[PS4/XB1] Assassin's Creed Unity

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
De nomadpoints blijven zichtbaar en ik kan ze niet pakken. De gene op de notre dame bijvoorbeeld, deze heb ik al een aantal keer geprobeerd te pakken alleen lukt het steeds niet. Soms zitten er een paar dagen tussen de pogingen.

Ik kwam dit filmpje tegen en dit is precies het geen ik ook heb. Ook zelfde plek net als op de notre dame :

https://m.youtube.com/watch?v=Scsar4VTHyc

[ Voor 25% gewijzigd door The Jackel op 30-11-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Martell schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:02:
[...]

Ligt dat niet gewoon aan het pistool dat je hebt gekozen? Sommigen hebben slechts 1 loop, anderen 3 en weer anderen een stuk meer.
Zou kunnen hoor, maar dan nog is het vaag dat ik dan met weergave van 0 kogels, ik nog kan schieten.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:30

fdisk

XBL: fd1sk

Monda schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:22:
[...]

Zou kunnen hoor, maar dan nog is het vaag dat ik dan met weergave van 0 kogels, ik nog kan schieten.
Volgens mij zijn de weergegeven kogels die je nog in je tas hebt, de kogels die in je wapen zijn geladen tellen niet mee. Dat was in ieder geval bij de eerdere AC spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 21:41
fdisk schreef op maandag 01 december 2014 @ 02:43:
[...]

Volgens mij zijn de weergegeven kogels die je nog in je tas hebt, de kogels die in je wapen zijn geladen tellen niet mee. Dat was in ieder geval bij de eerdere AC spellen.
De kogels in je gun kun zien aan de balk ernaast niet dat dat nu uitstekend werkt

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Over pistolen gevragen: hoe de fuck reload je een wapen? In de voorgaande game was het voor de XBO op de rechter schouderknop drukken maar nu gaat hij gewoon vrolijk nades poppen als je dat doet :P :F

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Notna schreef op maandag 01 december 2014 @ 07:53:
Over pistolen gevragen: hoe de fuck reload je een wapen? In de voorgaande game was het voor de XBO op de rechter schouderknop drukken maar nu gaat hij gewoon vrolijk nades poppen als je dat doet :P :F
Dat kan dus niet, tenzij je wapen leeg is, dat vind ik dus echt schijtiritant >_< Gebruik pistool ook zelden eigenlijk, voornamelijk phantomblade.

Oh en de laadtijden in unity met mijn externe disk zijn wel ietsje sneller, maar denk dat je voor meer winst wel een 72k disk wil hebben.Dus voor laadtijden in unity hoef je het niet te doen.

Parijs steeds inladen blijft gewoon veel tijd kosten denk ik. Laadtijden in andere games zijn wel merkbaar sneller.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Bokkie schreef op maandag 01 december 2014 @ 08:02:
[...]

Dat kan dus niet, tenzij je wapen leeg is, dat vind ik dus echt schijtiritant >_<
Gaat wel hoor, druk maar eens op de linker stick ;)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

ijskonijn schreef op maandag 01 december 2014 @ 08:18:
[...]

Gaat wel hoor, druk maar eens op de linker stick ;)
Wie de fuck verzint dat!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

idd dafuq... linkerstick .... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Zijn er nog gegadigden om samen de co-op missies te doen op de xbox one?

Zowel de 2 a 4 man co-op missies.

Ben vaak in de avond na 1900 uur online.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:30

fdisk

XBL: fd1sk

sekeroglan schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:37:

Ik moet er nog heel veel, maar heb niet zoveel tijd gehad voor AC en ben de komende dagen ook weer weg, tegen het weekeinde misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:57
Is het iets wat aan mij ligt, of wordt de besturing bij elke AC game slechter? Ik ben een groot fan van de serie en heb ze allemaal, maar het lijkt wel alsof de controls in elke versie slechter worden. Ik weet nog dat ik in AC2 nauwelijks geraakt werd met vechten terwijl ik nu bij 4 man al begin te zweten. Om een voorbeeld te noemen, vroeger kon je netjes kiezen of je de hidden blades wilde gebruiken of het zwaard, nu pakt ie dat automatisch voor je. Ook de optie in AC Black Flag om te schieten tijdens een gevecht kan ik niet meer vinden. Ook moet je nu rondje langer inhouden voordat het personage zich laat vallen, dat vindt ik maar onhandig. Niet om het spel af te kraken, maar dit is iets wat me bij elke versie steeds meer begint op te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Schieten tijdens gevechten kan nog steeds, misschien moet je her en der in game wat tekst lezen :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:57
Oei, dan heb ik die gemist. Of ik ben wellicht nog niet ver genoeg in het spel. Weet je toevallig of je wel nog achteruit kan springen? Dus als je aan een gebouw leunt dat je achteruit springt en iets vastgrijpt wat achter je hangt? Want dat mis ik toch wel heel erg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Achteruit springen werd bij de eerste deur in de armor room uitgelegd, volgens wij was het linker stick naar beneden en dan B indrukken.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
sekeroglan schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:37:

Graag. M'n Gt is: Direwolf 80. Ik ben door de weeks meestal savonds online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ik heb AC Unity in middels ook (X1 bundel :) )
Moet zeggen dat het me erg opvalt dat het freerunnen nu een stuk minder lekker werkt dan in vorige delen. Ik moet nog wel wat wennen aan het afdalen, maar een raam in gaan terwijl je LT indrukt blijkt soms ook nog wat lastig. Ook willen arno's voeten/benen nog wel eens in het dak wegzakken als je er vanaf de zijkant op klimt :P

Wat ik ook jammer vind is dat side missies geen introductie meer hebben (was in AC4 ook al niet) opeens stonden er allemaal dingen op de kaart
spoiler:
(Zag zelfs al Assassin icoontjes op de map toen ik nog niet eens een Assassin was)

Het vechten is een stuk lastiger, wat me wel bevalt :) Je moet je counter bijvoorbeeld veel beter timen.

Heb net dat Café unlocked, meteen de eerste upgrade gekocht. Zegt het spel dat er een geheime kamer is gevonden. Was nog verder niet rond gelopen dus had geen idee welke kamer dat was, op internet ook niet veel kunnen vinden. Iemand een idee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Een mooie vergelijking tussen het heden en in het spel:

http://www.pixelcake.nl/h...-parijs-van-2014/20141201

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Gisteren voor 't eerst met twee vrienden de co-op missies gedaan. Ik snap nu waar mensen zoveel heisa over maken... Zoveel bugs ben ik in de single player niet tegen gekomen.
- ik kon niet de game van de twee anderen joinen, maar als ik hostte konden we wel samen spelen.
- meerdere co-op missies die compleet stukliepen (The Tournament en Women's March). Bij de laatste bleven de NPCs staan, toen een van ons te ver vooruit liep. Bij de eerste kregen wij het combat-stuk ineens aggro voordat we het gevecht gestart hadden en vervolgens werd de sessie verbroken.

Desondanks wel heel veel lol gehad, vooral omdat we alledrie totaal niet bezig waren met sluipen, maar gewoon als idioten er in renden en iedereen afmaakten :D.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:48

FeaR

In GoT we trust

Ik weet niet of het bij de game hoort, maar ik heb ingame op de gekste plekken opeens vuur. Dat de heren en dames in Parijs wel een rellen en fikkie stoken is tot daar aan toe, maar bovenop de Notre Dame of in het riool lijkt me toch wel sterk...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

FeaR schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:05:
Ik weet niet of het bij de game hoort, maar ik heb ingame op de gekste plekken opeens vuur. Dat de heren en dames in Parijs wel een rellen en fikkie stoken is tot daar aan toe, maar bovenop de Notre Dame of in het riool lijkt me toch wel sterk...
Klopt dat heb ik ook... heel vreemd. Soms zijn het ook 'ballen' van vuur ingame die ineens weg zijn.

En met coop (post boven de gequote) heb ik ook veel problemen (soms best grappig). Bij één wilde een vrouw die we moesten volgen niet meer verder lopen. Eerst werd er op haar geschoten door ons en uiteindelijk ontaarde het in een pistolen en rookbommen gevecht met elkaar (niet dat we daar veel mee opschoten maar toch). Helaas is dat niet hoe de coop zou moeten werken natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Frankaro op 02-12-2014 14:15 ]

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dusssss

nieuws: Volgende Assassin's Creed-game speelt zich af in Londen

Leuke setting, maar laat ze eerst eens Unity uitontwikkelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:21

Satom

Verzamel ervaringen

Just my thoughts.. Alhoewel het oorspronkelijk niet door Ubisoft naar buiten was gebracht, als ik het goed heb gelezen, ben ik wel bang dat Unity nooit perfect zal zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik321
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09-2024
Hoi allemaal. Ik probeer Tweakers2 te joinen op de ps4 als er nog plek is. Psn is Dutchparatrooper. Zit al een half uur te scholen door alle clubs in Nederland maar alleen een volle Tweakers club gevonden. Welk credo en favoriete sociale activiteit moet ik gebruiken om te filteren? :)
Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Tja, niet heel verrassend dat er volgend jaar weer een AC game komt. Als ze de coop van Unity nog fixen, dan is het wel klaar met deze versie, denk ik. Wat ik trouwens wel bijzonder vind, is dat ik nu vaker last heb van frame drops en pop in dan voor de patches.

Ik kijk in ieder geval nu al uit naar AC:Victory (AC fanboy in the house ;)). Londen is mijn favoriete Europese stad en het Victoriaanse tijdperk is geweldig. Daarnaast zijn de grote bugs er in Unity wel uitgehaald, dus ze hebben nu een jaar om de Anvil engine op te poetsen en beter te laten draaien, dus dat komt hopelijk wel goed. Als ze dan ook nog de companion app voor Victory beter laten werken dan die van Unity, dan wordt het weer een toppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Chevalric schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:21:
Tja, niet heel verrassend dat er volgend jaar weer een AC game komt. Als ze de coop van Unity nog fixen, dan is het wel klaar met deze versie, denk ik. Wat ik trouwens wel bijzonder vind, is dat ik nu vaker last heb van frame drops en pop in dan voor de patches.

Ik kijk in ieder geval nu al uit naar AC:Victory (AC fanboy in the house ;)). Londen is mijn favoriete Europese stad en het Victoriaanse tijdperk is geweldig. Daarnaast zijn de grote bugs er in Unity wel uitgehaald, dus ze hebben nu een jaar om de Anvil engine op te poetsen en beter te laten draaien, dus dat komt hopelijk wel goed. Als ze dan ook nog de companion app voor Victory beter laten werken dan die van Unity, dan wordt het weer een toppertje.
Ow hier ook hoor. Ubi heeft mij in zijn macht. Ik ga maar vast sparen voor de special edition van ~€ 100,- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Notna schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:23:
[...]

Ow hier ook hoor. Ubi heeft mij in zijn macht. Ik ga maar vast sparen voor de special edition van ~€ 100,- :+
Same here :+ Maar eerst Unity uitspelen en dan aan Rogue beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Erik321 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:20:
Hoi allemaal. Ik probeer Tweakers2 te joinen op de ps4 als er nog plek is. Psn is Dutchparatrooper. Zit al een half uur te scholen door alle clubs in Nederland maar alleen een volle Tweakers club gevonden. Welk credo en favoriete sociale activiteit moet ik gebruiken om te filteren? :)
Alvast dank!
Als het goed is kun je in 1 van de schermen zoeken op naam met vierkantje. Staat rechts aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik321
Monda schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:50:
[...]

Als het goed is kun je in 1 van de schermen zoeken op naam met vierkantje. Staat rechts aangegeven.
Klopt! En geprobeerd.. Maar kan niks vinden zegt ie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Oh vreemd, je dient wel de exacte naam in te vullen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik321
Oei. Je hebt gelijk! My bad:) aangemeld:d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
ASSASSIN'S CREED VICTORY HAS BEEN LEAKED

Update: Ubisoft has responded with the following comment:

"It is always unfortunate when internal assets, not intended for public consumption, are leaked. And, while we certainly welcome anticipation for all of our upcoming titles, we're disappointed for our fans, and our development team, that this conceptual asset is now public. The team in our Quebec studio has been hard at work on the particular game in question for the past few years, and we're excited to officially unveil what the studio has been working on at a later date. In the meantime, our number one priority is enhancing the experience of Assassin's Creed Unity for players."

Original Story: 2015's Assassin's Creed game has leaked, and it takes place in 19th century London during the Victorian era, Kotaku reports.

According to "a person familiar with the game," it's called (either officially or internally) Assassin's Creed Victory, and it's coming to PS4, Xbox One, and PC in fall 2015.

We reported in July that Ubisoft Quebec will lead the development of a future Assassin's Creed title. The source indicates that Victory will indeed be created by that studio, and not Ubisoft Montreal as usual.

Kotaku also reports seeing seven minutes of "target gameplay footage," which they say was produced in Assassin's Creed's engine, and thus was not pre-rendered.

In the video, the assassin climbs a tower to get a view of the city, descends, enters a carriage, and accepts a contract to kill a man. When the carriage is attacked, the assassin battles on top of the moving vehicle. The fight makes its way to a train station where the assassin ascends to the high ground, swings across the station using a grappling hook -- a new item for the series -- and takes out the target.

The source also said this will be the lone Assassin's Creed game next fall -- unlike this year which saw the release of both Assassin's Creed Unity and Assassin's Creed Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Afbeeldingslocatie: http://i70.photobucket.com/albums/i107/johnb52/IMAG2687_zpsvix5dajy.jpg

Wie kan mij zeggen hoe ik bij dit kistje kom?

Google en YouTube konden mij niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Gokje: neem het trappetje naar beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

En zet Eagle-vision aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Die trap links daarvan, die moet je waarschijnlijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Inderdaad, trapje naar beneden en dan kom je op een gegeven moment bij een hek waar onderaan wat planten hangen. Daar kun je dan onderdoor glijden. Ben er zelf ook een paar keer langsgelopen, omdat dat volgens mij het enige hek in het hele spel is waar die planten aan zitten :+.

In een van de co-op missies ligt daar ook een Sync point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Weet iemand waarom ik 98% van de Paris Stories heb en geen 100? Ik kan de laatste missie niet vinden. Zelfs niet met een Helix pack :(

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
Chevalric schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:28:
Inderdaad, trapje naar beneden en dan kom je op een gegeven moment bij een hek waar onderaan wat planten hangen. Daar kun je dan onderdoor glijden. Ben er zelf ook een paar keer langsgelopen, omdat dat volgens mij het enige hek in het hele spel is waar die planten aan zitten :+.

In een van de co-op missies ligt daar ook een Sync point.
Thanks! Dat had ik inderdaad nog niet gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hoe is de performance nu op de PS4? Loopt de framerate goed en zijn de bugs al iets minder na de verschillende updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vandaag de Nostradamus quests afgemaakt, denk je eindelijk alle fragmenten verzameld te hebben, moet je in de armour oom ook nog 3 objectives doen waarvan er 2 vrij irritant zijn.

Verder leuk pakje maar ook weer niet zo spectaculair dat het de moeite van al de quests is want zelfs met een walkthrough erbij ben je wel even bezig.

Klopt het dat je niet ingame kunt zien hoeveel uur je hebt gespeeld? zie wel dat ik op iets van 41% sync zit maar geen speeltijd... was wel benieuwd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Het is en blijft jammer dat die extra outfits niet komen met betere health zoals in de vorige games. Pakje wat je krijgt door de Nostradamus Enigma's te doen ziet er wel tof uit, beter dan die hele berg aan kleuren die je anders kan kiezen. Enige toffere KS Initiate Level 13 halen en dan als Ezio lopen.

Welke twee deuren vond je dan lastig? Ik eigenlijk alleen de laatste, met die stoom. Maar als je eenmaal de timing te pakken hebt spring je daar ook binnen no-time door heen.

Over stats: via een browser inloggen op uPlay, daar is per game te zien hoe lang je hebt gespeeld, aantal kills, et cetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Het is verdacht stil vanuit Ubisoft over een nieuw patch(4) waarmee de framedrops gefixt zouden zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
bram1984 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:36:
Hoe is de performance nu op de PS4? Loopt de framerate goed en zijn de bugs al iets minder na de verschillende updates?
Geen PS4 spelers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:09
Ik ben een PS4 speler, maar heb de game pas sinds dinsdag dus weet niet hoe het voor de patch was. Maar ik merk nog flink wat framedrops. Vooral als je binnen naar buiten rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Chaoss schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:24:
Vandaag de Nostradamus quests afgemaakt, denk je eindelijk alle fragmenten verzameld te hebben, moet je in de armour oom ook nog 3 objectives doen waarvan er 2 vrij irritant zijn.

Verder leuk pakje maar ook weer niet zo spectaculair dat het de moeite van al de quests is want zelfs met een walkthrough erbij ben je wel even bezig.

Klopt het dat je niet ingame kunt zien hoeveel uur je hebt gespeeld? zie wel dat ik op iets van 41% sync zit maar geen speeltijd... was wel benieuwd eigenlijk.
Ingame niet, nee. Maar je kunt in de Smartglass app bij achievements zien hoeveel tijd je besteed hebt. Ik zit nu op 51 uur (Sequence 11 en 12 nog te gaan, plus de nodige side missions) :X

[ Voor 4% gewijzigd door Chevalric op 04-12-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Poulske schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:31:
Ik ben een PS4 speler, maar heb de game pas sinds dinsdag dus weet niet hoe het voor de patch was. Maar ik merk nog flink wat framedrops. Vooral als je binnen naar buiten rent.
Ik vind het eigenlijk allemaal wel meevallen. GTA 5 op de PS3 werd ik letterlijk misselijk van de inkakkende FPS, met Unity heb ik nergens last van. Ik loop wel liever over de daken dan op straat tussen de mensen, dus misschien heb ik er daarom minder last van/erg in.

Unity is voor mij wel zo geslaagd dat ik Assassin's Creed: Victory wederom blind in pre-order zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:09
Ja het is zeker niet zo dat ik me er mateloos aan erger, ik vermaak me echt met Unity, en Victory komt hier ook zeker in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Chaoss schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:24:

Ik vond die 3 objectives juist het leuke aan die hele Nostradamus quest. Deed me een beetje terugdenken aan AC2 en Brotherhood. Had van mij nog wel wat moeilijker gemogen. Inderdaad het armor zelf is niet heel boeiend. Had liever die van Altair (of Ezio) gehad, maar nee dan moet je eerst die pauper app doen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Frankaro schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:02:
[...]

Ik vond die 3 objectives juist het leuke aan die hele Nostradamus quest. Deed me een beetje terugdenken aan AC2 en Brotherhood. Had van mij nog wel wat moeilijker gemogen. Inderdaad het armor zelf is niet heel boeiend. Had liever die van Altair (of Ezio) gehad, maar nee dan moet je eerst die pauper app doen. 8)7
Ezio krijg je van de Initiates website. Da's een kwestie van 1x inloggen. Als 't goed is registreert je game daarna je play style en ga je levels omhoog. De Altaïr outfit is inderdaad wel gerelateerd aan de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Hoe is het met de framerates (op de X1)? Heb de game laten liggen nadat ik Parijs kwam vanwege deze dalingen. Kan ik inmiddels genieten van een smooth gameplay? :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Mu.siQ schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:43:
Hoe is het met de framerates (op de X1)? Heb de game laten liggen nadat ik Parijs kwam vanwege deze dalingen. Kan ik inmiddels genieten van een smooth gameplay? :)
Naar mijn mening loopt het allemaal prima. Ik heb mijn One altijd op "instant-on" staan, dus ik heb zelf nooit door wanneer de game precies een update heeft ontvangen. Maar ik heb de game de laatste tijd redelijk intensief zitten spelen en ik heb geen merkbare framerate dalingen. Ook andere kleine foutjes lijken er behoorlijk uitgehaald te zijn, aangezien dat soort dingen mij de laatste tijd niet zijn opgevallen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Frankaro schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:02:
[...]

Het armor dat je met de Nostradamus puzzels krijgt is dezelfde als die van Altair maar dan in het zwart 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

janvanmil schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:01:
[...]

Het armor dat je met de Nostradamus puzzels krijgt is dezelfde als die van Altair maar dan in het zwart 8)
Het armor verschilt wel iets met die van Altaïr ze lijken inderdaad wel op elkaar.
Chevalric schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:40:
[...]
Ezio krijg je van de Initiates website. Da's een kwestie van 1x inloggen. Als 't goed is registreert je game daarna je play style en ga je levels omhoog. De Altaïr outfit is inderdaad wel gerelateerd aan de app.
Ja dat wist ik al, je moet level 13 zijn en ik ben 9 dus dat gaat echt niet snel. Wat ik vooral bedoel is dat die twee armors zijn gelocked achter een app en een website. Had daar juist sidequests voor willen doen. Maar goed het is niet het belangrijkst in Unity. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Frankaro op 04-12-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

FeaR schreef op donderdag 04 december 2014 @ 03:41:
Het is en blijft jammer dat die extra outfits niet komen met betere health zoals in de vorige games. Pakje wat je krijgt door de Nostradamus Enigma's te doen ziet er wel tof uit, beter dan die hele berg aan kleuren die je anders kan kiezen. Enige toffere KS Initiate Level 13 halen en dan als Ezio lopen.

Welke twee deuren vond je dan lastig? Ik eigenlijk alleen de laatste, met die stoom. Maar als je eenmaal de timing te pakken hebt spring je daar ook binnen no-time door heen.
die met stoom was idd frustrerend en die met de hoge palen, ze in de juiste positie draaien is een eitje, maar met het klimmen ben ik een paar keer gevallen/verkeerd gesprongen wat een paar scheld partijen opleverde :P

Wat de pakjes betreft vind ik het jusit wel handig dat ze de sepcs niet beïnvloeden, je kunt gewoon de items kopen en dragen die je wilt en die je specs bepalen, De Outfit is niet meer dan looks, zo kun je de looks aanpassen zonder dat het nadelige effect op je specs heeft.
Chevalric schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:40:
[...]

Initiates, kut systeem, website werkt de helft van de tijd niet, en de laatste keer dat ik inlogde was ik nog maar lvl1 en mijn resultaten van Black Flag waren niet eens zichtbaar.

Eerlijk gezegd vind ik de systemen die er aan de haren bij gesleept worden zoals initiates en de companion app behoorlijk irritant. Ik wil gewoon de game spelen en daarmee alles kunnen behalen/unlocken.

[ Voor 61% gewijzigd door Chaoss op 04-12-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Chaoss schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:16:
[...]

[...]

Initiates, kut systeem, website werkt de helft van de tijd niet, en de laatste keer dat ik inlogde was ik nog maar lvl1 en mijn resultaten van Black Flag waren niet eens zichtbaar.

Eerlijk gezegd vind ik de systemen die er aan de haren bij gesleept worden zoals initiates en de companion app behoorlijk irritant. Ik wil gewoon de game spelen en daarmee alles kunnen behalen/unlocken.
Initiates werkt voor mij nu vrij goed, bijna level 15 nu >:), alleen jammer dat het inderdaad zo verplicht wordt gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ik zie op acinitiates.com nu mijn profiel eindelijk en dat ik AC Unity heb gespeeld, de rest van de games zijn nog niet gelinked blijkbaar (op de initiates alpha werkte dat allemaal wel gewoon op hetzelfde uPlay account).
Nog maar wat langer wachten :P

Heb de companion app weer kunnen installeren (Windows Phone) zonder dat hij de installatie faalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik snap nog steeds geen reet van die blauwe kistjes. Ik zie er meerdere op de map en doe ook missies in de app. Ik open de app en zie dat de game synchroniseert met de app, maar wanneer ik een blauw kistje probeer te openen in de game, krijg ik een melding dat ik de app nodig heb...

Volgens mij wordt er wel na 24 uur 1 kistje geopend in de app als ik het goed begrepen heb, maar hoe open ik ze ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Monda schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 00:53:
Ik snap nog steeds geen reet van die blauwe kistjes. Ik zie er meerdere op de map en doe ook missies in de app. Ik open de app en zie dat de game synchroniseert met de app, maar wanneer ik een blauw kistje probeer te openen in de game, krijg ik een melding dat ik de app nodig heb...

Volgens mij wordt er wel na 24 uur 1 kistje geopend in de app als ik het goed begrepen heb, maar hoe open ik ze ingame?
Dat werkte dus bij mij eerst ook niet, tenzij ik de game op de console had gestart, de app opende en op dat moment een kistje unlockte doordat ik de 3 missies voltooid had. Als ik er dan heen ging, kon ik het gewoon openen, als ik in omgekeerde volgorde deed ging het spel mekkeren dat ik de app moest gebruiken :') .

Echter sinds 2 updates van de app terug (ism de XBO) heb ik er totaal geen lst meer van en kan ik de kistjes gewoon openen wanneer ik wil zodra ze missels Nomad missies unlocked zijn. Hetzelfde geld voor de missies die je unlocked.

Weet je zeker dat je de laatste versie hebt installed van de app? Ik draai het hier op Android met versie 1.0.4.12855

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Monda schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 00:53:

Workaround, beetje omslachtig, maar het werkt, Bokkie in "\[PS4/XB1] Assassin's Creed Unity"

Heeft te maken met synchronisatie die niet of slecht plaatsvind tussen app, ubisoft en console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
En ja, hoor... De App is wéér gereset bij mij. Althans... De kaart is weer volledig verborgen, maar de verschillende "nodes" zijn wel nog beschikbaar en up-to-date. Vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Chevalric schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:10:
En ja, hoor... De App is wéér gereset bij mij. Althans... De kaart is weer volledig verborgen, maar de verschillende "nodes" zijn wel nog beschikbaar en up-to-date. Vaag!
Synchen met de game verhelpt dat maar het is idd schijt irritant aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Bokkie schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 07:03:
[...]

Workaround, beetje omslachtig, maar het werkt, Bokkie in "\[PS4/XB1] Assassin's Creed Unity"

Heeft te maken met synchronisatie die niet of slecht plaatsvind tussen app, ubisoft en console
Oké dankjewel. Ik ga m even doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Notna schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:11:
[...]

Synchen met de game verhelpt dat maar het is idd schijt irritant aan het worden.
Vandaag of morgen maar even proberen dan. Ben wel blij dat m'n progress niet weg is en ik zelfs nog verder kan met de missies. Wil eigenlijk wel alle nomad missies doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Chaoss schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:16:
[...]
die met stoom was idd frustrerend en die met de hoge palen, ze in de juiste positie draaien is een eitje, maar met het klimmen ben ik een paar keer gevallen/verkeerd gesprongen wat een paar scheld partijen opleverde :P
Dat van het klimmen na de eerste vier Enigma's was ik al weer vergeten. Kon me alleen het draaien herinneren. Hoe dan ook waren ze zwaar makkelijk in vergelijking met de tombes in Assassin's Creed II. Totale duur is in Unity wel langer, maar dat is vooral omdat je de halve map door moet om de raadsels op te lossen.
Wat de pakjes betreft vind ik het jusit wel handig dat ze de sepcs niet beïnvloeden, je kunt gewoon de items kopen en dragen die je wilt en die je specs bepalen, De Outfit is niet meer dan looks, zo kun je de looks aanpassen zonder dat het nadelige effect op je specs heeft.
Iets meer HP zou ik wel wenselijk vinden als goede beloning voor het oplossen van 18 puzzels en nog eens drie ruimtes met puzzels daarna. Alleen een outfit is toch wat mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
Vaag, of ligt t aan mij?

Ben nu bij de laatste sequence, waar je iemand moet killen. (Geen spoiler hoop ik?)

Als ik de walk troughs bekijk, is het allemaal anders dan dat ik doe:

Assassin's Creed Unity - Walkthrough Part 37: Ger…: http://youtu.be/VBZv9DSK06c

Ik ben helemaal naar boven geklommen en daar stond ie, maar ik heb dus niet die scènes gehad zoals in alle walk troughs die op YT te vinden zijn. Bug?

Edit: vreemd, na die toren ging die wel verder zoals in de walktrough

[ Voor 8% gewijzigd door johnb52 op 06-12-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Nog gegadigden voor de co-op missies 2 of 4 man op de Xbox One?

mijn gamertag: sekeroglan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 23:07
Aangezien mijn PC de nieuwe Assassin's Creed (en ook andere games) niet meer (goed) kan draaien en ik geen zin meer heb om telkens te upgraden, ga ik morgen een Playstation 4 kopen. Ik, als enorme fan van de AC-serie zou daarbij graag Unity kopen, maar is dit welk de moeite waard? Is de game goed speelbaar op deze console op het moment met patch 3? Is de frame rate zó laag dat het irritant is en/of opvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 20:23
flashingst schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:55:
Aangezien mijn PC de nieuwe Assassin's Creed (en ook andere games) niet meer (goed) kan draaien en ik geen zin meer heb om telkens te upgraden, ga ik morgen een Playstation 4 kopen. Ik, als enorme fan van de AC-serie zou daarbij graag Unity kopen, maar is dit welk de moeite waard? Is de game goed speelbaar op deze console op het moment met patch 3? Is de frame rate zó laag dat het irritant is en/of opvalt?
Mij valt het in ieder geval niet op. Game speelt soepel en ik ben nog niet tegen bugs aangelopen. Het speelt zoals de vorige AC-games maar dan met een veel mooiere omgeving en veel meer volk op/in de weg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dat laatste vind ik vooral een minpunt tbh, zeker aangezien ze de 'shove' functie eruit hebben gesloopt. Door een menigte heenkomen is echte ronduit kut en enorm traag omdat je overal tegen op knalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Notna schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 06:24:
[...]

Dat werkte dus bij mij eerst ook niet, tenzij ik de game op de console had gestart, de app opende en op dat moment een kistje unlockte doordat ik de 3 missies voltooid had. Als ik er dan heen ging, kon ik het gewoon openen, als ik in omgekeerde volgorde deed ging het spel mekkeren dat ik de app moest gebruiken :') .

Echter sinds 2 updates van de app terug (ism de XBO) heb ik er totaal geen lst meer van en kan ik de kistjes gewoon openen wanneer ik wil zodra ze missels Nomad missies unlocked zijn. Hetzelfde geld voor de missies die je unlocked.

Weet je zeker dat je de laatste versie hebt installed van de app? Ik draai het hier op Android met versie 1.0.4.12855
Oke dat is wel apart... Ja zowel de app als de game zijn up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Monda schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:10:
[...]

Oke dat is wel apart... Ja zowel de app als de game zijn up to date.
Ik heb precies hetzelfde, game en app zijn up to date. Zodra ik in de app een kistje unlock en niet gesynct ben met de XO kan ik op geen mogelijk het kistje zelf meer openen, dan moet ik dat via de app doen :(. Zijn de XO en app wel gesynct op het moment ik een kistje vrijspeel dan is het geen probleem en kan ik de kistjes wel openen.

Vraag me af of dat nog steeds een bug is of by design, dat zou betekenen dat je of tactisch de laatste missies moet inplannen of 's nachts je bed uit om de app te syncen |:(. Het is iig belachelijk dat het 24 uur kost 8)7 .

edit: en het syncen werkt 8 van de 10 keer ook niet/nauwelijks.

[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 07-12-2014 11:49 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Laatst online: 02-09 15:45
Iemand zin om te cöopen? Ik heb mij een paar dagen geleden aangemeld voor de Tweakers2 club maar ben nog steeds niet aangenomen..

Psn: joyindostries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
j0ynT schreef op maandag 08 december 2014 @ 03:16:
Iemand zin om te cöopen? Ik heb mij een paar dagen geleden aangemeld voor de Tweakers2 club maar ben nog steeds niet aangenomen..

Enthousiasme alom... Ik zou van de week wel willen proberen, maar nog helemaal niet online gespeeld, dus moet alles nog ontdekken... Eerst maar eens ps+ activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Gister co-op gedaan met een kameraad van en ik vond het echt geweldig op 1 punt na..

Bij onze eerste missie krijg je subopdracht zoek Patton. Die man hadden wel al 20x gevonden (goud arendsoog) maar er gebeurde werkelijk niks. Dus wij dachten beiden verdomme we moeten iemand anders hebben. Werkelijk anderhalf uur die hele map afgezocht maar niks! Opeens ging diezelfde vent keihard rennen en was de missie gehaald. Zeer frustrerend na meer dan uur te hebben gezocht.

• janvanmil
Is er nog iemand actief in de coopmissies op de Xbone? Ik heb me aangemeld voor GOT2, maar zie maar weinig activiteit.

• j0ynT
  • Laatst online: 02-09 15:45
Monda schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:20:
[...]

Enthousiasme alom... Ik zou van de week wel willen proberen, maar nog helemaal niet online gespeeld, dus moet alles nog ontdekken... Eerst maar eens ps+ activeren.
Ik zou zeggen add me en we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

FYI:

http://assassinscreed.ubi...227&ct=tcm%3A148-76770-32

Update voor Season pass houders mbt de gratis uit te zoeken game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Notna schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:09:
FYI:

http://assassinscreed.ubi...227&ct=tcm%3A148-76770-32

Update voor Season pass houders mbt de gratis uit te zoeken game
Kan je nog steeds een season pass kopen en gebruik maken van bovenstaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
sekeroglan schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 10:00:
[...]

Nee, je moest de pas voor een bepaalde datum geactiveerd hebben. En buiten dat,de seizoenspas is niet meer te koop.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

sekeroglan schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 10:00:
[...]

Ten eerste: wat denk je zelf nou als je eerlijk bent ? ;)
Ten tweede: die vraag staat lettetlijk op de eerdergenoemde link
Ten derde: met mijn bovenbuurman dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Trouwens, voor diegen die hem nog niet hebben gekocht, hij is vandaag op PSN in de aanbieding voor 45,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:33:
Trouwens, voor diegen die hem nog niet hebben gekocht, hij is vandaag op PSN in de aanbieding voor 45,- :)
Je kunt hem ook in de ING rentepuntenwinkel halen voor 39,99. Heb je ook meteen een fysiek schijfje. Uiteraard heb je dan wel wat rentepunten nodig + een ING rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van het weekend Unity gekocht via marktplaats, spel meteen geupdate (2,8gig). Maar ik erger me toch wel een beetje aan de framedrops in de drukke gebieden. Nu is het niet gamebreaking maar wel vervelend. Ook ben ik al verscheidene bugs (vooral NPC's) tegen gekomen en is het spel 1x gecrasht.

Het spel zelf is zeker leuk, maar moet er nog wel inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 15:14
Patch 4 komt vandaag uit. Hopelijk redelijk snel. Deze zou Framerate problemen oplossen. Ik ben heel erg benieuwd of het ze gaat lukken. Hopelijk is het al een stuk beter. Moet zeggen, als je de game aan het spelen bent en je verder niks anders speelt, valt het niet meer zo op. Zodra ik The Last of Us Remastered erin deed, was het verschil nogal groot tussen 60fps stabiel en 25fps met drops.

Mocht hij uitkomen, zou iemand kunnen laten weten hoe het is? Ik lees namelijk verder niet zo veel op internet over deze update.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuhr89 schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:51:
Patch 4 komt vandaag uit. Hopelijk redelijk snel. Deze zou Framerate problemen oplossen. Ik ben heel erg benieuwd of het ze gaat lukken. Hopelijk is het al een stuk beter. Moet zeggen, als je de game aan het spelen bent en je verder niks anders speelt, valt het niet meer zo op. Zodra ik The Last of Us Remastered erin deed, was het verschil nogal groot tussen 60fps stabiel en 25fps met drops.

Mocht hij uitkomen, zou iemand kunnen laten weten hoe het is? Ik lees namelijk verder niet zo veel op internet over deze update.
Ben benieuwd, hier geven ze in ieder geval weinig info inderdaad.
Patch 4 komt 15 december

We verwachten dat Patch 4 komende maandag, 15 december 2014, beschikbaar is voor alle platformen. Deze patch pakt problemen aan als stabiliteit, prestaties, online matchmaking en verbinding (naast andere oplossingen en verbeteringen).

Voor optimale prestaties voor en na de patch, moeten PC gebruikers met AMD videokaarten controleren of de laatste drivers geïnstalleerd zijn.

-Het Live Updates Team

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Hopelijk doet die patch meer goed dan voorgaande. Ik heb namelijk het idee dat hoe meer ik AC:Unity speel hoe meer bugs ik krijg. Gisteren nog geen kwartier kunnen spelen voordat het gehele spel vast liep en er zelfs een foutcode naar Sony/Ubisoft werd verzonden. Arno deed tijdens die vijftien minuten gameplay ook helemaal niets qua actie. Als ik wilde vechten pakte ik mijn zwaard wel, maar er werden geen moves mee gedaan. Visueel dan, qua geluid waren er wel slagen en ook de vijanden gingen netjes dood. Raar potje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

FeaR schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:56:
[...]

Hopelijk doet die patch meer goed dan voorgaande. Ik heb namelijk het idee dat hoe meer ik AC:Unity speel hoe meer bugs ik krijg. Gisteren nog geen kwartier kunnen spelen voordat het gehele spel vast liep en er zelfs een foutcode naar Sony/Ubisoft werd verzonden. Arno deed tijdens die vijftien minuten gameplay ook helemaal niets qua actie. Als ik wilde vechten pakte ik mijn zwaard wel, maar er werden geen moves mee gedaan. Visueel dan, qua geluid waren er wel slagen en ook de vijanden gingen netjes dood. Raar potje...
Wij (online co-op) hadden hier ook last van, echt vervelend.

Ik ging steeds dood, maar op scherm was ik gewoon aan het vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jertyrano
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:35

Jertyrano

PSN: Jertyrano

j0ynT schreef op maandag 08 december 2014 @ 03:16:

Ik zal je zometeen dan even toevoegen iig, want ik moet op een enkele na, alle coop missies nog doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 15:14

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Wanneer komt DeadKings eigenlijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Januari, als 't goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Jertyrano schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:08:
[...]

Ik zal je zometeen dan even toevoegen iig, want ik moet op een enkele na, alle coop missies nog doen :)
Ik moet ook eens een keer coop doen, probleem is dat mijn vrouw meer AC Unity speelt dan ik. Volgende keer dat ik niet in Los Santos ben en je wel in Parijs zie zal ik je joinen ;)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jertyrano
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:35

Jertyrano

PSN: Jertyrano

Kju schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:55:
[...]

Ik moet ook eens een keer coop doen, probleem is dat mijn vrouw meer AC Unity speelt dan ik. Volgende keer dat ik niet in Los Santos ben en je wel in Parijs zie zal ik je joinen ;)
O hahah, ik zag inderdaad dat je ook Unity had. Helemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
Wat een vervelend level is die met de mist zeg!

Zeker al 50X geprobeerd.

Ik weet dat t om timing gaat, alleen soms wil mn poppetje niet springen als ik dat wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Wat een vermakelijke game is dit zeg! Zit nu in sequence 9 (daarna kan ik eindelijk die kistjes openen van niv 3) en tot nu toe heb ik alle missies op 100%. Er zitten er wel een paar pittige bij :-)

Ik heb juist 1 probleempje: om die trophy te unlocken waar je in het café theatre een toneelstuk moet bekijken, wil het maar niet lukken, zelfs niet als ik meerdere stukken na elkaar bekijk. (Er speelt zich wel degelijk een soort animatie af waar Arno met zijn armen gekruist staat te kijken). Op het internet kan ik ook niet echt een oplossing vinden?
Iemand van jullie een idee? Of mss lukt het wel wanneer patch 4 wordt uitgebracht.

Co-op missies moet ik nog allemaal doen, zit ook in de Tweakers2-club, dus als er 's avonds iemand zin heeft? (wel na 22u30) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Update op de PS4 is nu live lijkt het; en wel te verstaan 1 van 6,5GB(!) groot.
Lijkt erop dat ze niet hebben stilgezeten en nu toch wel met een behoorlijk grote patch komen, eens kijken of die het een en ander gaat oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:16
@Maditude: dat is inderdaad de animatie die nodig is.
Ik zou zeggen ga voor het podium staan en even een uurtje iets anders doen ;
De unlock tijd schijnt per persoon nogal te verschillen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
@maditude
Helemaal vooraan gaan staan, dan gaat ie over in een bepaalde houding en vrij snel daarna unlockt de trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
@dvdkiwi: Bedankt voor je reactie. Vanavond dan maar eventjes proberen. Ik had op internet wel gelezen dat je naar het café theatre moet gaan overdag. Gisteren was ik daar overdag en heb ik daar 10min gewacht maar er begon zelfs niet 1 toneelstuk 8)7 . Zeer raar soms.
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste