Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Ik laat de discussie over NL of ENG verder ongemoeid, maar ik merk dat ik mijn prima staat van Engels in spraak en schrift echt wel grotendeels heb te danken aan de Engelse cartoons op Cartoon Network en het Engels in de games. En dan helemaal uit het tijdperk dat er nog geen stemmen in games gebruikt werden en je alles moest lezen. Ik durf echt met zekerheid te zeggen dat die 9 op mijn Engels examen MAVO voor 80 procent te danken is aan games en cartoons.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

quote:
bram1984 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:57:
Hoe vet is dit. Nieuwe God of War reclame tijdens een NBA potje. Sony heeft veel vertrouwen in deze game.

[video]
Gaaf! Je zal maar net aan de andere kant van het veld zitten. :P
En die gameplay lijkt op deze manier op een telefoongame haha.
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de eerste reviews.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Ik heb tot nu toe nog geen enkele God of War spel gespeeld maar die kale gast lijkt me verschrikkelijk overpowered. Hij ziet er uit als een deelnemer van 'de sterkste man van ...', heeft een dikke zwaard en heeft een schild. Die kleine jonge beschermen lijkt me niet bijzonder uitdagend.

Als je dit vergelijkt met bijvoorbeeld The Last of Us, daar was je ook de oudere die een jongere moest beschermen maar je was juist verschrikkelijk underpowered en dat maakte het spel zo ongelooflijk spannend en uitdagend.

PSN: KADR777

• lennox-06
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
quote:
Lasmibalsingh schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:15:
Ik heb tot nu toe nog geen enkele God of War spel gespeeld maar die kale gast lijkt me verschrikkelijk overpowered. Hij ziet er uit als een deelnemer van 'de sterkste man van ...', heeft een dikke zwaard en heeft een schild. Die kleine jonge beschermen lijkt me niet bijzonder uitdagend.

Als je dit vergelijkt met bijvoorbeeld The Last of Us, daar was je ook de oudere die een jongere moest beschermen maar je was juist verschrikkelijk underpowered en dat maakte het spel zo ongelooflijk spannend en uitdagend.
en nu de power vergelijken tussen de vijanden van beide spellen, misschien snap je het dan. Sowieso vind ik het een stukje rare tekst wat je schrijft :| beetje een vreemde kijk op zaken.

lennox-06 wijzigde deze reactie 12-02-2018 09:19 (6%)

quote:

Misschien moet je je dan eerst even inlezen in wie en wat Kratos precies is en wat voor type game God of War precies is. 8)7
quote:

Als je ziet tegen wie Kratos moet vechten dan is hij redelijk 'underpowered' hoor :P
Still uit een eerder deel.

• Lasmibalsingh
  • Nu online
quote:
bram1984 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:21:
[...]

Misschien moet je je dan eerst even inlezen in wie en wat Kratos precies is en wat voor type game God of War precies is. 8)7
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat mensen die nog nooit GoW hebben gespeeld zich eerst gaan inlezen als ze een nieuwe ps4-spel willen gaan halen. Als je dan een of andere bodybuilder met een kleine jongen op de cover ziet staan dan is dat eerder een reden om ver uit de buurt van dat spel te blijven dan dat het uitnodigt tot verdieping in het spel.

• Odieus
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 19-02 14:52

Odieus

Onuitstaanbaar

quote:
Lasmibalsingh schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:57:
[...]

Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat mensen die nog nooit GoW hebben gespeeld zich eerst gaan inlezen als ze een nieuwe ps4-spel willen gaan halen. Als je dan een of andere bodybuilder met een kleine jongen op de cover ziet staan dan is dat eerder een reden om ver uit de buurt van dat spel te blijven dan dat het uitnodigt tot verdieping in het spel.
Sorry hoor, maar ik heb ook nog geen enkele GoW game gespeeld omdat de vorige delen mij niet zo leuk leken. Maar na het zien van de eerste trailer van de nieuwe game in de serie op de E3 wil ik deze echt een kans geven. Omdat er al meerdere delen zijn uitgekomen verdiep ik mij wel eerst in het verhaal, omdat ik anders context mis. Vind het persoonlijk heel raar wanneer je in een vervolg stapt zonder je ten minste in het verhaal verdiept te hebben (recaps zijn tegenwoordig eenvoudig te vinden op YouTube).

Je begint toch ook niet bij een serie bij seizoen 2 of 3 zonder het eerste seizoen te kijken? 8)7

PSN: LinQ-NL

• FrankoNL
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 20-02 15:39
quote:
[...]

Deze argumentatie rammelt werkelijk waar aan alle kanten.

1. God of War is een bekende serie, over het algemeen is dan wel enigzins bekend wat deze serie inhoudt.
2. Mocht dit desondanks toch niet het geval zijn: ik heb nog nooit een game gekocht puur gebaseerd op de art, zonder iets van Backstory te lezen/zien.
3. Kratos is een mythisch figuur uit de Griekse oudheid. Hij is dus niet zomaar een willekeurig mens.
quote:
[...]

Het leek mij ook onwaarschijnlijk dat mensen wat random onzin op een forum uitkramen op basis van een trailer van een game die ze blijkbaar niet kennen en niet eerst even kijken wat het precies voor game is en zich blijkbaar niet realiseren dat ze een hack & slash game met een Griekse halfgod in de hoofdrol vergelijken met een postapocalyptische semi-realistisch aanvoelende survival adventure game, maar jij bewijst het tegendeel. ;)

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 21-02 16:16
Toch wel onder de indruk van Batman Telltale. Gister EP 1 "uitgespeeld".

Let's hug it out, b*tch.

quote:
FrankoNL schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:07:
[...]

Deze argumentatie rammelt werkelijk waar aan alle kanten.

1. God of War is een bekende serie, over het algemeen is dan wel enigzins bekend wat deze serie inhoudt.
2. Mocht dit desondanks toch niet het geval zijn: ik heb nog nooit een game gekocht puur gebaseerd op de art, zonder iets van Backstory te lezen/zien.
3. Kratos is een mythisch figuur uit de Griekse oudheid. Hij is dus niet zomaar een willekeurig mens.
Nouja, niet helemaal hetzelfde, maar covers/artwork kunnen weldgelijk invloed hebben..

En misschien zelfs onterecht.

Zo heb ik er járen over gedaan voordat ik deze film heb gekeken.. puur omdat de cover me behoorlijk tegenstond en moest er ook niets van weten..

Totdat iemand me echt heeft gedwongen om m te kijken.. :X

Nou, ik heb m gekeken en had nog nooit zoiets moois gezien.. Wat een perfecte schitterende film was dat zeg <3

Had er ook echt spijt van dat ik m niet eerder heb gekeken.
quote:
Dat had ik dus met deze game.

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 11:44
Dat had ik dus met Transistor, wat een toffe game!

@poor Leno wat ben je toch eigenlijk een softie he :+
quote:
DigitalError schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:35:

@poor Leno wat ben je toch eigenlijk een softie he :+
hihi

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/345/169/bc7.png

Jaa helemaal verliefd op die film <3

Kwam gelijk op de 2e plek van mn meest favo films allertijden en is daar nooit meer weggegaan!
Voor degenen die nooit God of War hebben gespeeld of een opfriscursus nodig hebben,
het verhaal (tot aan deel 3) in 5 minuten:

Iets meer gedetailleerde uitleg:

Kratos is dus niet zomaar "een mannetje" ;)
Met alles wat hij heeft meegemaakt verbaast het me dat ie nog geen rapper is.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 12-02-2018 11:06 (18%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Ik heb overigens alleen deel 3 tot ongeveer de helft gespeeld. Vond het geen hele boeiende game, maar 4 is daarentegen wel helemaal in mijn straatje.
Ik heb deel III op de PS3 wel een aantal keer doorgespeeld, vind het nog steeds de meest epische game die ik ooit gespeeld heb. Daarna op de PS3 de GoW Collection (deel I en II) gespeeld waarbij je duidelijk merkte dat ze al oud waren maar het maakte qua verhaal wel een hele hoop duidelijk.
Tussendoor nog een samenvatting gekeken van Ghost of Sparta en Chains of Olympus (PS Vita games), waarna de laatste stukjes ook op hun plek vielen.
Ascension (deel IV, PS3) was een leuke game maar was niet echt een toevoeging imo. De game haalde ook niet het niveau van de eerste 3 delen.

De nieuwe ben ik heel beneiuwd naar. Niet alleen naar de nieuwe gameplay maar zeker ook naar het verhaal;
ik verwacht wel wat verhalen uit de oude doos van "opa" Kratos, incl flashbacks.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Scrisissszzz
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 09:18

Scrisissszzz

Plip plop, plip plop..

quote:
dvdkiwi schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:22:
Ik heb deel III op de PS3 wel een aantal keer doorgespeeld, vind het nog steeds de meest epische game die ik ooit gespeeld heb. Daarna op de PS3 de GoW Collection (deel I en II) gespeeld waarbij je duidelijk merkte dat ze al oud waren maar het maakte qua verhaal wel een hele hoop duidelijk.
Tussendoor nog een samenvatting gekeken van Ghost of Sparta en Chains of Olympus (PS Vita games), waarna de laatste stukjes ook op hun plek vielen.
Ascension (deel IV, PS3) was een leuke game maar was niet echt een toevoeging imo. De game haalde ook niet het niveau van de eerste 3 delen.

De nieuwe ben ik heel beneiuwd naar. Niet alleen naar de nieuwe gameplay maar zeker ook naar het verhaal;
ik verwacht wel wat verhalen uit de oude doos van "opa" Kratos, incl flashbacks.
Ik heb alle games gespeeld, ook de PSP en Vita games, en ik vond ze allemaal erg tof, met deel 3 als topper. Maar de Griekse mythologie en goden e.d. vind ik sowieso erg tof dus die games konden niet veel fout doen ;)

Ik ben ook heel benieuwd hoe de nieuwe opzet gaat spelen, kan niet wachten tot 20 april!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11:16
Hier ooit een keer een demo van God of War gespeeld op de PS3, maar hack 'n slash is niet zo mijn ding.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Winkiller
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
dvdkiwi schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:05:
Voor degenen die nooit God of War hebben gespeeld of een opfriscursus nodig hebben,
het verhaal (tot aan deel 3) in 5 minuten:
Wat een barbaren zijn de spelers van dit spelletje, ik weet het ik ben een outcast maar wat een onzin zeg.
Ik was na 3 minuten al klaar met kijken naar de uitleg van 5 minuten, totally nothing for me, sorry guys. :O

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

quote:
Winkiller schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:48:
[...]
Wat een barbaren zijn de spelers van dit spelletje
I know, I'm savage >:)

Jij speelt vast ook games waar ik niks mee heb. Dikke prima toch, ieder zo z'n ding d:)b

dvdkiwi wijzigde deze reactie 12-02-2018 11:58 (22%)

• Lasmibalsingh
  • Nu online
Het was niet mijn bedoeling om de gow fanatiekelingen te beledigen. Ik vertelde gewoon wat mij opviel aan de marketing van gow4 ten opzichte van spelers die niet bekend zijn met de franchise. Het kan best zijn dat het prima fanservice is maar daarmee trek je geen nieuwe klanten aan.

Je slaat de plank nu wel een beetje mis imo :/
Net als dat je in een Battlefield trailer geen gunplay mag laten zien omdat dat geweld mensen af zou kunnen schrikken.
Niet alles is lieve lammetjes en schaapjes. Wat je ziet is God of War; hoe moeten ze het anders promoten?

dvdkiwi wijzigde deze reactie 12-02-2018 12:46 (12%)

Of in Need for Speed de confrontatie met de politie eruit halen. Want die confrontatie moet je niet willen :P :+

Jasphur wijzigde deze reactie 12-02-2018 13:39 (12%)

quote:
Lasmibalsingh schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:19:
Het was niet mijn bedoeling om de gow fanatiekelingen te beledigen. Ik vertelde gewoon wat mij opviel aan de marketing van gow4 ten opzichte van spelers die niet bekend zijn met de franchise. Het kan best zijn dat het prima fanservice is maar daarmee trek je geen nieuwe klanten aan.
Haha dat was niet eens het punt. Het punt was dat jij op basis van geen enkele voorkennis iets over een vage trailer riep en een vergelijking met een andere game, met als enige overeenkomsten 3rd person en een vader/kind in de hoofdrol, maakte en vervolgens ging roepen dat het je onwaarschijnlijk lijkt dat mensen zich eerst in gaan lezen voordat ze lukraak op basis van een cover een PS4 game uit de winkel meenemen (volg je het zelf nog? ik niet echt), terwijl GoW los daarvan ook nog eens een van de meest grote, bekende en populaire PS franchises is, maar dat geheel terzijde. ;)

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
dvdkiwi schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:50:
[...]
Jij speelt vast ook games waar ik niks mee heb.
Nou dat weet ik nog niet met jou, ik heb eigenlijk alleen wat platformers en vooral race spellen op de consoles.
Op de Pc een paar shooters zoals Wolfenstein, FarCry, Fear, Half Life, Sniper Elite & Warrior, niets speciaals.
Bijna saai dus vergeleken met velen hier in de Xbox en PS4 tweakers forum hoekjes. :o
quote:
Jasphur schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:35:
Of in Need for Speed de confrontatie met de politie eruit halen. Want die confrontatie moet je niet willen :P :+
Zoek je ruzie :? :+

Winkiller wijzigde deze reactie 12-02-2018 13:59 (20%)

@Winkiller Nee hoor, ik ging even verder op @dvdkiwi over een element van een game weghalen, omdat het niet lieve lammetjes en schaapjes is. Vond het wel grappig. :)

• toogjes
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21-02 20:40
Zitten er in de sale "gamesvoor nog geen 5 euro" nog pareltjes? Bijv. games in de categorie Journey, brothers a tale of two sons? Andere pareltjes zijn ook welkom uiteraard :)

• Lasmibalsingh
  • Nu online
quote:
bram1984 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:45:
[...]

Haha dat was niet eens het punt. Het punt was dat jij op basis van geen enkele voorkennis iets over een vage trailer riep en een vergelijking met een andere game, met als enige overeenkomsten 3rd person en een vader/kind in de hoofdrol, maakte en vervolgens ging roepen dat het je onwaarschijnlijk lijkt dat mensen zich eerst in gaan lezen voordat ze lukraak op basis van een cover een PS4 game uit de winkel meenemen (volg je het zelf nog? ik niet echt), terwijl GoW los daarvan ook nog eens een van de meest grote, bekende en populaire PS franchises is, maar dat geheel terzijde. ;)
Dat jij ervan uitgaat dat iedereen gow kent zegt meer iets over jou dan over de gemiddelde PlayStation bezitter.

Ik heb wel eens van de titel gehoord maar nog nooit echt gameplay ervan gezien. En als ik af ga op de cover art en bepaalde trailers dan valt het op basis daarvan enorm door de mand in vegelijking met andere topspellen. Ik hoop dat je tere gow-hart niet te veel is vertrapt door deze tekst. 😂

quote:
Lasmibalsingh schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:24:
[...]

Dat jij ervan uitgaat dat iedereen gow kent zegt meer iets over jou dan over de gemiddelde PlayStation bezitter.

Ik heb wel eens van de titel gehoord maar nog nooit echt gameplay ervan gezien. En als ik af ga op de cover art en bepaalde trailers dan valt het op basis daarvan enorm door de mand in vegelijking met andere topspellen. Ik hoop dat je tere gow-hart niet te veel is vertrapt door deze tekst. 😂
Ik ga er niet vanuit dat iedereen GoW kent. Waar lees je dat precies?

Verder ben ik niet eens een GoW fan, dus in die zin ben ik je echt al 3 afslagen geleden verloren. Ik zeg net zelfs dat ik alleen deel 3 heb gespeeld en halverwege ben afgehaakt omdat ik er weinig aan vond.
Ik heb alleen van God of War III genoten op de PS4.

De nieuwe God of War die binnenkort uitkomt haal ik wel een keer met flinke korting.

Hack and Slash is met een goeie game voor mij zeer vermakelijk.

https://www.youtube.com/user/dennis585

quote:
[...]
En als ik af ga op de cover art en bepaalde trailers dan valt het op basis daarvan enorm door de mand in vegelijking met andere topspellen.
Ik wil best een eind met je meegaan, maar dit statement slaat natuurlijk helemaal nergens op :/
Hoe kan deze game nu door de mand vallen terwijl alles wat je ziet 100% God of War ademt?

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:20
quote:
[...]

De gemiddelde ps4 owner is een enge uitspraak. Hoeveel mensen hebben er een als cod of fifa doos? Die zullen GoW niet kennen. Maar. Als je een gamer bent die verder kijkt, die enigsinds game nieuws volgt en reviews leest, ja dan verwacht ik inderdaad dat gow bekend is. Niet dat je het gespeeld hebt, maar wel dat je ongeveer weet wat het is.
Het is een flagship console exclusive wat mij betreft. Betekent natuurlijk niet dat je het ook leuk moet vinden he, dat is uiteraard een totaal andere discussie.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 1,3,4,5,6

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
Sagat schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:48:
[...]
Als je een gamer bent die verder kijkt, die enigsinds game nieuws volgt en reviews leest, ja dan verwacht ik inderdaad dat gow bekend is. Niet dat je het gespeeld hebt, maar wel dat je ongeveer weet wat het is.
Ho stop, ik volg game nieuws en lees en kijk reviews, al sinds de C=64 maar God of War is voor mij nieuw. :$
Tel daar bij op dat ik Knack leuk vind in het Nederlands, ben ik dan geen gamer meer :? }:| :+

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik denk dat sommigen hier Kratos nodig gaan hebben om die enorme steen op te tillen :+

• Sagat
quote:
Winkiller schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:57:
[...]

Ho stop, ik volg game nieuws en lees en kijk reviews, al sinds de C=64 maar God of War is voor mij nieuw. :$
Tel daar bij op dat ik Knack leuk vind in het Nederlands, ben ik dan geen gamer meer :? }:| :+
C64! Wat is dat = teken :+
En ik ben het ook niet eens met gamen in NL.

Maar dat is mijn mening he. Ik heb zeker niet de waarheid in pacht.
Verder kan je uiteraard niet alle games kennen, maar tombraider, assasins creed. Uncharted. Die games acht ik in hetzelfde rijtje thuishoren (note qua bekendheid dan, niet gameplay).

quote:
Winkiller schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:57:
[...]

Het kan natuurlijk dat je gamenieuws pas sinds kort volgt, maar als je het wereldje al langer in de gaten houdt, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat je nog nooit van God of War gehoord hebt. Tenzij je alleen maar PC/Nintendo/Microsoft nieuws volgt natuurlijk, maar in zijn algemeenheid zou je bij een beetje gamenieuws volgen God of War statistisch gezien per ongeluk al een keer tegengekomen moeten zijn. Kratos is letterlijk een van de PS mascottes met bijvoorbeeld Nathan Drake en de franchise loopt inmiddels al 13 jaar, verspreid over 5 consoles en al 3 home console generaties lang.

Maar als jij al sinds 1982 gamenieuws volgt en nog nooit van God of War gehoord, dan is dat verder natuurlijk prima. Het zal wel in dat geval. :)

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
bram1984 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:27:
[...]

Het kan natuurlijk dat je gamenieuws pas sinds kort volgt, maar als je het wereldje al langer in de gaten houdt, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat je nog nooit van God of War gehoord hebt. Tenzij je alleen maar PC/Nintendo/Microsoft nieuws volgt natuurlijk, maar in zijn algemeenheid zou je bij een beetje gamenieuws volgen God of War statistisch gezien per ongeluk al een keer tegengekomen moeten zijn. Kratos is letterlijk een van de PS mascottes met bijvoorbeeld Nathan Drake en de franchise loopt inmiddels al 13 jaar, verspreid over 5 consoles en al 3 home console generaties lang.

Maar als jij al sinds 1982 gamenieuws volgt en nog nooit van God of War gehoord, dan is dat verder natuurlijk prima. Het zal wel in dat geval. :)
Jij weet het altijd het beste, maar serieus ik ken het spel niet. Het zal wel door al die afkortingen komen die gebruikt worden, sommige ken ik en sommige niet. Misschien ben ik een ander type gamer dan die hier op Tweakers vaak geschetst word. Gears of War is ook GoW, daar moest ik in eerste instantie aan denken. Ook een titel die ik overigens nooit gespeeld heb, dat zegt wat over mijn interesse en hoe belangrijk het voor mij is allemaal, het is voor mij dus allemaal een spelletje, het liefst in het Nederlands. ;) :+

quote:
Winkiller schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:45:
[...]

Jij weet het altijd het beste, maar serieus ik ken het spel niet. Het zal wel door al die afkortingen komen die gebruikt worden, sommige ken ik en sommige niet. Misschien ben ik een ander type gamer dan die hier op Tweakers vaak geschetst word. Gears of War is ook GoW, daar moest ik in eerste instantie aan denken. Ook een titel die ik overigens nooit gespeeld heb, dat zegt wat over mijn interesse en hoe belangrijk het voor mij is allemaal, het is voor mij dus allemaal een spelletje, het liefst in het Nederlands. ;) :+
Gears of War is ook een heel tof spel :D Maar wel voor de xbox en pc, dus ander topic :P

@Winkiller dat je een game niet echt kent of nooit gespeeld hebt omdat het je game niet is en er verder geen aandacht aan schenkt dat kan ik begrijpen. Zo ken ik bv The Last of Us ook slechts van één trailer, kan me niet herinneren er ooit gameplay van te hebben gezien.

Maar het feit dat je zegt dat de game door nieuwkomers niet goed ontvangen gaat worden, enkel leuk is voor de "vaste" fanbase én dankzij gameplaybeelden door de mand valt, terwijl je de game niet eens kent, dàt vind ik apart.
Dat moet je toch met me eens zijn, niet?
Verder maakt het me echt helemaal niet uit hoe en wat voor games je speelt hoor, laten we dat even duidelijk hebben ;)

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
dvdkiwi schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:09:
@Winkiller dat je een game niet echt kent of nooit gespeeld hebt omdat het je game niet is en er verder geen aandacht aan schenkt dat kan ik begrijpen. Zo ken ik bv The Last of Us ook slechts van één trailer, kan me niet herinneren er ooit gameplay van te hebben gezien.

Maar het feit dat je zegt dat de game door nieuwkomers niet goed ontvangen gaat worden, enkel leuk is voor de "vaste" fanbase én dankzij gameplaybeelden door de mand valt, terwijl je de game niet eens kent, dàt vind ik apart.
Dat moet je toch met me eens zijn, niet?
Verder maakt het me echt helemaal niet uit hoe en wat voor games je speelt hoor, laten we dat even duidelijk hebben ;)
Waar zeg ik dat dan ? je bent in de war met iemand anders denk ik. Waarom zou ik iets gaan afkraken als ik zelf niet weet wat het is, het lijkt me een barbaars spel omdat ik je eerste video 2 minuten bekeken hebt, thats all my friend.
quote:
Jasphur schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:05:
[...]

Gears of War is ook een heel tof spel :D Maar wel voor de xbox en pc, dus ander topic :P
Daar heb je het al, nu kun je zien hoe belangrijk het voor mij is, weet ik veel dat er geen Gears of War is voor PS4. :$

Winkiller wijzigde deze reactie 12-02-2018 16:18 (14%)

quote:
toogjes schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:06:
Zitten er in de sale "gamesvoor nog geen 5 euro" nog pareltjes? Bijv. games in de categorie Journey, brothers a tale of two sons? Andere pareltjes zijn ook welkom uiteraard :)
Niet perse een antwoord op je vraag, maar kijk eens of je hier inspiratie uit kunt halen
http://www.gamesradar.com/games-play-under-30/

@dvdkiwi dat was @Lasmibalsingh niet @Winkiller :P

Jasphur wijzigde deze reactie 12-02-2018 16:18 (6%)

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
Jasphur schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:17:
[...]

Niet perse een antwoord op je vraag, maar kijk eens of je hier inspiratie uit kunt halen
http://www.gamesradar.com/games-play-under-30/
Tomb Raider ken ik, al heel erg lang. *O*
Het staat zelfs op mijn PS4, was gratis en ik heb het eerste stuk gespeeld, het pakte niet echt. :D

Gezellig hier vandaag :>
Sorry @Winkiller, dat was een uitspraak van @Lasmibalsingh ;)
Goed gezien @Jasphur!
quote:
Het is niet alleen maar lieve lammetjes en schaapjes Leno ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 12-02-2018 16:25 (53%)

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
Je hebt krediet verspeeld vriend. >:)
quote:
:Y vind ik eigenlijk ook wel, geen geneuzel over wat de PS4 allemaal kan na de komende update. ;)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
quote:
Jumpman schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:40:
hack 'n slash is niet zo mijn ding.
Precies dit, GoW ken ik wel al sinds het begin op de PS2 al sprak het mij niet echt aan. Maar dat wil niet zeggen dat het geen ijzersterke gamefranchise is. Bedoel CoD, Gears, Halo, Killzone om maar een paar te noemen kunnen mij evenmin wat uitmaken. Ik ken er genoeg die juist graag zulke games spelen en niks anders. Ieder zijn ding, ben wat dat betreft blij dat er voor elk wat wils is.

Ik pak liever Kingdom Come mee dan een Shadow of the Colossos en God of War. Maar ondanks die 3 halen=2 betalen actie bij de Mediamarkt nu kan ik niet echt twee andere games opnoemen die voor mij nu een musthave zijn. Baal daarom dat preorders zijn uitgesloten, anders had ik wel RDR2, BG&E2, A Way Out besteld (dat zijn games die ik mij meer aanspreken dit jaar)

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 20-02 16:25

dm-dutchman

ICT'ers zijn ook mensen!

quote:
Joosie200 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:26:
[...]

... anders had ik wel RDR2, BG&E2, A Way Out besteld (dat zijn games die ik mij meer aanspreken dit jaar) ...
En wat is BG&E2?
EDIT: google; beyond good and evil 2

Maar goed, wat we nu wel duidelijk hebben door al die posts is dat iedereen een eigen interesse heeft :+

dm-dutchman wijzigde deze reactie 12-02-2018 16:36 (5%)

PSN/steam dm-dutchman

En toch hebben we allemaal één gemeenschappelijke deler: de PS4 :)

BG&E = Beyond good & evil.

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
dvdkiwi schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:37:
En toch hebben we allemaal één gemeenschappelijke deler: de PS4 :)

BG&E = Beyond good & evil.
Ik stel voor om geen afkortingen van spellen meer te gebruiken het verward sommige gamers. :+

quote:
Winkiller schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:37:
[...]

Ik stel voor om geen afkortingen van spellen meer te gebruiken het verward sommige gamers. :+
Wanneer weer een potje Fédération Internationale de Football Association 18? :+

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 20-02 16:25

dm-dutchman

ICT'ers zijn ook mensen!

quote:
[...]

Behalve dan Call of Duty en Battlefield al heeft het me niet meer tijd gekost om de namen voluit te schrijven en is het gelijk voor iedereen duidelijk welke spellen ik nou bedoel :+

PSN/steam dm-dutchman

quote:
[...]

Eens, tenzij iedereen de afkorting kent natuurlijk. 8)

Ik had ook geen idee van wat BG&E betekende.

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10:40
quote:
Die eerste 2 delen kon ik remastered echt niet spelen met normaal verstand op de PS3. M'n ogen brandden van de ultragrote pixels die op me afgeknald werden. Dat leek me de snelste weg naar blindheid dus die heb ik snel laten liggen. GoW III helaas (for some reason) nog nooit aangeraakt maar dat gaat zeer binnenkort wel gebeuren.

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
Jasphur schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:39:
[...]

Wanneer weer een potje Fédération Internationale de Football Association 18? :+
Voetbal op de spelcomputers moeten GEBANNED worden, er is meer in het leven dan Voetbal overal.
Voetballen doe je buiten op een sportveldje met je vrienden, niet in een trendy huiskamer met een 65 inch.
quote:
dm-dutchman schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:39:
[...]

Behalve dan Call of Duty en Battlefield al heeft het me niet meer tijd gekost om de namen voluit te schrijven en is het gelijk voor iedereen duidelijk welke spellen ik nou bedoel :+
Nee GEEN uitzonderingen, ook niet voor jou. ;)

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 11:19
quote:
Winkiller schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:49:
[...]

Voetbal op de spelcomputers moeten GEBANNED worden, er is meer in het leven dan Voetbal overal.
Voetballen doe je buiten op een sportveldje met je vrienden, niet in een trendy huiskamer met een 65 inch.
Dat wordt dan minstens 1000 man per sportveldje. Zal meer een slachting worden dan een potje voetbal met vrienden :+

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10:40
quote:
[...]

[...]

FIFA is geen voetbal dat is uitzoeken welk trucje werkt om goals te scoren en dan begint het schaken om dat zoveel mogelijk voor mekaar te krijgen. Dat is van boven tot onder gescript helaas. Ziet op TV ook alleen maar Real Madrid, Barcelona en de rest. Zodra je met iets uit de Eredivisie gaat lopen kukelen krijgt het script de bal er ook niet meer in en wordt het amusant.

My opinion ^^

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
Beakzz schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:52:
[...]

Dat wordt dan minstens 1000 man per sportveldje. Zal meer een slachting worden dan een potje voetbal met vrienden :+
Als je het 1 op 1 gaat vergelijken wel, maar voor zo ver ik het weet van voetbal doen er toch maar 22 spelers mee om het balletje in het doelnet te krijgen en staat de rest te schreeuwen/vloeken naast de zijlijn. Sorry maar ik heb een gruwelijke hekel aan voetbal, ik heb het ooit eens geprobeerd om mijn ouwe heer te vriend te houden maar ook dat is mislukt. ;)

quote:
[...]

[...]

Nouja zeg.. oorlog is er ook overal.. dat kun je ook lekker buiten doen.. moeten we daarom Battlefield op de PS bannen??? -O-

(bij CoD mag dat best :> )

• iaxe393
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21-02 00:53
quote:
[...]

[...]

Maar hoe speel je dan met messi of ronaldo?
App jij ze een om te zeggen dat ze 7 uur aanwezig moeten zijn op het veldje, en dat we dan gaan spelen tot de straatverlichting aan gaat?
Kingdom Come bevinding van iemand op ResetERA die de game al voor het weekend had. Klinkt niet heel positief. Was ik al een beetje bang voor.
quote:
After 15 hours of playing this over the weekend i'll take a break from it. Don't honestly know if i'll return to it.

Overall i had my fun with it and i can see the huge potential but some things are driving me nuts.

- stealing
Why am i allowed to steal if everyone knows it's stolen? Nobody saw me steal it and it's not an special unique item. I chocked out a wanderer and looted him. 3 towns over i tried to sell his stuff and every merchant says to me it's stolen and they're not buying. What the hell? I likethe system that i can't rob a merchant and sell him his own wares back without him noticing and that i can#t sell unique items even a few towns over but this is a) broken or b) plain shit design. There're a few people you can sell stolen stuff to but they're poor as can be.

- choking
You can choke enemys/npc/everyone out from behind. This is fun but way overpowered. I, a peasant nobody, choked out a knight and robed him of his armor worth a few thousand coins. Nobody saw me doing it but as explained in the point "stealing" i couldn't sell his stuff. Magically every merchant knows it's stolen goods. Even his measly undershirt... After a few minutes i returned to the chocked out knight and he starts attacking me... I choked him from behind. He couldn't have known it was me but he's started to attack me anyway. (I didn't wear anything i stole from him either). He hit me with his fists and i attacked him with a sharp sword. I had to hit him over 20 times before he gave up.

- fighting
I like the fight-system in this game but man it's broken. When i in the real world, even as a peasant with no experience, hit anybody without clothes with a sword they'll die in a few hits. Not in this game. Multiple stabs (with the pointy end) into the head(no helmet/etc.) and my enemy still tried to hit me with his fists and nearly killed me before i was finished with him. When you're trying to sell your game on the "as much realism as can be" angle i understand that i need tactics against a knight in armor or enemys who know how to fight. But why does the realism suddenly stop when i fight against unarmored nobodys?

- fast travel
it's not my cup of tea... It's slow (a theme of this game) but your going to be attacked during it and when you fight against more than one enemy in the first hours you're fucked as the enemys'll even kill you with their fists. Even fater if they're in a group. You have to run away but every time i tried they caught up to me and killed me. So i didn't use the feature and walked through the beautiful game. But it takes ages on foot so add 10-20 hours traveling time to your adventure.

- random searches
In some cities it can happen that a guard is telling you stop so he can search you for stolen items. Even if you've never stolen anything in this town he'll search you (you can resist and run/fight/etc) and you've to pay a hefty fine (and all your stolen shit is gone). remember what i wrote under "stealing"... They can't know that this stuff is stolen but magically it still happens.

I don't want to trash the game because many people'll love it very much but for me these things are dealbreakers. If you're going for realism than please go for realism and not his strange mix.

I'm really interested how the reviews'll turn out. I think it'll average out between 75 and 79%.

• Jumpman
  • Laatst online: 11:16
quote:
Typhone schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:52:
[...]

FIFA is geen voetbal dat is uitzoeken welk trucje werkt om goals te scoren en dan begint het schaken om dat zoveel mogelijk voor mekaar te krijgen. Dat is van boven tot onder gescript helaas. Ziet op TV ook alleen maar Real Madrid, Barcelona en de rest. Zodra je met iets uit de Eredivisie gaat lopen kukelen krijgt het script de bal er ook niet meer in en wordt het amusant.

My opinion ^^
Daarom doen wij hier vaak 3 of drie en een halve ster teams tegen elkaar. :)

Ik ken mensen die een 5 sterren team kiezen, vervolgens de opstelling en spelers zo wisselen, dat ze met de bal in aanval keer op keer bijna op dezelfde manier scoren. Passen we dan een keer de drie sterren team regel, dan werkt het hele schema in zijn hoof niet meer en wordt er echt gevoetbald. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
quote:
bram1984 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 19:32:
Kingdom Come bevinding van iemand op ResetERA die de game al voor het weekend had. Klinkt niet heel positief. Was ik al een beetje bang voor.

[...]
Best lame dat ze in een dorp verderop weten dat je iets gestolen hebt. Het nieuws mag zich dan snel verspreiden, maar zo snel in een middeleeuwse setting? Mwah, lijkt me inderdaad niet. En het punt van iemand aanvallen zonder pantser aan terwijl je een zwaard in iemands hoofd plant en hij vrolijk opstaat.. mja niet echt de meest realistische uitkomst dan.

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 10:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Vergeet niet dat KCD een day one patch heeft van 23Gb (!) geen idee of deze al beschikbaar was voor het weekend maar ik verwacht van niet. Er kan dus nog veel aangepast zijn in de final versie.

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

• SmooK
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 08:27
Ik denk dat deze game enorm tegen gaat vallen.

PSN: raysmook

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
Chaoss schreef op maandag 12 februari 2018 @ 19:54:
Vergeet niet dat KCD een day one patch heeft van 23Gb (!)
WUT :?

KCD is de afkorting van ?
quote:
iaxe393 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 18:24:
[...]

Maar hoe speel je dan met messi of ronaldo?
App jij ze een om te zeggen dat ze 7 uur aanwezig moeten zijn op het veldje, en dat we dan gaan spelen tot de straatverlichting aan gaat?
Serieus ? Nee toch :+
Voetbal Shirt kopen van beide mannen en spelen als je idool, ik heb een Kawasaki Jas. :o

Winkiller wijzigde deze reactie 12-02-2018 20:01 (50%)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Kingdom Come Deliverence :P de game waar het in de posts over ging.

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
Chaoss schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:00:
Kingdom Come Deliverence :P de game waar het in de posts over ging.
Great thanks for sharing, even opgezocht en stukje van een filmpje van zitten kijken, ziet er goed uit. :Y
Ik had er dus ook nog niets over gehoord of gelezen, het is dus een RPG, mmm ga wel verder met Knack.
King Arthur in een nieuw avontuur, ze hebben het over een zwaard :+

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 11:45
quote:
Winkiller schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:24:
[...]

:Y vind ik eigenlijk ook wel, geen geneuzel over wat de PS4 allemaal kan na de komende update. ;)
Da's simpel: Performance upgrades.

Altijd 8)

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
Vrijdag schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:26:
[...]

Da's simpel: Performance upgrades.

Altijd 8)
Alleen meetbaar en voor ons zichtbaar als de boel stil staat, m.a.w. -> niet interessant genoeg. :>

• ironpino
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 07:27
quote:

[...]
Ik was er ook al bang voor. Balen, maar ik sla hem over

* PSN: Iron_Pino * Steam: Ironpino * Origin: Ironpino * Uplay: Ironpino * Xbox: IronPino X *

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21-02 21:31

R0y.

Bananen!!!!

quote:
Beakzz schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:52:
[...]

En dan hebben we het nog niet over de mensenhandel gehad wat bij dat FUT (ultimate team) komt kijken...

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
ironpino schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:32:
[...]

Ik was er ook al bang voor. Balen, maar ik sla hem over
Oh 1 negatief verhaal en jij bent klaar met een spel, beetje vreemd. :?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
En dan ook nog eens de mening van een random game, en ok hij stipt wat irritatie punten aan maar zo negatief vind ik het nog niet.

Eerst maar eens de serieus reviews en patch afwachten.

• ChrisLNFF
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 08:25
Typisch een spel wat je gerust een maand of 2 later kunt kopen, als de ergste bugs eruit zijn.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
True, maar dat gaat eigenlijk op voor de meeste games en zeker rpg's.

quote:
Winkiller schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:53:
[...]

Niet echt een verhaal maar gewoon feiten die voor mij persoonlijk ook game breaking zijn, eerlijk gezegd.

Nu staat de game in principe niet onwijs op mijn radar, maar ik denk niet dat het waarschijnlijk is dat ze dit eruit gaan patchen met de day one update.

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 21-02 23:18
quote:
toogjes schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:06:
Veel hangt natuurlijk af van je eigen smaak, maar dit zijn enkele indies die goed scoren en momenteel in de aanbieding zijn:
  • Unravel (3,99)
  • Seasons After Fall (4,99)
  • Serial Cleaner (4,99)
  • Super Meat Boy (3,99)
  • Hotline Miami (2,99) (of 4,99 voor 1+2 samen)
  • The Flame in the Flood (4,99)
  • Typoman (2,99)
  • The Final Station (3,99)
  • Mr. Shifty (4,99)
  • The Swapper (3,99)
  • Fez (2,99)
  • The Swindle (2,99)

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

quote:
bram1984 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:23:
[...]

Niet echt een verhaal maar gewoon feiten die voor mij persoonlijk ook game breaking zijn, eerlijk gezegd.

Nu staat de game in principe niet onwijs op mijn radar, maar ik denk niet dat het waarschijnlijk is dat ze dit eruit gaan patchen met de day one update.
Bedankt voor het delen van je mening Bram, ik wil het helemaal niet weten. Misschien is het leuker om niet gelijk een negatief verhaal te dumpen en je ongezouten mening te ventileren, het spel komt morgen pas uit.
Speel eerst het spel zelf en geef dan kritiek of lovende woorden uit de eerste hand maar niet na een negatief verhaal wat op internet gevonden is, je zou voor mij de voorpret bederven. :>

Je zou de mensen te eten moeten geven die het wel een tof spel vinden, dat ga je niet redden denk ik. :P

• iaxe393
quote:
Winkiller schreef op maandag 12 februari 2018 @ 19:59:
[...]

WUT :?

KCD is de afkorting van ?

[...]

Serieus ? Nee toch :+
Voetbal Shirt kopen van beide mannen en spelen als je idool, ik heb een Kawasaki Jas. :o
.. Ik was best serieus, heb de hele avond op het veldje gestaan maar er kwam maar niemand!
quote:
Tweakmans schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:51:
[...]
(...) dit zijn enkele indies die goed scoren en momenteel in de aanbieding zijn:
*lijstje*
Tien tegen één dat de meesten nog wel een keer in de ps+ voorbij komen.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 12-02-2018 22:50 (8%)

• iaxe393
quote:
dvdkiwi schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:49:
[...]

Tien tegen één dat de meesten nog wel een keer in de ps+ voorbij komen.
Maar dan moet je wachten...

• ironpino
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 07:27
quote:
Winkiller schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:53:
[...]

Nee ik twijfelde al aan deze game omdat hij mij te veel als een sim lijkt. Als ik de punten uit zijn verhaal lees, dan hoop ik dat dit gefixt kan worden in een patch. Laten we hopen dat dit kan en dat er nog veel goede reviews van deze game komen.

* PSN: Iron_Pino * Steam: Ironpino * Origin: Ironpino * Uplay: Ironpino * Xbox: IronPino X *

quote:
Winkiller schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:03:
[...]

Bedankt voor het delen van je mening Bram, ik wil het helemaal niet weten. Misschien is het leuker om niet gelijk een negatief verhaal te dumpen en je ongezouten mening te ventileren, het spel komt morgen pas uit.
Speel eerst het spel zelf en geef dan kritiek of lovende woorden uit de eerste hand maar niet na een negatief verhaal wat op internet gevonden is, je zou voor mij de voorpret bederven. :>

Je zou de mensen te eten moeten geven die het wel een tof spel vinden, dat ga je niet redden denk ik. :P
Whatever. Jij noemt het een negatief verhaal. Ik zie een opsomming van feiten van iemand die al het hele weekend heeft gespeeld.

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het tof vinden, maar ik zal er met deze mechanics niet één van zijn. Want ik schat zo in dat iedereen dezelfde game zal krijgen.

• bassGunner
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 00:11
quote:
bram1984 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 19:52:
@Joosie200 Nou ja blijkbaar ziet ook niemand je nog eens stelen, dus dat maakt het extra nep.
Is er in Skyrim niet sprake van exact dezelfde ‘steal mechanics’? Ook niet perse realistisch, maar zorgde er wel voor dat je leuk als thief kan role playen, en je steeds fences moest zoeken.

• -SaveMe-
  • Laatst online: 00:06
quote:

[...]
Daar was ik ook een beetje bang voor. Met alle goede games die uit zijn en gaan komen laat ik deze schieten denk ik. Zeker voor nu ...

En een nieuwe trailer van Ni No Kuni II

En de launch trailer van KCD, wachten is op de eerste reviews...

En iemand op YT reviewed de game al, geeft best een goed inzicht in de game. Mediëval Sim ....hmmmm :|

Dure speciale potions moeten kopen om te saven :X . Laadtijden van soms 4 minuten 8)7 ...

En een interessante video over de overeeenkomsten in chip lay-out tussen pro en one x

-SaveMe- wijzigde deze reactie 13-02-2018 01:36 (44%)

-Where do we draw the Line!-

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Nu online
3 = 2 betalen weer bij MM
https://www.mediamarkt.nl...ation-4-games-670524.html

Al heb ik het gevoel dat ze de prijzen omhoog schroeven van te voren. Wou Nier: Automata hale maar ben njrt in NLD
quote:
bassGunner schreef op maandag 12 februari 2018 @ 23:39:
[...]

Is er in Skyrim niet sprake van exact dezelfde ‘steal mechanics’? Ook niet perse realistisch, maar zorgde er wel voor dat je leuk als thief kan role playen, en je steeds fences moest zoeken.
Oh geen idee? Zou best kunnen hoor. Ik ben nog niet zo heel ver met Skyrim. Het punt is alleen dat KCD en soort van realisme predikt en Skyrim verre van. :p

@-SaveMe- Vier minuten, goeie genade. Het ziet er bij vlagen ook wel behoorlijk klungelig uit (mannetjes die zich hebben overgegeven en op hun knieën zitten terwijl andere mannetje in de lucht door staat te meppen).

Ik was er al een beetje bang voor dat het allemaal iets te ambitieus was. Ik hoop wel dat de game het goed gaat doen zodat ze een vervolg kunnen bouwen, want het idee is best interessant.

bram1984 wijzigde deze reactie 13-02-2018 07:31 (29%)

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 07:54
Shadow of The Colossus is echt een hele mooie game, heb er nu ongeveer 6 neer, en het blijft echt een waanzinnig iets om te klimmen op zo een Colossus.

Voor mij een toppertje in 2018, al vond ik Dragonball Super ook tof, verwacht hem dit weekend af te kunnen ronden.

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 07:54
quote:
bram1984 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 07:33:
@Origins Jij speelt op een 4K scherm toch? Welke setting heb je genomen?
Ik speel op cinematic modus, ik vind voor deze game het niet echt waard om de framerates boven grafisch te stellen.

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 11:29
quote:
theduke1989 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 05:52:
3 = 2 betalen weer bij MM
https://www.mediamarkt.nl...ation-4-games-670524.html

Al heb ik het gevoel dat ze de prijzen omhoog schroeven van te voren. Wou Nier: Automata hale maar ben njrt in NLD
En Monster Hunter is niet online te koop :/

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Nu online
@theduke1989 Ze schroeven altijd even snel de meeste prijzen omhoog. Maar goed dat doet bijna elke winkelier met 'akties'. Sla m wederom mooi over. Veel te veel in de backlog en nog steeds geen geldboom.

Geteisem wijzigde deze reactie 13-02-2018 08:24 (3%)

http://www.gevoeligeplaten.nl - 

• Sagat
quote:
Geteisem schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:24:
@theduke1989 Ze schroeven altijd even snel de meeste prijzen omhoog. Maar goed dat doet bijna elke winkelier met 'akties'. Sla m wederom mooi over. Veel te veel in de backlog en nog steeds geen geldboom.
Ik twijfel om voor de switch van games te halen, maar juist daarvoor wil ik mijn games liever digitaal. Verder inderdaad interessant als je graag full price games wilde kopen, ik zit echter in de situatie dat ik vooral sp games speel, en het niet erg vind om die wat later te kopen, dus dan houdt het ook niet over (en ik vind voor mijn overige systemen digitaal eigenlijk ook fijner dan fysiek :P )

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Nu online
Hoeveel games hebben jullie nog uit te spelen? En koop je vaak in de tussentijd andere games waardoor je gamelist veel en veel groter wordt?

Vroeger kocht ik gewoon games ook al was ik een game al. Maar nadat ik getrouwd ben. Heb ik mijn strategie aangepast. En koop pas nieuwe games wanneer de vorige game is uitgespeeld.

Ik ben nu bijvoorbeeld met Mafia3 bezig en wil die uitspelen en natuurlijk alle collectables in de game vinden om zo meer % van de game te hebben. En dan wanneer dat voldoende is koop/begin ik aan nieuwe games. Natuurlijk zijn er soms te geode acties om die voorbij te laten gaan.
Maar dan is het gewoon inderdaad kopen en dan later uitspelen.
Pagina: 1 ... 66 ... 70 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*