[PS4/XB1] Assassin's Creed Unity

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05
Zonder ondergesneeuwd te worden door pc specs en hardware, is dit een topic voor de console gamers, gebonden aan de vaste Playstation danwel Xbox hardware.
Link naar het pc topic hier.

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2913/14403378582_908e168093_c.jpg

Platform & Release:
13 november 2014: PC, Xbox One & Playstation 4
(bron: bol.com)

Beschrijving:
Assassin's Creed: Unity draait om Arno Dorian en speelt zich af in Parijs ten tijde van de Franse Revolutie. Voor dit deel heeft Ubisoft een gloednieuwe coöperatieve spelmodus en diverse verbeteringen in zowel de gameplay als de techniek doorgevoerd.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1400240930.jpeg

Info aan de hand van:
Preview van Tweakers (12 juni 2014; E3)
Ubiblog: 9 things you need to know (9 juni 2014)
Preview van Tweakers (16 augustus 2014; Gamescom)

Arno Dorian
Assassin's Creed: Unity draait om Arno Dorian. Arno is geboren in Versailles en heeft Franse en Oosterijkse voorouders. Door het verlies van zijn (adoptie) vader op jonge leeftijd is hij opzoek naar rechtvaardigheid. In 1789 wordt Arno lid van de Assassins Order en gaat op zoek naar de drijvende krachten achter de Franse Revolutie. Arno is volledige 'customizable' aan de hand van skill points en verschillende 'tech-trees' voor stealth, combat en navigation.

Parijs
Het Parijs in 'Assassin's Creed: Unity' wordt de grootste stad die Ubisoft ooit gemaakt heeft. Volgens lead designer Bruno Saint André is de virtuele stad van de liefde groter dan alle eilanden uit Assassin's Creed IV: Black Flag samen. De makers hebben monumentale gebouwen als de Nôtre Dame op ware grootte nagebouwd. De speler moet zo overweldigd worden. Volgens creative director Alex Amancia hebben de verschillende Parijse buurten hun eigen toon en zal ook de architectuur gevarieerder zijn dan in de vorige games. Naast de grote stad is het nu ook mogelijk om naadloos (zonder laadschermen) verschillende gebouwen te betreden.

Coöperatieve modus
Assassin's Creed Unity is speelbaar in Co-op met 4 personen. Via 'tavern'-hubs zijn verbindingen met andere spelers mogelijk. Iedereen speelt met Arno, maar ziet de andere spelers als andere unieke assassin's. Deze zijn een afspiegeling van de ontwikkelingen die het specieke 'Arno-personage' van de betreffende speler heeft meegemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1402544615.jpeg

Nieuwe freerun/parkour gameplay
Naast de coöperative modus, de grote stad en visuele vernieuwingen is ook de freerun gameplay vernieuwd. In Assassin's Creed Unity zijn dedicated buttons toegevoegd voor klimmen, dalen en stealth. Vooral het gecontroleerd afdalen is een belangrijk toevoeging.

Adaptive Mission Mechanic
Ook de missie structuur is volledig veranderd. Door Adaptive Mission Mechanic zullen de missies zich aanpassen aan de stappen die je tijdens de opdracht neemt. Creative Director Alex Amancio legt het als volgt uit: "Let’s say you’re tailing a Templar target; if you get spotted, the mission might be over. That’s no longer the case. “We’ve opted for a different philosophy where we won’t tell you Tail this guy,” Amancio says. “We’ll just maybe tell you Figure out where he’s going.” That means you can tail him if you like – and if you get spotted, the tail could turn into a chase. If you lose him altogether, your goal switches to locating your target. If a riot happens to break out and your target is killed, then you can loot his body to, say, find a letter that tells you where he’s going. “So it’s really up to the player to figure out how he’s going to do this.”

Heden
Er is tot op heden nog niks bekend over de gameplay in de moderne tijd.

Multiplayer
Er is op dit moment, naast de coöperatieve multiplayer, niets bekend over andere multiplayer modi. Voorlopig zit er zelfs geen PvP-multiplayer in de game: "We're not bringing the PvP mode back. Not this year. You have to wait it out."
(bron: Vincent Pontbriand van Ubisoft tijdens een uitzending op Twitch)

Trailers & Gameplay Demo's:

[YouTube: http://youtu.be/DBROw1Ft-Xs]

Screenshots & Artwork:
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]

Preorder packs:
Guilotine Collector's Case en Notre Dame Edition

Afbeeldingslocatie: http://drh2.img.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Company/ubi/images/hero//E3reveal/ASUNGU06_mock.jpg Afbeeldingslocatie: http://drh1.img.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Company/ubi/images/hero//E3reveal/ASUNND05_mock.jpg

The Bastille Edition en Special Edition
Afbeeldingslocatie: http://drh1.img.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Company/ubi/images/hero//E3reveal/ASUNBA04_mock.jpg Afbeeldingslocatie: http://drh1.img.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Company/ubi/images/hero//E3reveal/ASUNSE10_mock.jpg

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:32

FeaR

In GoT we trust

In het andere topic had ik gepost dat ik best wat bugs had, kwam er vandaag (oké, eigenlijk gisteren) achter dat mijn PS4 de update niet had geïnstalleerd... Nu heb ik naar mijn mening toch een behoorlijk stabiele game. Qua sfeer is het weer zoals het hoort en Unity doet me echt AC III en Black Flag vergeten. Ik doe zelfs vooral side-missions om de game niet te willen rushen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik ben ook veelal bezig met side missies, maar het zijn er zo veel :D
Ook probeer ik zoveel mogelijk (witte) kistjes en cockades te pakken onderweg.
De social club missies ben ik bijna mee klaar nu, dus inkomsten zitten bijna op max.
Al met al wel weer een AC game waar belachelijk veel tijd in gaat zitten (positief bedoeld).

Hopelijk doet het online gedeelte het snel.
Ik kan nog geen verbinding maken met de Ubi servers, dus geen co-op doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02
Ooit eens AC 1 gespeeld en dat beviel me op 1 of andere manier niet top. Daarna de series helemaal links laten liggen.

Moet zeggen dat AC Unity mij behoorlijk verrast heeft en ik dan ook blij ben met de aanschaf.
Bedoeling is om eerst story uit te spelen (9 stuks dacht ik?) en daarna alle side activiteiten te gaan doen.

Benieuwd hoelang de game kan blijven boeien. Tot nu toe ben ik zeer enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De storymode bestaat uit 12 sequenties, elk bestaande uit 2 of 3 missies.
Niet zo'n lange storymode als de vorige AC games dus ;)

Ik moet ook even zeggen dat ik het 18e eeuwse Parijs als setting echt fantastisch vind! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Hoe zit het trouwens met het Unite programma? Als ik inlog staat er dat alles is unlocked en beschikbaar is, maar ingame heb ik alleen de mogelijkheid de laatste reward/missie te kopen voor 500 UPlay-punten. De wapens en armor zijn wel unlocked ingame.

Edit:
Wat een timing. Ik krijg net de code voor de Killed by Science missie binnen :)

[ Voor 15% gewijzigd door FeaR op 16-11-2014 03:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
De PS4 staat hier op de nachtdienst even te draaien; elk uur even de schatkist leeghalen levert een leuk centje op. Iets meer dan 30,000F per uur.
Ik heb nu 270,000F in de portemonnee, maar heb totaal 800,000 nodig.
Wat ik daarmee van plan ben:

HEAD: Legendary prowler hood 130,000F;
CHEST: Legendary medieval coast 140,000F;
FOREARMS: Legendary sans-culottes bracers 140,000F;
WAIST: Legendary napoleonic belt 125,000F;
LEGS: Legendary brigand breeches 125,000F.
WEAPON: Cinquedeas zwaard 140,000F.

Duurt even, maar dan heb je ook wat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:05
Moet ook zeggen dat het spel mij positief verrast.
Ik heb AC3 en Black Flag nooit gespeeld omdat de setting mij niet aansprak.
En met Revelations ben ik gestopt omdat ook die game mij niet kon bekoren, de voorgangers heb ik echter vrij snel doorgespeeld.

Maar wow wat een graphics! De gameplay voelt ook enorm soepel. Af en toe een wat eigenwijze camera / Arno, maar verder speelt het heerlijk.
Enige jammere is inderdaad dat de co-op nog niet werkt (en je de queue ook niet kan verlaten zonder opnieuw de game te moeten laden)

Zodra de co-op het weer doet dan zal ik m’n PSN even spammen op zoek naar wat nieuwe BFF’s. ;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
wow hoe krijg je zo veel geld in die schatkist? ik zithier steeds aan de 92 florijn ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Paulus07 schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:54:
wow hoe krijg je zo veel geld in die schatkist? ik zithier steeds aan de 92 florijn ofzo :P
Ben zelf ook nog niet zover dat ik dit volledig heb uitgevoerd.
spoiler:
Je kan het cafe volledig upgraden/verbouwen en er vervolgens missies voor doen. Dit kan je dan ook met andere gebouwen doen in de stad. En dan is het :w geld.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:56

Martinspire

Awesomeness

Fijn om eindelijk een apart topic te zien. Al dat geneuzel over drivers, graphic settings en pc-problemen :z

Anyways, hier gaat het nog steeds prima op Xbox One. Inmiddels 41 mensen ook in de GoTLive club. Misschien dat straks ook club 2 moet worden aangemaakt, maar voorlopig nog even tijd.

In andere topic zag ik dat op PS4 de Tweakers Club vol zat, was er al een deel 2 daar?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Dat wat vanaf 11.25 gebeurt, is dat na de laatste patch al een beetje verholpen? Verneukt de hele ervaring in mijn optiek. Het vreemde is dat de NPC's daar achter wel allemaal al gerenderd zijn.

edit: Zie nu dat ze deel uitmaken van een sidemission.

[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 16-11-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

bram1984 schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:06:
Dat wat vanaf 11.25 gebeurt, is dat na de laatste patch al een beetje verholpen? Verneukt de hele ervaring in mijn optiek. Het vreemde is dat de NPC's daar achter wel allemaal al gerenderd zijn.

edit: Zie nu dat ze deel uitmaken van een sidemission.

[video]
Wat bedoel je precies? Die popin van een paar mensen? Gebeurd bij mij vrij weinig eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Dat ja. Dit is X1 footage by the way, maar op de PS4 zal het wel niet veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

Pop-in gebeurd nog wel maar ik ben het in park hem beet 10 maar een enkele keer tegen gekomen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb wat problemen met de app.

Als ik gebieden vrij speel ziet de app dat keurig maar als ik de app open terwijl ik aan het gamen ben ziet hij mijn Xbox One niet. Moet je hier nog iets voor instellen ingame of jullie weten?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:59
Mocht iemand nog een club zoeken voor de PS4: In "Tweakers2" is nog voldoende plek. De eerste club is vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 00:30
dvdkiwi schreef op zondag 16 november 2014 @ 02:39:
Hopelijk doet het online gedeelte het snel.
Ik kan nog geen verbinding maken met de Ubi servers, dus geen co-op doen.
Ik heb de afgelopen dagen van alles geprobeerd om de ps4 ook die coop missies te kunnen laten connecten. Het is me uiteindelijk gelukt door mijn psn account te unlinken met de ubisoft service. Dat doe je door naar de ubisoft site te gaan en dan in te loggen en dan unlink account aan te klikken bij psn op de website.
Vervolgens MOEST ik de ps4 in een dmz zetten om het te laten werken. Als ik dat niet deed en de 2 porten forwarde die op de ubisoft helpsite staat dan werkt het niet.

dus:
- unlink ubisoft account
- ps4 in dmz

ben geen fan van dingen in een dmz zetten, voor de ps4 maakt het niet zo heel veel uit, maar het is belachelijk dat het zo moet op dit moment. Tijd voor een patch, ik vrees overigens het ergste voor far cry 4 coop, die moeten ook via ubisoft verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

@hierboven: staat je NAT van je Playstation dan misschien op moderate/closed? Ik weet effe niet hoe je dat kunt zien, maar misschien dat je anders port-forwarding nodig hebt.

Zelf vind ik het ook vrij muf dat we anno 2014 nog steeds dingen handmatig moeten instellen om ervoor te zorgen dat je fatsoenlijk online kunt. Maar je doet er weinig aan.

Ik ben dr eindelijk achter wat occupied en liberated is bij de diverse gebieden. Voor elke Social club heb je een aantal missies (meestal 3) en zodra je een missie voltooid wordt een gebied "liberated". Vanaf dat moment zullen enemies je niet meteen argwanend aankijken (volgens mij alleen de blauwen, maar weet het nog niet zeker of het ook voor rood geld). Oftewel: je kunt een stuk rustiger rondlopen. Alle torens en dus ook social club + missies voltooien voordat je verder gaat, is dus geen slecht plan. Nou is het eerste deel van het verhaal vooral het midden en noorden, maar de gebieden onderin zijn ook vrij pittig. Niet alle missies zijn even moeilijk als ze doen vermoeden (vooral gadgets gebruiken in nood en health in de gaten houden. En als de wiedeweerga je wapen+gear upgraden, anders ben je vrij snel dood). Zodra je dus de missie gedaan hebt, unlock je niet alleen geld, maar ook een vrij district. Soms komt er ook nog een wapen of deel van outfit bij, plus de omzet van je Café Theatré wordt er ook hoger van. Win win dus :)

Ik moet wel zeggen dat ik ACU wel steeds leuker vindt. Heb nu fatsoenlijke gear, aardige inkomsten en wat dingen vrijgespeeld. Wordt daardoor wat makkelijker en dat zorgt ervoor dat ik wat meer plezier heb in de game. Nog aardig wat collectibles in de stad waardoor het lijkt alsof er nog gigantisch veel in zit, maar qua verhaal en zijmissies zit ik nu op de helft denk ik. Het verveelt in ieder geval niet

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 16-11-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Donstil schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:49:
Ik heb wat problemen met de app.

Als ik gebieden vrij speel ziet de app dat keurig maar als ik de app open terwijl ik aan het gamen ben ziet hij mijn Xbox One niet. Moet je hier nog iets voor instellen ingame of jullie weten?
Als je normale smartglass wel verbinding kan maken, zou het toch iets aan de app moeten zijn, qua verbinding is alles hetzelfde (zelfde netwerk, allow same account/all), of heb je een andere Uplay account dan op je XBO?

En blijft jammer dat ik nog steeds niet online kan, connection failed, nonstop :(

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2014 13:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SinergyX schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:13:
[...]

Als je normale smartglass wel verbinding kan maken, zou het toch iets aan de app moeten zijn, qua verbinding is alles hetzelfde (zelfde netwerk, allow same account/all), of heb je een andere Uplay account dan op je XBO?

En blijft jammer dat ik nog steeds niet online kan, connection failed, nonstop :(
Ja de smartglass doet het prima idd.
Buggy Ubisoft zooi denk ik :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:22
Ik wil graag vandaag wat co op missies gaan doen. Ps4 zijn der mensen die met me mee willen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:32
Ik zie net pas dat je een club kan joinen. Heeft iemand nog een plekje voor mij op de PS4 versie? De tweakers club zit al vol zie ik.
Gelukkig ben ik nog geen vreemde bugs tegengekomen in het spel. Tot nu toe heb ik alleen maar rondgrlopen, alle sync points gedaan en alle missies van het café. Tov AC4 valt het vooral op hoe druk het is in de stad. :D

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:38
Kan iemand hier wel een public co-op game joinen? Zodra ik dit probeer heeft hij na 5 minuten nog steeds niemand gevonden... Is dit een bekend probleem, moet ik iets openzetten in mijn firewall?

[ Voor 22% gewijzigd door SparksNL op 16-11-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Brammel schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:51:
Mocht iemand nog een club zoeken voor de PS4: In "Tweakers2" is nog voldoende plek. De eerste club is vol.
Ik zal vanavond even proberen te joinen. (als dat vanuit mij kan) Mijn PSN is F4n4tix4105.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Laatst online: 19:23
Ik heb mij ingeschreven voor de GOTlive crew. Mijn gametag is BoxMotion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:03

CSB

:D

Verdomme Ubisoft! Fix die Legend Ranking bug nou eens! Hierdoor kan ik niet co-op spelen en dus ook geen armour en weapons unlocken, en het co-op gedeelte was nu JUIST waarom deze nieuwe game me aansprak. Loop nu al twee dagen een beetje rondjes te hollen omdat ik het spel nog niet wil uitspelen...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

CSB schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:17:
Verdomme Ubisoft! Fix die Legend Ranking bug nou eens! Hierdoor kan ik niet co-op spelen en dus ook geen armour en weapons unlocken, en het co-op gedeelte was nu JUIST waarom deze nieuwe game me aansprak. Loop nu al twee dagen een beetje rondjes te hollen omdat ik het spel nog niet wil uitspelen...
Er is een heftige oplossing: savegame verwijderen. Maar of je daar zin in hebt ...

GoTLive club op Xbox One is bijna vol. 49/50 mensen (inclusief laatste aanmelding). Gezien een club vooral zin heeft als mensen coop doen, is het misschien verstandig om als er samengespeeld wil worden, die dan in dezelfde club gaan zitten. Coop zonder zelfde club levert namelijk maar weinig op. Ik zie nog maar weinig mensen coop spelen, als ik de statistieken mag geloven. Zelf wil ik vandaag eigenlijk wel wat missies gaan doen, maar mocht je niet meer actief zijn of naar een andere club willen, geef dat dan even aan (of schrijf jezelf uit). Ik kan namelijk ingame niet zien wie er nog actief zijn, dus wil dat zo vlekkeloos laten verlopen.
offtopic:
Wel jammer dat de max maar 50 is, maar we doen er weinig aan

Edit: club zit nu vol. Wie maakt de volgende?

[ Voor 43% gewijzigd door Martinspire op 16-11-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Martinspire schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:22:
[...]

Er is een heftige oplossing: savegame verwijderen. Maar of je daar zin in hebt ...

dat lijtk me echt de oplossing niet om eerlijk te zijn. Ik had ook de legend status, maar zodra ik dat connectie probleem had opgelost was mijn status weer gewoon de status die ik echt had.

dus:
- unlink je ubisoft account van de ps4
- zet je ps4 in een dmz

en dan werkt die rotzooi van ubiplay. Te zot voor woorden ik weet het, maar is echt de enige oplossing op dit moment. Mijn port forwarding werkt niet. Overigens zou het me niet verbazen dat het met het ubee modem te maken heeft van ziggo, die zelf ook een low interne firewall heeft (uitzetten maakt verder niet uit voor ubiplay merkte ik). Maar goed, alle andere games werken wel, dus ik vind het wel echt een ubiplay probleem. Maar het is dus te omzeilen via de bovenstaande truuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Meer mensen de 0x7000006 error code wanneer je verbinding wil maken met Uplay? (PS4)

Ik had dit probleem ook met Watchdogs, daar was Uplay echter niet nodig om multiplayer te spelen. Bij Unity is het wel noodzakelijk om verbinding te maken met Uplay voor MP.

Heb mijn PS4 al in de DMZ gezet om te checken of het aan mijn zijde zit. Maar krijg sterk de indruk dat Uplay problemen geeft. Andere games en services werken prima.

Iemand suggesties?

Edit: Hoe werk dat unlinken? Via Uplay account management ben ik niet gelinked. Heb dat eerder wel gedaan, maar dat is blijkbaar niet zichtbaar?!

[ Voor 14% gewijzigd door The_Bash op 16-11-2014 16:10 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
robinez schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:54:
[...]

dat lijtk me echt de oplossing niet om eerlijk te zijn. Ik had ook de legend status, maar zodra ik dat connectie probleem had opgelost was mijn status weer gewoon de status die ik echt had.

dus:
- zet je ps4 in een dmz

en dan werkt die rotzooi van ubiplay. Te zot voor woorden ik weet het, maar is echt de enige oplossing op dit moment. Mijn port forwarding werkt niet. Overigens zou het me niet verbazen dat het met het ubee modem te maken heeft van ziggo, die zelf ook een low interne firewall heeft (uitzetten maakt verder niet uit voor ubiplay merkte ik). Maar goed, alle andere games werken wel, dus ik vind het wel echt een ubiplay probleem. Maar het is dus te omzeilen via de bovenstaande truuk.
Welke poorten moeten geforward worden naar de PS4 om co-op werkend te krijgen? Kan me niet voorstellen dat het in een DMZ plaatsen van je PS4 enige invloed heeft op de services van Uplay... Dit ligt dan waarschijnlijk eerder aan je eigen router.

Ik ben momenteel al 10 minuten aan het wachten om een public co-op game te joinen, denk niet dat dit 'm gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:26
Heb mij aangemeld voor tweakers2 . PSN id is IS_DJ.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:22:
[...]

GoTLive club op Xbox One is bijna vol. 49/50 mensen (inclusief laatste aanmelding). Gezien een club vooral zin heeft als mensen coop doen, is het misschien verstandig om als er samengespeeld wil worden, die dan in dezelfde club gaan zitten. Coop zonder zelfde club levert namelijk maar weinig op. Ik zie nog maar weinig mensen coop spelen, als ik de statistieken mag geloven. Zelf wil ik vandaag eigenlijk wel wat missies gaan doen, maar mocht je niet meer actief zijn of naar een andere club willen, geef dat dan even aan (of schrijf jezelf uit). Ik kan namelijk ingame niet zien wie er nog actief zijn, dus wil dat zo vlekkeloos laten verlopen.
offtopic:
Wel jammer dat de max maar 50 is, maar we doen er weinig aan

Edit: club zit nu vol. Wie maakt de volgende?
Co-op lukt ook bijna nooit, of geen verbinding met noobiesoft, of crash bij joinen van een co-op. Tot op heden 2 missies gedaan, waarbij 1 missie iemand vast zat in zo'n haywagen en ik de halve missie solo moest doen.

edit.. weer een crash :/

Las dat morgen de XBO update in de planning staat, hopelijk fixed dat wat issues en de nomad brotherhood bug in de app moet ook nog gefixed worden (Windows heeft nog geen update, iOS en Android wel als het goed is).

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2014 16:41 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Martinspire schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:33:
Fijn om eindelijk een apart topic te zien. Al dat geneuzel over drivers, graphic settings en pc-problemen :zzz
Precies de reden :)
Om diezelfde reden is er toen een apart BF topic aangemaakt.
Zonder te discrimeneren, maar we kunnen de pc gamers en de console spelers beter gescheiden houden :+

Het doen van social club missies vergroot trouwens niet je inkomsten. Vannacht even gechecked.
De upgrades van het Cafe Theatre en de missies die je daar voor dat vrouwtje moeten doen,
die dan weer wel.

Ik krijg nu elke 20 minuten 10,700F, met een max van 43,000F (meer past er niet in de schatkist).
Qua verhaal ben ik pas in sequentie 4, dus ik zal nog even kijken of verder spelen invloed heeft op je inkomsten (want: meer mementos).
Voorlopig gaat het wel hard met het geld. 430,000F nu op zak :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:18
Aparte topic zijn wel handig ja, zonder verdere beargumentering. Dst is wel duidelijk lijkt me ;)

Waar doe je die upgrades dan?
Ik heb volgens mij wel missies voor die vrouw gedaan in op z'n Frans: Le Theatre, maar kan geen upgrades doen, nergens niet. Ook bij andere cafes alleen eenmalig en daarna die missies, en ondanks dat ik er daar al best wat van heb levert dat nog niet echt wat op in de schatkist. Ik krijg max. 600 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dutchgio schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:52:
Aparte topic zijn wel handig ja, zonder verdere beargumentering. Dst is wel duidelijk lijkt me ;)

Waar doe je die upgrades dan?
Ik heb volgens mij wel missies voor die vrouw gedaan in op z'n Frans: Le Theatre, maar kan geen upgrades doen, nergens niet. Ook bij andere cafes alleen eenmalig en daarna die missies, en ondanks dat ik er daar al best wat van heb levert dat nog niet echt wat op in de schatkist. Ik krijg max. 600 dacht ik.
Upgrades moet je doen in de intendants study. Je hebt daar waar je je geld op kan halen ook een tafel staan waar je kan renoveren. Dan gaat een architecht wat stuff doen en unlock je nieuwe delen van je huis, nieuwe gangen om ergens te komen of een iets mooier uiterlijk. Ook zijn er meer missies en die vind je dus weer in het cafe zelf waar zo'n vrouw aan een tafel zit te wachten. Met die missies vliegt het omhoog. Nu een inkomen van 10798 en schatkist van 43192.
5 renovaties, 30 mementos, 5 missies en 7 clubs owned. Verder nog 9 club missies en ik heb alle districts liberated. Ook 12,5 health blokken en verder ook aardige gear en wapens. Net even 120.000 opgemaakt aan nieuwe armor, al kan ik hem nog niet upgraden (dus ga er even nog niet op vooruit qua health). Ik heb nu ook niet echt meer boeiende gear om te kopen (of ze kosten een godsvermogen) waardoor ik de rest wel via coop ga unlocken.

Ik zie ook nog niet echt waar ik straks geld voor ga hebben als ik max gear heb. Gadgets bijvullen gaat namelijk niet zo veel kosten lijkt me?

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 16-11-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Het speelt precies hetzelfde als Black Flag wat ik fijn vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Martinspire schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:59:
[...]
Nu een inkomen van 10798 en schatkist van 43192.
Die waarden heb ik nu dus ook.
Ik vraag me af of dat het max is of dat het nog verder omhoog kan (met menetos bijvoorbeeld?).

Als ik straks mijn nieuwe gear koop zal ik genoeg punten hebben om te upgraden, heb nu iets van 71,000 upgrade points lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dvdkiwi schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:01:
[...]

Die waarden heb ik nu dus ook.
Ik vraag me af of dat het max is of dat het nog verder omhoog kan (met menetos bijvoorbeeld?).

Als ik straks mijn nieuwe gear koop zal ik genoeg punten hebben om te upgraden, heb er nu iets van 71,000 lol :P
Haha, vandaag ongeveer 300k uitgegeven gok ik zo. Aardig goede gear nu en speelt daardoor ook fijner. Ik red het nu om in een drukke situatie met onverwacht veel enemies het toch te overleven (als is er wel een kans nog dat ik dood ga als ik niet goed oplet).

Wat ik wel jammer vind is dat je weinig skill points krijgt. Ze hebben ze gestopt in de verhaal-missies en in coop (waar je ze ook nog eens zelf moet zoeken), waardoor je sommige dingen pas erg laat krijgt. En dat je bij ook maar 1 skill point constant de melding krijgt dat je ongebruikte skillpoints hebt, is ook niet echt prettig.

Geef maar een gil als iemand vanavond op X1 nog wat coop wil doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

robinez schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:54:
[...]

dus:
- zet je ps4 in een dmz

Mijn PS4 staat al in DMZ i.v.m. de andere crappy developer: Bungie. Het lijkt verdomme wel alsof elke Triple A game die tegenwoordig uitkomt barst van de bugs! Geef eens geld uit, cheap-ass developers en huur wat playtesters! Deze methode van:"Oh, we fixen het wel na de launch." kan imo echt niet!
/einde rant
Het valt mij op dat soms mijn rank wel goed staat, maar dan werkt co-op nog steeds niet.
Dus unlinken van Uplay zou werken? Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:39
Heb hem ook binnen. Samen met AC4 voor 35,-. Dat zijn toch leuke prijsjes.

Ik vroeg me af hoe ik kan zien of er een update voor de X1 ACU is? Heb hem volgens mij niet voorbij zien komen maar ik kan me voorstellen dat hij gewoon binnen is gekomen toen ik het spel uit de store haalde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-06 10:34

xAnarchyBaS

Urist

Ik zag net dat de GOTLive group vol zit, is er een tweede group vanuit hier waar ik nog bij kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

xAnarchyBaS schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:34:
Ik zag net dat de GOTLive group vol zit, is er een tweede group vanuit hier waar ik nog bij kan
Nog niet, je kunt hem ook zelf anders aanmaken?

Wat fucking haaaaat ik het dat je echt geen idee hebt dat je bijna dood gaat. Nog paar balkjes health open (genoeg voor 1 schot dood te gaan) maar je ziet het gewoon niet. Tenminste, ik kijk naar de actie en niet naar de dingen van de GUI.

En als je dan dood gaat, mag je weer helemaal overnieuw beginnen. Dus stel je hebt 3 of zelfs 6 objectives. Ga je bij de laatste dood (zelfs als je objective zelf al gehaald hebt maar nog niet uit zone), dan kun je dus helemaal overnieuw beginnen. En het lullige is ook nog dat je wel ammo e.d. kwijtraakt maar er niet meer bij krijgt na reset. Wie de fuck heeft dat verzonnen? Dat was eerst echt niet

[ Voor 55% gewijzigd door Martinspire op 16-11-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:59
FireFly3k schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:20:
Ik zie net pas dat je een club kan joinen. Heeft iemand nog een plekje voor mij op de PS4 versie? De tweakers club zit al vol zie ik.
Gelukkig ben ik nog geen vreemde bugs tegengekomen in het spel. Tot nu toe heb ik alleen maar rondgrlopen, alle sync points gedaan en alle missies van het café. Tov AC4 valt het vooral op hoe druk het is in de stad. :D
Er is nog plek in de "Tweakers2" club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Laatst online: 19:23
Martinspire schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:38:
[...]

Nog niet, je kunt hem ook zelf anders aanmaken?

Wat fucking haaaaat ik het dat je echt geen idee hebt dat je bijna dood gaat. Nog paar balkjes health open (genoeg voor 1 schot dood te gaan) maar je ziet het gewoon niet. Tenminste, ik kijk naar de actie en niet naar de dingen van de GUI.

En als je dan dood gaat, mag je weer helemaal overnieuw beginnen. Dus stel je hebt 3 of zelfs 6 objectives. Ga je bij de laatste dood (zelfs als je objective zelf al gehaald hebt maar nog niet uit zone), dan kun je dus helemaal overnieuw beginnen. En het lullige is ook nog dat je wel ammo e.d. kwijtraakt maar er niet meer bij krijgt na reset. Wie de fuck heeft dat verzonnen? Dat was eerst echt niet
Ik heb al een paar keer gehad dat ik mijn objective opeens Had gehaald nadat ik dood was of Door een bug in het oneindige viel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat ik dan wel weer fijn vind is dat je je targets kwijt mag raken.
Geen desync meer als je een "target lost" hebt.
Gewoon opnieuw locaten en doorgaan, op je eigen manier :)

Dat is een van de dingen, net als het klimmen/dalen, die ze echt goed verbeterd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:32
Brammel schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:42:
[...]

Er is nog plek in de "Tweakers2" club.
Thankjs, gejoined!

Zodra ik een menu open op de PS4 ingame dan begint ie als een gek te blazen. In het spel zelf draait ie wel normaal. Hebben meer mensen hier last van?

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Motion2 schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:59:
[...]

Ik heb al een paar keer gehad dat ik mijn objective opeens Had gehaald nadat ik dood was of Door een bug in het oneindige viel...
Ik vind het irritanter dat ik een volledig rood gebied alle bewakers uitschakel. Dan ff een missie wil gaan doen. Die zich in het gebied afspeelt waar ik net iedereen heb uitgemoord en dus weer opnieuw kan doen. Maar dat dan sommige objecten totaal falen om bijvoorbeeld 3 kills vanuit cover te doen waarbij de cover functie dan niet mee wil werken.

Dat gaat trouwens nog wel vaak mis bij bij, die cover. Sta je bij muurtje, druk je op X voor cover. Doet die niks. en hop dan ben je weer gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dvdkiwi schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:01:
Wat ik dan wel weer fijn vind is dat je je targets kwijt mag raken.
Geen desync meer als je een "target lost" hebt.
Gewoon opnieuw locaten en doorgaan, op je eigen manier :)

Dat is een van de dingen, net als het klimmen/dalen, die ze echt goed verbeterd hebben.
Klopt. Ook erg fijn. Al mis ik de handigheid om tussen gadgets of wapens te wisselen wel een beetje. Net als dus die healthbar die niet lekker meewerkt.

Creed points vind ik verder ook wel leuk gedaan en de keuze uit gear is ook gigantisch.
Paulus07 schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:48:
[...]

Ik vind het irritanter dat ik een volledig rood gebied alle bewakers uitschakel. Dan ff een missie wil gaan doen. Die zich in het gebied afspeelt waar ik net iedereen heb uitgemoord en dus weer opnieuw kan doen. Maar dat dan sommige objecten totaal falen om bijvoorbeeld 3 kills vanuit cover te doen waarbij de cover functie dan niet mee wil werken.

Dat gaat trouwens nog wel vaak mis bij bij, die cover. Sta je bij muurtje, druk je op X voor cover. Doet die niks. en hop dan ben je weer gespot.
Cover is bij mij echt waardeloos. Het is me nog geen enkele keer gelukt om het hoekje om te gaan en in cover te blijven. Staat ook altijd "exit cover" bij de knop.

Kun je uberhaupt die rode gebieden weer neutraal krijgen? Of is dat gewoon permanent?

Ik weet niet of het toeval is, maar mijn laatste missie van social club moet ik een vineyard verdedigen en er staan serieus een man of 30 waar "kill" boven hangt :X

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 16-11-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:09
zijn de groepenn over Xbox en ps4 of per type console?

[ Voor 14% gewijzigd door Icekiller2k6 op 16-11-2014 21:52 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-03 12:37
Waar zit dat huis nu precies dan wat je kan kopen? Kon alleen cafe vinden in de eerste map.

Mn ps4 zegt trouwens dat hij patch 1.02 draait, maar heb nooit een patch binnen gehaald! Spel loopt een beetje wispelturig, de ene keer lekker soepel en dan weer frame drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Parijs bestaat uit een aantal districten, 7 om precies te zijn.
Elk district heeft zijn eigen social club, die verschijnen als rode huisjes op de map.
Het kan zijn dat ze pas verschijnen als je alle viewpoints in een district hebt gesynchronized.
Zodra je een club heb gekocht zullen je inkomsten in het Cafe Theatre toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-03 12:37
Ja maar je moet toch ook een "hoofd" huis of cafe kopen die je kan upgraden, die kan ik niet vinden of moet je die eerst unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Niekjuh schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:14:
Ja maar je moet toch ook een "hoofd" huis of cafe kopen die je kan upgraden, die kan ik niet vinden of moet je die eerst unlocken.
Voor inkomsten wel, tot die verhaalmissie kun je al wel social clubs kopen en dus een kleine voorsprong opbouwen. Ik heb zelf eerst alle torens gedaan zodat ik in ieder geval mijn map vol had en ik denk dat het ook niet verkeerd is om wat zijmissies te doen. Op een gegeven moment gaat het wel om geld en gear draaien, maar als je niet hogere missies pakt dan 1 of 2 ruiten, gaat dat prima.

Van de skills heb ik eerst de health-dingen gedaan en daarna pas wat andere zaken. Gevechten overleven of makkelijker mannen uitschakelen is toch wel een primaire behoefte. Lockpicks e.d. heb je eigenlijk vrij weinig nodig of je moet meteen level 2 doen (lock pick level 1 is vrij nutteloos).

Na sequence 7 te hebben bereikt gister, heb ik vandaag eigenlijk alleen maar social club missies gedaan, enkele Parijs missies, wat detective stuff en wat collectibles gepakt. Voornamelijke doel: betere inkomsten en minder snel gezocht worden. Bevalt prima nu om rond te roamen.

Oja als tip: ik vind zelf een heavy weapon wat fijner gezien je er makkelijker de verdediging van je enemies mee doorbreekt. Ik zou zeggen: probeer alle wapens even in wat gevechten om te kijken wat je zelf fijner vindt. Helaas kun je (iig in het begin) maar 1 wapen meenemen van zwaard, zwaar wapen of lang wapen

Wat ik wel mis uit vorige games is een tempel of iets en dat je ook kunt reizen middels ondergrondse tunnels. Dr zat voorheen nog wel een beetje een Tombraider / Uncharted element in, maar dat is er nu eigenlijk wel uit

[ Voor 76% gewijzigd door Martinspire op 16-11-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Martinspire schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:01:
[...]

Ik weet niet of het toeval is, maar mijn laatste missie van social club moet ik een vineyard verdedigen en er staan serieus een man of 30 waar "kill" boven hangt :X
Dat is toevallig ook de laatste missie die ik heb gedaan. Je moet 13 man afmaken.
Met een lvl2 zwaard en lvl3 overall heb ik het gedaan
Ik ging op het dak zitten en schoot 2 man een bezerk dart in hun nek, zo schakelden ze zelf al 5 man uit :P
Daarna ging iedereen weer terug naar zijn plekje en heb de rest stealthy geassassinate.
Als ze me door hadden ontvluchtte ik even het gebied totdat ik weer low profile was.

Lastige missie, maar met de juiste tactiek goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piro
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-04 13:32

Piro

Destructief

FireFly3k schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:19:Zodra ik een menu open op de PS4 ingame dan begint ie als een gek te blazen. In het spel zelf draait ie wel normaal. Hebben meer mensen hier last van?
Heb ik inderdaad ook. PS4 lijkt het zwaarder te hebben in de menu's dan in het spel zelf.

Verder is coop erg leuk om te doen. Heb nu een paar public en private matches gedaan. Wat wel lastig is, is dat je soms tegen dingen aan loopt om bijvoorbeeld een slot te openen terwijl mijn picklock skill nog op 1 zit.
Met veel moeite lukt het uiteindelijk wel, maar wellicht was het handig geweest om dit van te voren bij een coop level te melden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dvdkiwi schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:24:
[...]

Dat is toevallig ook de laatste missie die ik heb gedaan. Je moet 13 man afmaken.
Met een lvl2 zwaard en lvl3 overall heb ik het gedaan
Ik ging op het dak zitten en schoot 2 man een bezerk dart in hun nek, zo schakelden ze zelf al 5 man uit :P
Daarna ging iedereen weer terug naar zijn plekje en heb de rest stealthy geassassinate.
Als ze me door hadden ontvluchtte ik even het gebied totdat ik weer low profile was.

Lastige missie, maar met de juiste tactiek goed te doen.
Mja ik ging ook al op het dak zitten om de helft af te maken. Maar vreemd genoeg liepen er bij mij ook mannen rond die geen "kill" erboven hadden staan. Daardoor dus echt veel meer man. Oja en er liep een patrol langs die vrolijk mee ging doen :/ Heeft me een paar retries en wat geluk gekost voor ik er doorheen was. Maar ook achievement is nu binnen dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 17-11-2014 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Piro schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:40:
[...]

Heb ik inderdaad ook. PS4 lijkt het zwaarder te hebben in de menu's dan in het spel zelf.

Verder is coop erg leuk om te doen. Heb nu een paar public en private matches gedaan. Wat wel lastig is, is dat je soms tegen dingen aan loopt om bijvoorbeeld een slot te openen terwijl mijn picklock skill nog op 1 zit.
Met veel moeite lukt het uiteindelijk wel, maar wellicht was het handig geweest om dit van te voren bij een coop level te melden. :)
Werkt co-op bij jou fatsoenlijk? Ik heb nog geen enkele co-op (public) kunnen uitproberen. Ik sta na 10 minuten nog naar de wachtrij te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Mooi om te volgen, hopelijk loopt die binnenkort nog beter op de ps4?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hele weekend coop gespeeld met een maat van mij (hij zit in sequence 9, ik zit nog in sequence 4)

Wat ik mis
* vechten met mes
* vechten met blote vuist
* vechten met assassins blade

Wat ik kut vind is dat je initiates en companion app moet gebruiken voor alle unlocks :/

Wat ik heel erg goed vind
* nieuwe manier van freerunning (up/down)
* coop missies (mogen er van mij meer zijn)
* sfeer
* Parijs

Wel mis ik de saber van de pre-order bonus, 2h weapens en de long weapon heb ik wel, maar 1h sword niet.

Geld is te makkelijk te krijgen. coop hadden ze best moeilijker mogen maken, maat en ik rammen door 5* coop missies heen als een mes door boter

Bijv "This belongs in a museum" 4 mans 5* coop missie 10 a 15 minuten en we zijn erdoor, met als resultaat 25000F en minimaal 40000F bonus, ondanks dat ze de locaties van het item en de deuren en ramen (open dicht/locked) randomized hebben. Ik doe niet eens de moeite om in single player die kist open te maken op dit moment :X

Enige reden voor mij nu om single player te doen is eigenlijk voor een paar skill unlocks en wat story, maar voor de rest rennen we voornamelijk met zijn 2e door parijs alles wat maar met 2 of meer mensen gedaan kan worden te doen :P

Qua bugs, toch wel redelijk wat last gehad gisteren, oa.
* door de wereld vallen in een bodemloze put, moest sequence herstarten
* "onzichtbaar worden voor vijanden" vijanden vielen mij niet aan, alleen de andere 2 in mijn coop sessie, ik kon dus gewoon dingen jatten, vlaggen hijsen en hen steeds reviven zonder dat ik ergens last van had.
* Framedrops tot het niveau dat ik een diashow zat te kijken, alleen op te lossen door game restart
* vast zitten in een tafel na erachter in cover te proberen te gaan, wat resulteert in een nonstop "opstap/afstap" animatie op de tafel, alleen op te lossen door sequence herstart

En de al vaker langsgekomen npc's die uit te lucht komen te vallen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Moet zeggen dat sinds de laatste update het spel wel stabielere is, betere framerate, minder glitches en iets minder popup. Framedrops en popup is overigens nog niet verdwenen maar het is eigenlijk niet hinderlijk meer, hopelijk komt er nog meer optimalisatie!.

Verder is de game gewoon erg vet:
-Het freerunnen gaat vaak lekker soepel, maar je ontkomt er niet aan dat Arno soms iets doet wat je niet wilt. Het vechten gaat ook lekker soepel, de killmoves zijn echt bruut!
-Je hebt meer invloed op je karakter (zowel looks als skills) door de skills en gear die je zelf uitzoekt
-Parijs ziet er prachtig uit, sfeervol, druk, afwisselend.
-Giga veel content! veel sidequests en de gebruikelijke grind dingen.

Nadeel vindt ik echt dat je gedwongen wordt de companion app te gebruiken! ik heb in Black Flag veel plezier gehad aan het zoeken van alle kistjes ed, dat wordt nu een stuk frustrerender.

Ook het lockpicken is irritant, in Black Flag deed ik gebied voor gebied helemaal "opschonen". Nu kan ik sommige lockpicking kistjes niet doen omdat ik eerst mijn lockpicking skill moet upgraden wat pas na het uitspelen van chapter 5 kan :(

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik had gisteren online voor het eerst te maken met een flinke framedrop op de PS4. In een 5 sterren 4 player co-op missie waarin we tegen veel enemies aan het vechten waren merkte ik dat mijn framerate toch flink zakte.

Verder heb ik nog geen problemen gehad met AC Unity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:07

zAo

GPLv2 Fanboy

xelfer schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:25:
Ik had gisteren online voor het eerst te maken met een flinke framedrop op de PS4. In een 5 sterren 4 player co-op missie waarin we tegen veel enemies aan het vechten waren merkte ik dat mijn framerate toch flink zakte.

Verder heb ik nog geen problemen gehad met AC Unity.
Coop is inderdaad dodelijk voor de framerate als er flink gevochten wordt. Ook na een coop missie heb ik nog wat minuten last van een shitty framerate. Vreemd.

Hoe zie je welke chapter je zit eigenlijk? Net als de persoon hierboven zou ik graag wat meer lockpicks kunnen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Volgens mij kan je bij je progressie zien welke sequences je voltooid hebt. Op de minimap kan je ook zien welke story missie er voor je open staat als je hem selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Bokkie schreef op maandag 17 november 2014 @ 07:28:
Hele weekend coop gespeeld met een maat van mij (hij zit in sequence 9, ik zit nog in sequence 4)

[...]
Als je in sequence 9 zit, ben je waarschijnlijk ook wel een stuk beter. Ik ben nu ook level 5 als assassin en samen met gear e.d. ben ik ook best makkelijk door de missies aan het gaan. Ik denk dat als ik geen dag had besteed aan de map zelf en gewoon door het verhaal was gegaan, ik ook wel wat meer moeite had.

Maar als je eenmaal doorhebt hoe je het allemaal moet doen, dan gaat het wel. Zo moet je eigenlijk nooit meer dan 3 man aanvallen, dan gaat het prima. En beetje goed samenwerken in coop en je bent er idd snel doorheen. Doe je de missies echter als je net in Parijs bent aangekomen, dan red je het ook niet zo makkelijk denk ik.

Gisteravond nog eventjes chapter 8 afgewerkt
spoiler:
en heb het gevoel alsof ik er al bijna doorheen ben. Ik heb het idee dat het deel dat je bij de brotherhood komt en assassin wordt, nog wel wat verder uitgebreid had kunnen worden met wat extra missies eer je je wraak gaat nemen. Ook het gevecht met de verrader had wel wat moeilijker gemogen (of ik moet nu echt beter zijn dan een paar dagen terug)

Ik kan een zwaar wapen welke ook wat kost wel aanraden. Veel makkelijker enemies dood nu en leukere moves. Dat enkelhandige zwaard is wel snel, maar snelheid levert je maar weinig op. Gezien Arno soms wel wat traag is, heb je er niet veel meer damage mee.

Wat ik ook wel raar vind is dat als je gesnapt bent, je geen air-assassins meer kunt doen. Dan jumpt ie op je slachtoffer, gaat ie staan en wachten tot het slachtoffer ook is opgestaan en klaar is om te vechten. Wie de fuck heeft dat verzonnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik zit zelf dus in sequence 4, maar doordat we door erg veel geld verdiend hebben overgear ik als het ware op dit moment nu de sequence waar ik in zit.

Legendary Prowler Hood
Legendary Medieval Coat
Legendary Militariy Bracers
Master Phantom Belt
Legendary Napeoleon Breeches

Zorgt voor +36HP in totaal

Wapen is belangrijker dan gear trouwens in het begin.
En geld is belangrijker dan sequences waar je in zit, sequences unlocken alleen skills, maar op 4 heb je eigenlijk al alles wat je nodig hebt om erdoorheen te schieten. Met coop verdien je dusdanige gear en geld dat je zelfs al vanaf sequence 3 goed meekan in coop als je wat voorzichtiger te werk gaat.

Uiteraard afhankelijk van je speelstijl en welke gear je wil, sommige gear unlock je alleen in storymode (vind de gear die je unlocked in club meuk beetje jammer :/) maar over algemeen is de gear die je gewoon kan kopen of krijgen in coop prima (tenzij je dus specifieke bonussen zoekt)

Vanavond eerst verder met sidequests/social clubs renoveren en de quests van mijn hideout.

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 17-11-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja dat is dus ook de reden dat je er zo makkelijk doorheen gaat. Pak beiden eens low-level gear en probeer dan nog eens een missie. Geheid dat je vaak dood gaat, sneller wordt gespot en meer moeite hebt per enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dat is dus mijn punt :P ook met max gear hadden ze het best meer uitdaging mogen maken.

Die "It belongs in a museum" deden we dus toen we beiden nog in sequence 4 zaten met 2diamond gear.
Toen deden we er 40 minuten over, Dit is dus een 5 diamond 4player missie. Dat is gewoon veel te makkelijk, zeker gezien de beloning die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 13:14
Heb er dit weekend de mooie uurtjes mee gevuld wat een pracht spel is het toch weer.
Zelf kon ik de co-op niet spelen vanwege een foutmelding van ubisoft 0x60000001 maar ben er nu achter dat je dan je ps4 in DMZ moet zetten en een static ip address aan moet maken dat ga ik vanavond maar eens proberen.

Tot nu toe vind ik het spel gewoon weer mooi lekker zoals ik verwacht had mooie stad goed verhaal.
ook ik heb soms last van de Framedrops maar dat maakt het spelen echt niet veel slechter.

*de gevechten die je hebt met de tempeliers en de soldaten zijn echt wel een stuk lastiger geworden maar dat was ook wel nodige in de vorige versies was het zo dat je kon wachten met aanvallen en dan een counter kon doen en bam dood was de enemy, nu is er echt wel meer voor nodig.

als vanavond de co-op werkt ga ik me direct bij een club aansluiten en nog meer genieten van de game:)

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-05 09:41

Twammo

PSN: rtwouda

Ik heb ook problemen met die foutmelding 0x60000001. Hoe zet je je ps4 in DMZ en hoe maak je dan een statisch IP aan? En hoe kan ik dan als het werkt de tweakersclub joinen? doe je dat via het brotherhood-menu?
Of via je cafe en dan als dit hebt geupgrade via die club room? Vragen vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Twammo schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:08:
Ik heb ook problemen met die foutmelding 0x60000001. Hoe zet je je ps4 in DMZ en hoe maak je dan een statisch IP aan? En hoe kan ik dan als het werkt de tweakersclub joinen? doe je dat via het brotherhood-menu?
Of via je cafe en dan als dit hebt geupgrade via die club room? Vragen vragen...
Om je ps4 in dmz te zetten doe je in je router. ook maak je hier je PS4 een statisch adres aan

het statisch IP doe je op de PS4 zelf. ik neem aan dat je nu automatisch hebt die gegevens schrijf je even op of maak een foto. en maak dan opnieuw verbinding en kies voor handmatig vul dan je gegevens in.

Het is best jammer dat je zelf nog handelingen moet doen om online te kunnen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat DMZ vind ik altijd zo'n niche oplossing, GTA5 moet in DMZ op de X360, AC:U op de XBO/PS4, Diablo 3 op de PS3, lijkt me allemaal raar.

Vind Co-op beetje goedkoop eigenlijk, t/m 3 ster bij die 4 man kan je bijna gunblazing overal naar binnen, die 2 man zijn wel grappig maar bug ik continue in combat (animatie blijft hangen in gun-reload of random in een gevecht doe ik m'n wapen weg) en bij sturen van invites naar guildies krijg ik direct een disconnect van Noobiesoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gisteren het time savers pack "gekocht" in de e-store voor 150 Helix points.
Nu verschijnen alle cockades en shields op mijn map, superhandig! :)
Ik ben nu voornamelijk aan het verzamelen om de iccontjes op de map maar zoveel mogelijk weg te werken :P

Dat online gebeuren moet ik ook eens naar kijken, want ik ben nog geen enkele keer verbonden geweest met de Ubisoft servers toen ik co-op wilde proberen...
@hieronder: Bij DMZ waren ze mij ook kwijt :P

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 17-11-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
DMZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Repost from another thread but I want to be sure this post is viewed to help maximum people here :

I've been experiencing this issue until today. (Legend rank and 0x6000001 error when trying to co-op)

What worked for me :

Configure your PS4 with static IP address.
Start by viewing connection stats and remember subnet mask, DNS addresses and default gateway by noting them.
Choose manual setting for your internet connection and choose an static IP address out of the DHCP range of your router (check router settings).
(for example if your router has a DHCP range from xxx.xxx.x.10 to xxx.xxx.x.50, choose last number below 10 or greater than 50.)
Then fill the previous values for subnet mask and other parameters.

Now log into your router and add your PS4 static IP address in the DMZ parameter.

That's all, it works.

Adding your PS4 in the DMZ allows to open all ports. So it was a ports problem.

I can now connect to co-op, join players and have my "normal" Apprentice rank

[ Voor 9% gewijzigd door sten123 op 17-11-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Het DMZ gebeuren werkt niet altijd, niet voor mij in ieder geval.
Al me consoles staan altijd in DMZ, heb het nog dubbel gecheckt, en me PS4 staat in DMZ, met NAT 2.

Heb nog steeds Legend rank en 0x6000001 error.

Maw het is zeker wel de moeite waard om te proberen, maar verwacht er niet al teveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
dus dan toch wachten op de hulp van ubisoft???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Sloebie schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:54:
Het DMZ gebeuren werkt niet altijd, niet voor mij in ieder geval.
Al me consoles staan altijd in DMZ, heb het nog dubbel gecheckt, en me PS4 staat in DMZ, met NAT 2.

Heb nog steeds Legend rank en 0x6000001 error.

Maw het is zeker wel de moeite waard om te proberen, maar verwacht er niet al teveel van.
Dit. Ik had precies hetzelfde met Destiny, waarbij ik vaak uit sessies werd geknikkerd. Door een firewall dingetje in mijn router uit te zetten (iets van IP flooding o.i.d.) kon ik opeens wel netjes connecteren.

Het hoeft dus niet altijd DMZ te zijn, het kan ook een dingetje in je firewall in je router zijn. In het geval van Unity heb ik ook die Legend Rank en nog geen co-op kunnen spelen, en volgens mij zijn alle firewall opties in mijn router uitgeschakeld. Dus ook dat hoeft niet het probleem te verhelpen.

EDIT: Ik had dus een firewall aanstaan met de optie "block anonymous incoming requests". Dit uitgezet en Voila! Alles werkt nu. Overigens met het Cisco modem van Ziggo, voor diegenen die dit probleem ook hebben met hun PS4 of PC.

FIXED! :) En nu co-op spelen en in de club kijken.

[ Voor 25% gewijzigd door CSB op 17-11-2014 12:16 . Reden: oplossing toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Bokkie schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:41:
Ik zit zelf dus in sequence 4, maar doordat we door erg veel geld verdiend hebben overgear ik als het ware op dit moment nu de sequence waar ik in zit.
Ik zit zelf ook in sequence 4 met veel geld, maar het geld verdienen en co-op spelen vind ik op dit moment juist het leukste aan het spel.

Hoe krijg ik eigenlijk in co-op alle skill punten? Ik heb sommige missies meerdere keren gedaan en ik heb dan bv alle gear rewards, maar ik heb maar 2/4 skillpoints gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:13
Heb mijn PS4 ook maar in een DMZ gezet in de router, maar het is wel een beetje slordig van Ubisoft of PSN. Je moet je console dus volledig open en bloot zetten.

Toch ben ik bij het opstarten vaak nog wel Legend, maar als ik eenmaal in de menu's langs My Brotherhood ofzo ga, en mijn stats check, klopt het weer ingame.

Het is een prachtig spel, en ik verbaas me nog altijd over de mate van detail gecombineerd met de schaal van Parijs, de sfeer en het aantal mensen op straat. Ze hebben wel nog het een en ander te patchen, maar dat komt ook wel goed.

Destiny was wat gepolijster bij launch op het vlak van bugs en problemen met connecties, maar eigenlijk zie ik nu helemaal hoe weinig verhaal, vertelling en content er in Destiny zit. Speelt lekker, daar niet van.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Jeroenimoes schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:20:
Heb mijn PS4 ook maar in een DMZ gezet in de router, maar het is wel een beetje slordig van Ubisoft of PSN. Je moet je console dus volledig open en bloot zetten.
Dit dus inderdaad... Ik vind het erg raar dat men niet gewoon simpelweg aangeeft over welke poorten er gecommuniceerd wordt... Ik lees hier al terug dat men de gehele firewall uitschakelt, mijn inziens een beetje overkill en niet echt secure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

xelfer schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:19:
[...]

Ik zit zelf ook in sequence 4 met veel geld, maar het geld verdienen en co-op spelen vind ik op dit moment juist het leukste aan het spel.

Hoe krijg ik eigenlijk in co-op alle skill punten? Ik heb sommige missies meerdere keren gedaan en ik heb dan bv alle gear rewards, maar ik heb maar 2/4 skillpoints gekregen.
De companion-app geeft aan waar je skillpoints kunt vinden (die staan dan op de kaart). Al kun je ook een guide pakken en daar kijken waar ze liggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:27
Ik hoor iedereen over de club waar kan ik dat vinden? Welke link? (PS4)

[ Voor 4% gewijzigd door corporalnl op 17-11-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik lees net dat er een patch aanstaande is die de serverproblemen zou moeten aanpakken :)
Ik laat mijn modem instellingen dus nog maar even voor wat ze zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-06 12:48
Las hier laatst iets van iemand die de eiffeltoren had beklommen in het spel. nu zie ik de toren wel in de 'scheur'-missies maar kan m dan niet beklimmen. iemand enig idee hoe of waar dit wel kan? Bepaalde missie?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:18
Als je met andere games nooit problemen hebt om online te komen, zou ik niks veranderen aan je eigen set-up. Het ligt waarschijnlijk aan Uplay zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
DarkElement schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:51:
Las hier laatst iets van iemand die de eiffeltoren had beklommen in het spel. nu zie ik de toren wel in de 'scheur'-missies maar kan m dan niet beklimmen. iemand enig idee hoe of waar dit wel kan? Bepaalde missie?
ik dacht dat dat sequence 8 was in de main story. althans ergens in die buurt. Ik zit zelf in sequence 10 en het is in ieder geval niet zo lang geleden dat die missie voorbij kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 21:40
DarkElement schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:51:
spoiler:
Dat kom je vanzelf tegen in het verhaal. Is een server-bridge

Hier net de laatste missie voltooid. Al met al nog langer mee bezig geweest dan gedacht. Moet zeggen, hoe meer je in het verhaal komt, hoe interessanter het bleek om te spelen!

Verder ook geen hele rare crashes of bugs tegen gekomen in mijn sessies, op wat framedrops (en een framedrop naar 0fps) na. Viel me wel mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

McPoowl schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:01:
[...]

spoiler:
Dat kom je vanzelf tegen in het verhaal. Is een server-bridge

Hier net de laatste missie voltooid. Al met al nog langer mee bezig geweest dan gedacht. Moet zeggen, hoe meer je in het verhaal komt, hoe interessanter het bleek om te spelen!

Verder ook geen hele rare crashes of bugs tegen gekomen in mijn sessies, op wat framedrops (en een framedrop naar 0fps) na. Viel me wel mee dus.
Hm, ben nu in sequence 9. Duurt het dan nog lang of is het bijna klaar? Want op zich wil ik nog wel effe door :9 Ik heb wel vaak dat als ik eenmaal klaar ben, de wereld toch wat minder interessant is, ook al is er nog wel veel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 21:40
Martinspire schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:19:
[...]
Hm, ben nu in sequence 9. Duurt het dan nog lang of is het bijna klaar? Want op zich wil ik nog wel effe door :9 Ik heb wel vaak dat als ik eenmaal klaar ben, de wereld toch wat minder interessant is, ook al is er nog wel veel te doen.
Dat heb ik ook inderdaad. Zodra het verhaal klaar is, ben ik er zelf ook vrij snel klaar mee. Komt in dit geval niet heel verkeerd uit, gezien Dragon Age :P

spoiler:
Volgens mij loopt het tot sequence 13. Dat is de laatste, en die bestaat geloof ik maar uit één missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Martinspire schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:19:
[...]
Dat heb ik ook wel, daarom ga ik eerst nu zoveel mogelijk sidemissies doen etc voor ik met de mainquest verder ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-02 19:55
xelfer schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:19:
[...]
Dat vroeg ik mij ook af, en na wat googlen lijkt het erop dat je ook de sync points, die af en toe in zo'n level zitten, moet voltooien. Snel maar eens proberen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:27
corporalnl schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:48:
Ik hoor iedereen over de club waar kan ik dat vinden? Welke link? (PS4)
Al gevonden, zo te zien bij my brotherhood.

Wat is de officiële Tweakers club? ( PS4 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:13

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Holy Crapball. De XBO heeft Patch 2 nog niet eens of Ubi praat al over Patch 3:

http://assassinscreed.ubi...58-16&ct=tcm:148-76770-32

Ok, dit zijn dingen die men hiervoor had moeten oplossen, maar zoals ze het nu aanpakken kan je ze niet heel veel kwalijk nemen over hoe ze het aan het oplossen zijn....

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 17-11-2014 14:03 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerder bericht zou vandaag XBO de update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 170423 schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:00:
Het speelt precies hetzelfde als Black Flag wat ik fijn vindt.
Wellicht heb ik Black Flag niet lang genoeg gespeeld, maar ik vind de verschillen tot op heden behoorlijk groot. Zeker aangezien ik Black Flag de slechtste vond uit de gehele serie en ik nu behoorlijk verslaafd ben aan Unity. Wel gezond verslaafd als dat ik niet wil rushen en meer dan genoeg tijd neem voor side-missies en het verzamelen van veel items.

Zijn in Unity nog wel wat irritatiepuntjes. Grootste is tot op heden eigenlijk de Companion-app die meer niet doet dan wel. En helemaal het feit dat je even 1,79 mag betalen voor de gehele versie. Nu doet het bedrag me niets, maar vooral het principe dat je net de gehele game hebt gekocht (die tot wel €149,99 kan zijn) en dan nog niet compleet bent.

Vandaag ook eindelijk online werkend gekregen. PS4 stond al een tijdje in DMZ, maar vanaf vandaag leek het te werken. Althans, ik heb geen update gezien van de game die het online/coop gedeelte zou moeten fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan nog wel wat puntjes bedenken hoor :P
-Na sync blijven je knoppen op Eagleview/Sync staan, je komt niet van je paaltje af.
-Je kan niet schieten hurkend op een dak/rand.
-Hoe moeilijk lijkt het soms om tussen 2 muurtjes in te springen (blijft maar heen en weer gaan tussen muurtjes).
-Aimen, schieten, en dan pas komt Arno erachter dat hij nog moet reloaden.
-Je kan schieten tussen muurtjes met gaten, maar niet door een raam (met gewoon glas, of zelfs open met bars ervoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:07

zAo

GPLv2 Fanboy

SinergyX schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:27:
Kan nog wel wat puntjes bedenken hoor :P
-Na sync blijven je knoppen op Eagleview/Sync staan, je komt niet van je paaltje af.
-Je kan niet schieten hurkend op een dak/rand.
-Hoe moeilijk lijkt het soms om tussen 2 muurtjes in te springen (blijft maar heen en weer gaan tussen muurtjes).
-Aimen, schieten, en dan pas komt Arno erachter dat hij nog moet reloaden.
-Je kan schieten tussen muurtjes met gaten, maar niet door een raam (met gewoon glas, of zelfs open met bars ervoor).
Op de eerste na, herken ik deze wel ja. Zeker in 'paniek' situaties is het wel irritant. Net als het het willen gebruiken van een health potion, als je aan het rennen ofzo bent; dat kan niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Laatst online: 14-06 14:55

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

(jarig!)
Misschien erg noob, maar hoe join ik een groep (Tweakers2 bijvoorbeeld) voor de XBO?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste