Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Speculaties mbt nieuw uit te komen iPhones

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 10.973 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 06-06 23:30
quote:
Isengrim schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:34:
[...]

2019 pas, nog niet dit jaar
Je hebt gelijk, overheen gelezen....

Ach, avast speculaties voor iPhones 2019 ;-).

Picobello B.V.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eelkoh
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 06-06 21:46
Geen iPhone SE2 aangekondigd 😢

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
quote:
eelkoh schreef op maandag 4 juni 2018 @ 23:05:
Geen iPhone SE2 aangekondigd 😢
Gister was een Developers Event. niet om nieuwe iPhone bekend te maken

Go Heavy; Squat One Week, Deadlift Next Week !

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
Nieuwe geruchten

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
quote:
Donstil schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:25:
[...]

Ik ben eigenlijk voor het eerst totaal niet geïnteresseerd in de nieuwe iPhone.
zeer herkenbaar...heb ook echt nauwelijks echte nieuwsgierigheid naar eventuele nieuwe iPhones later dit jaar.

Ik kijk nog wel met een half oog naar de eventuele opvolger van de SE, ene kant hoop ik op een iPhone X in een SE body, maar is al vaak aangegeven dat de kans dat Apple dit gaat doen, minimaal is (althans komende 1 a 2 jaar).

2017 was echt het jaar van drastische verandering op iPhone gebied, denk dat Apple de huidige X hier en daar wat gaat finetunen (ook in grootte) komende jaren, vergelijkbaar met de 6-6s-7.
2020 zal waarschijnlijk weer zo'n ''drastisch'' jaar worden.

Ook in het andere 'kamp', de Android devices, zie je niet echt hele spannende dingen gebeuren.
Kijk alleen maar naar de Samsung S9, dat is mijn ogen niet meer dan een Samsung S8 2.0

En zie het maar zo, skip je dit jaar met aanschaf van een nieuwe iPhone....heb je weer een paar honderd euro over voor een andere aankoop, niet eens tech gerelateerd ;)

• Officier-Dries
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 03-07-2018
quote:
Geert1976 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 09:53:

Ook in het andere 'kamp', de Android devices, zie je niet echt hele spannende dingen gebeuren.
Kijk alleen maar naar de Samsung S9, dat is mijn ogen niet meer dan een Samsung S8 2.0
Dit is absoluut niet waar. Je hoeft alleen maar de Vivo Nex te kijken.

• Geert1976
  • Niet online
quote:
Officier-Dries schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:01:
[...]
behalve dat 't ding de grootste scherm-tot-body-ratio ooit heeft blijkbaar, wat is er verder spannend aan dit telefoontje?

• Officier-Dries
quote:
Geert1976 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:05:
[...]

behalve dat 't ding de grootste scherm-tot-body-ratio ooit heeft blijkbaar, wat is er verder spannend aan dit telefoontje?
Je bent wel lekker aan het generaliseren hè.
Wat dacht je van een under display fingerprintscanner wat nog nooit eerder is gedaan (behalve Vivo).

Het concept van een full bezelles screen tot bijna in de perfectie uitvoeren.

Hoogste screen to body ratio van welke smartphonemaker dan ook.

De camera en sensoren die volledig van het scherm verdwenen zijn. Maar voor Geertje is dit natuurlijk niks want het heeft geen fruitlogo.

[Voor 7% gewijzigd door Officier-Dries op 16-06-2018 10:20]

• Geert1976
  • Niet online
quote:
Officier-Dries schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:18:
[...]

Je bent wel lekker aan het generaliseren hè.
Wat dacht je van een under display fingerprintscanner wat nog nooit eerder is gedaan.

Het concept van een full bezelles screen tot bijna in perfectie is uitgevoerd.

De camera en sensoren die volledig van het scherm verdwenen zijn. Maar voor Geertje is dit natuurlijk niks want het heeft geen fruitlogo.
haha...ja want als iemand kickt op een fruitlogo, is het Geertje wel... 8)7 8)7
Wellicht wat beter in mijn post historie verdiepen....

Ik zou niet weten hoe een 'under display fingerprintscanner' het gebruik van een smartphone drastisch zou gaan veranderen.
Als Apple de kijkhoek van de opvolger van de X goed aanpakt, heb je qua unlock techniek goud in handen, imho.

• Officier-Dries
quote:
Geert1976 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:23:
[...]

haha...ja want als iemand kickt op een fruitlogo, is het Geertje wel... 8)7 8)7
Wellicht wat beter in mijn post historie verdiepen....

Ik zou niet weten hoe een 'under display fingerprintscanner' het gebruik van een smartphone drastisch zou gaan veranderen.
Als Apple de kijkhoek van de opvolger van de X goed aanpakt, heb je qua unlock techniek goud in handen, imho.
Je zegt dat er niks spannends te vinden is aan de andere kant. Nou dat klopt dus niet, al jaren is men bezig om een fingerprintscanner onder het glas te kunnen krijgen en nu is het dan zover en mogelijk. Voor de echte techfans iets om naar uitgekeken te hebben. Net zoals het reduceren van de bezels en het laten verdwijnen van de sensoren op het scherm.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
Ik denk dat Apple verder borduurt op FaceID

• Geert1976
  • Niet online
quote:
Hackus schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:41:
Ik denk dat Apple verder borduurt op FaceID
dit ja!

Als ze de kijkhoek hiervan verbeteren hebben ze nagenoeg goud in handen als het aankomt op het unlocken van een smartphone (goud, aka $$$, hebben ze trouwens al enige tijd in handen :+ )

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11:36

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Officier-Dries schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:01:
[...]
Ik vind de Vivo Nex maar een beperkt toepasbaar voorbeeld.
Ja ze hebben een bijna Fullscreen display (Hij heeft een kin en een lagere resolutie) en een vinger afdruk in het scherm maar verder is het een middelmatige telefoon met een iOS Clone skin.
quote:
Geert1976 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:44:
[...]

dit ja!

Als ze de kijkhoek hiervan verbeteren hebben ze nagenoeg goud in handen als het aankomt op het unlocken van een smartphone (goud, aka $$$, hebben ze trouwens al enige tijd in handen :+ )
Precies, het in het scherm bouwen van de vingerafdruk is blijven werken met de oude gedachten. Iets wat wel vaker gebeurd bij dit soort merken. Geen echte visie op de toekomst maar blijven hangen in oude patronen.

[Voor 40% gewijzigd door Donstil op 16-06-2018 11:46]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Officier-Dries
*snip* op de man

[Voor 93% gewijzigd door Daedalus op 16-06-2018 13:51]

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:
Als je je post mist, dan is deze verplaatst naar de Trashcan. Laten we de discussie hier gezellig houden, en het fanboyism, van beide kampen, buiten de deur houden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Dagg
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 26-05 21:26
De opvolger van de SE zal het zelfde formaat krijgen met de ingewanden van de 8 zonder face ID, mini-jack, IP67 en geen draadloos opladen.

De 9 zal sneller zijn dan de 8 maar geen grote veranderingen. Net als de 6 op de 7 en die weer op de 8.

Er komt geen opvolger van de X. Dit is een showcase voor Apple en komen daar later op terug, niet in de komende evolutie.

Dat denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter

• Geert1976
  • Niet online
nog ongeveer 2 maandjes en dan zal Apple de nieuwe iPhones aankondigen.

Het is geloof ik al in het iPhone X topic eens voorbij gekomen; wat ga je doen, je iPhone 8 of X gewoon nog een jaartje houden of weer de nieuwe iPhone aanschaffen?

Ik zelf zal absoluut geen grotere iPhone dan mijn huidige X gaan aanschaffen, de X is echt mijn maximale grootte wat betreft een iPhone/smartphone.
Mijn iPhone X is redelijk goed met 1 hand te bedienen, dit is voor mij vrijwel het allerbelangrijkste (harde eis) van een smartphone.
Heb een tijdje een iPhone 7 Plus en ook nog heel even een iPhone 8 Plus gehad, als ook diverse grotere Android (flagship) devices begin dit jaar.
Leuk om geprobeerd te hebben, maar gewoonweg te groot voor mij.

Een 6,1 inch telefoon zou voor mij echt ''een bridge to far'' zijn.

Sterker nog, als Apple dit jaar of begin volgend jaar met een (bijna) full screen formaat iPhone SE zal komen, acht ik de kans zeer groot dat ik mijn iPhone X er voor verkoop.
Lijkt me zeer sterk dat Apple een oled scherm in deze opvolger van de huidige SE gaat zetten, ik zou wel genoegen nemen met een goed LCD scherm als ie dus maar (bijna) full screen is.

Wellicht heeft het er ook mee te maken wat voor content je consumeert op je iPhone, ik kijk bijvoorbeeld echt weinig filmpjes (YouTube) of speelfilms/TV/series (o.a Netflix) en gamen doe ik sowieso niet.

Wat is jullie plan van aanpak voor dit jaar, met de geruchten die we nu kennen voor de mogelijk aan te kondigen nieuwe iPhones?

Het zou mijn allereerste jaar zijn dat ik mijn huidige iPhone langer dan een jaar zou houden. Zeer tevreden met mijn iPhone X, heb vrijwel 0 behoefte aan iets nieuws...best wel uniek, want dus niet eerder meegemaakt.
Vind het prima zo, maar kijk dus wel uit naar wat Apple evt doet met de opvolger van de iPhone SE.

[Voor 9% gewijzigd door Geert1976 op 05-07-2018 05:08]

• zilver7
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 30-04 16:32
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Mijn iPhone 6 met iOS 10 loopt nog als een zonnetje eigenlijk, maar deze gaat als de nieuwe modellen in het najaar uitkomen naar mijn jongste telg en ik vind het dan na 4 jaar wel eens tijd voor een nieuwe.

Het huidige formaat van de iPhone 6 vind ik niettemin groot zat en ik heb als opvolger zelfs de SE overwogen. Maar volgens de laatste geruchten gaat er waarschijnlijk helemaal geen opvolger van de SE komen en mogelijk wordt hij zelfs uit de verkoop gehaald.

Het alternatief is dan een budget 6,1 inch of de 5,8 inch-opvolger van de X. Van de eerste ben ik bang dat ik hem te groot ga vinden, de tweede vind ik wsch. te duur. Ben dus heel benieuwd waar Apple in september meet gaat komen en hoe iOS 12 zal uitpakken :-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 06-06 13:47
Binnen iOS 12 Beta zijn verwijzingen gevonden naar 4 nieuwe modellen iPhones in 2018.
Op basis van alle geruchten gok ik op:

1. iPhone X opvolger met snellere processor, meer gebeugen, betere camera en lenzen.
2. iPhone X groot model, identieke of betere specs als 1. en mogelijk camera met 3 lenzen.
3. iPhone 8 opvolger, mogelijk (nog) de iPhone 9 of kleine X variant, met LCD scherm.
4. iPhone SE met specs van iPhone 8, geen draadloos laden, mogelijk in meerdere kleuren.

Omdat Apple met zijn iPhone reeks tegen de '9' aanzit en al een 'X' als alternatief heeft dan 'kan' dit betekenen dat de series een compleet andere benaming gaan krijgen.
Ik denk bijvoorbeeld in de iPad of Macbook reeks, zoals een "Pro", "Air", of "Mini". We gaan het zien...

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

• zilver7
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 30-04 16:32
Ik zou erg blij zijn met een SE met de specs van iPhone 8 Theo!

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 10:08
ik heb nu een samsung s8, waar ik in het begin erg fan van was maar nu heeel graag terug wil naar apple. Ik zou zo mn s8 inruilen voor een 7 maar moet nog even geduld hebben van mezelf. Ga waarschijnlijk voor de opvolger van de X, mits ie niet te groot wordt). Ben dan klaar voor de komende jaren.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ja alle zichzelf respecterende youtubers hebben inmiddels een video van die dummy’s. Vind het er op het eerste gezicht prima uitzien maar ga mijn X voor het eerst in 10 jaar niet op launch inwisselen voor de nieuwe.

Het wordt allemaal vast wat sneller maar door de enorme upgrade van de X afgelopen jaar gaat de Xs een marginale update worden.

Edit: Voor de mensen die vorrigjaar nog een iPhone 8 of 8+ gekocht hebben lijkt mij dit een interessanter jaar.

[Voor 13% gewijzigd door Donstil op 14-08-2018 19:51]

• Geert1976
  • Niet online
Ik sla ook een jaartje over. Voor mij zijn, persoonlijk, geen van de 3 nieuwe toestellen interessant.
Nog dik tevreden met m'n X.
Voor het eerst in ongeveer 7 jaar dat ik een jaar oversla

Ik wacht op de 7 of 7,5 inch iPhone in 2019/2020 :+

[Voor 24% gewijzigd door Geert1976 op 14-08-2018 20:31]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
Groter qua afmeting dan de X hoeft voor mij niet

• remzor
  • Registratie: februari 2013
  • Nu online
Helaas zal mijn 'droom' iPhone waarschijnlijk niet komen. Dat zou een SE2 zijn, dus in hetzelfde formaat, maar dan met notch. Zo zou je én een compacte behuizing hebben, én een nieuw design en groter scherm.

Persoonlijk ben ik niet zo fan van die mega grote toestellen. Ik wil mijn telefoon graag in mijn broekzak stoppen. Die jonge meiden met een soort mini-tablet in de kontzak vind ik bijvoorbeeld ook echt geen gezicht (en volgens mij ben je hem dan zo kwijt).

Momenteel heb ik een 6s, welke inmiddels al bijna 3 jaar meegaat. Hiervoor wisselde ik na 2 jaar, maar afgelopen jaar had ik er niet zo'n behoefte aan. Wil nu wel een nieuw toestel, dus zal denk ik het goedkoopste model worden van 6,1". Hopelijk is die behuizing net zo groot als de 6s, dan vind ik het ook prima :)

Edit: hmm, zie net dat die 6,1" toch behoorlijk groot is en dus groter dan de huidige X. Baal hier eigenlijk wel van. Wil graag een iPhone maar liever geen slagschip en/of een rib uit mijn lijf 8)7

[Voor 11% gewijzigd door remzor op 14-08-2018 23:21]

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Zelfs de Plus modellen gingen anders prima in mijn broekzak hoor. Ik vind dat dan ook altijd maar een typisch argument 8)7

• OosterF
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 11:23
Denk dat het ervan afhangt wat voor broeken je draagt. Ik krijg een iPhone Plus echt niet prima in mijn broekzak namelijk.

Ontopic: ik sla de komende iPhone ook over. Nog tevreden met mijn iPhone 7. Persoonlijk ga ik pas overstappen wanneer de Touch ID weer aan de voorkant/onder het scherm zit. Dat is een dealbreaker voor mij.

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 06-06 19:46
quote:
OosterF schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:33:
Denk dat het ervan afhangt wat voor broeken je draagt. Ik krijg een iPhone Plus echt niet prima in mijn broekzak namelijk.

Ontopic: ik sla de komende iPhone ook over. Nog tevreden met mijn iPhone 7. Persoonlijk ga ik pas overstappen wanneer de Touch ID weer aan de voorkant/onder het scherm zit. Dat is een dealbreaker voor mij.
Ik draag zo nu en dan de wat strakkere stretch broeken van de H&M, aardig basic dus, en altijd alles past erin. (Ik ben een man).

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• remzor
  • Nu online
quote:
Donstil schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:29:
Zelfs de Plus modellen gingen anders prima in mijn broekzak hoor. Ik vind dat dan ook altijd maar een typisch argument 8)7
Wellicht dat je wijde broeken, overalls of 'straight fit' broeken draagt bijvoorbeeld met diepe zakken. Ik heb ook slim fit broeken die beter aansluiten op mijn lichaam en soms ook minder diepe zakken hebben. Ook in korte broeken of trainingsbroeken met wijde of minder diepe zakken valt een groot toestel er veel makkelijker uit als je gaat zitten bijvoorbeeld. En dan heb je nog de nettere chino's / pantalons die goed aansluiten op het lichaam, die mensen zakelijk dragen.

Is dus totaal geen onzin argument als je het mij vraagt. Hangt dus af van je kledingstijl. (En dan heb ik het nog niet eens over het comfort van een dergelijk groot model in je broekzak)

[Voor 5% gewijzigd door remzor op 15-08-2018 00:28]

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

De broeken die jij aanhaalt waarin het niet zou passen draag ik ook en daar ging (ik heb nu een kleinere X) het ook gewoon prima.

Dat een grotere telefoon minder prettig is kan ik dan weer wel in komen. Het is echter iets anders dan “past niet”.

[Voor 35% gewijzigd door Donstil op 15-08-2018 06:55]

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Nu online
Precies, ik zit ook nog steeds te hopen op een nieuwe iPhone, die qua formaat ergens tussen de SE en de 6/7/8 in zit.

Maak gewoon basic iPhone en noem hem de iPhone 2018. Intern bij voorkeur een 8. Dan heb je een waardige opvolger van de SE.
Komt dat droomtoestel niet, dan koop ik een 8 als vervanger van mijn 6.

• Aike
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
quote:
Hammetje schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:47:
Ik hoop op een iPhone SE2 met dual-sim. Dat zou voor mij een insta-buy worden.
Ik hoop het ook, maar verwacht het niet. Wel opmerkelijk is dat van de 5 populairste telefoons in de Pricewatch er 4 dual sim zijn. En die 5e is ook als dual sim leverbaar. Je zou bijna denken dat er vraag naar is 8)7

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• zrx0
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 27-05 01:51
Enige toestel momenteel wat mij interesseert is een opvolger van de SE. Het zou prachtig zijn een SE opvolger te krijgen met hetzelfde formaat, maar een grotere naadloze scherm.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
Inderdaad, een SE2 of 2018 zou mooi zijn. Ik heb nu een 8, maar sla dit jaar dan over. Ik heb een 7 plus(Red) gehad, maar vond ik te groot qua afmeting. Ik ben geen voorstander van steeds groter wordende smartphones.
Doet mij meer denken aan een Samsung Tab A 7.0 (die paste ook in mijn broekzak achter :D)

• Spikytim
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 31-05 10:15
quote:
Hammetje schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:47:
Ik hoop op een iPhone SE2 met dual-sim. Dat zou voor mij een insta-buy worden.
Voor mij idem.

• pacificocean
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 05-06 00:13
Wat is nu de verwachting, welke maten iPhones er in september op de markt komen?
  • Een maatje iPhone X
  • Een maatje iPhone X Plus
  • En iets er precies tussen in met mindere specs.

[Voor 11% gewijzigd door pacificocean op 16-08-2018 18:59]

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
pacificocean schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:57:
Wat is nu de verwachting, welke maten iPhones er in september op de markt komen?
  • Een maatje iPhone X
Dat zijn de geruchten inderdaad.

iPhone LCD als opvolger voor 8/8+. Met LCD scherm, notch en kin.

iPhone X 2.0 als Opvolger iPhone X. Vrijwel gelijk maar met nieuwe CPU/GPU + kleine camera update.

iPhone X 2.0 Plus. Zelfde aspect als iPhone X 2.0 maar dan met groter scherm, meer accu en mogelijk pencil support.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
quote:
pacificocean schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:57:
  • Een maatje iPhone X
alle drie FaceID

6.06" LCD va +-699.-/ 750$ 64 en 256GB opslag
5.8" and 6.5" Amoled met (laatste speculatie) 512GB opslag en pencil support.

http://i65.tinypic.com/k3q6mu.jpg

• Geert1976
  • Niet online
quote:
Hackus schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:26:
[...]
alle drie FaceID

6.06" LCD va +-699.-/ 750$ 64 en 256GB opslag
5.8" and 6.5" Amoled met (laatste speculatie) 512GB opslag en pencil support.

[afbeelding]
haha hoe kom je aan die foto? ;)

enne...wat moet ik in godesnaam met 512Gb opslag op een smartphone? Alle Blue Planet seasons/episodes in 4K opslaan? :+

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
quote:
Geert1976 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:29:
[...]

enne...wat moet ik in godesnaam met 512Gb opslag op een smartphone? Alle Blue Planet seasons/episodes in 4K opslaan? :+
Ik heb aan 64GB voldoende, gaat mij ook mijn pet te boven. Op mijn 7-128gb heb ik wel 80 vrij. Op mijn 8 iets van 36

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 11:06
Ik ga dit jaar ook gewoon voor 64GB. Heb nu een 256GB iPhone X, maar maak dat ook nooit vol. Ik heb nu ook nog 200GB vrij. Komt ook omdat ik nu een grotere databundel heb (1000GB per jaar) dan voorheen. Muziek e.d. kan ik nu gewoon altijd streamen en hoef ik niet meer offline te bewaren. Het liefst zie ik Apple 128GB als instap aanbieden, maar dat zal wel niet gebeuren.

MacBook Pro 16" + Pro Display XDR - iPhone 11 Pro Max - Apple Watch Series 5 Hermès

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 06-06 18:42

Kecin

Je keek.

Ik ga van 128gb naar groter, sowieso, bij aanschaf van een nieuwe telefoon. Veel Spotify, foto's, apps, etc. Wil gewoon niet afhankelijk zijn van opslagruimte (dat ben ik ook niet op mijn pc). Teveel gedoe voor 100 euro. De X+ lijkt me wel wat als die optijd uitkomt en de levertijden een beetje fatsoenlijk zijn.

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Novadecasa
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 03-06 16:12
Mijn 6S is aan vervanging toe, ik ben benieuwd of er een goede opvolger komt dit jaar. Mijn vrienden heeft de X maar is daar niet heel erg te spreken over.

 MacBook Pro Touch Bar 2017  Watch 42 mm  iPod  iPhone X 64GB

• Tommie12
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08:29
quote:
OosterF schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:33:

Waarom wil je nog touch id?
Face recognition werkt prima.

• remzor
  • Nu online
quote:
Tommie12 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:19:
[...]

Waarom wil je nog touch id?
Face recognition werkt prima.
Persoonlijk wil ik ook liever touch ID, of beiden als dat zou kunnen. Touch ID werkt toch ook prima? Ik ontgrendel mijn telefoon ook wel eens in de auto, als deze op de bank ligt, als ik hem uit de broekzak pak, etc. Allemaal onmogelijk met alleen face ID.

Overigens is het niet zo dat ik tegen vernieuwingen ben, integendeel. Vrijwel altijd omarm ik het juist, maar in dit geval vind ik het oprecht jammer dat touch ID verdwijnt.

@de opslag: gebruik momenteel 23,3 GB van de 64GB. Zou ook niet weten hoe ik hem vol wil krijgen, heb 50 GB iCloud (foto's o.a.) en Spotify. Vodafone geeft me 20GB per maand, dus ook absoluut geen noodzaak veel muziek op te slaan.
Maar dat ook ook weer ieder voor zich zijn. Ik ga gewoon voor de variant met de minste opslagruimte :)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Geert1976 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:29:
[...]

Nou 512 GB klinkt heel veel maar met 4k60 is dat maar 20 uur opname.
Mijn 256 gaat op een langere vakantie door alle foto en video opnames in ieder geval wel vol en dan zou wat extra ruimte wel lekker zijn. Er niet over hoeven nadenken.

Edit: Neemt niet weg dat ik gedurende de andere 10 maanden per jaar 220 GB vrije ruimte heb 8)7

[Voor 15% gewijzigd door Donstil op 17-08-2018 11:30]

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 06-06 23:39
Is er eigenlijk iets bekend over de nieuwe face-id of zal het exact hetzelfde zijn als op de X? Hoop namelijk dat het nog accurater, sneller en in een grotere hoek mogelijk wordt. Gewoon net als bij touch-id dat bij de 2e versie veel sneller werd.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
quote:
Malt007 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:30:
Is er eigenlijk iets bekend over de nieuwe face-id of zal het exact hetzelfde zijn als op de X? Hoop namelijk dat het nog accurater, sneller en in een grotere hoek mogelijk wordt. Gewoon net als bij touch-id dat bij de 2e versie veel sneller werd.
Met iOS12 schijnt dat al verbetert te zijn.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Malt007 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:30:
Er zijn alleen geruchten (geweest) dat FaceID ook in Landscape gaat werken. Verder is het redelijk stil.
TouchID duurde echter ook twee generaties voor dat echt zo snel werd als dat het nu is (5s naar 6s) dus ik denk niet dat we daar op moeten hopen.

• Geert1976
  • Niet online
quote:
Donstil schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:22:
[...]

Nou 512 GB klinkt heel veel maar met 4k60 is dat maar 20 uur opname.
Mijn 256 gaat op een langere vakantie door alle foto en video opnames in ieder geval wel vol en dan zou wat extra ruimte wel lekker zijn. Er niet over hoeven nadenken.

Edit: Neemt niet weg dat ik gedurende de andere 10 maanden per jaar 220 GB vrije ruimte heb 8)7
Dus jij ervaart jouw vakantie(s) voornamelijk door een 5,8 inch schermpje? ;)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Geert1976 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:34:
[...]
Dus jij ervaart jouw vakantie(s) voornamelijk door een 5,8 inch schermpje?
Als ik een maand ga dan is 9 uur 4k60 (dat is alles wat past op 200 GB) nog geen 20 minuten per dag. 23 uur en 40 minuten om niet door het schermpje te kijken dus.
quote:
Hackus schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:33:
[...]
Met iOS12 schijnt dat al verbetert te zijn.
Niet op mijn toestel, de unlock animatie is wel wat sneller gemaakt in iOS12 misschien bedoel je dat? Daadwerkelijke faceID ontgrendeling (zoals in apps bijvoorbeeld) is niet sneller hier.

[Voor 69% gewijzigd door Donstil op 17-08-2018 11:45]

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 01:11
Hallo allemaal!

Wanneer verwachten jullie dat de iPhone X plus/X2 in Nederland verkrijgbaar zullen zijn? Mijn huidige mobiel is helemaal kapot en als de nieuwe iPhone in september uitkomt kan ik wel wachten, maar als die uitkomt in oktober ben ik bang dat ik op zoek moet naar een vervangend toestel.

Alvast bedankt!

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Tommie12
  • Laatst online: 08:29
@mr.JamesBond
Meestal is de aankondiging in de tweede volle week van september.
Daar wijken ze niet snel van af, maar of de telefoons dan direct leverbaar zijn is een andere zaak. In 2017 was het meerdere weken later voor de X, de 8 was er sneller.

[Voor 3% gewijzigd door Tommie12 op 18-08-2018 20:01]

• mr.JamesBond
quote:
Tommie12 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:00:
@mr.JamesBond
Meestal is de aankondiging in de tweede volle week van september.
Daar wijken ze niet snel van af, maar of de telefoons dan direct leverbaar zijn is een andere zaak. In 2017 was het meerdere weken later voor de X, de 8 was er sneller.
Ik zag inderdaad dat de X pas in oktober leverbaar was, maar ik wist niet zeker of dat klopte. Helaas kon ik niets vinden over de eerdere toestellen.

Ik ben bang dat het afwachten wordt

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
mr.JamesBond schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:26:
[...]

Ik zag inderdaad dat de X pas in oktober leverbaar was, maar ik wist niet zeker of dat klopte. Helaas kon ik niets vinden over de eerdere toestellen.

Ik ben bang dat het afwachten wordt
De X komt uit November. 3 November om precies te zijn.

• harveydwijs2
  • Laatst online: 06-06 20:18
Ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe iPhones! Zelf had ik een 8 plus, maar vanwege het LCD scherm snel weer weggedaan.

Is er al meer bekend over de exacte release date? Ik gebruik nu tijdelijk een Note 3 en dat is niet bepaald fijn :(

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
harveydwijs2 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:57:
Is er al meer bekend over de exacte release date?
Nope. Dat wordt (meestal) pas bekend gemaakt op de komende Keynote. Wanneer die is blijft ook nog gissen maar de eerste week van september is doorgaans een goeie gok.

• Geert1976
  • Niet online
uitgaande van de rumours afgelopen maanden dat er dus 3 nieuwe iPhones released worden volgende maand (of kort daarna), te weten de opvolger van de huidige iPhone X en de nieuwe formaten 6,1 en 6,5 inch.

Wat zijn jullie verwachtingen/inschattingen qua Nederlandse prijzen voor de basis/instap modellen?

ik denk:

opvolger iPhone X : € 1049
6,1 inch iPhone (LCD scherm): € 1099
6,5 inch iPhone (oled scherm): € 1229

alle 3 dus als basis model wat denk ik start met 64Gb aan opslag.

de 6,5 inch oled iPhone met de grootste opslag mogelijkheid zou, imho, wel eens zo'n € 1399 gaan kosten.

[Voor 190% gewijzigd door Geert1976 op 22-08-2018 16:25]

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 07:49

pdavie2311

Live life to the fullest..

quote:
Geert1976 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 16:20:
uitgaande van de rumours afgelopen maanden dat er dus 3 nieuwe iPhones released worden volgende maand (of kort daarna), te weten de opvolger van de huidige iPhone X en de nieuwe formaten 6,1 en 6,5 inch.

Wat zijn jullie verwachtingen/inschattingen qua Nederlandse prijzen voor de basis/instap modellen?

ik denk:

opvolger iPhone X : € 1049
6,1 inch iPhone (LCD scherm): € 1099
6,5 inch iPhone (oled scherm): € 1229

alle 3 dus als basis model wat denk ik start met 64Gb aan opslag.

de 6,5 inch oled iPhone met de grootste opslag mogelijkheid zou, imho, wel eens zo'n € 1399 gaan kosten.
Dat zijn serieuze prijzen Geert...Persoonlijk denk ik dat de LCD versie het goedkoopst gaat worden. 999,-
Nogmaals, dit jaar upgraden voor mij, trekt mij nu nog niet..Mag al wel verlengen bij Vodafone, maar zit spotgoedkoop met sim-only.... :+

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Met die LCD iPhone zit hij veel te hoog. Dit lijkt mij alleen maar gebaseerd op scherm grote.

De Lcd iPhone (mogelijk zelfs met kin) wordt de opvolger van de iPhone 8 (zie ook de enkele camera). Dus dan lijkt mij €859 een betere gok.

• Geert1976
  • Niet online
ja, €1099 voor de lcd 6, inch iPhone is te hoog...what was I thinking? en zeker met een lcd scherm.

€859 lijkt me erg laag, we hebben het wel over Apple he.

€949 it is! ;)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
quote:
Geert1976 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:43:
ja, €1099 voor de lcd 6, inch iPhone is te hoog...what was I thinking? en zeker met een lcd scherm.

€949 it is! ;)
€ 899,- voor de LCD iPhone
€ 1029,- voor de X2
€ 1159,- voor de X plus :)

(koffiedik gekeken)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Geert1976 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:43:

€949 it is! ;)
Het is de opvolger van de 8. Dat is het belangrijkste voor deze “nieuwe” iPhone.
€150,- meer is dan te veel. Ik kan niet live kijken dus weet het pas later maar hij wordt rond de prijs van een 8 let maar op :)

Edit: Voor mij wordt alleen de nieuwe Watch SS belangrijk en de MacMini als die eindelijk eens komt.
Eerste koop ik blind weer, tweede wil ik de specs even van zien.

[Voor 14% gewijzigd door Donstil op 22-08-2018 18:18]

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 11:06
quote:
Donstil schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 18:14:
[...]

Het is de opvolger van de 8. Dat is het belangrijkste voor deze “nieuwe” iPhone.
€150,- meer is dan te veel. Ik kan niet live kijken dus weet het pas later maar hij wordt rond de prijs van een 8 let maar op :)

Edit: Voor mij wordt alleen de nieuwe Watch SS belangrijk en de MacMini als die eindelijk eens komt.
Eerste koop ik blind weer, tweede wil ik de specs even van zien.
Ik kijk ook vooral uit naar de nieuwe Watch. Ga dit jaar weer voor een Stainless Steel na een jaartje de Ceramic White te hebben gehad. Hoewel de Ceramic White een erg mooie Watch is, is het aantal bandjes die er goed bij passen toch een beetje beperkt.

MacBook Pro 16" + Pro Display XDR - iPhone 11 Pro Max - Apple Watch Series 5 Hermès

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
quote:
Donstil schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:16:
[...]

Nope. Dat wordt (meestal) pas bekend gemaakt op de komende Keynote. Wanneer die is blijft ook nog gissen maar de eerste week van september is doorgaans een goeie gok.
goede gok is 2e week van september. (12 sept 2017) (07 sept 2016) (09 sept 2015)

edit: nieuws: Gerucht: Apple heeft iPhone in ontwikkeling met soc van iPhone 7

[Voor 21% gewijzigd door Hackus op 22-08-2018 19:29. Reden: link]

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
MelvinW schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 18:49:
[...]

Ik kijk ook vooral uit naar de nieuwe Watch. Ga dit jaar weer voor een Stainless Steel na een jaartje de Ceramic White te hebben gehad. Hoewel de Ceramic White een erg mooie Watch is, is het aantal bandjes die er goed bij passen toch een beetje beperkt.
Nou dat was voor mij de reden om geen witte/grijze ceramic te kopen idd en omdat ik de Sport/normale zo goedkoop vind ogen ga ik dan maar voor de SS. Al zal dat welweer importeren worden :)

Edit: Al twijfel ik wel een beetje met wat ik moet doen, ik merk dat ik wel op de AppleWatch uitgekeken ben. Ik heb er nu ruim 3 jaar eentje om en ken het wel. Ik wil weggeblazen worden in de volgende keynote anders kan het zomaar zijn dat ik voor de Submariner ga die mij laatst is aangeboden :)
quote:
Hackus schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 18:56:
[...]
goede gok is 2e week van september. (12 sept 2017) (07 sept 2016) (09 sept 2015)
Ja dat is ook een goeie gok inderdaad.

[Voor 18% gewijzigd door Donstil op 22-08-2018 21:03]

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:34
quote:
Hackus schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 18:12:
[...]

€ 899,- voor de LCD iPhone
€ 1029,- voor de X2
€ 1159,- voor de X plus :)

(koffiedik gekeken)
Het is de bedoeling dat de LCD iPhone de iPhone 8 zou vervangen, dus zal hij aan dezelfde +/- prijs of lager op de markt worden gezet voor het instapmodel (64Gb).

X2 zou goedkoper worden dan de huidige X en vermoedelijk zelfs onder de € 1000, € 999 :9 voor het instapmodel (64 Gb).

X plus zou wel eens correct kunnen zijn.

Er zijn ook speculaties dat de opvolger van de SE aangekondigd wordt, en die zou de specs en formaat krijgen van de iPhone 8. Lijkt mij logisch dat ze afstappen van het 4" formaat, daar geen enkele fabrikant dit formaat nog aanbiedt.

MS SP3 i5/8Gb/256Gb - Fujifilm X-T1/X70

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 11:11
quote:
RigolleM schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:22:
Er zijn ook speculaties dat de opvolger van de SE aangekondigd wordt, en die zou de specs en formaat krijgen van de iPhone 8. Lijkt mij logisch dat ze afstappen van het 4" formaat, daar geen enkele fabrikant dit formaat nog aanbiedt.
Dit was, wat mij betreft, HET sterke punt van de SE: een 4" formaal zodat je een telefoon hebt die handzaam is en probleemloos in elke broekzak past. Ik heb net zolang met m'n 4S gedaan tot er een formaat-acceptabel alternatief, de SE, was.

Wat mij betreft zou afstappen van het 4" formaat een compleet onlogische keuze zijn. Maar wellicht dat het aantal gebruikers dat zo zwaar aan het formaat tilt vrij laag is.

• pacificocean
quote:
vanaalten schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:11:
[...]

Dit was, wat mij betreft, HET sterke punt van de SE: een 4" formaal zodat je een telefoon hebt die handzaam is en probleemloos in elke broekzak past. Ik heb net zolang met m'n 4S gedaan tot er een formaat-acceptabel alternatief, de SE, was.

Wat mij betreft zou afstappen van het 4" formaat een compleet onlogische keuze zijn. Maar wellicht dat het aantal gebruikers dat zo zwaar aan het formaat tilt vrij laag is.
Precies dat inderdaad. Toen de SE uitkwam bevatte die de belangrijkste opties van het toenmalig topmodel (6s) tegen een voor Apple begrippen zeer acceptable prijs. Dat was destijds de hit. En daarbij als een niemand een 4" model uitbrengt is dat juist toch de rede om het wel te doen? Sinds wanneer heeft Apple zich wat aangetrokken wat andere fabrikanten doen.

Aan de ander kant als Apple de functionaliteiten van de huidige X in een 8 behuizing weet te stoppen voor een acceptable prijs zou dat ook wel eens wat kunnen worden.

Ik heb op het moment een 6s en dat is echt de maximale groote voor mij. Een X wordt voor mij echt te groot. Ik had echt gehoopt dat er in het begin van het jaar een SE2 zou uitkomen.

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:34
Het formaat is niet de doorslaggevende factor maar de prijs. Als Apple een toestel op de markt brengt met een gelijkaardige prijszetting als de iPhone SE, zal die evengoed verkopen als de iPhone SE.

Apple wil afstappen van Touch ID in haar nieuwe toestellen en 100% de kaart trekken van Face ID. Door het verdwijnen van de home button zal Apple een nieuw toestel moeten ontwikkelen voor de iPhone SE en als ik de speculaties lees die op het net voorbij kwamen zou men kiezen voor het iPhone 6/6s/7/8-formaat, m.a.w. 4,7" met de specs van de iPhone 8 (dus ook de X), maar dan volledig in het glas met smalle randen en een notch. Een kleine iPhone 6.1" dus.

Allemaal speculaties, want Apple zal wellicht de iPhone 7 en 8 ook blijven verkopen met home button dus, en zouden ze evengoed een iPhone SE op de markt kunnen brengen met de specs van de 7 of 8.

MS SP3 i5/8Gb/256Gb - Fujifilm X-T1/X70

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
quote:
RigolleM schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:22:
[...]

Het is de bedoeling dat de LCD iPhone de iPhone 8 zou vervangen, dus zal hij aan dezelfde +/- prijs of lager op de markt worden gezet voor het instapmodel (64Gb).

X2 zou goedkoper worden dan de huidige X en vermoedelijk zelfs onder de € 1000, € 999 :9 voor het instapmodel (64 Gb).

X plus zou wel eens correct kunnen zijn.

Er komt een iPhone met A10 soc, van de 7 nu. dat zal wel de zgn SE(2)2018 worden denk ik. we zien het wel.

• pacificocean
quote:
Hackus schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:57:
[...]

Er komt een iPhone met A10 soc, van de 7 nu. dat zal wel de zgn SE(2)2018 worden denk ik. we zien het wel.
Alleen wordt dat ding dan ook in September gepresenteerd? Of later volgende jaar?

• Thallyos
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06-06 23:44
Ik zou denken dat de échte SE2 later pas komt om niemand te verleiden genoeg te nemen ermee. Maar ik had ook gedacht dat de verkoopscijfers van de X gingen tegenvallen, toont wat ik weet. Die 1000 euro (meer voor de hogere opslag) is echt een zware psychologische grens hier.

Eind oktober moet ik wel in Delaware zijn, dus als ik hem daar zonder salestax aan Amerikaanse prijzen kan kopen, kan ik wel eens sterk gaan twijfelen.
quote:
pacificocean schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:54:
[...]

Alleen wordt dat ding dan ook in September gepresenteerd? Of later volgende jaar?

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
[...]

Nou met het gerucht van de A10 soc zou de SE2 wel eens een hele kleine update kunnen zijn.
Of ze fietsen hem er even kort tussen door als refresh in de komende keynote. Of hij komt ergens later gewoon op de webshop beschikbaar als de hype rond de 2018 iPhone gezakt is. Ik denk eigenlijk het laatste.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
quote:
[...]

Dat blijft speculeren, +-12 sept weet je meer ;)

• pacificocean
quote:
Hackus schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:55:
[...]

Dat blijft speculeren, +-12 sept weet je meer ;)
Hoe heet dit topic ook al weer? :+

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
quote:
pacificocean schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:01:
[...]

Hoe heet dit topic ook al weer? :+
:+ Hij komt ook in september. (hoesjes worden al gemaakt)

• mr.JamesBond
Als er een X2 aangekondigd wordt, hoop ik dat de plus variant 'X2 Plus' gaat heten.

Misschien ben ik nu OCD'er, maar anders zou het toch suggereren dat de 'X Plus' verouderd is ten opzichte van de X2?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
Laatste speculaties in video.

• Geert1976
  • Niet online
kreeg net een vertrouwelijk emailtje van Tim Cook. Ik moest het eigenlijk voor me houden...maar f*ck it!
Dit is de allereerste foto van 1 van de nieuwe 2018 iPhone's

Totally new redesign....it takes courage!

[Voor 9% gewijzigd door Geert1976 op 29-08-2018 12:40]

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dit moet de LCD iPhone zijn vanwege de enkele camera :)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
@Geert1976 Ik heb dat bericht ook ontvangen, met de titel ' Apple Watch 2018'

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:09
Ben Geskin dacht vanmiddag de uitnodiging voor een event op 12 september te hebben. Helaas was hij beetgenomen door een vriend. Maar ik verwacht eigenlijk morgen of vrijdag de echte uitnodiging. Anders denk ik dat het event weleens later kan zijn dan verwacht.

• Wouter36
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 09:30
De lcd krijgt geen dubbele camera? Alleen de OLED varianten?

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Wouter36 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 21:21:
De lcd krijgt geen dubbele camera? Alleen de OLED varianten?
Dat zijn wel de geruchten idd, omdat de LCD de opvolger wordt van de iPhone 8.

• Jasperoo
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 15-02 17:42
De LCD variant krijgt een flink lagere resolutie, dealbreaker en toch voor de 8 plus gaan nog een jaar?

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11:32
Apple heeft uitnodigingen verstuurd en bevestigt daarmee de datum van woensdag 12 september :)
https://www.macrumors.com...-12-iphone-event-invites/

‘Gather round’. Gezien de uitnodiging is hierbij een ronde iPhone confirmed @Geert1976 :)

[Voor 38% gewijzigd door swv op 30-08-2018 18:15]

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik heb naar goed gebruik weer een Keynote topic aangemaakt.
[Keynote] 'Gather round' 12 september 2018 19:00

Kunnen we hier voor maar vooral tijdens de Keynote lekker babbelen over de aankondigingen en daadwerkelijke keynote.

[Voor 3% gewijzigd door Donstil op 30-08-2018 18:51]

• Geert1976
  • Niet online
quote:
swv schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 18:10:
Apple heeft uitnodigingen verstuurd en bevestigt daarmee de datum van woensdag 12 september :)
https://www.macrumors.com...-12-iphone-event-invites/

‘Gather round’. Gezien de uitnodiging is hierbij een ronde iPhone confirmed @Geert1976 :)

[afbeelding]
Kijkend naar de afbeelding denk ik Copper colored iPhones

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Geert1976 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 18:25:
[...]

Kijkend naar de afbeelding denk ik Copper colored iPhones
Of een Ronde watch :)

Edit: Die koperen kleur die we in 2017 al zagen naast de huidige X was overigens wel erg fraai.

[Voor 18% gewijzigd door Donstil op 30-08-2018 18:27]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
sterk gerucht dat de iPhone (9) LCD met gekleurde modellen komt ipv de X(s)

http://i64.tinypic.com/otlxeq.jpg

[Voor 5% gewijzigd door Hackus op 02-09-2018 23:09]

• koekiemonster
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 12-05 22:43

koekiemonster

want a cookie

Een ronde Apple Watch zou ik wel kunnen waarderen, maar dat vereist wel enorm veel aanpassingen.

[webhero.nl]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
De nieuwe iPhones worden voorzien van een lader met USB C naar Lightning kabel.

http://i66.tinypic.com/c6yjm.jpg

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Topicstarter
New leaked photos show Apple's low-cost 'iPhone Xc'

Het wordt dus waarschijnlijk Xc, Xs en Xs Max of Plus

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 09:58
quote:
Kan deze topic*Speculaties mbt nieuw uit te komen iPhones* niet gewoon samen gevoegd worden is toch zelfde onderwerp? :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Nick25 schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:20:
[...]

Kan deze topic*Speculaties mbt nieuw uit te komen iPhones* niet gewoon samen gevoegd worden is toch zelfde onderwerp? :)
Nou na woensdag valt er niets meer te speculeren dus is het sowieso overbodig.

Topic start is ook heel karig dus zal verder geen werk in zitten verwacht ik.

Het Keynote topic is doorgaans bedoelt voor de Keynote maar wordt naar goed gebruik elk jaar ook gebruikt om verwachtingen te delen.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De nieuwe iPhones zijn inmiddels gelanceerd, dus dit topic kan wel op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True