Fortnite Save the World = StW
Fortnite Battle Royale = BR
En tja, je vertelde iets over camera bewegingen endezo, denk niet dat dat verder ook maar iets met vrouw zijn te maken heeft maar eerder met "erg casual of niet echt een gamer" zijn.
Dat is toch echt niet waar moet ik zeggen. Wel zijn er de laatste tijd te veel mensen die StW proberen te gebruiken om vbucks te farmen voor Battle Royale en dat is vreselijk irritant want die spelen het spel niet echt, vragen om wapens en materialen, zoeken helemaal niks maar dan ook niks zelf uit, weten niet hoe het spel werkt, willen dat mensen met hogere level ze mee nemen naar moeilijkere levels zodat ze daar materialen kunen farmen om te kunnen traden (en dan dus vervolgens de mission niet doen of 10x dood gaan omdat ze te laag level zijn en je er toch niks aan hebt), ohh ja, ze ruilen (trading) heel veel, en belazeren elkaar tot en met als je het zo hoort allemaal op de global chat.
Magoe, Save the World leek me altijd wel al leuk, maar wist het niet zeker of het wat voor mij was, door Battle Royale en de aanbieding van begin Januari dacht ik het toch maar even te gaan proberen, dacht dat het desnoods leuke manier was om aan vbucks te komen, nou mooi niet heh! Ik vind Save the World veel leuker en geef mijn vbucks liever uit aan loot llama's om (oa.) betere weapon schematics te bemachtigen!
Het is een beetje hit and a miss laatste tijd of je andere mensen er bij krijgt die het spel echt spelen of niet, beetje jammer, gelukkig komt het nog steeds vaker voor dat er wel mensen zijn die mee willen helpen dus blijft toch wel erg leuk! Daarnaast zijn er nog 2 vrienden waar ik 't regelmatig mee speel, dat helpt ook wel.
[
Voor 67% gewijzigd door
Aenea op 07-03-2018 22:04
]