Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Krullebol.nl schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:07:

Als ik thuiskom van werk zit ik meestal tussen 60-70% accu (ik bel en sms redelijk wat) en 's avonds gebruik ik'm vrij veel.
Waar het 's nachts mee misgaat is Sleep Cycle, deze trekt 'm dan wel leeg in de nacht als er niet geladen wordt.

Als ik die app niet had, was er eigenlijk niks aan de hand op zich.
Ik heb het idee dat er een bugje in Sleep Cycle zit. Ik heb deze ook een paar nachten gebruikt en twee keer gebeurde hetzelfde als bij jou, terwijl hij gewoon via de kabel aan de stroom lag. Blijkbaar trekt die app soms zo hard dat hij er niet tegenop kan laden. Dan moet je het wel bont maken heb ik het idee.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Sluuz schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:27:
[...]

Ik heb het idee dat er een bugje in Sleep Cycle zit. Ik heb deze ook een paar nachten gebruikt en twee keer gebeurde hetzelfde als bij jou, terwijl hij gewoon via de kabel aan de stroom lag. Blijkbaar trekt die app soms zo hard dat hij er niet tegenop kan laden. Dan moet je het wel bont maken heb ik het idee.
Dat is wel een vreemde ook, maar ik denk dat dat het bij mij niet kan zijn. Sleep Cycle log zegt dat ie om 3 uur 's nachts uitgegaan is, maar de telefoon is 's ochtend uit én leeg... Dus hij laadt ook niet als het toestel zich heeft uitgeschakeld helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
RnB schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:17:
[...]

Ja, ook met het maken van foto's toont ie gelijk de goede locatie.
Wel vreemd dat ie bij jou een oude locatie pakt, de keren dat ik geen fix kon krijgen (omdat ik geen bereik had/in een kelder stond), liet de iPhone helemaal geen locatie zien.

Ook even een ervaring m.b.t. de batterijduur van de 8: ik ben erg tevreden, de 8 doet met mijn gebruik er beduidend langer over dan mijn 7 en 6S. Ik zit met 6u gebruik en 25u standby nog op 40 - 50%.
Met deze tijden had mijn 7 nog 10 - 15% over.
Ok dankje! Na enig onderzoek kan het denk ik aan de app liggen, ik gebruik namelijk Camera+ en die heeft dus niet altijd meteen een GPS fix.
Ga het de komende dagen nog eens allemaal testen, maar het lijkt dus niet echt een iPhone 8 probleem.

Overigens ben ik ook zeer tevreden over de batterijduur van mijn iPhone 8 Plus :Y
Ik heb nu met 6 uur Gebruik en 53 uur Stand-by nog 37%

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:50
HereIsTom schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:32:
[...]

Ok dankje! Na enig onderzoek kan het denk ik aan de app liggen, ik gebruik namelijk Camera+ en die heeft dus niet altijd meteen een GPS fix.
Ga het de komende dagen nog eens allemaal testen, maar het lijkt dus niet echt een iPhone 8 probleem.

Overigens ben ik ook zeer tevreden over de batterijduur van mijn iPhone 8 Plus :Y
Ik heb nu met 6 uur Gebruik en 53 uur Stand-by nog 37%
beetje jammer dat je gelijk Apple zelf aanvalt en dan schreeuwt dat waarschijnlijk het hardware niet goed is.

Conclusie eerst melden dat je de dan foto's maakt met een App :z

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Nick25 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:57:
[...]

beetje jammer dat je gelijk Apple zelf aanvalt en dan schreeuwt dat waarschijnlijk het hardware niet goed is.

Conclusie eerst melden dat je de dan foto's maakt met een App :z
Ik val Apple niet aan en door het aantal meldingen over de GPS met de iPhone 8 zei ik dat het een hardware probleem lijkt!
En meestal maak je foto’s met een App :)

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Zo de draadloze opladers van Anker zijn binnen :)
wat een top spul zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:51
Vandaag de 8plus 64GB SpaceGrey bij Vodafone besteld. Benieuwd hoe lang het gaat duren.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb een paar dagen dit topic zitten lezen en volgens mij hebben de meeste mensen een 8+.

Zijn er mensen die van een kleiner toestel af komen en moesten wennen aan de grootte? Ik heb nu een Samsung S6 maar wil terug naar Apple. Nu twijfel ik tussen de 8 en 8+. De 8 heeft een kleiner scherm dan de Samsung, en ik wil eigenlijk geen stap terug doen. Maar het formaat van de 8+ staat me een beetje tegen. Sowieso als je m met 1 hand wilt bedienen ;)

Ik vraag me daarom een beetje af wat jullie ervaringen zijn met de overstap van een kleiner toestel naar de 8+.. Thnx!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:39
Nick25 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:05:
Zo de draadloze opladers van Anker zijn binnen :)
wat een top spul zeg!
Klinkt goed d:)b Mijn bestelling komt a.s. maandag binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matje90
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-01 13:52
Scrisissszzz schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:56:
Ik heb een paar dagen dit topic zitten lezen en volgens mij hebben de meeste mensen een 8+.

Zijn er mensen die van een kleiner toestel af komen en moesten wennen aan de grootte? Ik heb nu een Samsung S6 maar wil terug naar Apple. Nu twijfel ik tussen de 8 en 8+. De 8 heeft een kleiner scherm dan de Samsung, en ik wil eigenlijk geen stap terug doen. Maar het formaat van de 8+ staat me een beetje tegen. Sowieso als je m met 1 hand wilt bedienen ;)

Ik vraag me daarom een beetje af wat jullie ervaringen zijn met de overstap van een kleiner toestel naar de 8+.. Thnx!
Ik ben overgestapt vanaf een 5s, een flinke stap dus. De grootte van het scherm went snel en ik ben er echt ontzettend blij mee. Het bekijken van video’s en internetten krijgen een heel andere beleving dan op mijn 5s. De grootte van het toestel is wel erg wennen, ik gebruik hem zonder enige vorm van bescherming en denk dus goed na of ik het toestel in de betreffende situatie even kan pakken en bedienen. Over het algemeen heb ik wel twee handen vrij wanneer ik mijn telefoon gebruik maar om even een praktisch voorbeeld te geven, als ik de hond uitlaat, laat ik mijn telefoon op zak omdat ik anders bang ben dat hij gaat sneuvelen.

Al met al sta ik nog steeds achter mijn keuze!

Ik heb de draadloze oplader gekocht van de Hema, werkt meer dan prima. De kabel die je erbij krijgt is kort, maar voor mij lang genoeg. Hij doet wat hij moet doen, leg hem er snachts op en sochtends heb ik een volle telefoon die op ongeveer 60-70% is als hij weer op de lader gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:21
Ik heb het idee om mijn Iphone 7 in te ruilen voor een iphone 8 uiteraard met bijbetaling.

Nu zie ik veel van die pawn shops etc op marktplaats die een iphone 8 verkopen (inruil mogelijk) ik moet dan nog ongeveer €300 bij betalen.

Iemand ervaring met zulke winkels/handelaars?

Wat zijn de pros&cons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
matje90 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:19:
[...]

Ik ben overgestapt vanaf een 5s, een flinke stap dus. De grootte van het scherm went snel en ik ben er echt ontzettend blij mee. Het bekijken van video’s en internetten krijgen een heel andere beleving dan op mijn 5s. De grootte van het toestel is wel erg wennen, ik gebruik hem zonder enige vorm van bescherming en denk dus goed na of ik het toestel in de betreffende situatie even kan pakken en bedienen. Over het algemeen heb ik wel twee handen vrij wanneer ik mijn telefoon gebruik maar om even een praktisch voorbeeld te geven, als ik de hond uitlaat, laat ik mijn telefoon op zak omdat ik anders bang ben dat hij gaat sneuvelen.

Al met al sta ik nog steeds achter mijn keuze!

Ik heb de draadloze oplader gekocht van de Hema, werkt meer dan prima. De kabel die je erbij krijgt is kort, maar voor mij lang genoeg. Hij doet wat hij moet doen, leg hem er snachts op en sochtends heb ik een volle telefoon die op ongeveer 60-70% is als hij weer op de lader gaat.
Thnx! ja ik denk dat ik het gewoon ga proberen. Als ik uiteindelijk niet kan wennen aan de grootte kan ik nog altijd switchen. Ik heb al 2 draadloze laders, eentje van mijn S6 en eentje van mijn oude Lumia 920, die konden het ook al allebei :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Scrisissszzz schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:54:
[...]

Thnx! ja ik denk dat ik het gewoon ga proberen. Als ik uiteindelijk niet kan wennen aan de grootte kan ik nog altijd switchen. Ik heb al 2 draadloze laders, eentje van mijn S6 en eentje van mijn oude Lumia 920, die konden het ook al allebei :)
In het begin is het misschien ff wennen, maar ik zou niet meer zonder kunnen, heerlijk zo’n groot scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:36
Inhumanous schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:32:
Ik heb het idee om mijn Iphone 7 in te ruilen voor een iphone 8 uiteraard met bijbetaling.

Nu zie ik veel van die pawn shops etc op marktplaats die een iphone 8 verkopen (inruil mogelijk) ik moet dan nog ongeveer €300 bij betalen.

Wat zijn de pros&cons?
Het verschil tussen de 7 en de 8 lijkt me geen 300 euro waard. Het verschil is erg klein. Ik heb zelf de 7 plus en ga ook niet naar de 8.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
Erik1805 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:04:
[...]

Het verschil tussen de 7 en de 8 lijkt me geen 300 euro waard. Het verschil is erg klein. Ik heb zelf de 7 plus en ga ook niet naar de 8.
Aangezien ik een nieuwe auto krijg volgende week die over draadloos laden beschikt, en mezelf toch een klein kerst cadeau wil doen is het het in mijn ogen wel waard. Maar goed meningen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18

Wat zijn de pros&cons?
Garantie. Zulke winkels/handelaren verdwijnen een stuk sneller dan gewoonlijk. Bij mij in de stad is 2x in 1,5 jaar tijd zo’n zaak failliet gegaan waar dan weer een nieuwe pawnshop komt, dezelfde pand. Als je er een origineel aankoopbewijs bij krijgt van de Media Markt bijv is er geen probleem, dan kan je gewoon daarheen. Maar als ze een eigen bon geven van de winkel, succes ermee na je eerste jaar fabrieksgarantie.

[ Voor 32% gewijzigd door ASNNetworks op 26-10-2017 16:07 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Laatst online: 15:36

Wat zijn de pros&cons?
Ik heb mijn Iphone 7 plus op die manier verkregen, via een handelaar op MP. Alles was compleet, serienummer gecheckt op internet en de originele aankoopbon zat erbij. Zodoende kan ik, mocht het nodig zijn garantie claimen. Ik heb het wel vaker op deze manier gedaan. Prima ervaring mee.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCGGamer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08-09 16:46
Beetje off-topic, maar stopt een draadloze (Ikea) lader automatisch met laden als de batterij van mijn 8+ 100% is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:35

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Weet iemand toevallig of het draadloos opladen werkt in combi met een leren case?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Erhnam schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:56:
Weet iemand toevallig of het draadloos opladen werkt in combi met een leren case?
Zal aan de dikte liggen. Apple Leather case werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

PCGGamer schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:20:
Beetje off-topic, maar stopt een draadloze (Ikea) lader automatisch met laden als de batterij van mijn 8+ 100% is?
De telefoon bepaalt of (en hoe snel) er geladen wordt dus de 8+ zal het laden inderdaad stoppen bij 100%

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
jren schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:18:
[...]

Ja ik heb het met de SE wel gedaan, maar ik heb ook spijt.
Vooral de batterij is echt een drama geworden, ik deed makkelijk een dag met mijn accu en zit nu rond 12:00 uur al rond de 40%.
Wat dat aan gaat doet Apple er alles aan de nieuwe devices aantrekkelijker te maken. Je huidige device wordt trager gemaakt, als je niet upgrade krijg je ieder uur een iOS upgrademelding full screen in beeld ("the new iOS adaption rate is higher than ever before") en je accuduur wordt slechter.

En maar bij iedere keynote vol trots roepen dat Apple "the only company in the world" is die de unieke iOS ervaring kan bieden omdat de software en hardware door hen gemaakt wordt. Ja dat merken we.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die IOS update meldingen kun je uitzetten (denk ik), ik krijg ze in elk geval maar (schat ik) 1x per week. Heb er nooit aan gezeten, dus dat lijkt mij de standaard instelling. Is ook zo op de iPad.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Dancing_Animal schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:42:
[...]

Wat dat aan gaat doet Apple er alles aan de nieuwe devices aantrekkelijker te maken. Je huidige device wordt trager gemaakt, als je niet upgrade krijg je ieder uur een iOS upgrademelding full screen in beeld ("the new iOS adaption rate is higher than ever before") en je accuduur wordt slechter.

En maar bij iedere keynote vol trots roepen dat Apple "the only company in the world" is die de unieke iOS ervaring kan bieden omdat de software en hardware door hen gemaakt wordt. Ja dat merken we.
Ja en nee, mijn iPhone 6s werd sneller van iOS 10 (en 11 lijkt sneller, zie iig geen verschil in gewone apps met mijn 8 Plus). Ik vind het dan ook vreemd dat een SE (met in essentie dezelfde hardware) onbruikbaar traag zou aanvoelen. Misschien een keer volledig resetten?
Accu was bij mij altijd al drama, haalde zelden einde van dag. Echt een verademing wat dat betreft, die 8 plus :P

[ Voor 13% gewijzigd door Tomba op 27-10-2017 14:35 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammes01
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09 20:01
Zojuist Iphone 8 aangeschaft, heeft iemand nog een goede suggestie voor een hoesje. Liefst niet te dik, zodat draadloos opladen nog werkt!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
brammes01 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:14:
Zojuist Iphone 8 aangeschaft, heeft iemand nog een goede suggestie voor een hoesje. Liefst niet te dik, zodat draadloos opladen nog werkt!.
Gelly Case Clear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:55

MaxPoweR

-=StopTech=-

brammes01 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:14:
Spigen Rugged Armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54

Wat zijn de pros&cons?
Wat geeft bv Amac voor je toestel terug?
Is dat geen betere want dan heb je gewoon normaal garantie enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Roos79 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:20:
[...]

Wat geeft bv Amac voor je toestel terug?
Is dat geen betere want dan heb je gewoon normaal garantie enzo ;)
ik wist niet dat je eventueel bij Amac je toestel in kon leveren en dan daar een Iphone 8 kon kopen.

ik ga daar eens naar kijken! bedankt voor de Tip!

EDIT: Amac geeft maar 270euro voor een Iphone 7 A grade (dus geen gebruiksporen etc) niet echt waard imo dan kan ik hem beter 2e hands verkopen en de rest bijleggen.

[ Voor 18% gewijzigd door Inhumanous op 28-10-2017 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
@Inhumanous o das weinig dan zijn ze met de komst van de X flink gezakt!
Ik zou een maandje terug nog meer voor mijn 6s krijgen ik dacht bijna 300 euro dacht ik.
Maar dan is tweede hands zelf verkopen slimmer denk ik zeker met oog op goede garantie en dat is echt wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
ik ben sinds vandaag trotste eigenaar van een Iphone 8 Silver/Wit

iemand enig idee of er een matte witte case voor is zoiets als de peel cases? ik heb geen zin om 35 euro uit te geven voor een flinter dun hoesje en dan ook nog is 3-4 weken wachten op de levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:47

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ligt het aan mij of zijn er weinig specifieke 8+ flipcases te vinden. Of is het verschil tussen een 7+ en een 8+ qua omvang zo klein dat je ook gewoon kan met een 7+ hoesje?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:51
ma9ma schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:55:
Ligt het aan mij of zijn er weinig specifieke 8+ flipcases te vinden. Of is het verschil tussen een 7+ en een 8+ qua omvang zo klein dat je ook gewoon kan met een 7+ hoesje?
De meeste 7 Plus hoesjes passen ook gewoon op de 8 Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maudima
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-02 19:15
Nu heeft Apple geupdate versies maar toen de 8 net uit was verkochten ze gewoon de 7+ case voor de 8+. Het zou bij andere casemakers anders kunnen zijn maar voor de Apple leather en silicone cases maakt het echt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Ik heb ook eentje voor een 7 Plus om mijn 8 Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anauv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:06
*snip* geen V&A op het forum.

[ Voor 86% gewijzigd door Daedalus op 30-10-2017 00:35 ]

NDH Automotive: https://ndh.nu/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

jasjenl

Liab A Tymo

Na wat wikken en wegen vorige week maar besloten om toch een iPhone 8 aan te schaffen. Zoals ik hier al eerder aangaf vond ik m eigenlijk te groot, dat vind ik nog steeds wel maar met een zo minimaal mogelijk hoesje er om heen is het nog net te doen. Verder is het eigenlijk allemaal niet zo heel spannend als je al een iPhone gewend bent, de totale ervaring is niet wezenlijk anders dan wat ik al kende van mijn iPhone 5. Het is vooral fijn dat alles nu weer gewoon vlot werkt en dat ik er voorlopig weer even tegen kan. Verder voelt het allemaal heel vertrouwd en dat is eigenlijk ook juist wat ik zocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
16 Oktober een probleem met mijn vriendin haar iPhone 8 plus.
iOS versie 11.0.2

iPhone is niet uit te zetten, power knop reageert niet op de lange indrukking.
iPhone reageert wel op de power knop voor sleep/wake.
Toegangs code is manueel in te typen via scherm.
Zodra deze unlocked is, reageerde de iPhone nergens meer op qua scherm aanraking.
Touch ID werkt wel gewoon.

Om de telefoon weer werkend te krijgen moest er een Reset uitgevoerd worden.
Ook gelijk een update uitgevoerd naar iOS versie 11.0.3

Vandaag 30 oktober, iPhone van de lader afgehaald en wederom zelfde probleem als hierboven omschreven.

Na enig speurwerk, blijkt er hier al een draadje van te lopen bij de Apple community.

https://discussions.apple...8086978?start=60&tstart=0

Schijnt dus een “wereld wijd” probleem te zijn.
Er zijn zelfs al toestellen omgeruild voor een nieuwe, maar probleem keert terug.

Mijn eigen iPhone 8 plus 64GB spacegrey heeft overigens geen enkel probleem.

Enige wat we op beide iPhones hebben uitgeschakeld is het parallax effect.
Omdat dit niet vloeiend maar stoterig werkt.

Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met hun iPhone 8 (plus) waarvan het scherm niet meer reageert?

T-Mobile wil de telefoon opsturen voor reparatie en de kans bestaat dat ze een refurbished weer krijgt.
Aangegeven dat ze graag haar eigen telefoon gerepareerd terug wil of een nieuwe maar geen refurbished.
Telefoon is nog geen maand oud.

Symptomen
- touch id werkt.
- intoetsen screen unlock werkt.
- bedienings paneel werkt (met uitzondering van snelkoppelingen naar voorkeur apps).
- knoppen werken (m.u.v. Lang indrukken power button).
En Zodra iPhone unlocked is, reageert scherm nergens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
groofoo schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:07:
16 Oktober een probleem met mijn vriendin haar iPhone 8 plus.
iOS versie 11.0.2

iPhone is niet uit te zetten, power knop reageert niet op de lange indrukking.
iPhone reageert wel op de power knop voor sleep/wake.
Toegangs code is manueel in te typen via scherm.
Zodra deze unlocked is, reageerde de iPhone nergens meer op qua scherm aanraking.
Touch ID werkt wel gewoon.

Om de telefoon weer werkend te krijgen moest er een Reset uitgevoerd worden.
Ook gelijk een update uitgevoerd naar iOS versie 11.0.3

Vandaag 30 oktober, iPhone van de lader afgehaald en wederom zelfde probleem als hierboven omschreven.

Na enig speurwerk, blijkt er hier al een draadje van te lopen bij de Apple community.

https://discussions.apple...8086978?start=60&tstart=0

Schijnt dus een “wereld wijd” probleem te zijn.
Er zijn zelfs al toestellen omgeruild voor een nieuwe, maar probleem keert terug.

Mijn eigen iPhone 8 plus 64GB spacegrey heeft overigens geen enkel probleem.

Enige wat we op beide iPhones hebben uitgeschakeld is het parallax effect.
Omdat dit niet vloeiend maar stoterig werkt.

Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met hun iPhone 8 (plus) waarvan het scherm niet meer reageert?

T-Mobile wil de telefoon opsturen voor reparatie en de kans bestaat dat ze een refurbished weer krijgt.
Aangegeven dat ze graag haar eigen telefoon gerepareerd terug wil of een nieuwe maar geen refurbished.
Telefoon is nog geen maand oud.

Symptomen
- touch id werkt.
- intoetsen screen unlock werkt.
- bedienings paneel werkt (met uitzondering van snelkoppelingen naar voorkeur apps).
- knoppen werken (m.u.v. Lang indrukken power button).
En Zodra iPhone unlocked is, reageert scherm nergens meer op.
Ik zou gewoon naar de Apple Store gaan in plaats van T-Mobile het laten oplossen. Bij de Apple Store krijg je waarschijnlijk meteen een nieuwe mee. Even een afspraak maken bij de Genius Bar in Haarlem, Amsterdam of Den Haag en er naartoe gaan. Overigens is het normaal dat lang indrukken van de power-knop niet werkt. Dat is namelijk bij de 8 Plus veranderd.
Op een iPhone 8 of 8 Plus: druk kort op de volume-omhoogknop. Druk vervolgens kort op de volume-omlaagknop. Houd ten slotte de zijknop ingedrukt tot u het Apple logo ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Laatst online: 14-08 21:41
Ik had net iets raars met m'n 8plus. Hij ligt op te laden en ik pak hem op en de home knop deed niets. De powerknop ook niet. Op een gegeven moment oplader eruit en weer erin en ik hoor dat hij is aangesloten maar nog steeds geen beeld. En ineens na een paar seconden weer beeld.
Telefoon reageerde toch een goede 20 seconden nergens meer op. Iemand anders dit al meegemaakt of is dit iets waar ik er toch goed aan doe om even m'n telefoon op te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Ik ben toch reuze benieuwd of het apparaat dingen “onthoud” waar hij is gebleven. Ik had een aantal speedtest bekeken van de iPhone 8 Plus, maar hij was langzamer dan mijn iPhone 7 Plus, ook omdat hij apps opnieuw moest laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

jasjenl schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:10:
Na wat wikken en wegen vorige week maar besloten om toch een iPhone 8 aan te schaffen. Zoals ik hier al eerder aangaf vond ik m eigenlijk te groot, dat vind ik nog steeds wel maar met een zo minimaal mogelijk hoesje er om heen is het nog net te doen. Verder is het eigenlijk allemaal niet zo heel spannend als je al een iPhone gewend bent, de totale ervaring is niet wezenlijk anders dan wat ik al kende van mijn iPhone 5. Het is vooral fijn dat alles nu weer gewoon vlot werkt en dat ik er voorlopig weer even tegen kan. Verder voelt het allemaal heel vertrouwd en dat is eigenlijk ook juist wat ik zocht :)
Ik vond TouchID op mijn 7 (toen ook komende vanaf een 5) wel een hele nieuwe gebruikerservaring geven eigenlijk. Ik heb wel minimaal 4 maanden moeten wennen aan de sleep/wake knop. Die zat op de 7 ineens aan de zijkant, als je dan vier jaar lang gewend bent aan het feit dat 'ie bovenop zit, dan druk je nog wel eens mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

jasjenl

Liab A Tymo

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:13:
[...]

Ik vond TouchID op mijn 7 (toen ook komende vanaf een 5) wel een hele nieuwe gebruikerservaring geven eigenlijk. Ik heb wel minimaal 4 maanden moeten wennen aan de sleep/wake knop. Die zat op de 7 ineens aan de zijkant, als je dan vier jaar lang gewend bent aan het feit dat 'ie bovenop zit, dan druk je nog wel eens mis :)
Het scheelt wellicht qua gewenning dat ik al een iPad Pro met touch id had, dus wat dat betreft is het alleen maar prettig dat ik nu op beide iOS apparaten mijn vingerafdruk kan gebruiken om te unlocken :)
Wat ik wel een beetje vreemd aan vind voelen is de home button die nu eigenlijk geen echte button meer is, ik mis toch een beetje dat satisfying gevoel van het indrukken van een fysieke knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:26
jasjenl schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:12:
[...]

Het scheelt wellicht qua gewenning dat ik al een iPad Pro met touch id had, dus wat dat betreft is het alleen maar prettig dat ik nu op beide iOS apparaten mijn vingerafdruk kan gebruiken om te unlocken :)
Wat ik wel een beetje vreemd aan vind voelen is de home button die nu eigenlijk geen echte button meer is, ik mis toch een beetje dat satisfying gevoel van het indrukken van een fysieke knop ;)
Ik had hier juist helemaal geen problemen mee. Vond het juist wel bijzonder dat ze een knop die je fysiek kunt indrukken zo goed kunnen nabootsen met trillingen. Zet hem af en toe wel eens uit om te checken of het echt geen fysieke knop is :9

Grappig al die verschillende ervaringen :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Mwa ik vind het meer lijken op het gevoel dat je de hele onderkant indrukt. Dat er zeg maar twee helften zijn die je naar elkaar toe drukt ipv een enkele knop. Maar het effect is zeker geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Ik heb sinds het weekend een gloednieuwe iphone 8.

Nou heb ik sinds vandaag dat die af en toe zegt uit het niets “geen simkaart” terwijl ik 10min daarvoor nog gewoon verbinding had.

Is dit een bekend probleem zou het aan mijn simkaart liggen. Hiervoor heb ik een aantal maanden een iphone 7 gehad maar hier nooit last van gehad.

Of kan het stof zijn op mijn simkaart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Laatst online: 01-09 01:13
MelvinW schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:24:
[...]

Ik zou gewoon naar de Apple Store gaan in plaats van T-Mobile het laten oplossen. Bij de Apple Store krijg je waarschijnlijk meteen een nieuwe mee. Even een afspraak maken bij de Genius Bar in Haarlem, Amsterdam of Den Haag en er naartoe gaan. Overigens is het normaal dat lang indrukken van de power-knop niet werkt. Dat is namelijk bij de 8 Plus veranderd.

[...]
Ik kan gewoon mijn 8+ uitzetten met enkel lang indrukken van de power knop :?

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
k7of9 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:19:
[...]

Ik kan gewoon mijn 8+ uitzetten met enkel lang indrukken van de power knop :?
Dan moet je alsnog een swipe doen op het scherm om uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Laatst online: 01-09 01:13
MelvinW schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:22:
[...]

Dan moet je alsnog een swipe doen op het scherm om uit te zetten.
oh zo, dan begreep ik het verkeerd

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Vandaag mijn anker qi lader binnen van Amazon.de
https://www.amazon.de/dp/...5UzbTZ8VPT6?tag=macr05-21

Werkt uitstekend met mijn iphone 8+ 64GB en dit hoesje https://www.ebay.com/itm/...ksid=p2060353.m1438.l2649

Wel een klein oppervlak, ik had een groter plateau verwacht, maar de iphone dekt op zich wel mooi het blauwe laadt indicatie lampje af.

Edit: Wat wel mooi is, is dat hij verhoogd ligt, dus je grijpt de phone wel mooi gelijk klem, en daardoor grist je hem wel zo makkelijk weg.

Edit2:
Het hoesje zorgt er ook voor dat de telefoon niet meer wiebelt door de uitstekende camera.

[ Voor 44% gewijzigd door Mel33 op 31-10-2017 16:41 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Na lang wikken en wegen een iPhone 8 Space Grey besteld.

Vrijdag greep ik naast een iPhone X en achteraf dacht ik; "Wacht liever op de opvolger van de X".

Maar sinds een paar dagen begint mijn 5S echt heel vreemd te doen. Touch ID werkt niet meer, beeldscherm zelf reageert echt heel slecht en hij sodemietert om de haverklap uit.

Dus toch tijd voor een nieuwe telefoon. Nu dus maar een iPhone 8 besteld als tussenstation. Moet denk wel een behoorlijk stap vooruit zijn betreft het gebruik t.o.v. een 5S. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Laatst online: 14-08 21:41
GovertNL schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:35:

Vrijdag greep ik naast een iPhone X en achteraf dacht ik; "Wacht liever op de opvolger van de X".

Maar sinds een paar dagen begint mijn 5S echt heel vreemd te doen. Touch ID werkt niet meer, beeldscherm zelf reageert echt heel slecht en hij sodemietert om de haverklap uit.

Dus toch tijd voor een nieuwe telefoon. Nu dus maar een iPhone 8 besteld als tussenstation. Moet denk wel een behoorlijk stap vooruit zijn betreft het gebruik t.o.v. een 5S. Ben benieuwd.
Ik heb 2 weken geleden een 8 plus gehaald. Liep te twijfelen tussen de 8 plus en wachten op de X. Achteraf heeft dat kleine stukje wat het scherm opdeeld en het gebrek aan een fysieke knop me doen besluiten voor de 8 te gaan. Achteraf geen slechte beslissing geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

MelvinW schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:24:
[...]

[...]
Ik heb dit probleem ook 2 keer gehad. Een harde reset met de volumeknoppen lost het op. Ik heb ook niet de indruk dat het aan de hardware ligt het voelde eerder aan als een softwarematig probleem.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous

Ga je zeker veel plezier van hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom

De iPhone 8 (Plus) is een perfect apparaat, daar zul je blij mee zijn! d:)b
Ik in iedergeval wel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay

Prima keus. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nvt

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Live: check
Flitser: check
Harde tik: Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeaceNlove schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:24:
Live: check
Flitser: check
Harde tik: Nope
Thanks..
Lekker weer dan pff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DalekEmperor
  • Laatst online: 22-01 21:14
Misschien een wat rare vraag, maar zou iemand met een 8 (geen plus) misschien voor mij een filmpje van +/- 10 seconden willen maken in een compleet stille ruimte? Gaat om te kijken of de 8 hetzelfde coil-whine probleem heeft als de 7 of dat Apple dat heeft opgelost in de 8. :) Zou tof zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Toch maar de 8 Plus te koop gezet ( V&A aangeboden: Apple iPhone 8 Plus 256GB Grijs *zo goed als nieuw* ). (Dus sla je slag, bieden mag)

Het formaat staat me toch teveel tegen, ondanks dat ik de betere camera en de langere accuduur echt waardeer. Een 'gewone' 8 gaat het dan worden. De iPhone X laat ik nog even. Eerste maanden maar even reacties en bevindingen lezen, dan zien we wel verder ;).

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpardaSpeed
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 15:13
Zijn hier mensen die problemen hebben met een iphone 8 of 8 plus met iOS 11 icm Vodafone mbt verbindings problemen?
Veel klanten van ons ondervinden problemen als ze weglopen van de wifi en overgaan op 4G.
Zo ja, is er al een oplossing voor?

RuudBoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

SpardaSpeed schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:18:
Zijn hier mensen die problemen hebben met een iphone 8 of 8 plus met iOS 11 icm Vodafone mbt verbindings problemen?
Veel klanten van ons ondervinden problemen als ze weglopen van de wifi en overgaan op 4G.
Is bekend:

https://www.iculture.nl/n...ndingsproblemen-4g-polls/

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Vodafone zakelijk?

Even in de instellingen van het betreffende device het volgende aanpassen:office.vodafone.nl ipv live.vodafone.com

instellingen => mobiel netwerk => opties mobiele data => mobieledatanetwerk. Bij 'APN' aanpassen.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:23
Zijn hier nog mensen die wisselen van de iPhone 8 naar de iPhone X? Ik heb het nu toch al een aantal keren voorbij zien komen. Bij mij heeft het na het zien van de eerste video's nog niet echt getriggerd. Ja hij ziet er goed uit, maar toch merk je dat het nog een eerste versie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

martijnmartijn schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:32:
Zijn hier nog mensen die wisselen van de iPhone 8 naar de iPhone X? Ik heb het nu toch al een aantal keren voorbij zien komen. Bij mij heeft het na het zien van de eerste video's nog niet echt getriggerd. Ja hij ziet er goed uit, maar toch merk je dat het nog een eerste versie is.
Ik heb zelf een 8 plus waar ik heel blij mee ben. Verleiding is er zeker om naar de X over te stappen maar die prijs. Ik blijf me zo enorm verbazen over hoe enorm het geld blijkbaar rolt bij Apple liefhebbers. Betaal nu 1 jaar abbo €33,50 per maand 20gb KPN (€650 bijbetaald) voor de X zit je minstens op €48 met bijbetaling rond de *800 voor mij persoonlijk is de lol er direct vanaf. *die €650 heb ik gedaan van de verkoop van mijn vorige telefoon.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mother_Goozz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:53:
[...]

Ik heb zelf een 8 plus waar ik heel blij mee ben. Verleiding is er zeker om naar de X over te stappen maar die prijs. Ik blijf me zo enorm verbazen over hoe enorm het geld blijkbaar rolt bij Apple liefhebbers. Betaal nu 1 jaar abbo €33,50 per maand 20gb KPN (€650 bijbetaald) voor de X zit je minstens op €48 met bijbetaling rond de *800 voor mij persoonlijk is de lol er direct vanaf. *die €650 heb ik gedaan van de verkoop van mijn vorige telefoon.
Android gebruikers 'smijten' net zo goed met geld. Ik ken Android gebruikers die elke twee jaar een nieuw toestel kopen van 600 euro. Ik doe er vier jaar met een iPhone en koop dan een keer een nieuwe, en krijg zelfs dan nog best wat geld voor mijn oude toestel.

Maandbedragen heb ik geen zicht op, maar 33,50 per maand is in elk geval veel meer dan wat ik betaal voor mijn abonnement (sim only).

[ Voor 7% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 02-11-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:06:
[...]

Android gebruikers 'smijten' net zo goed met geld. Ik ken Android gebruikers die elke twee jaar een nieuw toestel kopen van 600 euro. Ik doe er vier jaar met een iPhone en koop dan een keer een nieuwe, en krijg zelfs dan nog best wat geld voor mijn oude toestel.

Maandbedragen heb ik geen zicht op, maar 33,50 per maand is in elk geval veel meer dan wat ik betaal voor mijn abonnement (sim only).
Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat, ik vind het knap dat je 4 jaar met een toestel kan doen :)

ik hoop er nu een jaar mee te kunnen doen :$ ik weet zeker dat als Samsung of wat voor Android dan ook met een startprijs zou komen van €1159 er werkelijk nooit zoveel mensen ervoor in de rij zouden gaan staan en afgekraakt zou worden aan alle kanten (deels al bij de Note 8 met een prijs van €999) daarom zeg ik Bij Apple rold het geld.

Het is geen veroordeling alleen een constatering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpardaSpeed
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 15:13
harm12nl schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:48:
[...]

Vodafone zakelijk?

Even in de instellingen van het betreffende device het volgende aanpassen:office.vodafone.nl ipv live.vodafone.com

instellingen => mobiel netwerk => opties mobiele data => mobieledatanetwerk. Bij 'APN' aanpassen.
Het is idd bij vodafone zakelijk, maar als ik deze instelling aanpas dan hebben ze geen internet in het buitenland en daar komen ze vaak :D

Vodafone gebeld en die geven apple de schuld en apple geeft vodafone de schuld dus het kan lang duren voordat er een fix komt ben ik bang.

RuudBoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mother_Goozz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:19:
[...]

Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat, ik vind het knap dat je 4 jaar met een toestel kan doen :)

ik hoop er nu een jaar mee te kunnen doen :$ ik weet zeker dat als Samsung of wat voor Android dan ook met een startprijs zou komen van €1159 er werkelijk nooit zoveel mensen ervoor in de rij zouden gaan staan en afgekraakt zou worden aan alle kanten (deels al bij de Note 8 met een prijs van €999) daarom zeg ik Bij Apple rold het geld.

Het is geen veroordeling alleen een constatering :)
Mwoah, knap? Gewoon je toestel niet te vaak laten vallen denk ik ;) Mijn iPhone 5 deed het na vier jaar nog perfect. En met IOS10 draaide die nog soepel ook. Accu werd wel minder natuurlijk. En een groter scherm en overal 4G in plaats van alleen in de grote steden waren voor mij uiteindelijk reden om over te stappen naar iets nieuws.

Mensen rekenen zichzelf soms rijk. Elk jaar een nieuw toestel van 600 euro is duurder dan om de twee jaar een nieuw toestel van 1.000 euro. Of hun eigen dure abonnement maar even 'vergeten' bij het leveren van kritiek op de prijs.

[ Voor 10% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 02-11-2017 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
Ik blijf lekker bij mijn iPhone 8 Plus, net iets groter scherm nagenoeg exact dezelfde specs als iPhone X. Daarnaast ben ik nog niet klaar voor FaceID...kan ik wel straks mijn telefoon ontgrendelen zonder te hoeven kijken....haha....maar mijn grootste probleem, wellicht een beetje 'autistisch' is het zwarte balkje (komt vast een oplossing voor). Ook kan het design mij niet bekoren, kortom genoeg voor mij om nog even de kat uit de boom te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
SpardaSpeed schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:33:
[...]

Het is idd bij vodafone zakelijk, maar als ik deze instelling aanpas dan hebben ze geen internet in het buitenland en daar komen ze vaak :D

Vodafone gebeld en die geven apple de schuld en apple geeft vodafone de schuld dus het kan lang duren voordat er een fix komt ben ik bang.
Hmm dat is irritant inderdaad. Dat wist ik niet. Heb zelf wel Vodafone maar niet zakelijk. Geen problemen met 'live' in het buitenland :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:59
Kwam er vandaag achter dat de speaker van mijn 8 Plus kraakt tijdens het bellen. Meer mensen hier last van? Begreep dat Apple er een fix voor heeft uitgebracht in 11.02, maar aangezien ik al 11.1 draai heeft dit voor mij niet geholpen. Heeft iemand hier met succes het toestel kunnen omwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik had echt gehoopt dat de geruchten waar zouden zijn dat Apple Pay naar NL zou komen bij ING, maar helaas. Op mijn S8+ kon ik bijna overal betalen, ik ben iemand die zijn pinpas regelmatig vergeet. Nog maar weer wachten dan.

Ik merk dat mijn touchscreen te vaak niet goed reageert, contact opgenomen met kpn hierover. Enige optie is hele abbo annuleren dan kan ik het toestel nog inleveren (14 dagen) zucht, maakt het niet makkelijker om bij mijn standpunt te blijven om geen X te kopen :(

[ Voor 37% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 02-11-2017 19:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:10:
Ik had echt gehoopt dat de geruchten waar zouden zijn dat Apple Pay naar NL zou komen bij ING, maar helaas. Op mijn S8+ kon ik bijna overal betalen, ik ben iemand die zijn pinpas regelmatig vergeet. Nog maar weer wachten dan.
De dag is nog niet voorbij? Apple doet de kwartaalcijfers vandaag om 23:00... Het kan nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:18
Tot nu toe gelukkig maar twee keer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
ZoRr0 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 18:35:
Kwam er vandaag achter dat de speaker van mijn 8 Plus kraakt tijdens het bellen. Meer mensen hier last van? Begreep dat Apple er een fix voor heeft uitgebracht in 11.02, maar aangezien ik al 11.1 draai heeft dit voor mij niet geholpen. Heeft iemand hier met succes het toestel kunnen omwisselen?
Ik heb het alleen gehad met de beginsoftware (tot 11.01 geloof ik), sinds de laatste paar updates is het bij mij wel weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:05
Aan het volgende erger ik mij en ik twijfel of het aan mij ligt of dat anderen het ook hebben.
In de auto stream ik muziek en heb ik flitsmeister aan staan. Sinds 1,5 maand heb ik een iPhone 8. Sindsdien, is het geluid van flitsmeister een stuk zachter dan voorheen.waardoor ik het geluid van Flitsmeister niet goed versta.
Voorheen kon ik het geluid van muziek en flitsmeister separaat instellen.
ik twijfel of het een ios11 of iphone 8 ding is.
herkent iemand dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HereIsTom
Nee hoor ben zeer tevreden met mijn iPhone 8 Plus! Mooi beeld en geluid en werkt goed.
De X is veel duur en koop je alleen als je geld teveel hebt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DalekEmperor schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:31:
Misschien een wat rare vraag, maar zou iemand met een 8 (geen plus) misschien voor mij een filmpje van +/- 10 seconden willen maken in een compleet stille ruimte? Gaat om te kijken of de 8 hetzelfde coil-whine probleem heeft als de 7 of dat Apple dat heeft opgelost in de 8. :) Zou tof zijn!
De iPhone 8 heeft hetzelfde probleem, mogelijk zelfs nog erger.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
WhatsappHack schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:16:
[...]

De iPhone 8 heeft hetzelfde probleem, mogelijk zelfs nog erger.
Vreemd bij de 8 Plus merk ik er niks van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HereIsTom schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 00:17:
[...]

Vreemd bij de 8 Plus merk ik er niks van!
Zou je eens een filmpje willen uploaden? :)
Heb hier vandaag de 8 binnen gekregen en die heeft ‘t probleem helaas wel.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dafmay
Tip :) Mooie collecties wallpapers voor onze iPhone...

http://www.idownloadblog.com/tag/wallpaper/

Bijvoorbeeld deze...

http://media.idownloadblo...mi-MiBook-Pro-AR72014.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fDxYT4lHAQAwpc8gQCahUN95/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

WhatsappHack schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 00:30:
[...]

Zou je eens een filmpje willen uploaden? :)
Heb hier vandaag de 8 binnen gekregen en die heeft ‘t probleem helaas wel.
Oei balen! Ik had echt gehoopt dat het gedoe over was met de iPhone 8. Ik heb het getest bij mijn iPhone 8 Plus, eerst een benchmark laten draaien dat die goed heet is, en flink heeft moeten zweten, toen direct een video gemaakt in een stille ruimte, maar ik hoor echt niks aan Coil Whining, dus heel raar dat de 8 dit wel heeft (nou kan het veel verschillen met per toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Aangezien er weinig mensen zijn die over een anechoïsche kamer beschikken (die ook nog eens vrij is van elektromagnetische storingen) zijn er simpelweg teveel factoren die een rol spelen. Het geluid wat je dan op zo'n filmpje hoort hoeft dan ook niet van de iPhone afkomstig te zijn, het kan evenwel door iets heel anders veroorzaakt worden. De iPhone tegen je oor drukken is helaas de enige echt goede manier om die coil whine te achterhalen (en ook dan kan het zijn dat de ene het wel hoort en de andere niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ppl schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:13:
Aangezien er weinig mensen zijn die over een anechoïsche kamer beschikken (die ook nog eens vrij is van elektromagnetische storingen) zijn er simpelweg teveel factoren die een rol spelen. Het geluid wat je dan op zo'n filmpje hoort hoeft dan ook niet van de iPhone afkomstig te zijn, het kan evenwel door iets heel anders veroorzaakt worden. De iPhone tegen je oor drukken is helaas de enige echt goede manier om die coil whine te achterhalen (en ook dan kan het zijn dat de ene het wel hoort en de andere niet).
100% de iPhone.
1) Je hoort het idd ook als je je oor tegen de achterkant van het toestel drukt (altijd overigens, maar de isolerende laag lijkt de boosdoener op video’s)
2) De iPhone’s 5S en 6S die hier liggen hoor je ‘t ook, maar daar pikt de mic het om de een of andere reden niet op; maar het was al bekend dat die een iets andere hw layout hebben.

Heb de iPhone 8 met het probleem omgeruild voor een andere. Probleem vrijwel helemaal weg. Op max volume hoor je nog zachtjes het fluiten en heeeeel vaag de tik, maar dan moet je echt alles op max gooien en dan nog is het heel lastig te horen. Dat is dus geen probleem. :) En anders edit je het er wel uit, wat een stuk lastiger gaat als ‘t luid is; zeker dat f*cking irritante getik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik ben benieuwd hoeveel X gebruikers er toch voor de 8 gaan. Ik ben zelf erg blij met de keuze voor de 8 Plus, als ik de reacties in het X topic zo lees. Het is erg wisselend en slechts gematigd enthousiast.

Wit is witter en zwart is zwarter, maar verder zien mensen weinig verschil met het display van de 8 Plus. True tone zorgt voor een "gelig" effect en ziet er minder fraai uit. Face ID werkt prima, maar heeft inderdaad de nadelen die ik van tevoren al noemde.

Ik ben benieuwd naar de 2018 iPhone. Als dat een minor upgrade van de X wordt, houd ik lekker mijn 8 Plus nog een jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpoholic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-01-2023
bram1984 schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:58:
Ik ben benieuwd hoeveel X gebruikers er toch voor de 8 gaan. Ik ben zelf erg blij met de keuze voor de 8 Plus, als ik de reacties in het X topic zo lees. Het is erg wisselend en slechts gematigd enthousiast.

Wit is witter en zwart is zwarter, maar verder zien mensen weinig verschil met het display van de 8 Plus. True tone zorgt voor een "gelig" effect en ziet er minder fraai uit. Face ID werkt prima, maar heeft inderdaad de nadelen die ik van tevoren al noemde.

Ik ben benieuwd naar de 2018 iPhone. Als dat een minor upgrade van de X wordt, houd ik lekker mijn 8 Plus nog een jaar.
Ik ben ook erg blij met de keuze voor de 8 Plus, hoewel ik wel getwijfeld hebt om deze weer te verkopen en een X te kopen, tot ik deze gisteren ook daadwerkelijk in m'n handen had. OLED zegt me niet zo veel, ik vind het LCD scherm van de 8 (plus) prima. Ook de 5.8" specificatie is slechts een cijfer. Zoals ik in het X topic al heb opgemerkt is het scherm van de X niet groter dan die van de plus, maar meer een langgerekt 8 scherm. Dan heb ik toch liever een 5.5" scherm met 16:9 ratio.

Verder zal het me om het even zijn of ik een telefoon ontgrendel met m'n vinger of met m'n gezicht en animoji's kunnen me gestolen worden. Ik begin me nu al zo langzamerhand te ergeren aan de filmpjes op twitter als je de hashtag #iphonex gebruikt.

De meeste mensen zijn vooral positief over de snelheid van de X en laat de 8 (plus) nou net zo snel zijn!
En als laatste: de 8 plus houdt het langer uit op 1 acculading :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Hier ook nog steeds erg tevreden met m'n iPhone 8! Lekker snel, mooie foto's en draadloos laden vind ik ook echt een verbetering. Natuurlijk is OLED en Face ID de toekomst, maar de iPhone X gebruikers mogen beide technieken nog even lekker voor mij beta testen :p

Klinkt gek, maar ik vind het eigenlijk ook wel fijn dat de iPhone 8 nauwelijks van een iPhone 6 te onderscheiden is. Ik reis veel en ik zou op sommige plekken echt niet rond willen zwaaien met een telefoon van 1200 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Heb voor de lol dat X topic zitten volgen, maar zoals verwacht eerst weken lang: kan niet wachten, duurt lang blabla. 1 dag hebben ze het toestel in huis en dan begint het gezeik. Bevalt niet, te klein, FaceID is stom, te geel, ik verkoop hem weer enzovoort. (Aantal dan)

Ik vind het genieten met mijn 8 plus, ja de X vond ik echt nog een stap mooier, maar niet voor die prijs. En dat mensen dan geen hoesje of screenprotector gebruiken voor een toestel van €1359 verbaasd me echt (slap excuus dat het toch wel vergoed wordt door de verzekering) Don't poke the hornet's nest O-)

Wel jammer dat hier niet zo hard loopt door die X.
Ik speelde eigenlijk nooit spelletjes op me telefoon maar sinds ik deze 8 plus heb kan ik het niet laten. Stereo speakers vind ik ook heerlijk als je gewoon even simpel op de bank wat zit te kijken op YouTube ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kortenhoef86
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Ik heb de knoop doorgehakt en een iPhone 8 Plus besteld ter vervanging van een 6S. Ben benieuwd wat ik van het formaat vind en of het niet te groot is... Gelukkig 14 dagen uittesten!

Zojuist besteld, planning is om morgenochtend geleverd te krijgen met koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Ik heb ook erg getwijfeld. Van de 6s naar de Samsung s8 plus naar de iPhone 8 plus gegaan. Wat is t scherm nice en gebruik het zoveel meer. Haast nooit meer een laptop of iPad. Even nog een aflevering kijken in bed of iets opzoeken. Het enige jammere vind ik dat ik m niet zonder hoesje durf te gebruiken. Voelt zoveel beter maar durf ik niet voor 919e.

Edit: en wat is de batterij geweldig! Makkelijk twee dagen.

[ Voor 8% gewijzigd door Flipm0de op 06-11-2017 21:19 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Laatst online: 20-08 17:21
God wat een verademing is dit zeg. Van een iPhone 5S naar een iPhone 8. Moet wel aan het formaat wennen. Echt blij dat ik geen 8 Plus heb genomen. Maar wat is dat ding opeens retesnel en dan die batterijduur. Gewoon weer twee dagen zonder aan een lader te moeten hangen.

Blij met deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:08
Flipm0de schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:19:
Ik heb ook erg getwijfeld. Van de 6s naar de Samsung s8 plus naar de iPhone 8 plus gegaan. Wat is t scherm nice en gebruik het zoveel meer. Haast nooit meer een laptop of iPad. Even nog een aflevering kijken in bed of iets opzoeken. Het enige jammere vind ik dat ik m niet zonder hoesje durf te gebruiken. Voelt zoveel beter maar durf ik niet voor 919e.

Edit: en wat is de batterij geweldig! Makkelijk twee dagen.
Mss kan je een glazen screenprotector voor de front en back gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Welke cover / hoesje gebruiken jullie eigenlijk bij je 8 of 8+ ?

Ik vanaf morgen deze https://www.appelhoes.nl/...rid-2-iPhone-8-case-Clear

[ Voor 44% gewijzigd door Nick25 op 07-11-2017 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Ik heb een leren Decoded backcover. Kan ook een bankpas in, dus heb naast mijn telefoon bijna nooit meer een portemonnee mee. Eerst op mijn iPhone 7, nu op de 8+ dezelfde hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeryP
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09-11-2024
Ik lees al een tijdje mee op dit forum. Sinds 1,5 week ook trotse eigenaar van een iPhone 8+. (kwam van een 6S).
Waar ik nu tegen aan loop is als ik een bookcase (hoesje) er om heen heb ik slecht te verstaan ben tijdens het bellen. Ik heb al geprobeerd om de geluidsonderdrukking uit te zetten maar dit heeft geen effect. Zodra ik mijn hoesje omsla om te bellen ben ik erg slecht te verstaan.

Hebben meer mensen hier last van en misschien de oplossing hier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Nick25 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:29:

Geen. Dit is iPhone nr 6 zonder hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpoholic
kortenhoef86 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:53:
Ik heb de knoop doorgehakt en een iPhone 8 Plus besteld ter vervanging van een 6S. Ben benieuwd wat ik van het formaat vind en of het niet te groot is... Gelukkig 14 dagen uittesten!

Zojuist besteld, planning is om morgenochtend geleverd te krijgen met koerier.
Ik ben benieuw wat je er van vindt. Mijn 8 plus was ter vervanging van een SE. Wat is die plus dan huuuuuge!
Nu ik er aan gewend ben vind ik het een prima formaat. Ok, een beetje moeilijk te bedienen met 1 hand maar dat leer je snel genoeg af (buiten dat, op een gegeven moment 'rol' je de telefoon gewoon in je ene hand en gaat dat ook prima, alleen op de fiets is het natuurlijk wat riskant :P )

Uiteindelijk toch blij dat ik voor de 8 plus ben gegaan en niet voor de X. Het enige dat ik 'mis' is portrait mode in de front-camera maar daar valt mee te leven (gewoon de telefoon omdraaien ;) )
Buiten dat maak je juist vaak een selfie om te laten zien waar je bent en dan is het ook wel weer handig als je de achtergrond ook kunt zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpoholic
Nick25 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:29:

Een lederen Midnight Blue.
Om de een of andere reden vind ik dat een premium Apple telefoon ook een premium Apple hoesje verdient. Lijkt toch bij elkaar te horen. Geen idee waar ik dat op baseer.

Overigens gaat dat ook niet helemaal op; om mijn SE zat een Spigen Slim Armor, die beviel me ook prima (maar is lelijk voor alles dat geen iPhone 5/SE is).
Pagina: 1 ... 24 ... 34 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.