GamiQ, de game notes app met game maps!
Goed punt! Mn US account stond nig primary, maar daar doe ik niks meer mee...On_E schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:38:
[...]
Haha ja dat is waar!
[...]
Staat je PS4 wel als primary ingesteld?
Je digitale games moeten gewoon werken.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Na de grote zomer update is het speler aantal gedaald, ze gaan nu alle resources in fortnite stoppen. Niet zo heel gek aangezien die game 2 miljoen current spelers heeft op piek dagen.-SaveMe- schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 00:31:
[...]
Das best een 'nederlaag' voor Epic Games. Die zijn niet gewend dat hun games een te kleine player base hebben
Alle gekochte mtx kunnen worden gerefund, dat mag dan wel wat kosten voor epic.
Voor een gamedev is het anders niet heel raar als een project uiteindelijk toch niet door gaat. Maar daar zien we nooit wat van.-SaveMe- schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 00:31:
[...]
Das best een 'nederlaag' voor Epic Games. Die zijn niet gewend dat hun games een te kleine player base hebben
Echter kan ik me voorstellen dat ze nu meer man op Fortnite willen zetten om die game tot een success te maken. Ik zie toch nog veel man die game prefereren (ikzelf ook) ten op zichte van PUBG. Op de Xbox zie ik ook nog regelmatig mensen Fortnite spelen, wetende dat ze ook PUBG hebben. Die laatste heeft gewoon een draak van een performance en daar heeft Fortnite totaal geen last van. Wel moeten ze snel komen met 1 of meerdere maps om het nog een beetje fris te houden. En ook moet de game maar eens gaan uitkomen. Ben wel benieuwd hoe ze dat willen gaan doen en of ze dan de Save The World gaan samenvoegen met Battle Royale (qua profiel oid)
Gaat weer goed deze week. Doet ik t weer.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:29:
Currently PSN is unavailable. Our engineers are investigating this. Keep watching for more info. PSN status:
https://status.playstation.com/nl-nl/
Een grote storing.
Ziet er niet heel erg spectaculair uit vind ik. Ligt een beetje aan de prijs.Tweakmans schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 14:07:
Trailer voor Pop Up Pilgrims, een 2D-game die je via PlayStation VR toch in een soort van 3D kunt beleven. Een beetje in de trant van Lemmings, waarbij je allerlei (veilige) routes moet bedenken voor de figuurtjes:
[video]
Pop Up Pilgrims is momenteel in de store voor €16,99 te pre-orderen (of €13,59 voor Plus-leden).Geteisem schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 14:10:
Ziet er niet heel erg spectaculair uit vind ik. Ligt een beetje aan de prijs.
Input van je tv staat niet goed of output van de ps4 staat niet goed.Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:38:
Weet iemand waarom spellen in PS now niet full screen tonen op 65 inch tv?
Als eerste even de input setting van je tv checken of die niet op een rare zoom staat oid.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Als je word geraakt of onder druk staat ben je gestunlockt hierdoor kan je niet wisselen van mannetje. Je zal dan 1 combo string tussendoor moeten plaatsen en dan kan je een wissel maken. Ook als je je characters net hebt gebruikt voor een assist staan ze in cool down voor een aantal seconden waardoor je ook niet kan switchen.Njay schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:47:
wie speelt er dbz? op een of andere manier gaat wisselen slecht en het zou maar l1 of 2 ingedrukt houden zijn maar meestal gebeurd er niks wat doe ik fout?
thanks !! tot zover 30 matches 0 gewonnen maar echt een leuke gamethe_virus26 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:29:
[...]
Als je word geraakt of onder druk staat ben je gestunlockt hierdoor kan je niet wisselen van mannetje. Je zal dan 1 combo string tussendoor moeten plaatsen en dan kan je een wissel maken. Ook als je je characters net hebt gebruikt voor een assist staan ze in cool down voor een aantal seconden waardoor je ook niet kan switchen.
maar helaas.
Enig idee wat het kan zijn?
Ik ga wel aardig in ranked het is zeker een hele vette game. Heb wel echt lang over de story mode gedaan, Had de game al 2 dagen eerder maar story gister pas uitgespeeld deze was echt lang. Heb nu android 21 unlockt en super saiyan blue vegeta. Nu nog 120000 zenni verzamelen voor blue goku.Njay schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:00:
[...]
thanks !! tot zover 30 matches 0 gewonnen maar echt een leuke game
Ik zat nog even te kijken voor het mannetjes switchen je kan ook onder druk wisselen. Je doet dan terwijl je blokt naar voren drukken met l1 of l2. Dat kost je wel 1 bar aan meter maar je kan wel ten alle tijde wisselen.
[ Voor 18% gewijzigd door the_virus26 op 28-01-2018 07:24 ]
Nog weinig online gespeeld dus mijn record is 1w 3l.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Qua resolutie geloof ik het allemaal wel. Ik zit op 3/4 meter een deze game doet checkerboarding 4K. Ziet er gewoon crisp uit. HDR is de mooiste toevoeging.
Yes klopt inderdaadOn_E schreef op zondag 28 januari 2018 @ 08:55:
Dat is een guard cancel inderdaad, hebben jullie alle Battle Tutorials gedaan? Wel handige dingen om te leren bij.
Nog weinig online gespeeld dus mijn record is 1w 3l.
Zou je dan alleszins eens kunnen testen op Dirty Screen Effect met Journey ? Zie: YouTube: LG LF6000 Dirty Screen Effect (DSE) . In dit clipje is het wel extreem. Bij mij is het minder erg, maar het was pas bij Journey, en vooral als je dan omhoog begint rond te kijken, dat het me enorm opviel dat mijn Panasonic er ook last van heeft.
Sindsdien is het me enorm beginnen storen, en van wat ik las is het wel eigen aan LCD TVs. Ik twijfel immers nog enorm tussen de Sony XE9005 en de LG C7. Bij OLED is het naast de veel hogere prijs ook nog wel burn-in/retention die me afschrikt.
psn?the_virus26 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:51:
[...]
Yes klopt inderdaad. Ik heb nu de story mode gecomplete alle battle tutorials gedaan en de helft ongeveer van alle combo challenges. Eergister met vrienden non stop ring matches gedaan en gister begonnen met ranked. Sta nu op 18 potjes gevochten 12 gewonnen. Vanmiddag weer verder
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik zal Journey eens opnieuw downloaden, maar is me niet opgevallen. Mijn ouders hebben dat ook bij hun Philips. Heel lelijk inderdaad.Twixie schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:59:
[...]
Zou je dan alleszins eens kunnen testen op Dirty Screen Effect met Journey ? Zie: YouTube: LG LF6000 Dirty Screen Effect (DSE) . In dit clipje is het wel extreem. Bij mij is het minder erg, maar het was pas bij Journey, en vooral als je dan omhoog begint rond te kijken, dat het me enorm opviel dat mijn Panasonic er ook last van heeft.
Sindsdien is het me enorm beginnen storen, en van wat ik las is het wel eigen aan LCD TVs. Ik twijfel immers nog enorm tussen de Sony XE9005 en de LG C7. Bij OLED is het naast de veel hogere prijs ook nog wel burn-in/retention die me afschrikt.

Nice! Dat is een behoorlijke investering voor een playstation. Hoeveel geheugen heb je genomen?poor Leno schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:50:
Net een Samsung 850 SSD erin gepropt, nu alles weer aan t downloaden, ben benieuwd!
Hij heet natuurlijk niet voor niets Poor LenoAnton.net schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:30:
[...]
Nice! Dat is een behoorlijke investering voor een playstation. Hoeveel geheugen heb je genomen?
Wel benieuwd naar de snelheidswinst.
Nou het scheelt omdat ik hier een originele Mac workstation zelf heb uitgebouwd met 4 HDD's, 4 Sata SSD's en 2 PCIe SSD's (vraag me niet hoe ik dat werkend heb gekregen!)Anton.net schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:30:
[...]
Nice! Dat is een behoorlijke investering voor een playstation. Hoeveel geheugen heb je genomen?
Dus ik heb nu daarin een kleintje gewisseld met een grotere, dit was een 850Pro 500GB.. voor mij voorlopig meer dan genoeg aangezien ik maar een paar spellen erop heb
PS, zit me alleen af te vragen of ik de firmware had moeten upgraden.. nooit eerder gedaan of behoefte aan gehad, maar zou t schelen? Kan er niet veel over vinden op internet over SSD in je PS4 en firmware..
[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 28-01-2018 13:42 ]
Wow, hoe heb je dat werkend gekregen...?poor Leno schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:37:
[...]
Nou het scheelt omdat ik hier een originele Mac workstation zelf heb uitgebouwd met 4 HDD's, 4 Sata SSD's en 2 PCIe SSD's

Wat is het de laatste week met online dingen die er uit klappen? Vorige week dinsdag PSN, donderdagavond Netflix en Fortnite, vrijdagavond PSN en halverwege die storing ook Fortnite, gisteren veel problemen met Fortnite, eindelijk opgelost midden van de nacht ligt nu PSN weer plat!
Beetje een pech week voor netwerk beheerders!
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Net getest. Ik zie niks geks.Twixie schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:59:
[...]
Ik wil liever een haardvuur, hebben ze die nog niet?Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:10:
Eindelijk is de Aqua TV app verkrijgbaar in de NL store:
https://store.playstation...06950_00-1000000000AQUATV
Ik kan em alleen nu niet kopen want er is onderhoud volgens mijn PS4 Pro.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zijn dat nou lootboxes rond de 50 seconden van het filmpje? Is dit van Ubisoft?Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:10:
Eindelijk is de Aqua TV app verkrijgbaar in de NL store:
https://store.playstation...06950_00-1000000000AQUATV
Ik kan em alleen nu niet kopen want er is onderhoud volgens mijn PS4 Pro.
edit ;Boven in het aquarium
[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 28-01-2018 15:14 ]
Nee grind, bodembedekking.maartend schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:02:
[...]
Zijn dat nou lootboxes rond de 50 seconden van het filmpje? Is dit van Ubisoft?
@Verwijderd Wanneer gebruik je zo'n app nu eigenlijk als ik vragen mag? Iedere seconde dat je het aquarium hebt draaien is een seconde die je niet kunt gamen he
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik bedoel boven in het aquarium Zijn toch echt lootboxes.
maartend schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:14:
[...]
Ik bedoel boven in het aquarium Zijn toch echt lootboxes.

Luchtblaas dingen
Twixie schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:31:
Ik denk dat je heel veel verbeelding en heel veel paranoia hebt.
Leek me wel grappig, maar ga er geen geld voor betalen.. misschien 1euro..
Pech voor PSN plus leden zal je bedoelen. Waardeloos deze week.Aenea schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:20:
En ja hoor, wederom ligt PSN er uit

En dan vergeet je nog de constante storingen bij de banken deze maand *kuch* ABN.. echt waardeloos dit. Hopelijk wordt het snel opgelost..Aenea schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:20:
En ja hoor, wederom ligt PSN er uit
Wat is het de laatste week met online dingen die er uit klappen? Vorige week dinsdag PSN, donderdagavond Netflix en Fortnite, vrijdagavond PSN en halverwege die storing ook Fortnite, gisteren veel problemen met Fortnite, eindelijk opgelost midden van de nacht ligt nu PSN weer plat!
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
[ Voor 37% gewijzigd door Geteisem op 28-01-2018 17:09 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[ Voor 44% gewijzigd door Formula one op 28-01-2018 18:39 ]
GT SportFormula one schreef op zondag 28 januari 2018 @ 18:38:
Weet iemand nog leuke games ?
The Witcher 3
GTA
Rainbow Six: Siege
Destiny 1
...
ligt er een beetje aan wat je zoekt he
Battlefield 1 & 4Formula one schreef op zondag 28 januari 2018 @ 18:38:

Smiling as the shit comes down...
PSN ID Binloading_nl
Als het maar singleplayer is nuFormula one schreef op zondag 28 januari 2018 @ 18:38:
ik zou er geen geld op inzettenRacer89 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:12:
Word tijd voor vergoedingen met die storingen constant....
Zal wel weer hetzelfde zijn 1 dag storing is 1 dag extra PS plus aan het einde van je huidige abo.Racer89 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:12:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
en in mijn ogen is dat de perfecte compensatie omdat je precies terugkrijgt wat je bent verloren, maar je hebt helaas altijd van die kleuters die beginnen te schreeuwen om gratis gamesYakuzA schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:25:
[...]
Zal wel weer hetzelfde zijn 1 dag storing is 1 dag extra PS plus aan het einde van je huidige abo.

Gratis games hoeven van mij ook helemaal niet maar er zit toch nog wel wat extra nuance in.
Ik ben 2-3 keer per week 2 uurtjes online.
Dan is het des te zuurder dat het nu gebeurt.
Voordeel wel is dat ik weer even FFXV heb gespeeld. Beetje rondcruisen en niets doen voor 2 uur
Edit: gevonden assassins creed origins !
[ Voor 6% gewijzigd door Sokucho op 28-01-2018 22:24 ]
Dat niet alleen, het netwerk is én blijft gewoon brak, wat iedereen ook roept.Racer89 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:12:
Ten tijde van de ps3 was online gratis, nu het betaald is, is het nog steeds brak.
Ook al krijg je een dag terug, als op het moment dat ik juist wil gamen de boel plat gaat, heb ik op dat moment niets aan de vergoeding...
[ Voor 15% gewijzigd door Segafreak83 op 29-01-2018 00:56 ]
Mja, en ook al is het nu voor de 3e keer gebeurd in 1 week tijd, bij elkaar heeft het er nog geen 24 uur uit gelegen...YakuzA schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:25:
[...]
Zal wel weer hetzelfde zijn 1 dag storing is 1 dag extra PS plus aan het einde van je huidige abo.
Netwerk brak? sorry maar zo veel ligt Sony er niet uit (ja afgelopen week eventjes), het is vele malen stabieler als in de periode van de PS3.Segafreak83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 00:37:
[...]
Dat niet alleen, het netwerk is én blijft gewoon brak, wat iedereen ook roept.
Ten tijde van de ps3 was online gratis, nu het betaald is, is het nog steeds brak.
Ook al krijg je een dag terug, als op het moment dat ik juist wil gamen de boel plat gaat, heb ik op dat moment niets aan de vergoeding...
Overigens je kon gewoon games spelen, alleen online was het even verrot, tenzij je geen offline games had zat je even op de blaren.
Wel vind ik dat de communicatie vele malen beter moet omtrent een storing.
Mocht je er aan denken, het is bij de concurrent echt niet beter.
[ Voor 4% gewijzigd door Origins op 29-01-2018 06:31 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Goede gameplay en dan ga je TW3 spelen.BlackBarryNL schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:21:
Pff zo juist blood and whine ook uitgespeelt. Vond hearts of stone toch beter. Heb nu niks meer om te spelenalleen bf1 en fifa 18 maar die kan ik altijd blijven spelen. Hebben jullie nog goeie suggesties ? Goede gameplay, goed verhaal en meerdere uren speel plezier is een must. De setting van witcher vind ik wel gaaf dus graag zo iets
Edit: gevonden assassins creed origins !
Zonder gekheid: AC:O ga je je wel mee vermaken dan.
Dan verschillen wij van mening. Want ik vind juist dat het veel te vaak plat ligt..Origins schreef op maandag 29 januari 2018 @ 06:29:
[...]
Netwerk brak? sorry maar zo veel ligt Sony er niet uit (ja afgelopen week eventjes), het is vele malen stabieler als in de periode van de PS3.
Overigens je kon gewoon games spelen, alleen online was het even verrot, tenzij je geen offline games had zat je even op de blaren.
Wel vind ik dat de communicatie vele malen beter moet omtrent een storing.
Mocht je er aan denken, het is bij de concurrent echt niet beter.
Buiten dat, geen enkele digitale game doet het als het netwerk plat gaat, en daardoor heb je er nog meer "last" van.
Iedereen liep te zeuren op MS met "always online", maar dit is exact hetzelfde helaas.
Oja, niet om een flame war te starten maar Xbox Live heeft naar mijn idee minder vaak storingen dan PSN, en ik ben gebruiker van het eerste uur!
Dat gaat dus niet als het netwerk plat ligtKlor schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:57:
Digitale games doen het gewoon als je PS primary is voor je account. Misschien dat je de licenses even moet vernieuwen als het op je primary gebeurd.http://www.playstationlif...igital-ps4-games-offline/

Dat hoeft helemaal niet, al mijn digitale games werkte prima offline tijdens de storingen.Segafreak83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:05:
[...]
Dat gaat dus niet als het netwerk plat ligt![]()
En daarvoor was PSN maandenlang prima bereikbaar, het is niet handig voor mp, maar ook geen groot drama verder.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Ja en dat is wat zo klote is. Service providers, en die heeft Sony ook, garanderen een beschikbaarheid van 98%. Dat is in de maand 14-16 uur wat je eruit kunt liggen. Als die 4x4 uur in de avond uren is wanneer iedereen juist achter de console kruipt dan zijn de hoge heren tevreden maar jij als klant bent gewoon zwaar de lul die week.Aenea schreef op maandag 29 januari 2018 @ 04:03:
[...]
Mja, en ook al is het nu voor de 3e keer gebeurd in 1 week tijd, bij elkaar heeft het er nog geen 24 uur uit gelegen...
Ik persoonlijk kan gewoon stellen dat ik de afgelopen week helemaal niets aan PSN heb gehad. Een vergoeding van een week zou dan ook gewoon terecht zijn. Maar ja, contractueel, overeenkomsten, die worden dus netjes gehaald en zal Sony geen rede zien om de klant te vergoeden.
Het merendeel werkt ook prima maar de problemen zitten in de "social" hoek. Dus partychat, invites, etc. Games die zwaar op de MP leunen zoals een Rainbow Six, Fortnite, Fifa, F1, Ark, die games kun je dus niet spelen.Merdera schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:14:
[...]
Dat hoeft helemaal niet, al mijn digitale games werkte prima offline tijdens de storingen.
En daarvoor was PSN maandenlang prima bereikbaar, het is niet handig voor mp, maar ook geen groot drama verder.
[ Voor 24% gewijzigd door Kenny_026 op 29-01-2018 09:18 ]
Maar het ligt er zo vaak uit dat je het ondertussen wel had kunnen regelenSegafreak83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:05:
[...]
Dat gaat dus niet als het netwerk plat ligt![]()
Dan verschillen wij zeker van mening, laatste echte down was in november en die duurde niet eens zo lang, ik denk serieus dat jij een verkeerd beeld heb van PSN.Segafreak83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:52:
[...]
Dan verschillen wij van mening. Want ik vind juist dat het veel te vaak plat ligt..
Buiten dat, geen enkele digitale game doet het als het netwerk plat gaat, en daardoor heb je er nog meer "last" van.
Iedereen liep te zeuren op MS met "always online", maar dit is exact hetzelfde helaas.
Oja, niet om een flame war te starten maar Xbox Live heeft naar mijn idee minder vaak storingen dan PSN, en ik ben gebruiker van het eerste uur!
Dat is vreemd, want ik kon mijn digitale games gewoon spelen.
Heb beide consoles gehad, heb in het afgelopen jaar (2017) meer problemen gehad met Xbox live dan PSN.
Overigens als je zo ontevreden ben over PSN, zou ik gewoon als ik jou was zou ik lekker je Playstation verkopen.
Moet zeggen heb tw3 voor de 2e x gedaan en na de pro patch en meerdere updates is de gameplay veel beter geworden. Het is voor mij echt een game waar ik bijna moest huilen nadat ik het had uitgespeelt. Ac is besteld hoop dat ik het vandaag nog binnen krijg!bram1984 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 06:58:
[...]
Goede gameplay en dan ga je TW3 spelen.
Zonder gekheid: AC:O ga je je wel mee vermaken dan.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Zoals reeds aangegeven zit je er natuurlijk volkomen naast. Je digitale games horen gewoon offline te werken.Segafreak83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:52:
[...]
Dan verschillen wij van mening. Want ik vind juist dat het veel te vaak plat ligt..
mijn PSN id is: MRVleisboeketje
als mensen mij toe willen voegen om een keer een potje FIFA online te spelen (ik ben wel mega slecht) of voor de Gran Turismo leaderboards be my guest.
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Vind het zelf ook wel triest dat je geen commentaar mag hebben hierop met als antwoord daarop "dan verkoop je je playstation toch". Dat zit voor mij idee echt op het randje van een fanboy opmerking. PSN is gewoon puur koppel verkoop als je online wil gamen. 99% van de games die ik heb kan ik niet spelen zoals ik wil zonder PSN.
Misschien moeten ze het dit jaar maar weer met 20% omhoog gooien om stabiliteit te verbeteren [/s]
Natuurlijk is het geen wereld ramp maar als het net de uurtjes zijn die je kan gamen is het wel wat lullig
[ Voor 6% gewijzigd door Utoka op 29-01-2018 10:44 ]
Jij begrijpt mijn post niet, de reden waarom ik dat zei is omdat ik die post al een aantal keer voorbij heb zien komen, als je dan aangeeft dat PSN zo bagger is en van de concurrent beter dan vraag ik me af waarom je dan nog een Playstation heb..Utoka schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:43:
Ik heb het idee dat iedereen hier die het geen enkel probleem vind dat PSN eruit ligt alleen maar offline games speelt. Ik vind offline games niks aan (repeterende AI's en verhaal lijn boeit mij weinig). Gisteren toch GT Sport en Rocket league proberen te starten maar deze deden nagenoeg niks of je moet een menu met offline melding als game waardig zien.
Vind het zelf ook wel triest dat je geen commentaar mag hebben hierop met als antwoord daarop "dan verkoop je je playstation toch". Dat zit voor mij idee echt op het randje van een fanboy opmerking. PSN is gewoon puur koppel verkoop als je online wil gamen. 99% van de games die ik heb kan ik niet spelen zoals ik wil zonder PSN.
Misschien moeten ze het dit jaar maar weer met 20% omhoog gooien om stabiliteit te verbeteren [/s]
Natuurlijk is het geen wereld ramp maar als het net de uurtjes zijn die je kan gamen is het wel wat lullig
Het is vervelend als je online speelt dat je dan net die ene week niet kan gamen, maar we moeten niet doen alsof het iedere maand raak is want dat is absoluut niet waar.
Je mag dus best wel commentaar geven, maar kijk dan ook wel even verder dan die ene post die ik geplaatst heb en op wie ik reageer..
Tevens vind ik het ook storend dat het deze week vaak raak is, maar waar ik me meer aan stoor is de communicatie, daarin vind ik Sony ver ondermaats.
[ Voor 4% gewijzigd door Origins op 29-01-2018 11:00 ]
Nouja, net zoals vd week, kon ik gewoon Battlefield online spelen hoorUtoka schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:43:
Ik heb het idee dat iedereen hier die het geen enkel probleem vind dat PSN eruit ligt alleen maar offline games speelt. Ik vind offline games niks aan (repeterende AI's en verhaal lijn boeit mij weinig). Gisteren toch GT Sport en Rocket league proberen te starten maar deze deden nagenoeg niks of je moet een menu met offline melding als game waardig zien.
Alleen kon ik niet in de store, berichtjes sturen of een party maken..
Nou als dat alles is, vind ik t echt niet erg dat het even een paar uur eruit ligt

Nee hoorUtoka schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:43:
Ik heb het idee dat iedereen hier die het geen enkel probleem vind dat PSN eruit ligt alleen maar offline games speelt.
Ik speel genoeg online games en baal ook even als het er een avondje uit ligt. Maar ja, dan maar een keertje niét online
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Leuk dat dat hoort, maar zoals meerdere hier mensen aangeven deden ze dat dus niet..bram1984 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:16:
[...]
Zoals reeds aangegeven zit je er natuurlijk volkomen naast. Je digitale games horen gewoon offline te werken.
Het fanboy gehalte mag ook wel iets omlaag hoor.
Ik heb beide consoles omdat ik op beide vrienden heb én van allebei wil genieten.
Het is gewoon triest dat je niet je mening mag geven hier én dat het mensen het normaal vinden dat de boel gewoon plat gaat..

Verkeerde aannames.. je mag hier best je mening geven, het moet alleen niet vol met onzin staan dat bijvoorbeeld PSN brak is, wat dus absoluut niet het geval is.Segafreak83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:37:
[...]
Leuk dat dat hoort, maar zoals meerdere hier mensen aangeven deden ze dat dus niet..
Ik heb beide consoles omdat ik op beide vrienden heb én van allebei wil genieten.
Het is gewoon triest dat je niet je mening mag geven hier én dat het mensen het normaal vinden dat de boel gewoon plat gaat..![]()
Dat soort reacties komen op mij nogal fanboyachtig over.
Ook vinden mensen het niet normaal hoor dat de boel "plat" gaat, het is jammer (en maken zich misschien niet zo druk erom), misschien maar ook heel misschien kun je dan volgende keer je andere console aanzetten als PSN weer down is.
Aangezien je games het niet doen offline.. Gelukkig heb ik het geluk dat ik mijn games (digitaal) wel offline kan spelen.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Kan, maar dat heeft dus geen ene hol met het wel of niet down zijn van PSN te maken. Digitale games horen altijd te werken. Dus dat is dan gewoon een setting in jouw PS4 die niet goed staat of iets anders. Heeft verder weinig met fanboy gehalte te maken en al helemaal niet met jouw of mijn of wiens mening dan ook.Segafreak83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:37:
[...]
Leuk dat dat hoort, maar zoals meerdere hier mensen aangeven deden ze dat dus niet..
Het is gewoon triest dat je niet je mening mag geven hier én dat het mensen het normaal vinden dat de boel gewoon plat gaat..![]()
Ik zeg verder nergens dat ik het goed vind dat PSN downtime heeft, omdat dat verder weinig met het wel of niet werken van digitale games te maken heeft.
Dat je die post al meerdere malen voorbij hebt zien komen is leuk, dat jij je daar aan ergert, en het vervolgens op mij afreageert omdat ik de spreekwoordelijke druppel, daar zit toch echt je eigen frustratie.Origins schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:58:
[...]
Jij begrijpt mijn post niet, de reden waarom ik dat zei is omdat ik die post al een aantal keer voorbij heb zien komen, als je dan aangeeft dat PSN zo bagger is en van de concurrent beter dan vraag ik me af waarom je dan nog een Playstation heb..
Het is vervelend als je online speelt dat je dan net die ene week niet kan gamen, maar we moeten niet doen alsof het iedere maand raak is want dat is absoluut niet waar.
Je mag dus best wel commentaar geven, maar kijk dan ook wel even verder dan die ene post die ik geplaatst heb en op wie ik reageer..
Tevens vind ik het ook storend dat het deze week vaak raak is, maar waar ik me meer aan stoor is de communicatie, daarin vind ik Sony ver ondermaats.
Het is gewoon strontvervelend als je nét op die avond een Raid team bij elkaar hebt gesprokkeld van 6 man en 5 minuten voordat je wil beginnen de boel eruit vliegt..
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
@Segafreak83 En daar ben ik het dan volledig mee eens, ook al speel ik voornamelijk SP.Segafreak83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:02:
[...]
Dat je die post al meerdere malen voorbij hebt zien komen is leuk, dat jij je daar aan ergert, en het vervolgens op mij afreageert omdat ik de spreekwoordelijke druppel, daar zit toch echt je eigen frustratie.
Het is gewoon strontvervelend als je nét op die avond een Raid team bij elkaar hebt gesprokkeld van 6 man en 5 minuten voordat je wil beginnen de boel eruit vliegt..
Ik speel al weinig, en als ik het doe doorgaans sp games, dus dan weet je al hoe erg ik het vind maar.Segafreak83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:02:
[...]
Dat je die post al meerdere malen voorbij hebt zien komen is leuk, dat jij je daar aan ergert, en het vervolgens op mij afreageert omdat ik de spreekwoordelijke druppel, daar zit toch echt je eigen frustratie.
Het key element is denk ik waarover we precies praten.
- Is het k*t als psn eruit ligt?
Daarover zijn we het allemaal eens.
- Is psn, in vaktermen, brak?
Ik vind inderdaad ook van niet, net als sommige anderen. Met jouw voorbeeld zou dit anders kunnen liggen.
- advies om console te verkopen
Mwah die vind ik zelf ook wat hard. Iets genuanceerder is wellicht dat je moet accepteren dat zaken als psn/live uitval hebben. 98% uptime is voor een consumenten product best hoog imho.
10 second ninja DONE
Precies, maar blijkbaar hebben wij foutieve instellingen en moet alles offline werken.Utoka schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:43:
Wij 2 zijn toch hèt bewijs dat het niet werkt. En vervolgens ligt dat bij ons zelf. Nou, dat gaat er bij mij echt niet in hoor.
Daar heb je gelijk in, en ik ben het ook met je eens.Sagat schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:18:
[...]
Ik speel al weinig, en als ik het doe doorgaans sp games, dus dan weet je al hoe erg ik het vind maar.
Het key element is denk ik waarover we precies praten.
- Is het k*t als psn eruit ligt?
Daarover zijn we het allemaal eens.
- Is psn, in vaktermen, brak?
Ik vind inderdaad ook van niet, net als sommige anderen. Met jouw voorbeeld zou dit anders kunnen liggen.
- advies om console te verkopen
Mwah die vind ik zelf ook wat hard. Iets genuanceerder is wellicht dat je moet accepteren dat zaken als psn/live uitval hebben. 98% uptime is voor een consumenten product best hoog imho.
En wat iemand (sorry, weet je naam even niet) al riep, betere communicatie bij downtime zou erg fijn zijn
Oh geen zorgen, het is geen frustratie hoor, het is een constatering op jouw posts, aangezien je aangeeft dat PSN na al die jaren nog steeds slecht is, terwijl dat niets van waar is.Segafreak83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:02:
[...]
Het is zeker vervelend dat je met een raid team niet je dingetje kan doen, maar is het iedere week zo? nope
Dat probeer ik aan te geven, mensen reageren vaak in emotie dat als iets even niet werkt dat het gelijk altijd zo is.

Maar goed, het is een discussie waar wij niet uit gaan komen.
[ Voor 6% gewijzigd door Origins op 29-01-2018 12:34 ]
Verwijderd
Net zoals bij PSN is daar weinig aan te doen.
Bij Xbox en Nintendo hebben zij ook wel eens last van een storing/hack.
Ik kan wel offline op de PS4 Pro blijven spelen als dat gaande is door dat de Pro op primary staat.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
En dan zijn wij allemaal het bewijs dat het wel werkt, ofzo? Hoe moet ik dat precies zien?Segafreak83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:19:
[...]
Precies, maar blijkbaar hebben wij foutieve instellingen en moet alles offline werken.
Wij 2 zijn toch hèt bewijs dat het niet werkt. En vervolgens ligt dat bij ons zelf. Nou, dat gaat er bij mij echt niet in hoor.
Lieve Segafreak, het ligt toch ook gewoon aan jezelf of aan je console(settings)? Nogmaals: offline moeten je digitale games gewoon werken. Als dat niet zo zou zijn, dan zou niemand toch zijn digitale games kunnen spelen? Ik snap niet zo goed waarom het zo moeilijk is om dat te begrijpen. Het is gewoon een feit dat je digitale singleplayer games offline kunt spelen. Dat het bij jou niet werkt als PSN eruit ligt, ligt dus aan een combinatie van factoren, maar niet per definitie aan PSN. Als je nieuwe Audi een lekke band heeft, dan zijn alle motoren in alle Audi's volgens jouw beredenering ineens kut.
Als ik nu mijn netwerkkabel eruit trek, kan ik gewoon al mijn games spelen hoor.
[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 29-01-2018 12:44 ]
Daar heb je de crux waarschijnlijk, ik speel geen SP, dus dan doen al "mijn" multiplayer games het niet als PSN het niet doet...bram1984 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:42:
[...]
En dan zijn wij allemaal het bewijs dat het wel werkt, ofzo? Hoe moet ik dat precies zien?
Lieve Segafreak, het ligt toch ook gewoon aan jezelf of aan je console(settings)? Nogmaals: offline moeten je digitale games gewoon werken. Als dat niet zo zou zijn, dan zou niemand toch zijn digitale games kunnen spelen? Ik snap niet zo goed waarom het zo moeilijk is om dat te begrijpen. Het is gewoon een feit dat je digitale singleplayer games offline kunt spelen. Dat het bij jou niet werkt als PSN eruit ligt, ligt dus aan een combinatie van factoren, maar niet per definitie aan PSN. Als je nieuwe Audi een lekke band heeft, dan zijn alle motoren in alle Audi's volgens jouw beredenering ineens kut.
Als ik nu mijn netwerkkabel eruit trek, kan ik gewoon al mijn games spelen hoor.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Dat zou kunnen kloppen. Dat is iets genuanceerder dan hoe je het eerst verwoordde. Daarin lijk je meer te insinueren dat het functioneren van digitale content rechtstreeks afhankelijk is van het online zijn van PSN.Segafreak83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:53:
[...]
Daar heb je de crux waarschijnlijk, ik speel geen SP, dus dan doen al "mijn" multiplayer games het niet als PSN het niet doet...
[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 29-01-2018 12:56 ]
Zo ervaarde ik dat wel. Weet ik veel dat de ene het wel doet en de ander het niet zonder PSN.bram1984 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:55:
[...]
Dat zou kunnen kloppen. Dat is iets genuanceerder dan hoe je het eerst verwoordde. Daarin lijk je meer te insinueren dat het functioneren van digitale content rechtstreeks afhankelijk is van het online zijn van PSN.
[...]
Ga geen 6 spellen proberen te starten om te kijken of die het wel doen, als ik alleen die ene wil spelen op dat moment
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Eerst kijken, dan zeiken.Segafreak83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:58:
[...]
Zo ervaarde ik dat wel. Weet ik veel dat de ene het wel doet en de ander het niet zonder PSN.
Ga geen 6 spellen proberen te starten om te kijken of die het wel doen, als ik alleen die ene wil spelen op dat moment
FYI er is geen hack aan de gang, er is een DDOS aanval aan de gang. Hacken betekend dat ze erin willen komen, DDOS betekend dat niemand erin mag komen (even kort in ELI5 stijl).Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:34:
Bij de banken is er nu ook een storing/hack aan de gang.
Net zoals bij PSN is daar weinig aan te doen.
Bij Xbox en Nintendo hebben zij ook wel eens last van een storing/hack.
Ik kan wel offline op de PS4 Pro blijven spelen als dat gaande is door dat de Pro op primary staat.
En ja we snappen dat het lastig is en dat er als Sony weinig aan te doen is, maar feit blijft dat het hinderlijk is en dat er een grote groep is die het Sony wel kwalijk neemt. Ik denk wel dat ze wel iets meer kunnen doen, maar denk niet dat dit voldoende is. Alleen al onderhoud plannen in de nacht zou al een zegen zijn. Serieus, neem daar wat andere mensen voor aan of betaal ze 200% om het om 3u ipv 17u te doen. Dat kan niet moeilijk zijn.
Verder vind ik het erg kinderachtig om te stellen dat je niet mag aangeven dat concurrentie het beter doet. Of dat nou Microsoft, Nintendo, Valve, ActivisionBlizzard, Ubisoft of EA is. En ja, Microsoft is een makkelijke vergelijking, maar dat is zeker niet de enige speler.
Tegenwoordig wordt downtime bijna niet meer veroorzaakt door de partijen zelf, maar door externe invloeden. Gezien je DDOS aanvallen en malwaremachines kunt kopen om even een aanval te doen, zal dit niet weggaan. Sony moet daar beter op inspelen door het netwerk minder makkelijk in zijn geheel offline te krijgen. Dat partychat, de store of bepaalde online games niet werken is prima, maar niet het hele zootje moet offline gaan. Ik heb het idee dat dit bij andere partijen momenteel beter zit. En als het voorkomt moet de berichtgeving beter.
Ik denk niet dat ze dit jaar 98% gaan halen, in ieder geval niet met huidige instelling. En het is jammer dat sommigen hier alles blijven verdedigen. Dat jijzelf er geen last van hebt, maakt dat niet gelijk voor iedereen. Ik kan me de teleurstelling goed voorstellen omdat het bij mij ook vaak zat gebeurt. Je zou geen rekening moeten houden met het platform, het platform moet rekening houden met jou.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 29-01-2018 13:02 ]
Verwijderd
nieuws: Ddos-aanval treft ook de BelastingsdienstMartinspire schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:01:
Sony moet daar beter op inspelen door het netwerk minder makkelijk in zijn geheel offline te krijgen.
Het kan overal gebeuren en niet alleen bij "Sony".
en natuurlijk ook ING, ABN AMRO en Rabobank de afgelopen dagen.Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:35:
[...]
nieuws: Ddos-aanval treft ook de Belastingsdienst
Het kan overal gebeuren en niet alleen bij "Sony".
PSN: TDBtje
Op dit moment zou de PS4 Slim financieel de beste keuze zijn.
De extra HDD ruimte heb ik niet direct nodig en de 4k\HDR resolutie kan mijn TV toch niet aan.
Toch denk ik wel binnen twee jaar een nieuwe TV aan te schaffen. En daarnaast denk ik niet dat ik later nog eens €400 wil neerleggen voor een upgrade.
De Pro heeft ook zijn voordelen op een normale HD tv met 1080 dus de verstandige keuze zou een Pro zijn zodat je ook voor de toekomst voorlopig goed zitXanthian schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:44:
Ik zit te twijfelen tussen de PS4 Slim en de PS4 Pro
De extra HDD ruimte heb ik niet direct nodig en de 4k\HDR resolutie kan mijn TV toch niet aan.
Toch denk ik wel binnen twee jaar een nieuwe TV aan te schaffen. En daarnaast denk ik niet dat ik later nog eens €400 wil neerleggen voor een upgrade.
Je beantwoord zelf je vraagXanthian schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:44:
Ik zit te twijfelen tussen de PS4 Slim en de PS4 Pro
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik zit eigenlijk een reden te bedenken waarom ik geen PRO zou nemen.Jasphur schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:51:
[...]
Je beantwoord zelf je vraagGa voor de PRO.
Maar voor €100 moet ik niet zo moeilijk doen denk ik.
Waarschijnlijk zal de TV dan ook wel eerder aangeschaft worden.
Dit topic is gesloten.
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken