[PS4/XB1] Assassin's Creed Unity

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:41
De crowd events kunnen best lucratief zijn;
Ik rond net een serie van 35 af en krijg er 25,000 Livres voor :)
Ik merk wel dat ik vrijwel niemand meer loot, levert te weinig op...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

dvdkiwi schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:53:
De crowd events kunnen best lucratief zijn;
Ik rond net een serie van 35 af en krijg er 25,000 Livres voor :)
Ik merk wel dat ik vrijwel niemand meer loot, levert te weinig op...
Loot doe ik eigenlijk als ik merk dat ik low on ammo ben en te lui ben een shop te zoeken :P Maar dan is het een kwestie van even een grote groep afmaken en je zit weer vol. Voor het geld hoef je het niet te doen.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Startte net de app op nadat ik een minuut daarvoor nog gespeeld had (app). Alles weg. Al mn assassin's en de map weer leeg, alle behaalde resultaten ook.. Wat een drama app. Heb overigens de premium versie

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Zoals ik al ewat posts hierboven postte: Ze zijn er mee bezig. De vraag is of je ze ook ECHT kwijt bent. Ik vrees van wel namelijk. Dat maakt mij dus ook hesitant om het nog te openen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indy911
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:34
Pas maar op - dat was het eerste wat bij mij ook gebeurde. Daarna crashte het spel op de XBO en ik kom er nu gewoon niet meer in.

Blijf erbij dat óf de app of iets anders mijn "uplay" profiel dusdanig verprutst heeft, dat het niet meer goedkomt. Als ik mijn Internet uitzet (of gisteren, toen Uplay even plat was) kan ik namelijk gewoon opstarten en spelen. Zodra verbinding met Ubisoft erbij komt - pats, crash naar XBO homescherm.

Game gedelete en nu opnieuw aan het downloaden. Daarna nog de optie om de saved game te verwijderen, maar als het probleem echt in de Ubi cloud zit, heb ikzelf geen mogelijkheid om dat de corrigeren :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyoonexk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 15:34

pyoonexk

Do you like Dags???

Monda schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:32:
Startte net de app op nadat ik een minuut daarvoor nog gespeeld had (app). Alles weg. Al mn assassin's en de map weer leeg, alle behaalde resultaten ook.. Wat een drama app. Heb overigens de premium versie
Komt dat niet door het synchroniseren dan?

Heb me ook aangemeld voor GOT2

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Hier werkt de app nog steeds vrij prima. Nog niets kwijtgeraakt en kan gewoon spelen. Wel werken de kistjes niet ingame, maar dat maakt me eigenlijk ook weinig uit. Ik heb in ieder geval de uplay punten al wel binnen

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 19-11-2014 15:58 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
xAnarchyBaS schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:44:
Maar de missies die je krijgt na de twee kisten wil ik wel doen. Het verandert steeds. En het schiet niet op als je constant je assassins kwijt bent voor 24 uur.
Heb geen missie gekregen, accepteren en kreeg 1500LV. Ben het met je eens dat het waardeloos is maar beter dan helemaal niks krijgen.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Net een pistool gekocht met 8 schoten achtereen :D
Heerlijk tegen een grote groep.

In de tussentijd de Paris stories aan het doen.
Dat zijn er belachelijk veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Helaas, mijn co-op avontuur was van korte duur, ledgend bug is weer terug en de bekende error code als ik online wil helaas ook.
Had me wel verheugd op een avondje co-op :(

De app daar in tegen werkt wel oke. Had vandaag op werk een missie vrij gespeeld en een kistje en beiden kon ik zonder problemen doen. De missie was nu overigens wel echt een missie ipv accepteren en geld krijgen.

Ik lees net dit op het forum van Ubisoft
- Matchmaking co-op issues. WORKING ON IT WORKAROUND BELOW FOR PS4 and PC
How to join friends in a Co-op game?
Invite a player into your gameworld. NOTE: don’t be in a mission, be in free roam.
The player joins.
Manually start a coop mission by going to the marker on the map, or joining the coop mission from the progress tracker.
Coop will work.
Dus...iemand die vriendjes met mij wilt worden om te proberen? :*)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 82% gewijzigd door Radiance op 19-11-2014 21:02 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Martinspire schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:00:
[...]

Dat is ook niet altijd in het Engels heb ik al gemerkt. Maar de meeste cinematics zijn wel gewoon normaal van franse lipsync voorzien? Dat is namelijk iets wat mij weer snel zou storen
Bij deze even een cinematic van de game in het Frans van sequentie 4.

Oops filmpje stond op privé.

[ Voor 3% gewijzigd door Flex0r op 19-11-2014 22:37 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Heb me net toegevoegd bij de Tweakers 2 club. Heb mijn ps4 in dmz gedaan en nu werkt het. In mijn enthousiasme miste ik de knop om te zoeken op naam dus eerst een kwartier lopen scrollen. 8)7
Ze staan trouwens op tijd gerangschikt kwam ik achter :+ . Dus de oudste club bovenaan. Net de eerst co op missie gedaan en is best wel grappig. PSN:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Flex0r schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:38:
[...]

Bij deze even een cinematic van de game in het Frans van sequentie 4.

Het filmpje staat als privé. Lukt me niet om te bekijken.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

[...]

Ja hoor, maar wel in de tweede groep. Dan moet je even zoeken naar de tag GOT2.

[...]

Maar de missies die je krijgt na de twee kisten wil ik wel doen. Het verandert steeds. En het schiet niet op als je constant je assassins kwijt bent voor 24 uur.
Thx voor je invite voor de club d:)b

Misschien dat we van de week co-op kunnen doen.. :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:49
Zojuist alle invites voor de "Tweakers2" ("Twk2") PS4 club weer geaccepteerd. De club begint te groeien. Staan nu op 14 leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Nou Notna, gelukkig blijkt nu dat ik alles niet echt kwijt ben(al wel een x gebeurd) . Tis zoals pyoonexk zei. Hele synchronisatie gebeuren lag er uit. Overigens daarna wel de game gecrasht zoals bij indy, maar gelukkig nog speelbaar. Het blijft wel spannend zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:37
Flex0r schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:28:
[...]

Daarom speel ik de game met de audio in het Frans.
Wel met subs want zo goed is mijn Frans niet.
Misschien een stomme vraag, maar waar pas je de audio aan en schakel je ondertiteling in?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Flex0r
Ehm opties > geluid/audio geloof ik. Weet het zo even niet meer uit het hoofd.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

coop is veel te verslavend :X

Wilde gisteren sequence 5 uitspelen voor wat skill unlocks... Maat online, gooit invite.
Rest van de avond niet meer aan single player toegkomen >_< damnit

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik moet toegeven dat ik nog geen enkele seconde coop gedaan heb :P mis het eigenlijk ook nog niet.

Heb jullie ook het idee dat de status icoontjes op de map niet altijd kloppen? als je met de cursor boven een bepaald gebied "hangt" dan krijg je zo'n overzichtje met heoveel kistejs je gevonden hebt, hoeveel missies je gedaan hebt etc.

Nu heb ik bij een vd gebiden staan dat ik nog 4 kistjes moet maar kheb maar 3 kistje icoontjes, ook moet ik nog 1 "paris" sidequest maar daar is ook geen icoontje van idem voor zo'n locatie icoontje (ben de naam ff kwijt) zou ik er ook nog eentje van moeten vinden maar is niet zichtbaar op de kaart.

Volgens mij heb ik dat bij een van de eerdere gebieden ook eens gehad maar was dat ook opeens weer kloppend.

Kheb nu eindelijk lockpicking skill 2, kan nu iig de meeste kistjes opruimen, maar blijft het irritant vinden. De lvl 3 kistjes zijn nog niet te doen. Gaat me dus nog eens veel van die skill punten kosten...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Notna

Notna

Where are you?®

Lvl 2 kistjes zijn prima te doen op lvl1; gewoon goed timen. Level 3 is idd niet te doen op lvl 1, geen idee hoe het op lvl 2 is :P

Wbt die kistjes: ik heb ook het idee dat er meer bijkomen als je in de rondte rend ondanks dat je het viewpoint al synced hebt. Dus dat het niet klopt denk ik ook. Maar geen idee hoe je dat kan fixen (zal wel weer een bug zijn :') )

Ik zit met het verhaal op 9% oid en ik heb pas 3 gebieden synced en volledig ontruimt. Ik blijf gewoon continu bezig met side quests en dingen verzamelen en kom niet eens aan het verhaal toe :X (ondanks dat ik sinds de release elke dag zeker 4 uur speel :X )

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 20-11-2014 07:59 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik ben er niet zo goed in :P als je skill 1 omhoog gaat verschuift de moeilijkheidsgraat, lvl 3 kistjes worden dan even moeilijk als lvl 2 kistjes daarvoor maar dan met 3 sloten. Dat is te doen maar het kost mij teveel lockpicks :P

Maar de content is idd huge, zag net dat ik al 19 uur gespeeld heb en nog maar 15% gedaan heb :P

Hoe unlock je die gele initiate kistjes eigenlijk? als ik naar die website ga en met mijn uplay account inlog kan ik daar verder niets?

• Notna

Notna

Where are you?®

Chaoss schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:06:
Ik ben er niet zo goed in :P als je skill 1 omhoog gaat verschuift de moeilijkheidsgraat, lvl 3 kistjes worden dan even moeilijk als lvl 2 kistjes daarvoor maar dan met 3 sloten. Dat is te doen maar het kost mij teveel lockpicks :P

Maar de content is idd huge, zag net dat ik al 19 uur gespeeld heb en nog maar 15% gedaan heb :P

Hoe unlock je die gele initiate kistjes eigenlijk? als ik naar die website ga en met mijn uplay account inlog kan ik daar verder niets?
Is stuck, de Initiates website. Mensen die de voorgaande games gespeeld/gecomplete hebben zullen rond de level 11 tot 17 zitten. Maar bij een hele hoop mensen is dat niet goed gesynced. Daarnaast zou je op die site minigames moeten kunnen doen om meer XP te krijgen maar dat is nog niet unlocked of is gewoon bugged.

Voorlopig moeten we dit maar in de gaten houden:

http://forums.ubi.com/sho...nity-Current-Known-Issues

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik heb die belt voor 22 lockpicks :P ik krijg dus met veel geluk ook wel lvl 3 kistjes open op lvl 1 :+

Heb er maar een paar gepakt, maat heeft de single player al uitgespeeld en als ik klaar ben (of iig sequence 9 gedaan hebt ivm skill unlocks) gaan we samen op jacht naar alle collectibles.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Openen kistjes dan voor allebei? Dus net als die random events die in coop overal spawnen?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Nee kistjes zijn helaas individueel, dus iedereen moet zelf lockpicken helaas

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Nog steeds geen co-op gedaan en nog maar weinig hoofdmissies. Er is zoveel anders te doen in parijs :D
Heb wel alle uitzichten vrijgespeeld wat wel handig is :)

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Ik ga vanavond proberen ook de clubs vrij te spelen, (ben pas net in Parijs aangekomen dus kan nog niet joinen) en zal mij dan proberen toe te voegen aan tweakers2 voor PS4
Ik heb al wat mensen hier een vriendschapsverzoekje gedaan. Ik probeer even de hele reeks toe te voegen van namen die ik hier zie staan. Voel vrij mij toe te voegen: psn: splettervlek

Ik ben niet heeeel veel online, maar zou t leuk vinden eens te coop-en zo nu en dan. Veelal vrijdag overdag wel redelijk wat game time ;) (even de vrouw des huizes niet thuis zeg maar haha)

psn: splettervlek

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
[...]

Ja hoor, maar wel in de tweede groep. Dan moet je even zoeken naar de tag GOT2.
Ik heb me aangemeld. GT: Direwolf 80

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Notna schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:09:
[.
Is stuck, de Initiates website. Mensen die de voorgaande games gespeeld/gecomplete hebben zullen rond de level 11 tot 17 zitten. Maar bij een hele hoop mensen is dat niet goed gesynced. Daarnaast zou je op die site minigames moeten kunnen doen om meer XP te krijgen maar dat is nog niet unlocked of is gewoon bugged.

Voorlopig moeten we dit maar in de gaten houden:

http://forums.ubi.com/sho...nity-Current-Known-Issues
Ikzelf ben nu level 7, had met AC4 een code gekregen voor Initiates (toen nog in Alpha fase maar volgens mij zijn ze een fase 'terug' gegaan 8)7 ). Werkte toen ook niet altijd maar het was wel best interessant met wat minigames, alle content en informatie. Nu is het helaas niets meer dan een profiel waarbij de helft niet werkt of niet goed synced. Beetje jammer dat ze dat niet werkend hebben voor Unity uitkwam, de helft van die kisten kan ik nu niet openen. Het scheelt in ieder geval dat die kisten niet verplicht zijn voor trophies of 100%.

[ Voor 3% gewijzigd door Frankaro op 20-11-2014 09:59 ]

PSNid: robero50

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik hoop dat ze het snel fixxen en dat de gele kisten een beetje snel te unlocken zijn, ik vindt die groene kistjes al irritant genoeg. Ik vindt het vrij irritant dat ik "gedwongen" wordt om externe sites/apps te moeten gebruiken om zaken te unlocken. Dat hadden ze van mij echt wel weg mogen laten.

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Chaoss schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:01:
Ik hoop dat ze het snel fixxen en dat de gele kisten een beetje snel te unlocken zijn, ik vindt die groene kistjes al irritant genoeg. Ik vindt het vrij irritant dat ik "gedwongen" wordt om externe sites/apps te moeten gebruiken om zaken te unlocken. Dat hadden ze van mij echt wel weg mogen laten.
Die app met AC 4 BF was te doen. Deze app is idd echt irritant. Eerst een paar frustrerende puzzels spelen ..... ik heb nu pas 2 puzzels van de Notre Dame vrijgespeeld ...... zeer frustrerend.

Ik hoop dat hier echt filmpjes van komen want ik heb er geen zin in maar wil wel de kistjes voor de gear.

Iphone 5 -- eerste Iphone

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mouse_NL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:17:
[...]

Die app met AC 4 BF was te doen. Deze app is idd echt irritant. Eerst een paar frustrerende puzzels spelen ..... ik heb nu pas 2 puzzels van de Notre Dame vrijgespeeld ...... zeer frustrerend.

Ik hoop dat hier echt filmpjes van komen want ik heb er geen zin in maar wil wel de kistjes voor de gear.
Ze zitten niet altijd op precies dezelfde plek, enkele zijn random, maar zijn al plaatjes met elke mogelijke locatie van de tekens op de gebouwen. Dan kwestie van juist klikken en kijken om ze makkelijk te pakken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

https://www.youtube.com/user/Dwire/videos

Companion app puzzle oplossingen, niet allemaal, wel veel.

De tekeningingen zitten altijd op dezelfde plek, echter zijn er meerdere tekeningen, er worden er een paar gepakt uit een set.

Dus je kan refreshen tot je dezelfde set hebt

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 13:52
Gisteren de story missions uitgespeeld, al heb ik geen idee wat het verhaal nu precies moest voorstellen... Ik heb het idee dat ik enkel wat random gasten vermoord heb, maar dat er niet een achterliggende gedachte achter zit. Enkel de wraak van zijn "2" vaders.

• Mouse_NL
Bokkie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:40:
https://www.youtube.com/user/Dwire/videos

Companion app puzzle oplossingen, niet allemaal, wel veel.

De tekeningingen zitten altijd op dezelfde plek, echter zijn er meerdere tekeningen, er worden er een paar gepakt uit een set.

Dus je kan refreshen tot je dezelfde set hebt
Ja die had ik net gevonden. Thnx Guys. Net Notre Dame 9de laatste puzzel) gehaald want die 7e kon ik nooit vinden.

Trouwens kan iemand mij die nomad points (zo een driehoekje is dat) uit het spel zelf uitleggen want ik haal ze wel hoog in een gebouw meestal .... maar wat moet ik daar mee doen?

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik snap dat je "gedwongen" al in aanhalingstekens hebt gezet, maar ik snap die dwang nog steeds niet. De app en website kistjes tellen niet mee voor achievements o.i.d. Het is gewoon een extra'tje dat je kan unlocken als je dat wil. Ik vind de app wel leuk, zeker nu die gewoon doet wat die moet doen. De Initiates site vind ik dan weer minder boeiend, omdat je daar weinig kunt doen (behalve meer Ubisoft spul kopen).

De rewards zijn ook weer niet zo fantastisch dat je ze per se moet halen.

Het zou wel mooi zijn als je op de in game map die blauwe/gele kistjes kon uitzetten als je er niet in geinteresseerd bent.

Xbox Live: Chevalric

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

OCD :P

Omdat het kan

• Chevalric
Ja, dat snap ik wel, dat heb ik zelf ook :P. Maar goed, ik vind de app niet zo vervelend. Vind het wel een leuke afleiding tijdens de werkdag :).

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
Dat zou als het goed is vanmiddag vanaf 15:00 gebeuren. De update zou anderhalf uur in beslag nemen.
(bron)

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Goede tip om snel aan veel coins te komen in de companion app:

spoiler:
1. Los alle Glyph puzzels op van "Les Invalides" (voor hulp op de eerste 2 levels, zoek even naar "Dwire" op youtube)
2. Speel nu elke keer het laatste level van Les Invalides. Dit bevat maar 1 Glyph, met 3 pogingen. Er zijn 5 verschillende tekeningen/glyphs mogelijk. Je leert deze binnen 10 minuten uit je hoofd.
3. Na 10 minuten lukt het je wel om de Glyph in 1 poging op te lossen.
4. Los je hem met 1 poging (lees: pulse, lees: 1x double-tap) op = 80 coins
5. 1 zo'n raadsel kost je ongeveer 5-15 seconden.
6. Op deze manier had ik binnen een uur al een aantal van de duurste poppetjes.

Waar zitten de Glyphs?
1. http://i.imgur.com/9uYgDSp.png
2. http://i.imgur.com/4Eb8t0c.png
3. http://i.imgur.com/ppX314d.png
4. http://i.imgur.com/OxrpAaM.png
5. http://i.imgur.com/KSAttMB.png (Hier kon ik helaas het icoontje van de Glyph niet van vinden, maar aangezien het de enige is die overblijft kan het niet missen lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door EricNL op 20-11-2014 12:13 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Mouse_NL
Chevalric schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:22:
[...]

Ik snap dat je "gedwongen" al in aanhalingstekens hebt gezet, maar ik snap die dwang nog steeds niet. De app en website kistjes tellen niet mee voor achievements o.i.d. Het is gewoon een extraatje dat je kan unlocken als je dat wil. Ik vind de app wel leuk, zeker nu die gewoon doet wat die moet doen. De Initiates site vind ik dan weer minder boeiend, omdat je daar weinig kunt doen (behalve meer Ubisoft spul kopen).

De rewards zijn ook weer niet zo fantastisch dat je ze per se moet halen.

Het zou wel mooi zijn als je op de in game map die blauwe/gele kistjes kon uitzetten als je er niet in geïnteresseerd bent.
Het doet wel zeker mee want ik wil wel die outfits unlocken en daar heb ik die gele kistjes voor nodig die ik niet krijg als ik die blauwe kistjes niet unlock!

• Superkiwi
50% sync nu.
Gisteren sequentie 9 gedaan, dus ik kan eindelijk de 100+ rode kistjes gaan openen.
Dat zijn een beetje de enige collectibles die nog op de map staan.

Gisteren wel wat frustrerende momenten gehad...
Voornamelijk als ik iemand moest achtervolgen (per se over een klimparcours natuurlijk), en te ver achter kwam. Target lost... opnieuw. Belachelijk lange laadtijden. Bah.
En de obtional objectives vind ik toch weer jammer... moet je verplicht dingen doen die je eigenlijk in een bepaalde speelwijze dwingen.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Inderdaad, optionial mijn reet :/ beetje jammer weer.

Tevens had ik leiver gezien dat je alle sequences eenmaal gedaan in single player, ook coop had kunnen doen, dat zou een legio aan toffe dingen mogelijk maken.

• Superkiwi
Ik zou het al fijn vinden als ik uberhaupt een keertje co-op kan doen......
:P

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 09:42
dvdkiwi schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:47:
Ik zou het al fijn vinden als ik uberhaupt een keertje co-op kan doen......
:P
co-op bij mij verholpen. weet niet waardoor

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Radiance
Hier wederom geen co-op mogelijk.
Dinsdag werkte het ineens maar sindsdien niks meer. Gisteren de "workaround" geprobeerd die ik een pagina terug heb gepost maar ook dit mocht helaas niet baten. :(

Nog een kleine toevoeging, de nomad kistjes willen ook weer eens niet open.

Edit:
Oke ook voor mij heeft de PS4 in DMZ draaien geholpen betreft de co-op.
Hier meer info hoe je dit kan instellen:
http://www.gamefaqs.com/b...eed-unity/70567826?page=1

Heb me ook meteen aangemeld voor de Tweakers2 club :)

En nu maar hopen dat het blijft werken!

[ Voor 51% gewijzigd door Radiance op 20-11-2014 17:33 ]

Youtube

• Chevalric
janvanmil schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:51:
[...]

Dat zou als het goed is vanmiddag vanaf 15:00 gebeuren. De update zou anderhalf uur in beslag nemen.
(bron)
Nou, die update heeft het verder verneukt, volgens mij. Na inloggen bij de Initiates website, ben ik ineens level 1 (ik was level 11). Ook alle instellingen die ik gedaan had, zijn verdwenen.

Oke, volgens Twitter is de update van acinitiates.com nog niet afgerond. Zou om half vijf al klaar moeten zijn geweest, dus het gaat niet heel lekker... Maar ze beloven dat na afloop alles weer in orde zal zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Chevalric op 20-11-2014 19:11 ]

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08 00:25
janvanmil schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:52:
[...]

Ik heb me aangemeld. GT: Direwolf 80
Yup ik ook, Xbox GT: IcratoX

Overigens ben ik altijd wel bereid coop te spelen, voeg me maar toe mocht je interesse hebben.

• Notna

Notna

Where are you?®

Chevalric schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:04:
[...]

Nou, die update heeft het verder verneukt, volgens mij. Na inloggen bij de Initiates website, ben ik ineens level 1 (ik was level 11). Ook alle instellingen die ik gedaan had, zijn verdwenen.

Oke, volgens Twitter is de update van acinitiates.com nog niet afgerond. Zou om half vijf al klaar moeten zijn geweest, dus het gaat niet heel lekker... Maar ze beloven dat na afloop alles weer in orde zal zijn.
Idd is het nu helemaal kut. Voorgaande games staan er niet bij maar Unity unlocked iig nu wel :+. Ook zijn er nu mogelijkheden om te levelen. Maarja, omdat de voorgaande games er nu niet bijstaan zit ik van lvl 11 naar 1 ook hier.

Beetje jammer van Ubi dat ook dit niet goed gaat de eerste keer...

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Kreeg zojuist een aantal prestatiemeldingen ingame, nu ik naar AC Initiates ga is het al enigszins bijgewerkt. De game data van Unity staat er inmiddels, van de voorgaande games bij mij (nog) niet. Ach, it's something... :p

• Superkiwi
6 uur (!) gedaan over alle rode kistjes.
Ik heb nu alle collectibles binnen :P
Nu maar de Paris stories eens afmaken...
Meer dan 1 miljoen F op de bank, terwijl ik al een volledige Legendary outfit heb.

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 20-11-2014 20:06 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:45

FeaR

In GoT we trust

EricNL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:06:
Goede tip om snel aan veel coins te komen in de companion app:
Oké, dat is wel verdomd handig :P
Oveirgens liggen die tekens niet altijd op dezelfde plek. Heb nu meerdere malen gehad dat zo'n YouTube filmpje niet klopte. Veelal zit het teken dan precies aan de andere kant, maar toch...
dvdkiwi schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:04:
Meer dan 1 miljoen F op de bank, terwijl ik al een volledige Legendary outfit heb.
Voor die Legendary outfit ben ik nog steeds aan het sparen. Al wil ik misschien wel vast een deel kopen, alles in één keer is ook zo zinloos.

Dat van geld op de bank is echt met haast alle spellen: in het begin geen cent te makken en op het einde weet je van de gekkigheid niet meer wat te kopen. Overigens is wat cash wel handig, op de makkelijkere missies lever ik behoorlijk wat livres in. Paar man omleggen met de Phantom Blade en dan meer betalen aan nieuwe ammo dan de missie oplevert.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Monda
FeaR schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:59:
[...]

Oké, dat is wel verdomd handig :P
Oveirgens liggen die tekens niet altijd op dezelfde plek. Heb nu meerdere malen gehad dat zo'n YouTube filmpje niet klopte. Veelal zit het teken dan precies aan de andere kant, maar toch...

Waar vind ik die phantom blade? Net even gekeken, maar zie m er niet tussen...

[...]

Voor die Legendary outfit ben ik nog steeds aan het sparen. Al wil ik misschien wel vast een deel kopen, alles in één keer is ook zo zinloos.

Dat van geld op de bank is echt met haast alle spellen: in het begin geen cent te makken en op het einde weet je van de gekkigheid niet meer wat te kopen. Overigens is wat cash wel handig, op de makkelijkere missies lever ik behoorlijk wat livres in. Paar man omleggen met de Phantom Blade en dan meer betalen aan nieuwe ammo dan de missie oplevert.
Waar kan ik die Phantom blade vinden? Zie m er niet tussen staan...

[ Voor 3% gewijzigd door Monda op 20-11-2014 21:33 ]

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Ben nu sequence 5 maar hebben jullie enige idee om snel aan geld te komen? Heb het gevoel dat ik nogal achter loop qua uitrusting en me kas kan maar 80 f bevatten en niet meer

Add me op Stadia: Gloogle

• Superkiwi
Het Cafe Theatre kopen + de missies daar doen.
Daarnaast alle 7 social clubs kopen.
Dan zou je schatkist aardig vol moeten raken ;)

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Maar social clubs kopen kost geld toch? Ik zal er morgen even naar kijken thanks voor de tip

Add me op Stadia: Gloogle

• Superkiwi
Social clubs kopen kost geld ja ;)
Maar het levert je meer op.

Zojuist alle Paris Stories afgerond.
Daar zaten wel een paar lastige bij :D

Nu eens kijken of we alle murder mysteries op kunnen lossen...

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 20-11-2014 22:40 ]

• RavenLord

RavenLord

Wie kan mij helpen? Ik zoek me suf, ben druk aan t googlen geweest, maar heb t idee dat ik het over het hoofd zie.
Ik kan nu vrij rondlopen in parijs en heb op de companion app de rode huisjes staan. Als ik die markeer en er in unity heen loop, is er echter niets daar. Wel het gebouw, maar op de ingame map, zie je niets.
Moet ik toch eerst een sequence doorspelen, voor ik de huisjes kan renoveren? Deze heb je toch nodig om je aan te sluiten bij een van de clubs?
Ik zie t iig niet in t hoofdmenu ergens staan dat ik kan joinen.
Misschien wordt ik gewoon te oud voor games ofzo haha

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:45

FeaR

In GoT we trust

Martell schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:00:
Kreeg zojuist een aantal prestatiemeldingen ingame, nu ik naar AC Initiates ga is het al enigszins bijgewerkt. De game data van Unity staat er inmiddels, van de voorgaande games bij mij (nog) niet. Ach, it's something... :p
Data van vorige games staat hier nu wel. Ben Level 8 binnen Initiates als ik het goed heb. Jammer dat ik binnen Unity Level 13 niet zal halen, dan speel je de outfit van Ezio vrij. De vorige delen nogmaals spelen of meer spelen voor dat soort extra's heb ik er niet voor over. Level 9 moet te doen zijn voor de outfit van Connor. En Altair natuurlijk ook aangezien dat een missie op de Companion App is. Al is Thomas de Carneillon Master Assassin Outfit wel de meest toffe, dus denk dat ik daar voor ga.

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 20-11-2014 23:30 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Viel me wel op dat er veel meer geld in die rode kistjes zit. Sommige wel 4500.

En bij jou?

Heb alleen nog maar lockpick 1&2 dus met 3 kan ik nog niet (makkelijk) openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord

RavenLord

Kheb t gevonden, moest dus even door missie twee heen komen. Zie nu t rode huisje ook op de ingame map staan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Rode kistjes lvl3 bevatten vaak 5,000F. Levert lekker op ;)

Net alle murder misteries gedaan.
Morgen alle Nostradamus enigma's, maar daar moet ik youtube voor gebruiken. Die zijn te lastig :P

Ik denk niet dat ik 100% sync kan halen.
De artifacts in La Belle Epoque, The Middle Ages en Occupied Paris hangen volgens mij samen met de app.
Of vind ik die in helix rifts?

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 21-11-2014 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Zo sequence 9 gedaan ....... game blijft goed. Met de volgende AC hebben we een stabiele versie. Companion app werkt nog niet eheel naar behoren. Ik kan 2 blauwe kisten niet zelf looten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mensen die problemen hebben met de sync om kistjes van de companion app te looten.

Zorg dat je ingame bent
Zorg dat de companion app opgestart is en synched is met je game (ingame de boodschap gezien dat de app linked is)
Trek de netwerkkabel uit je x1/ps4
Stop netwerkkabel terug

Dit forceert een algehele sync op je console met uplay (uitloggen en uitloggen vanuit console werkte voor mij niet) en vervolgens kan je kistjes looten waardoor je assassins in je app weer vrijkomen.

Gisteren de laatste Nostradamus puzzels gedaan, sommige had ik youtube voor nodig, maar was best te doen.

Wel jammer dat je dus geen werpmessen meer hebt want die zitten wel op de outfit, net als bij die van Altair, waar het gewoon een recolor van is.

Van mij hadden ze wel wat statpoint bonussen op de outfit mogen gooien aangezien het een echte ingame outfit is waar je ook wat moeite voor moet doen. Al die moeite voor alleen cosmetics vind ik eigenlijk nogal een teleurstelling.

Nu in sequence 5 memory 3 zodra ik in 6 zit ga ik weer vol op sidemissies en coop om de map een beetje leeg te maken inderdaad.

Initiates is ook vaag :/ gisteren stond mijn legacy data er wel bij, maar na de fix is dat allemaal weer weg en is alleen Unity zichtbaar :/

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 21-11-2014 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Daat laatste hebben heel veel mensen last van. Het lijkt erop dat ze nu wel Unity synched hebben gekregen maar dat de rest verdwenen is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord

RavenLord

En aangemeld voor tweakers twee :)
Zal de rest ook proberen te joinen van de members.
Werkte hier ook pas na t in dmz zetten van de ps4

Heb gister ook voor t eerts wat flinke frame drops gehad en een keer over onzichtbare obstakels moeten klimmen. Maar verder echt een gaaf spel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Nou, daar gaat mijn voortgang met de app. Heb ineens geen assassins meer en al mijn gespeelde missies zijn weg. Ook de glyph puzzels die ik al had zijn verdwenen. Gek genoeg is Parijs wel helemaal open en zijn mijn social clubs nog actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
dvdkiwi schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 01:40:
Rode kistjes lvl3 bevatten vaak 5,000F. Levert lekker op ;)

Net alle murder misteries gedaan.
Morgen alle Nostradamus enigma's, maar daar moet ik youtube voor gebruiken. Die zijn te lastig :P

Ik denk niet dat ik 100% sync kan halen.
De artifacts in La Belle Epoque, The Middle Ages en Occupied Paris hangen volgens mij samen met de app.
Of vind ik die in helix rifts?
Die blauwe nomad kisten zijn volgens mij niet nodig voor 100% completion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 08:07
Bokkie schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:02:
Mensen die problemen hebben met de sync om kistjes van de companion app te looten.

Zorg dat je ingame bent
Zorg dat de companion app opgestart is en synched is met je game (ingame de boodschap gezien dat de app linked is)
Trek de netwerkkabel uit je x1/ps4
Stop netwerkkabel terug

Dit forceert een algehele sync op je console met uplay (uitloggen en uitloggen vanuit console werkte voor mij niet) en vervolgens kan je kistjes looten waardoor je assassins in je app weer vrijkomen.

Gisteren de laatste Nostradamus puzzels gedaan, sommige had ik youtube voor nodig, maar was best te doen.

Wel jammer dat je dus geen werpmessen meer hebt want die zitten wel op de outfit, net als bij die van Altair, waar het gewoon een recolor van is.

Van mij hadden ze wel wat statpoint bonussen op de outfit mogen gooien aangezien het een echte ingame outfit is waar je ook wat moeite voor moet doen. Al die moeite voor alleen cosmetics vind ik eigenlijk nogal een teleurstelling.

Nu in sequence 5 memory 3 zodra ik in 6 zit ga ik weer vol op sidemissies en coop om de map een beetje leeg te maken inderdaad.

Initiates is ook vaag :/ gisteren stond mijn legacy data er wel bij, maar na de fix is dat allemaal weer weg en is alleen Unity zichtbaar :/
Ah top thanks voor de tip! Dat is iets waar ik me enorm aan irriteerde dat ik companions gelijk 24uur kwijt was >.>

Toch blijf ik het klote vinden dat sommige dingen gelocked blijven totdat je ze hebt gevonden in de app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 23:22
RavenLord schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:07:
En aangemeld voor tweakers twee :)
Zal de rest ook proberen te joinen van de members.
Werkte hier ook pas na t in dmz zetten van de ps4

Heb gister ook voor t eerts wat flinke frame drops gehad en een keer over onzichtbare obstakels moeten klimmen. Maar verder echt een gaaf spel weer.
Gisteren ook aangemeld voor Tweakers2. Moet je eigenlijk zo'n internet abbo voor je ps4 hebben om coop te kunnen doen? Kon namelijk wel gewoon zoeken op clubs e.d.

Playstation geeft aan dat hij versie 1.02 draait, nooit een update gezien maar dat terzijde. Ik vind het spel nog steeds behoorlijk traag aanvoelen, alleen op de daken heb ik niet last van framedrops. Hoe ervaren jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowiej
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 20:52
Zijn er nog meer mensen die zich nog steeds ontzettend storen aan de framerate op de PS4? Het is al een stuk beter dan eerst, maar nog steeds alles behalve acceptabel op sommige stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Radiance schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:52:
Hier wederom geen co-op mogelijk.
Dinsdag werkte het ineens maar sindsdien niks meer. Gisteren de "workaround" geprobeerd die ik een pagina terug heb gepost maar ook dit mocht helaas niet baten. :(

Nog een kleine toevoeging, de nomad kistjes willen ook weer eens niet open.

Edit:
Oke ook voor mij heeft de PS4 in DMZ draaien geholpen betreft de co-op.
Hier meer info hoe je dit kan instellen:
http://www.gamefaqs.com/b...eed-unity/70567826?page=1

Heb me ook meteen aangemeld voor de Tweakers2 club :)

En nu maar hopen dat het blijft werken!
werkt nu top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
flowiej schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:30:
Zijn er nog meer mensen die zich nog steeds ontzettend storen aan de framerate op de PS4? Het is al een stuk beter dan eerst, maar nog steeds alles behalve acceptabel op sommige stukken.
De framerate is nog steeds niet top inderdaad, maar de frame drops zijn wel een stuk minder/kleiner geworden.
Waar ik me nu meer aan erger is de pop-in van NPC's :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowiej
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 20:52
Flex0r schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:57:
[...]

De framerate is nog steeds niet top inderdaad, maar de frame drops zijn wel een stuk minder/kleiner geworden.
Waar ik me nu meer aan erger is de pop-in van NPC's :X
Daar erger ik me dan weer niet aan.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Zozo, knap zeg, poeh poeh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
Als je 6 uur achter elkaar kistjes open gaat maken vind ik dat best kan ja!

Ik had t na stuk of 10/15 kistjes wel weer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Leuke review _O-

http://www.amazon.com/rev...D=468642&store=videogames

Hoewel ik weinig problemen met de game heb tot nu toe op framedrops en pop-in na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:38
werkt co-op al op de ps4?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

johnb52 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:43:
Als je 6 uur achter elkaar kistjes open gaat maken vind ik dat best kan ja!

Ik had t na stuk of 10/15 kistjes wel weer gehad.
In een random co-op zat een 3 star deur, staan we daar met 2 man op 1 ster skill :P

Dus ik ogen dicht en random drukken, heb toch 27 picklocks. En zowaar na 14 picklocks gewoon die deur open :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Net de single player uitgespeeld. Een buggy game waar veel op is aan te merken, maar ik heb me toch wel vermaakt met de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zonet kwam ik een artifact tegen tijdens een Helix rift.
Die kan ik dus alleen pakken als ik de app heb.
Dus geen 100% sync mogelijk; beetje jammer dit :(

Wel grappig die rifts :)

Co-op nog steeds helemaal niks...

Ik zit nu al 11 minuten naar "waiting" te kijken terwijl ik in de game loop.
Kan ik de zoektocht naar andere spelers ook beeindigen zonder de game af te sluiten?
Want ik kan verder helemaal niks...

[ Voor 50% gewijzigd door Superkiwi op 21-11-2014 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jertyrano
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:35

Jertyrano

PSN: Jertyrano

Ik heb unity tot nu toe tot sequentie 6 gespeeld. De laatste week eigenlijk alleen bezig geweest met side missies, kistjes etc doen. Het spel zit echt ziek vol met content! Vooral de murder mysteries zijn heel gaaf om te doen, dat trekt je echt het spel in :)

Die companion app.. tja, het is wel geinig, maar had lievr gezien dat het niet nodig was om daarmee kistjes te unlocken.

De framerate stoor ik me gelukkig niet aan, komt door de prachtige setting denk ik :) heb helaas wel last van meerdere bugs.. dus dat wordt nu maar wachten op n patch die het hopelijk allemaal fixt.

Sequentie 7 loopt bijvoorbesld vast, onmogelijk om te halen no matter what. Coop werkt voor gwen meter, en dan blijft dat bericht gewoon in beeld totdat je een missie start of unity afsluit.. zeer irritant als je intussen wel bv een riddle wil doen en de tekst niet zichtbaar is. Door de online error kan ik niks in die training room doen ook trouwens. En de master architect achievement wilt niet unlocken...

Echt, het spel is awesome.. maar ik ben die problemen echt zat. Ik wil gewoon verder met het verhaal maar zelfs dat kunnen ze niet goed doen.. Triest.

Edit : PS4 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
DMZ poort open zetten op het ip nummer van je PS4/ Dit werkt echt bij mij/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Iemand die mij kan vertellen wat de meest rechtse balk is in de progress tracker onder "Paris stories"?
Die blijft grijs bij mij. Ik gok iets met de app.

*AC Initiates lijkt beter te werken.
Mijn oude AC games zijn nu ook opgeslagen.
Dus wat outfits erbij :)

Nou het heeft even geduurd tot ik dat DMZ geneuzel had uitgevogeld, maar het werkt :)
Ik zie nu opeens allemaal contacts in mijn villa en kan via het menu co-op doen.
Eindelijk!

[ Voor 54% gewijzigd door Superkiwi op 22-11-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspersvensk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:56
Klopt het dat wanneer ik uit een coop missie stap, dat er dan progression-punten van mijn account wordt afgehaald? Ook sommige verdiende gear is verdwenen... Erg vervelend want het komt nogal eens voor dat een missie niet te voltooien is door een bug in het spel. (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Heel de middag co-op kunnen doen, en nu kom ik met geen mogelijkheid meer online...
Ik snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dvdkiwi schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:21:
[...]
*AC Initiates lijkt beter te werken.
Mijn oude AC games zijn nu ook opgeslagen.
Dus wat outfits erbij :)
[...]
Nou bij mij klopt er anders nog geen kloot van. Rond launch en mijn playthrough zag ik daar level 7 staan (eerste tijd bij launch overigens level 1). Daarna weer sinds een patch level 0 en nu weer level 1. Mede daardoor nog geen enkele kist kunnen openen ingame.

Nee, het werkt gewoon brak en heeft het ook nog nooit goed gedaan, gezien ik veel meer games heb dan level 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik leg de game maar even aan de kant.
Moet enkel co-op nog, maar ik blijf maar "legend" en kan niet verbinden.
Hopelijk fixen ze dat snel, het gaat helemaal nergens over zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Mijn eindconclusie van AC Unity (PS4):

Technisch:
- Grafisch goed.
- Relatief weinig bugs. Heb 2 x gehad dat ik een missie opnieuw moest starten in 20 uur game tijd.
- Co-Op werkt best goed.
- AC Initiaties werkt voor geen meter.
- AC Companion App werkt ook voor geen meter.
- Ik heb weinig last van framerate drops gehad.

Gameplay:
- Redelijk verhaal.
- Tijdens het free runnen doet je character soms nog steeds dingen die je niet wilt.
- Parijs is prachtig en voelt levendig.
- Combat systeem voelt na een tijdje eentonig.
- Het opknappen van het cafe vond ik erg tof. Deed me denken aan het opknappen van Monteriggioni in AC2.

Eindconclusie: 8/10 voor mij.

Mijn favoriete delen blijven AC2 en AC Black Flag, maar deze game vond ik zeker wel vermakelijk.

AC Rogue zal ik pas over een paar maanden oppakken, wanneer de prijs wat gezakt is en ik klaar ben met het andere triple A geweld wat uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dit is een grapje zeker?
Nadat je je PS4 in dmz hebt gezet werkt het inderdaad goed, maar dat zou toch niet moeten mogen.
Elke andere game werkt gewoon zoals het hoort, maar als je hier niet een truucje uitvoert werkt het gewoon niet.
Tijd dat Ubisoft de connectie met de app, Initiates én de co-op servers eens op orde brengt.

Ik vind co-op wel leuk.
áls het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
Damn, loopt ie voor de 2e keer vast in sequence 9 , missie met Marie als ik t goed typ?

En t is al geen gemakkelijke missie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Pfff, ik begin me steeds meer te ergeren aan de lage frame rates in AC Unity. Het verpest voor mij behoorlijk de "nest-gen" ervaring. Wat echt jammer is, want de stad en de personages zien er zeer gelikt uit.

Ubisoft is sinds de intro van AC Unity hard aan het patchen, maar de frame rate issues hebben ze nog niet op kunnen lossen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Rossi46 schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:39:
Pfff, ik begin me steeds meer te ergeren aan de lage frame rates in AC Unity. Het verpest voor mij behoorlijk de "nest-gen" ervaring. Wat echt jammer is, want de stad en de personages zien er zeer gelikt uit.

Ubisoft is sinds de intro van AC Unity hard aan het patchen, maar de frame rate issues hebben ze nog niet op kunnen lossen toch?
Nope. Ik heb het gespeeld totdat ik in Parijs was maar toen werd het me te 'buggy' qua frame rates. Ik laat m dan ook ff links liggen totdat deze problemen zijn opgelost. Ik wil gewoon een AC die soepel loopt zoals de meeste hebben gelopen. Optimaal genieten van het verhaal en de sfeer, iets waarom ik de AC serie trouw speel. Het zou zonde zijn als ik hier afbreuk aan ga doen door het nu door te spelen en me er aan te ergeren. Het is jammer dat dit zo moet maar ja, het zij zo...

Gelukkig wat andere games en bezigheden op de kast liggen :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Mu.siQ schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:43:
[...]

Nope. Ik heb het gespeeld totdat ik in Parijs was maar toen werd het me te 'buggy' qua frame rates. Ik laat m dan ook ff links liggen totdat deze problemen zijn opgelost. Ik wil gewoon een AC die soepel loopt zoals de meeste hebben gelopen. Optimaal genieten van het verhaal en de sfeer, iets waarom ik de AC serie trouw speel. Het zou zonde zijn als ik hier afbreuk aan ga doen door het nu door te spelen en me er aan te ergeren. Het is jammer dat dit zo moet maar ja, het zij zo...

Gelukkig wat andere games en bezigheden op de kast liggen :)
Dat is ook precies mijn ervaring. Ik zit nu in het drukke Parijs en je merkt gewoon aan alle kanten dat het niet lekker loopt. En ik stoor me daar dus ook in te grote maten aan. 30FPS vind ik geen probleem, maar lager is niet meer van deze tijd.

Voorbeeldje. Als ik door een rustige straat ren en vervolgens in de drukte terecht kom dan lijkt het bijna alsof je in slo-mo aan het rennen bent... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspersvensk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:56
Rossi46 schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:09:
[...]

Dat is ook precies mijn ervaring. Ik zit nu in het drukke Parijs en je merkt gewoon aan alle kanten dat het niet lekker loopt. En ik stoor me daar dus ook in te grote maten aan. 30FPS vind ik geen probleem, maar lager is niet meer van deze tijd.

Voorbeeldje. Als ik door een rustige straat ren en vervolgens in de drukte terecht kom dan lijkt het bijna alsof je in slo-mo aan het rennen bent... -O-
Toch heel apart. Ik heb op een enkele uitzondering na, nooit last van lage frame rates. Echter kan ik de laatste dagen geen coop meer voltooien doordat de missie gewoon vastloopt. Als je iemand moet uitschakelen, en je doet dat braaf wordt dat niet geregistreerd en blijft dat je taak. Dan zit er weer niks anders op dan er mee te stoppen, vorige week had ik deze problemen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Rossi46 schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:09:
[...]

Ehm, niet om het 1 of ander, maar zodra je je dicht bij publiek begeeft, ren je ook daadwerkelijk langzamer. Ongeacht framerate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Martinspire schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:31:
[...]

Ehm, niet om het 1 of ander, maar zodra je je dicht bij publiek begeeft, ren je ook daadwerkelijk langzamer. Ongeacht framerate
+1 dat is onderdeel van de gameplay, niet de framerate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
De keren dat ik co-op heb gedaan verliep alles voor mij prima. Ik heb nooit gehad dat ik niet kon spelen of dat er dingen vastliepen o.i.d.

Wat betreft de framerates heb ik ook niet heel veel gemerkt eerlijk gezegd. Heb slechts 1 keer gehad dat ik lage framerates had in een missie waarbij we met 4 man online aan het hakken waren tegen 20 guards in een grote groep NPCs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Martinspire schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:31:
[...]

Huh? Hoezo dat dan? Om het gebrek aan frame rates te compenseren? :+

Ik bedoel dus niet als je opgehouden wordt door publiek dat in de weg staat, maar puur als het in de directe omgeven drukker wordt.

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste