Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:00
Wat is jullie mening over shadow of the collosus?
Heb nu paar van die beesten verslagen, maar ik vind het niet enorm bijzonder. Ziet er mooi uit, wat ook wel mag voor een lege speelwereld, maar het voelt wel enorm lineair aan. Tevens vind ik de besturing wat karig. Zitten zo nu en dan wat hick ups in met lopen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:20
Nieuwevolger schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:10:
[...]

Bij mij moeten de terug keer naar Yarnham en rachtet and clank wachten tot ik klaar ben met Nier. Lijkt erop dat de game pas echt begint na bijna 20 uur.
Vertel me meer! Ik zit er nu 16 uur oid in (met wel alle sidequests gedaan), maar vind het tot nu toe maar veel van hetzelde en veel run & fetch quests.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pepper92 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:21:
[...]

Vertel me meer! Ik zit er nu 16 uur oid in (met wel alle sidequests gedaan), maar vind het tot nu toe maar veel van hetzelde en veel run & fetch quests.
Om niet meteen te veel te spoilen, maar als je het eerste verhaallijn hebt uitgespeeld komen er nog meerdere aan en deze schijnen beter te zijn dat de eerste 2. Daarnaast zijn de side quests inderdaad fetch quest, maar ze voegen wel veel toe aan de lore van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Laatst online: 02-10 19:19
Grootste voordeel aan nier is dat je de trophy's kan kopen :P

Toevallig vd week ook flink snel doorheen gegaan, denk ~30 uur en dan heb je hem wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begonnen aan Nier.
Nu al tot 2 keer toe dat ik dood ga bij die twee grote schoepen op de brug, nog redelijk in het begin. En dan begin je weer helemaal vanaf het begin?? Ik kan niet saven tussendoor...
Moet ik die twee doodmaken of ontwijken/voorbij rennen of zo?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Pepper92 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:21:
[...]

Je zit nog aan het "begin" , het spel komt nu pas op gang :)
Het spel kun je pas echt beoordelen wanneer je het echt volledig uit hebt. Tot die tijd, geef het verhaal de aandacht en neem de tijd om dingen te ontdekken. Zie het als een avontuur, niet als een race naar het einde en je zal zien dat het veel meer is dan dat het lijkt.
Nieuwevolger schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:49:
[...]

Om niet meteen te veel te spoilen, maar als je het eerste verhaallijn hebt uitgespeeld komen er nog meerdere aan en deze schijnen beter te zijn dat de eerste 2. Daarnaast zijn de side quests inderdaad fetch quest, maar ze voegen wel veel toe aan de lore van de wereld.
Mee eens, de fetch quests zijn redelijk "simpel" van aard, maar het geeft je wel meer informatie over de wereld van NieR.
dvdkiwi schreef op zondag 4 maart 2018 @ 20:46:
Begonnen aan Nier.
Nu al tot 2 keer toe dat ik dood ga bij die twee grote schoepen op de brug, nog redelijk in het begin. En dan begin je weer helemaal vanaf het begin?? Ik kan niet saven tussendoor...
Die moet je inderdaad kapot maken. Saven komt later, kan er nu even niet meer over vertellen. Speel je op Normal of Hard? Hard in NieR is echt voor de mensen die het spel aan gespeeld hebben.

[ Voor 60% gewijzigd door Fietsbel op 04-03-2018 20:56 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
dvdkiwi schreef op zondag 4 maart 2018 @ 20:46:
Begonnen aan Nier.
Als ik 't goed herinner kan je ze doodmaken.
Als je het makkelijk wilt hebben kan je hem ook op easy spelen, dan kan je automods aanzetten (dan kan je automatisch dodgen enzo)

Maakt voor de trophy's enzo ook niet uit, maar t geeft je misschien net de edge om het toffer en makkelijker te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 30-09 21:41

Dxue

PSN:EvilDrunk

even een vraagje tussendoor, kan er niet veel over vinden met google, maar is het ondertussen mogelijk om een psn plus game die je hebt gekregen, later te kopen? bijvoorbeeld als die in de aanbieding is? voor het geval je later geen psplus meer neemt omdat je niet meer online speelt, maar wel die ene spel graag nog wilt spelen. Ik heb met de ps3 wel gehad dat ik een spel graag voor 8 euro had gekocht, maar die stond al als gekocht in mijn lijst vanwege de ps plus.

hopelijk is dat met de ps4 nu wel mogelijk

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@dvdkiwi vergeet niet te healen met pijltje naar beneden en daarna rondje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dxue schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:10:
even een vraagje tussendoor, kan er niet veel over vinden met google, maar is het ondertussen mogelijk om een psn plus game die je hebt gekregen, later te kopen? bijvoorbeeld als die in de aanbieding is? voor het geval je later geen psplus meer neemt omdat je niet meer online speelt, maar wel die ene spel graag nog wilt spelen. Ik heb met de ps3 wel gehad dat ik een spel graag voor 8 euro had gekocht, maar die stond al als gekocht in mijn lijst vanwege de ps plus.

hopelijk is dat met de ps4 nu wel mogelijk
Dan moet je die game eerst uit je bibliotheek verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drie keer dood, weer een uur voor niks gespeeld, weer opnieuw :/
Ik speel op normal, dat zou toch te doen moeten zijn?
Ik had geen Bloodborne-ervaring verwacht maar die kant gaat het wel op zo :P

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 04-03-2018 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Nieuwevolger schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:19:
[...]

Dan moet je die game eerst uit je bibliotheek verwijderen.
kan je een game uit je bibliotheek gooien? weer wat geleerd :)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:23:
Is mij wel gelukt, anders moet je het begin maar op easy doen. Daarna kan je wel gewoon steeds saven als je het haalt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 13:28
Nieuwevolger schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:49:
[...]

Sterker nog: Je krijgt het verhaal van meerdere kanten te zien waardoor steeds meer stukjes op hun plek zullen vallen.

Nier is absoluut een van de betere spellen van deze generatie.
dvdkiwi schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:23:
Ik had geen Bloodborne-ervaring verwacht maar die kant gaat het wel op zo :P
Ik zou m op easy zetten, deze baas verslaan en daarna terug op normal. Dat kan gewoon in-game.

Check ook even in de manual wat ook al weer de dodge-button is.
Dat scheelde bij mij ook een hoop ramt ik stond steeds op de verkeerde knop te rammen 🙃

En onthoud: als het echt niet wil: je hoeft je niet te schamen om even op YouTube te kijken hoe anderen het doen voor de gouden tip. Je gamed ten slotte voor de fun 👍

[ Voor 40% gewijzigd door remcheese op 04-03-2018 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
remcheese schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:08:
[...]

Sterker nog: Je krijgt het verhaal van meerdere kanten te zien waardoor steeds meer stukjes op hun plek zullen vallen.

Nier is absoluut een van de betere spellen van deze generatie.

[...]

Ik zou m op easy zetten, deze baas verslaan en daarna terug op normal. Dat kan gewoon in-game.

Check ook even in de manual wat ook al weer de dodge-button is.
Dat scheelde bij mij ook een hoop ramt ik stond steeds op de verkeerde knop te rammen 🙃

En onthoud: als het echt niet wil: je hoeft je niet te schamen om even op YouTube te kijken hoe anderen het doen voor de gouden tip. Je gamed ten slotte voor de fun 👍
als t goed is, zijn dit de controls nu:
Afbeeldingslocatie: https://static.gosunoob.com/img/1/2016/12/Nier_Automata_Controls_Button_Layout-1024x502.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Baasje is al dood :)
Gelijk 20 keer bij die save machine de game opgeslagen :P

Eerste indruk: De muziek doet me denken aan Final Fantasy (Square Enix, duh), de gameplay meer aan een hack&slash met Final Fantasy characters en dan tussendoor nog een beetje Space Invaders; tof dat er verschillende gamestijlen door elkaar heen worden gebruikt. De switchende camerastandpunten zijn ook leuk gedaan.
Ben net op aarde aangekomen en wil eigenlijk alles gaan ontdekken.
Hier gaan we ons nog wel even mee vermaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
dvdkiwi schreef op zondag 4 maart 2018 @ 23:01:
Baasje is al dood :)
Gelijk 20 keer bij die save machine de game opgeslagen :P

Eerste indruk: De muziek doet me denken aan Final Fantasy (Square Enix, duh), de gameplay meer aan een hack&slash met Final Fantasy characters en dan tussendoor nog een beetje Space Invaders; tof dat er verschillende gamestijlen door elkaar heen worden gebruikt. De switchende camerastandpunten zijn ook leuk gedaan.
Ben net op aarde aangekomen en wil eigenlijk alles gaan ontdekken.
Hier gaan we ons wel even mee vermaken.
vanaf nu wordt de game alleen maar toffer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

damn you guys! nu wil ik ook nier gaan spelen :S. en heb net al een stapel games gehaald om te spelen, ik heb niet eens zoveel tijd om te gamen, hoe moet ik in godsnaam al die games gaan spelen :'(. heb zelfs nog een back log aan ps3 games... en elke dat ik een game opstart, is het weer even afvragen waar ik nu weer heen moet en daarna wat de controls ook alweer waren... respect voor diegene die in eenzelfde situatie zitten en alsnog een game uitspelen. ik ben tegenwoordig zo'n iemand die halverwege de game stopt, omdat ik zo uit de game ben, dat ik eigenlijk vanaf begin moet spelen, alleen al om weer erin te komen.

en dan heb ik de ps vr nog niet eens aangeschaft (hele reden om de ps4 aan te schaffen voor mij)

[ Voor 7% gewijzigd door Dxue op 05-03-2018 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 11:08

Mud.Starrr

I shoot people for money

Dxue schreef op maandag 5 maart 2018 @ 00:00:
damn you guys! nu wil ik ook nier gaan spelen :S. en heb net al een stapel games gehaald om te spelen, ik heb niet eens zoveel tijd om te gamen, hoe moet ik in godsnaam al die games gaan spelen :'(. heb zelfs nog een back log aan ps3 games... en elke dat ik een game opstart, is het weer even afvragen waar ik nu weer heen moet en daarna wat de controls ook alweer waren... respect voor diegene die in eenzelfde situatie zitten en alsnog een game uitspelen. ik ben tegenwoordig zo'n iemand die halverwege de game stopt, omdat ik zo uit de game ben, dat ik eigenlijk vanaf begin moet spelen, alleen al om weer erin te komen.

en dan heb ik de ps vr nog niet eens aangeschaft (hele reden om de ps4 aan te schaffen voor mij)
Deels herkenbaar, alleen speel ik wel 1 game tot hij klaar is, daarna de volgende. Alleen groeit mijn backlog 10x zo snel als dat ik hem kan wegwerken. Heb er nu 12 games in staan. Heb 9 maanden over Horizon gedaan _O-
Nu Rice of the Tomb raider begonnen, maar tot nu toe vond ik de vorige leuker.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

ik heb net borderlands 2 the handsome collection gekocht, superhot (gelukkig is deze game makkelijk tussendoor te spelen), gt sport, en horizon dawn the complete edition. waarbij horizon en gt gisteren zijn besteld en dus pas later binnenkomen. ben nu knack aan het spelen, omdat ik niet aan borderlands durf te beginnen, want ik wil volgende week zsm beginnen met horizon :).

iemand hier ervaring met playlink games? ik zit eraan te denken om de 4 in 1 bundel te halen voor gezelligheid wanneer er bezoek is, net zoals gang beast. (damn, nog minder tijd om mijn eigen games te spelen!)

edit: als jullie nog andere aanbevelingen hebben qua party games, laat het me weten, ik vind gamen met vrienden over de vloer toch leuker dan online met elkaar te spelen (alleen al het 'geouwehoer' op de bank maakt het leuker)

[ Voor 17% gewijzigd door Dxue op 05-03-2018 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:14:
Wat is jullie mening over shadow of the collosus?
Heb nu paar van die beesten verslagen, maar ik vind het niet enorm bijzonder. Ziet er mooi uit, wat ook wel mag voor een lege speelwereld, maar het voelt wel enorm lineair aan. Tevens vind ik de besturing wat karig. Zitten zo nu en dan wat hick ups in met lopen.
Binnen een week uitgespeeld. Ik houd wel van dit soort aparte ervaringen en heb ervan genoten.

Ik gebruik gelukkig paddles op mijn controller, maar zonder is de besturing inderdaad kut, met name op je paard.

Ik heb geen hickups ervaren met lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:36
bram1984 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 06:48:
[...]

Binnen een week uitgespeeld. Ik houd wel van dit soort aparte ervaringen en heb ervan genoten.

Ik gebruik gelukkig paddles op mijn controller, maar zonder is de besturing inderdaad kut, met name op je paard.

Ik vind het ook een leuke game. Wel klein beetje repetitief, dus de game had niet langer moeten zijn. Ik ervaar overigens niet dat het spel emotioneel wat met me doet (zeggen veel mensen).

Het lopen (zeker met paard) is niet altijd soepeltjes, maar als je niet teveel stuurt loopt het paard meestal wel goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
bram1984 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 06:48:
[...]

Welke controller of addon gebruik je voor die paddles? Ik overweeg een FPS Dominator Strike Pack voor Fortnite, want ik merk dat ik toch wel vaak neer ga in 1-op-1 gevechten tegen jumpende shotties :P

Een Scuf ziet er ook zeker goed uit, maar ik vind het lastig om die 150+ Euro te verantwoorden voor 1 game, of misschien 2 als BO4 straks uit komt. In andere games zie ik mezelf die paddles niet of nauwelijks gebruiken namelijk. Hoewel... schakelen in GT Sport...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:53:
[...]

Welke controller of addon gebruik je voor die paddles? Ik overweeg een FPS Dominator Strike Pack voor Fortnite, want ik merk dat ik toch wel vaak neer ga in 1-op-1 gevechten tegen jumpende shotties :P

Een Scuf ziet er ook zeker goed uit, maar ik vind het lastig om die 150+ Euro te verantwoorden voor 1 game, of misschien 2 als BO4 straks uit komt. In andere games zie ik mezelf die paddles niet of nauwelijks gebruiken namelijk. Hoewel... schakelen in GT Sport...
Ja die strike pack dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:00

Twee dingen:
  1. Wat @Mud.Starrr zegt. Focus je op één tot twee games (welke flink van elkaar verschillen). Anders kom je binnen no-time in een situatie zoals jij beschrijft.
  2. Accepteer dat je als volwassene niet alle games kunt spelen. Als kind/student moet je dat eigenlijk ook niet doen, maar dan heb je nog wel de mogelijkheid. Vergelijk je vooral niet met een paar 'grootverbruikers' zoals hier op het forum. Vanuit sociaal-economisch oogpunt kun je daar grote vraagtekens bij zetten.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 23:55
bram1984 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:16:
[...]

Ja die strike pack dus. :)
En? Tevreden? :)
Geteisem schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:32:
[...]

Het over een kam scheren van mensen die veel gamen. Dat die zogenaamd geen relatie, vrienden of goede baan kunnen hebben. Toppunt van kortzichtig. :)
Inderdaad, ieders situatie is weer anders. Ik heb een vrouw, 2 kinderen, een prima baan en niet heel veel, maar wel hele goede vrienden. Is prima te combineren met gamen hoor. Sterker nog, gamen is een fijne uitlaatklep voor de drukte overdag :)
En zo ken ik ook iemand van mijn leeftijd die single is en een backlog heeft waar je u tegen zegt, maar ook best veel gamed om dat weg te werken. En daarnaast nog genoeg tijd over voor al dat andere.

En daarnaast: gamen is ook een hobby he, althans voor de meeste mensen. Je kan ook een partner hebben die 10-20 uur per week spendeert aan sleutelen aan de auto of kantklossen, ieder z'n ding.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Denman schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:41:
[...]

En? Tevreden? :)

[...]

En daarnaast: gamen is ook een hobby he, althans voor de meeste mensen. Je kan ook een partner hebben die 10-20 uur per week spendeert aan sleutelen aan de auto of kantklossen, ieder z'n ding.
Dit dus ik woon ook samen met mijn vriendin en heb gewoon een redelijke baan. Voor mij is het ontspanning na een lange dag verplichtingen. Speel ook lang niet alles maar wel meer dan gemiddeld. De een kijkt hele avonden TV of leest boeken. Ik zit daarentegen al jaren niet meer in de kroeg. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:00
*knip* Offtopic, nutteloos oordelen.

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 07-03-2018 18:10 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Ik was gister weer eens FFXV aan het spelen en ik zag dat SE ook van hun andere games (waaronder NieR) de soundtrack beschikbaar heeft gesteld als soundtrack voor FFXV :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Merk dat ik Horizon zero dawn wel veel eyecandy vind hebben, maar verveel mij snel. Had ik niet verwacht. Kan mij er steeds niet toe zetten om het weer op te pakken. Witcher 3 "pakte" mij meer.

Zin in een goede 4 player co-op game zoals The Division, maar merk dat er niet echt meer iets op de release radar staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Toch nog PSN Plus kunnen aanschaffen bij Game Mania. De site deed het eindelijk weer eens naar behoren. In ieder geval tot eind maart 2019 mijn tijd en leven verspillen aan online gaming *O*

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 16:45

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Geteisem schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:23:
Toch nog PSN Plus kunnen aanschaffen bij Game Mania. De site deed het eindelijk weer eens naar behoren. In ieder geval tot eind maart 2019 mijn tijd en leven verspillen aan online gaming *O*
Bedankt voor de tip! Gelijk ook maar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Geteisem schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:23:
Deze actie lijkt om de maand voorbij te komen.
2 maanden geleden was deze actie er ook. Dus mocht je over 2 maanden nog wat extra's willen aan online duration? Zou ik nogmaals kijken.

Voor me zelf is het niet zo nodig. met mijn bagger internet hier in Duitsland waar het 1-3mb/s en de internet echt niet stabile is zelfs met kabel. Doe ik hetn iet voor. En de ''maandelijkse'' games zijn ook niet elk maand zo spectaculair iets wat ik snel zal spelen.

PS. Ik zit vast met Ac: Unity 28% waar ik naar ''france'' ben gereist en nu dus op de grote plein met guilantine zit. En met 100 ''agenten'' en dus heel moeilijk is. Kan iemand me tips geven? Want sneaky probeer ik al heel de weekend te doen. Maar nog steeds stuck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Ik heb heel wat losgemaakt met mijn laatste bericht hahaha. Ieder zijn ding en ieder heeft zijn eigen prive omstandigheden die hem/haar zijn hobby meer of minder kan laten uitoefenen. Wat boeit het of irmand die full time aan het gamen is (misschien wel een baan als reviewer?) of lekker een paar uurtjes gaat gamen wanneer het kan? Lekker genieten van je leven op je eigen manier, er zijn al genoeg verplichtingen in het leven die tegenwoordig nodig zijn om je hobby te kunnen uitoefenen.

En weer ontopic: Ik heb vannacht helaas toch borderlands 2 opgestart en ik zag dat ik in 2014 ofzo voor het laatst de game had aangeraakt (ps plus game op ps3) en kreeg nu ineens een swift ofzo. Gelijk mijn nacht slaap kwijt want toen ik moe werd was het alweer 8 uur... Ohwell, shit happens haha. Gelukkig is het vandaag mijn vrije dag. Moet wel zeggen dat de game nu makkelijker is geworden, of door de betere graphics en vijanden vallen beter op of omdat ik nog weet wat me te wachten staat. Ik weet in ieder geval weer waarom ik de handsome collectie zo graag wil kopen ook al heb ik maar een klein gedeelte gespeeld op de ps3.

Edit: wat betreft de backlog, goede games koop ik toch wel snel uit de budgetbak/aanbieding als ik het eens in de zoeveel tijd zie. Of ik wel of niet veel game als ik 3 games kan kopen voor 15 tot 20 euro, dan is dat voor mij persoonlijk een makkelijke manier om de devs te ondersteunen en ik vind het leuk om een physieke library te hebben. Al is een digitale wel tig keer makkelijker als je hdd groot genoeg is. Qua verkopen, ik ben een hoarder, zegt genoeg denk ik haha :')

[ Voor 17% gewijzigd door Dxue op 05-03-2018 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Dxue schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:27:
Ik heb heel wat losgemaakt met mijn laatste bericht hahaha. Ieder zijn ding en ieder heeft zijn eigen prive omstandigheden die hem/haar zijn hobby meer of minder kan laten uitoefenen. Wat boeit het of irmand die full time aan het gamen is (misschien wel een baan als reviewer?) of lekker een paar uurtjes gaat gamen wanneer het kan? Lekker genieten van je leven op je eigen manier, er zijn al genoeg verplichtingen in het leven die tegenwoordig nodig zijn om je hobby te kunnen uitoefenen.

En weer ontopic: Ik heb vannacht helaas toch borderlands 2 opgestart en ik zag dat ik in 2014 ofzo voor het laatst de game had aangeraakt (ps plus game op ps3) en kreeg nu ineens een swift ofzo. Gelijk mijn nacht slaap kwijt want toen ik moe werd was het alweer 8 uur... Ohwell, shit happens haha. Gelukkig is het vandaag mijn vrije dag. Moet wel zeggen dat de game nu makkelijker is geworden, of door de betere graphics en vijanden vallen beter op of omdat ik nog weet wat me te wachten staat. Ik weet in ieder geval weer waarom ik de handsome collectie zo graag wil kopen ook al heb ik maar een klein gedeelte gespeeld op de ps3.

Edit: wat betreft de backlog, goede games koop ik toch wel snel uit de budgetbak/aanbieding als ik het eens in de zoeveel tijd zie. Of ik wel of niet veel game als ik 3 games kan kopen voor 15 tot 20 euro, dan is dat voor mij persoonlijk een makkelijke manier om de devs te ondersteunen en ik vind het leuk om een physieke library te hebben. Al is een digitale wel tig keer makkelijker als je hdd groot genoeg is. Qua verkopen, ik ben een hoarder, zegt genoeg denk ik haha :')
Zelfde hoor!
Veel games in de backlog staan, scheelt ook weer dat ik nu bijna een game uit heb Persona 5 (geniale game! koop hem aub! grapje.)
En dat heeft me ongeveer 90 uur gekost.. (ben vorig jaar begonnen met de game)

Borderlands 2 is ook zo een game die ik nog een keer moet uitspelen (staat ook in mijn digitale lijst) en Ghost Recon Wildlands heb ik het weekend gekocht voor erbij.

Moet het echt hebben van de weekenden en af en toe savonds.
Als ik ooit eens mijn been breek dan gaat die backlog lijst behoorlijk krimpen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 09:24
theduke1989 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:57:
Iedereen is natuurlijk baas over zijn Eigen tijdsbesteding.

Ik zelf bijvoorbeeld kan alleen in het weekend ''gamen'' doe eerst alles in huis als moet fixen etc.
En dan beetje gamen. Doordeweeks is het echt 14 uur onderweg.

Maar het kan nooit kwaad paar uurtjes gamen. Alleen bij mij merk ik toch wel. Dat ik op het einde vaak veel slechter game. Omdat waarschijnlijk mijn aandacht er niet meer op gericht is.
Ik speel vaak ook hersenloze games als FIFA na een dag werken. Moeilijkheid een tandje lager dan wat ik zou kunnen als ik helemaal gefocussed ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
Jasphur schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:11:
[...]

Besteld via de browser op je PS4?? :o

Maar goed. Morgen Ratchet and Clank :D
nee, morgen weer terugkeren naar bloodborne! :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:08
Ik heb tot dusver mijn games in de Playstation store gekocht en die kan ik dus downloaden en zo spelen.

Als ik nu een game op schijf koop moet ik dan telkens dat schijfje er in doen als ik die game wil doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
toro schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:29:
Ik heb tot dusver mijn games in de Playstation store gekocht en die kan ik dus downloaden en zo spelen.

Als ik nu een game op schijf koop moet ik dan telkens dat schijfje er in doen als ik die game wil doen?
Ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!
toro schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:29:

Ben je gek. Je kan die schijf gewoon aan je complete familie en al je vrienden uitlenen en zo kan iedereen spelen zonder voor de game betaald te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Laatst online: 09:08
bram1984 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:39:
[...]

Ben je gek. Je kan die schijf gewoon aan je complete familie en al je vrienden uitlenen en zo kan iedereen spelen zonder voor de game betaald te hebben.
Het ging mij alleen om het gemak :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

Exirion

Gadgetfetisjist

toro schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:44:
Het ging mij alleen om het gemak :/
Zonder schijfje spelen werkt dus niet. Voor mij de reden om zo veel mogelijk online te kopen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Exirion schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:54:
[...]

Zonder schijfje spelen werkt dus niet. Voor mij de reden om zo veel mogelijk online te kopen :)
tot je een ban krijgt en alles kwijt bent ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Laatst online: 26-09 20:20

Heel herkenbaar! Heb ook genoeg games niet uitgespeeld (the Witcher, Borderlands, far cry, Skyrim), maar The Last of Us, Bloodborne, Horizon Zero Dawn heb ik het einde wel gehaald :D daarom nu ook nier aan het spelen: super goede rviews en relatief korte soeelduur

*skyrim is beetje een uitzondering, al 100 of wat uur in zitten maar ja vooral veel side quests xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
iaxe393 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:00:
[...]

tot je een ban krijgt en alles kwijt bent ;(
???

Online gekochte games zijn prima offline te spelen. Dus ban of niet. Je kan gewoon spelen. Een ban houdt hoogstens alleen de online features tegen en dan is het nog een ban per spel en niet 1 algemene PSN ban. Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Jasphur schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:10:
[...]

???

Online gekochte games zijn prima offline te spelen. Dus ban of niet. Je kan gewoon spelen. Een ban houdt hoogstens alleen de online features tegen en dan is het nog een ban per spel en niet 1 algemene PSN ban. Of mis ik iets?
ja games op een disk wel

games die op je ps4 staan ook, maar als je een psn ban hebt dan kan je geen games die je eerder gekocht hebt nog downloaden omdat je niet kan inloggen op psn

erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

Exirion

Gadgetfetisjist

iaxe393 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:12:
ja games op een disk wel

games die op je ps4 staan ook, maar als je een psn ban hebt dan kan je geen games die je eerder gekocht hebt nog downloaden omdat je niet kan inloggen op psn

erg jammer
En waarom zou je een ban krijgen? 8)7

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!
iaxe393 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:12:
[...]

ja games op een disk wel

erg jammer
Werkelijk waar nog nooit gehoord dat iemand dit heeft gehad. Hoe krijg je dat überhaupt voor elkaar?

Verder een beetje een hoog "als" gehalte dit, vind je niet? Als jouw huis affikt ben je al je schijfjes kwijt. Tja, had je dan maar alles digitaal gekocht. Waarschijnlijk is die kans nog groter dan een ban terwijl je gewoon de regeltjes volgt zoals de meeste mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10 00:49
Er zijn wel manieren voor. Volgens mij heeft playstation in het verleden alleen bans uitgedeeld aan systemen en niet aan accounts. Mocht je ooit de piraterij induiken zou ik dat sowieso niet doen op je main account.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iaxe393
Heb het hier eerder wel eens over gehad maar ik heb ooit random een ban gekregen van sony.

Volgens hun voor het posten van 18+ materiaal in de PSN community, een functie welke ik nog nooit gebruikt heb/had.
Vervolgens kon ik een maand lang niet bij mijn games. Ik was gigantisch fan van het digitaal kopen van games (want tsja, lui en geen zin elke keer een disk te verwisselen) maar deze ban heeft mij zeker van mening laten veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

het ligt op het puntje van mijn tong om te roepen dat gamers veels te lui zijn en nooit van hun reet afkomen en nu zelfs te lui zijn om een schijfje te wisselen tussendoor, waardoor ze al het eerdere vooroordelen over gamers waar maken... :X

maar ff zonder gekheid, ik snap het wel, als je ff snel wilt wisselen tussen games om te kijken welke je wilt spelen (ik heb in het begin wel tussen de nieuwe games zitten switchen om te kijken welke ik nu zou gaan spelen), maar voor mij persoonlijk is digitaal kopen alleen handig om fysieke ruimte te besparen en als het veel goedkoper is dan een fysieke game. als ik een game wil wisselen, is het normaal gesproken alweer tijd om ook even mijn benen te strekken en mijzelf weer van vocht te voorzien, dan kan ik ook nog wel even op de heenweg om drinken te halen, de disc ejecteren (uiteraard via de controller, moet toch iets doen als een luie gamer :+ ) een nieuwe erin doen en op de terugweg is de game alweer gestart en klaar om te gaan :).

gelukkig zijn er in nederland amper lange internet storingen, want je moet dan maar net op dat moment die ene game willen spelen die je niet hebt geinstalleerd (omdat je schijf vol staat met online only games). maar goed, zoals eerder ook al aangehaald, als als als. als ik 10 jaar terug bitcoins had gekocht had ik een 2 onder 1 kap huis vol met alleen maar games gehad :P en het huis ernaast om erin te leven EN genoeg tijd om alle games te spelen met alle sociale contacten in stand te houden en wat allemaal wel nog niet meer. (achja we kunnen altijd blijven dromen, hebben we een reden om hoger te aimen ;), als we dat willen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
iaxe393 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:48:
Heb het hier eerder wel eens over gehad maar ik heb ooit random een ban gekregen van sony.

Volgens hun voor het posten van 18+ materiaal in de PSN community, een functie welke ik nog nooit gebruikt heb/had.
Vervolgens kon ik een maand lang niet bij mijn games. Ik was gigantisch fan van het digitaal kopen van games (want tsja, lui en geen zin elke keer een disk te verwisselen) maar deze ban heeft mij zeker van mening laten veranderen.
Dat is dan wel zuur.

Mijn Spotify knows what's up :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cfW65twkeMNvyakLHR7PGvsx/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hoort ook wel verhalen van een tweedehands gekochte console die gebanned is, en dan kan een nieuwe eigenaar er ook niet mee online.

Via Reddit vond ik een gebruiker die zijn PSN "iJihad" had genoemd, en daardoor werd gebanned. Je kunt dan ook niet meer bij je aangeschafte content:
https://twitter.com/iJihad/status/747248918317121536

Acties:
  • +7 Henk 'm!
dutchgio schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:38:
Je hoort ook wel verhalen van een tweedehands gekochte console die gebanned is, en dan kan een nieuwe eigenaar er ook niet mee online.

Via Reddit vond ik een gebruiker die zijn PSN "iJihad" had genoemd, en daardoor werd gebanned. Je kunt dan ook niet meer bij je aangeschafte content:
https://twitter.com/iJihad/status/747248918317121536
Ligt het aan mij of is die naam ook niet heel handig gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Simpele race demo: https://store.playstation...11405_00-GRAVELDEMO000000

Had gehoopt op een iets wat meer motorstorm maar lijkt nu meer op een sega rally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 14:38
LIS before the storm bonus ep is ook beschikbaar. Helaas kan ik hem om 1 of andere reden niet starten ondanks dat ik de deluxe upgrade een tijdje terug had gekocht. Misschien zo eens proberen te herinstalleren maar dat is ook kut want dan moet ik weer langer wachten. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 08:50

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:49:
[...]

Nou, met bram1984 vraag je anders ook wel om problemen... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
bram1984 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:49:
[...]

Die gozer zijn echte naam is Jihad dus dan is iJihad niet zo'n gekke naam. Ze hadden ook voor kunnen stellen om zijn naam aan te passen of de content over te zetten naar een nieuw account.

[ Voor 17% gewijzigd door RaijRaij op 05-03-2018 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
bram1984 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:38:
[...]

Dan is mijn vraag voor zijn ouders bestemd.
Volgens mij is het al eeuwen een vrij gangbare naam in islamitische culturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Het heeft dan ook veel meer betekenissen dan alleen heilige oorlog. Maar goed, de ps4 dus. Weet er iemand nog een goede headset te koop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:15
SmooK schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:49:
Het heeft dan ook veel meer betekenissen dan alleen heilige oorlog. Maar goed, de ps4 dus. Weet er iemand nog een goede headset te koop?
De Sennheiser GSP 600 geeft wel mooi geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
warcow schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:50:
LIS before the storm bonus ep is ook beschikbaar. Helaas kan ik hem om 1 of andere reden niet starten ondanks dat ik de deluxe upgrade een tijdje terug had gekocht. Misschien zo eens proberen te herinstalleren maar dat is ook kut want dan moet ik weer langer wachten. :/
Ik heb zaterdag (na lang inhouden en wachten...) de fysieke editie besteld, dus met soundtrack CD, artwork en in het geval van Nedgame twee figurines erbij. Is het wachten waard net als bij deel één. Nu nog hopen dat ze dat bij Quantic Dream ook gaan beseffen met Detroit want tot nog toe is alles wat limited is, ook de fysieke disc, beperkt tot digitale content waar ik niets mee/aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
418O2 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:39:
[...]

Volgens mij is het al eeuwen een vrij gangbare naam in islamitische culturen
zo heten er ook veel mensen nog adolf, huehue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Laatst online: 02-10 19:41
Paulus07 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:54:
Simpele race demo: https://store.playstation...11405_00-GRAVELDEMO000000

Had gehoopt op een iets wat meer motorstorm maar lijkt nu meer op een sega rally.
Dan kun je beter 'ONRUSH' afwachten, die is zelfs afkomstig van de mensen achter 'Motorstorm'.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er was blijkbaar wat gedoe om een een vermeende downgrade van Detroit. Blijkt een storm in een glas water te zijn.

http://www.thesixthaxis.c...downgrade-nope-read-this/

Blijkbaar is de downgrade video een screencapture vanuit de Store met een vanzelfsprekend lagere kwaliteit.

Edit: En voor alle hunters die zich aan de wat mij betreft beste Souls game wagen vandaag, hulp is om de hoek: :Y)

[PS4] Bloodborne

[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 06-03-2018 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:11:
Er was blijkbaar wat gedoe om een een vermeende downgrade van Detroit. Blijkt een storm in een glas water te zijn.

http://www.thesixthaxis.c...downgrade-nope-read-this/

Blijkbaar is de downgrade video een screencapture vanuit de Store met een vanzelfsprekend lagere kwaliteit.
Tsja, ik weet het niet met dit soort spellen vaak begin ik er vol enthousiasme aan en dan toch Meh omdat het meer serie/film kijken is en op X drukken.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:13:
[...]

Tsja, ik weet het niet met dit soort spellen vaak begin ik er vol enthousiasme aan en dan toch Meh omdat het meer serie/film kijken is en op X drukken.
Eens. Dit speel je niet voor de gameplay. Toch vind ik het echt tof om het puur voor het verhaal te volgen. Heavy Rain liet me op het einde toch wel even stil achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:15:
[...]

Eens. Dit speel je niet voor de gameplay. Toch vind ik het echt tof om het puur voor het verhaal te volgen. Heavy Rain liet me op het einde toch wel even stil achter.
Vond Heavy Rain best goed toendertijd. Beyond Two Souls kon ik echter niet doorheen komen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
Geteisem schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:13:
[...]

Eens ik skip dit soort spellen altijd. Dan kijk ik inderdaad liever een film, serie of lees ik een boek. Gamen doe ik hoofdzakelijk voor gameplay.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:11
Vandaag komen toch de PS+ games? Helemaal hyped weer voor Bloodborne. Ik ga niet slapen voor ik het kampvuur voorbij ben. En dat lukte vorige keren niet na 22 uur. Dus beloofd een lange avond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 06:36
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:06:
Vandaag komen toch de PS+ games? Helemaal hyped weer voor Bloodborne. Ik ga niet slapen voor ik het kampvuur voorbij ben. En dat lukte vorige keren niet na 22 uur. Dus beloofd een lange avond te worden.
Je kan er ook gewoon voorbij rennen en dan naar de eerste baas. Vanaf dan kan je gaan levelen en zal het wat eenvoudiger worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Vandaag inderdaad de Plus games. Maar goed ik vertoef voorlopig nog in the New World. Dus ja aanvulling voor de altijd groeiende backlog ben ik bang.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Joetje079 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:09:
[...]

Je kan er ook gewoon voorbij rennen en dan naar de eerste baas. Vanaf dan kan je gaan levelen en zal het wat eenvoudiger worden ;)
Inderdaad. En je hoeft de eerste baas niet eens te verslaan, maar alleen te "zien", daarna kan je levelen/grinden. Als je dan ook nog wat loot verzamelt en je wapens upgradet, dan komt het helemaal goed :)

Just go out and kill a few beasts. It's for your own good...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor alle fellow Hunters die vanaf vandaag geregeld tripjes naar Yharnam gepland hebben staan,
wees welkom in het [PS4] Bloodborne topic :)
Joetje079 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:09:
[...]
Dat is een tip die niemand zou moeten krijgen voordat ie eerst enkele uren gespendeerd heeft in die straat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:06:
Er voorbij rennen en je bent met 5 minuten bij de eerste baas. Letterlijk. Misschien nog wel in minder dan 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:59
Ik zit de laatste tijd wellicht te overwegen om een PS Vita aan te schaffen. Vanwege het feit dat ik dagelijks ongeveer twee uur in het OV zit en verder 's weekends nog wel eens weg ben (ook in de toekomst weer) leek het mij wel een geschikte aankoop. Nu heb ik op verscheidene plekken gelezen dat het via PS remote aan te sluiten is? Deze functie zegt mij wel het een en ander maar aangezien ik in het OV zit heb ik toch geen acces tot internet (of crappy wifi). Voornaamste is dus om offline games te kunnen doen.

Nu heb ik een behoorlijke backlog aan ps4 games van psplus maar weet ik niet zeker of ik ook alle psvita games 'gekocht' heb bij de aangeboden gratis games. Nu snap ik dat ik die niet terug kan krijgen en dat is ook niet zo'n ramp, maar is het meer mijn vraag of er nog wat waardige (goede) games zijn die er voor de vita te krijgen zijn waardoor ik de aankoop wat meer kan verantwoorden voor mijn gevoel.

Fijnste zou zijn als deze ook nog crossbuy werken met ps4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:38:

Dat is een tip die niemand zou moeten krijgen voordat ie eerst enkele uren gespendeerd heeft in die straat ;)
Voor mijn, mijn controller's én jullie hier op t forum eigen bestwil, is het maar goed dat die tip hier staat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:57:
[...]

Eens ik skip dit soort spellen altijd. Dan kijk ik inderdaad liever een film, serie of lees ik een boek. Gamen doe ik hoofdzakelijk voor gameplay.
Het is ook maar net met wat voor mindset je in dit soort games stapt. Het mooie van deze games is dat jouw keuzes directe invloed hebben op het verloop van het verhaal en wie er leeft en sterft, wat het voor mij bij voorbaat al leuker maakt dan kijken naar een serie/film of het lezen van een boek.
poor Leno schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:52:
[...]

Voor mijn, mijn controller's én jullie hier op t forum eigen bestwil, is het maar goed dat die tip hier staat :>
Haha. Het is natuurlijk wel gewoon die hard als je dat befaamde stuk net zo lang probeert totdat je de boel onder de knie hebt. Dat is meteen het mooie van deze game: je eerste playthrough doe je er talloze uren over (indien je alle vijanden daar wilt verslaan) en je tweede playthrough ben je een soort eindbaas die hetzelfde stuk binnen 10 minuten voltooit terwijl je je ene kind de fles geeft en je de andere voorziet van een nieuwe luier, zonder zelf ook maar één keer geraakt te worden. 8)

Edit: Lichte spoiler voor degenen die zelf willen ontdekken hoe het levelen werkt en wanneer je dit kunt doen.

spoiler:
Dit kan dus nadat je je eerste "Insight" punt vergaard hebt. Er ligt er eentje als loot ergens in het eerste gebied, maar je krijgt er ook eentje als je de eerste boss fight triggert. Hiermee kun je dus terug naar de hub (Hunters Dream) en met de "cash" (Blood Echoes) die je verdient door o.a. vijanden te verslaan, bij de pop aldaar je karakter levelen. Daarmee kun je dus je damage output verhogen, je stamina en HP balk langer maken enzovoort. Je kan er dus gerust de eerste keer langs rennen, zorgen dat je kunt gaan levelen en steeds een beetje beter en sterker worden.

[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 06-03-2018 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
bram1984 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:54:
[...]

Het is ook maar net met wat voor mindset je in dit soort games stapt. Het mooie van deze games is dat jouw keuzes directe invloed hebben op het verloop van het verhaal en wie er leeft en sterft, wat het voor mij bij voorbaat al leuker maakt dan kijken naar een serie/film of het lezen van een boek.
True en ik snap ook best dat deze games populair zijn o.a. door de reden die jij noemt. Voor mij weegt dat echter niet op tegen de kwaliteit van het narratief, de cinematografie, het acteerwerk etc., welke tot dusverre in het gaminglandschap wat mij betreft verre van interessant zijn. Dan is het voor mij gewoon een kwestie van mijn vrije tijd goed indelen en ook al het andere mooie, naast games, consumeren.

Mocht zo'n 'filmgame' een keer zó goed en verrassend gedaan worden, dan ga ik het zeker proberen. Ik houd de reviews ook altijd wel in de gaten hoor van dit soort games, maar ik merk altijd dat men 'al snel tevreden is' zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roybs schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:51:
Ik zit de laatste tijd wellicht te overwegen om een PS Vita aan te schaffen. Vanwege het feit dat ik dagelijks ongeveer twee uur in het OV zit en verder 's weekends nog wel eens weg ben (ook in de toekomst weer) leek het mij wel een geschikte aankoop. Nu heb ik op verscheidene plekken gelezen dat het via PS remote aan te sluiten is? Deze functie zegt mij wel het een en ander maar aangezien ik in het OV zit heb ik toch geen acces tot internet (of crappy wifi). Voornaamste is dus om offline games te kunnen doen.

Nu heb ik een behoorlijke backlog aan ps4 games van psplus maar weet ik niet zeker of ik ook alle psvita games 'gekocht' heb bij de aangeboden gratis games. Nu snap ik dat ik die niet terug kan krijgen en dat is ook niet zo'n ramp, maar is het meer mijn vraag of er nog wat waardige (goede) games zijn die er voor de vita te krijgen zijn waardoor ik de aankoop wat meer kan verantwoorden voor mijn gevoel.

Fijnste zou zijn als deze ook nog crossbuy werken met ps4 :)
Ik heb mijn Vita een klein half jaartje geleden gekocht en er zijn aardig wat leuke spellen op te vinden, ook Cross-buy.
Om maar paar voorbeelden te geven:

- Bastion
- Broken age
- Grim fandango remaster

Maar ook qua Vita ''only'' games:
- gravtiy rush
- uncharted golden abyss
- AC Liberation

Ik zou gewoon even door de store heen scrollen om te kijken of er spellen tussen zitten die je leuk lijken.

Als je er eentje koopt, let er wel op dat er al een geheugenkaart bij zit (en dan liever 8GB of groter, 4 GB zit vrij snel vol) aangezien je anders niks kan opslaan of geen spellen kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:59
Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:30:
[...]

Ik heb mijn Vita een klein half jaartje geleden gekocht en er zijn aardig wat leuke spellen op te vinden, ook Cross-buy.
Om maar paar voorbeelden te geven:

- Bastion
- Broken age
- Grim fandango remaster

Maar ook qua Vita ''only'' games:
- gravtiy rush
- uncharted golden abyss
- AC Liberation

Ik zou gewoon even door de store heen scrollen om te kijken of er spellen tussen zitten die je leuk lijken.

Als je er eentje koopt, let er wel op dat er al een geheugenkaart bij zit (en dan liever 8GB of groter, 4 GB zit vrij snel vol) aangezien je anders niks kan opslaan of geen spellen kan downloaden.
Yeah ik had al e.e.a. gekeken maar ik vind het op t moment nog een twijfelachtige beslissing. Het zal 't zeker waard zijn maar om een vita + games aan te schaffen weet ik nog niet zo :/

bedankt voor je reactie tho! Ik waardeer het :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:50

PBP

Playstation Plus van Maart games zijn inmiddels gratis te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
PBP schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:52:
Playstation Plus van Maart games zijn inmiddels gratis te downloaden
Nou dan ga ik me maar eens aan Ratchet & Clank wagen... Wat een B-keuze :) Jaloers op de vele nieuwe hunters! Al ben ik benieuwd hoeveel er afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:56
Kan de ps plus games niet zien.. rest van de store werkt wel

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:35
Spud82 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:52:
[...]

Nou dan ga ik me maar eens aan Ratchet & Clank wagen... Wat een B-keuze :) Jaloers op de vele nieuwe hunters! Al ben ik benieuwd hoeveel er afhaken.
B-keuze? Ratchet & Clank is 1 van de beste ps4 exclusives imo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spud82
Anton.net schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:57:
[...]

Ik was ook niet serieus hoor, mijn bericht was meer met een knipoog richting de kwaliteit van Bloodborne (mijn favoriete game). Goed te horen, R&C staat te downloaden inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Anton.net schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:57:
[...]

R&C was op de PS2 al 1 van de leukere platformgames :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog nooit een R&C gespeeld dus hij gaat in de bibliotheek :)
Snel zal ie nog niet gespeeld gaan worden, daarvoor is Nier te boeiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
R&C is dan ook een heel ander genre :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roybs schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:34:
[...]

Yeah ik had al e.e.a. gekeken maar ik vind het op t moment nog een twijfelachtige beslissing. Het zal 't zeker waard zijn maar om een vita + games aan te schaffen weet ik nog niet zo :/

bedankt voor je reactie tho! Ik waardeer het :)
Geen probleem!

Is inderdaad de afweging die je zelf moet maken.
Beetje 2de hands Vita zit al snel rond de €100,- incl. geheugenkaart en paar spellen.

Mij is vooral opgevallen dat als je de aanbiedingen in de store in de gaten houdt er heel veel Vita spellen voor €5,- of minder te koop zijn zo. (Wat het natuurlijk allemaal makkelijker te verantwoorden maakt _/-\o_ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
bloodborne *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Spud82 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:52:
[...]

80% voor papa G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Haha ongetwijfeld. Zeker omdat degene die BB nu nog niet gespeeld hebben, daar waarschijnlijk een reden voor hebben. En aangezien het toch een nichegame is...

Ik was overigens zo iemand die weinig moeite kende met vadertje G, veel meer met CB :)
Pagina: 1 ... 75 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)