het ligt op het puntje van mijn tong om te roepen dat gamers veels te lui zijn en nooit van hun reet afkomen en nu zelfs te lui zijn om een schijfje te wisselen tussendoor, waardoor ze al het eerdere vooroordelen over gamers waar maken...
maar ff zonder gekheid, ik snap het wel, als je ff snel wilt wisselen tussen games om te kijken welke je wilt spelen (ik heb in het begin wel tussen de nieuwe games zitten switchen om te kijken welke ik nu zou gaan spelen), maar voor mij persoonlijk is digitaal kopen alleen handig om fysieke ruimte te besparen en als het veel goedkoper is dan een fysieke game. als ik een game wil wisselen, is het normaal gesproken alweer tijd om ook even mijn benen te strekken en mijzelf weer van vocht te voorzien, dan kan ik ook nog wel even op de heenweg om drinken te halen, de disc ejecteren (uiteraard via de controller, moet toch iets doen als een luie gamer

) een nieuwe erin doen en op de terugweg is de game alweer gestart en klaar om te gaan

.
gelukkig zijn er in nederland amper lange internet storingen, want je moet dan maar net op dat moment die ene game willen spelen die je niet hebt geinstalleerd (omdat je schijf vol staat met online only games). maar goed, zoals eerder ook al aangehaald, als als als. als ik 10 jaar terug bitcoins had gekocht had ik een 2 onder 1 kap huis vol met alleen maar games gehad

en het huis ernaast om erin te leven EN genoeg tijd om alle games te spelen met alle sociale contacten in stand te houden en wat allemaal wel nog niet meer. (achja we kunnen altijd blijven dromen, hebben we een reden om hoger te aimen

, als we dat willen)
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.