Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:56
bram1984 schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:45:
[...]

Gelukkig duizenden met jou? Serieus?
Ja, ik heb er namelijk heel veel aan gedaan om het opgelost te krijgen, en er heel veel tijd aan besteed en gelukkig ben ik niet de enige met een niet altijd goed functionerende rest-mode. Het ligt dus niet aan mijn eehhmm competentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 13:34
zetje01 schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:11:
[...]

Ja, ik heb er namelijk heel veel aan gedaan om het opgelost te krijgen, en er heel veel tijd aan besteed en gelukkig ben ik niet de enige met een niet altijd goed functionerende rest-mode. Het ligt dus niet aan mijn eehhmm competentie.
Heb je ook al een volledige reset uitgevoerd?
Zodat hij in de staat is net uit de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 08:32
vraagje:
Ik heb op mijn ps4 2 account. 1 voor mij met daar PSN op en 1 voor mn zoontje. NU spelen we wel eens samen Minecraft. Als we daar samen online willen lukt dat niet. IS het zo dat er voor iedere gebruiker een PSN account moet zijn? dus 2 keer online betalen terwijl er maar 1 console staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zetje01 schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:35:
Yeah, rest-mode is top. Jammer dat het op mijn PS4 niet goed werkt. Gelukkig vele duizenden met mij.
Wat werkt er niet dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zetje01 schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:11:
[...]

Maar dan gun je anderen toch niet hetzelfde probleem? Het zou anders verder gewoon een geïsoleerd probleem kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
daflux schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:23:
[...]

Heb je ook al een volledige reset uitgevoerd?
Zodat hij in de staat is net uit de winkel.
Dat is juist het frappante: rest-mode werkte vanaf het begin (dus toen hij nieuw was) niet goed.
Een firmware-update heeft het probleem opgelost, ik blij.
Een latere firmware-update heeft er weer voor gezorgd dat rest-mode weer niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
In rest-mode valt de PS4 zomaar opeens uit. Hij is dan alleen nog maar áán te zetten met de powerbutton op de console. Dan verschijnt er in beeld de melding dat de console niet goed is uitgezet, en gaat hij de disk scannen. Daarna moet hij weer opnieuw opgestart worden.
Dan werkt hij weer prima: ik hoor hem niet en kan me niet herinneren ooit vastlopers gehad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zetje01 schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:35:
[...]

In rest-mode valt de PS4 zomaar opeens uit. Hij is dan alleen nog maar áán te zetten met de powerbutton op de console. Dan verschijnt er in beeld de melding dat de console niet goed is uitgezet, en gaat hij de disk scannen. Daarna moet hij weer opnieuw opgestart worden.
Dan werkt hij weer prima: ik hoor hem niet en kan me niet herinneren ooit vastlopers gehad te hebben.
Klinkt als een power failure/bug ofzo... Als je nog garantie hebt, gewoon terug ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
zetje01 schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:35:
[...]

bij mij valt het niet uit, dat oranje lichtje brandt wel gewoon continue, alleen reageert de controller soms niet om hem weer uit de restmode te halen (bekende issue bij veel mensen zie fora's)

maar klinkt niet goed als jouw ps4 zomaar uitvalt, dat is compleet een andere issue. en trouwens.. waarom fluister je ?

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 18-12-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
lennox-06 schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:44:
[...]

bij mij valt het niet uit, dat oranje lichtje brandt wel gewoon continue, alleen reageert de controller soms niet om hem weer uit de restmode te halen (bekende issue bij veel mensen zie fora's)

maar klinkt niet goed als jouw ps4 zomaar uitvalt, dat is compleet een andere issue. en trouwens.. waarom fluister je ?
De fora's staan vol met rest-mode-issues
Ik fluister omdat ik het topic niet wil vervuilen hiermee.
Ik heb er ook al weer spijt van dat ik er over begonnen ben.

Mensen: de PS4 is top! Sony is top! Microsoft is top! Google is top! Apple is top! GoT is top! Alle automerken zijn top! De ISP's zijn top! Nederland is top! Mijn vrouw is top en mijn kinderen zijn fenomenaal! Leve het leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zetje01 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:02:
[...]

Mensen: de PS4 is top! Sony is top! Microsoft is top! Google is top! Apple is top! GoT is top! Alle automerken zijn top! De ISP's zijn top! Nederland is top! Mijn vrouw is top en mijn kinderen zijn fenomenaal! Leve het leven!
Afgezien van dat ik je vrouw ook fenomenaal vind, moet je juist dit soort dingen over bugs enzo hier even kunnen bespreken ;)

Niemand zal daar over vallen.. Maar als het te veel wordt, heb je hier een PS Problemen topic:
[PS4] Problemen en garantie-afhandelingen

Maar nogmaals, het klinkt echt als een probleem met je interne stroomvoorziening.. Of misschien hangt ie wel aan een wiebelige stekkerblok, waardoor ie even zn stroom kwijtraakt :?

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 18-12-2017 16:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
<knip> Met het verkeerde been uit bed gestapt?

[ Voor 89% gewijzigd door Grotman op 18-12-2017 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
It's the Happiest Time of the Year!

[ Voor 14% gewijzigd door Grotman op 18-12-2017 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
jaydenjarno schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:26:
vraagje:
Ik heb op mijn ps4 2 account. 1 voor mij met daar PSN op en 1 voor mn zoontje. NU spelen we wel eens samen Minecraft. Als we daar samen online willen lukt dat niet. IS het zo dat er voor iedere gebruiker een PSN account moet zijn? dus 2 keer online betalen terwijl er maar 1 console staat?
iemand die dit weet? was beetje ondergesneeuwd in de "standby-modus" discussie :-)

Bij mij werkt de stand-by perfect trouwens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:18:
[...]

iemand die dit weet? was beetje ondergesneeuwd in de "standby-modus" discussie :-)

Hoe wil je in godensnaam met twee accounts tegelijk online, en tegelijk spelen, op 1 PS :?

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 18-12-2017 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
het is 1 spel. Vandaar. Dacht met een splitscreen met 2 controllers gewoon online te gaan. 1 hoofdaccount en dan een subaccount. Dus niet met twee spellen op 1 console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 20:17
jaydenjarno schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:18:
[...]

2 PSN accounts heb je daarvoor nodig.

1 account hoeft maar ps plus te hebben en moet als primary op de ps staan.
dan krijgt de 2e psn account ook ps plus.

geen idee of minecraft het ook toelaat om met 2 local accounts online te gaan btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
poor Leno schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:20:
[...]

Hoe wil je in godensnaam met twee accounts tegelijk online, en tegelijk spelen, op 1 PS :?
zodra je een tweede controller aanzet kun je met een extra account inloggen he ;) zo kun je bijvoorbeeld overcooked met z'n tweeën spelen en allebei de trophies krijgen ;)
jaydenjarno schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:21:
het is 1 spel. Vandaar. Dacht met een splitscreen met 2 controllers gewoon online te gaan. 1 hoofdaccount en dan een subaccount. Dus niet met twee spellen op 1 console
misschien komt het omdat je minecraft uberhaupt niet splitscreen kan spelen? :+

edit: het kan blijkbaar wel maar het ziet er niet uit :X

YouTube: Minecraft PS4 - SPLIT-SCREEN - How To Co-Op ( Split-Screen Tutorial ...

[ Voor 48% gewijzigd door RubenSaurus op 18-12-2017 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ok. dus ik kan hem een PSN account geven en dan die zonder PS plus kijken of het lukt. Minecraft dan misschien niet maar misschien wel een ander.

thanx

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 20:17
jaydenjarno schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:23:
ok. dus ik kan hem een PSN account geven en dan die zonder PS plus kijken of het lukt. Minecraft dan misschien niet maar misschien wel een ander.

thanx
even nog een tip.

geef hem geen subaccount (kids account)

had ik met mijn zoon ook en die mocht daardoor spellen als plants vs zombies niet spelen op dat account.
terwijl hij wel COD mocht doen (meest kromme wat ik heb gezien)

heb gewoon een account met mijn geboortedatum aangemaakt voor hem. (niet als subaccount)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
poor Leno schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:10:
[...]

Afgezien van dat ik je vrouw ook fenomenaal vind, moet je juist dit soort dingen over bugs enzo hier even kunnen bespreken ;)

Niemand zal daar over vallen.. Maar als het te veel wordt, heb je hier een PS Problemen topic:
[PS4] Problemen en garantie-afhandelingen

Maar nogmaals, het klinkt echt als een probleem met je interne stroomvoorziening.. Of misschien hangt ie wel aan een wiebelige stekkerblok, waardoor ie even zn stroom kwijtraakt :?
Top, dank je!
Maar ik heb de PS4 ergens neergezet en nooit meer verplaatst. Bij de ene firmware werkt rest-mode wèl, bij de andere firmware werkt de rest-mode níet. Aangezien hij verder prima werkt, ik hem nooit horen blazen, en nooit uitvalt/vastloopt tijdens gebruik heb ik besloten het er maar zo te laten. Ben ook bang dat als ik hem wegbreng voor garantie ze het niet kunnen oplossen, en dan is dat ding dus verplaatst, in vreemde handen geweest, misschien gereset, misschien opengemaakt en dingen vervangen en samenvattend; dat ik hem slechter terug krijg dan hij oorspronkelijk was.
Maar bedankt voor je meedenken! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
zetje01 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:02:
[...]

Aparte reactie. :?

Dit is het PS4 topic, dus dit soort zaken kun je hier juist bespreken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
deelden ze vandaag gratis aluminium hoedjes uit hier in dit topic en heb ik het gemist ofzo? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
<knip> Doe eens lief

[ Voor 96% gewijzigd door Grotman op 18-12-2017 19:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Taalnazi: forum, fora...

En: holy cow! Wat is GT sport een geweldige game oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
lennox-06 schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:46:
[...]

heb jij nooit problemen gehad om uit de restmode te komen ?
Ik gebruik mijn PS4 net even wat vaker, 6-8 uur per dag om te gamen en tegenwoordig ook om Netflix en Plex mee te kijken daar buiten. Hij gaat per dag enkele keren in en uit rest mode zonder problemen...

Sinds ik de Pro heb sinds launch heb ik wel es een keertje gehad dat er iets was waardoor ie niet wilde opstarten, ff aan/uit knop ingedrukt houden en weer aan zetten en hij werkte weer. Was toen iets met de externe harddisk.

zetje01 schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:35:
Yeah, rest-mode is top. Jammer dat het op mijn PS4 niet goed werkt. Gelukkig vele duizenden met mij.
Vele duizenden? Oh?

[ Voor 16% gewijzigd door Aenea op 18-12-2017 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe trailer van de Souls like game CodeVein

En de ik weet niet hoe oude PC game Titan Quest komt naar de PS4. Maar ik betwijfel of dat wat gaat zijn. De gameplay kan niet op tegen die van Diablo III, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd welke doelgroep ze proberen aan te boren ... ? :|

[ Voor 72% gewijzigd door -SaveMe- op 18-12-2017 18:35 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

D36 noteert: Plex instellen...
Het ding kan veel maar voor de noob is het even uitzoeken en zo...
:Y d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Yup, heb op mijn home server de Plex Media server draaien met mijn library van series en films en de Plex client app op de PS4 kan die fijn afspelen daar van.

Daarnaast nog enkele andere programma's op de server zodat series automatisch gedownload worden elke nacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Zo van het weekend weer wat far cry 5 content gezien, krijg er toch wel zin in :)

Testy festy!! :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Laatst online: 25-05 15:38
*NOOB alert*
Ik kan het niet vinden, vandaar de vraag toch maar stellen.... Net me ps4 ontvangen, game erin en gaan dacht ik (jaren (10??) geen console gebruikt), maar het lijkt of het spel vanaf de dvd gekopieerd wordt naar de harde schijf en dan geïnstalleerd? Is dit ook zo is dan mijn vraag...
Thanks in advance!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 16:37
Dat klopt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:46
jernij schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:40:
*NOOB alert*
Ik kan het niet vinden, vandaar de vraag toch maar stellen.... Net me ps4 ontvangen, game erin en gaan dacht ik (jaren (10??) geen console gebruikt), maar het lijkt of het spel vanaf de dvd gekopieerd wordt naar de harde schijf en dan geïnstalleerd? Is dit ook zo is dan mijn vraag...
Thanks in advance!
Klopt helemaal, en dan nog de updates :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jernij
owkee...
Ik had gehoopt dat het alleen de updates waren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Mutatie schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:53:
[...]

Klopt helemaal, en dan nog de updates :O
Ja, ik hoopte alleen de updates... Wou nog ff GT doen met zoontjelief, maar dat kostte eerst 70min wachten...
Maar waar heb ik de dvd dan nog voor nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
jernij schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:56:
[...]

Ja, ik hoopte alleen de updates... Wou nog ff GT doen met zoontjelief, maar dat kostte eerst 70min wachten...
Maar waar heb ik de dvd dan nog voor nodig?
bevestiging dat de game echt van jou is, als je games digitaal koopt loopt die bevestiging via de store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
DigitalError schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:57:
[...]

bevestiging dat de game echt van jou is, als je games digitaal koopt loopt die bevestiging via de store
En dat is nodig wanneer? Kan ik het spel spelen zonder dvd in de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
jernij schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:58:
[...]

En dat is nodig wanneer? Kan ik het spel spelen zonder dvd in de ps4?
nee, je hebt de disc nodig ter bevestiging. dat is het enige waar de disc goed voor is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
DigitalError schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:59:
[...]

nee, je hebt de disc nodig ter bevestiging. dat is het enige waar de disc goed voor is :+
Ah, als een ander deze gaat gebruiken, kan ik het spel niet meer spelen ;-)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Laatst online: 09-10 17:40
Aenea schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:18:
[...]

Yup, heb op mijn home server de Plex Media server draaien met mijn library van series en films en de Plex client app op de PS4 kan die fijn afspelen daar van.

Daarnaast nog enkele andere programma's op de server zodat series automatisch gedownload worden elke nacht...
Gebruik ik ook, alleen jammer dat ik geen AAC 5.1 audiobestanden kan afspelen op de PS4 client app. Of ik kan ze wel afspelen, maar de kwaliteit van het geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jernij schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:02:
[...]

Ah, als een ander deze gaat gebruiken, kan ik het spel niet meer spelen ;-)
Thanks!
Zou wel een beetje gek zijn anders hè. Leen één game uit aan 10 mensen en ze kunnen na installatie allemaal spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jernij
bram1984 schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:53:
[...]

Zou wel een beetje gek zijn anders hè. Leen één game uit aan 10 mensen en ze kunnen na installatie allemaal spelen.
Het ging mij niet om de gevolgen, wou gewoon helderheid over waarom de game op de vaste schijf wordt gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jernij schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 07:32:
[...]

Het ging mij niet om de gevolgen, wou gewoon helderheid over waarom de game op de vaste schijf wordt gezet.
Nou je vroeg of je een spel kon spelen zonder de DVD Blu-ray in de console te hebben zitten. Nee natuurlijk niet. Dat zou wel de faal van de eeuw zijn dan, van Sony. :)

Het installeren naar de HDD is om voor de hand liggende redenen: snelheid, laadtijden, textures inladen etc. Ik vraag me überhaupt af of het technisch mogelijk is games als HZD direct vanaf een optische disc te draaien. Kan het me niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik overweeg voor mijzelf nu een playstation 4 te kopen nu ze 188 euro zijn. Ik heb al playstation now op de pc en een controller, dus dan heb ik 2 controllers. Kan ik playstation now dat ik nu op de pc gebruik ook op mijn playstation 4 gebruiken als ik hem koop?

Ik denk van wel of is er een verschil tussen een playstation now voor de pc en voor de playstation 4 zelf (ik heb dat abonnement van 17 euro per maand)?

En kan ik als ik nog een controller koop ook 3 player games doen met playstation now? Op de pc kan ik maar met maximaal 2 spelers spelen omdat ik geen extra controller kan koppelen om de een of andere reden.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2017 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 23:54
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:28:
ik overweeg voor mijzelf nu een playstation 4 te kopen nu ze 188 euro zijn. Ik heb al playstation now op de pc en een controller, dus dan heb ik 2 controllers. Kan ik playstation now dat ik nu op de pc gebruik ook op mijn playstation 4 gebruiken als ik hem koop?
Ik weet het niet zeker, maar dat maak ik wel op uit de volgende zin "PS Now subscribers who use these devices can continue to use the service with their existing account on a PlayStation® 4 (PS4™) console or the PlayStation Now app for Windows.", die helemaal onderaan staat op deze pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:00
bram1984 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:56:
[...]

Nou je vroeg of je een spel kon spelen zonder de DVD Blu-ray in de console te hebben zitten. Nee natuurlijk niet. Dat zou wel de faal van de eeuw zijn dan, van Sony. :)

Het installeren naar de HDD is om voor de hand liggende redenen: snelheid, laadtijden, textures inladen etc. Ik vraag me überhaupt af of het technisch mogelijk is games als HZD direct vanaf een optische disc te draaien. Kan het me niet voorstellen.
Direct van de disc is wel te realiseren, alleen zijn de laadtijden immens lang, verwacht ik. De disc games worden eigenlijk helemaal op de harddisk gezet, maar gebruiken de disc als 'sleutel', digitaal heb je dat niet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delia
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-09 13:01
bram1984 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:56:
[...]

Volgens mij is men pas vanaf de PS3 begonnen met het installeren van games op de HDD (enkele uitzonderingen als FFXI daargelaten). Als ik kijk naar games als Jak2/3 op de PS2 die (voor hun tijd) prachtig waren zónder enige vorm van laadtijden (of GTA San Andreas, alleen bij start laadtijden) dan denk ik dat ontwikkelaars gebruik zijn gaan maken van de HDD die Sony in de Playstations plaatste dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En niet onbelangrijk voor mij, het geluid van een dvd/br die spint, hoe irritant is dat.

Nou moet ik zeggen dat het me op de ps3 nooit zo erg stoorde (dat was ook mijn secundaire console waarbij ik voornamelijk ps plus games van hd speelde :D ), maar op de ps4 en ook x360 UGH wat een vervelend geluid, ik zou het heel erg irritant vinden als je dat continue aan moest horen

Op de ps4 dus gelukkig alleen bij installeren en daarna als licentie key, en op de x360 gelukkig via optional install ook geen last meer van (buitend wederom license check).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-10 15:32
Jumpman schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:56:
[...]

Direct van de disc is wel te realiseren, alleen zijn de laadtijden immens lang, verwacht ik. De disc games worden eigenlijk helemaal op de harddisk gezet, maar gebruiken de disc als 'sleutel', digitaal heb je dat niet.
Was het niet ook zo dat zelfs al op de PSone, pakketjes van de disc werden geladen op de kleine schijf van de console. Om zo niet rechtstreeks van de disc te spelen.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:29:
En niet onbelangrijk voor mij, het geluid van een dvd/br die spint, hoe irritant is dat.

Nou moet ik zeggen dat het me op de ps3 nooit zo erg stoorde (dat was ook mijn secundaire console waarbij ik voornamelijk ps plus games van hd speelde :D ), maar op de ps4 en ook x360 UGH wat een vervelend geluid, ik zou het heel erg irritant vinden als je dat continue aan moest horen

Op de ps4 dus gelukkig alleen bij installeren en daarna als licentie key, en op de x360 gelukkig via optional install ook geen last meer van (buitend wederom license check).
Stoorde me er vroeger niet aan. Mijn oude ps2 lijkt wel op te stijgen bij het opstarten. Eerste model xbox 360 kon er ook wat van. Hoorde bij de complete ervaring. _/-\o_ Nu is elk geluidje teveel, wat zijn we verwend. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:07:
[...]

Stoorde me er vroeger niet aan. Mijn oude ps2 lijkt wel op te stijgen bij het opstarten. Eerste model xbox 360 kon er ook wat van. Hoorde bij de complete ervaring. _/-\o_ Nu is elk geluidje teveel, wat zijn we verwend. :)
Heb het verhaal al te veel verteld, maar ging van cartidge base consoles naar cd based, en het ging steeds meer herrie maken!

Ook home computers en later pc's waren verre van stil. Het amiga diskette geluid word ik even nostalgisch van, maar verder mis ik het absoluut niet, om nog maar te zwijgen van x360/ps4 herrie.
Jasphur schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:26:
[...]

Was het niet ook zo dat zelfs al op de PSone, pakketjes van de disc werden geladen op de kleine schijf van de console. Om zo niet rechtstreeks van de disc te spelen.
Kleine schijf? Bedoel je intern geheugen? Want afaik had pas de ps2 een optionele hd?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:20:
Meer dan de helft van fysieke verkopen in de UK is voor PS4. Bizar.

http://www.gamesindustry....ysical-game-sales-in-2017
Mwah, de xb one is natuurlijk niet echt een grote concurent, en de switch ook nog maar beperkt.....en voor pc is er volgens mij amper nog fysieke verkoop? (koop je een game in de winkel zit er een code in ,dat werk) dus ja lijkt me idd logisch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-10 15:32
Sagat schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:12:
[...]

Heb het verhaal al te veel verteld, maar ging van cartidge base consoles naar cd based, en het ging steeds meer herrie maken!

Ook home computers en later pc's waren verre van stil. Het amiga diskette geluid word ik even nostalgisch van, maar verder mis ik het absoluut niet, om nog maar te zwijgen van x360/ps4 herrie.

[...]

Kleine schijf? Bedoel je intern geheugen? Want afaik had pas de ps2 een optionele hd?
Ik zie het ja. 32MB op de Ps2. De PSone had alleen 2MB werkgeheugen (met 1MB video geheugen). Betekende dit dus dat de PSone de spellen rechtstreeks van de cd haalde?

Begint wel offtopic te worden :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:30:
[...]

Ik zie het ja. 32MB op de Ps2. De PSone had alleen 2MB werkgeheugen (met 1MB video geheugen). Betekende dit dus dat de PSone de spellen rechtstreeks van de cd haalde?

Begint wel offtopic te worden :P
Eens dus
offtopic:
stuur anders pm of retro forum als je nog verder wil kletsen :)
Maar ja, ps1 haalde het rechtstreeks van de cd, ps2 ook MAAR daar was wel een hd beschikbaar. Geen idee hoe groot, maar je kon daar games op installeren (was dit bij SOCOM niet semi verplicht ofzo?). Ik weet dat mensen daar uiteindelijk ook games naar toe konden rippen maar dat was niet de bedoeling want dan kan je dus wel 1x een game kopen en dan instaleren en weer verkopen/delen etc.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:27:
[...]

Mwah, de xb one is natuurlijk niet echt een grote concurent, en de switch ook nog maar beperkt.....en voor pc is er volgens mij amper nog fysieke verkoop? (koop je een game in de winkel zit er een code in ,dat werk) dus ja lijkt me idd logisch?
Desalniettemin indrukwekkend. Dit is namelijk nog nooit eerder voorgekomen. Zelfs niet tijdens het PS2 tijdperk. Het vorige record staat op naam van de eerste PS met 47.9%:
UKIE notes that 2017 is the first year on record when a single platform has accounted for more than half of the total games market in terms of units. The previous best was the original PlayStation, which accounted for 47.9% of all boxed game sales in 1998.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:59:
[...]
Desalniettemin indrukwekkend. Dit is namelijk nog nooit eerder voorgekomen. Zelfs niet tijdens het PS2 tijdperk. Het vorige record staat op naam van de eerste PS met 47.9%:
[...]
Indrukwekkend absoluut, helemaal omdat de 360 de vorige gen zo goed gestart was. Misschien had ik moeten zeggen dat het me niet verbaasd dat dit de actuele situatie is. Heel misschien dat de combinatie van switch, xbox one x en dan die 3 pc disks :P volgend jaar iets kan terugsnoepen, maar volgens mij is het succes icm prijsdalingen vrijwel gegarandeerd.
Ook het feit je voor VR niet bij ninty of ms kan aankloppen zou kunnen meehelpen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:20:
Meer dan de helft van fysieke verkopen in de UK is voor PS4. Bizar.

http://www.gamesindustry....ysical-game-sales-in-2017
Ja, inderdaad. MS heeft nu de krachtigste console, maar ik heb niet de indruk dat het storm loopt. Userbase van de PS4 is nu zoveel groter en dat is het meest aantrekkelijk voor Publishers/devs. En ik zie het MS ook nog niet echt beter doen qua exlusives. Laatste was PUBG en dat was/is ook een drama op de One.
We zitten goed in de playstation hoek ;)

List met alle tot op heden bekende releases op de PS4 in 2018
PS4 Games Release Dates 2018

January
Dissidia Final Fantasy NT (PS4) - January 11th (Japan)
Digimon Story: Cyber Sleuth - Hacker's Memory (PS4) - January 19th
The Inpatient (PS4) - January 23rd (US)
Lost Sphear (PS4) - January 23rd
Ironoclasts (PS4) - January 23rd
The Inpatient (PS4) - January 24th (UK/EU)
Monster Hunter: World (PS4) - January 26th
Dragon Ball FighterZ (PS4) - January 26th
Dissidia Final Fantasy NT (PS4) - January 30th
January (Tentative)
AO Tennis (PS4) - January 2018

February
Dragon Ball FighterZ (PS4) - February 1st (Japan)
EA Sports UFC 3 (PS4) - February 2nd
Shadow Of The Colossus (PS4) - February 6th
Dynasty Warriors 9 (PS4) - February 8th (Japan)
Dragon's Crown Pro (PS4) - February 8th (Japan)
Dynasty Warriors 9 (PS4) - February 13th
Kingdom Come: Deliverance (PS4) - February 13th
Owlboy (PS4) - February 13th
Monster Energy Supercross: The Official Videogame (PS4) - February 13th
Secret of Mana (PS4) - February 15th
A Certain Magical Virtual-On (PS4) - February 15th (Japan)
Sword Art Online: Fatal Bullet (PS4) - February 18th (Japan)
Metal Gear Survive (PS4) - February 20th (US)
Metal Gear Survive (PS4) - February 22nd (UK/EU)
Senran Kagura Burst Re:Newal (PS4) - February 22nd (Japan)
Sword Art Online: Fatal Bullet (PS4) - February 23rd
Gravel (PS4) - February 27th (UK/EU)
February (Tentative)
Moss (PS4) - February 2018

March
Bravo Team (PS4) - March 6th (US)
Bravo Team (PS4) - March 7th (UK/EU)
The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel (PS4) - March 8th (Japan)
Devil May Cry HD Collection (PS4) - March 13th
Golem (PS4) - March 13th
Attack on Titan 2 (PS4) - March 15th (Japan)
Yakuza 6 (PS4) - March 20th
Attack on Titan 2 (PS4) - March 20th
Titan Quest (PS4) - March 20th
Valkyria Chronicles 4 (PS4) - March 21st (Japan)
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom (PS4) - March 23rd
A Way Out (PS4) - March 23rd
Far Cry 5 (PS4) - March 27th
MLB The Show 18 (PS4) - March 27th
The 25th Ward: The Silver Case (PS4) - March 27th

Q1 2018
God of War (PS4) - Q1 2018
April
We Happy Few (PS4) - April 13th
Sinner: Sacrifice for Redemption (PS4) - April 25th

May (Tentative)
Tennis World Tour (PS4) - May 2018
Street Fighter 30th Anniversary Collection (PS4) - May 2018

Q2 2018
Transference (PS4) - Q2 2018
The Infectious Madness of Doctor Dekker (PS4) - Q2 2018
Gal Gun 2 (PS4) - Q2 2018

Q3 2018
Skull & Bones (PS4) - Q3 2018
Starlink: Battle for Atlas (PS4) - Q3 2018

December
Tokyo Xanadu EX+ (PS4) - December 8th (UK/EU)

Q4 2018
Metro: Exodus (PS4) - Q4 2018

2018 (Tentative)
Detroit: Become Human (PS4) - 2018
Days Gone (PS4) - 2018
Shenmue III (PS4) - 2018
Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age (PS4) - 2018
Vampyr (PS4) - 2018
Spider-Man (PS4) - 2018
Dreams (PS4) - 2018
Battalion 1944 (PS4) - 2018
ANTHEM (PS4) - 2018
Bloodstained: Ritual of the Night (PS4) - 2018
Tera (PS4) - 2018
The Last of Us: Part II (PS4) - 2018
Red Dead Redemption 2 (PS4) - 2018
Ace Combat 7: Skies Unknown (PS4) - 2018
Naruto to Boruto: Shinobi Striker (PS4) - 2018 (US)
Lost Soul Aside (PS4) - 2018
The Crew 2 (PS4) - 2018
BioMutant (PS4) - 2018
Wattam (PS4) - 2018
Insurgency: Sandstorm (PS4) - 2018
Fire Pro Wrestling World (PS4) - 2018
ARK Park (PS4) - 2018
Beyond Good & Evil 2 (PS4) - 2018
Death's Gambit (PS4) - 2018
Fe (PS4) - 2018
Knights and Bikes (PS4) - 2018
Brawlout (PS4) - 2018
Code Vein (PS4) - 2018
Jurassic World Evolution (PS4) - 2018
Darksiders III (PS4) - 2018
The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia (PS4) - 2018
Descenders (PS4) - 2018
Rainbow Skies (PS4) - 2018
Vane (PS4) - 2018
Reborn: A Samurai Awakens (PS4) - 2018
Fear Effect Reinvented (PS4) - 2018
SoulCalibur VI (PS4) - 2018
My Time at Portia (PS4) - 2018
The Walking Dead: The Final Season (PS4) - 2018
GreedFall (PS4) - 2018
Surviving Mars (PS4) - 2018
Little Witch Academia: Chamber of Time (PS4) - 2018
Super Mega Baseball 2 (PS4) - 2018
Project Rap Rabbit (PS4) - 2018
The Banner Saga 3 (PS4) - 2018
Strange Brigade (PS4) - 2018
Erica (PS4) - 2018
Under Night In-Birth Exe:Late[st] (PS4) - 2018
Code: Realize ~Bouquet of Rainbows~ (PS4) - 2018 (US)
Forgotton Anne (PS4) - 2018
Shadows: Awakening (PS4) - 2018
The Swords of Ditto (PS4) - 2018
Arika EX (PS4) - 2018
The Wolf Among Us 2 (PS4) - 2018
Tropico 6 (PS4) - 2018
Valkyria Chronicles 4 (PS4) - 2018
Mega Man X Collection (PS4) - 2018
Moonlighter (PS4) - 2018
Shape of the World (PS4) - 2018
Reverie (PS4) - 2018
Mega Man 11 (PS4) - 2018
Kentucky Route Zero: TV Edition (PS4) - 2018
Mini-Mech Mayhem (PS4) - 2018
Black Clover (PS4) - 2018
Wizard of Legend (PS4) - 2018
The Gardens Between (PS4) - 2018
Q.U.B.E. 2 (PS4) - 2018
Fade to Silence (PS4) - 2018
Patapon 2 Remastered (PS4) - 2018
Killing Floor: Incursion (PS4) - 2018
Knockout League (PS4) - 2018
Antigraviator (PS4) - 2018
Project Nimbus: Code Mirai (PS4) - 2018 (UK/EU)
Fist of the North Star (PS4) - 2018 (Japan)
Persona 3: Dancing Moon Night (PS4) - 2018 (Japan)
Persona 5: Dancing Star Night (PS4) - 2018 (Japan)
Disaster Report 4 Plus: Summer Memories (PS4) - 2018 (Japan)
Senran Kagura Seven (PS4) - 2018 (Japan)
Full Metal Panic! Fight: Who Dares Wins (PS4) - 2018 (Japan)
Inazuma Eleven Ares (PS4) - 2018 (Japan)

[ Voor 81% gewijzigd door -SaveMe- op 19-12-2017 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:57:
[...]

Ja, inderdaad. MS heeft nu de krachtigste console, maar ik heb niet de indruk dat het storm loopt. Userbase van de PS4 is nu zoveel groter en dat is het meest aantrekkelijk voor Publishers/devs. En ik zie het MS ook nog niet echt beter doen qua exlusives. Laatste was PUBG en dat was/is ook een drama op de One.
We zitten goed in de playstation hoek ;)
Qua sales doet PUBG het zeker niet slecht hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:03:
[...]

Qua sales doet PUBG het zeker niet slecht hoor.
Qua performance en visuals anders wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:04:
[...]

Qua performance en visuals anders wel ;)
Klopt, maar het onderwerp is nu sales. ;)

@Sagat Als we trouwens gaan vergelijken: de PS2 is qua sales de meest succesvolle console ooit en zelfs die heeft dit niet voor elkaar gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Sagat schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:12:
[...]

Indrukwekkend absoluut, helemaal omdat de 360 de vorige gen zo goed gestart was. Misschien had ik moeten zeggen dat het me niet verbaasd dat dit de actuele situatie is. Heel misschien dat de combinatie van switch, xbox one x en dan die 3 pc disks :P volgend jaar iets kan terugsnoepen, maar volgens mij is het succes icm prijsdalingen vrijwel gegarandeerd.
Ook het feit je voor VR niet bij ninty of ms kan aankloppen zou kunnen meehelpen.
Nja goede start.. dat wanproduct viel direct bij bosjes uit. Het grootste verschil is dat MS zich een plek op de markt heeft gekocht (miljarden verlies draaien om bekend te worden) en Sony het heeft verdiend door kwaliteit en kwantiteit te leveren. MS en EA zijn imo een pot nat, studios opkopen, uitwringen en wegwerpen. Ik geloof zelfs dat de topmannetjes elkaar wel een afwisselden. Maakt de prestatie nog net wat groter.

[ Voor 10% gewijzigd door Mutatie op 19-12-2017 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mutatie schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:56:
[...]

Nja goede start.. dat wanproduct viel direct bij bosjes uit. Het grootste verschil is dat MS zich een plek op de markt heeft gekocht (miljarden verlies draaien om bekend te worden) en Sony het heeft verdiend door kwaliteit en kwantiteit te leveren. MS en EA zijn imo een pot nat, studios opkopen, uitwringen en wegwerpen. Ik geloof zelfs dat de topmannetjes elkaar wel een afwisselden. Maakt de prestatie nog net wat groter.
offtopic:
ja crappy launch, no argument there, maar (iig in europa en de vs ook dacht ik) daarna flinke voorsprong t.o.v. ps3 qua verkochte units, pas laatste jaren kwam ps3 gelijk en uiteindelijk zelfs meer verkocht dan 360 (?) dat is wat ik bedoelde.

Maar ja voor onze begrippen ancient history inmiddels.
En compleet ot voor dit topic

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:46
Dag allen. Wat is jullie mening kwa aanschaffen PS4 Pro? Hij is nu 330 bij de Intertoy/Bart Smit, verwachtte eigenlijk zelf nog wel een deal bij de Mediamarkt / Amazon een dezer dagen, maar het blijft angstvallig stil. Is 330 een nette deal of toch nog even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Fedde schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:43:
Dag allen. Wat is jullie mening kwa aanschaffen PS4 Pro? Hij is nu 330 bij de Intertoy/Bart Smit, verwachtte eigenlijk zelf nog wel een deal bij de Mediamarkt / Amazon een dezer dagen, maar het blijft angstvallig stil. Is 330 een nette deal of toch nog even wachten?
Als je niet al te lang wilt wachten meer. Is dit een prima deal. In Nederland zou ik sowieso niet veel verwachten.

Hier in Duitsland was de PS4 Pro laatst €284,- meteen gekocht. En daarvoor was er een actie koop twee PS4 pro voor €600,- is dus €300,- per stuk.

Als er een actie is hier in Duitsland, kan je altijd nog zeggen als je wilt kopen. Dan koop ik en verstuur ik. Echter weet ik niet of het dan alsnog veel uitmaakt met de verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Sagat schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:42:
[...]

offtopic:
ja crappy launch, no argument there, maar (iig in europa en de vs ook dacht ik) daarna flinke voorsprong t.o.v. ps3 qua verkochte units, pas laatste jaren kwam ps3 gelijk en uiteindelijk zelfs meer verkocht dan 360 (?) dat is wat ik bedoelde.

Maar ja voor onze begrippen ancient history inmiddels.
En compleet ot voor dit topic
Dat klopt idd, ondanks een voorsprong met een goedkopere machine waar makkelijker voor te programmeren was heeft de PS3 ze toch ingehaald uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben bezig met Frozen Wilds en heb alleen nog de Trials optioneel. Klopt dat? Ik had wel iets van een eindbaas verwacht ofzo.

Edit: Hmmm blijkbaar al gehad dus. Dan ben ik klaar. Geen zin in de Hunting Grounds.

[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 19-12-2017 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:28:
Ja, is dezelfde PS Now.

Jumpman schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:56:
[...]

Probleem is dat veel games textures e.d. streamend inlezen tijdens het spelen en dat zou dus veel meer texture popin geven als je vanaf bluray direct zou spelen.

[ Voor 39% gewijzigd door Aenea op 19-12-2017 23:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WW2, Wolf 2 en Frozen Wilds eindelijk van de backlog weggewerkt.

Hoewel Wolfenstein de meer vermakelijke game is, blijft de besturing en gameplay van CoD toch echt ongeëvenaard. Ik ben meer van het cover shooten dan als een kip zonder kop door een level rennen (voorbeeld van gisteravond hieronder), want laten we eerlijk zijn: stealth werkt echt voor geen meter in Wolfenstein 2. :P Het helpt ook niet mee dat je wapens in Wolfenstein zo groot in beeld staan waardoor je door de recoil heel snel je target kwijt bent. Zag dat er nog wat DLC beschikbaar is, dus wellicht die ook eens bekijken. Er zit wel briljante humor in een sommige stukken zijn zeer vermakelijk om te spelen. En de final kill is op zijn zachtst gezegd bevredigend. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:13:

Hoewel Wolfenstein de meer vermakelijke game is, blijft de besturing en gameplay van CoD toch echt ongeëvenaard. Ik ben meer van het cover shooten dan als een kip zonder kop door een level rennen (voorbeeld van gisteravond hieronder), want laten we eerlijk zijn: stealth werkt echt voor geen meter in Wolfenstein 2. :P Het helpt ook niet mee dat je wapens in Wolfenstein zo groot in beeld staan waardoor je door de recoil heel snel je target kwijt bent. Zag dat er nog wat DLC beschikbaar is, dus wellicht die ook eens bekijken. Er zit wel briljante humor in een sommige stukken zijn zeer vermakelijk om te spelen. En de final kill is op zijn zachtst gezegd bevredigend. ;)

[video]
Op welke moeilijkheidsgraad had je Wolf daar staan? Niet heel hoog volgens mij of wel? Geen kritiek hoor, ik vind die game zwaar oneerlijk met de moeilijkheidsgraden. Ik ben geen pro op shooter gebied, ook geen noob, maar op hard lig je toch mega snel..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:31:
[...]

Op welke moeilijkheidsgraad had je Wolf daar staan? Niet heel hoog volgens mij of wel? Geen kritiek hoor, ik vind die game zwaar oneerlijk met de moeilijkheidsgraden. Ik ben geen pro op shooter gebied, ook geen noob, maar op hard lig je toch mega snel..
Haha volgens mij is dit de makkelijkste of één na makkelijkste. Vlak hiervoor heb je die soort van eindbaas battle met die grote robots bovenop dat luchtschip. Standaard heb ik 'm op Bring 'em on staan maar inderdaad wat je zegt: sommige stukken zijn echt niet te doen. Dus na 5x daar dood te zijn gegaan, heb ik 'm ff omlaag gezet en ik vond het wel even best zo. Ik had al het idee dat ik ergens aan het einde was. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Fedde schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:43:Is 330 een nette deal of toch nog even wachten?
ik zou even wachten, misschien wordt hij ergens 5 euro goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
330 is zeker een nette deal, paar dagen geleden had je Call of Duty erbij gekregen bij Intertoys maar die is weg zag ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:37
Of als je een OG PS4 hebt, kan je weer gebruik maken van de Game Mania inruilactie. Dan betaal je 169 of 189, afhankelijk van de versie die je hebt.

Ik zit daar ook wel eens aan te denken, maar aangezien ik nog nooit een console heb verkocht, en al mijn consoles dus nog heb, doet dat een beetje pijn aan m'n hart :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:53
Vorige week via Tweakers 2e hands een 1TB PS4 gekocht met Bloodborne, en nog los The Nathan Drake Collection aangeschaft, tof! Ook handig omdat ik nog geen blu-ray/dvd speler had.

Wat zijn, naar jullie mening, toffe couch-co op games die je toch samen met je vriendin kan spelen? Divinity Original Sin? Diablo 3?

Edit: misschien zit ik hier in het verkeerde topic voor, maar let me know anders :)

[ Voor 12% gewijzigd door EdwardK123 op 20-12-2017 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
bram1984 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:13:

[video]
Moeilijkheidsgraad: Do or die 3de van onderen denk ik(hardcore) is dat.

Ik probeer altijd eerst stealth uit. En 9/10 lukt het ook gewoon om een area zonder gesien en hun te vermoorden ook gewoon. Als het niet lukt dan kan dan komen die big guns in aantocht. Vooral omdat alles bijna ge-upgrade is tot max qua wapens.

Ik vermaak me zeker met de game Wolfenstein:
- het classic gameplay.
- het verzamelen van alles. Wil dat sowieso op 100% dus na het uitspelen alles op YouTube bekijken.
- de Gore/humor in de games.
- armor / wapen boxes nodig hebben (nostalgie) op de grond etc.

Jullie al in Evas Hammer in de Casino Wolfenstein 1 gespeeld? Wanneer die opstart geniaal dat ze dat hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EdwardK123 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:17:
Vorige week via Tweakers 2e hands een 1TB PS4 gekocht met Bloodborne, en nog los The Nathan Drake Collection aangeschaft, tof! Ook handig omdat ik nog geen blu-ray/dvd speler had.

Wat zijn, naar jullie mening, toffe couch-co op games die je toch samen met je vriendin kan spelen? Divinity Original Sin? Diablo 3?

Edit: misschien zit ik hier in het verkeerde topic voor, maar let me know anders :)
Nou ja je kan het ook in het Xbox topic vragen, maar dat loopt verkeerd af denk ik, dus je zit goed.

Je kan kijken naar Alienation, Dead Nation, Helldivers, die top down Tomb Raider, Knack 2, Rayman. Kijk verder anders eens hier: http://twinfinite.net/gal...couch-cooperative-games/9.
theduke1989 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:20:
[...]

Moeilijkheidsgraad: Do or die 3de van onderen denk ik(hardcore) is dat.

Ik probeer altijd eerst stealth uit. En 9/10 lukt het ook gewoon om een area zonder gesien en hun te vermoorden ook gewoon. Als het niet lukt dan kan dan komen die big guns in aantocht. Vooral omdat alles bijna ge-upgrade is tot max qua wapens.

Ik vermaak me zeker met de game Wolfenstein:
- het classic gameplay.
- het verzamelen van alles. Wil dat sowieso op 100% dus na het uitspelen alles op YouTube bekijken.
- de Gore/humor in de games.
- armor / wapen boxes nodig hebben (nostalgie) op de grond etc.

Jullie al in Evas Hammer in de Casino Wolfenstein 1 gespeeld? Wanneer die opstart geniaal dat ze dat hebben gedaan.
Ik heb echt geen geduld voor de stealth aanpak in Wolfenstein 2. In deel 1 zat dit beter in elkaar, maar hier word je zo gezien. Ik denk ook dat de game guns blazing spelen veel leuker is. Gewoon met dual wielding shock hammers nazi's compleet tot pulp schieten.

Ik heb een paar optionele commanders gedaan met die enigma codes, maar dat voegt verder weinig aan de game toe, net als het verzamelen van alle collectibles. Ik heb og zoveel andere games te doen, dus dat laat ik lekker zitten, op de DLC na waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:53
bram1984 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:34:
[...]

Nou ja je kan het ook in het Xbox topic vragen, maar dat loopt verkeerd af denk ik, dus je zit goed.

Je kan kijken naar Alienation, Dead Nation, Helldivers, die top down Tomb Raider, Knack 2, Rayman. Kijk verder anders eens hier: http://twinfinite.net/gal...couch-cooperative-games/9.
Thanks! Ik zie net ook dat de Trine Trilogy op de PS4 is, dus dat wordt hem waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of dit de juiste topic voor deze vraag is, en misschien is deze al zo vaak gesteld.
Maar wanneer vind ik de beste deals omtrent het aankopen van een PS4 Slim 500 GB (geen pro)?
Ik zou nu of in januari een willen aankopen, maar heb geen idee of de deals in januari juist goedkoper/beter worden of omgekeerd.

Thx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:45:
Geen idee of dit de juiste topic voor deze vraag is, en misschien is deze al zo vaak gesteld.
Maar wanneer vind ik de beste deals omtrent het aankopen van een PS4 Slim 500 GB (geen pro)?
Ik zou nu of in januari een willen aankopen, maar heb geen idee of de deals in januari juist goedkoper/beter worden of omgekeerd.

Thx
Die vraag is inderdaad al heel vaak gesteld. Geen idee wat de toekomst gaat brengen, maar kijk even naar de Kerst aanbiedingen. Daar zit vast iets moois bij. Of de slim volgend jaar goedkoper wordt... vast wel, maar wanneer? Geen idee. :)

Make music, not war

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
af en toe denk ik: ''hoe goedkoper wil je het hebben in godsnaam??'' 185 euro kom op man. ongelooflijk al die vragen om deze voor ''nog goedkoper'' te scoren. koop lekker een 2ehands ps4 zou ik zeggen als je zo weinig mogelijk geld wilt uitgeven of blijf bij een PS3.

[ Voor 50% gewijzigd door Farabi op 20-12-2017 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:45:

Thx
Als je logisch redeneert, zou januari niet echt handig zijn, zo vlak na de feestdagen. Mensen worden in januari doorgaans niet bedolven onder de cadeaus.

En als je echt krap bij kas zit: Marktplaats. Maar de Slim kost echt al geen reet meer, dus sla je slag (of spaar alsjeblieft door want 500 GB is echt zo vol tegenwoordig en de games worden ook steeds groter).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MEJ
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:03

MEJ

De kerstdeals hebben mij overtuigd om na jaren toch weer een Playstation te kopen. Ben voor de Playstation 4 slim 500 GB gegaan bij Coolblue voor €199,-.

Daarnaast nog een aantal games zodat ik voorlopig vooruit kan. Een aantal musthaves gekocht op basis van dit forum.

- Crash Bandicoot N Sane Trilogy
- Mafia III
- Call of Duty 4 Modern Warfare Remastered
- The Crew: Wild Run Edition
- The Last of Us Remastered
- Uncharted: The Nathan Drake Collection
- Uncharted 4: A Thief's End

Voor de mensen die twijfelen, koop er nu een! Voor bedragen tussen de 185 en 199 euro op dit moment ga je er veel plezier aan beleven.

Apple | LEGO | Sony Playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
BlackHmark schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:30:
De kerstdeals hebben mij overtuigd om na jaren toch weer een Playstation te kopen. Ben voor de Playstation 4 slim 500 GB gegaan bij Coolblue voor €199,-.

Daarnaast nog een aantal games zodat ik voorlopig vooruit kan. Een aantal musthaves gekocht op basis van dit forum.

- Mafia III

Voor de mensen die twijfelen, koop er nu een! Voor bedragen tussen de 185 en 199 euro op dit moment ga je er veel plezier aan beleven.
Ik zou Wolfenstein 2: the new Colossus erbij toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:20
lennox-06 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:55:
af en toe denk ik: ''hoe goedkoper wil je het hebben in godsnaam??'' 185 euro kom op man. ongelooflijk al die vragen om deze voor ''nog goedkoper'' te scoren. koop lekker een 2ehands ps4 zou ik zeggen als je zo weinig mogelijk geld wilt uitgeven of blijf bij een PS3.
Helemaal eens. Ik vind de prijzen voor een console belachelijk laag. Zeker als je ziet hoeveel mensen hem gebruiken. Hier speel ik er zeker 2 avonden per week op en je kan er makkelijk 4 jaar mee doen.

Stel ik hem nu kan kopen voor 185 en ik zou weten dat hij over 3 weken 150.- zou kosten zou ik absoluut niet wachten. Als je die 35.- niet kan missen kan je beter niet aan dit avontuur beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:26:
[...]

Helemaal eens. Ik vind de prijzen voor een console belachelijk laag. Zeker als je ziet hoeveel mensen hem gebruiken. Hier speel ik er zeker 2 avonden per week op en je kan er makkelijk 4 jaar mee doen.

Stel ik hem nu kan kopen voor 185 en ik zou weten dat hij over 3 weken 150.- zou kosten zou ik absoluut niet wachten. Als je die 35.- niet kan missen kan je beter niet aan dit avontuur beginnen.
Nouja 35 is toch weer een extra spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:32:
[...]

wat kostte de slim voorheen ? 230-250 ? heeft ie al een spel of 2 op verdiend. anders kan je wel zo door gaan he.. hij zal niet meer onder dit bedrag komen denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 20-12-2017 12:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
[...]

het is meer dat als je die 35 euro niet kunt missen, je ook geen geld hebt om spellen te kopen :P ik vind dat hele gejank over die 2-3 tientjes hier ook echt mierenneukerij. :+ Als je een ps4 wilt hebben, koop hem dan gewoon want het kost echt geen drol meer in vergelijking met eerder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nouja, sommigen sparen ervoor toch?

Voor ons is misschien 3 tientjes niets, maar voor sommigen wel. En dan kunnen juist al die aanbiedingen ervoor zorgen dat ook zij mee kunnen doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Of je zoekt gewoon een baan bijvoorbeeld maar goed daar is dit topic niet voor. Maar ook niet voor prijsreacties etc. Maar goed veel mensen maken alleen een account aan om zo'n retorische vraag te stellen. Kijk zelf eens rond op het net. Ik noem een budgetgaming.nl of een pricewatch.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:22
[...]

35 euro voor 3 weken minder plezier. Mijn berekening is snel gemaakt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 16:02
BlackHmark schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:30:

- Mafia III

Ik zou hier nog Horizon Zero Dawn aan toevoegen. :)

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
proditaki schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:45:
[...]

Ik zou hier nog Horizon Zero Dawn aan toevoegen. :)
En dan via hier;

https://www.base.com/buy/...tion-ps4/dgc-hzdceps4.htm

edit ; nog niet echt goedkoper gezien.

eit 2 ; niet meer beschikbaar. Afijn, toen ik hem daar weghaalde was hij zelfs maar 36 euro.

[ Voor 18% gewijzigd door maartend op 20-12-2017 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
of ergens anders :+

hij is daar niet eens beschikbaar :P

[ Voor 7% gewijzigd door RubenSaurus op 20-12-2017 12:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Horizon Zero Dawn joins PlayStation Store’s 12 Deals Of Christmas today! You’ve got 48 hours to save on one of 2017’s finest games:

https://store.playstation...=ps4&query=horizon%20zero

Vanaf €24,99.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2017 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
nvt

[ Voor 99% gewijzigd door maartend op 20-12-2017 13:16 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)