Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:29:
[...]

Metro Redux jongens. Twee volledige singleplayer games voor € 7,49. Er zijn geen excuses meer. :)

De vetste singleplayer shooter op de huidige generatie, wat mij betreft.
Absoluut! Ik ben helemaal niet meer zo van de shooters, maar Metro is echt killing. Lekker creepy sfeertje, heerlijke shooter gameplay, ziet er mooi uit. En helemaal tof om de twee delen direct achter elkaar te spelen! _/-\o_

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
-SaveMe- schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:17:
[...]

Absoluut! Ik ben helemaal niet meer zo van de shooters, maar Metro is echt killing. Lekker creepy sfeertje, heerlijke shooter gameplay, ziet er mooi uit. En helemaal tof om de twee delen direct achter elkaar te spelen! _/-\o_
Ja, de reden dat ik de vraag over de shooter keuze stelde, was ook vanwege de post van @bram1984. Echter, ik was nog steeds aan 't twijfelen tussen Metro en Borderlands, vandaar ook mijn vraag.
En de prijs van beide is natuurlijk echt geweldig om te proberen.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterMichel schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:23:
[...]

Ja, de reden dat ik de vraag over de shooter keuze stelde, was ook vanwege de post van @bram1984. Echter, ik was nog steeds aan 't twijfelen tussen Metro en Borderlands, vandaar ook mijn vraag.
Twee totaal verschillende games. Borderlands is meer een shooter RPG, waarbij je steeds betere wapens vind met allemaal statistieken zoals vuur damage, etc. De setting is cartooneske en humoristisch.
Metro is grauw en 'realistisch', geen RPG mechanics, maar gewoon een shooter waarbij je een vast aantal wapens hebt en moet zorgen dat je voldoende munitie hebt (is schaars). De ervaring is ook meer lineair.

Als je niet van RPGs houdt dan is de keus snel gemaakt, Metro. Ik heb beide gespeeld en beide zijn erg goed maar in hun eigen gebied. Metro is zonder meer degene met de meeste sfeer (creepy) en intense ervaring. Borderlands is meer een lootfest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
On_E schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:14:
Is Titanfall 2 niet in de aanbieding?
Zou mijn keuze zijn voor een FPS.
Meh. Zeker vermakelijk, maar vrij kort. Die kost € 18,00. Dan heb je met Metro veel meer waar voor je geld: 2 games die beiden minstens 2x langer dan Titanfall zijn voor minder dan de helft.
Origins schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:03:
[...]

Same here, maar betreft MP zullen we saampies dan een poging wagen :+
Haha ik ga nu afrekenen voordat ik me bedenk. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben ik de enige hier die helemaal niet gevoelig is voor al die koopjes? Ik koop pas weer een game als ik hem ook echt ga spelen. Heb over het algemeen dan ook nooit meer dan twee games liggen; de game die ik nu speel (totdat die uitgespeeld is) en de game die ik daarna ga spelen. Een backlog heb ik dan ook niet, wel een lijstje met games die ik ooit mss wil gaan spelen (maar nog niet heb gekocht) ...

Uitzondering is heel af en toe een psn game voor tussendoor (zoals bijvoorbeeld steamworld dig 2)

[ Voor 11% gewijzigd door -SaveMe- op 22-12-2017 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

bram1984 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:58:

[...]

Als je het op je console via de store koopt, dan hangt het direct aan het account waarmee je de aanschaf doet. Maar je kan ook bij bijv. Bol een key kopen en die invoeren.
Ja dat dacht ik al. Ik hoopte via mijn oude account (waar nog wat geld op staat) dat ding te kunnen kopen, icm de lagere prijs die de playstation store heeft (45 euro) en die die euros die ik nog heb. Maar dat gaat niet lukken, helaas!

Thanks!
[...]

Meh. Zeker vermakelijk, maar vrij kort. Die kost € 18,00. Dan heb je met Metro veel meer waar voor je geld: 2 games die beiden minstens 2x langer dan Titanfall zijn voor minder dan de helft.
En voor iemand (zoals ik) die graag online speelt?

[ Voor 19% gewijzigd door Booth op 22-12-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

Exirion

Gadgetfetisjist

-SaveMe- schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:38:
Ben ik de enige hier die helemaal niet gevoelig is voor al die koopjes? Ik koop pas weer een game als ik hem ook echt ga spelen.
Tja, moet je zelf weten. Maar als er een deal voorbij komt waarbij een spel met 50% of soms wel 70% korting verkocht wordt, waarom zou je 'm dan niet kopen als je weet dat je 'm wilt spelen. Ik hoef niet op een paar euro te kijken, maar ik zie geen reden om games voor de adviesprijs te kopen terwijl ze regelmatig spotgoedkoop voorbij komen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Booth schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:39:
[...]

Ja dat dacht ik al. Ik hoopte via mijn oude account (waar nog wat geld op staat) dat ding te kunnen kopen, icm de lagere prijs die de playstation store heeft (45 euro) en die die euros die ik nog heb. Maar dat gaat niet lukken, helaas!

Thanks!
Is er geen middenweg? Bijvoorbeeld PS Plus kopen met het resterende bedrag op je oude PS3-account (en eventueel enkele games, als je nog geld over hebt). Vervolgens die PS3-account als tweede account toevoegen op je PS4 (wel instellen als primary). Als je dan de games installeert of Plus wil gebruiken, kan dat ook vanaf je nieuwe account op de PS4.

Zelf nog niet geprobeerd, maar ik neem aan dat dit moet kunnen. Zo niet, zal iemand op dit forum me wel verbeteren. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exirion schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:45:
[...]

Tja, moet je zelf weten. Maar als er een deal voorbij komt waarbij een spel met 50% of soms wel 70% korting verkocht wordt, waarom zou je 'm dan niet kopen als je weet dat je 'm wilt spelen. Ik hoef niet op een paar euro te kijken, maar ik zie geen reden om games voor de adviesprijs te kopen terwijl ze regelmatig spotgoedkoop voorbij komen.
Mijn ervaring is dat ik ze later ook prima goedkoop kan kopen, of in een online store, of tweede hands, etc. En ik koop ook graag fysiek, kan ik ze ook weer verkopen, scheelt ook nog eens. Persoonlijk vind ik het onzinnig om 20 games of zo al gekocht te hebben omdat ze nu eenmaal in de aanbieding waren, terwijl ik nog helemaal niet weet of en wanneer ik de tijd en zin heb om ze te gaan spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

-SaveMe- schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:50:
Mijn ervaring is dat ik ze later ook prima goedkoop kan kopen, of in een online store, of tweede hands, etc. En ik koop ook graag fysiek, kan ik ze ook weer verkopen, scheelt ook nog eens. Persoonlijk vind ik het onzinnig om 20 games of zo al gekocht te hebben omdat ze nu eenmaal in de aanbieding waren, terwijl ik nog helemaal niet weet of en wanneer ik de tijd en zin heb om ze te gaan spelen ...
Erg persoonlijk. Als jij dit fijn vindt moet je het zo doen, maar ik vind fysieke games alleen maar onhandig. Heb liever alles op de PS4 staan zodat ik kan spelen wat ik wil zonder gedoe met schijfjes. Verder speel ik games die ik echt goed vond na een paar jaar opnieuw, dus hou ik ze liever. Bovendien is verkopen me toch te veel gedoe.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exirion schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:59:
[...]

Erg persoonlijk. Als jij dit fijn vindt moet je het zo doen, maar ik vind fysieke games alleen maar onhandig. Heb liever alles op de PS4 staan zodat ik kan spelen wat ik wil zonder gedoe met schijfjes. Verder speel ik games die ik echt goed vond na een paar jaar opnieuw, dus hou ik ze liever. Bovendien is verkopen me toch te veel gedoe.
Dat werkt dan goed voor jou idd. Ik speel games jaren later niet opnieuw. Praktijk leert dat er continue nieuwe goede games uitkomen die ik graag wil spelen en dan kom ik al tijd te kort om alles te spelen. Bovendien doe ik altijd lang over mijn games, wat een tweede playthrough meestal niet meer leuk maakt.

Maar wees eens eerlijk, hoeveel van die in de sale gekochte spellen speel je uiteindelijk nooit of maar amper? (ik speel in principe, uitzonderingen daar gelaten, al mijn games uit)

[ Voor 10% gewijzigd door -SaveMe- op 22-12-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:54
MisterMichel schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:23:
[...]

Metro = grimmig, post-apocalyptisch en heeft een nare sfeer
Borderlands = Grappig, over the top, cartoony, massa's wapens en een beetje rpg invloeden

Ik vind ze beiden leuk maar omdat ik gewoon een nihilistische klootzak ben spreekt Metro mij meer aan :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:02:
[...]

Dat werkt dan goed voor jou idd. Ik speel games jaren later niet opnieuw. Praktijk leert dat er continue nieuwe goede games uitkomen die ik graag wil spelen en dan kom ik al tijd te kort om alles te spelen. Bovendien doe ik altijd lang over mijn games, wat een tweede playthrough meestal niet meer leuk maakt.

Maar wees eens eerlijk, hoeveel van die in de sale gekochte spellen speel je uiteindelijk nooit of maar amper? (ik speel in principe, uitzonderingen daar gelaten, al mijn games uit)
Ik koop ook wel eens fysiek als het wat duurder is. Maar voor een paar tientjes ga ik echt niet de moeite doen. Dan koop ik de game net zo lief digitaal zodat ik het moeten wisselen van schijfjes zoveel mogelijk minimaliseer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:12:
[...]

Ik koop ook wel eens fysiek als het wat duurder is. Maar voor een paar tientjes ga ik echt niet de moeite doen. Dan koop ik de game net zo lief digitaal zodat ik het moeten wisselen van schijfjes zoveel mogelijk minimaliseer.
Dat wisselen van schijfjes is bij mij niet zo'n probleem: Ik stop game A in de drive en speel die tot dat ik hem uit heb. Dan gaat game B erin en speel ik die totdat die uit is, etc ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:14:
[...]

Dat wisselen van schijfjes is bij mij niet zo'n probleem: Ik stop game A in de drive en speel die tot dat ik hem uit heb. Dan gaat game B erin en speel ik die totdat die uit is, etc ... ;)
Dat deed ik eerst ook, maar nu speel ik echt alles door elkaar. Ligt er maar net aan waar ik zin in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hé leuk, de schijfjes vs digitaal discussie :9
Teveel gedoe, hou ik van; lekker.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:07
Exirion schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:59:
[...]

Wat zijn we ver gekomen sinds de Nintendo dagen dat we gedoe met schijfjes nu als last ervaren.. :X

Ene schijf eruit, volgende erin, het is toch wat. Moet je gewoon van de bank af komen, tsssssssk...

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Life is Strange Season Pass nu €3,99 in de PSN Store 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door Ike. op 22-12-2017 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53
@Ike. De oude of de nieuwe LIS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 10:39

JoeZuCK

_Fonz > all.

Met -SaveMe- heb ik een klik.

Groot gelijk. Alhoewel ik wel een gigantische backlog heb op Steam .. maar ja PC games kosten geen drol (hooguit een paar euro als je goed rondkijkt en niet meteen het spel koopt als hij uit is).

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Life is Strange. Niet Life is Strange: Before the Storm :+

Life is Strange: Before the Storm
Nu €11,99

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 22-12-2017 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Jumpman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:50:
[...]

De Samsung UE55KS7000 (maar bijna nergens meer te koop, of veel te duur). Dat was lange tijd de TV met de beste prijs/kwaliteit verhouding met goede HDR.

[...]

OLED is zeker waar! En dan volgend jaar één kopen met HDMI 2.1.

60Hz is genoeg voor de Playstation 4 (Pro), want hij stpuugt toch niet meer beelden dan 60 FPS. Wellicht dat de opvolger wel baat gaat hebben bij 100/120Hz TV's, maar dan moet er ook HDMI 2.1 opzitten, anders kom je bandbreedte te kort. Tevens neemt bij het gamen met de PlayStation 4 (Pro) en de TV toch op 120Hz zetten de latency alleen maar toe.
Helaas, HDMI 2.1 gaat langer duren:

https://www.homecinemamag...geen-hdmi-2-1-televisies/

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Malfunctions schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:20:
Wat zijn we ver gekomen sinds de Nintendo dagen dat we gedoe met schijfjes nu als last ervaren.. :X

Ene schijf eruit, volgende erin, het is toch wat. Moet je gewoon van de bank af komen, tsssssssk...
Een schijfje dat moet opspinnen, alleen om te checken dat je het spel echt in je bezit hebt, en vervolgens een tijdje blijft zoemen. Tijden veranderen nou eenmaal. Zoals het gros van de mensen geen CD's meer opzet maar liever van een harddisk speelt of alles streamt via Internet. Bewegende media zijn niet meer van deze tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:01
Het grote verschil tussen een MP3 en een PS4 store game is dat je de MP3 op 10 devices kunt backuppen. Dat je niet het risico hebt dat de servers offline gaan en je je muziek niet meer kunt afspelen.
Of bv dat ze een liedje afhalen van een of andere dienst en dus niet meer uw gekocht liedje kunt downloaden ervan...

Als je kijkt hoe populair retro games zijn... dan weet je dat het niet 'onzinnig' om te zeggen dat een disc game een meerwaarde heeft.

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Exirion schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:36:
[...]
Bewegende media zijn niet meer van deze tijd.
Ik ben ook niet van deze tijd; doe mij maar lekker ronddraaiende schijfjes (cd's, blu-rays, games etc).
Er wordt hier helemaal niks gestreamed of iets dergelijks. Daardoor staat er nu wel een mooie verzameling doosjes in de kast :)

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 22-12-2017 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
theduke1989 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:11:
[...]

Supporten Van lootboxes met kerst is nooit goed |:(
Je zelf een verder leuke en goede game ontzeggen is nog veel erger! Daarnaast kan je die lootboxes gewoon compleet negeren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

dvdkiwi schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:40:
Daardoor staat er nu wel een mooie verzameling doosjes in de kast :)
Prachtig hoor, maar daar geef ik niks om. Hoe minder overbodige spullen in huis, hoe beter. Boeken koop ik ook alleen nog maar voor op de e-reader, want op een gegeven moment weet je niet meer waar je al je spullen kwijt moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:11
[...]

Ach ja, 40 jaar geleden moest je ook van de bank af komen om van televisiekanaal te wisselen. Afstandsbedieningen bestonden toen nog niet. Zappen tussen kanalen ging met een fysieke knop op de tv zelf. Wat zijn we ver gekomen sinds die tijd... het gemak dient de mens toch? Lekker vanaf de bank kiezen welke game je wilt spelen en deze gewoon via het menu opstarten zonder ook dat schijfje er eerst in te moeten proppen.

Ik kies derhalve ook steeds vaker voor digitaal boven de fysieke schijfjes. Ook omdat de aanbiedingen op digitaal vaak aantrekkelijk(er) zijn (zoals nu bij de january sales).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exirion schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:07:
[...]
Prachtig hoor, maar daar geef ik niks om. Hoe minder overbodige spullen in huis, hoe beter. Boeken koop ik ook alleen nog maar voor op de e-reader, want op een gegeven moment weet je niet meer waar je al je spullen kwijt moet.
Prachtig, maar ik ben dan ook absoluut geen gadgetfetisjist zoals jij ;)
Lezen doe ik uit een boek, film kijk ik vanaf schijf. En wat maakt het ook uit eigenlijk; het is niet zo dat je meer van een film, game of boek geniet omdat deze digitaal is toch? ;)

Ontopic: iemand die pinball FX3 speelt en een aantal goede (geen Star Wars ;)) tafelsets kan aanraden?

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 22-12-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

And the last of PlayStation Store’s 12 Deals Of Christmas is… GT Sport! You’ve got 48 hours to save on the acclaimed racing sim:

https://store.playstation.com/nl-nl/search/gt%20sport

Vanaf €29,99.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:13:
PlayStation Europe‏

And the last of PlayStation Store’s 12 Deals Of Christmas is… GT Sport! You’ve got 48 hours to save on the acclaimed racing sim:

https://store.playstation.com/nl-nl/search/gt%20sport

LET OP: de prijzen zijn nog niet aangepast.
Die heb ik dan wel weer op een schijfje, want hij was maar 20 euro bij Intertoys vorige maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jumpman Ik ben niet echt thuis in de techniek erachter en dus het waarom, maar de fps van een game hebben voor zover ik weet weinig te maken met de refresh rate van de TV zelf. Een film doet ook maar 24 beeldjes per seconden, maar als je een panning camera scene hebt, dan ziet dat er op een 100 Hz paneel gewoon veel smoother en dus minder schokkerig uit.
[...]

Ja maar echt. Zit je net lekker na een dag hard te hebben gewerkt. PS4 aan (lekker snel vanuit rest mode), game starten -> schijfje er niet in. Dat vind ik gewoon serieus kut soms. Ik lig soms ook nog eens in een lamsac voor de TV. Daar kom je echt niet zo makkelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Tweakmans schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:45:
[...]

Is er geen middenweg? Bijvoorbeeld PS Plus kopen met het resterende bedrag op je oude PS3-account (en eventueel enkele games, als je nog geld over hebt). Vervolgens die PS3-account als tweede account toevoegen op je PS4 (wel instellen als primary). Als je dan de games installeert of Plus wil gebruiken, kan dat ook vanaf je nieuwe account op de PS4.

Zelf nog niet geprobeerd, maar ik neem aan dat dit moet kunnen. Zo niet, zal iemand op dit forum me wel verbeteren. :)
Geen idee of dat kan :) Ik kan het eens proberen! Thanks though!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:07
bram1984 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:25:
Ja maar echt. Zit je net lekker na een dag hard te hebben gewerkt. PS4 aan (lekker snel vanuit rest mode), game starten -> schijfje er niet in. Dat vind ik gewoon serieus kut soms. Ik lig soms ook nog eens in een lamsac voor de TV. Daar kom je echt niet zo makkelijk uit.
Ik vind het ook hinderlijk als ik zoals gister FFX aan het spelen ben en ik een uitnodiging krijg om WW2 te komen spelen, dat ik dan eerst het schijfje moet wisselen. Maar ik kan dat snel relativeren, en het is een goed moment om naar de wc te gaan/iets te drinken te pakken, omdat ik dat anders vergeet/uitstel als ik aan het spelen ben. ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Stelletje luie donders :+
Jullie hebben zeker ook een e-bike?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hostje
  • Laatst online: 00:11
dvdkiwi schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:32:
Stelletje luie donders :+
Jullie hebben zeker ook een e-bike?
e-bike? Waarbij je nog steeds moet trappen? Nee, ik heb een auto ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:14
hostje schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:09:
[...]

Afstandsbedieningen bestonden toen nog niet. Zappen tussen kanalen ging met een fysieke knop op de tv zelf.
Ik heb zelfs ooit nog eens een van de eerste videorecorders gehad van mijn opa. Deze had een afstandsbediening met draad!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mast3rWill
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 09:36

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

@Jumpman Ik ben niet echt thuis in de techniek erachter en dus het waarom, maar de fps van een game hebben voor zover ik weet weinig te maken met de refresh rate van de TV zelf. Een film doet ook maar 24 beeldjes per seconden, maar als je een panning camera scene hebt, dan ziet dat er op een 100 Hz paneel gewoon veel smoother en dus minder schokkerig uit.
Je hebt gelijk dat de fps van een game niets met de refresh rate van de tv heeft te maken, maar als de tv een lagere refresh rate heeft dan de fps van een game, kan dat dan weer als 'schokkerig' overkomen.

Wat ik in ieder geval niet wil hebben, is een tv met een paneel van 50Hz. Als je een paneel van max 50Hz in je tv hebt en de ps4 geeft max 60fps, zal de tv frames moeten laten vallen.
Andersom is natuurlijk een smaak keuze: als een game 60fps geeft en je hebt de tv op 100hz staan, zal de tv in principe frames dupliceren en ziet het er nog soepeler, nog smoother (het soap-opera-achtige effect) uit. Hierdoor kan wel de input-lag iets verhogen.
Tegenwoordig schakelen de meeste tv's automatisch van refresh rate door de aangesloten input bron.
Ik zie linksboven netjes 1080p 60hz in beeld verschijnen als ik mijn Ps4 Pro aanzet.
Als ik dan de Ziggo box aanzet verschijnt er 1080p 50hz
(heb een Samsung 3d tv uit 2014 en die heeft een paneel van 120hz)
wat ik ervan opgestoken heb is dat termen als 600hz en 1000hz ultra smooth judderless perfect clear motion, eigenlijk technieken zijn die bedacht zijn om te verhullen hoe 'slecht'(=relatief, I know) de beeldkwaliteit is bij bewegend beeld van sommige modellen tv's

[ Voor 2% gewijzigd door Mast3rWill op 22-12-2017 14:04 . Reden: Typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11

[...]

Ik wil eigenlijk de TV discussie hier stoppen.

Maar bij Blu-Ray 24 FPS klopt het, de TV gaat dan naar 120 Hz, dat precies schaalbaar is met 24. Het klopt dat FPS en Hz iets heel anders is. Maar in geval van de PS4 loopt 60 FPS en 60 Hz mooi synchroon, zonder dat TV moet extrapoleren voor 120 Hz met extra latency tot gevolg. Zoek maar eens na.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Start a #Christmas singalong with Whitney Houston's 'I Wanna Dance With Somebody' available for free now for SingStar.

Redeem the following code on PlayStation Store to download: XFX6-2GN4-DJQL

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DRp2QZLW4AIaTf8.jpg

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Ik kan niet wachten op je filmpje Dennis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dvdkiwi

Dat mag ik niet meer posten van het strakke regime van Tweakers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
hostje schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:09:
[...]

Ach ja, 40 jaar geleden moest je ook van de bank af komen om van televisiekanaal te wisselen. Afstandsbedieningen bestonden toen nog niet. Zappen tussen kanalen ging met een fysieke knop op de tv zelf.
Ik was mijn tijd ver vooruit: Ik had een 2,5 lange metalen gordijnrail met rubber omhulsel gekocht, de eindjes kaal gestript, zodat ik met mijn hand het metaal raakte en het andere gestripte einde de tiptronics toetsen van de TV. Kon ik toch vanaf de bank zappen :P

Ja, ik ben een dinosaurier ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 19:02
dvdkiwi schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:07:
Ik kan niet wachten op je filmpje Dennis!
Met zijn doorrookte stem, keihard ‘aaaaaiiiii wanna dèns wit sumbàdieeeeee!!!’

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GT sport nu in de aanbieding in de store

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
[...]

Vroegâh, toen games nog op cassettebandjes ("cassewattus?") stonden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:56:
@dvdkiwi

Grapje neem ik aan ? Ik post toch ook gameplay videos van mezelf in gt sport topic..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 29-09 20:28
v8power67 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 16:31:
[...]

Grapje neem ik aan ? Ik post toch ook gameplay videos van mezelf in gt sport topic..
maar jij beperkt dat denk ik ook tot 1 topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-10 12:50
Iemand idee wat het verschil is tussen deze 2?

https://store.playstation...000000?emcid=pa-st-111505

https://store.playstation...GAME00?emcid=pa-st-111505

Die van 17,99 is toch gewoon het zelfde maar dan met de dlc's of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
ralph075 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 16:09:
[...]

Vroegâh, toen games nog op cassettebandjes ("cassewattus?") stonden... ;)
En dan 15 minuten een foutmelding krijgen en bandje terug moeten spoelen en opnieuw proberen, zucht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:56:
@dvdkiwi

Nou, ik denk dat Tweakers dát filmpje wel even door de vingers ziet :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

BlackBarryNL schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 16:40:
Iemand idee wat het verschil is tussen deze 2?

https://store.playstation...000000?emcid=pa-st-111505

https://store.playstation...GAME00?emcid=pa-st-111505

Die van 17,99 is toch gewoon het zelfde maar dan met de dlc's of zie ik het verkeerd?
inderdaad, aanrader trouwens ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55

Ondanks dat het nu nogal hip is om op de ps4 pro te zeiken tov de xox, zie je hier een heel goed voorbeeld waar met 4k checkerboarding het er nagenoeg zelfde uitziet als op de xox met dynamische 4k resolutie.
Waar btw de ps4 wel altijd op een vaste resolutie draait en xox niet(waardoor er dus meer kans op fps drops is dus kan wel een patch gebruiken met ook dynamische resoltutie voor stabielere fps).
Mag ook wel een keer gezegd worden toch, tuurlijk xox is beter(hogere kwaliteit schaduwen) en een targeting 60fps modus.
Maar vind voor een console die 150-180 euro goedkoper is het zeker niet slecht.
CHeckerboarding is gewoon een erg sterke techniek zoals hier getoond :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Laatst online: 10-10 12:50
fransbuter schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:17:
[...]

inderdaad, aanrader trouwens ;)
Vanavond proberen dan maar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

ik geloof dat hij een paar weken terug een gratis mission/weapon pack gehad heeft..ik zal hem binnenkort ook maar weer eens opstarten 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Mast3rWill schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:59:
[...]

Je hebt gelijk dat de fps van een game niets met de refresh rate van de tv heeft te maken, maar als de tv een lagere refresh rate heeft dan de fps van een game, kan dat dan weer als 'schokkerig' overkomen.

Wat ik in ieder geval niet wil hebben, is een tv met een paneel van 50Hz. Als je een paneel van max 50Hz in je tv hebt en de ps4 geeft max 60fps, zal de tv frames moeten laten vallen.
Andersom is natuurlijk een smaak keuze: als een game 60fps geeft en je hebt de tv op 100hz staan, zal de tv in principe frames dupliceren en ziet het er nog soepeler, nog smoother (het soap-opera-achtige effect) uit. Hierdoor kan wel de input-lag iets verhogen.
Tegenwoordig schakelen de meeste tv's automatisch van refresh rate door de aangesloten input bron.
Ik zie linksboven netjes 1080p 60hz in beeld verschijnen als ik mijn Ps4 Pro aanzet.
Als ik dan de Ziggo box aanzet verschijnt er 1080p 50hz
(heb een Samsung 3d tv uit 2014 en die heeft een paneel van 120hz)
wat ik ervan opgestoken heb is dat termen als 600hz en 1000hz ultra smooth judderless perfect clear motion, eigenlijk technieken zijn die bedacht zijn om te verhullen hoe 'slecht'(=relatief, I know) de beeldkwaliteit is bij bewegend beeld van sommige modellen tv's
Verdiep u alstublieft in TV's alvorens wat te roepen.

Er zijn in basis maar twee type panelen, de 50/60 Hz en 100/120Hz. Dus minimaal heb je altijd 60 Hz aan boord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zojuist Wolfenstein II uitgespeeld, damn wat een shooter!
Heerlijke characters, tof verhaal en hele toffe conversaties tussen de characters in de cutscenes.
Een mooie verassing dit najaar en ik raad iedereen aan om deze game een keertje te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:38
Origins schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:53:
Zojuist Wolfenstein II uitgespeeld, damn wat een shooter!
Heerlijke characters, tof verhaal en hele toffe conversaties tussen de characters in de cutscenes.
Een mooie verassing dit najaar en ik raad iedereen aan om deze game een keertje te spelen.
Ik ga er volgende week mee beginnen. d:)b

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vandaag met een gelukje Call Of Duty: WW2 voor € 15,00 gescoord. Twijfel alleen of ik hem zal houden of verkopen. Is de Single Player de moeite waard? Multi Player ben ik meer van Battlefield 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:03
Jumpman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:23:
Vandaag met een gelukje Call Of Duty: WW2 voor € 15,00 gescoord. Twijfel alleen of ik hem zal houden of verkopen. Is de Single Player de moeite waard? Multi Player ben ik meer van Battlefield 1.
Voor dat gelukje zeker houden. Ikzelf zit ook nog op zoiets te wachten, hoe kwam jij er aan?

Alleen al vanwege de beachlanding kun je 'm houden, vergelijk het een beetje met Medal of Honor: Allied Assault. Het leek bijna op Saving Private Ryan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
RobinFoot schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:31:
[...]

Voor dat gelukje zeker houden. Ikzelf zit ook nog op zoiets te wachten, hoe kwam jij er aan?

Alleen al vanwege de beachlanding kun je 'm houden, vergelijk het een beetje met Medal of Honor: Allied Assault. Het leek bijna op Saving Private Ryan :)
Ik had vorige week de PS4 Pro + COD:WW2 gekocht voor € 329,00. PS4 Pro weer verkocht voor € 315,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind 'm erg vet en bij vlagen ook erg mooi ogen.

Battlefront 2 daarentegen, is blij vlagen heel lelijk. Wat supersampling zou niet verkeerd zijn geweest. Veel shimmering en soms ook gewoon niet scherp. Had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:55
Playlink collectie voor de feestdagen om met familie te spelen; zijn alle games in het Nederlands te spelen?

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Jumpman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:39:
[...]

Ik had vorige week de PS4 Pro + COD:WW2 gekocht voor € 329,00. PS4 Pro weer verkocht voor € 315,00.
Meest. Omslachtige. Manier.

Ooit.

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 17:34
Toch maar overstag gegaan en Wolfenstein 2 gehaald. Met de eerste heb ik totaal onverwachts ongelofelijk veel lol gehad, dus dat moet nu ook wel lukken denk ik zo.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slaapje schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:40:
Toch maar overstag gegaan en Wolfenstein 2 gehaald. Met de eerste heb ik totaal onverwachts ongelofelijk veel lol gehad, dus dat moet nu ook wel lukken denk ik zo.
Ik heb de demo geprobeerd en daar vond ik echt niks aan :? Ben niet echt een shooter fanaat meer, maar bijvoorbeeld de metro games vond ik echt vet en ik wil ooit voor een nice price wel de Destiny 2 campaign een keer doorspelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Slaapje schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:40:
Enjoy! je gaat er heel veel plezier aan beleven, een van de beste shooters van de afgelopen jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meer gelekte kh3 screenshots is alles wat ik nodig heb voor kerst. https://m.imgur.com/a/behq5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsTn
  • Laatst online: 10-10 09:52
Hier verslaafd aan Uncharted:The lost legacy. Heerlijke sfeer, mooie balans puzzelen/vechten/schieten. En nu trachten alle treasures en trophies binnen te hengelen....

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-10 10:11
Ik had hetzelfde pakket gekocht met de Pro maar had COD WW2 direct (nog in de seal) verkocht, ondanks dat ik wel van shooters hou. Net als jij ben ik ook van de BF1 en ik wist zeker dat ik na 10 min toch weer terug zou gaan naar BF.

Zo'n super scripted single player vind ik iig ook niks (vroeger al genoeg gespeeld en dit is niets beter dan de WW2 shooters van 15 jaar geleden).

Enige reden waarom ik nog even twijfelde om m te houden was de splitscreen optie, die je tegenwoordig helaas weinig meer tegenkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:14
Single player is fantastisch. Aanrader.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze jRPG kende ik nog helemaal niet, nog nooit van gehoord: Granblue Fantasy Project Re: Link

Trailer

Gameplay

Ik vind het stijltje wel mooi.

[ Voor 15% gewijzigd door -SaveMe- op 23-12-2017 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
NeuroticaPills schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 08:18:
Playlink collectie voor de feestdagen om met familie te spelen; zijn alle games in het Nederlands te spelen?
ben ik ook benieuwd naar , ivm mijn vrouw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dfg
  • Laatst online: 23-01-2020

dfg

Gandalf68 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:10:
[...]

ben ik ook benieuwd naar , ivm mijn vrouw
Heb de Box en laat weken geleden gekocht, de quiz spellen zijn in ieder geval in het Nederlands te spelen, wel taal ps4 op Nederlands zetten. Vragen en antwoorden zijn in het Nederlands. Hidden Agenda gisteren uit gespeeld, wel een leuke ervaring, het einde wordt bepaald door de keuzes die gemaakt zijn, was een beetje abrupt in ons geval. Singstar spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2PyySfFq2b8]

Op 2-3 na allemaal wel spellen die er hier wel komen denk ik als de reviews en gameplay beelden mij aanspreken :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-10 14:23
Ik wil graag een nieuwe headset die op me mobiel pc en ps4 gebruikt kan worden ik zag playstation eigen headset is die goed ? Of is een andere beter

[ Voor 8% gewijzigd door Formula one op 23-12-2017 22:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Formula one schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:49:
Ik wil graag een nieuwe headset die op me mobiel pc en ps4 gebruikt kan worden ik zag playstation eigen headset is die goed ? Of is een andere beter
bram1984 schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:41:
[...]

Ja die is goed, maar er zijn ook betere.
En dan zijn er ook nog eens headsets die vergelijkbaar of slechter zijn, omg, whatever will you do he!?

Als je niet de mogelijkheid hebt om iets zelf te testen voordat je het koopt ben je dus basicly afhankelijk van wat andere mensen ervan vinden, en dan bedoel ik niet een stel ps4 nerds op een forum (mezelf inclusief) maar reviews van mensen die dat vaker doen zeg maar ;)

Oh, en voordat je aan de reviews begint,zorg dat je een selectie hebt van headsets die je wel zou willen kopen, ipv van 1 headset uit te zoeken zonder verder te kijken dan je neus lang is en dan maar zien of je hetgene wat je erover leest acceptabel vindt of niet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Phase op 24-12-2017 06:40 ]

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kJ1ehiK.jpg

Waarschijnlijk PS plus games van januari (bron Resetera), alhoewel ik alle games al in bezit heb is dit toch weer een goede maand, Playstation is al een aantal maanden zeer goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:29

Mauz1978

Console War Veteran

ScrooLoose schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:33:
[video]

Op 2-3 na allemaal wel spellen die er hier wel komen denk ik als de reviews en gameplay beelden mij aanspreken :)
Nu ben ik geen realisme freak, maar hoe lukt het in het eerste filmpje een reus te onthoofden wiens nek een diameter van zo’n 3-4 meter heeft met een zwaardje van 1 meter? :O Voor de rest zitten er wel mooie games tussen!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
Mauz1978 schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:43:
[...]

Nu ben ik geen realisme freak, maar hoe lukt het in het eerste filmpje een reus te onthoofden wiens nek een diameter van zo’n 3-4 meter heeft met een zwaardje van 1 meter? :O Voor de rest zitten er wel mooie games tussen!
Het is een reus met een nogal zwakke huid en zwak nekje????? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:30
Jumpman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:39:
[...]

Lol, serieus voor die 10€ korting. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Wolfenstein vind ik echt een ‘5 euro’ spelletje. Na een uur ben ik er helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Het jaar is bijna om, dus de lijstje kunnen weer te voorschijn komen, wat is jullie top 5 van 2017?

Mijne:

5. Wolfenstein II
4. HZD
3. Yakuza Zero
2. Persona 5
1. Nier Automata (

Erg moeilijk met name nummer 2 en 1, maar Nier is voor mij toch eigenlijk wel de game van 2017 voor mij, zeker na de 2de en 3de playtrough.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Origins Mijn lijstje

1. HZD; prachtige open world action RPG met killer graphics en toffe combat. Werkelijk alles is goed aan de game
2. AC Origins; Fantastische setting en erg mooi en speelt super weg
3. Zelda BotW; grote wereld en leuke game mechanics. De shrines en de de korok seeds maken het exploren fun!
4. Uncharted Lost Legacy; ik heb hier meer van genoten dan van uncharted 4. Goede mix tussen combat en exploration en puzzelen
5. ME Shadow of War; Groter en beter dan deel 1. Ongekend brute combat!

Honorable mentions:
Rime, Hob, Prey, Elex

Ik vond het een erg lekker game jaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Origins schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:34:
Het jaar is bijna om, dus de lijstje kunnen weer te voorschijn komen, wat is jullie top 5 van 2017?

Mijne:

5. Wolfenstein II
4. HZD
3. Yakuza Zero
2. Persona 5
1. Nier Automata (

Erg moeilijk met name nummer 2 en 1, maar Nier is voor mij toch eigenlijk wel de game van 2017 voor mij, zeker na de 2de en 3de playtrough.
1. GT Sport
2. VR in algemeenheid
3. Onverwacht voor mij: Wipe-Out collectie
4. Ultrawings VR
5. Statik

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn top 5 2017:

-Horizon Zero Dawn
-Gran Turismo Sport
-Assassin's Creed Origins
-Everybody's Golf
-Destiny 2

En dan wil ik eigenlijk de Wipeout HD collection er nog tussen proppen.
Meer games heb ik dit jaar ook niet aangeschaft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:49:
Mijn top 5 2017:

-Horizon Zero Dawn
-Gran Turismo Sport
-Assassin's Creed Origins
-Everybody's Golf
-Destiny 2

En dan wil ik eigenlijk de Wipeout HD collection er nog tussen proppen.
Meer games heb ik dit jaar ook niet aangeschaft :P
Goh! Die zag ik niet aankomen ;) Volgens mij ben je ook de enige hier die hem uitheeft gepeeld en zelfs plat! ;) Leuke game voor tussendoor, dat wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1. Horizon zero dawn
2. Resident evil 7 (in vr)
3. Gran turismo sport
4. Kingdom hearts 1,5+2,5 collection
5. Uncharted tll
6. Destiny 2
7. Kingdom hearts 2.8
8. Fortnite

Daarnaast nog oude games als deus ex md, star wars battlefront 1, batman arkham knight en driveclub gekocht en gespeeld in 2017.

Ik wil ook nog even paragon benoemen, van de zomer was ik aardig verslaafd aan, maar na de grote update had ik er vrij snel genoeg van gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:01:
[...]

Volgens mij ben je ook de enige hier die hem uitheeft gepeeld en zelfs plat! ;) Leuke game voor tussendoor, dat wel ;)
Niet de enige: @Ontzettende_Jan ook ;)
Blijft inderdaad ontzettend leuk om tussendoor te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

1) Horizon Zero Dawn
2) Uncharted The Lost Legacy
3)...
4)...
5) Gran Turismo Sport

Verder niks gekocht waar ik van onder de indruk was.
GT Sport viel tegen imo :X

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 29-09 20:28
Formula one schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:49:
Dan zal ik maar een serieus antwoord geven.
Ik heb zelf deze: pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Gun metal

Je kunt hem op alle devices gebruiken en heeft goede reviews, ik ben er zelf ook uitermate tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 13:34
Van mij:

HZD
HZD Frozen Wilds

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:44

Winkiller

De Mopperpot

bram1984 schreef op zondag 24 december 2017 @ 08:55:
Ik heb alleen That's You nog niet, dus daar ben ik wel benieuwd naar.
Zie PB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 07:36
F1 2017 voor maar €30 in de store, januari uitverkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:16

Lapras

Ice beam

1. Warframe
2. Warframe
3. Warframe
4. Warframe
5. HZD

Holy shit. Ik heb ergens in augustus op een regenachtige dag gedownload en niks anders meer gedaan. Fuck het feit dat het uit 2013 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb eigenlijk alleen Battlefield 1 gespeeld..

Saai he? :> _O-

Maar ik heb recentelijk ook The Vanishing of Ethan Carter gedaan.. OMG wat een mooi spel zeg!!!

Dikke aanrader! Vooral als ie in de sale is! _/-\o_

Ik verheug me wel enorm op:
  • Battlefield WW2 en BC3 *O*
  • Skull & Bones
  • Kingdom Come: Deliverance
  • Red Dead Redemption 2
  • Extinction
  • Witchfire
  • Beyond Good & Evil 2
Pagina: 1 ... 47 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)