PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 12:01
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Verwijderd
Ik vraag me af of dat kan, materiaal blijft hetzelfde. Hooguit droogt het uit, maar dat zorgt alleen bij het hermonteren van de koeler voor problemen.Anton.net schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:10:
[...]
Uiteindelijk zal de koelpasta wel verslijten, daarom houd ik mijn console meestal ook niet te lang![]()
Ik zit aan mijn 3de ps4 in 2,5 jaar tijd....
Met verslijten bedoel ik uiteraard uitdrogenVerwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:35:
[...]
Ik vraag me af of dat kan, materiaal blijft hetzelfde. Hooguit droogt het uit, maar dat zorgt alleen bij het hermonteren van de koeler voor problemen.
"A Way Out has gone golden"
Ze halen dus de release van 23 maart. Ik ben echt heel benieuwd hoe de reviews van deze game gaan zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Anton.net op 26-02-2018 21:47 ]
- Chaoss
En ook zonde om je console elk jaar te laten vervagen...Chaoss schreef op maandag 26 februari 2018 @ 23:11:
Elk jaar je console om die reden vervagen is overdreven.
Heb je geluk. Ik moest vaak bij X360 dat doen. Of 5 minuten in oven op een lage stand. Van de PS3 nog nooit.iaxe393 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 23:46:
Heb veel consoles gehad, en heb op veel consoles gespeeld, maar heb écht nog nooit de koelpasta van een console hoeven te vervangen...
Toen deze in 2016 zijn garantie verloor heb ik de koelpasta ervan vervangen omdat hij echt heel luidruchtig werd.
Na dit gedaan te hebben was hij stiller dan ooit tevoren. Dus is je garantie verlopen, en ben je een beetje handig. Dan raad ik dit zeker aan. Deze ps4 aan mijn broer verkocht later in november 2016 voor een ps4 pro. En hij heeft er sindsdien veel plezier van. En nog steeds tot op heden super stil. De koelpasta uit fabriek is vaak en slechte kwaliteit en soms niet goed aangebracht.
Als de pro uit de garantie is ga ik dit ook meteen weer doen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
ik heb sinds kort een sony 4K HDR tv (55X900E). maar ik zit nog steeds te game op de playstation 4. nu wil kk de stap naar de PS4 pro maken. zeggen jullie doen? of zie je het verschil bijna niet?
Nu kan ik een nieuwe kopen voor €320,- bij binkysgameplay.nl is deze webshop betrouwbaar? anders kan ik een 2de handse op de kop tikken voor €295,- in de buurt (2maand oud).... wat zouder jullie doen? en is de overstap naar de pro echt een verbetering?
1: zoek even goed terug in dit topic, deze vraag is al een paar keer eerder gesteldMaxieboy40 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:44:
hallo,
ik heb sinds kort een sony 4K HDR tv (55X900E). maar ik zit nog steeds te game op de playstation 4. nu wil kk de stap naar de PS4 pro maken. zeggen jullie doen? of zie je het verschil bijna niet?
Nu kan ik een nieuwe kopen voor €320,- bij binkysgameplay.nl is deze webshop betrouwbaar? anders kan ik een 2de handse op de kop tikken voor €295,- in de buurt (2maand oud).... wat zouder jullie doen? en is de overstap naar de pro echt een verbetering?
2: Koop die pro gewoon, je setup vraagt er gewoon om en ja, overstappen naar Pro is een hele verbetering. Zelfs op mijn 1080p tv'tje. En als je die webshop niet vertrouwd koop je hem ergens wat je wel betrouwbaar vindt
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 27-02-2018 10:50 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Je kan gewoon kopen de PS4 PRO. of de shop veilig is weet ik niet. Op google reviews staat 14 reviews die wel goed scoort. Ik heb de mijne bijvoorbeeld in Duitsland hier gekocht voor €285,- nieuw in MM.Maxieboy40 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:44:
hallo,
Wow Bram ik had nooit gedacht dat jij zoiets zou zeggen, vooral NIET sinds de aanschaf van je 65" 4K TV.bram1984 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:07:
[...]
Ik moet zeggen dat ik dat 4K gebeuren sowieso een beetje overrated vind. Ik zit op 3.50 - 3.80m (65" TV) en ik heb echt moeite om 1080p/1440p/2160p van elkaar te onderscheiden.
Ik moet eerlijk zeggen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn, ik ben het voor dit keer met je eens.

+1.
ohja dat oven truukje bij de xboxtheduke1989 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 05:31:
[...]
Heb je geluk. Ik moest vaak bij X360 dat doen. Of 5 minuten in oven op een lage stand. Van de PS3 nog nooit.

Goed veel mensen die hun hardware daarmee verziekt hebben ook
Ga overigens wel als een malle door de Ps4 controllers heen.
Heb sinds launch een ps4, die controller was 2 maanden later al met een kapot pookje. Toen de Xbone pookjes erin gestopt, deze vind ik toch fijner. Controller is daarna denk ik 2x vervangen omdat deze niet meer goed werkte (1x niet meer laden, de andere keer een compleet dode controller)
Daarna bij launch een ps4 pro gekocht, pookjes waren binnen een maand vernieuwd en die controller is nu vorige week ook vervangen (ik kon niet meer goed naar rechts toe, dus binnenkort ff kijken of ik iets uit china kan alten komen hiervoor, z'n sensor oid).
Gelukkig heeft mn vriendin een nieuwe controller voor mij gekocht en die laat ik voorlopig zoals hij is. In de loop van de tijd gaan hier echter wel de xbone thumbsticks in, speelt toch net wat fijner, maar ik wil kijken of ik van die half metalen kan vinden die je kan afschroeven en kan veranderen/ophogen. Die zijn altijd wel relaxed.
[ Voor 58% gewijzigd door iaxe393 op 27-02-2018 12:13 ]
Zal verschillen per persoon en/of gebruik. Ik game behoorlijk veel en heb nergens last van met de controllers. De originele nog bij mijn PS4 en PS4 Pro. Spelen nog prima.iaxe393 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:09:
[...]
ohja dat oven truukje bij de xbox
Goed veel mensen die hun hardware daarmee verziekt hebben ook
Ga overigens wel als een malle door de Ps4 controllers heen.
Hier inmiddels genoeg onderdelen in huis voor de PS4 controllers dat ik zelf vrijwel elke reparatie kan uitvoerenGeteisem schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:33:
[...]
Zal verschillen per persoon en/of gebruik. Ik game behoorlijk veel en heb nergens last van met de controllers. De originele nog bij mijn PS4 en PS4 Pro. Spelen nog prima.
Handeltje beginneniaxe393 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:36:
[...]
Hier inmiddels genoeg onderdelen in huis voor de PS4 controllers dat ik zelf vrijwel elke reparatie kan uitvoeren
nóg een webshop erbij...
Ach waarom ook niet

10 second ninja DONE
Als de controller niet meer naar behoren zijn primaire taken kan verrichten (input van controls) dan is het geen deugdelijk product en dient dit volgens de garantiebepalingen te worden verholpen. Meestal krijg je gewoon een nieuwe mee. Ik zou niet zelf een nieuwe controller kopen of laten kopen hiervoor.iaxe393 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:09:
[...]
Daarna bij launch een ps4 pro gekocht, pookjes waren binnen een maand vernieuwd en die controller is nu vorige week ook vervangen (ik kon niet meer goed naar rechts toe, dus binnenkort ff kijken of ik iets uit china kan alten komen hiervoor, z'n sensor oid).
Gelukkig heeft mn vriendin een nieuwe controller voor mij gekocht en die laat ik voorlopig zoals hij is. In de loop van de tijd gaan hier echter wel de xbone thumbsticks in, speelt toch net wat fijner, maar ik wil kijken of ik van die half metalen kan vinden die je kan afschroeven en kan veranderen/ophogen. Die zijn altijd wel relaxed.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Het is zo dat oled en HDR beide zichtbaar een verschil tonen tov led en non-HDR content. HDR zit helaas gekoppeld aan 4k schermen dat je die resolutie wel op de koop toe moet nemen. Er zijn wel FHD oled tv's maar die missen dan weer HDR ondersteuning. Dus je kunt tegenwoordig moeilijk anders, 4K wordt je gewoon opgedrongen. Terwijl we voor reguliere tv uitzendingen nog vast zitten op 1080iChaoss schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:34:
HDR is op tv gebied ook een ontwikkeling waar je veel meer aan hebt dan 4K. HDR is tenminste zichtbaar. Gelukkig ondersteunen steeds meer games HDR.

Zodra je hem zelf hebt open gemaakt dan vervalt dat wel.Lasmibalsingh schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:06:
[...]
Als de controller niet meer naar behoren zijn primaire taken kan verrichten (input van controls) dan is het geen deugdelijk product en dient dit volgens de garantiebepalingen te worden verholpen. Meestal krijg je gewoon een nieuwe mee. Ik zou niet zelf een nieuwe controller kopen of laten kopen hiervoor.
Kan natuurlijk de oude sticks er weer in doen, maar dan nog is t voornamelijk gebruiksschade, denk niet dat ze dat vervangen.
Nog nooit met een controller gegooid (mijn geluk kennende eindigt die dan in de TV :") )Sagat schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:04:
Als je het mag geloven zijn er naast thumbstick en batterij issues ook geregeld controllers die de muur en/of vloer kussen, dus lijkt me een license to print money
Maar de muizen van logitech heb ik wel flink mishandeld, wat zijn die dingen stevig zeg
Dit had ik ook bij mijn PS4 pro dezelfde dag van aanschaf. Rechterpookje deed niks. Dit had ik gemerkt meteen op het begin van Wolfenstein2. Dezelfde dag nog teruggaan naar de MM in Duitsland. En kreeg een vervangd exemplaar. Stond wel op de bon binnen 14 werkdagen dat het meteen werd omgewisseld. Anders moest het via garantie lopen een kapotte controlleriaxe393 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:09:
[...]

Was hopelijk niet heel ver rijden voor je ? iig wel chill dat je gelijk kon wisselen, anders zat je dáár weer meetheduke1989 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:32:
[...]
Dit had ik ook bij mijn PS4 pro dezelfde dag van aanschaf. Rechterpookje deed niks. Dit had ik gemerkt meteen op het begin van Wolfenstein2. Dezelfde dag nog teruggaan naar de MM in Duitsland. En kreeg een vervangd exemplaar. Stond wel op de bon binnen 14 werkdagen dat het meteen werd omgewisseld. Anders moest het via garantie lopen een kapotte controller
Als ik HDR films op Netflix valt HDR me niet tot nauwelijks op. Heb je betere bronnen?Joosie200 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:07:
[...]
Gelukkig is er genoeg aanbod qua games en on demand diensten die dankzij diverse HDR formats een lust voor het oog zijn.
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Firewatch, The Witness, Just Cause 3 en nog veel meer awesome games scoor je momenteel voor minder dan 10 euro in de PS Store. Treat yo’ self! 👉
https://store.playstation...SUNDER2102/1?platform=ps4

Oeh!!! Vanishing of Ethan Carter voor 6,99!! Dikke dikke dikke dikke aanrader!!Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:03:
⬆ Grote avonturen ⬇ Kleine prijzen!
Firewatch, The Witness, Just Cause 3 en nog veel meer awesome games scoor je momenteel voor minder dan 10 euro in de PS Store. Treat yo’ self! 👉
[afbeelding]
Wat een mooi spel met een prachtig verhaal zeg, omg
Het roerde me echt!! Net een film waar je doorheen loopt!
Zet m op 30fps, FoV wijd, en de movement op 'zweverig' en je loopt daar gewoon echt!
(Lichten uit en neem je tijd om alles in je op te nemen)
Kopen mensen
(en ja als je mij zo enthousiast over iets hoort, dan zegt dat misschien iets
Die aanbiedingen zijn er al sinds afgelopen week.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:03:
[afbeelding]
Kan Firewatch aanbevelen, korte maar erg mooie game.
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Niet? Altered Carbon spat bij mij anders aardig van het scherm af. En qua games zou ik HZD, SotC, U4 en AC Origins eens checken. GT Sport schijnt ook goed HDR te hebben.steefje schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:01:
[...]
Als ik HDR films op Netflix valt HDR me niet tot nauwelijks op. Heb je betere bronnen?
- Chaoss
Altijd leuk de nieuwe aanbiedingenVerwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:03:
[afbeelding]
ik wacht echter nog op een koopje voor GOTY bloodborne. Na de plat heb ik die verkocht en heb er nu spijt van
[ Voor 25% gewijzigd door Farabi op 27-02-2018 16:59 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Cool. Ga ik ff testen straks.Chaoss schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:10:
Hangt ook sterk van de scenes af, HDR valt het meest op wanneer je donker/schaduw en zonlicht tegelijk in beeld hebt, 'Godless' is bijvoorbeeld een Netflix serie waarbij het gebruik van HDR goed opvalt.
Alles van jouw kant wat niet BF gerelateerd is, is wel speciaal.poor Leno schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:24:
[...]
Oeh!!! Vanishing of Ethan Carter voor 6,99!! Dikke dikke dikke dikke aanrader!!
Wat een mooi spel met een prachtig verhaal zeg, omg![]()
Het roerde me echt!! Net een film waar je doorheen loopt!
Zet m op 30fps, FoV wijd, en de movement op 'zweverig' en je loopt daar gewoon echt!
(Lichten uit en neem je tijd om alles in je op te nemen)
Kopen mensen
(en ja als je mij zo enthousiast over iets hoort, dan zegt dat misschien iets)
En ik heb er van genoten in Piranha Bytes style
De setting is een beetje vergelijkbaar met fallout 4, maar deze game is veel kleurrijker. Verhaal is geen rocket science, maar leuk genoeg om de game te dragen en een mooie opzet naar deel 2.
Al met al een pracht van een old skool RPG!
GamiQ, de game notes app met game maps!
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Hahaa ja kun je nagaan hoe mooi dat spel isAri Gold schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:25:
[...]
Alles van jouw kant wat niet BF gerelateerd is, is wel speciaal.

Die heb ik nog niet gezien, maar is sci fi dus dan past dat ook wat meer. In games is zeker een meerwaarde.bram1984 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:56:
[...]
Niet? Altered Carbon spat bij mij anders aardig van het scherm af. En qua games zou ik HZD, SotC, U4 en AC Origins eens checken. GT Sport schijnt ook goed HDR te hebben.
PSN ID Binloading_nl
Maar het voelt en ruikt helemaal als ME, iets minder de de originele trilogy maar genoeg om te balen dat de serie in de ijskast is gezet.
Dit moet ik ook nog eens doen. Ben toch wel benieuwd wat het nou geworden is. ME2 staat in mijn top 10 allertijden.Mutatie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:27:
Dare i say..van de week met Mass Effect Andromeda begonnen. Ik verwachtte een bagger game maar hij is behoorlijk goed (als je niet het standaard character design neemt) Het schrijfwerk is niet super, mn gezicht word er soms moe van.
Maar het voelt en ruikt helemaal als ME, iets minder de de originele trilogy maar genoeg om te balen dat de serie in de ijskast is gezet.
Hij lag in de winkel voor 2 tientjes dus ik dacht why not.Lapras schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:34:
[...]
Dit moet ik ook nog eens doen. Ben toch wel benieuwd wat het nou geworden is. ME2 staat in mijn top 10 allertijden.
Valt me helemaal mee.
Misschien als je zegt waar die afkorting voor staat...iaxe393 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:29:
Iemand hier toevallig THPS5 gespeeld? Zo ja, is 'ie 10 eur waard, of is hij écht zo slecht als de geruchten gaan?
Tony Hawk pro skater 5Tweakmans schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:14:
[...]
Misschien als je zegt waar die afkorting voor staat...
XGN vindt dat ie écht zo slecht is: https://www.xgn.nl/review/tony-hawks-pro-skater-5-reviewiaxe393 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:29:
Iemand hier toevallig THPS5 gespeeld? Zo ja, is 'ie 10 eur waard, of is hij écht zo slecht als de geruchten gaan?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 27-02-2018 21:26 ]
Ik las dat de online servers er al niet eens meer zijn, dus je mist ook nog wat features.iaxe393 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:29:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dikke 90 uur ongeveer. Heb dan vrijwel alles ook gedaan. Mis slechts 2 bronzen trophies, maar om die te krijgen zou ik nog twee (gedeeltelijke) playthroughs moeten doen. En dat ga ik niet doen. Game gaat op V&A
Ik heb hem vorige week in de US flash sale store gekocht voor 9 dollar, binnenkort ook eens aan beginnen.Mutatie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:38:
[...]
Hij lag in de winkel voor 2 tientjes dus ik dacht why not.
Valt me helemaal mee.
Ben ook wel benieuwd.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ziet er wel bijzonder uit. First person exploration game. Klinkt als eenzaam rondlopen in een lege wereld. Zit ik er erg ver naast?bram1984 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:06:
Gisteren Dear Esther uitgespeeld. Gelukkig duurde het niet langer. Vage game.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Het is van dezelfde makers als Everybody's Gone To The Rapture. Je gebruikt letterlijk alleen de sticks van begin tot eind. Alle andere knoppen doen hetzelfde: inzoomen.Geteisem schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:17:
[...]
Ziet er wel bijzonder uit. First person exploration game. Klinkt als eenzaam rondlopen in een lege wereld. Zit ik er erg ver naast?
Je loopt inderdaad rond op een eiland terwijl er ondertussen een narrator een verhaal vertelt. Er zijn geen puzzels en je hoeft verder niets te doen behalve lopen. Je kunt niet sprinten, wat soms echt hemeltergend is. De game bestaat uit 4 hoofdstukken die ongeveer een minuut of 20 ieder in beslag nemen. Verhaal is nogal vaag verder.
Had 'm ooit een keer in een sale meegepikt. Maar tenzij gratis, zou ik 'm niet aanraden.
Nee, zoiets verwachtte ik helaas al. Everybody's gone to the rapture ook 'uitgespeeld' omdat ie destijds bij de Plus games zat en mij wel interessant leek maar daar was ik ook niet echt ondersteboven van.bram1984 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:23:
[...]
Had 'm ooit een keer in een sale meegepikt. Maar tenzij gratis, zou ik 'm niet aanraden.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Daar ben ik toen halverwege mee gestopt en een tijdje later weer mee verder gegaan, maar ik had geen idee meer wat ik moest doen of waar ik naartoe moest. Ook daarin ging het lopen best langzaam, dus die heb ik toen maar verwijderd.Geteisem schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:26:
[...]
Nee, zoiets verwachtte ik helaas al. Everybody's gone to the rapture ook 'uitgespeeld' omdat ie destijds bij de Plus games zat en mij wel interessant leek maar daar was ik ook niet echt ondersteboven van.
oh boy, i'm in for a treatdvdkiwi schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:21:
[...]
XGN vindt dat ie écht zo slecht is: https://www.xgn.nl/review/tony-hawks-pro-skater-5-review
Ik wil je niet ontmoedigen maar dit gevoel had ik aan het begin ook.Mutatie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:27:
Dare i say..van de week met Mass Effect Andromeda begonnen. Ik verwachtte een bagger game maar hij is behoorlijk goed (als je niet het standaard character design neemt) Het schrijfwerk is niet super, mn gezicht word er soms moe van.
Helaas begint de matigheid na een tijdje wel op te vallen. Voornamelijk in het design van de side quests. Er is echt geen enkele reden om die te doen. Ze zijn niet leuk, hebben enorm veel herhaling en geven niets anders dan soms een item oid dat je helemaal niet nodig hebt.
De story missions en loyalty missions zijn dan wel weer aardig. Als je je tot die beperkt valt het misschien niet zo op haha
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik vond THPS5 echt bagger op de ps3, en niet 10 euro waard. Maar het blijft persoonlijke voorkeuriaxe393 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:29:
Die heb ik nog in mijn Steambieb staan. Dat is toch ook echt een walking sim? Everybody's gone heb ik wel uitgespeeld maar het verhaal pakte me niet zoals bijvoorbeeld Life is Strange.bram1984 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:06:
Gisteren Dear Esther uitgespeeld. Gelukkig duurde het niet langer. Vage game.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Had exact hetzelfde. Ging mij allemaal net iets te langszaam en aangezien het lopen zo traag ging, ben ik me gaan storen aan het backtracken als ik te ver was gegaan.bram1984 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:45:
[...]
Daar ben ik toen halverwege mee gestopt en een tijdje later weer mee verder gegaan, maar ik had geen idee meer wat ik moest doen of waar ik naartoe moest. Ook daarin ging het lopen best langzaam, dus die heb ik toen maar verwijderd.
Going Home (paar jaar geleden eens in de Plus) is ook zo'n soort game, maar daar stoorde ik me minder aan de traagheid.
PSN ID Binloading_nl
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Yep, maar volgens mij had je in EGTTR nog enigszins interactie. In Dear Esther dus helemaal niks.Vrijdag schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:30:
[...]
Die heb ik nog in mijn Steambieb staan. Dat is toch ook echt een walking sim? Everybody's gone heb ik wel uitgespeeld maar het verhaal pakte me niet zoals bijvoorbeeld Life is Strange.
Ik ben momenteel bezig met Beyond Eyes. Dan laat je een meisje lopen dat blind is geworden. Zij moet de wereld dus ontdekken door er naartoe te lopen. Je ziet een wit scherm en waar ze naartoe loopt, krijg je langzaam de contouren te zien van de omgeving. Dit is allemaal erg mooi gemaakt! Ook hoort zij geluiden, bijvoorbeeld: (spoilertje)steefje schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:43:
[...]
Had exact hetzelfde. Ging mij allemaal net iets te langszaam en aangezien het lopen zo traag ging, ben ik me gaan storen aan het backtracken als ik te ver was gegaan.
Going Home (paar jaar geleden eens in de Plus) is ook zo'n soort game, maar daar stoorde ik me minder aan de traagheid.
Maar zij loopt best langzaam en ik mis de "run" knop. Tja, ik begrijp natuurlijk wel dat je als blinde niet keihard een volledig onbekende wereld in gaat rennen, maar het zorgt wel voor een "slowpace" ervaring.
Ondanks de traagheid vind ik dit spel echter toch een aanrader. Voor een klein bedrag heb je een erg leuk spel.
Make music, not war
Dear Ester stond dan ook wel op mijn Wishlist al schijnt die wel beduidend minder te zijn, en als ik Bram zijn beschrijving zo lees, is er echt wel niets aan. Andere kandidaat die wellicht veel beter is, is Ethan Carter.
Ah, dan laat ik dit maar even voor wat het is. Misschien is The vanishing of Ethan Carter dan wellicht meer wat voor me als rustige ervaring.bram1984 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:48:
[...]
Yep, maar volgens mij had je in EGTTR nog enigszins interactie. In Dear Esther dus helemaal niks.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
TvoEC is echt een hele mooie game. En erg sfeervol. Rustig op je gemak de clues zoeken en bekijken en langzaam ontvouwt zich alles!Vrijdag schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:01:
[...]
Ah, dan laat ik dit maar even voor wat het is. Misschien is The vanishing of Ethan Carter dan wellicht meer wat voor me als rustige ervaring.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
https://www.sie.com/en/corporate/release/2018/180228.html
Deel 2 mag ook wel wat eerder komen hoor wat mij betreft. Maar dat is wellicht wat te optimistisch.bram1984 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:28:
Horizon Zero Dawn is inmiddels 7.6 miljoen keer verkocht. Wellicht deel 2 als PS5 launch titel?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ja, ik denk dat ze daar toch wel minstens 4 jaar voor nodig hebben, misschien 3? Ik verwacht de PS5 uiterlijk 2021, wellicht 2020. Dus dat wordt erg krap.Geteisem schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:02:
[...]
Deel 2 mag ook wel wat eerder komen hoor wat mij betreft. Maar dat is wellicht wat te optimistisch.
Verwacht de PS5 ook zo mid 2020 op zijn vroegst. Zou een mooie launch exclusive zijn ja. Mooi pakketje zou dat zijn. Hopelijk een wat grotere stap dan van PS3 naar PS4. One can dream...bram1984 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:14:
[...]
Ja, ik denk dat ze daar toch wel minstens 4 jaar voor nodig hebben, misschien 3? Ik verwacht de PS5 uiterlijk 2021, wellicht 2020. Dus dat wordt erg krap.
Met zo'n klein aantal verkopen? Verwacht ik niet dat het een launchtitel wordt. Er zijn ongeveer +/- 50.000.000 exemplaren van de PS4 in totaal. Dat is qua verkopen niet echt veel.bram1984 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:28:
Horizon Zero Dawn is inmiddels 7.6 miljoen keer verkocht. Wellicht deel 2 als PS5 launch titel?
Klein aantal verkopen
Volgens deze lijst nog de 2e best verkopende titel van het systeem ook, voor zover betrouwbaar.
[ Voor 114% gewijzigd door BlackEyedAngel op 28-02-2018 16:10 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Eh een nieuwe singleplayer IP zonder multiplayer component van een ontwikkelaar zonder ervaring in het open world/RPG-lite genre. Uncharted zit er geloof ik iets van een miljoen boven. 7.6 miljoen is echt uitmuntend.theduke1989 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:49:
[...]
Met zo'n klein aantal verkopen? Verwacht ik niet dat het een launchtitel wordt. Er zijn ongeveer +/- 50.000.000 exemplaren van de PS4 in totaal. Dat is qua verkopen niet echt veel.
Edit: Uncharted deed er 8.7 miljoen in iets minder tijd, maar dat is het vierde deel in een franchise die als sinds 2007 loopt. En The Last of Us deed er op de PS3 7 miljoen.
[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 28-02-2018 16:40 ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Nog niets bevestigd. Zie PS Plus topic.Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:35:
Zo hebben we al een idee wat de games voor maart worden? Ik kan niets vinden.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
TLoU2 moet haast wel op de PS4 uitkomen. Daar zijn ze al sinds 2016 mee bezig denk ik? Twee á drie jaar is een prima ontwikkelcyclus voor een lineaire singleplayer. Gameplay op de E3 en release Q1/2 2019, schat ik zo in.Vrijdag schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:53:
Voor HZD (en eventueel TLoU:2) zou ik een PS5 kopen. Meteen. Zonder er verder over na te denken
Ja, wat mij betreft mag het spel ook gisteren uitkomen, kan niet wachten. Nuja, een jaartje geduld dan maar, ondertussen gelukkig nog een hoop andere spellen die uitkomenbram1984 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:57:
[...]
TLoU2 moet haast wel op de PS4 uitkomen. Daar zijn ze al sinds 2016 mee bezig denk ik? Twee á drie jaar is een prima ontwikkelcyclus voor een lineaire singleplayer. Gameplay op de E3 en release Q1/2 2019, schat ik zo in.
Agony bijvoorbeeld, ziet er ook wel erg sfeervol en absurd uit
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Agony dan denk ik aan : Wikipedia: Agony (video game)Vrijdag schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 17:03:
[...]
Ja, wat mij betreft mag het spel ook gisteren uitkomen, kan niet wachten. Nuja, een jaartje geduld dan maar, ondertussen gelukkig nog een hoop andere spellen die uitkomen
Agony bijvoorbeeld, ziet er ook wel erg sfeervol en absurd uithttp://agonygame.com/
Nostalgie
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
https://blog.eu.playstati...dborne-and-ratchet-clank/
[ Voor 56% gewijzigd door On_E op 28-02-2018 17:32 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
R&C, coowl!On_E schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 17:31:
Bloodborne, Ratchet & Clank, Mighty no. 9.
https://blog.eu.playstati...dborne-and-ratchet-clank/
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 28-02-2018 18:44 ]
Bloodborne is waarschijnlijk nog beter, maar niet echt mijn ding.
Gek dat ze deze 2 toppers samen in 1 maand steken.
officiele blog, lijkt me wel dan
Bloodborne is tof voor diegene die hem nog niet hebben, verder niets dat mij interesseert gelukkig
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Die wil ik ook wel eens proberenJasphur schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 17:48:
Nice. Ik was van plan R+C ooit nog wel eens te kopen
EN ook een wijziging aan PS+ vanaf maart
In news that's seemed inevitable for a long time now, Sony will be changing how PlayStation Plus works starting next year. Since the PlayStation 4 launched in 2013, Sony has been gifting subscribers PlayStation 4, PlayStation 3, and Vita titles each month. This will no longer be the case from 8th March, 2019.
From that point on, the PlayStation Plus games lineup will consist only of PlayStation 4 titles. In other words, Sony's ditching PlayStation 3 and Vita games. Again, this shift in focus has been coming -- the PS3 and Vita offerings have been considerably weaker for a while.
[ Voor 52% gewijzigd door -SaveMe- op 28-02-2018 17:56 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Titels voor PlayStation®3 (PS3™) of PlayStation®Vita (PS Vita) zullen nog tot 8 maart 2019 deel uitmaken van de maandelijkse games van PlayStation®Plus.
Na 8 maart 2019 omvatten de maandelijkse games voor PlayStation Plus-leden geen PS3- of PS Vita-titels meer. Elke maandelijkse PS3- of PS Vita-game die eerder is gedownload of toegevoegd aan je downloadlijst blijft speelbaar zolang je lid van PlayStation Plus blijft.
Na 8 maart 2019 omvatten de maandelijkse games uitsluitend nog titels voor PlayStation®4 (PS4™). Alle andere functies en voordelen van de PlayStation Plus-service blijven ongewijzigd.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Hoeveel keer zullen we "wat een k#tgame zeg" voorbij zien komen omdat men het eerste straatje niet doorkomt?bram1984 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:29:
Wow Bloodborne verbaast me wel zeg. Leuk voor iedereen die 'm nog wilt proberen.
Happy cakeday! En ik denk: vaakdvdkiwi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:38:
[...]
Hoeveel keer zullen we "wat een k#tgame zeg" voorbij zien komen omdat men het eerste straatje niet doorkomt?
Haha, dat kampvuur in het begindvdkiwi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:38:
[...]
Hoeveel keer zullen we "wat een k#tgame zeg" voorbij zien komen omdat men het eerste straatje niet doorkomt?
Leuke PS+ line up deze maand ondanks dat ik er zelf niks aan heb (beide games uitgespeeld)
[ Voor 6% gewijzigd door Joetje079 op 28-02-2018 18:57 ]
Dit topic is gesloten.
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken