[PS4/XB1] Assassin's Creed Unity

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Rossi46 schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:43:
[...]

Huh? Hoezo dat dan? Om het gebrek aan frame rates te compenseren? :+

Ik bedoel dus niet als je opgehouden wordt door publiek dat in de weg staat, maar puur als het in de directe omgeven drukker wordt.
Daar hebben wij het ook over :P. Op de grote pleinen loop je in de buurt van mensen gewoon langzamer, of ze nu in de weg staan of niet. Zelfs de animatie is anders dus het kan niet de framerate zelf zijn ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 23-11-2014 17:51 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 23:41
Notna schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:50:
[...]

Daar hebben wij het ook over :P. Op de grote pleinen loop je in de buurt van mensen gewoon langzamer, of ze nu in de weg staan of niet. Zelfs de animatie is anders dus het kan niet de framerate zelf zijn ;)
Ben ik dan te sceptisch als ik denk dat deze "gameplay feature" ingebouwd lijkt te zijn om het gebrek aan frame rates in dergelijke situaties te maskeren?

Nou goed, ik zal er de komende week eens op letten dan. Misschien valt het dan toch mee ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:12
Co-op en heists klaar :)
Enkel nog de Nostradamus Enigma's.
97% sync overall nu :P
Beetje laggy co-op, maar wel vermakelijk.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 25-09 15:11
Dat heb je snel gedaan!

Hoeveel uur bezig geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Volgens de Uplay site 67 uur; waarvan een uur of 8 "standby", puur om kistje elk uur leeg te halen.

Ik las trouwens dat iedere Enigma een woord in hoofdletters bevat, en dat dat woord wijst naar een entry uit de "locations" database. Zo zou je, als je de complete database hebt gevuld, via de database elk gebouw waar een symbool op staat moeten vinden.
Ik ga er van de week eens mee aan de slag :)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 23-11-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
edit

[ Voor 98% gewijzigd door Ferio op 23-11-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Hoe spelen jullie eigenlijk de game?

Ik merk dat ik weer helemaal verzijld raak in alle side missies, waardoor ik de draad snel kwijt raak in het verhaal. Ik kan ook enkel de missies van het verhaal spelen, maar dan kan ik mijn personage niet genoeg ontwikkelen omdat ik niet genoeg "credits" verdien.

Hoe pakken jullie dat aan? Oh, belangrijk detail, ik kan (en wil) niet 24/7 gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
Ik heb al die social clubs gekocht en van die bij jouw huis alle missies gedaan.

Levert bijna 20.000 op per uur.

En op weg naar de missies doe ik alle kistjes en side missies.

Maar heb nog niet genoeg geld om alle gear op max te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
5 sterren co-op missies leveren ook nog wel eens Master of Legendary gear op ;)
En zo heel lastig zijn ze niet.

Maar inderdaad, ik doe ook veel side dingetjes tussendoor waardoor ik het verhaal "vergeet".
Heb ik bij ontzettend veel games trouwens, straks bij Far Cry zal dat niet anders zijn ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Superkiwi op 23-11-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 13:01
Platinum binnen :) erg leuke game. Had wel vrij veel last van pop-up en dat npc's, wanneer ik er dichtbij kwam, opeens andere kleding aan hadden. Daar heb ik mij niet al te erg aan gestoord, het deed me denken aan de dagen toen ik AC II op een laptopje speelde. :p

Moet zeggen dat het Palais du Luxembourg van binnen er prachtig uit zag. Sowieso was er erg veel aandacht besteed aan de interieurs. Wat ik wel jammer vond was dat niet alle ondergrondse tunnels in elkaar overliepen. Voor zover ik weet is dat bij de huidige situatie van de catacomben in Parijs wel zo. Ach, nu maar wachten op de DLC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
dvdkiwi schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:49:
5 sterren co-op missies leveren ook nog wel eens Master of Legendary gear op ;)
En zo heel lastig zijn ze niet.

Maar inderdaad, ik doe ook veel side dingetjes tussendoor waardoor ik het verhaal "vergeet".
Heb ik bij ontzettend veel games trouwens, straks bij Far Cry zal dat niet anders zijn ;)
Zo leverde sequence 9 deel 2 een legendary hoofddoekje op, waarvan ik dus voor die missie er eentje had gekocht...

Ach is eerste AC voor mij, dus ik stoor me niet echt aan die extra 'features'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

dvdkiwi schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:31:
Co-op en heists klaar :)
Enkel nog de Nostradamus Enigma's.
97% sync overall nu :P
Beetje laggy co-op, maar wel vermakelijk.
Zozo, knap zeg, poeh poeh...

*ziet de toegevoegde waarde van mededelingen over iemands voortgang in game niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

johnb52 schreef op zondag 23 november 2014 @ 22:38:
[...]

Zo leverde sequence 9 deel 2 een legendary hoofddoekje op, waarvan ik dus voor die missie er eentje had gekocht...

Ach is eerste AC voor mij, dus ik stoor me niet echt aan die extra 'features'
Verschillende stats he dus op zich kan je varieren, hoewel ik wel vind dat de verschillen eigenlijk niet zo veel effect hebben op de gameplay als dat ik zou willen.

Ik merk er iig niet zo heel veel van behalve de extra equipment die ik mee kan nemen dmv van bepaald gear.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Rossi46 schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:13:
Hoe spelen jullie eigenlijk de game?

Ik merk dat ik weer helemaal verzijld raak in alle side missies, waardoor ik de draad snel kwijt raak in het verhaal. Ik kan ook enkel de missies van het verhaal spelen, maar dan kan ik mijn personage niet genoeg ontwikkelen omdat ik niet genoeg "credits" verdien.

Hoe pakken jullie dat aan? Oh, belangrijk detail, ik kan (en wil) niet 24/7 gamen ;)
Ik heb me vnl. gericht op de dingen die ik wilde doen. Voor mij is dat in eerste instantie het verhaal, daarnaast vond ik het opknappen van het Cafe ook leuk om te doen. In het begin heb ik ook veel torens vrij gespeeld om zo snel te kunnen reizen tussen gebieden door.

Kistjes enzo heb ik alleen opgepakt als ik daar zin in had, Co-op heb ik ook gedaan op de momenten dat ik daar zin in had en de overige dingen heb ik eigenlijk vrijwel links laten liggen.

Ik ga ook niet voor de 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
Hoe liberate je de gebieden?

Volgens Google moet. je. dan de social clubs spelen, maar sommige gebieden hebben geen social club.

Ik kan zo snel niet ontdekken wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:24

fdisk

XBL: fd1sk

johnb52 schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:28:
Hoe liberate je de gebieden?

Volgens Google moet. je. dan de social clubs spelen, maar sommige gebieden hebben geen social club.

Ik kan zo snel niet ontdekken wat je moet doen.
In de torens klimmen en synchronizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
Ja maar dat heb ik overal gedaan, alleen dan is dat gebied niet liberated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Die social clubs bestaan meerdere gebieden, dus als je alle missies voor alle social clubs gedaan hebt is de hele map liberated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 22:04
xelfer schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:09:
[...]

Ik heb me vnl. gericht op de dingen die ik wilde doen. Voor mij is dat in eerste instantie het verhaal, daarnaast vond ik het opknappen van het Cafe ook leuk om te doen. In het begin heb ik ook veel torens vrij gespeeld om zo snel te kunnen reizen tussen gebieden door.

Kistjes enzo heb ik alleen opgepakt als ik daar zin in had, Co-op heb ik ook gedaan op de momenten dat ik daar zin in had en de overige dingen heb ik eigenlijk vrijwel links laten liggen.

Ik ga ook niet voor de 100%.
Over snel reizen gesproken, ik vind de laadtijden soms echt belachelijk lang. Dacht dat het spel automatisch op de HD geïnstalleerd werd (is een SSD toch?), al hoor ik de DVD af en toe nog wel draaien.

Meer mensen die last hebben van die laadtijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Punt is dat iedere keer als je fast travel gebruikt, de hele map opnieuw wordt ingeladen, dat is de reden dat het zo lang duurt.

Loop maar eens een parcour van de ene kant naar de andere kant, afgezien van de drop in van wat mobs heb je nergens laadtijden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
Ja bij mij duurt t ook lang.

Maar Xbox is geen SSD volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
johnb52 schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:56:
Ja bij mij duurt t ook lang.

Maar Xbox is geen SSD volgens mij.
Zowel Xbox One als PS4 zijn allebei 5400rpm HDD's. Die van de Xbox One kun je uitbreiden door er een externe schijf aan te hangen en ook daadwerkelijk snellere laattijden creëren door voor 7200rpm exemplaar te gaan. Bij de PS4 kun je enkel de HDD vervangen, er is (nog?) geen ondersteuning voor externe schijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
en toch blijf ik die gaten in de tijd maar storend vinden. Haalt je toch uit het verhaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Bokkie schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:24:
Punt is dat iedere keer als je fast travel gebruikt, de hele map opnieuw wordt ingeladen, dat is de reden dat het zo lang duurt.

Loop maar eens een parcour van de ene kant naar de andere kant, afgezien van de drop in van wat mobs heb je nergens laadtijden oid.
Daarom gebruik ik nooit fast travel in AC games tenzij het echt helemaal aan het andere eind van de map is en ik geen zin heb om te lopen. (Meestal als ik side missies/collectibles aan het ruimen ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

sanderander schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:22:
[...]
*ziet de toegevoegde waarde van mededelingen over iemands voortgang in game niet zo...
Toegegeven, op deze manier hoeft het van mij ook niet zo. Voegt niet direct iets toe aan het topic.

Ik was aan het begin nog behoorlijk positief over de game qua bugs maar nu worden sommige toch wel irritant. Zo krijg ik de Thropie voor naar een play kijken in Café Théâtre maar niet unlocked. En zojuist voor de tweede keer dat ik een missie aanvaard maar dat er op de map niets wordt getriggerd van een target of locatie. Via YouTube kom ik dan uiteindelijk wel op de plek van bestemming, maar of er dan mannetjes zijn om om te leggen is dan weer een tweede. Eerste keer kon ik de missie namelijk wel spelen, tweede keer was het gehele "veld" leeg...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
sanderander schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:22:
[...]
Zozo, knap zeg, poeh poeh...
Ik de meerwaarde van dit soort posts ook niet zo :+
Maar ik zal het proberen achterwege te laten ;)

Co-op bij jullie ook zo laggy?
Gisteren zat ik met 4 vrienden in een missie, roept er een dat ie doodgaat terwijl er geen vijand in de buurt was.
Ik sta vlakbij en ik zie zeker 9 vijanden om hem heen staan. Maar die zag hij op zijn scherm dus niet :?

Ook gehad dat ik, zodra de co-op missie startte, van het dak sprong en in de lucht bleef hangen.
Heel de co-op missie niks meer kunnen doen :/

[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 24-11-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
FeaR schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:40:
[...]

Toegegeven, op deze manier hoeft het van mij ook niet zo. Voegt niet direct iets toe aan het topic.

Ik was aan het begin nog behoorlijk positief over de game qua bugs maar nu worden sommige toch wel irritant. Zo krijg ik de Thropie voor naar een play kijken in Café Théâtre maar niet unlocked. En zojuist voor de tweede keer dat ik een missie aanvaard maar dat er op de map niets wordt getriggerd van een target of locatie. Via YouTube kom ik dan uiteindelijk wel op de plek van bestemming, maar of er dan mannetjes zijn om om te leggen is dan weer een tweede. Eerste keer kon ik de missie namelijk wel spelen, tweede keer was het gehele "veld" leeg...
Bij mij werkte die trophy voor een play kijken in Café Theatre eerst ook niet, totdat ik een hoek ging staan. Dan neemt Arno een animatie aan waarbij ie rustig aan het kijken is. Zou dat het kunnen zijn? Ik ging toen aan de rechterkant staan, nog wel in het 'verlaagd' gedeelte, vlak tussen een lange tafel en een tafel aan de zijkant in, als ik mij het goed herinner. Dat van die missie zonder waypoint is dan wel erg irritant. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

dvdkiwi schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:23:
Volgens de Uplay site 67 uur; waarvan een uur of 8 "standby", puur om kistje elk uur leeg te halen.
Damn! Gisteren voor de grap gekeken en ik heb er nog geen 19 uur inzitten! Maar dit voelt wel als een game die ik uit wil spelen zover ik kan. Net als Broterhood wordt dit dan wellicht een Platinum Trophy met 60+ uur gameplay. Ik was echt wel weer toe aan een goede Assassin's Creed game na de vorige twee delen.
Martell schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:00:
[...]
Bij mij werkte die trophy voor een play kijken in Café Theatre eerst ook niet, totdat ik een hoek ging staan. Dan neemt Arno een animatie aan waarbij ie rustig aan het kijken is. Zou dat het kunnen zijn? Ik ging toen aan de rechterkant staan, nog wel in het 'verlaagd' gedeelte, vlak tussen een lange tafel en een tafel aan de zijkant in, als ik mij het goed herinner.
Zowel aan de bar links als in het verlaagde deel rechts neemt Arno een kijkende pose aan, maar tot gisterenavond kreeg ik de Trophy niet. Gisteren dus maar weer eens Arno voor het podium gezet, controller op tafel en wat huishoudelijke taken gaan doen. Bij terugkomst had ik de Trophy wel terwijl ik effectief niets anders heb gedaan dan voorheen.
Dat van die missie zonder waypoint is dan wel erg irritant. 8)7
Het wordt er soms wel makkelijker op. Gisteren weer eentje, moest ik een bepaald persoon omleggen. Persoon kwam wel op de kaart te staan en binnen een rood gebied. Dus ik dat gebied in, loopt alleen mijn target rond. Verder geen guards of wat dan ook. Makkelijkste Livres ooit :P

[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 25-11-2014 06:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dongilles
  • Laatst online: 26-03 20:20
Nu 9 uur in Unity zitten(PS4) en ik moet zeggen ik vind het echt tof, geen last van bugs of framerate drops. Ik vind het wel irritant dat er zo veel extra's zijn toegevoegd dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie en echt moet zoeken wat hier dan weer mee moet. Dingen wat ik nu nog niet weet:

Gele kistjes: Hoe unlock ik deze?
Co-op: Ik heb geen vrienden met een PS4 maar ik heb 1 missie alleen gespeeld en 1 missie met vreemden maar een andere missie kon ik niet alleen of met onbekende spelen, waar ligt dit aan?
Social clubs: Is het nodig om een club op te richten voor de Platina trophy?
Hidden blade: Is het mogelijk om, net als in de vorige delen, alleen met je hidden blade te vechten en blocken?
Legend: Links bovenin staat mijn gebruikersnaam en daarnaast staat legend of legenday (boven de healthbar) wat wordt hiermee bedoeld?
currency: er zijn 3 soorten currency, Ingame geld, geld om mee te hacken maar waarvoor is de 3de?

Verder heb ik de special edition gekocht met een DLC code, deze heb ik nog niet geactiveerd, wanneer moet ik deze extra missies activeren? voor, tijdens of na de main campain?

Buiten deze vragen heeft Unity ook grote stappen vooruit gezet zoals, Parijs ziet er geweldig en levendig uit en omlaag gaan is eindelijk op een normale manier mogelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door dongilles op 25-11-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dvdkiwi schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:07:
[...]

Ik de meerwaarde van dit soort posts ook niet zo :+
Maar ik zal het proberen achterwege te laten ;)

Co-op bij jullie ook zo laggy?
Gisteren zat ik met 4 vrienden in een missie, roept er een dat ie doodgaat terwijl er geen vijand in de buurt was.
Ik sta vlakbij en ik zie zeker 9 vijanden om hem heen staan. Maar die zag hij op zijn scherm dus niet :?

Ook gehad dat ik, zodra de co-op missie startte, van het dak sprong en in de lucht bleef hangen.
Heel de co-op missie niks meer kunnen doen :/
Had ik gisteren ook, geen enkele missie zonder 'hangende' tegenstanders of random verschijnende/verdwijnende spelers, tot 2x toe zie ik op de map iemand naast mij, maar persoon staat gewoon aan andere kant van rode gebied dingen af te maken.

Geen idee of het door de host komt of buggy code, maar maakt het aardig onspeelbaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
dongilles schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:54:
Gele kistjes: Hoe unlock ik deze?
Via AC Initiates; hoe hoger je level hoe meer je kan openen. (je kan je huidige level via het menu bekijken. Hoe meer AC games je hebt gespeeld en hoever je deze hebt gespeeld bepalen je level.)
Co-op: Ik heb geen vrienden met een PS4 maar ik heb 1 missie alleen gespeeld en 1 missie met vreemden maar een andere missie kon ik niet alleen of met onbekende spelen, waar ligt dit aan?
Waarschijnlijk connectieproblemen. Je rang was ook Legend?
Social clubs: Is het nodig om een club op te richten voor de Platina trophy?
Nee.
Hidden blade: Is het mogelijk om, net als in de vorige delen, alleen met je hidden blade te vechten en blocken?
Nee. Je kan er enkel mee assassinaten, in low profile.
Legend: Links bovenin staat mijn gebruikersnaam en daarnaast staat legend of legenday (boven de healthbar) wat wordt hiermee bedoeld?
Dat is je huidige online rang. Als je geen connectie met de servers hebt staat er vaak Legend en kan je dus niet co-op spelen.
currency: er zijn 3 soorten currency, Ingame geld, geld om mee te hacken maar waarvoor is de 3de?
-Ingame geld zijn Francs (F). Daar koop je gear/wapens/consumables en clubs mee.
-Hack punten zijn Helix points.
Dan heb je nog:
-Sync points. Die krijg je als je storymissies afrondt of je vindt ze in co-op missies. Je gebruikt ze om je skills te unlocken.
-Creed points. Die krijg je door bepaalde acties uit te voeren (bv een kill, veilige daling enz).
Je gebruikt ze om je wapens en equipment mee te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik heb continue van die popups over accinitiates.com op de xbox one. Soms gaat dit wel 10-15 min door. Kan ik hiervan af komen? Naar die website gaan helpt helaas niks en google kan mij ook niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
In de settings de pop-ups uitzetten?
Ik weet welke pop-ups he bedoelt.
Bij mij duurde dat enkele minuutjes, daarna was het weer over ;)

*nu ik de storymode uit heb lijken de Parijzenaren er steeds meer een zootje van te maken :P

[ Voor 73% gewijzigd door Superkiwi op 25-11-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Ben erg benieuwd naar die framerate fixes, de rest heb ik eigenlijk geen last van. Ik zie geen pop-in van charracters etc. De framedrops lijken echter alleen maar erger te worden....

/edit: net wel even de database gerebuild, lijkt te werken.

[ Voor 6% gewijzigd door Niekjuh op 26-11-2014 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gisteravond ook een blunder, was de hele avond met ACU bezig en ik had het gevoeld at het vechten wat lastig ging, Keek ik na 3 uur spelen bij mijn gear had ik de vorige per ongeluk het zwaard waar je mee begint geselecteerd. :F Ik de daikitana geselecteerd en ja hoor kon de lvl 1-3 vijanden weer gemakkelijk neer maaien. :+

Ben benieuwd wat patch 3 gaat brengen, spel is nu speelbaar maar minder glitches en betere FPS is altijd mooi natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 26-11-2014 07:22 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Niekjuh schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 23:29:
[...]

Ben erg benieuwd naar die framerate fixes, de rest heb ik eigenlijk geen last van. Ik zie geen pop-in van charracters etc. De framedrops lijken echter alleen maar erger te worden....

/edit: net wel even de database gerebuild, lijkt te werken.
Framedrops heb ik eigenlijk niet zoveel. laatste tijd meer last van pop-in. En dat ik indoor vaak achter objecten blijf hangen. Ben je met een missie bezig, sneak je heerlijk rond, blijf je achter een stoel hangen of de cover werkt voor geen meter. Resultaat: ontdekt en de missie al hakkend behalen. Beetje saai en simpel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gisteren weer de bekende connectie issues en de bijhorende "Legend" rang.
Hier zie ik niets over in de patchnotes staan.
Ontzettend toffe game hoor, maar waarom kunnen ze zoiets niet gewoon fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Hier de patchnotes voor patch 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Tot en met gisteren heb ik 34 uur gespendeerd aan dit spel en ik ben er nog steeds niet doorheen... Ben nu in Sequence 9 en heb ook nog een aantal murder mysteries, paris stories, rifts en enigmas te doen. En dan nog kistjes en cockades verzamelen... Kan denk ik nog wel zeker 20 uur vooruit en ik heb er nog steeds plezier mee (al zijn de collectibles wel wat vermoeiend).

AC:U is een beetje als een vriendin: je kunt je er prima mee vermaken, zolang je bereid bent om de kleine irritaties te negeren :+.

Ik heb nog steeds niet online gespeeld. Als je die assassins van anderen in je basis hebt staan, zijn dat dan mensen die ook gewoon aan het spelen zijn, of willen die specifiek online spelen? Wil niet zomaar iemand uitnodigen, terwijl die liever met de SP bezig is.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Die acinitiates website doet het nog steeds niet lekker.
Wanneer ik inlog gaat hij synchronizen, dan ben ik volgens de bovenste balk ingelogd, maar in het midden staat de log in / create account button 8)7
Als ik bovenin op mijn profiel naam klik zie ik wel mijn profiel maar zonder enige data (behalve profiel naam).

Meer mensen bij wie de website nog steeds niet lekker werkt?

[ Voor 9% gewijzigd door Ereaser op 26-11-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik krijg gewoon een "connection failed" melding als ik wil inloggen. Dus nee, hij werkt nog steeds niet lekker.
Kwam in de app er trouwens wel achter dat als ik de tutorial missie doorloop, ik daarna weer gewoon assassins kan kopen. Mijn hele map is wel unlocked, dus ik hoef niet per se de missies over te doen die ik al gedaan had. Kan dus verder met de missies waar ik de kistjes nog niet van had. Kan ik in ieder geval in de game alles ophalen.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:53
Die initiates website geeft bij mij helemaal niets aan ook. Ik heb alle AC games gespeeld, maar er staat er geen enkele tussen. Hoop volgende maand een PS4 te kopen met ACU en wilde alvast kijken of ik vooraf wat progress kon maken voor de game. Vervelende is dat de app niet wil downloaden (de game data bij de eerste opstart) op mijn BlackBerry en dat de website ook nog niet echt werkt.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
YdieresiS schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:19:
Die initiates website geeft bij mij helemaal niets aan ook. Ik heb alle AC games gespeeld, maar er staat er geen enkele tussen. Hoop volgende maand een PS4 te kopen met ACU en wilde alvast kijken of ik vooraf wat progress kon maken voor de game. Vervelende is dat de app niet wil downloaden (de game data bij de eerste opstart) op mijn BlackBerry en dat de website ook nog niet echt werkt.
Ah ik ben dus niet de enige! Heb verder ook alle AC games gespeeld en in de alpha van initiates heb ik ook wat missies gedaan (vraag me af of de AC3/AC4 missies nog terug komen).
Ik heb Windows Phone en sinds de laatste update wilde hij niet meer updaten, toen heb ik hem verwijdert en nu wil hij niet meer installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 20:29
johnb52 schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:51:
Ja maar dat heb ik overal gedaan, alleen dan is dat gebied niet liberated
Per district (= 3 gebieden) is een Social Club te renoveren. Als je deze renoveert, verschijnen er drie missies bij de club. Elke missie bevrijd (liberate) een van de gebieden van dat district.

Om maximum inkomen te genereren moet je je Cafe volledig renoveren en alle Social Clubs. De missies zorgen niet voor meer inkomen, maar zijn er dus om de gebieden te liberaten.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Chevalric schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:21:
Als je die assassins van anderen in je basis hebt staan, zijn dat dan mensen die ook gewoon aan het spelen zijn..........
Ja ;)
Niet per se mensen die AC aan het spelen zijn, ze zijn online op psn.

Nu ik Unity wel zo'n beetje uit heb, kan ik eens rustig terugkijken op de game;
De game in het algemeen:
Het voelde weer als een oldskool AC game, met wederom een fantastische setting (wellicht dat een 17e eeuws Londen dit kan overtreffen).
Zoveel leven op straat (soms wellicht wat té veel), overal mensen die met vanalles bezig zijn.
De verhaalmissies zijn er relatief weinig deze keer; 12 sequenties van elk 2 of 3 missies. Daar ben je redelijk snel doorheen.
De hoeveelheid overige content in de game daarentegen..... wow. Hoe ze het allemaal in één stad hebben gekregen weet ik niet, maar ze hebben het gedaan. Met genoeg variatie. Misschien teveel kistjes maar dat is persoonlijk.

Maar natuurlijk was niet alles top.
Mijn pro's en cons:

Pro's:
-Het gecontroleerd dalen. Beste toevoeging! Het freerunnen overall hebben ze een stukje beter gemaakt.
-De stad in al haar pracht en praal. Onovertroffen.
-Redelijk representatieve multiplayer eruit, leuke co-op missies erin. I like!
-De "tegenwoordige tijd" missies. Ik vond ze dit keer erg leuk. Zelfde als de vrijgespeelde Helix rifts.
-Het veschtsysteem. Lekker simpel deze keer, al mis ik wel wat oude moves.

Cons:
-Connectieproblemen. Leuk dat je je ps4 in dmz kan zetten (waarom is dat nodig?? iedere ander game werkt gewoon), maar zelfs dat is geen garantie dat je online komt.
-Geen hidden blade in combat. Was ultra handig bij bv rookbomgebruik.
-Lockpicks. 100+ rode kistjes + een heleboel gesloten deuren. Te veel; ik kan geen lockpick balkje meer zien.
-(Framedrops). Tussen haakjes, want na dag 1 heb ik ze niet echt meer gezien.
-Per se een app/tablet nodig voor 100% sync. Er staat content op de map die je enkel kan bemachtigen als je de app hebt. Ik hou niet van dat soort verplichtingen.
-De hoeveelheid schietende tegenstanders waarvan je niet in de gaten hebt dat ze op je schieten.
-Je kan met 34,000,000F rondlopen, maar het kistje is vol bij 43,000F. Grote portemonnee heeft Arno bij...

Maar overall zeer zeker geen slechte game. Ik denk samen met Black Flag en Brotherhood mijn favo AC game.
Hij was hier, buiten de eerste dag (vooral het stukje in het begin waar je met het medaillon in de kerk rondklom), zeer goed speelbaar. Offline dan, online is vaak nog een drama.
Goed dat ze zoveel patchen nu, maar dan denk ik had 'm een maand uitgesteld en de reviews waren vele malen beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Patch rolt vandaag uit voor PS4 / XB1 :)

http://assassinscreed.ubi...97-16&ct=tcm:148-76770-32
Stability and Performance

Fixed numerous random crashes in Campaign and Co-op modes
Fixed specific framerate drops
Improved task scheduling
Tweaked performance for Reach High Points (Synchronization)

Gameplay (Navigation, Fight and Stealth)

Fixed various navigation issues where players could get stuck
Fixed various haystack issues
Fixed various cover issues
Fixed various camera issues
Fixed various animation issues
Fixed various Booster issues

AI & Crowd

Fixed various animation issues
Fixed various detection issues
Fixed various crowd station issues (bonfires)

Matchmaking, Connectivity and Replication

Fixed various matchmaking issues
Fixed various host migration issues (hand-off occurs more smoothly)
Fixed join-in-progress issues
Fixed various replication issues between host and clients
Fixed various issues in the My Club menu

Menus and HUD

Fixed various menu issues and pop-up overlap issues
Fixed Mission objective & updating issues
Fixed issues in customization menu
Fixed some localization inconsistencies in menus
Fixed some issues in the credits

Mission Tweaks (Campaign, Co-op and Side Content)

Fixed various low-repro walkthrough breaks
Fixed various NPC navigation issues
Fixed inconsistencies in some missions

World and 3D

Adjusted various collisions and navigation mesh issues

Progression and Difficulty

Adjusted various Community Event rewards
Bovendien zijn ze al bezig met patch 4... lol.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
dvdkiwi schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:53:
[...]

-Per se een app/tablet nodig voor 100% sync. Er staat content op de map die je enkel kan bemachtigen als je de app hebt. Ik hou niet van dat soort verplichtingen.
Helemaal met je eens over de pro en cons, kiwi..

De companion app is zowieso wel ook weer wat: een machtige 488 Mb voor een app op je telefoon/tablet die het ding wakker houd en je accu dus goed kan leegtrekken. Bovendien werkt ook dit niet naar behoren.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Kan het zelf op het moment even niet checken, maar weet iemand of de DLC Dead Kings al gespeeld kan worden? Zie net in m'n trophylist dat er een extra lijstje is toegevoegd. Zou wel erg vlot zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:10
Iedereen met de game krijgt de dlc gratis ten compensatie. De dlc moet nog wel uitkomen. Zodra hij beschikbaar is, kun je hem spelen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Yup en season pass bezitters mogen een gratis Ubi game uitkiezen aangezien die de DLC hoe dan ook al krijgen (staat op de NL FB pagina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Kuhr89 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:08:
Iedereen met de game krijgt de dlc gratis ten compensatie. De dlc moet nog wel uitkomen. Zodra hij beschikbaar is, kun je hem spelen.
Zie het nu net op de FP staan. Toch netjes hoe ze het nu oplossen. Had zelf de Season Pass al gekocht, nu maar eens overwegen welke game ik daarvoor ga inwisselen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
De update is inmiddels uitgerold voor xbox one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Holy freaking shit!
Update gedownload en ik kan zonder problemen online :*)
Dus als er nog mensen sync points zoeken, laat maar weten,
ik weet ze te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 10:10
Mensen met ps4 die verbetering merken in fps?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Net mail van ubisoft ontvangen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B3ZBp_5CYAA_lfs.jpg

[ Voor 74% gewijzigd door Paulus07 op 26-11-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Is deze game überhaupt fatsoenlijk uit te spelen zonder apps, initiates, uPlay lidmaatschappen, social clubs e.d.? Wil 'm nog steeds een keer halen, maar als ik het topic zo doorlees, heb je maar toegang tot de helft van de content als je niet deelneemt aan allerlei randzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zonder companion app en initiates mis je 4 low level armor pieces die je niet kan halen maar waar je toch geen ene reet mee zou doen, 1 wapen welke utterly crap is en een paar outfits die puur cosmetisch zijn,

Dus nee je hebt geen toegang tot maar de helft van de content.

Enige punt waar ik mensen gelijk in geef is dat je gaan 100% kan halen ivm kistjes en de genoemde gear.

Dus niet zo ovedrijven en haal gewoon het spel, als het je daadwerkelijk om de game gaat mis je geen ene reet aan content als je geen zin hebt om mee te doen aan de randzooi zoals je het noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
99% completion, zonder app.
Valt reuze mee dus ;)
Het enige is dat je een aantal (stuk of 20?) blauwe kistjes zonder app niet kan openmaken en je in 3 side missies geen artifacts vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Ik heb me aangemeld voor Tweakers2 op de PS4, hopelijk zo wat coop proberen, want coop is al 2 weken no-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Flinke update trouwens, benieuwd hoeveel Gb patch4 gaat worden, netjes dat we 1 uitbreiding gratis krijgen maar imho is dat ook wel het minste bij zo'n launch :P

Ik had vanavond ook voor het eerst enigszins een sync met initiates, ben nu lvl2 maar heel mijn score van Black Flag ziet hij niet, kreeg nu wel de melding dat er blijkbaar een aantal initiate kistjes unlocked zijn? beetje jammer dat ik dan weer nergens kan zijn WELKE gele kistjes dan unlocked zijn? :(

Gisteravond voor het eerst 1 missie online gedaan, ging redelijk maar wel veel te veel lag. Merk wel dat het idee op zich leuk is. Maar hoe kan ik nu gemakkelijk met andere lui van de tweakers club die coöp. missies doen?

Verder een uurtje gespeeld na de patch kheb wel het idee dat een aantal free running dingen wat soepeler gaan maar dat kan ook placebo zijn :P

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 26-11-2014 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Chaoss schreef op woensdag 26 november 2014 @ 23:36:
Verder een uurtje gespeeld na de patch kheb wel het idee dat een aantal free running dingen wat soepeler gaan maar dat kan ook placebo zijn :P
Ik heb ook het gevoel dat de framerate beter is.

• Niekjuh
Framerate is idd wat beter na de patch, al heeft de PS4 nog steeds een hekel aan zonnige gebieden lijkt wel, dan dropt de framerate drastisch.

Hoe zit het trouwens met al die legendary gear? Ik zie dat je niet eens door normaal te spelen een fatsoenlijke complete set kan krijgen. Voor bij alles heb je club competition nodig, werkt die al een beetje?

• Superkiwi
Zonder bij een club te zitten kun je een hele mooie legendary gear samenstellen hoor ;)
De gear die je met club competitions unlocked kan je nog niet krijgen; die werken nog niet ;)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Om met clubmembers te spelen kan je beter eerst een group starten in game, je komt dan met (max4) zijn allen in een free roam sessie terecht, waar vervolgens de host kan kiezen welke coop jullie willen doen

• johnb52
Niekjuh schreef op donderdag 27 november 2014 @ 00:51:

Hoe zit het trouwens met al die legendary gear? Ik zie dat je niet eens door normaal te spelen een fatsoenlijke complete set kan krijgen.
Als je alle social clubs koopt en de rode kistjes met lockpick lvl 3 openmaakt heb je best wel genoeg geld om een mooi setje te kopen.

Ik moet er nog 1 op legendary en eigenlijk een iets beter wapen, heb nu de Katana als One hand wapen.

Welke heeft jullie voorkeur?

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

johnb52 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:39:
[...]
...heb nu de Katana als One hand wapen.

Idem hier als One Hand wapen. Ik ga geen 125.000 uitgeven voor de Cinquedeas aangezien je de Sword of Eden krijgt na uitspelen van de game met behoorlijk dezelfde damage. Dan is "slects" 25.000 voor de Katana een mooie tussentijdse oplossing.

Gisteren voor het eerst coop gedaan met een collega en heb toch mixed feelings. Coop op de manier hoe ze het implementeren is echt top. Doet me denken aan Gears of War op de XBox. Maar ik had toch behoorlijk last van lag. Als in dat ik voor mijn gevoel wel aan het vechten was, maar mijn Arno bleef domweg stil staan en klappen incasseren. Na de derde missie de coop maar beëindigd. Dit weekend nog maar meer proberen en dan ook binnen Tweakers 2.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gebruik ook Katana puur omdat ik hem het mooist vind.

Heb ook de Cinquedeas, die 125k maakt geen reet uit, 3x een coop en je hebt het geld bij elkaar :P

• Superkiwi
Gewoon kopen wat je wilt :P
Een paar speelsessies later zit je met zoveel geld dat je niet weet wat je ermee moet ;)

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Hoe kan ik tweakers2 joinen? Toch niet door te scrollen door alle mogelijke clubs uit NL in game?

• CrapperDeCrap
Laat maar.

• Jertyrano
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:35

Jertyrano

PSN: Jertyrano

CrapperDeCrap schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:37:
Hoe kan ik tweakers2 joinen? Toch niet door te scrollen door alle mogelijke clubs uit NL in game?
Precies dit. Gister eindelijk voor het eerst coop kunnen doen, maar ik vind nergens een search op naam knop ofzoiets?

O, ik zie dat het je is gelukt? Hoe als ik vragen mag? :p

[ Voor 8% gewijzigd door Jertyrano op 27-11-2014 12:06 ]

• Superkiwi
My brotherhood > clubs > search by name.
Voila ;)

• CrapperDeCrap
Search by name or tag. Ik drukte dat constant door, door op X te drukken.

• Niekjuh
johnb52 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:39:
[...]

Als je alle social clubs koopt en de rode kistjes met lockpick lvl 3 openmaakt heb je best wel genoeg geld om een mooi setje te kopen.

Ik moet er nog 1 op legendary en eigenlijk een iets beter wapen, heb nu de Katana als One hand wapen.

Geld is geen probleem, daar is niet zo moeilijk aan te komen.

Waar mij het om gaat is (ook richting dvdwiki) is dat ik een set legendary gear kan halen van de zelfde stat soort, dat kan nu niet. Je moet er nu een mengelmoes van maken. Ik kan bijvoorbeeld niet de volledige phantom set halen.

Ik merk trouwens nog steeds een gigantisch verschil in framerate als de ps4 offline is of niet, meer mensen die dat zo ervaren?

[ Voor 3% gewijzigd door Niekjuh op 27-11-2014 13:38 ]

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

dvdkiwi schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:07:
Dus als er nog mensen sync points zoeken, laat maar weten,
ik weet ze te vinden ;)
Even stomme vraag van mijn kant:
Situatie: ik doe coop met nog één persoon en loop naar zo'n Sync Point (Co-Op Skill) toe. is het dan voor ons beide een punt of is het echt "wie het eerst komt, het eerst maalt" en dien je dus eigenlijk de missie twee keer te spelen om beide personen aan alle punten te helpen?

• Piro
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 05:29

Piro

Destructief

FeaR schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:51:
[...]

Even stomme vraag van mijn kant:
Situatie: ik doe coop met nog één persoon en loop naar zo'n Sync Point (Co-Op Skill) toe. is het dan voor ons beide een punt of is het echt "wie het eerst komt, het eerst maalt" en dien je dus eigenlijk de missie twee keer te spelen om beide personen aan alle punten te helpen?
De ander moet zelf het punt ook nog oppakken, maar voor hem zal deze er nog gewoon liggen (/zweven). Dus als je elkaar een gil geeft dan is er geen probleem ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Piro op 27-11-2014 13:56 ]

• Jertyrano
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:35

Jertyrano

PSN: Jertyrano

CrapperDeCrap schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:17:
Search by name or tag. Ik drukte dat constant door, door op X te drukken.
Haha ja, ik dus ook helaas. Heb het nu gevonden! Dankje

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Piro schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:56:
[...]
De ander moet zelf het punt ook nog oppakken, maar voor hem zal deze er nog gewoon liggen (/zweven). Dus als je elkaar een gil geeft dan is er geen probleem ;)
Gelukkig. Was even bang dat het net als met looten was: eens opgepakt/gedaan is het voor de ander ook niet meer te doen. Vanavond dan eens een missie herspelen en zien of het dit keer wat beter gaat. Ik vind de co-op behoorlijk lastiger qua moeilijkheid dan de single-player tot nu toe.

• johnb52
Hoeveel kan er nou maximaal in dat kistje bij je social club?

19692 toch?

• Notna

Notna

Where are you?®

johnb52 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:03:
Hoeveel kan er nou maximaal in dat kistje bij je social club?

19692 toch?
Nee, aangezien ik al over de 24k zit en nog niet eens alle social clubs gedaan heb :P Aldus deze links:

http://www.gamefaqs.com/b...sins-creed-unity/70569871
http://www.ign.com/boards...-thread.454232583/page-14

Is het 43k met een max van 10k per 20 mins.

[ Voor 35% gewijzigd door Notna op 27-11-2014 15:13 ]

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Wordt het bedrag in het theater kistje hoger als je social club missies doet dan?

Want ik heb alle missies van het theater zelf allemaal gedaan en mijn kistje gaat nu tot 38K

• Notna

Notna

Where are you?®

AFAIK: Nee, maar door Momentos, renoveren en alle social clubs te hebben wel. De SC missies zijn om een gebied te liberaten (zodat je eens rustig over de straat kan rennen ipv dat iedere enemy achter je aan komt :P

Ik zou het eigenlijk moeten checken aangezien ik ze nu standaard doe bije leke Social Club die ik unlock.

[ Voor 19% gewijzigd door Notna op 27-11-2014 15:52 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ja maar enemies achter je aan is juist leuk :/ maarja om 100% te halen moet je wel

• CrapperDeCrap
Wat kan de multiplayer vet zijn als de game soepel loopt en je met 4 man goed communiceert, prachtig!
AI mag wat beter hier en daar, maar het is genieten als je enemies ruimte na ruimte of dak na dak stealth cleared met 4 lui.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Hij lijkt na de laatste patch stukken soepeler te lopen, of ligt dat aan mij? Xbox One hier.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Hmm mijn Nastradamus quests lijken bugged.. :(

Was er vanavond een hele serie aan het doen eerste 6-7 gingen allemaal succesvol. Toen start eik een nieuwe Nastradamus Enigma, kom ik bij de locatie vd eerste riddle zie ik niets met mijn eagle eye vision en ik kan met rondje ook niets activeren. Weet zeker dat ik op de goede locatie ben, gechecked met een screenshot op internet.

Dus die quest geannuleerd en een andere Nostradamus Enigma gestart, kom ik bij de locatie van de eerste riddle en zie ditmaal met eagle eye vision wel het teken maar kan hem weer niet met rondje activeren.

Kheb mijn game afgesloten en weer opgestart maar blijft hetzelfde :(

• Superkiwi
Misschien moet je eerst een deur openen in de armor room, dat je daarna wel verder kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 16:30
Volgens mij heb ik ook last van een bug sinds de laatste patch. Niet direct nadelig maar mn pistool raakt niet leeg, kan dus oneindig knallen. Kogels blijven staan
op (in mijn geval) 5. Na eeen tijdje springt ie op 0 en kan niet meer schieten. Wanneer iik dan van een gevecht wegloop en weer terug ga, kan ik weer schieten...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:22
Problemen zijn zelfs zo erg dat het bericht werd in het NOS journaal blijkbaar :+
Was meer als algemeen bericht dat games te vroeg worden uitgebracht met bugs doordat het per se voor de feestdagen in de winkels moet liggen.

Beetje naief was het wel: "uitgever Ubisoft biedt excuses aan en gratis game als compensatie", maar dat klopt natuurlijk niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Monda schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:07:
Volgens mij heb ik ook last van een bug sinds de laatste patch. Niet direct nadelig maar mn pistool raakt niet leeg, kan dus oneindig knallen. Kogels blijven staan
op (in mijn geval) 5. Na eeen tijdje springt ie op 0 en kan niet meer schieten. Wanneer iik dan van een gevecht wegloop en weer terug ga, kan ik weer schieten...
Ligt dat niet gewoon aan het pistool dat je hebt gekozen? Sommigen hebben slechts 1 loop, anderen 3 en weer anderen een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

dvdkiwi schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:35:
Misschien moet je eerst een deur openen in de armor room, dat je daarna wel verder kan?
kheb inderdaad dat centrale ding in de armor room 2x geactiveerd, gingen 2 deuren open. Maar helaas had ik daarna die bug.

Weet zo niet of ik de bug van tevoren ook al had of juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Nieuwe patch werkt hier ook wat irritaties op. Gisteren in coop de missie die afsluit door twee personen om te leggen. Eerste persoon netjes geëlimineerd, de kamer van de tweede persoon binnen gelopen...leeg... Op de kaart en in de ruimte zelf wel overduidelijk de rode stip aanwezig met "KILL" er boven, maar niemand.

In diverse databases/kennissystemen staat nu al informatie over de te komen DLC Dead Kings, vooral de wapens zijn wel erg grof qua looks: geweren met bijlen aan het uiteinde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Heeft de Xbox One de 3e patch inmiddels ook al ontvangen (die van mij staat altijd op "stand-by" dus ik kan niet goed volgen of de game een update heeft gehad of niet). Ik heb nu namelijk al voor de 2e keer dat de game volledig freezed en ik terug wordt gegooid naar het hoofdscherm van de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
FeaR schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 17:50:

In diverse databases/kennissystemen staat nu al informatie over de te komen DLC Dead Kings, vooral de wapens zijn wel erg grof qua looks: geweren met bijlen aan het uiteinde >:)
Je kan de wapens gewoon in het spel zien ,in het menu waar je je wapens koopt is nu een nieuw menu gekomen.

En buiten je huis staat nu een extra koets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

johnb52 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:51:
[...]
Je kan de wapens gewoon in het spel zien ,in het menu waar je je wapens koopt is nu een nieuw menu gekomen.
Ik bedoelde ook de Database ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Chaoss schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:32:
[...]

kheb inderdaad dat centrale ding in de armor room 2x geactiveerd, gingen 2 deuren open. Maar helaas had ik daarna die bug.

Weet zo niet of ik de bug van tevoren ook al had of juist niet.
Ben er inmiddels wel achter dat de bug zich bij 1 nostradamus riddle voordoet want ik heb vandaag wel 3 anderen succesvol kunnen doen.

Bij die ene die bugged ben ik op de juiste lokatie (voorkant Louvre halverwege de gevel) maar het teken is gewoon niet zichtbaar.

Wel balen want ik hoef in totaal nog maar 4 nostradamus riddles... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
Sommige nomadpoints jan ik niet pakken terwijl ik anderen zo pak.. Moet ik van te voren iets speciaals doen of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Kunnen het nomad points zijn die je al gepakt hebt?
Dan verdwijnen ze namelijk maar blijven ze wel op de map staan.
Uurtje of 24 later kan je ze weer pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Wat heeft het eigenlijk voor zin om de extra objectives te voltooien tijdens de main storyline missies, je krijgt er niks extra voor toch? Vaak zijn ze ook helemaal niet logisch.
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste