Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• NetAmp
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:28

Fossil Q topic
Update 3 april 2019: Fossil Sport Smartwatch toegevoegd in het rijtje (TS).

TOUCHSCREEN SMART WATCHES ARE GAME-CHANGING ACCESSORIES
Interested in accessorizing a little smarter? Meet Fossil Q touchscreen smart watches, which are here to change the way you think about your wristwatch. And with a wide variety of options for customization and personalization — think interchangeable straps and the power of choice when it comes to the color and design of your touchscreen smart watch face — Fossil Q watches will keep you connected while making your life a little easier and more organized. Plus, thanks to its always-on display, you'll never miss a notification again.

Fossil Q touchscreen smart watches have a sleek and streamlined aesthetic that packs a mean technological punch, too. They can receive smartphone notifications, serve as an alarm clock, track your daily activity and fitness goals as well as remotely control your music with the click of a button. And because they're compatible with both iOS and Android devices, your touchscreen smart watch will be ready to help you start syncing as soon as you take it out of the box.

Modellen

SMARTWATCHES (Android Wear)
Fossil SportGen4 Q Explorist HRGen4 Q Venture HRGen3 Q ExploristGen3 Q Venture

https://www.fossil.com/us...rtwatches-learn-more.html

HYBRID SMARTWATCHES (zonder scherm)
Q GoodwinQ HarperQ ActivistQ AccompliceQ Modern Pursuit

https://www.fossil.com/us...s/hybrids-learn-more.html

Fossil Q reclame campagne video

https://www.fossil.com/content/dam/FossilPartners/fossildotcom/fossil-hp-images/logo-footer.svg

NetAmp wijzigde deze reactie 03-04-2019 11:08 (133%)
Reden: Fossil Sport Smartwatch toegevoegd

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Heb al even met verschillende nieuwe modellen kunnen spelen, zag er allemaal goed uit hoor:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• ny-hardcore
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 06-09 10:42
quote:
ilfamo schreef op zondag 10 september 2017 @ 10:04:
[...]

Ik ben even nieuwsgierig, heb je de nieuwe Explorist ook overwogen? En zo ja, waarom ben je toch voor de Marshall gegaan? Mijn voorkeur ging uit naar de Marshall,ga twijfelen door het ronde scherm van de Explorist maar vraag me af of ik daar 100€ meer waard vind. En nu heb ik gisteren de gunmetal Founder om mijn pols gehad en de Explorist maar vind de Founder eigenlijk wel het mooist. Keuzes,keuzes. Ik ben iig benieuwd hoe hij jou bevalt.
puur kosten. vond die extra 100 het niet waard, plus heb ook net een S8 gekocht...
Na 2 jaar iWatch wilde ik iets waar notificaties op getoond worden en er netjes uitziet. de Marshall is voor mij goed genoeg.
Flat tire irriteert toch meer dan gedacht. Los ik nu op door analog watchface in te stellen of een watchface die een litle world laat zien onderin...

lcd vs oled valt toch in minder licht situaties op. Minder licht zie je toch die backlight gloed die je bij oled volgens mij niet echt heb...

ny-hardcore wijzigde deze reactie 11-09-2017 22:41 (8%)

cd /pub && more beer

• Uffeltje
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 22:23
Sinds kort zijn al mijn notificatie icoontjes en achtergronden rood gekleurd. Waar dit vroeger een kleur was die bij de app paste, is dit nu helaas niet meer zo en heb ik een lelijke rode kleur. Ik heb alle menu's doorzocht en kan niets vinden om dit aan te passen.

Heeft iemand een oplossing? Het gaat om een Q Explorist 3rd gen.

Edit: voorbeeld toegevoegd. De donkerrode kleur was eerder het standaard lichtblauw van Telegram.

Uffeltje wijzigde deze reactie 17-07-2018 23:10 (18%)

YouTube

• psvjw
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 18:48
Fossil Gen 4

Bevalt goed de eerste twee dagen...

• NetAmp
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:28
Deze app ziet er handig uit, zeker op slimme horloges:

https://play.google.com/s...ails?id=prox.lab.calclock

• Arjan90
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:11
De watchface als je de Outlook app installeert heeft hier wel wat van weg. Die laat ook het verloop van je hele dag zien en is wat minder druk dan de app waar jij aan refereert.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Mau_Maus
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:11:
[...]

Ah nice, dit weekend even langs! Welke variant heb je opgepikt?
The Carlyle HR Smoke Stainless Steel

• Mau_Maus
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Goelan schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:55:
[...]

Een heel mooi horloge zeg. Ik ben mij ook aan het oriënteren op dit model. Ik zou wel liever een zwart stalen bandje hebben, maar die kan je natuurlijk gewoon kopen.

Hoe is de batterij duur? Dat is voor mij de belangrijkste reden om voor de Gen 5 te gaan ipv de Gen 4.
Ik heb hem nog geen 24uur dus kan dat lastig zeggen. Laad wel snel op.
Maar met alle functies aan zou ik nog steeds uitgaan van een dag, maar ze hebben 3 standaard modus voor de batterij en dan zou je er langer mee moeten kunnen doen.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True