Is for honor een aanrader voor een lineare gamer als ik ?
Death stranding mist nog in je lijst. Als je van geniale ontwikkelaars houdt.poor Leno schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:26:
Ik heb eigenlijk alleen Battlefield 1 gespeeld..
Saai he?![]()
![]()
Maar ik heb recentelijk ook The Vanishing of Ethan Carter gedaan.. OMG wat een mooi spel zeg!!!
Dikke aanrader! Vooral als ie in de sale is!![]()
Ik verheug me wel enorm op:
- Battlefield WW2 en BC3
- Skull & Bones
- Kingdom Come: Deliverance
- Red Dead Redemption 2
- Extinction
- Witchfire
- Beyond Good & Evil 2
Doet me pijn dat Nier: Automata zo weinig liefde krijgt, wat een godsgruwelijke en unieke game was dat. Met afstand mijn goty.
Hele game trekt me totaal niet helaas ...Mr_Tomatohead schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:39:
Doet me pijn dat Nier: Automata zo weinig liefde krijgt, wat een godsgruwelijke en unieke game was dat. Met afstand mijn goty.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik heb hem op het oog, maar het is de enige game op aarde die niet in een prijs actie komtMr_Tomatohead schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:39:
Games die in 2017 zijn uitgekomen:
1. Zelda Breath of the Wild (met afstand)
2. Nier: Automata
3. Injustice 2
4. Destiny 2
5. Shadow Tactics
(6. For Honor)
Niet (genoeg) gespeeld want anders kanshebbers: HZD, Mario Odessy, Shadow of War, AC: Origins, PES 2018
Meest gespeeld in 2017
1. Overwatch
2. PES 2017
3. StarCraft 2
4 Mariokart WiiU
5. Lords of Waterdeep (iOS)
1. Zelda Breath of the Wild (met afstand)
2. Nier: Automata
3. Injustice 2
4. Destiny 2
5. Shadow Tactics
(6. For Honor)
Niet (genoeg) gespeeld want anders kanshebbers: HZD, Mario Odessy, Shadow of War, AC: Origins, PES 2018
Meest gespeeld in 2017
1. Overwatch
2. PES 2017
3. StarCraft 2
4 Mariokart WiiU
5. Lords of Waterdeep (iOS)
psn: jagermeistertim
Voor het verhaal hoef je het iig niet te doen. Battles zijn heel tof, maar weet niet het online nog gespeeld wordt. Als dat al zo is zal je iig flink moeten oefenen om niet compleet afgemaakt te worden.lennox-06 schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:38:
Is for honor een aanrader voor een lineare gamer als ik ?
Speel nooit online. Heb zelfs geen plus. Ik kan dus wel lekker combatten ?TTHEEBO1 schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:00:
[...]
Voor het verhaal hoef je het iig niet te doen. Battles zijn heel tof, maar weet niet het online nog gespeeld wordt. Als dat al zo is zal je iig flink moeten oefenen om niet compleet afgemaakt te worden.
Ik bedoelde idd online combat. Verhaal is echt een verkapte tutorial. Ik zou m dan lekker laten liggen.lennox-06 schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:01:
[...]
Speel nooit online. Heb zelfs geen plus. Ik kan dus wel lekker combatten ?
Lijstje.
1. Wildlands
2. Uncharted: LL
3. PUBG
4. Forza 7
5. A-C: Origins
Eervolle vermelding voor Cuphead
, die had ik maar wat graag op de Ps4 gespeeld.
Grootste tegenvaller: HZD, prachtig kwa visuals maar na iets van 8 uur pakte het mij niet, ik vond de wereld leeg en er was voor mijn smaak weinig te doen.
1. Wildlands
2. Uncharted: LL
3. PUBG
4. Forza 7
5. A-C: Origins
Eervolle vermelding voor Cuphead
Grootste tegenvaller: HZD, prachtig kwa visuals maar na iets van 8 uur pakte het mij niet, ik vond de wereld leeg en er was voor mijn smaak weinig te doen.
[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 24-12-2017 14:10 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
meehtheduke1989 schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:38:
[...]
Death stranding mist nog in je lijst. Als je van geniale ontwikkelaars houdt.

Ben niet zo van de post-apocalyptische stijl.. Fallout ook niet echt..
Ja echt he??? Of iig op iOSDonstil schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:03:
Eervolle vermelding voor Cuphead, die had ik maar wat graag op de Ps4 gespeeld.
[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 24-12-2017 14:08 ]
Zijn er bose headsets die werken op Ps4 met Mic?
Mijn excuses, ik moet dan heel snel mijn kennis bijspijkerenJumpman schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:56:
Verdiep u alstublieft in TV's alvorens wat te roepen.
Er zijn in basis maar twee type panelen, de 50/60 Hz en 100/120Hz. Dus minimaal heb je altijd 60 Hz aan boord.

Nope, mic werkt dan niet.Kijk maar op youtubenickdew schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:52:
Zijn er bose headsets die werken op Ps4 met Mic?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Vorige week gekocht bij Nedgame voor €38 😉Nieuwevolger schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:46:
[...]
Ik heb hem op het oog, maar het is de enige game op aarde die niet in een prijs actie komt
En hij staat meteen op mijn lijstje:
1 HZD
2 NieR Automata
3 Uncharted LL
4 Wolfenstein 2
5 Destiny 2
Heb pas 8 uurtjes ongeveer in NieR zitten maar ben helemaal hooked. Wat speelt dit lekker weg. En een week vrij dus kan vooruit
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Destiny 2 voor 24,99 bij Bol vandaag. Vond de demo wel leuk. Maar besteld. Kan ik in Januari eens door de singleplayer lopen en dan mag die weer weg
Heb een ps headset gold en deze is kapot. Wil nu dezelfde nog een keer halen of de platinum. Is deze zijn geld waard of weinig verschil
Tip: Zoek in dit topic op 'platinum gold headset'. Al zo vaak langs geweestnickdew schreef op zondag 24 december 2017 @ 18:27:
Heb een ps headset gold en deze is kapot. Wil nu dezelfde nog een keer halen of de platinum. Is deze zijn geld waard of weinig verschil

Gisteren GT Sport cadeau gehad, wat een schitterende game zeg. Laatste racegame die ik gespeeld heb is Project Cars maar ik vind dit echt al vele malen leuker
Een aangename verrassing zo op het eind van het jaar.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik zou voor de Omega gaan
Top 5 2017 van mij
1. Horizon Zero Dawn
2. Assassin's Creed Origins
3. Horizon Zero Dawn: the Frozen Wilds
4. Uncharted: the Lost Legacy
5. MINI SNES Classic
Met de eerste twee heb ik mij het meeste vermaakt. De DLC van HZD en UC waren meer van hetzelfde (wat ik helemaal niet erg vind want twee uitbreidingen op twee topgames) dus belanden lager. Verder was 2017 voor mij ook het jaar van nostalgie
In 2018 kijk ik uit naar de volgende:
Beyond Good & Evil 2
Red Dead Redemption 2
Skull & Bones
Kingdom Come: Deliverance
(is pas de afgelopen week onder mijn aandacht gekomen)
1. Horizon Zero Dawn
2. Assassin's Creed Origins
3. Horizon Zero Dawn: the Frozen Wilds
4. Uncharted: the Lost Legacy
5. MINI SNES Classic
Met de eerste twee heb ik mij het meeste vermaakt. De DLC van HZD en UC waren meer van hetzelfde (wat ik helemaal niet erg vind want twee uitbreidingen op twee topgames) dus belanden lager. Verder was 2017 voor mij ook het jaar van nostalgie
In 2018 kijk ik uit naar de volgende:
Beyond Good & Evil 2

Red Dead Redemption 2
Skull & Bones
Kingdom Come: Deliverance
Voor mij nadat ik de PS4 Pro voor €285,- heb gekocht in MM Duitsland.
- Wolfenstein 2
- Mafia 3
Must-have
- CoD: WW
- Horizon zero Dawn
- Death stranding (volgend jaar)
- Red dead redemption 2 (volgend jaar)
- PSN+
- Nyoh
- Ac: Origins
Moet er wel bij zeggen dat ik de meeste games altijd in Nederland moet kopen betreft restricties ok in-game gore content
- Wolfenstein 2
- Mafia 3
Must-have
- CoD: WW
- Horizon zero Dawn
- Death stranding (volgend jaar)
- Red dead redemption 2 (volgend jaar)
- PSN+
- Nyoh
- Ac: Origins
Moet er wel bij zeggen dat ik de meeste games altijd in Nederland moet kopen betreft restricties ok in-game gore content
[ Voor 5% gewijzigd door theduke1989 op 25-12-2017 06:36 ]
Werkt 7.1 ook op de ps4 ?DigitalError schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:29:
[...]
Dan zal ik maar een serieus antwoord geven.
Ik heb zelf deze: pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Gun metal
Je kunt hem op alle devices gebruiken en heeft goede reviews, ik ben er zelf ook uitermate tevreden mee.
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Mijn toppers:
1. Resident Evil 7 (VR)
2. Horizon Zero Dawn + DLC
3. DOOM VFR/Skyrim VR (beide nog niet uitgespeeld)
4. The Lost Legacy
5. The Last Guardian
6. Wolfenstein 2
7. CoD WWII (SP)
Assassins Creed Origins zou hier ook wel tussen staan, verwacht ik. Maar die moet ik nog halen.
1. Resident Evil 7 (VR)
2. Horizon Zero Dawn + DLC
3. DOOM VFR/Skyrim VR (beide nog niet uitgespeeld)
4. The Lost Legacy
5. The Last Guardian
6. Wolfenstein 2
7. CoD WWII (SP)
Assassins Creed Origins zou hier ook wel tussen staan, verwacht ik. Maar die moet ik nog halen.
Dit dus. Op enkele zeer kortstondige acties na (die ik steeds mis) lukt het mij niet om Nier voor een.. Sub 30 euro (nieuw, 2dehands, maakt niet uit) prijs te vinden. Hmpf.Nieuwevolger schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:46:
[...]
Ik heb hem op het oog, maar het is de enige game op aarde die niet in een prijs actie komt
Als jullie het allemaal zo graag willen spelen is het misschien ook meer waard dan 30 euro?
Ja! Mee eens en nu met een tweede controller doen junior en ik wedstrijdjeDigitalError schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:27:
Gisteren GT Sport cadeau gehad, wat een schitterende game zeg. Laatste racegame die ik gespeeld heb is Project Cars maar ik vind dit echt al vele malen leukerEen aangename verrassing zo op het eind van het jaar.
Verder WoT en FIFA zit nog in de doos.
Fijne Kerst
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn. Ik geniet van de mooie momenten met jullie. Jullie zijn top! Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die onpersoonlijke copy en paste berichten die iedereen verstuurt! Jullie zijn werkelijk het beste korfbal team dat er bestaat! ik wens jullie een gezond en succesvol 2016! Ik houd van jullie!! Liefs Petra

Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn. Ik geniet van de mooie momenten met jullie. Jullie zijn top! Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die onpersoonlijke copy en paste berichten die iedereen verstuurt! Jullie zijn werkelijk het beste korfbal team dat er bestaat! ik wens jullie een gezond en succesvol 2016! Ik houd van jullie!! Liefs Petra
Weet je hoe vaak ik die vandaag al op de Whatsapp heb voorbij zien komen ?poor Leno schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:07:
Fijne Kerst![]()

Graag gedaan, nooit verwacht dat t zich zo snel zou verspreiden-SaveMe- schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:46:
[...]
Weet je hoe vaak ik die vandaag al op de Whatsapp heb voorbij zien komen ?
Ugh, wordt t nu n lijstjestopic?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik wens Petra ook een witte kerst en een zalig uiteindepoor Leno schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:07:
Fijne Kerst![]()
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Haha
Einde van t jaar he, lijstjes lijstjes lijstjes
Mijn top zoveel:
1. Nier Automata.
2. Tales of Berseria
3. Sonic Mania
5. Ys VIII
6. Resident Evil 7(in VR)
Niet specifiek in een volgorde, Super Mario Odyssey, Xenoblade Chronicles 2 mogen er ook nog wel bij.
1. Nier Automata.
2. Tales of Berseria
3. Sonic Mania
5. Ys VIII
6. Resident Evil 7(in VR)
Niet specifiek in een volgorde, Super Mario Odyssey, Xenoblade Chronicles 2 mogen er ook nog wel bij.
Netjes blijven aub
[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 26-12-2017 00:43 ]
PSN: Kidjuh
- fijne Kerst iedereen
- alvast een goed en gezond 2018 gewenst
- ook een goed game 2018 gewenst!
- wat is er mis met lijstjes?
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18:26
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Opsom topics zijn niet toegestaan dus bij deze een slotje!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Zo. Tweede kerstdag!
Geen familie of vrienden vandaag. Laat ik maar eens gaan vlammen en eindelijk Dirt 4 eens uitspelen.
Geen familie of vrienden vandaag. Laat ik maar eens gaan vlammen en eindelijk Dirt 4 eens uitspelen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Resident evil 7 zie ik toch ook wel vaak in de toplijstjes voorbij komen. Nog maar even halen, is redelijk langs me heen gegaan.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Let er wel op dat dit voornamelijk de VR versie betreft. De platte versie zou waarschijnlijk niet in mijn lijst hebben gestaan, terwijl ik de VR versie bovenaan heb gezet.Spud82 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:43:
Resident evil 7 zie ik toch ook wel vaak in de toplijstjes voorbij komen. Nog maar even halen, is redelijk langs me heen gegaan.
Zoals elke keer rond deze tijd van het jaar wordt er weer even teruggekeken op het afgelopen jaar.
Nu we het daar toch over hebben: wat is jouw top 5 van 2017?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
@bram1984
Hmm VR is er niet bij in mijn geval, maar dan nog vinden mensen het wel een aardige game volgens mij. Al kan ik me de meerwaarde van VR goed indenken.
Mijn top 3 van 2017:
1. Nier: Automata
2. Zelda: Breath of the Wild
3. Persona 5 (nog niet ver, maar weet ik nu al)
Hmm VR is er niet bij in mijn geval, maar dan nog vinden mensen het wel een aardige game volgens mij. Al kan ik me de meerwaarde van VR goed indenken.
Mijn top 3 van 2017:
1. Nier: Automata
2. Zelda: Breath of the Wild
3. Persona 5 (nog niet ver, maar weet ik nu al)
[ Voor 9% gewijzigd door Spud82 op 26-12-2017 15:03 ]
Hier mijn lijstje dan ook maar 
1) Horizon: Zero Dawn
2) Gran Turismo Sport
3) Uncharted: Lost Legacy
4) Fortnite
5) Wolfenstein II: The New Colossus
Ik heb de meeste uren zitten in Destiny 2, maar ik kan het gewoon niet in de top 5 zetten vanwege al de problemen met de microtransacties in die game en hoe Bungie en Activision het spel bewust slopen zodat mensen lootboxes gaan kopen. Heb me de eerste 3 maanden wel vermaakt met D2 maar ben het gewoon helemaal zat en elke keer als ik het opstart heb ik het gevoel dat ik genaaid wordt. Voorlopig ben ik er denk ik ff klaar mee en ga ik me prima vermaken met GT Sport.
1) Horizon: Zero Dawn
2) Gran Turismo Sport
3) Uncharted: Lost Legacy
4) Fortnite
5) Wolfenstein II: The New Colossus
Ik heb de meeste uren zitten in Destiny 2, maar ik kan het gewoon niet in de top 5 zetten vanwege al de problemen met de microtransacties in die game en hoe Bungie en Activision het spel bewust slopen zodat mensen lootboxes gaan kopen. Heb me de eerste 3 maanden wel vermaakt met D2 maar ben het gewoon helemaal zat en elke keer als ik het opstart heb ik het gevoel dat ik genaaid wordt. Voorlopig ben ik er denk ik ff klaar mee en ga ik me prima vermaken met GT Sport.
[ Voor 59% gewijzigd door RubenSaurus op 26-12-2017 15:31 ]
Mijn korte lijst :
Met stip op 1 : GT SPORT !!!
Gewoon de beste racer van moment. Genieten!!
Op 2 horizon zero dawn + dlc( nog niet uitgespeelt de dlc).
Op 3 Uncharted lost legacy.
Verder was er genoeg leuks maar dit is wel.mijn ultieme top dit jaar.
Miskoop van het jaar ; forza 7 ultimate edition.
Was bij launch gewoon te matig, zeker op pc. En sinds release gt sport niet 1x meer aan gedacht.
Met stip op 1 : GT SPORT !!!
Gewoon de beste racer van moment. Genieten!!
Op 2 horizon zero dawn + dlc( nog niet uitgespeelt de dlc).
Op 3 Uncharted lost legacy.
Verder was er genoeg leuks maar dit is wel.mijn ultieme top dit jaar.
Miskoop van het jaar ; forza 7 ultimate edition.
Was bij launch gewoon te matig, zeker op pc. En sinds release gt sport niet 1x meer aan gedacht.
[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 26-12-2017 15:44 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
GT sport dus, mijn zoon is nu verwikkeld in een Ruzzle battle met zijn moeder, dus de PS$ is ff voor papa...
Verwijderd
Mijn top 5 van 2017:
Xplane 11 (Steam)
Uncharted: Lost Legacy (PS4 Pro)
Project Cars 2 (PS4 Pro)
GT Sport (PS4 Pro)
Sims 4 (Origin)
Plus nog wat andere goeie spellen zoals RiMe, CoD WWII en Battlefield 1.
Ik ben wat meer op mijn gaming laptop gaan spelen naast mijn PS4 Pro.
Xplane 11 (Steam)
Uncharted: Lost Legacy (PS4 Pro)
Project Cars 2 (PS4 Pro)
GT Sport (PS4 Pro)
Sims 4 (Origin)
Plus nog wat andere goeie spellen zoals RiMe, CoD WWII en Battlefield 1.
Ik ben wat meer op mijn gaming laptop gaan spelen naast mijn PS4 Pro.
2017 gaat bij mij de boeken in als het beste game-jaar ooit. Ik heb echt nog nooit zoveel goede games in één jaar gespeeld.
Mijn top 5:
1) Legend of Zelda Breath of the wild (Switch)
2) NieR Automata (PS4)
3) Horizon Zero Dawn(PS4)
4) Ac Origins (PS4)
5) Super Mario Odyssey (Switch)
Zit trouwens ook nog te denken om Persona 5 te gaan kopen alleen weet ik niet zo goed wat ik van die game moet denken
Nog nooit eerder een Persona gespeeld maar die game krijgt zoveel lovende recensies dat ik het gewoon een kans moet geven
Mijn top 5:
2) NieR Automata (PS4)
4) Ac Origins (PS4)
Zit trouwens ook nog te denken om Persona 5 te gaan kopen alleen weet ik niet zo goed wat ik van die game moet denken
Mijn top 5 2017:
1. Horizon Zero Dawn
2. Rocket League
3. Tropico 5
4. Uncharted 4
5. Tricky Towers
1. Horizon Zero Dawn
2. Rocket League
3. Tropico 5
4. Uncharted 4
5. Tricky Towers
nothing stops this train
Gewoon aanschaffen die handel! Ik kende ook heel de serie niet, ben er blind ingedoken. En ‘t is echt een supergame. Zijn toch de mooiste ervaringen vaak vind ik: iets buiten je comfortzone proberen en dat t dan nog klikt ook..Joetje079 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 19:13:
2017 gaat bij mij de boeken in als het beste game-jaar ooit. Ik heb echt nog nooit zoveel goede games in één jaar gespeeld.
Mijn top 5:
2) NieR Automata (PS4)
4) Ac Origins (PS4)
Zit trouwens ook nog te denken om Persona 5 te gaan kopen alleen weet ik niet zo goed wat ik van die game moet denkenNog nooit eerder een Persona gespeeld maar die game krijgt zoveel lovende recensies dat ik het gewoon een kans moet geven
2017 heeft echt heel veel goede games gebracht.
Mijn top 5 op PS4-gebied:
1) Horizon Zero Dawn
2) Persona 5
3) NieR: Automata
4) Gwent public beta
5) Uncharted: The Lost Legacy
Ook nog regelmatig Battlefield 1 gespeeld (DLC). Moet nog aan Wolfenstein 2 beginnen.
Daarnaast ook ontzettend vermaakt met Super Mario Odyssey voor de Switch.
1) Horizon Zero Dawn
2) Persona 5
3) NieR: Automata
4) Gwent public beta
5) Uncharted: The Lost Legacy
Ook nog regelmatig Battlefield 1 gespeeld (DLC). Moet nog aan Wolfenstein 2 beginnen.
Daarnaast ook ontzettend vermaakt met Super Mario Odyssey voor de Switch.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Lastig hoor maar goed een poging.
1) Skyrim PS VR (ja de VR versie is uit 2017)
2) Horizon Zero Dawn
3) Resident Evil 7: Biohazard PS VR
4) Gran Turismo Sport
Verder geen nieuwe (2017) releases gekocht of gespeeld. Dus veel verder dan dit kom ik niet.
1) Skyrim PS VR (ja de VR versie is uit 2017)
2) Horizon Zero Dawn
3) Resident Evil 7: Biohazard PS VR
4) Gran Turismo Sport
Verder geen nieuwe (2017) releases gekocht of gespeeld. Dus veel verder dan dit kom ik niet.
Horizon Zero Dawn en CoD WW2. Verder heb ik geen spellen van 2017 gekocht of gespeeld.
Dlc van HZD moet ik nog aanschaffen.
Dlc van HZD moet ik nog aanschaffen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Na een maandje testen mijn Pro verkocht voor 320 en een nieuwe Slim gekocht voor 165 euro. Ik zie werkelijk geen verschil.
Heb je nog een CRT of 720p TV?FrE911 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:11:
Na een maandje testen met Pro verkocht voor 320 en een nieuwe Slim gekocht voor 165 euro. Ik zie werkelijk geen verschil.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
En hoe groot is de tv en wat is de afstand.
En ook hoe goed zijn je ogen.
Toevallig vandaag nog een dvd gekeken op mijn bijna 8 jaar oude full hd (1080p) plasma tv van 46”. Echter ik zit er ver (meter of 5) vanaf. Wil grotere tv en misschien wel bank dichterbij zetten. Voordeel is wel dat een dvd prima te doen is.
Qua game lijst snel klaar geen grote nieuwe releases gehaald dit jaar. Van alles kort getest (voornamelijk plus games) maar niets wat me echt raakte. Ook te maken met prive&werk situatie. Vaak geen energie of zin.
Uit de plus games het meest gespeeld: titan attacks en 10 second ninja. Verder ( als het uit dit jaar is

Waar ik naar uitkijk is meer zin en energie
Dbz fighter trekt me ook.
Ben 10sn ook wel beu, maar zou het wel erg leuk vinden om de trophies binnen te kunnen harken.
Heb naast de ps4 ook een one en switch en berg retro consoles dus sowieso genoeg te doen
10 second ninja DONE
Hoe bedoel je dat precies? Iedereen kan door gewoon te spelen redelijk makkelijk aan goede wapens komen en max light halen, zónder de aanschaf van lootboxes. Wat versta je precies onder lootboxes; je kan toch enkel silver kopen met echt geld? En dat valt niet onder de noemer lootbox imo.DigitalError schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:29:
Ik heb de meeste uren zitten in Destiny 2, maar ik kan het gewoon niet in de top 5 zetten vanwege al de problemen met de microtransacties in die game en hoe Bungie en Activision het spel bewust slopen zodat mensen lootboxes gaan kopen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bright Engrams, die kun je kopen met silver of verdienen met xp, maar ze hebben dat zo generfd dat je gewoon genaaid wordt. ook is er nu 'The Dawning' en meer dan 60% van die content zit achter die Bright Engrams. Het kost echt waanzinnig veel tijd en geluk om alles compleet te krijgen, en dan kun je het niet eens kwijt omdat je niet genoeg vault space hebtdvdkiwi schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:46:
[...]
Hoe bedoel je dat precies? Iedereen kan door gewoon te spelen redelijk makkelijk aan goede wapens komen en max light halen, zónder de aanschaf van lootboxes. Wat versta je precies onder lootboxes; je kan toch enkel silver kopen met echt geld? En dat valt niet onder de noemer lootbox imo.

Wat wil je dan allemaal hebben van 'The Dawning'??DigitalError schreef op woensdag 27 december 2017 @ 01:00:
[...]
Bright Engrams, die kun je kopen met silver of verdienen met xp, maar ze hebben dat zo generfd dat je gewoon genaaid wordt. ook is er nu 'The Dawning' en meer dan 60% van die content zit achter die Bright Engrams. Het kost echt waanzinnig veel tijd en geluk om alles compleet te krijgen, en dan kun je het niet eens kwijt omdat je niet genoeg vault space hebt
Leukste vond ik de emote en die is deze week gewoon te koop voor bright dust. Ook zijn er elke week 2 stuks armour te koop dus die kan je ook zo kopen met je bright dust en dus in drie weken compleet krijgen. Als je niet genoeg dust hebt gewoon wat van die vele overbodige sparrows/ghosts/shaders dismantlen...
Daarnaast kan je die gift blueprints op alle drie de karakters doen, geeft je vaak ghosts/sparrows/shaders die, jawel, je weer kan dismantlen...
Nergens voor nodig om er echt geld tegen aan te gooien, tja, of je moet echt alles willen hebben, en dan voor 3 verschillende karakters ook nog, dan zal je veel moeten spelen om bright engrams te verdienen en dan de zooi daarvan weer dismantlen voor dust....
Kan me niet voorstellen dat je geen verschil zag tussen een Slim en een Pro op een 55" 4k TV...FrE911 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:34:
[...]
Neen een Samsung 55hu7500 4k tv. Wel non hdr
Hoe ver zit je er dan wel niet van af?
[ Voor 11% gewijzigd door Aenea op 27-12-2017 05:38 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
SOMA halverwege weer verwijderd. Intrigerende game, maar vrij saai qua gameplay. De rest kijk ik even op YouTube aangezien ik wel wil weten wat er nog gaat komen en hoe het af gaat lopen.
- Chaoss
wel/geen HDR is een veel groter verschil en daar heb je niet eens een pro voor nodig.Aenea schreef op woensdag 27 december 2017 @ 05:36:
Kan me niet voorstellen dat je geen verschil zag tussen een Slim en een Pro op een 55" 4k TV...
Hoe ver zit je er dan wel niet van af?
Verschil tussen FHD en 4K zie je al niet meer op meer dan 1,5 meter afstand. Dus voor de meeste mensen heeft 4K gewoon gen nut.
Daarom vroeg ik dus ook hoever ie van de TV af zit....Chaoss schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:32:
[...]
wel/geen HDR is een veel groter verschil en daar heb je niet eens een pro voor nodig.
Verschil tussen FHD en 4K zie je al niet meer op meer dan 1,5 meter afstand. Dus voor de meeste mensen heeft 4K gewoon gen nut.
Verwijderd
Je weet dat dit onzin is he? Textures zijn vaak veel scherper en ook vaak veel meer details in een spel te vinden. De meerwaarde van een 4K game is enorm. Moet je wel een goede 4K tv hebben.Chaoss schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:32:
[...]
wel/geen HDR is een veel groter verschil en daar heb je niet eens een pro voor nodig.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ligt er maar net aan hoe groot je scherm is hè.Chaoss schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:32:
[...]
- Chaoss
Uiteraardbram1984 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:13:
[...]
Ligt er maar net aan hoe groot je scherm is hè.
Zoals ik eerder aangaf zit ik zelf op zo'n 5 meter. Ik wil minimaal 65" maar mogelijk is het nog beter om nog een maatje groter te gaan. Gezien ik toch ook wel een beetje kwaliteit en het liefst oled wil wordt het mogelijk lastig om binnen budget te blijven.
Wsl toch maar bank stukkie naar voor (want ons ben zunig ofzo.....)
Wsl toch maar bank stukkie naar voor (want ons ben zunig ofzo.....)
10 second ninja DONE
Mijn vrouw heeft voor de kinderen op marktplaats een stel skylanders poppetjes en kristallen gekocht, voor bij hun imaginators starterspakket. Nu blijken die kristallen echter allemaal in een hoog level te zitten en zouden ze graag vanaf level 1 beginnen. Na wat zoeken op internet begin ik te begrijpen dat dit de melkkoe van Activision is, eenmaal geactiveerd zijn die kristallen niet meer te resetten.
Ik lees echter op fora dat er verwezen wordt naar een mogelijkheid om ze via de PC te resetten (naast een of andere Nintendo optie, waar ik met een PS4 niet veel aan heb). Dit stukje software lijkt echter ook goed verstopt. Daarom hier de vraag of jullie de mogelijkheid kennen en mij wellicht verder kunnen helpen zodat ik mijn kinderen blij kan maken?
Ik lees echter op fora dat er verwezen wordt naar een mogelijkheid om ze via de PC te resetten (naast een of andere Nintendo optie, waar ik met een PS4 niet veel aan heb). Dit stukje software lijkt echter ook goed verstopt. Daarom hier de vraag of jullie de mogelijkheid kennen en mij wellicht verder kunnen helpen zodat ik mijn kinderen blij kan maken?
Vraagje, met een xbox one kunnen alle aangemelde spelers online. Is dit met een ps4 ook?
Ik wil namelijk cod ww2 kopen voor de ps4, hiermee wil ik split screen spelen tegen vrienden online.moet 1 speler betalend lid zijn of de 2e ook?
Lukt dit dan?
Ik wil namelijk cod ww2 kopen voor de ps4, hiermee wil ik split screen spelen tegen vrienden online.moet 1 speler betalend lid zijn of de 2e ook?
Lukt dit dan?
[ Voor 9% gewijzigd door Isane op 27-12-2017 11:45 ]
Pfffffttttt, Eurogamer heeft HZD op 31 staan in hun top 50 van 2017. Wat een pricks daar! Nintendie fanboys daar ....

Seagate Firecuda of Barracuda 2tb in een OG PS4? Heeft een sshd nut daarin of kan ik beter dat tientje besparen en PSplus tegoed daar voor kopen? Als ik zo rondzoek scheelt het misschien maar een paar seconden qua laadtijden.
* Vrijdag twijfelt
* Vrijdag twijfelt
Ik zou vanavond eens exact moeten meten maar toch zeker 3 meter. Mss iets meer. Ik ben nochtans een beeld liefhebber maar echt waar, moest ik zelf niet weten dat er nu een slim staat en iemand had deze voor de grap geruild, ik had het nooit gemerkt. Buiten aan het mankeren van lawaai misschien :-)Chaoss schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:32:
[...]
Tja, smaken verschillen. Hun review was ook niet super positief dus het was te verwachten.-SaveMe- schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:28:
Pfffffttttt, Eurogamer heeft HZD op 31 staan in hun top 50 van 2017. Wat een pricks daar! Nintendie fanboys daar ....![]()
Grappig is wel dat in de tech analysis van Digital Foundry (hun zuster site) ze wel nog even in gaan op hoe fantastisch de game zelf is. Lijkt er een beetje op dat zij het ook niet eens waren met de review van EG
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Nee, inderdaad. En in hun review van HZD kraken ze de game op punten af die ze bij Zelda weer fantastisch vinden. Maar HZD doet nergens onder op die punten voor Zelda en Zelda heeft zelf een aantal grote minpunten, maar die krijgt 10-en. En technisch/presentatie kan Zelda niet eens in de schaduw staan van HZD. Maar dan is het ineens weer knap dat dat allemaal op de Switch kan ...rajackar schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:32:
[...]
Tja, smaken verschillen. Hun review was ook niet super positief dus het was te verwachten.
Grappig is wel dat in de tech analysis van Digital Foundry (hun zuster site) ze wel nog even in gaan op hoe fantastisch de game zelf is. Lijkt er een beetje op dat zij het ook niet eens waren met de review van EG

Zelda heeft 2 factoren die HZD niet heeft. De nintendo gun factor en die zelda nostalgie.-SaveMe- schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:36:
[...]
Nee, inderdaad. En in hun review van HZD kraken ze de game op punten af die ze bij Zelda weer fantastisch vinden. Maar HZD doet nergens onder op die punten voor Zelda en Zelda heeft zelf een aantal grote minpunten, maar die krijgt 10-en. En technisch/presentatie kan Zelda niet eens in de schaduw staan van HZD. Maar dan is het ineens weer knap dat dat allemaal op de Switch kan ...
Welke van de games beter zijn kan ik nog niet beoordelen, maar het viel me op dat zelda over de diverse console fora erg hoog scoorde in de lijstjes.
Persoonlijk boeit het me echt niet. HZD is objectief gewoon een goede game, die ik ondanks dat het mijn genre niet is, toch wil kopen. Ik wacht echter wel tot de Goty voor +- 20 euro te krijgen is, geen haast (misschien in de tussenliggende tijd zelda spelen dan, die heb ik al wel
10 second ninja DONE
Tja, jouw mening zal nooit 100% met reviews overeen komen. Dat zal niet veranderen-SaveMe- schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:36:
[...]
Nee, inderdaad. En in hun review van HZD kraken ze de game op punten af die ze bij Zelda weer fantastisch vinden. Maar HZD doet nergens onder op die punten voor Zelda en Zelda heeft zelf een aantal grote minpunten, maar die krijgt 10-en. En technisch/presentatie kan Zelda niet eens in de schaduw staan van HZD. Maar dan is het ineens weer knap dat dat allemaal op de Switch kan ...
Persoonlijk heb ik me meer vermaakt met HZD dan Zelda maar goed, ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Net Modern Warfare opgepikt voor twee tientjes. Zat er al op te wachten tot die goedkoper zou worden. Daar gaan we morgen is ff voor zitten.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Vrije dag, kids naar de opvang, vrouw weg shoppen.
Aah, me vrije dag, me kids en me vrouw weg? Daar ga je is goed voor zitten?bram1984 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:30:
[...]
Vrije dag, kids naar de opvang, vrouw weg shoppen.
hehe
Ik zit aardig te kijken naar death stranding.
Qua game ziet het er weer gelikt uit van Hideo Kojima.
En qua engine zitten ze wel goed met de HZD engine. Maar qua grafische pracht niet dus te merken op een fHD en 4k tv?
En qua engine zitten ze wel goed met de HZD engine. Maar qua grafische pracht niet dus te merken op een fHD en 4k tv?
Bekijk HZD, dat is toch een pracht van een game?theduke1989 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:00:
En kan in 4K met HDR wat wil je nog meer?
Ik heb er meteen vanaf het begin een Firecuda in gestopt. De originele disk zit nu in een externe case en die ga ik gebruiken om bijvoorbeeld uitgespeelde games op te slaan. Voor een tientje verschil zou ik het niet laten, maar dat is jouw keuze.Vrijdag schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:30:
Seagate Firecuda of Barracuda 2tb in een OG PS4? Heeft een sshd nut daarin of kan ik beter dat tientje besparen en PSplus tegoed daar voor kopen?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik ben de hele week vrij gelukkig, maar morgen is de enige rustdag.poor Leno schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:32:
[...]
Aah, me vrije dag, me kids en me vrouw weg? Daar ga je is goed voor zitten?
hehe
Ik heb ook de firecuda erin en ik raad het aan omdat je dan later niet toch gaat denken: wel de ruimte en niet de snelheid. Je krijgt met firecuda veel van het een en een beetje van het andergrun93 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:13:
[...]
Ik heb er meteen vanaf het begin een Firecuda in gestopt. De originele disk zit nu in een externe case en die ga ik gebruiken om bijvoorbeeld uitgespeelde games op te slaan. Voor een tientje verschil zou ik het niet laten, maar dat is jouw keuze.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
De Nintendie wat? Gunfactor? Psies, zoals ik al zei fanboyisme. Maar los van de vergelijking met Zelda, het klopt gewoon niet dat HZD op 31/50 staat. Dat doet de game gewoon geen recht!Sagat schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:44:
[...]
Zelda heeft 2 factoren die HZD niet heeft. De nintendo gun factor en die zelda nostalgie.
Welke van de games beter zijn kan ik nog niet beoordelen, maar het viel me op dat zelda over de diverse console fora erg hoog scoorde in de lijstjes.
Persoonlijk boeit het me echt niet. HZD is objectief gewoon een goede game, die ik ondanks dat het mijn genre niet is, toch wil kopen. Ik wacht echter wel tot de Goty voor +- 20 euro te krijgen is, geen haast (misschien in de tussenliggende tijd zelda spelen dan, die heb ik al wel)
Ik heb ook beide gespeeld en zeer uitgebreid ook en vind dan ook dat je onmogelijk Zelda de hemel in kunt prijzen ( en de magere tech specs van de Switch gebruiken als plus punt "Dat dat draait op de switch?!?") en vervolgens een game die alles minstens zo goed doet en op een paar punten zelfs significant beter is afdoen met een mager 6je, want niet origineel, want RPG, want Open world en meer van dat soort non argumenten.rajackar schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:57:
[...]
Tja, jouw mening zal nooit 100% met reviews overeen komen. Dat zal niet veranderen
Persoonlijk heb ik me meer vermaakt met HZD dan Zelda maar goed, ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Ik zou die jongens @ Eurogamer wel eens willen toespreken
Er zijn toch nog geen gameplay beelden beschikbaar gesteld van Death Stranding?theduke1989 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:00:
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Nope alleen een trailer van 8 minuten. Maar aangezien het op de HZD engine draait. Verwacht ik niet veel anders. Het heeft waarschijnlijk een andere kleurenstijl dan HZD.Rossi46 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:42:
[...]
Er zijn toch nog geen gameplay beelden beschikbaar gesteld van Death Stranding?
Ik hoop wel dat de facial expressions beter zullen zijn dan in HZD.theduke1989 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:47:
[...]
Nope alleen een trailer van 8 minuten. Maar aangezien het op de HZD engine draait. Verwacht ik niet veel anders. Het heeft waarschijnlijk een andere kleurenstijl dan HZD.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Inderdaad enig minpunt bij HZD en de lens flare in mindere maten.Rossi46 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:52:
[...]
Ik hoop wel dat de facial expressions beter zullen zijn dan in HZD.
Hmmmm, ik wist niet dat deze op de HZD engine draait. Nice! Mogen wel meer games doen, kunnen we smullentheduke1989 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:47:
[...]
Nope alleen een trailer van 8 minuten. Maar aangezien het op de HZD engine draait. Verwacht ik niet veel anders. Het heeft waarschijnlijk een andere kleurenstijl dan HZD.
Heb je de trailer wel gezien?Rossi46 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:52:
[...]
Ik denk dat ze dat wel als1 van de grote verbeterpunten hebben genoteerd. Ook gezien ze daar in Frozen wilds al progressie mee maken.
Verder denk ik dat in hzd het meeste niet met motion capture is gedaan?
Waar met de Celebs in ds dat ongetwijfeld wel gedaan wordt.
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 27-12-2017 14:11 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Fox Engine staat nog steeds gerregistreerd on de Konami. Dus het is moeilijk om dat mee te nemen.-SaveMe- schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:06:
[...]
Hmmmm, ik wist niet dat deze op de HZD engine draait. Nice! Mogen wel meer games doen, kunnen we smullen
Er is een artiekel op Guerrilla Games website hoe en wat betreft de samenwerking.
Enige wat ik me bijvoorbeeld afvraag is.
Waarom niet gekozen voor de Naughty Dogg engine bijvoorbeeld? Of is dat to much van Sony dat ze al de Decima engine vrijgeven...
Officieel heet deze engine de Decima Engine dus daarom heb je misschien de verwijzing gemist ;-)-SaveMe- schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:06:
[...]
Hmmmm, ik wist niet dat deze op de HZD engine draait. Nice! Mogen wel meer games doen, kunnen we smullen
Ik vond trouwens de facial expressions in HZD wel erg goed. Misschien was de lip sync soms een beetje mis maar juist de uitdrukkingen van emoties etc vond ik erg mooi gemaakt.
Dat is heel makkelijk. De engine van ND is totaal niet gemaakt voor open world games en Decima (die van HZD) juist wel. En nu mag je één keer raden wat Death Stranding voor game gaat worden ;-) Dan is de keuze dus makkelijk.theduke1989 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:13:
[...]
Fox Engine staat nog steeds gerregistreerd on de Konami. Dus het is moeilijk om dat mee te nemen.
Er is een artiekel op Guerrilla Games website hoe en wat betreft de samenwerking.
Enige wat ik me bijvoorbeeld afvraag is.
Waarom niet gekozen voor de Naughty Dogg engine bijvoorbeeld? Of is dat to much van Sony dat ze al de Decima engine vrijgeven...
[ Voor 41% gewijzigd door rajackar op 27-12-2017 14:15 ]
Vond ik ook. Snap ook weinig van de kritiek op dat punt. Maar meer games met deze engine kan ik alleen maar toejuichen. Maar goed, ook ff de gameplay afwachten, daar weten we nog niks van ...rajackar schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:13:
[...]
Officieel heet deze engine de Decima Engine dus daarom heb je misschien de verwijzing gemist ;-)
Ik vond trouwens de facial expressions in HZD wel erg goed. Misschien was de lip sync soms een beetje mis maar juist de uitdrukkingen van emoties etc vond ik erg mooi gemaakt.
EDIT
Iets heel anders. PB heeft al op 20 december een nieuwe patch voor Elex vrij gegeven, met oa Pro support een shitload aan bugs opgelost. Maar nada niks nog niet op de PS4. Waarom moet dat zo lang duren Sony ?
[ Voor 15% gewijzigd door -SaveMe- op 27-12-2017 14:17 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik vind de gezichtsanimaties van HZD echt niet meer van deze tijd. Alsof je met een pop staat te praten. Dat is echt het grootste minpunt van de game. Killzone Shadow Fall ziet er op dat vlak een stuk beter uit en die is 4 jaar ouder en van dezelfde ontwikkelaar.
Tja, meningen verschillen zullen we maar weer zeggen, ik vond het mooi gemaakt en de uitdrukkingen geloofwaardig ondanks de soms wat rare lip sync.bram1984 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:21:
Ik vind de gezichtsanimaties van HZD echt niet meer van deze tijd. Alsof je met een pop staat te praten. Dat is echt het grootste minpunt van de game. Killzone Shadow Fall ziet er op dat vlak een stuk beter uit en die is 4 jaar ouder en van dezelfde ontwikkelaar.
Maar over het geheel genomen echt een hele goede game. Ook het verhaal zat goed in elkaar en de quests waren leuk om te doen.
Combat was ook prima en leuk. Enige nadeel daar vond ik dat ik niet echt werd uitgedaagd om verschillende wapens te proberen. Op de één of andere manier had ik al vrij snel een een setup die eigenlijk overal wel goed werkte. Maar misschien is dat een reden om eens op een hogere moeilijkheid te gaan spelen.
Laat dat maar aan Hideo over, die gaat er flink aan sleutelenRossi46 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:52:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken