Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spud82 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:40:
[...]

Haha ongetwijfeld. Zeker omdat degene die BB nu nog niet gespeeld hebben, daar waarschijnlijk een reden voor hebben. En aangezien het toch een nichegame is...

Ik was overigens zo iemand die weinig moeite kende met vadertje G, veel meer met CB :)
Bij was het andersom de eerste keer. Heb Gascoigne wel vaak opnieuw moeten doen. Inmiddels is het gewoon een random NPC wat mij betreft. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Roybs schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:34:
[...]

Yeah ik had al e.e.a. gekeken maar ik vind het op t moment nog een twijfelachtige beslissing. Het zal 't zeker waard zijn maar om een vita + games aan te schaffen weet ik nog niet zo :/

bedankt voor je reactie tho! Ik waardeer het :)
Ik heb mijn Vita vorig jaar aangeschaft en speel er wekelijks op. Er zijn enorm veel goede titels te vinden, zowel fysiek als digitaal. Extra mooi is dat je ook emulators kan draaien (geen hacks of dubieuze firmware nodig) , SNES, mega drive, NeoGeo etc is allemaal mogelijk. Een Vita is zeker de moeite waard :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Aaah Father G... heel vette baas... Parry that ass!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:15
Als eerste baas is het wel een mooie oefening voor de rest van het spel. Veel plezier beleeft aan het spel, totdat Monster Hunter uitkwam en m'n Hunter nu even kampeert aan het begin van Mensis.

Afgelopen weekend eindelijk weer eens wat gedaan aan de backlog in plaats van nog meer uur in Monster Hunter World stoppen. Eindelijk Gravity Rush Remastered uitgespeeld (Geweldig spel) en Killzone Shadow Fall (Nu weet ik weer waarom FPS op console gewoon niet lekker werkt).
Daarna begonnen aan Knack. Ik verwachtte een soort van Ratchet & Clank, maar ik kreeg cartoony Dark Souls. Jammer dat de besturing niet helemaal soepel gaat, na een paar uur frustratie het spel maar weer van de console verwijderd. Bij Dark Souls en Bloodborne nog nooit last van gehad gelukkig. Misschien dat ik het later nog eens ga proberen.
Na dat fiasco begonnen aan Gravity Rush 2. Waar 1 al geweldig was, doet deze alles nog net wat beter, heerlijk :D

[ Voor 7% gewijzigd door Yukidaruma op 06-03-2018 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Zouden jullie in het vervolg eens wat minder willen posten? Het kostte me een uur(!) om weer helemaal "bij" te zijn.

Maar goed, ik heb afgelopen zaterdag de hdd in de PS4pro vervangen door een Firecuda. De eerste bleek (na een uur klooien met foutmeldingen als: "USB device not detected") de harddisk een DOA te zijn. Snel nog even bij de winkel omgeruild. De tweede was wel goed en het hele weekend en tot en met vandaag de PS alle spellen laten downloaden.

Iedere keer stopt de download met errors dat 'ie niet meer kan downloaden, maar wanneer ik ze herstart, dan gaat het weer een tijdje goed. Zeker gezien het feit dat ik ongeveer 1,5 TB aan spellen op de downloadlijst heb gezet en mijn 40/4 Ziggo lijntje niet één van de snelste is. :/
steefje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:23:
Gisteren heb ik een nieuwe hdd gekocht voor de PS4 Pro. De Firecuda

Totaal onverwacht kreeg ik net een mail dat hier een gratis spel bij zat. AC Orgins. Mooi meegenomen.
UBisolft account aangemaakt, PS account gekoppeld en mijn code can CoolBlue ingewisseld en zie de melding:

"To access your gift, you will have to launch Assassin's Creed® Origins on PS4."

Het lijkt erop dat ik een soort add-on heb gekregen. Op de actie pagina staat wel een titel Redemption, maar op Google vind hier niets over.

Iemand suggesties?
Ik had dat spel (of add-on) er niet bij. Alleen de hdd. :/

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 19:45
Volgens mij krijg je via amazon een code voor de PC versie van AC:O

https://www.amazon.de/gp/...tails/popup/A6JGX6CFLJKNR

[ Voor 33% gewijzigd door lowfi op 06-03-2018 17:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 19:19
Spud82 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:40:
[...]

Haha ongetwijfeld. Zeker omdat degene die BB nu nog niet gespeeld hebben, daar waarschijnlijk een reden voor hebben. En aangezien het toch een nichegame is...

Ik was overigens zo iemand die weinig moeite kende met vadertje G, veel meer met CB :)
Zowel CB als papa G zijn hier net weer dood op NG++weet ik hoeveel :')
Wat een heerlijk spel blijft het toch, echt fijn om weer terug te zijn na ~3jaar. Weet nog toen ie uitkwam dat ik binnen een week de plat bij elkaar gesprokkeld had :') zat echt dag en nacht te spelen

Bloodborne _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:42:
Daarna begonnen aan Knack. Ik verwachtte een soort van Ratchet & Clank, maar ik kreeg cartoony Dark Souls. Jammer dat de besturing niet helemaal soepel gaat, na een paar uur frustratie het spel maar weer van de console verwijderd.
Tip: ga Knack lekker op easy spelen, het verschil tussen easy en medium/hard is echt dag en nacht.
Op easy is de game echt ontzettend leuk en speelt het erg lekker weg :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Als eerste baas is het wel een mooie oefening voor de rest van het spel. Veel plezier beleeft aan het spel, totdat Monster Hunter uitkwam en m'n Hunter nu even kampeert aan het begin van Mensis.

Afgelopen weekend eindelijk weer eens wat gedaan aan de backlog in plaats van nog meer uur in Monster Hunter World stoppen. Eindelijk Gravity Rush Remastered uitgespeeld (Geweldig spel) en Killzone Shadow Fall (Nu weet ik weer waarom FPS op console gewoon niet lekker werkt).
Daarna begonnen aan Knack. Ik verwachtte een soort van Ratchet & Clank, maar ik kreeg cartoony Dark Souls. Jammer dat de besturing niet helemaal soepel gaat, na een paar uur frustratie het spel maar weer van de console verwijderd. Bij Dark Souls en Bloodborne nog nooit last van gehad gelukkig. Misschien dat ik het later nog eens ga proberen.
Na dat fiasco begonnen aan Gravity Rush 2. Waar 1 al geweldig was, doet deze alles nog net wat beter, heerlijk :D
Stiekem verwacht ik GR2 nog als ps+ game, alleen daarom ben ik er nog op aan het wachten (heb ik met knack ook maar een paar jaar hoeven doen :') )
Lijkt me wel een toffe game verder :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daarna begonnen aan Knack. Ik verwachtte een soort van Ratchet & Clank, maar ik kreeg cartoony Dark Souls. Jammer dat de besturing niet helemaal soepel gaat, na een paar uur frustratie het spel maar weer van de console verwijderd.
Heb je een gewone PS4 of Pro ?
Ben nu aan Knack begonnen co-op met mijn zoontje (7.5j) en heb eigenlijk nog helemaal niets gemerkt van slechte controls. We zitten nu in hoofdstuk 5, denk ik. Gameplay is wel zeer repetitief, maar zolang mijn zoontje zich amuseert ben ik ook blij. De co-op is ook nogal meh en duidelijk afterthought. Tweede speler speelt met een soort metalen sidekick Knack. Het voordeel is dat als die doodgaat, hij gewoon na een aantal seconden terug kan respawnen, dus zolang Knack zelf overleeft moet je niets terug herspelen. Needless to say dat ik als sidekick bij moeilijke passages even voorop mag lopen om al wat vijanden te clearen :).
EDIT: we spelen op 'normal'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
dvdkiwi schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:14:
[...]

Tip: ga Knack lekker op easy spelen, het verschil tussen easy en medium/hard is echt dag en nacht.
Op easy is de game echt ontzettend leuk en speelt het erg lekker weg :)
Is inderdaad ook nog een mogelijkheid. Had gekozen voor medium omdat ik aan de achievements al zag dat hard bijna niet te doen is. Eerst maar eens Gravity Rush 2 uitspelen.
iaxe393 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:16:
[...]

Stiekem verwacht ik GR2 nog als ps+ game, alleen daarom ben ik er nog op aan het wachten (heb ik met knack ook maar een paar jaar hoeven doen :') )
Lijkt me wel een toffe game verder :Y
Heb je deel 1 gespeeld? Na de eerste paar missies lijkt 2 vooral meer van hetzelfde, maar dan beter uitgewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:35
Een God of War PS4 Pro, wat een baas!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:07
[b]musiman schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:53:[/b

[...]

Ik had dat spel (of add-on) er niet bij. Alleen de hdd. :/
Is dus toch alleen voor pc. Vandaag antwoord gehad van ubisoft

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Yukidaruma schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:34:
[...]

Is inderdaad ook nog een mogelijkheid. Had gekozen voor medium omdat ik aan de achievements al zag dat hard bijna niet te doen is. Eerst maar eens Gravity Rush 2 uitspelen.

[...]

Heb je deel 1 gespeeld? Na de eerste paar missies lijkt 2 vooral meer van hetzelfde, maar dan beter uitgewerkt.
Nooit gespeeld (helaas), maar vond de game altijd wel tof er uit zien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
bram1984 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:25:
Zijn hier mensen met Knack 2 en een HDR TV? Ik heb het idee dat HDR disabled in de game juist veel betere kleuren geeft. Alsof omgedraaid.
zal vanavond eens kijken voor je, maar afaik zag het er wel heerlijk kleurrijk uit met HDR aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iaxe393 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:29:
[...]

zal vanavond eens kijken voor je, maar afaik zag het er wel heerlijk kleurrijk uit met HDR aan
Ja bij mij dus met HDR uit. Alsof die toggle is ingedraaid ofzo. :)

Edit: Ik ben niet de enige geloof ik.

https://community.playsta...tml/hdr_knack_2-ETwH.html

[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 06-03-2018 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
SmooK schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:49:
Het heeft dan ook veel meer betekenissen dan alleen heilige oorlog. Maar goed, de ps4 dus. Weet er iemand nog een goede headset te koop?
De Best Buy Guide van deze maand raadt de Kingston HyperX Cloud II Red aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Tweakmans schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:34:
[...]

De Best Buy Guide van deze maand raadt de Kingston HyperX Cloud II Red aan.
Cloud II is een geweldig headset. De iets duurdere revolver is qua geluid ook super maar dat %$#%# plugje naar het blokje om je mic te muten gaat er de hele tijd een stukje uit waardoor niemand je meer kan horen. (overigens heb je dit probleem niet als je hem in je ps4 controller plugt)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Big discounts on PS4 exclusives start today on PlayStation Store, inc. Gran Turismo Sport, Horizon Zero Dawn, Uncharted: The Lost Legacy, more. Here’s the full list:

https://blog.eu.playstati...tation-store/#sf183788938

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DXpbNymU0AAp_9v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Aanbiedingen... must resist.

De prijzen nog niet gezien, dus misschien uiteindelijk niet zo interessant, maar de lijst van games bevat wel enkele leuke titels die op mijn verlanglijstje staan.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Koop liever fysiek dus ben meestal veilig bij dit soort Sales. Daarbij moet ik voorlopig gewoon even niks kopen. Kingdom Come staat wel op de must buy list. Verder na God of War zeer weinig.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
de prijzen zijn nog niet doorgevoerd neem ik aan ? niks interessants aan die prijzen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm Nedgame doet Horizon Zero Dawn voor 19,95..

Dan is deze aanbieding wel stukken duurder :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Hmm, ik overweeg Gran Turismo en de uitbreiding voor Horizon :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 08:53
bram1984 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:05:
Eens even afwachten wat de Bloodborne DLC gaat doen qua prijs. Voor mijn EU versie heb ik die nog niet.
Bloodborne dlc is 7 euro. je krijgt de goede prijs te zien als je de game toevoegt aan je winkelwagentje.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/d3cdp5vjrmb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@maukoo Ah nice! Die ga ik meteen even bestellen.

Zaterdag ga ik aan de Bloodborne community challenge meedoen. Nieuwe char beginnen en lekker veel mensen helpen met co-op en misschien wat invaden hier of daar. Het begint weer aardig te kriebelen.

Is die boost mode lag trouwens nog steeds aanwezig als je PvP/co-op doet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-10 13:46
jongf7 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:33:
Hmm, ik overweeg Gran Turismo en de uitbreiding voor Horizon :)
Gran Turismo is zeker een aanrader :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

dm-dutchman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:47:
[...]

Gran Turismo is zeker een aanrader :9
Ook wanneer je een PSVR bril hebt, want GT heeft de mogelijkheid om ook in VR te racen. Helaas geldt dit niet voor het hele spel, maar het is een extraatje. :)

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Best wel schandalig dat ik de old hunters dlc nog niet heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
musiman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:48:
[...]

Ook wanneer je een PSVR bril hebt, want GT heeft de mogelijkheid om ook in VR te racen. Helaas geldt dit niet voor het hele spel, maar het is een extraatje. :)
Dat zou ik graag nog een keer proberen. Maar om nou 200+ euro neer te leggen voor iets wat ik waarschijnlijk toch niet veel ga gebruiken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

dm-dutchman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:06:
[...]

Dat zou ik graag nog een keer proberen. Maar om nou 200+ euro neer te leggen voor iets wat ik waarschijnlijk toch niet veel ga gebruiken.....
Je mag 'm bij mij thuis proberen. :P

Make music, not war

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Wohoooo! Tweakers PS4 LAN party @musiman thuis!! *O*

Wie komen er?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
musiman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:41:
[...]
Bedankt voor het aanbod. Het lijkt me echt wel heel tof voor een keer, maar aangezien ik nog redelijk fanatiek COD speel en eind deze maand Far Cry 5 verwacht ik dat als ik er één aanschaf deze stof gaat happen ;)
poor Leno schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:43:
Wohoooo! Tweakers PS4 LAN party @musiman thuis!! *O*

Wie komen er?
Lijkt me best tof om een keer te doen oOo

[ Voor 63% gewijzigd door dm-dutchman op 07-03-2018 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

dm-dutchman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:09:
[/quote]

Bedankt voor het aanbod. Het lijkt me echt wel heel tof voor een keer, maar aangezien ik nog redelijk fanatiek COD speel en eind deze maand Far Cry 5 verwacht ik dat als ik er één aanschaf deze stof gaat happen ;)

[...]

[quote]musiman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:41:
[...]

Lijkt me best tof om een keer te doen oOo
Mijn eerste VR ervaring was in het Bonami Spelcomputer Museum in Zwolle, met de Oculus. Ik koos voor de achtbaan en vond het echt super gaaf.

Van mijn gametijd spendeer ik ongeveer een kwart met VR gaming en dat vind ik de investering van zo'n bril toch wel waard.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
poor Leno schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:21:
Hmmm Nedgame doet Horizon Zero Dawn voor 19,95..

Dan is deze aanbieding wel stukken duurder :/
Kijk je naar de juiste prijzen? Korting lijkt pas te komen als het spel in de winkelwagen zit. Basis-spel voor €19,99 en complete edition voor €29,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
maukoo schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:33:
[...]

Bloodborne dlc is 7 euro. je krijgt de goede prijs te zien als je de game toevoegt aan je winkelwagentje.

[afbeelding]
instabuy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:03:
[...]

Kijk je naar de juiste prijzen? Korting lijkt pas te komen als het spel in de winkelwagen zit. Basis-spel voor €19,99 en complete edition voor €29,99.
Aah ok nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
nioh season pass is in het winkelmandje ook nog maar 12.99 :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Mijn buy o/t day:

Day of the Tentacle Remastered (Volledig spel)
€4,99
The Vanishing of Ethan Carter (Volledig spel)
€6,99

Ik heb vroeger dat DotT met veel plezier uitgespeeld. Pure sentiment-aankoop, dit. :P

Ik ben wel erg benieuwd naar Ethan Carter.

[ Voor 4% gewijzigd door musiman op 07-03-2018 13:18 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Heeft hier iemand een suggestie voor een leuke couch co-op game die te spelen is met mijn vriendin?
(let op ik ben fanatiek gamer, zij totaal niet. denk aan categorie the sims e.d.) Dus ik denk meer aan spellen die snel en makkelijk weg spelen.

Zo vind ze bijvoorbeeld rocket league wel grappig, maar voegt ze niet echt heel veel toe :)
Maar dat is 1 van de weinige ps4 spellen die ik kan bedenken waar gewoon simpel couch co-op mogelijk is voor niet echt gamer.

Dus als iemand wat andere games kan aanraden zou ik dat op prijs stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
thaicecube schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:20:
Heeft hier iemand een suggestie voor een leuke couch co-op game die te spelen is met mijn vriendin?
(let op ik ben fanatiek gamer, zij totaal niet. denk aan categorie the sims e.d.) Dus ik denk meer aan spellen die snel en makkelijk weg spelen.

Zo vind ze bijvoorbeeld rocket league wel grappig, maar voegt ze niet echt heel veel toe :)
Maar dat is 1 van de weinige ps4 spellen die ik kan bedenken waar gewoon simpel couch co-op mogelijk is voor niet echt gamer.

Overcooked

Acties:
  • +1 Henk 'm!

WORMS!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:17:
Mijn buy o/t day:

Day of the Tentacle Remastered (Volledig spel)
€4,99
The Vanishing of Ethan Carter (Volledig spel)
€6,99

Ik heb vroeger dat DotT met veel plezier uitgespeeld. Pure sentiment-aankoop, dit. :P

Ik ben wel erg benieuwd naar Ethan Carter.
DotT was een tijdje terug nog gratis in de PS Plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 16:31

Everybody's Golf natuurlijk. Niet te moeilijk om te leren, maar wel lastig om er echt goed in te worden.

Kan iemand voor me kijken wat deze nu kost als je hem in je winkelmandje doet? Ik heb hem al dus kan het zelf niet checken en de saleprijs staat nog niet in de store. Wil nog wat vrienden overhalen namelijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 07-03-2018 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaicecube
Beakzz schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:29:
[...]

Everybody's Golf natuurlijk. Niet te moeilijk om te leren, maar wel lastig om er echt goed in te worden.

Kan iemand voor me kijken wat deze nu kost als je hem in je winkelmandje doet? Ik heb hem al dus kan het zelf niet checken en de saleprijs staat nog niet in de store. Wil nog wat vrienden overhalen namelijk ;)
https://store.playstation...02171_00-0011223344556677

€39,99

Overcooked ziet er wel grappig uit en iets wat ze misschien wel leuk vind ja, bedankt voor de tip :)
Worms heb ik inderdaad ook nog ergens opgepikt toen hij gratis was in de psplus store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
thaicecube schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:33:
[...]

https://store.playstation...02171_00-0011223344556677

€39,99

Overcooked ziet er wel grappig uit en iets wat ze misschien wel leuk vind ja, bedankt voor de tip :)
Worms heb ik inderdaad ook nog ergens opgepikt toen hij gratis was in de psplus store.
Nee dat is de standaard prijs. Was dat in je winkelmandje? Want dan hebben ze de prijs nog helemaal niet aangepast. In de vorige aanbieding was het €20 geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thaicecube
Beakzz schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:37:
[...]

Nee dat is de standaard prijs. Was dat in je winkelmandje? Want dan hebben ze de prijs nog helemaal niet aangepast. In de vorige aanbieding was het €20 geloof ik.
ow nee excuses je hebt gelijk.

In de winkel wagen zelf krijg je 20 euro korting.

[ Voor 22% gewijzigd door thaicecube op 07-03-2018 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
thaicecube schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:41:
[...]

ow nee excuses je hebt gelijk.

In de winkel wagen zelf krijg je 20 euro korting.
Thanks man. Zal waarschijnlijk later wel op de juiste prijs gezet worden dan. 0% sale zal niet de bedoeling zijn >:)

Edit : Ah toch ..top :D

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 07-03-2018 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Beakzz schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:43:
[...]

Thanks man. Zal waarschijnlijk later wel op de juiste prijs gezet worden dan. 0% sale zal niet de bedoeling zijn >:)
Is al zo. Kijk maar. Je moet echt je winkelwagentje in om de korting te zien. :)

Golf korting

[ Voor 7% gewijzigd door musiman op 07-03-2018 13:45 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393

alle lego games _O_
(Al moet ik zeggen dat jurassic park en de laatste marvel heroes niet echt tof zijn, maar LOTR/the hobbit, harry potter, de eerste paar avengers enzo zijn erg leuk voor coop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 14:38
Nex machina is nu ook 9 euro of zo voor de ps4 en digimon cyber sleuth voor vita 6 euro. (De prijs voor ps4 lijkt onveranderd..)

Komende tijd genoeg te doen qua games weer, de maandelijkse plus games had ik allemaal nog niet en die voor de ps4 wou ik nog wel eens proberen. :)

Oddworld stond net ook even op gratis bij mij, nog net kunnen kopen voordat de prijs weer naar 20 euro ging. Heb alleen de ps3/vita versie nu in de downloadlijst, de ps4 helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

iaxe393 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:47:
[...]

alle lego games _O_
(Al moet ik zeggen dat jurassic park en de laatste marvel heroes niet echt tof zijn, maar LOTR/the hobbit, harry potter, de eerste paar avengers enzo zijn erg leuk voor coop)
Jurassic Park vind ik nou juist wél een leuke, maar Lego Movie en Marvel Heroes zijn erg druk/matig. Vooral Lego Movie, daar krijg je spontaan ADHD van.

The Hobbit speel ik samen met mijn niet-gamer-echtgenote. :)

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
musiman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:53:
[...]

Jurassic Park vind ik nou juist wél een leuke, maar Lego Movie en Marvel Heroes zijn erg druk/matig. Vooral Lego Movie, daar krijg je spontaan ADHD van.

The Hobbit speel ik samen met mijn niet-gamer-echtgenote. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:40

Iemand anders heeft het ook al genoemd maar ik wil het toch nog even benadrukken: Overcooked!

Speel het regelmatig met m'n vriendin - overigens ook totaal geen gamer - en we hebben de dikste lol. Je moet behoorlijk goed kunnen samenwerken wil je overal 3 sterren halen dus je probeert het iedere keer steeds beter te doen. Echt lache!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
in de categorie overcooked is gang beast ook heel leuk trouwens, zeker als je met meer dan 2 man thuis achter de ps4 zit (al is het samen en online ook leuk)

Binnkort komt Sword of Ditto uit

die game lijkt mij iig ook heel bruut in co-op op de bank met 't meissie

[ Voor 10% gewijzigd door iaxe393 op 07-03-2018 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 30-09 21:41

Dxue

PSN:EvilDrunk

in een verleden heb ik met mijn toenmalige vriendin borderlands gespeeld. ik en zijzelf hadden niet gedacht dat ze het zo leuk zou vinden, dat ze zelfs ging vragen wanneer we weer de game gingen starten haha. Ik heb gehoord dat ze nu zelfs diablo 3 leuk vindt. soms moet je gewoon de game even samen uitproberen. ikzelf heb de games nog niet geprobeerd die hierboven zijn gesuggereerd, maar heb overcooked en gang beast ook op mijn lijstje van to buy voor party games

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19

De Lego games zijn erg leuk. Veel lol aan. Ben zelf nu bezig met Lego Marvel Super Heroes (deel 1). Prima humor, beetje puzzelen, beetje behendigheid, niet heel erg als je dood gaat, ...

Verder heb ik met mijn vrouw heel veel plezier aan Diablo 3 gehad. Samen de gehele storyline doorlopen. Eerst op een makkelijk niveau beginnen en na een tijdje kreeg ik de opmerking "Hrm, dit is wel allemaal erg makkelijk." Daarna moeilijkheid langzaam opgevoerd waarbij het spel meer uitdaging kreeg en zeker zo leuk werd.
bram1984 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:27:
[...]

DotT was een tijdje terug nog gratis in de PS Plus.
Tja, voor mensen die sinds kort pas een PS4 hebben of sinds kort pas PSPlus, heeft bovenstaande informatie natuurlijk niet al te veel toegevoegde waarde. Zo was Resogun ooit de eerste gratis game in de PSPlus. Toen had ik nog geen PS4 en heb uiteindelijk Resogun in een aanbieding gekocht.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Dxue schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:16:
in een verleden heb ik met mijn toenmalige vriendin borderlands gespeeld. ik en zijzelf hadden niet gedacht dat ze het zo leuk zou vinden, dat ze zelfs ging vragen wanneer we weer de game gingen starten haha. Ik heb gehoord dat ze nu zelfs diablo 3 leuk vindt. soms moet je gewoon de game even samen uitproberen. ikzelf heb de games nog niet geprobeerd die hierboven zijn gesuggereerd, maar heb overcooked en gang beast ook op mijn lijstje van to buy voor party games
ohja zeker, deze 2 games zijn ook echt aanraders _O_
Die handsome collection was deze week geloof ik ook in de aanbieding voor een paar euro, het geld meer dan zeker waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Little big planet was op de ps3 ook altijd leuk om te spelen met beginnende gamers. En voor ervaren gamers is het soms ook een uitdagend spel.

Little big planet 3 is nu 7 euro

[ Voor 11% gewijzigd door dm-dutchman op 07-03-2018 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

even een vraagje tussendoor, waarom is de website van de playstation store zoveel makkelijker en sneller op de pc dan op de ps4? ik kan zelfs via de telefoon de ps plus games sneller alle ps plus gameskopen en downloaden dan op de ps4 2 van de games. plus de prijzen voor de aanbiedingen staan op de website wel allemaal goed aangegeven.

little big planet is idd een erg leuke game! volgens mij zag ik deel 3 in de aanbieding op de 60% aanbieding games.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dxue schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:16:
Zelfs Diablo 3? Ik denk dat Borderlands toch wel wat lastiger is "leuk te vinden" voor vrouwmensen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

ja zelfs diablo 3. ze speelde het bij haar neef op de ps4. ze had het zelf ook niet verwacht dat ze het leuk zou vinden, maar beestjes afmaken en naar loot zoeken met mooie specs vond ze geweldig. waarschijnlijk ook de reden dat ze diablo 3 ook wel leuk vindt.

ikzelf vind dat ook erg leuk om elke keer weer een poging tot betere uitrusting te krijgen. ben alleen dan wel iemand die geen keuze kan maken wanneer het dicht op elkaar zit en daardoor met veels te veel dingen rondloop. skyrim is daarom ook erg frustrerend voor mij, zoveel dingen die ik niet kan verkopen voor geld omdat ik het niet mee kan nemen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
bram1984 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:43:
[...]

Zelfs Diablo 3? Ik denk dat Borderlands toch wel wat lastiger is "leuk te vinden" voor vrouwmensen. ;)
Hier was BL juist een hit :Y
TPS is gigantisch veel gespeeld en mn vriendin vraagt altijd om BL2 te spelen (maar die game maakt mij kotsmisselijk, dus helaas zit dat er niet veel in :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dxue schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:49:
ja zelfs diablo 3. ze speelde het bij haar neef op de ps4. ze had het zelf ook niet verwacht dat ze het leuk zou vinden, maar beestjes afmaken en naar loot zoeken met mooie specs vond ze geweldig. waarschijnlijk ook de reden dat ze diablo 3 ook wel leuk vindt.

ikzelf vind dat ook erg leuk om elke keer weer een poging tot betere uitrusting te krijgen. ben alleen dan wel iemand die geen keuze kan maken wanneer het dicht op elkaar zit en daardoor met veels te veel dingen rondloop. skyrim is daarom ook erg frustrerend voor mij, zoveel dingen die ik niet kan verkopen voor geld omdat ik het niet mee kan nemen hahaha
Haha, ik bedoel meer dat D3 juist een van de meest toegankelijke couch co-op games is. Een shooter als Borderlands is vaak lastig qua besturing (camera meedraaien). D3 wordt ook doorgaans als eerste genoemd als iemand vraagt om tips om samen met de partner te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

bram1984 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:52:
[...]

Haha, ik bedoel meer dat D3 juist een van de meest toegankelijke couch co-op games is. Een shooter als Borderlands is vaak lastig qua besturing (camera meedraaien). D3 wordt ook doorgaans als eerste genoemd als iemand vraagt om tips om samen met de partner te spelen.
ahzo, helemaal verkeerd begrepen. diablo 3 is niet een game waar ik aan zou denken voor coop met een partner die niet erg into gaming is. maar goed, heb hem niet op de ps4 gespeeld en zou snel van gedachten kunnen veranderen hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Mijn vrouw vindt nu Knack wel leuk, verder Over Cooked, Tricky Towers, That's you en Knowledge is Power. Die laatste vier allemaal het liefst met 4 personen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10 16:15

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Sky Force reloaded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

J
Ja, Sky Force is tof! Heb ik ook samen met mijn vrouw gespeeld. Een heerlijke scrolling shooter in retro stijl.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

nou dat zijn weer een flink aantal games voor op mijn lijstje :). en de backlog groeit rustig door haha. ik zit nu wel met 'dilemma' of ik mijn fysieke horizon dawn complete editie moet terugsturen voor de digitale versie. scheelt toch weer 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10 16:15

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

musiman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:35:
J
[...]

Ja, Sky Force is tof! Heb ik ook samen met mijn vrouw gespeeld. Een heerlijke scolling shooter in retro stijl.
Retro-gameplay inderdaad. Graphics zijn wel gewoon 'modern'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik krijg nog steeds 'washed out/gedimde kleuren met hdr aan in games, werkten de kleuren direct goed op hdr tv's bij jullie ? het internet staat er vol over. ik zie dat het ook bij duurdere modellen gebeurt. zodra ik hdr uitzet moet ik mijn zonnebril opzetten door de felle kleuren om het even zo te zeggen, zodra hdr aan staat wordt alles donker. vooral bij uncharted 4 is het echt lelijk. hoe zit het met jullie budget/midrange modellen ? lg heeft laatst een update uitgebracht zie ik voor dit probleem in gamemode. ik heb dit gemeld bij philips, kijken of ze er iets mee doen...

tv: philips 55pus6162

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 07-03-2018 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:25
lennox-06 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:56:
ik krijg nog steeds 'washed out/gedimde kleuren met hdr aan in games, werkten de kleuren direct goed op hdr tv's bij jullie ? het internet staat er vol over. ik zie dat het ook bij duurdere modellen gebeurt. zodra ik hdr uitzet moet ik mijn zonnebril opzetten door de felle kleuren om het even zo te zeggen, zodra hdr aan staat wordt alles donker. vooral bij uncharted 4 is het echt lelijk. hoe zit het met jullie budget/midrange modellen ? lg heeft laatst een update uitgebracht zie ik voor dit probleem in gamemode. ik heb dit gemeld bij philips, kijken of ze er iets mee doen...

tv: philips 55pus6162
Heeft vrees ik met het scherm te maken. Lage helderheid gecombineerd met een uniforme backlight zorgt ervoor dat het scherm nauwelijks in staat is om HDR materiaal goed te tonen. HDR bij goedkope schermen is meer marketing dan dat het wat toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
FrankoNL schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:06:
[...]

Heeft vrees ik met het scherm te maken. Lage helderheid gecombineerd met een uniforme backlight zorgt ervoor dat het scherm nauwelijks in staat is om HDR materiaal goed te tonen. HDR bij goedkope schermen is meer marketing dan dat het wat toevoegt.
dat dacht ik ook eerst, maar het gebeurt ook met duurdere modellen. precies dit probleem: https://community.sony.co...-KD55XE7073SU/td-p/662047

ik denk eerder dat het met de ps4 pro te maken heeft, kan waarschijnlijk via een update opgelost worden.

ik heb verschillende dingen geprobeerd met de berichten in fora's, maar er is geen handmatige oplossing voor dit.

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 07-03-2018 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:25:
[...]

Dat kan toch echt niet met matig panel te maken hebben daarvoor is het verschil tussen beide veel te groot. Als de niet-HDR er zoveel beter uitziet dan wel-HDR lijkt me dat toch in eerste instantie een software-matig probleem. Lijkt precies of de TV het HDR signaal van de PS4 niet correct interpreteert.
Je hebt gelijk. Ik begreep het even verkeerd. Omgedraaid zou niet moeten horen inderdaad. Dat heb ik overigens met Knack 2. HDR disabled = HDR aan, lijkt.

Los daarvan moet je alsnog geen wonderen verwachten van dat soort panelen.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 07-03-2018 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook leuk voor couch coop met vrouw/vriendin (of zus in mijn geval):

RPGlite meets Minecraft :) Lekker relaxed met zijn tweetjes wat questen en beestjes hakken en ondertussen allemaal spul verzamelen en lekker bouwen aan ons paleisje :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59
Nieuwe modus voor Fortnite:

Vanaf morgen als het goed is

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

ik kwam net terug op de 1e post van pagina 304 en moest ff dubbel checken of ik niet de verkeerde link had aangeklikt haha. het is altijd balen als je tv niet presteert zoals je verwacht bij aankoop.

die portal knights ziet er idd erg leuk uit voor co op met vrouwlief (de vooroordelen voor de games van niet echt gamende vrouwen zit er wel echt in bij mij zeg. zolang het schattig en niet TE moeilijk is, is het vaak wel ok... terwijl ikzelf beter zou moeten weten)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:37
OK, even tijd voor een rant. Maar wat is Shadow of the Colossus toch een kutspel. Aan het begin heb ik er van genoten. Mooie wereld waar je doorheen loopt, leuk om de goden te verkennen en op zoek te gaan naar hun zwakke plekken en het mystieke van het verhaal houdt je zeker binnenboord.

spoiler:
Maar gisteren al zwaar zitten kutten met kolos #8 (de kameleon die tegen muren op rent). Die hitboxes van die kolos waren nog kutter dan die van een gemiddeld 8 bit NES spel. In de helft van de gevallen dat ik iets probeerde te raken, miste ik. Vervolgens mocht je weer terug het gebouw in rennen, ruimtes zijn klein en dan begint de camera ineens rare fratsen uit te halen.

Vervolgens ben ik nu bezig met kolos #9 en dan moet je opeens van jouw paard gebruik gaan maken. Naast de camera die altijd schuin achter hangt (why? in 99% is het niet eens handig...) rent het paard door wanneer ik wil stoppen en loopt het paard af te remmen wanneer ik vooruit wil gaan. En dat is een beetje de rode lijn van het spel. Je lijkt gewoon geen controle te hebben over je personage en jouw paard. Met als gevolg dat ik loop te schreeuwen tegen mijn TV omdat mijn personage niet doet wat ie moet doen.

Ik snap op recht niet dat dit spel een 9.2 / 8.9 op Metacritic krijgt met zulke rot controls.

Zou je de volgende keer de spoilertag kunnen gebruiken? Dank u

[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 08-03-2018 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
bram1984 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:43:
[...]

'vrouwmensen'??

Anyhoo, was niet zo heel erg weg van Borderlands, had er net iets meer van verwacht, misschien moet ik 't nog een kansje geven. Diablo 3 ook niet overigens. Wel helemaal verslaafd op dit moment aan Fortnite Save the World (PvE) en regelmatig ook wel BR, maar StW vind ik net even leuker!
Op zich vreemd want alle 3 de games hebben iets wat ik normaal niet zo leuk vind: dingen die in herhaling vallen.... Vond ik bij D3 het ergste, "oh look, another 40 monsters I've seen a gazillion times already" *yawn*

Maar waarom zouden vrouwen het niet leuk vinden dan?

[ Voor 30% gewijzigd door Aenea op 07-03-2018 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aenea schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:48:
[...]

'vrouwmensen'??

Anyhoo, was niet zo heel erg weg van Borderlands, had er net iets meer van verwacht, misschien moet ik 't nog een kansje geven. Diablo 3 ook niet overigens. Wel helemaal verslaafd op dit moment aan Fortnite Save the World (PvE) en regelmatig ook wel BR, maar StW vind ik net even leuker!

Maar waarom zouden vrouwen het niet leuk vinden dan?
Heb ik ergens hierboven al uitgelegd.

Wat is BR en StW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:35
bram1984 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:54:
[...]

Wat is BR en StW?
Fortnite Battle Royale (wat iedereen speelt, net als PUBG)
Fortnite Save The World (singleplayer, enige reden waarom mensen dat spelen is om gratis V-bucks te krijgen voor BR :+ )

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:05:
[...]
Fortnite Battle Royale (wat iedereen speelt, net als PUBG)
Beiden nog nooit gespeeld :P
Heel kort iets van gezien maar ze lijken me allebei niet heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
bram1984 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:54:
[...]

Wat is BR en StW?
Fortnite Save the World = StW
Fortnite Battle Royale = BR

En tja, je vertelde iets over camera bewegingen endezo, denk niet dat dat verder ook maar iets met vrouw zijn te maken heeft maar eerder met "erg casual of niet echt een gamer" zijn.

Anton.net schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:05:
[...]

Fortnite Save The World (singleplayer, enige reden waarom mensen dat spelen is om gratis V-bucks te krijgen voor BR :+ )
Dat is toch echt niet waar moet ik zeggen. Wel zijn er de laatste tijd te veel mensen die StW proberen te gebruiken om vbucks te farmen voor Battle Royale en dat is vreselijk irritant want die spelen het spel niet echt, vragen om wapens en materialen, zoeken helemaal niks maar dan ook niks zelf uit, weten niet hoe het spel werkt, willen dat mensen met hogere level ze mee nemen naar moeilijkere levels zodat ze daar materialen kunen farmen om te kunnen traden (en dan dus vervolgens de mission niet doen of 10x dood gaan omdat ze te laag level zijn en je er toch niks aan hebt), ohh ja, ze ruilen (trading) heel veel, en belazeren elkaar tot en met als je het zo hoort allemaal op de global chat.

Magoe, Save the World leek me altijd wel al leuk, maar wist het niet zeker of het wat voor mij was, door Battle Royale en de aanbieding van begin Januari dacht ik het toch maar even te gaan proberen, dacht dat het desnoods leuke manier was om aan vbucks te komen, nou mooi niet heh! Ik vind Save the World veel leuker en geef mijn vbucks liever uit aan loot llama's om (oa.) betere weapon schematics te bemachtigen!

Het is een beetje hit and a miss laatste tijd of je andere mensen er bij krijgt die het spel echt spelen of niet, beetje jammer, gelukkig komt het nog steeds vaker voor dat er wel mensen zijn die mee willen helpen dus blijft toch wel erg leuk! Daarnaast zijn er nog 2 vrienden waar ik 't regelmatig mee speel, dat helpt ook wel.

[ Voor 67% gewijzigd door Aenea op 07-03-2018 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Aenea Ik ook niet man, maar het ging er geloof ik om dat zijn vriendin weinig met gamen had en mijn enige punt was dat D3 qua besturing wat toegankelijker is en gewoon een fijne couch co-opper is. Maar ik weet het niet meer precies. Zijn inmiddels alweer aardig wat posts verder. Maakt verder niet ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-10 14:23
Ik zit te twijfelen of ik uncharted lost legacy ga kopen of niet iemand ervaring met dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-10 14:23
Ik zit te twijfelen of ik uncharted lost legacy ga kopen of season pass van rainbow six iemand ervaring met uncharted legacy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 08:53
Formula one schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:14:
Ik zit te twijfelen of ik uncharted lost legacy ga kopen of niet iemand ervaring met dit spel
Yep. De nadruk ligt bij Lost Legacy op exploren ipv schieten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:37

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Einde discussie over Tv's, daar is een speciaal subforum voor

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maukoo schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:40:
[...]
Yep. De nadruk ligt bij Lost Legacy op exploren ipv schieten.
Dat klinkt positief!
*Kiwi gaat Lost Legacy ook eens in zijn winkelmandje doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:17:
[...]

Dat klinkt positief!
*Kiwi gaat Lost Legacy ook eens in zijn winkelmandje doen :)
Haha, maar dat vond ik bij Uncharted 4 ook al in vergelijking met de delen ervoor. Maar inderdaad. LL is nog een tandje minder actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaicecube
Allemaal bedankt voor de suggesties. Ik heb weer een aantal spellen op mijn backlog gezet die mij inderdaad leuk lijken om coop te doen (gangbeasts meer met vrienden dan met het vrouwtje, maar toch)
Gisteren even begonnen met Overcooked en dat is inderdaad zeker een aanrader in het eerste level lagen we al dubbel over de chaos die ontstond. Dus dat zal wel goed gaan komen, Precies dat type spel zocht ik.

Verder lijkt me sword of ditto ook zeker een leuk spel, dus die heb ik op de watchlist staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:00

Mauz1978

Console War Veteran

bram1984 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:25:
Haha net paar potjes Overcooked gedaan. Lekker voor je bloeddruk! :+
Overcooked is geweldig om met zn tweeen te spelen. Wat een chaos, ik kan me niet voorstellen hoe het met 4 mensen zou zijn haha

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:00
Hmmm, dit klinkt niet onaardig... :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Pagina: 1 ... 76 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)