Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:31
poor Leno schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 21:48:
Ja echt he?? _/-\o_

En Market Garden, Ardennen, D-DAY en Noord Afrika en Italie en Rusland en Berlijn en de Pacific!!!!

Fuck it ik wil gewoon alle uitgekauwde bekende slagvelden!!!!!

EN Tiger Tanks en Spitfires en Messerschmitts en Stuka's en B17's en MG42's en Garand's en Thompsons en en en en en en en en en en........!!!!!!!1

omg ik moet echt even zitten :X
Wees gerust. Er komen vast nog héél véél dlc's, lootcrates en shortcuts. Aandeelhouders gonna *O*

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

-SaveMe- schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:51:
[...]

Ik denk dat mijn volgorde wordt FC5, dan Ni No Kuni en dan Detroit en dan GoW(?). Genoeg te doen voorlopig.

Ooit ook Solus in een sale impulsief meegepikt, maar wat een bagger. Dat is echt 6 euro weggegooid :'(
Far Cry boeit mij totaal niet dus die sla ik sowieso over. Ni No Kuni en God of War komen hier hoe dan ook. Maar goed er komt nog zat moois aan. Genoeg te beleven in het Playstation kamp in ieder geval dit jaar.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 17:06
Vrijdag schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 00:15:
[...]

Wees gerust. Er komen vast nog héél véél dlc's, lootcrates en shortcuts. Aandeelhouders gonna *O*
Dit dus....
Kan echt niet meer enthousiast worden voor een ea game..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:16:
[...]

Dit dus....
Maakt niet uit, ik ben wel enthousiast genoeg voor 100 *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]
Dit dus....
Battlefield is niet zomaar een EA game ;)
Als er een game is die de volle prijs + de prijs voor premium waard is, is het Battlefield wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 02-03-2018 10:21 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Geen drie tientjes zoals vorig jaar maar nog steeds een zeer fijne prijs voor Plus. Ik ga weer jaartje extra erbij kopen in ieder geval.

https://www.gamemania.nl/...%3A%3A%3A%3A%3A1519983225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
[...]

Dit dus....
Nee ik ook niet, tenzij het een kleiner spel is zoals bijvoorbeeld Mirror's Edge. Ook met een WW2 spel van ze ben ik gewoon sceptisch en wil ik eerst maar eens zien wat voor dlc roadmap ze gaan plannen.
Er gaat ongetwijfeld een abbo komen voor toekomstige dlc, in mijn ervaring speel ik tegen de tijd dat de laatste dlc uitkomt het spel allang niet meer. Goedkoper om dat spul dus eventueel los te kopen dus.

Daarbij heb ik een hekel aan kunstmatig gerekte gameplay. In BFBC2 bijvoorbeeld unlockte je per categorie wapen de attachments. In BF4 moest dat pér wapen. Uiteraard was daar een "shortcut" voor te koop... :') En nee, het argument "maar je hoeft het niet te kopen" betekent gewoon dat je de bitch bent van EA.

Ieder zijn ding maar EA is wat dat betreft vele malen erger dan CoD met cosmetische dingen. Da's ook sneu maar heeft verder geen invloed op gameplay.
/Cynisme

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:39:
[...]

Nee ik ook niet, tenzij het een kleiner spel is zoals bijvoorbeeld Mirror's Edge. Ook met een WW2 spel van ze ben ik gewoon sceptisch en wil ik eerst maar eens zien wat voor dlc roadmap ze gaan plannen.
Er gaat ongetwijfeld een abbo komen voor toekomstige dlc, in mijn ervaring speel ik tegen de tijd dat de laatste dlc uitkomt het spel allang niet meer. Goedkoper om dat spul dus eventueel los te kopen dus.

Daarbij heb ik een hekel aan kunstmatig gerekte gameplay. In BFBC2 bijvoorbeeld unlockte je per categorie wapen de attachments. In BF4 moest dat pér wapen. Uiteraard was daar een "shortcut" voor te koop... :') En nee, het argument "maar je hoeft het niet te kopen" betekent gewoon dat je de bitch bent van EA.

Ieder zijn ding maar EA is wat dat betreft vele malen erger dan CoD met cosmetische dingen. Da's ook sneu maar heeft verder geen invloed op gameplay.
/Cynisme
Tsja.. ik vind t juist leuk om van alles te moeten unlocken.. (en zo'n idioot die cosmetische dingen verzamelt, de awesome eastereggs hunt, onmogelijke assignments probeert te halen etc)

Verder geef ik bij release (of preorder) gewoon 140,- er voor uit ja. Alles erop en eraan.

Battlefield is gewoon nou eenmaal "mijn spel" dus wil ik daar best wat in steken, daar heb ik 2 jaar 1500+ uur speelplezier voor teruggekregen :) (geen enkel spel is zo goedkoop per uur/dag hoor!)

Maar wat boeit t dat ze DLC en unlocks hebben?? Het is niet alsof het basis spel uitgekleed is ofzo, op zichzelf zijn ze al groot.. daar kun je ook 2 jaar prima mee volknallen hoor..

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 02-03-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dit dus....
Ik ben de CoD's en Battlefields sowieso wel een beetje ontgroeid. Tegenwoordig allemaal dezelfde games met een andere skin. CoD vind ik nog wel aardig voor de SP en die kan ik gelukkig doorgaans wel van een maat lenen, maar DICE kan gewoon echt geen singleplayer maken. Zelfs Battlefront is eigenlijk gewoon erg matig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:39:
[...]
In BFBC2 bijvoorbeeld unlockte je per categorie wapen de attachments. In BF4 moest dat pér wapen.
Leuk toch? Als je een (paar) favo wapen(s) hebt, heb je die unlocks redelijk snel vrijgespeeld dus ik snap het probleem niet zo.
Heb je geen zin om alles zelf te unlocken dan koop je (geheel vrijwillig) de shortcut kit, ook daar zie ik geen probleem.
poor Leno schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:47:
[...]
Het is niet alsof het basis spel uitgekleed is ofzo, op zichzelf zijn ze al groot.. daar kun je ook 2 jaar prima mee volknallen hoor..
Precies dat.
BF DLC is ook echt DLC, het is niet zo dat je het gevoel hebt dat de DLC bij de basisgame zou moeten horen. Als je ziet hoeveel maps, wapens en assignments BF in zijn DLC gooit, daar kunnen andere ontwikkelaars nog wat van leren.

We moeten nu niet doorslaan en bij elke game of DLC gaan lopen roepen dat het geldklopperij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:41
bram1984 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:54:
[...]

Zelfs Battlefront is eigenlijk gewoon erg matig.
Ben toevallig net bezig met de sp van Battlefront 2. Wat je zegt, erg matig en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Alleen de graphics zijn nice eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de nieuwe 2018 versie Gold headset van Sony?
Ik heb nog steeds de Sony 7.1 headset die destijds voor de PS3 is uitgekomen maar die begint na 7 jaar toch wel echt op te raken.

Ik zie hem in de pricewatch nog niet staan (alleen de oude 2.0 versie) dus misschien is hij nog niet beschikbaar hier?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2018 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:01:
Iemand ervaring met de nieuwe 2018 versie Gold headset van Sony?
Ik heb nog steeds de Sony 7.1 headset die destijds voor de PS3 is uitgekomen maar die begint na 7 jaar toch wel echt op te raken.

Ik zie hem in de pricewatch nog niet staan (alleen de oude 2.0 versie) dus misschien is hij nog niet beschikbaar hier?
Ik heb ervaring met de 2017 en degene die jij nu hebt en die jij nu hebt vind ik echt aanzienlijk beter klinken (meer bass en meer volume). Voor zover ik zie klinkt de 2018 versie hetzelfde. De Gold heb ik destijds retour gestuurd.

Ik gebruik inmiddels de Platinum en daar ben ik wel erg tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:43
poor Leno schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:47:
[...]

Tsja.. ik vind t juist leuk om van alles te moeten unlocken.. (en zo'n idioot die cosmetische dingen verzamelt, de awesome eastereggs hunt, onmogelijke assignments probeert te halen etc)

Verder geef ik bij release (of preorder) gewoon 140,- er voor uit ja. Alles erop en eraan.

Battlefield is gewoon nou eenmaal "mijn spel" dus wil ik daar best wat in steken, daar heb ik 2 jaar 1500+ uur speelplezier voor teruggekregen :) (geen enkel spel is zo goedkoop per uur/dag hoor!)

Maar wat boeit t dat ze DLC en unlocks hebben?? Het is niet alsof het basis spel uitgekleed is ofzo, op zichzelf zijn ze al groot.. daar kun je ook 2 jaar prima mee volknallen hoor..
Ach ik herken en begrijp dat wel hoor. Ik ben de laatste jaren niet echt fan meer van EA, maar toch koop ik elk jaar weer trouw FIFA :')
Maar als je kijkt hoeveel lol ik daar mee heb met maten, en hoeveel uurtjes daarin zijn gaan zitten, dan zijn de kosten per gespeeld uur echt belachelijk laag. Singleplayer doe ik overigens niet aan.

Het enige wat mij persoonlijk gestolen kan worden zijn special editions, ik ga altijd voor de goedkoopste versie (al dan niet digitaal).

En verder, wat betreft WWII. Ik moet een beetje zeggen dat ik een beetje een "been there, done that" gevoel heb bij die games. Nadat er al tientallen zo niet honderden games met het WOII thema zijn uitgebracht in het verleden, moest ineens alles naar de huidige tijd, toen de toekomst, en nu dat allemaal weer geweest is gaan we met z'n allen weer terug naar WOI / WOII.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb best plezier gehad met BF1, maar die ging na een aantal weken toch weer in de kast en er komen momenteel naar mijn mening originelere / vernieuwender games uit.

Dat gezegd hebbende is FIFA natuurlijk ook niet origineel, maar op de een of andere manier is elke wedstrijd toch weer anders en blijft het een uitdaging om met de vriendengroep steeds hoger te komen in de rankings :P

[ Voor 5% gewijzigd door Denman op 02-03-2018 11:24 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:21:
[...]

Ach ik herken en begrijp dat wel hoor. Ik ben de laatste jaren niet echt fan meer van EA, maar toch koop ik elk jaar weer trouw FIFA :')
Maar als je kijkt hoeveel lol ik daar mee heb met maten, en hoeveel uurtjes daarin zijn gaan zitten, dan zijn de kosten per gespeeld uur echt belachelijk laag. Singleplayer doe ik overigens niet aan.

Het enige wat mij persoonlijk gestolen kan worden zijn special editions, ik ga altijd voor de goedkoopste versie (al dan niet digitaal).

En verder, wat betreft WWII. Ik moet een beetje zeggen dat ik een beetje een "been there, done that" gevoel heb bij die games. Nadat er al tientallen zo niet honderden games met het WOII thema zijn uitgebracht in het verleden, moest ineens alles naar de huidige tijd, toen de toekomst, en nu dat allemaal weer geweest is gaan we met z'n allen weer terug naar WOI / WOII.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb best plezier gehad met BF1, maar die ging na een aantal weken toch weer in de kast en er komen momenteel naar mijn mening originelere / vernieuwender games uit.
Tsja, ik heb geen volwaardige WW2 gespeeld (omdat er simpelweg niets anders is gekomen) sinds BF1942 en RTCW, dus van mij mag t wel komen :D

Maar noem eens 1 van die honderden die in de buurt komt van die twee? Qua graphics en gameplay?

Ik zit al zo lang hier op te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga die nieuwe BF gewoon kopen hoor, zal mij een zorg zijn dat het van EA is. Ze hebben mij nog nooit met een mes gedwongen een spel te kopen. Hopelijk worden de map packs ook gratis omdat andere mensen die financieren door het kopen van lootboxes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
poor Leno schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:26:
[...]

Tsja, ik heb geen volwaardige WW2 gespeeld (omdat er simpelweg niets anders is gekomen) sinds BF1942 en RTCW, dus van mij mag t wel komen :D

Maar noem eens 1 van die honderden die in de buurt komt van die twee? Qua graphics en gameplay?

Ik zit al zo lang hier op te wachten!
Mooie (ultra HD HDR) graphics zijn leuk meegenomen, maar is geen breekpunt voor mij. Black Ops 3 zag er totaal inferieur uit ten opzichte van BF1, maar toch heb ik in eerstgenoemde ongeveer 30x zoveel tijd zitten :P

Qua gameplay kwam er idd weinig in de buurt van BF1942. Helemaal grijs gespeeld destijds. Maar dat kwam omdat het vernieuwend was met een verslavende en goede gameplay. Alleen heb ik die setting nu wel een beetje gezien.
Ik ben nu totaal hooked aan Fortnite. Leuke en originele setting, toffe comic look graphics, en in game building als onderdeel van de tactiek.
Ik ben gewoon niet zo nostalgisch ingesteld denk ik ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:42:
[...]

Mooie (ultra HD HDR) graphics zijn leuk meegenomen, maar is geen breekpunt voor mij. Black Ops 3 zag er totaal inferieur uit ten opzichte van BF1, maar toch heb ik in eerstgenoemde ongeveer 30x zoveel tijd zitten :P

Qua gameplay kwam er idd weinig in de buurt van BF1942. Helemaal grijs gespeeld destijds. Maar dat kwam omdat het vernieuwend was met een verslavende en goede gameplay. Alleen heb ik die setting nu wel een beetje gezien.
Ik ben nu totaal hooked aan Fortnite. Leuke en originele setting, toffe comic look graphics, en in game building als onderdeel van de tactiek.
Ik ben gewoon niet zo nostalgisch ingesteld denk ik ;)
Of juist wel, als je nagaat dat het 15(!) jaar geleden is en het voor jou nog steeds voelt als gisteren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
poor Leno schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:45:
[...]

Of juist wel, als je nagaat dat het 15(!) jaar geleden is en het voor jou nog steeds voelt als gisteren :>
Mwah valt mee hoor. Ik weet dat ik er een hoop lol mee beleefd heb, maar ik moest net YT even opstarten om te kijken hoe de gameplay ook alweer was :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een hoop BF gebabbel ;) Niks voor mij. Ik kijk meer uit naar deze game, nieuwe trailer van Detroit Become Human

[video]YouTube: YouTube[/video]

EDIT
Video werkt niet meer :|

[ Voor 26% gewijzigd door -SaveMe- op 02-03-2018 12:02 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Denman schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:47:
[...]

Mwah valt mee hoor. Ik weet dat ik er een hoop lol mee beleefd heb, maar ik moest net YT even opstarten om te kijken hoe de gameplay ook alweer was :+
Oooh ik herinner me de eerste keer dat ik t spel opstartte :D

Krijg nog steeds kippenvel! :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
-SaveMe- schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:48:
Wat een hoop BF gebabbel ;) Niks voor mij. Ik kijk meer uit naar deze game, nieuwe trailer

[video]
is het een leuke game? :+ je video doet het namelijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:55:
[...]

is het een leuke game? :+ je video doet het namelijk niet :P
Uhuh! Damn. Zie het. Ik heb hem net nog gekeken. Offline gehaald ... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
Nog nooit een Ratchet & Clank gespeeld, dus die ga ik eens mooi uitproberen straks.

En Bloodborne 'gratis'?? Schande! Dit meesterwerk zou tot in lengte van dagen voor minimaal 100 euro in de winkel moeten liggen! :) Beste spel op de PS4. Ik krijg al direct weer zin in een nieuwe playthrough, door alleen maar de naam voorbij te zien komen in de nieuwsberichten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
poor Leno schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:53:
[...]

Oooh ik herinner me de eerste keer dat ik t spel opstartte :D

Krijg nog steeds kippenvel! :X

[video]
Over de BF1 theme heen is ie ook wel gaaf trouwens:

Toch moet ik zeggen dat ik de 1943 intro qua muziek iets mooier vind omdat ie wat voller klinkt

Maar beiden zijn pareltjes. Hopelijk weer een toffe tune deze keer

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Spud82 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:14:
En Bloodborne 'gratis'?? Schande! Dit meesterwerk zou tot in lengte van dagen voor minimaal 100 euro in de winkel moeten liggen! :) Beste spel op de PS4. Ik krijg al direct weer zin in een nieuwe playthrough, door alleen maar de naam voorbij te zien komen in de nieuwsberichten.
Ik vind het echt geweldig dat hij in PS Plus zit, vanaf volgende week weer volop co-op en invasions. Ik heb pas nog een Burial Blade twink gemaakt, die komt nu goed van pas. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:38
Martinspire schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:15:
[...]

Over de BF1 theme heen is ie ook wel gaaf trouwens:
[video]
Toch moet ik zeggen dat ik de 1943 intro qua muziek iets mooier vind omdat ie wat voller klinkt
[video]

Maar beiden zijn pareltjes. Hopelijk weer een toffe tune deze keer
Ohh Wake Island _/-\o_ Laat ze die alsjeblieft terug brengen in BFV

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SD5k schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:36:
[...]

Ik vind het echt geweldig dat hij in PS Plus zit, vanaf volgende week weer volop co-op en invasions. Ik heb pas nog een Burial Blade twink gemaakt, die komt nu goed van pas. :P
Ik heb nooit PvP gedaan, maar misschien dat ik ook wel ff ga invaden. Kan niet anders dan hilarisch zijn als je beginners treft in Mensis of Nightmare Frontier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:48:
[...]

Ik heb nooit PvP gedaan, maar misschien dat ik ook wel ff ga invaden. Kan niet anders dan hilarisch zijn als je beginners treft in Mensis of Nightmare Frontier.
Kan in principe in bijna heel de game hoor, maar buiten de 2 gebieden die je noemt zul je naast de host altijd minstens 1 summon aantreffen. Als invader heb je de PvE vijanden dan weer aan je zijde, dus het is goed te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:57:
[...]

Kan in principe in bijna heel de game hoor, maar buiten de 2 gebieden die je noemt zul je naast de host altijd minstens 1 summon aantreffen. Als invader heb je de PvE vijanden dan weer aan je zijde, dus het is goed te doen. :)
Precies. Ik wil wel die silverbeasts en reuzen aan mijn zijde hebben. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:17
musiman schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:29:
[...]

Geen idee, maar ik heb dus ook diezelfde firecuda besteld bij Azerty en krijg 'm zaterdag binnen (hopelijk). Ben benieuwd of daar ook die gratis game/add-on bij zit.
Heb inmiddels wel een mail gehad dat ik het spel kan spelen via Uplay op mijn Pc, maar dat is dus geen PS4.
Heb Ubisoft nu ook even gemaild, ben benieuwd

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:19:
[...]
Ik heb ervaring met de 2017 en degene die jij nu hebt en die jij nu hebt vind ik echt aanzienlijk beter klinken (meer bass en meer volume). Voor zover ik zie klinkt de 2018 versie hetzelfde. De Gold heb ik destijds retour gestuurd.

Ik gebruik inmiddels de Platinum en daar ben ik wel erg tevreden over
Ah thanks, mooie reactie!

Ik ben ook echt zeer tevreden met de geluidskwaliteit van de 'oude' 7.1. Is de Platinum vergelijkbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
SD5k schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:36:
[...]

Ha ja, ik ook hoor.

Dit spel zou iedereen toch op z'n minst moeten proberen. Al zal het niet voor iedereen zijn... Ik zelf had ook nooit verwacht dat ik dit zou kunnen, vind mezelf (mede door tijdgebrek) een vrij matige tot gemiddelde gamer qua skills. Bij Bloodborne was het voor mij vooral investeren: pas na een uur of 15 viel het kwartje. En ja, ik wist vanaf seconde één dat ik hier die tijd en moeite voor wilde nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:42:
[...]

Ah thanks, mooie reactie!

Ik ben ook echt zeer tevreden met de geluidskwaliteit van de 'oude' 7.1. Is de Platinum vergelijkbaar?
Ik heb tussendoor nog een headset van Tritton gehad, dus ik heb ze niet naast elkaar kunnen vergelijken zoals ik wel met de Gold/7.1 heb kunnen doen. Maar ik zou wel zeggen dat deze in ieder geval vergelijkbaar is. En je hebt 3D audio in games als Uncharted 4 en Horizon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ubisoft sale in de play store!

AC Origins season pass is nu 29,99 ipv 39,99. Vind ik persoonlijk nog teveel, dus ik wacht nog ff ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:15:
[...]

Ik ben na 100 uur wel klaar met die game.
Dat bedoel ik dus, 70,- voor 100 uur, 0,70 per uur. (Wel meer als je de dure editie hebt)

Mijn Battlefieldje: 1500 uur voor 140,- = 0,09 cent per uur :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 17:06
-SaveMe- schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:06:
Ubisoft sale in de play store!

AC Origins season pass is nu 29,99 ipv 39,99. Vind ik persoonlijk nog teveel, dus ik wacht nog ff ...
Hmm 60 euro voor de duurste(Assassin's Creed origins) is 30 euro de man met broertje. Kijk dat wil ik wel doen :P
poor Leno schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:24:
[...]

Dat bedoel ik dus, 70,- voor 100 uur, 0,70 per uur. (Wel meer als je de dure editie hebt)

Gt sport voor 30 euro gekocht. En 500 uur erin=
30/500= 0.06 cent de uur ;)

[ Voor 31% gewijzigd door v8power67 op 02-03-2018 14:54 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
[...]

lekker geestdodend ook zoveel uur in een spel steken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
volgens mij is gamen doorgaans nogal laagdrempelig vermaak. Vind het daarbij niet zo spanned of iemand 1 game 500 uur speelt of 100 games 5 uur........?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
lennox-06 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:58:
[...]

Zou je denken he?

Maar als je kijkt hoe zo'n spel elke keer anders is, je adrenaline pompt, je kijk/hoor zintuigen op scherp stelt, je reflexen verhoogt en je algemene 'situational awareness' versterkt...

..tsja dan zou je t ook misschien als een soort training kunnen zien :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
poor Leno schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:04:
[...]

Zou je denken he?

Maar als je kijkt hoe zo'n spel elke keer anders is, je adrenaline pompt, je kijk/hoor zintuigen op scherp stelt, je reflexen verhoogt en je algemene 'situational awareness' versterkt...

..tsja dan zou je t ook misschien als een soort training kunnen zien :>
Dan moet je net niet met ac en battlefield komen bij mij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
zoenvisje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:33:
Heeft er iemand ervaring met bedraad internet voor de PS4 via powerline adapters?

Ik heb een kabel door de huiskamer liggen als ik aan het gamen ben (online) omdat de wifi verbinding gewoon kak is en er geen kabels getrokken zijn richting de tv. Dit is uiteraard niet echt een sexy oplossing en er zijn al meerdere mensen gestruikeld, gelukkig tot nu toe zonder de PS4 mee te nemen.

Nu twijfel ik of ik een kabel ga laten trekken of dat ik een setje powerline adapters ga aanschaffen. Powerline adapters klinkt heel makkelijk (plug & play) maar ik lees wel dat lang niet altijd de aangegeven snelheid wordt behaald en dat ze bijvoorbeeld voor ruis op de speakers zorgen.

De reden dat ik liever geen kabel wil trekken is omdat bij het intrekken in dit huis een kabel getrokken is richting de slaapkamer en dat ging heel moeizaam en was (ook) prijzig.

Ik zou dus graag ervaringen horen van mensen die hun PS4 op deze manier van bedraad internet voorzien, hoe is de snelheid en zijn er verder nadelen?
Door de woonkamer heen? Kan je niet gewoon een nog langere kabel kopen en die langs de muren laten lopen? Kan je desnoods vastmaken met iets of compleet weg werken als je dat zou willen...

Zelf heb ik het tapijt aan de randen overal niet vastzitten dus leg het er gewoon onder :)

Overigens heb ik iemand ooit eens powerline adapters aangeraden omdat ie geen kabel kon trekken en dat bevalt hem uitstekend, is er enorm op vooruit gegaan. En als je online gamed is WiFi gewoon ook niet zo heel verstandig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lennox-06 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:58:
[...]
Wat een aparte comment :/
lennox-06 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:07:
[...]
Waarmee dan wel?

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 02-03-2018 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lennox-06 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:07:
[...]

Haha, dan moet juist jij niet komen met dat een Battlefield geestdodend is. Want ik denk dat dat juist een vd spellen is die dat niet is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 16:02
Duurt wel lang tot die systeem update uit de beta komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Asprine schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:45:
Duurt wel lang tot die systeem update uit de beta komt.
Ik ga morgen de hdd van de PS4 vervangen door de firecuda. Ben benieuwd of ik de beta dan nog weer kan installeren. Denk het toch wel?

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
Vraag me af waarom ik die nieuwe psplus games nog niet zie staan maar de oude van vorige maand..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vegetto schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:00:
Vraag me af waarom ik die nieuwe psplus games nog niet zie staan maar de oude van vorige maand..
Elke eerste dinsdag van de maand, daarom ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vegetto schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:00:
Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
musiman schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:48:
[...]

Ik ga morgen de hdd van de PS4 vervangen door de firecuda. Ben benieuwd of ik de beta dan nog weer kan installeren. Denk het toch wel?
Tuurlijk, staat gewoon op je PSN account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja idd, ik ben al begonnen met Bloodborne :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
Nee nee, dat is niet apart. Dat noemen we "heel bijzonder" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:55
Ik wil een nieuwe ps4 slim aanschaffen nou zie ik dat ze 288 euro kosten. Ik weet nog dat er een actie was waar ze 190 euro waren. Is er ergens binnenkort weer zo een actie of kan ik het gewoon aanschaffen voor 288 euro?

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:50
Ik zie de nieuwe titels ook nog niet hoor. Duurde dat niet altijd een paar dagen?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

NeuroticaPills schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:00:
Ik zie de nieuwe titels ook nog niet hoor. Duurde dat niet altijd een paar dagen?
Eigenaardig, misschien komt het omdat je de afgelopen paar posts niet hebt gelezen en de sarcasme mist.... Misschien even teruglezen en unlock die mooie Trophy met de titel : Ik lees het forum.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:09
piqueno11 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:00:
Ik wil een nieuwe ps4 slim aanschaffen nou zie ik dat ze 288 euro kosten. Ik weet nog dat er een actie was waar ze 190 euro waren. Is er ergens binnenkort weer zo een actie of kan ik het gewoon aanschaffen voor 288 euro?
Vorig jaar was er een marketing actie in april of mei voor games en consoles toen was hij ook 188. Maar of dat dit jaar weer zo is kunnen we nu niet weten. Aan jou de keus om al dan niet te wachten en overweeg ook de pro als upgrade.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Misschien wordt het tijd om die PS+ release data in de topicwarming te zetten gewoon de zin:

Nieuwe PlayStation plus games verschijnen op de 1e dinsdag van de maand.

Als iemand het dan nog vraagt kunnen we diegene gewoon lekker negeren ipv 100 dezelfde reacties hier aan te verspillen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Laatst online: 18-09 20:11
DigitalError schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 19:15:
Misschien wordt het tijd om die PS+ release data in de topicwarming te zetten gewoon de zin:

Als iemand het dan nog vraagt kunnen we diegene gewoon lekker negeren ipv 100 dezelfde reacties hier aan te verspillen.
Dan worden het 100 reacties met 'zie topicwarning'. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke games zijn t deze maand eigenlijk? :>

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 02-03-2018 20:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
OP=OP

€ 39,99

PlayStation Network - PlayStation Plus 12 maanden PROMO (NL)

*knip*Geen linkjes met click id gebruiken aub...

[ Voor 54% gewijzigd door Chaoss op 02-03-2018 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DigitalError schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 19:15:

Of mensen moeten gewoon iets meer zelfredzaam worden en je zet gewoon een link naar Google in de topicwarning.

https://www.playstation.c...us/this-month-on-ps-plus/
Vanaf 6 maart kunnen PS Plus-leden voor € 69,98 aan games downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 haha zo lijkt t net alsof we voor dat bedag kunnen uitkiezen.. Was t maar zo'n feest :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:43
bram1984 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:50:
[...]

Hoe bedoel je? Dat is in principe gewoon het bedrag dat alles bij elkaar kost.
Je zou de zin kunnen lezen als 'je mag voor 69,98 euro aan games uitzoeken'. Dat bedoelt 'ie.

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Is de kroeg tegenwoordig niet meer open op vrijdagavond ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:35
[...]

Hoeveel uur wacht je op Loading game? Pestpleuris dat duurt me toch lang, kunnen ze dat niet fixen, Leno?

Moet jij wel weten toch. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Paulus07 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:16:
OP=OP

€ 39,99

PlayStation Network - PlayStation Plus 12 maanden PROMO (NL)

*knip*Geen linkjes met click id gebruiken aub...
de id had ik er al uitgehaald in de url ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niet inloggen bij PS online, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08:58
Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:16:
ik kan niet inloggen bij PS online, meer mensen hier last van?
geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:31

Mauz1978

Console War Veteran

Ik heb nog 2 codes over voor de 5.50 Beta, voor wie wil:
[mo]
HGFL-5JN7-6JR4
6NXJ-2JN5-98D6
[/mo]

Laat even weten als je er een gebruikt ;) -
have fun!

[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 03-03-2018 13:11 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Mauz1978 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:29:

***members only***

Laat even weten als je er een gebruikt ;) - have fun!
Top! Heb de onderste zojuist gebruikt!

DaveD

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Daar istie weer. De nieuwe trailer van DBC

Ziet er grafisch ieg erg vet uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 19:38

Dxue

PSN:EvilDrunk

Mauz1978 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:29:

***members only***

Laat even weten als je er een gebruikt ;) - have fun!
Thanks, heb de andere code gebruikt. ik zie nu dat om al je ps plus games te zien terwijl je geen psplus hebt, je eerst waarschijnlijk ps plus uberhaupt op de ps4 geactiveerd moet hebben. ik zie namelijk geen ps plus games in mijn ps4, maar heb in het verleden tijdens introductie van de ps4 zeker wel de ps4 games "gekocht" via ps plus (ik had toen een ps3).

Net een ps4 pro gehaals en dus nog flink wat in te halen. Zag dat er een actie loopt met wat games bij wat winkels nu via budgetgaming website. En ik zie dat psn plus nu 45 euro via psn zelf is(actie op psn duurt tot 23 maart) wel iets duurder dan de game mania.
piqueno11 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:00:
Ik zag op de website cheap gaming sale dat ze ps4 slim plus game voor die prijs hadden. Weet niet of ze die nog hebben nu. Nieuwe winkel, maar wel goedkope prijze, ga daar nu gt sport steelbook en nathan drake collection collectie kopen voor 56 euro, niet heel duur dacht ik. God of war 3 remastered is daar ook voor 15 te koop.

Iemand een idee of ik beter horizon dawn normale editie of beter de complete edition moet halen? En/of ik wat andere games moet halen? Weet ik of ik speciaal naar de game mania moet rijden of ik mezelf dat ritje kan besparen (horizon dawn voor 20 euro is online al uitverkocht en de winkel is niet in eigen stad)
zoenvisje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:33:
Heeft er iemand ervaring met bedraad internet voor de PS4 via powerline adapters?

Ik heb een kabel door de huiskamer liggen als ik aan het gamen ben (online) omdat de wifi verbinding gewoon kak is en er geen kabels getrokken zijn richting de tv. Dit is uiteraard niet echt een sexy oplossing en er zijn al meerdere mensen gestruikeld, gelukkig tot nu toe zonder de PS4 mee te nemen.

Nu twijfel ik of ik een kabel ga laten trekken of dat ik een setje powerline adapters ga aanschaffen. Powerline adapters klinkt heel makkelijk (plug & play) maar ik lees wel dat lang niet altijd de aangegeven snelheid wordt behaald en dat ze bijvoorbeeld voor ruis op de speakers zorgen.

De reden dat ik liever geen kabel wil trekken is omdat bij het intrekken in dit huis een kabel getrokken is richting de slaapkamer en dat ging heel moeizaam en was (ook) prijzig.

Ik zou dus graag ervaringen horen van mensen die hun PS4 op deze manier van bedraad internet voorzien, hoe is de snelheid en zijn er verder nadelen?
toch nog even hierop inhaken, ik gebruik ook ethernet over power, en afhankelijk van de locatie is het wel of niet snel. van de meterkast naar de woonkamer haal ik gewoon 10 megabyte/s via de download (speedtest op ps4 geeft de helft van de snelheid aan, vreemd) en in de slaapkamer haal ik ongeveer 4 megabyte/s. zoals eerder gezegd hangt het af of je in de groepenkast over groepen moet springen of dat je in dezelfde groep zit, hoe goed de kabels zijn en heel belangrijk, dat je de adapter direct op het stopcontact aan sluit en niet via een stekkerdoos. ik heb in de woonkamer er zelfs een extra xiaomi mini router ertussen gestopt en die gaf ook gewoon de volle 100mbit bedraad aan de ps4, maar de wifi kwam bij lange na niet aan de 100mbit, ookal zat ik ernaast. er zijn dus vele factoren waardoor het wel of niet lekker werkt. ik heb zelf een zeeeeeeer oude sitecom setje, ik zie hem niet terug in de hardware.info testen. dat is misschien ook nog wel een mogelijkheid voor jou, bekijk de testen op hardware info en probeer een setje uit.

[ Voor 51% gewijzigd door Dxue op 03-03-2018 12:34 . Reden: Leesbaarheid en aanpassingen ]

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
@bram1984 happy cake-day. Welke games staan er op je verjaardagscadeauwenslijstje?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:10:
@bram1984 happy cake-day. Welke games staan er op je verjaardagscadeauwenslijstje?
Haha thanks. Alleen Shadow of the Colossus stond erop, maar die heb ik een week te vroeg gekregen, dus al bijna uitgespeeld. :)

Daarna maar weer verder met de backlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:38
Ik heb net een jaar PS plus gekocht bij Game Mania, maar waar voer je de code precies in? Ik ben al lid trouwens maar de code is stapelbaar toch? In het PS plus scherm kan ik wel verlengen voor 44,95 maar een optie om ergens een code in te voeren zie ik niet. Waarschijnlijk kijk ik erover heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Onderin het linker menu ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.gamingnation.nl/wp-content/uploads/2013/12/PS-Store-UI.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 03-03-2018 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-10 14:23
Ik heb last van trage download snelheid normaal is het 100mbps en nu maar 10 hoe kan ik dit oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Formula one schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:57:
Ik heb last van trage download snelheid normaal is het 100mbps en nu maar 10 hoe kan ik dit oplossen
Wat heb je al geprobeerd? Bij mij helpt een reboot altijd wel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

grun93 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:20:
Ik heb net een jaar PS plus gekocht bij Game Mania, maar waar voer je de code precies in? Ik ben al lid trouwens maar de code is stapelbaar toch? In het PS plus scherm kan ik wel verlengen voor 44,95 maar een optie om ergens een code in te voeren zie ik niet. Waarschijnlijk kijk ik erover heen.
Waarom niet 5 euro besparen om bij Gamemania te kopen. De code zie je meteen in je scherm. Ik checkte tot wanneer Mn abo liep en dat was overmorgen! Thanks aan degene met die Gamemania tip, heeft me 20 euro bespaard (of 5 als ik de psn actie deed, maar aangezien het automatisch voor 60 euro zou verlengen...).

[ Voor 7% gewijzigd door Mauz1978 op 03-03-2018 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Mauz1978 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:13:
[...]

Waarom niet 5 euro besparen om bij Gamemania te kopen. De code zie je meteen in je scherm. Ik checkte tot wanneer Mn abo liep en dat was overmorgen! Thanks aan degene met die Gamemania tip, heeft me 20 euro bespaard (of 5 als ik de psn actie deed, maar aangezien het automatisch voor 60 euro zou verlengen...).
het hem niet om de 5 euro hier, het gaat hem erom dat ie het knopje om de code in te lossen niet kon vinden, dat had hij dus ook gehad als hij bij gamemania had besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:46
grun93 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:20:
Kan ook in de PS Store. Klik op je profielnaam rechtsboven, dan zie je in het menu de optie 'code inwisselen'. Hoef je enkel de code vanuit de Game Mania email in dat veld te plakken. Heel easy.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

DigitalError schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:19:
[...]

het hem niet om de 5 euro hier, het gaat hem erom dat ie het knopje om de code in te lossen niet kon vinden, dat had hij dus ook gehad als hij bij gamemania had besteld ;)
Daar gaat het mij ook niet om. Ik vroeg gewoon waarom iemand voor 5 euro meer iets koopt...maar goed, dat is de Hollander in mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Formula one schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:57:
Bij mij zijn de downloadsnelheden de laatste tijd ook weer om te huilen. Traag en erg wisselend. Van 0,2MB/s naar 4MB/s naar 1MB/s. etc. Soms helpt het babysitten (steeds pause en resume doen) wat, maar vaak ook niet. Als het wel goed gaat haal ik 25MB/s .. Psn blijft gewoon brak helaas :|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:38
Mauz1978 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:31:
[...]

Daar gaat het mij ook niet om. Ik vroeg gewoon waarom iemand voor 5 euro meer iets koopt...maar goed, dat is de Hollander in mij ;)
Er staat toch gewoon dat hij PSplus bij Gamemania heeft gekocht? Jullie maken een discussie hier die er niet is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Geen idee wanneer mijn abbo afloopt. Kon het online laatst niet vinden wanneer kijk vanavond wel even als ik de PS4 aanzet.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Laatst online: 18-09 20:11
Geteisem schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:34:
Geen idee wanneer mijn abbo afloopt. Kon het online laatst niet vinden wanneer kijk vanavond wel even als ik de PS4 aanzet.
Als je op de website inlogt en bij Accountinstellingen > Media kijkt, zie je hoelang je je PS Plus-games nog kunt spelen (en dus ook hoelang je lidmaatschap nog geldig is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Beakzz schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:00:
[...]

Er staat toch gewoon dat hij PSplus bij Gamemania heeft gekocht? Jullie maken een discussie hier die er niet is :+
doh ik kan niet lezen...excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ghost Recon Wildlands Gold edition gehaald in de sale, iemand zin om een keertje co-op te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Tweakmans schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:23:
[...]

Als je op de website inlogt en bij Accountinstellingen > Media kijkt, zie je hoelang je je PS Plus-games nog kunt spelen (en dus ook hoelang je lidmaatschap nog geldig is).
Even gechecked en loopt bijna af. Morgen maar even verlengen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Pff nier automata is echt een goeie game! Zeker een aanrader.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ari Gold schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:52:
[...]

Hoeveel uur wacht je op Loading game? Pestpleuris dat duurt me toch lang, kunnen ze dat niet fixen, Leno?

Moet jij wel weten toch. :+
Nou, Leno heeft een SSDtje erin gepropt en dat maakt alle laadtijden bij verschillende spellen ongeveer 0,0 >:)

Als je er toevallig eentje hebt, zeker doen!
Maar er eentje speciaal voor kopen, dat is t niet echt waard voor die prijs..
Dan is een SSHD toch goedkoper en een mooie middenweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:02:
Pff nier automata is echt een goeie game! Zeker een aanrader.
Met dank aan GT Sport en BF1 ligt ie hier nog steeds in het plastiek, maar binnenkort ga ik er aan beginnen. Écht waar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:55:
[...]

Met dank aan GT Sport en BF1 ligt ie hier nog steeds in het plastiek, maar binnenkort ga ik er aan beginnen. Écht waar ;)
Bij mij moeten de terug keer naar Yarnham en rachtet and clank wachten tot ik klaar ben met Nier. Lijkt erop dat de game pas echt begint na bijna 20 uur.
Pagina: 1 ... 74 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)