Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The world could always use more heroes! Cancel al je weekendplannen, Overwatch is gratis te spelen van 16 t/m 19 februari. 🤗

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DWJgZDWVAAAz2Os.jpg

Gratis knallen voor de liefhebbers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
musiman schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:34:

* musiman gaat weer verder op zoek naar het poesje.
hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:05
musiman schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:34:
Ik heb voor € 2,99 het spel Beyond Eyes gekocht. Heel grappig om als "blinde" rond te lopen. Ik snap natuurlijk dat je als blind meisje niet snel durft te lopen, maar ik mis de "run" optie wel enorm. :P

* musiman gaat weer verder op zoek naar het poesje.
Hoe zijn de graphics voor een blinde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Ik ga maar eens denk ik Nier: Automata aanzetten gekocht voor €32,- verzending uit UK. hopelijk is het een toffee game...

Acties:
  • +7 Henk 'm!
hopelijk is het een toffee game...
Maar slecht voor de tandjes !

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:58:
[...]

Maar slecht voor de tandjes !
Zegt 'Twixie' :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Heads up: new PS Store discounts just went live! Save on Overwatch, ARK, FFXV, Dark Souls III and more this weekend.

Full details of the offers are on PS Blog:

https://blog.eu.playstati...inal-fantasy-xv-ark-more/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DWJ1inrXcAAL2kT.jpg

Sla je slag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:59
Zijn hier mensen die vanavond een poging willen doen in Overwatch? Heb hem wel eens gespeeld, maar solo voelt het nogal verloren. Zijn hier spelers die zin hebben om rond 20.30 hier in te duiken?

Graties proberen dit weekend zoals Dennis al poste hierboven. Misschien doet de legende zelf ook wel mee? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@Lekkerboeie86

Bedankt als je mij als Legende ziet.

In de avonden speel ik nooit.

Overwatch ben ik te volwassen voor geworden denk ik en ik duik dit weekend in Eredivisie voetbal
met FIFA 18 en PES 2018.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:08:
@Lekkerboeie86

Overwatch ben ik te volwassen voor geworden denk ik en ik duik dit weekend in Eredivisie voetbal
met FIFA 18 en PES 2018.
Te volwassen? 8)7

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 13:42
Ik ben aan het kijken voor een headset voor gebruik met de ps4 en iPad/telefoon etc.
Nu lees ik dus dat lang niet alle bluetooth headsets worden ondersteunt.

Ik ben aan het kijken voor de JBL E55BT, deze heeft namelijk ook een MIC.
Werkt deze met de ps4 via bluetooth, of eventueel via AUX 3,5mm kabeltje met de controller? Wel belangrijk dat de mic het ook doet voor chat audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Ik probeer een antwoord te vinden maar nergens staat het goed uitgelegd; als ik een Playstation Now abonnement neem en ik besluit om een maandje te stoppen. Ben ik dan al mijn savegames kwijt? Of kan je dan gewoon weer verder als ik hem weer activeer?

[ Voor 5% gewijzigd door DaFrenk op 16-02-2018 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:56
@DaFrenk Een snelle zoekopdracht op Google leert me dat je savefiles behouden blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Anton.net schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:56:
@DaFrenk Een snelle zoekopdracht op Google leert me dat je savefiles behouden blijven.
Thanks! Heb je een bron voor me? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
NL_Scratch schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:30:
Ik ben aan het kijken voor een headset voor gebruik met de ps4 en iPad/telefoon etc.
Nu lees ik dus dat lang niet alle bluetooth headsets worden ondersteunt.

Ik ben aan het kijken voor de JBL E55BT, deze heeft namelijk ook een MIC.
Werkt deze met de ps4 via bluetooth, of eventueel via AUX 3,5mm kabeltje met de controller? Wel belangrijk dat de mic het ook doet voor chat audio
Deze gaat niet werken via Bluetooth. Had dezelfde headset en daarna ook nog een Sony en een beats geprobeerd, allen moeten via de controller aangesloten worden.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
DaFrenk schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:56:
[...]

Thanks! Heb je een bron voor me? :-)
Echt twee klikken als je googled op FAQ PS plus :P
Wat gebeurt er met mijn content die ik heb aangeschaft met PlayStation Plus?
Alle content die je gratis binnen haalt van het PlayStation Plus content zal ten alle tijden voor je beschikbaar zijn zolang je een abonnement hebt. Zodra je geen PlayStation Plus meer hebt is al die gratis content niet meer voor je beschikbaar. Schaf je na een bepaalde tijd weer een abonnement aan dan is alle content weer voor je beschikbaar.
http://community.eu.plays...n-abonnement/m-p/24784354

Hier gaat het over games, maar ik denk dat het ook geldt voor je savegames.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Jasphur schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:04:
[...]

Echt twee klikken als je googled op FAQ PS plus :P

[...]

http://community.eu.plays...n-abonnement/m-p/24784354

Hier gaat het over games, maar ik denk dat het ook geldt voor je savegames.
Die had ik idd ook gevonden, maar het noemt idd niet specifiek Playstation Now noch savegames. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaFrenk schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:05:
[...]

Die had ik idd ook gevonden, maar het noemt idd niet specifiek Playstation Now noch savegames. Vandaar.
Al je savegames, dus ook je PSNow saves worden op je PS+ account gesaved. Dus als je PS+ hebt dan kun je er gewoon bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

En anders zet je je savegames op een USB'tje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:35
Vandaag bij de Media Markt geweest:
- Secret of Mana
- Assassins Creed Origins
- Wolfenstein II The New Colossus

zo ik ben wel voorlopig wel zoet tot het einde van het jaar :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 13:42
DaveD1109 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:03:
[...]

Deze gaat niet werken via Bluetooth. Had dezelfde headset en daarna ook nog een Sony en een beats geprobeerd, allen moeten via de controller aangesloten worden.
Oké, maar via de controller + aux kabeltje werkt hij wel gewoon inclusief mic?
dat vindt ik namelijk ook prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 05-10 12:37
NL_Scratch schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:16:
[...]

Oké, maar via de controller + aux kabeltje werkt hij wel gewoon inclusief mic?
dat vindt ik namelijk ook prima!
Ik heb voor een paar maanden een normale sony koptelefoon met mic gebruikt via de controler. Dit werkt opzich best goed totdat de accu van de controler minder word dan begint het geluid bij mij te haperen.. Als je de playstation dichtbij hebt dat je de controller aan de usb kabel kunt gebruiken is het een prima oplossing.

Zelf gebruik ik nu de PS4 Gold headset. deze vind ik persoonlijk echt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het zou wel echt volslagen absurd zijn als op een of andere magische wijze je saves verwijderd worden omdat je abonnement niet actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik kan mij best voorstellen dat Sony na een x aantal jaar je savegames verwijderd. Maar aan de andere kant, het is de 21ste. Wat word er nou nog echt verwijderd in deze wereld? Digitaal gesproken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:08:
@Lekkerboeie86

met FIFA 18 en PES 2018.
Bedoel dit niet trollerig hoor, maar zou je willen uitleggen wat de link is tussen overwatch en onvolwassen? Volgens mij wordt toch ook en best veel gespeeld door volwassenen?

Ik heb zelf bij fortnite wel de link met kinderspel maar baseer dat eigenlijk helemaal nergens op....buiten dat mijn zoon het wilde spelen misschien :?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:10:
Wat word er nou nog echt verwijderd in deze wereld? Digitaal gesproken dan
Privacy, intellect, normen & waarden.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:12:
[...]

Bedoel dit niet trollerig hoor, maar zou je willen uitleggen wat de link is tussen overwatch en onvolwassen? Volgens mij wordt toch ook en best veel gespeeld door volwassenen?

Ik heb zelf bij fortnite wel de link met kinderspel maar baseer dat eigenlijk helemaal nergens op....buiten dat mijn zoon het wilde spelen misschien :?
Games zoals Fortnite en Overwatch zien er cartoony uit en
ik ben meer voor de realistische games zoals bijvoorbeeld ArmA 3.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/j1tYDqVeSQDF7CwUJiqYNp03/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:45:
[...]

Games zoals Fortnite en Overwatch zien er cartoony uit en
ik ben meer voor de realistische games zoals bijvoorbeeld ArmA 3.

[afbeelding]
The Walking Dead en Game of Thrones van Telltale zien er ook cartoony uit. Wat is je punt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 10:03
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:05:
The world could always use more heroes! Cancel al je weekendplannen, Overwatch is gratis te spelen van 16 t/m 19 februari. 🤗

[afbeelding]

Gratis knallen voor de liefhebbers.
Woei! Die stond nog op mijn verlanglijstje, maar geen tijd en dus geen zin er 60 euro aan te spenderen... es kijken dit weekend of die echt zo tof is als die lijkt en dan misschien met de 50% korting em alsnog aanschaffen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:56:
[...]

The Walking Dead en Game of Thrones van Telltale zien er ook cartoony uit. Wat is je punt?
Hij reageerde op mijn vraag. Ik ben het ook niet eens met zijn logica maar snap nu wel wat hij bedoeld.

@Verwijderd dank voor je antwoord.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:56:
[...]

Dat t er wat 'kinderlijk' uit ziet en dat hij gewoon liever iets realistischers heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Jasphur schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:10:
Ik kan mij best voorstellen dat Sony na een x aantal jaar je savegames verwijderd. Maar aan de andere kant, het is de 21ste. Wat word er nou nog echt verwijderd in deze wereld? Digitaal gesproken dan
Volgens mijn kalender is het toch echt de 16e hoor! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
@Aenea *eeuw. 21ste eeuw. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Performance vergelijking van KCD...

Enorm veel mis mis, maar op alle 4 de consoles enorme (texture) pop-up :X Daar zou ik me echt gruwelijk aan ergeren. Goed dat ik hem geskipped heb :)

En...

Haters gonna hate, maar ik vind FC5 er echt super vet uitzien qua game-Lay. Een van de coolste nieuwe features is de non lineariteit !

Ik heb er zin in!

[ Voor 31% gewijzigd door -SaveMe- op 17-02-2018 00:37 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Haha, ja dat begreep ik wel, maar wilde ff plagen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:21:

[video]

Enorm veel mis mis, maar op alle 4 de consoles enorme (texture) pop-up :X Daar zou ik me echt gruwelijk aan ergeren. Goed dat ik hem geskipped heb :)

En...

Haters gonna hate, maar ik vind FC5 er echt super vet uitzien qua game-Lay. Een van de coolste nieuwe features is de non lineariteit !

[video]

Ik heb er zin in!
Echt een puinhoop deze game. Ze hadden 'm gewoon een jaar uit moeten stellen. Ik bedoel, hoe kan het nou dat de base X1 kortere laadtijden heeft dan beide PS4's? En hoe kan het nou dat X1X zo weinig extra's biedt? Je zou denken dat je iets fatsoenlijks af wilt leveren op de consoles waar mensen 5 á 6 tientjes neerleggen voor je game. Kijk naar AC Origins, het kan wel.

Wel mooi dat de game het goed doet op de PC. Ik gun het die gasten wel om een mooi vervolg te kunnen maken. Of op z'n minst deze versie eens flink te kunnen patchen. Ik sla 'm zelf voorlopig over. De realistische inslag trekt me niet echt.

FC5 sla ik ook over voor nu. Genoeg andere games te doen nog. Met game-Lay bedoel je gameplay? Dat is namelijk een exacte kopie van voorgaande delen. Blijf het jammer vinden dat ze niet terug zijn gegaan naar een tropisch eilandIk verwacht weinig van die non-lineairiteit. Ja je kan blijkbaar zelf bepalen in welke volgorde je 3 gebieden doet, maar daarbinnen zal het vaste verhaal voor iedereen gewoon identiek zijn en uiteindelijk gewoon samenkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 06:34:
[...]
Met game-Lay bedoel je gameplay? Dat is namelijk een exacte kopie van voorgaande delen.
En die was prima imo d:)b
Ik ben blij dat ze daar niet te veel aan gerommeld hebben, iets wat goed is hoef je niets of zeker niet te veel aan te veranderen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:46:
[...]

Ik ben blij dat ze daar niet te veel aan gerommeld hebben, iets wat goed is hoef je niets of zeker niet te veel aan te veranderen.
Mwah. Ik had best wel wat vernieuwing in bijvoorbeeld de animaties willen zien. En ik vind bijvoorbeeld CoD aanzienlijk strakker qua controls. Maar wellicht voelt het wel anders. Ik heb natuurlijk nog niks gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 06:34:
[...]

FC5 sla ik ook over voor nu. Genoeg andere games te doen nog. Met game-Lay bedoel je gameplay? Dat is namelijk een exacte kopie van voorgaande delen. Blijf het jammer vinden dat ze niet terug zijn gegaan naar een tropisch eilandIk verwacht weinig van die non-lineairiteit. Ja je kan blijkbaar zelf bepalen in welke volgorde je 3 gebieden doet, maar daarbinnen zal het vaste verhaal voor iedereen gewoon identiek zijn en uiteindelijk gewoon samenkomen.
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:46:
[...]

Inderdaad. Gewoon een lekkere open world sandbox game om in aan te klooien. Ziet er mooi uit, speelt soepel en fun, heeft coop, de mission setup is nu wat anders, de settings spreekt me aan, ik zie weinig slechte dingen. En zoals @dvdkiwi zegt, iets wat gewoon goed is hoef je niet te veranderen :)

EDIT
Is er nog geen FC5 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:49:
[...]
En ik vind bijvoorbeeld CoD aanzienlijk strakker qua controls.
Dat ben ik met je eens. Toch zou ik niet elke shooterbesturing á la CoD willen.
Shooters zoals Killzone, Battlefield, CoD of Far Cry hebben elk hun eigen karakteristieke controls en dat is ook onderdeel van hun charme.
Daarnaast ben je er na 10 minuutjes ook wel weer aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

-SaveMe- schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:21:

[video]

Wat een drama dit. Die pop ups dat kan echt niet meer anno 2018. Man, man, man. Voorlopig geen KCD voor mij |:(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:13:
[...]

Dat ben ik met je eens. Toch zou ik niet elke shooterbesturing á la CoD willen.
Shooters zoals Killzone, Battlefield, CoD of Far Cry hebben elk hun eigen karakteristieke controls en dat is ook onderdeel van hun charme.
Daarnaast ben je er na 10 minuutjes ook wel weer aan gewend.
Daar heb je uiteraard een punt, maar aan de andere kant moet een shooter wel weer gewoon zo strak mogelijk mikken. FC mikt overigens wel prima. Wolfenstein is een mooi voorbeeld van nét niet controls. Niet nauwkeurig gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:37:
[...]
Wolfenstein is een mooi voorbeeld van nét niet controls. Niet nauwkeurig gewoon.
We worden oud Bram ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:44
Moet eerlijk zeggen dat ik wolfenstein juist een van de best schietende games vindt.

Dat FC anders is, komt ook omdat het niet op 60fps draait. Een shooter op 30fps voelt altijd trager en minder nauwkeurig aan is mijn mening. Daar moet je altijd heel erg aan wennen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 14:41
Jumpman schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:19:
Vandaag eindelijk de Mega Man Legacy Collection (US) gekocht, voor € 12,50 inclusief verzending kon ik die niet laten liggen. Eindelijk gewoon Mega Man op de PlayStation. Nu Mega Man Legacy Collection 2 nog een keer voor een leuke prijs zien te scoren.
Ook Mega Man Legacy Collection 2 voor € 12,10 gevonden (dankzij de € 10,00 eBay en PayPal korting met code: PROMO10).

Nu alleen nog tijd ervoor vrijmaken. :)
bram1984 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:37:
[...]

Daar heb je uiteraard een punt, maar aan de andere kant moet een shooter wel weer gewoon zo strak mogelijk mikken. FC mikt overigens wel prima. Wolfenstein is een mooi voorbeeld van nét niet controls. Niet nauwkeurig gewoon.
Gisteren nog even Doom op de SNES gespeeld (rondlopen met de D-pad). Daarna werkt alles weer soepel op de PlayStation 4. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Jumpman op 17-02-2018 15:02 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kuhr89 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:05:
Moet eerlijk zeggen dat ik wolfenstein juist een van de best schietende games vindt.

Dat FC anders is, komt ook omdat het niet op 60fps draait. Een shooter op 30fps voelt altijd trager en minder nauwkeurig aan is mijn mening. Daar moet je altijd heel erg aan wennen.
Ik vind FC op 30fps een stuk nauwkeuriger dan Wolfenstein op een hogere framerates. Dat enorme wapen in beeld helpt ook niet mee, maar er zit iets niet goed met de deadzone ofzo. Speel voor de grap eens een half uurtje Wolfenstein en daarna CoD. Wereld van verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bijna 14 uur op de klok en de eindcredits van Knack rollen over het scherm.
Vermakelijke platformer en een stuk lastiger dan ik in eerste instantie gedacht had; de bosses, vooral de eindbaas, waren op hard best pittig :D
Nu eens zien hoe lang het duurt om alle Knack varianten vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:38:
Bijna 14 uur op de klok en de eindcredits van Knack rollen over het scherm.
Vermakelijke platformer en een stuk lastiger dan ik in eerste instantie gedacht had; de bosses, vooral de eindbaas, waren op hard best pittig :D
Nu eens zien hoe lang het duurt om alle Knack varianten vrij te spelen.
Haha het is maar wat je zijn in hebt. Ik heb de game puur uitgespeeld omdat de kleine het leuk vond om mee te kijken en jij gaat nog ff alle Knack varianten vrijspelen. :+

Heb jij geen backlog eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:44
bram1984 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:00:
[...]

Ik vind FC op 30fps een stuk nauwkeuriger dan Wolfenstein op een hogere framerates. Dat enorme wapen in beeld helpt ook niet mee, maar er zit iets niet goed met de deadzone ofzo. Speel voor de grap eens een half uurtje Wolfenstein en daarna CoD. Wereld van verschil.
Hm heb de nieuwste niet gespeeld. Alleen de vorige 2 delen van Wolfenstein. Vond het altijd erg wennen als ik van Wolfie naar Destiny of the Division ging.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:44:
[...]
Heb jij geen backlog eigenlijk?
Nope, nooit gehad ook ;)
Ik koop pas een spel als ik niks meer te spelen heb.
Buiten multiplayergames zoals BF en GT natuurlijk, want die zijn nooit "uitgespeeld".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Vinnocchio schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:35:
[...]

Hoe zijn de graphics voor een blinde?
Bij Beyond Eyes het volgende.
Het leuke aan de graphics vind ik dat je ziet wat het blinde meisje denkt te zien en onthoudt. Zo verdwijnen details van een al eerder ontdekt gebied wanneer het regent, lijkt het geluid eerst van een auto te komen, maar later wordt het beeld bijgesteld naar een grasmaaier.
De graphics zijn niet spectaculair, maar dat moet ook niet, aangezien je vanuit de "ogen van een blinde" naar de wereld kijkt.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:47
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:20:
[...]

Nope, nooit gehad ook ;)
Buiten multiplayergames zoals BF en GT natuurlijk, want die zijn nooit "uitgespeeld".
Eigenlijk is dit ook de enige juiste manier om te gamen. Je kunt nou eenmaal niet alles spelen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:11

:9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16
Afgaande op het plaatje:

Social Justice Warriors: The videogame

:') :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37
Hmm, ik dacht dat dat altijd een PC-only game zou blijven? En ook multiplayer-only. Blijkbaar niet dus.

Wel heb ik een hoog "been there done that"gehalte gespot bij die trailer. Verwacht niet dat die in mijn library komt

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@bram1984 WoW! Impressive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeus :D
Zag pas nog een interview met hem op IGN.
Die kerel heeft meer dan 3000 uur in Bloodborne zitten, heeft het een hele lange tijd meer dan 8 uur per dag gespeeld en gestreamd. Aardig indrukwekkend om zijn streams te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:20:
[...]

Nope, nooit gehad ook ;)
Ik vind de diversiteit echt geweldig. Je hebt dus mensen die games afronden (of bepalen dat ze een game verder negeren ;) ) en dan doorgaan naar de volgende. En dan dit:
Jumpman schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:00:
[...]

Ook Mega Man Legacy Collection 2 voor € 12,10 gevonden (dankzij de € 10,00 eBay en PayPal korting met code: PROMO10).

Nu alleen nog tijd ervoor vrijmaken. :)

[...]

Gisteren nog even Doom op de SNES gespeeld (rondlopen met de D-pad). Daarna werkt alles weer soepel op de PlayStation 4. :)
Megaman! _/-\o_ Doom d:)b op snes... :S nou ja daar ben ik net iets minder voorstander van omdat de versie toch minder is dan het orgineel. (En ik fps toch liever op pc doe...) Maar dat is meer discussie voor retro topic. (Df heeft overigens leuk fimpje waarin alle doom console versies vergeleken worden).

Zit zelfs overigens ook in het kamp die spellen dus blijft kopen. En soms zelfs nog verleid word door spellen die ik wel af heb...

En dan ook nog serieus voor trophies en achievements wil gaan en ook van retro gaming houdt 8)7

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tja wat zal ik zeggen. :+

Ik zal wel weer een zeikstraal zijn, maar ik heb niet zoveel met speedruns en al helemaal niet als je allerlei glitches gebruikt zoals deze gast. ;)

Wel knap hoor verder, ik doe het hem niet na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
Ligt het nu aan mij of is Knack nog best verrekte lastig... :X

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:47:
Ligt het nu aan mij of is Knack nog best verrekte lastig... :X
Dat ligt niet aan jou ;)
Hoe het op easy of medium is weet ik niet, maar op hard is het één keer geraakt worden met kleine Knack = dood en twee keer geraakt worden met grote Knack = dood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 04-10 00:48
dvdkiwi schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:59:
[...]

Dat ligt niet aan jou ;)
Hoe het op easy of medium is weet ik niet, maar op hard is het één keer geraakt worden met kleine Knack = dood en twee keer geraakt worden met grote Knack = dood.
Medium. Bijna hetzelfde. Het continue over moeten doen van hele stukken haalt de fun er toch wel snel uit (voor mij dan). Het verzamelen van die gele kristallen is veel te langzaam naar verhouding.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:57

Winkiller

De Mopperpot

Jeroenimoes schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:22:
[...]
Het verzamelen van die gele kristallen is veel te langzaam naar verhouding.
Als dat sneller zou gaan is de lol er ook snel af als je het mij vraagt, het moet wel een beetje spannend blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 18 februari 2018 @ 01:20:
[...]

Zeus :D
Zag pas nog een interview met hem op IGN.
Die kerel heeft meer dan 3000 uur in Bloodborne zitten, heeft het een hele lange tijd meer dan 8 uur per dag gespeeld en gestreamd. Aardig indrukwekkend om zijn streams te zien.
Inderdaad. Hoe die de bosses ook doet: "two times R1 on the head, dodge, R1, L1, stunned, 4 times R1 ...".
Ook wel een beetje ziek hoor om een game zo tot op het bot uit te kleden. Lijkt mij geen fun meer aan zitten ..
bram1984 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:13:
[...]

Tja wat zal ik zeggen. :+

Ik zal wel weer een zeikstraal zijn, maar ik heb niet zoveel met speedruns en al helemaal niet als je allerlei glitches gebruikt zoals deze gast. ;)

Wel knap hoor verder, ik doe het hem niet na.
Tuurlijk glitched hij hier en daar, maar zie je ook hoe hij die bosses uitschakelt? Dat is toch echt wel knap _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:22:
Het verzamelen van die gele kristallen is veel te langzaam naar verhouding.
Er is een gadget die je meer power uit de gele chrystals laat halen.
Ook is er een gadget waarmee je wat super move energy krijgt van elk verslagen vijandje.

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 18-02-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@-SaveMe- Ja inderdaad. Je kan wel zien dat hij er flink wat uren in heeft gepompt.

Ik inmiddels ook in AC Origins. Zit geloof ik op 85 uur nu. Wordt wel wat repetitief nu. Volgens mij zit ik met de main quest nog niet eens op de helft. HDR is wel heel tof in dit spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

theduke1989 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 05:52:
3 = 2 betalen weer bij MM
https://www.mediamarkt.nl...ation-4-games-670524.html

Al heb ik het gevoel dat ze de prijzen omhoog schroeven van te voren. Wou Nier: Automata hale maar ben njrt in NLD
Wilde nog een 2e controller, dus heb deze nu via de 3=2 besteld :)
SotC + AC:O + GT sport/controller bundel.

Uiteindelijk dus 110 voor een controller + 3 spellen, terwijl ik eigenlijk alleen een losse controller wilde...
Damn you MM. :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ik op zoek ben naar de 10 Diamond Relics in Knack heb ik wel één ding besloten: hier komt geen Knack 2.
Het is een leuke game, maar de hele combat op hard wekt gewoon allemaal net even teveel frustratie op. Het dodgen werkt niet lekker, je hitbox is groter dan je character, constant ge-instakilled worden...
En dat terwijl het er allemaal zo vrolijk en cartoonesk uitziet. Het is een beetje een cartoony Dark Souls, maar dan erger ;)
En nee, easy mode is geen optie :+

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2018 09:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:05
dvdkiwi schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:57:
Nu ik op zoek ben naar de 10 Diamond Relics in Knack heb ik wel één ding besloten: hier komt geen Knack 2.
Het is een leuke game, maar de hele combat wekt gewoon allemaal net even teveel frustratie op. Het dodgen werkt niet lekker, je hitbox is groter dan je character, constant ge-instakilled worden...
En dat terwijl het er allemaal zo vrolijk en cartoonesk uitziet. Het is een beetje een cartoony Dark Souls, maar dan erger ;)
En nee, easy mode is geen optie :+
En dan te bedenken dat Knack altijd als kiddie game wordt afgeschilderd :)
Ik vond Knack2 beter. Minder frustratie, betere gfx, betere gameplay en skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:34
Kuhr89 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:14:
[...]

Hm heb de nieuwste niet gespeeld. Alleen de vorige 2 delen van Wolfenstein. Vond het altijd erg wennen als ik van Wolfie naar Destiny of the Division ging.
Naar mijn gevoel speelde Wolfenstein The New Order / The Old Blood een stuk beter dan Wolfenstein 2. Ik heb echt moeite gehad met Wolfenstein 2. Normaal speel ik alles op de hoogste moeilijkheidsgraad, dus ook de vorige 2 delen, maar in Wolfenstein 2 is dat voor mij echt een no-go. Dat je bij platformers een trial en error concept hebt, helemaal prima, maar in een shooter is dat toch een beetje misplaatst. En zo komt Wolfenstein 2 op het moeilijkste niveau op mij over. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op maandag 19 februari 2018 @ 07:31:
[...]

En dan te bedenken dat Knack altijd als kiddie game wordt afgeschilderd :)
Ik zat gister even een stream te kijken van iemand die op easy mode speelde en dan is het wel echt kinderlijk eenvoudig. Vijanden staan eerst 5 minuten te kijken en besluiten dan eens een keer uit te halen, en dan nog in een soort slow motion ook. Ik had de Diamond Knack beter op easy kunnen gaan vrijspelen ;)
Het verschil tussen easy en hard is in deze game ontzettend groot.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16
Goed om te weten. Als ik met Knack begin gewoon op easy doen 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
dvdkiwi schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:48:
[...]

Ik zat gister even een stream te kijken van iemand die op easy mode speelde en dan is het wel echt kinderlijk eenvoudig. Vijanden staan eerst 5 minuten te kijken en besluiten dan eens een keer uit te halen, en dan nog in een soort slow motion ook. Ik had de Diamond Knack beter op easy kunnen gaan vrijspelen ;)
Het verschil tussen easy en hard is in deze game ontzettend groot.
Die Bloodborne speedrun van even hierboven ziet er ook een stuk makkelijker uit dan hoe ik me de game herinner :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 04-10 09:17
uchiha tijntje schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:02:
[...]

Naar mijn gevoel speelde Wolfenstein The New Order / The Old Blood een stuk beter dan Wolfenstein 2. Ik heb echt moeite gehad met Wolfenstein 2. Normaal speel ik alles op de hoogste moeilijkheidsgraad, dus ook de vorige 2 delen, maar in Wolfenstein 2 is dat voor mij echt een no-go. Dat je bij platformers een trial en error concept hebt, helemaal prima, maar in een shooter is dat toch een beetje misplaatst. En zo komt Wolfenstein 2 op het moeilijkste niveau op mij over. :)
Herkenbaar. New Order and Old Blood begon ik op Hard en daarna op Uber uitgespeeld. Bij Wolfenstein 2 begon ik op hard en eindigde ik op medium...met moeite. Heb het daar ook bij gelaten, met name omdat ik het spel snel zat was. Dit had ik totaal niet bij de eerdere delen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:34
steefje schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:42:
[...]

Herkenbaar. New Order and Old Blood begon ik op Hard en daarna op Uber uitgespeeld. Bij Wolfenstein 2 begon ik op hard en eindigde ik op medium...met moeite. Heb het daar ook bij gelaten, met name omdat ik het spel snel zat was. Dit had ik totaal niet bij de eerdere delen.
Had precies hetzelfde gevoel. Wel jammer, want ik houd op zich wel van single player shooters. Maar de hogere difficulty is totaal niet in balans. Waar je in sommige delen prima doorheen komt, zijn er andere delen waarin je ongeveer geinstakilled wordt. :)

Het is zelfs zo dat ik niet eens de DLC heb gespeeld, wat volgens reviews toch leuke DLC betreft...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Vrijdag schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:18:
Goed om te weten. Als ik met Knack begin gewoon op easy doen 8)
Medium hier. Ben aardig ver volgens mij (Act 7/8 ofzo?) en het is tot nu toe echt niet zo moeilijk. Heb nooit meer dan 4/5 keer hetzelfde stukje over moeten doen..

Voor de mensen die hem hebben uitgespeeld al; kun je naderhand gewoon acts kiezen om te spelen? Want ik wil graag al die gadgets vinden maar geen zin om ALLES daarvoor opnieuw te moeten spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt chapter select zodra je de game hebt uitgespeeld, maar ik weet niet of je op die manier je gadgets compleet kunt maken.
Als je ng+ start neem je alles mee wat je tot dan toe hebt gevonden en kun je de resterende items uit kistjes halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SOMA krijgt een zogenaamde safe mode patch (bron: ResetERA). Deze haalt de encounters uit de game. Sommige zijn inderdaad erg irritant en vertragen de boel alleen maar. Wellicht toch weer opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 11:40:
SOMA krijgt een zogenaamde safe mode patch (bron: ResetERA). Deze haalt de encounters uit de game. Sommige zijn inderdaad erg irritant en vertragen de boel alleen maar. Wellicht toch weer opnieuw installeren.
Na aanleiding van je formpost heb ik gegoogled waar dit over gaat, ik snap op zich wel dat mensen het te spannend vinden, die encounters zijn vrij intens. Maar het blijft een horror game, als je daar problemen mee hebt speel je toch gewoon wat anders? Ik vind het vreemd dat een ontwikkelaar daar aan toegeeft.

Ik vond het zelf oprecht een topgame, maar met dergelijke aanpassingen wordt het gewoon een walking simulator.

[ Voor 12% gewijzigd door SD5k op 19-02-2018 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:30:
[...]

Na aanleiding van je formpost heb ik gegoogled waar dit over gaat, ik snap op zich wel dat mensen het te spannend vinden, die encounters zijn vrij intens. Maar het blijft een horror game, als je daar problemen mee hebt speel je toch gewoon wat anders?
Nou het is vooral het trial & error aspect wat vervelend is. Vaak moet je in een ruimte eerst uitzoeken wat je precies in welke volgorde moet doen, terwijl er zo'n ding achter je aan zit. Als je dan 5x dood bent gegaan en je weet nog steeds niet wat je moet doen, dan slaat de irritatie wel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:32:
[...]

Nou het is vooral het trial & error aspect wat vervelend is. Vaak moet je in een ruimte eerst uitzoeken wat je precies in welke volgorde moet doen, terwijl er zo'n ding achter je aan zit. Als je dan 5x dood bent gegaan en je weet nog steeds niet wat je moet doen, dan slaat de irritatie wel toe.
Trial & error is onderdeel van bijna elke game toch? Als je er écht niet uitkomt zoek je toch een walkthrough op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
SD5k schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:34:
[...]

Trial & error is onderdeel van bijna elke game toch? Als je er écht niet uitkomt zoek je toch een walkthrough op?
Soms, vaak kun je adhv de situatie wel inschatten welke acties je moet ondernemen. Als dat regelmatig in 1x goed gaat dan heb je blijkbaar bepaalde skills. Als een game zo gemaakt is dat je elke situatie meerdere keren moet overdoen omdat je anders niet kunt achterhalen wat de bedoeling is dan is dat imho gewoon slechte gameplay.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:34:
[...]

Mwah niet in deze mate. Je moet, als je al hebt weten uit te zoeken wat je in welke volgorde moet doen, ook nog eens mazzel hebben dat je dat ding niet toevallig tegenkomt. Trial & error staat in deze voor iets proberen en mazzel hebben dat het lukt, wat vaak niet meteen het geval is. Ze brengen deze update natuurlijk niet voor niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Chaoss schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:37:
Soms, vaak kun je adhv de situatie wel inschatten welke acties je moet ondernemen. Als dat regelmatig in 1x goed gaat dan heb je blijkbaar bepaalde skills. Als een game zo gemaakt is dat je elke situatie meerdere keren moet overdoen omdat je anders niet kunt achterhalen wat de bedoeling is dan is dat imho gewoon slechte gameplay.
Dat laatste ben ik met je eens, ik vond het zelf ook zeker geen makkelijke game maar ik kan me niet herinneren dat ik echt vast zat doordat ik niet wist wat de bedoeling was.
bram1984 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:37:
Mwah niet in deze mate. Je moet, als je al hebt weten uit te zoeken wat je in welke volgorde moet doen, ook nog eens mazzel hebben dat je dat ding niet toevallig tegenkomt. Trial & error staat in deze voor iets proberen en mazzel hebben dat het lukt, wat vaak niet meteen het geval is. Ze brengen deze update natuurlijk niet voor niets uit.
Misschien had ik geluk toen ik het speelde maar ik had het idee dat het allemaal behoorlijk scripted was, niet zoals bv Alien Isolation waarin je een situatie de tweede keer ineens anders moest benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
Zijn er mensen die Kingdom Come Deliverance spelen op de PS4 (Pro)? Ik twijfel behoorlijk om deze aan te schaffen, gezien de verhalen over prestaties, bugs etc.

Speelt stealth trouwens ook een rol in deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:05:
Zijn er mensen die Kingdom Come Deliverance spelen op de PS4 (Pro)? Ik twijfel behoorlijk om deze aan te schaffen, gezien de verhalen over prestaties, bugs etc.

Ik heb er nog niemand echt over gehoord hier, maar ik zou je adviseren om even te wachten. Ik verwacht dat ze die game wel een paar flinke patches gaan geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Booth schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:51:
[...]

Medium hier. Ben aardig ver volgens mij (Act 7/8 ofzo?) en het is tot nu toe echt niet zo moeilijk. Heb nooit meer dan 4/5 keer hetzelfde stukje over moeten doen..

Voor de mensen die hem hebben uitgespeeld al; kun je naderhand gewoon acts kiezen om te spelen? Want ik wil graag al die gadgets vinden maar geen zin om ALLES daarvoor opnieuw te moeten spelen
Kistjes die je al een keer hebt geopend, blijven open en kun je via chapter select niet opnieuw openen. Daarvoor moet je opnieuw beginnen. Om al je gadgets en Knack varianten te krijgen, moet je zowiezo meerdere runs doen omdat er gewoonweg meer onderdelen en krystals zijn dan dat er kistjes zijn. Bij een nieuwe run - op dezelfde moeilijkheidsgraad - behoud je al je verzamelde gadgets (+ onderdelen) en Krystals.

De vervelendste om te verzamelen is de Diamond Knack. Maar ja, met Diamond Knack is een Hard en Very Hard playthrough ook weer lekker makkelijk.

Zorg dat je genoeg vriendjes hebt in je PS lijst die Knack ook gespeeld hebben of nog spelen en dan gaat het verzamelen van gadgets en Knack varianten een stuk makkelijker - met uitzondering van de Diamond Knack, die moet je helemaal zelf bij elkaar sprokkelen.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
bram1984 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:43:
[...]

Ik heb er nog niemand echt over gehoord hier, maar ik zou je adviseren om even te wachten. Ik verwacht dat ze die game wel een paar flinke patches gaan geven.
Ja ik neig ook wel naar jouw advies inderdaad. In het topic over dit spel kom ik ook al nauwelijks PS4 spelers tegen en een aantal reviews die op de PS4 gedaan zijn, zijn niet bepaald mild..

Toch lijkt het me wel een gaaf spel als het eenmaal 'speelbaar' is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Spud82 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:05:

Ik durf het nog niet aan, op de PS4 is de performance het slechts van alle consoles. De Pro doet het iets beter maar heeft het probleem dat er een fps cap op zit van 31fps (in plaats van 30fps) wat een slugisch gevoel geeft.

Vandaag komt patch 1.25 uit, versie 1.3 komt binnenkort uit. Hier wat info over de patches:
Day 1 patch – Version 1.1

This was available on all platforms on Day 1. This is also the version the game was reviewed on (unless the reviewer declined the patch, which, sadly, some did…) These are the release notes:
Addition of multiple new events to the open world
Massive improvement in dialogue animations
Gaining money and experience is rebalanced
Weapon and armor stats are rebalanced
General combat improvements Improved NPC reaction time
Sound propagation adjusted
Archery is now possible in stealth mode Improved
Persuasion UI
Plus numerous other bug fixes and improvements

Week 1 patch – Version 1.2

We actually managed to squeeze this patch into Steam on Day 1, which caused major confusion on other platforms as to whether they actually received the Day 1 patch or not. This patch was later released on PlayStation on 15.2. and should pass certification on Xbox very soon. These are the release notes:
Stealth and Stealth kills adjustment
People now get dirty more gradually
Additional quest bugs fixed
Various optimizations

Hotfix – Version 1.2.5 (upcoming)

We already fixed some of the worst bugs and want to give these fixes to the community as fast as possible. Therefore we will push this to certification on Monday 2/19
Fix for R2 button being non-responsive in combat
Fix for issues in quests with Hans Capon
Fix for quest Ginger in a Pickle

Patch 1.3 - (upcoming)

This is the patch we are currently working on. It hasn’t been released on any platform yet. It’s mainly focused on bug-fixing as we are studiously going through every player report, watching every stream we can and fixing all the bugs as fast as possible. But apart from these fixes, we are working on the following features: (Which is not a guarantee of delivery in this patch ):
Save and Exit functionality
Lockpicking minigame controls improvement on controllers
Pickpocket minigame improvement
Alchemy recipe for respec potion
Many quest-related bug fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:54
Chaoss schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:03:
[...]

Ik durf het nog niet aan, op de PS4 is de performance het slechts van alle consoles. De Pro doet het iets beter maar heeft het probleem dat er een fps cap op zit van 31fps (in plaats van 30fps) wat een slugisch gevoel geeft.

Vandaag komt patch 1.25 uit, versie 1.3 komt binnenkort uit. Hier wat info over de patches:

[...]
Wat onprofessioneel dit. Hoe kan het zijn dat Sony toestaat dat er zulke buggy games uit komen die gewoon niet af zijn. Als ik de verhalen lees in dit topic en op reddit dan kan je er vrij weinig spelplezier uithalen op dit moment. Werkelijk een schande dat ze de hoofdprijs durfen te vragen hiervoor.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Chaoss schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:03:
[...]

[...]
Thanks, ik wacht ook nog even dan en houd het in de gaten allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ja wel slecht ja, Homeland had destijds dezelfde bug ook een level cap van 31fps ipv 30fps. Die game draaid ook de CryEngine daar lijkt de bug dus vandaan te komen dit is destijds bij Homeland opgelost door een update.

Verder schijnt de game op de PC (mits je een high end game pc hebt) en de Xbone X best goed te draaien. Tuurlijk heeft de game buiten de performance nog bugs maar dat heeft elke grote RPG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
Ik wilde al zeggen, games als The Witcher 3 en Skyrim waren nou ook niet bepaald flawless in het begin. En als je dan bedenkt, wat voor relatief kleine studio achter KCD zit... Dan wil ik persoonlijk niet té hard oordelen. Wat dan weer wel opmerkelijk is, is dat de Xbone X goed draait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:30
Dit soort games hebben gewoon bugs en performance issues. Dat is helaas de realiteit momenteel en als je daar niet aan wilt beginnen dan speel je het 6 maanden tot een jaar later. De game is dan goedkoper (waarschijnlijke sale) en vaak vele malen beter na een paar patches. Zeker voor een sp ervaring heeft het weinig nut om de game zo snel mogelijk te kopen.

Het enige nadeel wat ik kan verzinnen is dat als iedereen het zo doet de game uitermate slecht verkoopt aan het begin en een 2e deel zo goed als uitgesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:23:
Ja wel slecht ja, Homeland had destijds dezelfde bug ook een level cap van 31fps ipv 30fps. Die game draaid ook de CryEngine daar lijkt de bug dus vandaan te komen dit is destijds bij Homeland opgelost door een update.

Verder schijnt de game op de PC (mits je een high end game pc hebt) en de Xbone X best goed te draaien. Tuurlijk heeft de game buiten de performance nog bugs maar dat heeft elke grote RPG.
DF analyse laat juist zien dat de X1X veelal dezelfde issues heeft als de PS4 Pro, alleen draait de game daar op native 1440p. Maar ook dips en texture pop-in (als er al textures geladen worden).

Ook de laadtijden zijn echt om te janken.

Zie hieronder vanaf 08:50 ongeveer voor performance vergelijking.

YouTube: Kingdom Come Deliverance: PS4/Pro vs Xbox One/X Graphics Comparison ...

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 19-02-2018 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Laadtijden zijn op de Xbone X juist veel sneller. En inderdaad de X heeft ook fps dips maar draaid gemiddeld wel op een hogere fps icm hogere resolutie. De Xbone X versie ligt op dit moment het dichtst bij de PC versie.

Pop-in en slecht ladende textures hebben alle platformen last van, net als vreemde clipping bij deuren en workbenches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb t gevoel ook alsof er een boel textures en lighting missen op de PS.. Als je het vergelijkt met PC's die vergelijkbare kracht kunnen tonen, ziet de PS versie (XB weet ik niet) er echt beroerd uit.. Totaal niet in verhouding.

Het is (vooralsnog) best een slechte port lijkt het.
Pagina: 1 ... 68 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)