaal de juiste plek mee eens, maar was proberen waard ivm ios/android. Ik zal mijn post in het andere topic wissen.

• ralpje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22-02 20:03

ralpje

Deugpopje

En als het om een zakelijk account gaat: wat zegt IT / de helpdesk?

365Dude - Strava

• Gaat niet door158
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23-02 16:15
Sinds kort maakt de trilfunctie van mijn iPhone een mechanisch geluid. Het klinkt alsof er iets los zit in de motor. Toevallig iemand bekent met het probleem? Ik neem aan dat ze dit onderdeel wel kunnen vervangen alleen vraag ik me af of dit dagen gaat duren of dat ze het direct kunnen fixen.

• tom.cx
quote:
Gaat niet door158 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:45:
Sinds kort maakt de trilfunctie van mijn iPhone een mechanisch geluid. Het klinkt alsof er iets los zit in de motor. Toevallig iemand bekent met het probleem? Ik neem aan dat ze dit onderdeel wel kunnen vervangen alleen vraag ik me af of dit dagen gaat duren of dat ze het direct kunnen fixen.
Sommige onderdellen kunnen ze bij een Apple Store zeer snel vervangen. Dan kan je hem maximaal een paar dagen kwijt zijn.

• SammeKamminga
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 17-01 21:16
Ik ben van plan een nieuwe iPhone 8 te kopen, ik wilde dit echter in september/oktober doen, maar mijn huidige telefoon is wel aan vervanging toe en ik ga over 2 weken op vakantie. Nu is mijn vraag: Is het prijsverschil tussen nu en en bij de release van de nieuwe iPhone zo groot?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

quote:
SammeKamminga schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:16:
Ik ben van plan een nieuwe iPhone 8 te kopen, ik wilde dit echter in september/oktober doen, maar mijn huidige telefoon is wel aan vervanging toe en ik ga over 2 weken op vakantie. Nu is mijn vraag: Is het prijsverschil tussen nu en en bij de release van de nieuwe iPhone zo groot?
Dat blijft speculatie. wat is er met je huidige toestel ?
Ik zou niet zo snel een nieuwe iPhone meenemen op vakantie.

• SammeKamminga
quote:
Hackus schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:21:
[...]

Dat blijft speculatie. wat is er met je huidige toestel ?
Ik zou niet zo snel een nieuwe iPhone meenemen op vakantie.
Het scherm van mijn telefoon is deels zwart/paarsachtig, en een reparatie zou ik onnodig vinden als je kijkt naar de prijs van het toestel (Huawei P9 lite) en het feit dat ik dus een iPhone ga kopen. Ik ga trouwens ook niet echt op vakantie, het is een schoolexcursie, maar de reden waarom ik dan die iPhone mee zou willen nemen is omdat ik dan mooie foto's kan maken.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

@SammeKamminga oa hier kun je kijken voor aanbiedingen.(evt. met abonnement)
als je voor Ab. kiest met toestel. dan kun je voor max €10,-p/mnd toestelbetaling kiezen, dan komt er geen BKR reg. (- €250)

• SammeKamminga
quote:
Hackus schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:36:
@SammeKamminga oa hier kun je kijken voor aanbiedingen.(evt. met abonnement)
als je voor Ab. kiest met toestel. dan kun je voor max €10,-p/mnd toestelbetaling kiezen, dan komt er geen BKR reg. (- €250)
Bedankt, maar je weet niet hoe duur de iPhone 8 zal zijn in september/oktober? Hij wordt niet veel goedkoper zeker? Bij €600 houdt het wel op of niet?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

@SammeKamminga Dat denk ik niet. Maar zoals ik zei, is dat speculatie. Je weet ook nooit of er in aug ineens een gunstige aanbieding is.

• Snorro
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20-02 15:18
quote:
SammeKamminga schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:16:
Slechts anecdotische eigen ervaring, maar toch:

Ik heb enkele jaren geleden de maanden naar de introductie van de iPhone 6 ook afgewacht, voornamelijk in de hoop dat de 5s dan in prijs zou zakken. Van een prijsdaling voor de 5s was echter geen sprake en uiteindelijk heb ik maanden voor niks zitten te wachten terwijl mijn iPhone 4 echt wel aan vervanging toe was. Momenteel hetzelfde verhaal met mijn 5s en ik heb dan ook besloten om gewoon nu over te gaan op de 8!

• NielsTn
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 02:16

NielsTn

4.830 Wp + QSolar 10,9GJ

quote:
Snorro schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:43:
[...]

Slechts anecdotische eigen ervaring, maar toch:

Ik heb enkele jaren geleden de maanden naar de introductie van de iPhone 6 ook afgewacht, voornamelijk in de hoop dat de 5s dan in prijs zou zakken. Van een prijsdaling voor de 5s was echter geen sprake en uiteindelijk heb ik maanden voor niks zitten te wachten terwijl mijn iPhone 4 echt wel aan vervanging toe was. Momenteel hetzelfde verhaal met mijn 5s en ik heb dan ook besloten om gewoon nu over te gaan op de 8!
idem hier, maar gelijk de sprong van 6s/16Gb naar de 8plus gemaakt, mede door de tele/normale lens als camera. En met het vele filmen/fotograferen 'bit the bullet' voor 256Gb.

• SammeKamminga
quote:
Hackus schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 12:32:
@SammeKamminga Dat denk ik niet. Maar zoals ik zei, is dat speculatie. Je weet ook nooit of er in aug ineens een gunstige aanbieding is.
Oke, bedankt. €25 meer of minder maakt mij niet zoveel uit

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23-02 14:50
quote:
Bedankt, maar je weet niet hoe duur de iPhone 8 zal zijn in september/oktober? Hij wordt niet veel goedkoper zeker? Bij €600 houdt het wel op of niet?
In september worden er nieuwe iPhone modellen gelanceerd en zal de iPhone 8 (plus) wellicht zakken in prijs, beetje te vergelijken met de iPhone 7 (plus).
De iPhone 8 kost € 809 en de iPhone 7 € 639 (BE prijzen), en dus een prijsverschil van €160.
Als Apple de iPhone 8 (plus) blijft proceduren mag je toch dergelijke prijs hanteren na de lancering van de nieuwe iPhone modellen.

MS SP3 i5/8Gb/256Gb - Fujifilm X-T1/X70

• DylanE
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23-02 17:42
quote:
jmk schreef op zondag 10 juni 2018 @ 11:56:
[...]

Ik weet er het fijne niet van, maar snel laden schijnt slechter te zijn voor de levensduur van de batterij. Ik laad mijn 8 Plus ieder nacht "langzaam" (draadloos) op en zit nog op 100% na 9 maanden. Als je toch tijd hebt 's nachts tijdens het slapen zou je er dus voor kunnen kiezen niet te snel te laden. Snel laden zou je wel af en toe als een quick fix kunnen gebruiken overdag als het echt moet.

Ik gebruik mijn telefoon niet heel intensief dus hij hoeft ook niet enorm veel op te laden, dat scheelt ook natuurlijk.
Ik gebruik een snellader sinds dag 1, ik laad om de dag op. Percentage staat nu op 96%, aangeschaft op 01-10-2017.

i7 8700k | Inno3D GTX 1080 Ti X3 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon | 16GB | 960 EVO 250GB | RM650x | Prusa i3 MK3 & Prusa BEAR V2 MK3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vaniska
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19:45
Vanmorgen lekker uitgeslapen, want mijn wekker was niet gegaan, vreemd.
Kijk ik op m'n telefoon, hartstikke dood.
Hij was al bijna leeg voor het slapen, heb hem aan de lader gehangen maar er gebeurd niks?
Heb zojuist verschillende laders geprobeerd, maar de telefoon geeft geen signaal van leven ;/

Iemand al eerder meegemaakt dat de batterij er ineens mee kapt? Heb al wat gegoogled en die zeggen allemaal een hard reset te doen. Dit heb ik geprobeerd maar er gebeurd niks. Vrees het ergste, net 2 dagen voordat ik op vakantie ben ..

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

@Vaniska kijk sowieso even dat de laadingang schoon en droog is van stof. (lader en kabel liefst org. of MFI)
probeer het eens aan geaarde wandcontactdoos.(soms helpt het om de achterkant te verwarmen met een haar fohn)

Hackus wijzigde deze reactie 01-07-2018 09:43 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vaniska
quote:
Hackus schreef op zondag 1 juli 2018 @ 09:42:
@Vaniska kijk sowieso even dat de laadingang schoon en droog is van stof. (lader en kabel liefst org. of MFI)
probeer het eens aan geaarde wandcontactdoos.(soms helpt het om de achterkant te verwarmen met een haar fohn)
Al gekeken naar de connector, maar die ziet er super clean uit.

https://www.macrumors.com...eset-iphone-8-and-8-plus/
Force geprobeerd, en reset. Geen van beide werkt. Mooi dat een telefoon gewoon defect kan raken zonder iets te doen, klinkt als een degelijk toestel van 1000€ :+

Z.s.m. apple store en daarna geen iPhone meer voor mij. Bah.

Vaniska wijzigde deze reactie 01-07-2018 11:09 (28%)

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20-02 22:46
quote:
Vaniska schreef op zondag 1 juli 2018 @ 09:47:
[...]

Al gekeken naar de connector, maar die ziet er super clean uit.

https://www.macrumors.com...eset-iphone-8-and-8-plus/
Force geprobeerd, en reset. Geen van beide werkt. Mooi dat een telefoon gewoon defect kan raken zonder iets te doen, klinkt als een degelijk toestel van 1000€ :+

Z.s.m. apple store en daarna geen iPhone meer voor mij. Bah.
Soms raakt de chip die de batterij calibreert uit balans en geeft een lager percentage left aan dan er daadwerkelijk in zit. Sterker nog: je zou soms zelfs naar je telefoon kunnen kijken en dan in een minuut bijv. gewoon 10% of meer eraf zien gaan. Daar is een procedure voor en daarna werkt hij weer prima.
Dit heb ik zelf meegemaakt en op het internet heb ik er ook het nodige over gelezen (toen het mij overkwam).

Als dit het probleem is, is het m.i. geen reden om meteen zo drastisch naar 'nooit meer een iPhone voor mij' te grijpen, want dan is het probleem verholpen. Maar ieder zijn ding natuurlijk. _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vaniska
quote:
Zonnetje83 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:49:
[...]

Soms raakt de chip die de batterij calibreert uit balans en geeft een lager percentage left aan dan er daadwerkelijk in zit. Sterker nog: je zou soms zelfs naar je telefoon kunnen kijken en dan in een minuut bijv. gewoon 10% of meer eraf zien gaan. Daar is een procedure voor en daarna werkt hij weer prima.
Dit heb ik zelf meegemaakt en op het internet heb ik er ook het nodige over gelezen (toen het mij overkwam).

Als dit het probleem is, is het m.i. geen reden om meteen zo drastisch naar 'nooit meer een iPhone voor mij' te grijpen, want dan is het probleem verholpen. Maar ieder zijn ding natuurlijk. _/-\o_
Nooit meer een iPhone heeft bij mij overigens wel meerdere redenen dan dit hoor, dit was meer 'de druppel'
Overigens telefoon nog steeds niet aan de praat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zonnetje83
quote:
Vaniska schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:50:
[...]

Nooit meer een iPhone heeft bij mij overigens wel meerdere redenen dan dit hoor, dit was meer 'de druppel'
Overigens telefoon nog steeds niet aan de praat.
Helemaal prima hoor, als je zulke slechte ervaringen hebt dan spreek ik die niet tegen en dan kies je 'gewoon' voor iets anders. Met dat accuprobleem zoals ik die meldde had ik toen last, maar verder heb ik al jaren vrijwel probleemloos rondgelopen. Ik ben bang dat jij 'gewoon' erg veel pech gehad hebt.

Wat je ook kiest, ik wens je er veel plezier mee.

M.b.t. jou opmerking 'niet aan de praat': als je hem aan de laadkabel legt en na bijv. 10 minuten (even ruim genomen) aan probeert te zetten, dan gebeurt er helemaal niets?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vaniska
quote:
Zonnetje83 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:56:
[...]

M.b.t. jou opmerking 'niet aan de praat': als je hem aan de laadkabel legt en na bijv. 10 minuten (even ruim genomen) aan probeert te zetten, dan gebeurt er helemaal niets?
Nee helaas, de telefoon zit al een uur of 2 aan de lader nu. De lader werkt wel want de telefoon vd zaak laad wel op. Klinkt inderdaad als domme pech. Even afwachten dan maar, en morgen wellicht even Apple bellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zonnetje83
Hmm ja, dan lijkt het toch echt aan de iPhone te liggen....balen zeg! Hopen dat het snel weer goedkomt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• connos
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:45
quote:
Vaniska schreef op zondag 1 juli 2018 @ 14:01:
[...]Nee helaas, de telefoon zit al een uur of 2 aan de lader nu. De lader werkt wel want de telefoon vd zaak laad wel op. Klinkt inderdaad als domme pech. Even afwachten dan maar, en morgen wellicht even Apple bellen.
Probeer anders de iPhone te resetten als ‘ie aan de lader hangt. Standby en hone tegelijk indrukken voor 10 sec.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vaniska
quote:
connos schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:35:
[...]

Probeer anders de iPhone te resetten als ‘ie aan de lader hangt. Standby en hone tegelijk indrukken voor 10 sec.
Alles geprobeerd helaas. Overigens is de home button niet meer relevant voor force/reset.
Helaas, ga dinsdag op vakantie naar Ibiza, en dus zonder telefoon. Bah.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SammeKamminga
Hoi,

ik ben van plan een nieuwe telefoon te kopen. Het wordt óf een iPhone 7 óf een iPhone 8. Zou ik spijt krijgen als ik de 7 haal in plaats van de 8?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

** Methode om een 8 hard te resetten is:

Klik vol up (alleen klikken gelijk loslaten)
Klik vol dwn " "
Houdt pwr button ingedrukt tot Apple teken verschijnt (10-15 sec)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tom.cx
quote:
SammeKamminga schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:59:
Hoi,

ik ben van plan een nieuwe telefoon te kopen. Het wordt óf een iPhone 7 óf een iPhone 8. Zou ik spijt krijgen als ik de 7 haal in plaats van de 8?
Ligt er aan of je gehecht ben aan je jack en hoe belangrijk je snelheid vind. Over updates hoef je je sowieso geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RigolleM
quote:
[Ligt er aan of je gehecht ben aan je jack en hoe belangrijk je snelheid vind. Over updates hoef je je sowieso geen zorgen te maken.
Je vergeet toch 2 belangrijke zaken: dubbele opslag (32 -> 64Gb) en draadloos opladen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SammeKamminga
quote:
RigolleM schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:23:
[...]

Je vergeet toch 2 belangrijke zaken: dubbele opslag (32 -> 64Gb) en draadloos opladen
Waar is draadloos opladen eigenlijk goed voor? Je moet altijd een extra accessoires meenemen. Dan zou ik eerder snelladen als pluspunt noemen, alleen lijkt me dat funest voor de telefoon zelf. Je betaalt ook voor de extra opslag, maar 32 GB is genoeg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SammeKamminga
quote:
tom.cx schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:25:
[...]

Ligt er aan of je gehecht ben aan je jack en hoe belangrijk je snelheid vind. Over updates hoef je je sowieso geen zorgen te maken.
Gehecht aan de jack? De iPhone 7 heeft ook geen headphone jack.

Ik vind snelheid wel belangrijk, maar niet superbelangrijk; ik speel niet echt games op mijn telefoon maar hij moet in ieder geval niet vastlopen als ik op Snapchat of Youtube zit bijvoorbeeld, dat is het meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Laatst online: 01:03
quote:
Hackus schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:01:
** Methode om een 8 hard te resetten is:

Klik vol up (alleen klikken gelijk loslaten)
Klik vol dwn " "
Houdt pwr button ingedrukt tot Apple teken verschijnt (10-15 sec)
Als ik dit probeer dan belt ie automatisch 112.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

quote:
Heijmenberg99 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:38:
[...]

Als ik dit probeer dan belt ie automatisch 112.
klik loslaten - klik loslaten. en dan pas pwr button.

dus niet alles tegelijk !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Laatst online: 01:03
quote:
Hackus schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:40:
[...]

klik loslaten - klik loslaten. en dan pas pwr button.

dus niet alles tegelijk !
Oooh zo. Dankje het werkt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RigolleM
quote:
SammeKamminga schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:29:
[...]

Waar is draadloos opladen eigenlijk goed voor?
Clean desk: geen losse kabels meer - thuis/werk geen kabels meesleuren - etc.
quote:
Dan zou ik eerder snelladen als pluspunt noemen, alleen lijkt me dat funest voor de telefoon zelf.
Snelladen is nefast voor uw batterij, maar occassioneel als het snel moet gaan is dit een groot pluspunt.
quote:
Je betaalt ook voor de extra opslag, maar 32 GB is genoeg.
Neen, iPhone 7 kleinste opslag is 32Gb, iPhone 8 is 64Gb... je betaalt maar meer als je 256 Gb wenst.

Maar, je vraagt of je spijt gaat krijgen... ik geef je enkele argumenten maar je weerlegt ze zonder problemen, waarom vraag je het dan? |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tom.cx
quote:
SammeKamminga schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:31:
[...]

Gehecht aan de jack? De iPhone 7 heeft ook geen headphone jack.
Foutje van mij ... ik had mn koffie eerst moeten opdrinken.
quote:
SammeKamminga schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:31:
[...]
Ik vind snelheid wel belangrijk, maar niet superbelangrijk; ik speel niet echt games op mijn telefoon maar hij moet in ieder geval niet vastlopen als ik op Snapchat of Youtube zit bijvoorbeeld, dat is het meer.
Dan zou een 7 meer dan voldoende zijn.

• 4acesNL
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 22-02 16:30
Ja, de 7 is nog steeds een erg snel toestel en kan nog prima mee met de grote jongens van 2018.
Voor nu vind ik de kracht van de iPhone 8 plus (Die ik net 1 dag heb) overkill. Ik kom van een iPhone 7.
Al kan dat veranderen naarmate ik hem meer gebruik.

• Syriam
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 17-09-2018
Goedendag allen,

Waarschijnlijk een vraag die al enkele keren voorbij is gekomen in dit topic, maar wegens het snel dichterbij komen van september wil ik het toch stellen. Mijn Iphone 7 is het aan het begeven. Het scherm is door vallen kapot gegaan. Nieuw scherm erop (niet via apple), wat het een aantal maanden goed heeft gehouden, maar nu is het touchscreen kuren aan het vertonen. Dit is geen hele grote ramp: ik mag namelijk verlengen.

Nu vraag ik mij af wat wijsheid is: moet ik het touchscreen van de 7 laten repareren en wachten op de nieuwe batch in september (en hopen dat het euvel niet opnieuw terugkomt), of een nieuwe aanschaffen. De X lijkt me prachtig, maar te duur. Daarnaast zou ik de home button ontzettend missen. De Iphone 8 is ook een optie, maar is al relatief gedateerd en ik vraag mij af of het een te rechtvaardigen verbetering t.o.v. de 7 is. De Plus versies zijn mij te groot.

Aldus mijn wens tot advies. Het blijft ook een dure onderneming om de 8 aan te schaffen en zou daarom graag wat input willen alvorens een beslissing te nemen.

Bij voorbaat dank!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

@Syriam 8 gedateerd ?

Er is aan jouw wens geen andere keuze. Komende toestellen zijn 5.8-6.1-6.5 " en 1 met LCD scherm (waarschijnlijk) geen homebutton.

• pacificocean
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 07-02 00:53
quote:
Hackus schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:48:
@Syriam 8 gedateerd ?

Er is aan jouw wens geen andere keuze. Komende toestellen zijn 5.8-6.1-6.5 " en 1 met LCD scherm (waarschijnlijk) met homebutton.
Uit welke bron haal jij dat er mogelijk nog een toestel komt met een homebutton?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

quote:
pacificocean schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:59:
[...]

Uit welke bron haal jij dat er mogelijk nog een toestel komt met een homebutton?
met geen moest het zijn :)

• Rmorren
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 07-02 13:06
Hierboven is een soortgelijke vraag gesteld. Toch is mijn situatie iets anders. Mijn Android toestel is end-of-life en aan vervanging toe. In mijn omgeving zijn recent al een aantal van een Android toestel naar een Iphone overgestapt. Ik kan me erg goed vinden in hun overweging om over te stappen en ik ga dat ook doen. Mijn voorkeur gaat nu uit naar Iphone 8.

Nu lees ik over de geruchten dat Apple nieuwe Iphones in september uitbrengt. Aangezien het bijna september is kan ik die tijd nog wel met mijn huidige toestel overbruggen. Heeft het qua adviesprijs en features tussen Iphone 8 en de nieuwe moddelen zin om hierop te wachten? Naar mijn mening is de Iphone 8 ook na de komst van de nieuwe modellen nog steeds een top toestel. Als de adviesprijs dan enorm daalt, vind ik het zonde om nu al de 8 aan te schaffen. Wat jullie ervaring met voorgaande jaren waarin nieuwe modellen uitkwamen.

Alvast bedankt!

• Zarhrezz
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 23-02 17:52
Apple staat niet bekend om met prijzen te gaan stunten bij uitkomen van een nieuwe generatie. Er zal iets van de prijs van de iPhone 8 afgaan, maar meer dan een €50 verwacht ik eigenlijk niet. Als een toestel echt vervangen wordt (dus nieuwer, beter, maar verder zeer vergelijkbaar toestel) op een bepaald prijspunt, zal de voorganger uit de schappen verdwijnen. Je kunt het nieuws nog even afwachten, maar verwacht geen enorme besparingen door te wachten. Het kan natuurlijk zijn dat de nieuwe modellen je meer aanspreken wat betreft schermgrootte o.i.d., maar dat weet alleen jij.

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True