Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:48:
[...]

Nou, ik heb 'm binnen maar vroeg me af hoe jij dat doet met pairen. Ik heb ook een Turtlebeach 500p en volgens de instructies moet ik elke keer als ik mijn PS4 opstart (of reboot) deze stappen uitvoeren:
1. aanzetten met controller
2. usbkabel in PS4
3. usbkabel in controller
4. druk X
5. dongle van headset aansluiten
6. druk X
7. headset aanzetten.

Kan ik dat niet gewoon overslaan want hoewel het maar een paar stappen zijn vind ik het eigenlijk wel irritant. Of werkt de Strikepack dan niet goed meer?
Hmm nee zoveel moeite kost het mij niet. Het klopt dat je je PS4 niet met je controller aan kan zetten als het ding zit ingeplugd. Ik haal dan meestal het kabeltje er even uit, of ik zet 'm via de app aan, of gewoon met mijn hand als ik er toch langsloop. Maar hij zit in principe gewoon standaard ingeplugd bij mij.

Daarna is het een kwestie van de PS knop indrukken en dan de gebruiker selecteren, zoals je normaal ook doet.

Die headset gaat via een bluetooth dongle? Ik heb de Platinum headset. Werkt eigenlijk ook gewoon zoals het hoort. Aanzetten en go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 19:50
Exorcist schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:39:
[...]

Dat doet HDMI ARC ja, als je een apparaat aansluit op de HDMI van je TV en je TV weer naar je versterker kun je het geluid op die manier doorlussen. Niet heel handig i.v.m. vertragingen, beter gewoon direct op je versterker aansluiten. Optical kent beperkingen op maximale doorvoer van bandbreedte en dus geluidsstreams (max. Dolby Digital of DTS)/1,5 Mbps.
Dat is dus de reden waarom ik 'm via de versterker wil hebben, en dat geeft nu ineens problemen. Die doorvoer had ik inderdaad iets over gelezen, maar ik weet niet of dat in de praktijk problemen oplevert met huidige standaarden van geluid.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Sinds vandaag ook een 4k tv in bezit, goed excuus om nu voor een PS4 pro te gaan kijken ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:55
Mars18 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:28:
Sinds vandaag ook een 4k tv in bezit, goed excuus om nu voor een PS4 pro te gaan kijken ;)
Voor mij was het precies andersom. Ps4 pro gekocht en dus een reden om een 4k tv te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:47
Ik kan niet echt vinden wat ik zoek:

Als Im een externe hardeschijf aansluit op mijn eigen ps4pro met de spellen op de externe schijf, kan ik dan ook de harde schijf aansluiten op een andere PlayStation en daar de spellen op spelen?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Sign-up for the PS4 system update 5.50 beta:

https://beta.software.eu.playstation.com/en-gb/ps4beta

Hopelijk handige nieuwe functies erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sten123 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:35:
Ik kan niet echt vinden wat ik zoek:

Als Im een externe hardeschijf aansluit op mijn eigen ps4pro met de spellen op de externe schijf, kan ik dan ook de harde schijf aansluiten op een andere PlayStation en daar de spellen op spelen?
Ik denk dat dit het antwoord op je vraag is?

http://www.playstationlif...d-used-on-multiple-units/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:39:
Sign-up for the PS4 system update 5.50 beta:

https://beta.software.eu.playstation.com/en-gb/ps4beta

Hopelijk handige nieuwe functies erbij.
Ik krijg de functies niet gevonden :P Iedereen roept alleen maar dat stabiliteit dit geen ding is in deze update haha.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jasphur

Er komen nieuwe functies in zoals ook in andere betas het geval was.

Misschien gaat het snel duidelijk worden gemaakt wat die nieuwe functies zijn voor 5.50 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
dm-dutchman schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:29:
[...]

Voor mij was het precies andersom. Ps4 pro gekocht en dus een reden om een 4k tv te kopen ;)
Haha oke, 388 is de prijs nu, ik ga het wel in de gaten houden ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Evil Within 1 uitgespeeld, vermakelijke game, maar niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@Verwijderd Benieuwd waar ze mee komen. Verwacht het een en ander rondom PSVR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:24:
[...]

Moet ik ook nog aan beginnen. Alleen het begin heel kort gedaan.

Hoe lang deed je erover?
13 uurtjes ofzo, val opzich best mee, had de game ook echt al een hele tijd liggen.. Op naar de volgende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Origins schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:41:
[...]

13 uurtjes ofzo, val opzich best mee, had de game ook echt al een hele tijd liggen.. Op naar de volgende :P
13 uur dan heb je hem flink gerushed?
Kan me herinneren dat ik er wel 20+ in had bij de 1e playthrough.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Niet te geloven: GTA V staat weer boven aan de verkooplijsten in de UK. Niet normaal meer hoevaak deze game nu al verkocht is. Knap hoor van Rockstar!
UK Sales Charts: Week Ending 13th January 2018
1.Grand Theft Auto V
2.Call of Duty: WWII
3.FIFA 18
4.Assassin's Creed Origins
5.Mario Kart 8 Deluxe
6.PlayerUnknown's Battlegrounds
7.Star Wars Battlefront II
8.The Legend of Zelda: Breath of the Wild
9.Forza Motorsport 7
10.Super Mario Odyssey
_/-\o_

Oh, en Cyberpunk 2077 op de E3 dit jaar *O*
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/bCdPP66CJSE/maxresdefault.jpg

[ Voor 201% gewijzigd door -SaveMe- op 15-01-2018 22:40 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:50
-SaveMe- schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:36:
Niet te geloven: GTA V staat weer boven aan de verkooplijsten in de UK. Niet normaal meer hoevaak deze game nu al verkocht is. Knap hoor van Rockstar!

[...]

_/-\o_

[...]
De headline is eerder "veel mensen kopen al digitaal waardoor alleen de voor casual-gamers bekende titels populair zijn in de gameshops"

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:58
Wat is dat ouderlijk toezicht van Playstation raar geregeld? Lego Ninjago is een PEGI7 spel. Maar wanneer ik de leeftijd van de account van mijn zoontje op PEGI7 of PEGI10 (bestaat volgens mij officieel niet eens, maar bij ouderlijk toezicht kan ik die tussenstap nog kiezen tussen 7 en 12) dan kan hij die game helemaal niet spelen? Ik moet hem op PEGI12 zetten?!

[ Voor 8% gewijzigd door Joster op 15-01-2018 22:46 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:43:
[...]

De headline is eerder "veel mensen kopen al digitaal waardoor alleen de voor casual-gamers bekende titels populair zijn in de gameshops"
De game heeft toch ook echt gigantisch veel verkocht, daar is geen ontkennen aan ...

Voor de liefhebbers, de combat van Kingdom Come Deliverance:

Ik weet het nog niet met deze game. Lijkt me allemaal net ff te simmig. Moet wel fun blijven...

[ Voor 9% gewijzigd door -SaveMe- op 15-01-2018 23:27 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Nieuwe desktop achtergrond voor op het werk :+

[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 15-01-2018 23:55 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 16:03
Vrijdag schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:49:
Nou, ik heb de Collective Minds Strikepack besteld. Ben benieuwd hoe dat gaat spelen :)
Ik heb hem vorige week ook binnen gehad, direct cod ww2 geprobeert en dat is echt top. Het was wel eventjes gewoon worden maar dat lukte snel. Heb je hem in belgie gekocht of via amazone?

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rabotgangster schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:21:
[...]

Ik heb hem vorige week ook binnen gehad, direct cod ww2 geprobeert en dat is echt top. Het was wel eventjes gewoon worden maar dat lukte snel. Heb je hem in belgie gekocht of via amazone?
Ik weet niet hoe je 'm in CoD gebruikt, maar de ideale mapping is in mijn optiek crouch onder R3 (in het game menu), springen onder de rechter paddle en reload/action onder de linker paddle.

Horizon speelt ook heel relaxed met dit ding. Daarbij heb ik dodgen en bukken/glijden onder beide paddles zitten. Dat zorgt ervoor dat je tijdens combat geen enkele keer je duim van de stick hoeft te halen (behalve als je ammo wilt craften).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

-SaveMe- schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:15:
[...]

De game heeft toch ook echt gigantisch veel verkocht, daar is geen ontkennen aan ...

Voor de liefhebbers, de combat van Kingdom Come Deliverance:

[video]

Ik weet het nog niet met deze game. Lijkt me allemaal net ff te simmig. Moet wel fun blijven...
Snap jouw reactie enerzijds wel. Al hoewel dit het voor mij toch ook wel weer een beetje interessant maakt. Weer eens wat anders. :Y)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:23
rabotgangster schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:21:
[...]

Ik heb 'm via Gamegear besteld, was gewoon de volgende dag geleverd dus wat dat betreft helemaal top. Heb voordat ik 'm in gebruik nam eerst de firmware geupdate. Kan nu met de controller en alles er aan gewoon de PS4 opstarten en hoef dus niet eerst alles los te koppelen.

Heb even wat mods geprobeerd, onder andere quickscope maar dat ging niet echt heel lekker (of ik kan het gewoon zelfs dán nog niet :P ) maar die paddles zijn fantastisch.

En @bram1984 Mijn indeling met CoDWW2 is:
Tactical bumperjumper met crouch/prone onder R3, melee op rechter paddle en reload op paddle links. Misschien dat ik een beetje ga experimenteren met bijvoorbeeld tactical op paddle links, die zit nu onder X maar ik gebruik niet met elke Division tactical.

Voor andere spelen heb ik het nog niet gebruikt, de Telltale van Batman vraagt niet zoveel knoppen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 16-01-2018 09:18 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
-SaveMe- schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:36:

[...]

_/-\o_

[...]
Dat is potverdorie een prima afbeelding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:19:
[...]

Dat is potverdorie een prima afbeelding!
Hehe, en het is toch al een oud plaatje :) Maar als er 1 game is waar ik op wacht .... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 16:03
bram1984 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:52:
[...]

Ik weet niet hoe je 'm in CoD gebruikt, maar de ideale mapping is in mijn optiek crouch onder R3 (in het game menu), springen onder de rechter paddle en reload/action onder de linker paddle.

Horizon speelt ook heel relaxed met dit ding. Daarbij heb ik dodgen en bukken/glijden onder beide paddles zitten. Dat zorgt ervoor dat je tijdens combat geen enkele keer je duim van de stick hoeft te halen (behalve als je ammo wilt craften).
Ik gebruik de linkse om te herladen en de rechtse om te bukken.
Gebruik je de mods ook? Eergisteren eens geprobeerd om de dropshot en rapidfire te gebruiken en die werken wel goed. Andere werken voor geen reet
Vrijdag schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:17:
[...]

Ik heb 'm via Gamegear besteld, was gewoon de volgende dag geleverd dus wat dat betreft helemaal top. Heb voordat ik 'm in gebruik nam eerst de firmware geupdate. Kan nu met de controller en alles er aan gewoon de PS4 opstarten en hoef dus niet eerst alles los te koppelen.

Heb even wat mods geprobeerd, onder andere quickscope maar dat ging niet echt heel lekker (of ik kan het gewoon zelfs dán nog niet :P ) maar die paddles zijn fantastisch.

Mijn indeling met CoDWW2 is:
Tactical bumperjumper met crouch/prone onder R3, melee op rechter paddle en reload op paddle links. Misschien dat ik een beetje ga experimenteren met bijvoorbeeld tactical op paddle links, die zit nu onder X maar ik gebruik niet met elke Division tactical.
Ik heb de mijne op amazone gekocht 2dagen later in huis voor 45euro.
Update heb ik ook uitgevoerd, wist niet dat ik hem nu ook zo kan opstarten thx

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe info over FC5. Heb eigenlijk stiekum toch wel erg veel zin in deze game. Heb me uitstekend vermaakt met de voorgaande twee delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:33:
@Vrijdag : Hey de firmware updaten? Dat wist ik niet. Eens even zoeken hoe dat gaat.
Ja, de update kan je hier vinden: https://collectiveminds.c...strikepack-fps-dominator/
Wellicht heb je ook eerst de driver fix nodig, deze en de updater kan je hier vinden: https://collectiveminds.c...strikepack-fps-dominator/

Ik moest een paar keer opnieuw opstarten en daarna werd de Strikepack herkend en kon ik updaten. Wellicht dat met de update je nu ook de console aan kan zetten :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:35:
Nieuwe info over FC5. Heb eigenlijk stiekum toch wel erg veel zin in deze game. Heb me uitstekend vermaakt met de voorgaande twee delen!

[video]
Dit wordt een komkommertijd aankoop voor mij, maar zeker geen day one. Te veel backlog en Sony exclusives die dit jaar voorrang krijgen.

Dit is gewoon weer Far Cry met dezelfde mechanics waar ik al ontelbaar veel uren in heb gestoken. Het doet eigenlijk niets nieuws.

@Vrijdag Console aanzetten zou erg fijn zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
@bram1984 Het kan nu, ik bedoelde dat het wellicht door die update komt. Beetje ongelukkig verwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:34
Bij voorbaat excuses als deze vraag in het verkeerde topic word gesteld. Ik kon zo snel geen Accessoires topic vinden..

Nu las ik vorige week dat Hori met een nieuwe licensed controller komt voor de PS4, namelijk de Hori Onyx. Deze zou vanaf 15-01-18 beschikbaar moeten zijn. Echter kan ik nergens op internet vinden waar deze nu te halen valt. Is er wellicht een medetweaker die mij kan helpen hier wat meer info over te vinden? Ik heb recent een PS4 overgenomen en hetgene wat mij het meeste stoort aan deze console is de controller.

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4655/27852608179_fc26e4ef0d_b.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:43

TDB

JDizzle schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:04:
Bij voorbaat excuses als deze vraag in het verkeerde topic word gesteld. Ik kon zo snel geen Accessoires topic vinden..

Nu las ik vorige week dat Hori met een nieuwe licensed controller komt voor de PS4, namelijk de Hori Onyx. Deze zou vanaf 15-01-18 beschikbaar moeten zijn. Echter kan ik nergens op internet vinden waar deze nu te halen valt. Is er wellicht een medetweaker die mij kan helpen hier wat meer info over te vinden? Ik heb recent een PS4 overgenomen en hetgene wat mij het meeste stoort aan deze console is de controller.

[afbeelding]
https://www.budgetgaming....s+controller+(zwart).html
imo een lelijk ding overigens.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDizzle
  • Laatst online: 21:34
Thanks! smaken verschillen uiteraard. En hoewel ik het ook zeker geen mooie controller vind heb ik zo het idee dat hij een stuk lekkerder in de hand ligt dan de DualShock controller van de PS4 zelf.
Om heel eerlijk te zijn heb ik enkel een PS4 omdat vrijwel al mijn vrienden/kennissen waar ik nog eens een spelletje mee zou willen spelen er een hebben. Zonde om dan een Xbone aan te schaffen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:40:
[...]

Dit wordt een komkommertijd aankoop voor mij, maar zeker geen day one. Te veel backlog en Sony exclusives die dit jaar voorrang krijgen.

Dit is gewoon weer Far Cry met dezelfde mechanics waar ik al ontelbaar veel uren in heb gestoken. Het doet eigenlijk niets nieuws.
Mja, De setting is tof en ik denk dat het weer lekker weg speelt dus ik heb er wel zin in...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Joster schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:45:
Wat is dat ouderlijk toezicht van Playstation raar geregeld? Lego Ninjago is een PEGI7 spel. Maar wanneer ik de leeftijd van de account van mijn zoontje op PEGI7 of PEGI10 (bestaat volgens mij officieel niet eens, maar bij ouderlijk toezicht kan ik die tussenstap nog kiezen tussen 7 en 12) dan kan hij die game helemaal niet spelen? Ik moet hem op PEGI12 zetten?!
Ik kan alleen maar bevestigen dat het systeem knap waardeloos is.
Ook kun je met je eigen account die games dan niet spelen als een user met ouderlijk toezicht is ingelogd op je PS4.
Ze moeten eigenlijk overstappen naar een systeem waarbij je per account kunt aangeven wat wel en niet gespeeld mag worden.
Daarnaast kunnen de users met ouderlijk toezicht niet via mijn PSN account online (bijvoorbeeld Minecraft). Zij moeten dan zelf PSN aanschaffen... lekker als je een gezin hebt met meedere kinderen die ieder een eigen account hebben. Of heb ik misschien ergens een setting gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:58
Chaser2600 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Ik kan alleen maar bevestigen dat het systeem knap waardeloos is.
Ook kun je met je eigen account die games dan niet spelen als een user met ouderlijk toezicht is ingelogd op je PS4.
Ze moeten eigenlijk overstappen naar een systeem waarbij je per account kunt aangeven wat wel en niet gespeeld mag worden.
Daarnaast kunnen de users met ouderlijk toezicht niet via mijn PSN account online (bijvoorbeeld Minecraft). Zij moeten dan zelf PSN aanschaffen... lekker als je een gezin hebt met meedere kinderen die ieder een eigen account hebben. Of heb ik misschien ergens een setting gemist?
Kinderen mogen van PS onder de 18 sowieso niet online. Op jouw PS+ account zou wel iemand anders online moeten kunnen... Verder eens met je post, echt bagger gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:10:
[...]
Mja, De setting is tof en ik denk dat het weer lekker weg speelt dus ik heb er wel zin in...
Deel 3 en 4 vond ik beide erg tof en ik ga er vanuit dat deel 5 qua gameplay niet veel af gaat wijken.
Reden dat ie al sinds juli in de preorder staat; laat het maar snel eind maart zijn!
Verder heb ik buiten enkele langdurige "tussendoorgames" (BF1, GT Sport, Destiny2, Dark Souls 3) niet echt iets meer te spelen, het is wachten op FC5 en God of War.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 10:25
Weet iemand of er binnenkort (+- een maand) nog eens een sale komt zoals deze van januari? Wil namelijk wel een aantal games nog kopen die nu gewoon een mooie prijs hebben, alleen zit ik een beetje krap bij kas.. Daarom haal ik ze liever nu niet.

Als er bijvoorbeeld in februari/maart weer wat mooie aanbiedingen komen zoals nu zou het mij beter uitkomen. Weet iemand of er met pasen (oid) weer een mooie grote sale is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Roybs schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:02:
Weet iemand of er binnenkort (+- een maand) nog eens een sale komt zoals deze van januari? Wil namelijk wel een aantal games nog kopen die nu gewoon een mooie prijs hebben, alleen zit ik een beetje krap bij kas.. Daarom haal ik ze liever nu niet.

Als er bijvoorbeeld in februari/maart weer wat mooie aanbiedingen komen zoals nu zou het mij beter uitkomen. Weet iemand of er met pasen (oid) weer een mooie grote sale is?
zo groot als de januari sale waarschijnlijk niet, maar met pasen en in februari zijn er inderdaad ook aanbiedingen. maar niemand kan natuurlijk zeggen of daar de games bij gaan zitten die je nu op het oog hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 10:25
hmmja is meer eigenlijk wat "kleine" indie games.

overcooked voor 5,49
What Remains of Edith Finch voor 13 (denk dat deze later wel goedkoper word ?)
Unravel voor 4,99
The long dark voor 22 (denk dat deze ook wel in prijs zal dalen over een half jaar)
Inside & Limbo voor 9

Het is niet zo dat ik ze nú gelijk moet hebben, maar voor een aantal prijzen die voorbij komen denk ik wel dat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Kerbal Space Program is uit sinds vandaag! Geheel nieuwe versie, iemand hier die hem gaat halen? Vind hem met 40euro nogal prijzig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Homeland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:38:
Kerbal Space Program is uit sinds vandaag! Geheel nieuwe versie, iemand hier die hem gaat halen? Vind hem met 40euro nogal prijzig...
Grappig, wist niet eens dat deze in de planning stond voor consoles.

Ik heb hem op de PC gespeeld, en vond het daar wel een tof spel moet ik zeggen. Maar aangezien het best een diepgaand spel is, en ik te weinig tijd had, heb ik mezelf er nooit helemaal in kunnen storten.
Ik vraag me wel af hoe de besturing op de PS4 is, aangezien een muis toch wel fijn werken was. Maar goed, Diablo doet het ook prima op de PS4, dus het kan wel.

Ik denk dat 40 Euro voor een dergelijk uitgebreid spel geen gekke prijs is, maar aangezien ik nog steeds met het gebrek aan tijd zit, ga ik hem (voorlopig) nog niet halen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een screenshot van mij racende in een Porsche in Project CARS 2:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/A9iHErCJinrEtP9QyOAn7EBh/full.jpg

GT Sport en Project CARS 2 waren mijn hoogte punten uit 2017.

Tussen de aankomende games in 2018 zit er voor mij nog niks bij welke ik 'moet' hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Linkje? Ik zie het niet...

Overigens was Kerbal Space Program al een jaar verkrijgbaar in de US PS Store. Daar heb ik het een jaar geleden gekocht.

Edit: Inmiddels wat gevonden: https://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/Xbox_one_/_PS4
De versie die ik vorig jaar uit de US Store heb gehaald is zelfs niet meer beschikbaar.... :?

[ Voor 18% gewijzigd door ralph075 op 16-01-2018 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
ralph075 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:00:
[...]

Linkje? Ik zie het niet...

Overigens was Kerbal Space Program al een jaar verkrijgbaar in de US PS Store. Daar heb ik het een jaar geleden gekocht.
https://store.playstation...11258_00-KERBAL0EE0000000

Als het goed is kan je in de US store gratis deze nieuwe versie downloaden als je de "oude" versie al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

JDizzle schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:46:
[...]

Thanks! smaken verschillen uiteraard. En hoewel ik het ook zeker geen mooie controller vind heb ik zo het idee dat hij een stuk lekkerder in de hand ligt dan de DualShock controller van de PS4 zelf.
Om heel eerlijk te zijn heb ik enkel een PS4 omdat vrijwel al mijn vrienden/kennissen waar ik nog eens een spelletje mee zou willen spelen er een hebben. Zonde om dan een Xbone aan te schaffen..
Ik vind het vooral jammer dat de licensed controllers een draad hebben.
Ik ben helemaal tevreden met mijn PS4 pro maar de controller is wel echt een minpuntje voor mij als ik het vergelijk met de x360 hiervoor. Niet onoverkomelijk maar als er dan toch licensed controllers komen had ik die graag draadloos gezien.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Homeland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:04:
[...]

Als het goed is kan je in de US store gratis deze nieuwe versie downloaden als je de "oude" versie al had.
Ah, top. Dank je!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
rajackar schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:04:
[...]

Ik vind het vooral jammer dat de licensed controllers een draad hebben.
Ik ben helemaal tevreden met mijn PS4 pro maar de controller is wel echt een minpuntje voor mij als ik het vergelijk met de x360 hiervoor. Niet onoverkomelijk maar als er dan toch licensed controllers komen had ik die graag draadloos gezien.
die nieuwe is ook draadloos he ;)

https://blog.eu.playstati...ilable-for-ps4-next-week/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

Tanks! Dat had ik even helemaal gemist.
Deze ga ik waarschijnlijk wel even uit proberen. :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Homeland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:04:
[...]

Dubbelcheck en bevestiging: de nieuwe versie is idd gratis als je de voorgaande KSP al eerder had aangeschaft in de US Store.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:45:
Een screenshot van mij racende in een Porsche in Project CARS 2:

[afbeelding]

GT Sport en Project CARS 2 waren mijn hoogte punten uit 2017.

Tussen de aankomende games in 2018 zit er voor mij nog niks bij welke ik 'moet' hebben.
Niet? Shadow of the Colossus? Days Gone? God of War 4? Detroit? Spider-Man? RDR2? FC5?

Bijzonder als daar niet één game voor je tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:20:
[...]

Niet? Shadow of the Colossus? Days Gone? God of War 4? Detroit? Spider-Man? RDR2? FC5?

Dennis heeft ondertussen een andere hobby ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:25:
Dennis heeft ondertussen een andere hobby ;)
Ik ben wat minder enthousiast in games kopen omdat ik al 4 jaar op de PS4 speel.
Met de andere hobbies blijf ik natuurlijk ook druk bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:08
Om even in te haken bij de controller discussie. Ik krijg na een tijdje spelen wat last van klamme handen.

Nu zie ik op de wat bekendere Chinese websites zoals banggood en deal extreme van die silicone hoesjes die je er over heen kan trekken. Werkt zo iets? Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0y. schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:38:
Om even in te haken bij de controller discussie. Ik krijg na een tijdje spelen wat last van klamme handen.

Nu zie ik op de wat bekendere Chinese websites zoals banggood en deal extreme van die silicone hoesjes die je er over heen kan trekken. Werkt zo iets? Iemand ervaring hiermee?
Ik heb er ook last van, maar dan meer dat mijn duimen van de pookjes afglijden. Zou best iets willen hebben dat het stroever maakt. Heb er al opzet rubbertjes op. Mss moet ik talkpoeder gaan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:37:
[...]

[...]

Ik ben wat minder enthousiast in games kopen omdat ik al 4 jaar op de PS4 speel.
Met de andere hobbies blijf ik natuurlijk ook druk bezig.
Ik snap niet helemaal wat het verband is, maar whatever floats your boat natuurlijk.

Edit: @Vrijdag Update net gedraaid, maar ik kan de PS4 niet aanzetten met de Strikepack ingeplugd hoor. Lightbar van controller is geel (als in opladen), maar er gebeurt niks als ik op de PS knop druk. Bij jou wel dus?

[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 16-01-2018 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:32:
[...]

Ik snap niet helemaal wat het verband is, maar whatever floats your boat natuurlijk.

Edit: @Vrijdag Update net gedraaid, maar ik kan de PS4 niet aanzetten met de Strikepack ingeplugd hoor. Lightbar van controller is geel (als in opladen), maar er gebeurt niks als ik op de PS knop druk. Bij jou wel dus?
Wat raar dat het bij jou niet werkt? Nu @ work maar zal het vanavond voor de zekerheid even nalopen. Mijn setup is:
- PS4 OG
- Turtlebeach P500 dongle er in
- Strikepack kabel er in & vast aan mijn controller.

Ik krijg als ik de PS4 aanzet wel twee keer de melding "wie gebruikt het?" te zien maar da's gewoon twee keer op X.
Daarnaast heb ik de console op een stekkerblok aangesloten die altijd uit het stopcontact gaat als ik er niet ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:37:
Opgelost :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:33

juggle

Papa, ondernemer, gamer

[...]

Haha gewoon allemaal must-haves voor mij in ieder geval :)

En met de remasters op de PS4 ben je ook nog wel ff zoet.. (Juggle zet Kingdom Hearts 1.5 weer even aan...)

[ Voor 14% gewijzigd door juggle op 17-01-2018 00:09 ]

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Hmmm, als Dennis zijn probleem is dat ie de games van deze gen niet meer zo heel interessant vindt denk ik niet dat een console van een andere fabrikant die exact dezelfde games, minus de Sony exclusives, kan afspelen niet echt gaat helpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:18

Ik heb dit probleem ook en deze hoesjes werken zeer goed ik heb ze ook. Zorg er wel voor dat je dunne hebt want bij de iets dikkere die ik ook heb gehad kon mijn thumbsticks niet meer helemaal naar boven of onder omdat ze er dan tegen aan kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aenea schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 02:13:
[...]

Hmmm, als Dennis zijn probleem is dat ie de games van deze gen niet meer zo heel interessant vindt denk ik niet dat een console van een andere fabrikant die exact dezelfde games, minus de Sony exclusives, kan afspelen niet echt gaat helpen....
Hij zegt letterlijk niet zo letterlijk :) dat hij moe is van spelen op de Ps4 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 17-01-2018 13:29 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Donstil schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:38:
[...]

Hij zegt letterlijk dat hij moe is van spelen op de Ps4 :)
Hij heeft letterlijk het woord 'moe' niet in zijn mond gehad! ;)

Ik las een beetje tussen de regels door, kwam op mij over dat ie nieuwe ervaringen wil om de hobby nieuw leven in te blazen en dan een console kopen van dezelfde gen die merendeel dezelfde spellen kan draaien gaat hem die nieuwe ervaringen niet echt opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
On_E schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:23:
Top beta van Dragon Ball Fighter Z, geen enkel potje kunnen spelen omdat de server eruit lag. :P
Beta gaat nog 24 uur online

https://twitter.com/BandaiNamcoUK/status/953582677780811776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 13:49
doen! veel uren space plezier en leuke challenges!!! Hier geen spijt van (moet straks kijken of OSX KSP een nieuwe update heeft)

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Monster Hunter World, japanse reclame

[YouTube: https://youtu.be/TlBKAvREZ-8]

:(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Praystation!!! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Zo'n siliconen hoesje zorgt er voor dat je altijd wel goed grip blijft houden, ook met klamme handen. Op mijn X360 had ik ook zo'n hoesje, was wel praktisch. Kijk trouwens ook nog naar van die opzetstukjes voor de sticks, ik heb ze van Playlink (ofzo, van dat budgetspul van de Intertoys) maar dat scheelt al behoorlijk. Vooral met shooters is dat fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:02

s0kkie

Cowabunga

Firmware 5.05 is net uitgekomen ter voorbereiding van de grote 5.50 beta update:
https://www.psx-sense.nl/...vorens-grote-beta-update/

[ Voor 3% gewijzigd door s0kkie op 18-01-2018 10:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:15
s0kkie schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:33:
Firmware 5.05 is net uitgekomen ter voorbereiding van de grote 5.50 beta update:
https://www.psx-sense.nl/...vorens-grote-beta-update/
Improves system performance. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ari Gold schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:10:
[...]

HAHAHA!!! Een goeie.

Fan-tas-tisch!!! Eindelijk een update die de system performance verbetert!!! 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door musiman op 18-01-2018 11:27 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ari Gold schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:10:
[...]

Meer heb je niet nodig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie eigenlijk weinig posts over Metal Gear Survive. Iemand geinteresseerd in deze game? Heb gisteren een preview gezien en ik vind het echt niks. Heeft ook niet zoveel met Metal Gear te maken ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:32
-SaveMe- schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:24:
Ik zie eigenlijk weinig posts over Metal Gear Survive. Iemand geinteresseerd in deze game? Heb gisteren een preview gezien en ik vind het echt niks. Heeft ook niet zoveel met Metal Gear te maken ...
Konami kan de boom in met zijn onzin. Gaan we toch geen geld in steken in dat bedrijf, hadden ze MGS:The Phantom Pain maar gewoon fatsoendelijk afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Hebben jullie ook vaak last van enorm lange laadtijden in de PS Store? Heb de laatste software geinstalleerd op m'n PS4 Pro en wederom doet die PS Store er enorm lang over om content te laden. Heel vaak laden de apps zoals Netflix en Youtube ook niet op mijn PS4. Het resetten van de PS4 helpt wel, maar sinds ik met een PS4 werk heb ik er al last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Navuri schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:53:
Hebben jullie ook vaak last van enorm lange laadtijden in de PS Store? Heb de laatste software geinstalleerd op m'n PS4 Pro en wederom doet die PS Store er enorm lang over om content te laden. Heel vaak laden de apps zoals Netflix en Youtube ook niet op mijn PS4. Het resetten van de PS4 helpt wel, maar sinds ik met een PS4 werk heb ik er al last van.
Ik heb nergens last van, PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien ligt het aan je modem?
Sinds ik van Ziggo zo'n peppie witte modem heb gekregen in plaats van mijn oude Ubee werkt het Playstation menu (Store, friend list, youtube, what's new etc) vele malen beter :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Navuri schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:53:
DNS Issue..

automation fanboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde Puree station... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoe werken jullie je backlog weg trouwens ? op hoeveel spellen tegelijk richten jullie je max 1 of 2 ?

ik heb nu 6 spellen die ik tegelijk speel maar ik vergeet daardoor de controls vaak en wordt uit het verhaal gehaald. dus dat is niet ideaal. Vroeger was dit niet mijn style eigenlijk..

[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 18-01-2018 17:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
lennox-06 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:58:
hoe werken jullie je backlog weg trouwens ? op hoeveel spellen tegelijk richten jullie je max 1 of 2 ?

ik heb nu 6 spellen die ik tegelijk speel maar ik vergeet daardoor de controls vaak en wordt uit het verhaal gehaald. dus dat is niet ideaal. Vroeger was dit niet mijn style eigenlijk..
Ik speel in principe 1 game tegelijkertijd. Als ik een game uit heb begin ik aan de volgende. Heel soms doe ik wel eens een simpel spelletje tussendoor ... Ik vergelijk het met boeken lezen, twee of meer boeken door elkaar lezen is verwarrend en zorgt dat je in geen enkel verhaal echt inkomt. Een tijdschriftje tussendoor kan prima :)

[ Voor 13% gewijzigd door -SaveMe- op 18-01-2018 17:55 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:08
Kudos voor de PlayStation support afdeling. Zaterdag ps plus aangeschaft voor 12 maanden en zag nu ineens dat het in de aanbieding was. 15 maanden voor de zelfde prijs... na een telefoontje werd mijn aankoop ongedaan gemaakt en het geld kwam in mijn PlayStation Wallet terecht zodat ik opnieuw ps plus kon kopen maar dan voor 15 maanden. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Ik speel over het algemeen 1 spel tegelijk en soms tussendoor even een casual spel. Het grote voordeel is dat je alle kneepjes leert kennen en niet steeds hoeft te denken: hoe moet ik die actie ook alweer uitvoeren?
Het komt wel voor dat ik na een hele poos één spel te spelen, dat ik switch naar een ander spel terwijl het ene nog niet uit is. Na de ander gespeeld (en eventueel uitgespeeld) te hebben, ga ik weer terug naar die ene. De reden daarvoor is, dat ik op een gegeven moment eens een keer wat anders wil spelen, dan steeds hetzelfde spel. Afwisseling van games doet gamen. :P

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:22

Ik heb een vrij grote backlog. Daarnaast ben ik ook nog eens een semi trophy hunter. Een spel uitspelen is voor mij dus vaak niet genoeg. Zo gaat je backlog afwerken wel heel traag.

Heb in het verleden geprobeerd om meerdere single player games tegelijk te spelen.

Op een gegeven moment was ik bezig met: Resident Evil 7, Horizon Dawn Zero, Yakuza 0 en Persona 5. Dat werkte voor geen meter.

Ik speel nu 1 singleplayer en 1 multiplayer game tegelijk. De multiplayer game is ook een beetje voor de afwisseling.

Battlefield 1 en PES 2018 zijn mijn multiplayer games die ik bijna dagelijks speel. Multiplayer games zijn ook handig als je geen tijd hebt om te gamen. Maar toch even snel een potje wil spelen

Maar om je vraag te beantwoorden: Ik zou het gewoon bij 1 singleplayer game houden. Komt de ervaring alleen maar ten goede.

1 SP + 1 MP game kan nog wel. Maar meerdere SP games zou ik niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja, deze hebben we ook nog. Weer een op de lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat ps4(pro) met btw vrije dagen uitgesloten zal zijn van de btw korting maar wél tegen een lagere prijs zal worden aangeboden. Wie waagt een gokje over de prijs?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 23:31
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:24:
Ik lees dat ps4(pro) met btw vrije dagen uitgesloten zal zijn van de btw korting maar wél tegen een lagere prijs zal worden aangeboden. Wie waagt een gokje over de prijs?
Een pro kost 399 euro, zonder BTW 329.75 euro

Ik wil wel een wild gokje wagen. Na lang zoeken vond ik eindelijk een gepaste strategie voor dit probleem.
Ik heb namelijk een wiskundige formule ontwikkeld, waarmee men het gemiddelde kan berekenen.
Hij gaat als volgt: (x + y)/2 = z
waarbij:
x = gewone prijs
y = prijs bij "21% BTW, weg ermee!"
z = de prijs die jij zal betalen aan de kassa
Toegepast op deze situatie, geeft dat:
(399 + 329.75)/2 = 364.38 euro
Alsjeblieft :+

Wat is de prijs voor diegene die het dichtst bij de effectieve prijs zal zitten? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Sinds een maandje irriteer ik me erg aan het “copying” van een spel na het downloaden. Ik herinner me dat wanneer je een update uitvoerde van een spel dit eerst ging downloaden hierna een korte installatie procedure en spelen maar, nu eerst downloaden hierna een super lange procedure van copying en als laatste installatie. Als het nou 5 min zou duren zou ik me niet ergeren maar dat copying langer duurt dan het downloaden vind ik niet kunnen.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

SC4RF4C3 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:26:
Sinds een maandje irriteer ik me erg aan het “copying” van een spel na het downloaden. Ik herinner me dat wanneer je een update uitvoerde van een spel dit eerst ging downloaden hierna een korte installatie procedure en spelen maar, nu eerst downloaden hierna een super lange procedure van copying en als laatste installatie. Als het nou 5 min zou duren zou ik me niet ergeren maar dat copying langer duurt dan het downloaden vind ik niet kunnen.

Meer mensen hier last van?
Nog nooit opgevallen. Een snelle Google leert dat:

To update a game the PS4 does the following steps:
* Preparing to download * Checks the version of the game you have, and its size * Checks the version of the game available, the size of the update file, and the total size of the game after update * Reserves space on the hard drive for a copy of your current version, the update file, and the updated version
* Downloading * Downloads the update file into the space reserved for it * Checks the update file to ensure it didn't get corrupted during download
* Copying * Copies your current version of the game into the space reserved for it
* Updating * Uses the copy of your current version and the update file to create the updated version, which gets put into the space reserved for it * Checks the updated version to make certain it isn't corrupted * Deletes the copy of your current version and the update file * Replaces your current version with the updated version, deleting your current version in the process

The copying process was always there, it's just prior to 5.0 it was listed under either the Downloading or Updating headings. 5.0 separated it out to make things clearer.

Kortom, het duurt nog even lang als vroeger, je irriteert je alleen sneller ;)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
YakuzA schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:55:
[...]

Nog nooit opgevallen. Een snelle Google leert dat:

To update a game the PS4 does the following steps:
* Preparing to download * Checks the version of the game you have, and its size * Checks the version of the game available, the size of the update file, and the total size of the game after update * Reserves space on the hard drive for a copy of your current version, the update file, and the updated version
* Downloading * Downloads the update file into the space reserved for it * Checks the update file to ensure it didn't get corrupted during download
* Copying * Copies your current version of the game into the space reserved for it
* Updating * Uses the copy of your current version and the update file to create the updated version, which gets put into the space reserved for it * Checks the updated version to make certain it isn't corrupted * Deletes the copy of your current version and the update file * Replaces your current version with the updated version, deleting your current version in the process

The copying process was always there, it's just prior to 5.0 it was listed under either the Downloading or Updating headings. 5.0 separated it out to make things clearer.

Kortom, het duurt nog even lang als vroeger, je irriteert je alleen sneller ;)
Wat een schijt implementatie zeg! Ff 2x ruimte pakken op je schijf én dan ook nog eens mensen gaat irriteren! |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Segafreak83 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 05:48:
[...]

Wat een schijt implementatie zeg! Ff 2x ruimte pakken op je schijf én dan ook nog eens mensen gaat irriteren! |:( :(
Daarom is er elke keer gelazer over te weinig ruimte terwijl die 2TB helemaal nog niet vol zit. Wat een bullshit weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Congrats, you made it to Friday! Let’s celebrate with fresh PS Store discounts on Hellblade, The Last Guardian, Fallout 4 and more 🎉

The ‘Games under €20’ promotion is live:

https://blog.eu.playstati...tation-store/#sf179578834

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DT3mORFX4AEIvNi.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:50:
[...]

Ik speel in principe 1 game tegelijkertijd. Als ik een game uit heb begin ik aan de volgende. Heel soms doe ik wel eens een simpel spelletje tussendoor ... Ik vergelijk het met boeken lezen, twee of meer boeken door elkaar lezen is verwarrend en zorgt dat je in geen enkel verhaal echt inkomt. Een tijdschriftje tussendoor kan prima :)
Echter zijn er geen boeken met 10 uur verhaal en 90 uur side content, dus die vergelijking gaat sowieso mank. Een game als Assassins Creed speel ik vooral voor de gameplay en het verkennen van de wereld en quests en niet per definitie voor het verhaal (dat geloof ik altijd wel). Ik heb er geen moeite mee om dat soort spellen af te wisselen. Ik speel lang niet iedere game voor het verhaal: CoD campaign, AC, zelfs Bloodborne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
dvdkiwi schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:11:
Misschien ligt het aan je modem?
Sinds ik van Ziggo zo'n peppie witte modem heb gekregen in plaats van mijn oude Ubee werkt het Playstation menu (Store, friend list, youtube, what's new etc) vele malen beter :)
Precies dit ja! Heb sinds enkele weken ook zo'n witte en die problemen zijn bij mij nu gewoon weg!

Segafreak83 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 05:48:
[...]

Mja, zorgt er nml. wel voor dat als er iets mis gaat in het laatste updaten stap dat de originele er nog steeds is en je niet 50+GB opnieuw hoeft te downloaden mocht er 'n keer iets mis gaan...

[ Voor 34% gewijzigd door Aenea op 19-01-2018 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 06:10:
PlayStation Europe‏

Congrats, you made it to Friday! Let’s celebrate with fresh PS Store discounts on Hellblade, The Last Guardian, Fallout 4 and more 🎉
DANG!!! Moeilijk om uit te zoeken welke ik ga kopen... Sommige zijn zéér scherp geprijst! :D

In ieder geval Sports Bar VR en WipeOut Omega. :P
Beide leuk voor de PSVR.

Make music, not war

Pagina: 1 ... 55 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)