Dat van die synch heb ik soms. Wat ik dan gekker vind is eigenlijk wel in lijn met dit issue: waarom kan je meerdere malen synchen? Je hebt je vieuwpoint immers al behaald. Als ik netjes R2 in druk (PS4) kom ik van het paaltje af. Niet altijd met de befaamde sprong, maar ik kom wel beneden.SinergyX schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:27:
Kan nog wel wat puntjes bedenken hoor
-Na sync blijven je knoppen op Eagleview/Sync staan, je komt niet van je paaltje af.
-Je kan niet schieten hurkend op een dak/rand.
-Hoe moeilijk lijkt het soms om tussen 2 muurtjes in te springen (blijft maar heen en weer gaan tussen muurtjes).
-Aimen, schieten, en dan pas komt Arno erachter dat hij nog moet reloaden.
-Je kan schieten tussen muurtjes met gaten, maar niet door een raam (met gewoon glas, of zelfs open met bars ervoor).
Schieten door een raam of tralies heb ik nog niet geprobeerd, maar zo te zien hoef ik dat dus ook niet te doen
Eigenlijk heb je gelijk dat er meer punten zijn die niet helemaal lekker gaan. Maar als ik puur kijk naar alle horrorverhalen dan speel ik nu al een behoorlijke tijd zonder ergernissen. En na Assssin's Creed II is dit voor mij echt wel weer het echte Assassin-gevoel. Vandaar dat ik wellicht wat positiever ben dan wel niet al te kritisch.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.