Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:48
@Ike. En @Twixie thx. Ik ga er naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffin schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 07:22:
[...]

Word al misselijk bij het kijken (al dat wapen gewissel).
Die vent heeft het zo vaak gespeeld dat hij weet waar ze komen en waar hij kan afsnijden met juiste shot voor extra boost.
Wel erg goed toch? Ik zou het geduld en oefenen er ook niet voor over hebben, maar nu ook zeker de skills niet meer hebben. Vroeger met Quake was ik ook zo snel :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:27:
[...]

Wel erg goed toch? Ik zou het geduld en oefenen er ook niet voor over hebben, maar nu ook zeker de skills niet meer hebben. Vroeger met Quake was ik ook zo snel :)
haha ik ben nu dus lekker aan het platform time trialen (zie sig)......en het gaat me op zich nog goed af, maar ik vrees idd dat er een moment komt dat je echt moet zeggen dat dat soort actie games te snel voor je zijn.
Nu al vraag ik me af of ik 'vroegah' niet zo veel pogingen nodig zou hoeven te hebben om de leveltjes foutloos te doen.
Ik hoop dat moment toch echt nog wel een jaar of 30-40 te kunnen uitstellen, en dan nog zal ik wel het equivalent van tell tale games blijven spelen tot in de grond of oven in ga :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sagat Op een gegeven moment heb je gewoon niet meer de zin om zo intensief te gamen en zoveel te 'oefenen'. Dan wil je gewoon lekker in een andere wereld worden meegezogen en geef je het competitief vlaggetje door aan de jonkies ;) Althans, zo ging dat bij mij ;) Maar games blijf ik spelen totdat ik aan de poort sta :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind dit altijd extreem knap maar ik moet er niet aan denken zó vaak een level te moeten spelen dat ik alles uit mijn hoofd weet. Is dit op de console trouwens?

StealthgamerBR is ook zo'n bizarre gast. Hij doet het ook nog eens in (semi)open wereld games. Kijk vooral ook zijn Dishonored (2) video's. Hij maakt echt overal gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 Nee, het is op PC, met muis. Dit kan echt niet met deze snelheid op console...

Ff die video van je checken!

EDIT
Gaaf die FC5 video! Nu ff Dishonored bekijken ...

[ Voor 19% gewijzigd door -SaveMe- op 17-04-2018 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@bram1984 Echt leuke momenten in die FC5 video. Volgens mij krijg je als game dev een enorme smile op je gezicht als je iemand je game zo ziet spelen . :)

EDIT
Bizar die Dishnonored 2 vid! Zo heb ik niet gespeeld ;) Kan ook alleen op PC zo snel, maar die gast is echt creatief en goed. En laat eigenlijk ook zien hoe briljant Dishonored als game is!

[ Voor 38% gewijzigd door -SaveMe- op 17-04-2018 09:17 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Een minuut stilte graag voor yakuza 6 die in dezelfde week uitkomt als god of war.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:30:
Een minuut stilte graag voor yakuza 6 die in dezelfde week uitkomt als god of war.
Gelukkig valt die voor mij onder het kopje Japanse Shizzle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:55
Jumpman schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:23:
[...]

Niet echt mijn ding, de zwarte uitvoering vind ik mooier. Leuk voor de liefhebber.

Dit ziet er wel weer tof uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:30:
Komt vandaag binnen, maar zo dom gepland deze game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:02:
Ik volg Yakuza totaal niet, maar die nummering gaat zeker nergens over? Nog niet zo lang geleden is Yakuza 0 uitgekomen toch?
Nummering gaat zeker wel ergens over
Het is echt deeltje 6 in de serie, 0 is een prequel die volledig nieuw is gemaakt voor de serie.
Yakuza kiwami 1 (remaster) is al paar maanden uit en binnenkort (augustus dacht ik) komt Kiwami 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:55:
@Sagat Op een gegeven moment heb je gewoon niet meer de zin om zo intensief te gamen en zoveel te 'oefenen'. Dan wil je gewoon lekker in een andere wereld worden meegezogen en geef je het competitief vlaggetje door aan de jonkies ;) Althans, zo ging dat bij mij ;) Maar games blijf ik spelen totdat ik aan de poort sta :p
Ik heb zeker wel de zin, alleen tijd (maken) is lastig. Ik doe wel bewust af en toe wat uhm play dates zou ik bijna zeggen.....maar afspraken maken met vrienden/kennisen om te gamen dan komt het er ook van. Verder moet ik dan nog steeds een keer en avond als een soort vaste sport avond inplannen, maar dan game tijd. Maar gezien het sporten ook steeds blijft (volgende week ga ik weer) is het met dat gamen beetje zelfde :X

edit:
Ondanks bovenstaande vind ik het nooit zo'n probleem dat goede games samen uitkomen, ha misschien beter JUIST door het bovenstaande.......muv van diablo en sf koop ik toch alles pas na een half jaar tot een jaar. Voordeel van deze situatie, genoeg backlog.
Ieder nadeel hep zijn voordeel enzo :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 17-04-2018 10:18 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 14:13:
God of War reviews droppen een week van tevoren. Men heeft er vertrouwen in.
Waar blijft de Tweakers - review van God of War |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:28:
[...]

Waar blijft de Tweakers - review van God of War |:(
Misschien geen review-exemplaar gekregen omdat ze voorheen te kritisch waren?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakers geeft de meeste Sony games anders altijd hoge scores haha. Denk dat tweakers gewoon wacht tot een dag voor release of de release dag zelf. Ik denk sowieso dat tweakers veruit het hoogste bereik heeft betreft game nieuws in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Who cares anyway ? We weten ondertussen wel al dat het een absolute top-game is. Daar gaat een Tweakers review niets aan veranderen, behalve misschien wat kleine spoilers... Precies of sommigen zich nog wat beter gaan voelen hoe meer enthousiaste reviews ze zien, terwijl ze al lang beslist hebben het spel te kopen/spelen :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Kopen ga ik God of War sowieso. Al weet ik niet of ik dat deze week al ga doen. Want heb nog zoveel te spelen. :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:12
Moet nog steeds beginnen aan Assassin's Creed origins. Heb nog de dlc van horizon te doen. Maar heb de ps4 al paar dagen alleen gebruikt voor youtube en netflix. Zelfs geen gt sport gedaan..
Maar ondanks dat ik genoeg te doen heb haal ik god of war gewoon gelijk vrijdag. Doen de digitale deluxe samen met broertje. 35 euro de man :)
Of ik hem meteen speel of dat ik wacht geen idee.
Heb genoeg te sleutelen in real life.. dus ja maar zin erin heb ik wel.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:12
Geteisem schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:58:
Kopen ga ik God of War sowieso. Al weet ik niet of ik dat deze week al ga doen. Want heb nog zoveel te spelen. :X
Hehe same. Ik ga hem bij Game Mania halen (ruil er 2 oude spellen op in die ik nooit meer speel). Weet alleen nog niet of ik hem direct ga spelen, wil eigenlijk eerst Origins uitspelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:27
bram1984 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:19:
De vrijdagavond is reeds gereserveerd. :)
Lekker hoor. Ik hou me in en begin ergens volgende week wel. Na zo'n mooi weer periode weet je in NL 1 ding zeker: het is zo weer 'herfstweer'.

Vanaf vrijdag maar even wat minder koekeloeren hier..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-09 21:16
Toch maar eens dishonored 2 aangeschaft, aangezien deel 1 echt fantastisch was en er veel positieve reacties op zijn.

Ben benieuwd!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MitchellHearth schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:23:
[...]

Hehe same. Ik ga hem bij Game Mania halen (ruil er 2 oude spellen op in die ik nooit meer speel). Weet alleen nog niet of ik hem direct ga spelen, wil eigenlijk eerst Origins uitspelen >:)
Ja, ik ga ook de actie van Gamemania benutten. Maar idem, ik wil eigenlijk eerst Horizon en DLC uitspelen tot ik aan God of War ga beginnen. Maar de aanbieding is te goed om links te laten liggen. Wordt mijn eerste God of War ooit dus ik ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:55
bram1984 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:19:
De vrijdagavond is reeds gereserveerd. :)
Voor mij de zondag t/m woensdag na koningsdag/weekend :*) :*)

Eindelijk talloze uren wegstoppen en eindelijk wat échte progressie krijgen in m'n games ipv hoe het er nu uit ziet 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dm-dutchman schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:48:
Toch maar eens dishonored 2 aangeschaft, aangezien deel 1 echt fantastisch was en er veel positieve reacties op zijn.

Ben benieuwd!!
Ga je geen spijt van krijgen! Briljante game. Ik zou eerst een stealth playhtough doen en dan een chaos playthrough. Speelt zo anders allebei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:24:
[...]

Ga je geen spijt van krijgen! Briljante game. Ik zou eerst een stealth playhtough doen en dan een chaos playthrough. Speelt zo anders allebei :)
Bedankt voor de tip! Zo heb ik deel 1 ook gespeeld. heerlijk om de game voor de tweede keer door te rennen en alles af te maken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Gisteren Valiant Hearts uitgespeeld, was 3 euro in de store maar het geld zeker waard _O_

Nu eens kijken welke game ik nu uit mn backlog ga oppakken. Deus Ex wellicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dammit.
Beste Bram,

We verzenden vandaag de orders die geplaatst zijn t/m eergisteren.
De rest krijgen we donderdag binnen en zullen op de dag van release worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maandag verschijnen er previews van detroid become human.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 20:43:
IGN special over de tech van Detroit: Become Human.

Game doet checkerboard rendering met HDR en de GUI is in 4K.

http://nordic.ign.com/m/d...it-become-human-ign-first
Dit artikel zegt iets anders. Native 4k. En de dev schijnt in een video ook gezegd te hebben native 4k.
Lijkt me niet logisch. Ja native 4k kan ps4 pro gewoon aan, maar ten koste van een hoop dingen. 4k checkerboarding is gewoon nagenoeg zelfde graphics ( tenzij je 400% inzoemt), plus je houd gpu kracht over voor belangrijkere instellingen ipv resolutie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:25:
[...]

Dit artikel zegt iets anders. Native 4k. En de dev schijnt in een video ook gezegd te hebben native 4k.
Lijkt me niet logisch. Ja native 4k kan ps4 pro gewoon aan, maar ten koste van een hoop dingen. 4k checkerboarding is gewoon nagenoeg zelfde graphics ( tenzij je 400% inzoemt), plus je houd gpu kracht over voor belangrijkere instellingen ipv resolutie.
Ja klopt, maar vorige maand gaf QD nog aan CB. Maar inderdaad, het maakt me weinig uit eigenlijk. Ik zie het verschil toch niet op de afstand waarop ik zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
bram1984 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:53:
Er druppelen nog steeds perfecte scores voor God of War binnen.

https://www.gameplanet.co...213356/God-of-War-review/

Wellicht binnenkort een 96 op MC?
Ja waar blijft die 10 van Tweakers? :)

Het is nu al de best scorende exclusive op MC las ik. Game of the year lijkt al in april bekend te zijn, al is dat sowieso voor iedereen persoonlijk natuurlijk. En RDR2 is nog wel een gevaarlijke outsider scoretechnisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jammer voor Sony Santa Monica dat Kingdom hearts 3 dit jaar nog uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Spud82 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:57:
[...]

Het is nu al de best scorende exclusive op MC las ik. Game of the year lijkt al in april bekend te zijn, al is dat sowieso voor iedereen persoonlijk natuurlijk. En RDR2 is nog wel een gevaarlijke outsider scoretechnisch.
Ik zou RDR wel iets hoger inschatten dan een "gevaarlijke outsider" persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Cyrax0508 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:07:
[...]

Ik zou RDR wel iets hoger inschatten dan een "gevaarlijke outsider" persoonlijk.
Ja daar heb je wel gelijk in. Er staat op MC maar 1 game boven God of War op de PS4 en laat die nu net ook van Rockstar zijn: GTA 5. En de eerste Red Dead staat op een zelfde 95 score als GOW nu, dus... inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Als rdr 2 beetje op gta 5 lijkt heeft gow niks te vrezen. Leuk game maar niet bijzonder en zeker geen goty. Rdr2 kijk ik erg naar uit ivm rdr een van mijn favorite last gen games is. Maar na gta5 heb ik er niet veel vertrouwen in.
Maar is persoonlijk natuurlijk.

Edit gta 5 hoger dan 95 meta.. wtf..

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 18-04-2018 10:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Spud82 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:57:
[...]

Nee. Zelda BotW en Mario Odyssey staan beide op 97. The Last of Us staat ook op 95.
Nieuwevolger schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:03:
Jammer voor Sony Santa Monica dat Kingdom hearts 3 dit jaar nog uit komt.
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/l0MYSiQPbNeLyZJZK/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Sony heeft een update gegeven en detroit is idd checkerboarding 4k. Gelukkig maar want anders zou de game een hoop graphics opties weggooien puur voor native resolutie.
Zeker zon game als dit die het van alles moete hebben zoals belichting enz. Dan is resolutie niet zo mega belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
2 topfavorieten voor GOTY zijn inderdaad GoW en RDR2, maar ik denk dat je Fortnite daar toch ook bij moet plaatsen.
Overwatch heeft in 2016 ook de Game Awards gewonnen, voor Uncharted 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
@bram1984
Exclusive voor de PS4 bedoelde ik. Maar inderdaad, gelijke plaats met Last of us. Die daar ook helemaal terecht staat wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
v8power67 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:15:
Als rdr 2 beetje op gta 5 lijkt heeft gow niks te vrezen. Leuk game maar niet bijzonder en zeker geen goty. Rdr2 kijk ik erg naar uit ivm rdr een van mijn favorite last gen games is. Maar na gta5 heb ik er niet veel vertrouwen in.
Maar is persoonlijk natuurlijk.

Edit gta 5 hoger dan 95 meta.. wtf..
Met je eens, voor mij persoonlijk is GTA5 nog niet eens top 20 materiaal. Nooit helemaal begrepen waarom bijvoorbeeld dat verhaal zo geprezen wordt. Maar goed dat begrijp ik wel vaker niet in games, *Uncharted, kuch..*, gelukkig is verhaal over het algemeen bijzaak voor me.

[ Voor 4% gewijzigd door Spud82 op 18-04-2018 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:23:
@bram1984
exclusive voor de PS4 bedoelde ik. Maar inderdaad, gelijke plaats met Last of us. Die daar ook helemaal terecht staat wat mij betreft.
Dan klopt het inderdaad. Maar het is dan weer geen remaster. Dus GoW, Zelda en Mario zijn feitelijk de 3 hoogst scorende current gen games van deze generatie.

@Anton.net Hoe populair ook, Fortnite zal denk ik nooit GOTY worden. Een F2P game komt doorgaans nooit zo hoog in dat soort lijstjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pubg was anders ook genomineerd voor goty bij the game awards, wat nogal gek was omdat versie 1.0 nog niet uit was. Daarnaast kwam the beta van fortnite uit in 2017 en de game is nog steeds in beta.

Trouwens wat gta 5 zo goed deed was het switchen van 3 characters en er zaten een paar hele vette missies in zoals de heists. Voelde aan als een next gen game op ps3/xbox360 hardware.

Alleen was van het verhaal echt niet meer te volgen met het FBI gebeuren erin. Zo gek vond ik al die tienen niet die het kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:31:
Pubg was anders ook genomineerd voor goty bij the game awards, wat nogal gek was omdat versie 1.0 nog niet uit was. Daarnaast kwam the beta van fortnite uit in 2017 en de game is nog steeds in beta.

Trouwens wat gta 5 zo goed deed was het switchen van 3 characters en er zaten een paar hele vette missies in zoals de heists. Voelde aan als een next gen game op ps3/xbox360 hardware.

Alleen was van het verhaal echt niet meer te volgen met het FBI gebeuren erin. Zo gek vond ik al die tienen niet die het kreeg.
Is PUBG f2p?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:06
Fortnite 8)7

Mijn zoon speelt dat hele dagen.... snap werkelijk niet waarom, maar hey laat hem d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroberti
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-08-2024
Is een PS4 Pro het waard voor een 40 inch TV? Momenteel heb ik een oude PS4 500GB, en onder andere ben ik geinteresseerd in PSVR (heb ik nog niet, maar misschien ooit, en een Pro schijnt soms wat verbetering te geven). Onlangs heb ik een 4k HDR tv gekocht (Samsung UE40MU6400), maar ga ik verschil merken met een PS4 Pro? Ik zit ongeveer 2,5 meter van het scherm af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Cardwizard schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:37:
Fortnite 8)7

Mijn zoon speelt dat hele dagen.... snap werkelijk niet waarom, maar hey laat hem d:)b
Ik snap het ook niet haha. Iedereen om me heen zie ik fortnite spelen en als ik er naar zit te kijken vind ik het een kinderversie van Pubg maar kan er niet echt warm van worden. Maar inderdaad ieder zijn ding haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Red Dead 2 is voor mij wss goty, heb mij met deel 1 zo vermaakt dat ik mij niet kan indenken dat Rockstar het gaat verknallen. God of War zal mij wss doen denken aan Horizon qua graphics, Uncharted qua story en Heavenly Sword qua gameplay. Horizon vind ik nog steeds geweldig om te doen nu, Uncharted blijft een prachtige verhalende game. En Heavenly was gewoon good ol' buttonsmash.

Dus God of War.. het zal ongetwijfeld heerlijk wegspelen, maar zodra RDR2 is gereleased zijn we zoveel maanden verder en tegen die tijd zit ik door Westworld de serie al helemaal klaar voor de game van Rockstar. Dat is een genre waar ik zin in heb. God of War heb ik voorheen over het hoofd gezien. (Mede door GTA 3 , Grand Turismo, FF X, Vice city op de PS2. Op de PS3 ging mijn voorkeur naar de Uncharted reeks, Assassin's Creed reeks en RDR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 Pubg is niet F2P, maar het komt op vrij wel het zelfde neer kwa concept. Er zijn alleen wat andere gameplay elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

the_virus26 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:39:
[...]

Ik snap het ook niet haha. Iedereen om me heen zie ik fortnite spelen en als ik er naar zit te kijken vind ik het een kinderversie van Pubg maar kan er niet echt warm van worden. Maar inderdaad ieder zijn ding haha.
Ik snap het ook niet. Heb eens bij mijn neefje van 11 mee zitten kijken, meh. Gameplay an sich en dat het concept Battle Royale leuk is snap ik ergens nog wel maar dat bouwen van muren/trappen terwijl je beschoten wordt om dekking te maken? WTF, I lol'd. Ik vind het er verder ook te kinderachtig voor woorden uitzien. Doe mij dan maar dat spelletje met die boze man dat overmorgen uitkomt. ;)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:41:
Red Dead 2 is voor mij wss goty, heb mij met deel 1 zo vermaakt dat ik mij niet kan indenken dat Rockstar het gaat verknallen. God of War zal mij wss doen denken aan Horizon qua graphics, Uncharted qua story en Heavenly Sword qua gameplay. Horizon vind ik nog steeds geweldig om te doen nu, Uncharted blijft een prachtige verhalende game. En Heavenly was gewoon good ol' buttonsmash.

Dus God of War.. het zal ongetwijfeld heerlijk wegspelen, maar zodra RDR2 is gereleased zijn we zoveel maanden verder en tegen die tijd zit ik door Westworld de serie al helemaal klaar voor de game van Rockstar. Dat is een genre waar ik zin in heb. God of War heb ik voorheen over het hoofd gezien. (Mede door GTA 3 , Grand Turismo, FF X, Vice city op de PS2. Op de PS3 ging mijn voorkeur naar de Uncharted reeks, Assassin's Creed reeks en RDR)
Ik weet niet hoeveel van de combat je van de nieuwe GoW hebt gezien, maar het is allesbehalve buttonmashen. Het lijkt totaal niet meer op de oude games, maar veel meer op bijvoorbeeld de Souls combat. Het is een stuk meer strategisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Voxalizer schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:48:
[...]

Ik snap het ook niet. Heb eens bij mijn neefje van 11 mee zitten kijken, meh. Gameplay an sich en dat het concept Battle Royale leuk is snap ik ergens nog wel maar dat bouwen van muren/trappen terwijl je beschoten wordt om dekking te maken? WTF, I lol'd. Ik vind het er verder ook te kinderachtig voor woorden uitzien. Doe mij dan maar dat spelletje met die boze man dat overmorgen uitkomt. ;)
haha ja precies in plaats van een muurtje bouwen ben ik meer van iemand ze kop er volledig af trekken dat past meer in mijn game straatje >:) :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Beetje kortzichtig op fortnite kinderachtig te noemen. Maar pubg is dat niet omdat je daar allemaal stoere realistische wapens kan oppakken ipv cartony wapens?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spud82
Ach PubG of Fortnite. Potayto, potahto.. :)

Ik laat dat hele battle royale-gebeuren lekker voor wat het is, het hele concept spreekt me niet aan. En de hype eromheen ook niet, moet ik toegeven.

[ Voor 17% gewijzigd door Spud82 op 18-04-2018 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Niet mijn soort spellen. Dus die gaan allemaal aan mij voorbij.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:49:
[...]

Ik weet niet hoeveel van de combat je van de nieuwe GoW hebt gezien, maar het is allesbehalve buttonmashen. Het lijkt totaal niet meer op de oude games, maar veel meer op bijvoorbeeld de Souls combat. Het is een stuk meer strategisch.
Niet veel, wil er echt nieuw ingaan. Gelet op voorgaande games leek het mij good ol'buttonsmash. Souls combat zegt me niks. Misschien meer ala Shadow of Mordor of AC Origins?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Games die er naar mijn mening kinderachtig uitzien: Mario, Zelda, Cuphead, Ratchet & Clank, Kingdom Hearts, Overwatch....

Ga de kwaliteit van een game alsjeblieft niet beoordelen aan kinderachtigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:00
Ratchet & Clank is dan wel een gouden game _/-\o_

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:59:
[...]

Niet veel, wil er echt nieuw ingaan. Gelet op voorgaande games leek het mij good ol'buttonsmash. Souls combat zegt me niks. Misschien meer ala Shadow of Mordor of AC Origins?
Nee, Shadow of Mordor is niet strategisch maar meer een kwestie van goed timen en knoppen combinaties leren. Origins heeft een hoop afgekeken van de Souls games: dodgen, parry's timen, aanvalspatronen herkennen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:46
Anton.net schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:00:
Games die er naar mijn mening kinderachtig uitzien: Mario, Zelda, Cuphead, Ratchet & Clank, Kingdom Hearts, Overwatch....

Kinderachtig of cartoonish? Groot verschil. :)

Of is alles wat getekend is kinderachtig dan? Snel de Hentai maar op de buis toveren in de ochtend, zo kinderachtig. :+ :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online

Naar mijn mening kan je een game sowieso niet kinderachtig noemen op basis van het uiterlijk. Maar dat ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sroberti schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:38:
Is een PS4 Pro het waard voor een 40 inch TV? Momenteel heb ik een oude PS4 500GB, en onder andere ben ik geinteresseerd in PSVR (heb ik nog niet, maar misschien ooit, en een Pro schijnt soms wat verbetering te geven). Onlangs heb ik een 4k HDR tv gekocht (Samsung UE40MU6400), maar ga ik verschil merken met een PS4 Pro? Ik zit ongeveer 2,5 meter van het scherm af.
Op zich is 2.5m veel te ver om het onderscheid te zien tussen FullHD en UltraHD op een 40" TV. Zie : https://www.rtings.com/tv...-to-distance-relationship. Nu volgens de grafiek daar zou je zelfs het verschil tussen 720p en 1080p niet zien op die afstand, maar die grafieken moet je wel met een korrel zout nemen.
Desondanks vermoed ik wel dat je een miniem verschil zult zien omdat je o.a. minder aliasing zult merken bij 4K dan bij 1080p. Vergeet ook niet dat momenteel je TV het 1080p signaal moet upscalen en dan hangt veel af van hoe goed de upscaling van de TV is.

Persoonlijk zou ik echter het budget voor een PS4 Pro upgrade + PSVR aanschaf, eerder gebruiken voor een grotere TV. De impact op je game-experience zal gewoon veel groter zijn, en ook in alles wat je speelt aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Pff Horizon is een vette game hoor maar vind t af en toe wel pittig. Zit nu ook in een Cauldron en moet ik een zeer zwaarbewapende Thunderjaw verslaan maar dat beest is niet om te krijgen man. Nadeel is ook dat je niet die Cauldron kan verlaten om het op een later moment te proberen ofzo..beetje jammer.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Cyrax0508 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:30:
[...]

Naar mijn mening kan je een game sowieso niet kinderachtig noemen op basis van het uiterlijk. Maar dat ben ik.
Ik ben ook wel blij dat ik geen last heb van het 'alles dat cartoony is, is kinderachtig - syndroom'. Wat een hoop moois moet je dan wel niet missen..

Zo ken ik ook iemand die Family Guy al niet kan kijken, omdat er een pratende hond in zit. Dan is ie direct klaar :). Tja, ook absurdisme en abstractie is niet voor iedereen weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroberti
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-08-2024
Twixie schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:34:
[...]

Op zich is 2.5m veel te ver om het onderscheid te zien tussen FullHD en UltraHD op een 40" TV. Zie : https://www.rtings.com/tv...-to-distance-relationship. Nu volgens de grafiek daar zou je zelfs het verschil tussen 720p en 1080p niet zien op die afstand, maar die grafieken moet je wel met een korrel zout nemen.
Desondanks vermoed ik wel dat je een miniem verschil zult zien omdat je o.a. minder aliasing zult merken bij 4K dan bij 1080p. Vergeet ook niet dat momenteel je TV het 1080p signaal moet upscalen en dan hangt veel af van hoe goed de upscaling van de TV is.

Persoonlijk zou ik echter het budget voor een PS4 Pro upgrade + PSVR aanschaf, eerder gebruiken voor een grotere TV. De impact op je game-experience zal gewoon veel groter zijn, en ook in alles wat je speelt aanwezig zijn.
Bedankt, dit had ik inderdaad ook al gevonden maar vroeg me toch af wat de meningen hier zijn. De TV heb ik juist op 40 inch uitgezocht omdat dit goed past in het appartement waar ik naartoe ben verhuisd, en omdat ik ook vrij dichtbij het scherm zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:51
P.E.No.1 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:35:
Pff Horizon is een vette game hoor maar vind t af en toe wel pittig. Zit nu ook in een Cauldron en moet ik een zeer zwaarbewapende Thunderjaw verslaan maar dat beest is niet om te krijgen man. Nadeel is ook dat je niet die Cauldron kan verlaten om het op een later moment te proberen ofzo..beetje jammer.
Op easy goed te doen :p
Sowieso eerst met de Tearblast arrows de kanonnen eraf schieten, zowel van de kop als van de rug. Maakt het allemaal een stuk makkelijker. Dan kun je met de 2 cannons die daarmee op de grond vallen dat beest binnen no time kapot krijgen. Wel even oppassen wanneer je ze oppakt, je zit toch snel 3-4 seconden vast in die animatie.

Gisteren nog GoW besteld. Hopelijk lukt het om HZD uit te spelen voor vrijdag, zit nu op zo'n 75% (volgens de ingame stats) van de main game, maar heb nog niets met de Frozen Wilds gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Yukidaruma op 18-04-2018 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02:19
Zou graag PUBG gaan spelen maar heb (nog) geen xbox one (x). Zag dat fortnite gratis was dus die probeer ik nu ook even. Ben er nog niet zo goed in maar als er tweakers zin hebben samen in een team te spelen voeg mij dan aub toe (psnid: warcow86). :)

Microfoontje heb ik er ondertussen ook bij, ik gebruik mijn xiaomi piston v3 in de controller voor geluid en microfoon. Nooit bij stil gestaan dat te proberen maar het werkt prima en zo heb ik voor iets meer dan een tientje voor mij goed genoeg geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:36
P.E.No.1 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:35:
spoiler:
Wapen eraf schieten en daarna dat wapen oppakken en op de thunderjaw knallen.Zo klaar :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vince22 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:02:
[...]

spoiler:
Wapen eraf schieten en daarna dat wapen oppakken en op de thunderjaw knallen.Zo klaar :)
Bedankt spuitje 11. :P

@P.E.No.1 Ik weet natuurlijk niet op welke difficulty je speelt, maar op Hard vond ik 'm prima te doen.

Heb je de ropecaster al? Daarmee zijn eigenlijk bijna alle grote machines een eitje in combinatie met die bommen catapult. Je hoeft dan niet eens onderdelen van het ding af te schieten. Gewoon vastpinnen en bombarderen.

Dit is een Thunderjaw op hard die ik op die manier doe.

Edit: ik zie nu overigens dat ik er wel componenten afschiet, maar dat hoef niet per se dus. :P

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 18-04-2018 12:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:36
Haha idd, ik was het topic aan het teruglezen en bij het scrollen naar beneden meteen het antwoord gepost ipv eerst tot onderaan doorlezen. Het was ook gewoon 2 posts verder beantwoordt. |:(

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damn! Die game is alles behalve kinderachtig. En het ziet er ook niet kinderachtig uit. Cartoony != kinderachtig! En het is ook nog eens een briljante game. Ik schaam me nog steeds dat ik die game niet gewoon gekocht heb, maar gratis heb gespeeld via PS+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over de laatste r&c gesproken, die cutscenes van de films passen eigenlijk helemaal niet in het verloop van het verhaal in de game haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Store deal van de week geeft korting op Rise of the Tomb Raider:

https://store.playstation...05716_00-RISEOFTOMBRAIDER

Koopje voor €15,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30
Fortnite hier ook links laten liggen. Aan het begin wat YouTube videos gekeken, maar inderdaad muren en trappen bouwen uit het niets, dan vind ik PUBG een stuk spectaculairder om te zien.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevallig gisteren ook Fortnite ontdekt als F2P op de PS4. Of misschien is die nu pas uit voor PS4 als F2P, dat het daarmee is dat ik die ontdekt heb, gezien er hier nu ineens ook over gepraat wordt ? :D
Anyway, ik vond het idee van een shooter gecombineerd met iets MInecraft like anders wel super origineel. Heb het spel wel nog niet geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Twixie schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:26:
Toevallig gisteren ook Fortnite ontdekt als F2P op de PS4. Of misschien is die nu pas uit voor PS4 als F2P, dat het daarmee is dat ik die ontdekt heb, gezien er hier nu ineens ook over gepraat wordt ? :D
Anyway, ik vond het idee van een shooter gecombineerd met iets MInecraft like anders wel super origineel. Heb het spel wel nog niet geprobeerd...
'Ontdekt' ook echt...

En. Hoe bevalt deze verborgen parel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasn Schreier van kotaku bevestigd dat cod bo4 geen sp krijgt, maar een battle royal mode.

Activision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Cardwizard schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:37:
Fortnite 8)7

Tsjah, vroeger kon ik ook hele dagen Counter Strike spelen, nu zou dat me ook nooit meer lukken :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ik zat vroeger heel de dag bomen te hakken in Runescape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:00
Komt het volgende jullie bekend voor?

Wanneer ik een usb stick in mijn ps4 heb zitten dan merk ik dat de verbinding met de dualshok 4 erg slecht wordt (trage besturing en soms incorrecte invoer). Zelfs navigatie van het menu vind met vertraging plaats. Soms valt de hele verbinding weg.

Zodra ik de usb stick eruit haal is alles weer goed.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:51
Gebeurd dit met alle sticks? Zit de stick voorin of achterin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:18:
Komt het volgende jullie bekend voor?

Wanneer ik een usb stick in mijn ps4 heb zitten dan merk ik dat de verbinding met de dualshok 4 erg slecht wordt (trage besturing en soms incorrecte invoer). Zelfs navigatie van het menu vind met vertraging plaats. Soms valt de hele verbinding weg.

Zodra ik de usb stick eruit haal is alles weer goed.
En wil niet bij de hand zijn, maar waarom ten alle tijden een usb stick in je ps4? ik heb er alleen maar een gebruikt toen ik mijn hd gewisseld hebt, verder nooit?

Als het voor game opslag is, dan is een hd mogelijk een alternatief?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
Nieuwevolger schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:58:
Jasn Schreier van kotaku bevestigd dat cod bo4 geen sp krijgt, maar een battle royal mode.

Activision.
Ik zou het erg zwak vinden. Sure prima dat je een battle royale modus erbij doet, maar de SP was voor velen toch de reden om een nieuwe game te halen, daar de MP veelal maar kleine upgrades bevatte (en natuurlijk nieuwe content). Hele volksstammen hebben de MP nooit aangeraakt. En ze waren wat mij betreft weer op de juiste weg naar interessantere Singleplayer ervaringen.

Natuurlijk moet Battle Royale uitgemolken worden, maar als ze daarmee de SP vervangen zou ik dat erg jammer vinden. Had dan die zombie-modus er een jaartje uit gehaald. (en ja ik weet dat daar ook fans voor zijn, maar het is al jaren dezelfde eenheidsworst met wat nieuwe skins in hetzelfde jasje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:00
Sagat schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:01:
[...]

En wil niet bij de hand zijn, maar waarom ten alle tijden een usb stick in je ps4? ik heb er alleen maar een gebruikt toen ik mijn hd gewisseld hebt, verder nooit?

Als het voor game opslag is, dan is een hd mogelijk een alternatief?
Ik gebruik ps4 ook als mediaspeler.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
Twixie schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:26:
Die game is al maanden de grootste game ter wereld :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:10:
[...]

Ik zou het erg zwak vinden. Sure prima dat je een battle royale modus erbij doet, maar de SP was voor velen toch de reden om een nieuwe game te halen, daar de MP veelal maar kleine upgrades bevatte (en natuurlijk nieuwe content). Hele volksstammen hebben de MP nooit aangeraakt. En ze waren wat mij betreft weer op de juiste weg naar interessantere Singleplayer ervaringen.

Natuurlijk moet Battle Royale uitgemolken worden, maar als ze daarmee de SP vervangen zou ik dat erg jammer vinden. Had dan die zombie-modus er een jaartje uit gehaald. (en ja ik weet dat daar ook fans voor zijn, maar het is al jaren dezelfde eenheidsworst met wat nieuwe skins in hetzelfde jasje)
Het lijkt erop dat raven studio (van de modern warfare remaster) de BR mode doet. En dat treyarch de SP niet op tijd klaar zou hebben, wat er misschien wel mee te maken heeft doordat de game al aan het begin van oktober uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nieuwevolger schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:19:
[...]

Het lijkt erop dat raven studio (van de modern warfare remaster) de BR mode doet. En dat treyarch de SP niet op tijd klaar zou hebben, wat er misschien wel mee te maken heeft doordat de game al aan het begin van oktober uitkomt.
Maar de SP bepaalt toch de sfeer en een deel van de content van de MP? Of gaan ze hem dan later uitbrengen als ie wel klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
ik zie het al gebeuren: "Nu als extra pre order bonus: Call of Duty Black Ops 4 single player. Ook los verkrijgbaar voor 20 euro"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 15:29

s0kkie

Cowabunga

Geruchten vorige week: Modern Warfare 2 Remastered komt alleen met SP en zonder MP
Geruchten vandaag: Black Ops 4 komt alleen met MP en zonder SP

:O :/ :F

Dat mensen uberhaupt nog aandacht besteden aan deze kansloze franchise...

[ Voor 4% gewijzigd door s0kkie op 18-04-2018 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:56
Dat MW2 Remastered zonder MP komt snap ik op zich nog wel en ben ik niet rouwig om. De MP van MW2 was echt too much met alle killstreaks. Ik probeerde het leuk te vinden, omdat ik de MP van MW1 echt subliem vond, maar vond het echt een drama.

Echter... Een Black Ops 4 zonder SP? Kansloos. Een battle royale met CoD speelstijl? Kansloos.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:21:
[...]

Maar de SP bepaalt toch de sfeer en een deel van de content van de MP? Of gaan ze hem dan later uitbrengen als ie wel klaar is?
Ze bedenken vast wel iets. Sowieso waren de campaign van cod een behoorlijk goeie militaire campaign, alhoewel het sinds mw2 toch iets te holywood was geworden.

Maar je mag “Gilly in the mist” van de eerste modern warfare toch wel een legendarisch level noemen. Wat een sfeer zat er in die game.

Verder geef ik toch niet meer zoveel om cod, dus ik lig er niet wakker van. Wil je een SP game, dan moet je maar bij een andere publisher kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
s0kkie schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:28:
Dat mensen uberhaupt nog aandacht besteden aan deze kansloze franchise...
Nooit aandacht aan besteed, was altijd al meer van BF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmmm, mijn Pro open gemaakt... Nauwelijks stof. Beetje wat er was schoongemaakt. Maar maakt nog steeds een tering herrie :| Is ook niet echt een goede luchtaanvoer en afvoer heb ik gezien. Koeling is echt matig ontworpen.

Hopelijk houdt mijn pro het uit. Alleen beetje sneu voor mijn vriendin, die hoort de hele tijd een stofzuiger op de achtergrond. ik heb zelf een headset op :)

Pagina: 1 ... 98 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)