Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Aenea schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:45:
[...]

Mja, zorgt er nml. wel voor dat als er iets mis gaat in het laatste updaten stap dat de originele er nog steeds is en je niet 50+GB opnieuw hoeft te downloaden mocht er 'n keer iets mis gaan...
Én zelfs dan gaat het niet goed, al regelmatig gehad dat ie alsnog de boel eruit gooit en hij het volledige spel inclusief de update opnieuw gaat downloaden 8)7 :'(.

Dan faal je imo ontzettend!

Niet om te vloeken in de kerk, maar bij de Xbox One heb ik deze onzin (want dat is het!) niet ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:44
Ik dacht dat ik wel aardig thuis was in het genre van platformers maar wat is Crash Bandicoot toch ontzettend frustrerend! Je moet met zulke precisie springen en ik vind het nog niet lekker aanvoelen. De beelden en levels zijn prachtig maar ik geniet voor geen meter van de trial and error gameplay. De eerste de beste die 'git gud' roept mag zijn controller ergens steken waar het licht niet schijnt :+

Iemand zei hier dat dit de Bloodborne van platformers is en daar is geen woord aan gelogen. Ik twijfel of ik hem inruil voor een ander spel of gewoon stevig ga doorbijten want deel 2 en 3 schijnen mee te vallen.

[ Voor 8% gewijzigd door D. Ninjai op 19-01-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:52
D. Ninjai schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:11:
Ik dacht dat ik wel aardig thuis was in het genre van platformers maar wat is Crash Bandicoot toch ontzettend frustrerend! Je moet met zulke precisie springen en ik vind het nog niet lekker aanvoelen. De beelden en levels zijn prachtig maar ik geniet voor geen meter van de trial and error gameplay. De eerste de beste die 'git gud' roept mag zijn controller ergens steken waar het licht niet schijnt :+

Iemand zei hier dat dit de Bloodborne is van platformers en daar is geen woord aan gelegen. Ik twijfel of ik hem inruil voor een ander spel of gewoon stevig ga doorbijten want deel 2 en 3 schijnen mee te vallen.
Voor mijn gevoel zit er erg veel verschil tussen spelen met knuppeltje en de pijltjes. Ik ben persoonlijk veel beter met de pijltjes. Maar dat kan ook echt placebo zijn. Het enige level wat echt het bloed onder mijn nagel vandaag haalde wat 'Road to Nowhere' van deel 1.....

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mede
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:38
Mijn zoon krijgt de laatste tijd van vrienden via zijn PS4 (met Plus account) een storm aan (dezelfde) uitnodigingen achter elkaar. Gisteren bijvoorbeeld zo'n 40x achter elkaar een uitnodiging voor de game Fortnite van dezelfde persoon.

Ten eerste is dit natuurlijk erg irritant wanneer je een spel speelt of een film kijkt en als tweede zorgen dit soort berichten ook vaak ervoor dat de PS4 even hangt tijdens het spelen.

Volgens mijn zoon (11 jaar) is het mogelijk via Internet een "berichtenbom" te sturen via bepaalde websites. Geen idee of dit waar is maar het zou me niet verbasen.

Ik heb nu in de instellingen de bericht popups uitgezet en dat lost het probleem op. Dit heeft alleen tot gevolg dat hij normale berichten nu ook niet meer binnen ziet komen.

Is dit een bekend probleem bij anderen en is hier iets tegen te doen?

3600 Wp | 12x AEG mono | SE3500

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
D. Ninjai schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:11:

Iemand zei hier dat dit de Bloodborne van platformers is en daar is geen woord aan gelogen. Ik twijfel of ik hem inruil voor een ander spel of gewoon stevig ga doorbijten want deel 2 en 3 schijnen mee te vallen.
je moest weten na hoeveel tijd ik erachter kwam dat 'X' ingedrukt houden hoger springen was, ik kwam bepaalde levels niet voorbij door dit. Ik dacht dat dit serieus een bug was 8)7 maar de game is heerlijk en verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mede

Je kan het via de privacy instellingen zo instellen dat alleen vrienden je berichten en uitnodigingen kunnen sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:54:
[...]

Én zelfs dan gaat het niet goed, al regelmatig gehad dat ie alsnog de boel eruit gooit en hij het volledige spel inclusief de update opnieuw gaat downloaden 8)7 :'(.

Niet om te vloeken in de kerk, maar bij de Xbox One heb ik deze onzin (want dat is het!) niet ;).
Ik hoor hier nu voor het eerst over en heb dit niet eerder gezien, dus het lijkt een geïsoleerd geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

mede schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:15:
Mijn zoon krijgt de laatste tijd van vrienden via zijn PS4 (met Plus account) een storm aan (dezelfde) uitnodigingen achter elkaar. Gisteren bijvoorbeeld zo'n 40x achter elkaar een uitnodiging voor de game Fortnite van dezelfde persoon.
dit is geen berichtenbom, maar een irritante vriend..ik heb er namelijk ook een paar :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mede
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:32:
@mede

Je kan het via de privacy instellingen zo instellen dat alleen vrienden je berichten en uitnodigingen kunnen sturen.
Die instelling heb ik zo ook staan. Het probleem is alleen dat bekende vrienden dit soms ook doen. Ontvrienden dan maar misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mede
fransbuter schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:37:
[...]

dit is geen berichtenbom, maar een irritante vriend..ik heb er namelijk ook een paar :F
Oke, dan lijkt het er dus op dat iemand meerdere keren op de Send knop kan klikken bij het sturen van een uitnodiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

mede schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:42:
[...]

Oke, dan lijkt het er dus op dat iemand meerdere keren op de Send knop kan klikken bij het sturen van een uitnodiging?
yup, vooral bij fortnite gaat dat makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
bram1984 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:35:
[...]

Ik hoor hier nu voor het eerst over en heb dit niet eerder gezien, dus het lijkt een geïsoleerd geval.
Alsjeblieft, komt regelmatig voor. Gooi je download maar eens op pauze, dan resume en poef, begint volledig overnieuw ;(.

Gelukkig download ik niet zoveel en gaat het vaak goed, is alleen frustrerend als je over een simpel lijn even 60 gb naar binnen moet trekken ipv 6 gb wat dus de update was.

Let wel, dit gebeurd alleen bij volledige digitale games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:02:
[...]

Alsjeblieft, komt regelmatig voor. Gooi je download maar eens op pauze, dan resume en poef, begint volledig overnieuw ;(.

Gelukkig download ik niet zoveel en gaat het vaak goed, is alleen frustrerend als je over een simpel lijn even 60 gb naar binnen moet trekken ipv 6 gb wat dus de update was.

Echt nog nooit gehad :/

En ik pauzeer m vaak om de download te versnellen (gaat steeds sneller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Sorry, maar ik hoor dit echt voor het eerst. In de tijd dat ik nog wel eens downloads op pauze zette, heb ik dit niet gehad. Tegenwoordig gaan al mijn downloads standaard met 10/12 MB/s, dus ik zet ook nooit meer een download op pauze. Daarbij zet ik 99% van mijn downloads aan als ik niet thuis ben en push ze naar mijn PS4. Dan zijn ze klaar als ik thuis ben. Ik koop zelden iets rechtstreeks op mijn console.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]
Werkelijk waar in al mijn playstation jaren nog nooit meegemaakt.
En heb toch een behoorlijk gevulde schijf met games op mijn ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

M a r c o schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:08:
[...]

Werkelijk waar in al mijn playstation jaren nog nooit meegemaakt.
En heb toch een behoorlijk gevulde schijf met games op mijn ps4.
ook bij mijn 3TB 8)7 nog nooit last van gehad..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:44
Jasphur schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:13:
[...]

Voor mijn gevoel zit er erg veel verschil tussen spelen met knuppeltje en de pijltjes. Ik ben persoonlijk veel beter met de pijltjes. Maar dat kan ook echt placebo zijn. Het enige level wat echt het bloed onder mijn nagel vandaag haalde wat 'Road to Nowhere' van deel 1.....
Dat was net het level waar ik vast zat. Merk wel dat pijltjes idd handiger is als je over de touwen rent. Ben nu bij High Road, weer zo'n touwbrug drama :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 23:31
Er is een manier waarop Road to Nowhere en High Road iets makkelijker zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
[...]

Tja, zelf nog nooit last van gehad moet ik zeggen, zou ook echt niet kunnen bedenken waarom ie dan het hele spel EN update opnieuw zou moeten downloaden en wat dat dan zou moeten veroorzaken. Zou haast denken dat er iets mis is met je hd...

En ach, ieder apparaat heeft wel zo zijn voor- en nadelen.

[...]

Ehh nee hoor, heb er echt nog nooit iemand over gehoord en zette downloads regelmatig op pauze, lijkt me toch iets te zijn wat een randgeval is bij jou....

fransbuter schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:13:
[...]

ook bij mijn 3TB 8)7 nog nooit last van gehad..
6TB hier (2 + 4 extern), nergens last van....

[ Voor 37% gewijzigd door Aenea op 19-01-2018 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Op de Xbox is het nog erger, want daar moet je de veranderde game files allemaal downloaden, omdat die geen files patched dacht ik ;)
1 kb change in een file van 500 MB is op de Xbox opnieuw 500 MB downloaden.

http://comicbook.com/gami...hat-takes-xbox-so-long/#1
Hey! When it all comes down to it, this can all be avoided by setting up your console to automatically download and install updates, so there's nothing to fret over. But now if your friends want to dog you for how slow updates on the Xbox One can be, now you at least have an educated response as to why this occurs.
:+ :+

[ Voor 26% gewijzigd door YakuzA op 19-01-2018 15:18 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
mede schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:15:

Ten eerste is dit natuurlijk erg irritant wanneer je een spel speelt of een film kijkt en als tweede zorgen dit soort berichten ook vaak ervoor dat de PS4 even hangt tijdens het spelen.

Volgens mijn zoon (11 jaar) is het mogelijk via Internet een "berichtenbom" te sturen via bepaalde websites. Geen idee of dit waar is maar het zou me niet verbasen.

Ik heb nu in de instellingen de bericht popups uitgezet en dat lost het probleem op. Dit heeft alleen tot gevolg dat hij normale berichten nu ook niet meer binnen ziet komen.

Is dit een bekend probleem bij anderen en is hier iets tegen te doen?
Mja, dit kan gebeuren helaas, heb ook wel es gehad dat iemand dat bleef doen, en het is inderdaad vreselijk irritant.

Het is echter geen berichtenbom, het is nml. geen bericht, maar een uitnodiging, en wat je zoon zegt kan wel via een website maar toch echt alleen met berichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:06
Aenea schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:24:
[...]

Mja, dit kan gebeuren helaas, heb ook wel es gehad dat iemand dat bleef doen, en het is inderdaad vreselijk irritant.

Het is echter geen berichtenbom, het is nml. geen bericht, maar een uitnodiging, en wat je zoon zegt kan wel via een website maar toch echt alleen met berichten...
ik heb er ook een tijd last van gehad, voornamelijk berichten en uitnodigingen vanuit accounts buiten de vriendenlijst..

je kan het e.e.a. instellen vanuit account --> privacy (even uit mijn hoofd, heb op het werk helaas geen PS4 staan :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
edit, opgelost

[ Voor 93% gewijzigd door Simbob op 19-01-2018 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Psycho Pass voor de PS4 is nu ook gratis bij PS Plus

http://www.pushsquare.com...load_psycho-pass_ps4_free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:47:
[...]

Misschien ook handig als je aangeeft wat het probleem was?
Er was mij een ps4 verkocht als een ps4 pro. Dus een paar uur zitten stuntelen om deze op UHD resolutie te krijgen wat dus niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
ncornelisse schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:35:
[...]

Er was mij een ps4 verkocht als een ps4 pro. Dus een paar uur zitten stuntelen om deze op UHD resolutie te krijgen wat dus niet kon.
Kan me voorstellen dat als je nieuw bent in de “game scene” dat je niet zo direct weet wat een PS4 Pro is. Maar je kan toch aan de buitenkant echt heel duidelijk het verschil zien? Heb je niet gekeken hoe een PS4 Pro eruit ziet voordat je besloot er een te kopen?

Een terechte vraag overigens, want ik vraag me oprecht af hoe je dit niet wist toen je alles aansloot :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Nee, was onze eerste ps4, dus wist niet hoendat zichtbaar zou zijn op de doos. Kwam er wel achter door 312 topics door te spitten met problemen met een ps4 en een Samsung KS7000.

Het was een impulsaankoop. Collega heeft de ps4 gekregen bij een energiecontract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Misschien was of is het wel een harde schijf probleem (geweest).

Had bijvoorbeeld ook vrienden die dezelfde update hadden, de mijne was 6 gb en die van hun 15 gb. Geen idee hoe, maar ik snap het niet hoor :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
ncornelisse schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:40:
Nee, was onze eerste ps4, dus wist niet hoendat zichtbaar zou zijn op de doos. Kwam er wel achter door 312 topics door te spitten met problemen met een ps4 en een Samsung KS7000.

Het was een impulsaankoop. Collega heeft de ps4 gekregen bij een energiecontract.
Dat is... lullig. Hopelijk heeft je fijne collega niet de PS4 Pro-prijs aangerekend dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Gravity rush 2 lijkt me wel wat uit de aanbiedingen. Mensen die em kunnen aan/afraden hier?

Zie wel dat ik beter een maandje had kunnen wachten met okami kopen :o

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
YakuzA schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:55:
Gravity rush 2 lijkt me wel wat uit de aanbiedingen. Mensen die em kunnen aan/afraden hier?

In juni of juli gaan de servers offline van GR2, dus denk goed na of je dat nog wil spelen. Bron: Stond laatst hier op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:53
Segafreak83 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:58:
[...]

In juni of juli gaan de servers offline van GR2, dus denk goed na of je dat nog wil spelen. Bron: Stond laatst hier op Tweakers
De game zelf blijft speelbaar; het zijn 'kleine' dingen die daarna niet meer werken. Iets met leaderboards en wat achievements enzo..

https://kotaku.com/gravit...ms-ahead-of-se-1821718644

[ Voor 10% gewijzigd door Nnoitra op 19-01-2018 22:51 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 23:06
ncornelisse schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:40:

Ps4 pro is ongeveer 1,5 keer zo groot ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:53

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 23:31
YakuzA schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:55:

Ik heb Gravity Rush Remastered gespeeld, leuke game met unieke gameplay.

Daarna ben ik ook aan GR2 begonnen, maar ben na 4 uur gestopt. Het werd me iets the repetitive...

Het zijn opzich wel leuke games, geef het een kans. Ik zou je wel aanraden om eerst deel 1 te spelen. Het verhaal vervolgd ongeveer op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 16:03
Anton.net schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:10:
Er is een manier waarop Road to Nowhere en High Road iets makkelijker zijn ;)
en deze is?

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:58:
[...]

Gewoon wat leaderboards dingetjes. Totaal niet boeiend en prima te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corsat
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03:16
Sinds afgelopen week hebben wij een probleem met onze ps4, geen beeld meer op onze samsung tv en geen geluid meer. Door de stekker eruit te halen en weer terug kwam er wel weer beeld maar geen geluid. Inmiddels ook via save mode de resolutie op 480p gezet en an werkt de ps ook weer voor enige tijd maar na verloop van tijd toch weer geen beeld meer. Geluid van de tv werkt helemaal niet meer, hoofdtelefoon of controller geeft wel geluid. De tv functioneert verder normaal. De ps4 vervolgens op een andere tv aangesloten, panasonic plasma en alles werkt, geluid en beeld. sw van de ps4 bijgewerk handmatig naar de laatste versie, sw van de tv gecontroleerd, instellingen gereset van tv en ps4. Dus resume ps4 met samsung hd werkt niet meer terwijl hij daarvoor 1,5 jaar zonder problemen functioneerde. Ik heb overall op inet aan het zoeken geweest maar kom er niet uit. Wie kan mij helpen. :(

[ Voor 8% gewijzigd door corsat op 20-01-2018 11:35 ]

Ecodan 7,5kW Nibe F130 ventilatie warmtepomp, 300l RVS SWW, 8400wp zonnepanelen, LL airco/verwarming, 2 MARSTEK VENUS E firmware v153 BMS 215 combination CT003 v117 app v1.6.47

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik heb al eerder een video van deze game gepost. Ik vind het er erg interessant en mooi uitzien. Komt misschien nog uit in 2018. En PS exclusive :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zie nog niet staan of je het meest voor de hand liggende hebt geprobeerd?
- andere HDMI kabel proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:32
Als eerste altijd de HDMI kabel vervangen. Dat is vaak de boosdoener. Veel kabels zijn van slechte kwaliteit.
Test ook de andere HDMI poorten van je Samsung TV. Heb je daar ook problemen?
Welke TV is het precies?

Zoek ook alvast je garantiebewijs en factuur van de TV..... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door cornfed99111 op 20-01-2018 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
corsat schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:33:
Sinds afgelopen week hebben wij een probleem met onze ps4, geen beeld meer op onze samsung tv en geen geluid meer. Door de stekker eruit te halen en weer terug kwam er wel weer beeld maar geen geluid. Inmiddels ook via save mode de resolutie op 480p gezet en an werkt de ps ook weer voor enige tijd maar na verloop van tijd toch weer geen beeld meer. Geluid van de tv werkt helemaal niet meer, hoofdtelefoon of controller geeft wel geluid. De tv functioneert verder normaal. De ps4 vervolgens op een andere tv aangesloten, panasonic plasma en alles werkt, geluid en beeld. sw van de ps4 bijgewerk handmatig naar de laatste versie, sw van de tv gecontroleerd, instellingen gereset van tv en ps4. Dus resume ps4 met samsung hd werkt niet meer terwijl hij daarvoor 1,5 jaar zonder problemen functioneerde. Ik heb overall op inet aan het zoeken geweest maar kom er niet uit. Wie kan mij helpen. :(
Heb je al een andere HDMI kabel tussen PS4 en tv op een andere HDMI poort van de tv geprobeerd? Zo niet, dan is het het proberen waard.

Dat ie het op de plasma wel deed is op zich een goed teken. Kan tevens zijn dat die Panasonic toevallig wat minder gevoelig is voor een brak kabeltje.

Edit: spuit 11... * ralph075 moet eerst verder lezen voordat ie toegeeft aan zijn adhd-reflexen :')

[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 20-01-2018 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:45:
Ik heb al eerder een video van deze game gepost. Ik vind het er erg interessant en mooi uitzien. Komt misschien nog uit in 2018. En PS exclusive :)

[video]
Damn! dit ziet er onwijs tof uit, schiet echt hoog naar mijn verlanglijstje, hopelijk dit jaar idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corsat
Uiteraard HDMI kabel vervangen door 1 die getest is en werkt. Was ik idd vergeten te vermelden, daarnaast alle poorten van tv geprobeerd, probleem op elke poort hetzelfde, geen geluid en moeizaam aangaan van de PS, via een omweg dus.
M a r c o schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:41:
[...]

Ik zie nog niet staan of je het meest voor de hand liggende hebt geprobeerd?
- andere HDMI kabel proberen

[ Voor 17% gewijzigd door corsat op 20-01-2018 15:35 ]

Ecodan 7,5kW Nibe F130 ventilatie warmtepomp, 300l RVS SWW, 8400wp zonnepanelen, LL airco/verwarming, 2 MARSTEK VENUS E firmware v153 BMS 215 combination CT003 v117 app v1.6.47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corsat
Op de tv zitten meerdere HDMI aansluitingen,
alleen de PS geeft problemen, alle andere apparaten werken zonder problemen. Ook de HDMI poorten gewisseld, probleem verhuist mee met de PS.
cornfed99111 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:42:
[...]

Als eerste altijd de HDMI kabel vervangen. Dat is vaak de boosdoener. Veel kabels zijn van slechte kwaliteit.
Test ook de andere HDMI poorten van je Samsung TV. Heb je daar ook problemen?
Welke TV is het precies?

Zoek ook alvast je garantiebewijs en factuur van de TV..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corsat
Als aanvulling op bovenstaande reacties, PS geeft volgens mij een sw update gehad, Samsung tv niet. Kan ik de PS update teniet doen door bijvoorbeeld de van enkele weken geleden erop te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Niet online
Je kunt firmware alleen herinstalleren of upgraden, maar nooit downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:18
Ik kan het antwoord zo snel niet vinden, maar de vraag is vaker gesteld. Als ik een game in de us store koop dan moet ik eventuele addons ook in de us store kopen toch?
Is de remake van Batman Return to Arkham nog wat? Heb alleen akrham night gespeeld en die vind ik super

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
steefje schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:45:
Ik kan het antwoord zo snel niet vinden, maar de vraag is vaker gesteld. Als ik een game in de us store koop dan moet ik eventuele addons ook in de us store kopen toch?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corsat
Een samsung LED UE46F8000 van zo'n 3 jaar oud dus niet de jongste tv, wel een van de duurdere toendertijd, € 1.850,--, moederboard is na 1,5 jaar vervangen, verder geen enkel probleem met de tv, alles werkt verder. Op mijn plasma panasonic van 8 jaar werkt de ps zonder problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
steefje schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:45:
Is de remake van Batman Return to Arkham nog wat? Heb alleen akrham night gespeeld en die vind ik super
DLC moet uit dezelfde store, dus Ja :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:51

Meer mensen die deze game gaan halen ?

Ben geen die hard God of War fan. Maar de combat en graphics zien er toch wel erg vet uit. En als ik de geruchten moet geloven komt hij in Maart al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:09:
[video]

Ben geen die hard God of War fan. Maar de combat en graphics zien er toch wel erg vet uit. En als ik de geruchten moet geloven komt hij in Maart al uit.
Met 3 ben ik halverwege gestopt, maar dit is echt helemaal mijn ding. Deze komt er zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

[video]

Zeker weten. Alle console versies uitgespeeld op de handhelds na. Ziet er weer heerlijk uit.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zekers, alleen ben nog niet 100% zeker of dat op release zal zijn. Ligt ook een beetje aan de andere releases. Zal mijn eerste GoW worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
corsat schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:54:
Een samsung LED UE46F8000 van zo'n 3 jaar oud dus niet de jongste tv, wel een van de duurdere toendertijd, € 1.850,--, moederboard is na 1,5 jaar vervangen, verder geen enkel probleem met de tv, alles werkt verder. Op mijn plasma panasonic van 8 jaar werkt de ps zonder problemen.

[...]
Oude bak dus. Sinds 2013 al op de markt.
Dan gaan die langzaamaan kapot. Begint vaak met het powerboard en als je pech hebt gaat ook nog
het mainboard eraan. Begint altijd met rare dingetjes die niet zo goed werken. Dan heeft de tv steeds langer nodig met opstarten enzovoorts. Premium prijs heeft helaas geen betekenis. Allemaal goedkope Chinese elco's met Samsung opdruk.

Aangezien je de HDMI kabel al vervangen hebt en op een andere TV de PS4 prima werkt, denk ik niet dat daar iets mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:03
Heb soms ook problemen met mijn Samsung. Die is wel iets nieuwer.
Wat bij mij lijkt te helpen is eerst de tv aan te zetten, op de juiste source zetten en daarna pas de ps4 aanzetten.
Maar misschien heb je dit ook al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corsat
Eerst de tv aanzetten heb ik idd ook al gedaan, de source is hd kwaliteit, daarna ps aanzetten maar dat helpt niet. In save mode zet ik de ps dan op 480 en dan is er beeld, maar geluid kan ik vergeten. Afgelopen donderdag is de sw van de ps geupdate naar 5.05, kan dat er nog mee te maken hebben.
kesj schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:30:
[...]

Heb soms ook problemen met mijn Samsung. Die is wel iets nieuwer.
Wat bij mij lijkt te helpen is eerst de tv aan te zetten, op de juiste source zetten en daarna pas de ps4 aanzetten.
Maar misschien heb je dit ook al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corsat
corsat schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:40:
Eerst de tv aanzetten heb ik idd ook al gedaan, de source is hdmi 1 en hd kwaliteit, daarna ps aanzetten maar dat helpt niet. In save mode zet ik de ps dan op 480 en dan is er beeld, maar geluid kan ik vergeten. Afgelopen donderdag is de sw van de ps geupdate naar 5.05, kan dat er nog mee te maken hebben.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:08
PS4 HDMI poort: check.
Andere TV HDMI poort: check.

Ligt dus aan de Samsung TV. Samsung TV had je al gereset. Je zou de HDMI instellingen van PS4 kunnen resetten op de Panasonic TV en dan de Samsung TV weer aansluiten. Werkt dit ook niet, grote kans dat het een PCB in de TV is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik raak steeds meer hyped voor de game Vampyr. Nieuwe beelden en behind de scenes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corsat
Wat is pcb ?
Jumpman schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:01:
[...]

PS4 HDMI poort: check.
Andere TV HDMI poort: check.

Ligt dus aan de Samsung TV. Samsung TV had je al gereset. Je zou de HDMI instellingen van PS4 kunnen resetten op de Panasonic TV en dan de Samsung TV weer aansluiten. Werkt dit ook niet, grote kans dat het een PCB in de TV is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

#flauw

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 21-01-2018 21:38 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:03

vhal

ಠ_ಠ

Polychloorbifenyl

Ja, daar heeft hij wat aan... :')

Printplaat dus ;)

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 22-01-2018 08:10 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Heb al even met de search wat gezocht maar kon er niet zoveel over vinden, wat is op dit moment 'de beste' ps4 headset? Voor mij is de microfoon en virtueel surround sound wel van belang, de sony gold headset lijkt daarmee een beetje af te vallen..

Qua prijs dacht ik aan circa 100 euro maar ik ben te overtuigen om minder of meer uit te geven.

edit: En bij voorkeur draadloos.

[ Voor 20% gewijzigd door warcow op 21-01-2018 11:15 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
jeuj een headset vraag! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 16:24
warcow schreef op zondag 21 januari 2018 @ 09:36:
Heb al even met de search wat gezocht maar kon er niet zoveel over vinden, wat is op dit moment 'de beste' ps4 headset? Voor mij is de microfoon en virtueel surround sound wel van belang, de sony gold headset lijkt daarmee een beetje af te vallen..

Qua prijs dacht ik aan circa 100 euro maar ik ben te overtuigen om minder of meer uit te geven.
Tweakers heeft je vraag behandeld. Op de frontpage hebben ze 5 headsets t/m €100,- vergeleken. Misschien goed om die eerst door te kijken. :)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Xerox schreef op zondag 21 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Tweakers heeft je vraag behandeld. Op de frontpage hebben ze 5 headsets t/m €100,- vergeleken. Misschien goed om die eerst door te kijken. :)
De logitech's hebben echo in het geluid en de sennheiser is niet draadloos (valt mee te leven maar liever zonder draad) en heeft distortie in het laag. Vandaar dat ik het hier ook nog eens vraag. Beter had ik even aangegeven dat ik die review al had gelezen vanochtend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Xerox schreef op zondag 21 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Dat is echt een bagger review naar mijn mening en ze hebben niet eens de Kingston HyperX Cloud II meegenomen. Dat is namelijk echt een knettergoede headset voor een mooi prijsje.

@warcow
pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Gun metal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
DigitalError schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:22:
[...]

Dat is echt een bagger review naar mijn mening en ze hebben niet eens de Kingston HyperX Cloud II meegenomen. Dat is namelijk echt een knettergoede headset voor een mooi prijsje.

@warcow
pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Gun metal
Die kingston zag ik in dit topic eerder ook al, hoe doen jullie dat met een kabellengte van 2 meter? In de woonkamer zit ik 5 meter van de ps4 en in mijn slaapkamer zo'n 3 meter.

Astro A50 lijkt mij ook interessant maar die is met 300 euro net zo prijzig als de ps4 zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door warcow op 21-01-2018 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
warcow schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:26:
[...]

Die kingston zag ik in dit topic eerder ook al, hoe doen jullie dat met een kabellengte van 2 meter? In de woonkamer zit ik 5 meter van de ps4 en in mijn slaapkamer zo'n 3 meter.
Je prikt hem gewoon in je controller? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
DigitalError schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:29:
[...]

Je prikt hem gewoon in je controller? :+
Geen idee dat dit kon :+ . Dan is die Kingston zeker het overwegen waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

warcow schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:26:
[...]

Astro A50 lijkt mij ook interessant maar die is met 300 euro net zo prijzig als de ps4 zelf.
Ik heb een A50 die ik niet gebruik (en bijna niet gebruikt heb). Kopen? ;-)

Ontopic: zijn hier mensen die Everybody's Golf (nu 2 tientjes in de PSN store) online spelen? Ik snap de fun niet helemaal, je loopt als een kip zonder kop over dat veld te banjeren? En verder?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:46:
[...]
Ontopic: zijn hier mensen die Everybody's Golf online spelen? Ik snap de fun niet helemaal, je loopt als een kip zonder kop over dat veld te banjeren? En verder?
Online met bekenden spelen is het ook veel leuker dan in je uppie online te gaan spelen. In dat laatste geval gaat het om goede scores neerzetten en kijken waar je staat op de global rankings, dat is het wel zo'n beetje. En natuurlijk op elke baan gems farmen om later je custom clubs te kunnen upgraden.
Zelf heb ik het online gedeelte nauwelijks aangeraakt, het offline gedeelte vond ik veel te leuk :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
Dacht dat Deus Ex gratis zou zijn deze maand? Batman is wel gratis, maar voor Deus Ex moet ik 29 euro betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Raziel schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:00:
Dacht dat Deus Ex gratis zou zijn deze maand? Batman is wel gratis, maar voor Deus Ex moet ik 29 euro betalen?
Apart zo te zien heb ik m van de week al gratis geclaimed. Misschien even je cache etc. legen?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:24
Raziel schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:00:
Hij was ook gratis, want ik heb hem toen gekocht, maar nu kost hij (ook hier) inderdaad geld, heel raar.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Meerdere users klagen dat Deus Ex: Mankind Divided opeens weer een prijs van 29,99 euro heeft. Begin deze maand was ie in elk geval gratis toen ik 'm aan de collectie toevoegde. PlayStation zal het foutje wel weer rechtzetten. Was idem voor Psycho-Pass: Mandatory Happiness dat event wel/niet gratis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-10 14:23
Kan je bij amazon.uk ook anders betalen dan met creditcard want ik wil FPS Strikepack kopen en ik heb geen creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Laatst online: 02-10 16:03
Formula one schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:51:
Kan je bij amazon.uk ook anders betalen dan met creditcard want ik wil FPS Strikepack kopen en ik heb geen creditcard
je kan het alleen met een creditcard

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Navuri schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:53:
Hebben jullie ook vaak last van enorm lange laadtijden in de PS Store? Heb de laatste software geinstalleerd op m'n PS4 Pro en wederom doet die PS Store er enorm lang over om content te laden. Heel vaak laden de apps zoals Netflix en Youtube ook niet op mijn PS4. Het resetten van de PS4 helpt wel, maar sinds ik met een PS4 werk heb ik er al last van.
Ja, zelfde probleem hier, ook sinds ik een PS4 heb. Heb inmiddels een PS4 Pro, maakt geen verschil. In de afgelopen jaren ook vrijwel alle netwerk-apparatuur zoals router al eens vervangen door betere hardware, maar dit probleem is altijd gebleven. Heb ook bedraad netwerk geprobeerd, maakt allemaal niets uit.

Extreem irritant is het, en daarnaast ook compleet onvoorspelbaar. Heb jij inmiddels een oplossing? Want het is soms écht niet te doen.
Wat versta je onder "DNS issue"?

Motor-forum.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 09:18
Hallo Tweakers,

Ik heb voor één gelukkige Tweaker het spel VR Worlds.
Gratis ontvangen maar ik heb geen PlayStation.

Vouchercode
4P2K-BRNE-QD37 Inmiddels gebruikt

Veel plezier!

[ Voor 7% gewijzigd door ThinClientQ op 22-01-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Bananeman schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:40:
[...]

Wat versta je onder "DNS issue"?
Vaak hebben de provider DNS servers problemen(traagheid) met Apple store/ Google App Store & ook de PSN Store.
Dit is op te lossen door een willikeurige openDNS server in je config te plaatsen.
De makkelijkste is 8.8.8.8 / 8.8.4.4. Deze is van Google.

automation fanboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Punkbuster schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:47:
[...]

Vaak hebben de provider DNS servers problemen(traagheid) met Apple store/ Google App Store & ook de PSN Store.
Dit is op te lossen door een willikeurige openDNS server in je config te plaatsen.
De makkelijkste is 8.8.8.8 / 8.8.4.4. Deze is van Google.
Dank voor de tip, meteen geprobeerd en lijkt idd nu de hele tijd te werken. Later deze week nog eens checken, maar eerste resultaten zijn iig goed :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ThinClientQ schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:43:
Hallo Tweakers,

Ik heb voor één gelukkige Tweaker het spel VR Worlds.
Gratis ontvangen maar ik heb geen PlayStation.

Vouchercode
4P2K-BRNE-QD37

Veel plezier!
En dan stiekem gebruiken en niks zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het kan ook een ongeregistreerde meelezende gast geweest zijn natuurlijk.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Nog meer mensen die hele middagen (zoals ik weer eens gister middag tijdens de schoonmaak) zichzelf helemaal verliezen in het luisteren van de soundtracks van je favoriete games.

In mijn geval: Final Fantasy (alle delen wel eigenlijk), Uncharted, GTA (ook de score, niet alleen de radio want dat telt eigenlijk niet als soundtrack vind ik), Horizon, WipeOut (eigenlijk een beetje hetzelfde als GTA radio) en Miami Hotline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Jasphur niet een hele middag, maar ik luister wel eens naar wat tracks uit FF15 en kingdom hearts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:09:
Het kan ook een ongeregistreerde meelezende gast geweest zijn natuurlijk.
Ja waarschijnlijk.. daarom dat soort dingen in een 'members only' vakje stoppen :)
Jasphur schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:33:
Nog meer mensen die hele middagen (zoals ik weer eens gister middag tijdens de schoonmaak) zichzelf helemaal verliezen in het luisteren van de soundtracks van je favoriete games.

In mijn geval: Final Fantasy (alle delen wel eigenlijk), Uncharted, GTA (ook de score, niet alleen de radio want dat telt eigenlijk niet als soundtrack vind ik), Horizon, WipeOut (eigenlijk een beetje hetzelfde als GTA radio) en Miami Hotline.
Herkenbaar! Niet heel vaak, maar deze zet ik af en toe nog wel even op! Kippenvel, nog steeds >:)

Heerlijk, kan me nog herinneren dat we met zn allen s'nachts zaten te wachten op de allereerste reveal, niemand wist nog van iets.. En toen dit filmpje *O*

Ik verheug me nu al op de nieuwe WW2 trailer :D

[ Voor 65% gewijzigd door poor Leno op 22-01-2018 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er wel vet uit :D (Hoewel ik bij dit soort spellen liever 30fps heb, want filmischer)

Maar reis je dus gewoon van colossus naar colossus? Verder geen andere vijanden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:21:
[...]

Ziet er wel vet uit :D (Hoewel ik bij dit soort spellen liever 30fps heb, want filmischer)

Maar reis je dus gewoon van colossus naar colossus? Verder geen andere vijanden??
Grapje zeker? Volgens mij kun je op de Pro een 1080p mode kiezen op 60fps. Als die ook supersampling heeft, ga ik daarvoor.

Verder geen idee. Ik heb de PS3 versie 5 minuutjes gecheckt via PS Now (die week gratis toen), dus ik ga er helemaal blanco in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:24:
[...]

Grapje zeker? Volgens mij kun je op de Pro een 1080p mode kiezen op 60fps. Als die ook supersampling heeft, ga ik daarvoor.

Verder geen idee. Ik heb de PS3 versie 5 minuutjes gecheckt via PS Now (die week gratis toen), dus ik ga er helemaal blanco in. :)
Nee zeker geen grapje.. dit 60fps 'soap effect' vind ik niet passen bij dit soort games en de cinematics.. Te gladjes zeg maar.

Bij FPS'sen wel weer, maar dat komt omdat je dan door de ogen kijkt :)

Heel persoonlijk natuurlijk!

Ik geloof dat ie aan t begin zei dat het 30fps met eycandy is en 60 zonder (performance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
[...]

spoiler:
Dat is het wel zo'n beetje, neemt niet weg dat het destijds op de PS2 een van de meest bijzondere games is die ik ooit gespeeld heb. Net zoals ICO, een game zonder enige uitleg, je wordt erin gedropt en je kan het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:58

Winkiller

De Mopperpot

_O- OMG het moet niet gekker worden.
Nu ook nog voor Xbox anders voelen die zich achtergesteld. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

Correct, maar dat neemt absoluut niet weg dat het een topspel is met meer dan genoeg uitdaging. Overigens is zo’n reis van Colossus naar Colossus niet helemaal juist, je moet nog wat andere dingen doen tussendoor. Maar dat vertel ik niet. :P

En de wereld is gewoon echt heel mooi gemaakt. Dat was op de PS2 al zo. Het is een beetje zoals het echte leven. Je geniet gewoon van de pracht van de omgeving/natuur.

Pagina: 1 ... 56 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)