Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:38
poor Leno schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 18:52:
[...]

Echt, als ze zoiets met BF doen.. ik zweer t, dan koop ik m pas bij release en ga ik niet pre-orderen! Hah! Dat zal ze leren :(
Fight the power! 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:04
bram1984 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:45:
@Vimana Ik heb resolutie op 2160 - RGB staan en verder alles op automatic.
Hm, ik ook.
Begin te twijfelen of het niet gewoon aan Battlefront ligt. Meer mensen die er last van hebben.
Ben nu infamous aan het downloaden, zou ook hdr moeten hebben. Kijken of die wel kleuren goed weergeeft.

Iig bedankt voor het verifiëren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vimana schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:54:
[...]

Hm, ik ook.
Begin te twijfelen of het niet gewoon aan Battlefront ligt. Meer mensen die er last van hebben.
Ben nu infamous aan het downloaden, zou ook hdr moeten hebben. Kijken of die wel kleuren goed weergeeft.

Iig bedankt voor het verifiëren :)
Ik heb Battlefront kort getest (had hem al uitgespeeld), maar ik vind het er wel goed uitzien. Over welk level heb je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
bram1984 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:07:
[...]

Ik heb Battlefront kort getest (had hem al uitgespeeld), maar ik vind het er wel goed uitzien. Over welk level heb je het?
Battlefront 2
Geen specifiek level.
Bij het opstarten switcht het beeld naar hdr modus en vanaf dan is alles grauw.
Zal vanavond proberen wat foto's te uploaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:57
theduke1989 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 18:19:
Wat spelen Julie dit weekend? Zelf afgehaakt geen zin meer om Mafia opnieuw te spelen. Dus wordt Ac: Unity in mijn geval.
Van de week weer TOM CLANCY'S RAINBOW SIX SIEGE herontdekt, vannacht per ongeluk tot 3 uur zitten spelen, wat een spel!!!

Dus daar gaan komend weekend ook wel wat uurtjes ingestoken worden vrees ik.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 15:52

On_E

Housemusic

theduke1989 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 18:19:
Wat spelen Julie dit weekend? Zelf afgehaakt geen zin meer om Mafia opnieuw te spelen. Dus wordt Ac: Unity in mijn geval.
Smite Tactics, Monster Hunter World, DB FighterZ.

Schat ik zo in.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Vimana schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:09:
[...]

Battlefront 2
Geen specifiek level.
Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vimana schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:09:
[...]

Battlefront 2
Geen specifiek level.
Denk niet dat we aan een foto veel kunnen zien. Ik lees op Google wil iets over een HDR bug in BF2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vimana
bram1984 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:52:
[...]

Denk niet dat we aan een foto veel kunnen zien. Ik lees op Google wil iets over een HDR bug in BF2.
Denk dat het inderdaad aan battlefront ligt. Net infamous gespeeld met HDR aan. Kleuren zien er geweldig uit.

Heb getracht van battlefront foto's van het scherm te maken, maar deze zien er niet representatief uit.
Heb wel in het video menu van Bf het contrast op max gezet. Het wit ziet er nu iets beter uit.
We doen het er maar mee.

Iedereen wel bedankt voor de tips!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog een goede maand en dan is FC5 er!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 14:38
Lol van die save game bij metal gear.. Het zijn ook echt nazi's bij konami. (Vooral hoe ze met hun personeel omgaan)

Heb nu 44 uur in persona 5 en las net dat het al snel honderden uren kan kosten om uit te spelen dus ik heb nog even. Gebruik zo nu en dan wel een guide om de juiste dingen te zeggen bij confidants en de zwaktes van personas te achterhalen. Dat laatste doe ik vooral omdat ik in 1 keer een dungeon wil doorlopen en de sp beperkt is.

zag ook dat er een remaster komt van burnout paradise en zone of the enders 2 (helaas niet een combi van 1 en 2). Ik hoop dat grip (rollcage achtig) dit jaar ook eindelijk een ps4 release krijgt.

Dit wordt weer een leuk jaar voor de ps4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Druk maandje maart met Far Cry 5, Ni No Kuni 2, Assassins Creed Roque en Attack on Titans 2.
Allemaal leuke games, keuzes keuzes keuzes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Voor de rally liefhebbers kan ik WRC7 (nu in de aanbieding in de Ps Store) aanbevelen, by-far de beste rally stages die er op het moment in een game te vinden zijn, goede handling (vooral op gravel) and graphics die mooi genoeg zijn.

Ben, zeker vergeleken met de reviews, positief verbaast, speelt erg lekker weg, heeft alle officiele auto's, locaties en rijders en bevalt me beter dan zowel Dirt Rally (teveel sim) en Dirt 4 (die herhalende stages zijn echt te saai).

In WRC7 is elke stage met de hand gemaakt en er zitten er bij die zo'n 20km lang zijn! Genoeg marketing praat, allemaal die game kopen :-D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:16:
Druk maandje maart met Far Cry 5, Ni No Kuni 2, Assassins Creed Roque en Attack on Titans 2.
Allemaal leuke games, keuzes keuzes keuzes.
FC5 eerst en dan een maandje later kiezen tussen eerst Ni No Kuni II of GoW4 :) Inderdaad, keuzes, keuzes. Luxe problemen 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 10:26:
[...]

FC5 eerst en dan een maandje later kiezen tussen eerst Ni No Kuni II of GoW4 :)
Nu hoef je de keuze niet meer te maken >:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:02:
[...]

Nu hoef je de keuze niet meer te maken >:)
Zo blij met die behulpzame tweakers :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
The Residence - het laatste deel van de dlc voor Little Nightmares - is zojuist uitgekomen:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 00:10:
Nog een goede maand en dan is FC5 er!

[video]
Gaaf. Dat jagen enz was in 3 echt heel tof en daar heb ik mij dagen mee bezig gehouden zonder de missies te spelen.

Dit wordt weer een top game voor mij. Lekker ontdekken, jagen, gebieden unlocken en bevrijden.

En dan aan het eind de missies nog maar eens doen :)

#ZinAan

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Speel de laatste weken niets anders meer dan Monster Hunter World. Binnenkort maar eens wat van de backlog pakken. Kopen doen wij voorlopig maar even niet...

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ik heb eindelijk maar eens een 2tb Seagate sshd gekocht voor in de ps4 pro. De ander gaat in een USB 3 kastje en achterin de ps.
Ik had steeds last van te weinig harddisk ruimte. Dat komt ook omdat ik het leuk vind om vaak verschillende games te spelen.

Vanavond dus niet gamen, maar ps4 opschroeven.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:29
musiman schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:16:
Ik heb eindelijk maar eens een 2tb Seagate sshd gekocht voor in de ps4 pro. De ander gaat in een USB 3 kastje en achterin de ps.
Ik had steeds last van te weinig harddisk ruimte. Dat komt ook omdat ik het leuk vind om vaak verschillende games te spelen.

Heb je de Firecuda genomen?
Ik heb die ook al een tijdje, echter is die van mij duidelijk luider dan de gewone HDD.
Laat iets weten hoe luid die van jou is... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:13
-SaveMe- schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:03:
[...]

Zo blij met die behulpzame tweakers :)
Van de wal in de sloot ja, want anders had hij je Ni No Kuni aangeraden natuurlijk. Damn wat heb ik zin in die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:25
musiman schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:16:

Heb precies hetzelfde gedaan. En nee, bij mij is dat ding niet luidruchtiger (ik heb ook een Firecuda). Dus nu 3 TB in mijn Pro. Fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Ligt het aan mij of is Ac: Unity echt slecht ontwikkeld? Het is njet vloeiend. De gevechten zijn niet superieur als vroeger. En het scherm grafisch exhr niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Beakzz schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:35:
[...]

Van de wal in de sloot ja, want anders had hij je Ni No Kuni aangeraden natuurlijk. Damn wat heb ik zin in die game.
Dit dus. Maar eerst deel 1 completen. :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
theduke1989 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:26:
Ligt het aan mij of is Ac: Unity echt slecht ontwikkeld? Het is njet vloeiend. De gevechten zijn niet superieur als vroeger. En het scherm grafisch exhr niet te doen.
* Geronimous mompelt over oude koeien...

Ik heb erg genoten van Unity; veel meer dan van Syndicate.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
theduke1989 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:26:
Joh wat zeg je nu, was AC: Unity een slecht product? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Funny al die commentaar maar qua vorige delen is deze deel wel erg slecht in mij optiek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik vind m wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond 'm ook leuk, ondanks dat ie verdraaid slecht draaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Na de diverse updates vond ik Unity niet heel slecht draaien. Tuurlijk de FPS dropte soms en er was last an pop-in.

Ik speel sinds deze week Origins en die heeft net zo goed last van pop-in.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theduke1989 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 17:11:
Funny al die commentaar maar qua vorige delen is deze deel wel erg slecht in mij optiek.
Klopt. Unity staat bekend als een behoorlijke puinhoop. Eén groot drama. Het was ooit nog veel erger, maar zelfs nu nog draait de game niet optimaal tenzij je een Pro hebt met boost mode aan, maar dan nog is het niet om naar huis te schrijven.

Net trouwens Shadow of the Colossus voor het eerst opgestart. Dat ziet er toch wel een partij vet uit zeg. Eerst even RiME afmaken en dan ga ik daarmee beginnen. Ik ga toch voor de performance mode. Ziet er gewoon hartstikke clean uit en die 60fps is toch wel een mooie extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 09:36
On_E schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:02:
[...]

Smite Tactics, Monster Hunter World, DB FighterZ.

Schat ik zo in.
Voor mij in ieder geval ook monster hunter, en ik wil kijken of ik nog een wereldje kan aftikken in 10 second ninja. Mocht ik nog tijd overhebben dan misschien nog wat Rime, sf5 en/fo diablo 3.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:51:
[...]

Gaaf. Dat jagen enz was in 3 echt heel tof en daar heb ik mij dagen mee bezig gehouden zonder de missies te spelen.

Dit wordt weer een top game voor mij. Lekker ontdekken, jagen, gebieden unlocken en bevrijden.

En dan aan het eind de missies nog maar eens doen :)

#ZinAan
Precies hetzelfde hier. Gewoon lekker aankloten in die wereld. jagen, rijden, vliegen, schieten, explosives, etc :)

#ZinAn
Anton.net schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:23:
[...]

Ik heb die ook al een tijdje, echter is die van mij duidelijk luider dan de gewone HDD.
ik heb ook die Firecuda erin zitten en die hoor ik totaal niet!

[ Voor 25% gewijzigd door -SaveMe- op 24-02-2018 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 17:51:
Na de diverse updates vond ik Unity niet heel slecht draaien. Tuurlijk de FPS dropte soms en er was last an pop-in.

Ik speel sinds deze week Origins en die heeft net zo goed last van pop-in.
Maar niet zo erg. In Unity zag ik letterlijk NPC's op 5 meter afstand verschijnen of hun kleding spontaan veranderen. Dat heb ik in 100 uur Origins niet gezien. Meer subtiel plantjes enzo die zachtjes verschijnen. Persoonlijk vind ik dat minder storend. NPC's kun je overigens van heel ver zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Voor zover ik me kan herinneren was die popin na de updates niet zo extreem meer.

Origins heeft het inderdaad minder, met paard/kameel rijden wil er nog wel eens begroeiing of mensen in beeld poppen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond unity na de patches prima draaien en uitzien. De multiplayer was wel waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik lees hier nog weinig over Far Cry 5. Die komt over een maand uit. Inmiddels verschijnen er her en der al wat meer filmpjes. Wat denken we ervan?

Deel 3 was het eerste deel dat ik speelde en vond ik erg gaaf. Tof verhaal, mooi eiland, leuk om te spelen (tot het tweede eiland althans, toen werd het wel erg repetitief). Deel 4 kocht ik daarom ook, maar die heb ik echt maar een uurtje gespeeld. Vond het maar een tamme boel (verhaal leek ook totaal niet boeiend) waardoor ik niet eens zin had om verder te spelen. Je begint weer bij nul in zo'n game en het enige verschil leek de setting, het voelt dan meer als verplichting om te spelen ipv dat het leuk is.

Wat ik tot dusver van deel 5 gezien heb ziet er echter wel weer tof uit. De setting, het verhaal en de actie lijken ook meer epic te zijn. De laatste Ubisoft-games (Ghost Recon: Wildlands en AC Origins) vind ik sowieso weer stukken beter dan een tijdje terug toen alles hetzelfde was.

[ Voor 9% gewijzigd door Tom op 24-02-2018 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tom Ik ga 'm wel halen maar niet meteen. Pak 'm wel in een sale mee een keer.

Ik weet niet wat je precies van deel 5 verwacht, maar het verschil met 4 is voor zover ik zie net zo groot/klein als tussen 3 en 4 destijds.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
@Tom Kijk maar eens goed terug in het topic. Ik post er regelmatig filmpjes van! Heb erg zin in de game. Lijkt weer een leuke sandbox game te worden! Er is nog geen FC5 topic. Zal ik er een maken ? Hmmmm :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik zou FC5 eerst overslaan maar sinds Metal Gear Survive teleurstellend is en ook een refund heb gehad voor die game heb ik weer centjes over voor FC5.
Ik haal hem wel voor de PC, dus een multieplatform topic voor die game zou gewaardeerd worden... @-SaveMe- (y)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScrooLoose schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:14:
Ik zou FC5 eerst overslaan maar sinds Metal Gear Survive teleurstellend is en ook een refund heb gehad voor die game heb ik weer centjes over voor FC5.
Ik haal hem wel voor de PC, dus een multieplatform topic voor die game zou gewaardeerd worden... @-SaveMe- (y)
Zal morgen eens een poging doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Anton.net schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:23:
[...]

Ja, de firecuda. Maar helaas was ik net 5 minuten te laat en was de winkel dicht (al om 4 uur). Dat wordt dus wachten. Grrr.

Ik hou je op de hoogte of die bij mij ook herrie maakt, of dat die net zo stil is als de anderen die hierop reageerden.

Make music, not war

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-08 15:56
Ik heb nog twee codes voor de beta firmware 5.50 over voor de liefhebber.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:59
Vandaag RiMe platinum gehaald, nu maar verder met Prey! In eerste instantie een beetje vage game, moet nog wennen aan de controls maar dnek als ik er een paar uurtjes in heb zitten het als een trein zal lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:24

Aight!

'A toy robot...'

ScrooLoose schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:14:
Ja is die MGS zo slecht? Zag er wel vet uit eigenlijk, alleen veel herhaling qua gameplay lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Fighting Power schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 22:09:

***members only***
Thnx. Ik heb code 2 gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roybs schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 22:20:
Vandaag RiMe platinum gehaald, nu maar verder met Prey! In eerste instantie een beetje vage game, moet nog wennen aan de controls maar dnek als ik er een paar uurtjes in heb zitten het als een trein zal lopen :)
Prey is ook echt een heerlijke sneaker game! Lekker de tijd voor nemen. Heerlijk sfeertje in de game !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-09 14:03
Ik heb hier waarschijnlijk een ietwat aparte vraag.

Momenteel heb ik een erg goede stereo hoofdtelefoon. Ik zou die graag in combinatie gebruiken met een goede clip on microfoon op de ps4 (via verloopkabeltje). Iemand ervaring en aanbeveling voor de microfoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 11:23
Fighting Power schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 22:09:

***members only***
Code 1 gebruikt... Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
musiman schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:48:
[...]

Ja, de firecuda.

Ik hou je op de hoogte of die bij mij ook herrie maakt, of dat die net zo stil is als de anderen die hierop reageerden.
En @-SaveMe-

Ik heb contact opgenomen met Amazon, ze sturen me gratis een nieuwe. Ik ben benieuwd of die stiller gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Gister en vanmorgen toch even wat uurtjes gespendeerd aan Kingdom come, game pakt je behoorlijk goed vast en zeker met de sfeer.
De hoofdpersonage heb ik vooralsnog mijn twijfels bij en ook bij het achterlijke lockpick systeem (wat echt aangepakt moet worden, lockpicken mijd ik nu) maar wat mij eigenlijk 100% mee viel was het combat systeem.
Het combat systeem is iets wat ik nog niet eerder in een game heb meegemaakt en behoorlijk uitgebreid.

Het save systeem was ook iets waar ik wel bang voor zou zijn en mij aan irriteren maar vooralsnog is dat wel okay, save and exit lijkt mij een hele goede oplossing in de aankomende patch.

Game zit wel nog vol met bugs, zelf ook al aantal keer gehad dat de hoofdpersonage 2x hetzelfde verhaal verteld aan een andere character en een deur die niet wilt openen maar wel open moet.

Al met al een prima game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

bram1984 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:04:

Ik weet niet wat je precies van deel 5 verwacht, maar het verschil met 4 is voor zover ik zie net zo groot/klein als tussen 3 en 4 destijds.
Geen idee. Ik heb ook nog m'n twijfels, maar de trailers van FC5 zien er wel allemaal cool. Veel vette actie.
-SaveMe- schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:10:
@Tom Kijk maar eens goed terug in het topic. Ik post er regelmatig filmpjes van! Heb erg zin in de game. Lijkt weer een leuke sandbox game te worden! Er is nog geen FC5 topic. Zal ik er een maken ? Hmmmm :(:)
Een eigen topic moet er zeker komen toch d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Origins schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:19:
Gister en vanmorgen toch even wat uurtjes gespendeerd aan Kingdom come, game pakt je behoorlijk goed vast en zeker met de sfeer.

Al met al een prima game.
Ik wacht even de volgende patch af voordat ik eventueel over ga tot aanschaf. Die pop effecten en quest bugs etc. zit ik echt niet op te wachten. Daarbij snap ik ook wel dat dit soort games nooit helemaal bugvrij kunnen zijn. Sfeer lijkt mij ook top.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-10 19:46
Ik heb toch maar besloten om de gold edition van far cry 5 te kopen. Voor 20 euro meer dan de standaard editie. Nu hopen dat deze net zo goed of beter is dan voorgaande delen.

[ Voor 4% gewijzigd door dm-dutchman op 25-02-2018 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:59
-SaveMe- schreef op zondag 25 februari 2018 @ 00:14:
[...]

Prey is ook echt een heerlijke sneaker game! Lekker de tijd voor nemen. Heerlijk sfeertje in de game !
Yeah ben inmiddels al aangekomen bij het punt waar je wat meer te weten krijgt over wat er nou gebeurd is (met de 1ste video in het kantoor). Enig puntje waar ik wel bij moet opletten is dat ik geen humans direct mag killen ivm trophy :X Maar goed dat komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RiME ook uitgespeeld. Prachtige ervaring en ik vond het er op momenten zeer mooi uitzien.

Alleen nog over het einde:

spoiler:
Ik zag dat de vos en die robot dingen speelgoed in zijn kamer representeerden, maar verder? Die vogel en die rare wezens dan? Wellicht iets gemist maar via Google kom ik er niet echt achter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En er is een Far Cry 5 topic :Y

[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 25-02-2018 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:31
Hoop dat Assassin's creed origins in de aanbieding komt binnenkort. Broertje en ik willen die wel spelen, en doen account sharen dus is al goedkoop maar vind 70 euro nu gewoon teveel. Hoop op een mooie aanbieding op de beste versie( geen idee welke er zijn in de store).
Ergens rond de 40 euro dus 20 de man zou echt top zijn :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Ik heb vandaag mijn pro eens opengemaakt en voorzichtig schoongemaakt met de stofzuiger.
Er zat wel een laagje stof in, maar niet echt heel veel. Toch is hij nu duidelijk stiller!
Zeker de moeite dus!
De klep van de pro kwam wel moeilijker los dan die van mijn slim destijds. Ik moest nu best veel druk zetten om de klep los te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:36:
Ik heb vandaag mijn pro eens opengemaakt en voorzichtig schoongemaakt met de stofzuiger.
Er zat wel een laagje stof in, maar niet echt heel veel. Toch is hij nu duidelijk stiller!
Zeker de moeite dus!
De klep van de pro kwam wel moeilijker los dan die van mijn slim destijds. Ik moest nu best veel druk zetten om de klep los te krijgen.
Is dat die klep achterop?

@v8power67 Ik heb 'm een tijdje terug voor € 49,- digitaal gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:38:
[...]

Is dat die klep achterop?

@v8power67 Ik heb 'm een tijdje terug voor € 49,- digitaal gekocht.
Nee, de klep vanboven. Bij zowel de slim als bij de pro komt die los.
Je moet die aan de voorkant losklikken, dan komt die er zo af.
Is speciaal zo gemaakt zodat je de playstation kan schoonmaken zonder je garantie te verliezen.

Hier is een video

[ Voor 6% gewijzigd door Anton.net op 25-02-2018 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 14:26
Schrik niet, je moet er behoorlijk krachtig aan trekken. Ze hard dat je denkt dat je de klep afbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Pas ook gedaan idd, zat veel stof in en sindsdien nadat ik schoongemaakt heb met mn compressor is hij in gt sport menu ( mensen die gt sport spelen weten dat hij hier heel hard gaat blazen bij bepaalde render momenten) nagenoeg stil. Wereld van verschil met ervoor. Heel slim design van sony !!.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:07
Misschien leuk als mensen nog een limited game in hun verzameling willen hebben: Guns, Gore & Cannnoli.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Jumpman schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:52:
Misschien leuk als mensen nog een limited game in hun verzameling willen hebben: Guns, Gore & Cannnoli.
Dat is overigens nog best een aardige game.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
steefje schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:01:
[...]

Dat is overigens nog best een aardige game.
Klopt, er zit veel rotzooi tussen die gelimiteerde oplage. Ik koop ook alleen de games die hoog scoren of ik zelf interessant vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:35:
Pas ook gedaan idd, zat veel stof in en sindsdien nadat ik schoongemaakt heb met mn compressor is hij in gt sport menu ( mensen die gt sport spelen weten dat hij hier heel hard gaat blazen bij bepaalde render momenten) nagenoeg stil. Wereld van verschil met ervoor. Heel slim design van sony !!.
Spuit je dan alleen op de fan of ook er door heen richting de heatsink? Dan moet ik ook ff perslucht halen. Net wel de boel uitgezogen en alle rotortjes gepoetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:13:
[...]

Spuit je dan alleen op de fan of ook er door heen richting de heatsink? Dan moet ik ook ff perslucht halen. Net wel de boel uitgezogen en alle rotortjes gepoetst.
Effe denken hoor, ik deed gewoon alles schoonblazen. Rondom de fan en fan zelf. Maar deed ook door de luchtkanalen blazen. Heb gewoon een compact compressortje voor dit soort taken. Super handig koste destijds 90 euro(2012) ofzo. Doe er mn computer mee en ook consoles.
Zodra je met flinke perslucht erdoorheen gaat zie je gelijk de ventilatie kanalen zitten want blaast er stof uit. Was denk 3min bezig toen was hij compleet stof vrij.
Daarna gelijk die van mn broertje gedaan en zelfde.
(Beide een pro btw).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:20:
[...]

Effe denken hoor, ik deed gewoon alles schoonblazen. Rondom de fan en fan zelf. Maar deed ook door de luchtkanalen blazen. Heb gewoon een compact compressortje voor dit soort taken. Super handig koste destijds 90 euro(2012) ofzo. Doe er mn computer mee en ook consoles.
Zodra je met flinke perslucht erdoorheen gaat zie je gelijk de ventilatie kanalen zitten want blaast er stof uit. Was denk 3min bezig toen was hij compleet stof vrij.
(Beide een pro btw).
Ah ok. Luchtkanalen aan de zijkant bedoel je, neem ik aan?

Mijn pa heeft ook een compressor staan. Misschien dat ik morgen ff daar langs ga. Die van mij hoor je ook wel af en toe. Zo eens kijken hoe het gaat met Shadow of the Colossus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaijRaij
Let wel dat je met een full blown compressor zo door het plastic van je ps4 heen gaat. Beter is om canned air of iig op weinig bar schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Jumpman schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:52:
Lees net een leuk stuk, Stricktly Limited Releases mag deze game blijkbaar niet releasen, omdat Limited Run Games een contract met ze heeft: http://www.mightyrabbitst...p=95389&hilit=gore#p95389.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vooralsnog inderdaad stiller na stofzuiger over de fan. :)

Edit: ik weet niet of SotC normaliter luidruchtig is een of het door bovenstaande komt, maar mijn Pro is echt fluisterstil nu. Ik hoor hem niet.

[ Voor 56% gewijzigd door bram1984 op 25-02-2018 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ekfad schreef op zondag 25 februari 2018 @ 00:31:
Ik heb hier waarschijnlijk een ietwat aparte vraag.

Momenteel heb ik een erg goede stereo hoofdtelefoon. Ik zou die graag in combinatie gebruiken met een goede clip on microfoon op de ps4 (via verloopkabeltje). Iemand ervaring en aanbeveling voor de microfoon?
De ModMic van https://antlionaudio.com is kwalitatief echt top. In Nederland verkoopt CD-ROM-LAND ze: https://cdromland.nl/merk/antlion%20audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
SmooK schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:38:
Let wel dat je met een full blown compressor zo door het plastic van je ps4 heen gaat. Beter is om canned air of iig op weinig bar schoon te maken.
Mijn compressor gaat tot 8bar. Maar blaast echt niet door de ps4 behuizing heen hoor ;)
Dan moet je wel echt hele dikke compressor hebben.
bram1984 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:32:
[...]

Ah ok. Luchtkanalen aan de zijkant bedoel je, neem ik aan?

Mijn pa heeft ook een compressor staan. Misschien dat ik morgen ff daar langs ga. Die van mij hoor je ook wel af en toe. Zo eens kijken hoe het gaat met Shadow of the Colossus.
Ja klopt zeg maar de aanvoer van lucht naar heatsink toe.
Als je met een compressor beetje gaat blazen zie je zo de wegen door console heen om maar zo te zeggen. Blaast stof uit alle kanten dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@v8power67 Cool. Morgen maar eens proberen. Als ik dan toch bezig ben.

Wat is Shadow of the Colossus trouwens vet zeg. Heb er geloof ik 5 neer nu. Blij dat ik dit nooit eerder gespeeld heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaijRaij
v8power67 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 22:21:
[...]

Mijn compressor gaat tot 8bar. Maar blaast echt niet door de ps4 behuizing heen hoor ;)
Dan moet je wel echt hele dikke compressor hebben.
Zet de volle 8 bar maar op je ventilator. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
SmooK schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:19:
[...]

Zet de volle 8 bar maar op je ventilator.
Toen ik schoonmaakte blies ik ook op de fan. Die ging draaien uiteraard. Met 8bar. Maar gebeurde niks raars hoor..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaijRaij
haha je hebt gelijk. Op mijn busje perslucht zit al 5,3 bar zie ik nu dus 8 moet hij wel kunnen hebben. Dacht dat dat iets harder zou gaan maar stelt niet veel voor. Blijkt maar weer dat er maar 1 soort bar is waar ik wat van af weet.

[ Voor 44% gewijzigd door RaijRaij op 25-02-2018 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Begin eindelijk toch fun te worden met AC:Unity. Nog steeds wel niet geoptimaliseerd de klimmen en springen. Maar qua verhaallijn is het een prima game. Dus goed te doen. Ga eerst alles uitspelen en dan daarna alles verzamelen. Wordt wel een karwij.

PS: iemand ervaring met de Ezio collection hoe deze is qua optimalisatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:48

Gregory76

Sony PlayStation freak

v8power67 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:20:
[...]

(Beide een pro btw).
Zo'n ding wil ik ook. Of soortgelijk.
Welke heb jij?

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theduke1989 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 06:13:
Begin eindelijk toch fun te worden met AC:Unity. Nog steeds wel niet geoptimaliseerd de klimmen en springen. Maar qua verhaallijn is het een prima game. Dus goed te doen. Ga eerst alles uitspelen en dan daarna alles verzamelen. Wordt wel een karwij.

YouTube: \[4K] Assassin's Creed: The Ezio Collection PS4 Pro/PS4 Analysis ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:07
theduke1989 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 06:13:

Unity is echt een ondergewaardeerde game en dat komt voornamelijk door de problemen rond de launch. Ze waren iets te ambitieus, de ps4 kon het gewoon niet altijd aan.

Persoonlijk vond ik het spel echt een van de betere in de AC serie. Veel likeable personages, een goed verhaal gecombineerd met een supertoffe setting en levendige straten. De buitenwereld was soms iets te grauw naar mijn mening maar de interieuren waren echt prachtig en kleurrijk gemodelleerd.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:21:
[...]

Unity is echt een ondergewaardeerde game en dat komt voornamelijk door de problemen rond de launch. Ze waren iets te ambitieus, de ps4 kon het gewoon niet altijd aan.
Was het niet zo dat de versie 1.0.0 vol met bugs zat en daarom erg slecht draaide op de PS4, niet omdat de PS4 niet krachtig genoeg is.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 26-02-2018 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:07
Ike. schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:35:
[...]

Was het niet zo dat de versie 1.0.0 vol met bugs zat en daarom erg slecht draaide op de PS4, niet omdat de PS4 niet krachtig genoeg is.
Er zaten inderdaad ook veel bugs in door geforceerde release. Maar je hebt boost-mode (ps4-pro) nodig om redelijk stabiel 30fps te laten draaien (check de digital foundary unity/ps4-pro analyse). Op PC kan je makkelijk locked 60fps halen met betere settings (komt voornamelijk door pure cpu-kracht dat PS4 en Xbox1 missen).

[ Voor 5% gewijzigd door Lasmibalsingh op 26-02-2018 11:44 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net de compressor door mijn Pro gehaald en hij is inderdaad stiller nu. Vooral bij Origins hoorde ik 'm af en toe. Net even snel getest en het werkt inderdaad. :)

@Lasmibalsingh Makkelijk? Op welke settings en op wat voor systeem dan? Ik zie dat een i7 recommended is. Dat is nu niet echt kattenpis en ook op de PC was de game echt een drama op het begin en het is volgens mij nog steeds een behoorlijk zware game.

[ Voor 44% gewijzigd door bram1984 op 26-02-2018 12:21 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik vond het verhaal van unity echt één van de meest niks zeggende die ook heb gespeeld, zonde want de setting had veel potentie.

Daarnaast kreeg ik koppijn van het kijken naar de map, letterlijk heel de map zat vol met logo'tjes van collectibles en noem het maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:16:
Net de compressor door mijn Pro gehaald en hij is inderdaad stiller nu. Vooral bij Origins hoorde ik 'm af en toe. Net even snel getest en het werkt inderdaad. :)

@Lasmibalsingh Makkelijk? Op welke settings en op wat voor systeem dan? Ik zie dat een i7 recommended is. Dat is nu niet echt kattenpis en ook op de PC was de game echt een drama op het begin en het is volgens mij nog steeds een behoorlijk zware game.
Zat er bij jou echt veel stof in? Bij mij zag ik hier en daar wel een grijs laagje, maar niks extreem.

Uiteindelijk zal de koelpasta wel verslijten, daarom houd ik mijn console meestal ook niet te lang :P
Ik zit aan mijn 3de ps4 in 2,5 jaar tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:16:

Zat er bij jou echt veel stof in? Bij mij zag ik hier en daar wel een grijs laagje, maar niks extreem.

Uiteindelijk zal de koelpasta wel verslijten, daarom houd ik mijn console meestal ook niet te lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:10:
[...]

Mwah. Ik zag wel een wolkje dwarrelen en dat rooster bij de heatsink (als je door de fan heen kijkt) daar zat wel wat stof tussen. Dat is nu allemaal weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Hier aan mijn tweede PS4 (PS4 500GB -> PlayStation 4 Pro 1TB). Dit jaar zal er in augustus wel weer een upgrade van de PlayStation 4 Pro verschijnen naar 2TB (kan je ook zo zelf doen) of een Playstation 4 Pro Slim met 2 TB. Ze moeten iets doen om productiekosten te doen dalen en de aandacht van de media vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Zal vast wel weer wat nieuws uitkomen maar heb liever wat meer sterke exclusives als system sellers. Al mogen wij wat dat betreft nog niet klagen in het Sony kamp.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
Gregory76 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:50:
[...]

Zo'n ding wil ik ook. Of soortgelijk.
Welke heb jij?
Kan degene die ik heb niet meer vinden maar ik heb er een vergelijkbaar met deze :
https://www.hbm-machines....vtRyKF8wgCcxoCBw4QAvD_BwE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kom er net pas achter dat je de notificaties linksboven ook in een zwarte balk kunt laten weergeven. Ziet er net even wat strakker uit dan dat wit imo.
Goeiemorgen! :z

@bram1984 jij zou Wipeout HD nog een keer proberen in HDR toch; al gedaan? ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 26-02-2018 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:36:
Kom er net pas achter dat je de notificaties linksboven ook in een zwarte balk kunt laten weergeven. Ziet er net even wat strakker uit dan dat wit imo.
Goeiemorgen! :z

@bram1984 jij zou Wipeout HD nog een keer proberen in HDR toch; al gedaan? ;)
Ja één keer opgestart en een baantje gedaan. Ziet er superstrak uit, maar ik vond er verder weinig aan. Ik wacht op de PS VR update.

Ik moet zeggen dat ik dat 4K gebeuren sowieso een beetje overrated vind. Ik zit op 3.50 - 3.80m (65" TV) en ik heb echt moeite om 1080p/1440p/2160p van elkaar te onderscheiden. Qua graphics is het meer HDR dat echt indruk maakt en zaken als 60fps in sommige games. SotC heb ik ook op performance mode gezet, omdat ik bijna geen verschil zie op die afstand.

Ik ben blij met zaken als boost mode en de diverse grafische opties van de Pro in een aantal games, maar na eerdere overweging komt hier bijvoorbeeld definitief ook geen X1X in huis zolang de performance nagenoeg identiek is. Het voegt gewoon vrij weinig toe. Als je ziet hoe SotC eruitziet op 1080p als je op zo'n afgrond staat met in de verte allemaal watervallen, dan is dat voor mij al veel meer waard dan een multiplatform titel die er een paar voor mij persoonlijk niet zichtbare extra pixels uit poept. We worden natuurlijk allemaal ook een beetje gek gemaakt door alle Digital Foundry's van deze wereld.

AC Origins heeft bijvoorbeeld blijkbaar een dynamische resolutie. Joh, als je mij had gezegd dat het 2160p was, had ik je ook geloofd. Ziet er echt fantastisch uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:07:
[...]
Ja één keer opgestart en een baantje gedaan. Ziet er superstrak uit, maar ik vond er verder weinig aan. Ik wacht op de PS VR update.
:D Spektakel gegarandeerd!
Als je zo'n ervaring wil dan zou je Trackmania ook eens met VR kunnen proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
bram1984 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:07:
[...]

Ik moet zeggen dat ik dat 4K gebeuren sowieso een beetje overrated vind. Ik zit op 3.50 - 3.80m (65" TV) en ik heb echt moeite om 1080p/1440p/2160p van elkaar te onderscheiden. Qua graphics is het meer HDR dat echt indruk maakt en zaken als 60fps in sommige games. SotC heb ik ook op performance mode gezet, omdat ik bijna geen verschil zie op die afstand.
Tja, dat is het probleem dan ook man. Je kent dit soort tabellen wel?

[ Voor 3% gewijzigd door bassGunner op 26-02-2018 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:13:
[...]

Tja, dat is het probleem dan ook man. Je kent dit soort tabellen wel?
Ja 100 inch pastte net niet binnen het budget. ;)

Edit: Maar dan nog hoor. Ik vind resolutie graphics-wise het minst boeiende aspect eigenlijk. Een drol op 720p is ook een drol op 2160p. Uncharted 4 ziet er op 640x480 waarschijnlijk mooier uit dan Minecraft op 1080p.

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 26-02-2018 19:43 ]

Pagina: 1 ... 71 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)