Sagat schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:36:
[...]
Zie hier het verschil tussen iemand die gamed voor de lol en een trophy whor err hunter
En dat verklaart dus waardoor iemand zelfs kan switch van hunter naar 'voor de lol' speler (ik zou bijna zeggen casual, maar dat is ook niet correct, je kan zeker hardcore gamen en niets met trophies doen).
Haha mijn eerste platinum ooit vorige week gehaald toevallig (ik kijk nooit naar die dingen, interesseert me geen hol, generatie verschil wellicht? ik game al vanaf commorde 64 tijdperk, en volgens mij kwam dit pas met PS3?).
Met Horizon, een spel wat ik zo goed vind dat ik echt alles heb gedaan wat ik maar kon doen heb ik aan het einde nog even gekeken welke trophies er waren, en had er 2 gemist die ik simpel kon halen. Dus die heb ik nog even gedaan om te kijken wat zo'n platinum geval nou inhoud.
Alleen nog een keer op + mode spelen zie ik nog niet zitten, maar wie weet later als ik nog een keer zin heb.
DLC ook uitgespeeld, die kwam uit toen ik nog bezig was met de hoofdgame, dus meteen erachteraan gespeeld. Heb er mij 250 uur mee vermaakt sinds begin zomer 2017. Top game.
Alleen die platinum halen was wel zoiets van, wat zou er gebeuren.......melding van platinum tropy komt in beeld..............

is hier all die fuss over om een platinum trofee te behalen????
[
Voor 13% gewijzigd door
Mud.Starrr op 23-02-2018 09:53
]