My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Disc games kan ik installeren en spelen op beide consoles met verschillende accounts volgens mij?
PSplus account is dat te delen (IP adres is dezelfde)?
Downloadgames zijn deze ook op de 2e console te zetten en met ander account verder te gaan?
De gratis PSplus games zijn deze ook op de nieuwe console te zetten
Ik denk eraan om de bestaande account ook op de tweede console te zetten en daarnaast de nieuwe kan ik dan bovenstaande vragen met ja beantwoorden of is er een andere mogelijkheid?
Ik ben benieuwd wat ik kan en mag doen
Ja voor mij overduidelijk dat de 30fps er beter uitziet, het heet zelfs Cinematic dusbram1984 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:35:
Dit is overigens cinematic vs. performance mode:
[video]

- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Indien het verschil weer net als in bijvoorbeeld RotTR is, dan ga ik ook zeker voor de 30fps mode.poor Leno schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:52:
[...]
Ja voor mij overduidelijk dat de 30fps er beter uitziet, het heet zelfs Cinematic dus![]()
Wat was er dan?bram1984 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:54:
[...]
Indien het verschil weer net als in bijvoorbeeld RotTR is, dan ga ik ook zeker voor de 30fps mode.
En het gaat mij niet zozeer om de eyecandy (supermooi meegenomen natuurlijk) maar vooral die vieze gladde bewegingen van 60fps bij dit soort spellen.
Bij Ethan Carter droeg 30 fps ook veel meer bij het filmische gevoel, dan unlocked fps
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
High framerate mode was niet stabiel en de graphics waren soms gewoon lelijk. Veel shimmering. Zie bijvoorbeeld ook bomen in AC: BF en Battlefront 2.poor Leno schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:57:
[...]
Wat was er dan?
En het gaat mij niet zozeer om de eyecandy (supermooi meegenomen natuurlijk) maar vooral die vieze gladde bewegingen van 60fps bij dit soort spellen.
Bij Ethan Carter droeg 30 fps ook veel meer bij het filmische gevoel, dan unlocked fps
Maar een steady 60fps heeft natuurlijk altijd de voorkeur als de graphics gelijk zijn. Het is ook gewoon een feit dat dit lekkerder en nauwkeuriger speelt.
Ethan Carter was praktisch onspeelbaar unlocked. Als je naar de grond keek, was het 60fps en als je voor je uit keek en een rondje draaide, dan kakte de framerate in naar sub 30fps.
Krijg er echt weer veel zin in om het te spelen!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
FTFYbram1984 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:07:
[...]
Het is ook gewoon een feit persoonlijke mening dat dit lekkerder speelt.
Oh daar had ik geen last van, maar nogmaals, dat gladde is gewoon te Goeie Tijden zeg maarEthan Carter was praktisch onspeelbaar unlocked. Als je naar de grond keek, was het 60fps en als je voor je uit keek en een rondje draaide, dan kakte de framerate in naar sub 30fps.
Daarom voelen HFR films ook zo crap.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Was niet nodig. Ik kan het artikel even niet vinden, maar er is zelfs wetenschappelijk onderzoek naar gedaan (hoewel dat niet eens nodig is, als je logisch nadenkt).poor Leno schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:18:
[...]
FTFY
[...]
Oh daar had ik geen last van, maar nogmaals, dat gladde is gewoon te Goeie Tijden zeg maar
Verder ook niet heel raar. Je vergelijkt het met passieve mediums. Een hogere framerate zorgt bij gamen pertinent voor een sneller voelende input en een nauwkeurigere besturing. Kijk, het kan natuurlijk dat je een niet nauwkeurige besturing als prettiger ervaart, dan heb ik niks gezegd.
Bij FF12 komt de 60 fps de game best wel ten goede eigenlijk. Kijk bijvoorbeeld naar die warmte golven op de achtergrond. Voelt veeel fijner aan dan de oorspronkelijke 24fpspoor Leno schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:18:
[...]
FTFY
[...]
Oh daar had ik geen last van, maar nogmaals, dat gladde is gewoon te Goeie Tijden zeg maar
[YouTube: https://youtu.be/GdZDIphU04k?t=37m23s]
Nauwkeurig zeg ik verder niets over. Lekkerder.bram1984 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:23:
[...]
Was niet nodig. Ik kan het artikel even niet vinden, maar er is zelfs wetenschappelijk onderzoek naar gedaan (hoewel dat niet eens nodig is, als je logisch nadenkt).
Verder ook niet heel raar. Je vergelijkt het met passieve mediums. Een hogere framerate zorgt bij gamen pertinent voor een sneller voelende input en een nauwkeurigere besturing. Kijk, het kan natuurlijk dat je een niet nauwkeurige besturing als prettiger ervaart, dan heb ik niks gezegd.
Ik vind het niet lekker als het zo glad is (gamen dan he
Als ik BF1 speel, en door de ogen kijk van mn soldaatje, wil ik wel zo smooth mogelijk (want dat is t in t echt ook). Ethan Carter was een uitzondering omdat het geheel echt een film is.
Als ik 3rd person op een poppetje kijk, ben ik 'een film aan t kijken' die ik zelf bestuur.
Zodoende
Als je op JOUW account 1 keer inlogt op de PS4 van je zoon, en dan zijn PS4 instelt als "primaire PS4" dan kan hij gewoon onder ZIJN eigen account PS+ gebruiken en de games spelen die je gekocht hebt in de PSN store. PS+ spellen worden gezien alsof die gekocht zijn op het account die PS+ heeft, dus ook die kan ie op deze manier gewoon spelen.vankleef schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:50:
Ik heb een PS4 pro met PSPlus. Een aantal games op disc en een paar gedownload. Nu begint mijn tweede zoon een leeftijd te krijgen dat hij zelf ook PS4 wil. Dat is mij best maar ik zit even met wat vragen:
Disc games kan ik installeren en spelen op beide consoles met verschillende accounts volgens mij?
PSplus account is dat te delen (IP adres is dezelfde)?
Downloadgames zijn deze ook op de 2e console te zetten en met ander account verder te gaan?
De gratis PSplus games zijn deze ook op de nieuwe console te zetten
Ik denk eraan om de bestaande account ook op de tweede console te zetten en daarnaast de nieuwe kan ik dan bovenstaande vragen met ja beantwoorden of is er een andere mogelijkheid?
Ik ben benieuwd wat ik kan en mag doen
Enige nadeel hiervan is, is dat op jouw PS4 de PS4 dan wel online wil checken of je de games bezit, dus mocht je internet er uit liggen of een storing zijn bij PSN dan kan JIJ die spellen niet spelen, je zoon wel....
Om een spel van disc te kunnen spelen moet de disc echter in de drive zitten anders start het spel niet op, wel maakt het uiteraard niet uit onder welk account je dat speelt, die zijn niet gekoppeld aan een account verder, dus je zoon kan wel zo'n disc er in doen en gewoon lekker spelen, maar dan kan jij 'm uiteraard niet spelen.
Dus als hij op ZIJN PS4 een game gespeeld heeft en dan de volgende dag op JOUW PS4Pro verder wil met een save dan moet hij een usb-stickje meenemen en daarmee saves overzetten. Ook voor de terugweg als hij weer klaar is op jouw bak.
JIJ hebt dat nadeel niet omdat je van psplus geniet op je eigen PRO en zijn PS4.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

GamiQ, de game notes app met game maps!
Zoals voorspeld is de game ondertussen weer gratis in de store.Raziel schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:00:
Dacht dat Deus Ex gratis zou zijn deze maand? Batman is wel gratis, maar voor Deus Ex moet ik 29 euro betalen?
Vast niet.-SaveMe- schreef op maandag 22 januari 2018 @ 17:38:
Die playstation schoenen zijn echt fugly!Ben ik de enige die dat vindt ?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Daar ben ik blij om
Na mijn debacle van afgelopen vrijdag nu wel een PS4 pro op de kop getikt. Maar mijn wederhelft/zoon zou wel graag een blu ray willen kijken.
Gewone br kan. Spellen staan ook op een brncornelisse schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:18:
Even een kleine domme vraag. Een 4k blu ray wordt niet geslikt door een PS4 pro lees ik net, maar een gewone blu ray wel?
Na mijn debacle van afgelopen vrijdag nu wel een PS4 pro op de kop getikt. Maar mijn wederhelft/zoon zou wel graag een blu ray willen kijken.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
WAT DOET ER MEE TIJDENS DE BTW-ACTIE?Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 01:14:
Al iets bekend over de media markt prijs met btw vrije dagen?
Deelnemende categorieën
Tv’s
Audio
Foto, video & drones
Smartphones & smartwatches
Desktops, laptops, tablets & e-readers
Monitoren & printers
Huishoudelijke apparatuur
Keukenapparatuur
Persoonlijke verzorging
Smart Home
Uitgesloten categorieën
Games, films & muziek
Console Hardware
Computersoftware
Speelgoed, boeken & spellen
Alle Apple-producten
Prepaidkaarten en abonnementen
Power Service en verzekeringen
Cadeaukaarten en tegoedkaarten
Accessoires
Staat op de website!
Edit: lijkt om een demo te gaan?
[ Voor 27% gewijzigd door Homeland op 23-01-2018 07:59 ]
Ze zijn best cool, wil die ook wel
Verwijderd
Duhh. Dat bedoel ik niet.theduke1989 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 06:07:
[...]
WAT DOET ER MEE TIJDENS DE BTW-ACTIE?
Deelnemende categorieën
Tv’s
Audio
Foto, video & drones
Smartphones & smartwatches
Desktops, laptops, tablets & e-readers
Monitoren & printers
Huishoudelijke apparatuur
Keukenapparatuur
Persoonlijke verzorging
Smart Home
Uitgesloten categorieën
Games, films & muziek
Console Hardware
Computersoftware
Speelgoed, boeken & spellen
Alle Apple-producten
Prepaidkaarten en abonnementen
Power Service en verzekeringen
Cadeaukaarten en tegoedkaarten
Accessoires
Staat op de website!
Tnx... kan iemand bevestigen dat het om de full game gaat of een demo?Homeland schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 07:56:
Mass Effect Andromeda is nu gratis in de PS Store!
Edit: lijkt om een demo te gaan?
Etuuuuuh!
Media Markt BTW-actie 2018 NL (25-28 januari)Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 01:14:
Al iets bekend over de media markt prijs met btw vrije dagen?
@mikerijnders Je PLUS account geldt voor zowel de 3 als de 4. No worries
[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 23-01-2018 09:26 ]
Net even afgerekend maar lijkt op de volledige game althans volgens de website van de PS store.CRpt3r55 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:22:
[...]
Tnx... kan iemand bevestigen dat het om de full game gaat of een demo?

Is dit niet die versie die gewoon x uur speelvbaar is. Ik had nl. die al eens aangeschaft en dat is precies die die ik nu wederom kan downlaoden. Oftewel, een demo.Geteisem schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:34:
[...]
Net even afgerekend maar lijkt op de volledige game althans volgens de website van de PS store.
[afbeelding]
Kan het niet checken momenteel want zit op het werk. Beetje vreemde manier om een demo aan de man brengen maar het zou inderdaad kunnen.maartend schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:36:
[...]
Is dit niet die versie die gewoon x uur speelvbaar is. Ik had nl. die al eens aangeschaft en dat is precies die die ik nu wederom kan downlaoden. Oftewel, een demo.
Zag iets voorbij komen seagete firecuda?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Als je de zoekfunctie gebruikt zul je deze tegenkomensten123 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:54:
Wat is de beste schijf die je tegenwoordig kunt kopen om in te bouwen in de PlayStation pro ? 2tb of meer
Zag iets voorbij komen seagete firecuda?
[ Voor 99% gewijzigd door Jasphur op 23-01-2018 09:56 ]
PSplus werkt ook voor PS3. Kan je nog mooi de spellen daar ook voor meenemen.mikerijnders schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:24:
Ik wil vanavond een playstation bestellen en die zou dan morgen binnen komen, er is echter nu een aanbieding voor playstation plus. Is het mogelijk om je al op playstation plus te abboneren en dat het dan automatisch voor de ps4 is terwijl ik nu nog een ps3 heb?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Neem ze al jaren braaf mee maar speel zelfs de PS4 titels zelden tot nooit laat staan de PS3 titels. Maar goed wil toch online kunnen spelen.Vrijdag schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:17:
[...]
PSplus werkt ook voor PS3. Kan je nog mooi de spellen daar ook voor meenemen.

Ik ben nu Darksiders 2 aan het spelen. Had ik al op de Xbox360 gespeeld maar het is toch best een leuk spelGeteisem schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:44:
[...]
Neem ze al jaren braaf mee maar speel zelfs de PS4 titels zelden tot nooit laat staan de PS3 titels. Maar goed wil toch online kunnen spelen.
Kom er gewoonweg niet aan toe. Misschien toch maar een Playstation op het werk aan de beamer hangen. Al zal de directie daar minder blij mee zijn. Wel genoeg gamers op de afdeling dat dan weer wel.Vrijdag schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:50:
[...]
Ik ben nu Darksiders 2 aan het spelen. Had ik al op de Xbox360 gespeeld maar het is toch best een leuk spel
Wen er maar aan, dat is het leven van een volwasseneGeteisem schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:44:
[...]
Neem ze al jaren braaf mee maar speel zelfs de PS4 titels zelden tot nooit laat staan de PS3 titels. Maar goed wil toch online kunnen spelen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Het is niet de hele game. Volgens de emailbevestiging betreft het volledige game uitproberen. Dus beperkte tijd proberen..Geteisem schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:34:
[...]
Net even afgerekend maar lijkt op de volledige game althans volgens de website van de PS store.
[afbeelding]
PSN id: PENo1
Dat went nooit. Maar ook een kwestie van keuzes maken. En vaak zijn mijn gekochte games beter dan het PSN spul. Tijd om te gamen maak ik doorgaans gewoonRossi46 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:02:
[...]
Wen er maar aan, dat is het leven van een volwassene
Wellicht zelf even een Google poging wagen en niet z'on reactie geven richting @theduke1989 die wel de moeite neemt om wat info erbij te zoeken
Daarnaast zie je ook gewoon dat gamerij uitgesloten is van deelname, de prijs kun je vervolgens redelijk makkelijk inschatten lijkt me.
Als je hem wilt hebben: kopenRule schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:12:
Oef ik zie net dat The last of Us weer in de aanbieding is voor 20,- euro.. En heb Dragonball Fighter Z ook al pre-ordered voor vrijdag.. What to do..
Als je hem niet wilt hebben: niet kopen
Best. Advice. Ever.DigitalError schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:19:
[...]
Als je hem wilt hebben: kopen
Een waarheid als een koe was nooit meer van toepassingDigitalError schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:19:
[...]
Mijn mening, DbZ fighter is hagelnieuw, the TLoU, met alle respect een oudje.
Ik heb die zelf ooit voor 7 dollar gekocht via een vage site...gamedaily ofzo uit mijn hoofd.
Ik zou die 20 euro dus lekker laten schieten en voor DBZF gaan.
Daarbuiten moet je helemaal zelf beslissen, qua genre's totaal niet te vergelijken natuurlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 23-01-2018 11:42 ]
10 second ninja DONE
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Het is een 'Volledige game uitproberen' titel. Je download de volledige game, en hebt 10 uur (?!) de tijd om die te spelen.Geteisem schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:34:
[...]
[afbeelding]
Ja dat kon ik dus niet zien zo op de website. Maar goed duidelijk dus. Ga wel even de trail proberen. Kijken of het de moeite waard is om deze titel ooit nog eens uit de budgetbak te vissen.dutchgio schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:51:
[...]
Het is een 'Volledige game uitproberen' titel. Je download de volledige game, en hebt 10 uur (?!) de tijd om die te spelen.
Verwijderd
Nou nee dus, want als je het goed hebt gelezen, zijn de games en consoles weliswaar uitgesloten van de btw actie, maar zullen ze op die dagen wel tegen een lagere prijs worden aangeboden. Het kan dus goed mogelijk zijn dat iemand onder tweakers hier al meer over weet. M'n vraag was dus niet raar, jij interpreteert het alleen verkeerd.Dhrax schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:12:
[...]
Wellicht zelf even een Google poging wagen en niet z'on reactie geven richting @theduke1989 die wel de moeite neemt om wat info erbij te zoeken
Daarnaast zie je ook gewoon dat gamerij uitgesloten is van deelname, de prijs kun je vervolgens redelijk makkelijk inschatten lijkt me.
Klopt, echter met deze toelichting had je de vraag ook anders moeten formuleren. Feit blijft wel dat je reactie richting een mede-tweaker een beetje off was in deze. Maar goed, dank voor de toelichting, back on topicVerwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:11:
[...]
Nou nee dus, want als je het goed hebt gelezen, zijn de games en consoles weliswaar uitgesloten van de btw actie, maar zullen ze op die dagen wel tegen een lagere prijs worden aangeboden. Het kan dus goed mogelijk zijn dat iemand onder tweakers hier al meer over weet. M'n vraag was dus niet raar, jij interpreteert het alleen verkeerd.
Dat hoef je mij niet te vertellenjuggle schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:42:
@DigitalError Waar ik nog wel even aan toe wil voegen dat TLOU wel een van de beste games is die ik gespeeld heb en vele gamers met mij deze mening delen. Het is echt een ervaring en fantastisch avontuur.
Aha, je vriendin getuigt in ieder geval van goede smaakDigitalError schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:34:
[...]
Dat hoef je mij niet te vertellenmijn vriendin is mega fan van TLoU maar ik hou er gewoon niet van. Maar heb em dus wel in huis
Dankjejuggle schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:41:
[...]
Aha, je vriendin getuigt in ieder geval van goede smaak
En bij twijfel: Blijf rechts rijden en let op de paarse kerstbal.DigitalError schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:19:
[...]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
https://store.playstation...09923_00-DSHACKERSMEMORY1
Hehe, welke vageshit hang ik aan dan ? Maar dit is voor mij Japanse shizzle, daar ben ik daar weer niet vanbram1984 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:18:
@-SaveMe- Iets voor jou als vageshitaanhanger?
https://store.playstation...09923_00-DSHACKERSMEMORY1
Vanmiddag 15:05 nieuws: Eerste games voor jailbreak van PlayStation 4 zijn uitgekomenWinkiller schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:39:
Dit hier al langs gekomen ?
https://www.nu.nl/games/5...llegaal-games-spelen.html
Best een lage score. Demo vond ik middelmatig ...
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Dat dus.-SaveMe- schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:53:
Iemand hier die lost Sphear gaat spelen ? Ik twijfel nog, maar heb ook wel zin in een nieuwe game ...
[video]
Edit: Die GoW trailer ziet er echt goed uit. Niveautje Uncharted 4 / The Order qua graphics.
[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 23-01-2018 17:21 ]
Hoezo "weer"?Geteisem schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:44:
PSN weer eens down. Zucht...
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren eerlijk gezegd.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Volgens mij in November vorig jaar nog maar goed. Ik noem het WEER.dvdkiwi schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:55:
[...]
Hoezo "weer"?
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren eerlijk gezegd.
Das uiteraard prima, maar ook onterecht.Geteisem schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:10:
[...]
Volgens mij in November vorig jaar nog maar goed. Ik noem het WEER.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Yes yes yes,kijk er naar uit! Ik heb laatst de eerste 2 God of Wars uitgespeeld op de PS3 en moet nog aan de remastered beginnen maar moet eerlijk bekennen dat het nieuwe format mij veel meer aanspreekt dan de oude games :-)
Die nieuwe trailer ziet er ook weer ontzettend tof uit. Lekker verhaalgedreven.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Gewoon een jRPG, niks vreemds aan
/bleeeergh psn down! Wil ik net nog mijn laatste questje in Destiny 2 doen ...
Gewoon even snel op easy doorspelenjuggle schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:44:
[...]
Yes yes yes,kijk er naar uit! Ik heb laatst de eerste 2 God of Wars uitgespeeld op de PS3 en moet nog aan de remastered beginnen maar moet eerlijk bekennen dat het nieuwe format mij veel meer aanspreekt dan de oude games :-)
Zonde als je straks deel 3 niet gespeeld hebt, die is toch behoorlijk episch imo.
Tof dat er in de trailer al referenties te zien/horen zijn naar het oorspronkelijke verhaal! Benieuwd hoe ze hier verder mee om gaan
Haal gewoon Monster Hunter-SaveMe- schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:53:
Iemand hier die lost Sphear gaat spelen ? Ik twijfel nog, maar heb ook wel zin in een nieuwe game ...
[video]
Heeft deel 3 ook van die vreselijke timed acties? Daardoor ben ik met deel één afgehaakt bij de spike box puzzel en bij deel 2 bij de onderwaterdeurendvdkiwi schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:27:
[...]
Gewoon even snel op easy doorspelen
Zonde als je straks deel 3 niet gespeeld hebt, die is toch behoorlijk episch imo.
Tof dat er in de trailer al referenties te zien/horen zijn naar het oorspronkelijke verhaal! Benieuwd hoe ze hier verder mee om gaan
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Uiteraard, net als deel 1, 2 en 4.Vrijdag schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:07:
[...]
Heeft deel 3 ook van die vreselijke timed acties?
Het zou me verbazen als de nieuwe géén quicktime events heeft, al zou ik het wel toejuichen.
Op easy (érg simpel) en normal wel, op hard was het wel van een ander niveautje-SaveMe- schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:29:
Geen idee van de moeilijkheidsgraad van de GoW games. Zit dat op een lijn met bijvoorbeeld Darksiders (1/2) ?
De challenges zijn ook een klasse apart, die hadden een vaste moeilijheidsgraad.
Ik vond deel 3 toch wel een stuk beter dan deel 2, grafisch maar ook qua levels en epicnessbram1984 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 06:40:
Deel 3 is volgens mij niet veel anders dan deel 2. Ik ben ook halverwege afgehaakt.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
3 had imo niet van zulk soort stukken, maar was qua moeilijkheidsgraad wel wat lastiger.
De challanges waren inderdaad altijd een ding op zich, de 5de in 1 vind ik nog altijd wel 1 van de pittigste.
Ben in elk geval heel benieuwd naar hoe ze met de storyline omgaan in 4, hoorde inderdaad ook al paar dingen voorbij komen die echt verdergaan op de eerdere verhalen.
Hier is wat vergelijkingsmateriaal
Bij elke scheet heeft ie elke 3 seconden weer een opmerking en is ie constant aan t roepen en schreeuwen.. nogal irri
Beetje zoals jij in de partypoor Leno schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:58:
Op zich lijkt t me wel een vet spel, ik hoop alleen dat we dat jochie kunnen uitzetten..
Bij elke scheet heeft ie elke 3 seconden weer een opmerking en is ie constant aan t roepen en schreeuwen.. nogal irri
Hmmm, dat gevoel heb ik bij jou ook wel eens op de chatpoor Leno schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:58:
Op zich lijkt t me wel een vet spel, ik hoop alleen dat we dat jochie kunnen uitzetten..

Ik wil deze wel een proberen. Hoop dan wel dat ze de QTE tot een minimum beperken of helemaal weglaten. Dat was voor mij een reden om op een gegeven moment te stoppen met deel 3.
Edit: Kiwi was me net voor, hehe.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Jackal131 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:11:
[...]
Hmmm, dat gevoel heb ik bij jou ook wel eens op de chat
Tsja als je niet op je squadmates kunt bouwen..
Hahaha nice van jouw kant

Maar ik ben het wel eens met je opmerking over dat jochie. Ik speelde laatst ook een spel, weet even niet meer welke, volgens mij Dirt 4, waarbij de commentator echt elke start en einde van de race hetzelfde zei. Alsof er maar 3 zinnen zijn ingesproken ofzo.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik heb 2 niet gespeeld verder, maar 3 was niet echt mijn ding. Een fixed camera en dus amper bewegingsvrijheid. Verder voelde het niet veel meer aan dat zoveel mogelijk buttons bashen en af en toe wat waves van vijanden. Ik ben dan ook blij met de richting die ze nu op gaan.Scrisissszzz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:56:
[...]
Ik vond deel 3 toch wel een stuk beter dan deel 2, grafisch maar ook qua levels en epicness
Juist die beperking in bewegingsvrijheid vond ik erg tof. Je moet op deze manier veel beter zoeken naar power-ups en collectables.bram1984 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:25:
[...]
Ik heb 2 niet gespeeld verder, maar 3 was niet echt mijn ding. Een fixed camera en dus amper bewegingsvrijheid. Verder voelde het niet veel meer aan dat zoveel mogelijk buttons bashen en af en toe wat waves van vijanden. Ik ben dan ook blij met de richting die ze nu op gaan.
Ja maar als hij schreeuwt is het altijd terecht omdat hem groot onrecht is aangedaan
of omdat ie niet zo goed kan richten
Heerlijk lijkt mij die knop mis ik namelijk bij mijn eigen kinderen ook...poor Leno schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:58:
Oooooh come on!!DigitalError schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:36:
[...]
Ja maar als hij schreeuwt is het altijd terecht omdat hem groot onrecht is aangedaan
of omdat ie niet zo goed kan richten

Alsof mijn 1x in de 10min outburst erger is dan van een aantal anderen hiero

Vloek je veel? Dan ben je eerlijk en oprecht!
&
Schelden is teken van intelligentie
&
Mensen die veel schelden zijn aantrekkelijker en gezonder
ZO, en nu klaar.
[ Voor 39% gewijzigd door poor Leno op 24-01-2018 10:56 ]
Ik heb hetzelfde inderdaad met Dirt 4. Grappige - of misschien 't frustrerende - is wel dat als ik met een community event mee doe, dat ik aan 't einde van een rally te horen krijg "Great result. That's unbeatable." en dan uiteindelijk vrij ver onderaan in de ranking staJasphur schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:24:
Ach. poor poor Leno
![]()
Maar ik ben het wel eens met je opmerking over dat jochie. Ik speelde laatst ook een spel, weet even niet meer welke, volgens mij Dirt 4, waarbij de commentator echt elke start en einde van de race hetzelfde zei. Alsof er maar 3 zinnen zijn ingesproken ofzo.

Overigens vind ik Dirt 4 wel een erg leuke game. Ben nu in de carreer events aanbeland bij de wat uitdagendere rally's. Smallere weggetjes, afgronden, greppels en veel kleine, scherpe bochten. Vergt nogal wat focus om die zonder al te veel schade uit te rijden.
PSN ID: MrMichel_75
Verwijderd
Deel 3 is dan ook uit 2010 en al 8 jaar oudbram1984 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:25:
[...]
Ik heb 2 niet gespeeld verder, maar 3 was niet echt mijn ding. Een fixed camera en dus amper bewegingsvrijheid. Verder voelde het niet veel meer aan dat zoveel mogelijk buttons bashen en af en toe wat waves van vijanden. Ik ben dan ook blij met de richting die ze nu op gaan.
Voor die tijd zag de game er fantastisch uit. De fixed camera was toen misschien wel al wat achterhaald, maar goed, toen wist je niet beter
God of war 3 is trouwens de reden dat ik destijds een PS3 heb gekocht, dus ben misschien bevooroordeeld
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik heb anders mega veel uren in de Gears of War serie zitten hoor-SaveMe- schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:45:
Ik denk dat MS zou willen dat hun GoW deze GoW zou zijn! Vette trailer! Begin gaf me even een HZD vibe
Zoveel lol gehad in de campaigns en Horde mode met vrienden, fantastische games!
Dit topic is gesloten.
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken