Ook van The Walking Dead als ik het me goed herinner.Aenea schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:30:
[...]
Wat? Niet van Battlestar Galactica? Fantastische muziek zat daar tussen!
YouTube: 02 - Main Title (US Version)
Had daarvoor nog nooit van 'm gehoord.
Je vroeg het dan wel niet aan mij maar ik wil er toch op reageren :-)Spud82 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:13:
Nog steeds meer hyped voor Spinnenman, dan voor deze?
Hell yeah, ik ben nog meer gehyped voor Spiderman dan voor GoW4. Uiteraard kan ik ook niet wachten op GoW4 en denk ik dat het een briljante game gaat zijn (ja, knap dat ik dat denk, met al die reviews), maar deze Spiderman game lijkt me echt zo verschrikkelijk vet!
Nooit gekekenAenea schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:30:
[...]
Wat? Niet van Battlestar Galactica? Fantastische muziek zat daar tussen!
YouTube: 02 - Main Title (US Version)
Had daarvoor nog nooit van 'm gehoord.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Damn dan waren de previews die riepen game of generation dus mogelijk geen onzin.
Mega zin in.
Ik zei geloof ik een 93 meta. Dus zat dichtbij
Mega zin in.
Ik zei geloof ik een 93 meta. Dus zat dichtbij
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Grappig, al die footage van Spider-man doet me vrij weinig. Heb het gevoel dat ik deze game al een paar keer gespeeld heb, alleen ziet het er nu wat mooier uit...Cyrax0508 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:37:
[...]
Je vroeg het dan wel niet aan mij maar ik wil er toch op reageren :-)
Hell yeah, ik ben nog meer gehyped voor Spiderman dan voor GoW4. Uiteraard kan ik ook niet wachten op GoW4 en denk ik dat het een briljante game gaat zijn (ja, knap dat ik dat denk, met al die reviews), maar deze Spiderman game lijkt me echt zo verschrikkelijk vet!
Dat kan natuurlijk, als de setting/ het personage je meer aanspreekt. Smaakding. Maar Spiderman moet dit soort cijfers nog maar eens even zien te halen straks. En dat verwacht ik niet. Als dat wel gebeurt, ga zelfs ik die game overwegen.Cyrax0508 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:37:
[...]
Je vroeg het dan wel niet aan mij maar ik wil er toch op reageren :-)
En ach, ik weet het het, het zijn maar cijfers. Onderaan de streep gaat het om je eigen speelervaring.
[ Voor 7% gewijzigd door Spud82 op 12-04-2018 10:44 ]
Genoeg reviews bevestigen al dat we het hier hebben over een uitmuntende game maar alsnog benieuwd naar een genuanceerde review van Tweakers 
Wanneer komt ie online?
Wanneer komt ie online?
Ik ben ook een groot GoW fan hoor, ik heb alle delen en vind het echt geweldige games. En wat je zelf al zegt, het zijn maar cijfers. Spiderman gaat denk ik ook niet de cijfers van GoW 4 behalen, maar dat hoeft ook niet. Als de game maar goed in elkaar steekt.Spud82 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:44:
[...]
Dat kan natuurlijk, als de setting/ het personage je meer aanspreekt. Smaakding. Maar Spiderman moet dit soort cijfers nog maar eens even zien te halen straks. En dat verwacht ik niet. Als dat wel gebeurt, ga zelfs ik die game overwegen.
En ach, ik weet het het, het zijn maar cijfers. Onderaan de streep gaat het om je eigen speelervaring.
Spiderman spreekt me inderdaad aan, en eerlijk gezegd is dat de eerste keer dat een Spiderman game me echt aanspreekt. Waarom weet ik ook niet precies trouwens. Het ziet er mooi uit idd, maar GoW4 ziet er veel mooier uit, dus dat is het niet. Ach, ik ga sowieso beide games halen en spelen. Dus wat zit ik me druk te maken.
ik ben een Spiderman fanboy, dus daarom ook totaal niet objectief.
Maar ook ik zie Spidey deze cijfers niet halen.
Spiderman gaat denk ik ERG vet worden. Maar of het echt baanbrekend en vernieuwend zal zijn ? Nou nee. We krijgen gewoon dezelfde openworldish gameplay die we al jaren kennen, maar dan in een Spiderman jasje. Met vette graphics en moves.
Dat is wat ik verwacht.
Denk dat het a la Horizon gaat worden. Een game die net niet de 90/100 zal halen. Wellicht ook een 89/100. Geen schande natuurlijk.
In de gamewereld lijkt het net of alles beneden de 9 minder is. Maar een 8 of 8.5 is wat mij betreft ook gewoon een topcijfer. En ik kan ook best genieten van games met een +-7 metascore. The Evil Within 2 is daar bijv een goed voorbeeld fan. 76/100 op meta. Maar voor mij persoonlijk sowieso een 85/100
Dus laat je aub niet beïnvloeden door cijfers. Vorm je eigen mening!
Spiderman gaat denk ik ERG vet worden. Maar of het echt baanbrekend en vernieuwend zal zijn ? Nou nee. We krijgen gewoon dezelfde openworldish gameplay die we al jaren kennen, maar dan in een Spiderman jasje. Met vette graphics en moves.
Dat is wat ik verwacht.
Denk dat het a la Horizon gaat worden. Een game die net niet de 90/100 zal halen. Wellicht ook een 89/100. Geen schande natuurlijk.
In de gamewereld lijkt het net of alles beneden de 9 minder is. Maar een 8 of 8.5 is wat mij betreft ook gewoon een topcijfer. En ik kan ook best genieten van games met een +-7 metascore. The Evil Within 2 is daar bijv een goed voorbeeld fan. 76/100 op meta. Maar voor mij persoonlijk sowieso een 85/100
Zo is het helemaal. Hoewel HZD toch echt wel een hele, hele vette game is die sowieso in mijn top 5 van deze generatie staat (op dit moment).Sefaex schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:00:
ik ben een Spiderman fanboy, dus daarom ook totaal niet objectief.![]()
Dat is wat ik verwacht.
Cijfers boeien me weinig, maar ik kan niet ontkennen dat ik het altijd wel leuk vind als de game waar ik zelf weg van ben, hele dikke cijfers krijgt. Maar ik heb genoeg games gespeeld en leuk gevonden die met "lagere" cijfers is beoordeeld.
Ik verwacht gewoon een vette Spiderman game, die gewoon heel goed uitgevoerd gaat zijn, met weinig bugs en een vette manier van webslingeren. Blij dat ik weer een PS4 Pro heb trouwens, wat een games vorig jaar en dit jaar.
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)

The fuck wat een cijfers joh 
Weer een gouden exclusive in handen dus.
Zit geen MP in he? Dan pak ik hem over een maandje wel ergens goedkoop vandaan.
"Oh mijn GOD", was nog nooit zo toepasselijk.
Met dit soort cijfers denk ik zelf ook dat ik hem 2e hands ergens vandaan pik voor ~35 euro ergens in de zomer of zo. Ben nu toch wel heel benieuwdSemperFidelis schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:16:
The fuck wat een cijfers joh
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Denk dat gow de 95 nog wel haalt op meta. Staan blijkbaar een hoop cijfers nog niet online.
Maar vind juist knap in deze tijd waar zoveel keuzes en verhalen enz al gedaan zijn door vele andere. Dan nog iets brengen wat dus echt zijn plek verdiend in de top.
Dus nu een 94 halen is wel wat anders dan paar generaties geleden. Toen was er veel minder.
Niet dat die het niet verdienen enz.
Vanaf de eerste beelden van gow wist ik al dit word vet. Maar dat het dan ook nog eens zo goed zou zijn zag ik niet meer aankomen. Een 94 meta is echt heel hoog. En zou het een nintendo game zijn geweest had ie waarschijnlijk een 100 gestaan
Maar vind juist knap in deze tijd waar zoveel keuzes en verhalen enz al gedaan zijn door vele andere. Dan nog iets brengen wat dus echt zijn plek verdiend in de top.
Dus nu een 94 halen is wel wat anders dan paar generaties geleden. Toen was er veel minder.
Vanaf de eerste beelden van gow wist ik al dit word vet. Maar dat het dan ook nog eens zo goed zou zijn zag ik niet meer aankomen. Een 94 meta is echt heel hoog. En zou het een nintendo game zijn geweest had ie waarschijnlijk een 100 gestaan
Omdat 'we' heel erg goed zijn in azijnz..plassen.....mieren misbruiken en nogal zwartkijken?lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:20:
waarom vinden jullie de cijfers schokkend ? het simpelste spel krijgt al tegenwoordig een 8.
'De game is goed maar die shaduwen zien er crap uit, ik koop em niet' Dat soort opmerkingen?
Dus als iedereen unaniem positief is........ja wel byzonder.
10 second ninja DONE
Nou als er stuk of 15 of 20 review een 10/10 geven zoals hierboven moet het wel echt daar met kop en schouders bovenuit stekenlennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:20:
waarom vinden jullie de cijfers schokkend ? het simpelste spel krijgt al tegenwoordig een 8.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ja, klopt. Daarom staan er in de vele top 100 lijstjes die er zijn ook zoveel van de nieuwere games op de bovenste plaatsen. Zoiets?lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:20:
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Klopt, er zijn nog een aantal 100's bekend die er nog niet bij staan. Dit is na Zelda de hoogste scorende non-remaster deze generatie. Laat vrijdag maar komen.v8power67 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:18:
Denk dat gow de 95 nog wel haalt op meta. Staan blijkbaar een hoop cijfers nog niet online.
Vrijdag de 20e..bram1984 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:23:
[...]
Klopt, er zijn nog een aantal 100's bekend die er nog niet bij staan. Dit is na Zelda de hoogste scorende non-remaster deze generatie. Laat vrijdag maar komen.
het was al te verwachten dat dit spel tussen 9-10 zou scoren. het is geen nieuwe titel ofzo. dit spel scoort altijd ijzersterk.Leoon. schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:22:
[...]
Nou als er stuk of 15 of 20 review een 10/10 geven zoals hierboven moet het wel echt daar met kop en schouders bovenuit steken
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 12-04-2018 11:25 ]
Ik vind de cijfers ook wel bijzonder, God Of War is nu niet een game die iedereen meteen pakt. Deze versie moet dus wel erg goed zijn.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Mooi dat de mond van de zeikerd die op de previews reageerde gesnoerd zijn. De nieuwe richting van gow is duidelijk de goeie geweest.
Ik zie spiderman ook gewoon een hele goeie game worden. Insomniac weet wel hoe je leuke gameplay moet maken. Iets van een 9- zou al een hele mooie score zijn voor spiderman.
Ik zie spiderman ook gewoon een hele goeie game worden. Insomniac weet wel hoe je leuke gameplay moet maken. Iets van een 9- zou al een hele mooie score zijn voor spiderman.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Haha soms heb ik echt het idee dat jij met een soort fake account gewoon iedereen een beetje in de maling neemt hier.lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:20:
serieus ? hoezo dat ?bram1984 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:25:
[...]
Haha soms heb ik echt het idee dat jij met een soort fake account gewoon iedereen een beetje in de maling neemt hier.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Helaas wel. Fuckers bij Sony. Een instant classic en dan het embargo een dikke week van tevoren af laten lopen. Wat een torture.
Mijn ouders hadden de verwachting dat ik chirurg zou worden. Je moet het dan nog wel even waarmaken.lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:24:
[...]
het was al te verwachten dat dit spel tussen 9-10 zou scoren. het is geen nieuwe titel ofzo. dit spel scoort altijd ijzersterk.
Maar fijn dat je het enthousiasme wat probeert te drukken, het zou wat zijn als iedereen enthousiast zou zijn. Bah. Nee, dat lijkt me ook niets.
denken jullie bijv. dat RDR2 onder de 8,5 gaat scoren ? sommigen dingen zijn al van te voren bekend
.
.
ik ben een grote god of war fan, ik heb alle delen in mijn kast en speel ze nog steeds. ik ben zeker enthousiast, maar je kan ook overdrijven.Cyrax0508 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:27:
[...]
Mijn ouders hadden de verwachting dat ik chirurg zou worden. Je moet het dan nog wel even waarmaken.
Maar fijn dat je het enthousiasme wat probeert te drukken, het zou wat zijn als iedereen enthousiast zou zijn. Bah. Nee, dat lijkt me ook niets.
[ Voor 74% gewijzigd door Farabi op 12-04-2018 11:28 ]
Ik vind de cijfers ook wel bijzonder. Dat komt meer omdat ze deze gen naar mijn mening een stuk kritischer zijn geworden.
Niet veel games die zo'n score krijgen. Ja Zelda en Mario hebben altijd zulke scores. Maar afgezien van de Nintendo exclusves, hoeveel games halen nou daadwerkelijk zulke scores ? Persona 5, The Witcher 3, Bloodborne, Uncharted 4, MGS 5 ? Dat is het wel zo een beetje.
GTA V en The Last of Us zijn remasters. Dus die tel ik even niet mee.
Niet veel games die zo'n score krijgen. Ja Zelda en Mario hebben altijd zulke scores. Maar afgezien van de Nintendo exclusves, hoeveel games halen nou daadwerkelijk zulke scores ? Persona 5, The Witcher 3, Bloodborne, Uncharted 4, MGS 5 ? Dat is het wel zo een beetje.
GTA V en The Last of Us zijn remasters. Dus die tel ik even niet mee.
GTA V een remaster? De game kreeg op de vorige gen al goede cijfers
NeeJasphur schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:29:
GTA V een remaster? De game kreeg op de vorige gen al goede cijfers
Maar GTA V is van origine een last-gen game.
Daarom tel ik hem ook niet mee.
Nee, dat verwacht ik niet. En als die game ook dikke cijfers gaat halen, ook al is het de verwachting, dan gaan we hier allemaal uit ons dak, zoals nu bij GoW4. Dan hoop ik dat jij weer van de partij bent om het enthousiasme de kop in te drukken. Afgesproken?lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:27:
denken jullie bijv. dat RDR2 onder de 8,5 gaat scoren ? sommigen dingen zijn al van te voren bekend
.
[...]
ik ben een grote god of war fan, ik heb alle delen in mijn kast en speel ze nog steeds. ik ben zeker enthousiast, maar je kan ook overdrijven.
we gaan toch ook niet uit ons dak als oranje in de voorrondes van malta wint met 6-0, was te verwachten toch. anders wordt het niveau wel erg simpel.Cyrax0508 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:33:
[...]
Nee, dat verwacht ik niet. En als die game ook dikke cijfers gaat halen, ook al is het de verwachting, dan gaan we hier allemaal uit ons dak, zoals nu bij GoW4. Dan hoop ik dat jij weer van de partij bent om het enthousiasme de kop in te drukken. Afgesproken?
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 12-04-2018 11:35 ]
Dat is wel een hele slechte vergelijking hoor. Je weet dat Oranje ongeveer van hetzelfde niveau is als Malta tegenwoordig?lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:34:
[...]
we gaan toch ook niet uit ons dak als oranje van malta wint met 6-0, was te verwachten toch.
.Cyrax0508 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:35:
[...]
Dat is wel een hele slechte vergelijking hoor. Je weet dat Oranje ongeveer van hetzelfde niveau is als Malta tegenwoordig?
nee hoor, de slechste oranje zal altijd beter zijn dan malta.
Zo zo GoW zeker het kopen waard, nog een weekje.Wat een game is het ook he als je doe cijfers ziet.Ik ga geen een review lezen en vids bekijken
gewoon genieten volgende week.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zo verrast ben ik anders ook niet om al deze hoge scores. Previews waren niet voor niets zo lovend.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Nee, maar RDR2 slaat niet een compleet nieuwe weg in, waarbij het nog maar moet blijken of het goed wordt. Een fixed camera hack & slasher is omgebouwd naar een TLoU-achtige third person ervaring die veel meer op narratief leunt en meer RPG elementen heeft. Dat is nogal een gedurfde zet. Dit kon ook verkeerd uitpakken met een 7 gemiddeld.lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:27:
.
[...]
ik ben een grote god of war fan, ik heb alle delen in mijn kast en speel ze nog steeds. ik ben zeker enthousiast, maar je kan ook overdrijven.
RDR2 zal ook net als GTA5 qua budget en ontwikkelteam een van de grootste producties (zo niet dé grootste) in de geschiedenis zijn. Ik vind R* spellen totaal niet boeiend, maar kwaliteit leveren ze standaard.
Er zijn maar een paar games deze gen zoals GoW. Zelda, Bloodborne en TW3 zijn er een paar van. En TLoU en GTA zijn er ook 2 van, ondanks dat dit remasters zijn. Vrij uniek dus.
we zullen straks zien dat die punten niks hoeven te betekenen zodra we het spel zelf mogen ervaren, genoeg gow fans die gaan zeuren over de nieuwe elementen waardoor het vies zal tegenvallen.bram1984 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:37:
[...]
Nee, maar RDR2 slaat niet een compleet nieuwe weg in, waarbij het nog maar moet blijken of het goed wordt. Een fixed camera hack & slasher is omgebouwd naar een TLoU-achtige third person ervaring die veel meer op narratief leunt en meer RPG elementen heeft. Dat is nogal een gedurfde zet. Dit kon ook verkeerd uitpakken met een 7 gemiddeld.
RDR2 zal ook net als GTA5 qua budget en ontwikkelteam een van de grootste producties (zo niet dé grootste) in de geschiedenis zijn. Ik vind R* spellen totaal niet boeiend, maar kwaliteit leveren ze standaard.
Er zijn maar een paar games deze gen zoals GoW. Zelda, Bloodborne en TW3 zijn er een paar van. En TLoU en GTA zijn er ook 2 van, ondanks dat dit remasters zijn. Vrij uniek dus.
Ik wil niet heel moeilijk doen, maar waarom zijn er een aantal die steeds roeptoeteren dat ze niet begrijpen dat we verrast zijn. Niemand is verrast, het is meer blij en enthousiast volgens mij.
Ik hoor niemand zeggen:" nou, ik had dat echt nooit of te nimmer verwacht"
Dat was ook zo met Horizon. Iedereen was erg lovend in de previews.Nieuwevolger schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:37:
Zo verrast ben ik anders ook niet om al deze hoge scores. Previews waren niet voor niets zo lovend.
Maar die kon toch niet de magische +90/100 metascore halen. In gamers land hoor je dan ook niet bij de grote jongens. (wat bullshit is natuurlijk).
ik ben de enige denk ik, je mag mij wel direct aanspreken hoor. ik ben zeker blij dat ik het spel straks in mijn collectie mag doen, maar de vreugde voor 'het voorspelbare' heb ik nooit begrepen, ach jaa iedereen is anders.Cyrax0508 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:39:
Ik wil niet heel moeilijk doen, maar waarom zijn er een aantal die steeds roeptoeteren dat ze niet begrijpen dat we verrast zijn. Niemand is verrast, het is meer blij en enthousiast volgens mij.
Ik heb het dus nog nooit gespeeld, shame shame shaaaame etc.Nieuwevolger schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:25:
Mooi dat de mond van de zeikerd die op de previews reageerde gesnoerd zijn. De nieuwe richting van gow is duidelijk de goeie geweest.
Maar welke richting zijn ze nu op gegaan en hoe verschilt dat van de oude richting?
Fijn, dan doen we dat. Je was overigens niet de enige tijdens de laatste paar posts hoor.lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:41:
[...]
ik ben de enige denk ik, je mag mij wel direct aanspreken hoor. ik ben zeker blij dat ik het spel straks in mijn collectie mag doen, maar de vreugde voor 'het voorspelbare' heb ik nooit begrepen, ach jaa iedereen is anders.
Ach, dat hoeft toch ook niet, begrijpen waarom men vreugde toont over iets wat jij al had verwacht. Ik begrijp dan niet waarom je er dan op in moet gaan, waarom je die behoefte voelt, omdat jij zelf je niet kunt identificeren met diezelfde vreugde. Maar inderdaad, iedereen is anders.
Dat is het ook maar in het algemeen, tenminste bij veel mensen is het gewoon vreugde/blijdschap/bevestiging.lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:41:
[...]
ik ben de enige denk ik, je mag mij wel direct aanspreken hoor. ik ben zeker blij dat ik het spel straks in mijn collectie mag doen, maar de vreugde voor 'het voorspelbare' heb ik nooit begrepen, ach jaa iedereen is anders.
This sums it up;
Awesome!
1. Game dev makes promises
2. Marketing makes promises
3. Game delivers on all promises
Je weet het nooit zeker totdat je de game zelf speelt uiteraard maar dit soort reviews geven je een bevestiging na lange tijd wachten en dan zijn dit grotendeels de reacties, simple as that
ik kan ook het tegenovergestelde zeggen. waarom mag jij je vreugde uitten en ik niet mijn mening geven ?Cyrax0508 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:44:
[...]
Fijn, dan doen we dat. Je was overigens niet de enige tijdens de laatste paar posts hoor.
Ach, dat hoeft toch ook niet, begrijpen waarom men vreugde toont over iets wat jij al had verwacht. Ik begrijp dan niet waarom je er dan op in moet gaan, waarom je die behoefte voelt, omdat jij zelf je niet kunt identificeren met diezelfde vreugde. Maar inderdaad, iedereen is anders.
Ze zijn nu meer voor een filmische aanpak gegaan (a la The Last of Us). Met een over-the-shoulder camera view, zoals Resident Evil 4 het ooit introduceerde.Leoon. schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:42:
[...]
Ik heb het dus nog nooit gespeeld, shame shame shaaaame etc.
Maar welke richting zijn ze nu op gegaan en hoe verschilt dat van de oude richting?
De oude delen hadden allemaal een fixed camera. En waren meer combat focused.

VS

[ Voor 18% gewijzigd door Sefaex op 12-04-2018 11:50 ]
De vorige delen was de combat compleet anders, het was namelijk eerst een hack 'n slash game, moet je maar even op youtube zoeken hoe dat eruit zag. Daarnaast lijkt Kratos z'n persoonlijkheid compleet te zijn veranderd de vorige delen waren allemaal linieare games die maximaal 8 uur duurde. Terwijl dit deel 20-40 uur lijkt te duren (ligt eraan hoeveel side quests je doet) en veel opener is.Leoon. schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:42:
[...]
Ik heb het dus nog nooit gespeeld, shame shame shaaaame etc.
Wel grappig trouwens dat we eerst dachten dat dit nieuwe deel minder dan 10 uur zou duren, toen de ontwikkelaar nee zij op de vraag of de game 10-15 uur ging duren haha.
Volgens mij zeg ik nergens dat jij je mening niet mag geven. Jij begrijpt het enthousiasme en de vreugde niet en ik begrijp niet dat je zo sterk de behoefte voelt om kenbaar te maken dat je dat niet begrijpt. Niemand zegt dat jij je mening niet mag geven of dat iemand niet enthousiast mag zijn. Dat maak jij er nu een beetje van en dat is echt totaal niet nodig.lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:46:
[...]
ik kan ook het tegenovergestelde zeggen. waarom mag jij je vreugde uitten en ik niet mijn mening geven ?
Als ik bovenstaande zie kan ik mij er wel in vinden dat ik het nooit gespeeld heb. Onderstaande daarentegen, knetter vet vet!Sefaex schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:47:
[...]
Ze zijn nu meer voor een filmische aanpak gegaan (a la The Last of Us). Met een over-the-shoulder camera view, zoals Resident Evil 4 het ooit introduceerde.
De oude delen hadden allemaal een fixed camera. En waren meer combat focused.
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
nee, maar ik wordt wel afgezeken tussen de vreugde door. maar we gaan nu off-topic. ik kap ermee.Cyrax0508 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:52:
[...]
Volgens mij zeg ik nergens dat jij je mening niet mag geven. Jij begrijpt het enthousiasme en de vreugde niet en ik begrijp niet dat je zo sterk de behoefte voelt om kenbaar te maken dat je dat niet begrijpt. Niemand zegt dat jij je mening niet mag geven of dat iemand niet enthousiast mag zijn. Dat maak jij er nu een beetje van en dat is echt totaal niet nodig.
GoW kon me helaas nooit boeien... elke deel geprobeerd maar button bashen is niks voor mij... deze nieuwe lijkt mij in ieder geval geweldig nu.... ik ga dat met plezier spelen dat weet ik zeker
ps Horizon is voor mij toch echt wel de PS4 topper tot nu toe, dat was echt fantastisch
ps Horizon is voor mij toch echt wel de PS4 topper tot nu toe, dat was echt fantastisch
ik ben ook niet van het button mashen, maar die sfeer, de woede, de graphics (voor een hack and slash game), de brutaliteit en het geweld is ongeëvenaard.Cardwizard schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:58:
GoW kon me helaas nooit boeien... elke deel geprobeerd maar button bashen is niks voor mij... deze nieuwe lijkt mij in ieder geval geweldig nu.... ik ga dat met plezier spelen dat weet ik zeker
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 12-04-2018 12:26 ]
En zeg nou zelf de setting was amazing. Weet niet of ik het juist heb maar voor mijn gevoel is er geen enkele game die de griekse goden zo geweldig neer zet als God of War.lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:10:
[...]
ik ben ook niet van button mashen, maar die sfeer, de woede, de graphics (voor een hack and slash game), de brutaliteit en het geweld is ongeëvenaard.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Welke games hebben er nog meer Griekse goden?Roybs schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:14:
[...]
En zeg nou zelf de setting was amazing. Weet niet of ik het juist heb maar voor mijn gevoel is er geen enkele game die de griekse goden zo geweldig neer zet als God of War.
Wikipedia: Category:Video games based on Greek mythologybram1984 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:20:
[...]
Welke games hebben er nog meer Griekse goden?
Zal er vast wel eentje tussen zitten?
Age of mythologie (een rts game) had ook de griekse setting. Daarnaast had dragons dogma ook veel wezens uit de Griekse mythologie in de game. Maar daarnaast is het eigenlijk wel een behoorlijk gemiste kans van devs dat nooit iemand op de setting is gesprongen om een volwaardige RPG te maken.
Age of Mythologybram1984 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:20:
[...]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Toeval?

bram1984 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:20:
[...]

Het zal hoe dan ook een mooie dag zijn
[ Voor 26% gewijzigd door Vrijdag op 12-04-2018 13:25 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
-dubbel-
[ Voor 96% gewijzigd door Vrijdag op 12-04-2018 13:25 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Lees alleen wel verhalen dat de 4k modus niet stabiel 30fps is. En ook dat de graphics nagenoeg niet verschillen tussen de 4k en 1080p versie( resolution vs performance op de pro).
Nou bleek ook dat 1 site vergelijkingen deed op een 1080p tv. Dus supersampled 4k cbr naar 1080p vs native 1080p. Dus ja dan snap ik dat er geen groot verschil is.
Naja we wachten op de digital foundry beelden.
Hoop wel dat de 1080p 60 modus ook echt in de buurt blijft van de 60 fps..
Nou bleek ook dat 1 site vergelijkingen deed op een 1080p tv. Dus supersampled 4k cbr naar 1080p vs native 1080p. Dus ja dan snap ik dat er geen groot verschil is.
Ik zag filmpjes waarin de fps niet onder de 58 kwam. Weet even niet meer waar ik het gezien had. Ik denk trouwens niet dat je graphicwise je hoeft te schamen als je de perfomance mode 1080p speelt. GoW is wel een game die ik met een stabiele framerate wil spelen.v8power67 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:30:
Lees alleen wel verhalen dat de 4k modus niet stabiel 30fps is. En ook dat de graphics nagenoeg niet verschillen tussen de 4k en 1080p versie( resolution vs performance op de pro).
op papier lijkt het niets, maar drops tussen 58-60fps zijn echt een hel. het lichte gestotter verstoort de gameplay enorm.Cyrax0508 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:37:
[...]
Ik zag filmpjes waarin de fps niet onder de 58 kwam. Weet even niet meer waar ik het gezien had. Ik denk trouwens niet dat je graphicwise je hoeft te schamen als je de perfomance mode 1080p speelt. GoW is wel een game die ik met een stabiele framerate wil spelen.
Ik zie in de reviews geen enkele reden om te denken dat drops tussen de 58-60fps een hel zijn. Ik vermoed dat we dat dan wel hadden gelezen.lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:49:
[...]
op papier lijkt het niets, maar drops tussen 58-60fps zijn echt een hel. het lichte gestotter verstoort de gameplay enorm.
ooit the evil within 2 gespeeld op de pro? vooral bij dat brandend huis. dan snap je wat ik waarschijnlijk bedoel.Cyrax0508 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:52:
[...]
Ik zie in de reviews geen enkele reden om te denken dat drops tussen de 58-60fps een hel zijn. Ik vermoed dat we dat dan wel hadden gelezen.
Nee, deel 2 niet. Maar nogmaals, dat stuk had dus een framerate van rondom de 58 fps?lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:54:
[...]
ooit the evil within 2 gespeeld op de pro? vooral bij dat brandend huis. dan snap je wat ik waarschijnlijk bedoel.
28-30 of 58-60fps, maakt niet uit. je kan beter stabiele 58fps hebben dan 60fps met drops. eigenlijk haat ik zulke pc-talk op consoles. maak zulke singleplayer stories gewoon 30fps zou ik zeggen.Cyrax0508 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:55:
[...]
Nee, deel 2 niet. Maar nogmaals, dat stuk had dus een framerate van rondom de 58 fps?
[ Voor 14% gewijzigd door Farabi op 12-04-2018 13:58 ]
Nee? Ik heb er niet genoeg verstand van. Ik heb alleen filmpjes gezien van GoW4 met een framerate tussen de 58 en 60. Dat leek mij prima te doen en leken me nou niet echt drops, en ik zie ook niets of een instabiele framerate in de reviews. Ik zou denken dat er maar weinig games (op de console) zijn waarin de framerate een rocksteady 60FPS behaalt, zonder ooit een keer naar de 58 te zakken. En ik wist al helemaal niet dat dat dan echt een hel zal zijn.lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:56:
[...]
28-30 of 58-60fps, maakt niet uit. je kan beter stabiele 58fps hebben dan 60fps met drops.
Aanvulling: De 4K mode is wel 30fps, maar geen idee of dat dan ook echt at all times 30fps zal zijn. Daar heb ik geen filmpjes op DF van gezien.
[ Voor 9% gewijzigd door Cyrax0508 op 12-04-2018 14:01 ]
Volgens mij is dat onzin, want de display waar je het naar stuurt heeft geen stabiele 58fps. Dus als jij stabiel 58fps hebt, dan ga je nog altijd uitsturen in 60Hz en dus per seconde 2 frames verdubbelen. Als je de variatie tussen 58 en 60 fps kunt zien, dan ga je een constante 58fps even goed zien.lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:56:
[...]
je kan beter stabiele 58fps hebben dan 60fps met drops
genoeg pc spellen gespeeld op een 60hz scherm met een framerate-lock op 45-55 of iets anders. anyway consolespellen worden dermate geoptimaliseerd dat we ons hiervoor geen zorgen hoeven te maken, maar de evil within 2 liet me wel even schrikken. gelukkig dat je nog altijd performance-mode kan kiezen.Twixie schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:05:
[...]
Volgens mij is dat onzin, want met de display waar je het naar stuurt heeft geen stabiele 58fps. Dus als jij stabiel 58fps hebt, dan ga je nog altijd uitsturen in 60Hz en dus per seconde 2 frames verdubbelen. Als je de variatie tussen 58 en 60 fps kunt zien, dan ga je een constante 58fps even goed zien.
[ Voor 16% gewijzigd door Farabi op 12-04-2018 14:09 ]
Ik denk dat deze discussie een beetje nergens over gaat. Noem mij een consolegame waarin een constante framerate wordt behaald, zonder ook maar een drop <1 of meer. Die bestaan volgens mij niet, dus de beschrijving van een hel als de framerate van 60 naar 58 zakt hier en daar, zal volgens mij wel meevallen. Anders hadden we er allang over gelezen lijkt me. Of praat ik nu poep en heb ik geen idee wat me te wachten staat bij framedrops van maximaal 2?
zelfs met de sterkste videokaarten op de pc heb je drops, de vraag is hoe vaak dit gebeurt ? ligt niet altijd aan de hardware. als je binnen een uur 2-3 drops krijgt, dan heb je een goede speelsessie gehad..als je binnen paar minuten 2-3 drops hebt, dan krijg je een stotterende ervaring. maar het lijkt me sterk dat dit bij een exclusive game gaat gebeuren..Cyrax0508 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:11:
Ik denk dat deze discussie een beetje nergens over gaat. Noem mij een consolegame waarin een constante framerate wordt behaald, zonder ook maar een drop <1 of meer. Die bestaan volgens mij niet, dus de beschrijving van een hel als de framerate van 60 naar 58 zakt hier en daar, zal volgens mij wel meevallen. Anders hadden we er allang over gelezen lijkt me. Of praat ik nu poep en heb ik geen idee wat me te wachten staat bij framedrops van maximaal 2?
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 12-04-2018 14:40 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Welnee daar ga je niks van merken. GoW gaat overigens wel lager dan 58fps zakken, las ik ergens. Maar het schijnt een stuk beter (duh) te spelen qua responsiveness dan de 2160cb mode.Cyrax0508 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:11:
Yes. Eindelijk weer eens een stability update!Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:58:
PS4 firmware update 5.53 uitgebracht en vanaf nu te downloaden.
Verwijderd
Dit weekend (12 - 15 april) krijgen gamers op alle beschikbare platformen de mogelijkheid om Ghost Recon Wildlands gratis te spelen. Check de link voor meer informatie:
https://ghost-recon.ubiso...L/free-weekend/index.aspx
Enjoy.
https://ghost-recon.ubiso...L/free-weekend/index.aspx
Enjoy.
SmooK schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:48:
Whaat, Gears of War op de PS4?

Ja sorry, door al het gebruik van afkortingen wist ik niet over welke game het ging. Gelukkig is er een apart topic voor God Of War waar iedereen verder kan lullen. Kunnen we het hier weer gewoon hebben over welke headset goed is en of je het beste een hdd of een ssd in je ps4 kunt stoppen.
Vergeet niet dat de welbekende performance ongetwijfeld ook wordt verbeterdmaukoo schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:41:
[...]
Yes. Eindelijk weer eens een stability update!
Oh, ik las op PSX Sense het volgende:
Lijkt me best handig om dat uit te vinken.Het voegde ook toe of je sony services wilde helpen en of de service van sony je ads en aanbevelingen mocht geven. Maar wss hebben jullie al snel op akkoord gedrukt ipv voorwaarden gelezen. Ik heb advertenties/aanbevelingenweggevinkt(stond standaard aan) en alleen service helpen aangevinkt
[ Voor 44% gewijzigd door Vrijdag op 12-04-2018 21:31 ]
@SmooK snap je hoor, maar ik lees liever over spellen op de PS4 dan randapparatuur hier dus wat mij betreft past dat prima.... en hoef ik niet voor elk spel een ander topic te bezoeken (behalve als ik echt meer wil weten)
Voor de PS5 mag wel een eigen topic komen, dat vind ik dan weer niks toevoegen..
En Gears of War->
... speciaal een Xbox voor dat bagger spel gekocht, je kunt dus wel raden wat er met game+Xbox gebeurt is.... maar dat hoort wel in een ander topic
Voor de PS5 mag wel een eigen topic komen, dat vind ik dan weer niks toevoegen..
En Gears of War->

Pff de nieuw aangekondigde iron spiderman outfit van de nieuwe avangers film voor de spiderman game maakt mij vochtig.
Je wilt eigenlijk even niet updaten vanaf 5.50 *ahem kuch exploit hoest kuch*maukoo schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:41:
[...]
Yes. Eindelijk weer eens een stability update!
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ondanks dat ik God of War graag wil spelen, denk ik dat ik toch even wacht, net met Horizon begonnen.
Misschien denk ik er volgende week wel anders over, ligt er een beetje aan of ik kan wennen aan het mikken met de controller.
Ik zeg ook elke keer weer dat ik eerst m'n backlog moet wegwerken, maar dat komt er toch niet van.
Misschien denk ik er volgende week wel anders over, ligt er een beetje aan of ik kan wennen aan het mikken met de controller.
Ik zeg ook elke keer weer dat ik eerst m'n backlog moet wegwerken, maar dat komt er toch niet van.
is er al iets over bekend? te laat voor mij, volgens mij staat bij mij de auto update aanSkyStreaker schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:08:
[...]
Je wilt eigenlijk even niet updaten vanaf 5.50 *ahem kuch exploit hoest kuch*
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Die had ik aan. Haha. Is alleen nog userland. Dus niet zo heel bijzonder.Dxue schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 03:27:
[...]
is er al iets over bekend? te laat voor mij, volgens mij staat bij mij de auto update aan
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Maar geen foto plaatsen?Nieuwevolger schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:21:
Pff de nieuw aangekondigde iron spiderman outfit van de nieuwe avangers film voor de spiderman game maakt mij vochtig.

Ik vind dat er weinig tweakers over "Ni No Kuni II" praten...
Hij is mij nog te duur
Hij is mij nog te duur
spoiler:
Ik hoop dat je het over spiderman zijn outfit hebt 
[ Voor 3% gewijzigd door streamnl op 13-04-2018 07:48 ]
Het probleem is denk ik dat men zo enthousiast over GoW was/is dat het nergens anders over lijkt te gaan, ik vind het persoonlijk ook niet erg, maar ik snap wel dat het voor sommigen storend word. Topic ging hier ook erg hard en ik zag dat het losse topic gister in no time ook al op 3 pagina's stond.Cardwizard schreef op donderdag 12 april 2018 @ 21:40:
@SmooK snap je hoor, maar ik lees liever over spellen op de PS4 dan randapparatuur hier dus wat mij betreft past dat prima.... en hoef ik niet voor elk spel een ander topic te bezoeken (behalve als ik echt meer wil weten)
En Gears of War->... speciaal een Xbox voor dat bagger spel gekocht, je kunt dus wel raden wat er met game+Xbox gebeurt is.... maar dat hoort wel in een ander topic
Ps5: tsja op het moment dat het idd wat concreter wordt wel, op dit moment was er een nieuwsartikel (clickbait) die iets vermeldde? Dus wat mij betreft te vroeg, maar op het moment dat het zo hard gaat dat je hier ook niets anders meer kan lezen ook dat naar een eigen topic wat mij betreft.
Ik denk dat je je erbij moet neerleggen dat het niet mogelijk is alles te spelen wat je wilt.......tenminste als je echt alles er uit wil halen, maxen etc. Afhankelijk van ook of je (fanatiek) sport of andere hobbies hebt, een partner hebt, huis/tuin te onderhouden, vrijwilligers werk etc etc.Yukidaruma schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 00:22:
Ondanks dat ik God of War graag wil spelen, denk ik dat ik toch even wacht, net met Horizon begonnen.
Als je lekker thuis woont en 'alleen maar' naar school hoeft te gaan heb je wat meer tijd, al hoewel ook daar natuuurlijk geld dat als je het goed wil doen, het ook niet onhandig is om daar wat tijd aan te besteden
Dus gewoon beslissingen maken. Ik kies ervoor eigenlijk voornamelijk plus/gold games te spelen, of wachten op prijsdalingen, maar sommige games komen er op dag 1. Momenteel is dat diablo en streetfighter. En bij Mario had ik het eigenlijk net zo goed ook kunnen doen, want nu heb ik paar maanden gewacht wat me waarschijnlijk helemaal niets gaat opleveren.
God of wars zou ik super gaaf kunnen vinden maar ik denk dat ik me in ga houden en wacht op een deal of v&a kans. Verder heb ik nog uhm
10 second ninja DONE
Hij viel mij eerlijk gezegd wat tegen.streamnl schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 07:48:
Ik vind dat er weinig tweakers over "Ni No Kuni II" praten...
Hij is mij nog te duur
Daar bovenop meerdere vastlopers gehad waarna ik een flink stuk opnieuw moest doen en toen heb ik besloten hem even te laten liggen tot na wat patches.
Nu eerst GOW
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
De God of War soundtrack staat inmiddels op Spotify.
https://open.spotify.com/...si=533FLQRWTTq7kppYqR_O2w
Lekker voor straks in de filebram1984 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:33:
De God of War soundtrack staat inmiddels op Spotify.
Thanks!
Horizon soundtrack staat overigens ook op Spotify en is zeker een aanrader voor diegene die een lekker geluidsetje hebben staan. (ook voor mensen die een gewone set hebben staan, maar er zit zoveel gelaagdheid in deze soundtrack die je goed kan horen als je een wat betere speakers hebt staan en Spotify op high bit binnen haalt via de kabel)
[ Voor 38% gewijzigd door Jasphur op 13-04-2018 10:35 ]
Tijd om de loterij te winnen en met pensioen te gaan danSagat schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:36:
[...]
Ik denk dat je je erbij moet neerleggen dat het niet mogelijk is alles te spelen wat je wilt.......tenminste als je echt alles er uit wil halen, maxen etc. Afhankelijk van ook of je (fanatiek) sport of andere hobbies hebt, een partner hebt, huis/tuin te onderhouden, vrijwilligers werk etc etc.
Als je lekker thuis woont en 'alleen maar' naar school hoeft te gaan heb je wat meer tijd, al hoewel ook daar natuuurlijk geld dat als je het goed wil doen, het ook niet onhandig is om daar wat tijd aan te besteden
Dus gewoon beslissingen maken. Ik kies ervoor eigenlijk voornamelijk plus/gold games te spelen, of wachten op prijsdalingen, maar sommige games komen er op dag 1. Momenteel is dat diablo en streetfighter. En bij Mario had ik het eigenlijk net zo goed ook kunnen doen, want nu heb ik paar maanden gewacht wat me waarschijnlijk helemaal niets gaat opleveren.
God of wars zou ik super gaaf kunnen vinden maar ik denk dat ik me in ga houden en wacht op een deal of v&a kans. Verder heb ik nog uhmalle vorige gow in de backlog, en schijnt deze nieuwe erg op de souls games te lijken en ik heb die ook nog op de plank liggen (dark/demon en bb) dus ja.........
Spellen kopen op release is nog best een nieuw dingetje voor mij, de eerste keer was eigenlijk pas Super Mario Odyssey. Op zich bevalt het best wel, lekker met de hype meegaan. Is toch wat leuker om mee te kunnen praten, in plaats van 2 jaar oude posts te lezen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken