Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:55:
[...]

Ik heb anders mega veel uren in de Gears of War serie zitten hoor ;)

Zoveel lol gehad in de campaigns en Horde mode met vrienden, fantastische games! _/-\o_
Ik ook hoor, vooral deel 1 en 2. Maar 3 was al minder en 4 heb ik Act 1 niet eens uitgespeeld. Zijn natuurlijk wel de uitvinders van de Horde mode. Maar ik denk dat God of War nu een grotere exclusive is als Gears of War...

Deel 1 is de laatste game waarvan ik actief de pvp mode heb gespeeld. Die was echt zo vet!

[ Voor 8% gewijzigd door -SaveMe- op 24-01-2018 12:04 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEJ
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07-10 21:57

MEJ

Ik wil graag een bluetooth hoofdtelefoon aanschaffen om deze te gebruiken voor muziek via telefoon maar ook icm PS4 slim.

Nu lees ik veel tegenstrijdige berichten. Via zoekfunctie (reactie 11-2017) lees ik dat je elke willekeurige bluetooth hoofdtelefoon kunt gebruiken. Ook op de site van Coolblue kom ik deze informatie tegen https://www.gamingheadset...4-headset-aansluiten.html is dan wel weer een link naar gamingheadsets.

Ook lees ik dat deze helemaal niet compatible zijn met ps4. En ook dat ze wel compatible zijn maar dan met een usb dongle.

Kan iemand uitsluitsel geven. Kan ik een willekeurige bluetooth headset (bv. JBL T450BT) gebruiken zonder extra materialen zoals een dongle?

Apple | LEGO | Sony Playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackHmark schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:03:
Ik wil graag een bluetooth hoofdtelefoon aanschaffen om deze te gebruiken voor muziek via telefoon maar ook icm PS4 slim.

Nu lees ik veel tegenstrijdige berichten. Via zoekfunctie (reactie 11-2017) lees ik dat je elke willekeurige bluetooth hoofdtelefoon kunt gebruiken. Ook op de site van Coolblue kom ik deze informatie tegen https://www.gamingheadset...4-headset-aansluiten.html is dan wel weer een link naar gamingheadsets.

Ook lees ik dat deze helemaal niet compatible zijn met ps4. En ook dat ze wel compatible zijn maar dan met een usb dongle.

Kan iemand uitsluitsel geven. Kan ik een willekeurige bluetooth headset (bv. JBL T450BT) gebruiken zonder extra materialen zoals een dongle?
Volgens mij heeft elke BT headset een dongle nodig.. Zelfs Sony's eigen PS headsets hebben dit nodig..

correct me if I'm wrong..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-10 21:23

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Uhm, ik hoor toch menig vloekend mens in programma's als Ex on the beach, Burenruzies, De rijdende rechter etc en ik kan mij niet voorstellen dat deze tot de meeste intelligente personen der Nederlanden horen... :+

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:31:
[...]

Deel 3 is dan ook uit 2010 en al 8 jaar oud ;)

Voor die tijd zag de game er fantastisch uit. De fixed camera was toen misschien wel al wat achterhaald, maar goed, toen wist je niet beter :)

God of war 3 is trouwens de reden dat ik destijds een PS3 heb gekocht, dus ben misschien bevooroordeeld :+
Ja, ook niks tegen de graphics verder. Maar goed, Uncharted is van 2007 en Uncharted 2 is van 2009, dus toen wisten we wel degelijk beter dan een fixed camera. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-10 19:28
bram1984 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:10:
[...]

Ja, ook niks tegen de graphics verder. Maar goed, Uncharted is van 2007 en Uncharted 2 is van 2009, dus toen wisten we wel degelijk beter dan een fixed camera. ;)
Final Fantasy XII op de PS2 uit 2006 had al geen fixed camera meer :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

poor Leno schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:06:
[...]

Volgens mij heeft elke BT headset een dongle nodig.. Zelfs Sony's eigen PS headsets hebben dit nodig..

correct me if I'm wrong..
Ja dit vraag ik mij ook af, ik heb zelf een logitech g933. Die komt met een USB dongle en 3.5mm stekker. De Dongle gaat in mijn pc en de stekker in mijn ps4 controller. Ik zou ook het mooiste vinden om on the fly te kunnen switchen tussen diverse apparaten maar volgens mij kan dat niet zonder extra Dongle of receiver.

Nou ja, Logitech lost het zo op dus:

http://support.logitech.c...roduct=a0qi0000006QI2ZAAW

maar dit betekent dat ik een audio kabel van 8 meter mag gaan aanleggen, komt nog weleens :-)

[ Voor 17% gewijzigd door juggle op 24-01-2018 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
-SaveMe- schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:02:
[...]

Ik ook hoor, vooral deel 1 en 2. Maar 3 was al minder en 4 heb ik Act 1 niet eens uitgespeeld. Zijn natuurlijk wel de uitvinders van de Horde mode. Maar ik denk dat God of War nu een grotere exclusive is als Gears of War...

Deel 1 is de laatste game waarvan ik actief de pvp mode heb gespeeld. Die was echt zo vet!
Deel 4 die op de X1 uit is gekomen is best een goede game hoor. Lekker lomp zagen ;)

Horde mode in deel 2 heb ik denk ik het meeste gespeeld. Alles bij elkaar misschien nog wel meer uur dan ik in Bloodborne heb zitten.. en daar zitten heeeel veel uur in haha!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
juggle schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:10:
[...]

Uhm, ik hoor toch menig vloekend mens in programma's als Ex on the beach, Burenruzies, De rijdende rechter etc en ik kan mij niet voorstellen dat deze tot de meeste intelligente personen der Nederlanden horen... :+
Hahaha maar als je de artikels leest, dan gaat het juist niet over dat soort ruzies/mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

poor Leno schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Hahaha maar als je de artikels leest, dan gaat het juist niet over dat soort ruzies/mensen :D
Nee klopt weet ik, ik ken de artikelen want ik mag er zelf ook graag naar verwijzen aangezien mijn platte vocabulair ook weleens ter discussie staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Weet iemand of het ergens mogelijk is om online een VVV Cadeaukaart om te wisselen in PS Store tegoed?

Kon via google helaas niets vinden dus mogelijk dat iemand hier ervaring heeft? Anders moet ik even bij een Intertoys langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corsat
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03:16
Hierbij een laatste update, maandag contact gezocht met Samsung en een bel afspraak gemaakt voor dinsdag middag. Om 15h is de ps4 en de tv plotseling weer gewoon werken, dwz het geluid deed het ineens weer en het aan/uitzetten werkt weer normaal. Die dag is er niets verandert aan de instellingen dus een spontaan herstel. Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand geweest zou kunnen zijn. Om 1530h belde samsung, zij suggereerden dat de tv hier blijkbaar niet op kon wachten >:) humor hebben ze wel _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Jumpman schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:01:
[...]

PS4 HDMI poort: check.
Andere TV HDMI poort: check.

Ligt dus aan de Samsung TV. Samsung TV had je al gereset. Je zou de HDMI instellingen van PS4 kunnen resetten op de Panasonic TV en dan de Samsung TV weer aansluiten. Werkt dit ook niet, grote kans dat het een PCB in de TV is.

Ecodan 7,5kW Nibe F130 ventilatie warmtepomp, 300l RVS SWW, 8400wp zonnepanelen, LL airco/verwarming, 2 MARSTEK VENUS E firmware v153 BMS 215 combination CT003 v117 app v1.6.47

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Homeland schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:41:
Weet iemand of het ergens mogelijk is om online een VVV Cadeaukaart om te wisselen in PS Store tegoed?

Kon via google helaas niets vinden dus mogelijk dat iemand hier ervaring heeft? Anders moet ik even bij een Intertoys langs.
In de PS store zelf niet, dus dan zou ik inderdaad tegoed kopen bij bijvoorbeeld de Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Zijn er ook mensen die Shadow of the Colossus hebben ge-preordered? Je kan hem nu voor 36,49 pre-orderen bij gameresource en dat leek mij wel een prima prijs.

Een hands-on preview van de game is al uit http://www.trustedreviews...hadow-of-the-colossus-ps4
en ik heb hem dus nog nooit gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:06
Ik doe niet aan vooruitreserveren (vreselijke hekel aan dat pleonasme). Ik wacht gewoon op een prijsdaling of PSPlus :P

[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 24-01-2018 20:35 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Homeland schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:41:

Albert Heijn misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
17 minuten gameplay van Kingdom Come Deliverance. Sexy as hell! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

edit: verkeerd gelezen.

[ Voor 93% gewijzigd door On_E op 24-01-2018 23:09 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:35:

[video]
Ik denk dat mijn historische accuraatheidstax op het niveau Assassins Creed ligt. Dit ziet er grafisch prachtig uit hoor, maar tegelijk ook ongekend saai waarbij de combat van TW3 zelfs zo strak en snel als een snaar lijkt. Weinig behoefte aan een medieval sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dikke reviews voor monster hunter world.
Ign 9,5
Gamespot 8
Eurogamer essential

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:35:

[video]
Pfoe moeilijk.. :/

Aan de ene kant heel vet maar, wat @bram1984 zegt, heel traag.. Misschien hopen op een 'arcade mode'?

Is dit ook voor VR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:07:
Dikke reviews voor monster hunter world.
Ign 9,5
Gamespot 8
Eurogamer essential
Op MetaCritic na 30 reviews een 9.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
juggle schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:33:
Zijn er ook mensen die Shadow of the Colossus hebben ge-preordered? Je kan hem nu voor 36,49 pre-orderen bij gameresource en dat leek mij wel een prima prijs.

Een hands-on preview van de game is al uit http://www.trustedreviews...hadow-of-the-colossus-ps4
en ik heb hem dus nog nooit gespeeld.
Waarom pre-orderen. Spel loopt niet weg!.

Sorry, maar ik snap werkelijk waar niet waarom mensen zo nodig een spel moeten reserveren

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:55:
[...]

Sorry, maar ik snap werkelijk waar niet waarom mensen zo nodig een spel moeten reserveren
Zodat ze op dag 1 kunnen spelen waarschijnlijk. Ik heb vaak geen tijd om na het werk nog naar een winkel te gaan. Maar ik pre-order ook lang niet alles. Alleen sowieso alles van Naughty Dog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

steefje schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:55:
[...]

Omdat het leuk is dat het spel op moment van release bij je op de deurmat ligt en idd zoals @bram1984 heeft beschreven (lees kinderen + werk + tijd). Pre-order ook zeker niet alles maar deze leek mij altijd wel erg leuk en heb het origineel nooit gespeeld. Tevens ben ik ook groot fan van Naughty Dog :-)

[ Voor 25% gewijzigd door juggle op 25-01-2018 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen ps4 pro actie tijdens de btw vrije dagen dus..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 23:31
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:28:
Geen ps4 pro actie tijdens de btw vrije dagen dus..
Inderdaad. Je hebt die vraag al meermaals gesteld, en telkens heeft men aangegeven dat de ps4 niet meedoet... :N

Iets anders: 1 van mijn favo streamers op Twitch had gisteren een review copy van Shadow of the Colossus. Ik heb niet te veel gekeken, maar het zag er wel goed uit!
Ik zie toch veel gelijkenissen met The Last Guardian. Het verschil is dat je SotC speelt voor de gameplay en tLG voor het verhaal. :P
Ik heb er zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Misschien omdat het dezelfde maker is en SOTC is al 12 jaar oud?
Snap echt niet waarom deze game als een totaal nieuwe game wordt gehyped terwijl het al voor de derde keer uit komt. Alleen deze keer hebben ze er eindelijk wat meer tijd in gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:38:
[...]

Inderdaad. Je hebt die vraag al meermaals gesteld, en telkens heeft men aangegeven dat de ps4 niet meedoet... :N

Iets anders: 1 van mijn favo streamers op Twitch had gisteren een review copy van Shadow of the Colossus. Ik heb niet te veel gekeken, maar het zag er wel goed uit!
Ik zie toch veel gelijkenissen met The Last Guardian. Het verschil is dat je SotC speelt voor de gameplay en tLG voor het verhaal. :P
Ik heb er zin in!
Klopt, alleen bedoel ik niet de btw korting maar de zogenaamde 'lagere prijs' die zou worden aangeboden, wat dus niet waar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 23:31
s0kkie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:44:
Misschien omdat het dezelfde maker is en SOTC is al 12 jaar oud?
Snap echt niet waarom deze game als een totaal nieuwe game wordt gehyped terwijl het al voor de derde keer uit komt. Alleen deze keer hebben ze er eindelijk wat meer tijd in gestoken.
Als ik niet wist dat TLG van dezelfde makers is, had ik deze ook niet aangehaald. ;)
Ik 'hype' SOTC niet als een nieuwe game. Ik heb hem echter nog nooit gespeeld, dus het zal voor mij wel een nieuwe ervaring zijn. Daarom is dat voor mij ook een reden om uit te kijken naar deze game.
Wees blij dat Sony de moeite doet om klassiekers nieuw leven in te blazen..

@Verwijderd Zoals Bram al aangaf, wordt er amper verdiend op Playstation consoles. Het komt dan ook niet veel voor dat individuele winkels korting geven op ps4. De grote kortingsacties komen meestal vanuit Sony zelf, waardoor de actie in 'alle' winkels geldt.
(Zie black Friday, launch van de Switch vorig jaar etc...)

[ Voor 18% gewijzigd door Anton.net op 25-01-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Anton.net schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:53:
[...]

Als ik niet wist dat TLG van dezelfde makers is, had ik deze ook niet aangehaald. ;)
Ik 'hype' SOTC niet als een nieuwe game. Ik heb hem echter nog nooit gespeeld, dus het zal voor mij wel een nieuwe ervaring zijn. Daarom is dat voor mij ook een reden om uit te kijken naar deze game.
Wees blij dat Sony de moeite doet om klassiekers nieuw leven in te blazen..

@Verwijderd Zoals Bram al aangaf, wordt er amper verdiend op Playstation consoles. Het komt dan ook niet veel voor dat individuele winkels korting geven op ps4. De grote kortingsacties komen meestal vanuit Sony zelf, waardoor de actie in 'alle' winkels geldt.
(Zie black Friday, launch van de Switch vorig jaar etc...)
Ik bedoelde het algemeen daarom quote ik je niet :P
Ik zie op verschillende social media de game voorbij komen alsof het totaal iets nieuws is.
Niks persoonlijks tegen jouw!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
juggle schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:04:
[...]

Omdat het leuk is dat het spel op moment van release bij je op de deurmat ligt en idd zoals @bram1984 heeft beschreven (lees kinderen + werk + tijd). Pre-order ook zeker niet alles maar deze leek mij altijd wel erg leuk en heb het origineel nooit gespeeld. Tevens ben ik ook groot fan van Naughty Dog :-)
Aha...geen geduld:)

Ik heb er een beetje een aversie tegen. Je beloont developers al voordat je ook maar weet of de kwaliteit goed is.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
steefje schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:03:
[...]

Ik heb er een beetje een aversie tegen. Je beloont developers al voordat je ook maar weet of de kwaliteit goed is.
In dit geval kan ik begrijpen, het gaat om een remake van een spel wat zich al dubbel en dwars bewezen heeft. Zelf heb ik voor het eerst een game ge-preordered deze week (DB FighterZ) omdat de beta mij werkelijk heeft weggeblazen. Voor de rest ben ik het met je eens over nieuwe titels, dan wacht ik liever even en kijk ik op twitch hoe zo'n spel het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

steefje schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:03:
[...]

Hmm tja zo kun je het zien. Maar het is niet de developer maar de uitgever die je beloont. Een developer ziet niet zoveel terug van een pre-order want zijn salaris wordt veelal betaald door zijn werkgever tenzij je een indie developer bent en daar zou ik een pre-order weer meer kunnen waarderen omdat je het ziet als een investering in een game waar je naar uit kijkt.

Ikzelf heb bijvoorbeeld meegedaan aan een kickstarter project van Ron Gilbert voor Thimbleweed Park. Dus vooruit betaling en daarmee aangeven dat je uitkijkt naar de game en graag bijdraagt aan de startup kosten om de game kostendekkend te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Anton.net In mijn BCC tijd gingen consoles zelfs onder inkoop de deur uit. Ik weet niet hoe het nu zit.

Net trouwens een 65 inch 4K 10-bit HDR TV op de kopt getikt voor € 1599,00. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:20:
@Anton.net In mijn BCC tijd gingen consoles zelfs onder inkoop de deur uit. Ik weet niet hoe het nu zit.

Net trouwens een 65 inch 4K 10-bit HDR TV op de kopt getikt voor € 1599,00. Ik ben benieuwd.
Ah nice! Welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

bram1984 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:20:

Uhm zien is geloven dat weet je heh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KD-65XE9005. Zaterdag bezorgd.

Ik wilde eerst uiteraard OLED, maar in 65 moet je daar minstens het dubbele voor neertellen. Ik heb nu 50 en de stap naar 55 is dan eigenlijk te minimaal. Die nieuwe HDMI standaard zie ik over 3/4 jaar wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:02:
[...]

Ik wilde eerst uiteraard OLED, maar in 65 moet je daar minstens het dubbele voor neertellen. Ik heb nu 50 en de stap naar 55 is dan eigenlijk te minimaal. Die nieuwe HDMI standaard zie ik over 3/4 jaar wel weer.
Schaam je je dat t een Sony is? Of is er gewoon maar 1 merk en de rest doet er niet toe :+

Ik zit ook er tegenaan te hikken, maar ik wil mn plasma alleen wegdoen voor een 65" Oled.. en die zijn niet echt te betalen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
[...]

minstens is onzin. goedkoopste 65ich OLED bij Smits 2499,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

[...]

Damn wat een ding en daar ga je 4 jaar mee doen? :D

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:04:
[...]

Schaam je je dat t een Sony is? Of is er gewoon maar 1 merk en de rest doet er niet toe :+

Ik zit ook er tegenaan te hikken, maar ik wil mn plasma alleen wegdoen voor een 65" Oled.. en die zijn niet echt te betalen ;w
Waarom moet ik me schamen, of begrijp je vraag verkeerd? Ik heb nu ook een Sony en daar ben ik echt super tevreden mee. Die gaat naar de slaapkamer.

Het is voor mij voornamelijk een maat dingetje.
bvbal79 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:07:
[...]

Ik zie ze niet onder de € 3199,- en los daarvan is € 2500,- ook gewoon boven mijn budget.
Geteisem schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:07:
[...]

Damn wat een ding en daar ga je 4 jaar mee doen? :D
Moet wel lukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Lol ja dat snap ik. Enjoy. Zal lekker gamen in ieder geval.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
bram1984 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:09:
[...]

Ik zie ze niet onder de € 3199,- en los daarvan is € 2500,- ook gewoon boven mijn budget.
HellStorm666 in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Dat topic volgen en door gewoon te bellen heb je een goedkopere TV dan de prijs wat op de site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:12:
[...]

HellStorm666 in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Dat topic volgen en door gewoon te bellen heb je een goedkopere TV dan de prijs wat op de site staat.
We gaan een beetje off topic, maar dat model staat niet eens op de site. Enfin, dat is bijna € 1000,- meer dan degene die ik nu heb. Dat zet ik dan liever opzij voor een goede HDMI 2.1 OLED over 4/5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Vandaag Everybody's Golf gekocht, is dat online leuk om te doen of vooral offline?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:09:
[...]

Waarom moet ik me schamen, of begrijp je vraag verkeerd? Ik heb nu ook een Sony en daar ben ik echt super tevreden mee.
Oh hahah omdat je in je eerste post niet eens het merk/model noemt, en in je reactie later, alleen het modelnummer :+

En voor mij is t ook alleen Sony of Panasonic hoor :)

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 25-01-2018 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Homeland schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:26:
Vandaag Everybody's Golf gekocht, is dat online leuk om te doen of vooral offline?
Uhm, kan je die vraag niet beter stellen voordat je het spel koopt? Nu kan je het ons vertellen :-)

Ik ken het spel overigens niet...

[ Voor 5% gewijzigd door juggle op 25-01-2018 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:29:
[...]

Oh hahah omdat je in je eerste post niet eens het merk/model noemt, en in je reactie later, alleen het modelnummer :+

En voor mij is t ook alleen Sony of Panasonic hoor :)
Ah zo. Nee joh, die had ik al een tijdje op het oog, maar vond het in het kader van dit topic niet relevant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
bram1984 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:24:
[...]

We gaan een beetje off topic, maar dat model staat niet eens op de site. Enfin, dat is bijna € 1000,- meer dan degene die ik nu heb. Dat zet ik dan liever opzij voor een goede HDMI 2.1 OLED over 4/5 jaar.
Snap niet wat je bedoelt met staat niet op de site (de C7 is het LG model van 2017), maar de link is een tip voor een andere die zijn PS4 aan een OLED wil koppelen en het niet te duur willen betalen, maar misschien door je opmerking minstens het dubbele er misschien van afzien. de 55C7 bv is 1499,- als je even rondbelt zoals in dat topic wordt gezegd. Site prijzen zeggen niks bij TV's. Geen idee hoe jij het hebt gekocht maar soms helpt het rondbellen om ook voor de duurdere segment 4K LCD rond te bellen en een paar 100 euro's eraf te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Snap niet wat je bedoelt met staat niet op de site (de C7 is het LG model van 2017), maar de link is een tip voor een andere die zijn PS4 aan een OLED wil koppelen en het niet te duur willen betalen, maar misschien door je opmerking minstens het dubbele er misschien van afzien. de 55C7 bv is 1499,- als je even rondbelt zoals in dat topic wordt gezegd. Site prijzen zeggen niks bij TV's. Geen idee hoe jij het hebt gekocht maar soms helpt het rondbellen om ook voor de duurdere segment 4K LCD rond te bellen en een paar 100 euro's eraf te krijgen.
Je zegt dat de 65C7 bij Smits voor € 2499,- te krijgen is. Ik zie 'm daar helemaal niet staan:

https://www.smitsarnhem.n.../televisies/filter/cat/14

Los daarvan: dat ding kost buiten de BTW actie om natuurlijk gewoon € 3499,-. Kan me haast niet voorstellen dat ze er dan even € 1000,- vanaf halen. En anders mooie deal natuurlijk. :)

Edit: Ik heb uiteraard ook even gebeld. Die Sony kost daar standaard € 1999,-. Nu aangepast naar € 1651,- vanwege de BTW actie en daar dus nog € 50,- vanaf.
bvbal79 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Lees je mijn post nu gewoon niet of wil je het niet lezen :)
Deze hieronder bedoel je? Blijkbaar wil ik het niet lezen, maar hoe moet ik dit anders interpreteren? Je verwijst naar de C7 en die zie ik bij Smits niet staan.
bvbal79 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:07:
[...]

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 25-01-2018 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
bram1984 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:46:
[...]

Je zegt dat de 65C7 bij Smits voor € 2499,- te krijgen is. Ik zie 'm daar helemaal niet staan:

https://www.smitsarnhem.n.../televisies/filter/cat/14

Los daarvan: dat ding kost buiten de BTW actie om natuurlijk gewoon € 3499,-. Kan me haast niet voorstellen dat ze er dan even € 1000,- vanaf halen. En anders mooie deal natuurlijk. :)
Website prijzen zeggen niks, dit heeft ook totaal niks met de BTW actie te maken. Er zit genoeg marge op die TV's om ze voor een veel lagere prijs aan te bieden. Maar je moet dan rond bellen Dus bel Smits op en je krijgt hem voor 2499,-

[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 25-01-2018 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Website prijzen zeggen niks, dit heeft ook totaal niks met de BTW actie te maken. Er zit genoeg marge op die TV's om ze voor een veel lagere prijs aan te bieden. Maar je moet dan rond bellen Dus bel Smits op en je krijgt hem voor 2499,-
Lees je mijn posts wel? Ik zeg alleen maar dat ik de C7 helemaal niet zie staan daar. Meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
bram1984 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:51:
[...]

Lees je mijn posts wel? Ik zeg alleen maar dat ik de C7 helemaal niet zie staan daar. Meer niet.
Klopt, je moet bellen (wat ik in alle 3 de post duidelijk probeer te maken en met een link naar het topic hier op tweakers). Wederom doe je een aanname dat die TV buiten de BTW actie dus 3499 moet kosten. Wederom dus een foute aanname.

denk dat we nu genoeg gezegd hebben, de tip dus voor ieder die een OLED overweegt en dat topic niet kent, in de gaten houden zou ik zeggen.

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 25-01-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:54:
[...]

Klopt, je moet bellen (wat ik in alle 3 de post duidelijk probeer te maken en met een link naar het topic hier op tweakers). denk dat we nu genoeg gezegd hebben, de tip dus voor ieder die een OLED overweegt en dat topic niet kent, in de gaten houden zou ik zeggen.
Zie DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
juggle schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:30:
[...]

Uhm, kan je die vraag niet beter stellen voordat je het spel koopt? Nu kan je het ons vertellen :-)

Ik ken het spel overigens niet...
Wilde hem sowieso wel halen maar ben nu vooral benieuwd naar ervaringen van anderen met single/multiplayer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Homeland schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:26:
Beide ;)
De offline career mode is erg leuk en behoorlijk lang.
Online is het vooral leuk als je in een party tegen elkaar speelt, net als in GTA V.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:15:
[...]

Pfoe moeilijk.. :/

Aan de ene kant heel vet maar, wat @bram1984 zegt, heel traag.. Misschien hopen op een 'arcade mode'?
bram1984 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 07:04:
[...]

Ik denk dat mijn historische accuraatheidstax op het niveau Assassins Creed ligt. Dit ziet er grafisch prachtig uit hoor, maar tegelijk ook ongekend saai waarbij de combat van TW3 zelfs zo strak en snel als een snaar lijkt. Weinig behoefte aan een medieval sim.
Ik heb ook nog mijn twijfels, met name dat het idd niet te sim-ig is. Eerst de reviews maar eens afwachten.

Gisteren een stream van de eerste twee uur Monster Hunter World gezien en toch weer aan het twijfelen of ik hem zal halen. Ziet er wel erg bruut uit allemaal. Weet alleen niet of ik al die combos onder de knie krijg ... :?

EDIT
Anthem schuift door naar 2019! Jammer :/

[ Voor 7% gewijzigd door -SaveMe- op 25-01-2018 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:29:
@-SaveMe- Ik ga voor de Anthem remaster op de PS5.
Vergeet niet alvast te pre-orderen!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 @Vrijdag Ik bemerk toch geen lichte spot heren ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
-SaveMe- schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:41:
@bram1984 @Vrijdag Ik bemerk toch geen lichte spot heren ? ;)
Met pre-orders valt niet te spotten :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:42:
[...]

Met pre-orders valt niet te spotten :N
Haha! Ik preorder nooit als er nog geeen releasedatum bekent is en zelfs dan niet eerder dan twee/drie maanden van te voren. uitzonderingen daargelaten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ach, waarom zou je maanden van tevoren al willen pre-orderen als zoiets een paar dagen voor release ook nog kan met precies dezelfde benefits. Ik ben het wel met iemand hierboven eens dat je devs/publishers niet moet belonen voor ze hun product af hebben.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

-SaveMe- schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:43:
[...]

Haha! Ik preorder nooit als er nog geeen releasedatum bekent is en zelfs dan niet eerder dan twee/drie maanden van te voren. uitzonderingen daargelaten :)
Bekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nog steeds gezeur met PSN. Dit is nu al 3 dagen aan de gang.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Geteisem schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:15:
Nog steeds gezeur met PSN. Dit is nu al 3 dagen aan de gang.
hier nergens last van, dus misschien ligt het niet alleen aan psn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Parties etc werken niet. En nee ik ben niet de enige. Ook mensen waar mee ik online speel en allestoringen staat er ook vol mee. Solo spelen gaat wel voor een groot deel.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 21:21
Kwam dit tegen, maar damn het ziet er nog best interessant uit zeg. Krijg een beetje een Oblivion gevoel met die interface en dingen die je kan doen bij NPC's.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
Grote update voor gt sport morgen, je kan zeggen wat je wilt maar ze supporten deze game als een malle.
En gratiz. By far beste racer deze generatie.

https://blog.eu.playstati...cks-and-gt-league-events/

Dodge Viper GTS
Ferrari 512 BB
Ferrari 330 P4
Ford GT
Jaguar XJ13
Lamborghini Diablo GT
McLaren F1
Toyota 2000GT
Toyota FT-1
Toyota Supra RZ

New tracks
Next up, the famous classic high-speed track Autodromo Nazionale Monza finally makes its debut in GT Sport and we’ve added a total of eight challenging layouts to master, including three non-GP versions of the Autodrome Lago Maggiore – Centre, East and West.

GT League events
Finally, following the launch of GT League with update 1.10, we know you’ve been itching for more category races in which to test your racing mettle. So this month, we’re providing just that with the addition of four exciting new events, including:

F150 Raptor Survival
J-Sport Meeting
La Festa Cavallino
Gr.3 Endurance Series

En ja verder, anthem uitgesteld shocker... Na backlash van battlefront 2 natuurlijk even hele game verbouwen dat de microtransacties en lootcrates/lootboxes minder opvallen/ beïnvloeden.
Athans dat hoop ik voor ze. Koop never nooit meer een ea game zonder de reviews af te wachten.
Battlefront 2 ook niet gespeeld mede door dat gezeik.
Voor mij is ea wel dood. En ja een wannabe destiny, no thank you.
Geef mij maar de sony first party. En hopelijk games als rdr2.

Edit :

Zie deze net voorbij komen :

Is toch best opvallend die eerste scene qua "downgrade".
Ook lijkt het wat onscherper...

[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 25-01-2018 20:30 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Een voorproefje van twee nieuwe indies: Dandara (uit Brazilië) en Dead Cells (uit Frankrijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toch maar Monster Hunter World besteld :9 Snel eerst ff Death of The outsider uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Geteisem schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:17:
Parties etc werken niet. En nee ik ben niet de enige. Ook mensen waar mee ik online speel en allestoringen staat er ook vol mee. Solo spelen gaat wel voor een groot deel.
Sinds het weer online kwam heb ik ook nergens last van gehad hoor. En ja, ook parties werken bij mij.

Dus dit heeft niets met de storing van van de week te maken, althans, niet in die zin dat het voor iedereen zo is. Geloof best dat jij en anderen problemen hebben maar dat moet dan toch ergens anders zitten dan de problemen die er paar dagen geleden waren.

Misschien Sony support bellen en het melden??

En wat is precies "werken niet"? Wat gebeurd er? Krijg je een foutmelding te zien?

[ Voor 5% gewijzigd door Aenea op 25-01-2018 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Aenea schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:00:
[...]

Sinds het weer online kwam heb ik ook nergens last van gehad hoor. En ja, ook parties werken bij mij.

Dus dit heeft niets met de storing van van de week te maken, althans, niet in die zin dat het voor iedereen zo is. Geloof best dat jij en anderen problemen hebben maar dat moet dan toch ergens anders zitten dan de problemen die er paar dagen geleden waren.

Misschien Sony support bellen en het melden??

En wat is precies "werken niet"? Wat gebeurd er? Krijg je een foutmelding te zien?
Sony heeft ook al op Twitter gereageerd. En heeft wel met de storing van van de week te maken. Maar goed wij wachten nog even af.

PSN issues 01-2018

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-10 19:28
Aaargh, en ik heb GTsport nog steeds niet gekocht. Ik wil echt eerst 'even' HZD en FFXII TZA uitspelen. Zo weinig tijd, zoveel te doen.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:46:
[...]
Sony heeft ook al op Twitter gereageerd. En heeft wel met de storing van van de week te maken. Maar goed wij wachten nog even af.
[afbeelding]
Wat een geteisem daar bij Playstation ;)
Hoop voor je dat alles snel weer werkt zoals het hoort.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Geteisem schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:46:
[...]

Ehmmm, het kan dan wel gebeurd zijn door de storing eerder van de week, maar wat ik bedoelde is dat het niet meer dezelfde storing is daar de meeste mensen hier geen last van hebben.

Overigens las ik op reddit er over dat mensen het op konden lossen door via de website uit te loggen op alle apparaten (en reset password te doen) en dan weer in te loggen. Ook dit werkte niet voor iedereen, maar anderen logte uit op hun PS4 om vervolgens ergens anders op een andere PS4 met dat account in te loggen, dan er weer uit, dan weer op eigen PS4 (dus ff simpel passswordje er aan hangen, aan een vriend vragen of die ff inlogd en uitlogd, dan password weer veranderen en op je eigen PS4 inloggen)...

Het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Bij mij lijkt het inmiddels weer naar behoren te werken. Alleen bij een aantal mensen waar ik online mee speel niet. Het is wel de nasleep van de storing van de week. Dat beaamt Sony zelf ook. Voor de meeste users is het opgelost.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is de Aqua TV app verkrijgbaar in de NL store:

https://store.playstation...06950_00-1000000000AQUATV

Ik kan em alleen nu niet kopen want er is onderhoud volgens mijn PS4 Pro.

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:10:

Tien euro voor een screensaver met vissen... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Currently PSN is unavailable. Our engineers are investigating this. Keep watching for more info. PSN status:

https://status.playstation.com/nl-nl/

Een grote storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:10:

Expected barbie girl, My disappointment is immeasurable, and my day is ruined. :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:23

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:29:
Currently PSN is unavailable. Our engineers are investigating this. Keep watching for more info. PSN status:

Een grote storing.
Super kloten. Wilde net fifa spelen. Dat gaat dus niet, helaas..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Je neemt je voor om in 2018 wat minder games te kopen en vandaag kom ik thuis met Monster Hunter en Dragon Ball Fighter Z.

Fuck you Sony. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
On_E schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:42:
Je neemt je voor om in 2018 wat minder games te kopen en vandaag kom ik thuis met Monster Hunter en Dragon Ball Fighter Z.

Fuck you Sony. :+
Maar als je vorig jaar 3 of meer games gekocht heb zit je nog safe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Allemaal leuk en aardig een psn storing. Ellendige is dat al je digitaal gekochte content gelockt is 😡

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Scrisissszzz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:11:
Allemaal leuk en aardig een psn storing. Ellendige is dat al je digitaal gekochte content gelockt is 😡
ja dat is dan wel weer verneukelatief inderdaad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-10 12:24

Qu3st

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:29:

Een grote storing.
Wat me is opgevallen, deze storingen zijn allemaal gekomen na de update van PlayStation eerder deze week, zou dat een oorzaak kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online
Man man man, en dat op een vrijdag avond :O dan gaan we maar even technieuw lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-10 19:47
Lekker bezig hoor. Denk dat ze plus nog maar een keer een prijsverhoging moeten geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
Jamaar mensen, vergeten we niet de PERFORMANCE UPGRADE! die we met elke update krijgen? Daar moet je hartstikke dankbaar voor zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Really zelfs Youtube kan je niet gebruiken omdat hij fout geeft qua licenties. Beetje erg overdreven om dat ook aan account te koppelen als 'gekochte' app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:41
Vrijdag schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:16:
Jamaar mensen, vergeten we niet de PERFORMANCE UPGRADE! die we met elke update krijgen? Daar moet je hartstikke dankbaar voor zijn :P
Seems fasterTM

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Nee hoor, waarschijnlijk heeft @Martinspire gewoon een rode modem 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DigitalError schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:04:
[...]

Maar als je vorig jaar 3 of meer games gekocht heb zit je nog safe :+
Haha ja dat is waar! :D
Staat je PS4 wel als primary ingesteld?
Je digitale games moeten gewoon werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Woehoe, ik heb weer verbinding!

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Gewoon je PS4 als primary activeren en je kan dan gewoon al je digitaal gekochte content gewoon spelen!

Als je dat niet hebt gedaan omdat je je games shared, tja, dan zal je toch echt moeten kunnen inloggen zodat je PS4 kan controleren of je die games wel mag spelen...

Qu3st schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:13:
[...]

Wat me is opgevallen, deze storingen zijn allemaal gekomen na de update van PlayStation eerder deze week, zou dat een oorzaak kunnen zijn?
Deze week is gewoon een beetje irritant aan 't worden! Dinsdag PSN down, gisteren zowel Netflix als Fortnite down. Nu de straks PSN down (wel heel kort, maar toch), PSN is weer up, vrienden kunnen eindelijk me party chat joinen en in loggen op Fortnite kunnen we elkaar niet joinen! Is een bekend probleem bij Epic op ALL platforms sinds een uurtje ofzo...

Echt, deze week lijkt wel vrijdag de 13e ofzo! :)

[ Voor 40% gewijzigd door Aenea op 26-01-2018 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees nu net dat de stekker uit paragon wordt getrokken, heb de game nog best veel gespeeld.
Pagina: 1 ... 58 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)