Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Winkiller schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:46:
[...]
_O- OMG het moet niet gekker worden.
Nu ook nog voor Xbox anders voelen die zich achtergesteld. :+
Ik heb even contact gehad met Nike, Xbox gebruikers mogen ze ook aan :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 16:58
Ik heb een PS4 pro met PSPlus. Een aantal games op disc en een paar gedownload. Nu begint mijn tweede zoon een leeftijd te krijgen dat hij zelf ook PS4 wil. Dat is mij best maar ik zit even met wat vragen:

Disc games kan ik installeren en spelen op beide consoles met verschillende accounts volgens mij?
PSplus account is dat te delen (IP adres is dezelfde)?
Downloadgames zijn deze ook op de 2e console te zetten en met ander account verder te gaan?
De gratis PSplus games zijn deze ook op de nieuwe console te zetten

Ik denk eraan om de bestaande account ook op de tweede console te zetten en daarnaast de nieuwe kan ik dan bovenstaande vragen met ja beantwoorden of is er een andere mogelijkheid?

Ik ben benieuwd wat ik kan en mag doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:35:
Dit is overigens cinematic vs. performance mode:

[video]
Ja voor mij overduidelijk dat de 30fps er beter uitziet, het heet zelfs Cinematic dus :+ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:54:
[...]

Indien het verschil weer net als in bijvoorbeeld RotTR is, dan ga ik ook zeker voor de 30fps mode.
Wat was er dan?

En het gaat mij niet zozeer om de eyecandy (supermooi meegenomen natuurlijk) maar vooral die vieze gladde bewegingen van 60fps bij dit soort spellen.

Bij Ethan Carter droeg 30 fps ook veel meer bij het filmische gevoel, dan unlocked fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevallig net the last guardian uitgespeeld, prachtig einde. Met de puzzels was ik halve wege wel een keer klaar mee. Sotc gaat er ook zeker komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:57:
[...]

Wat was er dan?

En het gaat mij niet zozeer om de eyecandy (supermooi meegenomen natuurlijk) maar vooral die vieze gladde bewegingen van 60fps bij dit soort spellen.

Bij Ethan Carter droeg 30 fps ook veel meer bij het filmische gevoel, dan unlocked fps :)
High framerate mode was niet stabiel en de graphics waren soms gewoon lelijk. Veel shimmering. Zie bijvoorbeeld ook bomen in AC: BF en Battlefront 2.

Maar een steady 60fps heeft natuurlijk altijd de voorkeur als de graphics gelijk zijn. Het is ook gewoon een feit dat dit lekkerder en nauwkeuriger speelt.

Ethan Carter was praktisch onspeelbaar unlocked. Als je naar de grond keek, was het 60fps en als je voor je uit keek en een rondje draaide, dan kakte de framerate in naar sub 30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:52
Krijg er echt weer veel zin in om het te spelen!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:07:
[...]

Het is ook gewoon een feit persoonlijke mening dat dit lekkerder speelt.
FTFY ;)
Ethan Carter was praktisch onspeelbaar unlocked. Als je naar de grond keek, was het 60fps en als je voor je uit keek en een rondje draaide, dan kakte de framerate in naar sub 30fps.
Oh daar had ik geen last van, maar nogmaals, dat gladde is gewoon te Goeie Tijden zeg maar :D

Daarom voelen HFR films ook zo crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:18:
[...]

FTFY ;)

[...]

Oh daar had ik geen last van, maar nogmaals, dat gladde is gewoon te Goeie Tijden zeg maar :D

Was niet nodig. Ik kan het artikel even niet vinden, maar er is zelfs wetenschappelijk onderzoek naar gedaan (hoewel dat niet eens nodig is, als je logisch nadenkt). ;)

Verder ook niet heel raar. Je vergelijkt het met passieve mediums. Een hogere framerate zorgt bij gamen pertinent voor een sneller voelende input en een nauwkeurigere besturing. Kijk, het kan natuurlijk dat je een niet nauwkeurige besturing als prettiger ervaart, dan heb ik niks gezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
poor Leno schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:18:
[...]

FTFY ;)

[...]

Bij FF12 komt de 60 fps de game best wel ten goede eigenlijk. Kijk bijvoorbeeld naar die warmte golven op de achtergrond. Voelt veeel fijner aan dan de oorspronkelijke 24fps

[YouTube: https://youtu.be/GdZDIphU04k?t=37m23s]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:23:
[...]

Was niet nodig. Ik kan het artikel even niet vinden, maar er is zelfs wetenschappelijk onderzoek naar gedaan (hoewel dat niet eens nodig is, als je logisch nadenkt). ;)

Verder ook niet heel raar. Je vergelijkt het met passieve mediums. Een hogere framerate zorgt bij gamen pertinent voor een sneller voelende input en een nauwkeurigere besturing. Kijk, het kan natuurlijk dat je een niet nauwkeurige besturing als prettiger ervaart, dan heb ik niks gezegd. :)
Nauwkeurig zeg ik verder niets over. Lekkerder.

Ik vind het niet lekker als het zo glad is (gamen dan he >:) ). En dan heb ik t over filmische spellen. Vandaar de vergelijking met films.

Als ik BF1 speel, en door de ogen kijk van mn soldaatje, wil ik wel zo smooth mogelijk (want dat is t in t echt ook). Ethan Carter was een uitzondering omdat het geheel echt een film is.

Als ik 3rd person op een poppetje kijk, ben ik 'een film aan t kijken' die ik zelf bestuur.

Zodoende :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
vankleef schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:50:
Ik heb een PS4 pro met PSPlus. Een aantal games op disc en een paar gedownload. Nu begint mijn tweede zoon een leeftijd te krijgen dat hij zelf ook PS4 wil. Dat is mij best maar ik zit even met wat vragen:

Disc games kan ik installeren en spelen op beide consoles met verschillende accounts volgens mij?
PSplus account is dat te delen (IP adres is dezelfde)?
Downloadgames zijn deze ook op de 2e console te zetten en met ander account verder te gaan?
De gratis PSplus games zijn deze ook op de nieuwe console te zetten

Ik denk eraan om de bestaande account ook op de tweede console te zetten en daarnaast de nieuwe kan ik dan bovenstaande vragen met ja beantwoorden of is er een andere mogelijkheid?

Ik ben benieuwd wat ik kan en mag doen
Als je op JOUW account 1 keer inlogt op de PS4 van je zoon, en dan zijn PS4 instelt als "primaire PS4" dan kan hij gewoon onder ZIJN eigen account PS+ gebruiken en de games spelen die je gekocht hebt in de PSN store. PS+ spellen worden gezien alsof die gekocht zijn op het account die PS+ heeft, dus ook die kan ie op deze manier gewoon spelen.

Enige nadeel hiervan is, is dat op jouw PS4 de PS4 dan wel online wil checken of je de games bezit, dus mocht je internet er uit liggen of een storing zijn bij PSN dan kan JIJ die spellen niet spelen, je zoon wel....

Om een spel van disc te kunnen spelen moet de disc echter in de drive zitten anders start het spel niet op, wel maakt het uiteraard niet uit onder welk account je dat speelt, die zijn niet gekoppeld aan een account verder, dus je zoon kan wel zo'n disc er in doen en gewoon lekker spelen, maar dan kan jij 'm uiteraard niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:13
En een andere beperking die je volgens mij in die constructie hebt is dat je zoon niet kan genieten van de cloud opslag voor savegames.
Dus als hij op ZIJN PS4 een game gespeeld heeft en dan de volgende dag op JOUW PS4Pro verder wil met een save dan moet hij een usb-stickje meenemen en daarmee saves overzetten. Ook voor de terugweg als hij weer klaar is op jouw bak.

JIJ hebt dat nadeel niet omdat je van psplus geniet op je eigen PRO en zijn PS4.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die playstation schoenen zijn echt fugly! :Y Ben ik de enige die dat vindt ? ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Raziel schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:00:
Dacht dat Deus Ex gratis zou zijn deze maand? Batman is wel gratis, maar voor Deus Ex moet ik 29 euro betalen?
Zoals voorspeld is de game ondertussen weer gratis in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
-SaveMe- schreef op maandag 22 januari 2018 @ 17:38:
Die playstation schoenen zijn echt fugly! :Y Ben ik de enige die dat vindt ? ;)
Vast niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 21:06
Ik vind ze eigenlijk best wel vet, jammer van dat playstation logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar ben ik blij om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Even een kleine domme vraag. Een 4k blu ray wordt niet geslikt door een PS4 pro lees ik net, maar een gewone blu ray wel?

Na mijn debacle van afgelopen vrijdag nu wel een PS4 pro op de kop getikt. Maar mijn wederhelft/zoon zou wel graag een blu ray willen kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:48
ncornelisse schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:18:
Even een kleine domme vraag. Een 4k blu ray wordt niet geslikt door een PS4 pro lees ik net, maar een gewone blu ray wel?

Na mijn debacle van afgelopen vrijdag nu wel een PS4 pro op de kop getikt. Maar mijn wederhelft/zoon zou wel graag een blu ray willen kijken.
Gewone br kan. Spellen staan ook op een br :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iets bekend over de media markt prijs met btw vrije dagen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 01:14:
WAT DOET ER MEE TIJDENS DE BTW-ACTIE?
Deelnemende categorieën
Tv’s
Audio
Foto, video & drones
Smartphones & smartwatches
Desktops, laptops, tablets & e-readers
Monitoren & printers
Huishoudelijke apparatuur
Keukenapparatuur
Persoonlijke verzorging
Smart Home
Uitgesloten categorieën
Games, films & muziek
Console Hardware
Computersoftware
Speelgoed, boeken & spellen
Alle Apple-producten
Prepaidkaarten en abonnementen
Power Service en verzekeringen
Cadeaukaarten en tegoedkaarten
Accessoires

Staat op de website!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Mass Effect Andromeda is nu gratis in de PS Store!

Edit: lijkt om een demo te gaan?

[ Voor 27% gewijzigd door Homeland op 23-01-2018 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 10:02
Ze zijn best cool, wil die ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 06:07:
[...]

WAT DOET ER MEE TIJDENS DE BTW-ACTIE?
Deelnemende categorieën
Tv’s
Audio
Foto, video & drones
Smartphones & smartwatches
Desktops, laptops, tablets & e-readers
Monitoren & printers
Huishoudelijke apparatuur
Keukenapparatuur
Persoonlijke verzorging
Smart Home
Uitgesloten categorieën
Games, films & muziek
Console Hardware
Computersoftware
Speelgoed, boeken & spellen
Alle Apple-producten
Prepaidkaarten en abonnementen
Power Service en verzekeringen
Cadeaukaarten en tegoedkaarten
Accessoires

Staat op de website!
Duhh. Dat bedoel ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 10:43
Homeland schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 07:56:
Mass Effect Andromeda is nu gratis in de PS Store!

Edit: lijkt om een demo te gaan?
Tnx... kan iemand bevestigen dat het om de full game gaat of een demo?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikerijnders
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-07-2022
Ik wil vanavond een playstation bestellen en die zou dan morgen binnen komen, er is echter nu een aanbieding voor playstation plus. Is het mogelijk om je al op playstation plus te abboneren en dat het dan automatisch voor de ps4 is terwijl ik nu nog een ps3 heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 01:14:
Media Markt BTW-actie 2018 NL (25-28 januari)

@mikerijnders Je PLUS account geldt voor zowel de 3 als de 4. No worries :)

[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 23-01-2018 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

CRpt3r55 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:22:
[...]

Tnx... kan iemand bevestigen dat het om de full game gaat of een demo?
Net even afgerekend maar lijkt op de volledige game althans volgens de website van de PS store.
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/mY4g4G/ME.png

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Geteisem schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:34:
[...]

Net even afgerekend maar lijkt op de volledige game althans volgens de website van de PS store.
[afbeelding]
Is dit niet die versie die gewoon x uur speelvbaar is. Ik had nl. die al eens aangeschaft en dat is precies die die ik nu wederom kan downlaoden. Oftewel, een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

maartend schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:36:
[...]

Is dit niet die versie die gewoon x uur speelvbaar is. Ik had nl. die al eens aangeschaft en dat is precies die die ik nu wederom kan downlaoden. Oftewel, een demo.
Kan het niet checken momenteel want zit op het werk. Beetje vreemde manier om een demo aan de man brengen maar het zou inderdaad kunnen. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Wat is de beste schijf die je tegenwoordig kunt kopen om in te bouwen in de PlayStation pro ? 2tb of meer

Zag iets voorbij komen seagete firecuda?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
sten123 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:54:
Wat is de beste schijf die je tegenwoordig kunt kopen om in te bouwen in de PlayStation pro ? 2tb of meer

Zag iets voorbij komen seagete firecuda?
Als je de zoekfunctie gebruikt zul je deze tegenkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Jasphur op 23-01-2018 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
mikerijnders schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:24:
Ik wil vanavond een playstation bestellen en die zou dan morgen binnen komen, er is echter nu een aanbieding voor playstation plus. Is het mogelijk om je al op playstation plus te abboneren en dat het dan automatisch voor de ps4 is terwijl ik nu nog een ps3 heb?
PSplus werkt ook voor PS3. Kan je nog mooi de spellen daar ook voor meenemen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Vrijdag schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:17:
[...]
PSplus werkt ook voor PS3. Kan je nog mooi de spellen daar ook voor meenemen.
Neem ze al jaren braaf mee maar speel zelfs de PS4 titels zelden tot nooit laat staan de PS3 titels. Maar goed wil toch online kunnen spelen. :/

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Geteisem schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:44:
[...]

Neem ze al jaren braaf mee maar speel zelfs de PS4 titels zelden tot nooit laat staan de PS3 titels. Maar goed wil toch online kunnen spelen. :/
Ik ben nu Darksiders 2 aan het spelen. Had ik al op de Xbox360 gespeeld maar het is toch best een leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Vrijdag schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:50:
[...]

Ik ben nu Darksiders 2 aan het spelen. Had ik al op de Xbox360 gespeeld maar het is toch best een leuk spel :)
Kom er gewoonweg niet aan toe. Misschien toch maar een Playstation op het werk aan de beamer hangen. Al zal de directie daar minder blij mee zijn. Wel genoeg gamers op de afdeling dat dan weer wel. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:34
Geteisem schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:44:
[...]

Wen er maar aan, dat is het leven van een volwassene ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
[...]

[afbeelding]
Het is niet de hele game. Volgens de emailbevestiging betreft het volledige game uitproberen. Dus beperkte tijd proberen..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Rossi46 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:02:
[...]

Wen er maar aan, dat is het leven van een volwassene ;)
Dat went nooit. Maar ook een kwestie van keuzes maken. En vaak zijn mijn gekochte games beter dan het PSN spul. Tijd om te gamen maak ik doorgaans gewoon ;)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 14:56

Dhrax

Prog Lord

Wellicht zelf even een Google poging wagen en niet z'on reactie geven richting @theduke1989 die wel de moeite neemt om wat info erbij te zoeken ;)

Daarnaast zie je ook gewoon dat gamerij uitgesloten is van deelname, de prijs kun je vervolgens redelijk makkelijk inschatten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
Oef ik zie net dat The last of Us weer in de aanbieding is voor 20,- euro.. En heb Dragonball Fighter Z ook al pre-ordered voor vrijdag.. What to do..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Rule schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:12:
Oef ik zie net dat The last of Us weer in de aanbieding is voor 20,- euro.. En heb Dragonball Fighter Z ook al pre-ordered voor vrijdag.. What to do..
Als je hem wilt hebben: kopen

Als je hem niet wilt hebben: niet kopen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:35
DigitalError schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:19:
[...]

Best. Advice. Ever. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Een waarheid als een koe was nooit meer van toepassing ;)
Mijn mening, DbZ fighter is hagelnieuw, the TLoU, met alle respect een oudje.
Ik heb die zelf ooit voor 7 dollar gekocht via een vage site...gamedaily ofzo uit mijn hoofd.
Ik zou die 20 euro dus lekker laten schieten en voor DBZF gaan.

Daarbuiten moet je helemaal zelf beslissen, qua genre's totaal niet te vergelijken natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 23-01-2018 11:42 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-10 21:23

juggle

Papa, ondernemer, gamer

@DigitalError Waar ik nog wel even aan toe wil voegen dat TLOU wel een van de beste games is die ik gespeeld heb en vele gamers met mij deze mening delen. Het is echt een ervaring en fantastisch avontuur.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[afbeelding]
Het is een 'Volledige game uitproberen' titel. Je download de volledige game, en hebt 10 uur (?!) de tijd om die te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

dutchgio schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:51:
[...]

Het is een 'Volledige game uitproberen' titel. Je download de volledige game, en hebt 10 uur (?!) de tijd om die te spelen.
Ja dat kon ik dus niet zien zo op de website. Maar goed duidelijk dus. Ga wel even de trail proberen. Kijken of het de moeite waard is om deze titel ooit nog eens uit de budgetbak te vissen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dhrax schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:12:
[...]

Wellicht zelf even een Google poging wagen en niet z'on reactie geven richting @theduke1989 die wel de moeite neemt om wat info erbij te zoeken ;)

Daarnaast zie je ook gewoon dat gamerij uitgesloten is van deelname, de prijs kun je vervolgens redelijk makkelijk inschatten lijkt me.
Nou nee dus, want als je het goed hebt gelezen, zijn de games en consoles weliswaar uitgesloten van de btw actie, maar zullen ze op die dagen wel tegen een lagere prijs worden aangeboden. Het kan dus goed mogelijk zijn dat iemand onder tweakers hier al meer over weet. M'n vraag was dus niet raar, jij interpreteert het alleen verkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 14:56

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:11:
[...]

Nou nee dus, want als je het goed hebt gelezen, zijn de games en consoles weliswaar uitgesloten van de btw actie, maar zullen ze op die dagen wel tegen een lagere prijs worden aangeboden. Het kan dus goed mogelijk zijn dat iemand onder tweakers hier al meer over weet. M'n vraag was dus niet raar, jij interpreteert het alleen verkeerd.
Klopt, echter met deze toelichting had je de vraag ook anders moeten formuleren. Feit blijft wel dat je reactie richting een mede-tweaker een beetje off was in deze. Maar goed, dank voor de toelichting, back on topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
juggle schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:42:
@DigitalError Waar ik nog wel even aan toe wil voegen dat TLOU wel een van de beste games is die ik gespeeld heb en vele gamers met mij deze mening delen. Het is echt een ervaring en fantastisch avontuur.
Dat hoef je mij niet te vertellen :P mijn vriendin is mega fan van TLoU maar ik hou er gewoon niet van. Maar heb em dus wel in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

DigitalError schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:34:
[...]

Dat hoef je mij niet te vertellen :P mijn vriendin is mega fan van TLoU maar ik hou er gewoon niet van. Maar heb em dus wel in huis ;)
Aha, je vriendin getuigt in ieder geval van goede smaak ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
juggle schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:41:
[...]

Aha, je vriendin getuigt in ieder geval van goede smaak ;)
Dankje ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
[...]

En bij twijfel: Blijf rechts rijden en let op de paarse kerstbal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hehe, welke vageshit hang ik aan dan ? Maar dit is voor mij Japanse shizzle, daar ben ik daar weer niet van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001

Winkiller

De Mopperpot

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand hier die lost Sphear gaat spelen ? Ik twijfel nog, maar heb ook wel zin in een nieuwe game ...

Best een lage score. Demo vond ik middelmatig ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:14

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:53:
Iemand hier die lost Sphear gaat spelen ? Ik twijfel nog, maar heb ook wel zin in een nieuwe game ...

[video]

Dat dus. ;)

Edit: Die GoW trailer ziet er echt goed uit. Niveautje Uncharted 4 / The Order qua graphics.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 23-01-2018 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 07-10 23:31
Aiai, lijkt me vrij duidelijk dat de release eerst gepland stond voor 22 maart. Die gaan ze niet halen en wordt nu verzet naar 20 april. Daarom duurde het ook zo lang voor we een bevestiging kregen over de release date.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:51
Ziek!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

PSN weer eens down. Zucht...

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hoezo "weer"?
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren eerlijk gezegd.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

dvdkiwi schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:55:
[...]

Hoezo "weer"?
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren eerlijk gezegd.
Volgens mij in November vorig jaar nog maar goed. Ik noem het WEER.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:24
Geteisem schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:10:
[...]

Volgens mij in November vorig jaar nog maar goed. Ik noem het WEER.
Das uiteraard prima, maar ook onterecht.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Yes yes yes,kijk er naar uit! Ik heb laatst de eerste 2 God of Wars uitgespeeld op de PS3 en moet nog aan de remastered beginnen maar moet eerlijk bekennen dat het nieuwe format mij veel meer aanspreekt dan de oude games :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
Het duurde ook eigenlijk net iets te lang om de verwachtte datum van 22 maart te bevestigen. Dat gerucht ging al een behoorlijke tijd en we gaan al richting februari.

Die nieuwe trailer ziet er ook weer ontzettend tof uit. Lekker verhaalgedreven.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon een jRPG, niks vreemds aan :)

/bleeeergh psn down! Wil ik net nog mijn laatste questje in Destiny 2 doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
juggle schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:44:
[...]
Yes yes yes,kijk er naar uit! Ik heb laatst de eerste 2 God of Wars uitgespeeld op de PS3 en moet nog aan de remastered beginnen maar moet eerlijk bekennen dat het nieuwe format mij veel meer aanspreekt dan de oude games :-)
Gewoon even snel op easy doorspelen ;)
Zonde als je straks deel 3 niet gespeeld hebt, die is toch behoorlijk episch imo.

Tof dat er in de trailer al referenties te zien/horen zijn naar het oorspronkelijke verhaal! Benieuwd hoe ze hier verder mee om gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee van de moeilijkheidsgraad van de GoW games. Zit dat op een lijn met bijvoorbeeld Darksiders (1/2) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
-SaveMe- schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:53:

[video]

Haal gewoon Monster Hunter ;) Lost Sphear laat ik ook wel liggen, misschien met een leuke psn deal ofzo ooit een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
dvdkiwi schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:27:
[...]

Gewoon even snel op easy doorspelen ;)
Zonde als je straks deel 3 niet gespeeld hebt, die is toch behoorlijk episch imo.

Tof dat er in de trailer al referenties te zien/horen zijn naar het oorspronkelijke verhaal! Benieuwd hoe ze hier verder mee om gaan :)
Heeft deel 3 ook van die vreselijke timed acties? Daardoor ben ik met deel één afgehaakt bij de spike box puzzel en bij deel 2 bij de onderwaterdeuren :') scheelde weinig of ik had die discs daadwerkelijk door midden gebroken :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:07:
[...]
Heeft deel 3 ook van die vreselijke timed acties?
Uiteraard, net als deel 1, 2 en 4.
Het zou me verbazen als de nieuwe géén quicktime events heeft, al zou ik het wel toejuichen.
-SaveMe- schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:29:
Geen idee van de moeilijkheidsgraad van de GoW games. Zit dat op een lijn met bijvoorbeeld Darksiders (1/2) ?
Op easy (érg simpel) en normal wel, op hard was het wel van een ander niveautje ;)
De challenges zijn ook een klasse apart, die hadden een vaste moeilijheidsgraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 06:40:
Deel 3 is volgens mij niet veel anders dan deel 2. Ik ben ook halverwege afgehaakt.
Ik vond deel 3 toch wel een stuk beter dan deel 2, grafisch maar ook qua levels en epicness :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vond ik de GOW games op hard allemaal goed te doen, soms paar stukken waar je even de smaak te pakken moet krijgen, waaronder die spike puzzel in 1 en die onderwaterdeur in 2.
3 had imo niet van zulk soort stukken, maar was qua moeilijkheidsgraad wel wat lastiger.

De challanges waren inderdaad altijd een ding op zich, de 5de in 1 vind ik nog altijd wel 1 van de pittigste.

Ben in elk geval heel benieuwd naar hoe ze met de storyline omgaan in 4, hoorde inderdaad ook al paar dingen voorbij komen die echt verdergaan op de eerdere verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 07-10 23:31
Over die GoW trailer: is het jullie ook opgevallen dat de graphics een behoorlijke downgrade hebben gekregen? Het zou ook aan de comressie van de video kunnen liggen? Of misschien gaan ze die extra maand gebruiken om te graphics nog wat op te poetsen? idk..

Hier is wat vergelijkingsmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich lijkt t me wel een vet spel, ik hoop alleen dat we dat jochie kunnen uitzetten..

Bij elke scheet heeft ie elke 3 seconden weer een opmerking en is ie constant aan t roepen en schreeuwen.. nogal irri }:|

Acties:
  • +3 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:58:
Op zich lijkt t me wel een vet spel, ik hoop alleen dat we dat jochie kunnen uitzetten..

Bij elke scheet heeft ie elke 3 seconden weer een opmerking en is ie constant aan t roepen en schreeuwen.. nogal irri }:|
Beetje zoals jij in de party :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:05

Hmmm, dat gevoel heb ik bij jou ook wel eens op de chat ;)

}) _O- _O- }) Geintje

Ik wil deze wel een proberen. Hoop dan wel dat ze de QTE tot een minimum beperken of helemaal weglaten. Dat was voor mij een reden om op een gegeven moment te stoppen met deel 3.

Edit: Kiwi was me net voor, hehe.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-10 18:58
dvdkiwi schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:08:
[...]

BURN! :+

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jackal131 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Hmmm, dat gevoel heb ik bij jou ook wel eens op de chat ;)
[...]

Tsja als je niet op je squadmates kunt bouwen.. :> >:)
Hahaha nice van jouw kant _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ach. poor poor Leno :P

:(:)

Maar ik ben het wel eens met je opmerking over dat jochie. Ik speelde laatst ook een spel, weet even niet meer welke, volgens mij Dirt 4, waarbij de commentator echt elke start en einde van de race hetzelfde zei. Alsof er maar 3 zinnen zijn ingesproken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:56:
[...]

Ik vond deel 3 toch wel een stuk beter dan deel 2, grafisch maar ook qua levels en epicness :)
Ik heb 2 niet gespeeld verder, maar 3 was niet echt mijn ding. Een fixed camera en dus amper bewegingsvrijheid. Verder voelde het niet veel meer aan dat zoveel mogelijk buttons bashen en af en toe wat waves van vijanden. Ik ben dan ook blij met de richting die ze nu op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:25:
[...]

Ik heb 2 niet gespeeld verder, maar 3 was niet echt mijn ding. Een fixed camera en dus amper bewegingsvrijheid. Verder voelde het niet veel meer aan dat zoveel mogelijk buttons bashen en af en toe wat waves van vijanden. Ik ben dan ook blij met de richting die ze nu op gaan.
Juist die beperking in bewegingsvrijheid vond ik erg tof. Je moet op deze manier veel beter zoeken naar power-ups en collectables.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
[...]

Ja maar als hij schreeuwt is het altijd terecht omdat hem groot onrecht is aangedaan :+

of omdat ie niet zo goed kan richten :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Heerlijk lijkt mij die knop mis ik namelijk bij mijn eigen kinderen ook...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
DigitalError schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:36:
[...]

Ja maar als hij schreeuwt is het altijd terecht omdat hem groot onrecht is aangedaan :+

of omdat ie niet zo goed kan richten :P
Oooooh come on!! _O-

Alsof mijn 1x in de 10min outburst erger is dan van een aantal anderen hiero O-)

Vloek je veel? Dan ben je eerlijk en oprecht!

&

Schelden is teken van intelligentie

&

Mensen die veel schelden zijn aantrekkelijker en gezonder

ZO, en nu klaar. :>

[ Voor 39% gewijzigd door poor Leno op 24-01-2018 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
Jasphur schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:24:
Ach. poor poor Leno :P

:(:)

Maar ik ben het wel eens met je opmerking over dat jochie. Ik speelde laatst ook een spel, weet even niet meer welke, volgens mij Dirt 4, waarbij de commentator echt elke start en einde van de race hetzelfde zei. Alsof er maar 3 zinnen zijn ingesproken ofzo.
Ik heb hetzelfde inderdaad met Dirt 4. Grappige - of misschien 't frustrerende - is wel dat als ik met een community event mee doe, dat ik aan 't einde van een rally te horen krijg "Great result. That's unbeatable." en dan uiteindelijk vrij ver onderaan in de ranking sta 8)7

Overigens vind ik Dirt 4 wel een erg leuke game. Ben nu in de carreer events aanbeland bij de wat uitdagendere rally's. Smallere weggetjes, afgronden, greppels en veel kleine, scherpe bochten. Vergt nogal wat focus om die zonder al te veel schade uit te rijden.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, als je 4k netflix filmpjes van netflix zelf via de ps4 pro bekijkt op een 4k tv, heeft het dan exact dezelfde kwaliteit als wanneer je het gewoon via de netflix app van de tv zelf zou kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:25:
[...]

Deel 3 is dan ook uit 2010 en al 8 jaar oud ;)

Voor die tijd zag de game er fantastisch uit. De fixed camera was toen misschien wel al wat achterhaald, maar goed, toen wist je niet beter :)

God of war 3 is trouwens de reden dat ik destijds een PS3 heb gekocht, dus ben misschien bevooroordeeld :+

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat MS zou willen dat hun GoW deze GoW zou zijn! Vette trailer! Begin gaf me even een HZD vibe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
-SaveMe- schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:45:
Ik denk dat MS zou willen dat hun GoW deze GoW zou zijn! Vette trailer! Begin gaf me even een HZD vibe :)
Ik heb anders mega veel uren in de Gears of War serie zitten hoor ;)

Zoveel lol gehad in de campaigns en Horde mode met vrienden, fantastische games! _/-\o_

Pagina: 1 ... 57 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)