Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het laden zit simpelweg gewoon ergens helemaal verkeerd. Het is zoals eerder besproken natuurlijk vreemd dat de base X1 sneller laadt dan de PS4 Pro. Dat de X1X sneller laadt, is niets meer dan logisch.

Dat gezegd hebbende, vind ik de game op alle 4 de consoles teleurstellend presteren. De X1X dipt op een aantal momenten zelfs onder de PS4 Pro en dat hoort eigenlijk niet zo te zijn als je een snellere CPU en meer geheugen hebt. Het enige echte grote merkbare voordeel is de resolutie bump en ik ben ervan overtuigd dat de game ook op de Pro wel 1440p moet kunnen halen (en op de X1X uiteraard nog hoger). Om nogmaals de vergelijking te trekken met AC:O: die game ziet er echt prachtig uit op een 4K TV, draait behoorlijk stabiel voor mijn gevoel, heeft een dynamische resolutie van 1350p and 1584p en lang niet zoveel pop-in als KCD. Is harstikke begrijpelijk met een kleinere studio die hun eerste game uitbrengt, maar zeggen dat de X1X versie nu echt een grote verbetering is buiten de resolutie om, nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:30
bram1984 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:23:
Het laden zit simpelweg gewoon ergens helemaal verkeerd. Het is zoals eerder besproken natuurlijk vreemd dat de base X1 sneller laadt dan de PS4 Pro. Dat de X1X sneller laadt, is niets meer dan logisch.

Dat gezegd hebbende, vind ik de game op alle 4 de consoles teleurstellend presteren. De X1X dipt op een aantal momenten zelfs onder de PS4 Pro en dat hoort eigenlijk niet zo te zijn als je een snellere CPU en meer geheugen hebt. Het enige echte grote merkbare voordeel is de resolutie bump en ik ben ervan overtuigd dat de game ook op de Pro wel 1440p moet kunnen halen (en op de X1X uiteraard nog hoger). Om nogmaals de vergelijking te trekken met AC:O: die game ziet er echt prachtig uit op een 4K TV, draait behoorlijk stabiel voor mijn gevoel, heeft een dynamische resolutie van 1350p and 1584p en lang niet zoveel pop-in als KCD. Is harstikke begrijpelijk met een kleinere studio die hun eerste game uitbrengt, maar zeggen dat de X1X versie nu echt een grote verbetering is buiten de resolutie om, nee.
1440 is toch wel even wat zwaarder dan 1080 hoor. Op mijn pc is dat het verschil tussen alles op Ultra of alles op High met goed gemaakte games. voor de rest eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 15:32
Mensen, ik zit met het volgende in Horizon Zero Dawn;
Ik heb het basis spel uitgespeeld, dus de missie dat je hades moet verslaan is voltooid. Dan krijg je de vraag of je verder wil gaan of dat je overnieuw wil beginnen. Ik koos dan voor verder gaan omdat ik ook de uitbreiding heb. Vervolgens staat de missies om hades te verslaan weer als hoofdmissie en die voltooid die dus ook niet.
Is dat normaal omdat ik gekozen heb voor verdergaan of wordt de missie bij jullie wel als voltooid gevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Shifty47 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:39:
Ik heb het basis spel uitgespeeld, dus de missie dat je hades moet verslaan is voltooid. Dan krijg je de vraag of je verder wil gaan of dat je overnieuw wil beginnen. Ik koos dan voor verder gaan omdat ik ook de uitbreiding heb. Vervolgens staat de missies om hades te verslaan weer als hoofdmissie en die voltooid die dus ook niet.
Is dat normaal omdat ik gekozen heb voor verdergaan of wordt de missie bij jullie wel als voltooid gevinkt?
Ik ben nog niet zo ver, maar ik denk dat de eindbaas er weer instaat zodat jij hem opnieuw kan verslaan om zo alsnog een new game + kan beginnen.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Dat is normaal. Als je doorgaan kiest kom je terug in de spelwereld net voor de laatste missie. Zo kun je in die sessie bijvoorbeeld nog hunting grounds doen of side quests die je nog open had staan. En ook naar het stuk waar de DLC is gaan natuurlijk.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11

[ Voor 34% gewijzigd door Tweakmans op 19-02-2018 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:15
Sagat schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:35:
Ik had dat (gruwelijk wannabe stofzuiger herrie) met mijn eerste 'phat' ps4. Mijn pro is vrijwel geruisloos, dus idd lekker terugbrengen en zeer wsl zal het met een andere pro erg dicht bij uitkomen bij de situatie van je broer.

NB: waar de ps4 staat, hoe 'hij' zijn lucht kwijt kan en hoe warm en/of stoffig het is speelt allemaal ook een rol natuurlijk.
Beetje late reactie.. maar bij mij staat de pro op de zijkant geheel vrij met behoorlijk ruimte tussen de achtermuur. ook plat maakt weinig uit, enne gek genoeg voelt hij gewoon koel.
Ik hoor van mijn chat vrienden dat zij dat ook hebben, maar kan me niet voorstellen dat het zo luid is.
Ik heb hem nog niet terug maar zodra ik hem ontvang en hij maakt nog herrie dan zet ik er een DB meter tegen.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Spud82 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:00:
[...]

Ja ik neig ook wel naar jouw advies inderdaad. In het topic over dit spel kom ik ook al nauwelijks PS4 spelers tegen en een aantal reviews die op de PS4 gedaan zijn, zijn niet bepaald mild..

Toch lijkt het me wel een gaaf spel als het eenmaal 'speelbaar' is.
Ja heb hem gehaald, paar minuten gespeeld, sfeertje is lekker dat zit wel goed, maar die popup is waardeloos.
Ik stond in de beginkamer, en een kast met pannen en potten 3 meter verderop wordt pas geladen als je dichterbij komt, sorry maar dat slaat nergens op.

Vanavond nog maar verder gaan, de style van de game vind ik wel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Origins schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:07:
[...]

Ja heb hem gehaald, paar minuten gespeeld, sfeertje is lekker dat zit wel goed, maar die popup is waardeloos.
Ik stond in de beginkamer, en een kast met pannen en potten 3 meter verderop wordt pas geladen als je dichterbij komt, sorry maar dat slaat nergens op.

Vanavond nog maar verder gaan, de style van de game vind ik wel erg gaaf.
Hoe is dat vechten nou uitgewerkt? in de filmpjes ziet het eruit alsof je meerdere aanvallen hebt maar hoe werkt dit uit naar de controller?

Kan zelf eigenlijk ook niet wachten om deze game te kopen, heb hier ook wel een pc staan die hem kan draaien denk ik maar ben zo klaar met pc gamen dat ik maar wacht op een flink aantal patches op de PS4.

[ Voor 27% gewijzigd door Sipio op 19-02-2018 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit wordt echt letterlijk uitgelegd zodra je NG+ start.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Woei! Deze komt er ook nog aan...

[YouTube: https://youtu.be/tge3RzHNaMY]

Lijkt me een leuke game!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die lijkt inderdaad best cool ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Scrisissszzz schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:45:
[...]

Dat is normaal. Als je doorgaan kiest kom je terug in de spelwereld net voor de laatste missie. Zo kun je in die sessie bijvoorbeeld nog hunting grounds doen of side quests die je nog open had staan. En ook naar het stuk waar de DLC is gaan natuurlijk.
Bedankt voor je antwoord!
Wat mij betreft was het logischer geweest als de nieuwe quests (van TFW) dan de hoofdmissie zou worden. Maar ja daar heb jij verder niets aan natuurlijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Shifty47 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:41:
[...]

Bedankt voor je antwoord!
Wat mij betreft was het logischer geweest als de nieuwe quests (van TFW) dan de hoofdmissie zou worden. Maar ja daar heb jij verder niets aan natuurlijk :P
Die logica valt wel mee. De game is gewoon zo gebouwd, ook voor mensen zonder DLC en de tijd voordat de DLC uit was ;)

Als je eenmaal in het DLC gebied bent dan komen er ook main quests

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Moss komt er hier nog wel in. Fe lijkt mij daarentegen niks. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Scrisissszzz schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:52:
[...]

Die logica valt wel mee. De game is gewoon zo gebouwd, ook voor mensen zonder DLC en de tijd voordat de DLC uit was ;)

Als je eenmaal in het DLC gebied bent dan komen er ook main quests
Ik ben in dat gebied maar ik zie geen main quests.. Althans ze staan niet onder "hoofdmissies" maar bij "extra missies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik had begrepen dat de main questst voor de DLC bij de hoofdstad (Meridiaan ofzo?) in het oude gebied beginnen, dus niet in het DLC gebied zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shifty47 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:37:
[...]

Ik ben in dat gebied maar ik zie geen main quests.. Althans ze staan niet onder "hoofdmissies" maar bij "extra missies"
Dit klopt als het goed is inderdaad. Alles in de DLC wordt als sidequest gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Kan iemand me uitleggen hoe je een save game aanmaakt?

\[BUG/ MAFIA³] Can't continue after killing Cassandra is mijn probleem.

Heb antwoord van 2K support gekregen.
Suraj C., Feb 20, 02:33 EST:
Hello theduke1989

According to the information you provided, you do appear to currently be playing the Sitdown mission in Mafia III. As previously stated, the issue has already been patched and, as your game is up to date, I would like to ask you to create a new save file to see if the issue still occurs, as the patch would only apply with a new save file.

I would like to sincerely apologize for the inconvenience. In the meantime, if you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us again! We will be happy to assist you!

Best regards,

Suraj C.
2K Support
Mijn vraag is of ik mijn game progress verlies?? En hoe je dat aanmaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door theduke1989 op 20-02-2018 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:32
theduke1989 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:13:
Kan iemand me uitleggen hoe je een save game aanmaakt?

\[BUG/ MAFIA³] Can't continue after killing Cassandra is mijn probleem.

Heb antwoord van 2K support gekregen.

[...]

Mijn vraag is of ik mijn game progress verlies?? En hoe je dat aanmaakt.
Een nieuwe savegame maken is gewoon een nieuwe starten lijkt mij? Goed advies krijg je zeg. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Day wordt dus niet meer doorspelen dan. Geen zin om alles opnieuw TR doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Shifty47 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:37:
[...]

Ik weet het ook niet meer zo uit mijn hoofd 8)

maijn, side, errand, alles is tof in HZD dus je moet toch alles doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:56
Er is een 3de versie van de 5.50 beta, ongeveer 450mb. Ik kan niet direct vinden wat er verandert is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

theduke1989 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:38:
Day wordt dus niet meer doorspelen dan. Geen zin om alles opnieuw TR doen.
Kun je niet gewoon je huidige voortgang op een nieuw ‘save slot’ opslaan?

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
fonsmeister schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:54:
[...]

Kun je niet gewoon je huidige voortgang op een nieuw ‘save slot’ opslaan?
Ik weet niet hoe? Want wanneer je abort mission doe. Kom je telkens op dezelfde stuk terecht.
Want het is zo'n vage auto-save function.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:58

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik zag 'm net als featured game in de Apple App Store voorbij komen. Ziet er leuk uit en komt over 8 dagen uit op de PS4 :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

theduke1989 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:57:
[...]

Ik weet niet hoe? Want wanneer je abort mission doe. Kom je telkens op dezelfde stuk terecht.
Want het is zo'n vage auto-save function.
Ak ok, heb het spel zelf niet. Dacht dat het misschien mogelijk was om je game ook handmatig te saven via options ofzo.

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
bram1984 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:40:
[...]

Een na abort kan je niet een andere activiteit gaan doen en later terugkeren?

https://www.google.nl/amp...s/mafia-3-guide-save/amp/
bram1984 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:40:
[...]

Een na abort kan je niet een andere activiteit gaan doen en later terugkeren?

https://www.google.nl/amp...s/mafia-3-guide-save/amp/
Probleem is wanneer ik abort mission doe of load last checkpoint dat ik telkens op dezelfde stuk terecht kom. Want cut-scenes worden ook automatisch opgeslagen. Is echt nonsense. Dus kan feitelijk stoppen en andere game oppakken. Want volgens 2k support wil dat ik een nieuwe nieuwe save game aanmaak. Maar dan moet je dus new game doen. Maar dan verlies ii mijn huidige save profiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gaan ze in KCD toch een normale save functionaliteit inbouwen, wordt het een save en exit functie. Met andere woorden, je saved en verlaat de game. Kan je de game weer starten daarna met zijn olympische laadtijden ... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:11

SkyStreaker

Move on up!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Laat weten dat je ze gebruikt door te quoten.

Alles op!

[ Voor 48% gewijzigd door SkyStreaker op 21-02-2018 16:21 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Burnout Paradise Remastered! Vanaf 16 maart, ben enorm benieuwd want het origineel was fantastisch.

https://www.dualshockers....-ps4-xb1-pc-release-date/

YouTube: Burnout Paradise Remastered Official Reveal Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:32
Deze game staat nog steeds op m'n PC. Wat heb ik hier veel uren in gemaakt samen met mijn vrienden op de PS3 zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damn, krijg echt zin in deze game. Ziet er gewoon tof uit!

[ Voor 7% gewijzigd door -SaveMe- op 21-02-2018 00:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:59
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/mrw8ib.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben niet zo van de race games, maar dit doet het toch wel een beetje jeuken

Alleen so many games, so little time :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnout Paradise, wat een fantastisch leuke game was dat! En tevens mijn eerste platinum ;)
Jammer dat het een remaster wordt en geen nieuwe Burnout, nu ga ik 'm waarschijnlijk laten schieten omdat Tomb Raider 2012 mij heeft geleerd dat dezelfde game in een opgepoetst jasje voor mij weinig meerwaarde heeft.

De nieuwe Portal game ziet er dan wel weer interessant uit, verrassende insteek met zijn Lemmings-achtige heftruckjes :)
Op Steam kost de game tien euro, benieuwd wat de prijs voor de PS4 versie gaat zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 21-02-2018 01:33 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:11

SkyStreaker

Move on up!

-SaveMe- schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 00:19:

[video]
Pre-order. Kan niet wachten!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:09

On_E

Housemusic

-SaveMe- schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 00:52:

[video]

Liever deze eigenlijk :

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt Motorstorm wel :)
*edit* het oude Evolution Studios team dat oa Motorstorm heeft gemaakt heeft eraan gewerkt, top!
Ziet er tof uit, ik ga 'm in de gaten houden!

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 21-02-2018 07:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:01:
[...]

*edit* het oude Evolution Studios team dat oa Motorstorm heeft gemaakt heeft eraan gewerkt, top!
Yep, makers van DriveClub en Motorstorm zitten hier achter! :)

Lijkt een soort Motorstorm vs SSX, zeker 1 om in de gaten te houden inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
-SaveMe- schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 00:19:

[video]
Anders ik wel. De enige game waar ik écht naar uit kijk dit jaar, samen met de Dark Souls Remastered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:54
Ziet er veelbelovend uit. Als ze nou ook nog splitscreen multiplayer implementeren dan denk ik wel serieus na over aanschaffen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Lasmibalsingh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:48:
dan denk ik wel serieus na over aanschaffen.
Past het in de meerjarenbegroting denk je?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
-SaveMe- schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 00:52:

[video]

Als ik eerlijk ben vind ik Paradise de minst leuke Burnout. Ja, hij was onwijs uitgebreid en zag er super mooi uit voor die tijd. Maar de open wereld vond ik gewoon niet zo goed passen bij deze game. De wereld was, voor die tijd, zo groot, dat je de tracks niet echt makkelijk uit je hoofd kon leren zoals bij de vorige delen. Wat voor mij vaak resulteerde in het vaak opnieuw doen van een race/crash/takedown. De vorige delen waarbij je een soort lijst afging met een steeds hogere moeilijkheidsgraad waren voor mij veel interessanter. Ik heb dan ook veel delen, (deel 1 en de PSP delen nooit gespeeld) met heel veel plezier gespeeld. En Paradise dan met een beetje minder plezier, want het blijft nog steeds leuk om met autos op elkaar in te beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 01:23:
De nieuwe Portal game ziet er dan wel weer interessant uit, verrassende insteek met zijn Lemmings-achtige heftruckjes :)
Op Steam kost de game tien euro, benieuwd wat de prijs voor de PS4 versie gaat zijn.
Die is op Android volgens mij 6euro, ben benieuwd wat de verschillen zijn dat hij op Steam (en waarschijnlijk op PS4) zoveel duurder zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Exirion schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:50:
[...]

Past het in de meerjarenbegroting denk je?
Haha. Ik ben niet echt van de arcade racers en zou een spel als dit niet snel aanschaffen om alleen te spelen. Maar dit spel doet me wel denken aan een Mario kart setting waarbij het best leuk is om het af en toe eens met vrienden te spelen. Ziet er wel actievol uit.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Jasphur schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:16:
Zo. Eindelijk. Ik heb weer even game tijd. Net RiME opgestart. Sfeertje en gameplay pakken meteen goed uit. Enige wat ik irritant vind is dat mn PS4 pro de game volgens mij niet zo leuk vindt. De game loopt niet zo soepel als dat ik denk dat het hoort en mn machine blaast flink.
Ik heb RiME ergens in december al een keer gekocht, maar had vandeweek pas weer tijd en zin om te gamen. Hij is gratis deze maand, zag ik. Qua grafische stijl/belichting doet het een beetje aan The Witness denken, en het is gewoon een mooie game. De environmental puzzles uit die game zijn hier redelijk schaamteloos gekopieerd. Ik zit pas in het eerste gedeelte, en ik kan niet zeggen dat ik m'n Pro tekeer hoor gaan. Dat is bij zwaardere games als Horizon en Uncharted meer het geval. Tot nu bevalt het me wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:11:
[...]

Haha. Ik ben niet echt van de arcade racers en zou een spel als dit niet snel aanschaffen om alleen te spelen. Maar dit spel doet me wel denken aan een Mario kart setting waarbij het best leuk is om het af en toe eens met vrienden te spelen. Ziet er wel actievol uit.
Ik denk dat je met kort zoeken het spel op de pc voor 5 euro of minder kan vinden, die is echt heel erg vaak gratis weggegeven. Dan kan je het is proberen en kijken of het wat voor je is. Of eventueel gratis proberen op pc natuurlijk O-) , maar daar doe ik zelf iig niet tot nauwelijks meer aan.

Ik weet zelf even niet of het spel ook splitscreen was danwel gaat worden, maar er is zeker een online mp component voor het geval dit uitmaakt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Exirion schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:14:
[...]

Ik heb RiME ergens in december al een keer gekocht, maar had vandeweek pas weer tijd en zin om te gamen. Hij is gratis deze maand, zag ik. Qua grafische stijl/belichting doet het een beetje aan The Witness denken, en het is gewoon een mooie game. De environmental puzzles uit die game zijn hier redelijk schaamteloos gekopieerd. Ik zit pas in het eerste gedeelte, en ik kan niet zeggen dat ik m'n Pro tekeer hoor gaan. Dat is bij zwaardere games als Horizon en Uncharted meer het geval. Tot nu bevalt het me wel :)
Ik heb er dus bij HZD en UC dan weer minder last van haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Jasphur schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:19:
Ik heb er dus bij HZD en UC dan weer minder last van haha
Hehe... apart. Maar ik moet zeggen dat ik geen van deze games echt serieus gespeeld heb. Bij RiME ben ik bijna bij chapter 2, maar in de andere games heb ik niet veel meer dan gedaan dan een half uurtje rondlopen voor de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Homeland schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:08:
Burnout Paradise Remastered! Vanaf 16 maart, ben enorm benieuwd want het origineel was fantastisch.

...

YouTube: Burnout Paradise Remastered Official Reveal Trailer
O YES! Daar dacht ik van de week nog aan, toen ik op mijn oude PS3 de lijst van geïnstalleerde spellen zat door te bladeren: als er nou eens een opvolger of op zijn minst een remaster zou kunnen komen van Burnout Paradise... En zie hier: op mijn wenken bediend. :P

Dit wordt een "moetje" om te kopen.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Is het normaal dat de ventilator de hele PS4 Pro laat trillen (en daarmee de hele kast wat lekker doorgaat naar de rest van het huis)? Eerst dacht ik dat het de HDD of blu-ray speler was, maar het gebeurd ook met digitale spellen en er zit een SSD in tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Aight!

'A toy robot...'

dvdkiwi schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:01:
[...]

Wilde ik ook zeggen dat het erg op motorstorm leuk! Was een van mijn eerste games op de PS3. Scheuren en vliegen met die trucks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 11:22

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Burnout Paradise is 1 van de games waarvoor ik mijn PS3 nog aangesloten heb staan. Tijdje niet meer gespeeld maar ik vond het echt een supertoffe game, een van de betere van afgelopen generatie. En dan ben ik nornaal niet eens zo'n fan van arcade racers.

Toch weet ik nog niet of ik hem ga kopen, EA is nou niet bepaald een uitgever die ik vandaag de dag mijn geld gun eigenlijk. Bovendien, de hele game weer vanaf 0 beginnen staat me tegen. Misschien een keer een flinke aanbieding ofzo.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 15:09
SkyStreaker schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:59:
***members only***

Heb de eerste gebruikt, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:27
SkyStreaker schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:59:
***members only***

Ik de tweede. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Voxalizer schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:11:
Burnout Paradise is 1 van de games waarvoor ik mijn PS3 nog aangesloten heb staan. Tijdje niet meer gespeeld maar ik vond het echt een supertoffe game, een van de betere van afgelopen generatie. En dan ben ik nornaal niet eens zo'n fan van arcade racers.

Toch weet ik nog niet of ik hem ga kopen, EA is nou niet bepaald een uitgever die ik vandaag de dag mijn geld gun eigenlijk. Bovendien, de hele game weer vanaf 0 beginnen staat me tegen. Misschien een keer een flinke aanbieding ofzo.
Ik heb al een keer van voren af aan moeten beginnen en zal dat met die remaster ook weer gaan doen. Ik wil ooit een keer al die billboards smashen voor de trophy. :P

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:38:
Is het normaal dat de ventilator de hele PS4 Pro laat trillen (en daarmee de hele kast wat lekker doorgaat naar de rest van het huis)? Eerst dacht ik dat het de HDD of blu-ray speler was, maar het gebeurd ook met digitale spellen en er zit een SSD in tegenwoordig.
Lijkt me niet normaal. Ik heb er ieg geen last van. Heb het ook niet vaker gehoord. Check de onderkant eens, de voetjes ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:30
On_E schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:11:
[...]

Yep, makers van DriveClub en Motorstorm zitten hier achter! :)

Lijkt een soort Motorstorm vs SSX, zeker 1 om in de gaten te houden inderdaad.

Volgens mij maken die deze game :? De andere is gewoon van Codemasters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Nu online
-SaveMe- schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:55:
[...]

Lijkt me niet normaal. Ik heb er ieg geen last van. Heb het ook niet vaker gehoord. Check de onderkant eens, de voetjes ?
Volgens mij zitten ze er alle 8 nog onder, maar zal vanavond eens kijken. Gisteravond wel al geprobeerd een doosje onder de PS4 te leggen, zodat deze zelf los is van de kast, maar dat doosje maakte het alleen maar erger.

-edit- Zag net dat je blijkbaar de bovenkant gewoon los kan maken, vanavond ook maar eens proberen.
https://www.neogaf.com/th...ing-the-varranty.1312440/

[ Voor 17% gewijzigd door Yukidaruma op 21-02-2018 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Yukidaruma schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:38:
Yukidaruma schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:59:
[...]

Volgens mij zitten ze er alle 8 nog onder, maar zal vanavond eens kijken. Gisteravond wel al geprobeerd een doosje onder de PS4 te leggen, zodat deze zelf los is van de kast, maar dat doosje maakte het alleen maar erger.
Een rubber matje werkt vast beter.

Volgens mij moet je echter niet zover gaan om de effecten van een probleem aan te pakken, maar het probleem zelf: de ventilator. Heb je nog garantie? Want als een ventilator zó tekeer gaat, zou je toch garantie moeten kunnen claimen?

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige nadeel is dat hij zo ongeveer gelijk met FC5 uitkomt. En die ga ik waarschijnlijk eerst spelen (ivm coop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Nu online
musiman schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:03:
[...]

[...]

Een rubber matje werkt vast beter.

Volgens mij moet je echter niet zover gaan om de effecten van een probleem aan te pakken, maar het probleem zelf: de ventilator. Heb je nog garantie? Want als een ventilator zó tekeer gaat, zou je toch garantie moeten kunnen claimen?
In mei vorig jaar bij de MediaMarkt gekocht, dus er zit denk ik nog wel garantie op. Ben ik dan niet een paar weken de PS kwijt voor onderzoek?
Aangezien ik blijkbaar de bovenkant los kan maken zonder dat de garantie vervalt, kan ik denk ik beter zelf eerst even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Gisteren toch maar weer eens Bloodborne aangeslingerd, ik blijf er een haat-liefde verhouding mee hebben. Eerst even een patch van 9GB downloaden.
Nieuw character gemaakt want ik wil m'n oude characters niet 'verzieken' doordat ik de controls weer opnieuw moet leren.
Nu had ik het probleem dat Blood Vials niet opgeslagen worden. Die komen dus niet in m'n inventory. Nu is Bloodborne voor mij al niet zo'n gemakkelijk spel, maar zonder Blood Vials wordt 't nog effe een stuk uitdagender. 1 leven, geen mogelijkheid te healen. Ben even gaan zoeken en nu lijkt de enige zinnige work-around om Bloodborne te verwijderen en opnieuw te installeren. Dit heb ik nog niet gedaan - wil eerst zeker weten dat dit de enige oplossing is.

Heeft iemand anders hier een zelfde soort ervaring? En zo ja, wat heb je gedaan om het op te lossen?

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterMichel schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:17:
Gisteren toch maar weer eens Bloodborne aangeslingerd, ik blijf er een haat-liefde verhouding mee hebben. Eerst even een patch van 9GB downloaden.
Nieuw character gemaakt want ik wil m'n oude characters niet 'verzieken' doordat ik de controls weer opnieuw moet leren.
Nu had ik het probleem dat Blood Vials niet opgeslagen worden. Die komen dus niet in m'n inventory. Nu is Bloodborne voor mij al niet zo'n gemakkelijk spel, maar zonder Blood Vials wordt 't nog effe een stuk uitdagender. 1 leven, geen mogelijkheid te healen. Ben even gaan zoeken en nu lijkt de enige zinnige work-around om Bloodborne te verwijderen en opnieuw te installeren. Dit heb ik nog niet gedaan - wil eerst zeker weten dat dit de enige oplossing is.

Heeft iemand anders hier een zelfde soort ervaring? En zo ja, wat heb je gedaan om het op te lossen?
Ik heb een hoop over BB gelezen, maar dit heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord. Is dat een bug ofzo? Ik heb de game vanaf release en dit nog nooit meegemaakt zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Yukidaruma schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:14:
[...]

In mei vorig jaar bij de MediaMarkt gekocht, dus er zit denk ik nog wel garantie op. Ben ik dan niet een paar weken de PS kwijt voor onderzoek?
Aangezien ik blijkbaar de bovenkant los kan maken zonder dat de garantie vervalt, kan ik denk ik beter zelf eerst even kijken.
Dat zou je kunnen proberen en kijken of er iets zichtbaar mis is met die grote ventilator die bovenop zit.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:27
@Yukidaruma Is de onderkant wel gewoon vlak? Zit daar geen vervorming in waardoor hij gaat resoneren door beweging? Zomaar een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Nu online
Arunia schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:31:
@Yukidaruma Is de onderkant wel gewoon vlak? Zit daar geen vervorming in waardoor hij gaat resoneren door beweging? Zomaar een idee.
Ook iets waar ik vanavond naar zal kijken.

Iedereen in ieder geval bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
bram1984 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:25:
[...]

Ik heb een hoop over BB gelezen, maar dit heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord. Is dat een bug ofzo? Ik heb de game vanaf release en dit nog nooit meegemaakt zelf.
Ja, dit is een bug. Het is al een wat oudere post, dus ik hoopte op een andere oplossing/work-around dan dat ik BB niet opnieuw zou hoeven installeren. Maar goed, als dat de manier is, dan doen we dat maar :/

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
MisterMichel schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:41:
[...]

Ja, dit is een bug. Het is al een wat oudere post, dus ik hoopte op een andere oplossing/work-around dan dat ik BB niet opnieuw zou hoeven installeren. Maar goed, als dat de manier is, dan doen we dat maar :/
Opnieuw installeren via de disc had ik ook gedaan en het voordeel is dat je dan de 1.0 versie hebt waarmee je blood echoes kan exploiten via een glitch. Hiermee had ik redelijk snel een zieke arcane build zonder dat ik eerst tientallen uren hoefde te levelen voordat de arcane wapens de vijanden daadwerkelijk ook pijn deden. Nadeeltje is wel dat je geen internetverbinding moet hebben als je de 1.0 versie opstart en je hebt langere laadtijden wanneer je doodgaat. Zodra je de gewenste level van je build hebt kan je het spel gewoon updaten.

[ Voor 4% gewijzigd door Lasmibalsingh op 21-02-2018 13:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Network functies komen naar de browser met MyPlayStation:

https://my.playstation.com/

Een goede ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:08:

Een goede ontwikkeling.
Klinkt niet slecht. Heb je eindelijk geen tien verschillende apps meer nodig op je smartphone of tablet. Snap niet dat ze er nog niet eerder werk van maakten.

[ Voor 7% gewijzigd door Tweakmans op 21-02-2018 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989

Een goede ontwikkeling.
Mag ik vragen wat dit anders is dan bijvoorbeeld de PlayStation app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
theduke1989 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:26:
[...]

Mag ik vragen wat dit anders is dan bijvoorbeeld de PlayStation app?
in je browser 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
En dat is spannend? Ik zit persoonlijk meer op de app en nooit de neiging gehad om op de browser te gaan. En qua inhoud wat er getoond wordt in de app zie ik niet echt het niet waarom je nu ook op browser wilt.?maar zo denk ik er over. Kan geen scenario vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe site is dan ook voor mensen die meer op de laptop en/of computer zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
theduke1989 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:35:
[...]

En dat is spannend? Ik zit persoonlijk meer op de app en nooit de neiging gehad om op de browser te gaan. En qua inhoud wat er getoond wordt in de app zie ik niet echt het niet waarom je nu ook op browser wilt.?maar zo denk ik er over. Kan geen scenario vinden
tja mijn playstation en pc staan naast elkaar dus vind het wel prettig om nu niet elke keer de telefoon te hoeven pakken voor meuk. vind het sowieso een gruwel dat ze al weer voor alles een aparte app gingen maken ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Beakzz schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:56:
[...]

[video]

Evolution Studios is nadat Sony de stekker eruit trok bijna volledig naar Codemasters vertrokken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Tenzij jij enkel berichtjes met 'hoi' verstuurt, is het wel fijner en veel sneller om uitgebreidere berichten via je pc met behulp van een keyboard te typen. Dat is bijvoorbeeld al één scenario, maar elke gebruiker heeft zijn eigen voorkeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Bedankt, ik heb de onderste code ingewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakmans schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:23:
[...]

Klinkt niet slecht. Heb je eindelijk geen tien verschillende apps meer nodig op je smartphone of tablet. Snap niet dat ze er nog niet eerder werk van maakten.
Inderdaad! En gewoon landscape op mijn iPad. Van Apps heeft Sony weinig kaas gegeten. Hoop dat de web portal een verbetering is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bespaar tot 60% op PS4-games:

https://store.playstation...SF75508-SAVEUPTOPS42102/1

PlayStation Store deal van de week geeft korting op Fortnite:

https://store.playstation...ORE-MSF75508-DOTW210218/1

Veel plezier met shoppen met deze mooie kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:59
Hmm borderlands handsome collection voor 10€... Begint toch wel te kriebelen. Maar ik zie de naam al vaker voorbijkomen bij games die aangeboden worden bij psplus iedere maand.

Scheelt dat de actie loopt tot 8 maart dus ik kijk het even aan, welke games in maart bij psplus komen en dan kan ik het nog altijd overwegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 14:26
Bij mij werkt de 2 staps verificatie al 2 dagen niet, zijn er hier meer mensen die hier last van hebben?

[ Voor 16% gewijzigd door RaijRaij op 21-02-2018 14:38 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Woohie!! Knack uitgespeeld op Very Hard :)
Diamond Knack maakte het wel ietsje makkelijker, vooral in grote vorm. In kleine vorm werd ie nog steeds geoneshot.
De eindbaas kostte 9 pogingen, maar hij is neer:

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 21-02-2018 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
robinez schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:56:
[...]

ik vind de stijl en gameplay ook erg mooi van Rime, maar het lukt me niet om deze game te blijven spelen, ik wordt echt kotsmisselijk van die framerate problemen in de game (op de ps4 pro), dat is voor mij niet te spelen.

Erg jammer, want de game zelf is kwa stijl erg mooi te noemen.
De switch versie heeft onlangs een patch gekregen die de framerate begrenst op 30fps en zodoende de schokkerigheid eruit haalt tov de onbegrenste framerate. Waarschijnlijk komt er binnekort ook zo'n patch voor de ps4. Ik wacht nog even op deze framerate cap voordat ik eraan ga beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:34:
[...]

De switch versie heeft onlangs een patch gekregen die de framerate begrenst op 30fps en zodoende de schokkerigheid eruit haalt tov de onbegrenste framerate. Waarschijnlijk komt er binnekort ook zo'n patch voor de ps4. Ik wacht nog even op deze framerate cap voordat ik eraan ga beginnen.
Ik hoop dat ze dan een soort performance of quality keuze geven, want ik vind het spel echt prima lopen. Zou jammer zijn als het dan opeens langzamer aanvoelt door drop van 60 naar 30 fps.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:36
Roybs schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:24:
Hmm borderlands handsome collection voor 10€... Begint toch wel te kriebelen. Maar ik zie de naam al vaker voorbijkomen bij games die aangeboden worden bij psplus iedere maand.

Scheelt dat de actie loopt tot 8 maart dus ik kijk het even aan, welke games in maart bij psplus komen en dan kan ik het nog altijd overwegen!
Ik heb ooit de volle mep betaald voor de PC versie, en omdat maten 'm op de PS4 hadden gehaald heb ik 'm laatst opnieuw gekocht (voor 12 Euro), en geen moment spijt van gehad. Wat mij betreft is die 10 Euro van nu een no-brainer. Top game met veel content en vooral in co-op een fantastisch leuke game om te spelen, zeker vanaf de bank :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
dvdkiwi schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:51:
Woohie!! Knack uitgespeeld op Very Hard :)
Diamond Knack maakte het wel ietsje makkelijker, vooral in grote vorm. In kleine vorm werd ie nog steeds geoneshot.
De eindbaas kostte 9 pogingen, maar hij is neer:
[video]
Krijg jij ondertussen al een salaris voor het gamen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:59
Denman schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:05:
[...]

Ik heb ooit de volle mep betaald voor de PC versie, en omdat maten 'm op de PS4 hadden gehaald heb ik 'm laatst opnieuw gekocht (voor 12 Euro), en geen moment spijt van gehad. Wat mij betreft is die 10 Euro van nu een no-brainer. Top game met veel content en vooral in co-op een fantastisch leuke game om te spelen, zeker vanaf de bank :)
Yeah ik wil hem eigenlijk al best lang alleen nog niet aan toe gekomen door o.a. 1) weinig tijd 2) backlog die ik wil afwerken voor ik nieuwe games koop 3) een nóg grotere wishlist :v

Vandaar, ik wil 't best aanschaffen alleen zou ik het zonde vinden om er over een week achter te komen dat 'ie gratis in de psplus zit :") Al is het 10€, zou 10€ die ik weer in een andere game kan stoppen.

Ach, risico van 't vak zeg ik maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:12:
[...]
Krijg jij ondertussen al een salaris voor het gamen? :+
Wel trofeetjes, telt dat ook? ;)

Ben nu beetje op easy aan het spelen, heerlijk simpel hahaha _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@dvdkiwi Was er niet ooit eens een programma van Sony waarbij je je trophies kon inwisselen tegen PSstore tegoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Jasphur schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:39:
@dvdkiwi Was er niet ooit eens een programma van Sony waarbij je je trophies kon inwisselen tegen PSstore tegoed?
Dat is er in Amerika nog steeds. 10 platinum is 10 dollar geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Beakzz schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:56:
[...]

[video]

Gravel wordt gemaakt door het Italiaanse Milestone: https://en.wikipedia.org/wiki/Milestone_S.r.l.

Codemasters heeft merendeel van de mensen die bij Evolution Studios in de UK werkten in dienst genomen, en Evolution Studios heeft dus Motorstorm en Driveclub gemaakt...

Een goede ontwikkeling.
Ahh, eindelijk officieel ook in NL! Gebruikte een soortgelijke US pagina al heel lang waar je gewoon met je NL account op kon in loggen. Was heel handig om berichten te tikken op een normaal toetsenbord!
Dit ziet er nu wel ook beter en klein beetje completer uit...

[...]

Ja, dat is heel spannend, nu kan je gewoon een normaal toetsenbord en een groot scherm gebruiken ipv. je phone of tablet. Daarnaast zijn al die verschillende apps aardig onhandig...

[ Voor 24% gewijzigd door Aenea op 21-02-2018 19:14 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tweakmans
Had onlangs een grappige bug in die Batman-game van Telltale die vorige maand gratis bij PS Plus zat:
Bruce Wayne liet even zijn beste uilenimitatie zien aan luitenant Gordon. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TAGuONA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Laatst online: 24-09 15:53
Jumpman schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:19:
Vandaag eindelijk de Mega Man Legacy Collection (US) gekocht, voor € 12,50 inclusief verzending kon ik die niet laten liggen. Eindelijk gewoon Mega Man op de PlayStation. Nu Mega Man Legacy Collection 2 nog een keer voor een leuke prijs zien te scoren.
Zonde dat je niet van te voren weet wanneer iets in de aanbieding is.
Nu deel 1 en 2 voor 10 euro in de store
https://store.playstation...08259_00-RCC12BUNDLE00001

ik twijfel nog.....
toch jeugd sentiment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb effe een korte vraag. Heb nu een sennheiser game one. Perfecte headset maar met 1 mankement en dat is dat ik party en gameaudio niet afzonderlijk kan regelen. De softwarematige optie is voor mij niet voldoende.

Nu zie ik dat de turtlebeach 800 dat wel op de headset kan maar de astro a50 kan ik niet vinden online. Alleen reakties op forums dat mensen problemen hebben op dat punt. Wie heeft hier een a50 en kan er wat over roepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
Buzzie schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:04:
[...]

Zonde dat je niet van te voren weet wanneer iets in de aanbieding is.
Nu deel 1 en 2 voor 10 euro in de store
https://store.playstation...08259_00-RCC12BUNDLE00001

ik twijfel nog.....
toch jeugd sentiment :)
Ik doe alleen fysieke games buiten de PlayStation Plus IGC, die zijn nooit goedkoper dan € 12,50 per stuk geweest. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 69 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)