[PS4/XB1] Assassin's Creed Unity

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:42

Kju

Is een 4 person heist, levert max 70k per keer op als je niet gezien word. Gewoon een willekeurige joinen, je kan meestal wel een sessie met 4 man vinden. De eerste 10 keer (had ook nog niet genoeg gear) was ik er meer voor spek en bonen dan dat ik er wat van kon maar nu zou ik het waarschijnlijk wel in m'n eentje kunnen. Het is, voor iemand die "vrij regelmatig" GTA speelt vind ik het ook na 20+ keer leuk om te spelen omdat je elke keer voor een andere aanpak kan kiezen.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-06 21:55
Ook bij die roofmissies storm ik naar binnen xD Dan maar weinig centen, ik wil gewoon dat vinkje dat ik het heb gehaald. De meeste coop missies kan je trouwens ook gewoon alleen spelen.

En tegen groepen vechten => Rookbom => 3 afmaken => Rookbom => 3 afmaken enz enz. Ik heb 15 rookbommen, dus kom wel een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-06 16:02

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Notna schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:45:
Ik ben nog steeds niet verder gegaan met AC sinds ik die equipment bug heb. Erg irritant maar ik wil niet met een halve game aan de slag tbh.
Wat is eigenlijk die bug dan? Dat is toch alleen maar dat je 5 sterretjes niet goud kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:20

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

jabberwock schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:18:
[...]

Wat is eigenlijk die bug dan? Dat is toch alleen maar dat je 5 sterretjes niet goud kleuren?
Nee, not erger: Ik kan alle wapens na het completen van de main story niet meer equippen of zelfs kopen. Als ik een nieuw wapen of armor koop, dan moet ik het eeuwig blijven kopen; hij komt nooit in mijn inventory. Ik kan bijv. ook The Sword of Eden niet equippen omdat ik het volgens het spel niet heb.

Dat is dus ook nu voor alle equipment uit Dead Kings. Ik moet de memory sequence opnieuw spelen om het wapen te equippen. Ubisoft forums staan er vol mee die hetzelfde ervaren

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Dus ik moet nog even wachten met de laatste main story missie begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

jabberwock schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:26:
Dus ik moet nog even wachten met de laatste main story missie begrijp ik?
Het is onduidelijk wanneer de bug zich presenteert. Bij sommige nooit, bij de meeste als ze de main story uitspelen en de Ornaments pack hebben gedownload (DLC)

hij staat nu ook op de lijst met alle bugs:

http://forums.ubi.com/sho...32ae28fbf1e14a7916bd632e3

[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 27-01-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Wel grappig om te lezen dat er veel vrouwen/vrindinnen worden opgezadeld met de companion app en het openen van de kistjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-06 16:50
Ik had tijdens n missie:

Speak to Lavoisier.

Dus ik er naar toe, kan ik niks tegen m zeggen.

Van de Notre Dame afgesprongen, en nog n keer geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:42

Kju

jabberwock schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:45:
Wel grappig om te lezen dat er veel vrouwen/vrindinnen worden opgezadeld met de companion app en het openen van de kistjes.
Nee, niet opgezadeld, ze speelde zo veel op haar eigen account tijdens mijn gametijd dat ik een tweede ps4 heb gehaald om zelf ook nog te kunnen spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 27-01-2015 19:53 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:48
Inderdaad ja :D hier precies t zelfde liedje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:17
Hier kwam ze er zelf mee en ze vindt het nog leuk ook. Niet opzadelen dus, maar vrijwillig :P

Gisteren eindelijk de companion app op mijn BlackBerry z30 werkend kunnen krijgen, dus ik kan nu ook bezig met die andere kisten. Is het zo dat je de Assassin's op missies zet nadat je de glyph's hebt gevonden op de gebouwen en vervolgens die kistjes open gaan? Of moet ik er nog wat andere dingen voor doen?

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
YdieresiS schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 07:58:
[...]

Hier kwam ze er zelf mee en ze vindt het nog leuk ook. Niet opzadelen dus, maar vrijwillig :P

Gisteren eindelijk de companion app op mijn BlackBerry z30 werkend kunnen krijgen, dus ik kan nu ook bezig met die andere kisten. Is het zo dat je de Assassin's op missies zet nadat je de glyph's hebt gevonden op de gebouwen en vervolgens die kistjes open gaan? Of moet ik er nog wat andere dingen voor doen?
Klopt inderdaad, Zodra je de 1e 3 submissies hebt gedaan dan komt er een blauwe kist tot je beschikking, bij de 3 erop krijg je een missie en bij de laatste 3 geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Isane schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:05:
[...]

Klopt inderdaad, Zodra je de 1e 3 submissies hebt gedaan dan komt er een blauwe kist tot je beschikking, bij de 3 erop krijg je een missie en bij de laatste 3 geen idee
Afhankelijk van welke je aan het doen bent: nog een kistje of een Artifact voor de Rift missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Dank voor de antwoorden. Ik ga vandaag eens kijken of ik wat missies kan completen in de companion app en dan vanavond thuis eens zien of dat effect heet op de kistjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik heb toevallig gisteren de laatset missie gedaan in de app. Ben nu helemaal klaar daarme (eigenlijk alleen maar gedaan voor de achievement :') ).

Nu nog wachten tot ze de game weer patchen en dan kan ik DK eindelijk uitspelen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
YdieresiS schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:17:
Dank voor de antwoorden. Ik ga vandaag eens kijken of ik wat missies kan completen in de companion app en dan vanavond thuis eens zien of dat effect heet op de kistjes :)
Straks duren missies 24-36 uur. De langste is 48 uur volgens mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Isane schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:49:
[...]

Straks duren missies 24-36 uur. De langste is 48 uur volgens mij 8)7
Pfft, dan kan ik hem de ene dag aanzetten en twee dagen later pas resultaat zien. Nu duren ze nog een kwartiertje volgens mij. Als het allemaal maar goed werkt, want ik las eerder in dit topic dat het soms ook gewoon niets uithaalt. Dat lijkt me behoorlijk frustrerend. Ik ga vanavond wel even zien hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
YdieresiS schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:51:
[...]

Pfft, dan kan ik hem de ene dag aanzetten en twee dagen later pas resultaat zien. Nu duren ze nog een kwartiertje volgens mij. Als het allemaal maar goed werkt, want ik las eerder in dit topic dat het soms ook gewoon niets uithaalt. Dat lijkt me behoorlijk frustrerend. Ik ga vanavond wel even zien hoe het zit.
Ik ben nu een maandje bezig en bij mij werkt alles zonder problemen. Zorg dat je alle social cafe's in het spel unlocked hebt. Want dan krijg je meer punten in je app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik vraag me wel af wat ik met al die punten moet doen die je in die companion app krijgt? Je kan ze nergens aan op maken, alleen wat goedkope reparaties en upgrades van je volk toch?

Ik krijg alleen een paar van die puzzels niet unlocked. Bij dat slot (even de naam kwijt, helemaal midden bovenin de map) zie ik echt geen enkel symbool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Je kan geen ruk met dat geld behalve nieuwe Assassins kopen en ze healen. Dat is het. Als je trouwens een slotje hebt in de app, dan moet je die eerst unlocken ingame. Ik weet niet meer zeker of dat is middels een viewpoint of dat je met het verhaal verder moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Isane schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:53:
[...]

Ik ben nu een maandje bezig en bij mij werkt alles zonder problemen. Zorg dat je alle social cafe's in het spel unlocked hebt. Want dan krijg je meer punten in je app.
Ik ben nog steeds huiverig om de app op te starten wanneer ik niet in de game zit, voor het geval dat ik dan (weer) kisten mis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:42

JoeZuCK

_Fonz > all.

Isane schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:53:
[...]

Ik heb het net bij mijn vriendin gezien, maar om dat te unlocken moet je 1,99 betalen?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Nee, social cafes unlocken moet je ingame doen. Niet in de app zelf

Die 1.99 is voor heatmaps en special Recruits maar verder onzin imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
InF.Inc schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:49:
[...]

Ik heb het net bij mijn vriendin gezien, maar om dat te unlocken moet je 1,99 betalen?
Wat Notna zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Er wordt gezegd in de app dat je nomad points kan collecten en als je er een assassin op af stuurt een additionele bonus. Onzin begrijp ik dus. :)

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
InF.Inc schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:38:
Er wordt gezegd in de app dat je nomad points kan collecten en als je er een assassin op af stuurt een additionele bonus. Onzin begrijp ik dus. :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JJXIP6z.jpg

Je krijgt wel een extra bonus. Maar je hebt vrij weinig aan de bonus. (kijk mijn aantal punten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Gisteren een poosje met de app gespeeld, maar wat een gedrocht. Het is dat ik 100% wil halen in de game en alle trophy's (inclusief mijn eerste platinum trophy), maar anders had ik het geheel weer aan de kant gegooid. Als je Assassin's terug zijn en je die bijwerkt moet hij vervolgens de Paris map weer laden, maar dat duurt een potje lang. Ik heb gisteren na een hele tijd geklooi uiteindelijk 1 kistje kunnen openen.

Er stond ook iets over dat iemand van de brotherhood dat ding anders ophaalt binnen 24 uur, als je dat zelf niet doet. Houdt dat in dat de inhoud van de kist ingame wel toegevoegd wordt, maar dat je zelf geen moeite hoeft te doen om die kist op te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

YdieresiS schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:35:
Gisteren een poosje met de app gespeeld, maar wat een gedrocht. Het is dat ik 100% wil halen in de game en alle trophy's (inclusief mijn eerste platinum trophy), maar anders had ik het geheel weer aan de kant gegooid. Als je Assassin's terug zijn en je die bijwerkt moet hij vervolgens de Paris map weer laden, maar dat duurt een potje lang. Ik heb gisteren na een hele tijd geklooi uiteindelijk 1 kistje kunnen openen.

Er stond ook iets over dat iemand van de brotherhood dat ding anders ophaalt binnen 24 uur, als je dat zelf niet doet. Houdt dat in dat de inhoud van de kist ingame wel toegevoegd wordt, maar dat je zelf geen moeite hoeft te doen om die kist op te zoeken?
Dat houd in dat de chest open is ingame (en op de map staat), maar als jij het ingame niet opent, dan unlocked hij automagisch na 24 uur. Hij is dan ook niet meer te opnenen ingame uiteraard, maar dat maakt niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
YdieresiS schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:35:
Als je Assassin's terug zijn en je die bijwerkt moet hij vervolgens de Paris map weer laden, maar dat duurt een potje lang.
Ik gok dat het eerder aan je apparaat ligt dan aan de app, bij mij gaat dat gewoon zeer vlot (paar seconden).

Trouwens, als je assassins lvl up gaat kan je ze beter niet vooraf healen omdat ze na de upgrade vanzelf weer full health zijn.

Ik vind het echt onzin dat ik verder niks met die nomad points kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Dat zou heel goed kunnen. De blackberry Z30 is niet ontwikkeld voor android apps. Ze draaien wel, maar niet altijd optimaal en de specs van het apparaat zijn ook wat minder dan van de meeste aanbevolen apparaten. Ik was al lang blij dat ik het werkend kreeg, dan kan ik iig de 100% gaan proberen te halen. Maar het stoort me wel dat het soms zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Notna schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:46:
Hij is dan ook niet meer te opnenen ingame uiteraard, maar dat maakt niet uit :)
Map vervuiling is het! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Hehe .. vrouwen vinden dat leuk op de een of andere manier. Geef ze Farmville of Candy Crush en ze zijn maanden zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPS_Thomas
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09-2024
Zijn er mensen die Co-op missies willen spelen (playstation)? En is er ook een tweakers club? ik wil nog een paar dingen vrijspelen namelijk.

Mijn nickname is: FPS_Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

InF.Inc schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:58:
[...]

Hehe .. vrouwen vinden dat leuk op de een of andere manier. Geef ze Farmville of Candy Crush en ze zijn maanden zoet.
Ja zo is dat bij mij ook gegaan. Tussen het Haydayen door doet ze af en toe wat missies. Zodra ik aan Watchdogs begin zal ze ook daar wel de companion app voor willen.
"Vroeger" zat ze al met uitgeprinte plattegronden van San Andreas af te vinken welke collectibles ik had opgehaald. En heel vroeger toen ik nog MoH:AA speelde in een clan zat ze met een bakkie chips mee te kijken Ben wel blij dat ik zo'n meegaande vrouw heb. Ik hoor wel eens vrienden die het "anders" hebben getroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik zit even met een vraag voor in de app. Al mijn assassins zijn nu wel boven de lvl 20, maar sommige hebben een max van 26 en anderen van 22. Nu wil ik die proberen in te ruilen voor assassins met een hogere max. Maar waar kan ik de lijst van beschikbare assassins vinden zonder er eerst 1 te verkopen?
FPS_Thomas schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:51:
Zijn er mensen die Co-op missies willen spelen (playstation)?
Je kan ze ook alleen spelen hoor, dan speel je gewoon alles vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

TheBrut3 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:00:
Ik zit even met een vraag voor in de app. Al mijn assassins zijn nu wel boven de lvl 20, maar sommige hebben een max van 26 en anderen van 22. Nu wil ik die proberen in te ruilen voor assassins met een hogere max. Maar waar kan ik de lijst van beschikbare assassins vinden zonder er eerst 1 te verkopen?

[...]

Nope, dat kan niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
[...]

Wel vervelend dat je daar PS+ voor nodig hebt. Ik speel amper on-line dus wil dat niet aanschaffen, maar om 100% te kunnen halen zou ik het wel moeten hebben. Maar eens kijken of ik het eventueel voor een maandje doe dan ofzo. Eerst alle andere zaken maar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane

[...]

Er zitten alleen maar lage tussen. Ik heb het geprobeerd namelijk...
Alle lagen gewoon op missies zetten en laten ophogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Dat kan wel..
Maar sommige missies zijn alleen wel verdomd lastig of gaan heel lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

jabberwock schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:22:
[...]

Dat kan wel..
Maar sommige missies zijn alleen wel verdomd lastig of gaan heel lang duren.
Ik doelde op de eerste vraag: of je een lijst van beschikbare assasins in de app kan zien zonder er 1 te verwijderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Notna schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:35:
[...]

Ik doelde op de eerste vraag: of je een lijst van beschikbare assasins in de app kan zien zonder er 1 te verwijderen ;)
Toen ik het nog een keer las was ik al bang dat dat het geval zou zijn.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Gelukkig snapte ik het :+
Maar dat is eigenlijk wel jammer, ik heb geen zin om een gok te nemen door een lvl 21 weg te gooien om vervolgens te zien dat er geen beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Meer mensen last dat My Brotherhood een connectie error geef?

Overigens net alle artifact gehaald en dus 100%. Unlocked de achievement niet en Altaïr zijn outfit ook niet :F

Ik kan iig wel weer van alles equippen. Schijnt te liggen aan de Ornaments DLC. Die verwijderen verhelpt het probleem

[ Voor 67% gewijzigd door Notna op 30-01-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Net mijn eerste co-op missie gedaan. Vet, maar ook laggy. Is er ook een manier om medespelers bij een co-op missie te muten? Mensen begrijpen gewoon niet dat niemand zit te wachten op blèrende kinderen op de achtergrond. Het was nog een Fransman ook. Wil niet veel zeggen; maar wat is dat een achterlijk volk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 10:33
Notna schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:30:
Ik kan iig wel weer van alles equippen. Schijnt te liggen aan de Ornaments DLC. Die verwijderen verhelpt het probleem
Is er al nieuws over de DLC (o.a. secrets of the revolution) en fouten met 'equippen' van de wapens? Ik ben nu bezig om 100% te halen en zou dat graag doen met alle beschikbare DLC...

[ Voor 10% gewijzigd door janvanmil op 18-02-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

janvanmil schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:06:
[...]

Is er al nieuws over de DLC (o.a. secrets of the revolution) en fouten met 'equippen' van de wapens? Ik ben nu bezig om 100% te halen en zou dat graag doen met alle beschikbare DLC...
Nope, er is geen nieuwe patch uitgekomen helaas die dit zou moeten verhelpen afaik. En duds zit het probleem er nog in. Maar het Ornaments DLC pakket heeft alleen extra wapens en geen missies. Dus je kan 100% halen (heb ik zelf ook gedaan) zonder dat deze installed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
InF.Inc schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:37:
Net mijn eerste co-op missie gedaan. Vet, maar ook laggy. Is er ook een manier om medespelers bij een co-op missie te muten? Mensen begrijpen gewoon niet dat niemand zit te wachten op blèrende kinderen op de achtergrond. Het was nog een Fransman ook. Wil niet veel zeggen; maar wat is dat een achterlijk volk.
Ik heb al even geen AC gespeeld, maar volgens mij kan je de voicechat ergens in je instellingen uit zetten. Ik weet bijna zeker dat het bij mij ook uit staat om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Notna schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:37:
[...]

Nope, er is geen nieuwe patch uitgekomen helaas die dit zou moeten verhelpen afaik. En duds zit het probleem er nog in. Maar het Ornaments DLC pakket heeft alleen extra wapens en geen missies. Dus je kan 100% halen (heb ik zelf ook gedaan) zonder dat deze installed is.
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Zal je altijd zien he: http://assassinscreed.ubi...62-16&ct=tcm:148-76770-32

Notes: http://forums.ubi.com/sho...224-Patch-5-Release-Notes

Puntje 2 is precies waar ik last van heb. Lijkt dus opgelost te zijn :) (about time too)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Notna schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:27:
[...]

Puntje 2 is precies waar ik last van heb. Lijkt dus opgelost te zijn :) (about time too)
Typisch, zal je altijd zien :P Hopelijk werkt alles nu

[ Voor 0% gewijzigd door janvanmil op 18-02-2015 18:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

janvanmil schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:42:
[...]

Typisch, zal je altijd zien :P Hopelijk werkt alles nu
Net even getest met alle DLC installed en werkt weer dikke prima. Meteen ook de Phantom zooi unlocked, een momento en Altaïrs outfit. Die krijgt iedereen nu als het goed is overigens, of je nu wel of niet alles 100% speelt :')

• Ereaser
Notna schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:27:
[...]

Eindelijk kan ik al die vervelende blauwe kistjes weg halen van mijn map :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:23
Ik ben zoekende naar een club zodat ik m'n medieval set kan completen. Zijn er nog actieve clubs die eventueel ook nog gear moeten unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Wie heeft AC Unity 100% uitgespeeld?

Hoe is het mogelijk om in de helix - de middel eeuwen - Slagveld 1900 punten te krijgen? Ik haal max 1750 :|

Gaat om deze missie:
YouTube: Assassin's Creed Unity Helix Rift Ending Part 8 Medieval - Battlefield

• Notna

Notna

Where are you?®

Isane schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:20:
Wie heeft AC Unity 100% uitgespeeld?

Hoe is het mogelijk om in de helix - de middel eeuwen - Slagveld 1900 punten te krijgen? Ik haal max 1750 :|

Gaat om deze missie:
YouTube: Assassin's Creed Unity Helix Rift Ending Part 8 Medieval - Battlefield
Hiero! En ja dat is een hel op aarde om dat te doen. Ik heb er een hele middag (dus ruim 4 uur) aan moeten spenderen om het uiteindelijk voor elkaar te krijgen. Het best wat je kan doen is in het begin zo hoog mogelijk te blijven; haal dus eerst alles boven leeg en ga dan pas naar beneden. Blijf niet elke keer achter de 20 punten blok aan rennen tenzij het precies op je pad ligt. Zorg ook dat je van te voren een pad in gedachte heb en niet als kip zonder in de rondte gaat rennen.

Uiteindelijk haalde ik het met 1950+ punten waar ik steeds eerst op 1885 bleef hangen :') Het is te doen, maar makkelijk is het niet :P

• Isane
Notna schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 07:10:
[...]

Hiero! En ja dat is een hel op aarde om dat te doen. Ik heb er een hele middag (dus ruim 4 uur) aan moeten spenderen om het uiteindelijk voor elkaar te krijgen. Het best wat je kan doen is in het begin zo hoog mogelijk te blijven; haal dus eerst alles boven leeg en ga dan pas naar beneden. Blijf niet elke keer achter de 20 punten blok aan rennen tenzij het precies op je pad ligt. Zorg ook dat je van te voren een pad in gedachte heb en niet als kip zonder in de rondte gaat rennen.

Uiteindelijk haalde ik het met 1950+ punten waar ik steeds eerst op 1885 bleef hangen :') Het is te doen, maar makkelijk is het niet :P
thnx :D dan ik ga vanavond nog even verder proberen
Ik zit nu op 99% :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Notna schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 07:10:
[...]

Thnx voor je hulp. Ik heb 'm gehaald. Ging ook kantje boord.
In de laatste seconde kreeg ik nog een bonus van 500 ofzo. Heel apart.
Uiteindelijk met 2300 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Gister voor het eerst sinds kerst weer gespeeld samen met mijn vrouw.
Heb nu eindelijk heel Parijs ontgrendeld. Snap alleen weinig van de kaart. Wat er nu precies gedaan moet worden.

Hiervoor nooit AC gespeeld.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

22 April komt de eerste Chronicle uit van AC Chronicles (China)

Ik ben niet heel erg onder de indruk van de gameplay beelden en ga dan ook niet AC er voor herinstalleren (geen idee of dat zelfs nodig is!?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:14

FeaR

In GoT we trust

Net op Hardware.info een trailer gekeken van wat de gameplay moet zijn. Nog niet gezien dat de trailer hier ook online stond :+ Ik kan me nog weinig voorstellen van de 2,5D/platform stijl. De trailer ziet er niet verkeerd uit, maar het is wel heel anders dan wat we zijn gewend. Ik schrijf het nog niet af, eerst eens wat prijzen en reviews afwachten.

[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 31-03-2015 19:54 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Volgens mij word het een beetje zoals Assassin's Creed II Chronicles (die voor de DS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-06 08:32

thechib12

aka ChiB

Ik heb sinds een paar dagen en PS4, en Assassins creed komt er ook spoedig aan. Bij release hoorde ik heel veel over performance issues. Is dat vandaag nog steeds zo of is dat al verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05
Dat is (grotendeels) verholpen ;)
Have fun!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Dan ga ik de game ook maar eens (her/uit)spelen deze vakantie. Voorgaande AC games allen uitgespeeld behalve BF, want die vond ik met al dat gevaar niet de AC game die ik graag had willen zijn.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Volgens mij is BF anders qua afwerking een aanzienlijk beter deel. Ik hoor nog steeds mensen over een lage fps en tenenkrommende pop-in. Dat laatste weerhoudt me echt. Geen zin in npc's die op 5 meter afstand vanuit het niets verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nou ik ben weer begonnen. Ik bijt nog ff door de fps drops heen, maar tot dusver wel vermakelijk.

Weet iemand of die alarm bells gesaboteerd blijven nadat je ze gedaan hebt of blijven ze opnieuw komen? Dan weet ik of t nut heeft die dingen vast neer te halen.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Die dingen kwamen bij mij op de PS4 gewoon weer terug.Heeft geen nut om ze voor missies allemaal al weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsaj_Nav
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-04 07:28

Repsaj_Nav

Hallo, ik ben Jasper

Ze blijven in de huidige missie neergehaald, dus het heeft geen zin om ze "preventief" te saboteren.
Je krijgt er wel punten voor, dus als je daarom verlegen zit kun je het wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153905

Ik heb Assassin's Creed Unity nog niet gespeeld en ben aan het overwegen om deze titel aan te schaffen .
Als de game soepel loopt met alle updats voor de Playstation 4 voor €32,00 ( budgetgaming ) dan lijkt mij het wel de moeite waard .
Ik hou eenmaal van game stealth en daar is Assassin's Creed zo goed in .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novius89
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:10
Stealth is niet wat je gaat vinden in Unity,ondanks dat het oke draait, is het te lomp om goed stealth te spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik ben een beetje rond aan het kijken om Unity voor een zacht prijsje op de kop te tikken. Ik zag dat de game deze maand nog patches heeft gehad. Hoe staat het nu met de framerate en de pop-in bij de PS4 versie? Iemand die daarover iets kwijt kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:43:
Ik ben een beetje rond aan het kijken om Unity voor een zacht prijsje op de kop te tikken. Ik zag dat de game deze maand nog patches heeft gehad. Hoe staat het nu met de framerate en de pop-in bij de PS4 versie? Iemand die daarover iets kwijt kan?
Laatste PS4 patch was 1.05 (februari 2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Oké, zag gisteren op de Ubi site iets staan van oktober. Zal het wel verkeerd gezien hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
heb de game sinds kort weer in de ps4 zitten. Ja het kakt soms in mbt framerate op hele drukke momenten met honderden mensen in beeld. Maar is nog goed te spelen :) Al die andere rare fratsen die in het begin waren met zwevende ogen, vliegende mensen heb ik op de ps4 zelf nooit gezien. En had de game met de release.

Vermaak me er nog goed mee :)
Iets in de game wat het goed doet is parijs neerzetten en de belichting. Als je door die straten loopt met goede lichtinval etc blijft mooi om te zien :)

Video van deze middag: http://www.twitch.tv/paulus_nl/v/22189848

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nice. Eens kijken of ik 'm voor € 15,- kan vinden op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is het normaal dat je volstrekt kansloos bent in gevechten op het begin? Ik probeer wat kistjes te verzamelen, maar sommige worden bewaakt. Ik maak echt geen schijn van kans. Er is ook amper tijd voor een parry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
In Unity is de combat heel anders dan de voorgaande delen. In het begin ben je in de wat verder gevorderde gebieden inderdaad behoorlijk kansloos, maar in Unity is het ook lastiger om te pareren, zelfs verderop in de game. Het beste is om de vijanden uit elkaar proberen te lokken en dan één voor één afmaken. Of er een rookbom in mikken en ze in de mist neersteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 21:21
Heb sinds paar dagen ook Unity, maar die bewakers bij de kistjes is wel te doen je moet veel dodgen er echt op inhakken werkt niet goed, parry is ook niet altijd succesvol. De eerste keer vergiste ik me er wel in was snel dood :)

Vind wel dat de laad tijden vreselijk lang zijn met dit spel uncharted laad toch wel behoorlijk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:43

Niku

Alagaesii

Heb de game voor een prikkie opgepikt (PS4), deze week ergens eens aan slingeren, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Twee weken geleden ook gehaald. Tot nu toe een half uurtje gespeeld. Laatste AC die ik heb gehaald. Echt zo saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Half uurtje?
Ben je al in Parijs aangekomen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Laatste AC die ik hiervoor gespeeld heb was AC3, de beste uit de reeks naar mijn mening. Dus werd ook wel weer tijd voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Iemand een idee hoe ik deze kist kan vinden?
Met eagle vision zie ik dat de kist onder de grond is.
Ik heb denk ik alle ondergrondse gangen in de buurt geprobeerd maar ik kom niet bij die kist.

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/4dbwa2qh5/CT71_Pg_Wo_AA8_LDU_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Van wat ik mij herinner krijg je die tijdens een missie pas te pakken. Ik geloof dat er een muur opgeblazen moet worden voordat je er bij kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Notna schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:07:
Van wat ik mij herinner krijg je die tijdens een missie pas te pakken. Ik geloof dat er een muur opgeblazen moet worden voordat je er bij kan :)
Ik heb alle story missies al gedaan. Bedoel je de story missie met Napoleon? Die tunnel heb ik geloof ik helemaal doorlopen maar die komt niet in de buurt van die kist

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 16-11-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ike. schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:09:
[...]

Ik heb alle story missies al gedaan. Bedoel je de story missie met Napoleon?
Ik dacht het wel, hoewel het ruim een jaar terug is dat ik deze missies gedaan heb... :$

Edit: nope; hier dus:

Deze was idd ook een issue voor mij aangezien die ondergrondse tunnels allemaal op elkaar lijken :P

[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 16-11-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Er begint hier ook een belletje te rinkelen.
Was inderdaad dmv een opgeblazen muur.
Ik weet nog dat ik er zelf ook na een uur pas achter kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Thanks!! Heb em gevonden :+

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 16-11-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:01
Hallo ik heb alle trofeeën om de platinum te behalen behalve 'Choreography' (Perform 10 Co-op sync kills). PS4.

Zou iemand mij kunnen helpen om deze trofee te behalen? Het kan alleen in co-op en de gasten tegen wie je online loot die doen meestal maar wat en reageren nooit op mijn verzoeken. Ik heb verder niemand in mijn vriendenlijst die dit spel ook heeft.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Lasmibalsingh schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:58:
Hallo ik heb alle trofeeën om de platinum te behalen behalve 'Choreography' (Perform 10 Co-op sync kills). PS4.

Zou iemand mij kunnen helpen om deze trofee te behalen? Het kan alleen in co-op en de gasten tegen wie je online loot die doen meestal maar wat en reageren nooit op mijn verzoeken. Ik heb verder niemand in mijn vriendenlijst die dit spel ook heeft.
Ik had die echt in no-time door met random guys online te spelen. Zou niet zo moeilijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Niku schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:06:
[...]

Ik had die echt in no-time door met random guys online te spelen. Zou niet zo moeilijk moeten zijn.
Zijn al die coop trophy's een beetje goed te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 03:02:
[...]

Coop trophies zijn makkelijk te halen. Je kan alle missies alleen doen, alleen The Tournament is bijna niet te doen in je eentje.

De 2 trophies die je met andere spelers moet halen unlocken vanzelf als je de alle missies met anderen speelt.

[ Voor 30% gewijzigd door Ike. op 16-12-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Anoniem: 338166 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 03:02:
[...]

Prima te doen, gewoon spelen om de trophies te halen is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanx ,

Mocht er nog iemand zijn die deze coop trophy's ook nog moet/wil halen, voeg me dan toe dan kunnen we ze samen aanpakken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Anoniem: 338166 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:17:
Thanx ,

Mocht er nog iemand zijn die deze coop trophy's ook nog moet/wil halen, voeg me dan toe dan kunnen we ze samen aanpakken;)
Ik heb ze allemaal gehaald zonder met iemand af te spreken, gaat net zo snel als je in-game mensen zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanx..
Heb in 3 potjes al 8 syncronised kills.
Alleen nog geen Revives, die gaan denk ik wat langer duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:11
Ik zit vast met Ac: Unity 28% waar ik naar ''france'' ben gereist. en nu dus op de grote plein met guilantine zit samen met Elise.

En met 100 ''agenten'' en dus heel moeilijk is. Kan iemand me tips geven? Want sneaky probeer ik al heel de weekend te doen. Maar nog steeds vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:01
theduke1989 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:09:
Ik zit vast met Ac: Unity 28% waar ik naar ''france'' ben gereist. en nu dus op de grote plein met guilantine zit samen met Elise.

En met 100 ''agenten'' en dus heel moeilijk is. Kan iemand me tips geven? Want sneaky probeer ik al heel de weekend te doen. Maar nog steeds vast.
Zorg er eerst voor dat je de sluipschutters uitschakelt op de daken en platformen. Voor de rest is het wachten totdat je een opening vind of ze lokken door te fluiten en het laatste gedeelte is vooral actie als ik het me goed kan herinneren.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Lasmibalsingh schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:01:
[...]

Zorg er eerst voor dat je de sluipschutters uitschakelt op de daken en platformen. Voor de rest is het wachten totdat je een opening vind of ze lokken door te fluiten en het laatste gedeelte is vooral actie als ik het me goed kan herinneren.
Bedankt ga dit proberen in het weekend. Ik kan alleen in het weekend gamen.
Dus zal wel even duren. Maar ga wel alle snipers eerst kapoet Machen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Beste Unity experts,

Ik heb nu eindelijk het spel uitgespeeld, en was wel een geode einde. Maar ik heb het gevoel dat het twee kanten op kan gaan met het einde.

spoiler:
Bij mij is Elise dood gegaan omdat ik te laat was????

Maar kon dit ook anders aflopen of niet? Daarnaast hoe kan ik al mij skills unlocken? wat voor missies?
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste