Daar ga je versteld van staan (zeg ik uit ervaring)nilsson1234 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:32:
Net mijn 8 Plus 256GB Space Gray binnen gekregen...
...nu even aankijken hoe lang ik kan doen met een volle accu lading, ik ben benieuwd!
Nog niet echt gekeken naar games speciaal voor de iPhone 8 Plus, maar de accu gaat hier wel lang mee, nu nog 30%;nilsson1234 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:32:
Net mijn 8 Plus 256GB Space Gray binnen gekregen en moet zeggen dat de overstap van een normale iPhone 7 meer dan waard is, de scherm is een stuk groter (Kom ook van een Galaxy S6 af) en de scherm ziet er prachtig uit en kan niet echt de verschil zien tussen Mn S6 en mijn nieuwe 8 Plus, ik vraag me af welke games het leukste zijn om te spelen op mijn nieuwe telefoon, ik vindt actie wel mooi😎 nu even aankijken hoe lang ik kan doen met een volle accu lading, ik ben benieuwd!

iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Mijn stats op het moment, tevens net een Apple Watch gehaald 😎👌HereIsTom schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:53:
[...]
Nog niet echt gekeken naar games speciaal voor de iPhone 8 Plus, maar de accu gaat hier wel lang mee, nu nog 30%;
[afbeelding]

[ Voor 54% gewijzigd door MaxPoweR op 26-11-2017 18:59 ]
Ik heb de laatste tijd steeds meer problemen met de iPhone 8 Plus 256gb. Het beeld freezed minimaal 1x per dag en kan dan minimaal een minuut niks doen. Heb de telefoon een clean install gegeven, dit heeft niet geholpen. Inmiddels een afspraak gemaakt bij de Genius bar en ben benieuwd wat daar uit gaat komen.. Hebben meer mensen hier last van?
Verwijderd
Iphones zijn al jaren aan de hoge kant in vergelijking met Samsungs.peke schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:16:
De iPhone 8 heeft categorie D qua sat/sar waarde, de galaxy s8 categorie A.
Weet iemand hoe dit komt?
A: voor de SAR-waarde kleiner dan 0,4 Watt/kg
B: voor de SAR-waarde gelijk aan of groter dan 0,4 Watt/kg, maar kleiner dan 0,8 Watt/kg
C: voor de SAR-waarde gelijk aan of groter dan 0,8 Watt/kg, maar kleiner dan 1,2 Watt/kg
D: voor de SAR-waarde gelijk aan of groter dan 1,2 Watt/kg, maar kleiner dan 1,6 Watt/kg
E: voor de SAR-waarde gelijk of groter dan 1,6 Watt/kg, maar kleiner dan of gelijk aan 2 Watt/kg
Indien straling schadelijk is dan is de iPhone veel slechter dan de Samsung.
Mijn vraag is hoeveel gaat dit schelen in de praktijk?
Reden is simpel ze hebben er in 2006 werk van gemaakt:
Samsung adopted an innovative antenna system in 2006 to “enhance handset safety by radiating most of the transmitted RF energy away from the handset user” and improve RF (radio frequency) performance.
Meer info
https://www.rfsafe.com/sa...st-radiation-cell-phones/
https://muditalab.com/top...st-radiation-f28e8f51c750
(Zie highest en lowest)
Verwijderd
Jazeker..WhatsappHack schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:01:
Hebben meer mensen hier last dat elke livefoto met flits een “tik” geeft?
kan je niets aan doen.
Geen idee waarom het niet was op de 7 en 7 plus.
Het was ook op mijn 8 plus (verkocht) en ook nu op de X ..
Als je ook goed luistert dan hoor je de tik ook bij de ontlading van de led flitser en de microfoon zit er precies naast (heel klein gaatje)
Precies, het is als de flitser uitgaat. Als je met ProCam een video maakt en de hele tijd de flitser aan/uit toggled hoor je het dus ook de hele tijd.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:30:
[...]
Jazeker..
kan je niets aan doen.
Geen idee waarom het niet was op de 7 en 7 plus.
Het was ook op mijn 8 plus (verkocht) en ook nu op de X ..
Als je ook goed luistert dan hoor je de tik ook bij de ontlading van de led flitser en de microfoon zit er precies naast (heel klein gaatje)
Ik heb er een case voor aangemaakt bij Engineering. Die zijn zo traag als dikke stront maar hoop er vandaag of morgen een reactie op te krijgen. Zullen ze hem wel om willen ruilen...
Het is op mijn opnames echt heel erg goed te horen, dat slaat natuurlijk nergens op en kan niet de bedoeling zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 27-11-2017 15:37 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Verwijderd
Omruilen zal het niet oplossen..WhatsappHack schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:36:
[...]
Precies, het is als de flitser uitgaat. Als je met ProCam een video maakt en de hele tijd de flitser aan/uit toggled hoor je het dus ook de hele tijd.
Ik heb er een case voor aangemaakt bij Engineering. Die zijn zo traag als dikke stront maar hoop er vandaag of morgen een reactie op te krijgen. Zullen ze hem wel om willen ruilen...
Het is op mijn opnames echt heel erg goed te horen, dat slaat natuurlijk nergens op en kan niet de bedoeling zijn.
Ben op mijn werk bij iedereen met een iPhone 8 langsgelopen en ze hebben het allemaal
Bedankt voor de info !Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:26:
[...]
Iphones zijn al jaren aan de hoge kant in vergelijking met Samsungs.
Reden is simpel ze hebben er in 2006 werk van gemaakt:
Samsung adopted an innovative antenna system in 2006 to “enhance handset safety by radiating most of the transmitted RF energy away from the handset user” and improve RF (radio frequency) performance.
Meer info
https://www.rfsafe.com/sa...st-radiation-cell-phones/
https://muditalab.com/top...st-radiation-f28e8f51c750
(Zie highest en lowest)
De S8 is al in bestelling. Hoge straling, lage schermresolutie en toch premium prijs gaven de doorslag om geen iPhone8 te kopen. De soc is wel indrukwekkend snel maar dat alleen is niet doorslaggevend, ik vind het wat jammer.
Sinds een paar dagen een Iphone 8 omdat de 6 toch wel erg versleten was en traag is met IOS 11.
Wat een verbetering! Accu gaat langer mee, scherm en touchid werken beter en vooral de snelheid :-)
Wel jammer dat er geen wireless charging bij zit.
Iemand ervaring mee? Iphone 8 schijnt met 7,5 watt op te laden.
Wat een verbetering! Accu gaat langer mee, scherm en touchid werken beter en vooral de snelheid :-)
Dan zullen ze het toch echt moeten oplossen op een andere manierVerwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:38:
[...]
Omruilen zal het niet oplossen..
Ben op mijn werk bij iedereen met een iPhone 8 langsgelopen en ze hebben het allemaal
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ankertje kopenxares schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:42:
Sinds een paar dagen een Iphone 8 omdat de 6 toch wel erg versleten was en traag is met IOS 11.
https://www.amazon.co.uk/...-Qi-Enabled/dp/B01KJL4XNY
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ik ben ook van plan deze te kopen, maar heb je hier nu nog apart een USB Charger bij nodig? Of kan ik de Charger van mijn One Plus 3 gebruiken hiervoor? Deze wordt er bij aangeraden namelijk https://www.amazon.co.uk/...ogle-Black/dp/B017VXARME/Nick25 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:20:
[...]
Ankertje kopensuper!
Geen ideebakacakes schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:01:
[...]
Ik ben ook van plan deze te kopen, maar heb je hier nu nog apart een USB Charger bij nodig? Of kan ik de Charger van mijn One Plus 3 gebruiken hiervoor? Deze wordt er bij aangeraden namelijk https://www.amazon.co.uk/...ogle-Black/dp/B017VXARME/
1: hangt aan me pc usb op me bureau (werk)
2: slaapkamer aan een usb oplader
A person who never made a mistake never tried anything new.
Oké, mocht quick charge uiteindelijk niet werken met normale USB kan ik die altijd nog apart aanschaffenNick25 schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:27:
[...]
Geen idee
1: hangt aan me pc usb op me bureau (werk)
2: slaapkamer aan een usb oplader
Heb hem ook besteld, ben benieuwdNick25 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:20:
[...]
Ankertje kopensuper!
Thanks voor de tip.
psn: HertogJack
Deze iTian A8 10W is veel mooier dan die Anker en werkt perfect met de iPhone 8 (Plus)xares schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:42:

Hier hebben ze ‘m ook; https://www.amazon.co.uk/...ds=itian+wireless+charger

[ Voor 16% gewijzigd door HereIsTom op 28-11-2017 00:35 ]
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Heren,
Stomme vraag doet het een DT901 Qi lader het ook doen ?
Hier heb ik er nog een paar van liggen
Ik zou zeggen probeer het, maar waarschijnlijk wel jaErwinJ schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 07:40:
Heren,
Afgelopen weekend waren ze voor €25 te koop, kon het laten om er toch 1 te bestellen toen ik erachter kwam dat ik mijn nieuwe DJI Osmo Mobile niet kan gebruiken icm de Apple leather caseMannie87 schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:59:
Iemand die ervaring heeft met de bare cases? Zien er mooi en minimaal uit, maar zijn niet bepaald de goedkoopste.
https://www.bare-cases.co...plus?variant=134577455108
[afbeelding]
Vraagje: waarom als ik Siri opstart dmv de homeknop heb ik sinds iOS 11 geen “opstart” geluid meer? Heel af en toe doet die het random nog wel. (Die twee tone om het maar zo te noemen)
Makkelijke manier om te weten wanneer mijn dochtertje weer eens met haar knuisjes aan mijn iPhone of iPad zit
[ Voor 5% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 28-11-2017 16:19 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
@EdvanAL
Reactie gekregen van engineering. Ze wilden dat het toestel opgestuurd werd ter reparatie omdat dit uiteraard niet klopt. Vanwege m’n AppleCare+ dekking en het toestel is minder dan 2 weken oud ligt er overmorgen een gloednieuwe iPhone 8 op de stoep en de huidige iPhone 8 wordt ingenomen en gerepareerd. (Al is dat niet mijn pakkie ‘an verder, ik hou die nieuwe.) Ik merkte nog op dat iemand hier (jij dus
) zei dat ie het probleem ook had en ook op de iPhone X waarop het antwoord was “dan moet hij die laten servicen om het op te lossen.” Ik raad je dus aan ff langs een Apple Store te gaan of even met Apple bellen.
Wellicht is er een probleem bij een aantal iPhone’s, maar hebben ze daar een fix voor en/of ruilen ze die gewoon om voor een i8 uit een andere batch. Dat verklaart wellicht ook waarom tot dusver enkel jij en ik melden dit probleem met de flitser te ervaren.
Reactie gekregen van engineering. Ze wilden dat het toestel opgestuurd werd ter reparatie omdat dit uiteraard niet klopt. Vanwege m’n AppleCare+ dekking en het toestel is minder dan 2 weken oud ligt er overmorgen een gloednieuwe iPhone 8 op de stoep en de huidige iPhone 8 wordt ingenomen en gerepareerd. (Al is dat niet mijn pakkie ‘an verder, ik hou die nieuwe.) Ik merkte nog op dat iemand hier (jij dus
Wellicht is er een probleem bij een aantal iPhone’s, maar hebben ze daar een fix voor en/of ruilen ze die gewoon om voor een i8 uit een andere batch. Dat verklaart wellicht ook waarom tot dusver enkel jij en ik melden dit probleem met de flitser te ervaren.
[ Voor 18% gewijzigd door WhatsappHack op 29-11-2017 03:14 ]
Verwijderd
Dank voor je terugkoppeling.WhatsappHack schreef op woensdag 29 november 2017 @ 03:11:
@EdvanAL
Reactie gekregen van engineering. Ze wilden dat het toestel opgestuurd werd ter reparatie omdat dit uiteraard niet klopt. Vanwege m’n AppleCare+ dekking en het toestel is minder dan 2 weken oud ligt er overmorgen een gloednieuwe iPhone 8 op de stoep en de huidige iPhone 8 wordt ingenomen en gerepareerd. (Al is dat niet mijn pakkie ‘an verder, ik hou die nieuwe.) Ik merkte nog op dat iemand hier (jij dus) zei dat ie het probleem ook had en ook op de iPhone X waarop het antwoord was “dan moet hij die laten servicen om het op te lossen.” Ik raad je dus aan ff langs een Apple Store te gaan of even met Apple bellen.
Ik hou het erop dat je nieuwe 8 het ook gaat doen.
Heb bij zeker 10 tot 15 iphone 8/X hetzelfde geconstateerd. Wellicht dat andere het niet horen omdat de flitser uit staat of het geluid te zacht?!
Sowieso was het niet op mijn 7 plus.
Laat je mij het aub weten hoe het dadelijk is met je nieuwe?
https://www.reddit.com/r/...g_off_on_iphone_x_if_you/
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2017 08:02 ]
Iets waar ik nieuwsgierig naar ben qua straling: die waardes die ze noemen, die worden neem ik aan alleen gehaald als je aan het bellen bent? Ik bel bijv vrijwel nooit, maar heb wel altijd mijn iPhone in mijn broekzak zitten. Het lijkt mij dat dat geen kwaad kan omdat er niet mee gebeld wordt, hooguit dat WiFi nog iets doet? Weet iemand daar iets over?Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:26:
[...]
Iphones zijn al jaren aan de hoge kant in vergelijking met Samsungs.
.....
Hoor graag of de vervangende iPhone die je krijgt het probleem niet meer heeft. Mijn iPhone8 heeft namelijk precies hetzelfde probleem. Merkte het pas op bij het maken van een Live Photo met flitser. Inderdaad exact een versterker die uit gaat. Je hoort de tik als de flits uit gaat.WhatsappHack schreef op woensdag 29 november 2017 @ 03:11:
@EdvanAL
Reactie gekregen van engineering. Ze wilden dat het toestel opgestuurd werd ter reparatie omdat dit uiteraard niet klopt. Vanwege m’n AppleCare+ dekking en het toestel is minder dan 2 weken oud ligt er overmorgen een gloednieuwe iPhone 8 op de stoep en de huidige iPhone 8 wordt ingenomen en gerepareerd. (Al is dat niet mijn pakkie ‘an verder, ik hou die nieuwe.) Ik merkte nog op dat iemand hier (jij dus) zei dat ie het probleem ook had en ook op de iPhone X waarop het antwoord was “dan moet hij die laten servicen om het op te lossen.” Ik raad je dus aan ff langs een Apple Store te gaan of even met Apple bellen.
iemand ervaringen met een goede telefoonouder voor de 8 in de auto ?
liefst eentje die in het ventilatie rooster kan geplaatst worden.
Mijn telefoon is maar een telefoon. Alleen het me is opgevallen hoe erg het scherm krast. Ik heb nu al meer hele lichte krasjes dan in de twee jaar met de iPhone 6s Plus. Ik had verwacht dat dit juist minder zou zijn door het gebruik van ‘sterke’ glas.
Edit: zinsopbouw aangepast.
Edit: zinsopbouw aangepast.
[ Voor 9% gewijzigd door MartijnMartijn op 29-11-2017 15:50 ]
Ik denk dat er een juiste balans nodig is met glas.martijnmartijn schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:58:
Mijn telefoon is maar een telefoon. Maar ik merk toch dat het me is opgevallen hoe erg het scherm krast. Ik heb nu al meer hele lichte krasjes dan in de twee jaar met de iPhone 6s Plus. Ik had verwacht dat dit juist minder zou zijn door het gebruik van ‘sterke’ glas.
Je kan hem heel sterk maken, maar dan krast hij wel sneller.
Correct me if i'm wrong.
exact hier hetzelfde, maar dan met mijn iPhone X.martijnmartijn schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:58:
Mijn telefoon is maar een telefoon. Maar ik merk toch dat het me is opgevallen hoe erg het scherm krast. Ik heb nu al meer hele lichte krasjes dan in de twee jaar met de iPhone 6s Plus. Ik had verwacht dat dit juist minder zou zijn door het gebruik van ‘sterke’ glas.
Heb deze iPhone nu ruim 3 weken en heb al meer (haarfijne) krasjes op het scherm dan al mijn vorige iPhones (vanaf 3GS elk jaar het nieuw model) bi
Mijn gebruik nu met de X is precies hetzelfde als voorgaande jaren (telefoon altijd in een broekzak zonder kleingeld en/of sleutels, telefoon vrijwel altijd met de achterkant op tafel)
Snap er geen zak van.
Op Reddit en Macrumors zijn er al ellenlange draadjes met dit onderwerp.
Het glas op deze iPhone X is absoluut van een beduidend mindere kwaliteit dan voorgaande iPhones
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 29-11-2017 15:20 ]
Oeps verkeerde topic
[ Voor 89% gewijzigd door dafmay op 29-11-2017 15:28 ]
Precies dit. Super irritant. Ik weiger een screenprotector te gebruiken, maar met deze telefoon (iPhone 8 Plus) kan ik het iedereen aanraden. Ik ben heel benieuwd hoe mijn scherm er over een jaar uitzien.Geert1976 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:13:
[...]
Heb deze iPhone nu ruim 3 weken en heb al meer (haarfijne) krasjes op het scherm dan al mijn vorige iPhones (vanaf 3GS elk jaar het nieuw model)
Mijn gebruik nu met de X is precies hetzelfde als voorgaande jaren (telefoon altijd in een broekzak zonder kleingeld en/of sleutels, telefoon vrijwel altijd met de achterkant op tafel)
Snap er geen zak van.
Ik heb meteen een screenprotector van tempered glass voor nog geen 10 euro gekocht en erop gezet, je ziet er niks van en er zit nog geen krasje op!
Ik heb zoiets als deze. Gekocht toen ik een iPhone 6 had maar mijn iPhone 8 Plus past er ook prima inErwinJ schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:49:
Dit zit goed in mijn ventilatierooster; https://www.belsimpel.nl/...bulk-mini-vent-car-holderErwinJ schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:49:
Ik zie ook miniscule krasjes na anderhalve week gebruik... En niets geks ermee gedaan. Hebben jullie ervaring met die Belkin krengen die ze op je toestel persen in de winkel? Zijn die heel lelijk en vervelend, of nauwelijks zichtbaar/te voelen en prima?
Ik gebruik al jaren de Belkin screenprotectors die ze bij Amac op mijn iPhones (6Plus en nu 8Plus) plaatsten en ben erg tevreden. Ze zitten er echt perfect op. Heb nu nieuwste glazen versie, deze is erg dun. Voelt en ziet er uit alsof er geen op zit. Natuurlijk zie je wel de randen maar dat stoort me niet.WhatsappHack schreef op donderdag 30 november 2017 @ 01:24:
Ik zie ook miniscule krasjes na anderhalve week gebruik... En niets geks ermee gedaan. Hebben jullie ervaring met die Belkin krengen die ze op je toestel persen in de winkel? Zijn die heel lelijk en vervelend, of nauwelijks zichtbaar/te voelen en prima?
Hier ook gedaan, aan de zijkant zit hij een beetje los maar voelt alsof er geen op zit, kan de Belkin wel aanraden, paar keer overheen vegen en dan is die weer mooi schoonAidacra schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:05:
[...]
Ik gebruik al jaren de Belkin screenprotectors die ze bij Amac op mijn iPhones (6Plus en nu 8Plus) plaatsten en ben erg tevreden. Ze zitten er echt perfect op. Heb nu nieuwste glazen versie, deze is erg dun. Voelt en ziet er uit alsof er geen op zit. Natuurlijk zie je wel de randen maar dat stoort me niet.
Nog steeds zeer tevreden met de batterij van mijn iPhone 8 Plus.
122 uur en nog 11%;
122 uur en nog 11%;

IFTFYHereIsTom schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:28:
122 112 uur en nog 11%;
[afbeelding]

Zulke mooie cijfers kom ik zeker niet op. Langst voor mij was 73hrs waarvan 9hrs27 min. usage.HereIsTom schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:28:
122 uur en nog 11%;
[afbeelding]
De iPhone 8 en X gebruiken hetzelfde glas als de 7/plus op krasgevoeligheid dan. Krassen komen bij een 6 of hoger op de Mohs schaal (zie video’s van JerryRigEverything). Ieder jaar hetzelfde smoesjes aanhoren over dat vorige iPhones beter krasbestendig zijn is onzin. Gewoon een screenprotector gebruiken en anders niet verbazen dat je krassen hebt. 1 zandkorreltje kan je hele scherm verpesten (spreek uit ervaring)
Verwijderd
En al een andere iphone gekregen?WhatsappHack schreef op donderdag 30 november 2017 @ 01:24:
Hoe is het met het plop geluid bij live photos in combinatie met de flitser?
Same shit different day inderdaad, helaas. Maar intussen ook een paar mensen tegengekomen die het probleem dus niet hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 01:02:
[...]
En al een andere iphone gekregen?
Hoe is het met het plop geluid bij live photos in combinatie met de flitser?
De zaak is terugverwezen naar engineering en die gaan dat toestel nu onderzoeken en er moet met een week bekend zijn wat ze eraan gaan doen.
Ik ben benieuwd
Verwijderd
Ik kan bijna niet geloven dat andere het niet hebben. Ik denk werkelijk dat ik inmiddels wel aan 50 mensen gevraagd heb om te checken (8 en 8 plus en X gebruikers) en bij iedereen was het geluid daar.WhatsappHack schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 01:07:
[...]
Same shit different day inderdaad, helaas. Maar intussen ook een paar mensen tegengekomen die het probleem dus niet hebben.
De zaak is terugverwezen naar engineering en die gaan dat toestel nu onderzoeken en er moet met een week bekend zijn wat ze eraan gaan doen.
Ik ben benieuwd
Bij sommige was het in eerste instantie niet maar daar bleek het volume bij afspelen van de live photo niet hard genoeg te staan of teveel omgevings geluid waardoor het leek alsof het er niet was.
Als je ook goed luistert met je oor bij de flitser als deze ontlaad dan hoor je ook de plop en de microfoon zit er dus gewoon naast!!
Mijn oude 7 plus (niet meer in huis) had het niet.
Ben zelf ook zeer benieuwd wat de uitkomst gaat worden.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2017 05:48 ]
Sinds vannacht heb ik last dat mijn iPhone 8 continue aan het 'respringen'. Heb ik net het homescherm bereikt, start deze weer opnieuw op. Ik zie op Twitter meerdere meldingen voorbij komen. Hebben jullie daar ook last van?
Yes had het ook. Heeft met notificaties te maken en een datum bug. Notificaties uitzetten en updaten naar 11.2 lost het probleem op.CarbonCopy schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 08:33:
Sinds vannacht heb ik last dat mijn iPhone 8 continue aan het 'respringen'. Heb ik net het homescherm bereikt, start deze weer opnieuw op. Ik zie op Twitter meerdere meldingen voorbij komen. Hebben jullie daar ook last van?
https://www.theverge.com/...ash-bug-december-2nd-2017
Vraagje, hoe kan ik in video (4K 60fps) importeren naar mijn Mac? Airdrop zet ze om naar 1080p, Photo's doet dit ook. Ik word er helemaal tureluurs van.
Heb je misschien een ouder iMac?nielsjuuh23 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:53:
Vraagje, hoe kan ik in video (4K 60fps) importeren naar mijn Mac? Airdrop zet ze om naar 1080p, Photo's doet dit ook. Ik word er helemaal tureluurs van.
Mac-modellen van medio 2015 of eerder werken met HEVC-video die is opgenomen met maximaal 1080p/240 fps.
Ik heb een MacBook Pro uit 2014. Betekent dit dat ik geen HEVC files kan afspelen/editen?HereIsTom schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 13:42:
[...]
Heb je misschien een ouder iMac?
Mac-modellen van medio 2015 of eerder werken met HEVC-video die is opgenomen met maximaal 1080p/240 fps.
Als je er macOS High Sierra op kan draaien dan zou het moeten werken.nielsjuuh23 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 13:47:
[...]
Ik heb een MacBook Pro uit 2014. Betekent dit dat ik geen HEVC files kan afspelen/editen?
P.S. Lees net onderstaande dus ben bang dat het inderdaad niet werkt op een MacBook Pro uit 2014;
HEVC hardware acceleration requires a Mac with a sixth-generation Intel processor or newer:
iMac: late 2015 27" or newer, 2017 21.5" or newer
MacBook: early 2016 or newer
MacBook Pro: late 2016 or newer
[ Voor 34% gewijzigd door HereIsTom op 02-12-2017 14:13 ]
Heel jammer dit.., maar het is niet anders..HereIsTom schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 14:09:
[...]
Als je er macOS High Sierra op kan draaien dan zou het moeten werken.
P.S. Lees net onderstaande dus ben bang dat het inderdaad niet werkt op een MacBook Pro uit 2014;
HEVC hardware acceleration requires a Mac with a sixth-generation Intel processor or newer:
iMac: late 2015 27" or newer, 2017 21.5" or newer
MacBook: early 2016 or newer
MacBook Pro: late 2016 or newer
Jawel, maar maximaal 1080p.nielsjuuh23 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 13:47:
[...]
Ik heb een MacBook Pro uit 2014. Betekent dit dat ik geen HEVC files kan afspelen/editen?
"Mac-modellen van medio 2015 of eerder werken met HEVC-video die is opgenomen met maximaal 1080p/240 fps." Dus je kan geen 4K HEVC verwerken. Cam naar 1080p zetten OF gewoon HEVC uitzetten kan allebei.
Ja das een goeie, als je 4K wilt hebben dan bij Instellingen > Camera > Structuren > Meest compatibel kiezen dan kun je ze wel op je MacBook Pro afspelen.WhatsappHack schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:45:
[...]
Jawel, maar maximaal 1080p.
"Mac-modellen van medio 2015 of eerder werken met HEVC-video die is opgenomen met maximaal 1080p/240 fps." Dus je kan geen 4K HEVC verwerken. Cam naar 1080p zetten OF gewoon HEVC uitzetten kan allebei.
Verwijderd
Geachte Forumlezers,
Ik sta op het punt om over te stappen van een Samsung S6 naar 8 plus. Nu ik mijn S6 bijna 2 jaar in bezit heb zijn mij 2 punten het meest opgevallen aan de deze telefoon. Punt 1 is de camera is in een rap tempo achteruit gegaan in het maken van foto's. Scherpstellen gaat moeilijk, kwaliteit bij weinig licht is achteruit gegaan etc. en het tweede punt is de accuduur, na normaal gebruik is de telefoon binnen 6 uur leeg. Nu ben ik bang dat wanneer ik mijn 8 plus heb dat het zelfde staat te gebeuren. Dat in verloop van tijd de camera gigantisch achteruit zal gaan en dat de accuduur van de telefoon, van een dik een dag, al na een normale werkdag leeg is.
Nu is mijn vraag: verwachten jullie dat de 8 plus ook (drastisch) achteruit gaat in performance na verloop van tijd? en zo ja weten jullie en manier om dat te beperken?
Voor mij als student is 800 een hoop geld en als die na een jaar al flinke stappen maakt achteruit ga ik twijfelen of het wel waard is voor een telefoon die de potentie heeft snel te verouderen.
Ik sta op het punt om over te stappen van een Samsung S6 naar 8 plus. Nu ik mijn S6 bijna 2 jaar in bezit heb zijn mij 2 punten het meest opgevallen aan de deze telefoon. Punt 1 is de camera is in een rap tempo achteruit gegaan in het maken van foto's. Scherpstellen gaat moeilijk, kwaliteit bij weinig licht is achteruit gegaan etc. en het tweede punt is de accuduur, na normaal gebruik is de telefoon binnen 6 uur leeg. Nu ben ik bang dat wanneer ik mijn 8 plus heb dat het zelfde staat te gebeuren. Dat in verloop van tijd de camera gigantisch achteruit zal gaan en dat de accuduur van de telefoon, van een dik een dag, al na een normale werkdag leeg is.
Nu is mijn vraag: verwachten jullie dat de 8 plus ook (drastisch) achteruit gaat in performance na verloop van tijd? en zo ja weten jullie en manier om dat te beperken?
Voor mij als student is 800 een hoop geld en als die na een jaar al flinke stappen maakt achteruit ga ik twijfelen of het wel waard is voor een telefoon die de potentie heeft snel te verouderen.
Kort antwoord. Nee, ik heb geen camera achteruit zien gaan.Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:46:
Geachte Forumlezers,
Batterij kan altijd minder worden, naarmate van gebruik. (You Mileage May Vary)
Ik geloof dat Samsung een bepaalde techniek heeft, om het de "slijtage" te verminderen.
http://www.androidpolice....ckly-than-the-galaxy-s7s/
Geen idee of Apple dat ook gebruikt...
Is het meer mensen opgevallen dat het versturen van een slowmotion filmpje via WhatsApp echt heel slechte kwaliteit oplevert? Ik weet dat WhatsApp een video verkleint voor het versturen, maar bij de slowmotion film lijkt dit nog veel erger...
Ik heb al jaren iPhones en verkoop ze altijd na een jaar of twee weer. Maar op dat moment is er niets merkbaar van de slijtage die je noemt. Ik gebruik hem de hele dag, navigeer ermee en natuurlijk alle andere zaken zoals internetten, bellen en noem maar op. Nooit problemen met een slechte accu o.i.d. meegemaakt. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb mijn iPhones. Ooit langer als 2-3 jaar gehad.Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:46:
Geachte Forumlezers,
Ik heb dit issue ook niet met mijn iPhone 8 Plus. Heb al mijn geluiden op luid gezet en meerdere malen geprobeerd maar geen "plop".Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 05:39:
[...]
Ik kan bijna niet geloven dat andere het niet hebben. Ik denk werkelijk dat ik inmiddels wel aan 50 mensen gevraagd heb om te checken (8 en 8 plus en X gebruikers) en bij iedereen was het geluid daar.
Bij sommige was het in eerste instantie niet maar daar bleek het volume bij afspelen van de live photo niet hard genoeg te staan of teveel omgevings geluid waardoor het leek alsof het er niet was.
Als je ook goed luistert met je oor bij de flitser als deze ontlaad dan hoor je ook de plop en de microfoon zit er dus gewoon naast!!
De camera van de iPhone 8 Plus is uitstekend en blijft goed, als je kijkt naar de oudere iPhones, zoals bijv. de 5, 6 en 7 maken die na al die jaren nog steeds dezelfde kwaliteit foto’s.Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:46:
Geachte Forumlezers,
Ook de accuduur van de iPhone 8 Plus is meer dan uitstekend en ook daarbij zie je dan die van de oudere modelen niet na 2 jaar al zo snel achteruit gaan!
Ik gok omdat een slowmotion meer frames per seconde bevat en WhatsApp of de Photos App het filmpje comprimeert om zo snel mogelijk te kunnen versturen.Mannie87 schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:07:
Is het meer mensen opgevallen dat het versturen van een slowmotion filmpje via WhatsApp echt heel slechte kwaliteit oplevert? Ik weet dat WhatsApp een video verkleint voor het versturen, maar bij de slowmotion film lijkt dit nog veel erger...
Media die je via WhatsApp deelt, is eigenlijk ook niet van goede kwaliteit.
verkeerde topic?
Verwijderd
Oei. Mijn fout ...Geert1976 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:18:
[...]
verkeerde topic?![]()
En kijk eens in het iPhone X topic ergens rond 03.00u afgelopen nacht
Excuus
Ik heb nog nooit een camera gezien bij een iPhone die achteruit is gegaan. Hij doet het of niet, mits je waterschade of andere externe factoren hebt zoals stof. Voordeel van een 8 is dat hij stof en waterbestendig is.Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:46:
Geachte Forumlezers,
Een accu is gewoon een slijtage onderdeel, bij een iPhone is dat 500 laadcycles. Trek je iedere dag je batterij compleet leeg dan zal die na 2 jaar wel op zijn. Veel mensen die overstappen op een nieuwe telefoon geven aan dat 'deze accu is vele malen beter'. Dat heeft denk ik niet zoveel te maken met dat een nieuw toestel een betere accu heeft, maar vooral dat het oude toestel een aan slijtage onderheven batterij had.
Mocht de batterij na 2 jaar dan toch sterk achteruit zijn gegaan, zoals mijn zoon die ganse dagen Pokémon Go heeft zitten spelen met zijn iPhone 6s, kan je deze laten vervangen door Apple voor de kostprijs van € 89.
Camera helemaal mee eens. Maar de manier zoals je over de accu schrijft zou het voor iemand dis neigt naar een iPhone weleens kunnen overkomen alsof de accu na 2 jaar klaar is. 500 cyclus? Ik heb mijn iPhone altijd elke nacht of elke 2 nachten opgeladen.Dashlane schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:23:
[...]
Een accu is gewoon een slijtage onderdeel, bij een iPhone is dat 500 laadcycles. Trek je iedere dag je batterij compleet leeg dan zal die na 2 jaar wel op zijn. Veel mensen die overstappen op een nieuwe telefoon geven aan dat 'deze accu is vele malen beter'. Dat heeft denk ik niet zoveel te maken met dat een nieuw toestel een betere accu heeft, maar vooral dat het oude toestel een aan slijtage onderheven batterij had.
Als er 365 dagen in een jaar zitten, dan kom ik erg dicht of ga ik over die 500 cyclus heen. En ik heb nooit enige achteruitgang gemerkt na 2 jaar.
Ik weet niet wat jij anders doet dan ik, maar kennelijk is jouw ervaring niet iPhone-wide.....net als die van mij.
500 cyclus is de norm om hem te vervangen. Dat wil zeggen 500x van 100% naar 0%. Een halve ontlading is een halve cycli. Hang je toestel maar is aan coconutbattery. Problemen met uitval bij bijvoorbeeld 46% en dergelijke klachten zijn vaak niet de staat van de accu is procenten, maar is gerelateerd aan meer als 500 cycli. Dus een batterij kan prima 81% capaciteit hebben, maar nog steeds vaak uitvallen door het aantal cycli van meer dan 500. Na twee jaar zul je misschien niet direct merken dat je accu minder is, hij zal achteruit gegaan zijn natuurlijk. Alleen na twee jaar zitten de meeste mensen nog niet in de buurt van de 500 cyclussen.Zonnetje83 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:49:
[...]
Camera helemaal mee eens. Maar de manier zoals je over de accu schrijft zou het voor iemand dis neigt naar een iPhone weleens kunnen overkomen alsof de accu na 2 jaar klaar is. 500 cyclus? Ik heb mijn iPhone altijd elke nacht of elke 2 nachten opgeladen.
Als er 365 dagen in een jaar zitten, dan kom ik erg dicht of ga ik over die 500 cyclus heen. En ik heb nooit enige achteruitgang gemerkt na 2 jaar.
Ik weet niet wat jij anders doet dan ik, maar kennelijk is jouw ervaring niet iPhone-wide.....net als die van mij.
Momenteel zie je het voornamelijk met de iPhone 6, toestellen vallen uit ondanks dat ze 'opgeladen' zijn. Capaciteit is nog redelijk in orde volgens diagnose software, maar het zit hem in het aantal cycli. De 6s beginnen nu binnen te komen.
Waarschijnlijk allemaal theorie, heb een iPhone 5 gehad voor jaren die waarschijnlijk wel meer dan 1000x is opgeladen en toen iets minder lang (80%) mee ging.Dashlane schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:46:
[...]
500 cyclus is de norm om hem te vervangen. Dat wil zeggen 500x van 100% naar 0%. Een halve ontlading is een halve cycli. Hang je toestel maar is aan coconutbattery. Problemen met uitval bij bijvoorbeeld 46% en dergelijke klachten zijn vaak niet de staat van de accu is procenten, maar is gerelateerd aan meer als 500 cycli. Dus een batterij kan prima 81% capaciteit hebben, maar nog steeds vaak uitvallen door het aantal cycli van meer dan 500. Na twee jaar zul je misschien niet direct merken dat je accu minder is, hij zal achteruit gegaan zijn natuurlijk. Alleen na twee jaar zitten de meeste mensen nog niet in de buurt van de 500 cyclussen.
Momenteel zie je het voornamelijk met de iPhone 6, toestellen vallen uit ondanks dat ze 'opgeladen' zijn. Capaciteit is nog redelijk in orde volgens diagnose software, maar het zit hem in het aantal cycli. De 6s beginnen nu binnen te komen.
Mijn iPad heb ik al 3 jaar en daarvan kan ik nog niet merken dat hij echt minder wordt een die is wel ruim meer dan 500 keer opgeladen!
Herkent iemand dit vage microstutter probleem wat ik heb op mijn iPhone 8 256GB?
Al meerdere keren contact gehad met Apple. Op hun advies al 3x een compleet herstel gedaan van de telefoon, met backup terugzetten, zonder backup etc etc. Maar probleem blijft bestaan en Apple lijkt niet echt te willen helpen...
Maar t probleem is echt bloed irritant (en niet alleen bij typen).
Voor degene die t niet ziet, hij hapert bij het begin van het woordje "dat", "hapert" en "zelfs"
Al meerdere keren contact gehad met Apple. Op hun advies al 3x een compleet herstel gedaan van de telefoon, met backup terugzetten, zonder backup etc etc. Maar probleem blijft bestaan en Apple lijkt niet echt te willen helpen...
Voor degene die t niet ziet, hij hapert bij het begin van het woordje "dat", "hapert" en "zelfs"
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik heb een Renault dus alle renaults zijn goed. Kom op ik leg net uit dat 500 cycli niet gelijk staat aan 500x opladen. Ik kom met feiten uit de praktijk, hang je Apple devices maar aan coconutbattery. Zie je precies hoe en wat.HereIsTom schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:02:
[...]
Waarschijnlijk allemaal theorie, heb een iPhone 5 gehad voor jaren die waarschijnlijk wel meer dan 1000x is opgeladen en toen iets minder lang (80%) mee ging.
Mijn iPad heb ik al 3 jaar en daarvan kan ik nog niet merken dat hij echt minder wordt een die is wel ruim meer dan 500 keer opgeladen!
Zelfde telefoon, maar hier geen probleem.DennusB schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:38:
Herkent iemand dit vage microstutter probleem wat ik heb op mijn iPhone 8 256GB?
[video]
Hier de iPhone van mijn nichtje, zij merkt niet dat de accu minder is geworden.HereIsTom schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:02:
[...]
Waarschijnlijk allemaal theorie, heb een iPhone 5 gehad voor jaren die waarschijnlijk wel meer dan 1000x is opgeladen en toen iets minder lang (80%) mee ging.

Ik weet heus wel wat je bedoelt hoor en ik weet zeker dat het meer dan 500 cycli zijn!Dashlane schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:46:
[...]
Ik heb een Renault dus alle renaults zijn goed. Kom op ik leg net uit dat 500 cycli niet gelijk staat aan 500x opladen. Ik kom met feiten uit de praktijk, hang je Apple devices maar aan coconutbattery. Zie je precies hoe en wat.
En natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar het is een fieit dat de batterijen langer meegaan dan die 500 cycli anders zou iedereen met een iPhone na twee jaar met een lege accu zitten!
En mijn iPad geeft nog 80% met coconutbattery!
En ik had een batterij die met 500 cylci nog maar aan 70% zat.
Het ligt erg aan het gebruik en de oplaadmethode die je handhaafd, en daarnaast gewoon geluk hebben met hoe gezond de batterij is.
Die 500 cycli is maar een richtlijn, een onofficiële garantie dat de batterij het na die tijd nog voor een bepaald procent werkt.
Het ligt erg aan het gebruik en de oplaadmethode die je handhaafd, en daarnaast gewoon geluk hebben met hoe gezond de batterij is.
Die 500 cycli is maar een richtlijn, een onofficiële garantie dat de batterij het na die tijd nog voor een bepaald procent werkt.
Ik zou in jouw situatie eerst de batterij (laten) vervangen voor org Samsung.Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:46:
Geachte Forumlezers,
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik herken dit (gelukkig) niet, dit lijkt wel haast hoe mijn iPhone 5 zich op het laatst ging gedragen... Wat ik wel soms heb op mijn iPhone 8 is dat ik even en scherm animatie zie haperen, waardoor het geheel toch niet 100% smooth overkomt. Maar tijdens het typen van teksten heb ik zoiets nog niet ervaren. Lijkt mij een geval van vervangen onder garantie, want als je dit zelfs op een compleet clean herstelde iPhone 8 hebt, dan moet er wel haast iets hardwarematig mis zijn.DennusB schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:38:
[video]
Live photo met flits he?iBenshi schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:34:
[...]
Ik heb dit issue ook niet met mijn iPhone 8 Plus. Heb al mijn geluiden op luid gezet en meerdere malen geprobeerd maar geen "plop".
Good good, hoe meer mensen ik zie zonder het probleem hoe beter.
Ook geprobeerd, hier een flink duidelijke tik te horen. Ik heb werkelijk nog nooit de flitser gebruikt, dus al zou er een grote rookwolk erbij uitkomen zoals in “the good old days” fine by me
Hier bij een 8 plus geen geluid, nada.... live-foto incl. flits.Mother_Goozz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 07:52:
[...]
Ook geprobeerd, hier een flink duidelijke tik te horen. Ik heb werkelijk nog nooit de flitser gebruikt, dus al zou er een grote rookwolk erbij uitkomen zoals in “the good old days” fine by me
Hier ook geen geluid bij Live foto’s met flits op een iPhone 8 Plus.
Kun je trouwens Live foto’s ook ergens online opslaan en bekijken?
Interessant, iedereen die meld het probleem niet te ervaren tot dusver heeft een 8 Plus.
Zijn er ook mensen met een normale 8 die het probleem niet ervaren?
Je kan een app als ImgPlayPro gebruiken om het om te zetten naar GIF of video; dan kan je t kijken waar en wanneer je maar wil.
Zijn er ook mensen met een normale 8 die het probleem niet ervaren?
Ja op iCloud maar daar houdt t wel op.HereIsTom schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:53:
Hier ook geen geluid bij Live foto’s met flits op een iPhone 8 Plus.
Je kan een app als ImgPlayPro gebruiken om het om te zetten naar GIF of video; dan kan je t kijken waar en wanneer je maar wil.
Dus eigenlijk heb je niet veel aan die Live foto’s!WhatsappHack schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:28:
Ja op iCloud maar daar houdt t wel op.
Ik vind het een van de meest geniale functies op de iPhone reallyHereIsTom schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:31:
[...]
Dus eigenlijk heb je niet veel aan die Live foto’s!
Zeker nu je in de live photo kan scrobbelen wat je als static plaatje wil.
[ Voor 15% gewijzigd door WhatsappHack op 08-12-2017 17:45 ]
Ik ook! :-)WhatsappHack schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:45:
[...]
Ik vind het een van de meest geniale functies op de iPhone reallyGebruik t heel erg veel.
Op zich is het heel mooi, maar je kan het alleen op je iPhone bekijken, naar iemand anders sturen heeft geen zin.WhatsappHack schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:45:
[...]
Ik vind het een van de meest geniale functies op de iPhone reallyGebruik t heel erg veel.
Zeker nu je in de live photo kan scrobbelen wat je als static plaatje wil.
Google heeft een app genaamd Motion Stills gemaakt waarmee je Live Photo''s kan delen met non-iPhone gebruikers. Daarnaast kan je altijd Live Photo's uploaden naar Google Photo's en ze vanuit daar delen.HereIsTom schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:47:
[...]
Op zich is het heel mooi, maar je kan het alleen op je iPhone bekijken, naar iemand anders sturen heeft geen zin.
Overigens, als je Live Photo's deelt via de iMessage app dan zal de andere (iPhone) gebruiker ze ook als Live Photo ontvangen en kunnen bekijken. Via WhatsApp gaat de "live-functionaliteit" verloren maar heb je wel de optie om ze als GIF te versturen. So pick your choice
Met ImgPlayPro kan je t omzetten naar GIF of video.HereIsTom schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:47:
[...]
Op zich is het heel mooi, maar je kan het alleen op je iPhone bekijken, naar iemand anders sturen heeft geen zin.
En WhatsApp bijvoorbeeld staat het je ook toe om live photo’s te verzenden als GIF, is een ingebouwde functie. Dus heeft wel degelijk zin.
Ok weer wat geleerd vandaag, bedankt heren!
Sinds kort hebben mijn fotos (8 plus) in donkere omstandigheden opeens een soort van blauwe waas en zijn totaal niet meer scherp. Dit terwijl ik hiervoor altijd mooie foto's kon maken in het donker. Is dit een bekend probleem? Ben bang dat ik er mee terug moet. Bij de portret modus is de blauwe waas overigens niet te zien..... instellingen resetten helpt ook niet.
Voorbeeld van de blauwe waas:

Lens aan de achterkant is wel schoon neem ik aan? Heb je al eens een andere foto App geprobeerd, dan weet je of het de camera is? En is het ook met de camera aan de voorkant?Mannie87 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:25:
Sinds kort hebben mijn fotos (8 plus) in donkere omstandigheden opeens een soort van blauwe waas en zijn totaal niet meer scherp. Dit terwijl ik hiervoor altijd mooie foto's kon maken in het donker. Is dit een bekend probleem? Ben bang dat ik er mee terug moet. Bij de portret modus is de blauwe waas overigens niet te zien..... instellingen resetten helpt ook niet.
[afbeelding]
Ik gebruik de Camera+ App, daarmee kun je o.a. ook 16:9 foto’s maken, ik heb met beide apps geen last van de waas.

Een aantal weken/1,5 maand geleden hadden een aantal gebruikers van de iPhone 8 plus last van het feit dat het scherm aanbleef terwijl er geen activiteit was. Reboot van de iPhone verhielp dit dan(tijdelijk).
Ik was daar 1 van maar had mij niet gemeld op dit topic.
We zijn nu een aantal updates verder. Ik heb het niet meer meegemaakt, jullie?
Zou Apple het gefixt hebben
Yippie kayak, other buckets!
Hier ook geen last er meer van gehad, iOS 11.2 lijkt het verder goed te doen.jmk schreef op zondag 10 december 2017 @ 01:52:
Een aantal weken/1,5 maand geleden hadden een aantal gebruikers van de iPhone 8 plus last van het feit dat het scherm aanbleef terwijl er geen activiteit was. Reboot van de iPhone verhielp dit dan(tijdelijk).
Ben nog steeds blij met de mooie camera in de iPhone 8 Plus!

[ Voor 16% gewijzigd door HereIsTom op 10-12-2017 23:02 ]
Verwijderd
Probeer eens zonder hoesjeMannie87 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:25:
[afbeelding]
Beste tweakers leden,
Ik zit in een dilemma...
Ik zit namelijk hevig te twijfelen tussen de iPhone 8 of iPhone 8 plus (de X is out of question).
Momenteel gebruik ik een Android telefoon met 5.2 inch scherm, wat ik prima vind. Ik heb hiervoor een LG G4 gehad wat ik ook prima vond qua size.
Echter ben ik een beetje bang dat de iPhone 8 plus door de bezels extra groot is? Lijkt/is dat ook zo?
Verder ben ik bang dat als ik voor de 4.7 inch ga, dat het te klein is.
Wat zijn jullie bevindingen? Past de iPhone 8 plus nog wel goed in de broekzak?
Ik wilde wel naar een telefoon zaak gaan, maar sneeuw overal ..
, vandaar dat ik het vraag.
Ik zit in een dilemma...
Ik zit namelijk hevig te twijfelen tussen de iPhone 8 of iPhone 8 plus (de X is out of question).
Momenteel gebruik ik een Android telefoon met 5.2 inch scherm, wat ik prima vind. Ik heb hiervoor een LG G4 gehad wat ik ook prima vond qua size.
Echter ben ik een beetje bang dat de iPhone 8 plus door de bezels extra groot is? Lijkt/is dat ook zo?
Ik wilde wel naar een telefoon zaak gaan, maar sneeuw overal ..

[ Voor 7% gewijzigd door Raymond7 op 11-12-2017 17:54 ]
Ik heb ze allebei, en ze passen beide ook in mijn broekzak met Apple leren hoesje. Zakelijk de 8, dubbele camera en het grote scherm vond ik daar niet nodig. Privé de 8 plus en daar vind ik het grotere scherm en camera echt meerwaarde hebben.
Verwijderd
Geen X vanwege de prijs ?Raymond7 schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:53:
Beste tweakers leden,
Ik zit in een dilemma...
Ik wilde wel naar een telefoon zaak gaan, maar sneeuw overal .., vandaar dat ik het vraag.
Maar de 8 plus is echt een mooi formaat !!
Ik heb ook de iPhone 8 Plus en ben er zeer blij mee, collega van mij had de 8 maar heeft hem toch nog snel om kunnen ruilen voor de 8 Plus omdat het scherm gewoon heel erg fijn werkt!Raymond7 schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:53:
Beste tweakers leden,
Ik zit in een dilemma...
Ik wilde wel naar een telefoon zaak gaan, maar sneeuw overal .., vandaar dat ik het vraag.
En hij past makkelijk in je broekzak, borstzak of jaszak.
En van 5.2 naar 4.7 gaat je zeker tegenvallen!
Ik vond de prijs van de X net iets te veel, maar de prijs van de 8 Plus t.o.v. 8 vond ik het meer dan waard.
De 8 Plus heeft dus een mooier scherm, maar ook een betere camera en een iets betere batterij!
[ Voor 3% gewijzigd door HereIsTom op 11-12-2017 20:49 ]
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.