Waarvoor dank!
Ik moet nog steeds kijken of ik er wel inzit
Edit: ow lol ben zelfs promoted! Thanks
[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 16-01-2015 09:33 ]
Nou gisteren Death Kings ook weer gehad... Beetje een 'Meh' DLC hoor. 8GB voor 1 avond speelplezier (verhaallijn). Het had allemaal wel een stuk langer mogen zijn, ik ben blij dat deze gratis was want dit had al gewoon onderdeel moeten zijn van de game.
Maar, zo'n bijl/mortier wapen is stiekem toch wel genieten xD
Maar, zo'n bijl/mortier wapen is stiekem toch wel genieten xD
Zelf heb ik nog niet naar de DLC kunnen kijken, maar als ik me gratis en voor niets nog 1 avond met AC Unity kan vermaken, dan vind ik dat helemaal prima
.
Aangezien ik nog steeds issues heb met het niet kunnen equippen van wapens nadat ik de main story heb uitgespeeld ga ik de complete game en DLC's maar van de XBO verwijderen en de game opnieuw installen. Het is wel ruim 50 Gb maar dat mag de pret niet drukken. Ik zal laten weten of dit het probleem verholpen heeft of niet
Ben je dan niet je savegame kwijt? Ik heb hier (op de PS4) gelukkig amper last van bugs. Maar ik moet er niet aan denken opnieuw te moeten beginnen.Notna schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:13:
Aangezien ik nog steeds issues heb met het niet kunnen equippen van wapens nadat ik de main story heb uitgespeeld ga ik de complete game en DLC's maar van de XBO verwijderen en de game opnieuw installen. Het is wel ruim 50 Gb maar dat mag de pret niet drukken. Ik zal laten weten of dit het probleem verholpen heeft of niet
De savegame wordt lokaal en in de cloud opgeslagen. Zodra je de game uninstalled verdwijnt de lokale save maar zodra je de game weer installeerd zal de game weer lokaal opgeslagen worden vanuit de cloudJurgen schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:30:
[...]
Ben je dan niet je savegame kwijt? Ik heb hier (op de PS4) gelukkig amper last van bugs. Maar ik moet er niet aan denken opnieuw te moeten beginnen.
Tenminste, dat is wat Xbox support mij weet te vertellen in hun KB. If not dan ben ik aardig screwed aldaar ik de game op 99% completed had

Edit: goed en slecht nieuws. Het goede nieuw is, is dat de save game idd uit de cloud gehaald wordt. Het slechte nieuws is, is dat het geen drol heeft uitgemaakt. Zucht...
Kan het spel dus niet verder spelen op dit moment. Meh
[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 16-01-2015 12:55 ]
Verwijderd
zal wel aan je savegame liggenNotna schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:34:
[...]
De savegame wordt lokaal en in de cloud opgeslagen. Zodra je de game uninstalled verdwijnt de lokale save maar zodra je de game weer installeerd zal de game weer lokaal opgeslagen worden vanuit de cloud
Tenminste, dat is wat Xbox support mij weet te vertellen in hun KB. If not dan ben ik aardig screwed aldaar ik de game op 99% completed had
Edit: goed en slecht nieuws. Het goede nieuw is, is dat de save game idd uit de cloud gehaald wordt. Het slechte nieuws is, is dat het geen drol heeft uitgemaakt. Zucht...
Kan het spel dus niet verder spelen op dit moment. Meh
EDIT: Onee ik zit niet op fok. Ik neem aan dat je dat zelf dan ook wel snapte.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2015 18:46 ]
Als je een missie voltooid hebt in de app dan heb je de mogelijkheid om een krat/missie te pakken/starten binnen 24 uur. Wat gebeurt er na de 24 uur? Dan blijft bv de krat ongeopend?
Goed lezen: je hebt 24 uur de tijd de chest ingame te openen OF de assassin assigned in de app doet het na 24 uur (en is dan pas weer beschikbaar voor een volgende missie)Isane schreef op zondag 18 januari 2015 @ 09:16:
Als je een missie voltooid hebt in de app dan heb je de mogelijkheid om een krat/missie te pakken/starten binnen 24 uur. Wat gebeurt er na de 24 uur? Dan blijft bv de krat ongeopend?
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. bedanktNotna schreef op zondag 18 januari 2015 @ 09:31:
[...]
Goed lezen: je hebt 24 uur de tijd de chest ingame te openen OF de assassin assigned in de app doet het na 24 uur (en is dan pas weer beschikbaar voor een volgende missie)
[ Voor 6% gewijzigd door Isane op 18-01-2015 09:54 ]
No problemo! Je moet wel hopen dat het werkt aangezien er nog steeds mensen zijn waarbij de app half werkt
Bij mij werkt het niet goed iig. Bij mij moet ik eerst de game opstarten en dan pas de app. Dan kan ik een kist ingame openen.
Als ik eerst de app aanzet en dan de game, kan ik hem niet openen en moet ik 24h wachten tot mijn Assassin hem heeft geopend. Beetje dom dus.
Als ik eerst de app aanzet en dan de game, kan ik hem niet openen en moet ik 24h wachten tot mijn Assassin hem heeft geopend. Beetje dom dus.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik heb er gelukkig geen problemen mee. Alleen dat het spel zelf wel eens crasht...Notna schreef op zondag 18 januari 2015 @ 10:01:
[...]
No problemo! Je moet wel hopen dat het werkt aangezien er nog steeds mensen zijn waarbij de app half werkt
Het is trouwens wel een verslavend spel. Ben nu druk bezig met alle collectables aan t verzamelen. Gaat super veel tijd in zitten.
Ik had voor alleen Unity 90 uur. En dan moet ik nog alle artifacts in de rift doen lolIsane schreef op zondag 18 januari 2015 @ 22:29:
Het is trouwens wel een verslavend spel. Ben nu druk bezig met alle collectables aan t verzamelen. Gaat super veel tijd in zitten.
Oh ja de helix dingen heb je ook nog. Ik heb de laatste dagen echt te veel gespeeld...Notna schreef op zondag 18 januari 2015 @ 23:15:
[...]
Ik had voor alleen Unity 90 uur. En dan moet ik nog alle artifacts in de rift doen lol
Ik speel Assassins Creed Unity (met veel plezier) op mijn Xbone, maar begin me toch steeds meer aan de bugs te ergeren. Ondanks de patches heb ik nog altijd:
- Standaard een crash als ik Co-op speel (het beeld bevriest en de Xbone reageert alleen nog op[ de Guide knop. Als ik dan even Forza 5 start en daarna AC:U weer kan ik soms weer verder spelen; er loopt dan een mannetje rond waar ik de missie bij kan voortzetten maar te vaak ben ik alle voortgang kwijt
- Heel veel dat andere spelers disconnecten in een Co-op game (wellicht hebben ze hetzelfde probleem als ik...) als er dan te weinig over zijn; Co-op game over
- Al een aantal malen in het luchtledige gestaan (dus een half tot heel metertje van een dak af) en na 1een minuutje wachten val ik dan naar beneden en ben desynchronised
- Tijdens gevechten regelmatig dat Arno alleen zwiept met zijn zwaard ipv iemand aan te vallen.
- De reactietijden van het indrukken van knoppen, het hier boven al genoemde smokebomb probleem zorgt er voor dat ALS Arno er eindelijk smokebombs gooit het er meestal meer dan 1 is....
Niet direct bugs, maar wel ergerlijk:
- Waarom kan ik in godsnaam niet meer fluiten om mensen te lokken?
- Sowieso het feit dat je WEER de controlscheme op de schop neemt vind ik al erg vreemd. Flikten ze met 1 --> 2 en 3 --> BF ook al. (Persoonlijk vind ik de scheme van BF nog wel het beste werken)
- De absurde laad-tijden, minutenlang wachten tot de ''snel"laadpunten geladen zijn...
- Animaties die niet kloppen, heb zelfs al meegemaakt dat ik een kist open en vervolgens de animatie in de kamer ernaast te zien krijg (!)
- Tijdens opdrachten NPCs die hun animatie niet afmaken en blijven staan waardoor je ze niet kunt volgen
- Dead Kings DLC niet kunnen exiten zonder de eerste missie te spelen. Ik reisde per ongeluk 'snel' naar Franciade ipv naar het Cafe en zat ineens ipv in hoofdstuk 6 in hoofdstuk 13. Wilde Dead Kings pas spelen ná de main quest maar was dus verplicht om missie 1 te spelen voor het snelreispunt kwam. Wie verzint dat?
- De Nomad kisten
Wil best alles completen maar weinig zin om uren op een saai spel op mijn telefoon te koekeloeren
- Animatie bugs. Als je bv beroofd als Arno zijn zwaard net op wil bergen maakt ie een animatie die blijft hangen incl. irritant geluid
Desondanks geniet ik gek genoeg wel echt van de game, dus ik blijf hem spelen maar ik snap echt niet dat dit spel in deze vorm op de markt is gebracht....
- Standaard een crash als ik Co-op speel (het beeld bevriest en de Xbone reageert alleen nog op[ de Guide knop. Als ik dan even Forza 5 start en daarna AC:U weer kan ik soms weer verder spelen; er loopt dan een mannetje rond waar ik de missie bij kan voortzetten maar te vaak ben ik alle voortgang kwijt
- Heel veel dat andere spelers disconnecten in een Co-op game (wellicht hebben ze hetzelfde probleem als ik...) als er dan te weinig over zijn; Co-op game over
- Al een aantal malen in het luchtledige gestaan (dus een half tot heel metertje van een dak af) en na 1een minuutje wachten val ik dan naar beneden en ben desynchronised
- Tijdens gevechten regelmatig dat Arno alleen zwiept met zijn zwaard ipv iemand aan te vallen.
- De reactietijden van het indrukken van knoppen, het hier boven al genoemde smokebomb probleem zorgt er voor dat ALS Arno er eindelijk smokebombs gooit het er meestal meer dan 1 is....
Niet direct bugs, maar wel ergerlijk:
- Waarom kan ik in godsnaam niet meer fluiten om mensen te lokken?
- Sowieso het feit dat je WEER de controlscheme op de schop neemt vind ik al erg vreemd. Flikten ze met 1 --> 2 en 3 --> BF ook al. (Persoonlijk vind ik de scheme van BF nog wel het beste werken)
- De absurde laad-tijden, minutenlang wachten tot de ''snel"laadpunten geladen zijn...
- Animaties die niet kloppen, heb zelfs al meegemaakt dat ik een kist open en vervolgens de animatie in de kamer ernaast te zien krijg (!)
- Tijdens opdrachten NPCs die hun animatie niet afmaken en blijven staan waardoor je ze niet kunt volgen
- Dead Kings DLC niet kunnen exiten zonder de eerste missie te spelen. Ik reisde per ongeluk 'snel' naar Franciade ipv naar het Cafe en zat ineens ipv in hoofdstuk 6 in hoofdstuk 13. Wilde Dead Kings pas spelen ná de main quest maar was dus verplicht om missie 1 te spelen voor het snelreispunt kwam. Wie verzint dat?
- De Nomad kisten
- Animatie bugs. Als je bv beroofd als Arno zijn zwaard net op wil bergen maakt ie een animatie die blijft hangen incl. irritant geluid
Desondanks geniet ik gek genoeg wel echt van de game, dus ik blijf hem spelen maar ik snap echt niet dat dit spel in deze vorm op de markt is gebracht....
Ik heb het spel sinds eind vorige week. Vermaak me er prima mee. Moet Tomba ook gelijk geven vwb sommige ergerlijke bugs. Als kleine aanvulling iets wat ik nu al meerdere keren heb meegmaakt.
In co-op stonden mijn mede assassin en ik tegenover 3 soldaten welke niet dood wilden. Ook vielen ze ons niet aan, maar bleven als een malle om ons heen dansen en volgden ons overal.
Maar verder vermaak ik me prima met het spel. Ik vind het geweldig hoe het stadsleven tot leven komt in het spel.
Ik heb alleen een klein vraagje. Als je die cafe's hebt krijg je geld. Alleen je kistje kan maar tot (in mijn geval) 102 F. Hoe kan je deze vergroten?
En verder. Die nomad kistjes. Wat moet je daar precies voor doen? Ik lees bij Tomba (hierboven) iets van een app. Welke app?
In co-op stonden mijn mede assassin en ik tegenover 3 soldaten welke niet dood wilden. Ook vielen ze ons niet aan, maar bleven als een malle om ons heen dansen en volgden ons overal.
Maar verder vermaak ik me prima met het spel. Ik vind het geweldig hoe het stadsleven tot leven komt in het spel.
Ik heb alleen een klein vraagje. Als je die cafe's hebt krijg je geld. Alleen je kistje kan maar tot (in mijn geval) 102 F. Hoe kan je deze vergroten?
En verder. Die nomad kistjes. Wat moet je daar precies voor doen? Ik lees bij Tomba (hierboven) iets van een app. Welke app?
Meer restaureren en meer Cafés openen op de kaart. (Social Clubs genoemd). In totaal zijn er denk ik 7. Als je ze allemaal doet en het hoofd Cafe renoveert haal je totaal 43k, elke 20 minuten 11k.mike0001 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:10:
Ik heb het spel sinds eind vorige week. Vermaak me er prima mee. Moet Tomba ook gelijk geven vwb sommige ergerlijke bugs. Als kleine aanvulling iets wat ik nu al meerdere keren heb meegmaakt.
En die Nomad kistjes kan je openen als je de Companion App speelt op je telefoon. Is te vinden in de verschillende stores afhankelijk van je telefoon OS
Dank je wel Notna.
Zal eens kijken of het wat is.
Zal eens kijken of het wat is.
Oh ja je kunt het beste gelijk alle cafes unlocken zo krijg je geld in het spel, en punten in je app
Ik ben altijd groot voorstander van eerst de map leeg te spelen voordat je uberhaubt verder gaat in het verhaal. Nu is dat wat lastiger ivm de Locksmith skill die je voor sommige hekjes en kistjes nodig hebt maar in general werkt het primaIsane schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:32:
Oh ja je kunt het beste gelijk alle cafes unlocken zo krijg je geld in het spel, en punten in je app
Wij zijn opzoek naar meer leden want we zijn te klein nu om iets te kunnen winnen.
Mocht iemand een club zoeken op de ps4. de Club heet Verstoppertje2punt0
Mocht iemand een club zoeken op de ps4. de Club heet Verstoppertje2punt0
PSN: CobusNL
Zo.. GoTL staat weer op 1! Nu nog ruim 6 dagen volhouden!
Ik ga vanavond weer effe 'helpen'jabberwock schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:56:
Wat is eigenlijk het nut van een club?
Alle items wat je verzamelt in het spel telt mee voor het clubtotaal? En ik las ook ergens als je nieuwe wapens wilt ontgrendelen dan moet je een clubwedstrijd spelen? Hoe zit dat in elkaar?
Er zijn een paar items die je alleen met de club competition kan verdienen, vooral de legendary items zijn interessant en daarvoor moet je eerste worden. (Weet niet of 2e ook voldoende is of niet)Isane schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:05:
[...]
Wat is eigenlijk het nut van een club?
Alle items wat je verzamelt in het spel telt mee voor het clubtotaal? En ik las ook ergens als je nieuwe wapens wilt ontgrendelen dan moet je een clubwedstrijd spelen? Hoe zit dat in elkaar?
Wanneer krijg je eigenlijk 5 gouden ruiten als gear kwaliteit? Ik heb alle items in mijn gear legendary en mijn wapens zijn ook legendary, maar niet alles is geupgrade. Mijn gear wordt echter weergegeven als 5 normale ruiten.....
Mja ik zag het, gaat eigenlijk best wel vlot haha. Al denk ik dat het vooral komt door de nieuwe DLC. Heb hem zelf ook effe aangehad daarvoorjabberwock schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:56:
Dat is een bug in de nieuwe DLC. Je kan je gear niet meer op 5 gold krijgen daardoorxelfer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:22:
Wanneer krijg je eigenlijk 5 gouden ruiten als gear kwaliteit? Ik heb alle items in mijn gear legendary en mijn wapens zijn ook legendary, maar niet alles is geupgrade. Mijn gear wordt echter weergegeven als 5 normale ruiten.....
Ik heb de afgelopen dagen niet aan AC:U gezetn of de DLC omdat ik dus nog steeds geen nieuwe wapens kan equippen. Geen nieuws ook wanneer daar wat aan gedaan wordt. Blijkt bij de meeste mensen te komen door het downloaden van het Ornaments DLC pakket.
Aha. Bedankt voor de info.Notna schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:33:
[...]
Dat is een bug in de nieuwe DLC. Je kan je gear niet meer op 5 gold krijgen daardoor
Kan je zo'n clubwedstrijd ook alleen doen? Ik snap daar eigenlijk helemaal niets van...
(gezien je 'coop' ook alleen kan doen)
[ Voor 18% gewijzigd door TheBrut3 op 20-01-2015 14:46 ]
Als jij jezelf in een club zet (dus zelf aanmaakt) sure waarom niet? Het is alleen een heel stuk lastiger aangezien de meeste clubs toch wel 50 man hebbenTheBrut3 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:46:
Kan je zo'n clubwedstrijd ook alleen doen? Ik snap daar eigenlijk helemaal niets van...
Die zijn toch al zichtbaar? Ik heb alle uitkijkpunt en gedaan en mijn kaart staat vol met alle kisten, kokardes, missies en alle andere belangrijke punten. Of zijn er nog meer dan dat?
Zijn er meer. Je moet er in de buurt lopen dan worden ze pas zichtbaarjabberwock schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:13:
Die zijn toch al zichtbaar? Ik heb alle uitkijkpunt en gedaan en mijn kaart staat vol met alle kisten, kokardes, missies en alle andere belangrijke punten. Of zijn er nog meer dan dat?
Hmm, ik ben bezig met de laatst theater missie en ik kom niet verder
edit: hij is blijkbaar weggelopen. Stond heel ergens anders
spoiler:
op het laatst moet je Renard vermoorden maar die persoon verschijnt niet in het huis. Het doel komt ook niet in beeld te staan. Iemand een idee hoe ik dit kan voltooien? Zo moet het (vanaf 9:10)https://www.youtube.com/watch?v=Md-Cla7tGPs
edit: hij is blijkbaar weggelopen. Stond heel ergens anders

[ Voor 20% gewijzigd door Isane op 22-01-2015 19:46 ]
Of de kaart kopen met de hack points, ik kreeg er een aantal zonder ze te kopen, waarom weet ik niet maar daar heb ik de chest map mee gekocht. Als je eventueel paris storys of murder mistery's mist kan je vanuit je progress tracker opzoeken en vinden.Isane schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:29:
[...]
Zijn er meer. Je moet er in de buurt lopen dan worden ze pas zichtbaar
Dinsdag ook AC Unity binnen gekregen op mijn PS4. Nog niet veel missies gedaan. Zit nu in sequence 3 en dan memory 2 ofzo. Ik vind het vooral heerlijk om gewoon eerst de map te verkennen en om die gele kistjes op te pikken, zolang ze nog gewoon te openen zijn zonder acinitiates.com. Ik stoor me er soms wel aan hoe druk het is op straat, dan kom je niet makkelijk weg als je achterna wordt gezeten door extremisten enzo. Verder vind ik het echt een heerlijk spel en kan ik al enorm genieten van een eigen bedachte route omhoog (zoals naar het sync point boven op het kasteel (niet de gevangenis), met die gracht erom. Gewoon leuk om daar zelf je route omhoog te moeten zoeken.
Vanavond nog maar weer eens verder met wat missies doen.
Mijn volgende missie is volgens mij
Vanavond nog maar weer eens verder met wat missies doen.
Mijn volgende missie is volgens mij
spoiler:
dat ik die E3 presentatie kan nadoen waarbij ik Sivert moet vermoorden.
Latin capital letter y with diaeresis
idd! Heb ik ook gedaanJurgen schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:00:
[...]
Of de kaart kopen met de hack points, ik kreeg er een aantal zonder ze te kopen, waarom weet ik niet maar daar heb ik de chest map mee gekocht. Als je eventueel paris storys of murder mistery's mist kan je vanuit je progress tracker opzoeken en vinden.
Helaas werkte dit niet voor dead kings
Zojuist heb ik alle single player missies van de originele Parijs map gespeeld, maar ik krijg geen achievement. Zijn er nog andere single player zaken die je moet doen om de achievement te halen ? Alle collectables heb ik ook gehaald net als de riddles, murder cases, helix levels. Misschien dat ik iets over het hoofd zie. Sommige nomad point kan ik echter niet pakken. Als ik er op sta dan kan ik een aantal niet pakken en sommigen wel. Misschien dat dit het is, maar dat kan ik me haast niet voorstellen omdat het geen missies zijn...
Iemand een idee?
Iemand een idee?
[ Voor 23% gewijzigd door The Jackel op 24-01-2015 19:29 ]
Heb je al in Versailles gekeken?The Jackel schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:28:
Zojuist heb ik alle single player missies van de originele Parijs map gespeeld, maar ik krijg geen achievement. Zijn er nog andere single player zaken die je moet doen om de achievement te halen ? Alle collectables heb ik ook gehaald net als de riddles, murder cases, helix levels. Misschien dat ik iets over het hoofd zie. Sommige nomad point kan ik echter niet pakken. Als ik er op sta dan kan ik een aantal niet pakken en sommigen wel. Misschien dat dit het is, maar dat kan ik me haast niet voorstellen omdat het geen missies zijn...
Iemand een idee?
De nomad punten kan je maar één keer per 24 uur pakken ofzo. ook geen idee.
[ Voor 5% gewijzigd door Isane op 24-01-2015 19:38 ]
Kijk ook even in je progress tracker, hier zie je per onderdeel hoeveel je gehaald hebt.The Jackel schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:28:
Iemand een idee?
Thnx! Meteen even gekeken en ik weet het al. In elke sequence missie heb je een aantal optionele stappen zoals 3x een dubbele air kill. Deze heb ik niet allemaal gedaan. Alle sequences heb ik verder wel gehaaldJurgen schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:38:
[...]
Kijk ook even in je progress tracker, hier zie je per onderdeel hoeveel je gehaald hebt.
Volgens mij ben ik daar wel geweest. Zal er nog eens kijken. De laatste 24 uur heb ik geen nomad point gepakt. Heb een aantal welke ik gewoon niet kan pakken. Beetje vaag zeg maarIsane schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:37:
[...]
Heb je al in Versailles gekeken?
De nomad punten kan je maar één keer per 24 uur pakken ofzo. ook geen idee.
Gisteren mijzelf aangemeld voor de Tweakers groep op PS4.
Gisteren ook mijn vrouw de controle gegeven over Arno. Vandaag zit ik op mijn werk, krijg ik een appje dat ze wat kisten en cockades aan het verzamelen is voor me
Zit nu in sequence 4 bij memory 1. Vanavond maar weer eens verder spelen. Heb al wel alle social clubs gekocht, en daar wat missies gedaan. Alle Theatre missies zijn al af. Misschien dus eerst de social clubs afmaken en met het geld dat dat verdient, betere gear kopen.
Gisteren ook mijn vrouw de controle gegeven over Arno. Vandaag zit ik op mijn werk, krijg ik een appje dat ze wat kisten en cockades aan het verzamelen is voor me
Zit nu in sequence 4 bij memory 1. Vanavond maar weer eens verder spelen. Heb al wel alle social clubs gekocht, en daar wat missies gedaan. Alle Theatre missies zijn al af. Misschien dus eerst de social clubs afmaken en met het geld dat dat verdient, betere gear kopen.
Kan je ook al Dead Kings doen?
Volgens mij leveren die kistjes veel meer op dan de gewone in Parijs.
Volgens mij leveren die kistjes veel meer op dan de gewone in Parijs.
Volgens mij is de fast travel naar Dead Kings nog niet beschikbaar. Ik zie het icoontje wel staan, maar kan er volgens mij nog niet heen. Zou dit vanavond nog kunnen controleren. De fast travel naar het Dead Kings gedeelte is ook vanaf het Theater toch. Ik hark op dit moment ongeveer 10.000 per 20 minuten binnen met het Theater. Ik heb nog een paar 5 sterren missies van 12,500 en 25,00 F voor twee Social Clubs staan, dus ik kan nog wel behoorlijk wat binnen halen. Ik heb volgens mij al genoeg gespaard voor de duurste hoofdarmor en chestarmor. Hopen dat daarna het aantal sterren van Arno ook weer omhoog gaan, ik zit nu op 3, maar ik kan met gemak de 5 sterren social club missies doen (je moet alleen opletten dat je niet gezien en beschoten wordt).
Dan heb je m nog niet gedownload denk ik?
Zit nu even klem met die co op missie in Dead kings. Dat je die 3 mannetjes moet beschermen. Te lastig in je eentje
Zit nu even klem met die co op missie in Dead kings. Dat je die 3 mannetjes moet beschermen. Te lastig in je eentje
xbox one?johnb52 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:18:
Johncorne123 volgens mij...
Of johncorne128
Heb nog maar net Xbox live gold :-)
Of johncorne128
Heb je toegevoegd. Kunnen we binnenkort wel ff coop samen doen!johnb52 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:50:
Johncorne123 volgens mij...
Of johncorne128
Ik heb hem wel gedownload en hij staat er ook wel in. Maar je kunt er pas naartoe als je sequence 4 hebt voltooid. Ik ben net in sequence 4. Ben nu meer bezig met side missions van de social clubs.johnb52 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:18:
Gisteren behoorlijk lang gedaan over 1 van de social club missies:
spoiler:
AN ENGAGING EGYPTOLOGIST
In deze missie moet je van 3 personen een voorwerp stelen. Ik werd de hele tijd opgemerkt door allerlei van die extremisten en constant achterna gezeten. De missie is 4 sterren, maar ik vond hem lastiger dan een aantal 5 sterren social club missies die ik al had gedaan. Ik heb uiteindelijk met cherry bombs wat mensen gelokt, vervolgens een smoke bomb gegooid en uiteindelijk in de smoke heel wat personen afgemaakt en de voorwerpen gepakt. Ben er ongeveer 45 minuten mee bezig geweest, terwijl het in een kwartiertje ook wel had moeten lukken. Heeft me uiteindelijk behoorlijk wat health vials en smoke en cherry bombs gekocht. Gelukkig zaten er wel wat shops daar in de buurt om on the fly de supplies bij te vullen.
In deze missie moet je van 3 personen een voorwerp stelen. Ik werd de hele tijd opgemerkt door allerlei van die extremisten en constant achterna gezeten. De missie is 4 sterren, maar ik vond hem lastiger dan een aantal 5 sterren social club missies die ik al had gedaan. Ik heb uiteindelijk met cherry bombs wat mensen gelokt, vervolgens een smoke bomb gegooid en uiteindelijk in de smoke heel wat personen afgemaakt en de voorwerpen gepakt. Ben er ongeveer 45 minuten mee bezig geweest, terwijl het in een kwartiertje ook wel had moeten lukken. Heeft me uiteindelijk behoorlijk wat health vials en smoke en cherry bombs gekocht. Gelukkig zaten er wel wat shops daar in de buurt om on the fly de supplies bij te vullen.
Soms gaat het allemaal niet zoals je vooraf wil en kost het je uiteindelijk veel moeite en geld om het toch te voltooien.
Mijn gemiddelde strategie was gewoon naar binnen gaan en rammen maar, ik heb daarom ook een hekel aan missie waar ik echt niet gespot mag worden.
Het is alleen behoorlijk lastiger geworden om grote groepen te verslaan. Je moet ze nu eigenlijk eerst weglokken in kleinere groepjes van maximaal vier. Dan wil het wel. Mijn strategie is ook vaak, ergens hoog gaan staan, wachten tot je target voorbij komt. Air assassinaten en vervolgens maken dat je wegkomt. Maar dat werkte in de missie die in de spoiler beschreven staat niet.
Beserk blades en poison bombs, dat werkt best lekker.
Ik ben gewoon vrij snel, al toen ik alle torens had gesynced, begonnen met het farmen van It belongs in a museum om de beste gear te kunnen kopen (en dankbaar gebruik gemaakt van het dubbel cash weekend) en heb daarna zo veel mogelijk co-op missions gedaan om all sync points daar te verzamelen en voor zo ver ik nog niet genoeg sync points had of skills had unlocked, daarna skills vrijgespeeld naarmate de reguliere story vorderde. Na sequence 5 is het vrij moeilijk om dood te gaan. Daarna pas echt begonnen met de side missions..
Maar iedereen speelt het op z'n eigen manier. Ik heb toch veel moeite om het geduld op te brengen om full stealth alles uit te voeren waar mijn vrouw zelfs het geduld heeft om tussen de (side)missions door overal kistjes te openen en cockades te verzamelen die ze onderweg tegenkomt en ook nog de ios app vrij fanatiek te gebruiken..
Maar iedereen speelt het op z'n eigen manier. Ik heb toch veel moeite om het geduld op te brengen om full stealth alles uit te voeren waar mijn vrouw zelfs het geduld heeft om tussen de (side)missions door overal kistjes te openen en cockades te verzamelen die ze onderweg tegenkomt en ook nog de ios app vrij fanatiek te gebruiken..
PSN: Kjujay
Precies, doe ik ook altijd. Gewoon op een dakrichel staan en ze elkaar middels beserk darts laten afmaken ("Dance, puppets!johnb52 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:25:
Beserk blades en poison bombs, dat werkt best lekker.
De sole survivor krijgt tot slot bij wijze van beloning een air assassination op zijn knar
[ Voor 4% gewijzigd door w00t00w op 27-01-2015 13:44 ]
---
Ik ben nog steeds niet verder gegaan met AC sinds ik die equipment bug heb. Erg irritant maar ik wil niet met een halve game aan de slag tbh.
Is die missie goed te doen dan in je eentje? Dat is toch een co-op heist? Ik heb nog geen co-op gespeeld. Ik ben nu de social club missies aan het voltooien om dan te farmen met die kist in je theater. Maar dat schiet nu nog niet zo heel snel op.Kju schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:39:
Ik ben gewoon vrij snel, al toen ik alle torens had gesynced, begonnen met het farmen van It belongs in a museum om de beste gear te kunnen kopen (en dankbaar gebruik gemaakt van het dubbel cash weekend)
Is een 4 person heist, levert max 70k per keer op als je niet gezien word. Gewoon een willekeurige joinen, je kan meestal wel een sessie met 4 man vinden. De eerste 10 keer (had ook nog niet genoeg gear) was ik er meer voor spek en bonen dan dat ik er wat van kon maar nu zou ik het waarschijnlijk wel in m'n eentje kunnen. Het is, voor iemand die "vrij regelmatig" GTA speelt vind ik het ook na 20+ keer leuk om te spelen omdat je elke keer voor een andere aanpak kan kiezen.
Ook bij die roofmissies storm ik naar binnen xD Dan maar weinig centen, ik wil gewoon dat vinkje dat ik het heb gehaald. De meeste coop missies kan je trouwens ook gewoon alleen spelen.
En tegen groepen vechten => Rookbom => 3 afmaken => Rookbom => 3 afmaken enz enz. Ik heb 15 rookbommen, dus kom wel een eind.
En tegen groepen vechten => Rookbom => 3 afmaken => Rookbom => 3 afmaken enz enz. Ik heb 15 rookbommen, dus kom wel een eind.
Wat is eigenlijk die bug dan? Dat is toch alleen maar dat je 5 sterretjes niet goud kleuren?Notna schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:45:
Ik ben nog steeds niet verder gegaan met AC sinds ik die equipment bug heb. Erg irritant maar ik wil niet met een halve game aan de slag tbh.
Nee, not erger: Ik kan alle wapens na het completen van de main story niet meer equippen of zelfs kopen. Als ik een nieuw wapen of armor koop, dan moet ik het eeuwig blijven kopen; hij komt nooit in mijn inventory. Ik kan bijv. ook The Sword of Eden niet equippen omdat ik het volgens het spel niet heb.jabberwock schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:18:
[...]
Wat is eigenlijk die bug dan? Dat is toch alleen maar dat je 5 sterretjes niet goud kleuren?
Dat is dus ook nu voor alle equipment uit Dead Kings. Ik moet de memory sequence opnieuw spelen om het wapen te equippen. Ubisoft forums staan er vol mee die hetzelfde ervaren
Dus ik moet nog even wachten met de laatste main story missie begrijp ik?
Het is onduidelijk wanneer de bug zich presenteert. Bij sommige nooit, bij de meeste als ze de main story uitspelen en de Ornaments pack hebben gedownload (DLC)jabberwock schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:26:
Dus ik moet nog even wachten met de laatste main story missie begrijp ik?
hij staat nu ook op de lijst met alle bugs:
http://forums.ubi.com/sho...32ae28fbf1e14a7916bd632e3
[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 27-01-2015 15:30 ]
Wel grappig om te lezen dat er veel vrouwen/vrindinnen worden opgezadeld met de companion app en het openen van de kistjes.
Ik had tijdens n missie:
Speak to Lavoisier.
Dus ik er naar toe, kan ik niks tegen m zeggen.
Van de Notre Dame afgesprongen, en nog n keer geprobeerd...
Speak to Lavoisier.
Dus ik er naar toe, kan ik niks tegen m zeggen.
Van de Notre Dame afgesprongen, en nog n keer geprobeerd...
Nee, niet opgezadeld, ze speelde zo veel op haar eigen account tijdens mijn gametijd dat ik een tweede ps4 heb gehaald om zelf ook nog te kunnen spelen.jabberwock schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:45:
Wel grappig om te lezen dat er veel vrouwen/vrindinnen worden opgezadeld met de companion app en het openen van de kistjes.
[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 27-01-2015 19:53 ]
Inderdaad jajabberwock schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:45:
Hier kwam ze er zelf mee en ze vindt het nog leuk ook. Niet opzadelen dus, maar vrijwilligjabberwock schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:45:
Gisteren eindelijk de companion app op mijn BlackBerry z30 werkend kunnen krijgen, dus ik kan nu ook bezig met die andere kisten. Is het zo dat je de Assassin's op missies zet nadat je de glyph's hebt gevonden op de gebouwen en vervolgens die kistjes open gaan? Of moet ik er nog wat andere dingen voor doen?
Klopt inderdaad, Zodra je de 1e 3 submissies hebt gedaan dan komt er een blauwe kist tot je beschikking, bij de 3 erop krijg je een missie en bij de laatste 3 geen ideeYdieresiS schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 07:58:
[...]
Hier kwam ze er zelf mee en ze vindt het nog leuk ook. Niet opzadelen dus, maar vrijwillig
Gisteren eindelijk de companion app op mijn BlackBerry z30 werkend kunnen krijgen, dus ik kan nu ook bezig met die andere kisten. Is het zo dat je de Assassin's op missies zet nadat je de glyph's hebt gevonden op de gebouwen en vervolgens die kistjes open gaan? Of moet ik er nog wat andere dingen voor doen?
Afhankelijk van welke je aan het doen bent: nog een kistje of een Artifact voor de Rift missiesIsane schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:05:
[...]
Klopt inderdaad, Zodra je de 1e 3 submissies hebt gedaan dan komt er een blauwe kist tot je beschikking, bij de 3 erop krijg je een missie en bij de laatste 3 geen idee
Dank voor de antwoorden. Ik ga vandaag eens kijken of ik wat missies kan completen in de companion app en dan vanavond thuis eens zien of dat effect heet op de kistjes
Ik heb toevallig gisteren de laatset missie gedaan in de app. Ben nu helemaal klaar daarme (eigenlijk alleen maar gedaan voor de achievement
).
Nu nog wachten tot ze de game weer patchen en dan kan ik DK eindelijk uitspelen
Nu nog wachten tot ze de game weer patchen en dan kan ik DK eindelijk uitspelen

Straks duren missies 24-36 uur. De langste is 48 uur volgens mijYdieresiS schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:17:
Dank voor de antwoorden. Ik ga vandaag eens kijken of ik wat missies kan completen in de companion app en dan vanavond thuis eens zien of dat effect heet op de kistjes

Pfft, dan kan ik hem de ene dag aanzetten en twee dagen later pas resultaat zien. Nu duren ze nog een kwartiertje volgens mij. Als het allemaal maar goed werkt, want ik las eerder in dit topic dat het soms ook gewoon niets uithaalt. Dat lijkt me behoorlijk frustrerend. Ik ga vanavond wel even zien hoe het zit.Isane schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:49:
[...]
Straks duren missies 24-36 uur. De langste is 48 uur volgens mij
Ik ben nu een maandje bezig en bij mij werkt alles zonder problemen. Zorg dat je alle social cafe's in het spel unlocked hebt. Want dan krijg je meer punten in je app.YdieresiS schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:51:
[...]
Pfft, dan kan ik hem de ene dag aanzetten en twee dagen later pas resultaat zien. Nu duren ze nog een kwartiertje volgens mij. Als het allemaal maar goed werkt, want ik las eerder in dit topic dat het soms ook gewoon niets uithaalt. Dat lijkt me behoorlijk frustrerend. Ik ga vanavond wel even zien hoe het zit.
Ik vraag me wel af wat ik met al die punten moet doen die je in die companion app krijgt? Je kan ze nergens aan op maken, alleen wat goedkope reparaties en upgrades van je volk toch?
Ik krijg alleen een paar van die puzzels niet unlocked. Bij dat slot (even de naam kwijt, helemaal midden bovenin de map) zie ik echt geen enkel symbool!
Ik krijg alleen een paar van die puzzels niet unlocked. Bij dat slot (even de naam kwijt, helemaal midden bovenin de map) zie ik echt geen enkel symbool!
Je kan geen ruk met dat geld behalve nieuwe Assassins kopen en ze healen. Dat is het. Als je trouwens een slotje hebt in de app, dan moet je die eerst unlocken ingame. Ik weet niet meer zeker of dat is middels een viewpoint of dat je met het verhaal verder moet zijn.
Ik ben nog steeds huiverig om de app op te starten wanneer ik niet in de game zit, voor het geval dat ik dan (weer) kisten misIsane schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:53:
[...]
Ik ben nu een maandje bezig en bij mij werkt alles zonder problemen. Zorg dat je alle social cafe's in het spel unlocked hebt. Want dan krijg je meer punten in je app.
Ik heb het net bij mijn vriendin gezien, maar om dat te unlocken moet je 1,99 betalen?Isane schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:53:
[...]
Ik ben nu een maandje bezig en bij mij werkt alles zonder problemen. Zorg dat je alle social cafe's in het spel unlocked hebt. Want dan krijg je meer punten in je app.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Nee, social cafes unlocken moet je ingame doen. Niet in de app zelf
Die 1.99 is voor heatmaps en special Recruits maar verder onzin imo.
Die 1.99 is voor heatmaps en special Recruits maar verder onzin imo.
Wat Notna zegtInF.Inc schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:49:
[...]
Ik heb het net bij mijn vriendin gezien, maar om dat te unlocken moet je 1,99 betalen?
Er wordt gezegd in de app dat je nomad points kan collecten en als je er een assassin op af stuurt een additionele bonus. Onzin begrijp ik dus.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
InF.Inc schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:38:
Er wordt gezegd in de app dat je nomad points kan collecten en als je er een assassin op af stuurt een additionele bonus. Onzin begrijp ik dus.

Je krijgt wel een extra bonus. Maar je hebt vrij weinig aan de bonus. (kijk mijn aantal punten...)
Gisteren een poosje met de app gespeeld, maar wat een gedrocht. Het is dat ik 100% wil halen in de game en alle trophy's (inclusief mijn eerste platinum trophy), maar anders had ik het geheel weer aan de kant gegooid. Als je Assassin's terug zijn en je die bijwerkt moet hij vervolgens de Paris map weer laden, maar dat duurt een potje lang. Ik heb gisteren na een hele tijd geklooi uiteindelijk 1 kistje kunnen openen.
Er stond ook iets over dat iemand van de brotherhood dat ding anders ophaalt binnen 24 uur, als je dat zelf niet doet. Houdt dat in dat de inhoud van de kist ingame wel toegevoegd wordt, maar dat je zelf geen moeite hoeft te doen om die kist op te zoeken?
Er stond ook iets over dat iemand van de brotherhood dat ding anders ophaalt binnen 24 uur, als je dat zelf niet doet. Houdt dat in dat de inhoud van de kist ingame wel toegevoegd wordt, maar dat je zelf geen moeite hoeft te doen om die kist op te zoeken?
Dat houd in dat de chest open is ingame (en op de map staat), maar als jij het ingame niet opent, dan unlocked hij automagisch na 24 uur. Hij is dan ook niet meer te opnenen ingame uiteraard, maar dat maakt niet uitYdieresiS schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:35:
Gisteren een poosje met de app gespeeld, maar wat een gedrocht. Het is dat ik 100% wil halen in de game en alle trophy's (inclusief mijn eerste platinum trophy), maar anders had ik het geheel weer aan de kant gegooid. Als je Assassin's terug zijn en je die bijwerkt moet hij vervolgens de Paris map weer laden, maar dat duurt een potje lang. Ik heb gisteren na een hele tijd geklooi uiteindelijk 1 kistje kunnen openen.
Ik gok dat het eerder aan je apparaat ligt dan aan de app, bij mij gaat dat gewoon zeer vlot (paar seconden).YdieresiS schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:35:
Als je Assassin's terug zijn en je die bijwerkt moet hij vervolgens de Paris map weer laden, maar dat duurt een potje lang.
Trouwens, als je assassins lvl up gaat kan je ze beter niet vooraf healen omdat ze na de upgrade vanzelf weer full health zijn.
Ik vind het echt onzin dat ik verder niks met die nomad points kan.
Dat zou heel goed kunnen. De blackberry Z30 is niet ontwikkeld voor android apps. Ze draaien wel, maar niet altijd optimaal en de specs van het apparaat zijn ook wat minder dan van de meeste aanbevolen apparaten. Ik was al lang blij dat ik het werkend kreeg, dan kan ik iig de 100% gaan proberen te halen. Maar het stoort me wel dat het soms zo lang duurt.
Map vervuiling is het!Notna schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:46:
Hij is dan ook niet meer te opnenen ingame uiteraard, maar dat maakt niet uit