ik heb zo te zien 1 oranje en 1 witte deksel en dat komt het beste overeen met de: TY01 (ook bekend als UFTU) van Tyco met een een geel dun draadje rechtstreeks op de fritz5490
De stappen die gevolgd heb al:
1)Youfone gebeld dat ik geen NT had. Zouden ze alsnog gaan opsturen..
2)Guidion: Ik kon zelf de afspraak wijzigen naar morgen 09/01 maar het was beter om te wachten ivm spoedticket. resultaat: afspraak pas mogelijk op 10/01.
3)Ik wilde zeker zijn dat de monteur een NT meeneemt en dus laten terug bellen door Guidion. kreeg te horen dat voor Youfone aansluitingen de NT door Youfone opgestuurd moeten worden
4) Nu Youfone aan het bellen...telefoniste snapt er geen reet van (roept zelfs dat Guidion vandaag nog langs komt) en dus opnieuw bellen met de technische dienste van Youfone...ook kon ze niks zien van een bestelling voor een NT
Wat een ellende...
gelukkig nog verbinding (via xs4all/kpn denk ik) maar voor hoelang nog?
UPDATE 14:00 uur:
TD gebeld van Youfone. Deze gaan nu een NT opsturen. Hierdoor zal 10/01 niet gehaald gaan worden. De datum opschuiven van overstappen gaat niet meer. Resultaat zal zijn dat ik zonder internet komt te zitten. NT zelf ophalen of KPN monteur langs sturen met een Youfone NT bleken niet mogelijk.
pffffff....
[
Voor 10% gewijzigd door
supercop7373 op 08-01-2024 14:03
]