Leoon. schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:07:
Ik hoor hem dus als ik fifa aan het spelen ben met een ratel. Gadver.. Morgen maar bellen dus. Zo geen zin om hem retour te moeten doen. Sterker nog, het spel die er bij zat heb ik verkocht. Zou dit erg zijn?
Gekocht bij MM, net gebeld met ze (blijken tot 23.59 open te zijn telefonisch) en ik kan het of terug sturen en dan gaan ze controleren of er iets mis mee is. Of ze zei dat ik langs de plaatselijke winkel moest gaan mét de ps4 en dat ze daar dan wel kijken. Hier kan ik mij niet zo veel van voorstellen. Mag hopen dat ze mij gewoon direct een nieuwe geven. Eerst maar eens mee bellen morgen en dan weet ik ook of ik hem weer een factory reset moet geven etc.
De Pro is over het algemeen gewoon erg luidruchtig. Sommige Pro's produceren wat meer geluid,sommige weer wat minder. Schijnt normaal te zijn.
Heb hier veel klachten over gelezen online. Zijn zelf mensen geweest die hun Pro's meerdere malen hebben omgeruild. Maar het probleem bleef zich voordoen.
Ik heb mijn 1e Pro mede hierdoor verkocht. Wel eerlijk aangegeven, en de koper vond het niet erg, die gaf ook aan dat het normaal schijnt te zijn. Mijn huidige Pro maakt ook wat lawaai, gelukkig VEEL minder dan mijn vorige Pro.
Als ik een digitale game opstart begint hij zachtjes te ratelen. Soms maakt hij ook een zacht zoemend geluid (bij lange game sessies). Voor de rest valt het bij mij reuze mee.
Als je een zga stille PS4 wil, zou ik toch echt voor de Slim gaan.
P.S. Dat je PS4 veel geluid maakt tijdens het installeren van een spel, is trouwens ook heel normaal.