Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 19:37
Hier begin ik altijd aan een 'verhaal' game dat gaat een aantal dagen goed en zit ik er lekker in. Dan komen er een paar drukke dagen dat ik geen tijd hebt om te gamen en dan komt er een moment waarop ik even wil ontspannen en dan val ik altijd terug op games als BF1, FIFA, Gran Turismo Sport, Rocket League of Trackmania Turbo (dat soort games), omdat je die games 'eventjes' kan spelen. Daarna wordt de drempel hoger om weer te beginnen aan de 'verhaal' game.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 13-04-2018 10:54 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Jumpman schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:53:
Hier begin ik altijd aan een 'verhaal' game dat gaat een aantal dagen goed en zit ik er lekker in. Dan komen er een paar drukke dagen dat ik geen tijd hebt om te gamen en dan komt er een moment waarop ik even wil ontspannen en dan val ik altijd terug op games als BF1, FIFA, Gran Turismo Sport, Rocket League of Trackmania Turbo (dat soort games), omdat je die games 'eventjes' kan spelen. Daarna wordt de drempel hoger om weer te beginnen aan de 'verhaal' game.
Veelte herkenbaar.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:23
Yukidaruma schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:45:
[...]

Tijd om de loterij te winnen en met pensioen te gaan dan :D Ben nog een beetje aan het denken hoe ik het nu precies wil gaan doen. Er zijn spellen die ik heel graag wil spelen en spellen die ik eigenlijk wel wil spelen, maar ook best wel even kunnen wachten. Eigenlijk staat van mijn backlog alleen HZD op het lijstje van spellen die ik echt wil spelen, dus dat maakt het lekker simpel. Niet dat ik Horizon op 100% krijg in een week, dus GoW moet maar even wachten. Aan de andere kant, HZD lag toch al een tijdje op de plank en heb veel meer plezier beleefd aan DS3 en BB. Gelukkig kan ik er nog een weekje over denken.
Spellen kopen op release is nog best een nieuw dingetje voor mij, de eerste keer was eigenlijk pas Super Mario Odyssey. Op zich bevalt het best wel, lekker met de hype meegaan. Is toch wat leuker om mee te kunnen praten, in plaats van 2 jaar oude posts te lezen.
Ik heb sinds afgelopen dinsdag weer een PS4 Pro. Vorig jaar verkocht, omdat ik niet veel meer speelde. Nu ging het toch weer kriebelen wegen GoW/RDR2 en Spiderman, en besloten hem toch weer te halen en dit keer nooit meer te verkopen :-)

Ik koop de games die ik echt wil spelen altijd op de release, niet omdat ik wil meepraten maar omdat ik gewoon zeer ongeduldig ben als het om games gaat. Liefst struin ik de stad af om te kijken of ik hem een dag eerder kan krijgen. Dat deed ik vroeger als scholier wel altijd, maar tegenwoordig moet ik toch echt gewoon werken en het huishouden doen. Vriendin moet uiteraard ook blij blijven en de kinderen willen ook aandacht.

Ik speel games zelden meer uit, daar waar ik vroeger als een idioot bleef spelen tot ik alles had. Tegenwoordig moet een game echt alles zijn wat ik zoek, wil ik hem helemaal uitspelen. Dat had ik voor het laatst met Odessey trouwens.

Ik ben nu bezig met SotC, maar die ga ik niet uitgespeeld krijgen voordat GoW uitkomt, dus ik weet al hoe dat gaat aflopen. Ik kan dan echt niet GoW laten liggen in de kast om eerst SotC uit te spelen. Ik heb echt respect voor mensen die dat kunnen _/-\o_

Ik probeer nu echt minder games te kopen en echt alleen de games te kopen die ik heel graag wil. Niet vanwege het geld, maar het is uiteindelijk zo zinloos allemaal. Al die games die ik voor 10% heb gespeeld. Voor de PS4 zijn dat dan echt GoW/Spiderman en RDR2. Ik hoop dat ik me ga kunnen beheersen en het daarbij laat :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb van de week Dying Light (Following DLC) weer opgepakt. Ik was even vergeten hoe vet deze game ook alweer is. Ik hoop van harte dat ze op de E3 een vervolg aankondigen in bijvoorbeeld een wat meer westerse stad. Het freerunnen werkt echt geniaal in zo'n open wereld zombie game en de controls zijn ook gewoon lekker smooth.

@Cyrax0508 SotC is mij in een week gelukt met 2 kids. You can do it. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
bram1984 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:56:
Ik heb van de week Dying Light (Following DLC) weer opgepakt. Ik was even vergeten hoe vet deze game ook alweer is. Ik hoop van harte dat ze op de E3 een vervolg aankondigen in bijvoorbeeld een wat meer westerse stad. Het freerunnen werkt echt geniaal in zo'n open wereld zombie game en de controls zijn ook gewoon lekker smooth.

:-) Ik ben bij de vijfde inmiddels. Thnx for the peptalk :-) Mooie game is het trouwens wel, hoewel ik wel wat sfeer mis bij SotC t.o.v. de PS2 versie, misschien juist omdat het er nu zo slick en scherp uitziet. Gameplay is wel vele malen beter dan de originele versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 14:55
streamnl schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 07:48:
Ik vind dat er weinig tweakers over "Ni No Kuni II" praten...
Hij is mij nog te duur ;)

[...]

spoiler:
Ik hoop dat je het over spiderman zijn outfit hebt :+
Heb NNK2 in seal liggen. Ben nu op chapter 6-1 van Knack Very Hard en bezig aan season van TWD. Als Knack klaar is dan begin ik met NNK2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 19:58
@Cyrax0508 Herkenbaar.

Ik kocht altijd heel veel games. Games bleven maanden lang in de seal. Verkocht ze hier op V&A met verlies omdat ik bij nader inzien toch geen tijd had om alles te spelen. Wanneer je weer wat tijd vrij hebt, koop je de games uiteindelijk toch weer bladie bladie bladie....zo ging het vaak bij mij.

Koop nu alleen games die ik écht wil. En probeer ook eerst een beetje aan mijn backlog te werken voordat er een nieuwe game in huis komt.

Hierdoor heb ik ook oa Shadow of the Colossus laten liggen. Omdat ik die toch al op de PS3 heb gespeeld. Wil hem graag de PS4 versie spelen, maar een "must have" is het niet echt. Tja, dan kan je hem beter laten liggen.

Tot nu toe staan alleen:
God of War, Spider-Man, Spyro en Red Dead Redemption op mijn must buy lijstje.

Detroit ben ik nog over aan het twijfelen. Vond Heavy Rain ERG vet (Beyond two Souls staat nog in de backlog). Maar Detroit lijkt me echt zo'n spel die je over 4 maanden voor €20 uit de budgetbakken trekt. Het is voor mij geen game zoals Spidey of God of War, een game die je koste wat het kost op day 1 moet spelen.

Dreams en Concrete Genie lijken me ook interessant. Maar daar is nog geen releasedate van bekend. En al die andere vette games (Death Stranding, The Last of Us 2, Kingdom Hearts 3 etc etc) komen pas volgend jaar.

Dus volgende week eerst met God of War beginnen. En daarna heb ik tot sept om aan mijn backlog te werken (ook wel fijn voor de verandering). ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 13-04-2018 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Yukidaruma schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 00:22:
Ondanks dat ik God of War graag wil spelen, denk ik dat ik toch even wacht, net met Horizon begonnen.
Misschien denk ik er volgende week wel anders over, ligt er een beetje aan of ik kan wennen aan het mikken met de controller.
Ik zeg ook elke keer weer dat ik eerst m'n backlog moet wegwerken, maar dat komt er toch niet van.
Hier ook zo n backlog figuur. Teveel leuke releases weer. Maar goed heb ook nog steeds geen geldboom. :'(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had eigenlijk gehoopt dat iemand anders dat zou doen haha. Maar bij deze. https://www.reddit.com/r/...reorder_suit_iron_spider/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:38:
[...]

Ik had eigenlijk gehoopt dat iemand anders dat zou doen haha. Maar bij deze. https://www.reddit.com/r/...reorder_suit_iron_spider/
Ik verwachtte een plaatje :? Krijg zo'n onoverzichtelijk reddit bulk ... :|

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 Die zag ik echt niet staan. Alleen maar lappen tekst. But thanks :) Overigens kunnen verschillende outfits in games mij altijd weinig boeien. Gameplay daar gaat het om :P

Over Spiderman gesproken, zag dat er ook nog topic voor is. Zal ik komende dagen ook ff in elkaar flansen :)

[ Voor 21% gewijzigd door -SaveMe- op 13-04-2018 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:48:
@bram1984 Die zag ik echt niet staan. Alleen maar lappen tekst. But thanks :) Overigens kunnen verschillende outfits in games mij altijd weinig boeien. Gameplay daar gaat het om :P

Over Spiderman gesproken, zag dat er ook nog topic voor is. Zal ik komende dagen ook ff in elkaar flansen :)
Haha. Helemaal bovenaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuck, dan ga ik niet kijken. Samenvatting van ResetERA:

On loading up the game and looking at the title screen, the towering figure of Kratos tells us a lot about the visual evolution Santa Monica Studio has delivered compared to previous God of War games. As the camera pulls in, you'll notice the sweat and wrinkles on his worn brow, the pores across his weathered skin, the veins running along his battered hands and the detail of his beard. It's also our first look at how animation and camera work combine beautifully in this game, and the sheer precision in all areas of the artwork.

Getting up close like this showcases the extreme detail, whether it's on Kratos himself, his son Atreus or any of the other friends and foes you'll encounter on the journey. Thanks to the game's reliance on physically-based rendering - leather, cloth and fur all appears highly realistic and sits naturally within the world. Hair and beards both look and move realistically, with excellent shading and detail.

Animation plays as important a role as raw detail and sets a new standard for the series. Attacks connect with and stagger enemies realistically, and everything from tossing an axe at the head of a large creature to swooping up the undead with a vicious attack lends a sense of weight and momentum to the game. Larger enemies - a staple of earlier series entries - also make an appearance, featuring both excellent cinematic and in-game animation.

Even more impressive are the cinematic sequences, which allow for pre-calculated displays of physics and destruction - running an enemy through the side of a mountain anyone? There's some impressive stuff on display here.

Character realisation is sensational in this game but ultimately, it's the environments that really steal the show. Early showings of God of War intentionally focused on the gorgeous snowy forests of Midgard but there is so much more here.

From the towering peaks to the smallest details, every inch of the world receives careful attention to detail. Look closely at any scene and it's easy to appreciate - every wooden beam, slab of stone and snarling tree branch is suitably rounded and realistic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 15:12
Stomme is, het gaat mij niet eens om het geld. Ik vind het vaak moeilijk naar mezelf te verantwoorden om een nieuw spel te kopen terwijl ik al tijden games als Origins, Persona 5 en Bloodbourne wil uitspelen. Mja als ik dan al die verhalen hoor over GoW dan begint het toch weer te kriebelen.

Merk wel dat ik niet teveel verhaal games naast elkaar moet spelen. Persona heb ik al ff niet meer gespeeld en laatst kwam ik er totaal niet meer in terwijl ik het wel een fantastische game vond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:43
God of war digital foundry performance test :

Pro 4K-Mode:
When using checkerboard 4K mode, the game does a reasonably good job of holding steady at 30 frames per second in most scenes, with even intense battles that pile on the visual effects sticking mostly to the target frame-rate with only small pockets of dropped frames. It's not quite perfect though, and some effects-heavy scene will see performance drop. Thankfully, this is more of an exception than the rule and most of the game delivers a stable 30 frames per second, but it's not a perfect lock.

Pro Performance-Mode:
Is performance mode the answer? Well, there's a significant increase in frame-rate when you trade in the vast pixel-count for standard 1080p. A stable 60 frames per second is off the table here and the frame-rate is left to run wild instead with noticeable judder. [...] The frame-rate averages in the mid to upper 40s most of the time during any skirmish while some of the quieter moments can jump up to or around 60fps. It's not our cup of tea [...]. As it is, it's a nice option then for those that prefer the fastest possible performance and don't mind the judder you get from uneven frame-rates on a 60Hz display.

Standard PS4-Mode:
Lastly, there is the base PlayStation 4, which is capped at 30fps and here, the level of performance is remarkably like the PS4 Pro with the higher resolution option engaged. Frame-rates generally hold steady at 30fps but there are dips in performance during specific sequences, which does reduce fluidity.

Als ik dit zo lees ga ik de performance modus wel testen maar zal denk toch voor 4k modus gaan.
Wel heel jammer want hoopte op echt in de buurt van 60. Naja helaas. Ps5 remaster op 4k/60 hopen dan :P

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 13-04-2018 12:34 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 19:37
v8power67 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:32:

Pro 4K-Mode:
When using checkerboard 4K mode, the game does a reasonably good job of holding steady at 30 frames per second in most scenes, with even intense battles that pile on the visual effects sticking mostly to the target frame-rate with only small pockets of dropped frames. It's not quite perfect though, and some effects-heavy scene will see performance drop. Thankfully, this is more of an exception than the rule and most of the game delivers a stable 30 frames per second, but it's not a perfect lock.

Pro Performance-Mode:
Is performance mode the answer? Well, there's a significant increase in frame-rate when you trade in the vast pixel-count for standard 1080p. A stable 60 frames per second is off the table here and the frame-rate is left to run wild instead with noticeable judder. [...] The frame-rate averages in the mid to upper 40s most of the time during any skirmish while some of the quieter moments can jump up to or around 60fps. It's not our cup of tea [...]. As it is, it's a nice option then for those that prefer the fastest possible performance and don't mind the judder you get from uneven frame-rates on a 60Hz display.

Standard PS4-Mode:
Lastly, there is the base PlayStation 4, which is capped at 30fps and here, the level of performance is remarkably like the PS4 Pro with the higher resolution option engaged. Frame-rates generally hold steady at 30fps but there are dips in performance during specific sequences, which does reduce fluidity.

Als ik dit zo lees ga ik de performance modus wel testen maar zal denk toch voor 4k modus gaan.
Wel heel jammer want hoopte op echt in de buurt van 60. Naja helaas. Ps5 remaster op 4k/60 hopen dan :P
Als de Sony PlayStation 5 backwards compatible wordt en er een Boostmode op zit, is een Remaster niet nodig. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@v8power67 Daar neig ik nu ook wel naar. Ik kan overigens niks vinden over een day one patch. Weet iemand of die gaat komen?

Edit: There should be as we can see some minor issues in performance and might have found new bugs since the game has gone gold. Also cory said they will be patching photo mode, and not sure it will be available on launch.

Bron: ResetERA

[ Voor 49% gewijzigd door bram1984 op 13-04-2018 12:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
Zit beetje door die digital foundry video te skippen.
Maar echt zo bizar hoe mooi deze game is.
En hoe knap dat dit gewoon 1080p draait op de originele ps4. En nagenoeg zelfde is als op de pro.
Als je dit ziet hebben we eigenlijk nog voorlopig geen nieuwe console nodig. Leuk dat de concurrentie 6tflops heeft maar ik zie daar gewoon niet het caliber game wat de 1st party van sony wel heeft.
En ja 3rd party komt ook niet in de buurt van dit caliber.
Tijdje geleden riepen steeds meer mensen dat singleplayer games dood zijn. Maar sony en ssm laten hier zien dat dit de grootste onzin is.
En ik als 90% singleplayer gamer ben daarom echt ontzettend blij met de weg die sony inslaat met de ps4 en 1st party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:27
v8power67 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:32:

Pro 4K-Mode:

Pro Performance-Mode:

Standard PS4-Mode:

Het pro-verschil valt me eigenlijk wel wat tegen. Zeker als de hogere FPS nadelig wordt ervaren. Zat te denken om misschien nog een Pro te halen voor de titels van dit jaar, maar misschien dat ik het dan uitstel tot Spider-Man er is (en wel voordeel biedt).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Martinspire schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:54:
[...]

Het pro-verschil valt me eigenlijk wel wat tegen. Zeker als de hogere FPS nadelig wordt ervaren. Zat te denken om misschien nog een Pro te halen voor de titels van dit jaar, maar misschien dat ik het dan uitstel tot Spider-Man er is (en wel voordeel biedt).
Als je een 4k tv hebt is de pro zeker beter dan base ps4. Logisch ook want 4k cb va 1080p zie je op een 4k tv vast wel.
Maar ze hebben idd echt heel erg hun best gedaan maximale uit de ps4 base te halen. Is natuurlijk wel de grootste doelgroep.
Persoonlijk had ik graag een 1080p modus met betere graphics gezien met 30fps lock.
Maar mag duidelijk zijn ps4 of ps4 pro deze game is gewoon ronduit belachelijk mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:54:
[...]

Mwah 1080p vs. 2160cb zie je denk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:00:
[...]

Mwah 1080p vs. 2160cb zie je denk ik wel.
Pcies mits op 4k tv. Met downsampled zie je het amper omdat de anti aliasing methode al zo goed is op base ps4 dat je dit niet echt ziet verbeteren op een 1080p tv als je dus pro vs base op 1080p vergelijkt.
Athans lijkt mij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cyrax0508
v8power67 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:48:
Zit beetje door die digital foundry video te skippen.
Maar echt zo bizar hoe mooi deze game is.
En hoe knap dat dit gewoon 1080p draait op de originele ps4. En nagenoeg zelfde is als op de pro.
Als je dit ziet hebben we eigenlijk nog voorlopig geen nieuwe console nodig. Leuk dat de concurrentie 6tflops heeft maar ik zie daar gewoon niet het caliber game wat de 1st party van sony wel heeft.
En ja 3rd party komt ook niet in de buurt van dit caliber.
Tijdje geleden riepen steeds meer mensen dat singleplayer games dood zijn. Maar sony en ssm laten hier zien dat dit de grootste onzin is.
En ik als 90% singleplayer gamer ben daarom echt ontzettend blij met de weg die sony inslaat met de ps4 en 1st party.
Ik heb zelfs het idee dat SP games weer echt in opkomst zijn, zeker op de PS4. Kijk naar de topgames van de laatste tijd zoals HZD en deze GoW. Persoonlijk ben ik ontzettend blij met Sony en hun 1st party games. Wat een gameconsole is de PS4 (pro), en dat komt vooral vanwege de games. Uiteindelijk is dat waar het om draait.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:16:
[...]

Ik heb zelfs het idee dat SP games weer echt in opkomst zijn, zeker op de PS4. Kijk naar de topgames van de laatste tijd zoals HZD en deze GoW. Persoonlijk ben ik ontzettend blij met Sony en hun 1st party games. Wat een gameconsole is de PS4 (pro), en dat komt vooral vanwege de games. Uiteindelijk is dat waar het om draait.
Wat mij betreft zijn ze nooit weggeweest en al helemaal niet bij Sony. Ik heb al jaren een backlog en speel vrijwel alleen maar singleplayer. Wel wat periodes CoD gedaan, maar niet heel lang. Maar hun output op dit moment is echt waanzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
bram1984 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:22:
[...]

Wat mij betreft zijn ze nooit weggeweest en al helemaal niet bij Sony. Ik heb al jaren een backlog en speel vrijwel alleen maar singleplayer. Wel wat periodes CoD gedaan, maar niet heel lang. Maar hun output op dit moment is echt waanzinnig.
True, true. Als men zich afvraagt waarom de PS4 zo'n enorm succes is, dan is dat echt niet alleen vanwege de faal in het begin bij MS met de One. Het zijn ook gewoon die absurde exclusives en dat zijn toch vaak gewoon SP games.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:22:
[...]

Inderdaad. Ik ben ook een voornamelijk singleplayer gamer en speel eigenlijk al sinds 2006 geen versus multiplayer meer. Maar het aanbod van singleplayer games is eerder toegenomen dan afgenomen. Nog nooit gehad dat ik geen game had om te spelen. Vind ook de kwaliteit van de singleplayer games vaak erg hoog!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Hoi, Ik hoor ook bij team Single Player! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En hoppa, weer gameplay beelden van, jawel (!), een singleplayer game ;) Een Souls-like...

Ik ga voor deze game toch minimaal de reviews afwachten. Schedule is al druk zat :9

En, oh God, deze is er ook nog...

Stiekum hoop ik dat hij erg goed wordt, maar andere kant ook niet, geen tijd om te spelen ...

[ Voor 28% gewijzigd door -SaveMe- op 13-04-2018 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

PlayStation Plus members, go head-to-head with DC's biggest heroes and villains in the Injustice 2 free weekend, live now on PS4:

https://store.playstation...05459_00-INJUSTICE2000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:39

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:05:
PlayStation Europe‏

PlayStation Plus members, go head-to-head with DC's biggest heroes and villains in the Injustice 2 free weekend, live now on PS4:

https://store.playstation...05459_00-INJUSTICE2000000
Zo 'free' is die niet voor mij. Is afgeprijsd van 39.99 naar 31.99, klopt er iets aan mijn kant niet?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Leoon.

Bij mij staat de knop optie: Gratis Demo Proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegean
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Leoon. schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:09:
[...]

Zo 'free' is die niet voor mij. Is afgeprijsd van 39.99 naar 31.99, klopt er iets aan mijn kant niet?
Ik denk dat je ingelogd moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:14:
@Leoon.

Bij mij staat de knop optie: Gratis Demo Proberen.
Aegean schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:17:
[...]

Ik denk dat je ingelogd moet zijn.
Je hebt helemaal gelijk, ik was niet ingelogd. Verder is de prijs om te kopen ook nog eens naar 23.99 geschoten. Kortinnngggg

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 21:22

SkyStreaker

Move on up!

jongf7 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:30:
[...]

Hij viel mij eerlijk gezegd wat tegen.
Daar bovenop meerdere vastlopers gehad waarna ik een flink stuk opnieuw moest doen en toen heb ik besloten hem even te laten liggen tot na wat patches.
Nu eerst GOW :*)
Dat heb ik dus ook en ik wou derhalve dat ik to h maar monsterhunter had gekocht.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ugh mijn zoon wil graag injustice 2 voor zijn verjaardag.......heb sowieso het spel even gedownload zodat hij dit weekend kan spelen (helaas voor hem is hij vrij druk al). maar met deze prijs wil ik hem al eigenlijk gelijk al meenemen, voor 50 tientjes dan de ultimate versie, is 10 euro duurden dan wat de base versie normaal kost en dan heb je gelijk al een vloot aan dlc chars.....decisions (hij is pas eind mei daadwerkelijk jarig)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmm, vastlopers met Ni No Kuni II ? Heb ik nog weinig van gehoord. Goed dat ik dan nog even het gewacht. Hopelijk wordt dat gepatched!

EDIT
Hmmmmm, nog meer first party exclusives coming ?? Zou kunnen...

[ Voor 40% gewijzigd door -SaveMe- op 13-04-2018 15:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Jasphur schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:53:
Hoi, Ik hoor ook bij team Single Player! :D
Single Player FTW!!! :P

Af en toe multiplayer, maar toch voornamelijk single player. Maar wat mis ik mijn PS4'tje... :'(

Hopelijk is die snel een keer gerepareerd.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:15
v8power67 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:48:
.

Da dag dat er geen single player games meer komen is de dag dat ik stop met gamen, ik doe echt nauwelijks multiplayer, die tijd heb ik echt gehad... laat mij maar lekker rond struinen in Horizon, Far Cry, GTA enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
-SaveMe- schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:36:
Hmmmm, vastlopers met Ni No Kuni II ? Heb ik nog weinig van gehoord. Goed dat ik dan nog even het gewacht. Hopelijk wordt dat gepatched!

EDIT
Hmmmmm, nog meer first party exclusives coming ?? Zou kunnen...
Ik las iets over dat ze Uncharted willen door ontwikkelen. En dat deze studio met de hulp van naughty dogs dit zou gaan en dat dan deze studio het overneemt.
Las ik op resetera en geen bron ervan meer. Maar zou dus dit kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
v8power67 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:57:
[...]

Als je een 4k tv hebt is de pro zeker beter dan base ps4. Logisch ook want 4k cb va 1080p zie je op een 4k tv vast wel.
Maar ze hebben idd echt heel erg hun best gedaan maximale uit de ps4 base te halen. Is natuurlijk wel de grootste doelgroep.
Persoonlijk had ik graag een 1080p modus met betere graphics gezien met 30fps lock.
Maar mag duidelijk zijn ps4 of ps4 pro deze game is gewoon ronduit belachelijk mooi.
Mja ik speel voorlopig nog gewoon 1080p. Speel ook op een PC-monitor en dat zal nog wel de komende jaren blijven. Wil hem pas inruilen voor 4K (of iets dergelijks) als HDR fatsoenlijk werkt en betaalbaar is. Ik ga geen 500+ euro voor een monitor uitgeven als het verschil maar marginaal is namelijk.

Gezien ik ook al een Xbox One X heb (gezien het verschil bij Xbox met games wat groter is met de normale X1), vind ik het voorlopig dan ook nog niet echt waard. Net als Horizon verwacht ik bij GOW gewoon prima graphics waar ik niet zit met "had ik nu maar een betere console".

Overigens weet ik nog steeds niet of ik GOW ga halen. Blijft gewoon niet mijn type games en heb eigenlijk ook nooit wat met deze serie gehad (tuurlijk, het is weer helemaal nieuw, maar toch). En vooralsnog vind ik dat de media wel heel hard op de hype-train mee gaat en objectiviteit weer ver te zoeken is. Het komt bij mij weer hetzelfde over als toen de laatste Zelda uit kwam. Allemaal zitten ze weer te kwijlen en iedereen die wel wat cynischer is, krijgt de wind van voren.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 13-04-2018 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
bram1984 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:56:

Dit was misschien wel mijn beste aankoop bij release (door fout iets goedkoper op de kop getikt en toen door de fout nog de DLC gratis erbij gekregen). Heb mij enorm vermaakt met deze game en vervolgens begonnen met een vriend aan de tweede playthrough. Nu aangekomen bij de DLC weer.

Als alleen het vervolg aangekondigd wordt op E3 ben ik al tevreden met dit jaar. :+

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@v8power67 Toe-val-lig ook ergens een heel klein geruchtje gehoord over een expansion (oja, dat heet DLC tegenwoordig) voor GTA V? Ik heb mij toen met 'The lost and Damned' en 'The ballad of Gay Tony' voor GTA IV zo onwijs goed vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Jasphur schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:55:
@v8power67 Toe-val-lig ook ergens een heel klein geruchtje gehoord over een expansion (oja, dat heet DLC tegenwoordig) voor GTA V? Ik heb mij toen met 'The lost and Damned' en 'The ballad of Gay Tony' voor GTA IV zo onwijs goed vermaakt.
ga er nou maar niet vanuit, anders had die er inmiddels wel geweest hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:53:
[...]

Mja ik speel voorlopig nog gewoon 1080p. Speel ook op een PC-monitor en dat zal nog wel de komende jaren blijven. Wil hem pas inruilen voor 4K (of iets dergelijks) als HDR fatsoenlijk werkt en betaalbaar is. Ik ga geen 500+ euro voor een monitor uitgeven als het verschil maar marginaal is namelijk.

Gezien ik ook al een Xbox One X heb (gezien het verschil bij Xbox met games wat groter is met de normale X1), vind ik het voorlopig dan ook nog niet echt waard. Net als Horizon verwacht ik bij GOW gewoon prima graphics waar ik niet zit met "had ik nu maar een betere console".

Overigens weet ik nog steeds niet of ik GOW ga halen. Blijft gewoon niet mijn type games en heb eigenlijk ook nooit wat met deze serie gehad (tuurlijk, het is weer helemaal nieuw, maar toch). En vooralsnog vind ik dat de media wel heel hard op de hype-train mee gaat en objectiviteit weer ver te zoeken is. Het komt bij mij weer hetzelfde over als toen de laatste Zelda uit kwam. Allemaal zitten ze weer te kwijlen en iedereen die wel wat cynischer is, krijgt de wind van voren.
Had dat dus ook met de Pro naar de X, daarom heb ik de Xbox One X ook weer verkocht omdat ik toch niet helemaal overdonderd was.

Maar vertel objectiviteit weer ver te zoeken? de media is nu eenmaal enthousiast, lijkt mij dat dit gewoon moet kunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kartale
DigitalError schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:56:
[...]

Ik denk dat er eerder gewoon een nieuw deel wordt aangekondigd dan een SP expansion. Die fase zijn we denk ik nu inmiddels wel voorbij na 33 MP dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
DigitalError schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:56:
[...]

:'(

@Kartale Daarom juist een expansion voor SP. Verander die Heists met andere gamers naar AI, bouw er een tof (klein) verhaal omheen en klaar. (Ja, ik begrijp dat het niet zo simpel ligt, maar toch.).

[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 13-04-2018 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kartale schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:54:
[...]

Dit was misschien wel mijn beste aankoop bij release (door fout iets goedkoper op de kop getikt en toen door de fout nog de DLC gratis erbij gekregen). Heb mij enorm vermaakt met deze game en vervolgens begonnen met een vriend aan de tweede playthrough. Nu aangekomen bij de DLC weer.

Als alleen het vervolg aangekondigd wordt op E3 ben ik al tevreden met dit jaar. :+
Haha ja dat weet ik nog. Was toch iets met een Amerikaanse winkel? Volgens mij verkochten ze de season pass voor 20 dollar en als je die aanschafte, kon je de complete game downloaden. Ik heb daar toen ook gebruik van gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kartale
bram1984 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:04:
[...]

Haha ja dat weet ik nog. Was toch iets met een Amerikaanse winkel? Volgens mij verkochten ze de season pass voor 20 dollar en als je die aanschafte, kon je de complete game downloaden. Ik heb daar toen ook gebruik van gemaakt.
Exactly! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb een vraagje over TV calibratie ifv PS4. Bij Bloodborne (ja, ik ga het dus toch eens proberen :)) kun je in het begin het beeld calibreren en krijg je een slider die je zodanig moet zetten dat je het linker beeld ziet, maar het rechter beeld niet.
Echter, zelfs met de slider op donkerst, blijf ik gewoon dat beeld zien, en ook op mijn TV mag ik instellen wat ik wil, ik blijf gewoon dat beeld zien. Is dit normaal, of trekken jullie je niets aan van calibratie ? Die manier van calibreren waarbij je in het rechtse beeld niets meer mag zien, lijkt mij op het calibreren om blacker-than-black niet te zien. Als het ook dat is, dan is er iets mis met de instelling van mijn TV dat ik het blijkbaar toch zie... Anderzijds weet ik niet of games überhaupt blacker-than-black kunnen genereren als de PS4 dus ingesteld staat voor 'RGB Limited' in HDMI (bij 'RGB Full' bestaat er zelfs geen blacker-than-black).
Dus vroeg me af of jullie dus wel dat calibreren kunnen doen zodat je rechts niets meer ziet.

(PS: dit is op een nieuwe 4K TV... ik weet zelfs niet eens of RGB Limited vs Full van toepassing is op 4K, en of je daar dus ook blacker-than-black hebt... Indien niet, snap ik zelfs niet wat die Bloodborne calibratie doet).

[ Voor 10% gewijzigd door Twixie op 13-04-2018 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:21:
Heb een vraagje over TV calibratie ifv PS4. Bij Bloodborne (ja, ik ga het dus toch eens proberen :)) kun je in het begin het beeld calibreren en krijg je een slider die je zodanig moet zetten dat je het linker beeld ziet, maar het rechter beeld niet.
Echter, zelfs met de slider op donkerst, blijf ik gewoon dat beeld zien, en ook op mijn TV mag ik instellen wat ik wil, ik blijf gewoon dat beeld zien. Is dit normaal, of trekken jullie je niets aan van calibratie ? Die manier van calibreren waarbij je in het rechtse beeld niets meer mag zien, lijkt mij op het calibreren om blacker-than-black niet te zien. Als het ook dat is, dan is er iets mis met de instelling van mijn TV dat ik het blijkbaar toch zie... Anderzijds weet ik niet of games überhaupt blacker-than-black kunnen genereren als de PS4 dus ingesteld staat voor 'RGB Limited' in HDMI (bij 'RGB Full' bestaat er zelfs geen blacker-than-black).
Dus vroeg me af of jullie dus wel dat calibreren kunnen doen zodat je rechts niets meer ziet.

(PS: dit is op een nieuwe 4K TV... ik weet zelfs niet eens of RGB Limited vs Full van toepassing is op 4K, en of je daar dus ook blacker-than-black hebt... Indien niet, snap ik zelfs niet wat die Bloodborne calibratie doet).
Ik kan me niet herinneren dat ik me daar heel druk om heb gemaakt. Het belangrijkste lijkt me hoe het spel er zelf uitziet. Ik zou daar eens wat mee vogelen. Die slider kun je als het goed is weer in het options menu oproepen om zo wat te spelen met de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:59:
[...]

:'(

@Kartale Daarom juist een expansion voor SP. Verander die Heists met andere gamers naar AI, bouw er een tof (klein) verhaal omheen en klaar. (Ja, ik begrijp dat het niet zo simpel ligt, maar toch.).
Ze hebben het juist precies andersom gedaan, de doomsday heists waren bedoeld voor de SP maar gezien het succes van online, juist omgezet om online te kunnen spelen.
Dat zullen ze bij verdere DLC ook doen, dat levert veel meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:32:
[...]

Ze hebben het juist precies andersom gedaan, de doomsday heists waren bedoeld voor de SP maar gezien het succes van online, juist omgezet om online te kunnen spelen.
Dat zullen ze bij verdere DLC ook doen, dat levert veel meer op.
Volgens mij waren heists als sinds release van de ps3 versie beloofd voor online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Aangezien ik sinds een week de pro heb met fifa 18 en f1 2017 die 'nieuw' zijn. Wat voor spellen moet ik 2e hands halen die de pro benutten? Dus spellen die nu voor paar tientjes op te halen zijn..

Zijn dat dan spellen zoals deze:

- Horizon zero dawn
- Uncharted 4 the lost legacy
- Witcher 3
- skyrim (geen idee of die er echt echt echt mooi uit ziet)

Of mis ik nu echte klassiekers die er super mooi uit zien?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Leoon. schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:41:
Aangezien ik sinds een week de pro heb met fifa 18 en f1 2017 die 'nieuw' zijn. Wat voor spellen moet ik 2e hands halen die de pro benutten? Dus spellen die nu voor paar tientjes op te halen zijn..

- Horizon zero dawn
- Witcher 3

That's You.

Instaklassieker die iedere rechtgeaarde PS4 bezitter moet hebben. Voor en door Eckten Gamerts 8)

En natuurlijk het spel "Performance & Stability". Een first party game die continu updates krijgt van Sony :Y

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

- Horizon zero dawn
- Witcher 3

Het zou crimineel zijn als je God of war niet meteen haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

- Horizon zero dawn
- Witcher 3

The Last of Us, Uncharted 4 (maingame), Bloodborne, Ratchet & Clank. En mocht je het plan hebben ooit VR te halen, zou ik Skyrim daarmee spelen, net als RE7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

- Horizon zero dawn
- Witcher 3

Welkom bij de club! Waarom vraag je specifiek om spellen die er super mooi uitzien? :)

Oh en uiteraard mijn lijstje met games die je niet mag missen: RiME, Final Fantasy XII en XV (probeer deze nou maar gewoon), Dirt 4, GT sport (moet ik ook nog kopen), Crash Bandicoot!!

[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 13-04-2018 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@Verwijderd OMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:32

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Wauw wat ziet dat er vet uit!

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Jasphur schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:52:
[...]

Welkom bij de club! Waarom vraag je specifiek om spellen die er super mooi uitzien? :)

Oh en uiteraard mijn lijstje met games die je niet mag missen: RiME, Final Fantasy XII en XV (probeer deze nou maar gewoon), Dirt 4, GT sport (moet ik ook nog kopen), Crash Bandicoot!!
Omdat ik net ook een nieuwe tv heb gekocht waar ik nu dus ook de formule 1 op kan kijken, hey @Jasphur ;)

Een 65 inch xe9305 is de tv. Dacht als ik oude klassiekers ga spelen die er bruut uit zien, ben ik even zoet. God of War gaat er wel komen, alleen niet direct

Crash bandicoot heb ik al in m'n collectie. Vroegah helemaal grijs gespeeld, nu gekocht voor m'n vriendin en beetje voor mijzelf. Ik help als ze niet verder komt!

[ Voor 11% gewijzigd door Oekol op 13-04-2018 17:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:41
Totaal onrealistisch! :Wie loopt er nou met zo weinig kleren door de sneeuw?

Denk toch dat ik het spel maar gelijk op release ga halen. Wat ik dan nog af moet maken in HZD komt later wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel ongeveer net zoveel singelplayer als multiplayer games. Natuurlijk kunnen multiplayer games mooie momenten opleveren, helemaal als je met vrienden speelt. Maar games ervaren als nier automata, the witcher 3, bloodborne en horizon zero dawn vind ik nog beter. Ben daarom zo blij met de ps4 beide ervaringen biedt die ik allebei niet wil missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hoe anders is dat dan Horizon Zero Dawn of iets als Tomb Raider (al dan niet de laatste)?

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 13-04-2018 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:08:
[...]
Een 65 inch xe9305 is de tv.
Grappig, net dezelfde gekocht 2 weken terug. Of wacht, ben jij ook niet actief op die Sony thread ? :)
Overigens, als je games zoekt : Resogun is een oude (gratis met PS+) game die sinds een paar maand ook 4K+HDR supporteert en er werkelijk fantastisch uitziet.

[ Voor 24% gewijzigd door Twixie op 13-04-2018 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Twixie schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:27:
[...]

Grappig, net dezelfde gekocht 2 weken terug. Of wacht, ben jij ook niet actief op die Sony thread ? :)
Overigens, als je games zoekt : Resogun is een oude (gratis met PS+) game die sinds een paar maand ook 4K+HDR supporteert en er werkelijk fantastisch uitziet.
HI @Twixie ja we komen allemaal elkaar tegen in verschillende threads. Las je berichtje vanmorgen in het Sony topic. Zal hem downloaden, goeie tip! Vanavond de tv uit de doos halen en samen met m'n vriendin op plaats tillen.

Denk dat je trouwens ps now bedoelt ipv +? Bij mij is die niet gratis namelijk maar 13 euro.

Horizon zero dawn kan ik lenen van vriend. Gezien het bericht hierboven maar doen. Ziet er bruut uit!

[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 13-04-2018 18:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:27:
[...]

Hoe anders is dat dan Horizon Zero Dawn of iets als Tomb Raider (al dan niet de laatste)?
Vergelijkbaar met HZD inderdaad, hoewel dit er iets meer "poederig" uitziet. Ik vind het wel aanzienlijk mooier dan in RotTR. Maar boeiend, alle 3 die games zien er gruwelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:53
Met welke engine is GoW eigenlijk gemaakt?
Zal wel een engine van Santa Monica zelf zijn?
Maar het zou me niet verbazen als er veel elementen worden uitgewisseld tussen Santa Monica en Naughty Dog. Het zijn toch erg gelijkaardige zusterstudio's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
je weet dat je de verkeerde bram tagged? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
PS4 Pro delivers!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:33:
[...]
Denk dat je trouwens ps now bedoelt ipv +? Bij mij is die niet gratis namelijk maar 13 euro.
Bedoelde wel degelijk PS+. Resogun is ooit een van de maandelijkse games geweest, maar da’s al vrij lang geleden, denk ik. Wellicht had jij nog geen PS+ toen.
EDIT: oei, zeer lang geleden zelfs. Resogun was de eerste PS4 game die in de maandelijkse games kwam, in november 2013.

[ Voor 13% gewijzigd door Twixie op 13-04-2018 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
lennox-06 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:49:
[...]

op papier lijkt het niets, maar drops tussen 58-60fps zijn echt een hel. het lichte gestotter verstoort de gameplay enorm.
Wellicht komt er nog een Day 1 patch die er nu nog niet is heh, alhoewel ik die niet van 40fps naar 60fps zie gaan, wel zie ik de paar drops op 30fps wel oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Twixie schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:45:
[...]

Bedoelde wel degelijk PS+. Resogun is ooit een van de maandelijkse games geweest, maar da’s al vrij lang geleden, denk ik. Wellicht had jij nog geen PS+ toen.
EDIT: oei, zeer lang geleden zelfs. Resogun was de eerste PS4 game die in de maandelijkse games kwam, in november 2013.
Toen had ik al wel ps+, maar is het niet zo dat je ze in je bibliotheek moet zetten en dan altijd nog kan downloaden. Maar als je dat niet hebt gedaan en de maand is voorbij dat je hem niet meer binnen kan hengelen? Dacht dat het zoiets was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Leoon. schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 19:03:
[...]

Toen had ik al wel ps+, maar is het niet zo dat je ze in je bibliotheek moet zetten en dan altijd nog kan downloaden. Maar als je dat niet hebt gedaan en de maand is voorbij dat je hem niet meer binnen kan hengelen? Dacht dat het zoiets was.
Klopt idd..

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Best wel een vervelende regel eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, is een idioot systeem. Gelukkig wist ik wel dat je ze moest 'aankopen' (via de website store.playstation.com) en deed ik dat ook al direct voor alle PS4 games, zelfs al had ik nog geen PS4. Toen ik er 2 jaar later dan uiteindelijk een kocht, had ik al gelijk een enorme hoop games :).

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 13-04-2018 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Leoon. schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 19:31:
[...]

Best wel een vervelende regel eigenlijk :+
tja, als je al niet eens 1x in de 30 dagen 3 minuten tijd hebt om die shit aan te klikken in de store 8)7 dan heb je ook geen tijd om te gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

DigitalError schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:21:
[...]

tja, als je al niet eens 1x in de 30 dagen 3 minuten tijd hebt om die shit aan te klikken in de store 8)7 dan heb je ook geen tijd om te gamen :+
Dit kun je op zoveel dingen in het leven zeggen. Mag je een extra agenda bijhouden voor dit soort dingen :9

@Twixie hoe zeg je dat nou? Geen ps4, wel ps plus waar je voor betaalde en daardoor die spellen kon downloaden?

[ Voor 13% gewijzigd door Oekol op 13-04-2018 20:26 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leoon. schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:21:
[...]
@Twixie hoe zeg je dat nou? Geen ps4, wel ps plus waar je voor betaalde en daardoor die spellen kon downloaden?
Ja, had wel een PS3 waarvoor ik PS+ gekocht had voor de gratis spellen. Ik wist echter wel af dat je de games moest 'kopen'. Dus ik ging gewoon elke maand in de PS Store via de website en kocht daar telkens alle gratis spellen, zonder ze echter te downloaden. Dus ook de Vita en PS4 spellen. Zo heb ik ondertussen blijkbaar ook al 166 Vita spellen maar dus nog geen console :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DatTTfGX4AAI0nA.jpg:large

Shenmue 1 & 2 aangekondigd voor PS4, zelf heb ik de game vroeger weleens even gespeeld op de Dreamcast bij een vriend, echt een hele toffe game.

Nog meer Shenmue liefhebbers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:15
@Origins Dreamcast *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 22:42
Godver, vind een Ps4 pro overkill als je al een One X en een Switch hebt staan.

Maar damn, GoW doet me echt aan het twijfelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sefaex
Silversin schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 09:58:

One X verkopen en Pro halen
Puur voor de exclusives.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:17
2e hands kopen en daarna verkopen? ;) Dat ga ik misschien aan het einde van het jaar doen voor Spider-Man. :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

Mja, heb nu een 360 en ga die inwisselen voor een Xbox one uit 2014 voor €100. Kan ik mijn gehele Assassin's Creed collectie tot Black Flag mooi blijven spelen. Idem voor RDR, LA Noire en zo nog wat games. Mijn PS4 pro heb ik vooral voor Uncharted, Horizon plus nog tig games. Maar een switch vind ik in deze pas echt overkill om die ook nog te halen. Hangt maar net van je eigen situatie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Joosie200 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 10:22:
[...]

Mja, heb nu een 360 en ga die inwisselen voor een Xbox one uit 2014 voor €100. Kan ik mijn gehele Assassin's Creed collectie tot Black Flag mooi blijven spelen. Idem voor RDR, LA Noire en zo nog wat games. Mijn PS4 pro heb ik vooral voor Uncharted, Horizon plus nog tig games. Maar een switch vind ik in deze pas echt overkill om die ook nog te halen. Hangt maar net van je eigen situatie af.
Nintendo heeft altijd vette exclusives

Ik zou gaan voor een Switch + Xbox of PS4

Switch + Xbox + PS4 is idd best overkill

Ik vind de keuze tussen een PS4 of Xbox erg makkelijk. MS heeft Sea of Thieves, Sony heeft God of War (en tig andere vette exclusives). :D

Maar goed, misschien denken sommige mensen daar anders overs.

P.S. Cuphead is wel erg vet. Maar die kun je ook op je PC spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 14-04-2018 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sefaex schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 10:03:
[...]

One X verkopen en Pro halen
Puur voor de exclusives.

:D
Precies wat ik wilde zeggen.De One X is overkill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 10:31:
[...]

Precies wat ik wilde zeggen.De One X is overkill ;)
So true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Sefaex schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 10:30:
[...]
Nintendo heeft altijd vette exclusives

Ik zou gaan voor een Switch + Xbox of PS4
Klopt, Nintendo heeft zat exclusives. Maar na de snes, N64, Gamecube en Wii heb ik lang genoeg Nintendo exclusives gespeeld. Plus een switch scoor je niet zo snel even voor erbij voor €100 tot €200. Een Xbox one 500GB of PS4 slim 500GB wel als je goed zoekt. Zou best wel een switch willen hebben om eens de nieuwe Zelda te kunnen spelen, maar niet door nog eens €300 of meer daar kwijt voor te zijn.

Vond ik de pro halen toch een betere deal. Kan ik Horizon, Uncharted meteen spelen en mocht ik willen God of War of Spiderman ook nog. Ten tijde van de Wii was het wel anders. Die kon je mooi goedkoop op de kop tikken want echt elk huishouden zowat had hem wel even in huis.

Met alleen een switch mis je weer tig toffe games. Daarom is mijn PS4 pro nu mijn hoofdconsole. Zat Xbox titels zijn er ook voor de pc. Laat ik die nu ook thuis hebben staan. Sea of Thieves lijkt me geweldig maar daar wacht ik wel een leuke Steam sale voor af. En zo mis ik maar weinig aan games. En de games die ik dan toch mis hebben mijn interesse bij voorbaat niet eens. Dus of ik daar nu zoveel voor misloop? Bij consoles blijft toch de primaire keuze; welke games wil je spelen. Betere online diensten, controller ed vind ik maar randzaken. Speel net zo goed/slecht met een Xbox controller of Dualshock 4 in mijn handen. En Xbox live gold en PS+ kan mij als single player sowieso al niet interesseren dus vormt geen selectiecriterium voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Laatst online: 10:29

Mwa, wij hebben hier ook grootste gedeelte van de consoles. PS4 Pro, Xbox One S, Switch, Wii, 3DS, PC.
PS4 heb ik enkel gekocht voor Horizon Zero dawn en nu ga ik er GoW op spelen.

Prima toch als je het kan missen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Aschtra Waar speel je multiplatform op dan?

Edit: Ah, PC zag ik over het hoofd.

Tja als je er een PS4 bij zet, dan is eerder de Xbox overkill, tenzij je veel geeft om BC en de snellere hardware. Qua nieuwe games ga je niet zo heel veel missen.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 14-04-2018 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Laatst online: 10:29
bram1984 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 12:37:
@Aschtra Waar speel je multiplatform op dan?

[...]

Tja als je er een PS4 bij zet, dan is eerder de Xbox overkill, tenzij je veel geeft om BC en de snellere hardware. Qua nieuwe games ga je niet zo heel veel missen.
Ik game 90% van de tijd op PC, de Switch is van 'mij' (als in ik volledig betaald), al zit mijn vriendin er meer op dan mij, véél meer. De PS4 pro is ook van mij en speel ik alleen HZD en Samurai Warriors op, Xbox one S is van mijn vriendin en speel ik totaal niet op.

ah ik zag je edit te laat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Welke Brabanders hier zorgen ervoor dat ik niet hoger kom dan plek 21?? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IamaKUW287xAzlcDFzKGQRvz/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Als je al een PS4 hebt vind ik een Pro vooralsnog overkill. Games halen er niet significant betere prestaties uit (zoals bij Xbox wel het geval is). Dan zou ik inderdaad eerder een Switch erbij halen. Al moet ik zeggen dat als je puur gaat kijken naar exclusives, het voor allemaal net wat te weinig is om daarvoor speciaal een systeem te halen als je al een ander systeem in huis hebt staan (of de niet Pro variant). Switch moet het nu vooral hebben van Mario en Zelda, de rest is nog niet zo heel bijzonder (of het moet net je ding zijn). Xbox heeft momenteel ook geen geweldige exclusives (we duimen voor de E3 natuurlijk, maar Sea of Thieves en de huidige staat van PUBG gaan de wedstrijd niet winnen). PS4 gaat wel lekker en er komt nog het 1 en ander aan, maar voor mij persoonlijk staat alleen Spider-Man op de planning. GOW haal ik wel als ie in de voor de helft in de aanbieding is (heb nog genoeg anders te doen en vind hem toch niet echt mijn ding). Dan heb je nog een heleboel Aziatische meuk die de meeste Europeanen toch niet kan bekoren (en slechts een enkeling in dit topic naar uitkijkt).

Van TLOU2 verwacht ik eigenlijk niet dat ie dit jaar gaat halen, maar wie weet. Days Gone heeft 2018 al niet meer gehaald. Detroit Become Human lijkt me wel weer tof. En verder staat alles voor 2019 of later op de planning. Dus zo heel druk wordt het qua exclusives nou ook weer niet. En gezien er momenteel nog geen mooie aanbieding voor de PS4 Pro is, laat ik die wel gaan. Die God Of War Bundle is even duur als PS4 Pro + losse game, dus niet echt interessant (tenzij je die custom look mooi vind natuurlijk). Overigens zie ik nog wel een bundel met GT Sport die wel goedkoper is (410), maar die game heb ik al :')

Ik hou in ieder geval nog even de boot af wbt Pro want ik heb genoeg andere games en platformen om uit de voeten te kunnen, maar natuurlijk is dit niet voor iedereen zo.

Pagina: 1 ... 96 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)