Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Aegean
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
quote:
theduke1989 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:29:
Hoeveel games hebben jullie nog uit te spelen? En koop je vaak in de tussentijd andere games waardoor je gamelist veel en veel groter wordt?

Vroeger kocht ik gewoon games ook al was ik een game al. Maar nadat ik getrouwd ben. Heb ik mijn strategie aangepast. En koop pas nieuwe games wanneer de vorige game is uitgespeeld.

Ik ben nu bijvoorbeeld met Mafia3 bezig en wil die uitspelen en natuurlijk alle collectables in de game vinden om zo meer % van de game te hebben. En dan wanneer dat voldoende is koop/begin ik aan nieuwe games. Natuurlijk zijn er soms te geode acties om die voorbij te laten gaan.
Maar dan is het gewoon inderdaad kopen en dan later uitspelen.
Alleen Bloodborne nog uit te spelen :) .

Ook ik koop pas nieuwe game(s) als ik alles uitgespeeld heb. Zo "push" ik mijzelf om games inderdaad uit te spelen.

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 14-12 17:03
quote:
Hoeveel games hebben jullie nog uit te spelen? En koop je vaak in de tussentijd andere games waardoor je gamelist veel en veel groter wordt?

Vroeger kocht ik gewoon games ook al was ik een game al. Maar nadat ik getrouwd ben. Heb ik mijn strategie aangepast. En koop pas nieuwe games wanneer de vorige game is uitgespeeld.
Geen idee. Veul! Ja ik koop teveel. Veel in de seal ook nog. Ach ja ik zit daarentegen nooit in de kroeg.

http://www.gevoeligeplaten.nl - 

quote:
Geteisem schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:54:
[...]

Geen idee. Veul! Ja ik koop teveel. Veel in de seal ook nog. Ach ja ik zit daarentegen nooit in de kroeg.
Sale of echt seal? :D

• wesssup
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 29-06 11:06
quote:

Ik ben nu bijvoorbeeld met Mafia3 bezig en wil die uitspelen en natuurlijk alle collectables in de game vinden om zo meer % van de game te hebben. En dan wanneer dat voldoende is koop/begin ik aan nieuwe games. Natuurlijk zijn er soms te geode acties om die voorbij te laten gaan.
Maar dan is het gewoon inderdaad kopen en dan later uitspelen.
Veelste veel, kleine greep uit de backlog:
- GOW 3
- Fallout 4
- Just cause 3
- Saints row 4
- Saints row Gat out of hell
- Arcade game series
- Trine 1,2 & 3
- Destroy all humans 1 & 2

etc. etc.
Ik speel ook alle games voor platinums, en als er dan weer een x een mooie deal is pak ik die vast mee :*) Heb denk ik als ik de Vita, ps3 en ps4 games bij elkaar optel wel een backlog van tegen de 30 8)7

• BlackEyedAngel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:18

BlackEyedAngel

Just a nice guy

Om nog even in te haken op de 20GB day-one patch van Kingdom come;

https://kotaku.com/kingdo...-day-one-patch-1822941018
quote:
The PS4 and Xbox One versions will both have day-one updates clocking in at over 20GB. According to developers Warhorse, the reason for the hefty download is:

The production realities of console game development mean that ‘release’ version has to be submitted some three months before the actual release date. We could have used these three months to get some rest, or we could use it to create some additional content and sell it to you as DLC, but we went back to the version-to-be-released and worked on it and tweaked it and polished it and the results are obvious: quests are more balanced, RPG progression is smoother, the game runs faster and is very stable; every facet of the game got some polish.
The drawback of course is that most of the data in the old build were replaced and have to be downloaded as a patch. At a hefty size, it’s going to take some time and it’s a shame. Still, we strongly believe that after a four year wait, it will pay off to wait a little bit longer while the Day 1 patch is downloading. Trust me, it will deliver the awesome experience YOU deserve!
Laten we hopen dat die mooie woorden daadwerkelijk enkele issues fixen waar mensen tegenaan liepen.
Helemaal wanneer/als er een changelog bekend wordt. :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 09:23
quote:
bram1984 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:26:
[...]

Ik ga er niet vanuit dat iedereen GoW kent. Waar lees je dat precies?

Verder ben ik niet eens een GoW fan, dus in die zin ben ik je echt al 3 afslagen geleden verloren. Ik zeg net zelfs dat ik alleen deel 3 heb gespeeld en halverwege ben afgehaakt omdat ik er weinig aan vond.
quote:
dvdkiwi schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:43:
[...]

Ik wil best een eind met je meegaan, maar dit statement slaat natuurlijk helemaal nergens op :/
Hoe kan deze game nu door de mand vallen terwijl alles wat je ziet 100% God of War ademt?
Laten we het er dan maar op houden dat het voor mij persoonlijk door de mand valt.
Van wat ik heb gezien tot nu toe van GoW4 op basis van cover art en trailers kreeg ik het gevoel dat het een slap aftreksel lijkt te zijn van het TLoU-principe waarbij je een jongere personage dient te beschermen een daarmee een band opbouwt. Ik denk dat meerdere mensen hier zo over denken die niet bekend zijn met GoW.
quote:
Sagat schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:48:
[...]

De gemiddelde ps4 owner is een enge uitspraak. Hoeveel mensen hebben er een als cod of fifa doos? Die zullen GoW niet kennen. Maar. Als je een gamer bent die verder kijkt, die enigsinds game nieuws volgt en reviews leest, ja dan verwacht ik inderdaad dat gow bekend is. Niet dat je het gespeeld hebt, maar wel dat je ongeveer weet wat het is.
Het is een flagship console exclusive wat mij betreft. Betekent natuurlijk niet dat je het ook leuk moet vinden he, dat is uiteraard een totaal andere discussie.
quote:
dvdkiwi schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:09:
@Winkiller dat je een game niet echt kent of nooit gespeeld hebt omdat het je game niet is en er verder geen aandacht aan schenkt dat kan ik begrijpen. Zo ken ik bv The Last of Us ook slechts van één trailer, kan me niet herinneren er ooit gameplay van te hebben gezien.

Maar het feit dat je zegt dat de game door nieuwkomers niet goed ontvangen gaat worden, enkel leuk is voor de "vaste" fanbase én dankzij gameplaybeelden door de mand valt, terwijl je de game niet eens kent, dāt vind ik apart.
Dat moet je toch met me eens zijn, niet?
Verder maakt het me echt helemaal niet uit hoe en wat voor games je speelt hoor, laten we dat even duidelijk hebben ;)
Klopt. Mijn punt is dat de marketing van dit spel niet goed in elkaar zit voor mensen die de franchise niet kennen.

PSN: KADR777

• Aenea
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 11-11 09:27
quote:
Winkiller schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:15:
[...]

:+

[...]

Waarom kan dat volgens jou niet ? wat is er mis met de Nederlandse taal ?
Niks mis met de NL taal, en het kan prima natuurlijk, maar zelf vind ik zoiets verschrikkelijk! Net als nagesynchroniseerde tekenfilms of een Windows/MacOS/Linux die in het NL staan *shudder*

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 12:39
Beste GOW is toch wel Gears of War 2.

* Ari Gold rent weg.

We're going to hell, so bring your sunblock.

• Aenea
quote:
Jasphur schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:46:
Ik laat de discussie over NL of ENG verder ongemoeid, maar ik merk dat ik mijn prima staat van Engels in spraak en schrift echt wel grotendeels heb te danken aan de Engelse cartoons op Cartoon Network en het Engels in de games. En dan helemaal uit het tijdperk dat er nog geen stemmen in games gebruikt werden en je alles moest lezen. Ik durf echt met zekerheid te zeggen dat die 9 op mijn Engels examen MAVO voor 80 procent te danken is aan games en cartoons.
Yup, alle TV series en films net NL subs zorgt er nu voor dat ik (Engelstalige) series en films zonder subs liever kijk. Ook lees ik boeken tegenwoordig liever gewoon in het Engels, zijn ook goedkoper ook.

Kan me ook nog goed herinneren dat ik op mijn Atari XL een graphic adventure had van, jaja, hou je vast, Dallas, en dat was nog zo'n lekker ouderwetse waar je veel tekst moest lezen en je de commando's in moest tikken. Ik wist op een gegeven moment dat ik een gordijn open moest doen, van alles geprobeerd, zat ook vreselijk na te denken hoe je dat in het Engels zegt (ik was 12, begin jaren '80, geen internet, etc.) en uiteindelijk dacht ik "draw curtain" en voila! Zo blij! Dat vergeet ik nooit meer!

Dat zijn echt wel dingen waar je wat van leert en je niet vergeet dus!

quote:
Winkiller schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:57:
[...]

Ho stop, ik volg game nieuws en lees en kijk reviews, al sinds de C=64 maar God of War is voor mij nieuw. :$
Tel daar bij op dat ik Knack leuk vind in het Nederlands, ben ik dan geen gamer meer :? }:| :+
Nee, je bent geen gamer, je speelde op een C64 en niet een Atari XL! :P :D

Zonder gekheid, ik had tot een paar jaar terug, tot de GOW3 remaster uit kwam er ook nog nooit zo in verdiept. Had de titels wel es gezien maar boeide me nooit zo. Heb de GOW3 remaster gekocht, boeide me totaal niet eigenlijk en ben nie zo ver gekomen, besloot dat het niks voor mij was, maar nu dit deel, 3rd person, dat lijkt me wel wat, behoorlijk andere game ineens voor mij!

Moet ik er ook bij zeggen dat door levensomstandigheden e.d. ik ook grote periodes heb gehad dat ik niet of nauwelijks gegamed heb, zo kocht ik de PS3 pas in 2011 en ben ik na jaren weer gaan gamen. En tja, als je dan te druk bent met andere dingen dan hou je ook dingen niet zo heel goed bij qua nieuws...

Aenea wijzigde deze reactie 13-02-2018 09:56 (28%)

• Geteisem
quote:
Helaas vooral ook nog in de seal zitten. Maar een goede sale sla ik ook niet over :X

• wesssup
quote:
Ari Gold schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:35:
Beste GOW is toch wel Gears of War 2.

* Ari Gold rent weg.
* Roept Kratos om je achterna te gaan

___________________________________________________________________________________
quote:
Aenea schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:34:
[...]

Niks mis met de NL taal, en het kan prima natuurlijk, maar zelf vind ik zoiets verschrikkelijk! Net als nagesynchroniseerde tekenfilms of een Windows/MacOS/Linux die in het NL staan *shudder*
In de discussie over Nederlandstalige games moet ik altijd denken aan het volgende stuk van Uncharted 1.
Ik krijg altijd snel het idee dat als er Nederlandse voice overs in zitten het zo ''kinderachtig'' lijkt...
YouTube: Unchartedthe Nathan Drake collection Dutch part 3 een verassende vonst

____________________________________________________________________________________
quote:
Aenea schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:44:
[...]

Zonder gekheid, ik had tot een paar jaar terug, tot de GOW3 remaster uit kwam er ook nog nooit zo in verdiept. Had de titels wel es gezien maar boeide me nooit zo. Heb de GOW3 remaster gekocht, boeide me totaal niet eigenlijk en ben nie zo ver gekomen, besloot dat het niks voor mij was, maar nu dit deel, 3rd person, dat lijkt me wel wat, behoorlijk andere game ineens voor mij!

Moet ik er ook bij zeggen dat door levensomstandigheden e.d. ik ook grote periodes heb gehad dat ik niet of nauwelijks gegamed heb, zo kocht ik de PS3 pas in 2011 en ben ik na jaren weer gaan gamen. En tja, als je dan te druk bent met andere dingen dan hou je ook dingen niet zo heel goed bij qua nieuws...
Zo zijn er denk ik heel veel mensen die het of nog nooit hebben gespeeld of na 1 deel weer snel aan de kant hebben gelegd.
Het hack en slash is wel iets wat je moet liggen, maar dat is met alle games zo natuurlijk.

Ik heb zelf vorig jaar augustus pas voor het eerst God of war gespeeld. Inmiddels alle delen op ascension na uitgespeeld.

• Winkiller
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14-12 16:15

Winkiller

De Mopperpot

quote:
bram1984 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 23:24:
[...]

Whatever. Jij noemt het een negatief verhaal. Ik zie een opsomming van feiten van iemand die al het hele weekend heeft gespeeld.
Aha je ziet dus wel in dat het 1 persoon is. ;)
Ik zou een beslissing nooit laten afhangen van 1 negatief verhaal, mensen klagen graag of weten het beter. :>

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13:32

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Zie deze post in het KC:D topic: kingfriko in "[Crowdfunding] Kingdom Come: Deliverance"

Gestolen waar kun je dus gewoon verkopen, zoals ik al verwachte zijn er veel zaken in de day one patch aangepast. Zo'n "review" van iemand die de game al voor het weekend speelde heeft geen waarde.

Ik wacht verdere ervaringen en 'echte' reviews af voordat ik een beslissing maak.

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 09:23
Bij Heavy Rain was de Nederlandse dub wel lachen:

Ik kan me ook nog herinneren dan Carice van Houten en de stem van de vrouw wel overtuigend deed. De andere personages werden ook gedubbed door bekende acteurs, beviel me wel goed. Maar doorgaans zet ik de gesproken taal ook op Engels en tekst op Nederlands.

PSN: KADR777

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
quote:
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:35:
Bij Heavy Rain was de Nederlandse dub wel lachen:

[video]

Ik kan me ook nog herinneren dan Carice van Houten en de stem van de vrouw wel overtuigend deed. De andere personages werden ook gedubbed door bekende acteurs, beviel me wel goed. Maar doorgaans zet ik de gesproken taal ook op Engels en tekst op Nederlands.
Ik heb HR destijds ook in NL gespeeld, vond de stem van Frank Lammers wel passen bij het personage. Carice was idd ook wel OK, maar er zat ook genoeg tenenkrommend materiaal in. Maar in geen enkele taal was dat "Jason, Jason!" gebler te pruimen gok ik 8)7

• musiman
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 13-12 15:22
quote:
[...]

Kan me ook nog goed herinneren dat ik op mijn Atari XL een graphic adventure had van, jaja, hou je vast, Dallas, en dat was nog zo'n lekker ouderwetse waar je veel tekst moest lezen en je de commando's in moest tikken. Ik wist op een gegeven moment dat ik een gordijn open moest doen, van alles geprobeerd, zat ook vreselijk na te denken hoe je dat in het Engels zegt (ik was 12, begin jaren '80, geen internet, etc.) en uiteindelijk dacht ik "draw curtain" en voila! Zo blij! Dat vergeet ik nooit meer!

[...]
Hihi. Die ervaring had ik bij LSLITLOTLL.
In Leisure Suit Larry 1 moest ik bij een hoertje een condoom omdoen. Tja... ik wist niet hoe je dat in het Engels moest intikken. "Wear rubber" bleek te werken. :P

Waarom komt er geen remake van LSLITLOTLL voor de PS4? ;)

Make music, not war

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

quote:
wesssup schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:36:
[...]
In de discussie over Nederlandstalige games moet ik altijd denken aan het volgende stuk van Uncharted 1.
Ik krijg altijd snel het idee dat als er Nederlandse voice overs in zitten het zo ''kinderachtig'' lijkt...
Daarom ook mijn opmerking of ik dan een kleuter ben omdat ik Nederlandstalig in een spel prettig vind. Weet je, ik krijg veel meer mee van het verhaaltje als het er al in zit, het is prettig en relax om dingen te volgen in je eigen eerste taal. In mijn voorbeeld van Forza Horizon 1 (Xbox) klinkt het ook voor geen meter maar het is wel rustgevend. Wel wil ik toegeven dat als ik standaard Engels krijg in een spel ik niet kijk of er toevallig Nederlands beschikbaar is, ondertitels in een spel hoeft voor mij ook niet.

• musiman
Ik vind het bijzonder irritant wanneer de namen van de characters bij een vertaling naar het Nederlands ook meevertaald worden, zoals bij de Harry Potter films (en dus ook de Lego Harry Potter spellen).

Make music, not war

quote:
musiman schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:56:
Ik vind het bijzonder irritant wanneer de namen van de characters bij een vertaling naar het Nederlands ook meevertaald worden, zoals bij de Harry Potter films (en dus ook de Lego Harry Potter spellen).
Bij Harry Potter zat er toch tenminste nog creativiteit in.. Bij Lord of the Rings totaal niet..

Stapper? Prik? Serieus? }:|

Gelukkig alles in t Engels gelezen :)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
quote:
Chaoss schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:33:
Zie deze post in het KC:D topic: kingfriko in "[Crowdfunding] Kingdom Come: Deliverance"

Gestolen waar kun je dus gewoon verkopen, zoals ik al verwachte zijn er veel zaken in de day one patch aangepast.
Ik wacht verdere ervaringen en 'echte' reviews af voordat ik een beslissing maak.
Mooi om te lezen. Ik pak hem wel mee als tweedehandsje. Heb nog teveel games om in te halen zodat ik zeker tot RDR2 uitkomt de tijd wel doorkom. Het ziet eruit als een leuke The Witcher 3 meets Game of Thrones. (Maar dan zonder draakjes en direwolves)

• wesssup
quote:
Winkiller schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:54:
[...]

Daarom ook mijn opmerking of ik dan een kleuter ben omdat ik Nederlandstalig in een spel prettig vind. Weet je, ik krijg veel meer mee van het verhaaltje als het er al in zit, het is prettig en relax om dingen te volgen in je eigen eerste taal. In mijn voorbeeld van Forza Horizon 1 (Xbox) klinkt het ook voor geen meter maar het is wel rustgevend. Wel wil ik toegeven dat als ik standaard Engels krijg in een spel ik niet kijk of er toevallig Nederlands beschikbaar is, ondertitels in een spel hoeft voor mij ook niet.
Snap ik, ben ook van mening dat het niet bij elk spel zo is. Bij bijvoorbeeld Fifa was het juist wel fijn dat het Nederlands is, puur omdat je bij voetbal op tv het ook zo gewend bent (al was dat jammer dat er ze constant hetzelfde zeggen). Er is natuurlijk ook een groep gamers die de Engelse taal niet machtig zijn waardoor sommige spellen gewoon niet te doen zijn. Persoonlijk vind ik het goed als er wel een keuze is voor Nederlands of Engels, en dan voornamelijk bij de spellen waarbij de doelgroep jonger kan zijn (kinder spellen, race, sport etc.)

Vind het persoonlijk alleen erg jammer, zoals bij dat stukje van uncharted, wat natuurlijk en best volwassen verhaal is de Nederlandse voice over daar een afbreuk aan doet.
Daarentegen vond ik de voice overs van Ratchet and Clank altijd weer heel goed gedaan in het Nederlands.
quote:
musiman schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:53:
[...]

Hihi. Die ervaring had ik bij LSLITLOTLL.
In Leisure Suit Larry 1 moest ik bij een hoertje een condoom omdoen. Tja... ik wist niet hoe je dat in het Engels moest intikken. "Wear rubber" bleek te werken. :P

Waarom komt er geen remake van LSLITLOTLL voor de PS4? ;)
Woei! Goede herinneringen aan LSL! Voor en na het stappen met een paar man achter zo'n klein groen monochroom schermpje en proberen weer wat verder te komen. Wij hadden die condoom dus NIET gebruikt en we rolden echt over de vloer toen even later bleek dat een STD hadden opgelopen :) _/-\o_

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 13:28
@poor Leno Dat inderdaad. Die vertaalde namen. Om die redenen lees ik eigenlijk geen Nederlands.
Toentertijd begonnen weer na een aantal keer daarvoor (denk 12 a 13 jaar voor het eerst) aan LotR.
Ten tijde van de films, toch eens een keer doorgezet en gesproken met iemand in een winkel die ook helemaal wezenloos was van LotR. Ja en dan dat zwaard Prik!.... Euh, Sting, Prik. Klinkt ook gewoon totaal niet.

Maar, ieder zijn ding. Moet nu ook verplicht Nederlands vertaalde films kijken voor mijn dochtertje. Nahja, op een gegeven moment hoor je het ook niet meer.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

quote:
Arunia schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:34:
@poor Leno Dat inderdaad. Die vertaalde namen. Om die redenen lees ik eigenlijk geen Nederlands.
Toentertijd begonnen weer na een aantal keer daarvoor (denk 12 a 13 jaar voor het eerst) aan LotR.
Ten tijde van de films, toch eens een keer doorgezet en gesproken met iemand in een winkel die ook helemaal wezenloos was van LotR. Ja en dan dat zwaard Prik!.... Euh, Sting, Prik. Klinkt ook gewoon totaal niet.

Maar, ieder zijn ding. Moet nu ook verplicht Nederlands vertaalde films kijken voor mijn dochtertje. Nahja, op een gegeven moment hoor je het ook niet meer.
Hoezo verplicht? Als ze te jong zijn om te lezen, kijken ze vaak toch alleen maar plaatjes.. Dus dan kun je net zo goed de Engelse versie tonen, dan leren ze er misschien ook iets van :)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

quote:
poor Leno schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:39:
[...]

Hoezo verplicht? Als ze te jong zijn om te lezen, kijken ze vaak toch alleen maar plaatjes.. Dus dan kun je net zo goed de Engelse versie tonen, dan leren ze er misschien ook iets van :)
Oh ja ? wat dan ? dan lijkt Nederlands toch de betere keus om iets te leren.

-- let op, bovenstaande is slechts mijn mening --

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 13:28
@poor Leno Niet helemaal waar. Ze is 4 en in de bios kan ze natuurlijk wel de film volgen daar ze NL verstaat. ;)
De Engelse versies kijkt ze ook wel als het niet anders kan, maar volgen is toch anders voor haar.

Maar goed, gaat denk ik net iets te ver van het onderwerp. :)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:05

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ik zie best in dat het voor sommige mensen fijner is als spellen in het nederlands zijn, en ik kan alleen maar toejuichen dat er keuze is.

Echter geef die keuze. Ik wil niet standaard een nl vertaling krijgen. Ik wil gewoon dat het spel in het menu mij de keuze geeft om nl, engels of whatever taal te kiezen. Omdat dit vroeger erg vaak fout ging, staat iig mijn xbox nog steeds op locale uk. Op de ps4 geloof ik wel nederlands, maar mocht ik een spel tegenkomen die idd nederlands talig word dan pas ik het direct aan.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Geteisem
quote:
Chaoss schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:33:
Als de combat een beetje acceptabel is volgens de meesten dan haal ik deze wel in huis denk ik. :)

Ok, wtf gvd.. Ik kan een vriend niet joinen met SharePlay van Kingdom Come omdat "The game has not been released in your country or region" :( :(
quote:
Winkiller schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:28:
[...]

Aha je ziet dus wel in dat het 1 persoon is. ;)
Ik zou een beslissing nooit laten afhangen van 1 negatief verhaal, mensen klagen graag of weten het beter. :>
Blijkbaar begrijp jij het verschil niet tussen een "verhaal" en feitelijke mechanics die ook daadwerkelijk in de game zitten.

Als dat alles in de patch wordt aangepast, prima. Zo niet dan weten we dat ook weer en kunnen we op basis daarvan prima onze eigen keuze maken. Of er nu 100 mensen melden dat iets in een spel op een bepaalde manier werkt, of eentje. Dat maakt mij echt niet uit. Maar goed, whatever floats your boat.

@Chaoss Wat zie je dat precies staan? In die quote van mij stond overigens ook dat het kon, alleen blijkbaar moet je eerst even wachten ofzo.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

quote:
bram1984 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:41:
[...]

Blijkbaar begrijp jij het verschil niet tussen een "verhaal" en feitelijke mechanics die ook daadwerkelijk in de game zitten.
Ik vroeg me al af waar je bleef, waarom denk je dat ?
Weet je laat ook maar, ik heb geen zin in je spelletjes, jij hebt gelijk. :N
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:28:
Ok, wtf gvd.. Ik kan een vriend niet joinen met SharePlay van Kingdom Come omdat "The game has not been released in your country or region" :( :(
Beetje geduld wil wel eens helpen. :+

Winkiller wijzigde deze reactie 13-02-2018 13:53 (28%)

Kwam nog een interessante God of War video tegen die alles wat er tot nu toe bekend is in licht uitgewerkte vorm laat zien zien, zoals gameplay, characters, combat, camerastandpunten, de wereld etc.
Misschien handig voor de mensen die valse verwachtingen hebben ;)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Sotc ook uitgespeeld, hele mooie game en sommige boss battles zijn heel episch. Alhoewel de camera en controlls met het klimmen je echte vijanden zijn. De achterliggende draad van het spel is dan wel weer heel mooi bedacht. Ik zal het een 8,5 geven.

Heb nu na al die tijd nier automata besteld :)

• P.E.No.1
  • Laatst online: 14-12 12:42
Vreemde zaak: ik heb net voor mijn zoontje die op mijn US account Fortnite speelt,1000 vbucks gekocht zodat ie battlepass kan aanschaffen. Nu heb ik netjes via mijn email die gekoppeld is aan mijn US account de bevestiging gekregen dat het gelukt is en ook in de transaction history op dat account staat netjes aangeschaft voor $9,99 die 1000 vbucks. Maar de vbucks zijn dus niet zichtbaar ingame! Heeft iemand anders zoiets ook meegemaakt of zie ik iets over het hoofd?

PSN id: PENo1

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15:33
quote:
P.E.No.1 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:42:
Vreemde zaak: ik heb net voor mijn zoontje die op mijn US account Fortnite speelt,1000 vbucks gekocht zodat ie battlepass kan aanschaffen. Nu heb ik netjes via mijn email die gekoppeld is aan mijn US account de bevestiging gekregen dat het gelukt is en ook in de transaction history op dat account staat netjes aangeschaft voor $9,99 die 1000 vbucks. Maar de vbucks zijn dus niet zichtbaar ingame! Heeft iemand anders zoiets ook meegemaakt of zie ik iets over het hoofd?
Moet je ze ingame kopen of via een externe site? Ik kon namelijk ook nooit sharkcards kopen in GTA op mijn US account. Nou ja kopen wel, maar ik kreeg het geld niet in game.

Bij mij was de GTA game zelf in de US shop gekocht en ik speelde het met mijn NL account. Wat je niet duidelijk maakt is of hij op je in NL gedownloade versie speelt via een US account dus het kan nog zijn dat je gewoon de US versie moet hebben.
Uurtje geleden aan Knack begonnen, leuke game!
Op hard ook best wel pittig, ik ben nu al kwijt hoe vaak ik dood ben gegaan :P

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:28:
Uurtje geleden aan Knack begonnen, leuke game!
Op hard ook best wel pittig, ik ben nu al kwijt hoe vaak ik dood ben gegaan :P
beetje BB 2.0 zeg je dus eigenlijk? :+

PSN: rubensaurus

Bloodborne is een walk in the park vergeleken met Knack ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 13-02-2018 19:11 (55%)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:45:
Bloodborne is een walk in the park vergeleken met Knack ;)
Oh wat leuk dus ik ben weer een gamer, ik loop ook aardig door Knack heen. *O*
Alleen de titel Knack is al vriendelijker dan Bloodborne, klinkt ook zo barbaars. ;)

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14:48
quote:
Winkiller schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:55:
[...]

Oh wat leuk dus ik ben weer een gamer, ik loop ook aardig door Knack heen. *O*
Alleen de titel Knack is al vriendelijker dan Bloodborne, klinkt ook zo barbaars. ;)
Elke keer dat ik "Knack" lees denk ik eerder aan een Mortal Kombat fatality ;(

• P.E.No.1
  • Laatst online: 14-12 12:42
quote:
Beakzz schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:12:
[...]

Moet je ze ingame kopen of via een externe site? Ik kon namelijk ook nooit sharkcards kopen in GTA op mijn US account. Nou ja kopen wel, maar ik kreeg het geld niet in game.

Bij mij was de GTA game zelf in de US shop gekocht en ik speelde het met mijn NL account. Wat je niet duidelijk maakt is of hij op je in NL gedownloade versie speelt via een US account dus het kan nog zijn dat je gewoon de US versie moet hebben.
Ik had inderdaad de NL versie. Ik heb deze nu gedeinstalleerd en uit de US store opnieuw gedownload en toen waren de vbucks ineens wel zichtbaar. Dus thanx voor de tip!😊

PSN id: PENo1

• Anton.net
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15:48
quote:
Mhh, gaat het om een remaster of een remake?
Release 2018 zou best snel zijn trouwens.

Ik had laatst ook een officieuze bevestiging van een nieuwe Crash game gelezen, benieuwd wat daar mee gaat gebeuren...

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

quote:
Vrijdag schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:00:
[...]

Elke keer dat ik "Knack" lees denk ik eerder aan een Mortal Kombat fatality ;(
Knack is leuk :Y

OMG wat een geweld, kan je net zo goed

doen en is vriendelijker voor de speler, lees geen nachtmerries. :+
quote:
Anton.net schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:05:
[...]

Mhh, gaat het om een remaster of een remake?
Release 2018 zou best snel zijn trouwens.

Ik had laatst ook een officieuze bevestiging van een nieuwe Crash game gelezen, benieuwd wat daar mee gaat gebeuren...
Ff lezen en je weet het:

The Spyro remaster will be announced for PS4, with PS4 Pro support, sometime in March 2018, and will be releasing in Q3 2018.

Zal mijn vrouw wel leuk vinden...die speelde dat wel eens. *O*

Winkiller wijzigde deze reactie 13-02-2018 19:13 (38%)

• Anton.net
quote:
Winkiller schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:07:

Ff lezen en je weet het:

The Spyro remaster will be announced for PS4, with PS4 Pro support, sometime in March 2018, and will be releasing in Q3 2018.
Ik kan wel lezen hoor.
Ik vind gewoon dat de termen "remaster", "remake" en "reboot" foutief door elkaar worden gebruikt.
Ik ga ervan uit dat deze trilogy gelijkaardig gaat zijn aan die van Crash. Dat is in mijn ogen een remake, geen remaster.
Als Vicarious Visions dezelfde kwaliteit als bij Crash kan leveren, koop ik deze game zeker! :)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

quote:
Anton.net schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:26:
[...]

Ik kan wel lezen hoor.
Ik vind gewoon dat de termen "remaster", "remake" en "reboot" foutief door elkaar worden gebruikt.
Ik ga ervan uit dat deze trilogy gelijkaardig gaat zijn aan die van Crash. Dat is in mijn ogen een remake, geen remaster.
Als Vicarious Visions dezelfde kwaliteit als bij Crash kan leveren, koop ik deze game zeker! :)
Zeg ik dat je niet kan lezen ? Nee toch ? :)
Het gaat om geld verdienen, of het nu een remaster, remake of reboot heet, maak je niet druk.
Als het gelijkaardig aan Crash is zal ik hem kopen voor mijzelf en misschien mijn vrouw, ik zie de lol wel.

quote:
Anton.net schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:26:
[...]

Ik kan wel lezen hoor.
Er staat remaster maar als het 't team van Crash is, dan belooft dat veel goeds. Dat is inderdaad meer en remake dan een remaster.

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 12:46
Vandaag Rime uitgespeeld, een van de games die nu gratis bij PS Plus zit. Wat een aangename verrassing!

De art style is mooi, de muziek is prachtig, de wereld is bij momenten erg fantasievol en het verhaal heeft een ontroerende insteek. Qua sfeer doet het spel aan Journey denken (er zat zelfs een kleine hommage in, denk ik), maar het verhaal is een stuk uitgebreider en bevat heel wat vernuftige puzzels. (Niks aartsmoeilijks - tenzij je voor de platinum gaat zonder guide, dan zitten er wel een aantal erg goed verstopte collectibles in verwerkt.)

Aanradertje, hoor. d:)b
quote:
Tweakmans schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:21:
Vandaag Rime uitgespeeld, een van de games die nu gratis bij PS Plus zit. Wat een aangename verrassing!

De art style is mooi, de muziek is prachtig, de wereld is bij momenten erg fantasievol en het verhaal heeft een ontroerende insteek. Qua sfeer doet het spel aan Journey denken (er zat zelfs een kleine hommage in, denk ik), maar het verhaal is een stuk uitgebreider en bevat heel wat vernuftige puzzels. (Niks aartsmoeilijks - tenzij je voor de platinum gaat zonder guide, dan zitten er wel een aantal erg goed verstopte collectibles in verwerkt.)

Ik had hem afgelopen jaar al gespeeld en het is echt een pareltje. Alles klopt bij de game en het geheel is werkelijk ontroerend en betoverend. Heb hem twee keer doorgespeeld. En dat doe ik zelden!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:13
quote:
[...]

Yup, alle TV series en films net NL subs zorgt er nu voor dat ik (Engelstalige) series en films zonder subs liever kijk. Ook lees ik boeken tegenwoordig liever gewoon in het Engels, zijn ook goedkoper ook.

OMG....

Dallas.....Put ring in eye :-)

Ik was volgens mij 6 jaar toen ik het speelde....
Vaak dood gegaan bij die stieren totdat ik wist dat je "blow horn" moest typen.

Tjonge, thanks voor een trip langs memory lane.

Ps die 800XL 130XE en Atari 1040ST staan hier allemaal nog op de vliering.... O+

henkyyyyyyy wijzigde deze reactie 13-02-2018 22:59 (3%)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Aenea
quote:
P.E.No.1 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:42:
Overigens zou ik die 1000 vbucks nog niet uitgeven, binnen een week is het huidige seizoen over en begint er een nieuw seizoen die NIET met vbucks te koop is.......

quote:
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:55:
[...]

OMG....

Dallas.....Put ring in eye :-)

Ik was volgens mij 6 jaar toen ik het speelde....
Vaak dood gegaan bij die stieren totdat ik wist dat je "blow horn" moest typen.

Tjonge, thanks voor een trip langs memory lane.

Ps die 800XL 130XE en Atari 1040ST staan hier allemaal nog op de vliering.... O+
De 800XL (met 256KB uitbreiding) en de 1040ST staan hier ook nog hoor! En werken nog prima! Ben helaas tijdens een verhuizing de Atari TT kwijt geraakt, zuchie.

Leuke tijden waren dat wel moet ik zeggen...

Aenea wijzigde deze reactie 14-02-2018 02:37 (30%)

• henkyyyyyyy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:13
quote:
Aenea schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 02:34:
[...]

Overigens zou ik die 1000 vbucks nog niet uitgeven, binnen een week is het huidige seizoen over en begint er een nieuw seizoen die NIET met vbucks te koop is.......

[...]

De 800XL (met 256KB uitbreiding) en de 1040ST staan hier ook nog hoor! En werken nog prima! Ben helaas tijdens een verhuizing de Atari TT kwijt geraakt, zuchie.

Leuke tijden waren dat wel moet ik zeggen...
Nog heel even offtopic....

Nu ik naar je username kijk, klopt het dat jij Stella had gemaakt voor de PSP?

Dit spel ziet er btw ook erg leuk uit:

henkyyyyyyy wijzigde deze reactie 14-02-2018 09:22 (6%)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Aenea
quote:
henkyyyyyyy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:51:
[...]

Nog heel even offtopic....

Nu ik naar je username kijk, klopt het dat jij Stella had gemaakt voor de PSP?
Yep, dat was ik ja! (en nog wat andere dingen gedaan op de PSP, ook een XL emulator oa.)

Aenea wijzigde deze reactie 14-02-2018 11:22 (3%)

quote:
Aenea schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:20:
[...]

Yep, dat was ik ja! (en nog wat andere dingen gedaan op de PSP, ook een XL emulator oa.)
Wat is t :?

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 12:55
quote:
Tweakmans schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:21:

ik vind de stijl en gameplay ook erg mooi van Rime, maar het lukt me niet om deze game te blijven spelen, ik wordt echt kotsmisselijk van die framerate problemen in de game (op de ps4 pro), dat is voor mij niet te spelen.

Erg jammer, want de game zelf is kwa stijl erg mooi te noemen.

• tiguan
  • Laatst online: 13:24
Apart, op de gewone PS4 heb je bijna geen framerate problemen. Heel af en toe lijkt het alsof ie intensief aan 't laden is, dan schokt het beeld een paar seconden, maar dat is echt sporadisch.

tiguan wijzigde deze reactie 14-02-2018 11:58 (11%)

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 12:46
quote:
robinez schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:56:
[...]

ik vind de stijl en gameplay ook erg mooi van Rime, maar het lukt me niet om deze game te blijven spelen, ik wordt echt kotsmisselijk van die framerate problemen in de game (op de ps4 pro), dat is voor mij niet te spelen.

Vreemd. Daar heb ik niks van gemerkt, en ik heb de game 'slechts' op een PS4 Slim gespeeld...

• robinez
quote:
Tweakmans schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:57:
[...]

Vreemd. Daar heb ik niks van gemerkt, en ik heb de game 'slechts' op een PS4 Slim gespeeld...
ik zal het ook wel eens testen op de ps4 slim, zelfs als je ongevoelig bent voor framerate issues, dan denk ik dat je het in dit geval toch wel overduidelijk zou moeten merken, misschien iets met de pro versie dan, wat niet helemaal lekker loopt.

• Xerox
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 14:10
quote:
robinez schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:02:
[...]

ik zal het ook wel eens testen op de ps4 slim, zelfs als je ongevoelig bent voor framerate issues, dan denk ik dat je het in dit geval toch wel overduidelijk zou moeten merken, misschien iets met de pro versie dan, wat niet helemaal lekker loopt.
Ik had er op mijn (normale) PS4 ook last van, en dan ook niet zo'n klein beetje! Ik kreeg het denk elk kwartier/half uur wel eens.

PSN: Redrafted. NNID: Xeroxhuiberts

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Spyro remaster ook interesse in. ps1 overgeslagen en dit was een serie die ik erg leuk vond (wel is een van die games gehuurd), maar toen ik mijn ps2 kocht (al relatief laat in zijn levens fase) uiteindelijk nooit meer aangeschaft. Ondanks alle horror verhalen staat de crash remake/master ook nog op mijn lijstje. Een reeks die ik als gamer gespeeld moet hebben vind ik. Wil er alleen niet heel erg veel geld voor neertellen :P

Dammit ik had Rime voorzichtig uit mijn backlog gehaald omdat ik dacht dat de game niet echt voor mij was.....maar nu 'moet' ik dat toch ook nogmaals een kans geven. :+

edit:
ook niets gemerkt van frame rate issues bij Rime btw, maar ook heel kort maar gespeeld, misschien net 30 mins ofzo. Ik speel ook op een pro.

Sagat wijzigde deze reactie 14-02-2018 12:54 (10%)

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 15:50
Hopelijk vanavond tijd om RiME te spelen. De trailer in de store zag er tof uit!

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

quote:
robinez schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Mij is niks opgevallen (Pro).

• Peter711
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 19-11 00:41
PS4 laden store vaak een probleem.
Kan iemand mij vertellen of het normaal is dat de PS4 Store vaak niet wil laden.
Als ik na aanloggen direct de Store open - geen probleem. Doe ik echter eerst wat anders of wat anders tussendoor bijvoorbeeld wat Youtube/Netflix kijken/game spelen dan moet ik altijd daarin uitloggen en weer inloggen op mijn PS4.Anders heb ik vaak dat de store niet laadt of de items niet verschijnen.
Daar had ik bij de PS3 al last van. Als meer daar last van hebben is het wel echt belachelijk dat Sony dat nog steeds niet heeft kunnen fixen.

• Jasphur
quote:
robinez schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:56:
[...]

Als je je Boost modus aan hebt staan, zet deze dan eens uit en probeer het nog eens. En als je de beta hebt geīnstalleerd zet dan de SS eens uit :). Deze 'enhancements' werken niet voor alle games even goed.

Ik ga proberen vanavond ook eens RiME te spelen op mijn PRO. Eens kijken of ik er ook last van heb.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

quote:
Peter711 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:38:
Kan iemand mij vertellen of het normaal is dat de PS4 Store vaak niet wil laden.
Als ik na aanloggen direct de Store open - geen probleem. Doe ik echter eerst wat anders of wat anders tussendoor bijvoorbeeld wat Youtube/Netflix kijken/game spelen dan moet ik altijd daarin uitloggen en weer inloggen op mijn PS4.Anders heb ik vaak dat de store niet laadt of de items niet verschijnen.
Daar had ik bij de PS3 al last van. Als meer daar last van hebben is het wel echt belachelijk dat Sony dat nog steeds niet heeft kunnen fixen.
Dat kan wijzen op een router en/of provider probleem.

https://www.google.nl/sea...i3k1j0i10k1.0.d6aUFL7SQrw

Of nog beter Google gebruiken voor de situatie speciaal voor jou.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• dikki dik
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 05-12 12:51
quote:
Peter711 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:38:
Bij mij lag het aan een brakke router, die is gratis vervangen door ziggo. Moet er wel bij vermelden dat ik ook op andere apparaten had dat het laden van websites soms lang duurde of dat de verbinding soms weg viel.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• Peter711
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 19-11 00:41
quote:
Dennis585 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:03:
[...]

Dat kan wijzen op een router en/of provider probleem.

https://www.google.nl/sea...i3k1j0i10k1.0.d6aUFL7SQrw

Of nog beter Google gebruiken voor de situatie speciaal voor jou.
Provider is ZIGGO met een CISCO 3928 200MB snelheid, NAT 2 bedraad aangesloten. Enige probleem lijkt het laden van de PS4 store. Zoals vermeld start ik de store direct dan is er geen probleem , doe ik echter iets anders eerst game spelen/NETFLIX. INTERNET en ga ik dan naar de store dan wil deze vaak niet (niet goed laden)
Vreemd is dat bij opnieuw aanloggen op de PS4 de store dan weer wel goed laad. Dus ben benieuwd of andere daar ook last van hebben.

• robinez
quote:
Jasphur schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:49:
[...]

Als je je Boost modus aan hebt staan, zet deze dan eens uit en probeer het nog eens. En als je de beta hebt geīnstalleerd zet dan de SS eens uit :). Deze 'enhancements' werken niet voor alle games even goed.

Ik ga proberen vanavond ook eens RiME te spelen op mijn PRO. Eens kijken of ik er ook last van heb.
goede tip, daar heb ik niet aan gedacht, ik heb inderdaad boost mode default aan staan.

Dat zou het inderdaad wel kunnen zijn, ik ga het proberen, thnx!

• Jasphur
quote:
robinez schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:46:
[...]

goede tip, daar heb ik niet aan gedacht, ik heb inderdaad boost mode default aan staan.

Dat zou het inderdaad wel kunnen zijn, ik ga het proberen, thnx!
Let us know!

quote:
Peter711 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:39:
[...]

Provider is ZIGGO met een CISCO 3928 200MB snelheid, NAT 2 bedraad aangesloten. Enige probleem lijkt het laden van de PS4 store. Zoals vermeld start ik de store direct dan is er geen probleem , doe ik echter iets anders eerst game spelen/NETFLIX. INTERNET en ga ik dan naar de store dan wil deze vaak niet (niet goed laden)
Vreemd is dat bij opnieuw aanloggen op de PS4 de store dan weer wel goed laad. Dus ben benieuwd of andere daar ook last van hebben.
Ik heb Ziggo en de Connect Box en ik heb nergens last van.

Als je Ziggo router een ouder model is kun je een andere vragen bij Ziggo.

• Shin_Alu
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 14-12 16:56

Shin_Alu

Ranger/Ninja

quote:
[...]

Zelfde heb ik inderdaad ook met een oud Ziggo modem. PSNow kan er ook niet tegen. Tenminste het starten van spellen. zodra het gestart is, geen issues met streamen over het algemeen

Taru tossing moet een olympische sport worden

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Ik heb sinds de beta veel last van enorm traag internet op de PS4, telefoon via Wifi geeft normale snelheid aan, bekabelde PS4 is waanzinnig traag (zo'n 5MB/s). Youtube moet dus veel bufferen, net als Netflix of het komt binnen op enorm lage kwaliteit. Zelfde met laden van de vriendenlijst/online status, gaat ook vrij traag.

• Aenea
quote:
Stella is een Atari 2600 emulator die ik geport had naar de Sony PSP. Je kon dan dus je oude Atari 2600 games op de PSP spelen...
quote:
Aenea schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:59:
[...]

Stella is een Atari 2600 emulator die ik geport had naar de Sony PSP. Je kon dan dus je oude Atari 2600 games op de PSP spelen...
Oh wow, knap hoor! _/-\o_

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 14:48
quote:
bram1984 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 07:54:
[...]

Hoe is de HDR implementatie?
Late reactie, maar ik vind het top! heb je de game ooit gespeeld?

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

quote:
Origins schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:19:
[...]

Late reactie, maar ik vind het top! heb je de game ooit gespeeld?
Tien minuten via PS Now tijdens die gratis week. Klein rondje op dat paard gedaan en dat was het. Blij dat ik gewacht heb. Ik verwacht de game op mijn verjaardag te krijgen begin volgende maand. :)

• Exirion
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14-12 21:12

Exirion

Gadgetfetisjist

quote:
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:55:
Hier nog een 600XL uit '85, m'n eerste computer. Binnenkort wil ik 'm eens aansluiten om te kijken of ie nog werkt. Ik hang er sowieso een andere voeding aan, want die van toen zal zeker niet meer (betrouwbaar) werken :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Robonnl
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 09-12 02:06
Is PSN down? Krijg wel een IP, PS4 heeft netwerk maar kan geen verbinding maken met PSN. Meerdere mensen last van toevallig?
Wow! PSX-Sense geeft Kingdom Come Deliverance een 4.0 :X

• Klor
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Klinkt bijna als een Bethesda game. Hopelijk gaan de devs flink aan de gang met bugs etc oplossen. Dan is het over een jaar een prima aankoop voor een tientje ofzo

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
Exirion schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:14:
[...]

Hier nog een 600XL uit '85, m'n eerste computer. Binnenkort wil ik 'm eens aansluiten om te kijken of ie nog werkt. Ik hang er sowieso een andere voeding aan, want die van toen zal zeker niet meer (betrouwbaar) werken :)
Kom is langs in het retro gaming topic zou ik zeggen.

• Anton.net
ik denk dat de verwachtingen over die Kingdom Come hier ook iets te hoog waren. :P
Die game is gemaakt door een nieuwe studio: Warhorse Studios. Ik had er nog nooit van gehoord.
Blijkbaar is het opgestart door mensen die eerder bij 2k Czech (mafia) en Codemasters werkten. Met alle begrip, maar die studio's zijn toch ook niet meer wat ze ooit geweest zijn...

Momenteel scoort de game nog 76 op Metacritic, wat me helemaal nog niet zo slecht lijkt eigenlijk.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dat komt met name omdat de PC versie beter is dan de console versie. De PC versie schijnt grafisch beter te zijn en minder glitches te bevatten.

Erg jammer want ik had wel zin in deze game maar ik ben niet bereid om 50 euro voor een slechte port te betalen :(

• Aight!
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13:47

Aight!

'A toy robot...'

Wel chill dat je met PS:Now gewoon even games kan streamen en testen.

Van de week maar eens even kijken wat ik kan gaan uitproberen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 12:41
Knack is wel tof zeg! Als ik dat had geweten, had ik hem wel eerder willen kopen. Zou hem zeker even downloaden als je PS Plus hebt.

PSN: lekkerboeie86

quote:
Chaoss schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:13:
Dat komt met name omdat de PC versie beter is dan de console versie. De PC versie schijnt grafisch beter te zijn en minder glitches te bevatten.

Erg jammer want ik had wel zin in deze game maar ik ben niet bereid om 50 euro voor een slechte port te betalen :(
Nogal logisch. Iedere game is grafisch beter op de PC. En zelfs daar zijn er dingen gewoon niet goed. Ze zijn gewoon veel te ambitieus geweest, wat ik al voorspelde. De slechte animaties, houterige controls en clunky combat krijg je helaas op alle platformen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Grafisch mooier vindt ik acceptabel, maar enorme pop-in, een fps flink lager dan 30, veel tearing, textiel die niet geladen worden en dan nog een shitload aan andere glitches is gewoon een enorm slechte port.

De PC reviews zijn gematigd positief vandaar de 76 op metacritic.

Het is dat ik geen game pc heb anders had ik hem daar wel voor gehaald. Voor nu wacht ik af wat komende patches brengen.

Chaoss wijzigde deze reactie 14-02-2018 19:53 (14%)

@Chaoss Wat ik al zei: ook daar is het niet best.
quote:
I’m not going to beat around the bush here: Kingdom Come: Deliverance’s biggest issue is performance. It’s practically unplayable at times because of regular slowdown, no matter which settings I had the game at. When things get frantic; mostly when there’s a battle going on, the performance tanks horribly even on the lowest settings – my PC runs a Core i5-6400 with a GTX 1070, more than capable of the recommended specs – to the point of freezing with alarming frequency. It got in the way of attempting to enjoy the gameplay more than it was worth bearing with.

But performance drops are just the tip of the iceberg. Long loading times are rampant throughout the game. Pop in is also frequent and while this can be mitigated by reducing the graphical settings, this barely helped in my time with the game. On top of this, character models popping in would occasionally change people’s appearance entirely. As for the character models themselves, they march straight into the uncanny valley. It’s understandable given the ridiculously large open world, but it’s still off-putting.

bram1984 wijzigde deze reactie 14-02-2018 19:55 (28%)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Hier in het topic op tweakers nog geen klachten wat dat betreft, en daar speelt bijna iedereen hem op de PC.
quote:
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:30:
Knack is wel tof zeg! Als ik dat had geweten, had ik hem wel eerder willen kopen. Zou hem zeker even downloaden als je PS Plus hebt.
Bevalt mij ook prima, ik had vanaf de release al het gevoel dat dit een PS+ game zou worden dus ik was nooit bereid om ervoor te betalen. Mar het is zeker een game die een paar tientjes waard is.

Ik mis alleen een beetje de Rachet & Clank humor :+

Chaoss wijzigde deze reactie 14-02-2018 20:01 (70%)

• Kapot
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:59
quote:
[...]

Hier exact hetzelfde, ik ga ziggo bellen om dit modem te vervangen!!!!
quote:
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:30:
Op welke difficulty speel je? Ik ben begonnen op hard en ga echt om de haverklap dood _O-
Wel ontzettend handig dat je (tot op zekere hoogte) zelf kunt bepalen wat er in je kistjes zit, heb de Transmutor (erg handig!) compleet en ben nu op jacht naar de Harvester.
Net aanbeland in chapter 5 dus we hebben nog even te gaan!
Erg vermakelijk, soms licht frustrerend maar een prima platformer :)

PlayStation Europe‏

Clean off those basketball shoes and get on the court! NBA 2K18 is our Deal of the Week on PlayStation Store:

https://store.playstation...DOTW140218/1?platform=ps4

Vanaf ¤29,99.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 12:41
quote:
dvdkiwi schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 02:21:
[...]

Op welke difficulty speel je? Ik ben begonnen op hard en ga echt om de haverklap dood _O-
Wel ontzettend handig dat je (tot op zekere hoogte) zelf kunt bepalen wat er in je kistjes zit, heb de Transmutor (erg handig!) compleet en ben nu op jacht naar de Harvester.
Net aanbeland in chapter 5 dus we hebben nog even te gaan!
Erg vermakelijk, soms licht frustrerend maar een prima platformer :)
Speel ook op Hard ivm met trophy :9
Opzich ga ik ook wel regelmatig dood, maar gezien de checkpoints is het wel te doen. Vandaag weer verder. Een fijne afwisseling qua genre als je even genoeg hebt van de shooters etc.

PSN: lekkerboeie86

• Vinnocchio
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13-12 16:08
quote:
Dennis585 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 06:35:
PlayStation Europe‏

Clean off those basketball shoes and get on the court! NBA 2K18 is our Deal of the Week on PlayStation Store:

https://store.playstation...DOTW140218/1?platform=ps4

Vanaf ¤29,99.
Ondanks dat basketbal van 2K het beste is, sla ik deze over. Het constant pushen om VC te kopen staat me enorm tegen.

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:09
Vandaag eindelijk de Mega Man Legacy Collection (US) gekocht, voor ¤ 12,50 inclusief verzending kon ik die niet laten liggen. Eindelijk gewoon Mega Man op de PlayStation. Nu Mega Man Legacy Collection 2 nog een keer voor een leuke prijs zien te scoren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Jasphur
Zo. Eindelijk. Ik heb weer even game tijd. Net RiME opgestart. Sfeertje en gameplay pakken meteen goed uit. Enige wat ik irritant vind is dat mn PS4 pro de game volgens mij niet zo leuk vindt. De game loopt niet zo soepel als dat ik denk dat het hoort en mn machine blaast flink.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15:10
quote:
Jasphur schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:16:
Zo. Eindelijk. Ik heb weer even game tijd. Net RiME opgestart. Sfeertje en gameplay pakken meteen goed uit. Enige wat ik irritant vind is dat mn PS4 pro de game volgens mij niet zo leuk vindt. De game loopt niet zo soepel als dat ik denk dat het hoort en mn machine blaast flink.
Komt omdat ze een unlocked frame rate hanteren...
Wat kansloos is als je niet eens in de buurt van 60fps komt. Beter locken op 30fps en speelt 10x beter. Maja sommige devs snappen dit gewoon niet.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||rx480 4gb saphire nitro@ 1400/1870mhz|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Jasphur
quote:
v8power67 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:19:
[...]

Komt omdat ze een unlocked frame rate hanteren...
Wat kansloos is als je niet eens in de buurt van 60fps komt. Beter locken op 30fps en speelt 10x beter. Maja sommige devs snappen dit gewoon niet.
Achja. Neemt niet weg dat het een erg leuk spel is. De puzles zijn goed en de setting ook. Muziek is hier en daar wat mwah. Maar over de hele linie genomen vind ik het een prima game. Had er misschien wel geld voor willen neerleggen.

Overigens doet de game mij ook een beetje denken aan die cartoon-achtige Prince of Persia op de PS3.

• musiman
Ik heb voor ¤ 2,99 het spel Beyond Eyes gekocht. Heel grappig om als "blinde" rond te lopen. Ik snap natuurlijk dat je als blind meisje niet snel durft te lopen, maar ik mis de "run" optie wel enorm. :P

* musiman gaat weer verder op zoek naar het poesje.

Make music, not war

Pagina: 1 ... 67 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True