Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:01

FeaR

In GoT we trust

SinergyX schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:27:
Kan nog wel wat puntjes bedenken hoor :P
-Na sync blijven je knoppen op Eagleview/Sync staan, je komt niet van je paaltje af.
-Je kan niet schieten hurkend op een dak/rand.
-Hoe moeilijk lijkt het soms om tussen 2 muurtjes in te springen (blijft maar heen en weer gaan tussen muurtjes).
-Aimen, schieten, en dan pas komt Arno erachter dat hij nog moet reloaden.
-Je kan schieten tussen muurtjes met gaten, maar niet door een raam (met gewoon glas, of zelfs open met bars ervoor).
Dat van die synch heb ik soms. Wat ik dan gekker vind is eigenlijk wel in lijn met dit issue: waarom kan je meerdere malen synchen? Je hebt je vieuwpoint immers al behaald. Als ik netjes R2 in druk (PS4) kom ik van het paaltje af. Niet altijd met de befaamde sprong, maar ik kom wel beneden.

Schieten door een raam of tralies heb ik nog niet geprobeerd, maar zo te zien hoef ik dat dus ook niet te doen :+ Schieten is overigens wel makkelijk, zelfs met het pistool kan je mensen omleggen zonder al te veel rumoer op te wekken. Toch typisch met een relatief harde knal. En wat dikwijls ook lukt is achter een muur/schoorsteen gaan staan. En dan met vrije view er om heen kijken. Vijand ziet je dan niet, maar je kan wel locken op zijn hoofd en schieten.

Eigenlijk heb je gelijk dat er meer punten zijn die niet helemaal lekker gaan. Maar als ik puur kijk naar alle horrorverhalen dan speel ik nu al een behoorlijke tijd zonder ergernissen. En na Assssin's Creed II is dit voor mij echt wel weer het echte Assassin-gevoel. Vandaar dat ik wellicht wat positiever ben dan wel niet al te kritisch.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dat van het viewpoint syncen: ik denk dat het en failsafe is voor eigenwijze mensen zoals ik. Ik ga voordat het verhaal technisch moet alle viewpoints doen. Als je dan in een verhaal als vereiste hebt viewpoint X te doen zit je met een probleem :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Notna schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:06:
Dat van het viewpoint syncen: ik denk dat het en failsafe is voor eigenwijze mensen zoals ik. Ik ga voordat het verhaal technisch moet alle viewpoints doen. Als je dan in een verhaal als vereiste hebt viewpoint X te doen zit je met een probleem :+
Mja dat had ik dus ook bij Versaille :/

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 13:52
Er zijn wel meer zaken die niet in Unity verwerkt zijn.

- Oppakken van wapens.
- Verplaatsen van lichamen.
- Vechten met vuisten, hidden blade etc. (is al genoemd in dit topic)
- Geen stealth kills met normale wapens. (in black flag kon je met je zwaarden op iemand afrennen en killen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34

Ik ben nog niet echt een getrainde Assassin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die is leuk :D

En zooitje is weer offline, companion app heeft halve map gereset (non discovered en ben mn cafe's kwijt) en nog steeds geen update beschikbaar voor 1 van die 2.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Nog iemand zin om op Xbox One wat coop te doen?

@hierboven: ik heb gewoon verbinding?
Krijg ook 2 invites binnen voor de club, maar die zit dus vol. Ik heb ze wel geaccepteerd en kreeg geen error dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren 8)7

[ Voor 74% gewijzigd door Martinspire op 17-11-2014 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is hier continue on/off on/off, net klaar met een missie om 4 farmers te bevrijden, laatste moment een 'floordrop' en ga dood, reset de missie weer :/ Soms wordt je echt moe van deze game.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:52
Ik wil wel wat coop doen op XBone. Nu ff een sequence mission en dan aan de coop!

Heb tot zover geen connection issues vandaag...

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Probleem gevonden :P Als ik dus mn surface én mn PC verbonden hebt, verlies ik verbinding. 1 van die 2 uit, alles goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

.. dat was een dubbel

[ Voor 88% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
jongf7 schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:01:
[video]

Wil je één ding voor me doen? Zet 'm alsjeblieft op Engels. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
jongf7 schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:01:
[video]

Dat heb ik ook vaak genoeg, al land ik dan niet zo dichtbij een hooikar ;)
Meer van springen in de richting die je op moet, met "dat red ik wel". Maar dat valt tegen als je het vervolgens niet overleeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:13
Heeft iemand zin om via SharePlay de laatste missie bij mij te doen? Lukt me maar niet en ben er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk :p en om nou de laatste missie niet te halen is ook weer een beetje jammer

//edit gelukt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Erulezz op 17-11-2014 20:58 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:41
Weet iemand of er iets van een statistieken pagina te bekijken is?
Ik wil wel weten hoeveel uur ik al bezig ben, hoeveel enemies ik gedood heb enz...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10
dvdkiwi schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:34:
Weet iemand of er iets van een statistieken pagina te bekijken is?
Ik wil wel weten hoeveel uur ik al bezig ben, hoeveel enemies ik gedood heb enz...
Bij Uplay op de site kun je precies zien hoeveel uur etc je hebt gespeeld.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Niet via de Uplay ingame dus maar via de normale website?
Thanks, ik zal eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
SinergyX schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:27:
Kan nog wel wat puntjes bedenken hoor :P
-Na sync blijven je knoppen op Eagleview/Sync staan, je komt niet van je paaltje af.
-Je kan niet schieten hurkend op een dak/rand.
-Hoe moeilijk lijkt het soms om tussen 2 muurtjes in te springen (blijft maar heen en weer gaan tussen muurtjes).
-Aimen, schieten, en dan pas komt Arno erachter dat hij nog moet reloaden.
-Je kan schieten tussen muurtjes met gaten, maar niet door een raam (met gewoon glas, of zelfs open met bars ervoor).
Wat ik het meeste mis ten opzichte van de eerdere versies is het lokken van de vijand doormiddel van fluiten. Het is zo lastig om guards te lokken nu.

Ook is het jammer dat je de controls niet kan veranderen op de ps4.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
SpeeDRaZoR3 schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:08:
[...]

Wat ik het meeste mis ten opzichte van de eerdere versies is het lokken van de vijand doormiddel van fluiten. Het is zo lastig om guards te lokken nu.

Ook is het jammer dat je de controls niet kan veranderen op de ps4.
Dit dus. Ook jammer dat het niet later beschikbaar is als skill. Inmiddels went het wel maar aan het begin was het wel een gemis, als je Black Flag gewend bent. Nu is het meer zaak om even in het zicht te gaan staan, en dan precies op tijd alsnog in cover gaan zitten en te wachten tot ie alsnog op je afkomt. Maar zo hoort het niet als Assasin natuurlijk :+
Sluipen is dan wel weer een goede toevoeging. Voorheen was het sneaken vooral rennen van bosje naar bosje etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

De tweede tweakers clan is nu ook voor de xbox one een feit: Tweakers2 met tag GOT2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

xAnarchyBaS schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:00:
De tweede tweakers clan is nu ook voor de xbox one een feit: Tweakers2 met tag GOT2
Hoe kan je joinen :$

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Ingame zoeken naar de clantag via het my brotherhood menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:52
paar leuke coops gespeeld :)
Totdat ik niet meer online kon :(

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Ik was en missie aan het doen, enorme bug! (Defend the vineyard).

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/mjqx6ukg3/image.jpg

Meerdere mensen last van gehad op de ps4?

[ Voor 7% gewijzigd door Kimberly op 17-11-2014 23:54 ]

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Meeste blijf ik missen is het gebruik van andere wapens tijdens gevechten :/
en dat je geen werpmessen meer hebt. Op de helft van de outfits zijn gewoon werpmessen zichtbaar. >_<

Plus het feit dat de medieval outfit eigenlijk alleen cosmetisch is weerhoud dat mj er eigenlijk een beetje van om verder te gaan met de Nostradamus puzzels.

En die kut app werkt ook niet mee, hele map is weer weg, kan dus alleen die 2 begin dingen doen, alle andere puzzles zijn weer locked op de een of andere manier :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Bij mij werkt de app nu enigszins. Ik kan alle nomad missies doen die ik heb vrijgespeeld. Alleen de verbinding met mijn Xbox komt maar niet tot stand.
Zowel het opnieuw opstarten van de app als het opstarten van de game helpt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Laatst online: 11-09 10:38

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Gisteren geprobeerd GOT2 te joinen op de XBO.
Maar ik kan nergens een zoekveld invullen....
Heb 30min zitten scrollen door Clubs uit NL. maar niet gevonden.

Kan iemand even een stap voor stap guide maken, want ik kijk er denk ik vol overheen.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Vanochtend heb ik een patch mogen binnenharken voor de XBO. Ik neem aan dat dit Patch 2 is aangezien die voor de PC en PS4 al een tijdje uit zijn.

Op naar Patch 3 :)

Also; dat unlocken van Nomad chests en missies is echt bugged als fuck. Enkel als het unlocked terwijl de app en de game synced zijn (en je dus aan het spelen bent) kan je ze openen. Als je de melding krijgt in de app en daarna pas de game start kan je ze niet openen of de missies vinden (dat is het 3de icoontje bij de Nomad missies: eerst 2 kistjes unlocken, de derde is een missie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Gisteren mijn PS4 toch maar in een DMZ geplaatst waardoor ook in nu eindelijk co-op missies kan doen. Zoals verwacht werkt dit niet echt lekker met random mensen...

Ik wilde een game voor 4 personen joinen, waarbij ik als eerste connected was. Ik ren dus alvast naar de targets toe en wacht netjes op het dak voordat ik begin met het (silent) mollen van de guards.

Komen vervolgens die andere 3 malloten aanrennen en beginnen gelijk te meppen op alles wat los en vast zit... Mission was in 3 min. klaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jup meeste mensen letten niet ech top wat de objectives zijn en of je bonus krijgt voor stealth of niet.

Daarom speel ik alleen met bekende, en meestal zelfs gewoon met zijn 2en

Moet zeggen dat het wel buggy is met meer dan 2 man, tot nu toe iedere keer als ik een public deed met 4 man was er altijd heel veel lag met als gevolg dat er elke 4p sessie wel 1 persoon was die dropte.

Lag zorgde dan ook voor rare glitches, zoals gespot worden zonder dat er een vijand in de buurt is oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:39:
[...]

De companion-app geeft aan waar je skillpoints kunt vinden (die staan dan op de kaart). Al kun je ook een guide pakken en daar kijken waar ze liggen natuurlijk.
Aha. Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indy911
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:34
Nou, bij mij is het nu een bende op de XBO. Companion app op mijn iPhone gaat alle kanten uit. Ben weer alles kwijt en moet met de training missies beginnen. Heb ook nog nooit een kist kunnen openen. Maar veel erger: kan het spel op de XBO nu niet eens meer opstarten. Zodra ik mijn save game selecteer pruttelt het een tijd om vervolgens gewoon naar het home scherm te crashen.

Krijg toch sterk het vermoeden dat het syncen van data tussen de app en het spel de boel flinkt vern&*ˆt heeft. Toch triest, heb nog nooit zo erg het gevoel gehad dat ik een beta zit te spelen.

Ik wacht wel even een paar patches af :(.

[ Voor 12% gewijzigd door indy911 op 18-11-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Moet zeggen dat ze de AI niet aangepast hebben sinds vorige delen. Wat zijn die bewakers etc dom zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
indy911 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:07:
Nou, bij mij is het nu een bende op de XBO. Companion app op mijn iPhone gaat alle kanten uit. Ben weer alles kwijt en moet met de training missies beginnen. Heb ook nog nooit een kist kunnen openen. Maar veel erger: kan het spel op de XBO nu niet eens meer opstarten. Zodra ik mijn save game selecteer pruttelt het een tijd om vervolgens gewoon naar het home scherm te crashen.

Krijg toch sterk het vermoeden dat het syncen van data tussen de app en het spel de boel flinkt vern&*ˆt heeft. Toch triest, heb nog nooit zo erg het gevoel gehad dat ik een beta zit te spelen.

Die pauperige companion app ga ik niet eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

tot vanochtend deed die het prima hier. maar nu dus niet meer..
sinds die app update dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
indy911 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:07:

Bijzonder dat zoveel mensen hier problemen hebben met die Companion app. Eind vorige week heb ik een update gekregen op m'n iPhone en sindsdien werkt het redelijk. Nog wel vaak dat ik opnieuw moet inloggen, maar als ik dat doe, kan ik gewoon verder waar ik gebleven was. Heb inmiddels 6 van de 9 missies bij de Notre Dame gehaald en ben ook bij andere "hubs" al op weg. Het syncen tussen de game en de app werkt inderdaad niet altijd even lekker, maar ik heb toch al een paar kisten kunnen openen en zelfs een missie kunnen spelen.

Ik wil vanavond wel eens proberen om een coop-missie te doen, want daar had ik me nog niet aan gewaagd.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Ik zie net dat er iemand het tweakers11 team heeft verlaten dus voor het unlocken van pre-order bonus kun je joinen.
En een oproep aan de andere team members van tweakers11 om te kijken of je de pre-order code wel ingevoerd hebt aangezien dat de opzet van tweakers11 team in de eerste instantie en er tot nu toe enkel twee van de vier unlocks unlocked zijn..

De app ondersteuning is idd naadje, op de One Mini na wordt de hele HTC One serie ondersteund en laat ik nu net een One Mini hebben. }:|

[ Voor 7% gewijzigd door Flex0r op 18-11-2014 09:40 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
Bokkie schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 07:32:
Meeste blijf ik missen is het gebruik van andere wapens tijdens gevechten :/
en dat je geen werpmessen meer hebt. Op de helft van de outfits zijn gewoon werpmessen zichtbaar. >_<
Werpmessen zijn er toch gewoon in de vorm van ghostknives? En bedoel je met andere wapens het oppakken van wapens van tegenstanders? Dat is inderdaad wel jammer, maar volgens mij kun je later in de game wel meerdere wapens zelf bij je houden i.p.v. slechts 1. Tenminste, in vermoed dat het daar het gelockte blokje onder keypad-down voor is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

giantgiantus schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:29:
Heb hem ook binnen. Samen met AC4 voor 35,-. Dat zijn toch leuke prijsjes.

Ik vroeg me af hoe ik kan zien of er een update voor de X1 ACU is? Heb hem volgens mij niet voorbij zien komen maar ik kan me voorstellen dat hij gewoon binnen is gekomen toen ik het spel uit de store haalde?
Waar haal je AC4 en ACU vandaan voor 35,- samen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
sanderander schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:52:
[...]

Waar haal je AC4 en ACU vandaan voor 35,- samen? :9
Ik gok een download code van Ebay. Die zijn vaak zo'n 40 USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

RonG schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:44:
[...]

Werpmessen zijn er toch gewoon in de vorm van ghostknives? En bedoel je met andere wapens het oppakken van wapens van tegenstanders? Dat is inderdaad wel jammer, maar volgens mij kun je later in de game wel meerdere wapens zelf bij je houden i.p.v. slechts 1. Tenminste, in vermoed dat het daar het gelockte blokje onder keypad-down voor is :)
Mja in brotherhood had je en de gunblade en ook werpmessen
Voorheen kon je ook mesvechten, wapens van tegenstanders oppakken en de bijl en speer kon je zelfs gooien.

Keypad down is voor je coop/multiplayer perk (shared eagle vision, group heal, disguise, cache)

Altijd dus maar 1 wapen en je hidden blade kan je alleen gebruiken bij stealth assassinations, je kan er niet meer gewoon mee vechten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Laatst online: 11-09 10:38

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

HellStorm666 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:09:
Gisteren geprobeerd GOT2 te joinen op de XBO.
Maar ik kan nergens een zoekveld invullen....
Heb 30min zitten scrollen door Clubs uit NL. maar niet gevonden.

Kan iemand even een stap voor stap guide maken, want ik kijk er denk ik vol overheen.
Niemand die dit even wil uitleggen?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voordat we nu GOT2 ook gaan vullen, is het niet slimmer om toch eerst even GOT1 wat op te schonen? Nu zag ik weinig waaruit je activiteit kan herleiden, maar als er diverse mensen inzitten die toch niet meer spelen of niet online, kan je die beter vervangen voor de actieve mensen die nu in GOT2 komen. Zeker nu GTA5 uit is, zal er wel online wat veranderen qua activiteit.

Ik blijf de game hoe dan ook spelen, te veel en te lang op 1 game is nooit goed, dan ben ik GTA5 al te snel weer zat :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja blijft lastig, maar daarom had ik laatst ook al gevraagd of er mensen zijn die niet zo actief meer gaan zijn. Punt is: die reageren waarschijnlijk ook niet meer en om nou random gasten te kicken vind ik ook weer zo.

Maar volgens mij heet de 2e groep "Tweakers 2" of iets dergelijks. Je kunt beter niet op clantag zoeken maar eerder op groep-naam, dus "GoTLive" of "Tweakers".

Gister was overigens wel gezellig met wat man online. Helaas niet gelukt om een missie volledig stealth te doen, maar dat gaat zeker nog een keer lukken :+

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 18-11-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Ik zou graag bij GOTL komen. Maar hoeveel inactiviteit is een kick waard
HellStorm666 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:30:
[...]

Niemand die dit even wil uitleggen?
Je moet niet op de A drukken, maar op X bij zoeken, dan zoek je op naam. Dat zag ik ook later pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Martinspire schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:47:
Mja blijft lastig, maar daarom had ik laatst ook al gevraagd of er mensen zijn die niet zo actief meer gaan zijn. Punt is: die reageren waarschijnlijk ook niet meer en om nou random gasten te kicken vind ik ook weer zo.

Maar volgens mij heet de 2e groep "Tweakers 2" of iets dergelijks. Je kunt beter niet op clantag zoeken maar eerder op groep-naam, dus "GoTLive" of "Tweakers".

Gister was overigens wel gezellig met wat man online. Helaas niet gelukt om een missie volledig stealth te doen, maar dat gaat zeker nog een keer lukken :+
Ik zit al wel in de groep, maar ben tot nu toe vooral bezig geweest met de SP. Zal me vanavond voor het eerst aan de MP wagen; heb vooral ook zitten afwachten of dat allemaal een beetje vlekkeloos liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Ik ben zojuist ook begonnen in de companion app, maar wat is hier nu precies het doel van? Kun je bepaalde ingame content unlocken of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 07:17
Ik merk wel dat je met coop snel Skill points kunt verzamelen! Zeker dus aan te raden, en dan in het bijzonder met vrienden, zodat je de rewards zo optimaal kunt pakken (dus niet als een malle gaat lopen inhakken op alles).

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

SparksNL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:14:
Ik ben zojuist ook begonnen in de companion app, maar wat is hier nu precies het doel van? Kun je bepaalde ingame content unlocken of zo?
Ingame content en uplay punten ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lag was af en toe wel behoorlijk, en de framerate bij die dames bij het hek.. dat was erg :P

Maar wel grappig dat je dus ook gewoon freeroam lekker rond kan hangen, je zou die manier die public zut kunnen farmen, was niet normaal hoe vaak zo'n event spawnde (tot 5 gelijktijdig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:49

"Tweakers2" is op dit moment de groep die nog niet vol is voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:23:
[...]

Lag was af en toe wel behoorlijk, en de framerate bij die dames bij het hek.. dat was erg :P

Maar wel grappig dat je dus ook gewoon freeroam lekker rond kan hangen, je zou die manier die public zut kunnen farmen, was niet normaal hoe vaak zo'n event spawnde (tot 5 gelijktijdig).
Public evetns spawnen als de nete, enige wat ik jammer vind is dat behalve de host, niemand anders zijn kist leeg kan halen. Niet dat het echt nodig is, maar toch weer zo een klein ding wat dan weer jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Brammel schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:26:
[...]

"Tweakers2" is op dit moment de groep die nog niet vol is voor de PS4.
Gisteren een poging gedaan om 'Tweakers2' te joinen maar kon deze nergens vinden met zoeken op naam of clantag, vervolgens een poging gedaan om te zoeken in de lijst maar ben gestopt met scrollen door de lijst met NL'se groepen na 20 min. scrollen.

Kwam tijdens het scrollen wel de Tweakers 1 groep tegen maar die zat helaas al vol.

Doe ik iets fout of kan t makkelijker? bijv. via browser ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bokkie schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:27:
[...]

Public evetns spawnen als de nete, enige wat ik jammer vind is dat behalve de host, niemand anders zijn kist leeg kan halen. Niet dat het echt nodig is, maar toch weer zo een klein ding wat dan weer jammer is.
Je bedoelt zo'n wit kist icoontje? Kon ik tijdens missies wel leeghalen, freeroam gok ik dat het in conflict komt met je progress van die zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Ansjo schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:32:
[...]

Gisteren een poging gedaan om 'Tweakers2' te joinen maar kon deze nergens vinden met zoeken op naam of clantag, vervolgens een poging gedaan om te zoeken in de lijst maar ben gestopt met scrollen door de lijst met NL'se groepen na 20 min. scrollen.

Kwam tijdens het scrollen wel de Tweakers 1 groep tegen maar die zat helaas al vol.

Doe ik iets fout of kan t makkelijker? bijv. via browser ofzo?
In je menu van my brotherhood even kijken. Hij geeft een knop om op land enz. te zoeken. Met een andere knop kan je op naam zoeken op PS is dat volgens mij het vierkantje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Klopt heb beiden gedaan maar ik kon niets vinden als ik op de naam 'Tweakers', 'Tweakers2' of 'Tweakers 2' zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
SinergyX schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:34:
[...]

Je bedoelt zo'n wit kist icoontje? Kon ik tijdens missies wel leeghalen, freeroam gok ik dat het in conflict komt met je progress van die zone.
Hij bedoeld waarschijnlijk de inkomsten-chest van je Cafe :) Maar die kan zelfs de host niet ophalen. Dus voor je coop speelt, snel even allemaal je inkomsten ophalen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gisteren voor het eerst contact met de Ubi servers kunnen maken en een co-op missie kunnen doen :D
Ik moet zeggen: veel leuker dan de oude multiplayer! :)
Wat ik alleen nog niet begrijp, hopelijk heeft iemand een paar antwoorden:
-Skillpoints verschijnen random op de map tijdens een co-op missie? (ik heb de companion app niet)
Soms (ver) buiten het gebied, dus moet je haasten om 'm te pakken voordat de missie over is...
-Blijven de skillpoints onthouden als je de missie klaar hebt of moet je alles in 1 missie pakken?

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 18-11-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:49
Ansjo schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:46:
Klopt heb beiden gedaan maar ik kon niets vinden als ik op de naam 'Tweakers', 'Tweakers2' of 'Tweakers 2' zocht.
Dat is raar. Al 8 andere hebben hem wel gevonden. De tas is "Twk2".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
zal vanavond wel even kijken of het op tag lukt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jeroenimoes schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:05:
[...]

Hij bedoeld waarschijnlijk de inkomsten-chest van je Cafe :) Maar die kan zelfs de host niet ophalen. Dus voor je coop speelt, snel even allemaal je inkomsten ophalen.
jup die bedoel ik

Als host kan ik hem wel ophalen trouwens, maar zoals ik al zei maakt dat niet uit, in die 20 mins verdien je meer als je 1x in 10 min een heist goed doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:48
Tot nu toe bevalt Unity me prima! Bewust t/m zondag gewacht met spelen, aangezien ze gelijk een nieuwe update hebben uitgerold. Ik ben nog geen rare glitches tegen gekomen..

Ik moet nog een keer co-op gaan proberen dus voor de mensen die spelen op de X1

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Ik blijf de foutmelding: 0x6000001 krijgen. En de oplossing is een DMZ maar dat wil ik liever nog niet doen...iemand anders al een oplossing gevonden? (PS4 Versie)

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

weszz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:33:
Ik blijf de foutmelding: 0x6000001 krijgen. En de oplossing is een DMZ maar dat wil ik liever nog niet doen...iemand anders al een oplossing gevonden? (PS4 Versie)
Wat is je huidige NAT dan en heb je dan port-forwarding gebruikt? Zo ja, naar welke poorten?

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 18-11-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb helemaal niets aan mijn DMZ/NAT/DNS of iets gedaan.
Ik wacht wel tot Ubisoft het oplost ;)
Sinds de patch gisteren gaat het langzaam wel beter.
Gewoon beetje geduld hebben dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
dvdkiwi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:20:
Gisteren voor het eerst contact met de Ubi servers kunnen maken en een co-op missie kunnen doen :D
Ik moet zeggen: veel leuker dan de oude multiplayer! :)
Wat ik alleen nog niet begrijp, hopelijk heeft iemand een paar antwoorden:
-Skillpoints verschijnen random op de map tijdens een co-op missie? (ik heb de companion app niet)
Soms (ver) buiten het gebied, dus moet je haasten om 'm te pakken voordat de missie over is...
-Blijven de skillpoints onthouden als je de missie klaar hebt of moet je alles in 1 missie pakken?
Dat moet ik ook nog uitzoeken Danny :P Als iemand het weet mag ie het zeggen :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
We kunnen best een keer samen een co-opje doen ;)
Kunnen we eerst rustig op zoek naar skill points voordat we de missie gaan doen :)
Ik weet bijvoorbeeld niet of op onze mappen dezelfde skillpoints staan en dus slechts 1 persoon ze kan oppakken
of dat de co-op spelers elk hun "eigen" skillpoints op hun map hebben staan.
*ze blijven wel onthouden zie ik net*

Ik ben trouwens bijna klaar met het verzamelen van de cockades, artifacts en witte kisten.
De rode laat ik voor als ik de 3e lockpick skill heb.
Stuk rustiger op de minimap al :P
Nootje: Ik mis trouwens wel een ondergrondse map...

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 18-11-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

dvdkiwi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:57:
Ik ben trouwens bijna klaar met het verzamelen van de cockades, artifacts en witte kisten.
De rode laat ik voor als ik de 3e lockpick skill heb.
Stuk rustiger op de minimap al :P
Ik ben maar begonnen met hetzelfde te doen. De witte kisten heb ik niet echt nodig, als in dat die paar honderd niet echt zoden aan de dijk zetten. Maar de map is anders echt veel te vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Sommige wite kisten kom je wat lastig bij, bijvoorbeeld achter een lockpick deur, maar die kunnen wel leuke items bevatten zoals gear.
Verder tikt het best wel aan. Ik denk dat er een kistje of 100 zijn, 250F gemiddeld, toch weer 25,000F uit witte kistjes ;)
De rode bevatten nog meer, maar ik wordt gek van die lvl3 lockpick spelletjes :P
Ik had ook graag de mogelijkheid gezien om blauwe en gele kistjes te verbergen op de map.

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 18-11-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dvdkiwi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:57:
Gezien een ondergrondse vaak alleen rond een specifiek gebouw zit, boeit dat me vrij weinig. Je kunt niet meer een grote afstand afleggen en bent redelijk beperkt waar je heen kunt, dus dat lijkt me vrij nutteloos. Of je moet iets willen zoeken onder de grond en weet niet hoe je moet (maar meestal is het gewoon 1 weg).

Verhaal vandaag trouwens uitgespeeld (wel handig gezien ik nog wat meer games heb liggen), maar wel de moeite waard. Heb nog wel het 1 en ander te doen (naast coop), dus kom nog wel terug maar nu de rest van de week effe wat anders denk ik :+

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 18-11-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Ik probeer al dagen om in co op te komen. Lukt helaas niet. Als iemand het wil proberen via vrienden sessie, voeg me maar toe.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 13:19
Nou UPlay is momenteel down dus niemand komt online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja in Far Cry 4 werkt het ook niet ;)
Die kwam vandaag ook uit, multiplatform dus ze zullen het wat drukker hebben

[ Voor 50% gewijzigd door Martinspire op 18-11-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Laatst online: 11-09 13:19
Martinspire schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:26:
Mja in Far Cry 4 werkt het ook niet ;)
Die kwam vandaag ook uit, multiplatform dus ze zullen het wat drukker hebben
Door die release is het down. Ubisoft is wel aan het klooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Motion2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:32:
[...]

Door die release is het down. Ubisoft is wel aan het klooien..
Mja zal met release van The Crew nog wel een keer gebeuren en dit weekend lijkt me ook lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik loop nu in een gebied (rechts onder op de kaart) en daar wijst iedereen me na en roept dan "ooh my god, THE prince. The prince is still alive"

Is dat iets wat ik gemist heb in het verhaal?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Donstil schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:22:
Ik loop nu in een gebied (rechts onder op de kaart) en daar wijst iedereen me na en roept dan "ooh my god, THE prince. The prince is still alive"

Is dat iets wat ik gemist heb in het verhaal?
Paris Story in de buurt toevallig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:37:
[...]

Paris Story in de buurt toevallig? ;)
Nou ja dat is het idd :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Vraagje over de Skill Points die je toe kan wijzen. Mijn game loopt constant te zeuren dat ik er nog wat open heb staan en ze uit kan/moet geven. Maar ik ben aan het sparen voor bepaalde skills. Heb je aan het einde van de game zo veel Skill Points dat je eigenlijk elke skill kan kopen, of is het echt keuzes maken en sommige skills nooit toegewezen kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je uiteindelijk alle skills kunt ontgrendelen. Ik heb nu (net klaar met sequentie 9) alleen de skills ontgrendels die ik denk nodig te hebben, zoals dubbele moord, dubbele moord van bovenaf, eenhandig wapenmeester, dikke en dikste huid en ervaren slotenmaker.

Later kijk ik wel of ik de rest nog doe, heb ze nog niet nodig gehad en er is volgens mij ook geen troffee voor het ontgrendelen van alle skills.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2014 23:32 . Reden: 2e alinea toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik snap nog steeds niet hoe ik die blauwe kisten open krijg. Speel missies in app, maar blijft vverwijzen naar de app

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

FeaR schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:23:
Vraagje over de Skill Points die je toe kan wijzen. Mijn game loopt constant te zeuren dat ik er nog wat open heb staan en ze uit kan/moet geven. Maar ik ben aan het sparen voor bepaalde skills. Heb je aan het einde van de game zo veel Skill Points dat je eigenlijk elke skill kan kopen, of is het echt keuzes maken en sommige skills nooit toegewezen kunnen krijgen?
Je haalt skillpoints uit story missions en coop missions. Doe je coop niet, dan moet je dus wel kiezen en het gaat ook niet gigantisch snel met die punten. Dus ja: je moet wel een beetje kijken wat je wilt gebruiken. Health, nieuwe gear of moves zijn wel handig. Lockpicks alleen als je gaat verzamelen, maar tot level 3 heb je er nog vrij weinig aan (ik kwam eigenlijk alleen maar level 3 loot tegen en die zijn amper te doen met level 1 of 2 (of je moet mazzel hebben). Een enkele ability is ook wel handig voor coop, maar veel dingen zijn vrij duur en daar heb je ook op het eind weinig voor.

Tenzij je na sequence 3 alle coop punten gaat pakken voor je verder gaat natuurlijk, maar anders moet je wel wat sparen. En ja die melding blijft irritant vaak komen, zelfs als je niet eens iets kunt uitgeven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:31:
Ik denk dat je uiteindelijk alle skills kunt ontgrendelen.
Zit net de achievements/trophies door te nemen en alle Skills hebben is er daar één van. Schijnt dat als je alle Skill Points in de verhaallijn en coop oppakt je alle Skills kan kopen/unlocken. Nu ben ik nog niet echt met coop bezig (wil eerst even wat betere armor en uitrusting scoren), dus tot die tijd even goed opletten wat te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Monda schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:36:
Ik snap nog steeds niet hoe ik die blauwe kisten open krijg. Speel missies in app, maar blijft vverwijzen naar de app
Je kan alleen de kisten opnenen als je ze opent als de game aanstaat en de app aanstaat. Dat moet je dus steeds timen met je gamesessies omdat je anders te laat bent. Te laat wilt zeggen dat je dus de melding krijgt idd dat je de App moet spelen (wat je gedaan hebt) en 24 uur moet wachten op je assassin :') Ik neem aan dat je wel de melding in de app hebt gekregen dat je een kistje hebt unlocked?

Ik neem aan dat het gewoon een enorme bug is maarja dat zullen ze tzt wel oplossen. Initiates is bijv. ook nog steeds niet werkende (kan dus niet levelen om de rest van de kisten te opnenen) En ik kan ook nog steeds niet wennen aan die controls: Arno doet vaak nog steeds waar hij zin in heeft, met name bij ramen en deuren met een balkon; ik ga echt alle kanten van het raam op maar er doorheen? Nope :X

En tóch geniet ik van de game. Ik ben pas bij Memory 3, sequence 1 omdat ik eerst dwangmatig alle kistjes en sid emissions wil doen. Om het nog erger te maken heb ik pas 3 gebieden unlocked omdat anders de kaart TE vol staat met alle iconen. dus eerst een gebied unlocken en clearen, dan door naar de volgende. Pas als ik dat gedaan heb ga ik met de rest van de missies verder. Tenzij ik mij teveel erger aan het missen van kritieke gear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR schreef op woensdag 19 november 2014 @ 06:17:
[...]
Zit net de achievements/trophies door te nemen en alle Skills hebben is er daar één van.
Je hebt gelijk! Ik had over de "I Got Skills" troffee heen gekeken.
Dus inderdaad selectief beginnen met de keuze welke skills te unlocken.
Straks maar weer verder kijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Notna schreef op woensdag 19 november 2014 @ 07:47:
[...]
En ik kan ook nog steeds niet wennen aan die controls: Arno doet vaak nog steeds waar hij zin in heeft, met name bij ramen en deuren met een balkon; ik ga echt alle kanten van het raam op maar er doorheen? Nope :X
Haha, zo herkenbaar (en zo irritant :P). Ik heb dat ook...

Ik heb het probleem dat ik verder wil met de story missions, maar dat ik telkens word afgeleid door alle collectibles en side missions. Heb inmiddels 21 uur in het spel zitten en ben net halverwege de story :D. Heb nu wel alle social clubs gekocht, dus het geld stroomt lekker binnen. Kan dus redelijk snel m'n gear upgraden.

Gisteren trouwens het murder mystery "Hot chocolate to die for" opgelost. Zat daar een tijdje vast, omdat ik niet doorhad dat je via een raam naar de tweede verdieping moest :'). Voelt dan toch lekker als je in één keer de juiste persoon beschuldigd. Bij de eerste twee die ik gedaan had, was het snel duidelijk wie de dader was, maar bij deze moest ik echt even nadenken over wie motief en gelegenheid had. Je voelt je direct Sherlock Holmes :+.

Companion app doet nu trouwens weer raar: gisteren alle sync points unlocked, maar volgens de app is de helft van de gebieden nog onbekend. Heb gelukkig nog wat missies die ik moet doen in de app, anders kon ik niet verder. Blijft toch een beetje buggy, dat hele syncen via UPlay.

[ Voor 10% gewijzigd door Chevalric op 19-11-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

FeaR schreef op woensdag 19 november 2014 @ 06:17:
[...]

Zit net de achievements/trophies door te nemen en alle Skills hebben is er daar één van. Schijnt dat als je alle Skill Points in de verhaallijn en coop oppakt je alle Skills kan kopen/unlocken. Nu ben ik nog niet echt met coop bezig (wil eerst even wat betere armor en uitrusting scoren), dus tot die tijd even goed opletten wat te unlocken.
Wat ik nu heb gemerkt met coop zijn de volgende skills eigenlijk ideaal om te hebben (ik speel stealth speelstijl)

* dual assassination
* air assassination
* dual air assassination
* lockpick 2 (liefst 3)
* blend
* disguise (coop perk)

Ik maximaliseer ook de hoeveelheid lockpicks, smoke-/cherrybombs en phantom/beserker blades in mijn gear. De andere bombs heb ik niet echt nodig en guns gebruik ik niet ivm stealth.

Stat priority voor de rest is, HP > Stealth > armor ranged > armor melee > rest

edit:
ik heb HP hoger staan dan stealth omdat ik nogal de neiging heb om te vallen :P meer hp is dan handig en daarom is de volgende skill unlock die ik graag wil de roll landing :+
Chevalric schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:00:
[...]

Companion app doet nu trouwens weer raar: gisteren alle sync points unlocked, maar volgens de app is de helft van de gebieden nog onbekend. Heb gelukkig nog wat missies die ik moet doen in de app, anders kon ik niet verder. Blijft toch een beetje buggy, dat hele syncen via UPlay.
dit heb ik dus ook, had alles unlocked maar in de app blijft alleen het begin unlocked de rest staat nog also fik het niet gedaan hebt, sommige puzzels heb ik gelukkig al gedaan dus kan wel de missies doen, maar andere puzzels staan gewoon weer alsof ik ze niet gedaan hebt :/

[ Voor 30% gewijzigd door Bokkie op 19-11-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
Hoe werkt dat nu met die AC initiates? Ik heb alle AC delen gespeeld, maar deze zijn blijkbaar niet gekoppeld aan initiates en daardoor unlocken de armors niet. Iemand meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik wil het spel echt heel graag spelen. Maar ik ondervind toch wel hinder van de fps drops op de xbone. Ik ga dan toch wachten op de patch hiervoor... Gta v it is in the meantime

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

janvanmil schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:
Hoe werkt dat nu met die AC initiates? Ik heb alle AC delen gespeeld, maar deze zijn blijkbaar niet gekoppeld aan initiates en daardoor unlocken de armors niet. Iemand meer info?
AC Initiates is nog steeds stuck aldus Ubisoft:

http://forums.ubi.com/sho...nity-Current-Known-Issues
- Initiates
Players cannot access the Assassin's Creed Initiates website FIXED
Uplay WIN services are down WORKING ON IT
Legacy synched data is not showing properly WORKING ON IT
Player get an error message when trying to redeem chests WORKING ON IT
Also voor de App:
- Companion App
Progression reset bug WORKING ON IT
Connectivity issues: WORKING ON IT
“Lost Assassins” bug: if the player started to play on companion 1st, then sync up on a console, player may lose all his assassin’s in his companion Nomad Brotherhood. WORKING ON IT
Some app crashes on devices not officially supported WORKAROUND BELOW
​Check if your phone is supported for the companion app: FAQ published on Ubi Blog including list of officially supported devices: http://blog.ubi.com/assassins-creed-...anion-app-faq/
Edit: Ow fijn, ik ben niet de enige :+
Xbox1 ONLY

- Uplay members may get put in a 45s ‘Please Wait’ screen after passing the ‘Press A’ engagement on the screen before reaching the main menu WORKING ON IT

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 19-11-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
Fijn dan....

Is er nog plek in de XBOX 'club' trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Mu.siQ schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:52:
Ik wil het spel echt heel graag spelen. Maar ik ondervind toch wel hinder van de fps drops op de xbone. Ik ga dan toch wachten op de patch hiervoor... Gta v it is in the meantime
Op de PS4 heb ik alleen hinder ondervonden bij 1 multiplayer missie waar we met 4 man een hele horde enemies aan het neerknuppelen waren.

Mijn grootste minpunt aan AC Unity is de voice acting. De voice acting an sich is niet slecht, maar Britse accenten terwijl de game over de FRANSE revolutie gaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
xelfer schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:15:
[...]

Op de PS4 heb ik alleen hinder ondervonden bij 1 multiplayer missie waar we met 4 man een hele horde enemies aan het neerknuppelen waren.

Mijn grootste minpunt aan AC Unity is de voice acting. De voice acting an sich is niet slecht, maar Britse accenten terwijl de game over de FRANSE revolutie gaat.....
Daarom speel ik de game met de audio in het Frans.
Wel met subs want zo goed is mijn Frans niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

xelfer schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:15:
[...]

Dit was inderdaad vele malen beter met AC2, Brotherhood en Revelations. Ik stoor mij er ook aan. Met name die thugs die je lopen toe te schreeuwen alsof ze uit south-east London komen.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Flex0r schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:28:
[...]

Daarom speel ik de game met de audio in het Frans.
Wel met subs want zo goed is mijn Frans niet.
Hoe is de lipsync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Is best redelijk vindt ik, ik stoor mij er minder aan dan de platte Britse voice acting.
Misschien komt dat omdat ik zelf weinig Frans spreek of versta, maar ik ergerde me gelijk al dood toen de wachter van de Bastille het luikje opendeed en begon te wauwelen als een Londenaar in de intro cinematic.

Enig nadeel is dat npc gesprekken en het scanderen van het publiek niet altijd ondertiteld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Flex0r schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:45:
Is best redelijk vindt ik, ik stoor mij er minder aan dan de platte Britse voice acting.
Misschien komt dat omdat ik zelf weinig Frans spreek of versta, maar ik ergerde me gelijk al dood toen de wachter van de Bastille het luikje opendeed en begon te wauwelen als een Londenaar in de intro cinematic.

Enig nadeel is dat npc gesprekken en het scanderen van het publiek niet altijd is ondertiteld.
Dat is ook niet altijd in het Engels heb ik al gemerkt. Maar de meeste cinematics zijn wel gewoon normaal van franse lipsync voorzien? Dat is namelijk iets wat mij weer snel zou storen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Sinds vrijdag nog geen co-op kunnen spelen maar het lijkt nu eindelijk te werken dus als iemand mij toe kan voegen of kan wijzen op een club om te joinen aangezien de Tweakers club inmiddels vol zit, graag!
Mijn uPlay naam is RuffTeckM of PS4 naam RadianceNL.

Ik deed gister avond random samenspelen met iemand en dit werkte vlekkeloos terwijl de game hier voorheen een aantal keer op gecrashed was, dusdanig dat ik m'n PS4 moest rebooten.
Nu maar hopen dat dit zo blijft! :)

Betreft de app. Eergisteren werkte deze niet, de kistjes openen, vrijdag deed deze het wel en ook gisteren kon ik de kistjes die ik unlocked had openen.
Ik weet niet of iedereen dat in de gaten had maar je moet per missie een reeks van 3 missies voltooien voordat er een kistje opent en het Altair pakje unlocked pas als je alle missies gedaan hebt in de app als ik het goed begrijp.
Tevens, als je de kistjes niet kunt openen en je assassin dus 24u wacht bij het kistje dan wordt de beloning automatisch toegevoegd als je Unity opstart viel mij op. Had ineens wat extra geld nadat een 3 tal kistjes niet geopend kon worden afgelopen weekend. Vervelend dat je je assassin een dag kwijt bent maar in ieder geval niet de beloning, althans bij mij niet.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Martinspire schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:00:
[...]

Dat is ook niet altijd in het Engels heb ik al gemerkt. Maar de meeste cinematics zijn wel gewoon normaal van franse lipsync voorzien? Dat is namelijk iets wat mij weer snel zou storen
Voor mij vallen de cinematics ook nog wel mee.
Toen ik de taal wijzigde, merkte de game wel iets op ever de save file oid. weet alleen zo even niet meer wat.
Wellicht is het even te proberen op ander PS account anders kan ik wel even kijken of ik wat opgenomen gameplay op youtube kan slingeren vanavond.
Dan post ik dat hier wel even. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

janvanmil schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:08:
Fijn dan....

Is er nog plek in de XBOX 'club' trouwens?
Ja hoor, maar wel in de tweede groep. Dan moet je even zoeken naar de tag GOT2.
Radiance schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:14:
Sinds vrijdag nog geen co-op kunnen spelen maar het lijkt nu eindelijk te werken dus als iemand mij toe kan voegen of kan wijzen op een club om te joinen aangezien de Tweakers club inmiddels vol zit, graag!
Mijn uPlay naam is RuffTeckM of PS4 naam RadianceNL.

Ik deed gister avond random samenspelen met iemand en dit werkte vlekkeloos terwijl de game hier voorheen een aantal keer op gecrashed was, dusdanig dat ik m'n PS4 moest rebooten.
Nu maar hopen dat dit zo blijft! :)

Betreft de app. Eergisteren werkte deze niet, de kistjes openen, vrijdag deed deze het wel en ook gisteren kon ik de kistjes die ik unlocked had openen.
Ik weet niet of iedereen dat in de gaten had maar je moet per missie een reeks van 3 missies voltooien voordat er een kistje opent en het Altair pakje unlocked pas als je alle missies gedaan hebt in de app als ik het goed begrijp.
Tevens, als je de kistjes niet kunt openen en je assassin dus 24u wacht bij het kistje dan wordt de beloning automatisch toegevoegd als je Unity opstart viel mij op. Had ineens wat extra geld nadat een 3 tal kistjes niet geopend kon worden afgelopen weekend. Vervelend dat je je assassin een dag kwijt bent maar in ieder geval niet de beloning, althans bij mij niet.
Maar de missies die je krijgt na de twee kisten wil ik wel doen. Het verandert steeds. En het schiet niet op als je constant je assassins kwijt bent voor 24 uur.
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste