Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Aaawh, over RiME
spoiler:
Het einde van RiME had ik echt niet zo aanzien komen. Had al flink wat sleutel afbeeldingen verzameld en had wel door dat het om een schip ongeluk ging. Maar het einde met die pappa ;( . En las ik het nou goed? Gebasseerd op een verlies van een echt persoon? Nu snap ik ook de namen van de stages.

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 21-02-2018 21:53 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Klor schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:43:
[...]

Dat is er in Amerika nog steeds. 10 platinum is 10 dollar geloof ik.
Zo dat is wel een heel laag uurtarief 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klor schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:43:
[...]

Dat is er in Amerika nog steeds. 10 platinum is 10 dollar geloof ik.
Maar ben je dan je platina kwijt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
poor Leno schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 23:27:
[...]

Maar ben je dan je platina kwijt :?
Nee, voor elke platinum krijg je store tegoed. De trophies hou je gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jasphur schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:45:
Aaawh, over RiME
spoiler:
Het einde van RiME had ik echt niet zo aanzien komen. Had al flink wat sleutel afbeeldingen verzameld en had wel door dat het om een schip ongeluk ging. Maar het einde met die pappa ;( . En las ik het nou goed? Gebasseerd op een verlies van een echt persoon? Nu snap ik ook de namen van de stages.
Mooi he! Ik vond het ook geweldig, zeker met de reveal aan het einde. Zeer mooi uitgebeeld in de game!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:00
Yukidaruma schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:40:
[...]

Ook iets waar ik vanavond naar zal kijken.

Iedereen in ieder geval bedankt voor de tips.
Het probleem zit dus echt rond de ventilator, maar geen idee hoe het nou precies komt. Ventilator een beetje bekeken, maar deze zit gewoon netjes recht vast. Als ik dan echter de ventilator stop of druk uitoefen op het plastic rond de ventilator, houdt het vervelende geluid meteen op. Werkt ook als ik hard druk op de behuizing boven de ventilator als de klep er op zit. Heb er voor nu maar een paar kilo aan gewichten opgelegd. Hierdoor vanavond in ieder geval geen last meer gehad van vibraties, maar natuurlijk geen handige oplossing. Geen idee of zoiets onder garantie valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
kbloem schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:13:
Ik heb effe een korte vraag. Heb nu een sennheiser game one. Perfecte headset maar met 1 mankement en dat is dat ik party en gameaudio niet afzonderlijk kan regelen. De softwarematige optie is voor mij niet voldoende.

Nu zie ik dat de turtlebeach 800 dat wel op de headset kan maar de astro a50 kan ik niet vinden online. Alleen reakties op forums dat mensen problemen hebben op dat punt. Wie heeft hier een a50 en kan er wat over roepen?
Ik heb de A50 sinds ongeveer de release van de PS4. Je hebt gewoon een regelaar om de chat en game audio te mixen. De oorschelp kan je indrukken, de ene helft is meer game en de andere helft is meer chat. Zo kan je ook dus de een op max zetten en tijdelijk een van de twee muten, dan hoor je ook een geluidje. Als je in het midden zit van de mix, hoor je ook een feedback.

Zie plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://gstylemag-zippykid.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2016/06/2.jpg

Die van mij werkt nog uitstekend, hoewel batterij wel wat minder lang mee gaat. Maar dat is niet anders na 4 jaar gebruik ;)

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 22-02-2018 00:29 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
ASNNetworks schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 00:27:
[...]

Ik heb de A50 sinds ongeveer de release van de PS4. Je hebt gewoon een regelaar om de chat en game audio te mixen. De oorschelp kan je indrukken, de ene helft is meer game en de andere helft is meer chat. Zo kan je ook dus de een op max zetten en tijdelijk een van de twee muten, dan hoor je ook een geluidje. Als je in het midden zit van de mix, hoor je ook een feedback.

Zie plaatje:
[afbeelding]

Die van mij werkt nog uitstekend, hoewel batterij wel wat minder lang mee gaat. Maar dat is niet anders na 4 jaar gebruik ;)
Thanks 😊👍

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Jammer dat ik nergens een PS4 Pro Monster Hunter pack zie?
De Pro is bij media markt deze week 379 euro.

Hebben jullie behalve met kerst acties de PS4 pro nog voordeliger gezien?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
MisterMichel schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:41:
[...]

Ja, dit is een bug. Het is al een wat oudere post, dus ik hoopte op een andere oplossing/work-around dan dat ik BB niet opnieuw zou hoeven installeren. Maar goed, als dat de manier is, dan doen we dat maar :/
Zo, even een update over Bloodborne. Ik heb gisteren BB dus opnieuw geinstalleerd, patch laten downloaden en weer een nieuw character aangemaakt. Kan ik mezelf nog steeds niet healen. Wat blijkt nu, ik ben op de verkeerde knop aan het rammen voor het healen. 8)7

Owkay, zoals ik dit nu zie, denk ik dat er oorspronkelijk geen probleem was met het spel maar meer met de persoon die de controller in z'n handen had. Ik dus :F

Anyway, nadat ik er dus achter gekomen was dat driehoekje dus healen was, ben ik lekker aan de slag geweest. Cleric Beast is na enkele pogingen neer en heb 1 poging gedaan bij Father Gascoigne.
De Visceral Attack moet ik weer even onder de knie krijgen.

Enkele posts geleden was er een link naar iemand die BB in 33 minuten uitspeelde, nou daar ben ik nog net niet. De zin om weer verder te gaan is er wel weer.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mars18 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:49:

ja.. Black friday MediaMarkt Duitsland en Amazon.. €285 >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29

Heb de mijne in Duitsland gekocht voor €284,-

Verwijderd

Bijna heel December was de PS4 Pro €330,- bij de intertoys.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Dank heb maar een bundel met FIFA 18 gekozen voor 412 euro.
Matige prijs maar heb het wel nodig ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vanmiddag valt Nier: Automata in de bus; ik ben heel benieuwd!
Heb er buiten een glimp van één enkele gameplaytrailer nog niets van gezien, maar had wel gelijk iets van
die moet ik hebben! :D
MisterMichel schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:52:
[...]
Wat blijkt nu, ik ben op de verkeerde knop aan het rammen voor het healen. 8)7
_O- _O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-10 13:46
dvdkiwi schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:06:
Heb er buiten een glimp van één enkele gameplaytrailer nog niets van gezien, maar had wel gelijk iets van

[...]

_O- _O-
Daar ga je heel veel plezier aan beleven denk ik :) Beste ps4 game van 2017 voor mij persoonlijk.

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-10 16:20

320 bij binkysgameplay... in het console budget gaming topic hebben een paar tweakers hun ps4 daar vandaan... weet alleen niet wat de ervaringen zijn

psn: Dutch-President

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 13:28
die moet ik hebben!
Ooeeee! ik wens je er heel veel plezier mee.
Dat is echt een hele goede game!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 09:36

[...]

_O- _O-
Ga je trophies (messages) al disablen? :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:12:
[...]
Ga je trophies (messages) al disablen? :+
Yes sir.
Gewoon lekker spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:59
dvdkiwi schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:14:
[...]

Yes sir.
Veel plezier :) Vond 't een erg toffe game.

• Joetje079
dvdkiwi schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:14:
[...]

Yes sir.
Ben je klaar met trophies verzamelen? NieR automata is wel een leuke en eenvoudige platinum trouwens ;)

• Sagat
Joetje079 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:43:
[...]

Ben je klaar met trophies verzamelen? NieR automata is wel een leuke en eenvoudige platinum trouwens ;)
Haha, poultje maken? Wanneer zet Kiwi trophy notification weer aan, na jou post zet ik in op
'5 minuten geleden :P '

10 second ninja DONE

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:31
"Sales" in de PSN store:

https://www.budgetgaming....ng-op-diverse-titels.html

Oh, hier kan je meer vinden: http://psprices.com/regio...=date&platform=PS4&page=1

[ Voor 29% gewijzigd door Vrijdag op 22-02-2018 13:02 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Joetje079 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:43:
[...]
Iets minder focus erop, het maakt hele leuke games soms even wat minder leuk en dat is zonde ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
dvdkiwi schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:29:
[...]

Iets minder focus erop, het maakt hele leuke games soms even wat minder leuk en dat is zonde ;)
Ik heb al sinds ik een PS3 heb de meldingen uitgeschakeld. Zeker met singeplayer spellen vind ik die pop-ups behoorlijk storend. Als ik het echt interessant vind kan ik altijd nog een tweede playthrough doen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Trophies kunnen bepaalde games echt vernaggelen, doordat ze je dwingen op een bepaalde manier te spelen. Gelukkig heb ik niet zo last van de Trophy koorts. Ik speel een game altijd zoals ik wil en zo uitgebreid mogelijk binnen 1 playthrough. En dan zie ik wel welke trophies ik haal. Extra trophies doe ik alleen als dat nog extra en leuke gameplay oplevert .... Bovendien wil ik ook graag diverse games spelen en dus niet omwille van trophies alleen aan een game blijven vasthangen ... :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Mij interesseren die Trophies me echt geen biet, en daar ben ik blij om, want ik heb al game frustraties genoeg :>
Vanmiddag beetje samen frustreren tijdens BF @poor Leno ?

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 22-02-2018 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acreed166
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 20:39
OEPS :P

[ Voor 96% gewijzigd door acreed166 op 22-02-2018 14:42 ]

OEPS :P

[ Voor 91% gewijzigd door Superkiwi op 22-02-2018 15:31 ]

• Joetje079
[...]

Eens.. Maar aan de andere kant haal je wel veel meer rendement uit games door trophies. Maar het moet inderdaad niet het plezier wegnemen van gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Geef er niks om die Trophies. Ik game voor mijn plezier/ontspanning.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Trophies kunnen er inderdaad voor zorgen dat je meer van de game ziet dan wanneer je de game gewoon normaal zou doorspelen.
Maar de "maak x kills met dit wapen", "maak in één leven een kill met een bijl, een hond en een springtouw" of "voltooi een level zonder geraakt te worden" bv voegen dan weer weinig toe.
Zulke vervelende trophies zie je helaas vrij vaak terugkomen. En juist die wil ik nu gewoon laten voor wat ze zijn.
Geteisem schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:21:
Ik game voor mijn plezier/ontspanning.
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener. Ook mensen die geen trophies najagen raken wel eens boos of gefrustreerd tijdens het gamen, lees bv maar eens het CoD, BF of GT Sport topic ;)
Zelfs toffe singleplayergames zoals Bloodborne of Uncharted hebben frustrerende stukken.

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 22-02-2018 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Denk dat de gulden middenweg om te kijken of je een spel heel leuk vind (of als de plat idd heel erg makkelijk......maar dan moet je het spel nog steeds leuk vinden, al hoewel sommigen dus spellen spelen die ze niet leuk vinden voor makkelijke plats.......dat snap ik dus niet).
Als dit inderdaad het geval is, dan kijken of de trophies ook leuk zijn. Als dat ook zo is dan kan je nog kijken of de benodigde tijd iets is wat je er voor over hebt. Is dit allemaal ja, then go for plat.

Als een spel tegenvalt zou ik never nooit niet door blijven gaan voor trophies. Hooguit als ik idd heel snel heel ver zou zijn. Sowieso als een van de 3 vragen nee is zou ik niet voor de plat gaan.

Maar als je het spel beu bent kun je het (tijdelijk) aan de kant leggen. Of je kan gewoon accepteren dat hij nooit af komt. Als je deze voorwaarden niet kan handhaven, ja dan is de notificaties uitzetten de beste optie.

Zegt de man met 0 plats :+

10 second ninja DONE

dvdkiwi schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:24:
Trophies kunnen er inderdaad voor zorgen dat je meer van de game ziet dan wanneer je de game gewoon normaal zou doorspelen.
Maar de "maak x kills met dit wapen", "maak in één leven een kill met een bijl, een hond en een springtouw" of "voltooi een level zonder geraakt te worden" bv voegen dan weer weinig toe.
Zulke vervelende trophies zie je helaas vrij vaak terugkomen. En juist die wil ik nu gewoon laten voor wat ze zijn.
Dat zijn dan eerder collectibles zelf en niet zo zeer trophies. Er liggen ook collectibles op plekken waar je sowieso langs moet (bijvoorbeeld in de AC games). Verder wel met je eens.

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

dvdkiwi schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:24:
[...]

Dat vind ik altijd zo'n dooddoener. Ook mensen die geen trophies najagen raken wel eens boos of gefrustreerd tijdens het gamen, lees bv maar eens het CoD, BF of GT Sport topic ;)
Zelfs toffe singleplayergames zoals Bloodborne of Uncharted hebben frustrerende stukken.
Dat mag jij vinden. Ik heb geen zin om 10 x hetzelfde spel door te moeten spelen voor een Trophy om maar iets te noemen. Maar goed ik geef er ook niks om. Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit boos of gefrustreerd raak. Heb inmiddels ook al > 100 uur in Monter Hunter zitten bijv. Maar goed.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:29
Gisterenavond was Neil Druckmann gastspreker bij Dice Summit. Hij vertelde een leuk weetje over Uncharted 4.
Ik plaats even een spoiler-tag voor de mensen die onder een steen leven en U4 nog niet hebben gespeeld :P

spoiler:
Wanneer je als jonge Nate/Sam inbreekt in de villa, zou je normaal een zwaard oppakken en een kort zwaardgevechtje houden. Dat zou dan als inleiding dienen om de mechanics te leren die je ook gebruikt in het eindgevecht. Uiteindelijk hebben ze dat geschrapt omdat de game anders niet op tijd klaar zou zijn.
Had iemand dit al eens gehoord? Ik wist het nog niet.

Ook had Neil het kort over eventuele verfilmingen van zijn games. Een letterlijke verfilming van Uncharted of TLoU ziet hij niet zitten. Wel staat hij eventueel open voor bijvoorbeeld een nieuw verhaal in de Uncharted wereld, zoals Lost Legacy zeg maar.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 15:17

Lapras

Ice beam

Uncharted is al bijna een film, dus ik zie de toegevoegde waarde niet zo. Daarnaast is het een nogal saaie wereld waarin veel te veel mensen nodeloos worden afgeslacht. TLoU lijkt me aardiger, maar een film is veel korter dan een spel, dus ik denk niet dat dezelfde chemie gecreëerd zou kunnen worden tussen de hoofdrolspelers.
Lapras schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:29:
TLoU lijkt me aardiger, maar een film is veel korter dan een spel, dus ik denk niet dat dezelfde chemie gecreëerd zou kunnen worden tussen de hoofdrolspelers.
Een serie dan :) 10 afleveringen van 50 minuten :Y A Netflix Original 8)

EDIT
Ni No Kuni 2 is gold! Nieuwe behaind the scenes video:

[ Voor 16% gewijzigd door -SaveMe- op 22-02-2018 18:19 ]

• Vrijdag
Anton.net schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:01:
Gisterenavond was Neil Druckmann gastspreker bij Dice Summit. Hij vertelde een leuk weetje over Uncharted 4.
Ik plaats even een spoiler-tag voor de mensen die onder een steen leven en U4 nog niet hebben gespeeld :P

spoiler:
Wanneer je als jonge Nate/Sam inbreekt in de villa, zou je normaal een zwaard oppakken en een kort zwaardgevechtje houden. Dat zou dan als inleiding dienen om de mechanics te leren die je ook gebruikt in het eindgevecht. Uiteindelijk hebben ze dat geschrapt omdat de game anders niet op tijd klaar zou zijn.
Had iemand dit al eens gehoord? Ik wist het nog niet.

Ook had Neil het kort over eventuele verfilmingen van zijn games. Een letterlijke verfilming van Uncharted of TLoU ziet hij niet zitten. Wel staat hij eventueel open voor bijvoorbeeld een nieuw verhaal in de Uncharted wereld, zoals Lost Legacy zeg maar.
Een serie of miniserie van TLoU lijkt me wel erg gaaf. Het hoeft niet met dezelfde karakters te zijn maar wel plaatsvinden in hetzelfde universum. Bijvoorbeeld de Fireflies of gewoon een willekeurig persoon. Heel veel briefjes die je in het spel tegenkomt zouden al een uitgangspunt kunnen zijn voor een episode.

Dan heb je de vrijheid dat het wel in dezelfde setting afspeelt maar bijvoorbeeld voor, na of parallel aan het spel. Zeg maar zoiets als de webisodes van Assassin's Creed of de Telltale spellen van The Walking Dead.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Lapras schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:29:
Uncharted is al bijna een film, dus ik zie de toegevoegde waarde niet zo. Daarnaast is het een nogal saaie wereld waarin veel te veel mensen nodeloos worden afgeslacht. TLoU lijkt me aardiger, maar een film is veel korter dan een spel, dus ik denk niet dat dezelfde chemie gecreëerd zou kunnen worden tussen de hoofdrolspelers.
Een mooi boy Indiana Jones met een lekkere meid (oja, ik heb zeker een zwak voor Elena) verkoopt denk ik beter bij de massa als film, dan een verhaal als The Last of Us. Hoewel TloU zich denk ik wel perfect leent voor een Netflix Original / Amazon Prime.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53

[...]

_O- _O-
Ga je geen spijt van krijgen! Erg toffe game!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:23

On_E

Housemusic

Smite Hand of the Gods is ook best leuk en gratis. Hearthstone kopie met een vleugje FF Tactics. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:27:
Denk dat de gulden middenweg om te kijken of je een spel heel leuk vind (of als de plat idd heel erg makkelijk......maar dan moet je het spel nog steeds leuk vinden, al hoewel sommigen dus spellen spelen die ze niet leuk vinden voor makkelijke plats.......dat snap ik dus niet).
Als dit inderdaad het geval is, dan kijken of de trophies ook leuk zijn. Als dat ook zo is dan kan je nog kijken of de benodigde tijd iets is wat je er voor over hebt. Is dit allemaal ja, then go for plat.
Ik zie het halen van de plats juist als een soort verrijking van mijn keuzes van wat voor games ik speel, bijvoorbeeld een "life is strange, dead to rights" zou ik anders niet zo snel gaan spelen. Zijn een hoop minder bekende leuke games te vinden die echt wel een grotere doelgroep zouden verdienen, denk aan een "36 fragments of midnight, demetrios etc".

Wat ook al vaker word aangegeven zijn er een heleboel games die trophies hebben waarvoor je moet grinden of 10x hetzelfde stuk moet doorspelen etc. Dat zijn spellen die ik ook sneller zal laten liggen.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Anton.net schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:01:
Gisterenavond was Neil Druckmann gastspreker bij Dice Summit. Hij vertelde een leuk weetje over Uncharted 4. Had iemand dit al eens gehoord? Ik wist het nog niet.

Nee, niks over gehoord verder. Wel een leuk weetje inderdaad. Mja verfilmingen zijn leuk en aardig. En de een (Tomb Raider) slaagt er beter in dan de ander (Assassin's Creed) Aangezien Uncharted toch wel de mannelijke Tomb Raider meets Indiana Jones is dat uitermate geschikt voor een verfilming. Maar het is van zichzelf al gedeeltelijk een interactieve film. Dus dan hoor ik liever het laatste. En dan vooral een vervolg met (doe maar even in spoilers voor de zekerheid)

spoiler:
De dochter van Nathan met Elena als tweede personage zie ik wel zitten.

En natuurlijk kan dan Nathan Drake zelf of Sullivan zo nu en dan opduiken. Vond Elena sowieso altijd al leuker dan Chloe laat staan Nadine. Dus een team up van Elena en Chloe had ik liever gehad bij Lost Legacy. Door Nadine beviel die game mij echt minder. Nathan mag dan wel voorbij zijn, maar zoals je bij Assassin's Creed na Altair ook Ezio, Connor, Kenway en co kreeg waarom niet bij Uncharted een andere bekende het voortouw laten nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het altijd een beetje tenenkrommend als mensen Uncharted een interactieve film noemen. Ja er zitten veel cutscenes in en het is enorm cinematic, maar gameplay-wise heb je meer vrijheid dan bijvoorbeeld de gemiddelde Call of Duty campaign. Toch hoor ik mensen CoD nooit een interactieve film noemen, of Tomb Raider, of welke andere random 3rd person game dan ook.

De games van Quantic Dream, dat zijn interactieve films. Of The Order, kun je er ook een beetje onder scharen. Uncharted is gewoon een lineaire game zoals singleplayer games ooit begonnen. Het feit dat er uiteindelijk maar 1 route is, maakt het niet meteen een interactieve film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:09:
[...]

Een serie dan :) 10 afleveringen van 50 minuten :Y A Netflix Original 8)

EDIT
[video]
Ik kan niet meer wachten op ni no kuni O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:06:
[...]

Ik zie het halen van de plats juist als een soort verrijking van mijn keuzes van wat voor games ik speel, bijvoorbeeld een "life is strange, dead to rights" zou ik anders niet zo snel gaan spelen. Zijn een hoop minder bekende leuke games te vinden die echt wel een grotere doelgroep zouden verdienen, denk aan een "36 fragments of midnight, demetrios etc".

Wat ook al vaker word aangegeven zijn er een heleboel games die trophies hebben waarvoor je moet grinden of 10x hetzelfde stuk moet doorspelen etc. Dat zijn spellen die ik ook sneller zal laten liggen.
Maar waardoor ging je ze dan wel spelen? Daardat het makkelijke (life is strange) plats zijn? Of doordat ze leuke trophies hadden?

En tsja hoe interresant ook, voor mij blijven de trophies bijzaak, het spel moet in de core leuk zijn.
Ik vind het wel leuk om af en toe games buiten mijn comfort zone te proberen, maar meestal via ps+, free with gold of goede kortingen/humble bundles. Of door posts zoals de jouwe, de titels de je noemt ken ik idd niet, dus wel iets waar ik dan meer over wil weten als iemand ze recommend :)

Andersom redenerend. ik heb wel met retro games dat ik het jammer vind dat er dan geen trophies of achievements zijn :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

-SaveMe- schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:09:
[...]

EDIT
[video]
Ja die komt hier ook wel. Maar eerst Ni No Kuni op de PS3 nog een keer completen :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:29:
Ik vind het altijd een beetje tenenkrommend als mensen Uncharted een interactieve film noemen. Ja er zitten veel cutscenes in en het is enorm cinematic.
Uncharted is gewoon een lineaire game zoals singleplayer games ooit begonnen. Het feit dat er uiteindelijk maar 1 route is, maakt het niet meteen een interactieve film.
Het gaat mij niet om de lineaire gameplay maar om de vele inderdaad cinematic like cutscenes. Zulke mooie cutscenes dat het mij doet denken aan .. En daar is niks mis mee. Het is voor mij geen negatief iets maar wel duidelijk iets waar ze bij Naughty Dog tov andere ontwikkelaars daar meer tijd en budget voor uittrekken. Misschien hebben ze zelfs anderen zover gekregen om de cutscenes te verbeteren. Onder het mom van zo kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:19:
[...]

Het gaat mij niet om de lineaire gameplay maar om de vele inderdaad cinematic like cutscenes. Zulke mooie cutscenes dat het mij doet denken aan .. En daar is niks mis mee. Het is voor mij geen negatief iets maar wel duidelijk iets waar ze bij Naughty Dog tov andere ontwikkelaars daar meer tijd en budget voor uittrekken. Misschien hebben ze zelfs anderen zover gekregen om de cutscenes te verbeteren. Onder het mom van zo kan het ook.
Ik snap je. Maar toch vind ik "interactieve film" een hele negatieve lading hebben. Het komt op mij over als een game waar je 90% van de tijd alleen maar zit te kijken en je af en toe op een knopje kan drukken. Cutscenes hebben daarbij ook nog eens helemaal geen interactief element, wat het een extra warrige term maakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:40:
[...]
Maar waardoor ging je ze dan wel spelen? Daardat het makkelijke (life is strange) plats zijn? Of doordat ze leuke trophies hadden?

En tsja hoe interresant ook, voor mij blijven de trophies bijzaak, het spel moet in de core leuk zijn.
Ik vind het wel leuk om af en toe games buiten mijn comfort zone te proberen, maar meestal via ps+, free with gold of goede kortingen/humble bundles. Of door posts zoals de jouwe, de titels de je noemt ken ik idd niet, dus wel iets waar ik dan meer over wil weten als iemand ze recommend :)

Andersom redenerend. ik heb wel met retro games dat ik het jammer vind dat er dan geen trophies of achievements zijn :+
Ik hou altijd de sales in de playstation store in de gaten. Op basis daarvan ga ik dan kijken of de games me leuk lijken en scroll ik even door een trophy guide & ervaringen topic heen.

Ik basseer al de games op verschillende factoren:
- Platinum is te halen (geen rare grinds etc.)
- Hoe zijn de reacties over het spel?
- Lijkt het me een leuk spel?

een spel als bijvoorbeeld: Orc slayer heeft ook een makkelijke plat maar daarover zijn de reacties heel wisselend en zal ik dus links laten liggen.

Life is strange had bijvoorbeeld lovende reacties, en leek me op basis daarvan ook een spel die ik een keer gespeeld moet hebben. (en inderdaad een makkelijke plat)

En met tegenwoordig alle remasters van klassiekers komen er al makkelijker wat games bij, heb bijvoorbeeld ook nog een grim fandango op mijn backlog staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:06:
[...]

Mis je zo niet juist veel leuke games, als je ze puur op basis van trophies uitzoekt? Dus als een game een instant classic is, maar er zitten grind trophies in, dan laat je deze liggen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sagat
bram1984 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:29:
[...]

Mis je zo niet juist veel leuke games, als je ze puur op basis van trophies uitzoekt? Dus als een game een instant classic is, maar er zitten grind trophies in, dan laat je deze liggen?
Zie hier het verschil tussen iemand die gamed voor de lol en een trophy whor err hunter :+

En dat verklaart dus waardoor iemand zelfs kan switch van hunter naar 'voor de lol' speler (ik zou bijna zeggen casual, maar dat is ook niet correct, je kan zeker hardcore gamen en niets met trophies doen).

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:36:
[...]

Zie hier het verschil tussen iemand die gamed voor de lol en een trophy whor err hunter :+

En dat verklaart dus waardoor iemand zelfs kan switch van hunter naar 'voor de lol' speler (ik zou bijna zeggen casual, maar dat is ook niet correct, je kan zeker hardcore gamen en niets met trophies doen).
Haha, ja mij lijkt het echt helemaal niet relaxt als ik van mezelf iedere game platinum moet halen. Dan zou ik misschien wel liever helemaal stoppen met gamen. In open wereld games probeer ik wel alle sidequests te doen en alle icoontjes op de kaart af te gaan, maar dan puur omdat ik zoveel mogelijk van de game wil zien. Als dat een platinum trophy oplevert, prima. Zo niet, ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik probeer verhalende games (uncharted, Assasins creed) wel altijd uit te spelen, maar meestal ben ik daar na 1 keer het verhaal door spelen wel klaar mee.
Soms zit ik zo lekker in een spel dat ik wel de platinum probeer te halen, tot nu toe is dat alleen gebeurd bij:
Horizon zero dawn
Rachet & Clank
Drive club
Rocket League

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 11:08

Mud.Starrr

I shoot people for money

[...]

Haha mijn eerste platinum ooit vorige week gehaald toevallig (ik kijk nooit naar die dingen, interesseert me geen hol, generatie verschil wellicht? ik game al vanaf commorde 64 tijdperk, en volgens mij kwam dit pas met PS3?).
Met Horizon, een spel wat ik zo goed vind dat ik echt alles heb gedaan wat ik maar kon doen heb ik aan het einde nog even gekeken welke trophies er waren, en had er 2 gemist die ik simpel kon halen. Dus die heb ik nog even gedaan om te kijken wat zo'n platinum geval nou inhoud.
Alleen nog een keer op + mode spelen zie ik nog niet zitten, maar wie weet later als ik nog een keer zin heb.
DLC ook uitgespeeld, die kwam uit toen ik nog bezig was met de hoofdgame, dus meteen erachteraan gespeeld. Heb er mij 250 uur mee vermaakt sinds begin zomer 2017. Top game.

Alleen die platinum halen was wel zoiets van, wat zou er gebeuren.......melding van platinum tropy komt in beeld.............. 8)7 is hier all die fuss over om een platinum trofee te behalen???? :+

[ Voor 13% gewijzigd door Mud.Starrr op 23-02-2018 09:53 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:29:
[...]
Ja, hierdoor zal ik sommige games aan mij voorbij laten gaan.

Echter heb je natuurlijk grinden & grinden.
Een verzamel zoveel noppen bij lego trophy is een grind, maar wel een van de vriendelijke soort.

Ik sla de echte grinds die gewoon heel tijdrovend zijn over.
[...]

Correct haha.
bram1984 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:39:
[...]

Haha, ja mij lijkt het echt helemaal niet relaxt als ik van mezelf iedere game platinum moet halen. Dan zou ik misschien wel liever helemaal stoppen met gamen. In open wereld games probeer ik wel alle sidequests te doen en alle icoontjes op de kaart af te gaan, maar dan puur omdat ik zoveel mogelijk van de game wil zien. Als dat een platinum trophy oplevert, prima. Zo niet, ook prima.
Snap ik heel goed! Ik vind de trophies juist een leuke extra om te laten zien dat je hem ''helemaal'' hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
tsja ik ben een hardcore casual, ik hou ervan om moeilijk trophies te halen, en games te completen, maar ik spendeer aan 'echt' gamen maar paar uur per week (en dat zijn de goede weken ) meestal als ik verwacht maar kort (korter dan 15-30 mins) tijd te hebben, dan vind ik het niet de moeite om iets aan te zetten, dus dan maar derpen op mijn phone (en dan uiteindelijk stiekem wel lang spenderen aan phone troep |:( )

Omdat ik maar korte periode spendeer is het dan ook makkelijk om terug te vallen op sequels of oude bekenden dan om echt iets nieuws te leren.
Ik ga dit wel proberen met monster hunter, iets dat redelijk buiten mijn comfort zone ligt.
Verder gewoon doorbijten en accepteren dat zaken lang kunnen duren

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
Sagat schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:52:
tsja ik ben een hardcore casual, ik hou ervan om moeilijk trophies te halen, en games te completen, maar ik spendeer aan 'echt' gamen maar paar uur per week (en dat zijn de goede weken ) meestal als ik verwacht maar kort (korter dan 15-30 mins) tijd te hebben, dan vind ik het niet de moeite om iets aan te zetten, dus dan maar derpen op mijn phone (en dan uiteindelijk stiekem wel lang spenderen aan phone troep |:( )

Omdat ik maar korte periode spendeer is het dan ook makkelijk om terug te vallen op sequels of oude bekenden dan om echt iets nieuws te leren.
Ik ga dit wel proberen met monster hunter, iets dat redelijk buiten mijn comfort zone ligt.
Verder gewoon doorbijten en accepteren dat zaken lang kunnen duren
Merk dit nu ook. Echt anderhalf tot twee jaar naast school vrijwel iedere dag een uur of 7-8 aan gamen kon besteden. Dat ging van casual met vrienden wat csgo/dota doen tot lekker solo SP games spelen op mijn ps4.

Nu heb ik echter stage waardoor ik 's ochtends om 06:15 eruit moet, en pas rond 18:00 thuis ben, en tegen een uur of 19:00 pas aan m'n vrije tijd begin. Tel hier de standaard twee potjes csgo bij en het is alweer 22:15 geweest. Ik probeer 23:00 aan te houden om te gaan slapen dus dan kan ik nog driekwartier iets doen. Nu heb ik met RiMe dat je daar redelijk laagdrempelig bezig kunt zijn, maar bij m'n vorige project (GTA V) had ik geluk als ik een missie uit kon spelen.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb erg veel geluk bij mijn stage en heb 't ook goed naar m'n zin, maar ik kijk wel iedere dag uit naar het weekend in de hoop dat ik wat uurtjes goed kan maken en wat progressie kan maken in m'n backlog.

Hierdoor heb ik ook platinums als GTA en Nioh laten liggen aangezien het me gewoon zo lang gaat duren, vanwege het grinden, dat ik daardoor deze tijd niet kan besteden aan (voor mij) nieuwe ervaringen in andere games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik speel games zelden uit, dus voor trophies ga ik al helemaal niet.

Heb 1 platinum omdat ik die game gewoon enorm veel heb gespeeld, nml. Rocket League.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Roybs schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:13:
[...]

Merk dit nu ook. Echt anderhalf tot twee jaar naast school vrijwel iedere dag een uur of 7-8 aan gamen kon besteden. Dat ging van casual met vrienden wat csgo/dota doen tot lekker solo SP games spelen op mijn ps4.

Nu heb ik echter stage waardoor ik 's ochtends om 06:15 eruit moet, en pas rond 18:00 thuis ben, en tegen een uur of 19:00 pas aan m'n vrije tijd begin. Tel hier de standaard twee potjes csgo bij en het is alweer 22:15 geweest. Ik probeer 23:00 aan te houden om te gaan slapen dus dan kan ik nog driekwartier iets doen. Nu heb ik met RiMe dat je daar redelijk laagdrempelig bezig kunt zijn, maar bij m'n vorige project (GTA V) had ik geluk als ik een missie uit kon spelen.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb erg veel geluk bij mijn stage en heb 't ook goed naar m'n zin, maar ik kijk wel iedere dag uit naar het weekend in de hoop dat ik wat uurtjes goed kan maken en wat progressie kan maken in m'n backlog.

Hierdoor heb ik ook platinums als GTA en Nioh laten liggen aangezien het me gewoon zo lang gaat duren, vanwege het grinden, dat ik daardoor deze tijd niet kan besteden aan (voor mij) nieuwe ervaringen in andere games.
Je hebt van die mooie plaatjes op internet, waar je free time ziets als een klein mannetje, en dan zaken als family repsonsiblities, work, sport etc er achter staan als grote kerels en dan gaan meppen en schoppen :+
(ook andere nsfw varianten, maar die laat ik voor nu even buiten beschouwing ;) )

Zo voelt het hier ook. Heb me wel voorgenomen om gaming gewoon als een sport te gaan inplannen. Want het is 'sociaal' perfect normaal om uurtje te gaan tennissen, maar als je even tussendoor wil gamen is dat soms lastig.

Zoals gezegd overigens 0 plats hier, wel 1 game maxed, en dus hard aan het werk om de 2e daar aan toe te voegen. Sf5 en diablo 3 wil ik echter serieus platten, maar daar moet ik dus echt een planning voor maken want spontaan zal het niet heel erg snel gaan gebeuren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:46:
Ik speel games zelden uit, dus voor trophies ga ik al helemaal niet.
Zo begon ik ook, toen ik me meer ging focussen op tropies bleven de games naar mijn idee wel langer leuk omdat je er voor jezelf een extra ''doel'' bij krijgt.
Sagat schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:51:
[...]

Je hebt van die mooie plaatjes op internet, waar je free time ziets als een klein mannetje, en dan zaken als family repsonsiblities, work, sport etc er achter staan als grote kerels en dan gaan meppen en schoppen :+
(ook andere nsfw varianten, maar die laat ik voor nu even buiten beschouwing ;) )

Zo voelt het hier ook. Heb me wel voorgenomen om gaming gewoon als een sport te gaan inplannen. Want het is 'sociaal' perfect normaal om uurtje te gaan tennissen, maar als je even tussendoor wil gamen is dat soms lastig.
Ik heb geluk dat ik redelijk bijtijds thuis ben van werk en dan vaak wel een 1-2 uur heb om even te gamen.

Ik plan ook wel eens een ''gamedag'' in als mijn vriendin in het weekend moet werken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Sagat schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:51:
[...]

Zoals gezegd overigens 0 plats hier, wel 1 game maxed, en dus hard aan het werk om de 2e daar aan toe te voegen. Sf5 en diablo 3 wil ik echter serieus platten, maar daar moet ik dus echt een planning voor maken want spontaan zal het niet heel erg snel gaan gebeuren.
Ik snap precies wat je bedoeld m.b.t. je eerste alinea. Nu heb ik nog het geluk dat ik niet écht andere 'sociale' zaken heb zoals kinderen e.d. Wel een vriendin maar zij begrijpt dat ik mijn afleiding en vrije tijd graag besteed aan games. Op het moment heb ik een grote wishlist van games die ik minimaal nog eens wil spelen, als enkele games die ik nog wel wil platten. Niet zo zeer voor de grind of e-peen maar omdat sommige games gewoon goed in elkaar zitten waardoor platinum halen leuk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:00:
[...]

Zo begon ik ook, toen ik me meer ging focussen op tropies bleven de games naar mijn idee wel langer leuk omdat je er voor jezelf een extra ''doel'' bij krijgt.
Ik verlies meestal interesse in een game na verloop van tijd, daar gaan trophies niet bij helpen. Ik heb bv. Horizon, AC Origins, Persona 5 en Hitman S1 op mijn HDD staan maar uitspelen zal ik er geen een waarschijnlijk. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!
On_E schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:07:
[...]
(...) maar uitspelen zal ik er geen een waarschijnlijk. :+
En ook dat zullen een hoop mensen niet snappen ;)

De één verzamelt graag trophies, de ander speelt games liefst op easy uit en weer iemand anders speelt zijn games helemaal niet uit. Uiteindelijk moet iedereen voor zichzelf weten hoe hij/zij deze hobby beoefent toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
dvdkiwi schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:14:
[...]

De één verzamelt graag trophies, de ander speelt games liefst op easy uit en weer iemand anders speelt zijn games helemaal niet uit. Uiteindelijk moet iedereen voor zichzelf weten hoe hij/zij deze hobby beoefent toch?
Zolang de game industrie er maar aan verdiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

En weer een ander speelt maar ongeveer 1 spel O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/bl7ff28pcide.jpeg

Hehe eindelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Zeker! Ieder zijn ding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Precies! Iedereen heeft zo zijn eigen manier van spelen. Uiteindelijk doen we het allemaal omdat we het leuk vinden om te doen.

en weer een ander geniet er van om 10000x dood te gaan bij dark souls 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Looking for something new to play this weekend? We’ve just put some fresh discounts live on PS Store – save on Resident Evil 7, Wolfenstein 2 and more:

https://blog.eu.playstati...-skyrim-more/#sf182840346

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DWtxYbQXUAEt9N5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:28:
PlayStation Europe‏

Looking for something new to play this weekend? We’ve just put some fresh discounts live on PS Store – save on Resident Evil 7, Wolfenstein 2 and more:

https://blog.eu.playstati...-skyrim-more/#sf182840346

[afbeelding]
Echt.. dit soort berichten van Sony altijd. Heb er echt een hekel aan.

Ik helemaal enthousiast omdat er misschien een spel bij zit dat ik toevallig wél graag wil.. Wohoo! Tot 60% korting!

Maar, as usual, t spel dat ik wil heeft natuurlijk maar 0,00001% korting }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Roybs schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:02:
[...]

Ik snap precies wat je bedoeld m.b.t. je eerste alinea. Nu heb ik nog het geluk dat ik niet écht andere 'sociale' zaken heb zoals kinderen e.d. Wel een vriendin maar zij begrijpt dat ik mijn afleiding en vrije tijd graag besteed aan games. Op het moment heb ik een grote wishlist van games die ik minimaal nog eens wil spelen, als enkele games die ik nog wel wil platten. Niet zo zeer voor de grind of e-peen maar omdat sommige games gewoon goed in elkaar zitten waardoor platinum halen leuk is.
Zat toevallig net een stuk op linked in te lezen over work life balance. Tsja dat is natuurlijk het toverwoord. Dit moet je ook in de rest van je leven goed in gaten houden natuurlijk. Je kan niet de hele dag game (vacatures voor youtubers o.i.d. die dit mogen doen? hit me up ;) ) maar zelden tot nooit een hobby of zelfs passie kunnen aanspreken is het andere uiterste.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Sagat schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:51:
[...]

Zat toevallig net een stuk op linked in te lezen over work life balance. Tsja dat is natuurlijk het toverwoord. Dit moet je ook in de rest van je leven goed in gaten houden natuurlijk. Je kan niet de hele dag game (vacatures voor youtubers o.i.d. die dit mogen doen? hit me up ;) ) maar zelden tot nooit een hobby of zelfs passie kunnen aanspreken is het andere uiterste.
Ja en ach, ik ben nog jong. Staan ook nog geen kiddo's op de planning dus ik heb nog wel even om gebruik te maken van een fijne hobby en passie. Wie weet wat er over 5-10 jaar weer allemaal veranderd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:07:
[...]

Ik verlies meestal interesse in een game na verloop van tijd, daar gaan trophies niet bij helpen. Ik heb bv. Horizon, AC Origins, Persona 5 en Hitman S1 op mijn HDD staan maar uitspelen zal ik er geen een waarschijnlijk. :+
Hetzelfde hier, zoveel kopen (bijna) niks uitspelen, :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Games met dit soort onzin zouden we met zijn allen collectief moeten boycotten:
Vlak na de release van Metal Gear Survive voor PlayStation 4, Xbox One en pc hebben spelers ontdekt dat men moet betalen voor een tweede saveslot.
Wanneer de game opgestart wordt is er namelijk maar een enkel saveslot beschikbaar voor de spelers. Dit betekent dus wanneer men opnieuw aan het spel willen beginnen zij het eerste saveslot zouden moeten verwijderen. Wanneer zij dit niet willen maar toch een nieuwe saveslot willen, zullen zij er 1.150 Survival Coins, de in-game valuta die met echt geld gekocht kan worden, voor uitgeven. Dit is omgerekend tien euro. Spelers krijgen elke dag 30 SV door in te loggen, maar verder zijn er geen manieren om de valuta te verdienen.
klik

Nu leek het me toch al een r*k game, maar nu helemaal. NEXT! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:29
Troy Baker heeft dus ook in Death Stranding een rol, die gast heeft zijn business goed op orde... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:04
Van de week mijn nieuwe TV binnen (Sony XE93).
PS4 Pro alles op HDR gezet uiteraard en Battlefront 2 opgestart.

Nu zijn de kleuren echter veel slechter dan SDR. Zwart is donkergrijs, wit is lichtgrijs en de kleuren zijn grauw.
PS4 zit in de juiste HDMI poort van de TV, HDMI kabel van de PS4 zelf uiteraard gebruikt.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Zie op internet meerdere "oplossingen" voorbij komen zoals HDCP naar 1.4 zetten. Geen van alles heeft resultaat bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Vimana schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:53:

Nu zijn de kleuren echter veel slechter dan SDR. Zwart is donkergrijs, wit is lichtgrijs en de kleuren zijn grauw.
PS4 zit in de juiste HDMI poort van de TV, HDMI kabel van de PS4 zelf uiteraard gebruikt.

Zie op internet meerdere "oplossingen" voorbij komen zoals HDCP naar 1.4 zetten. Geen van alles heeft resultaat bij mij.
hdmi poorten via algemene/geavanceerde instellingen op 4:2:0/4:4:4 of ultra hd gezet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
lennox-06 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:54:
[...]

hdmi poorten via algemene/geavanceerde instellingen op 4:2:0/4:4:4 of ultra hd gezet ?
Volgens mij heet dat bij Sony "volledige bandbreedte HDMI gebruiken" o.i.d (lekker handig dat elke fabrikant weer een andere benaming gebruikt. Dit heb ik reeds gedaan ja.
Ook in de PS4 settings geprobeerd de resolutie naar YUV i.p.v. RGB gezet. Geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Vimana schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:56:
[...]

Volgens mij heet dat bij Sony "volledige bandbreedte HDMI gebruiken" o.i.d (lekker handig dat elke fabrikant weer een andere benaming gebruikt. Dit heb ik reeds gedaan ja.
Ook in de PS4 settings geprobeerd de resolutie naar YUV i.p.v. RGB gezet. Geen verschil.
ik dacht dat het aan mijn budgetmodel lag, maar ik zie vaker dat het ook bij duurdere modellen gebeurt. ik heb hier ook een beetje hetzelfde. SDR ziet er beter uit, maar op een gegeven moment vond ik de kleuren SDR ietjes nepper overkomen nadat ik HDR was gewend. Ik denk dat HDR wat donkerder/natuurlijker hoort.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 23-02-2018 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemd. Andere HDMI kabel geprobeerd? En ook al geef je aan dat hij in de juiste zit: HDMI 1 en 4 geven volgens mij geen HDR door.

Ik heb een XE9005 en bij mij ziet HDR er hartstikke goed uit. Als ik HDR in bijvoorbeeld Assassins Creed of Uncharted uitzet, dan is dat een wereld van verschil in negatieve zin.

Ook al je settings in je TV nagekeken?

Edit: PS4 settings staan bij mij overigens op RGB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
detecteert de tv een hdr signaal ? krijg je een popup ergens ? @Vimana

als de tv een hdr signaal detecteert, dan is alles correct aangesloten/ingesteld. krijg je wel een popup melding bij sony tv's eigenlijk ?

[ Voor 56% gewijzigd door Farabi op 23-02-2018 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
@bram1984

Ja, kabel zit in poort 3. Deze zou volgens de handleiding de volledige bandbreedte gebruiken.
Eerst poort 4 gebruikt, maar toen gaf de PS4 de melding dat ik niet de volledige resolutie en kleurgebruik van de PS4 gebruik.

Als ik de PS4 zo instel dat hij HDR zou moeten weergeven, krijg ik tijdens het spelen van BF2 inderdaad de melding dat het beeld op HDR staat ingesteld. Echter zijn de kleuren dus erg grauw.
Als ik HDR in de PS4 uitzet, zijn de kleuren en het contrast veel beter. Dan krijg ik ook de melding dat HDR uitgeschakeld is.
Zou je misschien je volledige beeldinstellingen van je PS4 kunnen posten?

@lennox-06
Ja, zoals hierboven gemeld.
Als ik HDR content kijk, zoals bepaalde HDR series van netflix, kan ik via het "action menu" --> "beeld" zien of HDR aan of uit staat.

[ Voor 8% gewijzigd door Vimana op 23-02-2018 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
@Vimana mensen hebben dit ook met hdr films. lees eens dit topic door. dan heb je een betere inzicht van het probleem.

http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=287000&page=2

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 23-02-2018 14:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Shadow of The Colossus uitgespeeld, hele toffe ervaring! beetje een apart verhaal maar de duels met de colussus waren geweldig, zoveel variatie daarin.
De wereld zag er waanzinnig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vimana schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:28:
@bram1984

Ja, kabel zit in poort 3. Deze zou volgens de handleiding de volledige bandbreedte gebruiken.
Eerst poort 4 gebruikt, maar toen gaf de PS4 de melding dat ik niet de volledige resolutie en kleurgebruik van de PS4 gebruik.

Als ik de PS4 zo instel dat hij HDR zou moeten weergeven, krijg ik tijdens het spelen van BF2 inderdaad de melding dat het beeld op HDR staat ingesteld. Echter zijn de kleuren dus erg grauw.
Als ik HDR in de PS4 uitzet, zijn de kleuren en het contrast veel beter. Dan krijg ik ook de melding dat HDR uitgeschakeld is.
Zou je misschien je volledige beeldinstellingen van je PS4 kunnen posten?

@lennox-06
Ja, zoals hierboven gemeld.
Als ik HDR content kijk, zoals bepaalde HDR series van netflix, kan ik via het "action menu" --> "beeld" zien of HDR aan of uit staat.
Zal ik vanavond even doen als ik het niet vergeet.

Ik heb ook Battelfront 2. Gaat het om een specifiek level? Dan kan ik het testen.

Maar je kan in je TV ook ergens instellen dat HDR volledig gebruikt moet worden, kan ik me herinneren.

Heb je ook andere games getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Laatst online: 12-09 12:09
Ik heb onderstaande koptelefoon thuis liggen en ik ben benieuw of de ingebouwde MIC werkt als ik de koptelefoon aansluit via de 3,5mm jack op mijn controller. Ik ben momenteel niet thuis en kan het dus niet testen. Werken andere wireless headsets bij jullie naar behoren via de 3,5mm jack? Want dan ga ik ervan uit dat dit ook wel moet werken. pricewatch: Jabra Move Wireless (Zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

-SaveMe- schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:43:

[...]

klik

Te triest voor woorden dit. Hopelijk voor veel mensen ook een reden zoiets niet aan te schaffen al betwijfel ik dat helaas. |:(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online

[...]

klik

Collector's edition Metal Gear Survive: met een memory card erbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Origins schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:41:
Shadow of The Colossus uitgespeeld, hele toffe ervaring! beetje een apart verhaal maar de duels met de colussus waren geweldig, zoveel variatie daarin.
De wereld zag er waanzinnig uit.
Ik ben benieuwd. Ik ga volgende week beginnen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vrijdag

[...]

klik

:')

Straks komt EA voor Battlefield met ammo packs waarin munitie zit. Is dat op, kan je nieuwe kopen :P Of je krijgt racegames met benzinedrops. Als je mazzel hebt krijg je een litertje superturbobenzine. Voor je 2.4 V8 :P

Misschien moet ik dat maar gaan patenteren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Bij de PS1 en PS2 moest je ook betalen voor extra opslaggeheugen :P
Maar goed, daar konden wel meerdere savegames op. Tenzij je zo'n spel had wat dan weer meerdere slots nodig had…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:00
Jasphur schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:43:
Bij de PS1 en PS2 moest je ook betalen voor extra opslaggeheugen :P
Maar goed, daar konden wel meerdere savegames op. Tenzij je zo'n spel had wat dan weer meerdere slots nodig had…
Ha, ik weet nog dat je regelmatig moest kiezen op de PS1 welke savegame je bewaarde en welke je eraf gooide om ruimte te maken voor een nieuw spel. En dan had je Gran Turismo die 2/3 van de beschikbare blokjes in nam om te saven..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Staat je RGB range op automatic op de ps4?

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Wat spelen Julie dit weekend? Zelf afgehaakt geen zin meer om Mafia opnieuw te spelen. Dus wordt Ac: Unity in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:25
Mechs vs Minions vanavond. Mission 7 opnieuw,

edit, oh, wacht. verkeerde topic. Dacht dat het over boardsgames ging.
Hoewel dit wel van de uitgever van LoL is.

[ Voor 56% gewijzigd door maartend op 23-02-2018 18:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:38:
[...]

:')

Straks komt EA voor Battlefield met ammo packs waarin munitie zit. Is dat op, kan je nieuwe kopen :P Of je krijgt racegames met benzinedrops. Als je mazzel hebt krijg je een litertje superturbobenzine. Voor je 2.4 V8 :P

Misschien moet ik dat maar gaan patenteren 8)
Echt, als ze zoiets met BF doen.. ik zweer t, dan koop ik m pas bij release en ga ik niet pre-orderen! Hah! Dat zal ze leren :(
Pagina: 1 ... 70 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)