@dutchgio: dat doe ik dus wel degelijk, had op youtube gekeken hoe ze de trophy unlocken en ben op net dezelfde plaats gaan staan. Maar ik krijg de trophy vooralsnog niet. Het is nu niet dat ik daar wakker van lig maar dit is nu toch een trophy waar je niks voor moet doen eh
Ik krijg net de melding dat er een update klaar staat... Van 40 Gb! Dat is het hele spel nog een keer..! Xbox One hier...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Eerste indruk is goed. Loopt soepeler. Sommige delen daalt de fps nog steeds maar is wel minder merkbaar.
Even afwachten dus naar de officiële cijfers van digital foundry ofzoiets.
Even afwachten dus naar de officiële cijfers van digital foundry ofzoiets.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Deze melding kreeg ik ook net op de Xbox... Als me save game maar niet weg is..Willybubba schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:15:
Ik krijg net de melding dat er een update klaar staat... Van 40 Gb! Dat is het hele spel nog een keer..! Xbox One hier...
Speel je op de xbox one, i.v.m co-op.Maditude schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:27:
@dutchgio: dat doe ik dus wel degelijk, had op youtube gekeken hoe ze de trophy unlocken en ben op net dezelfde plaats gaan staan. Maar ik krijg de trophy vooralsnog niet. Het is nu niet dat ik daar wakker van lig maar dit is nu toch een trophy waar je niks voor moet doen eh
Het heeft bij mij ongeveer 40 min. geduurd voordat het werd unlocked.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Het ziet ernaar uit dat de hele game opnieuw gedownload wordt op de XO
. Ik ben hier na een uur downloaden pas op 18%
.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Is een bug met de patch lees ik net

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Heb je het café theatre al helemaal geüpgraded? Ik had de indruk dat er dan constant iets gebeurde in het café, ik unlockte de trophy na enkele minunten wachten rechts vooraan.Maditude schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:45:
Ik heb juist 1 probleempje: om die trophy te unlocken waar je in het café theatre een toneelstuk moet bekijken, wil het maar niet lukken, zelfs niet als ik meerdere stukken na elkaar bekijk. (Er speelt zich wel degelijk een soort animatie af waar Arno met zijn armen gekruist staat te kijken). Op het internet kan ik ook niet echt een oplossing vinden?
Iemand van jullie een idee? Of mss lukt het wel wanneer patch 4 wordt uitgebracht.
http://assassinscreed.ubi...56-16&ct=tcm:148-76770-32
Er staat een update over bij.
Wel schandalig dat dit de zoveelste screwup is bij deze game die alles behalve een vlekkeloze launch had
edit: gewoon nog niet klaar met downloaden, ben pas op 77%
.
Wel schandalig dat dit de zoveelste screwup is bij deze game die alles behalve een vlekkeloze launch had

edit: gewoon nog niet klaar met downloaden, ben pas op 77%
[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 17-12-2014 09:26 ]
Bugs op je bugfixing patch

Slechte zaak. Ik heb ACu nog maar 2x gespeeld. Terwijl altijd groot fan was/ben van de serie. De vele problemen zorgen ervoor dat ik het spel voorlopig laat liggen totdat alle problemen zijn opgelost.
Voorlopig vermaak ik me wel met GTAV.
Voorlopig vermaak ik me wel met GTAV.
Op de ps4 speelt hij nu best goed. Drukke plaatsen nog steeds fps issues. De fps daalt gewoon maar over het algemeen is het een stuk soepeler.
Ik had de patch in een uur binnen dus dat scheelde wel. Had de dns servers veranderd naar die van Google.
Ik had de patch in een uur binnen dus dat scheelde wel. Had de dns servers veranderd naar die van Google.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Zit je bedraad of...? Ik heb net de download aangezet maar download netjes met 12 MB/s (Op een 120Mbit ISP lijn, XBO bedraad). Ik had binnen een minuut al meer dan 1 Gb binnen dus ik gok dat hij over 1 uur max klaar is toch wel..bAdmuTs schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:25:
http://assassinscreed.ubi...56-16&ct=tcm:148-76770-32
edit: gewoon nog niet klaar met downloaden, ben pas op 77%.
Bedraad met 30Mbit, zal wel door de drukte komen ofzo. De eerste keer toen ik de game gedownload had deed ie dat ook in een uurtje of 4.Notna schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:58:
[...]
Zit je bedraad of...? Ik heb net de download aangezet maar download netjes met 12 MB/s (Op een 120Mbit ISP lijn, XBO bedraad). Ik had binnen een minuut al meer dan 1 Gb binnen dus ik gok dat hij over 1 uur max klaar is toch wel..
Volgens NeoGaf is de NPC pop-in verergerd na de nieuwste patch, en is er zelfs een soort animus effect aan toegevoegd. Hoe zijn jullie ervaringen?
Ik heb nog een € 30,- Bol bon liggen, ik wil de game graag eens proberen. Maar dit soort zaken moedigen me niet aan.
Ik heb nog een € 30,- Bol bon liggen, ik wil de game graag eens proberen. Maar dit soort zaken moedigen me niet aan.
Is de patch er al voor de ps4? Of enkel xbone?
PSN: Mondaatje
Zojuist de patch gedownload en geinstalleerd op de PS4 en even een kwartiertje gespeeld. Spel lijkt veel soepeler te lopen. Hoe zijn jullie ervaringen?
[ Voor 34% gewijzigd door flowiej op 17-12-2014 15:13 ]
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen in de companion app?
Al enkele dagen krijg ik de melding 'Unable to syncronize'. Heel vervelend...
Al enkele dagen krijg ik de melding 'Unable to syncronize'. Heel vervelend...
Idem op een Xbox Oneflowiej schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:29:
Zojuist de patch gedownload en geinstalleerd op de PS4 en even een kwartiertje gespeeld. Spel lijkt veel soepeler te lopen. Hoe zijn jullie ervaringen?
Oh vreemd heb net zoeken naar updates gedaan, maar vind niets... Of moet je daarvoor echt altijd het spel opstarten?
Niet je PS4 in standby gehad? Dan is ie waarschijnlijk al geinstalleerd.
Kijk maar bij meldingen > downloads.
Ik heb net voor het eerst samen met een maat Co-op gespeeld. We hebben de missies "Er gaan koppen rollen" en "de voedselketen" gedaan. Bij beide kregen we echter maar 2/4 Assassin punten en 1/3 beloningen. Hoe komt dit? Bij sommige missies zie je er wel bij staan dat je ongezien moet blijven voor de maximale beloning, maar dat staat er bij deze missie niet bij.
Yup, café is volledig gerenoveerd, enkel nog een clubhuis of 2 moet ik unlocken maar dat kan toch het probleem niet zijn. Als ik eens niet aan het rondrennen ben zal ik Arno is afzetten voor een paar uur toneel :-) Eens zien of ik de trophy dan krijg.Aegir81 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:04:
[...]
Heb je het café theatre al helemaal geüpgraded? Ik had de indruk dat er dan constant iets gebeurde in het café, ik unlockte de trophy na enkele minunten wachten rechts vooraan.
Gisteren sequence 9 afgerond, de 2de memory is toch wel vrij lastig vond ik. Nu ik de lockpick niv 3 heb kan ikeindelijk alle kistjes openen, zal mijn map ineens wat minder vol staan.
Met de companion app heb ik ook nog een probleem, ik kan ingame geen kistjes openen die vrijgemaakt zijn in de app. Hersynchroniseren biedt ook geen oplossing. Moet telkens 24u wachten tot mijn nomad terug is.
Maditude schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:06:
[...]
Met de companion app heb ik ook nog een probleem, ik kan ingame geen kistjes openen die vrijgemaakt zijn in de app. Hersynchroniseren biedt ook geen oplossing. Moet telkens 24u wachten tot mijn nomad terug is.
Ik heb dus precies hetzelfde en ik ben bang dat het geen fout is maar de bedoeling. Dus alleen missies afronden in de companion app als de app in sync is met de game anders mag je idd 24 uur wachten. Doe er zelf niet eens de moeite meer voor, dan maar 24 uur wachten, echt geen zin en tijd om missies alleen maar af te ronden als ik de XO eens aan kan zettenbAdmuTs schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:39:
[...]
Ik heb precies hetzelfde, game en app zijn up to date. Zodra ik in de app een kistje unlock en niet gesynct ben met de XO kan ik op geen mogelijk het kistje zelf meer openen, dan moet ik dat via de app doen. Zijn de XO en app wel gesynct op het moment ik een kistje vrijspeel dan is het geen probleem en kan ik de kistjes wel openen.
Vraag me af of dat nog steeds een bug is of by design, dat zou betekenen dat je of tactisch de laatste missies moet inplannen of 's nachts je bed uit om de app te syncen. Het is iig belachelijk dat het 24 uur kost
.
edit: en het syncen werkt 8 van de 10 keer ook niet/nauwelijks.

Had toch wel meer verwacht van een 6.7GB grote patch.
De performance is beter, maar de framerate is nog steeds laag en zakt bij vlagen in drukke gebieden toch tot een niet echt lekker speelbare fps, en pop-in is erg opvallend aanwezig.
Dat doet toch wat af aan de spelbeleving.
De performance is beter, maar de framerate is nog steeds laag en zakt bij vlagen in drukke gebieden toch tot een niet echt lekker speelbare fps, en pop-in is erg opvallend aanwezig.
Helder en vooral jammer. Ik wacht er nog even mee.dutchgio schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:31:
Had toch wel meer verwacht van een 6.7GB grote patch.
Ja je hebt gelijk! Thnx !dutchgio schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:01:
Niet je PS4 in standby gehad? Dan is ie waarschijnlijk al geinstalleerd.
Ik had na de day one patch eigenlijk al weinig problemen, hier en daar een kleine glitch na patch 2 en 3 is dit allemaal nog minimaler. De kleine problemen die de game nog heeft halen met totaal niet uit de game.bram1984 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:38:
[...]
Helder en vooral jammer. Ik wacht er nog even mee.
Ik heb alweer met veel plezier 50+ uren in de game zitten.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dit is gewoon een keiharde bug. Bij mij doet hij het meestal wel maar soms niet. Soms helpt het om het spel helemaal af te sluiten en opnieuw te starten. Sinds patch 3 doet hij het wel beter en kan ik meestal alles in het spel ophalen.bAdmuTs schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:21:
[...]
[...]
Ik heb dus precies hetzelfde en ik ben bang dat het geen fout is maar de bedoeling. Dus alleen missies afronden in de companion app als de app in sync is met de game anders mag je idd 24 uur wachten. Doe er zelf niet eens de moeite meer voor, dan maar 24 uur wachten, echt geen zin en tijd om missies alleen maar af te ronden als ik de XO eens aan kan zetten.
Vanavond de main storyline uitgespeeld met de game op 50% completion, kheb onderweg best veel side objectives gedaan maar op zich heb ik hier en daar nog wel wat te doen, maar eens kijken of ik mezelf daartoe kan zitten.
Einde van de game is wel een beetje een domper
verder toffe game veel tijd in gesproken en voor een open wereld game grafisch gezien erg mooi (op de pop-in na). Multiplayer heb ik tot nu toe amper gedaan ook geen behoefte aan.
Einde van de game is wel een beetje een domper
Dat is de enige reden waarom ik nog bij Sequence 10 hang en de story-line nog niet uit heb gespeeld. Eerst alle side-missies doen, na de credits kan ik me veelal daar niet echt meer toe zetten.Chaoss schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:42:
...maar eens kijken of ik mezelf daartoe kan zitten.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Moet zeggen dat ik bij Black Flag na het uitspelen van de main quest wel ben door gegaan, daar heb ik ook daadwerkelijk 100% op alle collectables. Om dit bij Unity weer toen voelt toch wel een beetje saai aan.... die paris missies/side mission zijn ook al zo inspiratie loos en komen eingelijk ook weer elke keer op hetzelfde neer.
Zie wel, hoeveel tijd ik er nog in ga steken... en anders maar beginnen aan FC4 of GTA V
Zie wel, hoeveel tijd ik er nog in ga steken... en anders maar beginnen aan FC4 of GTA V
Die andere 2 Assassins punten moet je tijdens die missie pakken en die beloningen krijg je geloof ik als je missie vaker speelt (weet het niet zeker want ik had dat ook en wou voor die trophy gaan)Lizardz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:42:
Ik heb net voor het eerst samen met een maat Co-op gespeeld. We hebben de missies "Er gaan koppen rollen" en "de voedselketen" gedaan. Bij beide kregen we echter maar 2/4 Assassin punten en 1/3 beloningen. Hoe komt dit? Bij sommige missies zie je er wel bij staan dat je ongezien moet blijven voor de maximale beloning, maar dat staat er bij deze missie niet bij.
Zou het niet gewoon werken als je de missies opstart, die zijn dan na zoveel tijd completed. Dan start je het spel op en daarna de app?bAdmuTs schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:21:
[...]
[...]
Ik heb dus precies hetzelfde en ik ben bang dat het geen fout is maar de bedoeling. Dus alleen missies afronden in de companion app als de app in sync is met de game anders mag je idd 24 uur wachten. Doe er zelf niet eens de moeite meer voor, dan maar 24 uur wachten, echt geen zin en tijd om missies alleen maar af te ronden als ik de XO eens aan kan zetten.
Heb de app al een tijd niet aangeraakt omdat ik die kisten ingame toch niet kan openen en als mijn assassins ze ophaalt, laat hij ze eigenlijk gewoon lekker liggen...
Klopt, die assassin punten liggen verspreid in de missie, en per spelronde 1 beloningShadow343 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:29:
[...]
Die andere 2 Assassins punten moet je tijdens die missie pakken en die beloningen krijg je geloof ik als je missie vaker speelt (weet het niet zeker want ik had dat ook en wou voor die trophy gaan)
Iemand het al voor elkaar gekregen om hem platinum te krijgen? Ben ongelofelijk dom geweest om die sequentiemissies niet gelijk voor 100% uit te spelen en sommige objectives maar even te laten gaan.. dodelijk veel spijt van nu
Zal het eens proberen, alleen betekend dat wel dat je missies alleen kan completen en syncen als je thuis bent. Beetje zonde van de tijd als er eentje om bijv 10 uur klaar is en je bent aan het werk, mag je de rest van de dag wachtenEreaser schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:13:
[...]
Zou het niet gewoon werken als je de missies opstart, die zijn dan na zoveel tijd completed. Dan start je het spel op en daarna de app?
Heb de app al een tijd niet aangeraakt omdat ik die kisten ingame toch niet kan openen en als mijn assassins ze ophaalt, laat hij ze eigenlijk gewoon lekker liggen...

Dat was ook zo'n ramp.Chaoss schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:03:
Moet zeggen dat ik bij Black Flag na het uitspelen van de main quest wel ben door gegaan, daar heb ik ook daadwerkelijk 100% op alle collectables. Om dit bij Unity weer toen voelt toch wel een beetje saai aan.... die paris missies/side mission zijn ook al zo inspiratie loos en komen eingelijk ook weer elke keer op hetzelfde neer.
De steden 'clearen' was nog wel te doen maar al die losse eilandjes bij langs met 1 of 2 collectibles was je wel even mee bezig
Die moord missies zijn wel een goede toevoeging, maar dexrest is eigenlijk een beetje opvulling en overbodig. En daarnaast is die map ook echt overvol met kisten en dergelijke. Dieptepunt zijn toch wel die nomad kisten.
Je weet dat de nomad kisten en initiates kisten geen must zijn om 100% te behalen?dutchgio schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:28:
[...]
Dat was ook zo'n ramp.
De steden 'clearen' was nog wel te doen maar al die losse eilandjes bij langs met 1 of 2 collectibles was je wel even mee bezig
Die moord missies zijn wel een goede toevoeging, maar dexrest is eigenlijk een beetje opvulling en overbodig. En daarnaast is die map ook echt overvol met kisten en dergelijke. Dieptepunt zijn toch wel die nomad kisten.
Ik zal het vanavond ook eens proberen, als het goed is zijn er nu wat missies klaar maar weet alleen niet of die een kist unlocken.bAdmuTs schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:25:
[...]
Zal het eens proberen, alleen betekend dat wel dat je missies alleen kan completen en syncen als je thuis bent. Beetje zonde van de tijd als er eentje om bijv 10 uur klaar is en je bent aan het werk, mag je de rest van de dag wachten. Lijkt mij juist logischer dat als ik binnen die 24 uur de app en game sync ik alsnog die kist kan openen.
En tja, anders ben je een Assassin 24 uur kwijt. Pas geleden waren er 3 bezig met kistjes openen (lees: laten liggen
Dat zou ook logisch zijn, maar zo werkt het bij mij in ieder geval niet. Dan staat er bij het kistje dat ik missies op de companion app moet spelen.
Oh dat scheelt alweerShadow343 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:34:
[...]
Je weet dat de nomad kisten en initiates kisten geen must zijn om 100% te behalen?
Eerst maar eens alle missies doorkomen en dan de map "schoon" maken, met uitzondering van de nomad en initates dus...
http://www.playstationlif...creed-unity-trophy-guide/dutchgio schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:59:
[...]
Oh dat scheelt alweer
Eerst maar eens alle missies doorkomen en dan de map "schoon" maken, met uitzondering van de nomad en initates dus...
DIt gaat je helpen aha
Moet te doen zijn, er zit in ieder geval geen grind tot level 50 in de multiplayer bij zoals Black Flag dat had
Volgens meerdere trophyhunt sites steek je er ongeveer 73 uur in dat valt idd nog mee.. als je even vergelijkt dat is ongeveer 3/4 prestigen met call of dutydutchgio schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:08:
Moet te doen zijn, er zit in ieder geval geen grind tot level 50 in de multiplayer bij zoals Black Flag dat had
Shadow343 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:29:
[...]
Die andere 2 Assassins punten moet je tijdens die missie pakken en die beloningen krijg je geloof ik als je missie vaker speelt (weet het niet zeker want ik had dat ook en wou voor die trophy gaan)
Bedankt voor jullie antwoorden. Is het dan ook zo dat het niet uitmaakt wie de punten pakt, je allebei de punten krijgt?janvanmil schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:15:
[...]
Klopt, die assassin punten liggen verspreid in de missie, en per spelronde 1 beloning
Klopt helemaal.. zoals je op het einde van de missie ziet de 2/4 wordt dan aangevuld naar 4/4 of 3/4 ligt er net aan hoeveel je er pakt.. maar dan krijgen jullie ze beiden.Lizardz schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:40:
[...]
[...]
Bedankt voor jullie antwoorden. Is het dan ook zo dat het niet uitmaakt wie de punten pakt, je allebei de punten krijgt?
Wat jij nu hebt, had ik 2 versies terug ook op een Android device net de XBO. Nu kan ik gewoon een kist unlocken in de app en 4 uur later bijv. Deze openen. Ik hoef niet 24 uur te wachten of het zo te timen dat de game en app tegelijk aanstaan.Ereaser schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:35:
[...]
Ik zal het vanavond ook eens proberen, als het goed is zijn er nu wat missies klaar maar weet alleen niet of die een kist unlocken.
En tja, anders ben je een Assassin 24 uur kwijt. Pas geleden waren er 3 bezig met kistjes openen (lees: laten liggen).
Dat zou ook logisch zijn, maar zo werkt het bij mij in ieder geval niet. Dan staat er bij het kistje dat ik missies op de companion app moet spelen.
Ik heb geen idee waarom het bij de 1 nog steeds niet goed gaat en bij de ander wel.
Meer mensen last dat hun Initiates account vandaag wéér gereset is? Kreeg een melding dat ik een nieuw lvl bereiky had (ik was vanmiddag nog lvl 12 dus nu 13) maar ik kreeg de hele introductie weer en zit weer op lvl 9 
Ik heb nu wel meer avatars unlocked maarja: alle voortgang die ik had gemaakt is weer eens weg ffs...

Ik heb nu wel meer avatars unlocked maarja: alle voortgang die ik had gemaakt is weer eens weg ffs...
JawelShadow343 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:21:
Iemand het al voor elkaar gekregen om hem platinum te krijgen?
Het viel allemaal best wel mee.
Moeilijkheidsgraad van 3/10, maar behoorlijk tijdrovend.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
@Notna: ik heb het probleem ook gehad. Ik was lvl 10, melding gekregen van nieuw level, sta ik opeens terug op lvl 8. Maar sinds gisterenavond sta ik op lvl 11. Dus het probleem zou moeten opgelsot zijn.Notna schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:02:
Meer mensen last dat hun Initiates account vandaag wéér gereset is? Kreeg een melding dat ik een nieuw lvl bereiky had (ik was vanmiddag nog lvl 12 dus nu 13) maar ik kreeg de hele introductie weer en zit weer op lvl 9
De framedrops zijn idd nog aanwezig op de one.. Ook kan ik 2 nomad points nog steeds niet pakken.
[ Voor 34% gewijzigd door The Jackel op 20-12-2014 17:51 ]
Sinds de nieuwe patch hangt de game in het menu (direct naar het laadscherm - wanneer het Assassins Creed Unity logo in het beginscherm naar voren komt). Ik zie heel even wat in beeld verschijnen en dan wordt het zwart: muis cursor verdwijnt (ook als ik naar windows al-tab - systeem hangt verder niet). Audio is ook nog hoorbaar op de achtergrond.
Daarvoor nooit problemen gehad en heb er al dik 20 uur inzitten... lekker dan, toevallig meer mensen last van?
Edit1:
- Oops - zie nu pas dat ik in het verkeerde draadje van de game loop te posten - negeer deze post maar...
Edit2:
- En gelukkig is het probleem inmiddels ook al verholpen (door in het goede draadje te kijken
)
Daarvoor nooit problemen gehad en heb er al dik 20 uur inzitten... lekker dan, toevallig meer mensen last van?
Edit1:
- Oops - zie nu pas dat ik in het verkeerde draadje van de game loop te posten - negeer deze post maar...
Edit2:
- En gelukkig is het probleem inmiddels ook al verholpen (door in het goede draadje te kijken
[ Voor 19% gewijzigd door BaT op 21-12-2014 14:03 ]
Yup, ik was vandaag ineens weer lvl 13Maditude schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 08:42:
[...]
@Notna: ik heb het probleem ook gehad. Ik was lvl 10, melding gekregen van nieuw level, sta ik opeens terug op lvl 8. Maar sinds gisterenavond sta ik op lvl 11. Dus het probleem zou moeten opgelsot zijn.
Ik speel nooit online, want geen gold abo, maar had nog een 2 dagen pas liggen.
Dus ging mee doen aan co op missie, les enragés, ik joinde een game van iemand anders, stond er: escape the area, dus ik doe dat: klaar, missie gehaald, en rewards binnen. Is dat normaal dat t zo gaat? Kreeg ook nog 3 skill points.
Dus ging mee doen aan co op missie, les enragés, ik joinde een game van iemand anders, stond er: escape the area, dus ik doe dat: klaar, missie gehaald, en rewards binnen. Is dat normaal dat t zo gaat? Kreeg ook nog 3 skill points.
Als je zo een mazzel hebt dat je een bijna done mission joined: ja dat is normaaljohnb52 schreef op zondag 21 december 2014 @ 16:46:
Ik speel nooit online, want geen gold abo, maar had nog een 2 dagen pas liggen.
Ik ben na het uitspelen de map aan het clearen van collectibles en sidemissions en dan komt je er achter dat het best wel irritant is dat niet alles zichtbaar is op de map.
Ik heb tig gebieden waarbij de kistjes dan staat 10/12 zonder dat er kistjes zichtbaar zijn. En blijkbaar geld dat ook bij de sidequest in het grote gebied onderaan waar het pantheon staat heb ik bij de paris missions staan 4/6 maar geen icoontje voor een side quest
hoe irritant.
Wie dit bij Ubisoft bedacht heeft mogen ze ontslaan, bij de vorige AC games was gewoon alles zichtbaar nadat je een gebied unlocked. Verwachten ze nu dat ik elk steegje ga doorlopen?
Ik heb tig gebieden waarbij de kistjes dan staat 10/12 zonder dat er kistjes zichtbaar zijn. En blijkbaar geld dat ook bij de sidequest in het grote gebied onderaan waar het pantheon staat heb ik bij de paris missions staan 4/6 maar geen icoontje voor een side quest
Wie dit bij Ubisoft bedacht heeft mogen ze ontslaan, bij de vorige AC games was gewoon alles zichtbaar nadat je een gebied unlocked. Verwachten ze nu dat ik elk steegje ga doorlopen?
Ja dat had ik ook al, maar bij andere delen klopte het wel.
Dacht eerst dat het een bug was, maar bij bijvoorbeeld de gebieden centraal in Parijs, inclusief de Notre Dame, waar je vanaf het begin al veel bent, is wel alles zichtbaar.
Maar je moet dus alsnog de gebieden één voor een doorzoeken en hopen dat het dan zichtbaar wordt...
Dacht eerst dat het een bug was, maar bij bijvoorbeeld de gebieden centraal in Parijs, inclusief de Notre Dame, waar je vanaf het begin al veel bent, is wel alles zichtbaar.
Maar je moet dus alsnog de gebieden één voor een doorzoeken en hopen dat het dan zichtbaar wordt...
afgelopen week eens begonnen met AC, dacht ik wacht eerst even tot de ergste bugs er uit zijn.
dat lijkt ijdele hoop. Al 3 keer moeten fast travelen, omdat ik vast zat in de omgeving.
En nu crasht de game volledig nadat ik al een half uur in een lastige missie zat.
Hij crasht zelfs zodanig dat mijn PS4 het niet voor elkaar krijgt de applicatie af te sluiten, of zichzelf uit te zetten.
dat lijkt ijdele hoop. Al 3 keer moeten fast travelen, omdat ik vast zat in de omgeving.
En nu crasht de game volledig nadat ik al een half uur in een lastige missie zat.
Hij crasht zelfs zodanig dat mijn PS4 het niet voor elkaar krijgt de applicatie af te sluiten, of zichzelf uit te zetten.
Gek speel ook op de PS4 ik heb er nu zo'n 60 uur inzitten en 0 keer een crash, Kheb geloof ik 1x fasttravel gedaan omdat ik vast zat maar dat was zelfs nog voor de patches.
Sinds afgelopen weekend een Xbox one met deze game gekocht, Woensdag ga ik er mee beginnen, hopelijk speelt die fijn na alle updates
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Al het beetje XP van Unity wat ik had is nu ook weg. Mijn oude games waren er niet eens...Notna schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:02:
Je kan wel met je Helix points een time saver kopen, en daarmee alle kistjes zichtbaar maken. Ik zou wel even wachten totdat je lockpick skill 3 hebt anders loop je soms voor niks naar een kistje.Chaoss schreef op zondag 21 december 2014 @ 23:12:
Ik ben na het uitspelen de map aan het clearen van collectibles en sidemissions en dan komt je er achter dat het best wel irritant is dat niet alles zichtbaar is op de map.
Ik heb tig gebieden waarbij de kistjes dan staat 10/12 zonder dat er kistjes zichtbaar zijn. En blijkbaar geld dat ook bij de sidequest in het grote gebied onderaan waar het pantheon staat heb ik bij de paris missions staan 4/6 maar geen icoontje voor een side questhoe irritant.
In de categorie 'derp!'
Ik heb het spel nu ruim 20 uur gespeeld en kom er pas nu achter dat er een 'Refill all' optie is bij de (consumables) shop.
Ik zat steeds netjes alles stuk voor stuk (lees item per item, niet 1 stuk per item(zo dom ben ik ook weer niet
)) compleet te restocken
Ik heb het spel nu ruim 20 uur gespeeld en kom er pas nu achter dat er een 'Refill all' optie is bij de (consumables) shop.
Ik zat steeds netjes alles stuk voor stuk (lees item per item, niet 1 stuk per item(zo dom ben ik ook weer niet
Zojuist weer een update ontvangen op de xbox one.
Ja daar kwam ik gisteren na wat googlen ook achter. Maar dan heb ik er 2 nodig en die kosten 150 helix points per stuk... Die ik dus moet kopen.johnb52 schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:08:
[...]
Je kan wel met je Helix points een time saver kopen, en daarmee alle kistjes zichtbaar maken. Ik zou wel even wachten totdat je lockpick skill 3 hebt anders loop je soms voor niks naar een kistje.
Ffs ik heb 55 euro voor een game betaald en dan moet ik met in game transacties dingen op mijn map zichtbaar maken? Echt te gek voor woorden...
Weet je zeker dat je ingame geen helix points hebt? Ik heb zelf de time saver packs gekocht met de points die ik kennelijk in-game heb verdiend.Chaoss schreef op maandag 22 december 2014 @ 21:20:
[...]
Ja daar kwam ik gisteren na wat googlen ook achter. Maar dan heb ik er 2 nodig en die kosten 150 helix points per stuk... Die ik dus moet kopen.
Ffs ik heb 55 euro voor een game betaald en dan moet ik met in game transacties dingen op mijn map zichtbaar maken? Echt te gek voor woorden...
Want ik ga zeker geen helix points kopen , ben wel gek maar zo gek ook weer niet.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik heb alleen de cockades en chest time saver packs gekocht van de extra gratis helix point die ik al had EN die je krijgt in de Uplay app onder rewards. Enkel de bovenstaande map zorgde er ook voor dat ik langs alle andere collectibles kom waardoor ik die packs dus niet hoef te kopen iigChaoss schreef op maandag 22 december 2014 @ 21:20:
[...]
Ja daar kwam ik gisteren na wat googlen ook achter. Maar dan heb ik er 2 nodig en die kosten 150 helix points per stuk... Die ik dus moet kopen.
ik heb 130 uplay points, dus net te weinig om 1 pack te kopen, ik heb de uplay points blijkbaar al eens gebruikt.
Je krijgt toch gewoon helix points tijdens de game, anders wel bij de helix rift missions?
Als je weer een patch download vandaag: dat is blijkbaar de patch om patch 4 te patchen
:
Update 12/22, 10am PST:
We have confirmed that Patch 4 download size on Xbox One will be fixed starting today.
Players will see the following patch sizes:
-Players who have previously downloaded TU4 will have a 142MB patch
-Players who only have Patch 3 will have a 5.7GB patch
-Players who have not previously patched the game, which includes new players, will have a 6.3GB patch
This fix is rolling out now and should be deployed on Xbox One consoles throughout the day.
YayNotna schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 07:34:
Als je weer een patch download vandaag: dat is blijkbaar de patch om patch 4 te patchen:
[...]
En mijn acinitiates account is eindelijk gesynchroniseerd!
[ Voor 19% gewijzigd door Ereaser op 23-12-2014 10:56 ]
Initiates ben ik ook opeens weer level 5, handig...
Al hoe wel die kistjes toch niks opleveren...
Waar zijn de helix rifts eigenlijk voor, behalve helix points?
Moet je een Helix Rift 3x doen om alle assassins Intel te krijgen?
Al hoe wel die kistjes toch niks opleveren...
Waar zijn de helix rifts eigenlijk voor, behalve helix points?
Moet je een Helix Rift 3x doen om alle assassins Intel te krijgen?
[ Voor 17% gewijzigd door johnb52 op 23-12-2014 11:30 ]
Rifts zijn inderdaad eigenlijk alleen voor de helix points en de assassin's intel. Er liggen ook een paar artifacts, dus voor de completion-fans ook nog interessant.
Ik had van het weekend een paar keer zo'n ingame uitnodiging voor online co-op missies. Er verschijnt dan zo'n assassin ineens, en dan heb je 20-30 seconden de tijd om te reageren. Maar er staat nergens in dat schermpje van wie je de uitnodiging krijgt. Als het mensen van hier zijn, dan wil ik best samen co-op'en, maar met wildvreemden heb ik er minder behoefte aan. Mis ik iets, of kun je inderdaad nergens zien van wie je de uitnodiging krijgt?
Ik had van het weekend een paar keer zo'n ingame uitnodiging voor online co-op missies. Er verschijnt dan zo'n assassin ineens, en dan heb je 20-30 seconden de tijd om te reageren. Maar er staat nergens in dat schermpje van wie je de uitnodiging krijgt. Als het mensen van hier zijn, dan wil ik best samen co-op'en, maar met wildvreemden heb ik er minder behoefte aan. Mis ik iets, of kun je inderdaad nergens zien van wie je de uitnodiging krijgt?
Xbox Live: Chevalric
Die (buiten eentje) dus niet verschijnen zonder de app...Chevalric schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:22:
Rifts zijn inderdaad eigenlijk alleen voor de helix points en de assassin's intel. Er liggen ook een paar artifacts, dus voor de completion-fans ook nog interessant.
Aangemeld bij tweakers 2. Kan iemand die accepteren?
PSN: Kjujay
En dan zie je gisterenavond toch opeens de credits over het scherm rollen... Ik dacht dat er nog wel wat meer uurtjes in zouden zitten om vanaf Sequence 10-1 naar Sequence 12-3 te komen, maar dat viel alles mee. Moet ook zeggen dat ik 12-3 veel lastiger had verwacht. Als in dat ik meer moeite had met eerdere missies in game. Al durf ik niet te zeggen of dat puur is doordat ik toen wellicht missies heb gedaan die nog boven mijn skill lagen. Nu nog de laatste paar missies en coop doen waar ik vijanden ten minste met mijn Sword of Eden in mootjes kan hakken.FeaR schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:10:
[...]
Dat is de enige reden waarom ik nog bij Sequence 10 hang en de story-line nog niet uit heb gespeeld.
Al met al is Unity toch echt wel de Assassin's Creed waar ik op zat te wachten na de mindere delen drie en vier. Enige is dat ik in Assassin's Creed 2 het verhaal sterker vond en wellicht het meer kon volgen. Ik had in Unity soms niet helemaal lekker door waarom Persoon X nu precies om moest worden gelegd. Het totaalplaatje van twee was gewoon beter. Maar desondanks me zeer vermaakt en de nodige uren in de game gestopt en er gaan er zeker nog meer komen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Jup, ik vind die rookbommen echt zwaar overpowered.
Zowel in co-op als single player.
Zowel in co-op als single player.
Vandaag begonnen aan AC Unity, maar ik loop nu al vast. Ik zit in Sequence 2 memory 2, na de missie dat je uit de gevangenis ontsnapt bent en met Elisse gepraat heb. Ik wil de volgende missie starten, maar die geeft aan dat mijn uitrusting nog niet goed genoeg is en dat ik betere armor/wapens moet kopen. Prima, ik navigeer naar de dichtstbijzijnde winkel, maar die verkoopt geen wapens of armor. Zo heb ik alle winkels in de buurt geprobeerd, maar ze verkopen allemaal alleen rookbommen, erwten en heal potions.
Ik mis iets
Ik mis iets
Ja, in je pauzemenu kan je naar 'Personage aanpassen' en dan uitrusting. Daar kan je je uitrusting kopen en vrijspelen.
Die optie heb ik niet. Ik zie in het pauze menu wel zaken zoals voortgangtracker, opties, uplay, initates, maar geen Personage aanpassen.Martell schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:08:
Ja, in je pauzemenu kan je naar 'Personage aanpassen' en dan uitrusting. Daar kan je je uitrusting kopen en vrijspelen.
Met google wordt ik dus ook niets wijzer.
Je kan mss es proberen om naar het café theatre te gaan. Je habt daar een ruimte "Arno's kamer" (kan je daar direct de trophy "zicht op parijs oid" unlocken). Mss dat je daar van uitrusting kan wisselen.Kaap schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:51:
Vandaag begonnen aan AC Unity, maar ik loop nu al vast. Ik zit in Sequence 2 memory 2, na de missie dat je uit de gevangenis ontsnapt bent en met Elisse gepraat heb. Ik wil de volgende missie starten, maar die geeft aan dat mijn uitrusting nog niet goed genoeg is en dat ik betere armor/wapens moet kopen. Prima, ik navigeer naar de dichtstbijzijnde winkel, maar die verkoopt geen wapens of armor. Zo heb ik alle winkels in de buurt geprobeerd, maar ze verkopen allemaal alleen rookbommen, erwten en heal potions.
Ik mis iets
Ben al iets wijzer. De customize optie krijg je pas zodra je The Brotherhood joined, dus vanaf sequence 3. Dat klopt dus, maar blijft het wel raar dat sequence 2 memory 2, Rebirth heet die mission, niet gestart kan worden terwijl het wel een niveau 1 mission is.
Je moet gewoon iets dichter bij de persoon gaan die de missie geeft. De eerste keer heb ik me ook laten vangen aan die melding. Wanneer ik daarna de melding opnieuw kreeg, liep ik nog even door en toen kon ik de missie gewoon starten.Kaap schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:51:
Ben al iets wijzer. De customize optie krijg je pas zodra je The Brotherhood joined, dus vanaf sequence 3. Dat klopt dus, maar blijft het wel raar dat sequence 2 memory 2, Rebirth heet die mission, niet gestart kan worden terwijl het wel een niveau 1 mission is.
Hoever zijn mensen gegaan met Crowd Events? Ik gok namelijk dat er geen einde aan zal komen. Ik zit nu op 40 van de 60 en krijg als sinds xx van de 30 elke keer 25k money. Ik wilde eigenlijk doorgaan tot het niet meer zou spawnen maar wederom: er lijkt geen einde aan te komen
Komt geen einde aan nee, dat blijft gewoon doorgaan.
Je bereikt er verder ook niets mee
Je bereikt er verder ook niets mee
Ik dacht tot 140?
Is toch archievement voor?
Zie: http://m.ign.com/wikis/assassins-creed-5-unity/Crowd_Events
[ Voor 44% gewijzigd door johnb52 op 26-12-2014 19:38 ]
De achievement/trophy is voor 10 crowd events, je link toont dat er na 140 events een geldbeloning volgt.johnb52 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 19:36:
Ik dacht tot 140?
In het spel tonen ze trouwens steeds de tussentijdse beloningen door bijv. 18/30 te tonen. Die teller start wel steeds vanaf 0.
Aha, op die manier.
Dan is tot 140 events dus interessant?
Dan is tot 140 events dus interessant?
Zo hier de sp uitgespeeld binnen 2 dagen,vond hem wel goed alleen iets aan de korte kant.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Fijne kerst gehad?
Haha dat is echt snel, maar dan heb je alleen de missies gedaan, verder niks?
Haha dat is echt snel, maar dan heb je alleen de missies gedaan, verder niks?
Heb gisteren mijn laatste achievement gehaald, volgens de Xbox 90 uur bezig geweest
Moet wel sommige co-op opnieuw doen voor equipment. Bij enkele moet je het 3x spelen om alles te krijgen.
Moet wel sommige co-op opnieuw doen voor equipment. Bij enkele moet je het 3x spelen om alles te krijgen.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Blijkbaar is sinds vandaag de Club Competition actief. Met GoTL zitten e in Silver Division II en moeten we tegen 5 andere in de divisie 'strijden'
Als ik het goed begrepen heb, doe je automagisch mee en is het de bedoeling zoveel mogelijk creedpoints te verzamelen. Ik ben iig van start gegaan
Edit: we staan eerste. You can thank me later
Als ik het goed begrepen heb, doe je automagisch mee en is het de bedoeling zoveel mogelijk creedpoints te verzamelen. Ik ben iig van start gegaan
Edit: we staan eerste. You can thank me later
[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 29-12-2014 19:16 ]
Mag ik gewoon de GoT club joinen? kan ik dat zelf doen via in game of moet ik uitgenodigd worden?
Vermaak me zeer met deze assassins creed, me story line progress ging wat langzaam omdat ik altijd alles wat ik tegenkom onderweg wil oprapen etc
ga met deze games dan ook altijd voor de platinum trophy met plezier
edit: Zie nu dat jij Notna Xbone speelt. ga er van uit dat je dan niet in dezelfde club terecht komt toch
Vermaak me zeer met deze assassins creed, me story line progress ging wat langzaam omdat ik altijd alles wat ik tegenkom onderweg wil oprapen etc
edit: Zie nu dat jij Notna Xbone speelt. ga er van uit dat je dan niet in dezelfde club terecht komt toch
[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 30-12-2014 07:50 ]
Zijn er andere hier die vastzitten bij seq 7 mem 3 de bellic fight?
Iemand die hier een oplossing voor heeft?
Want kan nu niet verder met de verhaallijn
psn = bjornnl22
Mss gewoon rapper op "O" drukken 😜sparraps schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:55:
Zijn er andere hier die vastzitten bij seq 7 mem 3 de bellic fight?
[video]
Duurde bij mij ook even voordat ik doorhad hoe het werkte

even een praktijk vraagje ! zijn alle grote problemen met de patch nu opgelost ? Wil hem gaan aanschaffen maar hoop dat alle ellende nu weg is .. (een paar kleine dingen wil ik best over het hoofd zien...een foutloos game bestaat immers niet )