Valt me trouwens op, bedenk ik me nu, dat dit eigenlijk alleen gebeurd in Toussaint (blood and wine dlc).
[ Voor 12% gewijzigd door Barbas op 08-03-2018 10:27 ]
Mejor así
Maar wel veel meer puzzles. Ik vond LL veel leuker in ieder gevalbram1984 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:56:
[...]
Haha, maar dat vond ik bij Uncharted 4 ook al in vergelijking met de delen ervoor. Maar inderdaad. LL is nog een tandje minder actie.
PSN ID Binloading_nl
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Ik persoonlijk niet. Ik zal eerder Uncharted 4 opnieuw opstarten. Zo een groot open gebied hoeft echt niet van mij in een Uncharted game.steefje schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:27:
[...]
Maar wel veel meer puzzles. Ik vond LL veel leuker in ieder geval
* Mogelijkheid om titels te hiden in je Library. Handig als je bvb Demo's, Beta's, enz hebt die je niet meer wil zien.
* Nieuwe PS+ tab in je Library waar dan de IGC games komen.
* PS4 Pro Supersampling voor non-4K TVs. Niet direct duidelijk hoe dit werkt, ik vermoed dat games die 4K ondersteunen dan altijd supersamplen als ze op een HDTV afgespeeld worden.
ZatGeteisem schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:55:
Binnenkort eens een poging wagen wbt deel 1 aangezien die in het Plus pakket zit.
Op het moment zit Knack 1 niet meer in de PSPLUS maar zat ie er wel vorige maand in, vandaar zijn post
Knack 1 was tot en met Maandag gratis voor PS Plus.
Nu niet meer

Maar dan moet je m wél hebben gedownloaded of in je library hebben gezetGeteisem schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:31:
Ohw vandaar lol.Ok zat dan. Maar goed mijn abbo loopt nog.
Library updaten doe ik standaard. Dus ja dat dan weer net welpoor Leno schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:40:
[...]
Maar dan moet je m wél hebben gedownloaded of in je library hebben gezet
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Internationale vrouwendag, dus je dacht kom, laat ik eens communiceren als een vrouw.Geteisem schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:41:
[...]
Library updaten doe ik standaard. Dus ja dat dan weer net wel
Ik heb dat ook vaak gehad met dit spel. Helaas. Soms moest ik ook meerdere keren opnieuw starten om dezelfde actie nog een keer te proberen, tot drie keer achterelkaar aan toe!!!Barbas schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:26:
Man man man, The Witcher 3 crashed als ik bij een merchant het gesprek aan ga. Is nu al minimaal 5x voorgekomen. Soms gaat het wel goed en kan ik zonder problemen craften bijvoorbeeld. Speel op de pro. Voorheen nooit last van gehad, misschien met de laatste update omgevallen of zo. Zo irritant. Rapport opgestuurd met screenshot erbij maar denk niet dat daar iets mee gebeurd.
Valt me trouwens op, bedenk ik me nu, dat dit eigenlijk alleen gebeurd in Toussaint (blood and wine dlc).
Misschien vind je Monopoly Family Fun Pack ook leuk. Dit spel bevat naast Monopoly ook een kaartspel Monopoly Deal. Beide zijn leuk om samen op de bank te spelen.Mauz1978 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:32:
[...]
Overcooked is geweldig om met zn tweeen te spelen. Wat een chaos, ik kan me niet voorstellen hoe het met 4 mensen zou zijn haha
[ Voor 5% gewijzigd door musiman op 08-03-2018 12:54 ]
Make music, not war
Ik heb ook welleens een off day. Ongelooflijk maar waar.bram1984 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:50:
[...]
Internationale vrouwendag, dus je dacht kom, laat ik eens communiceren als een vrouw.
Geteisem schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:41:
[...]
Library updaten doe ik standaard. Dus ja dat dan weer net wel
Is zo'n opmerking NIET een beetje discriminerend voor vrouwen ?bram1984 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:50:
[...]
Internationale vrouwendag, dus je dacht kom, laat ik eens communiceren als een vrouw.
Mijn vrouw heeft iets voor je in het vooruitzicht neanderthaler die je bent.
Als je Knack hebt gespeeld weet je vast wel wat ze bedoeld.
[ Voor 18% gewijzigd door Winkiller op 08-03-2018 13:33 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik heb altijd wel een zwak voor Treyarch, dus ik ben gematigd geïnteresseerd. Ook zij stoppen bullshit in hun CoD's, maar ik heb altijd wel het idee dat bepaalde dingen in hun games net wat minder te exploiten zijn.Nieuwevolger schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:53:
Er duiken ook geruchten op dat cod bo4 om 19:00 vandaag wordt aangekondigd.
@Chaoss Is het mogelijk om in de topicwarning op te nemen dat er bij voorkeur geen afkortingen gebruikt worden bij game titels, het is soms zo vreselijk verwarrend.Nieuwevolger schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:53:
Er duiken ook geruchten op dat cod bo4 om 19:00 vandaag wordt aangekondigd.
Call Of Duty snap ik maar BO4 bv. NIET en moet ik elders gaan zoeken....niet handig.
Ik stem vóór!!!Winkiller schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:05:
[...]
@Chaoss Is het mogelijk om in de topicwarning op te nemen dat er bij voorkeur geen afkortingen gebruikt worden bij game titels, het is soms zo vreselijk verwarrend.
Call Of Duty snap ik maar BO4 bv. NIET en moet ik elders gaan zoeken....niet handig.
Make music, not war
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Overdrijven is ook een vak en hij zegt BO4 en niet BOD4. CoD kent iedereen en van Black Ops zijn al 3 delen uitgekomen, dus als je dan nog steeds niet snapt dat er met CoD BO4; Call of Duty Black Ops 4 bedoeld wordt, tja, what can I say? Dan interesseer je je waarschijnlijk sowieso niet in CoD Call of Duty en hoef je het dus ook niet op te zoeken. Opgelost.Winkiller schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:05:
[...]
@Chaoss Is het mogelijk om in de topicwarning op te nemen dat er bij voorkeur geen afkortingen gebruikt worden bij game titels, het is soms zo vreselijk verwarrend.
Call Of Duty snap ik maar BOD4 bv. NIET en moet ik elders gaan zoeken....niet handig.
[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 08-03-2018 14:12 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ja dus een topicwarning maken en waarschuwingen gaan uitdelen als mensen meer dan 3 keer een afkorting gebruiken? 95% leest volgens mij de TW (topicwarning) niet eens.DigitalError schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:13:
ik snapte wel wat hij bedoelde met BO4 maar vind persoonlijk ook dat het allemaal een beetje te ver doorslaat met die afkortingen.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 08-03-2018 14:16 ]
dat zeg ik niet, dat was mijn post niet eensbram1984 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:15:
[...]
Ja dus een topicwarning maken en waarschuwingen gaan uitdelen als mensen meer dan 3 keer een afkorting gebruiken? 95% leest volgens mij de TW (topicwarning) niet eens.
enige wat ik er over kwijt wilde was dat het te ver door is geslagen
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Weet ik, maar iedereen kan toch zelf wel een beetje beoordelen waar veel en waar weinig over gesproken wordt. Kijk gisteren werden er zaken uit Fortnite afgekort, ja dan heb ik ook geen idee. Hier wordt haast nooit over Fortnite gesproken. Dat heb ik gewoon gevraagd dus, en dan is het wat mij betreft prima.DigitalError schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:17:
[...]
dat zeg ik niet, dat was mijn post niet eens
enige wat ik er over kwijt wilde was dat het te ver door is geslagen
Overdrijven is ook een vak, laten we het bespreekbaar maken, soms is het best verwarrend.bram1984 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:15:
[...]
Ja dus een topicwarning maken en waarschuwingen gaan uitdelen als mensen meer dan 3 keer een afkorting gebruiken? 95% leest volgens mij de TW (topicwarning) niet eens.
Ik gebruikte de post over Black Ops slechts als voorbeeld omdat ik het al een keer eerder ingebracht had.
Internationale vrouwendag en jij dacht, kom, laat ik eens zo'n opmerking maken?bram1984 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:50:
[...]
En gisteren ook al iets over 'vrouwmensen'...
Alles goed thuis, Bram?
Groetjes,
Lisa
Yup.Winkiller schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:32:
[...]
[...]
Is zo'n opmerking NIET een beetje discriminerend voor vrouwen ?
Ik snap het wel Bram maar jij blijkbaar NIET, de boodschap is leesbaarheid niet kennis van alle games en hoe ze afgekort worden. Nogmaals speciaal voor jou, ik heb die afkorting van @Nieuwevolger gebruikt als voorbeeld om het onder de aandacht te brengen, en ja voor jouw informatie Call of Duty Black Ops speel ik ook.bram1984 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:11:
[...]
Overdrijven is ook een vak en hij zegt BO4 en niet BOD4. CoD kent iedereen en van Black Ops zijn al 3 delen uitgekomen, dus als je dan nog steeds niet snapt dat er met CoD BO4; Call of Duty Black Ops 4 bedoeld wordt, tja, what can I say? Dan interesseer je je waarschijnlijk sowieso niet in CoD Call of Duty en hoef je het dus ook niet op te zoeken. Opgelost.
In ieder geval Persona 5 uitgespeeld 90 uur over gedaan en en het was een hele mooie ervaring.
Turn based game maar gelukkig niet zo traag.
Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.
[ Voor 73% gewijzigd door Origins op 08-03-2018 15:13 ]
edit: oh wacht, je kan met gang beast ook tegen elkaar spelen, dus dan wordt het een echte 'monopoly relatie vernietiger' concurrent
[ Voor 19% gewijzigd door Dxue op 08-03-2018 15:16 ]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Haha het is toch zo dat vrouwen en mannen in de regel anders communiceren? Mannen snappen vrouwen vaak niet en andersom snappen vrouwen mannen vaak niet. Dat je bij een onschuldig grapje gelijk discriminatie gaat roepen, zegt misschien meer over jou. Thuis alles goed hoor. Ik ben net eerder van mijn werk vertrokken omdat we carpoolen en ze ziek is. Ze ligt nu in bed en ik heb haar een kopje thee gebracht.Aenea schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:27:
[...]
Internationale vrouwendag en jij dacht, kom, laat ik eens zo'n opmerking maken?
Alles goed thuis, Bram?
Groetjes,
Lisa
[...]
Yup.
Ja en daarom bespreken we het nu ook? Ik ben het met je eens, het is soms best verwarrend, maar persoonlijk vind ik het overdreven om in de TW te zetten dat je maar helemaal geen afkortingen meer mag gebruiken, gaat wel erg ver. Maar dat vind ik.Winkiller schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:20:
[...]
Overdrijven is ook een vak, laten we het bespreekbaar maken, soms is het best verwarrend.
Ik gebruikte de post over Black Ops slechts als voorbeeld omdat ik het al een keer eerder ingebracht had.
Nice ben je er eindelijk door heen ja? Ik nog lang niet... Terwijl ik het zo'n geweldig spel vind, maarja je moet er even de tijd voor hebben en lange sessies kunnen maken. Maar ik ga 'm zeker nog uitspelen, ooit.Origins schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:09:
Heerlijk sfeertje hangt er hier zeg.
In ieder geval Persona 5 uitgespeeld 90 uur over gedaan en en het was een hele mooie ervaring.
Turn based game maar gelukkig niet zo traag.
Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.
Haha inderdaad, was wel verbaasd want het ging ineens opvallend snel. maar goed 90 uur in een jaar tijd valt opzich wel mee, maar dat had ik tegen je gezegdSpud82 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:37:
[...]
Nice ben je er eindelijk door heen ja? Ik nog lang niet... Terwijl ik het zo'n geweldig spel vind, maarja je moet er even de tijd voor hebben en lange sessies kunnen maken. Maar ik ga 'm zeker nog uitspelen, ooit.
Geniet vooral van de game.:)
Een groot minpunt is nog altijd wel de dagen tussen de palaces zeg.. man man wat een drama is dat.
let me know als je hem uitgespeeld heb en wat je ervan vond. ben erg benieuwd naar je Persona 5 einde.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Zou zomaar kunnen. Ik word er persoonlijk niet heel gezellig van, merkte ik al.Dxue schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:13:
iemand hier het idee dat gang beast of overcooked de nieuwe 'monopoly relatie vernietiger' wordt? ipv dat men hier het direct tegen elkaar opneemt, krijg je nu zeer gefrustreerde mensen die elkaar niet meer kunnen uitstaan omdat ze net de verkeerde dingen aan het bereiden/verslaan zijn
edit: oh wacht, je kan met gang beast ook tegen elkaar spelen, dus dan wordt het een echte 'monopoly relatie vernietiger' concurrent
Iets weerhoudt me ervan. Het is me te vaag en te Japans (het is Japans, toch?) en turn based ben ik helemaal niet van. Misschien ooit als ik geen backlog meer heb, dat ik een poging waag, want de recensies zijn niet misselijk.Spud82 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:37:
[...]
Nice ben je er eindelijk door heen ja? Ik nog lang niet... Terwijl ik het zo'n geweldig spel vind, maarja je moet er even de tijd voor hebben en lange sessies kunnen maken. Maar ik ga 'm zeker nog uitspelen, ooit.
Het is idd wel Japans, maar deze game (en NIER) heeft mij eigenlijk wel geturned naar de JRPG spelletjes.bram1984 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:40:
[...]
Zou zomaar kunnen. Ik word er persoonlijk niet heel gezellig van, merkte ik al.![]()
[...]
Iets weerhoudt me ervan. Het is me te vaag en te Japans (het is Japans, toch) en turn based ben ik helemaal niet van. Misschien ooit als ik geen backlog meer heb, dat ik een poging waag, want de recensies zijn niet misselijk.
En ik was ook nooit van die turn-based games maar zoals gezegd deze is echt verrekt snel daarin en eigenlijk onwijs tof gemaakt.
Mijn vrouw zegt dat je aan damagecontrol doet hier, het is je vergeven hoor, we maken allemaal fouten.bram1984 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:36:
Haha het is toch zo dat vrouwen en mannen in de regel anders communiceren? Mannen snappen vrouwen vaak niet en andersom snappen vrouwen mannen vaak niet. Dat je bij een onschuldig grapje gelijk discriminatie gaat roepen, zegt misschien meer over jou. Thuis alles goed hoor. Ik ben net eerder van mijn werk vertrokken omdat we carpoolen en ze ziek is. Ze ligt nu in bed en ik heb haar een kopje thee gebracht.
Wist je dat mensen gewoonte dieren zijn en moeilijk kunnen veranderen daarom is het misschien de moeite waard om het in de topic warning te zetten, als iedereen dat een keer leest komen we samen ergens.Ja en daarom bespreken we het nu ook? Ik ben het met je eens, het is soms best verwarrend, maar persoonlijk vind ik het overdreven om in de TW te zetten dat je maar helemaal geen afkortingen meer mag gebruiken, gaat wel erg ver. Maar dat vind ik.
Ik heb nergens gezegd dat er geen afkortingen gebruikt mogen worden, ik had het over bij voorkeur geen afkortingen gebruiken om de leesbaarheid te vergroten.
Ja ik snap dat wel hoor, het lijkt me ook bepaald niet een spel voor iedereen. Ik heb ook heel lang getwijfeld en 'm uiteindelijk goedkoop op marktplaats gekocht. Het is behoorlijk Japans inderdaad, de game ademt Japan. Ik speel ook met Japanse voices, maar dat is een optie. Ik ben ook niet persé van turn based hoor, maar in deze game werkt het zo gaaf en stijlvol. Het is echt een kunstwerkje.bram1984 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:40:
[...]
Iets weerhoudt me ervan. Het is me te vaag en te Japans (het is Japans, toch?) en turn based ben ik helemaal niet van. Misschien ooit als ik geen backlog meer heb, dat ik een poging waag, want de recensies zijn niet misselijk.
Voor mij typisch zo'n game die ik uiteindelijk gewoon blind wilde proberen, dan maar hit or miss. Net zoals ik ook aan Bloodborne ben begonnen zeg maar. Uiteindelijk leveren dat vaak de tofste ervaringen op en besef je weer dat er zoveel meer is dan alle mediocre games, om het maar even oneerbiedig te zeggen..
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
NIER wil ik wel ooit een keer proberen. Dat is toch wel meer mijn ding (demo ging wel goed, op zich). En BB is natuurlijk ook een JRPG, ook wel een aardig spelletje.Origins schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:42:
[...]
Het is idd wel Japans, maar deze game (en NIER) heeft mij eigenlijk wel geturned naar de JRPG spelletjes.
En ik was ook nooit van die turn-based games maar zoals gezegd deze is echt verrekt snel daarin en eigenlijk onwijs tof gemaakt.
Nee mijn "hunch" is eigenlijk altijd wel spot on als ik moet raden of iets wel of niet voor mij is. Maar wie weet, ooit.Spud82 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:45:
[...]
Ja ik snap dat wel hoor, het lijkt me ook bepaald niet een spel voor iedereen. Ik heb ook heel lang getwijfeld en 'm uiteindelijk goedkoop op marktplaats gekocht. Het is behoorlijk Japans inderdaad, de game ademt Japan. Ik speel ook met Japanse voices, maar dat is een optie. Ik ben ook niet persé van turn based hoor, maar in deze game werkt het zo gaaf en stijlvol. Het is echt een kunstwerkje.
Voor mij typisch zo'n game die ik uiteindelijk gewoon blind wilde proberen, dan maar hit or miss. Net zoals ik ook aan Bloodborne ben begonnen zeg maar. Uiteindelijk leveren dat vaak de tofste ervaring op en besef je weer dat er zoveel meer is dan alle mediocre games, om het maar even oneerbiedig te zeggen..
Nice, ik ben ook wel langzaam aan het ontdekken dat mijn smaak verlegd is naar Japan zeg maar. Alhoewel Kingdom Hearts me voor alsnog weer een brug te ver lijktNieuwevolger schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:54:
Mij heeft FF15 mij zover gekregen om meer Japanse games te spelen. Sinds dien heb ik alle kingdom hearts games en gespeeld en nu Nier.
Ik kijk ook onwijs uit naar Ni No Kuni 2. Zou deeltje 1 nog eens uitkomen op de PS4? Die zou ik ook graag spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Spud82 op 08-03-2018 16:01 ]
Geef dan nu het juiste voorbeeld: Final Fantasy 15.Nieuwevolger schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:54:
Mij heeft FF15 mij zover gekregen om meer Japanse games te spelen. Sinds dien heb ik alle kingdom hearts games en gespeeld en nu Nier.
En ja dat heb ik moeten opzoeken.
Thanks voor deze aanrader! Was gisteren trouwens in de aanbieding.MitchellHearth schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:57:
[...]
Iemand anders heeft het ook al genoemd maar ik wil het toch nog even benadrukken: Overcooked!
Speel het regelmatig met m'n vriendin - overigens ook totaal geen gamer - en we hebben de dikste lol. Je moet behoorlijk goed kunnen samenwerken wil je overal 3 sterren halen dus je probeert het iedere keer steeds beter te doen. Echt lache!
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
https://www.dsogaming.com...hat-will-release-in-2018/
Inderdaad, dezelfde situatie hierMitchellHearth schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:57:
[...]
Iemand anders heeft het ook al genoemd maar ik wil het toch nog even benadrukken: Overcooked!
Speel het regelmatig met m'n vriendin - overigens ook totaal geen gamer - en we hebben de dikste lol. Je moet behoorlijk goed kunnen samenwerken wil je overal 3 sterren halen dus je probeert het iedere keer steeds beter te doen. Echt lache!
Ik heb 'm een tijdje geleden gekocht met de uitbreidingpacks. De eerste eindbaas komen we alleen nog niet voorbij. Wel een briljant multiplayer spel: simpel te leren, en vrij uitdagend.
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Eerste wat me dan te binnen schiet is een nieuwe Trials. De vorige (Fusion) is alweer 4 jaar oud.bram1984 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:14:
Ubi gaat blijkbaar een nieuwe titel aankondigen vandaag die dit jaar nog uitkomt. Zal wel een kleinere game zijn.
https://www.dsogaming.com...hat-will-release-in-2018/
Cod bo4
Ubisoft nieuwe game (over een uur ongeveer)
Nintendo direct
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ja of iets in de trant van Child of Light of die cartoony oorlogsgame (is toch ook van Ubi?)?kazuka schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:17:
[...]
Eerste wat me dan te binnen schiet is een nieuwe Trials. De vorige (Fusion) is alweer 4 jaar oud.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ok. Deel 1 nooit gedaan. Ben wel benieuwd hoe deel 2 gaat worden.Nieuwevolger schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:29:
@bram1984 het lijkt erop dat het the division 2 wordt.
De hele kingdom Hearts serie inhalen kost inderdaad nogal veel tijd. Je hebt 5 games die allen zon 20-25 uur duren om te halen en dan ook nog 2 films van cutscenen van de ds games die 3 uur duren plus een normale film van een uur. Daarnaast is het te merken dat de games op hardware zijn gemaakt die de kracht hebben van de ps2. Maar vooral kh2 is zeker nog de moeite waard.Spud82 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:56:
[...]
Nice, ik ben ook wel langzaam aan het ontdekken dat mijn smaak verlegd is naar Japan zeg maar. Alhoewel Kingdom Hearts me voor alsnog weer een brug te ver lijktEn FF ook niet helemaal m'n ding denk ik.. Nier daarentegen vond ik erg tof.
Ik kijk ook onwijs uit naar Ni No Kuni 2. Zou deeltje 1 nog eens uitkomen op de PS4? Die zou ik ook graag spelen.
FF15 is een prima moderne rpg. De game heeft veel goeie kanten maar ook een paar slechte, maar zeker het proberen waard als je van rpg's houdt.
Is update 5.50 uit de beta fase? ik krijg net een gewone systeem update.
Ik vond 1 veel leuker dan 2.Anton.net schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:22:
Ik ben benieuwd of Ubisoft ook met een Watch Dogs 3 gaat komen, deel 2 was toch een heel degelijke game.
Is update 5.50 uit de beta fase? ik krijg net een gewone systeem update.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik vond er ook weinig aan. Toen die helikopter eenmaal neer was, heb ik het nooit meer aangeraakt.Origins schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:42:
Division 1 super hoge verwachtingen van, en na een week was ik die game volgens mij spuugzat
Dan ben je volgens mij een uitzondering. En ik hoop dat je geen gelijk hebt, want anders hoef ik deel 2 niet aan te raken
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Deel 1 had vooral te kampen met een stroom aan negativiteit door de grafische downgrade, maar was in mijn ogen veel leuker om te spelen dan 2. Dat was echt een prototype Ubisoft open world game met imo ontzettend vervelende karakters.Rossi46 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:49:
[...]
Dan ben je volgens mij een uitzondering. En ik hoop dat je geen gelijk hebt, want anders hoef ik deel 2 niet aan te rakenIk vond deel 1 echt een draak van een game...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Op de e3 trailers etc leek het op een gigantische openworld game met geweldige mechanics en alles was mogelijk.
Wat we kregen wat een crappy koude stad, met een dark zone er in en gewoon niets was langer boeiend dan een week
Erg jammer
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Pfff stealth shmealthLasmibalsingh schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:18:
Denken jullie dat Ubisoft de Splinter Cell franchise weer uit de kast zal halen? Wat mij betreft krijgen ze mijn zegen want met het wegvallen van metal gear solid is het Stealth Action genre erg dun bezaaid.
GUNS BLAZING FTW!!

ooit denk ik t wel, maar voorlopig nietLasmibalsingh schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:18:
Denken jullie dat Ubisoft de Splinter Cell franchise weer uit de kast zal halen? Wat mij betreft krijgen ze mijn zegen want met het wegvallen van metal gear solid is het Stealth Action genre erg dun bezaaid.
Daar hoop ik al een tijd op. De laatste, Blacklist, was een erg leuke game. Heb de game zelfs bewaard in de hoop op DLC, maar helaas. Met de goede boosts die Ubi nu aan hun franchises geeft (FC5, Origins) zou een nieuwe SC ook welkom zijn.Lasmibalsingh schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:18:
Division 2 gaat weer een leuke coop game zijn vermoed ik
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik vind het trouwens wel altijd apart dat tweakers de ene keer heel snel is met game nieuws bij bepaalde games en bij de andere weer totaal niet.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:01
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Ik snap je punt, ik herken de afkortingen van minder bekende titels ook niet altijd. Ik zie wel vaker vragen voorbij komen wat bepaalde afkortingen betekenen dus blijkbaar ben je niet te enige.Winkiller schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:05:
[...]
Een verbod is te kinderachtig en niet te doen maar we kunnen we afspreken om het zeker bij minder bekende titels niet te doen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Download ging langzaam, maar geen foutmelding (vanmiddag).Jasphur schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:45:
Nog meer mensen die een foutmelding krijgen bij het willen updaten van de beta?
Edit: ik lees bij de supersampling optie trouwens dat 4K TV gebruikers de resolutie van de PS4 op 1080p kunnen zetten wat kan leiden tot een betere performance. Opvallend detail.
[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 08-03-2018 18:52 ]
Lijkt me ook logisch en heeft niets met Supersampling (SSAA) te maken. Als je PS4 op 1080p staat, dan moet het game maar renderen op 1080p ipv 4K en zal de performance dus beter zijn. Ik heb overigens al paar keer het omgekeerde gelezen: dat het enablen van SSAA tot lagere framerates kan leiden. Want dan wordt de game naar 4K gerenderd (alsof je dus een 4K TV hebt) waarna er teruggeschaald wordt naar 1080p,bram1984 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:47:
[...]
Edit: ik lees bij de supersampling optie trouwens dat 4K TV gebruikers de resolutie van de PS4 op 1080p kunnen zetten wat kan leiden tot een betere performance. Opvallend detail.
Ik realizeer me nu ook hoe het komt dat a) mijn PS4 Pro eigenlijk nagenoeg nooit te horen is, en b) ik nooit de framerate dips zie waar ik soms over lees (bvb Rime). Ik heb immers een gewone FullHD TV. Ben eens benieuwd of ik nu met SSAA enabled ineens mijn PS4 meer ga horen blazen en wel framerate drops ga zien.
Toppie ik zag iets staan in het rode gedeelte.Chaoss schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:42:
[...]
Ik snap je punt, ik herken de afkortingen van minder bekende titels ook niet altijd. Ik zie wel vaker vragen voorbij komen wat bepaalde afkortingen betekenen dus blijkbaar ben je niet te enige.
Een verbod is te kinderachtig en niet te doen maar we kunnen we afspreken om het zeker bij minder bekende titels niet te doen.
Waar komt dat verbod toch vandaan, ik heb er niet om gevraagd.

Beide spellen + LocoRoco Midnight Carnival erg veel gespeeld op de PSP
Heb me op zich prima vermaakt met het verhaal van deel 1. Hoop alleen dat ze iets minder ver gaan met de bullet spunges (was echt te gek) en hopelijk ook wat meer afwisseling en minder grinden. De game heb ik daardoor namelijk niet meer aangeraakt na het einde van de game bereikt te hebben. Telkens nieuwe gear halen die qua damage output gelijk of langzamer omhoog ging dan de enemies van het nieuwe niveau was gewoon een hele slechte mechanic. Progressie voelde nooit aan dat je wat bereikte.Nieuwevolger schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:53:
The division 2 is officieel aangekondigd. om 17:00 is er een livestream van op twitch.
dan moet je even handmatig de update uitvoeren, dan doet ie t wel (bij systeem)Jasphur schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:45:
Nog meer mensen die een foutmelding krijgen bij het willen updaten van de beta?
hey jij daar, waar blijft die livestream?
Ach joh, zelfs m'n vriendin heeft het al opgestart en een paar uur gespeeld.
Ze vond het best wel leuk

eigenlijk ook niet zo gek, ze houdt wel van gamen en is regelmatig beter dan ik
[ Voor 15% gewijzigd door RubenSaurus op 08-03-2018 21:32 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Het is ook nog best druk met co-op. Ik kan continue met 3 man hakken.
PlayStation heeft wel aan de leading ladies gedacht en bracht vandaag zelfs een speciale video uit:Aenea schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:27:
Internationale vrouwendag en jij dacht, kom, laat ik eens zo'n opmerking maken?
Alles goed thuis, Bram?
Groetjes,
Lisa
Alvast voor straks:
categorie: Gamecontrollers
Het maakt mij echt geen zak uit of iemand nou man of vrouw is. Als ze maar goede spellen maken, want dat kan ik nietTweakmans schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:45:
[...]
PlayStation heeft wel aan de leading ladies gedacht en bracht vandaag zelfs een speciale video uit:
[video]

[ Voor 36% gewijzigd door Vrijdag op 08-03-2018 23:19 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nu, ben het dus aan het doorspelen, maar gaandeweg is het spel toch een tegenvaller, niettegenstaande de lovende reviews. Sommige secties zijn enorm frustrerend, zoals bvb het hele onderwater gebied waar je geheid claustrofobie van krijgt. Ook lijkt er iets mis met de helderheid, ik had verschillende keren voor dat ik gewoon in het pikkedonker belandde, tot ik uiteindelijk maar eens in de settings de brightness helemaal omhoog gooide en dan zag dat er wel degelijk heel wat cruciale dingen zichtbaar werden (ik ga straks voor alle zekerheid toch nog mijn PS4 RGB Full/Limited setting dubbelchecken). Ook zijn puzzels soms redelijk inconsistent tot zelfs onlogisch, of moet je iets doen om iets in een bepaalde toestand te brengen (bvb een deur openen/sluiten) maar is het later ineens toch in die toestand zonder dat je het deed, gewoon omdat anders de navigatie in het spel niet meer klopt.
Nu, heb nu de 3de wereld uitgespeeld en aan het aantal verborgen trofeeën te zien, vermoed ik dat het er in totaal 5 zijn, dus zal toch nog wel verder uitspelen. Ook al omdat ik van het verhaal eigenlijk nog altijd geen jota snap. Ben overigens ook niet zeker of ik het op het einde beter zal snappen
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Wel een mooi einde.
Daar viel het nog wel mee, vond ik. Het lastigste daar was gewoon oriënteren doordat je eigenlijk gewoon in 3 dimensies vrij rondzwemt. Zeker door die verminderde FOV wanneer je zuurstof op raakt, wist ik vaak compleet niet waar ik was. Toch vrij vaak voorgehad dat ik uiteindelijk een uitgang vond om dan te constateren dat ik weer zat waar ik vertrokken wasbram1984 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:59:
@Twixie In dat onderwater gebied heb ik ook mijn helderheid omhoog gezet. Heel donker, sommige stukken.

Het is eerder in de tempels waar je hier en daar donkere doorgangen hebt. Vaak stond ik dan in complete duisternis en moest ik wat rondkijken om terug de ingang te vinden en recht naar daar te lopen. Idem met het stuk waar je voorbij die Shades moet geraken om dan die lange trap omhoog te doen. Dat was daar gewoon pikkedonker dus dan maar Brightness aangepast.
Nu, ondertussen ook even RGB settings gecheckt en blijkbaar stond mijn TV op Normal ipv Full, terwijl mijn PS4 wel op Full stond. Moet tijd geleden nog eens geëxperimenteerd hebben en ze uiteindelijk niet juist op elkaar afgestemd hebben

- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ja was een irritant stukje. Je weet uiteraard dat je voor zuurstof door die bellen heen kan zwemmen.Twixie schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:47:
[...]
Daar viel het nog wel mee, vond ik. Het lastigste daar was gewoon oriënteren doordat je eigenlijk gewoon in 3 dimensies vrij rondzwemt. Zeker door die verminderde FOV wanneer je zuurstof op raakt, wist ik vaak compleet niet waar ik was. Toch vrij vaak voorgehad dat ik uiteindelijk een uitgang vond om dan te constateren dat ik weer zat waar ik vertrokken was.
Het is eerder in de tempels waar je hier en daar donkere doorgangen hebt. Vaak stond ik dan in complete duisternis en moest ik wat rondkijken om terug de ingang te vinden en recht naar daar te lopen. Idem met het stuk waar je voorbij die Shades moet geraken om dan die lange trap omhoog te doen. Dat was daar gewoon pikkedonker dus dan maar Brightness aangepast.
Nu, ondertussen ook even RGB settings gecheckt en blijkbaar stond mijn TV op Normal ipv Full, terwijl mijn PS4 wel op Full stond. Moet tijd geleden nog eens geëxperimenteerd hebben en ze uiteindelijk niet juist op elkaar afgestemd hebben.
Uiteraardbram1984 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:25:
[...]
Ja was een irritant stukje. Je weet uiteraard dat je voor zuurstof door die bellen heen kan zwemmen.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Haha twee ook echt. Ik heb vooral genoten van de omgevingen en het einde, maar ik was wel blij dat het voorbij was. Gameplay technisch vind ik het echt geen tweede playthrough waard.-SaveMe- schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:34:
@Twixie Helemaal geen last van gehad tijdens de game. Nooit mijn brightness aan hoeven passen en dat onderwater gebied was echt prima te doen en te orienteren. Vond de game echt top, qua sfeer en qua design en verhaal. Twee playthroughs gedaan, dat zegt genoeg
Ik vond het erg mooi. Tweede playthrough voor paar trophies en nog eens goed letten op alle details die er in zitten en hints naar het verhaal. Heel subliem gedaan allemaalbram1984 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:36:
[...]
Haha twee ook echt. Ik heb vooral genoten van de omgevingen en het einde, maar ik was wel blij dat het voorbij was. Gameplay technisch vind ik het echt geen tweede playthrough waard.
Dit topic is gesloten.
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken