Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.asjuh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-02-2022
wat zouden mensen hier doen? Ik heb een G27 met raceseat echter op de ps4 werkt deze niet.
Welke zouden jullie nemen de T300 of de T500 van trustmaster of toc de G29 van logitech? En waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:01:
https://www.gamespot.com/...and-is-not-/1100-6458141/

[...]

Is allemaal geruchten natuurlijk. Maar als dit waar is zou dit geen slimme zet zijn.
Ondanks dat ik het niet gebruik op de xbox one isnhet toch fijn te weten dat backwards compatible is qua games.
Deze gen had in het begin van beide consoles dit niet. Maar dalijk met nieuwe gen heeft ms dit uiteraard wel. Dus dan hebben ze 1 grote plus tegenover sony.
Ik gok ook dat dit gewoon niet waar is en ze gewoon ps4 gaan emuleren.
Ookal gebruikt misschien een klein deel het maar. Toch fijn om te hebben. Toen ps4 launchde was gt6 net uit. Heb toen gewacht met een ps4 omdat ik dus gt6 wou spelen die dus niet werkte op ps4.
Dit vind ik anno 2019/2020 gewoon niet meer van de tijd.
Zeker gezien ps4 x86-64 is. Dus gewoon efkes fixen sony ;)
Nog al een click bait titel weer van gamespot. Verder in het artikel wordt er niks gesproken over backward compability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe kortingen zijn nu live in de PS Store:

https://store.playstation...PLUSDD1104/1?platform=ps4

Ik ga even snuffelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Exorcist schreef op woensdag 11 april 2018 @ 00:08:
[afbeelding]

Maat van me was vanavond hier en had Kingdom Come Deliverance mee. Wist al dat het spel wat patches nodig had maar dit is eigenlijk absurd; mocht je dit ooit via originele disc willen spelen terwijl de PS4 update servers offline zijn heb je een gigantisch bugfest.
Maar wat vond je er van? Is het wat voor een elder scrolls speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
mr.asjuh schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:42:
wat zouden mensen hier doen? Ik heb een G27 met raceseat echter op de ps4 werkt deze niet.
Welke zouden jullie nemen de T300 of de T500 van trustmaster of toc de G29 van logitech? En waarom?
T300, T500 heeft geloof ik ouder binnenwerk dan T300, T500 natuurlijk wel betere pedals, maar als je Alcantara/GT editie neemt van T300 heb je iig betere pedals dan standaard T300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:43
bram1984 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:31:
[...]

Ja, schijnt nogal een hoop fake shit rond te gaan, ook met spoilers erin en zo. Rustig wachten tot morgenochtend.
Gaan de reviews nu morgenvroeg Live of in de avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
BigF25 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:08:
[...]

Later op de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 19:58
BigF25 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:08:
[...]

Morgenochtend 09:01 (Nederlandse tijd) verloopt de review embargo!

Meeste sites hebben hun review al klaar liggen. Dus 3 kwart van alle reviews zullen gewoon morgenochtend meteen online verschijnen.

[ Voor 25% gewijzigd door Sefaex op 11-04-2018 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Sefaex schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:20:
[...]

@Ike. nope
Morgenochtend 09:01 (Nederlandse tijd) verloopt de review embargo!
Las ergens, 12.01 PST
weet ik niet of ze pm of am bedoelen, maar goed we zien het morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
BigF25 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:22:
[...]

Las ergens, 12.01 PST
weet ik niet of ze pm of am bedoelen, maar goed we zien het morgen :)
Op resetera is er een countdown

https://www.resetera.com/...ead-preview-thread.30538/

20 uren en 37 minuten.

09:01 dus. Ik ga geen reviews kijken. Wil alleen de scores weten. Wil niet gespoiled worden.
Heb al beelden van 1 boss fight gezien. De rest hoef ik echt nog niet te zien.

[ Voor 17% gewijzigd door Sefaex op 11-04-2018 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:28
De G29 kun je via amazon regelmatig voor 150 euro aanschaffen.
kwaliteit ontloopt elkaar niet of nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
kbloem schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:01:
[...]

Maar wat vond je er van? Is het wat voor een elder scrolls speler?
Geen idee, wilde er niet op wachten dus ben wat anders gaan doen. Zal hem vd week even laten installeren maar was nog niet van plan het te gaan spelen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Sefaex schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:23:
[...]

Op resetera is er een countdown

https://www.resetera.com/...ead-preview-thread.30538/

20 uren en 37 minuten.

09:01 dus. Ik ga geen reviews kijken. Wil alleen de scores weten. Wil niet gespoiled worden.
Heb al beelden van 1 boss fight gezien. De rest hoef ik echt nog niet te zien.
Idem, benieuwd naar de scores 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.asjuh
kneusteun schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:23:
[...]

Oke, dan maar eens over nadenken inderdaad :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

v8power67 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:01:
https://www.gamespot.com/...and-is-not-/1100-6458141/

Dit vind ik anno 2019/2020 gewoon niet meer van de tijd.
Zeker gezien ps4 x86-64 is. Dus gewoon efkes fixen sony ;)
Vind backwards compatibility niet echt een issue. Die ene x dat ik dat misschien ga gebruiken. Maar goed het lijkt mij een kleine moeite om dit wel te implementeren.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 12:59
HDR patch voor The Witcher 3 is uit voor PS4 en PS4 Pro. :)

http://thewitcher.com/en/news/view/18911/

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nog steeds 1080p en non HDR peasant. Maar goed dat ze dat nog fixen nu.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:59
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:01:

Ik ga even snuffelen.
Hmmm niet echt iets wat mij enthousiast maakt. Zag L.A. Noire en Southpark er tussen staan maar had gehoopt/gedacht dat die wel minder zouden zijn qua prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Staat al zo lang in mijn backlog :'(
Ben er wel mee begonnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 11-04-2018 13:08 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Ik ga even snuffelen.
Laat je het weten als je kortingen hebt gezien? Ik zie ze namelijk niet.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Vrijdag

Inloggen met je PSN, want er zit ook nog PS+ korting bovenop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is ineens. Er gingen al geruchten dat MS een soort van exclusiviteit op HDR voor deze game had afgekocht. Klonk nogal absurd en dat is het blijkbaar ook.

Heul misschien als de backlog een beetje verdwenen is (next up is de Dying Light DLC waar ik ook ergens halverwege mee ben) dat ik TW3 een 2e poging geef. HDR is natuurlijk een fijne bijkomstigheid.

Ik heb overigens ook nog Batman en Game of Thrones (beide Telltale) die ik nog op moet starten. Zijn die een beetje de moeite waard of is dat gewoon meer van hetzelfde als je TWD seizoen 1 + 2 al gespeeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij hier verder helpen met de PS4 port van de game: "This war of mine: The little ones"?

Heb de game gisteren uitgeprobeerd en kan geeneens een shovel, crowbar of mes maken terwijl ik wel meteen al een gitaar kan maken!?

Ook de 'little ones' zijn in de game in geen velden of wegen te bekennen!?

Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:46:
Kan iemand mij hier verder helpen met de PS4 port van de game: "This war of mine: The little ones"?

Heb de game gisteren uitgeprobeerd en kan geeneens een shovel, crowbar of mes maken terwijl ik wel meteen al een gitaar kan maken!?

Ook de 'little ones' zijn in de game in geen velden of wegen te bekennen!?

Wat zie ik over het hoofd?
Toevallig al gegoogled op "this war of mine beginner"? Ik zie echt legio sites die volstaan met tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard en dan kom ik hier op:

"The Crowbar is one of the tools in This War of Mine. It can be crafted at the Metal Workshop, and is often one of the first tools crafted by the player".

Bij mij ontbreekt dus de hele optie bij m'n workshop om een crowbar te vervaardigen zelfs na de eerste upgrade van m'n workshop.

Ook las ik (ergens anders) dat items die je nog niet kunt vervaardigen wel te zien zijn vanuit je workshop maar in schaduwletters staan afgebeeld maar bij mij is dat dus niet het geval, vandaar dat ik uiteindelijk toch in dit topic terecht ben gekomen.

Vanavond anders maar eens een nieuwe poging wagen, hopelijk kom ik er deze keer wel uit want zelfs met tools is de game al knap lastig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:38
Meeste van die “aanbiedingen” zou ik niet eens gratis willen hebben :X

Ik zie er veel toekomstige PS Plus games tussen zitten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 24-09 15:39
Psx sense refereert aan een ander gerucht

https://www.psx-sense.nl/...-gddr6-en-1tb-ssd-opslag/

Het blijven geruchten!!

Ik houd wel van dit soort speculaas 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:45
Jackal131 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:33:
[...]

Psx sense refereert aan een ander gerucht

https://www.psx-sense.nl/...-gddr6-en-1tb-ssd-opslag/

Het blijven geruchten!!

Ik houd wel van dit soort speculaas 8)
Lol, en voor welke prijs gaat dat ding verkocht worden? 1200 euro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
misschien onderhand een PS5-preview topic openen ? wel irritant al die lachwekkende speculaties in dit topic over de PS5..

[ Voor 23% gewijzigd door Farabi op 11-04-2018 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:06
32gb gddr6 is al erg duur. Dan nog een 14 tflops gpu van amd neem ik aan. En 1tb ssd.
Dat is idd 1000 dollar/euro op zn minst.

Nee ik geloof meer in de 8/10 tflops met 4 core zen cpu op 3.0ghz met 8 threads. En minimaal 16 maximaal 24 gb gddr5x/6. Mogelijk hbm2 maar dat is nog duurder.
Plus gok ik op een prijskaartje rond de 450 euro.
500 is teveel gebleken maar 450 voor top notch specs is te doen denk ik.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17
Vergeet niet dat het pas over 2 jaar voor consumenten beschikbaar zal zijn, er zal nog een hoop gebeuren met de prijzen

Maar, is dit niet meer iets voor een PS5 geruchten topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:15
v8power67 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:55:
32gb gddr6 is al erg duur. Dan nog een 14 tflops gpu van amd neem ik aan. En 1tb ssd.

Nee ik geloof meer in de 8/10 tflops met 4 core zen cpu op 3.0ghz met 8 threads. En minimaal 16 maximaal 24 gb gddr5x/6. Mogelijk hbm2 maar dat is nog duurder.
Aangezien het nu allemaal makkelijker backward compatible gemaakt kan worden en op het X86 platform geschaald kan worden met graphics mag het van mij wel een €800+ console worden, maar dat zal inderdaad voor de meeste gamers niet zo zijn.

Ik ben juist bang dat het weer zo'n €400- console wordt die grappig is, maar mij niet met mijn mond open laat gamen :9 Ik wil gewoon weer dat gevoel hebben wat een Playstation me vroeger gaf. Dat je gewoon op het beste wat mogelijk is aan het spelen was en niet met de gedachte dat mijn pc het allemaal veel strakker kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
IMO moet een console niet willen concurreren met PC's. Denk dat 400/500 euro max is om het grootste bereik te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SemperFidelis schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:22:
IMO moet een console niet willen concurreren met PC's. Denk dat 400/500 euro max is om het grootste bereik te hebben.
Denk dat de launch price volledig irrelevant is;

Het grootste bereik heeft een console meestal pas na de eerte grote price drop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:25:
[...]

Denk dat de launch price volledig irrelevant is;
Onzin natuurlijk.

Daarnaast kun je ook geen pricedrop doen van 40%. Als die console 800€ is krijg je hem onmogelijk naar 400€ meer.
Launch price zegt natuurlijk ook veel over kostprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 17:32
418O2 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:57:
Vergeet niet dat het pas over 2 jaar voor consumenten beschikbaar zal zijn, er zal nog een hoop gebeuren met de prijzen

Maar, is dit niet meer iets voor een PS5 geruchten topic?
Denk dat de geruchten nog te beperkt zijn om er een heel topic aan te wijden? Als het hier niet de overhand neemt lijkt het mij geen groot probleem.

Wat mij betreft kunnen we het gerucht ook weer de kop indrukken. Een gpu die sneller is dan een 1080TI, 32 GB van dat onbetaalbare DDR5 en 1TB SSD? Nee sorry, dat klinkt al als een gamepc van 1200 euro en dan heb ik de cpu nog buiten beschouwing gelaten.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
kneusteun schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:23:
[...]

Zelf ben ik tijdens een van de Amazon.co.uk acties ook overgestapt van een G25 naar een G29.
Verschil is niet schokkend, maar het is gewoon een erg fijn stuurtje.
De extra knoppen op het stuur (i.p.v. op de shifter) zijn wel erg fijn voor bijv. GT Sport. De reden dat ze op het stuur zitten, is omdat de shifter er niet meer standaard bij zit denk ik.

Mijn G25 heb ik nog voor 120 euro kunnen verkopen, ik moest daarom erg weinig bijleggen en de keus was snel gemaakt.

Als ik de reviews mag geloven zijn de T300 en T500 wel betere stuurtjes, ik was zelf ook aan het kijken voor een T300 RS GT (omdat deze set ook 3 pedalen heeft).
De afweging die je voor jezelf moet maken is dus vooral de prijs en hoeveel je het stuurtje verwacht te gaan gebruiken.
Als je een G29 in de aanbieding koopt kun je er eigenlijk geen buil aan vallen gezien de 2ehands prijzen die even hoog of zelfs hoger zijn dan wat je er voor betaalt bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot zoverre onzin dat er 40 miljoen PS4 gekocht zijn en echt niet iedereen het eerste jaar al over zal stappen.

Ik denk dat je de afzetmarkt van de PS4 onderschat en tevens de duur van support die Sony consoles blijven krijgen wat betreft nieuwe games op de vorige console terwijl er al een nieuwe console uit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:19
bram1984 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:21:
[...]
<snip>

Ik heb overigens ook nog Batman en Game of Thrones (beide Telltale) die ik nog op moet starten. Zijn die een beetje de moeite waard of is dat gewoon meer van hetzelfde als je TWD seizoen 1 + 2 al gespeeld hebt?
Ik heb beide games gespeeld en de verhalen van beide games vond ik erg mooi! De verhalen zijn niet te vergelijken met die van TWD. De manier van spelen wel. Af en toe een quicktime event, een beetje rondlopen maar bovenal een mooi verhaal voorgeschoteld krijgen.
Iedere episode duurt zo tussen de 2 en 2.5 uur, dus met 5 episodes per game ben je er nog eens een keer klaar mee ook.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:33:
Tot zoverre onzin dat er 40 miljoen PS4 gekocht zijn en echt niet iedereen het eerste jaar al over zal stappen.

Ik denk dat je de afzetmarkt van de PS4 onderschat en tevens de duur van support die Sony consoles blijven krijgen wat betreft nieuwe games op de vorige console terwijl er al een nieuwe console uit is.
Als jij 50 miljoen PS5's wilt verkopen gaat dat niet lukken als ze meer dan 500 euro kosten, gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
v8power67 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:55:

Ik zie niet waarom ze terug zouden gaan naar een 4 core? De huidige 1700x of Zen+ die deze maand komt zou al een enorm verschil maken. De nieuwe consoles zullen gewoon minimaal 8 core Zen processors zijn met tussen de 10/15 TF GPU power. Qua geheugen durf ik echt niet te zeggen waarvoor ze zullen gaan, maar minimaal 16GB zal er wel in zitten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

@SemperFidelis: Nu je het zo stelt kan het ik alleen maar met je eens zijn.

Edit: Fysieke PS4 collectie so far;

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/fmnsjb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/v5l6rr.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2018 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:36:
@SemperFidelis: Nu je het zo stelt kan het ik alleen maar met je eens zijn.

Edit: Fysieke PS4 collectie so far;

[afbeelding]

[afbeelding]
Hopelijk wordt de PS5 backwards compatible dan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Enige wat ik wil is nog steeds een mogelijkheid tot gebruik van fysieke media ipv. download only. Het zal me benieuwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:57:
Enige wat ik wil is nog steeds een mogelijkheid tot gebruik van fysieke media ipv. download only. Het zal me benieuwen.
Wat ik wil is de Playstation ultimate

Één Playstation die fysieke PS 1, 2, 3, 4, en 5 af kan spelen.

Daar zou ik met alle liefde €600,- voor op tafel neerleggen maar die droom is natuurlijk zeer onrealistisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:28
Racierox schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:32:
[...]

[...]

Zelf ben ik tijdens een van de Amazon.co.uk acties ook overgestapt van een G25 naar een G29.
De extra knoppen op het stuur (i.p.v. op de shifter) zijn wel erg fijn voor bijv. GT Sport. De reden dat ze op het stuur zitten, is omdat de shifter er niet meer standaard bij zit denk ik.

Mijn G25 heb ik nog voor 120 euro kunnen verkopen, ik moest daarom erg weinig bijleggen en de keus was snel gemaakt.

Als ik de reviews mag geloven zijn de T300 en T500 wel betere stuurtjes, ik was zelf ook aan het kijken voor een T300 RS GT (omdat deze set ook 3 pedalen heeft).
De afweging die je voor jezelf moet maken is dus vooral de prijs en hoeveel je het stuurtje verwacht te gaan gebruiken.
Als je een G29 in de aanbieding koopt kun je er eigenlijk geen buil aan vallen gezien de 2ehands prijzen die even hoog of zelfs hoger zijn dan wat je er voor betaalt bij Amazon.
Voordeel is dacht ik dat de pedalen van de G29 weer wat beter zijn.
Nadeel van de G29 van het stuur kan de vorm zijn, het heeft een vlakke kant en de drive is iets minder dan de T300 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.asjuh
[...]

[...]

Ik gok dat als ik een stuur heb zoals de T300 of T500 meer plezier ga krijgen in racegames. want met de G27 zakt het plezier te snel af om dat het al gauw voor mij te makkelijk ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
A new patch for The Witcher 3: Wild Hunt on PS4 and PS4 Pro consoles is now available! The most notable changes are introduction of HDR and stability improvements, related to crashes experienced by players.

List of changes:
HDR support;
various performance optimizations;
stability improvements;
localization bugfixing;
minor visual improvements.

Thank you for your patience!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ik ga even snuffelen.
Ik heb The Book of Unwritten Tales 2 gekocht, is nu maar € 5,99 en lijkt me een vermakelijk click&point spel.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

[...]

[...]

Ik ben van de G25 overgestapt naar de T300 RS Ferrari Alcantara. Wat de verschillen met de G29 weet ik niet.
Voordeel van de T300 vond ik dat het stuur wat groter is, de force feedback is 'beter'. De pedalen zijn goed, maar die vond ik van Logitech denk ik iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:00:
[...]

Wat ik wil is de Playstation ultimate

Één Playstation die fysieke PS 1, 2, 3, 4, en 5 af kan spelen.

Daar zou ik met alle liefde €600,- voor op tafel neerleggen maar die droom is natuurlijk zeer onrealistisch :P
Er zal vast ooit wel is een retron 5 maar dan voor playstation komen......maar ik zou niet mijn adem inhouden :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er nog geen God Of War topic, of kijk ik scheel :?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

-SaveMe- schreef op woensdag 11 april 2018 @ 17:04:
Is er nog geen God Of War topic, of kijk ik scheel :?
Beide! :+

Er is inderdaad nog geen God of War topic

39

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Fietsbel schreef op woensdag 11 april 2018 @ 17:05:
[...]

Beide! :+

Er is inderdaad nog geen God of War topic
Smartass! :9

Hmmmm, misschien dat ik in de komende dagen me maar eens inspan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:06
bram1984 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:04:
Hehe Cory Barlog (hier Gody Warlog) leest inmiddels ook mee op ResetERA. :p

Dit topic is echt hilarisch aan het worden.

https://www.resetera.com/...iew-thread.30538/page-213
Dat topic gaat als een malle nu haha. Hij heeft nu een account en praat mee :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Dat hij niet moe wordt van zulke berichten...
Hij houdt het langer vol dan ik had verwacht.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
streamnl schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:49:
Dat hij niet moe wordt van zulke berichten...
Hij houdt het langer vol dan ik had verwacht.
Linkje doet het niet. Wat stond er?

Hij is inmiddels weer pleite. Wel een relaxte gast volgens mij.

Ik ben erg benieuwd naar de reviews. Meeste media klinken alsof ze niet kunnen wachten om meer te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:14:
[...]

Linkje doet het niet. Wat stond er?

Hij is inmiddels weer pleite. Wel een relaxte gast volgens mij.

Ik ben erg benieuwd naar de reviews. Meeste media klinken alsof ze niet kunnen wachten om meer te vertellen.
Ik las best veel berichten in de trant van "quote me!!! So I can die!!"

En ik vind het knap dat hij toch bleef reageren daar.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zal morgen een GoW topic maken! Promised!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:01
Ik moet me serieus inhouden of ik loop naar de winkel om een OLED scherm en een PS4 Pro te gaan halen. :o

De game is al prachtig op een Full HD scherm en een gewone PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig tussendoortje ?

Oh, en deze, cute as hell!

[ Voor 35% gewijzigd door -SaveMe- op 12-04-2018 00:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zoT2MgT2LVI]

GOTY-Contender ? Over 2 uurtjes weten we het ! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-09 18:46
bram1984 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:19:
Er is weer een nieuw Spider-Man item beschikbaar. Ditmaal over de combat. Inclusief video!

http://www.gameinformer.c...-works-in-spider-man.aspx
Ik heb nog niet heel veel gezien van deze game waaronder nog niets van de combat maar na het zien van dit filmpje hoef ik me daar geen zorgen over te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ziet er leuk en mooi uit. Komt er denk ik wel in. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 10:19
-SaveMe- schreef op woensdag 11 april 2018 @ 23:47:
<snip>

Oh, en deze, cute as hell!

[video]
Ghost of a Tale heb ik al een hele tijd geleden voorbij zien komen op het developer forum van de Unity3d game engine. Toen las ik dat deze alleen voor X-Box en PC uit zou komen en was ik toch wel een beetje teleurgesteld.
Nu lijkt 't erop dat deze toch naar de PS4 komt? Volgens Wikipedia zou die voor PS4 beschikbaar moeten komen. Volgens Metacritic alleen voor PC en X-Box.
Och, we wachten wel af. Voorlopig heb ik nog meer dan voldoende in m'n backlog staan waar ik mee vooruit kan.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Sefaex schreef op donderdag 12 april 2018 @ 07:14:
[video]

GOTY-Contender ? Over 2 uurtjes weten we het ! :D
Bear McCreary is echt een top film/game componist. Hij heeft bij mij echt aanzien gekregen met de soundtrack van Black Sails. Goed om te zien dat hij nu ook voor God of War de soundtrack heeft bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Blij dat de PS5 voorlopig nog niet beschikbaar is ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Eerste review

4.5/5
https://www.slantmagazine.com/games/review/god-of-war

Slant schijnt normaal erg kritisch te zijn. Dus prima score. Nu de rest nog ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Sefaex op 12-04-2018 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Waarvoor ik bang ben is dat als er gekeken wordt naar een PS5, dat er games gemaakt worden die uitgesteld worden omdat er weer een nieuwe console komt.
En dan heb ik het over Kingdom Hearts III. Volgens mij was het idee dat het toen al voor de PS3 uit zou komen en nu ergens dit jaar voor de PS4.

Ook bedenk ik me, wat zou je nog meer aan een console toevoegen dat beter zou moeten zijn dan de huidige gen. We hebben 4k gaming, we hebben PS VR, we hebben streaming gaming.
Of gaat sony er voor dat ze dan voor een 4e iteratie kunnen gaan van een PS1 of 2 game. Kingdom hearts 1 en 2 is al voor de 3e keer geremasterd.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex

[ Voor 93% gewijzigd door Sefaex op 12-04-2018 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Goddamn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gadgets en Destructoid ook allebei een 10. HOLY SHIT.

Edit: Game Informer 9.75.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Edit 2: En nog een fijne quote uit een van de reviews.
"God of War doesn’t just feel like the next step for the franchise, but for the entire video game industry. Phenomenal visuals, rewarding exploration, and a deep, nuanced combat system contribute to an epic adventure that should be experienced by every human on earth. Santa Monica Studio is taking us all to Valhalla. "

[ Voor 99% gewijzigd door bram1984 op 12-04-2018 09:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Kak. Ik kan echt even geen nieuwe dijk van een game gebruiken. Veelte weinig tijd en heb nog voor honderden game uren liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:15:
Kak. Ik kan echt even geen nieuwe dijk van een game gebruiken. Veelte weinig tijd en heb nog voor honderden game uren liggen.
Gewoon halen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een 94 op Metacritic inmiddels. Ter vergelijking: Bloodborne staat op 92 en Uncharted 4 op 93. Bizar gewoon.

Alleen The Last of Us en GTA 5 staan hoger.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 12-04-2018 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Jasphur schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:15:
Same maar ik denk dat ik de 20ste wanneer het salaris weer binnenkomt zo ongeveer 50 euro de deur uit gaat :) Godverdomme had me (misschien wel bewust) niet te veel meegekregen van GoW nadat ik II als een van m'n eerste ps2 games grijs heb gespeeld. Man wat heb ik hier zin in zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:21

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn mooie scores, al lijkt het erop dat Nederlandse reviewers onder het gemiddelde zitten. Nu nog 8 dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Jeetje 96 op OC nu.. 94 op MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Heeft Santa Monica toch weer mooi voor elkaar gekregen :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
pfffff, wat kan 8 dagen lang duren...
Volgende week vrijdag wel lekker vrij genomen, sochtends mijn limited edition ophalen aaaaand GO! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

bram1984 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:42:
Polygon adviseert de performance mode (1080p, 60fps target). Ik ga ze beide even testen.

https://www.polygon.com/2...ar-ps4-pro-60fps-4k-1080p

[video]
Ik neem altijd performance mode: 60 fps >>> 4k checkerboard. Trouwens, een mooie game is altijd mooi onafhankelijk de resolutie. HDR biedt wel meerwaarde, maar ik verkies nog altijd de 60fps.

Zo blij dat de reviews goed zijn. Ik pre-order in principe geen games, maar voor Horizon Zero Dawn was ik dan weer teleurgesteld dat ik geen CE ge-pre-ordered heb. Nu heb ik voor GoW wel een pre-order voor de CE en aangezien de reviews 8 dagen voor release zijn uitgekomen kon ik deze nog altijd annuleren.

Het lijkt er wel op dat ik dit niet moet doen: reviews van Easy Allies, Gamespot en IGN bekeken en ik ben overtuigd dat ik deze ook wil spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door DarthDavy op 12-04-2018 09:51 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 23:17
Heel nice die cijfers, zat er een beetje aan te komen :). Nou deze komt er dus gewoon op dag 1.

Even vluchtig door de reviews heen scannend valt me wel op dat de één het over een open wereld heeft en de ander over een lineaire game.

Nou ja we zien het wel, volgende week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Bizar die reviews. Sony heeft z'n exclusive line-up wel echt goed voor elkaar deze generatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DarthDavy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:49:
[...]

Ik neem altijd performance mode: 60 fps >>> 4k checkerboard. Trouwens, een mooie game is altijd mooi onafhankelijk de resolutie. HDR biedt wel meerwaarde, maar ik verkies nog altijd de 60fps.

Zo blij dat de reviews goed zijn. Ik pre-order in principe geen games, maar voor Horizon Zero Dawn was ik dan weer teleurgesteld dat ik geen CE ge-pre-ordered heb. Nu heb ik voor GoW wel een pre-order voor de CE en aangezien de reviews 8 dagen voor release zijn uitgekomen kon ik deze nog altijd annuleren.

Het lijkt er wel op dat ik dit niet moet doen: reviews van Easy Allies, Gamespot en IGN bekeken en ik ben overtuigd dat ik deze ook wil spelen.
HDR zal in beide modi aanwezig zijn, net als in SotC.

Ik ga geen een review lezen. Op die korte gameplay stukjes uit het begin van de game na, heb ik nog vrijwel niets gezien. In de sommige reviews staan toch wel minor spoilers en nieuwe screenshots.

Edit: lekker lijstje zo. :Y)

Easy Allies - 10/10
IGN - 10/10
Polygon - 10/10
USgamer - 10/10
Destructoid - 10/10
The Guardian - 10/10
Playstation Lifestyle - 10/10
Gamingbolt - 10/10
Gadgets360 - 10/10
ZTGD - 10/10
Gamesradar - 10/10
God is a Geek - 10/10
We Got This Covered - 10/10
Wccftech - 10/10
CGMagazine - 10/10
Push Square - 10/10
Gamingtrend - 10/10
Game Revolution - 10/10
Gameinformer - 9.8/10
LevelUp - 9.8/10
AusGamers - 9.8/10
Just Push Start - 9.7/10
EGM - 9.5/10
COGconnected - 9.5/10
Forbes - 9.5/10
Playstation Universe - 9.5/10
Gaming Nexus - 9.5/10
Gamepro - 9.3/10
Worthplaying - 9.2/10
Gamespot - 9/10
Hardcore Gamer - 9/10
Metro - 9/10
Attack of the Fanboy - 9/10
Videogamer - 9/10
Press Start - 9/10
Trusted Reviews - 9/10
Digital Trends - 9/10
Gamesbeat - 9/10
Shacknews - 9/10
Slant Magazine - 9/10
Digitally Downloaded - 9/10
Stevivor - 8/10
TheSixthAxis - 8/10
Twinfinite - 8/10
The Daily Dot - 8/10

Eurogamer - Recommended
Kotaku - Very Positive
Waypoint - "A triumphant reinvention"
Ars Technica - Buy it
SkillUp - "Game of the Generation"
VG247 - "One of the best games of the current generation"

[ Voor 36% gewijzigd door bram1984 op 12-04-2018 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 23:17
@bram1984
Zou het een goede game zijn? :)

Nog steeds meer hyped voor Spinnenman, dan voor deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 12:59
Wow, wat een cijfers voor God of War. Dit wordt genieten.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Geen Tweakers review? :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sefaex
What if Zelda had an amazing, cinematic story?

What if Last of Us had incredible, skill based combat?

What if Uncharted somehow put all the violence in context?

What if Dark Souls was approachable and clear?

The answer to all of these questions and more is God of War.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
8)
Van welke review is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Jasphur schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:44:
[...]

Bear McCreary is echt een top film/game componist. Hij heeft bij mij echt aanzien gekregen met de soundtrack van Black Sails. Goed om te zien dat hij nu ook voor God of War de soundtrack heeft bedacht.
Wat? Niet van Battlestar Galactica? Fantastische muziek zat daar tussen!

YouTube: 02 - Main Title (US Version)

Had daarvoor nog nooit van 'm gehoord.

[ Voor 3% gewijzigd door Aenea op 12-04-2018 10:30 ]

Pagina: 1 ... 94 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)