Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Okay ik hap.

Shadow Of the Collussus (is reeds uit)
Ni No Kuni II (is reeds uit)
God of War
Detroit Become Human
Spiderman
Yakuza 6
Death Stranding (?)

En dan heb ik nog wel wat Aziatische "meuk" weggelaten.

Lol niet druk? ik vind dit aardig wat games voor Playstation exclusives in 2018.. maar goed als je kijkt naar bijv de concurrent stelt zo een lijstje inderdaad niet zo heel veel voor qua drukte met exclusives :).

Tevens begrijp ik je opmerking niet betreft GoW, het is niet je ding, maar je haalt hem wel als hij de helft van de prijs is. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Origins op 14-04-2018 14:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09 19:22
Jasphur schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:36:
Welke Brabanders hier zorgen ervoor dat ik niet hoger kom dan plek 21?? :P

[afbeelding]
Waarschijnlijk is mijn zoon van 9 er 1 van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:02
bukkum schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 15:12:
[...]

Respect voor je zoontje.. verdomd pittig spel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:42
Martinspire schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:43:
[...]

Als je al een PS4 hebt vind ik een Pro vooralsnog overkill.
Had destijds een Ps4 gehaald om Bloodborne te spelen, en daarna alleen maar stof zitten happen. Uiteindelijk verkocht. Dus zit nu zonder.

Ben bang dat hetzelfde gaat gebeuren als ik een Pro ga aanschaffen voor GoW. Maar de game ziet er wel mega gruwelijk uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
bukkum schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 15:12:
[...]

Ik buig diep voor uw zoon.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 21:44
Silversin schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:02:
[...]

Had destijds een Ps4 gehaald om Bloodborne te spelen, en daarna alleen maar stof zitten happen. Uiteindelijk verkocht. Dus zit nu zonder.

Ben bang dat hetzelfde gaat gebeuren als ik een Pro ga aanschaffen voor GoW. Maar de game ziet er wel mega gruwelijk uit :P
Je doet alsof dit een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 14:55
Godverdorie denk je alle item locations gehad te hebben door zorgvuldig om te gaan met alle chests 100% zeker te hebben gehad, heb je de laatste pop'd de trophy niet. Dus nu kan ik nog een keer Knack spelen, al is t op easy maar heb er echt geen zin in na 3 playthroughs zo onderhand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
SpeedyNick schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 17:53:
[...]

Respect voor je zoontje.. verdomd pittig spel :X
Welk spel hebben we het over?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:02
Trackmania Turbo ;) De demon souls van de racers :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Roybs schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:32:
Godverdorie denk je alle item locations gehad te hebben door zorgvuldig om te gaan met alle chests 100% zeker te hebben gehad, heb je de laatste pop'd de trophy niet. Dus nu kan ik nog een keer Knack spelen, al is t op easy maar heb er echt geen zin in na 3 playthroughs zo onderhand...
Het blijft een bijzonder fenomeen dat mensen games tegen hun zin spelen voor een digitaal wisselbekertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Permanent record bedoel je. ;)

Maar het is iets wat je leuk vind of niet, niemand vind grinden leuk. Maar trophies en achievements halen vinden veel mensen wel leuk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Jasphur schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:36:
Welke Brabanders hier zorgen ervoor dat ik niet hoger kom dan plek 21?? :P

[afbeelding]
@dvdkiwi , op zeker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HeyGGL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-08-2024
Origins schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:41:
[afbeelding]

Shenmue 1 & 2 aangekondigd voor PS4, zelf heb ik de game vroeger weleens even gespeeld op de Dreamcast bij een vriend, echt een hele toffe game.

Nog meer Shenmue liefhebbers?
Mega liefhebber hier! Wat een nieuws :-) Shenmue was voor mij de reden om een Dreamcast aan te schaffen als jonge tiener. Maanden mijn krantjewijkje moeten lopen voor de console en game. Volgens mij was ik toen ruim 1000,- gulden kwijt.

De game heeft toen heel veel voor mij betekend. Het bizarre is, ik liet vandaag op YouTube shenmue zien aan mijn vriendin, kom ik dit nieuwsbericht tegen.. wat een toeval!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 19:00
Origins schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:05:
Okay ik hap.

Shadow Of the Collussus (is reeds uit)
Ni No Kuni II (is reeds uit)
God of War
Detroit Become Human
Spiderman
Yakuza 6
Death Stranding (?)

En dan heb ik nog wel wat Aziatische "meuk" weggelaten.
Allereerst: Death Stranding gaat 2018 dus echt nooit halen. Yakuza is toch al van eind 2016?

Overigens staat Shadow of the Collussus nog te wachten om verder te gaan, maar op de 1 of andere manier kan ik daar niet inkomen net als dat het me bij The Last Guardian niet lukte (zal de verouderde controls zijn mogelijk).

Anyways, Ni No Kuni, Yakuza en Death Stranding zijn games die ik hier nooit ga spelen. Dat soort games heeft me nooit getrokken. Ik schaar die zelf ook onder Aziatische titels (meuk is persoonlijk, til daar even niet te zwaar aan) trouwens. Dus dan is voor mij het lijstje gewoon een stuk korter. Verder prima, ik vermaak me wel. Maar geeft minder noodzaak aan een Pro-upgrade.
Lol niet druk? ik vind dit aardig wat games voor Playstation exclusives in 2018.. maar goed als je kijkt naar bijv de concurrent stelt zo een lijstje inderdaad niet zo heel veel voor qua drukte met exclusives :).
Ik zeg al: Sony heeft zijn huiswerk het beste voor elkaar momenteel. Maar het ging me ook meer om het wel of niet halen van een Pro ten opzichte van een andere console. De normale PS4 doet het nog zo goed (iets waar Horizon me wel al van wist te overtuigen) dat ik de upgrade het geld niet waard vind en je op de lange termijn meer haalt uit een extra console dan een upgrade. Als je ziet dat de Pro voor een titel als GoW geen 60 vs 30 fps haalt (al vraag ik me nog steeds af of dit ook voor 1080p geldt) dan lijkt het me niet heel spannend.
Tevens begrijp ik je opmerking niet betreft GoW, het is niet je ding, maar je haalt hem wel als hij de helft van de prijs is. 8)7
Mja het is momenteel de reviews die me overtuigen om het spel toch wel de kans te geven gezien het toch meer hack & slash is en iets minder Boodbourne. Al heb ik nog steeds niks met het vechten van monsters, maar dat lijkt niet de hoofdmoot te zijn. En dergelijke games wil ik nog wel eens voor het verhaal spelen (dit soort filmische ervaringen zijn dan weer wel tof)

Een Spider-Man kan ik echter spelen voor zowel het verhaal, als de sfeer en setting als de combat, waardoor ik er dus meer voldoening uit haal en ik het eerder 70 euro waard vind. Voor een mogelijke teleurstelling (vanwege persoonlijke redenen) vind ik dat wel wat teveel aan het worden. Heb alleen nu een te dure auto om ook nog dit soort dingen te blijven bekostigen, dus vandaar dat ik nu wat in hou ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 15 april 2018 @ 02:03:
[...]
Allereerst: Death Stranding gaat 2018 dus echt nooit halen. Yakuza is toch al van eind 2016?
Daarom zet ik er ook een vraagteken achter, ik weet ook niet waar ze hem er tussen willen proppen, maar het is mogelijk.
Yakuza 6 is al een tijdje uit in Japan, maar krijgt dinsdag een westerse release.
Anyways, Ni No Kuni, Yakuza en Death Stranding zijn games die ik hier nooit ga spelen. Dat soort games heeft me nooit getrokken. Ik schaar die zelf ook onder Aziatische titels (meuk is persoonlijk, til daar even niet te zwaar aan) trouwens. Dus dan is voor mij het lijstje gewoon een stuk korter. Verder prima, ik vermaak me wel. Maar geeft minder noodzaak aan een Pro-upgrade.
Dat is prima en ook absoluut geen probleem, dat jij het niets aan vind betekent niet dat het lijsje wat minder druk is :)
Ik zeg al: Sony heeft zijn huiswerk het beste voor elkaar momenteel. Maar het ging me ook meer om het wel of niet halen van een Pro ten opzichte van een andere console. De normale PS4 doet het nog zo goed (iets waar Horizon me wel al van wist te overtuigen) dat ik de upgrade het geld niet waard vind en je op de lange termijn meer haalt uit een extra console dan een upgrade. Als je ziet dat de Pro voor een titel als GoW geen 60 vs 30 fps haalt (al vraag ik me nog steeds af of dit ook voor 1080p geldt) dan lijkt het me niet heel spannend.
Ik ben eerlijk gezegd veel blijer met mijn PS PRO dan met de PS4, ik merkte dat veel games er zeker beter uitzagen en dan met name de exclusieve games.

Een game HZD en God Of war heeft verschillende mogelijkheden om de game te spelen, iets wat voor mij erg belangrijk is, buiten het feit dat de game er gewoonweg prachtig uitzien op de PRO.

Dat was een beetje ook het dingetje met de X die ik na een maand al weer verkocht heb, omdat ik vond dat de multiplats grafisch nooit echt een waanzinnig verschil kunnen maken op de consoles, ik was totaal niet onder de indruk.
Vervolgens stond die console na een week al weer 3 weken eigenlijk stof te happen, en met het idee in het achterhoofd dat de exclusieve titels op de Xbox gewoonweg niet boeiend zijn, heb ik de console echt snel weer verkocht.

(Gelukkig heeft de Xbox One X mij geen stuiver gekost, enkel meer opgeleverd)

Ik snap je en het is ook niet niets zo een bedrag, maar je twijfelt nu al behoorlijk erg, en dit heb je ook wel laten merken, ik zou het als ik jou was ook absoluut niet doen.
Zeker niet voor bijvoorbeeld maar een game.
Mja het is momenteel de reviews die me overtuigen om het spel toch wel de kans te geven gezien het toch meer hack & slash is en iets minder Boodbourne. Al heb ik nog steeds niks met het vechten van monsters, maar dat lijkt niet de hoofdmoot te zijn. En dergelijke games wil ik nog wel eens voor het verhaal spelen (dit soort filmische ervaringen zijn dan weer wel tof)

Een Spider-Man kan ik echter spelen voor zowel het verhaal, als de sfeer en setting als de combat, waardoor ik er dus meer voldoening uit haal en ik het eerder 70 euro waard vind. Voor een mogelijke teleurstelling (vanwege persoonlijke redenen) vind ik dat wel wat teveel aan het worden. Heb alleen nu een te dure auto om ook nog dit soort dingen te blijven bekostigen, dus vandaar dat ik nu wat in hou ;)
Als iets niet je spel is, dan moet je de game ook echt niet spelen, ik heb dat ook met race games, ik vind het tof om te zien, zeker ook bijvoorbeeld de GT filmpjes van mede tweakers die hier in het verleden voorbij kwamen
Maar zulke games koop ik echt niet, die gaan ongespeeld de backlog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 21:29:
Permanent record bedoel je. ;)

Maar het is iets wat je leuk vind of niet, niemand vind grinden leuk. Maar trophies en achievements halen vinden veel mensen wel leuk.
Blijkbaar niet, want dat grinden is in dit geval letterlijk het onderdeel "halen". :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:48:
[...]

Blijkbaar niet, want dat grinden is in dit geval letterlijk het onderdeel "halen". :p
Ik zou zeggen kom gerust is langs in het 'trophy hunter' topic daar kunnen de echte hunters het beter uitleggen, maar ik heb weinig gelezen dat mensen zeggen, ' ah fijn 500 veren zoeken in AC' , maar iedereen daar vind het wel leuk om te zeggen, ' ik heb de Plat of de 1000GS gehaald' .
Gelukkig zijn er ook trophies die wel variatie hebben of gewoon leuk te doen zijn. Ik vond zelf pacifism geniaal, in een (old skool shmup) schietspelletje een minuut overleven zonder te schieten. Dan speel je opeens op een hele andere manier.

Maar goed, misschien is de makkelijkste manier om te zeggen dat ze de zelfde lol daarmee halen als jij meer meerdere BB runs :) Terwijl een ander het na een keer uitspelen al best vind of zelfs BB niet leuk vind.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Origins schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:18:
[...]

Als iets niet je spel is, dan moet je de game ook echt niet spelen, ik heb dat ook met race games, ik vind het tof om te zien, zeker ook bijvoorbeeld de GT filmpjes van mede tweakers die hier in het verleden voorbij kwamen
Maar zulke games koop ik echt niet, die gaan ongespeeld de backlog in.
Ik ben ook niet zo van de race spellen, maar sinds de PSVR is dat toch net even anders. Man, man, wat een ervaring!!! Ik heb GT, Driveclub VR en Dirt Rally VR al gekocht en vooral die laatste is bruut. Ik heb ook WipeOut en daar is de PSVR update voor uit, maar mijn PS4 is nog steeds weg ter reparatie, dus die heb ik met VR nog niet kunnen spelen.

Heb jij ook de PSVR? Zo niet, zou ik als ik jou was toch een keer zo'n race spel in VR proberen. Da's echt gaaf.

[ Voor 9% gewijzigd door musiman op 15-04-2018 10:54 ]

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 15:12
musiman schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:52:
[...]

Ik ben ook niet zo van de race spellen, maar sinds de PSVR is dat toch net even anders. Man, man, wat een ervaring!!! Ik heb GT, Driveclub VR en Dirt Rally VR al gekocht en vooral die laatste is bruut. Ik heb ook WipeOut en daar is de PSVR update voor uit, maar mijn PS4 is nog steeds weg ter reparatie, dus die heb ik met VR nog niet kunnen spelen.

Heb jij ook de PSVR? Zo niet, zou ik als ik jou was toch een keer zo'n race spel in VR proberen. Da's echt gaaf.
Da's voor mij idd een argument om de PSVR te halen... Racegames in VR lijkt me wel heel vet ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 19:00
Origins schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:18:
[...]

Ik ben eerlijk gezegd veel blijer met mijn PS PRO dan met de PS4, ik merkte dat veel games er zeker beter uitzagen en dan met name de exclusieve games.

Een game HZD en God Of war heeft verschillende mogelijkheden om de game te spelen, iets wat voor mij erg belangrijk is, buiten het feit dat de game er gewoonweg prachtig uitzien op de PRO.
Misschien moet ik het anders formuleren: Ik vind de games al mooi genoeg op de non-Pro dat ik de meerwaarde van de Pro het niet waard vind, zeker de exclusieve titels. Horizon, maar bv ook TLoU en Infamous.
Dat was een beetje ook het dingetje met de X die ik na een maand al weer verkocht heb, omdat ik vond dat de multiplats grafisch nooit echt een waanzinnig verschil kunnen maken op de consoles, ik was totaal niet onder de indruk.
Vervolgens stond die console na een week al weer 3 weken eigenlijk stof te happen, en met het idee in het achterhoofd dat de exclusieve titels op de Xbox gewoonweg niet boeiend zijn, heb ik de console echt snel weer verkocht.
Voor mij is de Xbox mijn primaire platform, maar alsnog vind ik ook het verschil in multiplats (die ik speel) significant. Ik vond het bij launch ook niet echt de moeite waard, maar nu hebben meer titels updates gehad. Sommigen doen wat extra's voor een X, anderen weten in ieder geval een stabielere FPS te behalen of zakken wat minder in qua resolutie (bij die dynamische resoluties). Battlefield 1 is wat dat betreft wel een goed voorbeeld. Heeft geen X of Pro patch gehad, maar speelt wel lekkerder. Overigens hebben nog niet al mijn titels een grote upgrade gehad, maar vooralsnog valt het me reuze mee. Er zijn tenslotte alweer wat maanden voorbij. Had mn X ook niet gekocht bij launch, juist omdat er dus weinig verschil was en ik liever wat meer games wilde hebben dan een nieuwe console.

Qua exclusives is het inderdaad een drama, al vond ik het in bv 2016 nog wel prima. 2017 was wel een drama-jaar en 2018 ziet er ook niet goed uit. Al moet ik wel zeggen dat MS toch nog wel wat games aangekondigd voor eind 2018 op de E3 en ik zie dat bij Sony eigenlijk niet gebeuren. Die presenteren toch vaak voor iets verder vooruit. Prima, ieder zijn ding, maar het geeft dan wel weer een vertekend beeld. Want hoeveel games gaan we nu weer voor de derde keer zien dit jaar?

Persoonlijk vind ik het ook jammer dat veel games van Sony toch wel een beetje in hetzelfde vaatje zitten. Zelf fan van wat realistischere titels, met eventueel wat science fiction en wat mij betreft zit er momenteel echt teveel fantasy bij. Socom, Killzone, Driveclub, MAG (al heb ik die niet gespeeld maar leek me altijd wel tof) en Uncharted is toch meer mijn ding en ik merk dat ik steeds minder bediend wordt op dat vlak. Steeds meer vechten tegen rare wezens met onmenselijke personages in vage omgevingen, veelal in een stijltje met standje hell en/of horror op 11 en redelijk cliché verhaal met te verwachten wendingen. Prima als het je ding is, maar volgens mij kan ik toch niet de enige zijn die daar niet op zit te wachten. Ik vind de opmerkingen dat God of War nu verfrissend is wat raar want wat mij betreft doet het precies wat andere Sony games ook al doen, maar dan net wat anders bij elkaar geraapt deze keer. Zeker als je wat verder weg gaat staan en simpelweg kijkt naar setting, personages, manier van vechten en hoe het verhaal zich ontvouwt.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 15-04-2018 12:32 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind death stranding absoluut geen Japanse meuk. De game richt zich al voornamelijk op het westen met 2 hele bekende acteurs. Daarnaast was de metal gear solid serie ook altijd meer westers gericht dan Japans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:55

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik heb een paar uurtjes in Mad Max zitten maar ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Settings en voertuigen spreken me opzich aan maar het maakt de spelwereld wel saai. Verder vindt ik de controls niet helemaal lekker werken, rennen, springen en schieten voelt lomp en traag aan. Control schem voelt ook erg onlogisch aan, ik moet er teveel bij nadenken :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
musiman schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:52:
[...]

Ik heb VR maar ik doe daar nog maar weinig mee, ik heb een aantal jaar geleden een evenwicht stoornis gehad waarbij ik weken lang nodig heb gehad om weer normaal te kunnen functioneren.
Met RE heb ik het lange tijd geprobeerd maar kwam het misselijk gevoel naar boven en dus ook het enge/vreemde gevoel van die stoornis.
Zeker met die snelle games als DC en Wipeout ben ik daar helemaal bang voor. (maar goed persoonlijk dingetje)

Als ik er ooit klaar voor ben dan waag ik me er weer aan :+
Martinspire schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:31:
[...]
Misschien moet ik het anders formuleren: Ik vind de games al mooi genoeg op de non-Pro dat ik de meerwaarde van de Pro het niet waard vind, zeker de exclusieve titels. Horizon, maar bv ook TLoU en Infamous.
Daar kan ik mee inkomen, en zoals ik al zei je geeft jezelf al een redenen om het niet te doen, ik zelf sta daar anders in.
Voor mij is de Xbox mijn primaire platform, maar alsnog vind ik ook het verschil in multiplats (die ik speel) significant. Ik vond het bij launch ook niet echt de moeite waard, maar nu hebben meer titels updates gehad. Sommigen doen wat extra's voor een X, anderen weten in ieder geval een stabielere FPS te behalen of zakken wat minder in qua resolutie (bij die dynamische resoluties). Battlefield 1 is wat dat betreft wel een goed voorbeeld. Heeft geen X of Pro patch gehad, maar speelt wel lekkerder. Overigens hebben nog niet al mijn titels een grote upgrade gehad, maar vooralsnog valt het me reuze mee. Er zijn tenslotte alweer wat maanden voorbij. Had mn X ook niet gekocht bij launch, juist omdat er dus weinig verschil was en ik liever wat meer games wilde hebben dan een nieuwe console.
Je zult ongetwijfeld gelijk heb betreft meer titels, maar ook ik kijk de verschil filmpjes van DF en ik vind het in Multiplats het gewoon net niet.
Maar dat is persoonlijk.
Qua exclusives is het inderdaad een drama, al vond ik het in bv 2016 nog wel prima. 2017 was wel een drama-jaar en 2018 ziet er ook niet goed uit. Al moet ik wel zeggen dat MS toch nog wel wat games aangekondigd voor eind 2018 op de E3 en ik zie dat bij Sony eigenlijk niet gebeuren. Die presenteren toch vaak voor iets verder vooruit. Prima, ieder zijn ding, maar het geeft dan wel weer een vertekend beeld. Want hoeveel games gaan we nu weer voor de derde keer zien dit jaar?
Ik ben eerlijk gezegd blij dat Sony weinig tot niets aankondigd voor eind 2018, dit is toch meer het kwartaal van de multiplats:
- Red Dead
- Call of Duty
- Battlefield ?
- Fifa/PES
- Kingdom Hearts 3
- Metro

Ik zal er ongetwijfeld nog wat vergeten, daarom is de timing van Spiderman ook geweldig goed, ik denk ook dat Sony hier ook op mikt.
Begin en midden van het jaar de exclusives en de rest multiplatform.

Je pleegt ook wel klein beetje zelfmoord met zulke titels die er ieder jaar uitkomen rond die tijd om een exclusieve game uit te laten komen.

Xbox moet volgens mij nog komen met een Crackdown 3, als deze rond oktober/november uitkomt.. goodluck daarmee...
Persoonlijk vind ik het ook jammer dat veel games van Sony toch wel een beetje in hetzelfde vaatje zitten. Zelf fan van wat realistischere titels, met eventueel wat science fiction en wat mij betreft zit er momenteel echt teveel fantasy bij. Socom, Killzone, Driveclub, MAG (al heb ik die niet gespeeld maar leek me altijd wel tof) en Uncharted is toch meer mijn ding en ik merk dat ik steeds minder bediend wordt op dat vlak. Steeds meer vechten tegen rare wezens met onmenselijke personages in vage omgevingen, veelal in een stijltje met standje hell en/of horror op 11 en redelijk cliché verhaal met te verwachten wendingen. Prima als het je ding is, maar volgens mij kan ik toch niet de enige zijn die daar niet op zit te wachten. Ik vind de opmerkingen dat God of War nu verfrissend is wat raar want wat mij betreft doet het precies wat andere Sony games ook al doen, maar dan net wat anders bij elkaar geraapt deze keer. Zeker als je wat verder weg gaat staan en simpelweg kijkt naar setting, personages, manier van vechten en hoe het verhaal zich ontvouwt.
Socom is een titel wat van mij absoluut aangekondigd mag worden, en meer van dat soort games.
Maar je hebt wel jammerlijk een beperkte smaak qua games, wel lekker voor je backlog en je portomonee!
Zelf was ik ook meer van bepaalde genre, maar sinds vorig jaar ik met Final Fantasy aan de slag ben gegaan, is de aziatische markt voor mij open gegaan en heeft het voor mij echt waanzinnige games/momenten opgeleverd.

Hell, voor mij was vorig jaar en van de beste games jaren ooit en de beste games voor mij waren van Aziatische afkomst: Nier, Nioh en Persona 5.

Maar ik snap nu ook je blik naar bepaalde exclusives! thank voor je toelichting hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook de Kingdom Hearts serie is pure porno

spoiler:
Eigenlijk is alleen deel 2 echt goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
ik kan hier zo slecht tegen he, 92GB vrije ruimte op de 2TB schijf, maar niet een update voor GT Sport kunnen installeren :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
DigitalError schreef op zondag 15 april 2018 @ 13:31:
ik kan hier zo slecht tegen he, 92GB vrije ruimte op de 2TB schijf, maar niet een update voor GT Sport kunnen installeren :( 8)7
Ja inderdaad, hoe zit dit precies? Ik had het laatst met 50GB vrij, dacht dat moet zat zijn voor updates etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 07:00

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Volgens mij heeft Sony voor de PS4 een failsafe procedure bij het updaten van games: Hierdoor heb je veel vrije ruimte nodig voordat de update wordt geïnstalleerd:
- eerst wordt de update gedownload
- daarna wordt een kopie gemaakt van het originele spel (inclusief de oude updates) voor het geval dat er iets fout gaat tijdens het updaten.
- dan wordt het origineel of de kopie geupdate (ik denk het origineel)
- bij een correcte update wordt de kopie en het update bestand weer verwijderd.

De procedure heeft dan als extra vrije ruimte nodig:
1x losse update + 1x kopie van origineel + verschil tussen origineel zonder en met de nieuwe update.

Uiteindelijk ga ik er ook vanuit dat er altijd minimaal een onbekend aantal GB's vrij moet zijn voordat de updateprocedure wordt uitgevoerd. Zo zit je bij grote spellen al gauw aan de 100Gb of meer die vrij moet zijn.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craigory
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-10-2022
Waarom word er zovaak naar een ps5 geroepen?. Als er naar de snelste videokaarten word gekeken zie je dat die amper veel verschillen van de xbox one x. Samenvattend dat het technologisch en economisch niet mogelijk is met 2x zoveel power grof weg (12teraflops) en een prijsje van 1000 alleen voor de gpu?

mod-edit: Welkom op Tweakers, Craigory! Dubbelposten is ongewenst, wijzig je laatste bericht ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 15-04-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:53
Craigory schreef op zondag 15 april 2018 @ 14:32:
Waarom word er zovaak naar een ps5 geroepen?. Als er naar de snelste videokaarten word gekeken zie je dat die amper veel verschillen van de xbox one x. Samenvattend dat het technologisch en economisch niet mogelijk is met 2x zoveel power grof weg (12teraflops) en een prijsje van 1000 alleen voor de gpu?
Wie zegt dat de ps5 12 teraflops moet hebben?

Hint: dat gaat ook niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Chrasher schreef op zondag 15 april 2018 @ 14:15:
Volgens mij heeft Sony voor de PS4 een failsafe procedure bij het updaten van games: Hierdoor heb je veel vrije ruimte nodig voordat de update wordt geïnstalleerd:
- eerst wordt de update gedownload
- daarna wordt een kopie gemaakt van het originele spel (inclusief de oude updates) voor het geval dat er iets fout gaat tijdens het updaten.
- dan wordt het origineel of de kopie geupdate (ik denk het origineel)
- bij een correcte update wordt de kopie en het update bestand weer verwijderd.

De procedure heeft dan als extra vrije ruimte nodig:
1x losse update + 1x kopie van origineel + verschil tussen origineel zonder en met de nieuwe update.

Uiteindelijk ga ik er ook vanuit dat er altijd minimaal een onbekend aantal GB's vrij moet zijn voordat de updateprocedure wordt uitgevoerd. Zo zit je bij grote spellen al gauw aan de 100Gb of meer die vrij moet zijn.
inderdaad, echt complete bullshit dus van sony. stel dat je een 500gb ps4 hebt dan kun je dus 20% van je schijf niet gebruiken. dat is gewoon waanzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craigory
Niemand? dat was een indicatie, maar 3/4 a 5 keer raw power zou wel normaal zijn en daaruit wou ik zeggen dat de technologie nog lange niet in de buurt zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craigory
https://wccftech.com/rumo...x-1080-class-performance/

Zou dit het toch nog mogelijk maken?, een kleine upgrade is het dan wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat kopiëren van data na het updaten van een game is er sinds kort er pas bij geupdate in het os. Behoorlijk irritant want het schiet ook nog eens voor geen meter op meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 07:00

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Craigory schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:13:
Niemand? dat was een indicatie, maar 3/4 a 5 keer raw power zou wel normaal zijn en daaruit wou ik zeggen dat de technologie nog lange niet in de buurt zit
Je moet wel uitgaan van de originele PS4 specs, niet die van de Pro of Xbox-X. Dan is 5-6x de performance voor een redelijke prijs best haalbaar binnen niet al te lange tijd..

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je moet ook nagaan dat AMD flops hoger uit vallen dat die van nVidia voor dezelfde prestaties. Je moet ook nagaan dat de xbox one x een gpu die iets sneller is dan de rx480 die ander half jaar geleden daarvoor uit kwam. als de rx680 in het midden van volgend jaar uit komt en de ps5 aan het eind van 2020 is het realistisch dat de PS5 een vergelijkende gpu krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:43
Word sowieso amd navi technologie. ( Ps5 komt op zn vroegst eind 2019 maar gok op eind 2020).
Als dan navi goed loopt en dus levert wat ervan verwacht word is 10/12 tflops mogelijk. Gaat sony all out met een 5a600 euro console mogelijk wel 14 tflops (of meer )

Hoe het echt gaat lopen zien we vanzelf. Maar ik denk dat sony zoals ze ook met ps4 doen, altijd maximale hardware die mogelijk is. En zelfs wijzigen vlak voor release zoals de 4gb gddr5 naar 8gb.
Dus ja ik heb er volste vertrouwen in.
Maar laat ze hun tijd nemen. Geen gehaaste beslissingen. De ps4 verkoopt echt als een malle.
Zelfs in terrein van de concurrentie (Amerika) verkopen ze maand in maand uit beste. Ondanks dat de concurrentie de snelste console heeft.
Dit geeft dus aan dat het nog niet nodig is en ook nog niet gewild.
Kijk naar de briljante line up aankomende games van sony zelf. En zoals met gow laten zien ziet dit er echt fenomenaal uit op een ps4 en pro.
Dus een ps5 moet komen op een tijd dat het hardware technisch echt beste is wat kan, en dat het ook daadwerkelijk gewild is.
Dus ik hou het bij eind 2020. Mogelijk later als de ps4 blijft verkopen zoals nu.
En dan een echte nieuwe generatie met xbox en Playstation. nieuwe rondes nieuwe kansen.
Stiekem weet ik wel al op wie mijn geld zet. Maar who knows what the future brings :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Als ik mijn geld moet inzetten: 2021 komt ie pas op de markt, de ps5.
Als ik een ruimere marge aanhoud: sowieso niet voor 2020, daar durf ik wel all-in op te gaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 19:58
ralph075 schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:42:
Als ik mijn geld moet inzetten: 2021 komt ie pas op de markt, de ps5.
Als ik een ruimere marge aanhoud: sowieso niet voor 2020, daar durf ik wel all-in op te gaan.
Okt/nov 2020 met Horizon Zero Dawn 2 en Knack 3 als launch titels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Tip: dit weekend Flash sale in de US PS store.

Sale is t/m 16 april 17:00 uur (ik vermoed in een Amerikaanse tijdzone. Update: 8:00am PT)

Voor $5 kan ik Carmagedon niet laten liggen (disc had ik alweer verkocht, maar had hem achteraf toch graag in mijn collectie gehouden, bij deze dus)

[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 15-04-2018 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:21
v8power67 schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:26:
Word sowieso amd navi technologie. ( Ps5 komt op zn vroegst eind 2019 maar gok op eind 2020).
Als dan navi goed loopt en dus levert wat ervan verwacht word is 10/12 tflops mogelijk. Gaat sony all out met een 5a600 euro console mogelijk wel 14 tflops (of meer )

Hoe het echt gaat lopen zien we vanzelf. Maar ik denk dat sony zoals ze ook met ps4 doen, altijd maximale hardware die mogelijk is. En zelfs wijzigen vlak voor release zoals de 4gb gddr5 naar 8gb.
Dus ja ik heb er volste vertrouwen in.
Maar laat ze hun tijd nemen. Geen gehaaste beslissingen. De ps4 verkoopt echt als een malle.
Zelfs in terrein van de concurrentie (Amerika) verkopen ze maand in maand uit beste. Ondanks dat de concurrentie de snelste console heeft.
Dit geeft dus aan dat het nog niet nodig is en ook nog niet gewild.
Kijk naar de briljante line up aankomende games van sony zelf. En zoals met gow laten zien ziet dit er echt fenomenaal uit op een ps4 en pro.
Dus een ps5 moet komen op een tijd dat het hardware technisch echt beste is wat kan, en dat het ook daadwerkelijk gewild is.
Dus ik hou het bij eind 2020. Mogelijk later als de ps4 blijft verkopen zoals nu.
En dan een echte nieuwe generatie met xbox en Playstation. nieuwe rondes nieuwe kansen.
Stiekem weet ik wel al op wie mijn geld zet. Maar who knows what the future brings :)
Maximale hardware dat mogelijk is is juist wat ze met de PS4 niet hebben gedaan, dat was meer budget hardware maar dit had Sony ver voor release al bekend gemaakt.
Verder wel eens, ik gok op zn vroegst 2020. De PS4 heeft nog veel te veel momentum :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:43
Mutatie schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:18:
[...]

Maximale hardware dat mogelijk is is juist wat ze met de PS4 niet hebben gedaan, dat was meer budget hardware maar dit had Sony ver voor release al bekend gemaakt.
Verder wel eens, ik gok op zn vroegst 2020. De PS4 heeft nog veel te veel momentum :)
Ik bedoelde ook meer maximale voor de 400 euro prijs. Kijk naar de x1 die en maar ddr3 had en minder tflops had. En duurder was. Dit is meer wat ik bedoelde. Had iets beter moeten formuleren :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
v8power67 schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:28:
[...]

Ik bedoelde ook meer maximale voor de 400 euro prijs. Kijk naar de x1 die en maar ddr3 had en minder tflops had. En duurder was. Dit is meer wat ik bedoelde. Had iets beter moeten formuleren :P
Ah oke, ach als ik er wat meer over nadenk is maximale hardware ook niet te doen, de markt heeft geen zin in een console van bv 1500 euro :P
Het is idd altijd prijs prestatie verhouding. De economie was slecht dus de PS4 was in dat opzicht best optimaal. Die 8gb was idd een goed idee (vooral dankzij devs die dat hebben gepushed dacht ik), met 4gb schoot het echt niet op. Ben wel heel benieuwd wat ze in de PS5 gaan proppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
DigitalError schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:12:
[...]

inderdaad, echt complete bullshit dus van sony. stel dat je een 500gb ps4 hebt dan kun je dus 20% van je schijf niet gebruiken. dat is gewoon waanzin.
Het is om alles robuuster te maken... Stel er gaat iets mis tijdens updaten ben je het origineel anders ook kwijt, kan je alles opnieuw downloaden/installeren, zou je ook niet fijn vinden denk.

Magoe, ff snel een game naar de externe verplaatst en klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Aenea schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:08:
[...]

Het is om alles robuuster te maken... Stel er gaat iets mis tijdens updaten ben je het origineel anders ook kwijt, kan je alles opnieuw downloaden/installeren, zou je ook niet fijn vinden denk.

Magoe, ff snel een game naar de externe verplaatst en klaar...
tja, maar ik heb er nog geen externe aan hangen en er zit verdomme een 2TB schijf in. ik vind het gewoon asociaal, laat me dan tenminste de optie uit kunnen vinken. mocht de hele game kwijt zijn heb je die toch zo weer binnen geharkt. (en de saves staan in de cloud dus daar maakt het al helemaal niks voor uit)

[ Voor 5% gewijzigd door RubenSaurus op 15-04-2018 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het had trouwens niet veel gescheelt of we kregen die ps camera bij de ps4 inplaats van 4gb extra gddr5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Nieuwevolger schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:31:
Het had trouwens niet veel gescheelt of we kregen die ps camera bij de ps4 inplaats van 4gb extra gddr5.
Whut? Hoe anders zou het dan zijn verlopen met de PS4 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mutatie schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:49:
[...]

Whut? Hoe anders zou het dan zijn verlopen met de PS4 8)7
Dan had het inderdaad heel anders kunnen verlopen. Helemaal omdat met de ps camera tot de psvr 3 jaar later uitkwam verder helemaal niks mee is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Het viel me net op dat A Way Out bijna nergens meer fysiek te koop is.
EA heeft zich echt serieus mispakt met de verkoopcijfers.
Zou er een nieuwe oplage aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 18:24
Anton.net schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:13:
Bizar he? Ik kwam er vanmiddag in de mm eentje tegen. Gelijk meegenomen dus. Leuk spel. Simpel maar vermakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gewoon even twee weekjes wachten joh. Dit is een game die je 1x doorspeelt en daarna precies geen replay waarde meer heeft. Ik verwacht dus dat MP/Pricewatch er mee overspoeld gaat worden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 14:55
Donstil schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:42:
[...]

Gewoon even twee weekjes wachten joh. Dit is een game die je 1x doorspeelt en daarna precies geen replay waarde meer heeft. Ik verwacht dus dat MP/Pricewatch er mee overspoeld gaat worden.
Maar dan kan je niet de code gebruiken voor een vriend uit te nodigen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Roybs schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:00:
[...]
Maar dan kan je niet de code gebruiken voor een vriend uit te nodigen toch?
Dat weet ik eigenlijk niet maar dat zou de prijs alleen maar verder drukken natuurlijk :)

Wij zijn hier toch van plan om hem op een zaterdag met wat pils lekker in couch co-op te spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 15-04-2018 23:00 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Je hebt geen code nodig voor a way out.
Gewoon local couch coop.
Of via internet. Dan kan een vriend de.gratis demo downloaden en kun je samen spelen.
Wel ps+ nodig voor internet Coop.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:50

Lapras

Ice beam

Cyrax0508 schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:32:
[...]

Bizar he? Ik kwam er vanmiddag in de mm eentje tegen. Gelijk meegenomen dus. Leuk spel. Simpel maar vermakelijk
Ik heb hem afgelopen weekend gespeeld. Geinig spel. Herkende veel uit bepaalde films. Wel zijn de controls vrij gaar - met name het schieten - en komt er wat minder tactiek bij kijken dan ik had gehoopt. Neemt niet weg dat ik het concept ernstig omarm: we hebben er wel echt lol aan gehad.

Dat kwam ook vooral door de minigames. Ineens zaten we in een best of seven in vier-op-een-rij of wilden we per se boven de 100 gooien met darten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Echt al weken niet meer gegamed op de PS4. Teveel bezig met andere hobby's etc. Ga van de week een poging wagen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Bij het zien van de trailer, moet ik weer aan een oude horloge van mij denken.
Wat heb ik daar veel uren op gespeeld...
Afbeeldingslocatie: http://www.gamesasylum.com/wp-content/uploads/2013/05/nintendogamewatch_supermariobros3.jpg

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
streamnl schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:25:
[...]

Bij het zien van de trailer, moet ik weer aan een oude horloge van mij denken.
Wat heb ik daar veel uren op gespeeld...
[afbeelding]
De mini games zijn ook gebasseerd op de game watch, die door Nintendo zijn gemaakt. https://www.google.nl/amp...-watch/amp/?source=images

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Over minigames gesproken, dit weekend Jackbox Party Pack 1,2 en 3 aangeschaft. Hilarisch man. Vooral Fibbage was echt populair.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anton.net
Een tip voor de tweakers in Belgie: eindelijk nog eens een goede aanbieding.
In het boekje van de Carrefour staat de PS4 Pro incl Star Wars BF II voor 349 euro. Dat is al een goede deal.
Op de laatste pagina staat echter nog het volgende: Bij aankoop van een PS4-console naar keuze krijg je het spel 'God of War' gratis.

Ik zou zeggen: ren deze vrijdag naar de winkel :Y

Edit: in de folder staat trouwens een afbeelding van de day one edition van GoW

[ Voor 11% gewijzigd door Anton.net op 16-04-2018 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Anton.net schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:02:
In het boekje van de Carrefour staat de PS4 Pro incl Star Wars BF II voor 349 euro. Dat is al een goede deal.
Op de laatste pagina staat echter nog het volgende: Bij aankoop van een PS4-console naar keuze krijg je het spel 'God of War' gratis.

Tsja. Battlefront kan je altijd nog verkopen :9 :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 24-09 18:24
Lapras schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:20:
[...]

Ik heb hem afgelopen weekend gespeeld. Geinig spel. Herkende veel uit bepaalde films. Wel zijn de controls vrij gaar - met name het schieten - en komt er wat minder tactiek bij kijken dan ik had gehoopt. Neemt niet weg dat ik het concept ernstig omarm: we hebben er wel echt lol aan gehad.

Dat kwam ook vooral door de minigames. Ineens zaten we in een best of seven in vier-op-een-rij of wilden we per se boven de 100 gooien met darten.
Ik ben het helemaal met je eens. Het was niet bepaald soepel, zelfs gewoon lopen voelt vreemd. Het concept is echter briljant en als dit een keer echt goed wordt uitgewerkt dan kan ik me niet voorstellen dat het geen instant hit wordt. Want de game lijkt goed te verkopen terwijl het niet eens goed is uitgewerkt.

Ik heb ook echt lol met deze game (net ontsnapt), het is me die 3 tientjes wel waard moet ik zeggen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 10:09
Gisteravond Persona 5 uitgespeeld, na 109 uur de credits over het scherm.

Wat een fantastisch spel zeg! Heb hem heel lang in de kast gehad, omdat de 100+ uur gametime me toch wat tegen stond, maar heb me er enorm goed mee vermaakt! Heb nog niet eens alles gezien, maar moet nog even bedenken of ik nog een NG+ ga doen.

Deze mag toch wel in mijn top 5 van PS4 games denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 24-09 14:41
v8power67 schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:26:

Hopelijk mikt Sony op een hogere prijs, vergelijkbaar met de PS2 en PS3 toentertijd. In feite is de Pro wat de PS4 toen had moeten zijn.

Ik zou het ook fijn vinden dat de PS5 een UHD blu-ray speler heeft (zal wel) en ook weer audio cd's af kan spelen. De Ps3 speelt dat prima af, net zoals muziekbestanden via een usb stick. De PS4 vreet dit allemaal niet, wat ik altijd een vreemde keuze heb gevonden van Sony.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hulleman schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:29:
[...]

Hopelijk mikt Sony op een hogere prijs, vergelijkbaar met de PS2 en PS3 toentertijd. In feite is de Pro wat de PS4 toen had moeten zijn.

Ik zou het ook fijn vinden dat de PS5 een UHD blu-ray speler heeft (zal wel) en ook weer audio cd's af kan spelen. De Ps3 speelt dat prima af, net zoals muziekbestanden via een usb stick. De PS4 vreet dit allemaal niet, wat ik altijd een vreemde keuze heb gevonden van Sony.
Zijn allemaal licenties die extra geld kosten.
Muziek vanaf USB werkt toch wel gewoon op een PS4?
(heb die optie zelf nooit geprobeerd)

De hogere prijs zullen ze na de PS3 niet nog een keer proberen. die is bij de PS3 generatie niet zo goed gevallen.
De Xbox one had er ook flink last van dat hij bij launch 100eu duurder was in de huidige generatie.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich hoop ik ook dat de ps5 zo duur mogelijk wordt, maar na de ps3 gaat Sony echt niet meer terug naar een prijs van 599 euro (wat helemaal niet zo gek was voor wat je er voor terug kreeg). En al helemaal niet omdat de ps4 voor 399 euro z'n groot succes was. Mooi zou zijn als Sony koost een gulden middenweg met 499 euro waardoor bijvoorbeeld meer en/of sneller ram en opslag mogelijk is of een net wat betere cpu en/of gpu. Maar het is toch wel echt de prijs van 399 dollar/euro die ervoor gezorgd heeft dat de ps4 zo populair is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hulleman schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:29:
[...]

Ik denk dat maar weinig mensen nog (UHD) blu-ray's en cd's kopen, de kosten van licenties wegen daar niet tegen op. Met goede ondersteuning voor diensten zoals Netflix en Spotify bereiken ze veel meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Homeland schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:21:
[...]

Ik denk dat maar weinig mensen nog (UHD) blu-ray's en cd's kopen, de kosten van licenties wegen daar niet tegen op. Met goede ondersteuning voor diensten zoals Netflix en Spotify bereiken ze veel meer mensen.
Netflix 4K (HDR) content kan echt niet op tegen UHD Blu-ray's of remuxes van zeg 60gb. Dus ik zie de meerwaarde van een UHD speler wel. Maar ben het met je eens. Het gros van de wereld neemt genoegen met streamingdiensten die worden ondersteund door de PlayStation.
Nieuwevolger schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:19:
Op zich hoop ik ook dat de ps5 zo duur mogelijk wordt, maar na de ps3 gaat Sony echt niet meer terug naar een prijs van 599 euro (wat helemaal niet zo gek was voor wat je er voor terug kreeg). En al helemaal niet omdat de ps4 voor 399 euro z'n groot succes was. Mooi zou zijn als Sony koost een gulden middenweg met 499 euro waardoor bijvoorbeeld meer en/of sneller ram en opslag mogelijk is of een net wat betere cpu en/of gpu. Maar het is toch wel echt de prijs van 399 dollar/euro die ervoor gezorgd heeft dat de ps4 zo populair is geworden.
Klopt, € 399 was een koopje voor de nieuwe console. Wellicht viel de hardware die er in zat nog wel mee, maar als je ziet wat voor graphics devs met de first party titels uit die PS4 halen, dan is dat echt knap.

Zou mooi zijn als ze gewoon wat extra geld naar de gpu (en vooral de cpu) gaat en dan meer geld voor de console vragen. Of gewoon meteen twee versies de winkel inknallen. Eén met een iets sterkere gpu dan de XoneX, 12-16gb DDR5 geheugen en gewoon een normale desktop ryzen cpu (niet dat jaguar geneuzel) à € 399. En een versie met een veel dikkere GPU erin voor € 499. Gaat natuurlijk niet gebeuren, maar ik ben bereid om te betalen 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 16-04-2018 14:38 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 17:39
Ik kon hem vorige week ook nergens meer fysiek vinden. De grotere winkels in de stad hadden hem niet staan en online was ie nergens normaal verkrijgbaar. Uiteindelijk "noodgedwongen" naar Marktplaats gegaan. Snap het ook niet van EA... Wellicht richten ze zich op de online verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Zo heel duur kunnen die extra licenties ook weer niet zijn. De One S heeft wel een UHD-BD speler en pakt gewoon CD's en die kon je een tijdje terug voor €177 krijgen inclusief spel. Sindsdien ook al een paar keer voor €188 te koop geweest.
Het zal er meer mee te maken hebben dat Sony graag wil dat je een losse UHD speler van ze koopt.

Hele weekend Horizon Zero Dawn gespeeld. Best leuk spel zo, moest wel even inkomen. Weet niet precies wat het is, maar ik denk dat het te maken heeft met de positie van de camera. De motion blur is ook redelijk vaak iets te. Kostte me toch een uurtje of 15-20 voordat ik daaraan gewend was.
Mikken blijft toch een dingetje met een controller (de 2 vogel-robots zijn echt drama om te raken), maar de rest loopt wel soepeltjes. Als ik in dit tempo doorspeel, lukt het me toch om in een weekje dit spel naar 100% te krijgen, mooi op tijd voor God of War :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 15:12
Qweridee schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:22:
Gisteravond Persona 5 uitgespeeld, na 109 uur de credits over het scherm.

Wat een fantastisch spel zeg! Heb hem heel lang in de kast gehad, omdat de 100+ uur gametime me toch wat tegen stond, maar heb me er enorm goed mee vermaakt! Heb nog niet eens alles gezien, maar moet nog even bedenken of ik nog een NG+ ga doen.

Deze mag toch wel in mijn top 5 van PS4 games denk ik.
Zit zelf nu op zo'n 60 uur maar heb moeite om het weer op te pakken. Vond het wel echt heel vet maar het staat me ook een beetje weer tegen dat het einde voorlopig nog niet in zicht is :P Al moet ik zeggen dat ik ook nu bezig ben met GT Sport en AC Origins... Zucht en dan komt God of War er ook nog aan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:50:
Zo heel duur kunnen die extra licenties ook weer niet zijn. De One S heeft wel een UHD-BD speler en pakt gewoon CD's en die kon je een tijdje terug voor €177 krijgen inclusief spel. Sindsdien ook al een paar keer voor €188 te koop geweest.
Het zal er meer mee te maken hebben dat Sony graag wil dat je een losse UHD speler van ze koopt.

Hele weekend Horizon Zero Dawn gespeeld. Best leuk spel zo, moest wel even inkomen. Weet niet precies wat het is, maar ik denk dat het te maken heeft met de positie van de camera. De motion blur is ook redelijk vaak iets te. Kostte me toch een uurtje of 15-20 voordat ik daaraan gewend was.
Mikken blijft toch een dingetje met een controller (de 2 vogel-robots zijn echt drama om te raken), maar de rest loopt wel soepeltjes. Als ik in dit tempo doorspeel, lukt het me toch om in een weekje dit spel naar 100% te krijgen, mooi op tijd voor God of War :)
Knappe jongen als je dat lukt in een week. Ik heb er meer dan 100 uur in gestopt.

Met mikken heb ik eigenlijk geen moment een probleem gehad. Gebruik je die slomo functie wel?

@Hulleman Twee versies gaat natuurlijk niet gebeuren. Ze verkopen je liever een vast model om over 2/3 jaar weer met een update te komen, zodat je die ook wilt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ach ik denk dat een gemiddeld persoon niet eens weet wat een blu-ray is. Er is ook een reden dat je bij de media markt net zoveel dvds als blu-rays kan halen. Die dure 4k blu rays films (tot wel 10 euro duurde dan de dvd versie van een film) is gewoon een niche markt. Het is toch wel duidelijk dat het grote publiek zich richt op streaming services. En anders had de ps3 ook wel veel beter verkocht dat de xbox 360 als blu ray echt zo populair zou zijn.
Verwacht eerder dat de ps5 een 4k blu ray speler krijgt, omdat die nodig is om bestanden van meer dan 50gb op een disc te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

blu ray films zijn tegenwoordig ook heel cheap uit de budgetbakken te halen voor veel oudere films. maar dat moet je dan ook maar net willen. het is wel heel gaaf om zo'n fysieke collectie te hebben, maar damn de ruimte die dat inneemt t.o.v. alles op een 4 tb schijf hebben is toch wel een groot verschil. je moet alleen wel de tijd nemen en weten hoe je zo'n br schijfje moet kopieren (kan dat nog? of is het alleen mogelijk via de illegale weg?)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Dxue schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:20:
blu ray films zijn tegenwoordig ook heel cheap uit de budgetbakken te halen voor veel oudere films. maar dat moet je dan ook maar net willen. het is wel heel gaaf om zo'n fysieke collectie te hebben, maar damn de ruimte die dat inneemt t.o.v. alles op een 4 tb schijf hebben is toch wel een groot verschil. je moet alleen wel de tijd nemen en weten hoe je zo'n br schijfje moet kopieren (kan dat nog? of is het alleen mogelijk via de illegale weg?)
Bij mij is vooral t probleem hoe krijg ik de UHD Blu-Ray kwaliteit digitaal thuis beschikbaar zonder naar illegale praktijken te grijpen (usenet). Het schijfje kopen en rippen is niet echt een optie..... en voor zover ik weet kun je niet ergens een film van 80gb downloaden en daarvoor betalen. Wellicht offtopic, maar hoe doen de meesten dat hier? Of ben ik dan zo prehistorisch? :+

Ik gebruik gewoon netflix om content (hd/4k/hdr) te streamen. Maar een planet earth 2 wil ik gewoon op de ziekste kwaliteit kijken. Dan ontkom je niet aan het kopen van een UHD blu-ray schijfje toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 16-04-2018 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:06:
[...]

Knappe jongen als je dat lukt in een week. Ik heb er meer dan 100 uur in gestopt.

Met mikken heb ik eigenlijk geen moment een probleem gehad. Gebruik je die slomo functie wel?
Afgelopen weekend een uurtje of 40 O-) Ben overal ook al geweest om alle campfires te krijgen en zoveel mogelijk sidequests/errands te doen. Merk wel dat er af en toe wat bijkomen op willekeurige plaatsen, dus ik heb er ongetwijfeld wat gemist omdat ze verschijnen nadat ik er al eens ben geweest. Sinds ik alle campfires heb, gebruik ik eigenlijk alleen nog maar fast travel. Corrupted zones, bandit camps en collectibles zijn al gedaan. Story quest stuurt me nu naar het gebied rechtsbovenin, waar ook de quest voor Frozen Wilds begint. Daarna alleen nog de Hunting Grounds.
Dan maar eens kijken hoeveel van de logs ik heb weten te vinden. Als er niet teveel missen, wil ik er nog wel een guide bijpakken om de rest te pakken.

Concentration toch? Wel eens gebruikt denk ik.. Maar mikken ging bij Uncharted ook al niet echt bijzonder goed en in Killzone was het af en toe helemaal drama. Na 20 jaar gamen op de PC is het toch best irritant dat een controller gewoon veel minder precies is. Dan komen er ineens van die spastische Glinthawks door mn scherm vliegen en kun je met de controller gewoon niet snel genoeg mikken. Merk wel dat er aardig wat aim-assist in het spel zit (niet alleen dit spel), maar dat is iets wat ik niet gewend ben en dus ook geen rekening mee hou tijdens het spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puffie
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Anton.net schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:02:

Bedankt voor de tip, ik was aan het wachten tot de E3 begon maar dit samen met de recente prijsdaling van de PSVR lijkt me ook wel een ideaal moment om er voor te gaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:00:
[...]

Afgelopen weekend een uurtje of 40 O-) Ben overal ook al geweest om alle campfires te krijgen en zoveel mogelijk sidequests/errands te doen. Merk wel dat er af en toe wat bijkomen op willekeurige plaatsen, dus ik heb er ongetwijfeld wat gemist omdat ze verschijnen nadat ik er al eens ben geweest. Sinds ik alle campfires heb, gebruik ik eigenlijk alleen nog maar fast travel. Corrupted zones, bandit camps en collectibles zijn al gedaan. Story quest stuurt me nu naar het gebied rechtsbovenin, waar ook de quest voor Frozen Wilds begint. Daarna alleen nog de Hunting Grounds.
Dan maar eens kijken hoeveel van de logs ik heb weten te vinden. Als er niet teveel missen, wil ik er nog wel een guide bijpakken om de rest te pakken.

Concentration toch? Wel eens gebruikt denk ik.. Maar mikken ging bij Uncharted ook al niet echt bijzonder goed en in Killzone was het af en toe helemaal drama. Na 20 jaar gamen op de PC is het toch best irritant dat een controller gewoon veel minder precies is. Dan komen er ineens van die spastische Glinthawks door mn scherm vliegen en kun je met de controller gewoon niet snel genoeg mikken. Merk wel dat er aardig wat aim-assist in het spel zit (niet alleen dit spel), maar dat is iets wat ik niet gewend ben en dus ook geen rekening mee hou tijdens het spelen.
Dat doe je rap dan, in 40 uur. Je weet overigens dat een weekend 48 uur heeft? :+

Ik was volgens mij al 40 uur verder voordat ik überhaupt in Meridian was. Ik heb ook veel tijd gestoken in gewoon lekker robots hunten omdat de combat zo dik is.

Ja, dat is dan een kwestie van oefenen. Ik had vrij weinig moeite om goed te mikken. Wordt vanzelf beter.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 16-04-2018 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Nieuwevolger schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:19:
Zelf zie ik wel iets zitten in een 399 kostende console waarbij de APU+RAM op een module zit die je net zo makkelijk kan verwisselen als de harddisk en dat na 3 jaar ze een snellere variant module verkopen voor 200,- (of 300,-) die je er dan zo inschuift...

Maar...

Denk niet dat ze dat ooit gaan doen, ook al zou het technisch makkelijk zijn (is 't niet), ze hebben liever dat je een volgende mid-gen upgrade er of bij koopt of je oude model verkoopt, dan zijn het aantal verkochte consoles nml. stuk hoger!

Homeland schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:21:
[...]

Tja, heb nog VHS videos gehad, daarna braaf nieuwe versies gekocht op DVD, maarja had totaal geen zin om ze weer opnieuw te kopen op Bluray dus heb in totaal 1 Bluray film hier liggen (3D natuur film om uit te testen op PSVR!). Snap het dus best wel dat ze vanwege de licenties geen UHD ondersteunen die ze voor elk verkochte Pro hadden moeten betalen terwijl ze heus wel kunnen zien hoe vaak mensen een Bluray filmpje kijken...

[ Voor 24% gewijzigd door Aenea op 16-04-2018 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:16:
[...]

Dat doe je rap dan, in 40 uur. Je weet overigens dat een weekend 48 uur heeft? :+

Ja, dat is dan een kwestie van oefenen. Ik had vrij weinig moeite om goed te mikken. Wordt vanzelf beter.
Vergeet de 6 uur van vrijdagavond niet!
Speel dan ook op easy, met mijn controller skills moeilijk genoeg. Gelukkig zijn er genoeg andere spellen die me een stuk makkelijker afgaan Bloodborne is een eitje in vergelijking met een Stormbird :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dxue schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:20:
Tsja
Tuurlijk kijk je het liefst op beste kwaliteit, en misschien verander ik van mening als ik mijn bejaarde 1080p plasmatje ooit eens upgrade, maar nee op dit moment weegt het kwaliteits voordeel niet op tegen nadelen als schijven bewaren en dure prijzen. Laatst voor het eerst ook betaald om digitaal een film te huren nadat ik zag de dat blu ray me inderdaad 25 euro zou kosten? en nu dus voor 5 euro huren is 5 films vs 1.
Mijn huidige provider heeft geen nieuwsgroepen meer en ik ben te lui om een vpn te regelen om ' veilig' te kunnen torrenten. Ik ga ook nog wel geregeld naar de bios, en heb idd netflix dus meeste films die ik wil zien komen sooner or later toch wel voorbij.

Mijn fysieke dvd collectie ga ik wsl zwaar uitdunnen, ik kijk er eigenlijk nooit meer naar, kwam voornamelijk van pas toen ik nog geen internet had in mijn nieuwe huis :P

Ook neem ik af en toe nog wel is een film op, kan je die pest pokke reclames tenminse doorspoelen, een film ' live' op tv kijken wordt ik stapelgek van iig. Kan me ook niet voorstellen dat dit zo zal blijven bestaan. Volgens mij kijken steeds minder mensen nog op deze manier tv.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 21:16
Hulleman schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:48:
[...]

Bij mij is vooral t probleem hoe krijg ik de UHD Blu-Ray kwaliteit digitaal thuis beschikbaar zonder naar illegale praktijken te grijpen (usenet). Het schijfje kopen en rippen is niet echt een optie..... en voor zover ik weet kun je niet ergens een film van 80gb downloaden en daarvoor betalen. Wellicht offtopic, maar hoe doen de meesten dat hier? Of ben ik dan zo prehistorisch? :+

Ik gebruik gewoon netflix om content (hd/4k/hdr) te streamen. Maar een planet earth 2 wil ik gewoon op de ziekste kwaliteit kijken. Dan ontkom je niet aan het kopen van een UHD blu-ray schijfje toch?
Merk je het verschil zo goed dan wanneer je dus uhd blue-Ray bekijkt. Heb er zelf geen ervaring mee, maar ben wel benieuwd. Netflix in 4K is niet echt een meerwaarde

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:27
steefje schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:42:
[...]

Merk je het verschil zo goed dan wanneer je dus uhd blue-Ray bekijkt. Heb er zelf geen ervaring mee, maar ben wel benieuwd. Netflix in 4K is niet echt een meerwaarde
Het enige dat ik er echt goed er uit vind zien van alle streaming opties zijn de 4K films via iTunes op de Apple TV 4K, de rest is vele malen slechter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 05:39
PS4 Pro 1TB + God of War voor €429.00 bij de intertoys, voor de liefhebber.

Afbeeldingslocatie: https://www.intertoys.nl/p/ps4-pro-1tb-plus-god-of-war/1772156/images/full/1772156_002.jpg

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
@Wobcat jeetje, die Ps4 is lelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik vond de Uncharted limited non pro edition wel mooi geworden maar bij deze slaan ze de plank mis vind ik. Nu zit ik sowieso niet verlegen om een PS4 pro dus wat dat betreft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
steefje schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:42:
[...]

Jazeker, dat is echt heel groot. 4K netflix heeft zeker meerwaarde tov hd netflix. 4K Netflix haalt het qua kwaliteit bij een normale 1080p blu-ray. Mss nog wel wat crisper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:39:
[...]

Jazeker, dat is echt heel groot. 4K netflix heeft zeker meerwaarde tov hd netflix. 4K Netflix haalt het qua kwaliteit bij een normale 1080p blu-ray. Mss nog wel wat crisper.
Inderdaad. Ik zie het echt direct als ik 4K content kijk op Netflix, al helemaal als er ook HDR in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 19:37
Niet echt mijn ding, de zwarte uitvoering vind ik mooier. Leuk voor de liefhebber.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Laatst online: 07:50
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om bv een. Notificaties kan krijgen als een bepaalde game in de aanbieding zijn. Ik zag dat ik bv de D3 aanbiedingen heb mis gelopen. Daar baal ik toch wel een beetje van. En wil eigenlijk alles Digitaal hebben Zodat ik niet hoef te wisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
loki504 schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:04:
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om bv een. Notificaties kan krijgen als een bepaalde game in de aanbieding zijn. Ik zag dat ik bv de D3 aanbiedingen heb mis gelopen. Daar baal ik toch wel een beetje van. En wil eigenlijk alles Digitaal hebben Zodat ik niet hoef te wisselen.
Dat kan helaas niet via Sony/PlayStation zelf. Het kan wel op psprices.com als je daar een account aanmaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 16-04-2018 22:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Killzone weer eens opgepakt. Zou ik nou toch eindelijk eens serieus aan mijn PS4 backlog gaan werken. O-)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damn. Dit is f@@@ng insane!

_/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door -SaveMe- op 17-04-2018 01:14 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
loki504 schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:04:
http://psprices.com/region-nl/index

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik heb God of War gepre-ordered. 2 oude games van een tientje ingewisseld en dan moet ik vrijdag nog 25 euro betalen. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34

Griffin

Is mythical

Word al misselijk bij het kijken (al dat wapen gewissel).
Die vent heeft het zo vaak gespeeld dat hij weet waar ze komen en waar hij kan afsnijden met juiste shot voor extra boost.
Pagina: 1 ... 97 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)