Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:48:
NIER wil ik wel ooit een keer proberen. Dat is toch wel meer mijn ding (demo ging wel goed, op zich). En BB is natuurlijk ook een JRPG, ook wel een aardig spelletje.
Ik loop een beetje achter dus misschien is dit al benoemd maar......BB een jrpg? Really? Ik denk bij jrpg's aan turn based combat en final fantasy cut scenes.......niet aan BB en souls games....ondanks dat deze games wel wat rpg elementen hebben natuurlijk.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:43:
[...]

Ik loop een beetje achter dus misschien is dit al benoemd maar......BB een jrpg? Really? Ik denk bij jrpg's aan turn based combat en final fantasy cut scenes.......niet aan BB en souls games....ondanks dat deze games wel wat rpg elementen hebben natuurlijk.......
Ja FROM software is Japans en de game is een RPG. :+

Maar wellicht niet zozeer in de zin die jij bedoelt. :)

Edit: Daarover gesproken. Dit zijn de eerste DS Remastered beelden, Nintendo Switch. Ik word er niet heel warm van.

[YouTube: https://youtu.be/rsZF61_XLQE]

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 09-03-2018 11:00 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Nz2xK4vfsnEMnF4vyPt1MwAx/full.jpg

Lang op moeten wachten maar ongetwijfeld de moeite waard :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:50

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:56:
[...]

Edit: Daarover gesproken. Dit zijn de eerste DS Remastered beelden, Nintendo Switch. Ik word er niet heel warm van.

[video]
Hmmm nee, op een Switch niet. Maar de remaster ga ik zeker wel halen. Als Demon's Souls nu ook op de PS4 uitkomt kan ik m'n PS3 toch weer verpatsen.

Enne, BB een RPG? Nee toch? Vind het een (prachtige) action game, maar veel meer dan een beetje een richting kiezen welke wapens enzo zit er niet in. Een verhaal is er ook ongeveer niet. Keuzes maken die zorgen dat het spelverloop heel anders wordt zijn ook vrijwel afwezig. Maar goed, ik weet ook niet precies wanneer je iets een RPG noemt, maar als je het zo zegt kun je Assassin's Creed ook een RPG noemen. En Super Mario ook. Want ook dán speel je een rol. :9

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:47:
[...]

Hmmm nee, op een Switch niet. Maar de remaster ga ik zeker wel halen. Als Demon's Souls nu ook op de PS4 uitkomt kan ik m'n PS3 toch weer verpatsen.

Enne, BB een RPG? Nee toch? Vind het een (prachtige) action game, maar veel meer dan een beetje een richting kiezen welke wapens enzo zit er niet in. Een verhaal is er ook ongeveer niet. Keuzes maken die zorgen dat het spelverloop heel anders wordt zijn ook vrijwel afwezig. Maar goed, ik weet ook niet precies wanneer je iets een RPG noemt, maar als je het zo zegt kun je Assassin's Creed ook een RPG noemen. En Super Mario ook. Want ook dán speel je een rol. :9
Nou ja, ik verwacht geen wereldschokkende verschillen op PS4/X1. Een hogere resolutie en hier en daar wat kleine verbeteringen, maar verder.

Wat mij betreft is iets een RPG als er punten in je karakter te stoppen zijn, waarbij je verschillende kanten qua build uit kan. Als je deze dan aanvult met veel items, loot, stats, weapon scaling en quest lines, dan kun je het moeilijk iets anders noemen. Een AC met skillpunten vind ik in essentie niet echt een RPG. Maar goed, is voor iedereen vrij interpreteerbaar natuurlijk.

Een verhaal is er niet? Er zijn gasten die 100 pagina's dikke PDF's hebben gemaakt over de lore en het verhaal en hun interpretatie ervan en ook op YT staan zat video's die het verhaal uitleggen. Dat het op een andere manier verteld wordt (voornamelijk via items en gesprekken met NPC's), staat daar natuurlijk los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:07
Exorcist schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:41:
[afbeelding]

Lang op moeten wachten maar ongetwijfeld de moeite waard :9
Ik kwam er niet doorheen. Volledig afgehaakt naar episode 1.

Orgineel vond ik overigens wel tof

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe verhaal gedreven game komt naar de PS4 (na een release twee jaar geleden op PC)

Lijkt me in de trant van Until Dawn, Life is strange en de Telltale series ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oeh gister is "Warhammer Vermin Tide 2" uitgebracht en komt ook voor de PS4 :D

video: Bloederige taferelen in releasetrailer co-opgame Warhammer: Vermintide 2

Hier kun je je aanmelden voor de Beta!

http://www.vermintide.com/ps4-beta/

Lijkt me echt vet en ik had nooit verwacht dat een Warhammer game een FPS zou zijn EN je kunt het Coop spelen! *O*

Wat gameplay (niet op irri hyper gasten letten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
[...]

[video]
Ik verwacht ook geen schokkende graphics, Maar het feit dat ik Dark Souls lekker kan couchen op mn PS4 met 60fps, is al genoeg reden om de remaster te halen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[video]
Je moet in je achterhoofd houden dat de switch gewoon een handheld is die ook (weliswaar heel makkelijk en slim) ook op de tv kan outputten. Dus logischerwijs gaat het geen ps4 standaard zijn. Dit type game lijkt mij niet iets wat je even 5 mins in de trein speelt, dus bij keuze zou ik altijd voor de ps4 versie gaan. Maar als je dit graag wel mobiel wil spelen of je simpelweg de switch boven ps4 als main platform verkiest, dan waarom niet? Qua gameplay zou het goed moeten zijn verwacht ik (gezien dit type game er natuurlijk op ps3 en x360 ook al was).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:52
poor Leno schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:22:
Oeh gister is "Warhammer Vermin Tide 2" uitgebracht en komt ook voor de PS4 :D

video: Bloederige taferelen in releasetrailer co-opgame Warhammer: Vermintide 2

Hier kun je je aanmelden voor de Beta!

http://www.vermintide.com/ps4-beta/

Lijkt me echt vet en ik had nooit verwacht dat een Warhammer game een FPS zou zijn EN je kunt het Coop spelen! *O*

Wat gameplay (niet op irri hyper gasten letten)

[video]
Misschien is Space Hulk: Deathwing ook wel wat voor je? Ik wilde het ook aanschaffen maar de recensies waren niet heel erg positief. Wel jammer want het lijkt me geweldig om met dikke Terminator pakker rond te stampen en 'Nids omver te blazen :9

http://spacehulk-deathwing.com/

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:42:
[...]
Misschien is Space Hulk: Deathwing ook wel wat voor je? Ik wilde het ook aanschaffen maar de recensies waren niet heel erg positief. Wel jammer want het lijkt me geweldig om met dikke Terminator pakker rond te stampen en 'Nids omver te blazen :9

http://spacehulk-deathwing.com/
Nah, maar thnx :)

Ik ben helemaal niet zo van de sci-fi futuristische shooters.. (Behalve StarWars _/-\o_ )

Deze trekt me juist vanwege het ridderachtige/LOTRachtige sausje :)
(Maar minder serieus en realistisch dan Kingdom Come)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:25:
Days Gone toch naar 2019?

Dit jaar zit al erg goed gevuld met exclusives.
Dat hebben ze daar bij de makers ook in de gaten waarschijnlijk. De komende 12 maanden zit opgevuld met yakuza 6,god of war 4, metro exodus, red dead bij mij. alhoewel niet alles van het lijstje exclusive is.

[ Voor 21% gewijzigd door Farabi op 09-03-2018 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
poor Leno schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:02:
[...]

Nah, maar thnx :)

Ik ben helemaal niet zo van de sci-fi futuristische shooters.. (Behalve StarWars _/-\o_ )

Deze trekt me juist vanwege het ridderachtige/LOTRachtige sausje :)
(Maar minder serieus en realistisch dan Kingdom Come)
Ah ja, dan is Vermintide inderdaad wel wat voor je. Als je van isometrisch houdt zou je misschien ook nog wel kunnen kijken naar Van Helsing. Da's meer een soort Diablo maar dan een semi fantasy/steampunk setting :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:38:
[...]

Ah ja, dan is Vermintide inderdaad wel wat voor je. Als je van isometrisch houdt zou je misschien ook nog wel kunnen kijken naar Van Helsing. Da's meer een soort Diablo maar dan een semi fantasy/steampunk setting :)
Lol, weer thnx maar nee.

Dat is dan weer geen FPS.

Waarom wil je me perse van Warhammer weghouden?? :> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
poor Leno schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:50:
[...]

Lol, weer thnx maar nee.

Dat is dan weer geen FPS.

Waarom wil je me perse van Warhammer weghouden?? :> ;)
_O- ja zo lijkt het wel ja :P

Misschien is dat onbewust omdat ik meer heb met de 40k setting :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:35
bram1984 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:25:
Days Gone toch naar 2019?

https://www.playstation.com/en-us/games/days-gone-ps4/

Zou ik niet heel erg vinden. Dit jaar zit al erg goed gevuld met exclusives.
Ja, Sony zou bevestigd hebben. 2019 heeft TLoU II, Death Stranding en Ghost of Tsushima. 3 grote games waar Days Gone niet tegen op kan. Dus dat lijkt me niet de reden voor een delay.
Bend Studio had gewoon te hoge verwachtingen denk ik. Die game heeft nog veel verfijning nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Anton.net Dat gepraat dat games met elkaar concurreren vind ik meestal zo overdreven. Als days gone Q1 2019 geleased wordt en GoT en TLOU 2 pas maanden daarna dan heeft days gone daar helemaal geen last van. Dan zijn the division 2 en anthem veel grotere concurrenten voor die periode.
2018 was altijd al een trikkie release date, Bend studios heeft hier voorheen jaren lang alleen maar gewerkt aan psp en ps vita games. Dan is de overstap naar een ambitieuse open world game een grote. Sony santa monica, quantic dreams en media molecule hebben ook alle 3 een eeuwigheid nodig om hun games te releasen.

Daarnaast zou ik Death Stranding niet in 2019 te verwachten. Kojima neemt altijd de tijd om z'n games te perfectioneren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:00
Jeez, wat is R&C een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:35
Nieuwevolger schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:29:
@Anton.net Dat gepraat dat games met elkaar concurreren vind ik meestal zo overdreven. Als days gone Q1 2019 geleased wordt en GoT en TLOU 2 pas maanden daarna dan heeft days gone daar helemaal geen last van. Dan zijn the division 2 en anthem veel grotere concurrenten voor die periode.
2018 was altijd al een trikkie release date, Bend studios heeft hier voorheen jaren lang alleen maar gewerkt aan psp en ps vita games. Dan is de overstap naar een ambitieuse open world game een grote. Sony santa monica, quantic dreams en media molecule hebben ook alle 3 een eeuwigheid nodig om hun games te releasen.

Daarnaast zou ik Death Stranding niet in 2019 te verwachten. Kojima neemt altijd de tijd om z'n games te perfectioneren.
Ik heb het niet over concurrentie tussen games, maar over Sony die zijn first party games wil spreiden. Daarnaast geef ik toch aan dat dat mij niet de reden lijkt waarom Days Gone naar 2019 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Anton.net Aah oke, omdat je zegt dat days gone niet tegen GoT, tlou 2 en death stranding op kan dacht ik dat jij bedoelde dat dat een probleem voor Sony zou zijn.
Daarnaast denk ik dat days gone eerder wordt onder geregend als het in Q4 van 2018 zou uitkomen met concurrentie van COD BO4, nieuwe battlefield, rdr 2 en in mindere maten KH3, metro: exodus en spiderman die dan al iets langer uit is.

Ben zelf ook niet iemand die geloofd in tactische delays en de game gewoon een paar maandjes extra nodig heeft om gepolished te worden (en dat helemaal bij open world games), bij de helft van de open world games die voor de holiday snel moeten uitkomen zijn aardig buggy. Denk aan Fallout 4 en assasins creed unity.

[ Voor 28% gewijzigd door Nieuwevolger op 09-03-2018 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Anton.net Ik denk niet dat GoT volgend jaar al komt en Death Stranding twijfel ik ook over.

Het zal ook te maken hebben met RDR2 en wellicht heeft de game gewoon nog wat polishing nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip*Zie topic warning.

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 09-03-2018 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:41
Fuck zeg, 'Days Gone' was nou juist één van de weinige games waar ik echt naar uitkeek. Dan blijft alleen Spider-Man nog over.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Jammer dat Days Gone naar 2019 is, maar okay als de game er beter van wordt is dat ook wel top! een eventuele release in de najaarsmaanden zou dan ook wel zelfmoord zijn geweest naar mijn mening.

Begin 2019 lijkt me fijn!

[ Voor 8% gewijzigd door Origins op 09-03-2018 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:53:
@Anton.net Ik denk niet dat GoT volgend jaar al komt en Death Stranding twijfel ik ook over.

Het zal ook te maken hebben met RDR2 en wellicht heeft de game gewoon nog wat polishing nodig.
Infamous second son kwam begin 2014 uit. Als de game in 2019 uitkomt zouden ze er 5-5,5 overgedaan hebben. Klinkt aardig realistisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Nieuwevolger Goed punt. Laten we het hopen.

Neil Druckmann is vice president van Naughty Dog geworden. Goed nieuws, want dat betekent dat hij daar nog wel even blijft zitten waarschijnlijk. Die gast vertrouw ik echt overal mee (als het om nieuwe titels gaat).

https://www.naughtydog.co...nn_the_last_of_us_part_II

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Net RiME uitgespeeld. Vond het meteen al een mooie game met soms superrealistische sfeer en belichting, maar het werd steeds mooier met soms erg uitgebreide omgevingen. Een onverwacht pareltje wat mij betreft :)

Opvallend is trouwens de kwaliteit van de muziek en de geluidseffecten, die in surround met een goeie subwoofer echt de ervaring compleet maakt.

[ Voor 25% gewijzigd door Exirion op 10-03-2018 00:13 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:39
Ik ben kennelijk vergeten om afgelopen maand de plus games aan te klikken. :(

Wilde gisteravond Rime eens proberen, maar zag hem niet in mijn bibliotheek staan. Was ervan overtuigd dat ik ze gewoontegetrouw had aangeklikt, maar helaas.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Malfunctions

Tip: zet dat soort dingen in je digitale agenda.

Dus elke eerste dinsdag van elke maand: PS+ Games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Malfunctions schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 08:28:
Ik ben kennelijk vergeten om afgelopen maand de plus games aan te klikken. :(

Wilde gisteravond Rime eens proberen, maar zag hem niet in mijn bibliotheek staan. Was ervan overtuigd dat ik ze gewoontegetrouw had aangeklikt, maar helaas.
Ik had 'm in december al een keer gekocht voor 2 tientjes. Als gratis game is het helemaal top, maar hij is elke euro waard.

Overigens heb ik ook QUBE 2 pre-ordered. Komt komende week uit. Ziet er een stuk beter en gevarieerder uit dan deel 1, en die was qua gameplay al erg de moeite waard :)

[ Voor 15% gewijzigd door Exirion op 10-03-2018 10:31 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002

SkyStreaker

Move on up!

Voor R&C plus BloodBorne maar weer eens een maandje plus gedaan - absoluut waard!

Zijn er trouwens wat toffe RPG's voor op de PS4?

Ni no Kuni 2 krijg ik binnenkort, Monsterhunter via via. Difinity Sin - got it.
Child of Light, heb ik. Shineness en Earthlock heb ik ook. Night War ook!

Star Ocean.... heb ik dikke spijt van dat ik die gekocht heb. Wat een... een... :F Battle System bevalt mij gewoon expliciet NIET. FF12 heb ik van mij af gegooid. ;(

Kingdom Hearts heb ik uitgespeeld op de PS3 O+

Zit te denken aan Persona 5, maar vindt die erg duur en.... hoewel in de wereld van Shin Megami Tensei, is het niet de stijl waar ik op wacht. Enige suggesties zijn meer dan welkom! Als ik hiervoor een US-account moet maken, let me know. Heb ik eigenlijk nog niet :P

[ Voor 90% gewijzigd door SkyStreaker op 10-03-2018 11:25 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SkyStreaker schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 10:58:
ik speel momenteel Battle Chasers Nightwar ...

Hij is veel leuker dan ik dacht en ik vermaak me er goed mee. Leuk battlesysteem. Leuke semi-random dungeons en exploration areas. Lopen over een world map en encounters. crafting, alchemy, loot. En nog best uitgebreid ook. En dat voor 15,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

-SaveMe- schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:21:
[...]

ik speel momenteel Battle Chasers Nightwar ...

[video]

Hij is veel leuker dan ik dacht en ik vermaak me er goed mee. Leuk battlesysteem. Leuke semi-random dungeons en exploration areas. Lopen over een world map en encounters. crafting, alchemy, loot. En nog best uitgebreid ook. En dat voor 15,- :)
\\
ah shit hahahaha, die heb ik ook al :+ Echt een heel erg leuk spelletje en ook niet al te moeilijk om 100% uit te spelen, al zijn er op het einde wel ietwat pittige manieren om dat ook gedaan te krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door SkyStreaker op 10-03-2018 11:23 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SkyStreaker schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:22:
[...]

\\
ah shit hahahaha, die heb ik ook al :+
Zeg dat dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Net aangepast _/-\o_ Ik weet dat deel 2 voor mij instantbuy wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door SkyStreaker op 10-03-2018 11:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SkyStreaker schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:23:
[...]

Net aangepast _/-\o_ Ik weet dat deel 2 voor mij instantbuy wordt.
Kingdome Come Deliverance is een hele mooie en realistische fps RPG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

poor Leno schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:42:
[...]

Kingdome Come Delivernace is een hele mooie en realistische fps RPG :)
Ja maar is die wel een beetje speelbaar inmiddels op de PS4? Staat ook nog steeds op de wishlist hier.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor R&C plus BloodBorne maar weer eens een maandje plus gedaan - absoluut waard!

Ni no Kuni 2 krijg ik binnenkort, Monsterhunter via via. Difinity Sin - got it.
Child of Light, heb ik. Shineness en Earthlock heb ik ook. Night War ook!

Star Ocean.... heb ik dikke spijt van dat ik die gekocht heb. Wat een... een... :F Battle System bevalt mij gewoon expliciet NIET. FF12 heb ik van mij af gegooid. ;(

Kingdom Hearts heb ik uitgespeeld op de PS3 O+

Zit te denken aan Persona 5, maar vindt die erg duur en.... hoewel in de wereld van Shin Megami Tensei, is het niet de stijl waar ik op wacht. Enige suggesties zijn meer dan welkom! Als ik hiervoor een US-account moet maken, let me know. Heb ik eigenlijk nog niet :P
Nier automata natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:46:
[...]

Ja maar is die wel een beetje speelbaar inmiddels op de PS4? Staat ook nog steeds op de wishlist hier.
Ik speel het zelf niet maar heel veel meegekeken en ik volg t ook op reddit enzo. Volgens mij wel.. Zijn al een aantal patches uitgkomen.

Mensen zijn er helemaal weg van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:42:
[...]

Kingdome Come Deliverance is een hele mooie en realistische buggy fps RPG Medieval SIM :)
Fixed ;)
poor Leno schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:52:
[...]

Ik speel het zelf niet maar heel veel meegekeken en ik volg t ook op reddit enzo. Volgens mij wel.. Zijn al een aantal patches uitgkomen.

Mensen zijn er helemaal weg van :)
Ik ben toch echt een RPG fanaat, maar de game trekt me totaal niet na het kijken van wat videos. En de buggy staat, zeker op console, helpt dan ook niet echt :/

[ Voor 49% gewijzigd door -SaveMe- op 10-03-2018 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha ok :)

Maar wat is t verschil dan tussen een realistische RPG en Sim :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:53:
[...]

Ik vind het persoonlijk meer een SImulatie game dan een RPG. Te veel nadruk op realisme en te weinig op game/fun. Maar dat is slechts mijn persoonlijke mening :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

poor Leno schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:53:
[...]

Hmm, eh... RPG heeft als onderdeel dat je ook "leveled" op eender welke manier en je specialisatie verbeterd of jij jezelf veelzijdiger maakt en jij via het verzamelen van gear, spreuken of anderzijds de kwaliteit ofwel de kansen van overleven vergroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Witcher 3;
Dark Souls 3;
Final Fantasy XV;
Diablo III;
Assassin's Creed Origins (geen échte rpg, maar meer rpg dan de vorige AC's);
Horizon Zero Dawn (is net zoveel een rpg als AC Origins).
-SaveMe- schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:52:
[...]
Ik ben toch echt een RPG fanaat, maar de game trekt me totaal niet na het kijken van wat videos. En de buggy staat, zeker op console, helpt dan ook niet echt :/
Het genre "RPG" is dan ook een kapstok waar verschillende soorten RPG's onder gehangen kunnen worden.
De ene rpg is de andere niet en vooral de oorsprong van de game (Japan of USA) zorgt voor grote verschillen.
Fallout bv trekt mij totaal niet, terwijl Final Fantasy dan weer wel in mijn straatje ligt. The Witcher vond ik fantastisch en Kingdom Come lijkt me weer niets.

[ Voor 47% gewijzigd door Superkiwi op 10-03-2018 12:02 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

dvdkiwi schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:57:
[...]

The Witcher 3; - PC, got it
Dark Souls 3; - Hardcore slasher RPG (Dark Souls 1, Nioh e.d. al moeite mee whahaha)
Final Fantasy XV; Nee. Helaas een FF die ik ook niet ga spelen.
Diablo III; PC, got it.
Horizon Zero Dawn (is net zoveel een rpg als AC Origins). Got it :)
Als Origins een beetje meer RPG-elements heeft, altijd leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SkyStreaker schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:56:
[...]

Hmm, eh... RPG heeft als onderdeel dat je ook "leveled" op eender welke manier en je specialisatie verbeterd of jij jezelf veelzijdiger maakt en jij via het verzamelen van gear, spreuken of anderzijds de kwaliteit ofwel de kansen van overleven vergroot.
Maar dat is dus precies wat je doet in Kingdome Come..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

poor Leno schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 12:02:
[...]

Maar dat is dus precies wat je doet in Kingdome Come..
Dan vraag ik mij af, wat er simulation aan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SkyStreaker schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 12:03:
[...]

Dat bijv het combatsysteem behoorlijk realistisch is, en afstanden afleggen enzo..

maar @-SaveMe- kwam er mee aan, dat t een Sim was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SkyStreaker schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 12:03:
[...]

Hoe de combat werkt, dat je niet sterker wordt gedurende de game (betere stats) maar slechts beter leert vechten, alleen een beperkt aantal realistische wapens en armor (weinig loot) oa ...

Kijk wat vids van de game om een feel te krijgen ...

[ Voor 7% gewijzigd door -SaveMe- op 10-03-2018 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

poor Leno schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 12:05:
[...]

Dat bijv het combatsysteem behoorlijk realistisch is, en afstanden afleggen enzo..

maar @-SaveMe- kwam er mee aan, dat t een Sim was :)
Ahaaaaaaaaaaaaaa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

dvdkiwi schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:57:
[...]

The Witcher 3;
Dark Souls 3;
Final Fantasy XV;
Diablo III;
Horizon Zero Dawn (is net zoveel een rpg als AC Origins).

[...]

Het genre "RPG" is dan ook een kapstok waar verschillende soorten RPG's onder gehangen kunnen worden.
De ene rpg is de andere niet en vooral de oorsprong van de game (Japan of USA) zorgt voor grote verschillen.
Fallout bv trekt mij totaal niet, terwijl Final Fantasy dan weer wel in mijn straatje ligt. The Witcher vond ik fantastisch en Kingdom Come lijkt me weer niets.
Probleem met Fallout e.d. is dat hier het hele open wereld verhaal zo groot is, het lastig is om te bepalen waar je begint en het overzicht is voor mij, compleet waardeloos. Ja witcher 3 is (semi)-open world, of beter: open zones, maar doet het zo overzichtelijk dat ik niet verward raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel interesse in persona 5, maar als ik lees dat de game 90 uur om uit te spelen is dat iets te veel van het goeie voormij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 13:05:
Ik heb wel interesse in persona 5, maar als ik lees dat de game 90 uur om uit te spelen is dat iets te veel van het goeie voormij.
Dan raak ik altijd geinteresseerd :) Hou van lange games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Kingdom Come is ook gewoon een RPG. Maar goed hij komt hier sowieso nog wel.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Bloodborn geprobeerd en weer verwijderd. Wat een kut spel (pardon). Geen idee hoe en wat je moet doen, constant alles opnieuw aflopen/bewandelen nee. Weg ermee.
R&C maar aangezet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 01-10 20:29
Mrjraider schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 15:03:
Bloodborn geprobeerd en weer verwijderd. Wat een kut spel (pardon). Geen idee hoe en wat je moet doen, constant alles opnieuw aflopen/bewandelen nee. Weg ermee.
R&C maar aangezet.
Oh shit... nu gaat bram je in een boekwerk uitleggen waarom Bloodborne wel geweldig is :+

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 15:10:
[...]

Haha nee. Ik moest alleen wel hard lachen. :)
Elke keer het "game over" scherm te zien is ook niet bevoordelijk voor mijn humeur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 15:18:
[...]

You died* ;)

En dan zijn de laadtijden nu een stuk korter dan met de release.
"Gestorven"

Haha en nee. Na 10 keer in een klein uurtje is het :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 17:12
@SkyStreaker

Als je een beetje tegen anime kunt zijn beide 'Tales of' games voor de PS4 zeker de moeite waard! Zijn ook geregeld in de aanbieding, althans, Tales of Zestiria wel, kost nu €16 bij bol.com.

Nier is zijn geld zeker waard en, ookal is er een hoop gezeur om, Ys VIII heb ik ook heel veel plezier van gehad.

[ Voor 22% gewijzigd door Qweridee op 10-03-2018 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pff dat einde van nier automata, heel mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mrjraider schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 15:20:
[...]

"Gestorven"

Same here. Speelde gewoon niet lekker (imo), dus ook alweer verwijderd.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nieuwevolger schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 15:46:
Pff dat einde van nier automata, heel mooi gedaan.
spoiler:
Welke eind (letters) heb je gezien?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrjraider schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 15:20:
[...]
10 keer dood in een uurtje, aan het begin van de game? Dat is nog best weinig imo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 16:49:
[...]

10 keer dood in een uurtje, aan het begin van de game? Dat is nog best weinig imo ;)
Dude, je maakt het er niet echt aantrekkelijker op }:|

We weten allemaal hoe leuk ik doodgaan vind in spelletjes :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fietsbel schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 16:49:
[...]

spoiler:
Welke eind (letters) heb je gezien?
ABC heb ik nu gezien. D en E doe ik nog een ander keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 16:50:
[...]

Dude, je maakt het er niet echt aantrekkelijker op }:|

We weten allemaal hoe leuk ik doodgaan vind in spelletjes :>
Dan zou ik 'm zéker laten liggen :P
Dood gaan is nu eenmaal onderdeel van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Qweridee schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 15:23:
@SkyStreaker

Als je een beetje tegen anime kunt zijn beide 'Tales of' games voor de PS4 zeker de moeite waard! Zijn ook geregeld in de aanbieding, althans, Tales of Zestiria wel, kost nu €16 bij bol.com.

Nier is zijn geld zeker waard en, ookal is er een hoop gezeur om, Ys VIII heb ik ook heel veel plezier van gehad.
Anime komt helemaal goed. Tot en met ffxiii kan ik daar goed van genieten op ffxii na.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
dvdkiwi schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 17:19:
[...]

Dan zou ik 'm zéker laten liggen :P
Dood gaan is nu eenmaal onderdeel van de game.
Het doodgaan vind ik prima. Het overdoen van hele stukken met 25 enemies gaat me na 5 keer toch echt vervelen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 17:30:
[...]
Het doodgaan vind ik prima. Het overdoen van hele stukken met 25 enemies gaat me na 5 keer toch echt vervelen.
Je kunt de complete game doorspelen zonder ook maar één enemy te killen. Gewoon van baas naar baas rennen en je hoeft helemaal geen stukken over te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
en hoe level je dan up?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Niet of langzaam, is ook niet echt nodig. Maakt het spel alleen wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met echoes die je verdient door het verslaan van de bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is juist niet slim om eerst alle enemies te killen voor een boss, aangezien er een grote kans is dat je boss niet verslaat en je dus alles voor niks hebt gedaan als je je echo's niet lukt terug te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 06:36
dvdkiwi schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 17:42:
[...]

Je kunt de complete game doorspelen zonder ook maar één enemy te killen. Gewoon van baas naar baas rennen en je hoeft helemaal geen stukken over te doen :P
Er zijn zelfs mensen die de game + dlc hebben uitgespeeld zonder maar één keer geraakt te worden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 08:53
Joetje079 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 18:41:
[...]

Er zijn zelfs mensen die de game + dlc hebben uitgespeeld zonder maar één keer geraakt te worden ;)
Deze speedrun vond ik wel indrukwekkend.

YouTube: Bloodborne Speedrun in 34 Minutes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
voor de mmo mensen is er t/m maandag tera open beta!!
https://store.playstation...08525_00-APP0000000314287

wel waarschuw ik jullie dat het voor geen meter loopt...:P
crash, freez en mobs die niet zichtbaar zijn etc...

[ Voor 3% gewijzigd door raro007 op 10-03-2018 19:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 22:56

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Joetje079 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 18:41:
[...]

Bare Hands >:)

YouTube: Bloodborne Fists-Only All Bosses Run (Pt. 1)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 09:02:
@Malfunctions

Tip: zet dat soort dingen in je digitale agenda.

Dus elke eerste dinsdag van elke maand: PS+ Games.
Hoeft niet eens als je het topic volgt hier, iedereen heeft het er elke maand weer over.

Bij xbox is dat lastiger, moet je begin van de maand en halverwege opletten :S

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:59
Vandaag Prey uitgespeeld zonder één human kill. Kreeg alleen niet de I and Thou trophy dus ik heb schijnbaar iets verkeerd gedaan. Helaas denk ik dat ik deze laat liggen en niet verder Platinum zal halen want ondanks dat ik de game wel vet vond was het niet echt een game die ik nog verder zal spelen.

Nu beginnen met Knack! Zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 30-09 21:41

Dxue

PSN:EvilDrunk

WTF, ik heb de game geprobeerd, maar hoe krijgt hij 209 damage bij de eerste vijand? Yup noob hier, en heb hem na 6x proberen maar even weggedaan. wat mis ik aan de controls dat ik alleen maar 9 damage tot 14 damage doe?

bij mij is het ook een game geworden die ik aan zet als alle back log games weg zijn. ik vind het sfeertje dan wel weer heel leuk.

nu toch maar eerst ratchet spelen, wat brengt het allemaal weer herinneringen naar boven. afgewisseld met wat gran turismo als ik even wat anders wil (wat ook een frustrerend spel is met de license als je met een controller speelt.

Leuke verrassing trouwens, heb de game that's you bij GT gekregen. staat nergens dat je die game krijgt, maar er zit een voucher erbij. voor de liefhebbers. maakt GT ineens minimaal 10 euro goedkoper mocht je de game that's you willen

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
dvdkiwi schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:14:
[...]

Tip: ga Knack lekker op easy spelen, het verschil tussen easy en medium/hard is echt dag en nacht.
Op easy is de game echt ontzettend leuk en speelt het erg lekker weg :)
Eindelijk uitgespeeld op easy, inderdaad een veel betere ervaring dan op medium. Dat laatste gevecht is gewoon een hoop ellende..

Tijd voor Tearaway Unfolded :)

[ Voor 4% gewijzigd door Yukidaruma op 10-03-2018 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:59
Yukidaruma schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 20:13:
[...]

Eindelijk uitgespeeld op easy, inderdaad een veel betere ervaring dan op medium. Dat laatste gevecht is gewoon een hoop ellende..

Tijd voor Tearaway Unfolded :)
Ben Knack begonnen op hard en moet zeggen dat t me wel nog redelijk goed afgaat, moet alleen beetje wennen aan controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 22:28
Tijdje terug voor 25e Ratchet & Clank in de winkel gekocht, maar nog niet gespeeld, krijg ik 'm nu gratis bij Playstation plus :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:49
Hertog_Martin schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:53:
Tijdje terug voor 25e Ratchet & Clank in de winkel gekocht, maar nog niet gespeeld, krijg ik 'm nu gratis bij Playstation plus :')
Tsja. Zo gaat het met alles. Dan hoef je nooit meer iets te kopen, want het kan altijd een keer gratis aangeboden worden. Jij hebt er ondertussen alweer een tijdje van kunnen genieten. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 22:28
Rivanov schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 21:54:
[...]

Tsja. Zo gaat het met alles. Dan hoef je nooit meer iets te kopen, want het kan altijd een keer gratis aangeboden worden. Jij hebt er ondertussen alweer een tijdje van kunnen genieten. :)
Doosje dus nog niet open gehad :P Heb 'm wel alsnog gedownload want vind digitale games fijner om even naar te switchen dan schijfje pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dxue schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 19:48:
[...]

WTF, ik heb de game geprobeerd, maar hoe krijgt hij 209 damage bij de eerste vijand? Yup noob hier, en heb hem na 6x proberen maar even weggedaan. wat mis ik aan de controls dat ik alleen maar 9 damage tot 14 damage doe?

bij mij is het ook een game geworden die ik aan zet als alle back log games weg zijn. ik vind het sfeertje dan wel weer heel leuk.
Hij staggert 'm. Charged R2 Van achter en dan een visceral attack (Google maar).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 23:41
Dxue schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 19:48:
[...]

nu toch maar eerst ratchet spelen, wat brengt het allemaal weer herinneringen naar boven. afgewisseld met wat gran turismo als ik even wat anders wil (wat ook een frustrerend spel is met de license als je met een controller speelt.

Leuke verrassing trouwens, heb de game that's you bij GT gekregen. staat nergens dat je die game krijgt, maar er zit een voucher erbij. voor de liefhebbers. maakt GT ineens minimaal 10 euro goedkoper mocht je de game that's you willen
That's You is toch die game die Sony eindeloos loopt te pushen door 'em te pas en te onpas gratis aan te bieden? :P

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 30-09 21:41

Dxue

PSN:EvilDrunk

Rossi46 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 00:41:
[...]

That's You is toch die game die Sony eindeloos loopt te pushen door 'em te pas en te onpas gratis aan te bieden? :P
volgens mij wel, heb pas de ps4 en heb er de afgelopen jaren er niet meer echt op gelet. lijkt me op zich ook wel een heel leuk party game en maakt de ps4 (naar mijn mening) ook veel meer geschikt om ook in een 'normale' familie neer te zetten. ik bedoel hiermee een goed aantal party games zodat je de ps4 ook goed kunt verantwoorden als je partner niet zo'n gamer is bla bla bla je weet wat ik bedoel :+
bram1984 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 22:01:
[...]

Hij staggert 'm. Charged R2 Van achter en dan een visceral attack (Google maar).
voordeel van de huidige tijden, alles is simpelweg terug te vinden via youtube en google. ineens krijg ik weer die herinneringen dat ik op gamefaq de complete walkthroughs aan het printen was om een game zo goed mogelijk uit te spelen en niks te willen missen (ja dat maakt een game ineens een heel stuk makkelijker/moeilijker door de faq en het feit dat je alles wilt halen haha)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik vermaak me prima met Knack! (aanleiding was ook de enthousiaste reacties, dank hiervoor) erg leuke game, al moet ik zeggen dat mijn zoontje van 5 de controller geclaimd heb met de game.
Gelijk maar deel 2 gehaald voor de co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
vraagje:

vrouwlief wilt een ps4 slim maar ze vind 299 tegenover een ps4 pro van 400 eigenlijk nog best veel geld.

ze had verwacht dat de slim wel ergens rond de 230-250 zou zitten.

is dit een gekke gedachte of heeft ze wel een punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik nou gek of kan je de taal niet zomaar aanpassen rachtet and clank en moet je de taal van de ps4 zelf veranderen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
joey82 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:54:
vraagje:
vrouwlief wilt een ps4 slim maar ze vind 299 tegenover een ps4 pro van 400 eigenlijk nog best veel geld.
ze had verwacht dat de slim wel ergens rond de 230-250 zou zitten.
is dit een gekke gedachte of heeft ze wel een punt?
Je moet haar gewoon vertellen dat ie afgeprijsd is van 399 naar 299 ;)
Daar zijn vrouwen heel vatbaar voor, zo doen schoenenwinkels het ook.

Zonder dollen:
Bij Wehkamp zie ik een slim met 2 controllers voor 350 euro: https://www.budgetgaming....+shock+4+controllers.html
Als je er vanuit gaat dat een DS4 zo'n 50 euro kost is dat een goede prijs toch?
Ik persoonlijk vind 299 voor een slim niet eens zo gek hoge prijs.

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 11-03-2018 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:19
Nieuwevolger schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:55:
Ben ik nou gek of kan je de taal niet zomaar aanpassen rachtet and clank en moet je de taal van de ps4 zelf veranderen?
Ja helaas wel.

Of weet iemand hoe het wel moet? :/

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
Om zulke onzin te voorkomen heb ik standaard mijn PS4 op de Engelse taal ingesteld. 'Trophy earned' ziet er gewoon ook beter uit dan 'Trofee gewonnen'. :+

Shikata ga nai.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:04:
Om zulke onzin te voorkomen heb ik standaard mijn PS4 op de Engelse taal ingesteld. 'Trophy earned' ziet er gewoon ook beter uit dan 'Trofee gewonnen'. :+
Inderdaad. PS4, windows, mac, heb ik allemaal op de Engelse taal ingesteld. Tenenkrommend vaak dat Nederlands. ;)

Pagina: 1 ... 78 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)