Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:17
Alpoholic schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:16:
[...]

Een lederen Midnight Blue.
Om de een of andere reden vind ik dat een premium Apple telefoon ook een premium Apple hoesje verdient. Lijkt toch bij elkaar te horen. Geen idee waar ik dat op baseer.

Overigens gaat dat ook niet helemaal op; om mijn SE zat een Spigen Slim Armor, die beviel me ook prima (maar is lelijk voor alles dat geen iPhone 5/SE is).
Ik heb nu een lederen Black van Apple zelf.
Alleen wil eens kijken hoe dit is.
Ik heb altijd Spigen gehad bij andere Iphones..

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:42

PnD

like in Pinda ^_^

Rene schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:57:
Heb zojuist deze QI lader bestelt. Of het wat is weet ik niet :X. Wilde graag een lader hebben die als stand fungeert.

https://www.wish.com/m/c/59c221c9684c3505221e504b
En heb je hem al binnen? Is het wat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Nick25 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:29:
Welke cover / hoesje gebruiken jullie eigenlijk bij je 8 of 8+ ?

Ik vanaf morgen deze https://www.appelhoes.nl/...rid-2-iPhone-8-case-Clear
De Mobilize Gelly Case Clear, prima hoes waardoor de mooie achterkant zichbaar blijft.
PnD schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:32:
[...]

Ik heb de iTian A8 10W binnen en die werkt perfect met de iPhone 8 (Plus) :Y

Afbeeldingslocatie: https://img.fasttechcdn.com/786/7864900/7864900-4.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door HereIsTom op 07-11-2017 18:49 ]

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:05
Nick25 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:29:
Welke cover / hoesje gebruiken jullie eigenlijk bij je 8 of 8+ ?

Ik vanaf morgen deze https://www.appelhoes.nl/...rid-2-iPhone-8-case-Clear
Ik heb een Senza ruw leren book case.
Ik wilde ook de voorkant beschermd hebben, omdat ik op m'n werk nog weleens ergens tegenaan loop met m'n heup. Maar ik heb een hekel aan "iets" over mijn scherm heen, dus screen protector is voor mij geen optie. Wilde een hoesje wat ook enige valbescherming biedt, en waar een pasje in kon. Niet al te dik, maar wel echt, niet glanzend leer. En het moest wel een beetje kwaliteit uitstralen, een goedkoop hoesje om een telefoon van >€800,- is als een vlag op een modderschuit, maar dan andersom :+

Dit hoesje voldeed aan alle eisen, kostte nog best moeite om wat te vinden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Wild Chocolate schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:00:
[...]

Ik heb een Senza ruw leren book case.

En het moest wel een beetje kwaliteit uitstralen, een goedkoop hoesje om een telefoon van >€800,- is als een vlag op een modderschuit, maar dan andersom :+
Dat soort hoesjes waardoor je de iPhone niet meer kan zien zijn altijd een vlag op een modderschuit

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

HereIsTom schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:50:
[...]

Dat soort hoesjes waardoor je de iPhone niet meer kan zien zijn altijd een vlag op een modderschuit
Wat fijn toch dat iedereen een eigen mening kan hebben he :7

Ik zoek nog steeds een nieuw hoesje, de Decoded die ik nu heb bevalt niet zo.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Trouble schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:56:
[...]

Wat fijn toch dat iedereen een eigen mening kan hebben he :7

Ik zoek nog steeds een nieuw hoesje, de Decoded die ik nu heb bevalt niet zo.
Ja is toch zo, koop je een mooie telefoon en dan ga je ‘m verstoppen in een hoesje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:45
PnD schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:32:
[...]

Hen hem binnen. Afwerking is een beetje what you pay is what you get ;) (dat stickertje onderin sluit niet mooi aan)

Maar laden doet hij prima. Kan mijn notitieblok ertussen steken en hij blijft gewoon doorladen. Perfect voor op mijn kantoor. Mijn collega’s zijn stiekem jaloers :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EbSZybrVdZzmGi2mhA3IKqad/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dFBvSY3coG7rTW2LvoBTcvXC/full.jpg

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

HereIsTom schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:34:
[...]

De Mobilize Gelly Case Clear, prima hoes waardoor de mooie achterkant zichbaar blijft.
HereIsTom schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:59:
[...]

Ja is toch zo, koop je een mooie telefoon en dan ga je ‘m verstoppen in een hoesje!
Koop je zo’n mooie telefoon stop je hem in een goedkoop hoesje :+

Ik gebruik zelf de officiële Apple leather case zwart. Ooit voor de 6 plus een keer gekocht, sindsdien blijf ik erbij, zeker het geld waard imo.

Decoded zijn mooie hoesjes maar te lomp, en te scherpe rand onderop, vorig jaar zelf gekocht maar toch terug gestuurd.

Gebruiken jullie de Portait modus? Ik vind dit echt geweldig werken, helemaal met mijn kleintje van anderhalf :)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

jasjenl

Liab A Tymo

Na ongeveer anderhalve week de iPhone 8 in gebruik te hebben moet ik zeggen dat de batterij met niks tegenvalt: ik zit momenteel op 83 uur en 30 minuten standby tijd en 5 uur gebruik sinds de laatste volle batterij, dat haalde ik met mijn iPhone 5 echt niet :)

Eén ding snap ik echter nog niet helemaal: als ik via iCloud een foto die ik gemaakt heb download op mijn pc (via icloud.com) heeft deze maar een resolutie van 2048 x 1536, maw hij download m niet op de originele resolutie. Foto's die ik op mijn oude iPhone 5 heb gemaakt hebben dat probleem niet, die zijn wel gewoon de normale hoge resolutie. Waar ligt dat aan?

[ Voor 40% gewijzigd door jasjenl op 08-11-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Me spigen is binnen i like :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
jasjenl schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:31:
Na ongeveer anderhalve week de iPhone 8 in gebruik te hebben moet ik zeggen dat de batterij met niks tegenvalt: ik zit momenteel op 83 uur en 30 minuten standby tijd en 5 uur gebruik sinds de laatste volle batterij, dat haalde ik met mijn iPhone 5 echt niet :)

Eén ding snap ik echter nog niet helemaal: als ik via iCloud een foto die ik gemaakt heb download op mijn pc (via icloud.com) heeft deze maar een resolutie van 2048 x 1536, maw hij download m niet op de originele resolutie. Foto's die ik op mijn oude iPhone 5 heb gemaakt hebben dat probleem niet, die zijn wel gewoon de normale hoge resolutie. Waar ligt dat aan?
Hier met de iPhone 8 Plus ook zeer tevreden met de batterij!
Heb je wel bij de instellingen, Foto’s Download en bewaar originelen aanstaan.

Ik gebruik overigens de Google Foto’s app, die houden wel het originele formaat en kun je ze ook makkelijk op al je andere apparaten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

HereIsTom schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:13:
[...]
Heb je wel bij de instellingen, Foto’s Download en bewaar originelen aanstaan.
Nee, ik heb daar 'optimaliseer iPhone-opslag' aan staan, maar dat zou toch geen invloed moeten hebben op hoe ze op iCloud.com staan? Deze instelling bepaalt volgens mij alleen hoe ze op de iPhone worden opgeslagen, op iCloud zouden toch altijd de volledige foto's moeten staan?
Ik gebruik overigens de Google Foto’s app, die houden wel het originele formaat en kun je ze ook makkelijk op al je andere apparaten krijgen.
Sja, ik gebruik nu iCloud omdat dat gewoon native in iOS zit, vind ik wel zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
jasjenl schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:54:
[...]

Nee, ik heb daar 'optimaliseer iPhone-opslag' aan staan, maar dat zou toch geen invloed moeten hebben op hoe ze op iCloud.com staan? Deze instelling bepaalt volgens mij alleen hoe ze op de iPhone worden opgeslagen, op iCloud zouden toch altijd de volledige foto's moeten staan?

[...]
Sja, ik gebruik nu iCloud omdat dat gewoon native in iOS zit, vind ik wel zo makkelijk.
Probeer maar eens om het op Download en bewaar originelen te zetten, misschien werkt het wel, anders zou ik het ook niet weten.

Nadeel van iCloud is dat het maar 5GB is en dat is inclusief backup, dus zo vol.
De Google Foto app kun je ook zo instellen dat hij meteen een backup maakt van je foto’s en die is onbeperkt in opslag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

HereIsTom schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:45:
[...]

Probeer maar eens om het op Download en bewaar originelen te zetten, misschien werkt het wel, anders zou ik het ook niet weten.
Ik zal het eens testen maar ik weet vrij zeker dat ik het op mijn vorige iPhone ook zo had staan (om ruimte te besparen) dus het zou vreemd zijn als dat nu anders is.
Nadeel van iCloud is dat het maar 5GB is en dat is inclusief backup, dus zo vol.
De Google Foto app kun je ook zo instellen dat hij meteen een backup maakt van je foto’s en die is onbeperkt in opslag.
Ik heb een abbo op iCloud van 99 cent per maand, dan heb je 50gb. Dus dat is geen argument voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
jasjenl schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:19:
[...]
Ik zal het eens testen maar ik weet vrij zeker dat ik het op mijn vorige iPhone ook zo had staan (om ruimte te besparen) dus het zou vreemd zijn als dat nu anders is.

[...]
Ik heb een abbo op iCloud van 99 cent per maand, dan heb je 50gb. Dus dat is geen argument voor mij ;)
Ik vond dit topic, misschien is dit bij jou ook van toepassing?

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1810751

Die Optimaliseer opslag zou inderdaad niet van invloed moeten zijn op je iCloud foto’s!

[ Voor 8% gewijzigd door HereIsTom op 09-11-2017 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:58
Wow mijn siliconen officele Apple case voor de iPhone 7/8 Plus heeft het gewoon nu al opgegeven: op drie plekken is hij gescheurd.
Bij de mute switch en onderaan. Hij voelt helemaal 'droog' aan. Ben ik niet gewend van deze cases..
Misschien is de iPhone 8 (plus) toch te groot voor de iPhone 7 case?

[ Voor 18% gewijzigd door MartijnMartijn op 10-11-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

HereIsTom schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:08:
[...]

Ik vond dit topic, misschien is dit bij jou ook van toepassing?

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1810751

Die Optimaliseer opslag zou inderdaad niet van invloed moeten zijn op je iCloud foto’s!
Dat was het dus niet, maar volgens mij heeft het te maken met de instelling 'high efficiency' of 'meest compatibel', maw of de iPhone zelf foto's als jpg of heif opslaat. Als ik dat op jpg zet kan ik wel weer gewoon full resolution foto's van icloud.com downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
jasjenl schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:14:
[...]

Dat was het dus niet, maar volgens mij heeft het te maken met de instelling 'high efficiency' of 'meest compatibel', maw of de iPhone zelf foto's als jpg of heif opslaat. Als ik dat op jpg zet kan ik wel weer gewoon full resolution foto's van icloud.com downloaden.
Ok wat vreemd. Die heb ik inderdaad ook op jpg staan, maar ik gebruik ook Camera+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Zijn er nog meer mensen waarvan het scherm niet meer automatisch uitgaat?

Ik heb gisteren mijn telefoon met 65% in de woonkamer gelaten, en toen ik vanochtend de woonkamer binnenliep zag ik dat mijn toestelscherm aan was en de batterij naar 20% was gezakt. Lijkt erop dat het toestel 's avonds heeft aangestaan.... Wat ook vreemd is, is dat het toestel ontgrendelt was 8)7. Toen ik gisteravond naar bed ging was het scherm uit....

Hier schijnen wel veel meer mensen last van te hebben:
https://discussions.apple...8126843?start=15&tstart=0

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannie87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-08 20:47
Iemand die ervaring heeft met de bare cases? Zien er mooi en minimaal uit, maar zijn niet bepaald de goedkoopste.
https://www.bare-cases.co...plus?variant=134577455108

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/1671/4741/products/Bare_Naked_-_barely_there_628d38e5-f10d-4d94-b3fc-ddd36f336808_800x.jpg?v=1508317673

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:39
Mannie87 schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:59:
Iemand die ervaring heeft met de bare cases? Zien er mooi en minimaal uit, maar zijn niet bepaald de goedkoopste.

[afbeelding]
Da’s wel erg duur. Ik heb deze bij Ali-express gescored. Superdun, maar toch stevig met een mooie structuur en een premium look and feel.

[ Voor 3% gewijzigd door connos op 12-11-2017 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwbuiter74
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-04-2024
Morgen ben ik ook de gelukkige eigenaar van een iPhone 8 Plus. :)

uiteraard moeten daar natuurlijk ook wat accessoires bij zoals een goeie case en een wireless charger bij. Heeft iemand ervaring met deze? Kan er geen enkele review over vinden... Ik mag aannemen dat deze wel gewoon zal werken met de iphone 8, maar ook dat is niet duidelijk.

http://www.ewent-online.c...port#product_tabs_support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
FrankGuthrie schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:30:
Yes, daar heb ik ook af en toe last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:18

Ik heb gisteren mijn telefoon met 65% in de woonkamer gelaten, en toen ik vanochtend de woonkamer binnenliep zag ik dat mijn toestelscherm aan was en de batterij naar 20% was gezakt. Lijkt erop dat het toestel 's avonds heeft aangestaan.... Wat ook vreemd is, is dat het toestel ontgrendelt was 8)7. Toen ik gisteravond naar bed ging was het scherm uit....

Heb het zelf nu drie keer gehad. Begint een beetje irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024

[afbeelding]
Ik heb deze https://www.amazon.de/Bla...T=_SY300_QL70_&dpSrc=srch voor mijn iPhone 7, zeer goede pasvorm. Logo achterop slijt er snel van af, wat ik een voordeel vind. Voelt eigenlijk alsof er geen hoesje om het toestel heen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Heb ik ook 1x gehad, door reboot was het verholpen.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Tomba schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:42:
[...]

Heb ik ook 1x gehad, door reboot was het verholpen.
Had dit als workaround gevonden, maar inmiddels weet ik dat het een terugkerend probleem is bij andere en ook bij mij, is nu al 2 keer gebeurd. Is jammer als je voor dit soort basis functies moet rebooten. Dat heb ik in 7 jaar nooit op Android gehad. Niet dat ik ontevreden ben, maar ik vind dit toch erg een basic iets wat niet werkt...

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

FrankGuthrie schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:50:
[...]

Had dit als workaround gevonden, maar inmiddels weet ik dat het een terugkerend probleem is bij andere en ook bij mij, is nu al 2 keer gebeurd. Is jammer als je voor dit soort basis functies moet rebooten. Dat heb ik in 7 jaar nooit op Android gehad. Niet dat ik ontevreden ben, maar ik vind dit toch erg een basic iets wat niet werkt...
Tsja, het blijft uiteindelijk gewoon toch software. Ik neem aan dat dit in een volgende update wel verholpen wordt.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Jep hier ook al gehad.

[ Voor 81% gewijzigd door Japie.G op 13-11-2017 10:23 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 20:18
Slaapwandelen?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:43
beste tweakers, ik kreeg vd week een nieuwe auto met een pad om je telefoon draadloos op te laden ( zit geintegreerd in de auto zelf) maar om gebruik te maken van apple carplay moet je hem met een kabel verbinden met je auto (wat betekend dat die via de 24V usb aansluiting bekabeld oplaad) kan het kwaad om hem dan ook op de draadloos opladen pad te leggen of is dit slecht voor je accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeryP
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09-11-2024

Klopt heb ik ook last van gehad. Ik heb een harde reset uitgevoerd en nu is hij weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Inhumanous schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:29:
beste tweakers, ik kreeg vd week een nieuwe auto met een pad om je telefoon draadloos op te laden ( zit geintegreerd in de auto zelf) maar om gebruik te maken van apple carplay moet je hem met een kabel verbinden met je auto (wat betekend dat die via de 24V usb aansluiting bekabeld oplaad) kan het kwaad om hem dan ook op de draadloos opladen pad te leggen of is dit slecht voor je accu?
Ik kan me niet voorstelen dat de iphone met twee dingen tegelijkertijd probeert op te laden. Het zal dus geen kwaad kunnen, maar je kunt het misschien even controleren door de kabel eraan te hangen en hem dan op het pad neer te leggen. Als het laad icoontje verandert of de telefoon vibreert, dan werkt het misschien niet helemaal lekker. Zelf denk ik echter dat hij draadloos laden gewoon uitschakelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:43
GeryP schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:59:
[...]

Klopt heb ik ook last van gehad. Ik heb een harde reset uitgevoerd en nu is hij weer goed.
Ik heb mijn telefoon uit en weer aangezet en loste bij mij het probleem op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

[afbeelding]
Ik heb deze gehad voor mijn S8+ erg mooie hoesjes, maar zeer kwetsbaar (en je telefoon ook) 1x verkeerd uit de autohouder gehaald en direct verbogen/uitgelubberd. Ik heb hem voor €25 gekocht maar zou hier noooooit €51 aan uit geven! Zeker niet waard imo. Ook zeer gladde hoesjes zijn het, textuur had veel grover gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:18
Inhumanous schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:47:
[...]

Ik heb mijn telefoon uit en weer aangezet en loste bij mij het probleem op
De vraag is alleen voor hoe lang het probleem is opgelost. Bij treed het probleem weer op na enkele weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:35
Ik wil graag een iPhone 8 of 8 Plus kopen in combinatie met T-Mobile, maar lees op het T-Mobile forum (https://forum.t-mobile.nl...iphone-8-plus-64gb-283693) verschillende gebruikers klagen over het wegvallen van telefoongesprekken. Zijn er geen Tweakers die hier last van hebben? T-Mobile heeft de problemen erkend dus ik ga sowieso even wachten, maar ben gewoon benieuwd hoe groot het probleem daadwerkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:39
traxxion schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:35:
Ik wil graag een iPhone 8 of 8 Plus kopen in combinatie met T-Mobile, maar lees op het T-Mobile forum (https://forum.t-mobile.nl...iphone-8-plus-64gb-283693) verschillende gebruikers klagen over het wegvallen van telefoongesprekken. Zijn er geen Tweakers die hier last van hebben? T-Mobile heeft de problemen erkend dus ik ga sowieso even wachten, maar ben gewoon benieuwd hoe groot het probleem daadwerkelijk is.
Ik heb geen problemen ondervonden met bellen of de kwaliteit op mijn 8 Plus icm T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Nou ik heb een 8, en kan dus serieus nauwelijks bellen nu. Bereik is prima, zowel voor bellen als voor netwerk (vrijwel standaard 4G), maar als ik wil bellen dan blijft het stil. Er gaat niets over, niks. En gebeld worden is ook zo'n drama.

Ga maar eens klagen bij T-Mobile denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Twijfel heel hard om de 8 van de hand te doen en de x te halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter0901
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 16:58
Nick25 schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:10:
Twijfel heel hard om de 8 van de hand te doen en de x te halen....
hoeveel zou je nog kunnen krijgen voor een 8 zonder schade van 4 weken oud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
dieter0901 schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:11:
[...]

hoeveel zou je nog kunnen krijgen voor een 8 zonder schade van 4 weken oud?
Why??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter0901
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 16:58
twijfel ook om hem te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Ik ga de 8 in december halen.
De 7 word verkocht of gaat naar de vrouw.

Rest mij 1 vraag, is er echt een issue met de snelheid op 4g of valt dit allemaal wel mee.
Want we willen wel vooruit gaan en niet achter uit met snelheid :) de 7 loopt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 23:25

[afbeelding]
Zou ik er dus never voor uit geven, al helemaal vanwege de afwerking, check foto 5 eens van de onderkant... die rand daar zou mij gaan irriteren..

https://nl.aliexpress.com.../1511100_32815172892.html

50 euro goedkoper en is identiek ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier sinds een paar weken enorme haperingen op m’n iPhone 8 256GB. Bijvoorbeeld bij typen op Whatsapp of iMessage blijft het toetsenbord regelmatig een fractie van een seconde hangen en komen daarna opeens alle letters in beeld. Bloed irritant. Laatste updates er op, reboot heeft t niet opgelost en alle apps sluiten ook niet.
Komt iemand dit bekend voor?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpoholic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-01-2023
Alvast welkom bij de club :P
Rest mij 1 vraag, is er echt een issue met de snelheid op 4g of valt dit allemaal wel mee.
Want we willen wel vooruit gaan en niet achter uit met snelheid :) de 7 loopt als een trein.
Is dit geen issue bij de X?
Zelf heb ik met mijn 8 plus in ieder geval geen klachten over de snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Alpoholic schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:47:
[...]

Alvast welkom bij de club :P

Thx

[...]

Is dit geen issue bij de X?
Zelf heb ik met mijn 8 plus in ieder geval geen klachten over de snelheid :)
Ik dacht dat de 8 dezelfde intel chip had waar het omgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
traxxion schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:35:
Ik heb de iPhone 8 Plus in combinatie met T-Mobile en dat werkt hier perfect hoor.
Geen problemen met wegvallen van gesprekken e.d.
ErwinJ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:57:

Geen probleem hier hoor met de snelheid op 4G, de iPhone 8 Plus werkt hier lekker snel en bevalt prima! :Y

[ Voor 25% gewijzigd door HereIsTom op 14-11-2017 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

HereIsTom schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:12:
[...]

Ik heb de iPhone 8 Plus in combinatie met T-Mobile en dat werkt hier perfect hoor.
Geen problemen met wegvallen van gesprekken e.d.
En ik heb letterlijk 10 minuten geleden met ze gebeld omdat ik niet tot nauwelijks kan bellen met m'n iPhone 8. Als in: ik heb mijn werktelefoon gebruikt om met ze te bellen.

Er is een case aangemaakt, en ze zijn er blijkbaar hard mee bezig om de oorzaak te vinden. Hoop dat het niet te lang duurt, want ik heb geen zin om hiervoor te betalen :') (probeertie me ook nog even aan het einde een upgrade van 2 euro per maand aan te praten, want dan kan ik muziek via Spotify luisteren zonder dat het van m'n bundel afgaat :') fix eerst m'n bel-issue maar :'))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Trouble schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:14:
[...]

En ik heb letterlijk 10 minuten geleden met ze gebeld omdat ik niet tot nauwelijks kan bellen met m'n iPhone 8. Als in: ik heb mijn werktelefoon gebruikt om met ze te bellen.

Er is een case aangemaakt, en ze zijn er blijkbaar hard mee bezig om de oorzaak te vinden. Hoop dat het niet te lang duurt, want ik heb geen zin om hiervoor te betalen :') (probeertie me ook nog even aan het einde een upgrade van 2 euro per maand aan te praten, want dan kan ik muziek via Spotify luisteren zonder dat het van m'n bundel afgaat :') fix eerst m'n bel-issue maar :'))
Misschien heb je toch een maandagmorgen model, zoals gezegd hier werkt het allemaal prima.
En er zijn ik weet niet hoeveel iPhones 8 (Plus) verkocht en maar een paar dus die problemen hebben.
Inderdaad vervelend als jij dat net bent, misschien eens bij een T-Mobile shop langs gaan, dis jongens weten er vaak wel raad mee 💡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannie87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-08 20:47
roT- schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:11:
[...]

Zou ik er dus never voor uit geven, al helemaal vanwege de afwerking, check foto 5 eens van de onderkant... die rand daar zou mij gaan irriteren..

https://nl.aliexpress.com.../1511100_32815172892.html

50 euro goedkoper en is identiek ;-)
De hoes is 30 dollar. 60 is combinatie met screenprotector.
Maar die van ali baba ziet er ook goed uit!
Heb jij deze? Zit hij mooi strak om de telefoon?

Ik vind de leather cases van apple ook wel mooi maar ben bang dat deze de plus veel te groot maken...

[ Voor 13% gewijzigd door Mannie87 op 14-11-2017 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

ErwinJ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:57:

Op de rustigere momenten haal ik makkelijk 180Mbps en overdag meestal 150Mbps dus geen issues hier :) precies dezelfde snelheden die ik op mijn S8+ haalde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

HereIsTom schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:21:
[...]

Misschien heb je toch een maandagmorgen model, zoals gezegd hier werkt het allemaal prima.
En er zijn ik weet niet hoeveel iPhones 8 (Plus) verkocht en maar een paar dus die problemen hebben.
Inderdaad vervelend als jij dat net bent, misschien eens bij een T-Mobile shop langs gaan, dis jongens weten er vaak wel raad mee 💡
Van een maandagmorgen model verwacht ik meer issues, niet dat ik ineens van de een op de andere dag (afgelopen vrijdag) nauwelijks meer kan bellen. En gezien het aantal mensen op het T-Mobile forum die klagen, zijn er wel meer dan 'een paar' die problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 23:25
Mannie87 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:22:
[...]

De hoes is 30 dollar. 60 is combinatie met screenprotector.
Maar die van ali baba ziet er ook goed uit!
Heb jij deze? Zit hij mooi strak om de telefoon?

Ik vind de leather cases van apple ook wel mooi maar ben bang dat deze de plus veel te groot maken...
Jup heb er een paar in diverse kleuren. was iets van 3 euro.. ze zijn 0,4mm dik, en doorschijnend zodat je apple logotje nog ziet. Zit verder strak om de telefoon heen.

[ Voor 3% gewijzigd door roT- op 14-11-2017 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Ok iemand mag dit aan mij uitleggen:

Ik heb 3x net een speedtest uitgevoerd met de speedtest app van Ookla.

Mijn download snelheid zit tussen de 12 en 16 mpbs maar de upload is steevast rond de 55 mbps... Klopt dit wel?

Ik heb T-mobile Go alles onbeperkt. (Iphone 8 256 gb)

Edit: loos alarm net geprobeerd en de downloadsnelheid ligt netjes tussen de 120 en 180 mbps. Upload blijft hetzelfde: rond de 55 mbps.

[ Voor 22% gewijzigd door Roflmao op 15-11-2017 08:53 . Reden: Probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Lo and behold: T-Mobile lijkt het issue gefixed te hebben. Ze hebben me net gebeld (en dat ging in 1x goed, volgens de medewerker) om te vragen of ik een beetje wilde testbellen. Prima. Mezelf gebeld met m'n werktelefoon, teruggebeld naar m'n werktelefoon, m'n vriend gebeld: alles piekfijn in orde, zoals ik tot aan vrijdag toe van ze gewend was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Trouble schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:54:
Lo and behold: T-Mobile lijkt het issue gefixed te hebben. Ze hebben me net gebeld (en dat ging in 1x goed, volgens de medewerker) om te vragen of ik een beetje wilde testbellen. Prima. Mezelf gebeld met m'n werktelefoon, teruggebeld naar m'n werktelefoon, m'n vriend gebeld: alles piekfijn in orde, zoals ik tot aan vrijdag toe van ze gewend was :)
Fijn dat het nu is opgelost!

Ik had problemen met de foto’s en video’s op mijn iPhone, aangezien iCloud maar 5GB is begon deze steeds te klagen dat hij vol was, dus iCloud-fotobibliotheek uitgezet en Mijn fotostream aangezet.
Maar fotostreaam doet dus alleen foto’s en geen video’s.
Voor de video’s gebruik ik nu de app PhotoSync, hiermee kan ik zowel foto’s als video’s makkelijk over zetten naar al mijn andere apparaten. :Y

[ Voor 35% gewijzigd door HereIsTom op 15-11-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
HereIsTom schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:10:
[...]

Fijn dat het nu is opgelost!

Ik had problemen met de foto’s en video’s op mijn iPhone, aangezien iCloud maar 5GB is begon deze steeds te klagen dat hij vol was, dus iCloud-fotobibliotheek uitgezet en Mijn fotostream aangezet.
Maar fotostreaam doet dus alleen foto’s en geen video’s.
Voor de video’s gebruik ik nu de app PhotoSync, hiermee kan ik zowel foto’s als video’s makkelijk over zetten naar al mijn andere apparaten. :Y
Ik gebruik gewoon de OneDrive app voor deze opslag ( foto's en video's ), het enige nadeel is dat het blijkbaar niet automatisch gaat terwijl dit wel moet gaan en ook staat ingesteld.
Maar om een of andere reden moet ik iedere keer de app openen en dan gaat ie ineens snel uploaden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
ErwinJ schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:43:
[...]

Ik gebruik gewoon de OneDrive app voor deze opslag ( foto's en video's ), het enige nadeel is dat het blijkbaar niet automatisch gaat terwijl dit wel moet gaan en ook staat ingesteld.
Maar om een of andere reden moet ik iedere keer de app openen en dan gaat ie ineens snel uploaden 8)7
Ik heb gemerkt dat hij o.a. de video’s verkleint, dus de kwaliteit is minder met o.a. OneDrive app.
Photosync zet wel de originelen over.

P.S. En Onedrive is ook maar 5GB opslag, dus met video’s zo vol!

[ Voor 5% gewijzigd door HereIsTom op 15-11-2017 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
HereIsTom schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:49:
[...]

Ik heb gemerkt dat hij o.a. de video’s verkleint, dus de kwaliteit is minder met o.a. OneDrive app.
Photosync zet wel de originelen over.

P.S. En Onedrive is ook maar 5GB opslag, dus met video’s zo vol!
1 TB O-) opslag

Ik heb nog niet gemerkt dat ie de video verkleint als het goed is moet dit gewoon origineel zijn.
Ik ga dit eens nakijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
ErwinJ schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:57:
[...]

1 TB O-) opslag

Ik heb nog niet gemerkt dat ie de video verkleint als het goed is moet dit gewoon origineel zijn.
Ik ga dit eens nakijken
1 TB moet je wel voor betalen, 5GB is gratis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
HereIsTom schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:18:
[...]

1 TB moet je wel voor betalen, 5GB is gratis :/
offtopic, maar als je toch office 365 hebt is het een makkelijke keuze.

Als icloud niet zo "duur" was had ik hier wel de keuze voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
ErwinJ schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:23:
[...]

offtopic, maar als je toch office 365 hebt is het een makkelijke keuze.

Als icloud niet zo "duur" was had ik hier wel de keuze voor gemaakt.
Ja daarom was ik ook aan het zoeken, want ik heb geen Office 365 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:23
HereIsTom schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:26:
[...]

Ja daarom was ik ook aan het zoeken, want ik heb geen Office 365 ;)
Stack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iphoneassen
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-11-2017
Hallo,

Even een vraagje ! Ben nu een tijdje in het bezig van de “zwarte” Iphone 8! Ik heb hem mede aangeschaft door het strakke design en omdat mijn Iphone 6 op was.

Alleen ik merk nu dus al dat op de achterkant enorm veel krassen zitten. Van een afstandje valt het niet op maar van dichtbij of bij een bepaalde lichtinval wel, overal wordt gezegd dat die achterkant zo goed moet zijn en krasbestendig moet zijn maar bij mij dus niet het geval, ben er ook extreem zuinig mee , doe er geen sleutels of muntgeld bij in ofzo.

Zijn er meer met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:24
iphoneassen schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:09:
Hallo,

Even een vraagje ! Ben nu een tijdje in het bezig van de “zwarte” Iphone 8! Ik heb hem mede aangeschaft door het strakke design en omdat mijn Iphone 6 op was.

Alleen ik merk nu dus al dat op de achterkant enorm veel krassen zitten. Van een afstandje valt het niet op maar van dichtbij of bij een bepaalde lichtinval wel, overal wordt gezegd dat die achterkant zo goed moet zijn en krasbestendig moet zijn maar bij mij dus niet het geval, ben er ook extreem zuinig mee , doe er geen sleutels of muntgeld bij in ofzo.

Dat glas op de achterkant is niet zo krasbestendig. Heeft Apple ook nooit gezegd zover ik weet alleen de voorkant zou het 'most durable glass' moeten zijn wat in de praktijk ook niet echt waar gemaakt kon worden.

Vind het ook jammer dat ze op de achterkant niet hetzelfde glas gebruikt hebben.

Edit:
Na onderzoek zou het wel krasbestendig moeten zijn.
Ik had zelf ook al na een dag een krasje terwijl de voorkant nog als nieuw is.

[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 15-11-2017 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maqish
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09 09:12
Trouble schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:54:
Ik kan je verklappen dat het dus nog niet bij iedereen opgelost is.. Bij mij bijvoorbeeld nog niet.
Dat topic bij Tmobile heb ik zelf gestart overigens en ja ze zijn bezig, maar het begint allemaal een beetje lang te duren. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
Hallo,

Ik heb dat ook. Achterkant zit al vol met krassen.

Ik maak me er niet druk om eigenlijk. Ja het is zonde, maar aan de andere kant helpt het niets om je er druk over te maken. Wellicht een transparante case eromheen?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
Hallo,

Gelukkig hadden ze mij bij Belsimpel hiervoor al gewaarschuwd en heb ik er ook een silconenhoesje om.
En aan de voorkant een screenprotector van gehard glas
Zo blijft hij mooi en zichtbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

maqish schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:47:
[...]

Ik kan je verklappen dat het dus nog niet bij iedereen opgelost is.. Bij mij bijvoorbeeld nog niet.
Dat topic bij Tmobile heb ik zelf gestart overigens en ja ze zijn bezig, maar het begint allemaal een beetje lang te duren. :'(
Ik heb nog gevraagd wat nu het issue is, hij zei zelf ook dat wat bij mij werkt, bij iemand anders niet per se werkt. Ze zijn volgens mij echt oplossingen aan het testen en wegstrepen. Wel kut, want hier betaal je je je abonnementsgeld niet voor natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iphoneassen
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-11-2017
Rene schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:52:
[...]

Ik heb dat ook. Achterkant zit al vol met krassen.

Ik maak me er niet druk om eigenlijk. Ja het is zonde, maar aan de andere kant helpt het niets om je er druk over te maken. Wellicht een transparante case eromheen?
Ach de schade is nu al geleden, plus ik vind het ontwerp te mooi om er een hoesje om heen te doen.. moet er maar mee leren leven , voordeel van de Iphone 6 was dat dat krassen niet zo snel gebeurde, maar je kan niet alles hebben haha , maar ben dus niet de enige , dat wou ik even weten ;)

• MartijnMartijn
Sinds twee dagen heb ik een Anker QI oplader op mijn nachtkastje. Toch wel heel fijn hoor, geen kabels meer nodig nu. Geen gepruts meer met het dock op mijn nachtkastje.

• Nick25
martijnmartijn schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:02:
Sinds twee dagen heb ik een Anker QI oplader op mijn nachtkastje. Toch wel heel fijn hoor, geen kabels meer nodig nu. Geen gepruts meer met het dock op mijn nachtkastje.
Jup ik vind ze geweldig 1 op me werk 1 op me nachtkastje _/-\o_

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Hoe is het bereik bij de iPhone 8 Plus met Intel modem tov oudere iPhones met een qualcomm modem? Bij de iPhone 7 was dit (in het begin?) nogal een probleem...

En dan heb ik het met name over locaties met minder goed bereik. En of ie het dan sneller opgeeft naar oudere technieken of misschien wel “Geen service”.

Ik heb zelf nu een iPhone 6s Plus, en ik wil overstappen naar de iPhone 8 Plus. Maar ik zit dagelijks in de trein waar T-mobile helaas nog een paar slechte stukken heeft. Ik wil er qua bereik eigenlijk niet op achteruit gaan...

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13

[afbeelding]
Dat is wel heel duur. Lijkt hetzelfde te zijn als de Peel cases. Je kan vergelijkbare hoesjes op Ali inderdaad een stuk goedkoper krijgen (al heb ik ook teveel betaald voor mijn Peel).

Maar het is wel de perfecte case voor mensen als ik. Het biedt toch beperkte bescherming (tegen krassen en kleine drops misschien) maar toch blijf je de telefoon mooi zien. Ik heb een mat zwarte en die ziet er heel classy uit imo.

Mijn fotografie en videografie

Hebben meer mensen hier last dat elke livefoto met flits een “tik” geeft?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:51
jpbosk schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:19:
Hoe is het bereik bij de iPhone 8 Plus met Intel modem tov oudere iPhones met een qualcomm modem? Bij de iPhone 7 was dit (in het begin?) nogal een probleem...

En dan heb ik het met name over locaties met minder goed bereik. En of ie het dan sneller opgeeft naar oudere technieken of misschien wel “Geen service”.

Ik heb zelf nu een iPhone 6s Plus, en ik wil overstappen naar de iPhone 8 Plus. Maar ik zit dagelijks in de trein waar T-mobile helaas nog een paar slechte stukken heeft. Ik wil er qua bereik eigenlijk niet op achteruit gaan...
De Intel-modem presteert in een snelheidstest iets beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
martijnmartijn schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:02:
Ik heb nu al een tijdje de iTian A8 10W en die werkt perfect met de iPhone 8 (Plus) :Y

Afbeeldingslocatie: https://img.fasttechcdn.com/786/7864900/7864900-4.jpg

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
MelvinW schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:13:
[...]

De Intel-modem presteert in een snelheidstest iets beter.
Snelheid vind ik eigenlijk iets minder interessant. Bereik en het beetje goed vasthouden van 3G/4G op plaatsen met mindere dekking vind ik veel belangrijker. En daar scoorde de iPhone 7 met het Intel modem (in het begin) stukken slechter op. Dus ik ben erg benieuwd hoe dat nu met de iPhone 8 (en de X, want zelfde modem) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WhatsappHack schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:01:
Hebben meer mensen hier last dat elke livefoto met flits een “tik” geeft?
Nvm, denk hardware issue. Je hoort die tik elke keer dat de flitser uitschakelt, dus op video’s snel aan en uitzetten en je hoort elke keer als ie uitgaat een tik alsof je een oude amp aanzet.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09:34
Hoeveel ruimte neemt het besturingssysteem van de Iphone 8 64Gb in beslag? Dit in verband met de keuze tussen 64Gb en 256Gb. Ik ben geen grootverbruiker van ruimte, maar heb wel de ervaring dat de kleinste versie snel vol zit.

Mijn huidige Iphone 6 64 Gb doet 9,09 Gb voor het besturingssysteem (IOS 11.1). Is dit vergelijkbaar met de Iphone 8 64 Gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
wat zal een 8 64Gb silver 1 maand oud waard zijn :) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nick25 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:04:
wat zal een 8 64Gb silver 1 maand oud waard zijn :) ?
725 euro :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
Sovieto schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:34:
Hoeveel ruimte neemt het besturingssysteem van de Iphone 8 64Gb in beslag? Dit in verband met de keuze tussen 64Gb en 256Gb. Ik ben geen grootverbruiker van ruimte, maar heb wel de ervaring dat de kleinste versie snel vol zit.

Mijn huidige Iphone 6 64 Gb doet 9,09 Gb voor het besturingssysteem (IOS 11.1). Is dit vergelijkbaar met de Iphone 8 64 Gb?
Dit blijft altijd persoonlijk.
Op mijn 7 128gb heb ik na een half jaar 21gb in gebruik en dat heb ik een overschot aan apps en aardig wat foto's en filmpjes.

Als ik na mijzelf kijk en de lijn doortrek van mijn gebruik zou ik op een jaar ergens rond de 40gb moeten zitten incl foto's. Natuurlijk is dit koffie dik kijken maar alles wat er bij nog bij komt wat ruimte kost zijn voornamelijk foto's en korte filmpjes. ( en ios updates )
een enkele keer sync ik een netflix filmpje of een sync via plex, maar dat is tijdelijk ruimte gebruik.

Ga je 4k filmen dan is 64gb te weinig, en dan is 256gb de betere keuze anders moet je zorgen dat je filmpjes iedere keer geüpload zijn.

Het is natuurlijk leuk om 256gb te hebben maar als je niet verder komt dan 50gb is het zonde geld, 128gb vond ik een betere keuze maar met 64gb heb ik meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:29
Gister een iPhone 8 64Gb aangeschaft *O*

Alleen toen ik thuis kwam bleek gelijk dat mijn hoesjes van de iPhone 7 eigenlijk nét niet lekker passen. Ik zoek m'n hoesjes altijd uit op de eigenschap dat hij goed 'om het scherm moet buigen'. Op deze manier ligt het scherm niet op tafel als je hem met de schermkant naar beneden op tafel legt.
Mijn vraag aan jullie:
Wie kan er een iPhone 7/8 hoesje aanraden met goede randen 'boven' het scherm? Liefst uit eigen ervaring natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
koenster schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:48:

Alleen toen ik thuis kwam bleek gelijk dat mijn hoesjes van de iPhone 7 eigenlijk nét niet lekker passen. Ik zoek m'n hoesjes altijd uit op de eigenschap dat hij goed 'om het scherm moet buigen'. Op deze manier ligt het scherm niet op tafel als je hem met de schermkant naar beneden op tafel legt.
Mijn vraag aan jullie:
Wie kan er een iPhone 7/8 hoesje aanraden met goede randen 'boven' het scherm? Liefst uit eigen ervaring natuurlijk!
Super deze

https://www.appelhoes.nl/...rid-2-iPhone-8-case-Clear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 09:02
Even een vraag voor de mensen met een Space Gray iPhone. Is bij jullie de zwarte laklaag in de Lightning connector ook al aan het slijten? Ik zie al zilveren stipjes door de zwarte laklaag komen. Heb het toestel van de dag van release (8+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Jelmar1990 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:50:
Even een vraag voor de mensen met een Space Gray iPhone. Is bij jullie de zwarte laklaag in de Lightning connector ook al aan het slijten? Ik zie al zilveren stipjes door de zwarte laklaag komen. Heb het toestel van de dag van release (8+).
In de lightning connector?
Hier kan ik het er niks van zien!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
Op deze manier ligt het scherm niet op tafel als je hem met de schermkant naar beneden op tafel legt.
Ik weet het niet, maar ik heb mijn telefoons nog nooit met het scherm naar beneden neergelegd!?
En een screenprotector is wel aan te raden, als je ‘m ook in je zak steekt e.d.

Ik heb er een silconenhoesje om, hiermee ligt hij ook niet op het scherm.
En aan de voorkant een screenprotector van gehard glas.

Verwijderd

Mijn vraag aan jullie:
Ik zweer echt bij de silicone hoesjes van Apple. Die komen mooi over het scherm heen en de enige hoesjes die niet mijn telefoon beschadigen door viezigheid dat onder het hoesje komt. Daarnaast zijn ze super makkelijk schoon te maken :F Waterproof makeup op een witte hoes is er met 1 veeg af.

• ptol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-05-2023
Ze zijn alleen zo groot vind ik, wordt de 8 nog lomper van :-(

• HereIsTom
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:47:
[...]

Ik zweer echt bij de silicone hoesjes van Apple. Die komen mooi over het scherm heen en de enige hoesjes die niet mijn telefoon beschadigen door viezigheid dat onder het hoesje komt. Daarnaast zijn ze super makkelijk schoon te maken :F Waterproof makeup op een witte hoes is er met 1 veeg af.
De Mobilize Gelly Case Clear hoesjes komen ook net boven het scherm uit en er komt ook geen viezighied onder, verder zijn ze doorzichtig waardoor je de mooie achterkant van de telefoon blijft zien en het net lijkt of er geen hoesje omheen zit, verder zijn ze ook nog eens veel goedkoper dan die van Apple :Y

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:32
jpbosk schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:23:
[...]

Snelheid vind ik eigenlijk iets minder interessant. Bereik en het beetje goed vasthouden van 3G/4G op plaatsen met mindere dekking vind ik veel belangrijker. En daar scoorde de iPhone 7 met het Intel modem (in het begin) stukken slechter op. Dus ik ben erg benieuwd hoe dat nu met de iPhone 8 (en de X, want zelfde modem) is.
Ik heb zelf een iPhone 7 in combinatie met KPN en ervaarde in het begin een verslechtering, ten opzichte van mijn iPhone 5S, met name in de trein. De 4G-verbinding viel snel weg en kwam pas weer terug na vliegtuigmodus. Wonder boven wonder is dit opgelost middels een nieuwe versie van iOS. Nu werkt alles al bijna een jaar naar behoren en is geen verschil merkbaar met de iPhone 5S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
De iPhone 8 heeft categorie D qua sat/sar waarde, de galaxy s8 categorie A.
Weet iemand hoe dit komt?

A: voor de SAR-waarde kleiner dan 0,4 Watt/kg
B: voor de SAR-waarde gelijk aan of groter dan 0,4 Watt/kg, maar kleiner dan 0,8 Watt/kg
C: voor de SAR-waarde gelijk aan of groter dan 0,8 Watt/kg, maar kleiner dan 1,2 Watt/kg
D: voor de SAR-waarde gelijk aan of groter dan 1,2 Watt/kg, maar kleiner dan 1,6 Watt/kg
E: voor de SAR-waarde gelijk of groter dan 1,6 Watt/kg, maar kleiner dan of gelijk aan 2 Watt/kg

Indien straling schadelijk is dan is de iPhone veel slechter dan de Samsung.
Mijn vraag is hoeveel gaat dit schelen in de praktijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HereIsTom schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:00:
[...]

De Mobilize Gelly Case Clear hoesjes komen ook net boven het scherm uit en er komt ook geen viezighied onder, verder zijn ze doorzichtig waardoor je de mooie achterkant van de telefoon blijft zien en het net lijkt of er geen hoesje omheen zit, verder zijn ze ook nog eens veel goedkoper dan die van Apple :Y
Gelijk even gekeken en mooie hoes! Nadeel van deze hoezen vind ik dat het de doorzichtige TPU hoezen vaak geel/groen verkleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:54:
[...]

Gelijk even gekeken en mooie hoes! Nadeel van deze hoezen vind ik dat het de doorzichtige TPU hoezen vaak geel/groen verkleuren.
https://www.appelhoes.nl/...rid-2-iPhone-8-case-Clear ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:54:
[...]

Oh, maar met die hoes om mijn iPhone 8 Plus zie ik geen verkleuring hoor!?
Zie eigenlijk geen verschil met of zonder deze hoes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-09 14:09
Net mijn 8 Plus 256GB Space Gray binnen gekregen en moet zeggen dat de overstap van een normale iPhone 7 meer dan waard is, de scherm is een stuk groter (Kom ook van een Galaxy S6 af) en de scherm ziet er prachtig uit en kan niet echt de verschil zien tussen Mn S6 en mijn nieuwe 8 Plus, ik vraag me af welke games het leukste zijn om te spelen op mijn nieuwe telefoon, ik vindt actie wel mooi😎 nu even aankijken hoe lang ik kan doen met een volle accu lading, ik ben benieuwd!
Pagina: 1 ... 25 ... 34 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.