Ratchet and Clank vorige week nog platinum gehaald en bloodborne in de laatste sale gekocht maar nog niet aangeraakt
Wauw, 'Bloodborne'! Die wil ik al heel lang spelen, maar toch steeds huiverig om 'm aan te schaffen. Nu komt het er dan eindelijk van.
Shikata ga nai.
Heb Bloodborne en R&C thuis liggen op cd
Verder wel enigszins blij want BB is gewoon een superretetoffe game die iedereen gespeeld moet hebben!
Kan nu in ieder geval Bloodborne 1-2 uur proberen om tot de ontdekking te komen dat het niets voor mij is. 
Ik heb Demon’s Souls en Nioh geprobeerd in het ‘Souls-genre’ en ik vond er vrij weinig aan om 20 keer achter elkaar dood te gaan bij een boss.
R&C ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb Demon’s Souls en Nioh geprobeerd in het ‘Souls-genre’ en ik vond er vrij weinig aan om 20 keer achter elkaar dood te gaan bij een boss.
R&C ben ik ook wel benieuwd naar.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik moet toch eens weer ergens een goede psn+ aan de haak slaan.
Had helaas enkele maanden vergeten te kopen bij gamemania was pen+ voor €37,- ik heb een vraag stel je Koot 3 stuks en je wilt ze per jaar activeren? Kan dat gewoon? Of zit er een soort houdbaarheidsdatum op?
Had helaas enkele maanden vergeten te kopen bij gamemania was pen+ voor €37,- ik heb een vraag stel je Koot 3 stuks en je wilt ze per jaar activeren? Kan dat gewoon? Of zit er een soort houdbaarheidsdatum op?
Codes blijven 12 maanden geldig. Je kan er wel 3 kopen en alle 3 tegelijk activeren. Dan worden ze gestapeld en heb je 3 jaar ps+.theduke1989 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:50:
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Hup, gewoon overal voorbij rennen en zorgen dat je kunt gaan levelen. Mooi dat nu iedereen dit meesterwerk kan proberen.dvdkiwi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:38:
[...]
Hoeveel keer zullen we "wat een k#tgame zeg" voorbij zien komen omdat men het eerste straatje niet doorkomt?
In dezelfde categorie games als The Vanishing of Ethan Carter kan ik What Remains of Edith Finch ook van harte aanbevelen. Vond die zelfs nog een stuk beter, met een erg sterk (en emotioneel) einde.
Overigens, nu we steeds meer kwaliteitstitels in PS+ voorbij zien komen kreeg ik wel een flashback naar het laatste jaar van de PS3, waar hetzelfde gebeurde. Zou een voorteken kunnen zijn voor een aankondiging van de PS5 later dit jaar of begin volgend jaar?
Na 6 jaar al een opvolger zou ik trouwens best snel vinden maar de PS4 Pro kwam 3 jaar na de PS4 en werd door Sony toch gebracht als een mid-cycle refresh, niet? Wat mij betreft gaan ze met de PS5 op dezelfde voet verder, dus dezelfde architectuur maar qua performance weer helemaal bij en wellicht ook backwards compatible met de PS4.
Overigens, nu we steeds meer kwaliteitstitels in PS+ voorbij zien komen kreeg ik wel een flashback naar het laatste jaar van de PS3, waar hetzelfde gebeurde. Zou een voorteken kunnen zijn voor een aankondiging van de PS5 later dit jaar of begin volgend jaar?
Na 6 jaar al een opvolger zou ik trouwens best snel vinden maar de PS4 Pro kwam 3 jaar na de PS4 en werd door Sony toch gebracht als een mid-cycle refresh, niet? Wat mij betreft gaan ze met de PS5 op dezelfde voet verder, dus dezelfde architectuur maar qua performance weer helemaal bij en wellicht ook backwards compatible met de PS4.
Goede zaak.DigitalError schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:29:
Net een mail van Sony in de inbox:
....
Na 8 maart 2019 omvatten de maandelijkse games uitsluitend nog titels voor PlayStation®4
Ik verwacht zelf pas in 2019 een aankondiging en wellicht in 2020 pas de release van de opvolger van de ps4. Nergens op gebasseerd verder, puur gevoel.
R&C is echt heel leuk. Toevallig heb ik 'em zelf bijna uitgespeeld. Absolute aanrader om aan te beginnen
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Hèhè, eindelijk. Ik ben een echte SHMUP fan en ik zit al sinds de aanschaf van de PS4, eind november, te wachten op een aanbieding voor Dariubust Chronicles etc. En nu is het zover, in de aanbieding tot 6 maart van $ 60 voor $ 30 (US Store).
En de wisselkoers werkt ook nog eens lekker mee.
En omdat ik als Retro gamer toch al gewend ben aan weinig pixels, ga ik deze game lekker op de PS VR big screen spelen.
En omdat ik als Retro gamer toch al gewend ben aan weinig pixels, ga ik deze game lekker op de PS VR big screen spelen.
Bloodborne 2x gekocht en verkocht omdat ik niet langs het kampvuur kwam. Hier uiteindelijk zeker 22 uur ingame druk mee geweest. Maar nu ga ik hem zeker voor de 3e keer proberen.
Knack bevalt me ook uitstekend. Nog paar avondjes en dan uitgespeeld
Bloodborne gratis ja?
Ik voorzie veel rants, verhalen over rage quits en rinkelende Beckoning bells in het Bloodborne topic... kan niet wachten! 😎
May the good blood guide your way new hunters.. 😉
Ik voorzie veel rants, verhalen over rage quits en rinkelende Beckoning bells in het Bloodborne topic... kan niet wachten! 😎
May the good blood guide your way new hunters.. 😉
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Als je daar niet voorbij komt denk ik dat je beter andere games kunt gaan spelenLekkerboeie86 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:02:
Bloodborne 2x gekocht en verkocht omdat ik niet langs het kampvuur kwam. Hier uiteindelijk zeker 22 uur ingame druk mee geweest. Maar nu ga ik hem zeker voor de 3e keer proberen.
GamiQ, de game notes app met game maps!
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 12:01
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Bloodborne sla ik over, R&C wordt zeker uitgespeeld
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
R&C wilde ik nog kopen, bloodborne heb ik al, maar mogelijk via mijn us account, ga het wel merken als ik het probeer te kopen 
Ik vind het overigens wel jammer dat de ps3 games stoppen (vita iets minder omdat ik die niet heb, maar ik 'kocht' ze altijd wel trouw voor het geval hij er alsnog zou komen, of bvb een pstv ofzo). Ik heb zelf zoiets van, er is zo'n grote library om uit te kiezen, waarom stoppen? Aan de andere kant moet ik idd toegeven dat ik zelf ook maar heel weinig op mijn ps3 game. En ik ook wel inzie dat de algemene groep van ps3 gamers wsl zeer klein is. Zou wel leuk zijn als we dan wel meer ps4 games krijgen......maar ik vrees dat het zal zijn/blijven:
2x ps4, 1x ps4vr en een semi gratis ding als 'thats you'
Oh and waarom stoppen? PSnow kan daar ook zomaar iets mee te maken hebben....als je ps3 library statisch wordt, is psnow weer een stukkie interesanter om te proberen natuurlijk.
Ik vind het overigens wel jammer dat de ps3 games stoppen (vita iets minder omdat ik die niet heb, maar ik 'kocht' ze altijd wel trouw voor het geval hij er alsnog zou komen, of bvb een pstv ofzo). Ik heb zelf zoiets van, er is zo'n grote library om uit te kiezen, waarom stoppen? Aan de andere kant moet ik idd toegeven dat ik zelf ook maar heel weinig op mijn ps3 game. En ik ook wel inzie dat de algemene groep van ps3 gamers wsl zeer klein is. Zou wel leuk zijn als we dan wel meer ps4 games krijgen......maar ik vrees dat het zal zijn/blijven:
2x ps4, 1x ps4vr en een semi gratis ding als 'thats you'
Oh and waarom stoppen? PSnow kan daar ook zomaar iets mee te maken hebben....als je ps3 library statisch wordt, is psnow weer een stukkie interesanter om te proberen natuurlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 01-03-2018 08:49 ]
10 second ninja DONE
Dat kan gewoon, ik heb er drie jaar geleden drie gekocht (fysieke kaartjes) voor € 100,00, ik begin nu aan de laatste. Er staat wel een datum op, maar meestal werkt de code ook nog lang daarna (geen garanties). Sony zet die code er voornamelijk op om zichzelf in te dekken (als ze de hele service stoppen).theduke1989 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:50:
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 01-03-2018 09:21 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
je kunt die kaarten gewoon tegelijk invoeren, dan wordt de einddatum simpelweg langer dus drie jaarkaarten tegelijk invoeren is drie jaar psn plus.Jumpman schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:14:
[...]
Dat kan gewoon, ik heb er drie jaar geleden drie gekocht (fysieke kaartjes) voor € 100,00, ik begin nu aan de laatste. Er staat wel een datum op, maar meestal werkt de code ook nog lang daarna (geen garanties). Sony zet die code er voornamelijk op om zichzelf in te dekken (als ze de hele service stoppen).
Fresh meat voor Bloodborne PVP hahaha

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Sinds kort weer aan de slag gegaan met Bloodborne. De smaak - en de spanning - weer helemaal te pakken. Weet 't nog goed af te wisselen met andere games. (Gisteren bijvoorbeeld nog de platinum gehaald voor Unravel.)
Ratchet & Clanck staat al tijden op mijn verlanglijstje maar vanwege de grote backlog steeds weerhouden om 'm te kopen. Nou, dat komt dus goed uit. Weer eentje voor op de backlog. De lijst wordt dus niet korter ondanks dat ik Unravel er nu van af kan strepen.
Ratchet & Clanck staat al tijden op mijn verlanglijstje maar vanwege de grote backlog steeds weerhouden om 'm te kopen. Nou, dat komt dus goed uit. Weer eentje voor op de backlog. De lijst wordt dus niet korter ondanks dat ik Unravel er nu van af kan strepen.
PSN ID: MrMichel_75
Dat weet ik, maar ik bekijk het gewoon per jaar. Heb nu ook al een maand geen PlayStation Plus meer, dan speel ik tenminste weer wat Single Player games uit.robinez schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:08:
[...]
je kunt die kaarten gewoon tegelijk invoeren, dan wordt de einddatum simpelweg langer dus drie jaarkaarten tegelijk invoeren is drie jaar psn plus.
Oeh, Bloodborne. Meesterwerk. Mooi voor de mensen die hem nog niet gespeeld hebben. Mooie influx aan nieuwe spelers ook!
*Vox ringt zijn Sinister Resonant Bell...
*Vox ringt zijn Sinister Resonant Bell...
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Je maakt een grapje? HZD is 1 van de meest verkochte ps4 exclusives, na Uncharted 4.theduke1989 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:49:
[...]
Met zo'n klein aantal verkopen? Verwacht ik niet dat het een launchtitel wordt. Er zijn ongeveer +/- 50.000.000 exemplaren van de PS4 in totaal. Dat is qua verkopen niet echt veel.
HZD 2 is momenteel 1 van de weinige games die ik als een ps5 launch title zie. Bijna alle andere studio's zijn nog bezig met games voor 2018-2019.
Dat nieuwe HZD thema is trouwens maar mottig. Een collage van lelijke afbeeldingen.
Pfff internet ligt eruit.. (ziggo). En die fixen dingen niet snel dus geen gt sport voor mij vandaag.. dus maar weer verder met de horizon dlc.
Wel bizar dat je ineens merkt hoe weinig je kan zonder internetverbinding.. hoop dat snel fixen..
Wel bizar dat je ineens merkt hoe weinig je kan zonder internetverbinding.. hoop dat snel fixen..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
In de buurt van Zwolle? Bij ons zijn nu (ook) werkzaamheden aan het netwerk van Ziggo.v8power67 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:39:
Pfff internet ligt eruit.. (ziggo). En die fixen dingen niet snel dus geen gt sport voor mij vandaag.. dus maar weer verder met de horizon dlc.
Make music, not war
Ik heb het anders bekeken namelijk. Had als uitgangspunt in mijn hoofd de sales met de overige consoles meegeteld. Maar had niet geken als een PS4 exclusive. Vandaar dat het alsnog meevalt. Maar aan de hand van de verkopen van de consoles. Inderdaad een geode prestatie.Anton.net schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:37:
[...]
Je maakt een grapje? HZD is 1 van de meest verkochte ps4 exclusives, na Uncharted 4.
HZD 2 is momenteel 1 van de weinige games die ik als een ps5 launch title zie. Bijna alle andere studio's zijn nog bezig met games voor 2018-2019.
Dat nieuwe HZD thema is trouwens maar mottig. Een collage van lelijke afbeeldingen.
Ja, als je gaat vergelijken met Fifa of CoD lijken de verkopen inderdaad niets.theduke1989 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:49:
[...]
Ik heb het anders bekeken namelijk. Had als uitgangspunt in mijn hoofd de sales met de overige consoles meegeteld. Maar had niet geken als een PS4 exclusive. Vandaar dat het alsnog meevalt. Maar aan de hand van de verkopen van de consoles. Inderdaad een geode prestatie.
Ik denk sowieso niet dat Sony kijkt naar verkoopcijfers/succes voor nieuwe launchgames. Het is al moeilijk genoeg om te regelen dat games samen uitkomen met een nieuwe console. Iedere extra launchgame is mooi mergenomen, of het nu groot of klein is.
Bloodborne staat nog niet in de PSPlus? Er staat sws helemaal niets..

Nieuwe gratis games komen toch volgende week dinsdag beschikbaar..poor Leno schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:59:
Bloodborne staat nog niet in de PSPlus? Er staat sws helemaal niets..
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik hoor ook tot die aantal verkochte exemplarenAnton.net schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:58:
[...]
Ja, als je gaat vergelijken met Fifa of CoD lijken de verkopen inderdaad niets.![]()
Ik denk sowieso niet dat Sony kijkt naar verkoopcijfers/succes voor nieuwe launchgames. Het is al moeilijk genoeg om te regelen dat games samen uitkomen met een nieuwe console. Iedere extra launchgame is mooi mergenomen, of het nu groot of klein is.
Dat is precies de reden waarom het mij een slecht idee lijkt om HZD2 als launch titel uit te kiezen. De kans bestaat dan altijd dat de game niet compleet is als de launch plaatsvindt. Normaliter kun je een game nog wel uitstellen, maar niet bij launch van een console.Anton.net schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:58:
[...]
Ja, als je gaat vergelijken met Fifa of CoD lijken de verkopen inderdaad niets.![]()
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Klopt. Mooi maandje wel. Al heb ik Plus nog steeds alleen voor de online optie.Scrisissszzz schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:04:
[...]
Nieuwe gratis games komen toch volgende week dinsdag beschikbaar..
Tja, ik loop er toch vaak tegenaan dat ik de games die ik zou willen hebben al had gekocht.Geteisem schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:09:
[...]
Klopt. Mooi maandje wel. Al heb ik Plus nog steeds alleen voor de online optie.
Als ik er goed over nadenk heb ik PS+ eigenlijk alleen voor Bloodborne en Dark Souls 3 haha
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Bloodborne is wel een poging waard, trust meGeteisem schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:09:
[...]
Genoeg mensen die willen helpen als je even roept in het topic. Inclusief mezelf.
Nope Hellevoetsluis ligt net stukje ervandaan (181km) hahamusiman schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:45:
[...]
In de buurt van Zwolle? Bij ons zijn nu (ook) werkzaamheden aan het netwerk van Ziggo.
Das toch raar? Vandaag is 1 maart.. En dan nog, dan zouden die van vorige maand er in moeten staan?Geteisem schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:09:
[...]
Of staan ze altijd maar 3 weken er in? Nooit op gelet..
Die van vorige maand wel ja. Dat is op zn lichtst apart te noemen.poor Leno schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:19:
[...]
Das toch raar? Vandaag is 1 maart.. En dan nog, dan zouden die van vorige maand er in moeten staan?
Het is me nooit gelukt om de platinum te halen. Ik ben gestrand in de defiled chalice dungeon. Weet niet precies waar, volgens mij die baas na die hond. Verschrikkelijk moeilijk spel voor iemand met beperkte skills. Men zegt bij Bloodborne vaak git gud (get good), nou het enige waar ik tijdens het spelen van Bloodborne goed in ben geworden is schelden en tieren.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Tja of ze nemen het ruim en de game is al een half jaar af. Persoonlijk denk ik dat HZD2 een cross gen titel gaat worden. Op de PS4 gewoon met de graphics die we nu van deel 1 kennen en op de PS5 op native 4K, misschien op 60fps en met alle toeters en bellen aan. Dat kan nu een stuk makkelijker met deze hardware.Rossi46 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:08:
[...]
Dat is precies de reden waarom het mij een slecht idee lijkt om HZD2 als launch titel uit te kiezen. De kans bestaat dan altijd dat de game niet compleet is als de launch plaatsvindt. Normaliter kun je een game nog wel uitstellen, maar niet bij launch van een console.
Haha, en toch is het zo. Alles wat misgaat in dit soort games, is je eigen fout. Ik heb ook 10 uur over het eerste stuk (het beruchte kampvuur, waar je overigens ook gewoon langs kan rennen, wat bijna niemand doet op het begin) moeten doen als nieuwkomer in het souls genre. Nu doe ik er 5 minuten over met een nieuwe character. En ik ben echt geen hele goede gamer.Raziel schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:21:
Het is me nooit gelukt om de platinum te halen. Ik ben gestrand in de defiled chalice dungeon. Weet niet precies waar, volgens mij die baas na die hond. Verschrikkelijk moeilijk spel voor iemand met beperkte skills. Men zegt bij Bloodborne vaak git gud (get good), nou het enige waar ik tijdens het spelen van Bloodborne goed in ben geworden is schelden en tieren.
Nieuwe turn based tactical adventure game:
Eindelijk weer een game met xcom achtige combat. Ziet er tof uit! Hier veel meer info over de game!
En er is een nieuwe coop horror game aangekondigd
Eindelijk weer een game met xcom achtige combat. Ziet er tof uit! Hier veel meer info over de game!
Of course the world ends. It was just a question of time. Extreme climate change, global economic crisis, a lethal pandemic, and increasing tension between old and new superpowers. For the first time since 1945 nuclear weapons were used in armed conflict. Mushroom clouds rose from east to west before the dust settled.
Now it’s over and the Earth is still. Nature has invaded ruined cities. Wind sweeps through empty streets, turned into graveyards. The humans are all gone. Scavenging through the remains of civilization are the Mutants, deformed humanoids and animals alike, searching for salvation or just something to eat.
To survive, you and your companions must venture out to explore the Zone. Maybe one day you will find the Eden of legends, the ancients’ haven in the middle of hell. That’s where truth awaits, the stories say. Maybe you will find your answers there.
Then again, maybe it’s all bullshit.
Tactical Combat: Mutant Year Zero: Road to Eden is the ultimate fix for your tactical strategy addiction. Dive into a deep, turn-based, tactical combat system inspired by the XCOM games.
Explore a Post-Human Earth: Journey through a post-human world of abandoned cities, crumbling highways, and overgrown countryside. Check back at the Ark, a neon-bathed oasis of ill repute and questionable characters, to restock your supplies and plan out your next adventure.
Control a Team of Mutants: A duck with an attitude problem and a boar with anger issues; these aren’t your typical heroes. Get to know Dux, Bormin, Selma, and many other characters each with their own unique personality and deranged perspective on the world and their situation.
Master the Stealthy Approach: Sneak through shadows to avoid conflict or to catch enemies unaware. Real-time stealth allows you full control of approach: sneak into an enemy camp, position the team of Mutants to your advantage, and gain the element of surprise.
Unlock Mutations: Unlock new mutations and abilities for your Mutants, such as Selma’s Stoneskin, Bormin’s Charge, and Dux‘ uncanny ability to sneak into a camp full of enemies unnoticed, despite being a 4-foot tall walking, talking duck with a crossbow.
Dynamic Environments: Use the environment to your advantage. Stay out of floodlights, hide from line of sight, or just blast down fully destructible walls and buildings and wreak utter havoc.
Loot, Loot Everywhere: From makeshift slingshots to high-powered rifles and top hats to police vests, make sure you equip your Mutants for the dangers ahead. Nothing says post-human quite like a mutated boar in spiked metal armor charging at you with a blunderbuss in his hands.
En er is een nieuwe coop horror game aangekondigd
Bij Driveclub is dat toch aardig geluktRossi46 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:08:
[...]
Dat is precies de reden waarom het mij een slecht idee lijkt om HZD2 als launch titel uit te kiezen. De kans bestaat dan altijd dat de game niet compleet is als de launch plaatsvindt. Normaliter kun je een game nog wel uitstellen, maar niet bij launch van een console.
Ongelooflijk hoe Sony heeft zitten stunten met hun twee grootste racegames Driveclub en later ook Gran Turismo Sport. Moet je kijken wat voor games dat nu zijn. Driveclub ziet er heel goed uit, speelt goed en heeft heel veel gratis content, Gran Turismo Sport is inmiddels ook veel meer dan het was bij de release en ook allle content gratis. Ik denk dat ze daarmee wel potentiële klanten, racegame liefhebbers hebben laten liggen, die checken een review en een cijfer bij release en kijken daarna niet meer terug.
Mmmkay.. Ik helemaal enthousiast meer opzoeken. Blijkt dat het gewoon een soort dobbelspel ofzo is. En de trailer heeft ook maar absoluut niets met t spel te maken-SaveMe- schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:28:
Nieuwe turn based tactical adventure game:
[video]
Hetzelfde als een epic Napoleon achtige oorlogsfilm trailer maken voor Stratego
Ok ik heb de eerste bekeken.. deze lijkt heel anders?
[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 01-03-2018 12:40 ]
Het is een game in de trant van xcom. Je explored maps en vecht tactical turn based battles:

@poor Leno Filmpjes zijn van twee verschillende games he!
Game website geeft een mooi beeld van de game

@poor Leno Filmpjes zijn van twee verschillende games he!
Game website geeft een mooi beeld van de game
[ Voor 27% gewijzigd door -SaveMe- op 01-03-2018 12:46 ]
Stuk waar ik vast liep was bij een hele grote baas. Hij is grotendeels buiten beeld en ik zie geen patroon in zijn aanvallen. Niet dat ik de schuld bij de game en de controls wil leggen, in tegendeel.In die speedruns zie ik ze bij father gascoigne drie keer een headshot en ze trekken de guts eruit. Ik ren rondjes in blinde paniek hopend dat ik niet doodga. Ben ook heel slecht in het toepassen van de juiste wapens / items.bram1984 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:25:
Haha, en toch is het zo. Alles wat misgaat in dit soort games, is je eigen fout. Ik heb ook 10 uur over het eerste stuk (het beruchte kampvuur, waar je overigens ook gewoon langs kan rennen, wat bijna niemand doet op het begin) moeten doen als nieuwkomer in het souls genre. Nu doe ik er 5 minuten over met een nieuwe character. En ik ben echt geen hele goede gamer.
Het ziet er op youtube allemaal zo makkelijk uit, maar als ik het doe ... zo heb ik World at War op veteran gespeeld, daar kom je op een stuk uit een tunnel, moet je drie flac canons opblazen en daarna eoa gebouw in. Ik steek één pixel uit die tunnel en ik ben dood. Overdreven natuurlijk, maar daar heb ik zo ontzettend lang over gedaan. Op youtube zie ik ze vrolijk rondlopen, rondkijken, mikken schieten en doorwandelen. Aan het eind krijgen ze dan de trophy voor het behalen van het level op veteran en dan denk ik: wat doe ik anders? Ik zuig gewoon
@Raziel Ik zie ook vaak de patronen en dergelijke in deze games niet en moet het meer hebben van mijn dodge skills
Ik ben altijd veel te druk met overleven bij die bosses. Hit and run werkt dan altijd het beste
[ Voor 15% gewijzigd door -SaveMe- op 01-03-2018 12:48 ]
tja maar de ps+ games komen niet per eerste van de maand maar per eerste dinsdag van de maand hepoor Leno schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:19:
[...]
Das toch raar? Vandaag is 1 maart.. En dan nog, dan zouden die van vorige maand er in moeten staan?
kan echt niet wachten tot je bloodbourne gaat spelen, neem aan dat je het live gaat streamen?

Ja, dat is ook de enige manier waarop het me is gelukt het spel uit te spelen. Deze baas is alleen een brug te ver. Soms houd ik het een minuut vol, meestal ben ik met 15 seconden klaar-SaveMe- schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:43:
@Raziel Ik zie ook vaak de patronen en dergelijke in deze games niet en moet het meer hebben van mijn dodge skillsIk ben altijd veel te druk met overleven bij die bosses. Hit and run werkt dan altijd het beste
In de defiled chalice dungeon heb je sowieso last van het feit dat je health bar met 50% gekort wordt. Hij staat bij mij op max, maar de helft van max is voor mij (veel) te weinig.
Ja, ik heb met @Jeroenimoes afgesproken dat we coop gaan streamenDigitalError schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:48:
[...]
kan echt niet wachten tot je bloodbourne gaat spelen, neem aan dat je het live gaat streamen?
Die dungeons heb ik niet gedaan. Niet leuk en te hardcoreRaziel schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:57:
[...]
In de defiled chalice dungeon heb je sowieso last van het feit dat je health bar met 50% gekort wordt. Hij staat bij mij op max, maar de helft van max is voor mij (veel) te weinig.
Is dat toevallig de Headless Bloodletting Beast? Die is echt vreselijk ja. Heb je eindelijk die hond neer, moet je die ook nog neerhalen... die vond ik toch wel de moeilijkste van die dungeon. De bosses daarna waren dan weer goed te doen (helemaal de laatste boss die voor de Platinum nodig is).Raziel schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:21:
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Amygdala ... zit het nu weer te kijken op youtube, begin gelijk te stuiptrekkenConscience NL schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:11:
[...]
Is dat toevallig de Headless Bloodletting Beast? Die is echt vreselijk ja. Heb je eindelijk die hond neer, moet je die ook nog neerhalen... die vond ik toch wel de moeilijkste van die dungeon. De bosses daarna waren dan weer goed te doen (helemaal de laatste boss die voor de Platinum nodig is).
Heeft er iemand ervaring met bedraad internet voor de PS4 via powerline adapters?
Ik heb een kabel door de huiskamer liggen als ik aan het gamen ben (online) omdat de wifi verbinding gewoon kak is en er geen kabels getrokken zijn richting de tv. Dit is uiteraard niet echt een sexy oplossing en er zijn al meerdere mensen gestruikeld, gelukkig tot nu toe zonder de PS4 mee te nemen.
Nu twijfel ik of ik een kabel ga laten trekken of dat ik een setje powerline adapters ga aanschaffen. Powerline adapters klinkt heel makkelijk (plug & play) maar ik lees wel dat lang niet altijd de aangegeven snelheid wordt behaald en dat ze bijvoorbeeld voor ruis op de speakers zorgen.
De reden dat ik liever geen kabel wil trekken is omdat bij het intrekken in dit huis een kabel getrokken is richting de slaapkamer en dat ging heel moeizaam en was (ook) prijzig.
Ik zou dus graag ervaringen horen van mensen die hun PS4 op deze manier van bedraad internet voorzien, hoe is de snelheid en zijn er verder nadelen?
Ik heb een kabel door de huiskamer liggen als ik aan het gamen ben (online) omdat de wifi verbinding gewoon kak is en er geen kabels getrokken zijn richting de tv. Dit is uiteraard niet echt een sexy oplossing en er zijn al meerdere mensen gestruikeld, gelukkig tot nu toe zonder de PS4 mee te nemen.
Nu twijfel ik of ik een kabel ga laten trekken of dat ik een setje powerline adapters ga aanschaffen. Powerline adapters klinkt heel makkelijk (plug & play) maar ik lees wel dat lang niet altijd de aangegeven snelheid wordt behaald en dat ze bijvoorbeeld voor ruis op de speakers zorgen.
De reden dat ik liever geen kabel wil trekken is omdat bij het intrekken in dit huis een kabel getrokken is richting de slaapkamer en dat ging heel moeizaam en was (ook) prijzig.
Ik zou dus graag ervaringen horen van mensen die hun PS4 op deze manier van bedraad internet voorzien, hoe is de snelheid en zijn er verder nadelen?
Al nagedacht over het verbeteren van je Wifi verbinding? Koop een fatsoenlijke wifi router en je hoeft geen powerline adapters of kabels aan te leggen.zoenvisje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:33:
Heeft er iemand ervaring met bedraad internet voor de PS4 via powerline adapters?
Make music, not war
Als ik de keuze heb ga ik toch echt voor bedraad. Zonder op te scheppen heb ik het nieuwste van het nieuwste als het om Wifi gaat en nog is de kabel meer constant en sneller. Geen ervaring met power adapters dus geen idee hoe constant dat is in vergelijking met Wifi.musiman schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:38:
[...]
Al nagedacht over het verbeteren van je Wifi verbinding? Koop een fatsoenlijke wifi router en je hoeft geen powerline adapters of kabels aan te leggen.
Misschien had ik er nog bij moeten zetten dat ik inmiddels via verschillende fora en topics begrepen heb dat de PS4 via wifi sowieso niet zo'n hoge snelheid behaald bij de meeste gebruikers. En al mijn andere apparatuur, laptop, tablet, telefoon, PS3 en PS Vita doen het prima op de wifi, haal ik normale snelheden. Alleen de PS4 wil niet. Dus vandaar dat ik eigenlijk naar een bekabelde oplossing aan het kijken ben. Maar als een andere wifi router het probleem zou kunnen verhelpen is dat ook nog het overwegen waard.musiman schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:38:
[...]
Al nagedacht over het verbeteren van je Wifi verbinding? Koop een fatsoenlijke wifi router en je hoeft geen powerline adapters of kabels aan te leggen.
Dit dus. Ik speel voornamelijk online shooters en dan is elke drop er een teveel.Beakzz schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:43:
[...]
Als ik de keuze heb ga ik toch echt voor bedraad. Zonder op te scheppen heb ik het nieuwste van het nieuwste als het om Wifi gaat en nog is de kabel meer constant en sneller. Geen ervaring met power adapters dus geen idee hoe constant dat is in vergelijking met Wifi.
[ Voor 23% gewijzigd door zoenvisje op 01-03-2018 13:47 ]
Vanwege privé redenen woon ik tijdelijk bij mijn schoonouders in, ik speel daar op zolder via powerline adapters. Dit werkt prima, ik weet niet welke het zijn, maar ze werken goed. Ik merk nagenoeg geen lag. Het is 10 x beter dan WiFi (vooral als je door 2 x beton heen moet). Je kan het proberen, ik zou wel een goed setje aanschaffen, werkt het niet lekker : terugbrengen.zoenvisje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:33:
Laatst zo n powerline setje geprobeert van Netgear volgens mij. Drama. 10mbps ipv de toch al lage Wifi van 60mbps die beneden 200mbps haalt. Meteen weer terug gebracht.
Nou, het haalt het natuurlijk nooit bij een fatsoenlijke directe kabelverbinding. Daarnaast is het ook afhankelijk of het over verschillende groepen gaat en prik het nooit in een stekkerblok/verlengsnoer.zoenvisje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:33:
Daarnaast geldt lang niet voor alles dat duurder beter is maar met powerline adapters moet je zeker geen goedkope rotzooi halen.
Mijn advies, bestel bij bol een set. Een wat duurdere en een wat goedkopere en test ze gewoon allebei en stuur er eentje terug daarna. Of beide als je electra in huis in de weg zit....`
edit: ik lees nu je tweede reaktie... Ga niet uit van forums want mensen baseren hun mening op wat ze zelf thuis hebben ervaren. Een Powerline netgear kan bij iemand maar 10mbit halen maar bij jou misschien wel 50. Bij Wifi geldt dat iemand veel latency kan hebben vanwege de plek waar zn wireless router op AP staat maar bij jou kan dat compleet anders zijn.
Boodschap, probeer het zelf. Nogmaals, bij Bol.com mag je gewoon een rits producten bestellen, uitproberen en terugsturen. Pas dan heb je een goed vergelijk voor jouw situatie.
Op dezelfde manier test ik nu twee headsets, de A50 en Elite 800. Na een weekje trek ik wel mn eigen conclusie want meningen heb je niets aan.
[ Voor 17% gewijzigd door Kenny_026 op 01-03-2018 14:19 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Haha, die kun je echt keihard cheesen. Beetje rommelig gevecht dit, maar het laatste kwart heb ik met nul vials gedaan en ik had zelfs bijna geen HP meer.Raziel schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:25:
[...]
Amygdala ... zit het nu weer te kijken op youtube, begin gelijk te stuiptrekken
YouTube: Bloodborne™ NG+ Amygdala (Cursed Dungeon)
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 01-03-2018 14:32 ]
Echt als ik al die verhalen over Bloodborne zo hoor, heb ik bijna geen zin meer
Achja, BF-style erin en gaan
Maar iedereen zegt dat t geen spelletje voor mij is..
[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 01-03-2018 15:07 ]
Iedereen zegt dat salaris ook niets voor je is,geef maar aan mijpoor Leno schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:05:
Echt als ik al die verhalen over Bloodborne zo hoor, heb ik bijna geen zin meer![]()
Oftewel proberen en zelf bepalen, kost je niets toch?
10 second ninja DONE
Ik ga het proberen, maar heb er geen vertrouwen in. Wat ik zeg: ik zie het op youtube en dan denk ik: ik doe toch exact hetzelfde? Feit blijft dat ik om de haverklap doodga en ik volledig gefrustreerd achter mijn PS4 zit.bram1984 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:31:
[...]
Haha, die kun je echt keihard cheesen. Beetje rommelig gevecht dit, maar het laatste kwart heb ik met nul vials gedaan en ik had zelfs bijna geen HP meer.
Gisteren heb ik een nieuwe hdd gekocht voor de PS4 Pro. De Firecuda
Totaal onverwacht kreeg ik net een mail dat hier een gratis spel bij zat. AC Orgins. Mooi meegenomen.
UBisolft account aangemaakt, PS account gekoppeld en mijn code can CoolBlue ingewisseld en zie de melding:
"To access your gift, you will have to launch Assassin's Creed® Origins on PS4."
Het lijkt erop dat ik een soort add-on heb gekregen. Op de actie pagina staat wel een titel Redemption, maar op Google vind hier niets over.
Iemand suggesties?
Totaal onverwacht kreeg ik net een mail dat hier een gratis spel bij zat. AC Orgins. Mooi meegenomen.
UBisolft account aangemaakt, PS account gekoppeld en mijn code can CoolBlue ingewisseld en zie de melding:
"To access your gift, you will have to launch Assassin's Creed® Origins on PS4."
Het lijkt erop dat ik een soort add-on heb gekregen. Op de actie pagina staat wel een titel Redemption, maar op Google vind hier niets over.
Iemand suggesties?
PSN ID Binloading_nl
Eerlijk gezegd denk ik dat jij de game vóór de eerste baas al laat voor wat het ispoor Leno schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:05:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Geen idee, maar ik heb dus ook diezelfde firecuda besteld bij Azerty en krijg 'm zaterdag binnen (hopelijk). Ben benieuwd of daar ook die gratis game/add-on bij zit.steefje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:23:
Gisteren heb ik een nieuwe hdd gekocht voor de PS4 Pro. De Firecuda
Iemand suggesties?
Make music, not war
Ik heb vrij veel ervaring met Powerline adaptors. Ben al aan mijn 4de (of misschien zelfs 5de) set toe. Begonnen met Devolo set van 200 Mbps ettelijke jaren geleden. Dan ook nog wel Zyxel en mogelijk nog een ander merk gehad, van 500 Mbps en 1000 Mbps. Altijd een setup met 4 pluggen (1 voor de modem in de garage, 1 voor router in bureau, en dan nog 2 voor Telenet Digiboxen i.e. digitale TV).zoenvisje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:33:
Nu, altijd was er wel ergens een probleem qua stabiliteit. Welk probleem ik met welk merk had, weet ik niet meer juist. Maar in het slechtste geval had ik pluggen die na verloop van tijd ineens niet meer geconnecteerd waren, en dat waren uitgerekend pluggen met ingebouwd stopcontact. Dus om die te resetten, trok je de plug uit, maar zaten tegelijk ook al je toestellen op dat stopcontact zonder stroom. Maar nog vervelender waren de meer subtiele problemen. Bvb, heel even een disconnect zo om de paar weken. Met een andere set had ik ook dat bepaalde protocollen uitvielen, bvb hebben we bij Telenet een feature dat je op een Digibox de opnames van een Digicorder elders in huis kunt afspelen. Ook dat was iets dat met een bepaalde set pluggen ineens na paar weken niet meer werkte en je terug pluggen moest uittrekken en terug insteken om ze te resetten.
Ook qua snelheid kwam het bijlange niet in de buurt van de theoretische snelheid. De snelheid hangt enorm af of je stopcontacten op dezelfde groep zitten of niet. Zo haalde ik met 500 Mbps pluggen in het beste geval 90 Mbps (zelfde groe), maar op de slechtste (dus 2 verschillende groepen) was dat zelfs minder dan 20 Mbps. Een upgrade naar 1000 Mbps bleek ook waardeloos, want ik haalde eigenlijk dezelfde snelheden.
Nu, hardleers als ik was, dan toch nog eens weer een nieuwe set geprobeerd. Deze keer met AV1200 technologie die ook de aarding gebruikt. Snelheid was nu wel al stukken beter. Op dezelfde groep (dat is tussen mijn modem en mijn router) haal ik de volle 200 Mbps van mijn Telenet lijn. Op de slechtste combinatie (tussen Digicorder - waar ook de PS4 in het netwerk hangt, en mijn bureau) is dat echter nog altijd slechts 30 Mbps of zo. Gelukkig heb ik daarover ook nagenoeg geen traffiek. Tussen Digicorder (en dus ook PS4) en de modem (dus Internet) haal ik wel ruim 100 Mbps wat voor een PS4 dus ook meer dan genoeg is.
Nu, zelfs het verhaal met mijn huidige AV1200 pluggen was niet zonder issues. Toen ik ze pas had, bleek ik een heel kleine packet loss te hebben (0.5%) maar dat was wel genoeg voor sommige vervelende problemen. Zo bleken filmpjes op Tweakers, en in mindere mate op YouTube (beter buffering ?) zo nu en dan ineens enorm in kwaliteit te droppen om dan terug naar hoogste resolutie te gaan. Ook met Netflix op onze TV kreeg ik af en toe buffering. Dus online dan gezocht naar nieuwere Firmwares. Wel, de oplossing bleek uiteindelijk een oudere firmware te zijn

Dus op dit moment (en al ruim een jaar) heb ik thuis dus eindelijk een stabiele, en voldoende snelle Powerline setup. Ook de PS4 heeft veel sneller netwerk nu dan via Wifi. Maar aan het bovenstaande verhaal kun je dus afleiden dat het allemaal toch wel heel wat prielen was. Oh ja, de set die het nu dus goed doet is de TP-Link TL-PA8015P kit op firmware 2.0.0.375. Ik meen dat het typenr in Nederland licht verschillend is (8010P?) omwille van het feit dat jullie rand-aarding gebruiken ipv pin-aarding.
Bottomline is in elk geval dat bedraad zonder twijfel veel beter/sneller/stabieler is dan Powerlines.
dvdkiwi schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:28:
[...]
Eerlijk gezegd denk ik dat jij de game vóór de eerste baas al laat voor wat het is

Hij is gratis hè? Gewoon proberen. Sfeer is geweldig.
Niet rushen is mijn motto. Mijn eerste keer dat ik Amygdala haalde in de defiled dungeon kostte het gevecht me 12 minuten...Raziel schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:23:
[...]
Ik ga het proberen, maar heb er geen vertrouwen in. Wat ik zeg: ik zie het op youtube en dan denk ik: ik doe toch exact hetzelfde? Feit blijft dat ik om de haverklap doodga en ik volledig gefrustreerd achter mijn PS4 zit.
In haar eerste fase zijn er een paar aanvallen die mega makkelijk zijn om haar daarna aan te pakken, als ze haar poten allemaal op de grond slaat. Verder afstand houden, en die aanvallen afwachten.
In haar 2e fase doen wat Bram doet, onder haar staan en op die poten inhakken, als ze springt gewoon meteen stil blijven staan.
Amy is een baas die imo solo makkelijker is dan samen met anderen, omdat haar aanvallen super herkenbaar zijn en met meer man haar HP een stuk hoger is.
Detroid komt 25 mei https://mobile.twitter.co...status/969218744567435265
Cheesen ? (ben oudbram1984 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:31:
[...]
Haha, die kun je echt keihard cheesen. Beetje rommelig gevecht dit, maar het laatste kwart heb ik met nul vials gedaan en ik had zelfs bijna geen HP meer.
Maar hoedanook, ziet er echt totaal mijn ding niet uit. Camera lijkt me ook vreselijk.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Het is echt gewoon letterlijk schuin achter haar/zijn poot staan en die jump uitlokken en dan met een lang wapen op de kop een charged R2 doen. Rinse & repeat. Het werkt bij jou echt niet anders.Raziel schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:23:
[...]
Ik ga het proberen, maar heb er geen vertrouwen in. Wat ik zeg: ik zie het op youtube en dan denk ik: ik doe toch exact hetzelfde? Feit blijft dat ik om de haverklap doodga en ik volledig gefrustreerd achter mijn PS4 zit.
@poor Leno Je hoeft de dungeons ook niet te doen hè. Is relatief saai, ondanks dat er wel andere vijanden in zitten dan in de main game. Je moet ze alleen wel doen als je echte zware gems (daarmee kun je je wapens meer damage geven) wilt oppikken en de game platinum wilt halen. Maar zonder dungeons kan je de game ook prima uitspelen.
Ja. Google op "cheese game".Twixie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:44:
[...]
Cheesen ? (ben oud)
Maar hoedanook, ziet er echt totaal mijn ding niet uit. Camera lijkt me ook vreselijk.
Wat ik al zei in het Plus topic: als je één type game niet moet beoordelen op filmpjes alleen, dan zijn het wel de souls/borne games. Pas na een complete playthrough en alles wat daarbij komt kijken, snap je waarom het zo goed is.
@bram1984 Hmm maar ik wil wél de goeie sterke wapens

Gelukkig kun je aan het begin van de game al een behoorlijk sterk wapen kiezen (Hunter's Axe) waarmee je de game prima kunt uitspelen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Die kun je ook krijgen. Ik heb het over gems en niet over wapens. Die wapens zitten wel goed. Gems verhogen alleen je damage. Daarmee versla je bazen binnen 2 minuten in plaats van 5 minuten, bij wijze van spreken.poor Leno schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:53:
@bram1984 Hmm maar ik wil wél de goeie sterke wapens
Dus het duurt 50 à 100 uur eer je de game kunt apprecieren ? Zoveel geduld heb ik nietbram1984 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:47:
Wat ik al zei in het Plus topic: als je één type game niet moet beoordelen op filmpjes alleen, dan zijn het wel de souls/borne games. Pas na een complete playthrough en alles wat daarbij komt kijken, snap je waarom het zo goed is.

Nu, dit soort games trek ik meestal niet lang... Heb er zo al veel begonnen en vrij snel opgegeven... Ook te druk leven waardoor ik vaak ineens weken stil lig met gamen en met soort games ben ik er dan compleet uit dat ik eerder zou terug vanaf 0 beginnen, wat natuurlijk ook niet gebeurt.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Nee zo bedoel ik het niet. De eerste playthrough is sowieso het vetst, maar aan het einde heb je als het ware de hele reis voltooid om het even te romantiseren.Twixie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:39:
[...]
Dus het duurt 50 à 100 uur eer je de game kunt apprecieren ? Zoveel geduld heb ik niet.
Nu, dit soort games trek ik meestal niet lang... Heb er zo al veel begonnen en vrij snel opgegeven... Ook te druk leven waardoor ik vaak ineens weken stil lig met gamen en met soort games ben ik er dan compleet uit dat ik eerder zou terug vanaf 0 beginnen, wat natuurlijk ook niet gebeurt.
Ik bedoel, mensen kijken 10 seconden gameplay, skippen door een filmpje en beoordelen aan de hand daarvan of het iets voor hen is (deed ik zelf ook en mij leek het niks). Dat kan niet met dit soort games. Dat kan wel bij FIFA, Uncharted of Call of Duty. Dat zijn hapklare games (zonder negatieve bedoeling) en what you see is what you get. Dat is hier niet bij. Enfin, je snapt pas wat ik bedoel als je de game zelf hebt gespeeld en ook een beetje door hebt, maar dat geldt ook voor bijvoorbeeld Dark Souls en andere RPG's zoals Diablo waarschijnlijk.
ja dat bedoel ik dus.. zijn er ook wapens/gems die Bosses insta-shotten?bram1984 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:18:
[...]
Die kun je ook krijgen. Ik heb het over gems en niet over wapens. Die wapens zitten wel goed. Gems verhogen alleen je damage. Daarmee versla je bazen binnen 2 minuten in plaats van 5 minuten, bij wijze van spreken.
Bloodborne is een leuk spel. Ben er zelf ook niet zo goed in, dus af en toe wat farmen en dan lekker overpowered de gevechten aangaan 
Kan nu zelf een paar kanten op: Upper Cathedral Ward, Cainhurst Castle, Nightmare of Mensis of de DLC zone. Als het goed is moet ik naar Nightmare of Mensis toe op dit moment volgens het verhaal, maar ik ben een schijterd en altijd te bang om een nieuwe zone in te gaan.
Toen kwam echter Monster Hunter World uit en sindsdien heb ik Bloodborne niet meer aangeraakt. Overigens nog nooit een ander wapen gebruikt dan de standaard Saw Cleaver + Hunter Pistol. Zo heel moeilijk is het allemaal niet, als je maar overal de tijd voor neemt.
Kan nu zelf een paar kanten op: Upper Cathedral Ward, Cainhurst Castle, Nightmare of Mensis of de DLC zone. Als het goed is moet ik naar Nightmare of Mensis toe op dit moment volgens het verhaal, maar ik ben een schijterd en altijd te bang om een nieuwe zone in te gaan.
Toen kwam echter Monster Hunter World uit en sindsdien heb ik Bloodborne niet meer aangeraakt. Overigens nog nooit een ander wapen gebruikt dan de standaard Saw Cleaver + Hunter Pistol. Zo heel moeilijk is het allemaal niet, als je maar overal de tijd voor neemt.
[ Voor 24% gewijzigd door Yukidaruma op 01-03-2018 17:25 ]
Ga bloodborne wel proberen maar vrees dat ik binnen 10min al weet waarom ik hem niet gekocht heb...
Ratchet en clank wel benieuwd naar.
Ratchet en clank wel benieuwd naar.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Niet dat ik weet. Maar als je een bepaalde attribute genoeg "levelt", dan kun je wel met een zogenaamde visceral attack de helft of meer van zijn HP weg snoepen.poor Leno schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:05:
[...]
ja dat bedoel ik dus.. zijn er ook wapens/gems die Bosses insta-shotten?
Wel tof, zat vorige week te twijfelen om Ratchet en clank te bestellen.. goed dat ik het niet heb gedaan.
Nu nog een week wachten
Nu nog een week wachten
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
De exclusives komen lekker op gang nu. Shadow of the Colossus is al geweest, in maart God of War, in mei Detroit en dan moeten Spider-Man en Days Gone ook nog komen.
https://venturebeat.com/2...o-world-war-ii-this-year/
Volgende battlefield lijkt bf2 te heten en speelt zich inderdaad af in de 2e wereld oorlog.
Ben een fan van de setting, maar ben een beetje bang dat het als bf1 met een skin gaat aanvoelen. De omgevingen in bf1 hadden net zo goed in de 2e wereldoorlog kunnen afspelen. Ook doordat al full automatic wapens gebruiken in bf1 die voelen als moderne wapens ben ik bang dat ze die in bf2 precies hetzelfde gaan aanvoelen.
Volgende battlefield lijkt bf2 te heten en speelt zich inderdaad af in de 2e wereld oorlog.
Ben een fan van de setting, maar ben een beetje bang dat het als bf1 met een skin gaat aanvoelen. De omgevingen in bf1 hadden net zo goed in de 2e wereldoorlog kunnen afspelen. Ook doordat al full automatic wapens gebruiken in bf1 die voelen als moderne wapens ben ik bang dat ze die in bf2 precies hetzelfde gaan aanvoelen.
Sony is de laatste tijd echt op dreef met tripleA titels uitbrengen. Goed bezig Sony.bram1984 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 19:15:
De exclusives komen lekker op gang nu. Shadow of the Colossus is al geweest, in maart God of War, in mei Detroit en dan moeten Spider-Man en Days Gone ook nog komen.
Iemand die trigger stops heeft op een v2 controller? Bij de v1 had je een plekje onder de l2 r2 waar je een klein voorwerp kon plaatsen en werkte. De v2 is echter anders en kan het nergens vinden.
Goddammit, zit ik ook even een middagje niet achter internetNieuwevolger schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 19:27:
https://venturebeat.com/2...o-world-war-ii-this-year/

Maar:
WOHHOOOOOOOOOOOOOO

*pinkt traantje weg*
Hier zit ik al zoooo lang op te wachten *sniff*
BF V gaat het heten (Zowel 5 als V for Victory denk ik)
[ Voor 26% gewijzigd door poor Leno op 01-03-2018 21:30 ]
Ik stelde mij alvoor dat de II van wwII inklapt naar een V aan het eind van de reveal trailerpoor Leno schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 21:20:
[...]
Goddammit, zit ik ook even een middagje niet achter internet
Maar:
WOHHOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*pinkt traantje weg*
Mooi, kunnen we weer Carentan bevrijden, history repeats.poor Leno schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 21:20:
[...]
Goddammit, zit ik ook even een middagje niet achter internet
Maar:
WOHHOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*pinkt traantje weg*
Ja echt he??
En Market Garden, Ardennen, D-DAY en Noord Afrika en Italie en Rusland en Berlijn en de Pacific!!!!
Fuck it ik wil gewoon alle uitgekauwde bekende slagvelden!!!!!
EN Tiger Tanks en Spitfires en Messerschmitts en Stuka's en B17's en MG42's en Garand's en Thompsons en en en en en en en en en en........!!!!!!!1
omg ik moet echt even zitten
En Market Garden, Ardennen, D-DAY en Noord Afrika en Italie en Rusland en Berlijn en de Pacific!!!!
Fuck it ik wil gewoon alle uitgekauwde bekende slagvelden!!!!!
EN Tiger Tanks en Spitfires en Messerschmitts en Stuka's en B17's en MG42's en Garand's en Thompsons en en en en en en en en en en........!!!!!!!1
omg ik moet echt even zitten

Ni No Kuni-SaveMe- schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:29:
10 minuten Ni No Kuni II gameplay
[video]
Deze gaat er zeker komen!
[afbeelding]
En Detroit: Become Human verschijnt op 25 mei!!

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn: bij de digital deluxe van Detroit krijg je Heavy Rain gratis
https://store.playstation...00717_00-DTRTPALPREORDPSN
https://store.playstation...00717_00-DTRTPALPREORDPSN
Knack uitgespeeld! Was wel een verrassend leuke game eigenlijk. Zou hem graag platinum halen, maar daar heb ik nog wel 12 uurtjes voor nodig. Waarschijnlijk laat ik het hier maar bij.
Nog een aantal PS+ games die ik nauwelijks nog gezien heb. Oa Just cause 3. In m'n bibliotheek moet haast wel iets zitten waarmee ik me kan vermaken tot Bloodborne weer zijn 3e poging krijgt. Toch een game die ik heel graag onder de knie wil krijgen.
Nog een aantal PS+ games die ik nauwelijks nog gezien heb. Oa Just cause 3. In m'n bibliotheek moet haast wel iets zitten waarmee ik me kan vermaken tot Bloodborne weer zijn 3e poging krijgt. Toch een game die ik heel graag onder de knie wil krijgen.
Ik denk dat mijn volgorde wordt FC5, dan Ni No Kuni en dan Detroit en dan GoW(?). Genoeg te doen voorlopig.
Zat nu ff in between games, wachtend op FC5, uit de store voor 14,99 Battlechasers: Nightwar meegepikt. Leuke kleine RPG met turn based combat! Weet niet hoe lang die is, maar anders maak ik dan nog ff snel een beginnetje met R&C
Ooit ook Solus in een sale impulsief meegepikt, maar wat een bagger. Dat is echt 6 euro weggegooid
[ Voor 9% gewijzigd door -SaveMe- op 01-03-2018 23:56 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken