Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@maartend

De prijzen moeten nog aangepast worden, want er staat nog geen geldigheidsduur van de aanbieding bij het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:19
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:17:
@maartend

De prijzen moeten nog aangepast worden, want er staat nog geen geldigheidsduur van de aanbieding bij het spel.
Had de mijne ook al weggehaald, is nl niet meer leverbaar. Wel jammer, want ik heb dara de compte versie weggehaald voor ong. 37 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door maartend op 20-12-2017 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@maartend

Nu aangepast naar €24,99.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Voor die prijs mag niemand die game aan zich voorbij laten gaan. Game ot Year 2017!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 13:34
Stom dat de complete edition niet in prijs is gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

-SaveMe- schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:27:
Voor die prijs mag niemand die game aan zich voorbij laten gaan. Game ot Year 2017!
Ik ben blij dat ik 'm gekocht heb tijdens de BF aanbiedingen bij Bart Smit voor € 22,99. :P

Maar inderdaad is de PSN prijs ook een hele mooie.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 21:21
-SaveMe- schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:27:
Dat is persoonlijk natuurlijk. ;)

Horizon was een fantastische game. GOTY 1 en 2 blijven voor mij persoonlijk Zelda en Mario. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:33:
[...]

Hmmm ik twijfel. Ik ga dan denk ik toch eerder voor RE7 in VR.
Heb jij HZD nog niet gespeeld? Jawel toch ? :? Anders, ga je schamen :'(
FrankoNL schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:04:
[...]

Dat is persoonlijk natuurlijk. ;)

Horizon was een fantastische game. GOTY 1 en 2 blijven voor mij persoonlijk Zelda en Mario. :)
Ik heb BotW ook gespeeld en erg van genoten. Maar de kwaliteit van HZD spat daar toch wel vet overheen. En dan te bedenken dat het van een relatief kleine studio komt. En nog uit Nl ook! Nee Zelda is zeker goed, Maar HZD overtreft die toch wel imho ...

Ik denk dat mijn top 3 van 2017 is :

1) HZD
2) AC Origins
3) Zelda BotW

[ Voor 53% gewijzigd door -SaveMe- op 20-12-2017 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
-SaveMe- schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:04:
[...]

[...]

Ik heb BotW ook gespeeld en erg van genoten. Maar de kwaliteit van HZD spat daar toch wel vet overheen. En dan te bedenken dat het van een relatief kleine studio komt. En nog uit Nl ook! Nee Zelda is zeker goed, Maar HZD overtreft die toch wel imho ...

1) HZD
2) AC Origins
3) Zelda BotW
Dat je HZD boven Zelda verkiest, dat wil ik nog wel accepteren.

Maar AC origins? .. Dan ga je wel heel ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankoNL schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:16:
[...]

Mja, AC Origins is gewoon heel veel mooier qua Wereld. Laten we elkaar geen mietje noemen maar de Wereld van BotW is natuurlijk wel erg magertjes aangekleed en grote delen leeg en kaal ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:04:
[...]

[...]

1) HZD
2) AC Origins
3) Zelda BotW
Jawel. Ik heb de DLC ook al uit. Maar onderaan de streep blijft het een (weliswaar hele goede en gruwelijk mooie) 3rd person open wereld game en die heb ik vaker gespeeld. De ervaring die ik had met RE7 en de immersie die ik daarmee heb ervaren, is echt next level.

Maar Guerilla heeft een man of 300 zitten en er heeft ook nog een team mensen in Azië aan de game gewerkt. Is op zich wel een flink aantal toch?
FrankoNL schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:16:
[...]

Ik lees op Resetera echt heel vaak de vraag van mensen wanneer Zelda goed gaat worden en dat ze er niet in komen. Mensen klagen veel over de lege wereld, de stamina management en de weapon duration.

Lijkt TW3 wel. Hate it or love it. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
-SaveMe- schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:17:
[...]

Mja, AC Origins is gewoon heel veel mooier qua Wereld. Laten we elkaar geen mietje noemen maar de Wereld van BotW is natuurlijk wel erg magertjes aangekleed en grote delen leeg en kaal ... :9
Ligt eraan hoe je er naar kijkt, en de switch heeft natuurlijk zijn hardwarematige beperkingen.

In Zelda is over elk deel van de wereld nagedacht. Er kan veel meer dan in bijvoorbeeld games als AC:Origins of HZD, wat meer "ouderwetse" klassieke open world games zijn doet Zelda daar toch wat anders. Bij Zelda was het ontdekken van de wereld (mede dankzij shrines etc) altijd leuk en verrassend waar ik bij HZD en assasins creed toch vaak quests doe .. Ga van punt a naar punt b en sloop/verzamel/vindt zoveel dingetjes. Dat zijn natuurlijk concepten die we al jaren zien.

[ Voor 3% gewijzigd door FrankoNL op 20-12-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:59
FrankoNL schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:28:
[...]

Ligt eraan hoe je er naar kijkt, en de switch heeft natuurlijk zijn hardwarematige beperkingen.

In Zelda is over elk deel van de wereld nagedacht. Er kan veel meer dan in bijvoorbeeld games als AC:Origins of HZD, wat meer "ouderwetse" klassieke open world games zijn doet Zelda daar toch wat anders. Bij Zelda was het ontdekken van de wereld (mede dankzij shrines etc) altijd leuk en verrassend waar ik bij HZD en assasins creed toch vaak quests doe .. Ga van punt a naar punt b en sloop/verzamel/vindt zoveel dingetjes. Dat zijn natuurlijk concepten die we al jaren zien.
Zie daar opzich niet zo'n groot verschil in, maar in Zelda kon je gewoon heel erg experimenteren hoe je dingen kon doen. Wat nu in hindsight ik de gedachte heb dat je meer met een physics engine zat te spelen.
Niet dat ik de game naar beneden wil halen, maar puur observatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:21
FrankoNL schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:28:
[...]

Bij Zelda vond ik werkelijk alleen de Shrines en de 4 "eindbazen" en geniaal. De combat vind ik waardeloos, het micromanagement is irritant en het verhaal mierzoet.

HZD doet heel veel dingen goed, maar op het gebied van gameplay zijn er nauwelijks unieke ellementen. Super goede game, maar voor mij te weinig memorabele momenten.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:42:
[...]

Bij Zelda vond ik werkelijk alleen de Shrines en de 4 "eindbazen" en geniaal. De combat vind ik waardeloos, het micromanagement is irritant en het verhaal mierzoet.

HZD doet heel veel dingen goed, maar op het gebied van gameplay zijn er nauwelijks unieke ellementen. Super goede game, maar voor mij te weinig memorabele momenten.
Qua gameplay is het sowieso lastig om tegenwoordig echt nog iets unieks te doen. HZD heeft zeer solide gameplay met een relatief unieke setting en een goed verhaal met briljante graphics. Dat zijn op zich wel de juiste ingrediënten voor een GOTY. Ik heb Zelda niet gespeeld, dus daar kan ik niet echt over oordelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 21:45
Hmm.. voor mij is HZD versus Zelda BOTW niet eens een competitie: dat wint laatstgenoemde met gemak. Maar goed, daar komt natuurlijk een hoop smaak bij kijken. En het is ook maar net wat je belangrijk(er) vindt. Voor mij is originaliteit vandaag de dag zeer waardevol en daar vind ik HZD nou niet bepaald in uitblinken (hooguit qua setting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55
Heb nog nooit een zelda game gespeeld. En gameplay videos van de laatste zeggen mij genoeg. Niks voor mij..
Ziet er grafisch matig uit. Rare art style. En ja vage game..
Geef mij maar een horizon. Vermaak ik me uitstekend mee.
GOTY voor mij is gewoon gt sport. Nu al meer dan 270 uur inzitten, en mogelijk vrijdag de nieuwe dlc(GRATIZZZZZ) met 12 autos en nieuwe singleplayer shizzle.
Dus ja voor mij echt de perfecte game :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-10 20:07
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:12:
PlayStation Europe‏

Horizon Zero Dawn joins PlayStation Store’s 12 Deals Of Christmas today! You’ve got 48 hours to save on one of 2017’s finest games:

https://store.playstation...=ps4&query=horizon%20zero

Vanaf €24,99.
Oehh, tijd om deze een keertje te halen :)

En eindelijk een goede deal.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand leuke tips voor een game voor een 6 jarige kerel? heb wat spellen als demo gedownlaod voor zijn leeftijd maar is eigenlijk niets (te ingewikkeld) zoek iets in de trend van Mario / sonic etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:13

On_E

Housemusic

ThatsHollywood schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:30:
Iemand leuke tips voor een game voor een 6 jarige kerel? heb wat spellen als demo gedownlaod voor zijn leeftijd maar is eigenlijk niets (te ingewikkeld) zoek iets in de trend van Mario / sonic etc...
A Hat in Time, de beste 3D platformer na Mario dit jaar. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 22:29
- De lego games
- crash bandicoot
- sonic
- little big planet 3
- giana sisters
- er zijn vast nog een hoop indies die hij zou kunnen spelen maar daar ben ik niet zo bekend mee.

En gewoon laten oefenen. Ze worden vanzelf beter. Mijn zoontje van 5 kon eerst niet met de ps4 controller overweg maar nu speelt ie van alles van little big planet 3, lego marvel superheroes tot aan driveclub en batman: Arkham knight (alleen een beetje freeroamen en met de batmobiel scheuren).

[ Voor 6% gewijzigd door maukoo op 20-12-2017 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Ratchet and Clank
Rayman Legends
Tearaway Unfolded
Little Big Planet

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 17:25
Mijn zoon van 11 wil Fortnite met zijn klasgenoten spelen. Ik heb in de ouderomgeving zijn leeftijdsgrens op niveau 6 staan, wat wil zeggen dat hij games t/m 12 jaar oud mag spelen. Fortnite blijft echter melden bij opstarten dat hij te jong is waardoor de login failed. Ook het tijdelijk verzetten van de leeftijdsgrens naar 16 heeft niet geholpen.

Iemand suggesties wat er mis gaat en hoe ik dit aan kan passen?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 21:51
@maukoo
Crash Bandicoot? De Bloodborne van de platformers? Dat geef je toch niet aan een kind...? :P

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 20 december 2017 @ 18:28:
@maukoo
Crash Bandicoot? De Bloodborne van de platformers? Dat geef je toch niet aan een kind...? :P

Bloodborne speel je voor de ontspanning vergeleken met Crash.

Waarom noemt niemand Knack 1+2? Perfect omdat je niet handmatig met de camera hoeft mee te draaien. En deel 2 kun je zelfs couch co-op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Populariteit van fortnite is ook hee hard gestegen, in m'n vriendenlijst is fortnite het meest gespeelde game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 22:29
Anton.net schreef op woensdag 20 december 2017 @ 18:28:
@maukoo

Oke Crash was niet het beste voorbeeld om te geven haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
maukoo schreef op woensdag 20 december 2017 @ 18:55:
[...]

Oke Crash was niet het beste voorbeeld om te geven haha.
Nuja, als les omgaan met frustratie en teleurstellingen misschien? Of als je toe bent aan een nieuwe tv :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:39
Onlangs hier een vraag gesteld over een 3e PS4 en delen van games met het hoofdaccount, wat dus niet kan op een 3e PS4.

Popt nog wel een andere vraag op: Als ik het ene subaccount van mijn zoon op een nieuwe PS4 hoofdaccount wil maken, kan ik dan voor hem PS+ bestellen, en behoud hij dan ook zijn voortgang in games van de oude PS4?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Gister begonnen aan NieR... Ik ging het eerst dood bij de eerste baas.. Niet erg.. Sta ik ineens op het titelscherm. Ik denk huh? Lees ik dat je pas na het eerste level kunt saven :+

Zoiets kan ik altijd wel waarderen, zeker als je blind een game in stapt :) Ik kreeg al een beetje first try Bloodborne feelings haha!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Scrisissszzz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:23:
Gister begonnen aan NieR... Ik ging het eerst dood bij de eerste baas.. Niet erg.. Sta ik ineens op het titelscherm. Ik denk huh? Lees ik dat je pas na het eerste level kunt saven :+

Zoiets kan ik altijd wel waarderen, zeker als je blind een game in stapt :) Ik kreeg al een beetje first try Bloodborne feelings haha!
Is dat die enorme graafmachine met die zagen uit de beta?

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:53:
[...]

Is dat die enorme graafmachine met die zagen uit de beta?
Ja het eerste level is de beta inderdaad. Vanavond nogmaals proberen. Moet ook veel meer gaan dodgen e.d. Ging er gister steeds vol in en daardoor waren met hp restore dingen te snel op.

De mob enemies die je tegenkomt kun je eigenlijk ook laten voor wat ze zijn en voorbij rennen, net als BB ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-10 17:05
HZD is in de playstation store te koop voor 25 euro... ik wil die nog graag een keer spelen. Maar kom er niet aan toe.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

dm-dutchman schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:09:
HZD is in de playstation store te koop voor 25 euro... ik wil die nog graag een keer spelen. Maar kom er niet aan toe.
Ik ben met het laatste stukje van de DLC's van Little Nightmares bezig. Hierna wil ik Uncharted en Horizon spelen, maar weet nog niet welke eerst ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:38
Aansluitend op de musthaves / aanraders hierboven: Ik had voorafgaand aan mijn keuze de PS4 te halen een lijstje gemaakt met games welke ik wilde gaan spelen (in willekeurige volgorde), en kwam tot deze:
Uncharted 4:
Uncharted The Lost Legacy
COD WWII
The Last of Us Remastered
Ratchet & Clank
Far cry 5 (to be released)
AC Origins
Horizon Zero Dawn

En in de overweging (mocht ik na bovenstaand nog tijd hebben :P )
The Witcher 3: Wild Hunt
Untill Dawn
FireWatch
Rocket League

Heb bij de PS4 COD WWII (actie) en Uncharted 4 meebesteld, waarmee ik begin. Daarna weet ik het nog niet, luxeproblemen. En mocht ik nog must-haves missen hoor ik graag, maar dit was mijn 'shortlist' voor de komende periode.

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-10 17:05
Fedde schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:23:
Aansluitend op de musthaves / aanraders hierboven: Ik had voorafgaand aan mijn keuze de PS4 te halen een lijstje gemaakt met games welke ik wilde gaan spelen (in willekeurige volgorde), en kwam tot deze:
Uncharted 4:
COD WWII
Ratchet & Clank
AC Origins
Horizon Zero Dawn

Untill Dawn
FireWatch
Rocket League

Heb bij de PS4 COD WWII (actie) en Uncharted 4 meebesteld, waarmee ik begin. Daarna weet ik het nog niet, luxeproblemen. En mocht ik nog must-haves missen hoor ik graag, maar dit was mijn 'shortlist' voor de komende periode.
Als je houd van een racer: Gran turismo Sport. Het is niet voor iedereen weg gelegd maar wat is het fijn om even een rondje te racen na een drukke werkdag.

Far cry 5 ga ik ook zeker kopen. maar dat is weer het zelfde als HZD.. Ik wil zo'n spel in een paar weken uitspelen. niet een uurtje per dag maar gewoon even full time. Echt even in het verhaal zitten. Zolang ik die tijd niet heb ga ik ze beide nog niet kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Het vreemde is dat ik de beste fun met remastered games heb beleefd op de ps4, terwijl ik die spellen al heb uitgespeeld op de ps3. ik weet niet echt of dit een pluspuntje is voor deze generatie, maar dat is tot heden. kijken wat 2018 gaat brengen. De remastered editions waren tot nu de hoogtepunten voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 09-10 20:00
bram1984 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 18:32:
[...]

Bloodborne speel je voor de ontspanning vergeleken met Crash.

Waarom noemt niemand Knack 1+2? Perfect omdat je niet handmatig met de camera hoeft mee te draaien. En deel 2 kun je zelfs couch co-op spelen.
Idd Knack. Mijn zoon van 9 speelt deze en is een zeer toegankelijke game. Hij is (of was) ook nog eens 6 euro in de store. Kan je je nooit op mis pakken.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:00
Secret of Mana Remastered komt 19-02-2018 naar de Playstation 4 en Playstation Vita, erg mooie aanwinst!

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 21-12-2017 11:57 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Fedde schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:23:
Uncharted 4:
COD WWII
Ratchet & Clank
AC Origins
Horizon Zero Dawn

Untill Dawn
FireWatch
Rocket League

Wolfenstein 2: the colussus, is echt aanrader. Op nazies schieten de fun way.

• theduke1989
Voor horizon zero Dawn. Heb je daar constante internet voor nodig?

• Anton.net
  • Laatst online: 10-10 21:51
theduke1989 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:29:
Nee, is volledig single player.

(Pas in het vervolg je eigen post aan, in plaats van 2x te posten)

@lennox-06 Dat denk ik ook wel.
The Last of Us, GTA V, Uncharted 1-2-3 en Tomb Raider 2013 bijvoorbeeld zijn gewoon heel goede games.
Gelukkig staan er een aantal games te wachten die minstens even goed zijn!
(Ja, ik ben extreem hyped aan het worden voor God of War :9~ )

[ Voor 32% gewijzigd door Anton.net op 21-12-2017 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:23
Jumpman schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:56:
Secret of Mana Remastered komt 19-02-2018 naar de Playstation 4 en Playstation Vita, erg mooie aanwinst!
Meh, ik ben groot fan van het origineel maar de remake is imo puur bagger. Ze hadden er echt iets moois van kunnen maken maar helaas. Square Enix is zn magie al jaren kwijt.. ik houd mn hart vast voor de FFVII remake :(

• Farabi
  • Niet online
theduke1989 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:29:
Nee. (is al beantwoordt zie ik)

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 21-12-2017 13:29 ]

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 00:09

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Ik zoek een spel om met 2 man te spelen. Beetje in de richting van marioachtige spellen.
Vrouwlief heeft hekel aan schieten en racen.

Keep it calm...en lek mig de zuk

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 12:10
kromme schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:00:
Ik zoek een spel om met 2 man te spelen. Beetje in de richting van marioachtige spellen.
Lego dimensions wellicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-10 15:32
Little Big Planet :D

[ Voor 14% gewijzigd door Jasphur op 21-12-2017 15:05 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• kromme
  • Laatst online: 10-10 00:09

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Zijn die met 2 man tegelijkertijd te spelen?

Keep it calm...en lek mig de zuk

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-10 15:32
kromme schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:14:
[...]

[...]

Little Big Planet zeker. Ik heb zelf deel 3 nooit gespeeld. Maar bij deel 1 en 2 hebben mijn vriendin en ik toch behoorlijk wat uren samen op de bank gezeten.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 12:10
[...]

[...]

Jazeker, Je loopt samen in een wereld, en moet beetje puzzelen en priegelen hoe je verder komt, scherm is in twee delen gesplitst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
rayman legends

• KayJee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 16:24
Zojuist toch besloten een PS4 te halen nadat Mediamarkt de prijs nog verder omlaag had gegooid (188€ voor PS4 slim + Minecraft). Farcry primal en HZD zijn ook onderweg, alleen nog opzoek naar een goede dungeon crawler, suggesties? Diablo 3 nog de moeite waard?

• Vrijdag
Never Alone is wel een mooi spel, interessante lore er ook achter :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha Nedgame probeert ook een 'deal' te verkopen zeg..

PS Pro, 1 TB.. met: (hou je vast)

spoiler:
THAT'S YOU!!!! (coupon)

omg om gomg omg hebbeeeeeen!! Is ook helemaal niet gratis elke maand ofzo |:(

voor maar 344,- *O*
Ik snap best dat ze daarmee adverteren, en wel hierom:
Op tv zie je best veel reclame van ogenschijnlijk erg gelukkige, breed lachende mensfiguren die met z'n allen, zij het met vrienden of familie, That's You spelen. Dit zou ouders die op het verlanglijstje van hun kroost een Playstation 4 zien staan wellicht over de streep kunnen trekken om ook zo'n leuke, gezellige familieconsole in huis te halen, helemaal nu That's You er gratis (!) bijzit.
Slim gespeeld van Nedgame.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

[...]
Lego Dimensions is wel een dure grap aangezien je natuurlijk liefst wat uibreidingsmannetjes koopt. Nu ze met Dimensions stoppen zullen die wel al goedkoper te krijgen zijn, maar dan nog...
Echter, eender welk ander LEGO game is ook altijd in co-op te spelen en behoorlijk fun. Heb zo het LEGO Movie game uitgespeeld met mijn zoontje toen ie nog maar 5 was.

• Farabi
  • Niet online
Pro patch voor the witcher voor de 2e keer onderweg.
2e keer?
dvdkiwi schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:09:
Op tv zie je best veel reclame van ogenschijnlijk erg gelukkige, breed lachende mensfiguren die met z'n allen, zij het met vrienden of familie, That's You spelen. Dit zou ouders die op het verlanglijstje van hun kroost een Playstation 4 zien staan wellicht over de streep kunnen trekken om ook zo'n leuke, gezellige familieconsole in huis te halen, helemaal nu That's You er gratis (!) bijzit.
Oh lol, ik kijk geen tv meer vanaf t moment dat Discovery op 'echte mannen met echte banen en money money profit' willen verdien, en MTV geen muziek meer uitzendt.. ;)

Maar dan nog.. waarom een Pro voor dat spel 8)7

[ Voor 98% gewijzigd door poor Leno op 21-12-2017 18:41 ]

• Geronimous
  • Laatst online: 10-10 16:37
dvdkiwi schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:09:
Das ook de reden dat je niet moet googlen op 'stock family'.... braakneigingen zeg ik je! :N

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Ik denk dat that's you gewoon gratis is voor Nedgame om toetevoegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:03:
[...]

Das ook de reden dat je niet moet googlen op 'stock family'.... braakneigingen zeg ik je! :N
Toch gedaan; was niet teleurgesteld :)

Afbeeldingslocatie: https://img3.stockfresh.com/files/k/kurhan/m/54/427329_stock-photo-happy-family.jpg

Wel een duur grapje, 4 controllers :D

• steefje
  • Laatst online: 10:21
Is de Last Guardian trouwens goed. Spel moet ik nog eens proberen, maar het schijnt wat rampzalig te zijn qua controls

PSN ID Binloading_nl

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:19
steefje schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:14:
Is de Last Guardian trouwens goed. Spel moet ik nog eens proberen, maar het schijnt wat rampzalig te zijn qua controls
Controls af en toe prut, verhaal geweldig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
maartend schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:36:
[...]

Controsl af en toe prut, verhaal geweldig.
Zo erg dat je er al van gaat stotteren ;) :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

steefje schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:14:
Controls zijn frustrerend ja, maar qua sfeer/graphics/verhaal zit het wel goed. Na een tijdje wen je er aan en is het de moeite waard.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Laatst online: 10-10 21:22
The Last Guardian (aka Tamagotchi voor gevorderden) is puur voor de ervaring al de moeite waard. Heb op internet genoeg reacties gelezen van mensen die moest janken bij het einde. Dan weet je al genoeg. Pak je zakdoesjes erbij en spelen die hap. Spel kost slechts €16,99. Dus de prijs mag geen excuus zijn.

Controls zijn idd even wennen. Maar als je ICO en Shadow of the Colossus gewend bent, dan moet dit geen probleem zijn.

Ohh ja, Trico komt ZEER geloofwaardig over.

[ Voor 15% gewijzigd door Sefaex op 21-12-2017 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sefaex schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:23:
Heb op internet genoeg reacties gelezen van mensen die moest janken bij het einde. Dan weet je al genoeg.
Dit valt voor mij in de categorie clickbait zoals dit (FHM is daar een ster in):
"DE horrorfilm van het jaar! Deze móet je zien! Mensen werden hyperventilerend de zaal uit gedragen!"
:X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Scrisissszzz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:23:

Heb je iig ending #1 van
spoiler:
26
al gevonden 8)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Vrijdag
poor Leno schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:39:
2e keer?

[...]

MTV geen muziek meer uitzendt.. ;)
De M staat toch voor Meuk :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
Sefaex schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:23:
The Last Guardian (aka Tamagotchi voor gevorderden) is puur voor de ervaring al de moeite waard. Heb op internet genoeg reacties gelezen van mensen die moest janken bij het einde. Dan weet je al genoeg. Pak je zakdoesjes erbij en spelen die hap. Spel kost slechts €16,99. Dus de prijs mag geen excuus zijn.

Controls zijn idd even wennen. Maar als je ICO en Shadow of the Colossus gewend bent, dan moet dit geen probleem zijn.

Ohh ja, Trico komt ZEER geloofwaardig over.
Oh ooh, ik ben nu precies het laatste stuk aan het spelen..zal de zakdoekjes klaar leggen :+
De controls zijn inderdaad clunky, maar dat past er bij, je stuntelt je echt een weg door het spel. En de game zelf vind ik echt weer een pareltje. O+
Als je van huisdieren houd kan het haast niet anders dan dat je het wat vind imo.
dvdkiwi schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:29:
[...]

Dit valt voor mij in de categorie clickbait zoals dit (FHM is daar een ster in):
"DE horrorfilm van het jaar! Deze móet je zien! Mensen werden hyperventilerend de zaal uit gedragen!"
:X
Kan zijn, maar ik kan het me voorstellen. Ben hem nu aan het spelen en het doet wel wat met je. Zeker niet iedereen. Maar bv het einde van MGS3, nog nooit had ik zo'n brok in mn keel bij een game als toen.

EDIT:
En uitgespeeld, was er gewoon even stil van. Een heel bijzondere game, zeldzaam :)

[ Voor 25% gewijzigd door Mutatie op 22-12-2017 00:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 06-10 20:31
BlackHmark schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:30:
De kerstdeals hebben mij overtuigd om na jaren toch weer een Playstation te kopen. Ben voor de Playstation 4 slim 500 GB gegaan bij Coolblue voor €199,-.

Daarnaast nog een aantal games zodat ik voorlopig vooruit kan. Een aantal musthaves gekocht op basis van dit forum.

- Crash Bandicoot N Sane Trilogy
- Mafia III
- Call of Duty 4 Modern Warfare Remastered
- The Crew: Wild Run Edition
- The Last of Us Remastered
- Uncharted: The Nathan Drake Collection
- Uncharted 4: A Thief's End

Voor de mensen die twijfelen, koop er nu een! Voor bedragen tussen de 185 en 199 euro op dit moment ga je er veel plezier aan beleven.
Je voorbeeld maar gevolgd en ook maar een PS4 op de kop getikt bij Bol.com. Vandaag bezorgt. Kom ik thuis, pak ik het apparaat uit komt mijn vrouw aanzetten met FIFA 18 en een headset! Helemaal top toch? _/-\o_

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

🚨 PlayStation Store’s massive January Sale is now live🚨 500+ games discounted, inc. Star Wars Battlefront II, Assassin’s Creed Origins, more:

https://blog.eu.playstati...january-sale/#sf177113714

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DRnZtSWV4AEFQ-z.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 06:50:
PlayStation Europe‏

🚨 PlayStation Store’s massive January Sale is now live🚨 500+ games discounted, inc. Star Wars Battlefront II, Assassin’s Creed Origins, more:

https://blog.eu.playstati...january-sale/#sf177113714

[afbeelding]
Metro Redux jongens. Twee volledige singleplayer games voor € 7,49. Er zijn geen excuses meer. :)

De vetste singleplayer shooter op de huidige generatie, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:00
bram1984 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:29:
[...]

Metro Redux jongens. Twee volledige singleplayer games voor € 7,49. Er zijn geen excuses meer. :)

De vetste singleplayer shooter op de huidige generatie, wat mij betreft.
Toch nog eens proberen misschien. Kwam er niet doorheen. Clunky controls en kwam niet in het verhaal. Hoor echter veel positieve verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:31:
[...]

Toch nog eens proberen misschien. Kwam er niet doorheen. Clunky controls en kwam niet in het verhaal. Hoor echter veel positieve verhalen.
Huh, clunky? Je weet wat voor zeikerd ik ben als het om controls gaat. Metro speelt hartstikke strak in mijn beleving. Moet ook wel, want er zitten best wat stukjes in waarbij je snel moet handelen. Maar er zitten ook hele vette langzame exploring stukken in. Verhaal vind ik heel sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:00
bram1984 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:34:
[...]

Huh, clunky? Je weet wat voor zeikerd ik ben als het om controls gaat. Metro speelt hartstikke strak in mijn beleving. Moet ook wel, want er zitten best wat stukjes in waarbij je snel moet handelen. Maar er zitten ook hele vette langzame exploring stukken in. Verhaal vind ik heel sterk.
Zeker weet ik dat. Daarom reactie: misschien nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:36:
[...]

Zeker weet ik dat. Daarom reactie: misschien nog maar eens proberen.
Zeker doen. Het tweede deel is overigens een stuk meer actievoller, mocht je daarvan houden.

Edit: Oei, Battlefront € 35,-. Twijfel, want ik zou 'm alleen voor de SP willen.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 22-12-2017 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Vraag: kun je 500GB schijf in PS4 Slim vervangen door grotere 1TB versie?
Hoor verhalen dat 500GB te klein is, en 1TB versie kost bijna dubbele in winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:37:
Edit: Oei, Battlefront € 35,-. Twijfel, want ik zou 'm alleen voor de SP willen.
Ik heb Battlefront II net via de PS4 Pro gehaald voor die prijs en is nu aan het downloaden.

Een meesterlijke kerst met Star Wars ga ik nu tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:10:
[...]

Ik heb Battlefront II net via de PS4 Pro gehaald voor die prijs en is nu aan het downloaden.

Een meesterlijke kerst met Star Wars ga ik nu tegemoet.
Supporten Van lootboxes met kerst is nooit goed |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik de enige die dat verhaal van Lootboxes niet veel kan boeien? :>

Althans nu niet.. toen er nog dingen inzaten die pay to win waren wel.. maar nu met dat "zoveel kans op blabla", nee..

Maarja, ik ben ook de retard die de Superultrapremiumdeluxe toch blijft kopen en pre-orderen :X

[ Voor 20% gewijzigd door poor Leno op 22-12-2017 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

Zeker doen. Het tweede deel is overigens een stuk meer actievoller, mocht je daarvan houden.

€ 35,00 is teveel voor alleen de Single Player, ik zou nog wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
vraagje aan de experts: ik wil dit weekend misschien een 4k hdr tv kopen. deze: LG 55UJ635V

heb ik iets aan de hdr bij deze? of is dit 'nep-hdr' zoals ze het zeggen ? ga ik de de grafische effecten duidelijk zien bij HZD bijv met hdr ? budget is max 800.

[ Voor 21% gewijzigd door Farabi op 22-12-2017 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
lennox-06 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:19:
vraagje voor de experts: ik wil dit weekend misschien een 4k hdr tv kopen. deze: LG 55UJ635V

heb ik iets aan de hdr bij deze? of is dit 'nep-hdr' zoals ze het zeggen ? ga ik de de grafische effecten duidelijk zien bij HZD bijv met hdr ? budget is max 800.
Wat je eraan hebt is dat het ondersteund wordt, de TV heeft te weinig nits voor goede HDR. Je ziet wel iets verschil, maar verwacht geen HDR zoals het bedoeld is, dan moet je een TV met meer dan 1000 nits kopen (hoger segment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
vraagje voor de experts: ik wil dit weekend misschien een 4k hdr tv kopen. deze: LG 55UJ635V

geen dimming, denk niet dat je wat van hdr gaat merken. Tvs in duurdere segment benutten het op de 'juiste' manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:22:
[...]

Wat je eraan hebt is dat het ondersteund wordt, de TV heeft te weinig nits voor goede HDR. Je ziet wel iets verschil, maar verwacht geen HDR zoals het bedoeld is, dan moet je een TV met meer dan 1000 nits kopen (hoger segment).
welke tv is dat ? (dichts tegen mijn budget) (55inch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vraagje aan de experts: ik wil dit weekend misschien een 4k hdr tv kopen. deze: LG 55UJ635V

8-bit lees ik in de specs, dus nee. Bovendien wil je ook 100 Hz om op te gamen.

Ik zou je geld opzij zetten en doorsparen voor een OLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:33

TDB

[...]

Als je de Star Wars films kunt waarderen: zeker doen, geen geld. Maar waarom zou je hem alleen voor de SP willen? Ik vermaak mij prima met de MP, het gedoe met de crates is een beetje overdreven imho.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat sw bf2 na de star wars hype in februari zo wordt afgeprijst naar 20 euro. Misschien dat ik hem dan haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 00:14

Dhrax

Prog Lord

bram1984 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:27:
[...]

Je kunt altijd wel blijven door sparen tot iets beters en een OLED toestel van 1500+ is natuurlijk totaal iets anders dan een 4K tv van 800 EUR. Overigens zijn tv's die je nu voor ruim onder de 1000 kunt kopen, grafisch ook al wel indrukwekkend. Zeker als je dit naast een oudere LED tv zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Jongens, ik (als vele anderen) heb de PS4 besteld vandaag.

Kleine vraag; ik heb een oude account die ik gebruikte voor de PS3. Ik heb een nieuwe account aangemaakt voor de PS4 omdat ik dat account destijds deelde met wat mensen, nu heb ik een eigen.

Op dat oude account staan nog wat euro's, en ik weet dat ik die niet kan transferren. Nu wil ik graag Plus kopen. Hoe gaat dat in z'n werking? Als ik die koop, wordt Plus dan automatisch aan je account gebonden, of koop je een key die je kunt invoeren op dus bijvoorbeeld mijn nieuwe account? Ik denk het eerste he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
lennox-06 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:25:
[...]

welke tv is dat ? (dichts tegen mijn budget) (55inch)
De Samsung UE55KS7000 (maar bijna nergens meer te koop, of veel te duur). Dat was lange tijd de TV met de beste prijs/kwaliteit verhouding met goede HDR.
bram1984 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:27:
[...]

OLED is zeker waar! En dan volgend jaar één kopen met HDMI 2.1.

60Hz is genoeg voor de Playstation 4 (Pro), want hij stpuugt toch niet meer beelden dan 60 FPS. Wellicht dat de opvolger wel baat gaat hebben bij 100/120Hz TV's, maar dan moet er ook HDMI 2.1 opzitten, anders kom je bandbreedte te kort. Tevens neemt bij het gamen met de PlayStation 4 (Pro) en de TV toch op 120Hz zetten de latency alleen maar toe.

[ Voor 50% gewijzigd door Jumpman op 22-12-2017 10:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TDB schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:27:
[...]

Als je de Star Wars films kunt waarderen: zeker doen, geen geld. Maar waarom zou je hem alleen voor de SP willen? Ik vermaak mij prima met de MP, het gedoe met de crates is een beetje overdreven imho.
Omdat ik doorgaans alleen maar SP games speel. Ik heb heel weinig met MP. Ik kan natuurlijk altijd een poging wagen.
Dhrax schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:37:
[...]

Je kunt altijd wel blijven door sparen tot iets beters en een OLED toestel van 1500+ is natuurlijk totaal iets anders dan een 4K tv van 800 EUR. Overigens zijn tv's die je nu voor ruim onder de 1000 kunt kopen, grafisch ook al wel indrukwekkend. Zeker als je dit naast een oudere LED tv zet.
Uiteraard, maar als je echt een TV wilt waar HDR (wat volgens velen meer indrukwekkend is dan 4K) op zit en die je PS4/Xbox goed tot zijn recht laat komen, dan moet je simpelweg geen genoegen nemen met zo een LG als hierboven. Als je dan toch geld uit gaat geven, kun je het beter meteen goed doen. Er zijn ook goedkopere LED's met goede HDR, maar je moet toch wel aan minimaal € 1200,- denken.
Booth schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:44:
Jongens, ik (als vele anderen) heb de PS4 besteld vandaag.

Kleine vraag; ik heb een oude account die ik gebruikte voor de PS3. Ik heb een nieuwe account aangemaakt voor de PS4 omdat ik dat account destijds deelde met wat mensen, nu heb ik een eigen.

Op dat oude account staan nog wat euro's, en ik weet dat ik die niet kan transferren. Nu wil ik graag Plus kopen. Hoe gaat dat in z'n werking? Als ik die koop, wordt Plus dan automatisch aan je account gebonden, of koop je een key die je kunt invoeren op dus bijvoorbeeld mijn nieuwe account? Ik denk het eerste he?
Als je het op je console via de store koopt, dan hangt het direct aan het account waarmee je de aanschaf doet. Maar je kan ook bij bijv. Bol een key kopen en die invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:58:
[...]

Omdat ik doorgaans alleen maar SP games speel. Ik heb heel weinig met MP. Ik kan natuurlijk altijd een poging wagen.
Same here, maar betreft MP zullen we saampies dan een poging wagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Ik heb weinig tot geen ervaring met shooters en wil eigenlijk wel eens een poging gaan wagen.
Met de huidige aanbiedingen zit ik te twijfelen tussen Borderlands: The Handsome Collection en Metro: Redux.

De humor in Borderlands spreekt me erg aan.
Het serieuzere verhaal in Metro spreekt me ook erg aan.

Totaal verschillende verhalen, dus appels en peren vergelijken.

Wat zou in jullie ogen nu de beste keuze zijn? En dan denk ik bijvoorbeeld ook aan controls, overzicht (dus makkelijk te weten wat je moet doen, waar je heen moet).... Ik merk dat ik bij First Person games wel eens m'n orientatie kwijt lijk te raken en soms als een kip zonder kop rond beweeg. Bij race games speel ik ook nooit vanuit de auto zelf, maar de camera altijd waarbij de auto in beeld is.

Beide games die ik noem, zijn echt spot goedkoop, maar toch heb ik altijd zoiets van: Ik heb 't gekocht, dus wil ik er toch wel m'n best voor gaan doen om te spelen en niet te vlug op willen geven.
Mocht het spelen van FPS games me toch echt gaan aanspreken, kan ik uiteraard later altijd de andere aanschaffen - ze zijn ongeveer iedere 4 weken wel 3 weken lang in de aanbieding.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004

On_E

Housemusic

Is Titanfall 2 niet in de aanbieding?
Zou mijn keuze zijn voor een FPS.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 46 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)