Ja

Niet per se mensen die AC aan het spelen zijn, ze zijn online op psn.
Nu ik Unity wel zo'n beetje uit heb, kan ik eens rustig terugkijken op de game;
De game in het algemeen:
Het voelde weer als een oldskool AC game, met wederom een fantastische setting
(wellicht dat een 17e eeuws Londen dit kan overtreffen).
Zoveel leven op straat (soms wellicht wat té veel), overal mensen die met vanalles bezig zijn.
De verhaalmissies zijn er relatief weinig deze keer; 12 sequenties van elk 2 of 3 missies. Daar ben je redelijk snel doorheen.
De hoeveelheid overige content in de game daarentegen..... wow. Hoe ze het allemaal in één stad hebben gekregen weet ik niet, maar ze hebben het gedaan. Met genoeg variatie. Misschien teveel kistjes maar dat is persoonlijk.
Maar natuurlijk was niet alles top.
Mijn pro's en cons:
Pro's:
-Het gecontroleerd dalen. Beste toevoeging! Het freerunnen overall hebben ze een stukje beter gemaakt.
-De stad in al haar pracht en praal. Onovertroffen.
-Redelijk representatieve multiplayer eruit, leuke co-op missies erin. I like!
-De "tegenwoordige tijd" missies. Ik vond ze dit keer erg leuk. Zelfde als de vrijgespeelde Helix rifts.
-Het veschtsysteem. Lekker simpel deze keer, al mis ik wel wat oude moves.
Cons:
-Connectieproblemen. Leuk dat je je ps4 in dmz kan zetten (waarom is dat nodig?? iedere ander game werkt gewoon), maar zelfs dat is geen garantie dat je online komt.
-Geen hidden blade in combat. Was ultra handig bij bv rookbomgebruik.
-Lockpicks. 100+ rode kistjes + een heleboel gesloten deuren. Te veel; ik kan geen lockpick balkje meer zien.
-(Framedrops). Tussen haakjes, want na dag 1 heb ik ze niet echt meer gezien.
-Per se een app/tablet nodig voor 100% sync. Er staat content op de map die je enkel kan bemachtigen als je de app hebt. Ik hou niet van dat soort verplichtingen.
-De hoeveelheid schietende tegenstanders waarvan je niet in de gaten hebt dat ze op je schieten.
-Je kan met 34,000,000F rondlopen, maar het kistje is vol bij 43,000F. Grote portemonnee heeft Arno bij...
Maar overall zeer zeker geen slechte game. Ik denk samen met Black Flag en Brotherhood mijn favo AC game.
Hij was hier, buiten de eerste dag (vooral het stukje in het begin waar je met het medaillon in de kerk rondklom), zeer goed speelbaar. Offline dan, online is vaak nog een drama.
Goed dat ze zoveel patchen nu, maar dan denk ik had 'm een maand uitgesteld en de reviews waren vele malen beter geweest.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"