[PS4/XB1] Assassin's Creed Unity

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die laatste patch van 6gb heeft bij mij alles verholpen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

We staan voor de XBO op de 2de plaats met de clubcompetition. Ik heb het idee dat ik alleen bezig ben maar not sure :+

Zal vechten worden met de huisige nummer 1. We wisselen met enige regelmaat van plaats, lol.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 13:19
Notna schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:43:
We staan voor de XBO op de 2de plaats met de clubcompetition. Ik heb het idee dat ik alleen bezig ben maar not sure :+

Zal vechten worden met de huisige nummer 1. We wisselen met enige regelmaat van plaats, lol.
Ik ben de afgelopen 2 dagen ook al druk bezig geweest! Zag ook opeens de melding staan.

Waar kan je de stand zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Settings menu --> my brotherhood--> Club Competition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:36:
Die laatste patch van 6gb heeft bij mij alles verholpen
Op de PS4 afgelopen week redelijk veel gespeeld, maar toch 2 keer fast travel moeten doen omdat ik "vast" kwam te zitten in de omgeving.
En nog 1 keer een totale game crash gehad tijdens een lange missie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Chaoss schreef op zondag 21 december 2014 @ 23:12:
Ik ben na het uitspelen de map aan het clearen van collectibles en sidemissions en dan komt je er achter dat het best wel irritant is dat niet alles zichtbaar is op de map.

Ik heb tig gebieden waarbij de kistjes dan staat 10/12 zonder dat er kistjes zichtbaar zijn. En blijkbaar geld dat ook bij de sidequest in het grote gebied onderaan waar het pantheon staat heb ik bij de paris missions staan 4/6 maar geen icoontje voor een side quest :( hoe irritant.

Wie dit bij Ubisoft bedacht heeft mogen ze ontslaan, bij de vorige AC games was gewoon alles zichtbaar nadat je een gebied unlocked. Verwachten ze nu dat ik elk steegje ga doorlopen?
Dit had ik ook (PC) voor een aantal kistjes heb ik echt een 'grid search' moeten doen om die te vinden.
Ook had ik iets met quests maar dit heeft zichzelf wel opgelost, het is even geleden maar ik had volgens mij een quest uit een ander gebied welke opvolgde toen ik weer verder ging.

Moet een paar van die 'Nostradamus enigmas' maar na het zien van het filmpje met die kamer waar je van muur tot muur moet springen en die 'gif spuiters' moet ontwijken had ik al geen zin meer. Ook die 'Helix' meuk kan me gestolen worden. Ben er wel klaar mee. Ik hoop dat die 'Dead Kings' DLC snel komt dan speel ik dat nog ff.

Ik heb nog iets veel stommers, Memory Sequence 3 staat bij mijn achievements nogsteeds als 'locked' dus in 'niet gedaan/gehaald' knap als je het spel uitgespeeld hebt.. Al meerdere malen overnieuw gedaan maar mag niet baten (heb ticket aangemaakt nog niets gehoord).

TWK- Tweakers PC staat me stip op 1, laatste keer dat ik keek met meer dan 100k punten verschil.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik ben bezig met alles naar de 100% te krijgen voordat ik Sequence 12 uitspeel. Alles lukt op de 2 Medieval Helix rifts na. Vooral het level waar je de vuurballen moet ontwijken en meer dan 1900 data points moet scoren lijkt bijna onmogelijk. Het hoogste wat ik heb weten te halen is 1875 ( :X ) en dat was na meer dan 2 uur achter elkaar hetzelfde level te doen.

Iemand nog handige tips hiervoor? De Quarry rift moet ik ook nog maar aan meer dan 1900 zien te komen maar dat is volgens mij makkelijker te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37
De foutjes zijn nog steeds niet helemaal uit de game gepoetst.... :')

http://xboxclips.com/Ross...1a-4500-86c4-4f7e8869fb2c

Hoe kan ik deze video trouwens embedden op het forum?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Even op YT zetten denk ik.

[ Voor 84% gewijzigd door bram1984 op 03-01-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Notna schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 08:14:
Ik ben bezig met alles naar de 100% te krijgen voordat ik Sequence 12 uitspeel. Alles lukt op de 2 Medieval Helix rifts na. Vooral het level waar je de vuurballen moet ontwijken en meer dan 1900 data points moet scoren lijkt bijna onmogelijk. Het hoogste wat ik heb weten te halen is 1875 ( :X ) en dat was na meer dan 2 uur achter elkaar hetzelfde level te doen.

Iemand nog handige tips hiervoor? De Quarry rift moet ik ook nog maar aan meer dan 1900 zien te komen maar dat is volgens mij makkelijker te halen...
Ja die 2 zijn heel pittig. Mij is het ook nog niet gelukt. De juiste loop lijnen nog niet gevonden iig.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Kuhr89 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 18:27:
[...]

Ja die 2 zijn heel pittig. Mij is het ook nog niet gelukt. De juiste loop lijnen nog niet gevonden iig.
Toevallig heb ik ze nu beide weten te halen. De Quarry is een stuk makkelijker dan de Battlefield. Die laatse is met name beter te doen als je eerst alle was hoog zit doet voordat je naar beneden gaat. Probeer dus over de ropes te gaan voordat je naar beneden gaat.

Overigens; voor de XBO heb ik Creed point zitten grinden vanavond in de missie die dubbele creed punten gaf: totaal 26k geboost waardoor we nu een voorsprong van 21k hebben. De competition is nog 10 uur dus hopelijk weten we de voorsprong vast te houden :)

[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 03-01-2015 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Notna schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:29:
[...]

Toevallig heb ik ze nu beide weten te halen. De Quarry is een stuk makkelijker dan de Battlefield. Die laatse is met name beter te doen als je eerst alle was hoog zit doet voordat je naar beneden gaat. Probeer dus over de ropes te gaan voordat je naar beneden gaat.

Overigens; voor de XBO heb ik Creed point zitten grinden vanavond in de missie die dubbele creed punten gaf: totaal 26k geboost waardoor we nu een voorsprong van 21k hebben. De competition is nog 10 uur dus hopelijk weten we de voorsprong vast te houden :)
Praat mij even kort bij. Hoe werkt dat precies? :) Want ik ben de afgelopen dagen weer vrij druk bezig geweest met Unity op de XBO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Rossi46 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:02:
[...]

Praat mij even kort bij. Hoe werkt dat precies? :) Want ik ben de afgelopen dagen weer vrij druk bezig geweest met Unity op de XBO.
Als je Creed points verzameld tellen ze meer voor je Brotherhood totaal voor de Competition. Denk aan het gebruik van lifts, saboteren van alarm bells, air assasinations enz. Er is 1 heist en 1 co-op missie waar dit soort actions keer 2 tellen. Deze creed point zorgen er ook voor dat je rank omhoog gaat (ik ben zelf nu Elite Champion, lvl 24 van de 31)

Als je brotherhood wint, unlocked er een stuk gear en krijg je een boost (die je normaal moet kopen)

Trouwens; not sure of jullie dit al wisten maar AC Initiates is viorlopig op maintenance mode gezet tijdens de feestdagen om problemen te voorkomen. Bijkoment voordeel is wel dat alle chests nu unlocked zijn voor iedereen ( de gele dus). Mocht je ze nog niet hebben geopend is nu je kans ;)

http://assassinscreed.ubi...70-16&ct=tcm:148-76770-32

[ Voor 22% gewijzigd door Notna op 03-01-2015 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Edit: hmm, verkeerde topic.
Thanks, al had je me niet volledig hoeven te quoten natuurlijk ;)

Anyways: wanneer wordt eigenlijk die DLC verwacht?

[ Voor 153% gewijzigd door Martinspire op 04-01-2015 13:16 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Martinspire schreef op zondag 04 januari 2015 @ 01:07:
Bah, mn Kinect is echt stuk nu. Gaat gewoon niet meer aan. Al wel eerder eens gehad dat ie niet aan ging, maar vermoed een kabelbreuk. En dat terwijl ik hem niet heb verplaatst sinds de laatste keer dat ie het wel deed.

Naja, dan maar terug ermee. Wel balen, want nu heb ik dus niets voor chat. Kan mn standaard headset ook nergens vinden, maar gezien je de chat niet via zowel speakers als headset kan laten gaan, kan ik daar sowieso al niets mee (ben slechthorend en game met headset ipv speakers). Misschien morgen nog even langs mediamarkt en anders van de week maar even doen. Zal wel weer lang duren eer ie weer terug is.

Ik hoop dat er nog eens wat fatsoenlijke (echt) wireless headsets uit gaan komen zonder kabeltje of iets naar controller toe. Ik weet dat Turtle Beach nu iets heeft maar die headsets haal ik niet meer. De ophanging van de oorschelp aan de beugel over je hoofd is echt te fragiel (al 2 headsets mee verloren, dat doen we niet meer).

Weet iemand eigenlijk of ze die chat-adapters ook bij Mediamarkt hebben? Daar kan ik nog wel iets mee tijdelijk. Of ergens anders wat zondags open is?
Pssst, verkeerde topic :P

Also; ik denk dat we de competition verloren hebben :(. Er staat bij onze Brotherhood dat we er 0 gewonnen hebben. Jammer; het andere team zal in een andere timezone gezeten hebben waardoor ze het konden inhalen.

Ook zuur gedaan dan: je kan ze beter uit 1 tijdzone halen en in een divisie zetten....

Edit: ah blijkbaar kan het nog even duren voordat het systeem up to date is. Go figure :')

Also: blijkbaar was dit al de 2de comp. Ik heb niets van die eerste meegekregen en speel toch echt elke avond voor de afgelopen weken?

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 04-01-2015 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ik ga me vanavond of morgen even aanmelden bij de Tweakers groep, wellicht kan ik dan in de toekomst bijstaan in het winnen van een competition ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 13:19
Notna schreef op zondag 04 januari 2015 @ 07:50:
[...]

Pssst, verkeerde topic :P

Also; ik denk dat we de competition verloren hebben :(. Er staat bij onze Brotherhood dat we er 0 gewonnen hebben. Jammer; het andere team zal in een andere timezone gezeten hebben waardoor ze het konden inhalen.

Ook zuur gedaan dan: je kan ze beter uit 1 tijdzone halen en in een divisie zetten....

Edit: ah blijkbaar kan het nog even duren voordat het systeem up to date is. Go figure :')

Also: blijkbaar was dit al de 2de comp. Ik heb niets van die eerste meegekregen en speel toch echt elke avond voor de afgelopen weken?
Heb het idee dat het niet echt goed werkt. Hij gaf nu weer bij mij aan Coming soon terwijl het gisteren nog werkte... zag afgelopen week ook voor het eerst zo'n blauwe popup in het spel dat de competitie open Was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:37
Ben inmiddels ook voorzien van Unity op de XBOX One.. Ook de app maar eens geïnstalleerd.
Mochten mensen coop missies willen doen, voeg me toe!

[ Voor 32% gewijzigd door Isane op 05-01-2015 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Zijn er nog meer mensen met sync problemen tussen de app en de game (Xbox)?. Heb alle missies in de app gedaan alleen staan er nog overal blauwe kistjes, heb assassins de kistjes laten ophalen (zelf geen zin in). Als ik een blauw kistje in game wil openen krijg ik de melding dat ik de missie in de app moet doen maar die zijn allemaal al gedaan 8)7. Zodra ik een grijs kistje pak verdwijnt die wel in de app dus de sync werkt wel, lijkt alleen wel alsof er maar een kant op gesynct wordt ofzo :X (Xbox --> app werkt en app --> Xbox werkt niet lijkt het).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
bAdmuTs schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:15:
Zijn er nog meer mensen met sync problemen tussen de app en de game (Xbox)?. Heb alle missies in de app gedaan alleen staan er nog overal blauwe kistjes, heb assassins de kistjes laten ophalen (zelf geen zin in). Als ik een blauw kistje in game wil openen krijg ik de melding dat ik de missie in de app moet doen maar die zijn allemaal al gedaan 8)7. Zodra ik een grijs kistje pak verdwijnt die wel in de app dus de sync werkt wel, lijkt alleen wel alsof er maar een kant op gesynct wordt ofzo :X (Xbox --> app werkt en app --> Xbox werkt niet lijkt het).
Als je een assassin het kistje op laat halen houd hij hem lekker zelf :p
Het enige wat bij mij werkt is wanneer ik de app opstart na ik de game heb opgestart.

Afgelopen week de club competition gewonnen, vrij makkelijk als je met 3 man de heist missie deed en voor de stun sync kills ging :) Uiteindelijk met zo'n 250k voorsprong gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ereaser schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:32:
[...]

Als je een assassin het kistje op laat halen houd hij hem lekker zelf :p
Het enige wat bij mij werkt is wanneer ik de app opstart na ik de game heb opgestart.

Afgelopen week de club competition gewonnen, vrij makkelijk als je met 3 man de heist missie deed en voor de stun sync kills ging :) Uiteindelijk met zo'n 250k voorsprong gewonnen.
Krijg je daar een notificatie van ingame? Ik heb namelijk geen flauw idee of we met GoTL (XBO) nu wel of niet gewonnen hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Notna schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:42:
[...]

Krijg je daar een notificatie van ingame? Ik heb namelijk geen flauw idee of we met GoTL (XBO) nu wel of niet gewonnen hebben....
Zodra ik het spel zondag opstartte kwam er een notificatie te voorschijn, zelfs voordat ik mijn save file geselecteerd had.
Verder kan je het ook nog ergens zien hoeveel club competitions je in totaal hebt gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ereaser schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:04:
[...]

Zodra ik het spel zondag opstartte kwam er een notificatie te voorschijn, zelfs voordat ik mijn save file geselecteerd had.
Verder kan je het ook nog ergens zien hoeveel club competitions je in totaal hebt gewonnen.
Dat laatste had ik idd wel gezien. Maar ik had graag een overzicht gehad van de eindstand in de divisie. Ah well; ik ga er dus vanuit dat we dit keer niet gewonnen hebben :). Komt door de ongustige tijdzone tov de nummer 2 van dat moment.

Ik vind het een leuk spel, maar ik ga niet tot zondag 5 uur in de ochtend op blijven om punten te grinden :P (dat was het uur waarin de competitie afliep)

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 05-01-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Notna schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:05:
[...]

Dat laatste had ik idd wel gezien. Maar ik had graag een overzicht gehad van de eindstand in de divisie. Ah well; ik ga er dus vanuit dat we dit keer niet gewonnen hebben :). Komt door de ongustige tijdzone tov de nummer 2 van dat moment.

Ik vind het een leuk spel, maar ik ga niet tot zondag 5 uur in de ochtend op blijven om punten te grinden :P (dat was het uur waarin de competitie afliep)
Je kan ook even kijken of je een nieuwe legendary item hebt. Weet niet of de rewards voor ieder hetzelfde zijn, maar wij wonnen de legendary san cullottes hood (ook op X1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FnKmNto.jpg

Ik probeer arno te vinden in de app naar de app kan de locatie niet vinden. Tevens staat er ook dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de pc. Dat klopt, want ik speek ac unity op de Xbox one. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

Vandaag ook Unity gehaald op de PS4 en eraan begonnen. Tot zover een erg leuk spel, heb net de 1e memory uitgespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Isane schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:39:
[afbeelding]

Ik probeer arno te vinden in de app naar de app kan de locatie niet vinden. Tevens staat er ook dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de pc. Dat klopt, want ik speek ac unity op de Xbox one. Hoe kan dit?
Als je nou even op dat sync knopje ernaast drukt (dus waar not connected to PC staat) gaat de game syncen met je Ubi account die weer met je XBO gesynct is. Als het goed is gaat alles vanaf dat punt vanzelf. Zo ging het bij mij tenminste, want ik had ook die melding :)

Overigens is er een nieuwe Club competition gestart. Voor de XBO (GoTl) heb ik flink zitten grinden; we staan eerst met 104k aan punten :+

Als de rest van jet team nou ook zo een effort zou maken zouden we dit keer niet moeten verliezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Notna schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:03:
[...]

Als je nou even op dat sync knopje ernaast drukt (dus waar not connected to PC staat) gaat de game syncen met je Ubi account die weer met je XBO gesynct is. Als het goed is gaat alles vanaf dat punt vanzelf. Zo ging het bij mij tenminste, want ik had ook die melding :)

Overigens is er een nieuwe Club competition gestart. Voor de XBO (GoTl) heb ik flink zitten grinden; we staan eerst met 104k aan punten :+

Als de rest van jet team nou ook zo een effort zou maken zouden we dit keer niet moeten verliezen :P
Was het maar zo'n feest.

Ik had eerst een account aangemaakt. Maar ik kon m'n xbox account er niet aan linken.

Vervolgens zag ik dat je ook kon inloggen met xbox live account, gedaan. Daar staat nog een oud email adres. XBOX Live account linken lukt wel. Maar nu heb ik geen toegang meer totdat account.
Ik stuur dr wel een mail achteraan

[ Voor 15% gewijzigd door Isane op 05-01-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Ik zal zo (nog een keer) op apply drukken bij Tweakers 2, hopelijk accepteert iemand het? PSN: Kjujay. En anders speel ik wel met m'n GTA crewmembers als ik ze online zie :)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Gouden kistjes kun je nu nog 'gratis' openmaken. ACInitiates is namelijk offline en ze hebben alle gouden kistjes opengegooid.

Dit is tijdens de holiday periode, maar misschien nog wel wat langer. Dus pak je kans om ze nu allemaal open te maken, want volgens mij kun je ze niet allemaal open maken met alleen Unity in je Uplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Kuhr89 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 23:22:
Gouden kistjes kun je nu nog 'gratis' openmaken. ACInitiates is namelijk offline en ze hebben alle gouden kistjes opengegooid.

Dit is tijdens de holiday periode, maar misschien nog wel wat langer. Dus pak je kans om ze nu allemaal open te maken, want volgens mij kun je ze niet allemaal open maken met alleen Unity in je Uplay.
Vooral niet in co-op doen, ik vond de Connor outfit in co-op maar die is nu verdwenen en het kistje staat ook niet meer op de map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
Kju schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:22:
Ik zal zo (nog een keer) op apply drukken bij Tweakers 2, hopelijk accepteert iemand het? PSN: Kjujay. En anders speel ik wel met m'n GTA crewmembers als ik ze online zie :)
Excuses. Ik heb de laatste tijd mijn PS4 niet vaak aangehad, maar zal vanavond weer even de aanmeldingen voor Tweakers2 goedkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Zo, weer 110k punten erbij gehaald voor de competition. Met GoTL staan we nu eerste met 230k punten. De nummer 2 heeft er 30k dus een mooie voorsprong hebben we wel.

Overigens zijn we van Silver Divisie II naar divisie II gegaan. Kijken of we naar Gold kunnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Notna schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:18:
Zo, weer 110k punten erbij gehaald voor de competition. Met GoTL staan we nu eerste met 230k punten. De nummer 2 heeft er 30k dus een mooie voorsprong hebben we wel.

Overigens zijn we van Silver Divisie II naar divisie II gegaan. Kijken of we naar Gold kunnen komen :)
Wij zitten nu in Silver I met precies dezelfde gasten die al 2x 2e zijn geworden in vorige divisies 8)7
Kan een 3e keer ook nog wel bij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ereaser schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:24:
[...]

Wij zitten nu in Silver I met precies dezelfde gasten die al 2x 2e zijn geworden in vorige divisies 8)7
Kan een 3e keer ook nog wel bij :Y)
Hoe weet je dat ze 2de zijn geworden in andere divisies? Ik heb nog steeds geen overzicht kunnen vinden van de scores in de divisies van de afgesloten competities .... (als die er al is that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Notna schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:28:
[...]

Hoe weet je dat ze 2de zijn geworden in andere divisies? Ik heb nog steeds geen overzicht kunnen vinden van de scores in de divisies van de afgesloten competities .... (als die er al is that is)
Wij hadden altijd 400-500k punten en hun altijd 100-200k voordat iedereen van onze clan offline ging. De rest speelde amper (Onder de 10k punten).
Zo'n overzicht zou inderdaad ontzettend handig zijn, hopelijk komt er een geschiedenis op initiates maar ben bang dat door alle problemen daarmee het er voorlopig niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Leuk hier even mee te lezen. Speels sinds begin kerstvakantie. Maar jonge vader dus weinig uren. Wat mij verbaasd is dat zoveel mensen alle achievements proberen te halen/naar 100% werken. Ik doe altijd de missies en ga dan verder.

Grootste nadeel aan Unity vind ik dat veel missies zo oninteressant zijn. Missies en verhaal vind ik heel erg leuk, maar (1) het oplossen van moorden (saai!) (2) het "verzamelen van data (saai!) en (3) het oplossen van raadsels (saai!). En dan uiteindelijk moet je bij schatkisten nu ook lock-picken. Ook saai! Ongelovelijk dat een spel zoveel zijmissies kan bevatten die naar mijn mening gewoon niet leuk genoeg zijn om tijd aan te besteden.

Gelukkig zijn de normale missies en het verhaal heel leuk, vermaak ik mij erg mee. Ben nu in Sequence 12 en ga ook nog wat missies herhalen om dan wél alle sub-opdrachten uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Woei, Dead Kings komt resp. De 13de en 14de uit. Toffe cinematic trailer ook weer (die Guillotine Gun :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:32

JoeZuCK

_Fonz > all.

Vraag me af waarom voor de PS4 een dag later.. Zodat ze kunnen zien of de fps niet weer inkakken? :+

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Omdat nieuwe games en DLC's pas op woensdags worden toegevoegd door Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ziet er wel tof uit en mooie cinematic trailer idd.
Vraag me af hoeveel content er nou bij komt. De trailer wekt de illusie dat de hele stad veranderd en een nieuw gebied onder de grond toegankelijk is, maar vraag het me af. En hoeveel missies gaan het worden?

Sowieso hoop ik eigenlijk wel op meer SP/Coop content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Martinspire schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 00:43:
Ziet er wel tof uit en mooie cinematic trailer idd.
Vraag me af hoeveel content er nou bij komt. De trailer wekt de illusie dat de hele stad veranderd en een nieuw gebied onder de grond toegankelijk is, maar vraag het me af. En hoeveel missies gaan het worden?

Sowieso hoop ik eigenlijk wel op meer SP/Coop content
Het is een compleet nieuwe stad (Saint-Denis), niet langer in Parijs omdat deze DLC zich afspeelt na de events van Unity. Hoe dat zich vervolgens vertaald in hoe groot de nieuwe stad is en of er daadwerkelijk een groot ondergronds gedeelte is, dat is even afwachten.

Er stond al enige tijd bij je Cafe een koets die je naar Saint-Denis kon brengen. Het eea integreerd dus ook met het bestaande spel. Wellicht dat Parijs ook een gedeeltelijke remake krijgt maar dat lijk tmij onwaarschijnlijk.

Vandaag maar weer verder met creed points grinden voor GoTL; we moeten wel de voorsprong houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Notna schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:58:
Woei, Dead Kings komt resp. De 13de en 14de uit. Toffe cinematic trailer ook weer (die Guillotine Gun :9 )

[video]
Heel mooi. Zal komend weekend weer eens Unity gaan spelen, is alweer even blijven liggen. :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Is er een xbox one club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ugh, ben er vandaag achter gekomen dat ik The Sword of Eden niet meer kan ewuippen. Sterker nog; alles wat je koopt (wapens) nadat je de main story hebt gedaan kan je niet equippen :')

N is het niet zo erg omdat The Sword of Eden dezelfde specs heeft als de Cinqueada (oid) maar het is zo knullig :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Hebben jullie de raadsels gehaald zonder YouTube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Isane schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:19:
Hebben jullie de raadsels gehaald zonder YouTube?
Veel wel. Sommige raadsels waren redelijk goed te doen.

Meeste raadsels heb ik via Google zelf proberen op te lossen en samen met mijn vriendin. Aangezien ze dit ook leuk vond.

Tijdens mijn studie tot geschiedenisdocent heb ik veel gelezen over de Franse Revolutie en mijn vriendin is lerares Frans die dit onderwerp ook erg leuk vindt. Zo kwamen we bij een aantal puzzels direct tot de oplossing. Meeste heb ik via de clous en dan Googlen naar bepaalde personen kunnen vinden.

Wat ook helpt in de encyclopedie erbij te pakken van de game zelf. Landmarks bekijken etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Meer mensen die de kennis en beelden uit Assassins Creed Unity wel handig vinden tijdens het kijken naar de mars in Parijs vandaag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Martinspire schreef op zondag 11 januari 2015 @ 15:49:
Meer mensen die de kennis en beelden uit Assassins Creed Unity wel handig vinden tijdens het kijken naar de mars in Parijs vandaag? :+
Vooral hoe je vanaf de daken een double air assassination kan doen :X :+

Morgen Dead Kings en vandaag om 5 uur het einde van de Club Competition. Gisteren stonden we met GoTL op de XBO voor met 300k punten dus ik denk dat we dit keer wel gaan winnen :+

Ik ben iig klaar voor Dead Kings. Alles is volledige klaar dus ik kan meteen door met de achievements voor DK ;) (en ik heb best zin om die guillotine gun in actie te zien :9 )

[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 12-01-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Notna schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:41:
[...]

Vooral hoe je vanaf de daken een double air assassination kan doen :X :+

Morgen Dead Kings en vandaag om 5 uur het einde van de Club Competition. Gisteren stonden we met GoTL op de XBO voor met 300k punten dus ik denk dat we dit keer wel gaan winnen :+

Ik ben iig klaar voor Dead Kings. Alles is volledige klaar dus ik kan meteen door met de achievements voor DK ;) (en ik heb best zin om die guillotine gun in actie te zien :9 )
GoTL is dus de XBOX ONE club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Isane schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:25:
[...]

GoTL is dus de XBOX ONE club?
Yup, maar die zit volgens mij vol. Tenzij Martin wat mensen eruit gaat trappen die niet zo heel actief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Notna schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:30:
[...]

Yup, maar die zit volgens mij vol. Tenzij Martin wat mensen eruit gaat trappen die niet zo heel actief zijn :)
Oke thnx! Ik speel momenteel wel veel Untiy en ik wil wat coop missies doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Isane op 12-01-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Notna schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:30:
[...]

Ik zou graag bij GoTL komen, In Tweakers2 (XBone) is namelijk zeer weinig activiteit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

janvanmil schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:03:
[...]

Ik zou graag bij GoTL komen, In Tweakers2 (XBone) is namelijk zeer weinig activiteit....
Dan moet je Martinspire even een PB sturen. Hij is de clan leader en kan mensen eruit trappen en toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Is er ergens een overzicht (lijst/map) te vinden met alle coop missies? Ben al druk aan t zoeken maar kan zo nog niks vinden.

Als je een district helemaal ziet, zie je dan ook de coop missies?

[ Voor 21% gewijzigd door Isane op 13-01-2015 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Isane schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 07:23:
Is er ergens een overzicht (lijst/map) te vinden met alle coop missies? Ben al druk aan t zoeken maar kan zo nog niks vinden.

Als je een district helemaal ziet, zie je dan ook de coop missies?
Yup, dit zijn de rode icoontjes met de 2 poppetjes naast elkaar. De icoontjes met het maskertje zijn heists.

Overigens kan je ook in de Progress Tracker zien welke missies er zijn en welke je al gedaan hebt, welke rewards je hebt en hoeveel sync points je gehaald hebt.

Ik zou die syncpoint trouwens gewoon zoeken in een prive coop missie (ja dat kan; je kan ze public of private spelen wat prima te doen is, heists is lastiger). Scheelt een hoop stress. Wel even een punt pakken waar geen tijdslimiet aan zit ;) Meestal is de eerste opdracht tijds of health gebonden. Voorbij dat punt heb je alle vrijheid om te doen wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Notna schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 07:38:
[...]

Yup, dit zijn de rode icoontjes met de 2 poppetjes naast elkaar. De icoontjes met het maskertje zijn heists.

Overigens kan je ook in de Progress Tracker zien welke missies er zijn en welke je al gedaan hebt, welke rewards je hebt en hoeveel sync points je gehaald hebt.

Ik zou die syncpoint trouwens gewoon zoeken in een prive coop missie (ja dat kan; je kan ze public of private spelen wat prima te doen is, heists is lastiger). Scheelt een hoop stress. Wel even een punt pakken waar geen tijdslimiet aan zit ;) Meestal is de eerste opdracht tijds of health gebonden. Voorbij dat punt heb je alle vrijheid om te doen wat je wilt.
thnx voor de info. Hier kan ik mee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik heb de storyline nu uit, heb bijna alle kistjes geopend en moet nog wat Paris stories doen. Daarna wil ik de Co-Op gaan doen. Ik zit al in die Tweakers club, dus mocht je online zijn en beschikbaar voor de heists en co-op, dan zou dat fijn zijn.
Ik wil namelijk gaan voor de platinum trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
Waar blijft dead kings voor de ps4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Die komt morgen pas uit, vandaag is XBO en PC aan de beurt.

Daar kan je overigens Sony voor bedanken, niet Ubi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Martinspire schreef op zondag 11 januari 2015 @ 15:49:
Op gotl kan ik niks vinden in ac u op de Xbox one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Kun je Dead Kings al ergens pre-loaden of iets dergelijks? Of komt hij morgen als update voor de game uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Lizardz schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:04:
Kun je Dead Kings al ergens pre-loaden of iets dergelijks? Of komt hij morgen als update voor de game uit?
Net compleet met downloaden hier op de Xbox one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Isane schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:47:
[...]

Net compleet met downloaden hier op de Xbox one.
Sorry, had er natuurlijk bij moeten zetten dat ik de PS4 bedoelde. Daar komt hij morgen pas op uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Fuck wat is de framerate dramatisch in Dead Kings (XB1). Ik had er met Unity zelf geen last van maar hier wel tot het irritante aan toe. En Uplay ligt ook weer plat, kan de app niet gebruiken :')

Edit: Uplay werkt weer blijkbaar

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 13-01-2015 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Notna schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:52:
Fuck wat is de framerate dramatisch in Dead Kings (XB1). Ik had er met Unity zelf geen last van maar hier wel tot het irritante aan toe. En Uplay ligt ook weer plat, kan de app niet gebruiken :')

Edit: Uplay werkt weer blijkbaar
Wees blij dat je app uberhaubt werkt.
Ik krijg mijn xbox account niet gekoppeld aan mijn account via uplay website. Dus ik kan de app niet gebruiken.

Inloggen op uplay met mijn xbox account werkt wel op de site, maar daarmee kan je niet inloggen op de app _O-
-------
EDIT: Ik heb de app eindelijk kunnen linken aan mijn xbox account :)

[ Voor 7% gewijzigd door Isane op 14-01-2015 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik heb gisteren de laatste missie in de app weten af te ronden, heeft wat tijd gekost, zeg! Alleen jammer dat ik AC:U al volledig uitgespeeld heb (op wat co-op missies en collectibles na).

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Vandaag komt ook voor de PS4 natuurlijk de DLC uit, nu heb ik mijn PS in sleep mode staan. Maar wordt deze automatisch gedownload? Of kan ik dit online triggerren zodat ie binnen is als ik vanavond thuis kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Jurgen schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:00:
Vandaag komt ook voor de PS4 natuurlijk de DLC uit, nu heb ik mijn PS in sleep mode staan. Maar wordt deze automatisch gedownload? Of kan ik dit online triggerren zodat ie binnen is als ik vanavond thuis kom?
Bij de XBO versie moest ik echt naar de store om het te downloaden als een DLC; het werd niet automagisch gedaan door Unity zelf als door de XBO. Ik denk dus dat je het handmatig moet starten. Of je het in de store via je PC kan adden zodat het download weet ik niet aldaar ik geen ervaring heb met PS. Ik weet wel dat dit zo werkt met XBO in sleep mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Zelf kan ik hem in de PSN store nog niet vinden, net weer even gekeken ;), maar ik denk dat je hem daar wel zelf even moet aanzetten als hij echt als DLC wordt aangeboden. Dan is het geen standaard update die wel automatisch gaan.
Afwachten nog helaas. Hopelijk vanmiddag na het werk meteen aan de slag met de nieuwe wapens

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
De DLC staat inmiddels in de store, als alles goed gaat is m'n PS4 'm nu aan het downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

RavenLord schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:48:
Zelf kan ik hem in de PSN store nog niet vinden, net weer even gekeken ;), maar ik denk dat je hem daar wel zelf even moet aanzetten als hij echt als DLC wordt aangeboden. Dan is het geen standaard update die wel automatisch gaan.
Afwachten nog helaas. Hopelijk vanmiddag na het werk meteen aan de slag met de nieuwe wapens
Dat van de nioeuwe wapens valt nog wel tegen. Je moet aardig wat missies doen om die te unlocken sadly :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
Martell schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:25:
De DLC staat inmiddels in de store, als alles goed gaat is m'n PS4 'm nu aan het downloaden. :)
Huh, net nog gekeken maar zag niets staan, waar kijk je? En zit je op NL account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
In de web store en dan toevoegen aan je downloadlijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
dutchgio schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:43:
In de web store en dan toevoegen aan je downloadlijst ;)
Ah wacht, net even simpelweg gezocht op Dead Kings en is nu inderdaad aan het downloaden. Zit op PS4 dus heb de webstore niet gezien. Zag 'm nergens in de normale menu's in de store staan, had gedacht dat ze 'm wel ergens in de spotlight zouden zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Notna schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 07:57:
Ugh, ben er vandaag achter gekomen dat ik The Sword of Eden niet meer kan equippen. Sterker nog; alles wat je koopt (wapens) nadat je de main story hebt gedaan kan je niet equippen :')

Nu is het niet zo erg omdat The Sword of Eden dezelfde specs heeft als de Cinqueada (oid) maar het is zo knullig :F
Ha en dezelfde bug zit in Dead Kings. Ik kan de Guillotine gun niet meer equippen nadat ik hem gekregen heb :D

Hopen dat ik er geen missies meer mee hoef te doen om 100% te krijgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Isane schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:23:
[...]

Op gotl kan ik niks vinden in ac u op de Xbox one...
Moet gewoon te vinden zijn met GoTL of GoTLive

Dan een huishoudelijke mededeling voor de mensen die in de GoTLive Club zaten:
Ik heb het even opgeschoond. Mensen die 0% met coop hadden en ook de SP amper hadden aangeraakt (duidelijk niet uitgespeeld dus) heb ik eruit gegooid om plaats te maken voor nieuw volk. Verder heb ik mensen met een hoge coop score nu gepromoveerd dus die kunnen ook nieuwe leden accepteren.

Als het goed is is er nu weer genoeg plek voor nieuwe leden en dus mogelijk om weer punten te verdienen samen.

Mocht ik iemand onterecht gepromoveerd of verwijderd hebben, stuur dan even een PM. En natuurlijk kun je ook gewoon een nieuw verzoek indienen om erbij te komen of weer erbij te komen.

Komend weekend gai k de DLC even bekijken en mogelijk ook weer wat coop doen, dus hopelijk doen er meer mensen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Ik krijg binnenkort AC Unity voor de PS4. Ik wil dan eigenlijk direct kunnen starten, dus ik vroeg me af of er ook een mogelijkheid is om de patch vooraf al te downloaden. Zodat ik niet hoef te wachten tot die 7 GB aan dat ais binnen gehaald. Weet iemand of die optie bestaat?

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
YdieresiS schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:28:
Ik krijg binnenkort AC Unity voor de PS4. Ik wil dan eigenlijk direct kunnen starten, dus ik vroeg me af of er ook een mogelijkheid is om de patch vooraf al te downloaden. Zodat ik niet hoef te wachten tot die 7 GB aan dat ais binnen gehaald. Weet iemand of die optie bestaat?
Voor zo ver ik weet niet, maar het was bij mij in een half uurtje gepiept. Dus even de cd erin, en dan even wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Martinspire schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 01:00:
[...]

Ik heb het even opgeschoond. Mensen die 0% met coop hadden en ook de SP amper hadden aangeraakt (duidelijk niet uitgespeeld dus) heb ik eruit gegooid om plaats te maken voor nieuw volk. Verder heb ik mensen met een hoge coop score nu gepromoveerd dus die kunnen ook nieuwe leden accepteren.

Als het goed is is er nu weer genoeg plek voor nieuwe leden en dus mogelijk om weer punten te verdienen samen.

Mocht ik iemand onterecht gepromoveerd of verwijderd hebben, stuur dan even een PM. En natuurlijk kun je ook gewoon een nieuw verzoek indienen om erbij te komen of weer erbij te komen.

Komend weekend gai k de DLC even bekijken en mogelijk ook weer wat coop doen, dus hopelijk doen er meer mensen mee :)
Ik zal me vanavond even aanmelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

janvanmil schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:41:
[...]

Ik zal me vanavond even aanmelden!
Ga ik dat ook doen! Heb gisteren gezocht, maar ik kon alleen maar tweakers2 vinden.

Hoe werkt dat club competition precies? Moet je dan echt gelijktijdig met leden van de club een missie doen? Of kun je dat gewoon los van elkaar doen en worden de punten toegekend aan de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

jabberwock schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:59:
[...]

Ga ik dat ook doen! Heb gisteren gezocht, maar ik kon alleen maar tweakers2 vinden.

Hoe werkt dat club competition precies? Moet je dan echt gelijktijdig met leden van de club een missie doen? Of kun je dat gewoon los van elkaar doen en worden de punten toegekend aan de club.
Every man for himself. Alle creed points die je individueel verdient gaan naar de grand total van de competitie. Uiteraard blijven de door jouw vergaarde punten voor jezelf beschikbaar voor upgrades. Ik heb er inmiddels een kleine 600k omdat ik met de vorige competitie hem lopen grinden (en die daarvoor ook ondanks dat we die alsnog verloren)

Deze competitie gaat lastig worden. We zitten in Gold III en de nummer 1 en 2 staan al op 400k +, wij op 90k :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Notna schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:00:
[...]

Every man for himself. Alle creed points die je individueel verdient gaan naar de grand total van de competitie. Uiteraard blijven de door jouw vergaarde punten voor jezelf beschikbaar voor upgrades. Ik heb er inmiddels een kleine 600k omdat ik met de vorige competitie hem lopen grinden (en die daarvoor ook ondanks dat we die alsnog verloren)

Deze competitie gaat lastig worden. We zitten in Gold III en de nummer 1 en 2 staan al op 400k +, wij op 90k :F
Je verdient natuurlijk wel extra punten als je de co-op skills uitvoerd en de co-op missie en heist speelt die extra punten opleveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ereaser schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:21:
[...]

Je verdient natuurlijk wel extra punten als je de co-op skills uitvoerd en de co-op missie en heist speelt die extra punten opleveren ;)
Daarom ga ik ook, als ik alleen speel en wil grinden, in een Heist missie zitten (die heeft geen time events) en ga ik daar van alles en nog wat doen. Gaan de creed points ook lekker hard (x2.9 in mijn geval) en ben je zo Legend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Ik neem aan dat die punten alleen worden toegekend aan de club waar je op dat moment inzit? Dus niet met terugwerkende kracht alsnog worden bijgeschreven aan de club?

Ik ben in ieder geval zeer onder de indruk van het plezier wat ik beleef aan het online spelen. Ben ruim 6 jaar niet meer online geweest qua gaming, maar nu ben ik weer helemaal verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

jabberwock schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:57:
Ik neem aan dat die punten alleen worden toegekend aan de club waar je op dat moment inzit? Dus niet met terugwerkende kracht alsnog worden bijgeschreven aan de club?

Ik ben in ieder geval zeer onder de indruk van het plezier wat ik beleef aan het online spelen. Ben ruim 6 jaar niet meer online geweest qua gaming, maar nu ben ik weer helemaal verkocht!
Yup, afaik neem je ze niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Notna schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:23:
[...]

Daarom ga ik ook, als ik alleen speel en wil grinden, in een Heist missie zitten (die heeft geen time events) en ga ik daar van alles en nog wat doen. Gaan de creed points ook lekker hard (x2.9 in mijn geval) en ben je zo Legend :)
Hoe krijg je creed point zo hoog?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

sekeroglan schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:18:
[...]

Hoe krijg je creed point zo hoog?
Standaard is de multiplier bij mij x 1.4 Dat heeft te maken met geloof ik een Arm equipment met Creed points + 10% (upgraded). Daarnaast hebben we 1 Club Compettition gewonnen wat ook nog eens + 10% is. Omdat je het in een level doet dat tijdens de Club Competition x 2 (het is altijd 1 heist en 1 co-op mission, tezamen met 2 actions zoals coop kill, disarm alarm bell enz.) is krijg je een multiplier van 2.9. Een air assasination is dan bijv. bijn 500 creed points in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:18
Maar nu de vraag... Wat te doen met zoveel creed points? Leuk dat je ze hebt... Maar ik heb nu ook 1kk centen en iets van 50k creed points en ik zou niet weten wat ik er mee aan moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Hleemaal niets. In theorie kan je alle wapens en gear kopen en die allemaal upgraden maar dan nog raak je niet van allemaal af.

Daarnaast heb je er niets aan zodra je de main story hebt uitgespeeld omdat ze, als je daarna iets koopt of krijgt, ze niet permanent in je inventory zitten. Je moet ze blijven kopen en/f kan ze gewoonweg niet qeuippen. Talloze topics over te vinden, maar Ubi houd zich stil helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:50
Ik heb hem gisterenavond gekocht op x1 en hij heeft vannacht gedownload.
Kan niet wachten om te beginnen en zal me later aanmelden voor de tweakers community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
Notna schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:43:
Hleemaal niets. In theorie kan je alle wapens en gear kopen en die allemaal upgraden maar dan nog raak je niet van allemaal af.

Daarnaast heb je er niets aan zodra je de main story hebt uitgespeeld omdat ze, als je daarna iets koopt of krijgt, ze niet permanent in je inventory zitten. Je moet ze blijven kopen en/f kan ze gewoonweg niet qeuippen. Talloze topics over te vinden, maar Ubi houd zich stil helaas.
Huh daar heb ik helemaal geen last van volgens mij? Ik heb op het begin al meteen de story mode uitgespeeld, daarna pas de andere dingen gaan doen en gear gaan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

0xrubennft schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:51:
[...]

Huh daar heb ik helemaal geen last van volgens mij? Ik heb op het begin al meteen de story mode uitgespeeld, daarna pas de andere dingen gaan doen en gear gaan kopen
Wellicht dat er een bepaalde randvoorwaarde in zit dat het niet of wel plaats vind maar:

http://forums.ubi.com/sho...ompleting-criteria-Forums

http://forums.ubi.com/sho...t-equip-weapon-BUG-Forums

http://forums.ubi.com/sho...S4-huge-weapon-bug-Forums

Iig komt het bij de meeste voor als je de main story hebt uitgespeeld.

En als je FB hebt:

https://www.facebook.com/...ffset=0&total_comments=33

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 15-01-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik had gisteren wel een soort bug dat mijn uitrusting niet meer 5 gouden ruitjes had, maar gewoon 5 witte... Terwijl ik wel alle armor delen + wapens heb van de klasse 5x goud (en alles geupgrade).

Dit was nadat ik in Death Kings voor de eerste keer terug ging naar Parijs (vanuit het nieuwe gebied).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

TheBrut3 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:16:
Ik had gisteren wel een soort bug dat mijn uitrusting niet meer 5 gouden ruitjes had, maar gewoon 5 witte... Terwijl ik wel alle armor delen + wapens heb van de klasse 5x goud (en alles geupgrade).

Dit was nadat ik in Death Kings voor de eerste keer terug ging naar Parijs (vanuit het nieuwe gebied).
Dat heb ik ook maar dat komt denk ik omdat the Sword of Suger beter is dan the Sword of Eden en as such je dus niet helemaal fully equipped bent met legendary gear. Maar dat is maar een gok omdat het een nogal wazige indicatie in zijn geheel is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Notna schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:18:
Dat heb ik ook maar dat komt denk ik omdat the Sword of Suger beter is dan the Sword of Eden en as such je dus niet helemaal fully equipped bent met legendary gear. Maar dat is maar een gok omdat het een nogal wazige indicatie in zijn geheel is :')
Dat weet ik niet, ik vecht meestal met een pole. Die moves zijn mooier.
Al speel ik nu met dat nieuwe klasse wapen, wat een beest :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Jurgen schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:34:
[...]

Voor zo ver ik weet niet, maar het was bij mij in een half uurtje gepiept. Dus even de cd erin, en dan even wat anders doen.
Als je normaal snel internet hebt wel ja. Ik zit hier in het buitengebied en heb een standaard KPN abbo. Dat is niet vooruit te branden en ik kan dan rustig 3 uur wachten voordat het er is. Wel jammer dat dat dus niet lijkt te kunnen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Martinspire schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 01:00:
[...]

Aangemeld! GT is: Direwolf 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb er net 3 geaccepteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Iemand een idee hoe ik Angelique Chevrier gratis kan verkrijgen via de uplay? Ik kan het nergens vinden op de site...

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/e6ccar.png
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste