Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
iThinkSo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:26:
[...]

Ik heb hem zelf inmiddels in Duitsland besteld.
Waar precies?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iThinkSo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-04 12:35

iThinkSo

Ik heb deze tekst en jij niet!

Gewoon op de site van Fossil, https://www.fossil.com/de...elstahl-grau/FTW7009.html

Vervolgens door laten sturen door zo'n doorstuurservice.

(EDIT: als je je aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je een code voor 15% korting toegestuurd. Staat wel een beetje verborgen: https://www.fossil.com/de-de/promos/)

[ Voor 19% gewijzigd door iThinkSo op 07-11-2019 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:04

ikt

Kun je dat ding ook rechtsstreeks uit een (Nederlandse) webshop halen? Kan 'm namelijk nog nergens anders vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Deze stond ook bovenaan mijn wensenlijstje, totdat ik deze review zag:
https://www.reddit.com/r/...ossil_hybrid_hr/?sort=new
Alleen notificaties vanuit een standaardlijst van apps en binnen die apps geen keuze welke notificaties gebruikt worden. Verder gaan de notificaties niet naar stil als de telefoon op do not disturb staat.
Dus ook een trillend horloge midden in de nacht als whatsapp gaat backup'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 17:10
Afgelopen weekend lag de Gen 5 op de mat. Bevalt goed tot nu toe!
Vraagje: douchen jullie met het horloge om? Volgens Fossil moet het kunnen, maar er zijn ook meldingen van roest op de oplaadringen. Ook heb ik wel eens gelezen dat de druk van een douche kop hoger is dan wanneer je even gaat zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Nee, ik douche (en slaap) niet met m'n horloge om; lijkt mij niet verstandig.

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
barchettanl schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:20:
Nee, ik douche (en slaap) niet met m'n horloge om; lijkt mij niet verstandig.
Je kan er prima mee douche en slapen. Of je het wilt is een tweede maar je hoeft echt niet bang te zijn dat ze daar niet tegen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Ik heb de ING app op m'n telefoon en bij m'n vorige smartwatch (LG watch Urbane) had ik de ING-app ook op m'n horloge. Heb net een Carlyle HR gekocht en daar ontbreekt ING. Enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

Afbeeldingslocatie: https://imgup.nl/images/2019/11/15/vxtc7xtl.th.png
weer een nieuwe smartwatch gehaald en gelijk ook voor de misses.
kosten €668,- € 334 (+ €8,- fossil horloge 1 van marktplaats en € 17,90 voor fossil horloge 2 van marktplaats) Heb het truckje van de WoW actie lever een oud horloge in en ontvang 50% korting op een nieuw horloge gebruikt.

Eerste indruk is goed, einde van de eerste dag (door spelen, er mee bellen, navigatie erop etc) op 5 % 2e dag was het nog 35%; goed tevreden dus! Komende vanaf een asus zenwatch 3 van 2 jaar terug.

Letop de WOW actie gaat stopppen. personeel zelf krijgt niet eens 50% korting, exacte eind tijd was nog niet bekend. Ook uiteraard te gebruiken met de andere modellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Geckoo op 15-11-2019 13:15 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:48
Geckoo schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:13:
[Afbeelding]
weer een nieuwe smartwatch gehaald en gelijk ook voor de misses.
kosten €668,- € 334 (+ €8,- fossil horloge 1 van marktplaats en € 17,90 voor fossil horloge 2 van marktplaats) Heb het truckje van de WoW actie lever een oud horloge in en ontvang 50% korting op een nieuw horloge gebruikt.

Eerste indruk is goed, einde van de eerste dag (door spelen, er mee bellen, navigatie erop etc) op 5 % 2e dag was het nog 35%; goed tevreden dus! Komende vanaf een asus zenwatch 3 van 2 jaar terug.

Letop de WOW actie gaat stopppen. personeel zelf krijgt niet eens 50% korting, exacte eind tijd was nog niet bekend. Ook uiteraard te gebruiken met de andere modellen.
Waar kunnen we ergens meer informatie over deze actie vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

In dit topic ;) en in de winkel in Amsterdam.
Wordt ook meer gebruikt als tegemoetkoming naar de klanten met een defect horloge. De doorloop tijd is 4-6 weken en dan kan het zijn dat het nog niet gerepareerd is.
Daarom bieden ze dit aan, nemen ze het oude horloge in voor eventuele reserve onderdelen tbv andere reparaties.

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervers
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 03-09 16:53
Geckoo schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:59:
In dit topic ;) en in de winkel in Amsterdam.
Wordt ook meer gebruikt als tegemoetkoming naar de klanten met een defect horloge. De doorloop tijd is 4-6 weken en dan kan het zijn dat het nog niet gerepareerd is.
Daarom bieden ze dit aan, nemen ze het oude horloge in voor eventuele reserve onderdelen tbv andere reparaties.
Kan dit met een willekeurig Fossil Horloge of moet het een smartwatch zijn? En is deze actie alleen in de winkel in Amsterdam geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Willekeurig en ja ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sandervers
Oke bedankt! :)
Dan volgende week maar even naar Amsterdam, heb een horloge met kapotte automatiek liggen en ben aan het kijken naar de Gen5 dus dit zou heel mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 19:39
iThinkSo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:49:
[...]

Gewoon op de site van Fossil, https://www.fossil.com/de...elstahl-grau/FTW7009.html

Vervolgens door laten sturen door zo'n doorstuurservice.

(EDIT: als je je aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je een code voor 15% korting toegestuurd. Staat wel een beetje verborgen: https://www.fossil.com/de-de/promos/)
Bedankt voor de tip. Ik heb de hybrid hr ook nu besteld en zal via een kennis in Duitsland uiteindelijk terecht komen in Nederland. Die 15 procent korting scheelt in mijn geval weer 3 tientjes.

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb nu een weekje een Gen 5 om m'n pols en met de dagelijkse modus was de accuduur echt om te huilen. Liep gewoon leeg als ik er naar keek. Nu heb ik wat instellingen aangepast en kom ik de 24 uur wel rond. Hiervoor heb ik gelopen met allerlei trackers en watches van Xiaomi en Huawei die m'n slaap 'prima' konden bijhouden. Bij de Gen 5 mis ik dat echter. Ik heb Google Fit geïnstalleerd, maar daarin zie ik geen slaapdata, ook op het horloge vind ik niks. Iemand die dit wel werkend heeft, of kan dit misschien alleen in de Fossil-app?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 14:06
CLB schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:45:
Ik heb nu een weekje een Gen 5 om m'n pols en met de dagelijkse modus was de accuduur echt om te huilen. Liep gewoon leeg als ik er naar keek. Nu heb ik wat instellingen aangepast en kom ik de 24 uur wel rond. Hiervoor heb ik gelopen met allerlei trackers en watches van Xiaomi en Huawei die m'n slaap 'prima' konden bijhouden. Bij de Gen 5 mis ik dat echter. Ik heb Google Fit geïnstalleerd, maar daarin zie ik geen slaapdata, ook op het horloge vind ik niks. Iemand die dit wel werkend heeft, of kan dit misschien alleen in de Fossil-app?
Je kunt hiervoor toch sleep as android gebruiken?
Die heeft een koppeling met google fit.

Zijn er trouwens mensen die van een Gen3 komen en nu een Gen5 hebben?
Is het scherm echt merkbaar kleiner? Hier in Deventer verkopen ze nergens Fossil's maar ik vind de schermgrootte van de Gen3 wel heel fijn. Mocht de Gen5 echt optisch stukken kleiner zijn, dan ga ik op zoek naar iets anders.

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DaRk PoIsOn schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:29:
Je kunt hiervoor toch sleep as android gebruiken?
Dat kan vast, maar ik vind het wat apart dat een wearable van 3 tientjes dat standaard wel kan en een smartwatch van 300 euro niet. Ik heb niet perse zin om weer een third party-app te moeten installeren :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
CLB schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:15:
[...]

Dat kan vast, maar ik vind het wat apart dat een wearable van 3 tientjes dat standaard wel kan en een smartwatch van 300 euro niet. Ik heb niet perse zin om weer een third party-app te moeten installeren :)
Als antwoord op je vraag:

Google Fit will soon be able to track your sleeping habits

Google Fit will be rolling out sleep tracking this week.
The app will not track your sleep automatically, but will allow you to connect third-party sleep-tracking apps.
iOS users will also be getting the ability to map their workout routes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dank! Ik had even verder moeten zoeken, maar vind het nog steeds raar dat alles via via moet.

Dat terzijde om op jouw vraag terug te komen, de gen 5 is echt een klein en bescheiden horloge imo.
Ook het display is wat kleiner dan de gen 3. Klein verschil natuurlijk, maar relatief gezien aardig groot denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
CLB schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:34:
Dank! Ik had even verder moeten zoeken, maar vind het nog steeds raar dat alles via via moet.

Dat terzijde om op jouw vraag terug te komen, de gen 5 is echt een klein en bescheiden horloge imo.
Ook het display is wat kleiner dan de gen 3. Klein verschil natuurlijk, maar relatief gezien aardig groot denk ik.
Dankjewel! Ik denk dat ik hem maar een keer ergens in een winkel moet spotten om het in het echt te vergelijken. De grootte bevalt me nu wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

hij is ook evengroot als de pricewatch: Asus ZenWatch 3 Gun/Dark Brown

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:12

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Titelchange, zodat het meer in lijn ligt met de werkelijkheid.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 21-11-2019 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NepGangster
  • Laatst online: 08:56
Gisteren via een mooie korting op Amazon DE (gevonden via pepper) de Gen5 gekocht.
Ik zit er al sinds vorige week naar te kijken en me in te lezen en het leek me een goede om na de Moto360 weer eens een smartwatch te proberen. Ik vind 299 nog wel wat prijzig, dus wilde sowieso wachten tot blackfriday.

Dat was niet nodig want gisteren kon ik via AmazonDE de Black/BrownLeather kopen voor 233,10.
Can't wait till its here.

Edit; zie dat de aanbeiding nu niet meer bestaat. Sorry als dit overkomt als spiegelen dat is niet de bedoeling.

[ Voor 11% gewijzigd door NepGangster op 27-11-2019 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
@NepGangster Had je een Moto360 van de eerste generatie?

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NepGangster
  • Laatst online: 08:56
barchettanl schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:08:
@NepGangster Had je een Moto360 van de eerste generatie?
Ja. Het was een fijn horloge en toen was het nog echt niet zo ingeburgerd als nu. Maar het gemak van ff snel op je pols kijken heeft me eigenlijk niet meer verlaten. Zelfs nu ik de telefoon in mn broekzak voel trillen kijk ik op mijn pols uit reflex.. Wat ik wel handig vond aan die moto360 was het houdertje waar je m makkelijk in kon plaatsen voor het laden, ideaal..
Helaas ging het horloge toen door lang niet te gebruiken ook een slechte accu hebben waardoor ik de dag niet meer redde, sindsdien heb ik m in een doosje gestopt en geen idee waar die nu is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
Iemand die Dual Apps (Whatsapp) gebruikt op een Xiaomi? Ik krijg nu geen notifications meer van Whatsapp nu deze 2x draait (dual-sim).

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Kreeg vannacht systeem-update door voor mijn Gen4 horloge. Security patch zit nu op 1 november.
Kreeg vanochtend ook de vraag batterij besparings opties in te stellen. Deze waren al beschikbaar op Gen5 horloges, maar na deze update dus ook op de gen4.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
@NepGangster Dat was ook mijn eerste horloge! Het ding was traag als de pest maar zag er tenminste gewoon goed uit (hoi Apple). En het contactloos opladen was onovertroffen!
Daarna overgestapt op een Huawei want luidsprekertje, maar die heeft na een paar jaar gebruik een ingebrand scherm :'( Hopelijk dat de Fossil dat niet overkomt, want always on scherm.

[ Voor 3% gewijzigd door barchettanl op 27-11-2019 12:27 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

• red bull
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Ik kreeg vanochtend wear versie H gepusht op mijn gen 4 gepusht. Security patch van november

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 21:48
Systeemversie is ook H bij de augustus patch, zie ik op mijn pols. Kan zomaar zijn dat die gegevens niet aan elkaar gerelateerd zijn.

Ik krijg de update trouwens nog niet, ook niet bij handmatig zoeken.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Ik ben vanaf vandaag trotse eigenaar van een Fossil Explorist HR voor €139,-. Ik heb nog nooit eerder een smartwatch gehad dus ben erg benieuwd naar de bevindingen.

Hebben jullie positieve ervaringen met de Fossil smartwatches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:13
Geckoo schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:13:
[Afbeelding]
Hebben ze de Gen5 ook al bij de winkel in Amsterdam? En rekenen ze dan gewoon stickerprice? 279,- -50% zou een erg goede deal zijn. Dan ga ik ook nog wel even langs.

Ik kan de actievoorwaarden alleen nergens op internet vinden. Is het terloops laten vallen van de WOW actie tegen de kassière voldoende?

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Si en idd een kapotte meenemen en dan vragen of ze iets kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:00
Als die actie nog steeds loopt ga ik ook een poging wagen. Nog veel kapotte horloges liggen van Armani, diesel etc. Dat zijn allemaal fossils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand recent nog van de actie gebruikgemaakt inderdaad?
Ik kan vrijdag pas naar Amsterdam, maar voor Jan Joker is het wat zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervers
CLB schreef op maandag 2 december 2019 @ 21:55:
Vorige week donderdagavond geweest. Actie was toen nog geldig en ik begreep van haar dat de actie het aankomend half jaar er nog niet uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
CLB schreef op maandag 2 december 2019 @ 21:55:
Je kan ze ook altijd even bellen natuurlijk. Ook of jou model op voorraad is... al hadden ze laatst nog genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dank beiden, ahja bellen, je zou het bijna vergeten anno 2019. Ik houd jullie op de hoogte :)

EDIT: Oude Fossil is binnen, morgen Amsterdammen

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 05-12-2019 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
CLB schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:47:
Dank beiden, ahja bellen, je zou het bijna vergeten anno 2019. Ik houd jullie op de hoogte :)

EDIT: Oude Fossil is binnen, morgen Amsterdammen
Kijk, dat is goed nieuws. Dan moet ik ook maar snel schakelen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

No problemo at all :) Succes all!
Mooi in de pocket en eentje extra voor op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:33

jerry_a

doei

Ik heb een X Explorer gen 4 gekregen. Is het hierbij ook mogelijk dat de beltoon van mijn telefoon en Whatsapp ook overgaat en dat niet enkel mijn watch gaat trillen? Ik zoek mij rot maar ik kijk er waarschijnlijk overheen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:00

Meller

Much to learn, you still have

notorious_roy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:19:
Betalen met de Gen 4 als je bij ING zit gaat niet toch? Voor zover ik zie kun je alleen saldo en betaalverzoek doen. Of doe ik iets verkeerd?
Ik heb zojuist een nieuwe gen 4, kwam van gen 2. Daar kon ik mijn saldo zien, maar op de nieuwe lukt het niet. Meer hier problemen mee? Vind ook geen ing app als ik in de Playstore ga via mijn smartwatch.

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:35
Ik ben aan het oriënteren voor een nieuwe fossil smartwatch.
Snap alleen niet wat die FTW achter alle typenummers betekend.
Is dat een maat of gewoon het typenummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:58

NetAmp

"for indoor use only"

Topicstarter
ComTech schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:28:
Ik ben aan het oriënteren voor een nieuwe fossil smartwatch.
Snap alleen niet wat die FTW achter alle typenummers betekend.
Is dat een maat of gewoon het typenummer?
offtopic:
FTW betekent toch For The Win ? ;)

Ik denk dat FTW in dit geval een afkorting is van "Fossil T... Watch" of zoiets. B) Kon het ook niet zo 1-2-3 terugvinden.

Maar het staat toch meestal vóór het typenummer? (En achter de modelnaam/uitvoering).
Zoals bijvoorbeeld de Gen 5 Smartwatch - "The Carlyle HR Smoke", Stainless Steel - FTW4024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:15
Het lijkt erop dat sinds de laatste Android Update, met mijn S10+, mijn Fossil niet meer trilt bij notificaties...als ik gebeld word zie ik het wel op het scherm, maar hij trilt niet...idem met elke andere notificatie.

De telefoon trilt zelf wel, en de instellingen staan verder ook goed (ook op de Fossil staat trillen ingeschakeld) komt dit ergens bekend voor bij iemand?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:43
Ja! En ik zoek me rot om het weer werkend te krijgen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

rijkschroeff schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 17:11:
Fossil Sport Smartwatch Gen 4S @Amazon.de
€111
Ruim 60 euro voordeel tov PW.

https://www.amazon.de/gp/product/B07M79D4RH
Crosspost voor de geïnteresseerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 16:59
Fossil FTW4018 € 135,00.

Link: https://www.amazon.de/dp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 11-12-2019 21:56 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• mrVB
Nou ik heb inmiddels ook een Carlyle Gen5 via de WoW-actie bemachtigd, maar ik krijg met geen mogelijkheid de tril stand werkend. Mijn telefoon gaat over en op m'n watch zie ik wel een inkomend gesprek binnennomen, maar trillen....ho maar.
Zou dit iets met Android 10 te maken kunnen hebben?

• new_guy
Paar posts boven je, @Devian en ik hebben het zelfde probleem. Nog geen oplossing voor gevonden. Heeft bij mij wel gewerkt op Android 10. Lijkt eerder de laatste update van Android Wear te zijn.

• mrVB
new_guy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:40:
Paar posts boven je, @Devian en ik hebben het zelfde probleem. Nog geen oplossing voor gevonden. Heeft bij mij wel gewerkt op Android 10. Lijkt eerder de laatste update van Android Wear te zijn.
Ah sorry. In mijn enthousiasme heb in de laatste nieuwe berichten niet terug gelezen. Dan weet ik in ieder geval dat ik niet terug hoef naar de winkel. Afwachten dan maar.
Heeft iemand hem toevallig met het zwarte metalen bandje gehaald? Ik heb zelf de bruin lederen variant, omdat de zwart metalen niet direct leverbaar was. Die vond ik wel erg sjiek overkomen.

• Devian
Bij mij is het uit zichzelf weer gaan werken, zonder updates van de sw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Devian schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:28:
Hier precies hetzelfde verhaal. Gisteren werkte het ineens weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 21:06
Goelan schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:33:
[...]

Hier precies hetzelfde verhaal. Gisteren werkte het ineens weer.
Er is wel een update geweest van de Wear OS app gister, wellicht heeft dit het verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 21:48
De Explorist HR is vandaag dagdeal op Bol.com (159€): https://www.bol.com/nl/p/...uw-bruin/9200000098507445

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
Vandaag ook een fossil gen5 met metalen band besteld. Ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Is de gen 4.. lijkt mij een no go

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Damn lees nu van die WoW actie. Jammer genoeg zal ik niet snel in de buurt van Amsterdam komen/zijn. Ik zal eens gaan kijken of ik iemand kan polsen om langs de store te gaan. Nog wel een oude fossil liggen die ik zou willen inleveren voor een Gen5. Die Zwarte Carlyle met buine band is echt :9~

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NetAmp
  • Laatst online: 15:58

NetAmp

"for indoor use only"

Topicstarter
MR_VIPER schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:26:
... Ik zal eens gaan kijken of ik iemand kan polsen om langs de store te gaan. ...
_O- Ik 'moest' even een (y) duimpje omhoog geven, voor deze (onbewuste?) woordspeling: polsen, in een topic over (slimme) horloges! :+

offtopic:
Excuus voor het off-topic gaan; en nog wel in dit -door mij begonnen- forum topic. :-P
Verklaring: ik ben groot fan van de woordgrappen van o.a. Evert Kwok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

NetAmp schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:06:
[...]

_O- Ik 'moest' even een (y) duimpje omhoog geven, voor deze (onbewuste?) woordspeling: polsen, in een topic over (slimme) horloges! :+

offtopic:
Excuus voor het off-topic gaan; en nog wel in dit -door mij begonnen- forum topic. :-P
Verklaring: ik ben groot fan van de woordgrappen van o.a. Evert Kwok.
Scherp, heel scherp en het was onbewust. :D

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Ik heb sinds kort problemen met het starten van apps via spraak. Na 'okay Google' en 'start zaklamp' blijft m'n horloge op 'app wordt geopend' staan zonder dat de app daadwerkelijk start.

Ik kan nergens vinden hie ik dit zou moeten oplossen :(

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:18

Magure

Bla....

Devian schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:28:
Bij mij werkte het nog steeds niet goed, al moet ik zeggen dat ik hem gebruik icm IPhone XS, maar de Watch opnieuw opstarten lijkt het probleem tijdelijk te verhelpen, volgende ochtend moet ik precies het zelfde weer doen... erg irritant. Tevens geeft hij soms de melding dat de Watch niet verbonden is terwijl ik ze beide hele dag bij me heb dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ttb_82
Voor de Fossil Hybrid HR is er recent een major update via de play store released. Ik kan nu écht zeggen dat, dankzij de update, mijn Pebble Time Steel een volwaardige opvolger heeft.

De update betreft (oa) dat alle applicaties nu notificaties geven (wanneer ingesteld) en het keuze menu op het horloge zelf is ook uitgebreid.

Ik ben er iig heel blij mee.

Officiële changelog (play store):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
APP
- Notification support for all apps
- New name, same great experience
- Drop a pin to identify desired spot on the map* (location-based features)
- Security & Performance improvements

HYBRID HR
- Set photo backgrounds to the dial in Customize
- Commute Time*, Calories and Battery features in Customize
- Access more features from watch settings (press & hold middle button)
- Turn on and off Dial Info from watch settings to view background

* Location-based updates not available in China

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Bam, en toen lag de achterkant van mijn Explorisr Gen4 eraf! Apparaat een half jaar geleden gekocht.

Dit lijkt een vaker voorkomend probleem te zijn, dus ik ga nu bellen met de verkoper en ben benieuwd wat de reactie is.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erdinger
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-07 12:25
ttb_82 schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:00:
Voor de Fossil Hybrid HR is er recent een major update via de play store released. Ik kan nu écht zeggen dat, dankzij de update, mijn Pebble Time Steel een volwaardige opvolger heeft.

De update betreft (oa) dat alle applicaties nu notificaties geven (wanneer ingesteld) en het keuze menu op het horloge zelf is ook uitgebreid.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
APP

HYBRID HR

Nice! Thanks voor de heads up.
Hoe lang heb jij de Hybrid HR nu en hoe bevalt de battery life?

How low-code can you go?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
DUX schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:51:
Bam, en toen lag de achterkant van mijn Explorisr Gen4 eraf! Apparaat een half jaar geleden gekocht.

Dit lijkt een vaker voorkomend probleem te zijn, dus ik ga nu bellen met de verkoper en ben benieuwd wat de reactie is.
Gewoon even een Fossil winkel binnenlopen, en dan loop je zo weer naar buiten met een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Devian schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 14:21:
Gewoon even een Fossil winkel binnenlopen, en dan loop je zo weer naar buiten met een nieuwe.
Dank voor de suggestie! Ik zag dat al vaker genoemd staan dus ik ben daar wel toe geneigd, inderdaad.

Ik had de mijne bij Brandfield (via Bol.com) gehaald en deze gaven mij vandaag telefonisch aan dat het me vrij stond maar dat ik het eigenlijk via Brandfield zelf moet doen omdat alle horloges toch naar Italië opgestuurd zouden worden en dat Fossil allereerst het zal proberen te repareren alvorens een swap uit te voeren dan wel een crediteeractie. Doorlooptijd: twee tot zes weken.

Ik denk dat ik me even van de domme ga houden en inderdaad een winkel binnen ga lopen en wat ga vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Het ziet er naar uit dat ik toch zelf naar Amsterdam ga. Echter nog een paar vragen die ik niet 100% kan terugvinden.

Welke voorwaarden moet een horloge aan voldoen om in aanmerking te komen voor de actie?
Moet je een aankoopbewijs overleggen?
Zijn jullie gewoon binnengelopen met een defect horloge en "no questions asked" ging de actie gelden?

Ik heb nog wel Fossil horloges liggen. Draag al jaren Fossils. Echter degene die ik heb en defect is, is erg oud en ligt al langer in de kast omdat hij defect is. Als ik dat nu kan gebruiken om een nieuwe Fossil aan te schaffen zou dat top zijn. Anders moet ik misschien een andere Fossil scoren om deze actie te kunnen gebruiken.

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ttb_82
Erdinger schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:59:
[...]

Nice! Thanks voor de heads up.
Hoe lang heb jij de Hybrid HR nu en hoe bevalt de battery life?
Ik heb de hybrid hr nu een maand. Hij bevalt prima. Batterij houdt het een (kleine) 2 weken vol.

Het enige dat ik echt mis is een DND optie die je automatisch kunt instellen. Nu kan je alleen op het horloge zelf manueel deze aan/uit zetten via een menu (geen directe knop zoals pebble time steel). Maar ja, mogelijk in een volgende update.

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:47
Heeft iemand al een metalen/stalen bandje gevonden voor de Gen 5? Ik wil graag een metalen/stalen bandje maar kan niet echt een goede vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteriej
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 21:49
rolandos582 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 16:07:
Heeft iemand al een metalen/stalen bandje gevonden voor de Gen 5? Ik wil graag een metalen/stalen bandje maar kan niet echt een goede vinden.
Op Amazon kwam ik het volgende tegen:
https://www.amazon.de/dp/B07WGBQ5NS/
Ik weet niet of de kwaliteit goed is van het bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .nitraM
  • Laatst online: 05-09 17:46
Meller schreef op maandag 9 december 2019 @ 00:27:
[...]

Ik heb zojuist een nieuwe gen 4, kwam van gen 2. Daar kon ik mijn saldo zien, maar op de nieuwe lukt het niet. Meer hier problemen mee? Vind ook geen ing app als ik in de Playstore ga via mijn smartwatch.
Ik heb hier ook problemen mee. Op mijn oude Huawei Watch werkt de app gewoon.
Maar op mijn nieuwe gen 5 is de app niet te vinden. Zijn er hier mensen die de ING app wel op hun gen 5 (of 4) hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

MR_VIPER schreef op woensdag 25 december 2019 @ 10:38:
Het ziet er naar uit dat ik toch zelf naar Amsterdam ga. Echter nog een paar vragen die ik niet 100% kan terugvinden.

Welke voorwaarden moet een horloge aan voldoen om in aanmerking te komen voor de actie?
Zijn jullie gewoon binnengelopen met een defect horloge en "no questions asked" ging de actie gelden?

Ik heb nog wel Fossil horloges liggen. Draag al jaren Fossils. Echter degene die ik heb en defect is, is erg oud en ligt al langer in de kast omdat hij defect is. Als ik dat nu kan gebruiken om een nieuwe Fossil aan te schaffen zou dat top zijn. Anders moet ik misschien een andere Fossil scoren om deze actie te kunnen gebruiken.
Vind het enigzins vervelend mezelf te quoten. Echter heb ik nog geen antwoorden gevonden op mijn vragen en ik hoop dat 1 van de Tweakers hier ze kan beantwoorden. Even aannemend dat de WoW aktie nog loopt. Ik heb deze week namelijk nog vrij en daarom ook de mogelijkheid zelf naar de store in A'dam te gaan.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:09
.nitraM schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 13:28:
[...]

Ik heb hier ook problemen mee. Op mijn oude Huawei Watch werkt de app gewoon.
Maar op mijn nieuwe gen 5 is de app niet te vinden. Zijn er hier mensen die de ING app wel op hun gen 5 (of 4) hebben staan?
ING app functioneert op mijn gen 4 gewoon prima: kan van alle rekeningen saldo checken en een betaalverzoek sturen.

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanderw
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16:28
ttb_82 schreef op woensdag 25 december 2019 @ 18:50:
[...]

Ik heb de hybrid hr nu een maand. Hij bevalt prima. Batterij houdt het een (kleine) 2 weken vol.

Het enige dat ik echt mis is een DND optie die je automatisch kunt instellen. Nu kan je alleen op het horloge zelf manueel deze aan/uit zetten via een menu (geen directe knop zoals pebble time steel). Maar ja, mogelijk in een volgende update.
Waar heb je deze gekocht, kan hem in Nederland nergens vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

MR_VIPER schreef op woensdag 25 december 2019 @ 10:38:
geen
nope
jup
neem die kapotte uit de kast mee, ik had 2 horloges en geen idee hoe oud ze waren maar de enigste check was of het een fossil was, voor de rest niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ttb_82
niekvanderw schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:33:
[...]

Waar heb je deze gekocht, kan hem in Nederland nergens vinden.
Klopt. Hij zou binnenkort bij de Bijenkorf te koop moeten zijn.

Ik heb hem besteld en laten bezorgen in Duitsland bij een kennis. En die heeft hem doorgestuurd naar NL.

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

DUX schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 22:46:
Dank voor de suggestie! Ik zag dat al vaker genoemd staan dus ik ben daar wel toe geneigd, inderdaad.

Ik had de mijne bij Brandfield (via Bol.com) gehaald en deze gaven mij vandaag telefonisch aan dat het me vrij stond maar dat ik het eigenlijk via Brandfield zelf moet doen omdat alle horloges toch naar Italië opgestuurd zouden worden en dat Fossil allereerst het zal proberen te repareren alvorens een swap uit te voeren dan wel een crediteeractie. Doorlooptijd: twee tot zes weken.

Ik denk dat ik me even van de domme ga houden en inderdaad een winkel binnen ga lopen en wat ga vragen :)
Nog even een terugkoppeling hierop. Helaas, ook de winkel wil het horloge terugsturen naar Fossil. Onderliggend probleem was misschien dat er bij hen nog niemand was geweest met eenzelfde euvel. Helaas, dan maar een paar weken kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:00

Meller

Much to learn, you still have

Wessee schreef op maandag 30 december 2019 @ 08:33:
[...]

ING app functioneert op mijn gen 4 gewoon prima: kan van alle rekeningen saldo checken en een betaalverzoek sturen.
Hi Wessee, de app via de playstore op je horloge of smartphone geïnstalleerd. Bij mij vindt hij het niet, wat ik ook invoer. Hoor graag je tips.

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
  • Laatst online: 05-09 15:52
ttb_82 schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:00:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
APP

HYBRID HR

Is er ook echt support voor alle notificaties? Of alleen die ze eerder al aangekondigd hebben?
Dat is voor mij de enige reden dat ik nog een beetje afhoudend ben. Verder wacht ik nog even tot hij in Nederland beschikbaar is, ik hoop snel!

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
chickpoint schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:47:
[...]

Is er ook echt support voor alle notificaties? Of alleen die ze eerder al aangekondigd hebben?
Dat is voor mij de enige reden dat ik nog een beetje afhoudend ben. Verder wacht ik nog even tot hij in Nederland beschikbaar is, ik hoop snel!
Ik heb net de update geïnstalleerd en in de fossil app zie ik nu echt al mijn apps waarbij ik per app de notificatie kan in- of uitschakelen in plaats van een kort lijstje apps zoals het eerst was.

Betreffende de beschikbaarheid, ik heb eerder deze maand Fossil Nederland gebeld en die vertelden mij dat ze het horloge hier waarschijnlijk in februari gaan verkopen. Dat duurde mij te lang dus ik heb het in Duitsland besteld direct bij Fossil met een doorstuur service (mailboxde). Ik was vanwege een nieuwsbrief korting uiteindelijk 200 Euro kwijt in het totaal, dus incl verzenden naar NL.

Heb het horloge nu 2 weken en ben echt heel heel enthousiast. Het is voor mij de perfecte smartwatch. Mijn batterij zit nu op 48% na 13 dagen waarbij ik wel moet zeggen dat ik relatief weinig notificaties gebruik. Agenda en inkomende telefoontjes en nog een enkele app zie ik op het horloge maar ik hoef daar echt mijn whatsapp en insta notificaties niet op. Maar hij ziet er vooral gewoon heel goed uit en niet de hele tijd een verlicht scherm zoals bij "normale" smartwatches..

Nu ik toch bezig ben, ik heb de versie met het bruin lederen bandje en die is erg stug maar wel te doen (dunne polsen). Het glas licht op het horloge en valt er niet in, ik heb nog geen krassen maar zie dat wel gebeuren. Verder heb ik het een aantal keer met sporten gedragen en mijn gevoel is dat de hartslagmeter daar niet heel geschikt voor is want die registreerde met name pieken niet goed. Maar voor mij geen probleem, daar heb ik een Garmin voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
  • Laatst online: 05-09 15:52
mrnn schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 09:34:
[...]

Ik heb net de update geïnstalleerd en in de fossil app zie ik nu echt al mijn apps waarbij ik per app de notificatie kan in- of uitschakelen in plaats van een kort lijstje apps zoals het eerst was.

Betreffende de beschikbaarheid, ik heb eerder deze maand Fossil Nederland gebeld en die vertelden mij dat ze het horloge hier waarschijnlijk in februari gaan verkopen. Dat duurde mij te lang dus ik heb het in Duitsland besteld direct bij Fossil met een doorstuur service (mailboxde). Ik was vanwege een nieuwsbrief korting uiteindelijk 200 Euro kwijt in het totaal, dus incl verzenden naar NL.

Heb het horloge nu 2 weken en ben echt heel heel enthousiast. Het is voor mij de perfecte smartwatch. Mijn batterij zit nu op 48% na 13 dagen waarbij ik wel moet zeggen dat ik relatief weinig notificaties gebruik. Agenda en inkomende telefoontjes en nog een enkele app zie ik op het horloge maar ik hoef daar echt mijn whatsapp en insta notificaties niet op. Maar hij ziet er vooral gewoon heel goed uit en niet de hele tijd een verlicht scherm zoals bij "normale" smartwatches..

Nu ik toch bezig ben, ik heb de versie met het bruin lederen bandje en die is erg stug maar wel te doen (dunne polsen). Het glas licht op het horloge en valt er niet in, ik heb nog geen krassen maar zie dat wel gebeuren. Verder heb ik het een aantal keer met sporten gedragen en mijn gevoel is dat de hartslagmeter daar niet heel geschikt voor is want die registreerde met name pieken niet goed. Maar voor mij geen probleem, daar heb ik een Garmin voor...
Oh dat is fijn om te horen! Ik gebruik m'n huidige horloge ook voornamelijk voor notificaties, maar wil ze ook zeker niet allemaal zien. Dat is vooral makkelijk om scheiding te kunnen maken, wanneer ik naar m'n telefoon moet kijken of dat het niet zo belangrijk is.. Plus dit horloge heeft inderdaad hele mooie looks moet ik zeggen.

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Allen met informatie omtrent de WOW actie, Dank! @Geckoo specifiek dank met de laatste openstaande vragen die ik had. Deze ochtend naar Amsterdam geweest en een smoke Carlyle HR aangeschaft. Omruilen was inderdaad fluitje van een cent. Straks als ik thuis ben eens lekker gaan spelen en instellen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
chickpoint schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:47:
[...]

Sinds de update van december, alle apps! Ik gebruik android, en heb een screenshot gemaakt van de Fossil app (je ziet de eerste 8 apps) en mijn app overzicht (die laat er veel meer zien; zie dat de eerste 8 overeenkomt om in de app te enablen).

Screenshots:
https://ibb.co/jzr5L6F
https://ibb.co/gwYhGnq

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
Van de week een Diesel gen 4 gehaald. Mooi horloge!

Gehaald in Batavia stad. Alle gen 4 en gen 5 Fossils kosten (bij de Fossil outlet) 139 euro. Er is ook een andere outlet (Watchstation) en die verkoopt de andere Fossil merken (MK, Diesel, EA etc). Hier krijg je 30% korting op 1 horloge en als je er nog 1 koopt krijg je 50% korting op de tweede smartwatch. Dit zijn echter allemaal gen4 horloges. Maar, ze zijn wel goedkoop.

Mijn vrouw had een Michael Kors aangeschaft (keramisch), in totaal waren we 272 euro kwijt voor de beide horloges :)

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Zijn er mensen die een screen protector hebben aangebracht op hun Fossil? Ik zit erover te denken om er 1 op de mijne te zetten. Voor wat ik kan achterhalen zou voor de Carlyle een protector nodig zijn met 37mm doorsnede.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
MR_VIPER schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:50:
Zijn er mensen die een screen protector hebben aangebracht op hun Fossil? Ik zit erover te denken om er 1 op de mijne te zetten. Voor wat ik kan achterhalen zou voor de Carlyle een protector nodig zijn met 37mm doorsnede.
Grappig, toevallig net geplaatst op mijn Explorist HR.. Ik heb er twee besteld via Wish voor 2 euro totaal en bevalt prima. Makkelijk te plaatsen en is het zeker waard om het zekere voor het onzekere te nemen. Voor de kosten hoef je het niet te laten. Je moet alleen wel geduld hebben en tot die tijd voorzichtig aan doen.

Ik zou in jouw geval bij alieexpress de goedkoopste bestellen:
https://nl.aliexpress.com/item/4000138185564.html

[ Voor 23% gewijzigd door doobieters op 02-01-2020 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:54

BoAC

Memento mori

Mijn screenprotector heeft zelfs een beschadiging voorkomen :)
https://nl.aliexpress.com/item/32979472293.html

[ Voor 28% gewijzigd door BoAC op 02-01-2020 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Gebruiken jullie trouwens een 3rd party app om op whatsapps te kunnen reageren? Wat raden jullie aan? Want dat kan standaard niet toch? Ik gebruik nu Messages, maar daar zit weer een advert in om de volledige versie te kopen.. Daarnaast is die app best buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Euhm dat kan wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Ik heb een Explorist HR Gen 4 maar ik kan niet standaard zelf een whatapp reply typen hoor.. Wel een standaard berichtje of een voice memo omgezet in tekst. Of zie ik iets over het hoofd? Het fijne aan Messages is dat je ook afbeeldingen kan ontvangen en kan inzien. Dat is geloof ik ook niet standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Met een Gen5 kan een aantal default reacties versturen. Smileys, tekst via spraak en een onscreen keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
new_guy schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 10:58:
Met een Gen5 kan een aantal default reacties versturen. Smileys, tekst via spraak en een onscreen keyboard.
Hmm, vanavond maar eens proberen dan. Misschien te snel overheen gekeken. :) Dankje!

edit: zojuist even naar gekeken. Eerst werkte het weer niet maar toen kwam ik erachter dat ik via de app op mijn telefoon toestemming moest geven om de meldingen door te zetten.

Weet iemand hoe ik de vibration helemaal kan muten (evt met Feel the Wear)?

[ Voor 30% gewijzigd door doobieters op 03-01-2020 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:48
Het lijkt wel alsof er iets aan de hand is met de Fossil Hybrid HR. Online in de Duitse store is geen enkel model meer te bestellen. Op mijn tripje Leipzig is het model ook nergens te verkrijgen.

Ik zie ook veel negatieve reviews over vochtproblemen met de Hybrid HR. Zou er iets aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Inmiddels de screen protectors besteld. Nu wachten tot ze binnen zijn. Gelijk maar een bandje besteld en een standaard om hem te laden.

Tot nu toe bevalt hij erg goed. Batterij verbruik valt me heel erg mee. Ik haal momenteel makkelijk een dag. Wel vervelend is dat de outlook notifications zo bagger werken. Voor werk mail en afspraken gebruik ik die app.

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 14-09 22:28

J-P

Syntax erro....

voorstad schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:59:
Het lijkt wel alsof er iets aan de hand is met de Fossil Hybrid HR. Online in de Duitse store is geen enkel model meer te bestellen. Op mijn tripje Leipzig is het model ook nergens te verkrijgen.

Ik zie ook veel negatieve reviews over vochtproblemen met de Hybrid HR. Zou er iets aan de hand zijn?
In Keulen ligt hij nog gewoon in de Fossil winkel te koop.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mafia
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:56
voorstad schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:59:

Afgelopen vrijdag in Amsterdam een Fossil Hybrid HR Collider Smoke Stainless Steel gehaald.
Had zelf nog een gen 2 Fossil die overigens nog wel aardig werkte maar heb het erop gegokt om de wow actie te gebruiken.
Verkoper deed het eigenlijk niet maar maakte een "uitzondering" waardoor ik dus 50% korting kreeg op de Hybrid.

Tot nu toe erg blij mee, prima horloge en een stuk lichter dan de gen 2.
Qua vochtprobleem geen idee, ga ik nog wel achter komen.

Intel Core i9-7960X - Asus ROG Rampage VI Extreme - 2x Gigabyte GeForce® GTX 1080 Ti Gaming OC 11G SLI - 64GB G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz - Samsung NVME 960 EVO 1TB - Seasonic X-1250 Gold - Anidees AI Crystal Cube Lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:48
Mafia schreef op zondag 5 januari 2020 @ 10:30:
[...]
Afgelopen vrijdag in Amsterdam een Fossil Hybrid HR Collider Smoke Stainless Steel gehaald.
Qua vochtprobleem geen idee, ga ik nog wel achter komen.
Bedankt voor de tip, ik ga kijken of er hier een te halen is! :*)
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste