Acties:
  • 0 Henk 'm!
@rajackar Zeker. Ik heb er meer dan 100 uur in gestoken, maar op de gezichtsanimaties hebben ze duidelijk concessies gedaan. Dat was ook niet voor niets een van de grootste kritiekpunten in alle reviews. Zoveel games (zelfs oudere) die dat veel beter doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:39:
@rajackar Zeker. Ik heb er meer dan 100 uur in gestoken, maar op de gezichtsanimaties hebben ze duidelijk concessies gedaan. Dat was ook niet voor niets een van de grootste kritiekpunten in alle reviews. Zoveel games (zelfs oudere) die dat veel beter doen.
Tja, ik snap de kritiek wel maar het is ook weer niet zo'n clusterfuck als Mass Effect: Andromeda ;)
Wat ik bedoel is dat niet zozeer de animaties maar de uitdrukkingen mij erg aanspraken. Dus een emotie die je van een gezicht kunt lezen. Op dat gebied deed HZD het wat mij betreft erg goed.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 19:02
YakuzA schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:10:
[...]

Heb je de trailer wel gezien?

Ik denk dat ze dat wel als1 van de grote verbeterpunten hebben genoteerd. Ook gezien ze daar in Frozen wilds al progressie mee maken.

Verder denk ik dat in hzd het meeste niet met motion capture is gedaan?
Waar met de Celebs in ds dat ongetwijfeld wel gedaan wordt.
De trailer was prachtig, maar daar zou men totaal geen waarde meer aan moeten hechten. Dat hebben genoeg games in het verleden bewezen, helaas.

Wat @Mutatie zegt is overigens wel waar, Kojima is een enorme pietlut en zijn standaard ligt erg hoog.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
bram1984 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:39:
Mee eens, maar als ik het goed heb begrepen draaide de laatste Death Stranding trailer op de engine. Dan zou er al heel wat vooruitgang zijn geboekt. Hideo zou de engine niet gebruiken als het niet aan zn wensen kan voldoen imo.

Zou Guerrilla games en Kojima niet wat samen werken? Technologie delen. Dan zou het voor een volgende game goed kunnen uitpakken.

[ Voor 9% gewijzigd door Mutatie op 27-12-2017 14:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

Mutatie schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:43:
[...]

Mee eens, maar als ik het goed heb begrepen draaide de laatste Death Stranding trailer op de engine. Dan zou er al heel wat vooruitgang zijn geboekt. Hideo zou de engine niet gebruiken als het niet aan zn wensen kan voldoen imo.

Zou Guerrilla games en Kojima niet wat samen werken? Technologie delen. Dan zou het voor een volgende game goed kunnen uitpakken.
Het hele idee van die engine gebruiken IS technologie delen ;)

Maar goed, een engine zegt alleen iets over wat er technisch mogelijk is. Het zegt niets over wat een team daarmee gaat doen.

Zo kan ik met de beste schilder materialen nog niet eens een normaal vierkant maken terwijl een ander een prachtig schilderij produceert met hetzelfde materiaal...

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
De lipsync van HZD was slecht jah, gezichtsuitdrukkingen waren ok. Niet dat dat hele game slecht maakt integendeel, na de eerst minuten cinematics valt mij die lip sync al niet meer op.

Dat heeft verder ook niets met de engine te maken. Lijkt me eerder dat ze te weinig tijd/resources hadden voor een uitgebreidere lipsync.

Death stranding... meh... eerst maar eens echte gameplay beelden, ik vindt die trailer echt nietszeggend. Wat dat betreft is RDR2 de enige game waar ik echt op zit te wachten. kom maar op met die gameplay beelden rockstar :9~

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:13
De mindere gezichtsuitdrukkingen van HZD? Lekker belangrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
coelho schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:15:
Mijn vrouw heeft voor de kinderen op marktplaats een stel skylanders poppetjes en kristallen gekocht, voor bij hun imaginators starterspakket. Nu blijken die kristallen echter allemaal in een hoog level te zitten en zouden ze graag vanaf level 1 beginnen. Na wat zoeken op internet begin ik te begrijpen dat dit de melkkoe van Activision is, eenmaal geactiveerd zijn die kristallen niet meer te resetten.

..
Alles wat ik kon vinden;
https://www.reddit.com/r/...ons_on_how_to_reset_your/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30
Vandaag mijn TV geupgrade, nu alleen nog maar Ultra HD voor mijn PlayStation 4 Pro. :) De Sony KD-55XE8599 opgehaald, ik kon hem voor € 697,00 niet laten staan, hij gaat mijn KDL-55W809C vervangen. Gezien de HDMI 2.1 standaard met een jaar is uitgesteld voor 2018 naar 2019, voor nu maar een upgrade gedaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:40:
Vandaag mijn TV geupgrade, nu alleen nog maar Ultra HD voor mijn PlayStation 4 Pro. :) De Sony KD-55XE8599 opgehaald, ik kon hem voor € 697,00 niet laten staan, hij gaat mijn KDL-55W809C vervangen. Gezien de HDMI 2.1 standaard met een jaar is uitgesteld voor 2018 naar 2019, voor nu maar een upgrade gedaan.
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
EP Tummers in de winkel te koop, met Kerst ook nog online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Vandaag mijn TV geupgrade, nu alleen nog maar Ultra HD voor mijn PlayStation 4 Pro. :) De Sony KD-55XE8599 opgehaald, ik kon hem voor € 697,00 niet laten staan, hij gaat mijn KDL-55W809C
Je oude tv was ook 55"en was ook al 4K?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:18
Heb 2 Ps4 op 1 netwerk maar bij Bf knalt er steeds uit af bij nieuwe map. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Huh, die kost 1200 bij de meeste winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Chaoss schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:52:
[...]

Je oude tv was ook 55"en was ook al 4K?
Nope 1080p, had wel een Samsung Ultra HD op de werkkamer. :)
zetje01 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:04:
[...]

Huh, die kost 1200 bij de meeste winkels.
Correct. ;)

Nu ook in de woonkamer op 2160p 60Hz gamen op mijn PlayStation 4 Pro, dat was het doel. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Jumpman op 27-12-2017 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
Jumpman schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:12:
[...]

Nope 1080p, had wel een Samsung Ultra HD op de werkkamer. :)

[...]

Correct. ;)
Goeie deal, lijkt me top-tv!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 18:05

DarkSide

theres no place like ::1

bram1984 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:43:
@Jumpman Staat niet op hun site. Denk dat ik sowieso nog maar even wacht op OLED.
Wachten heeft geen zin. Je zult hem toch moeten bestellen :-)
Zelf wel tevreden over OLED. En de prijzen dalen. Met een beetje bellen kan je een mooie deal krijgen en scheelt het niets tot weinig tov een goed LCD TV qua prijs.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:43:
@Jumpman Staat niet op hun site. Denk dat ik sowieso nog maar even wacht op OLED.
Doe ik ook, ik wilde eigenlijk een OLED met HDMI 2.1, dus dit is een mooie oplossing om een jaar te overbruggen en toch in 4K te kunnen gamen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

PS+ games van januari 2018:

Deus Ex: Mankind Divided (PS4)
Batman: The Telltale Series (PS4)
StarBlood Arena (PS Plus bonus – PS VR required)
That’s You! (PS Plus bonus – PlayLink)
Sacred 3 (PS3)
Book of Unwritten Tales 2 (PS3)
Psycho-Pass: Mandatory Happiness (PS Vita)
Uncanny Valley (PS Vita & PS4)

https://blog.eu.playstati...ystation-plus-in-january/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:25

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Fysieke Deus Ex gaat dan in de verkoop, Batman lijkt me wel tof :Y

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batman lijkt mij ook wel tof. Heb nog nooit een telltale game gespeeld dus ben sowieso wel benieuwd, ik verwacht gameplay à la Until Dawn, correct?

Deus Ex ken ik niet, daar ga ik eens wat gameplay van bekijken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
dvdkiwi schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:58:
Batman lijkt mij ook wel tof. Heb nog nooit een telltale game gespeeld dus ben sowieso wel benieuwd, ik verwacht gameplay à la Until Dawn, correct?
Daar komt het op neer. Kiezen hoe je personage op bepaalde situaties reageert. Al zullen er bij Batman misschien niet zo veel mensen sneuvelen als bij Until Dawn of The Walking Dead. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Tweakmans op 27-12-2017 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:31:

Sacred 3 (PS3)

Nice! ben wel benieuwd naar Psycho-Pass.. wilde hem bijna halen paar weken geleden in de sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08-10 22:53
Zeer blij met Deus Ex, stond al een paar keer op het punt om hem uit de sale mee te pikken, maar telkens was er een andere game die er net boven uit stak. Van de week ook nog getwijfeld om hem op de PC mee te pakken, niet gedaan, dus nu lekker gratis meepikken.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:31:

Sacred 3 (PS3)

Tof! Deus Ex ooit wel gehad, maar toen van de hand gedaan omdat ik er geen tijd voor had. Wil m zeker nog spelen. Geen enorme telltale fan, maar wel een enorme bats fan, dus die ga ik ook zeker aanslingeren.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 06:27
Ik heb 2 accounts op de PS4, gebruiker 1 (ps plus lid) en gebruiker 2.

Als gebruiker 2 met gebruiker 1 online wil spelen moet dan gebruiker 2 ook playstation plus lid zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door Isane op 27-12-2017 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 23:08
Hmm, allebei al gespeeld. Deus Ex: Mankind Divided is top, alleen jammer van de inhaligheid van Square Enix om geen echt einde te geven. Na alle terugslag van fans waarschijnlijk ook de reden dat de franchise even in de vriezer is geplaatst.

Batman: The Telltale Series is oké, maar totaal niet canon met de oorsprong van Batman.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 13:33
Iemand ervaring met (tijdelijk) geen internet op ps4? Ik wilde even 10second ninja spelen maar hij probeerd standaard met internet te verbinden wat ik pas (hopelijk) volgende week krijg. In zowel de game als de ps4 zie ik niet echt een offline mode

Connect to internet staat uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 27-12-2017 21:47 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:27:
[...]

8-bit lees ik in de specs, dus nee. Bovendien wil je ook 100 Hz om op te gamen.

Ik zou je geld opzij zetten en doorsparen voor een OLED.
beetje late reactie van mij. ik lees op de officele website van lg dat het een 10bit tv is. op displayspecifications.com staat '10bit (8bits+FRC)

is dit nu een 10bit tv of niet ? (LG 55UJ630V)

ik twijfel tussen deze LG en Samsung UE55MU6120 (8bit)

kan niet meer wachten :P

[ Voor 10% gewijzigd door Farabi op 27-12-2017 23:26 ]

lennox-06 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:18:
[...]

beetje late reactie van mij. ik lees op de officele website van lg dat het een 10bit tv is. op displayspecifications.com staat '10bit (8bits+FRC)

10 bit bestaat niet voor dat geld.

Edit: afgezien van die Sony (679 na cashback) die hier gisteren langskwam, maar dan moet je naar Roermond rijden.

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 28-12-2017 07:19 ]

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 14:29

Major_ton

Shoot!

lennox-06 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:18:
[...]

De LG wil je sowieso niet. Die heeft een IPS paneel met een zeer belabberd contrast. Kijk eens naar een Sony XE75xx model. In 2017 heeft Sony de beste LCD TV line-up.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Vorige week de LG 55SJ800V gekocht bij de MM. Was in de aanbieding voor 999,- en heeft wel echt 10bit. Prima tv met goed contrast. Kom van een plasma tv en daar was zwart wel wat beter maar voor LCD zeker niet slecht.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10 15:49

spaceboy

Op grote hoogte

Speelt iemand hier Escapists? (1 of 2) Echt een pareltje! En deel 1 is heel goedkoop op PSN. Deel 2 is coop ook erg lollig, maar het is wel pittig.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 07:03:
[...]

10 bit bestaat niet voor dat geld.

Edit: afgezien van die Sony (679 na cashback) die hier gisteren langskwam, maar dan moet je naar Roermond rijden.
Welke sony? Winkel in roermond?
Even één pagina terug bladeren ;)

• Farabi
  • Niet online
is niet echt duidelijk waar ik hem voor dat bedrag kan bestellen. over welke winkel hebben we het ?

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

EP Tummers in Roermond.

Alleen af te halen in winkel....

• Farabi
  • Niet online
heeft die Sony KD-55XE8599 een goede hdr weergave ? is de prijs het waard ? en een 10 bits ?

Is dit verder een betrouwbare winkel oa met garantieafhandelingen. Ik heb er nooit van gehoord.

[ Voor 44% gewijzigd door Farabi op 28-12-2017 12:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Heren, zullen we de TV discussie verplaatsen naar het juiste topic?

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 28-12-2017 12:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
N.a.v. enkele top5 lijstjes heb ik eens zitten kijken naar Nier: Automata.
Tot enkele minuten geleden had ik er nog niks van gezien, maar de review video's overtuigen snel; deze gaat er zeker komen!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ok ineens was ik klaar in NieR met 2B. Na 15 uur. En nu moet ik met 9S dezelfde story line gaan doen? Even doorbijten denk ik dan want dat lijkt me beetje saai. Enige is dat de vijanden wat anders zijn tot nu toe...

Edit: ik moet ook alles hacken nu om vooruit te komen? 9S doet amper damage.. en ik vind dat hacken t minste van de hele game tot nu toe...

[ Voor 24% gewijzigd door Scrisissszzz op 28-12-2017 14:02 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:58:
Ok ineens was ik klaar in NieR met 2B. Na 15 uur. En nu moet ik met 9S dezelfde story line gaan doen? Even doorbijten denk ik dan want dat lijkt me beetje saai. Enige is dat de vijanden wat anders zijn tot nu toe...

Edit: ik moet ook alles hacken nu om vooruit te komen? 9S doet amper damage.. en ik vind dat hacken t minste van de hele game tot nu toe...
Niet alles is hetzelfde, vond zelfde deze playtrough ook minder, die na deze komt is wel weer top.
Overigens, overal snel doorheen gaan en gelijk door om je wapens te upgraden.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik verleng elk jaar met een PSN kaartje voor een jaar. Nu was ik klaarblijkelijk te laat en heeft Sony mij het volledige bedrag belast op mijn creditcard.

In de e-mail zit een clausule dat je hier binnen 14 dagen beroep op kunt maken via een contact formulier.

Iemand hier ervaring mee? Ik heb nu een weekje geleden dit ingevuld maar er is helaas niets meer gebeurd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Donstil schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:43:
Ik verleng elk jaar met een PSN kaartje voor een jaar. Nu was ik klaarblijkelijk te laat en heeft Sony mij het volledige bedrag belast op mijn creditcard.

In de e-mail zit een clausule dat je hier binnen 14 dagen beroep op kunt maken via een contact formulier.

Iemand hier ervaring mee? Ik heb nu een weekje geleden dit ingevuld maar er is helaas niets meer gebeurd.
Zolang je kan aantonen dat je het echt op die datum binnen 14 dagen hebt opgestuurd. En met een noreply van hun kant. Zou ik me niet zoveel zorgen maken . Zullen vast veel te doen hebben ondanks de rustige kerstperiode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
dvdkiwi schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:58:
Tot enkele minuten geleden had ik er nog niks van gezien, maar de review video's overtuigen snel; deze gaat er zeker komen!
Vriend(en collega) van mij heeft op mijn aanraden via play-asia.com besteld was vele malen goedkoper €35,- volgens mij nog.

Wil deze dus nu ook aanschaffen. Kijken. Of die echt goed is.

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik krijg continu notification geluiden als ik speel op de PS4. Ja ik heb gegoogled en bijna alle melding settings op de PS4 unchecked. Ik kan het echt niet meer vinden. Speel momenteel in VR maar het is mateloos irritant elke keer dat geluid. Help!

www.gevoeligeplaten.nl

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Geteisem schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:05:
Ik krijg continu notification geluiden als ik speel op de PS4. Ja ik heb gegoogled en bijna alle melding settings op de PS4 unchecked. Ik kan het echt niet meer vinden. Speel momenteel in VR maar het is mateloos irritant elke keer dat geluid. Help!
zijn het stiekem geen trophies? :+

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

DigitalError schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:21:
[...]

Nee denk de melding van het wegvallen van Wifi. Maar goed nog niks zinvols gevonden lol.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Dolle pret in VR met L.A. Noire :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Origins schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:09:
[...]

Niet alles is hetzelfde, vond zelfde deze playtrough ook minder, die na deze komt is wel weer top.
Overigens, overal snel doorheen gaan en gelijk door om je wapens te upgraden.
Hacken gaat me al beter af. Snap nu ook waarom ik zo weinig damage deed. Waren gold robots haha!
Die spear charged attack werkt best goed en dan 2B op aggressive.

Maar inderdaad. Deze story line beetje rushen denk k

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:07
Haha, ik heb echt heel hard moeten lachen om dit filmpje. Schitterend!

• Donstil
  • Niet online
How dat ziet er echt slecht uit zeg. In mijn beleving was L.A. Noire een prachtige game namelijk.

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:04:
[...]

Ziet er in mijn beleving juist exact hetzelfde uit.

[video]
Lees mijn post nog eens een paar keer en je begrijpt misschien wel wat ik bedoel :+ .

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:16
Donstil schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:46:
[...]

How dat ziet er echt slecht uit zeg. In mijn beleving was L.A. Noire een prachtige game namelijk.
Voor de vorige generatie is het ook gewoon een prachtige game. We zijn door Horizon Zero Dawn, Battlefront 2 en wat andere toppers alweer verwend geraakt. Maar je merkt het ook wel als je een indie-titel opstart. Die zitten qua graphics vaak nog bij last-gen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Donstil schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:46:
[...]
In mijn beleving zag MGS1 op de PS1 er ook prachtig uit. Of FF7 op de PS2.
Nu zit je alleen pixels te tellen als je het ziet. ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Om ook maar meteen m'n meest geanticipeerde games voor 2018 op te noemen:
1. Kingdom hearts: de saga zal tot z'n ontknoping te komen en alle verhaallijnen komen samen. Kan niet wachten om weer met Donald en Golfy samen te spelen en dat elke cutscene weer veelste dramatisch eindigd door de muziek.

2. Spider-man: Een high budget spider-man door een respecteerde ontwikkelaar is alles wat ik nodig heb.

3 red dead redemption 2: rockstar komt eindelijk met een nieuwe game en de wild west setting is altijd een plus.

4 God of war: Kratos is terug en nu in de noorse mythologie wat weer voor een compleet nieuwe ervaring kan zorgen.
Nog meer mensen die de gouden revolver voor Red Dead Redemption 2 in GTA5 hebben vrijgespeeld? *O*

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 28-12-2017 23:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Damn. Gory :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
poor Leno schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:34:
Nog meer mensen die de gouden revolver voor Red Dead Redemption 2 in GTA5 hebben vrijgespeeld? *O*
de halve wereld denk ik :+ die gun is niet zo boeiend toch? gaat om de 250k die je krijgt voor de 50 headshots ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
DigitalError schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:21:
[...]

Zou ook blij zijn dan als in elke keer trophies behaal. :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04:29
Deze game is echt steengoed en daar ga je geen spijt van krijgen denk ik. Ik ging deze game spelen na Horizon Zero Dawn en moest daarom wel een beetje wennen aan de graphics want die zijn niet heel hoogstaand. Maar na een paar uurtjes spelen was ik compleet overdonderd. Het is een vloeiende mix van allerlei gameplay genres welke naadloos op elkaar aansluiten en het speelt heel smooth. Ook de soundtrack is fantastisch en zorgt voor veel extra sfeer. Dit is in ieder geval mijn PS4 game van het jaar geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-10 19:30

vhal

ಠ_ಠ

Dat had ik nou ook, de game lijkt mij wel ok maar ik heb nog geen idee wat ik er van mag verwachten. Ook al heb ik wat reviews bekeken, het ziet er vrij vaag uit

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nice. Hou wel van een 'beetje' gore. Ga ik zeker in de gaten houden deze titel. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 21:22
Enige minpunt van Nier is dat hij zo moeilijk te vinden is voor een schappelijke prijs.

Met een schappelijke prijs bedoel ik dus €20-€25 (wat een normale prijs is voor een spel die 9 maanden oud is).

Maar de goedkoopste prijs in Nederland op dit moment is €49,95 (en het ook nog eens een aanbieding, anders was €59,99 de goedkoopste prijs geweest).

HEEL sporadisch is hij in de aanbieding in de UK. Maar Base, Shopto, Thegamecollection, Amazon UK, Simplygames hebben hem op dit moment niet eens op voorraad

Marktplaatst gebruikers gaan ook mee in de hype, en vragen voor een 2e hands exemplaar +-€35

Zelf heb ik het spel al gespeeld. Maar zocht een exemplaar als kerstcadeau. Uiteindelijk maar de volle pond betaald. :/

P.S. Tip voor de mensen die een goede survival horror game zoeken. Resident Evil Revelations 2 (één van de betere Resident Evils) is momenteel in de aanbieding bij Nedgame voor slechts €12.
Volgens mij heb ik hem fysiek nog nooit zo cheap gezien. Wordt ook niet veel verkocht in Nederland.

[ Voor 24% gewijzigd door Sefaex op 29-12-2017 09:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vind het tof dat Nier: Automata het zo goed doet maar het lijkt me door het constant veranderen van gameplay genre niet echt wat eigenlijk.

Mijn GOTY is met afstand Nioh. DIt soort games zijn sowieso erg mijn ding maar dit is echt gewoon een pareltje. Het weet Gran Turismo Sport van de nummer 1 te houden bij mij, wat wel wat zegt aangezien ik dat toch ook wel een ijzersterke game vind en eigenlijk altijd de reden is geweest dat ik een Playstation koop.

Verder heb ik erg genoten van Ghost Recon: Wildlands. Er is echt een heleboel aan te merken op deze game maar wanneer je deze met een groepje vrienden co-op speelt is het toch wel heel erg gaaf. Van serieuze perfect getimede tactiekjes tot de meest hilarische dingen die fout gaan... Ik heb in jaren eigenlijk niet zo'n lol gehad met een multiplayer game.

Ook erg vermaakt met Horizon Zero Dawn en de DLC waarmee ik nog bezig ben. Grafisch absoluut fenomenaal. De core gameplay vind ik ook vrij sterk, maar het had van mij wat minder dat Ubisoft open wereld sausje mogen hebben. Devs zouden eens wat meer ballen moeten tonen en dit soort werelden wat mysterieuzer moeten maken door bijvoorbeeld minder details weer te geven op de map. In feite loop je gewoon van icoon naar icoon met in beeld ook nog een constant waypoint. Naar mijn mening hoef je als speler helemaal niet op elk moment precies te weten waar alles is. Het doet voor mij een beetje afbreuk aan de game en de wereld zelfs, meh.
Qua story vind ik het ook zeker geen hoogvlieger. De wereld waarin de story zich afspeelt is dan wel weer erg tof.

Uncharted: The Lost Legacy verdient ook wel een vermelding. Toffe game, misschien wel beter dan UC4.

Verder eigenlijk maar weinig verschillende games gespeeld in 2017.

Maar goed, Nioh dus. Check het.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Sefaex schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:24:
Enige minpunt van Nier is dat hij zo moeilijk te vinden is voor een schappelijke prijs.

Met een schappelijke prijs bedoel ik dus €20-€25 (wat een normale prijs is voor een spel die 9 maanden oud is).

Maar de goedkoopste prijs in Nederland op dit moment is €49,95 (en het ook nog eens een aanbieding, anders was €59,99 de goedkoopste prijs geweest).

HEEL sporadisch is hij in de aanbieding in de UK. Maar Base, Shopto, Thegamecollection, Amazon UK, Simplygames hebben hem op dit moment niet eens op voorraad

Marktplaatst gebruikers gaan ook mee in de hype, en vragen voor een 2e hands exemplaar +-€35

Zelf heb ik het spel al gespeeld. Maar zocht een exemplaar als kerstcadeau. Uiteindelijk maar de volle pond betaald. :/

P.S. Tip voor de mensen die een goede survival horror game zoeken. Resident Evil Revelations 2 (één van de betere Resident Evils) is momenteel in de aanbieding bij Nedgame voor slechts €12.
Volgens mij heb ik hem fysiek nog nooit zo cheap gezien. Wordt ook niet veel verkocht in Nederland.
GTA V is ruim 4 jaar oud, en de PS4 versie ruim 2 jaar oud. Respectievelijk kosten ze momenteel 20 en 30 Euro. Waarom "moet" een game na 9 maanden 20 - 25 Euro kosten? Iets met vraag en aanbod...
Ik heb de volle mep voor GTA V betaald (zelfs 2 x, PS3 en PS4 :X ), en geen seconde spijt van gehad. Als ik terug reken wat dat spel me per uur heeft gekost dan is het een lachertje.

Eerlijk is eerlijk, ik heb Nier nooit gespeeld, maar hoor er behoorlijk positieve verhalen over. Kan me daarom wel voorstellen dat de game nog op dit prijsniveau zit. Bovendien zit er (correct me if I'm wrong) zo'n 40 uur in de singleplayer, wat gewoon erg netjes is. Betaal je 1,25 per uur. Dit is mijn genre en type game wel, maar helaas geen tijd door de PSVR en GT Sport welke ik sinds kort heb. Anders was het voor mij een no-brainer geweest.

Anders bekeken is het meestal helemaal geen goed teken als een game binnen 9 maanden 40 Euro in prijs zakt. GT Sport was hierin een positieve uitzondering :+ al was dat ook maar een tijdelijke actie.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Denman schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:36:
[...]

GTA V is ruim 4 jaar oud, en de PS4 versie ruim 2 jaar oud. Respectievelijk kosten ze momenteel 20 en 30 Euro. Waarom "moet" een game na 9 maanden 20 - 25 Euro kosten? Iets met vraag en aanbod...
Ik heb de volle mep voor GTA V betaald (zelfs 2 x, PS3 en PS4 :X ), en geen seconde spijt van gehad. Als ik terug reken wat dat spel me per uur heeft gekost dan is het een lachertje.

Eerlijk is eerlijk, ik heb Nier nooit gespeeld, maar hoor er behoorlijk positieve verhalen over. Kan me daarom wel voorstellen dat de game nog op dit prijsniveau zit. Bovendien zit er (correct me if I'm wrong) zo'n 40 uur in de singleplayer, wat gewoon erg netjes is. Betaal je 1,25 per uur. Dit is mijn genre en type game wel, maar helaas geen tijd door de PSVR en GT Sport welke ik sinds kort heb. Anders was het voor mij een no-brainer geweest.

Anders bekeken is het meestal helemaal geen goed teken als een game binnen 9 maanden 40 Euro in prijs zakt. GT Sport was hierin een positieve uitzondering :+ al was dat ook maar een tijdelijke actie.
Kan je niet echt vergelijken.

GTA V verkoopt nog steeds als een tierelier (hebben al meer dan 75 miljoen exemplaren verkocht). Rockstar heeft dus ook geen enkele reden om de prijs te verlagen.

Nier Automata daarentegen, heeft slechts 2-3 miljoen exemplaren verkocht. Wat nog best veel is, aangezien het alleen op de PS4/PC is uitgekomen en ook meer een niche titel is.

De prijs van Nier is denk ik nog steeds zo hoog door de schaarste. GTA V vind je overal!

Kans is klein dat je Nier zult vinden in je lokale intertoys of mediamarkt

Volgens budgetgaming is het spel slechts bij 3 winkels op voorraad. En in de UK is het spel ook vrijwel nergens te krijgen.

Tja, natuurlijk gaan mensen dan €35-€40 vragen voor een 2e hands exemplaar.

Mijn tip: Mensen die Nier willen spelen, koop hem zo snel mogelijk. De volle mep is hij zeker waard. Heb zo'n gevoel dat er niet zoveel exemplaren meer worden gedrukt.

[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 29-12-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las dat de winnaars van de ps blog awards in de sale komen, dus heb maar in alle catogorieen op nier gestemd. Hoop dan alleen niet dat een us only sale wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ja ik wil Nier ook nog wel spelen maar goed ik ga voorlopig even niks meer kopen. Iets met backlog/luxeprobleem.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik red mij ook wel, wordt eens tijd dat ik wat van die ps plus games ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

NieR : automata is voor mij het beste spel van 2017 en staat hoog in de lijst van beste spellen ooit. Visueel is het inderdaad niet het sterkst, waar blinkt het wel in uit: animaties, muziek en ervaring. Dat mensen het spel niet altijd even goed kunnen beoordelen (voordat ze het gespeeld hebben) is goed te begrijpen. De eerste indruk is toch een vecht/aktie spel met een dame in de hoofdrol , maar wat verder eigenlijk? het verhaal gaat dieper dan je verwacht zonder zweverig gedoe of quasi interessant doenerij. Daarbij is er voor de fans enorm veel referenties te vinden naar overige titels uit de serie (die je overigens niet gespeeld hoeft te hebben om NieR:automata te begrijpen)
Kortom, een spel die zeker de moeite waard is :)

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 29-12-2017 11:54 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 08:52:
[...]

Nice. Hou wel van een 'beetje' gore. Ga ik zeker in de gaten houden deze titel. :)
Ligt een beetje aan het type game. Vond de video wel apart :) De game is survival horror helaas, dat is niet zo mijn ding. Hoopte meer op iets a la Dying light ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Sefaex schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:00:
[...]

Kan je niet echt vergelijken.

GTA V verkoopt nog steeds als een tierelier (hebben al meer dan 75 miljoen exemplaren verkocht). Rockstar heeft dus ook geen enkele reden om de prijs te verlagen.

Nier Automata daarentegen, heeft slechts 2-3 miljoen exemplaren verkocht. Wat nog best veel is, aangezien het alleen op de PS4/PC is uitgekomen en ook meer een niche titel is.

De prijs van Nier is denk ik nog steeds zo hoog door de schaarste. GTA V vind je overal!

Kans is klein dat je Nier zult vinden in je lokale intertoys of mediamarkt

Volgens budgetgaming is het spel slechts bij 3 winkels op voorraad. En in de UK is het spel ook vrijwel nergens te krijgen.

Tja, natuurlijk gaan mensen dan €35-€40 vragen voor een 2e hands exemplaar.

Mijn tip: Mensen die Nier willen spelen, koop hem zo snel mogelijk. De volle mep is hij zeker waard. Heb zo'n gevoel dat er niet zoveel exemplaren meer worden gedrukt.
Het is niet zo moeilijk om het in de Aziatische landen te verkopen. Het is erg veel als het een Nederlands game was en in nld 2-3 Millionen Exemplaren werden verkocht. Buiten dat is dat erg weinig. MAAR OP PLAY-ASIA.COM DE US VERSIE €37,- NIEUW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
theduke1989 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:41:
[...]

Het is niet zo moeilijk om het in de Aziatische landen te verkopen. Het is erg veel als het een Nederlands game was en in nld 2-3 Millionen Exemplaren werden verkocht. Buiten dat is dat erg weinig. MAAR OP PLAY-ASIA.COM DE US VERSIE €37,- NIEUW
€46,62 incl (aangezien er nog BTW bijkomt) om precies te zijn. Met coupon code "MYPSVITA" krijg je nog wel $3 korting. Maar voor dit bedrag kun je hem beter bij Nedgame kopen voor €50 incl (aanbiedingsprijs).

Heb je hem morgen in huis.

Ik heb hem zelf destijds bij Amazon UK gekocht voor 12 pond (prijsfout, maar uiteindelijk toch geleverd).
Voor die prijs zullen we hem denk ik nooit meer zien :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 13:34
Gisteren Platinum behaald op HZD!
Echt een topgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Sefaex schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:48:
[...]

€46,62 incl (aangezien er nog BTW bijkomt) om precies te zijn. Met coupon code "MYPSVITA" krijg je nog wel $3 korting. Maar voor dit bedrag kun je hem beter bij Nedgame kopen voor €50 incl (aanbiedingsprijs).

Heb je hem morgen in huis.

Ik heb hem zelf destijds bij Amazon UK gekocht voor 12 pond (prijsfout, maar uiteindelijk toch geleverd).
Voor die prijs zullen we hem denk ik nooit meer zien :D
Welke belasting? Nog nooit belasting hoeven te betalen voor games die ik vanuit play-asia heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
theduke1989 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:01:
[...]

Welke belasting? Nog nooit belasting hoeven te betalen voor games die ik vanuit play-asia heb gekocht.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ei7Cxiu.png

Importkosten dan

Bij Videogameplus is hij trouwens ook in de aanbieding voor 50 CAD (€33,50). Met verzendkosten kom je uit op €38,60. In het verleden vaker hier besteld. Dus is wel een betrouwbare webwinkel. Alleen is de levertijd wel erg lang (kan 1-2 weken duren maar ook zomaar een maand).

[ Voor 35% gewijzigd door Sefaex op 29-12-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Dit is nieuw voor mij. Jaren geleden nog nooit dit gehad. Of extra moeten betalen bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
Alles boven de 22 euro moet je eigenlijk btw over betalen. Als het 'erdoor glipt' heb je gewoon mazzel. Of je moet vragen of ze het als gift willen markeren, dan ligt de grens op 44 euro (dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
theduke1989 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:50:
Zolang je kan aantonen dat je het echt op die datum binnen 14 dagen hebt opgestuurd. En met een noreply van hun kant. Zou ik me niet zoveel zorgen maken . Zullen vast veel te doen hebben ondanks de rustige kerstperiode.
Dat is dus het mooie. Je krijgt er geen bevestiging van in je mailbox :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Raziel schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:29:
Alles boven de 22 euro moet je eigenlijk btw over betalen. Als het 'erdoor glipt' heb je gewoon mazzel. Of je moet vragen of ze het als gift willen markeren, dan ligt de grens op 44 euro (dacht ik).
Wordt Play-Asia niet vanuit een Europees magazijn verzonden? Of ben ik in de war met de "gewone" play.com?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raziel schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:29:
BTW betaal je op alles, zelfs van €1. Je verwart met invoerrechten, die dus gehoffen worden door het land waarnaar je importeert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:40:
[...]

BTW betaal je op alles, zelfs van €1. Je verwart met invoerrechten, die dus gehoffen worden door het land waarnaar je importeert.
Dat klopt dus niet, het is wel vanaf 22 voor import vanaf buiten de EU.

https://www.belastingdien...tingen_bij_invoer_betalen

[ Voor 31% gewijzigd door dutchgio op 29-12-2017 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
NieR Automata is een erg coole game. Ben er as we speak mee bezig. Nu bezig met route C/D.

De mix van RPG, 3D en 2D actie en top down shooter elementen werkt erg goed. Moest er wel heel erg inkomen maar eenmaal goed gewend en ik baal nu als ik moet stoppen!

Viel me ook op dat hij overal erg duur is. Gelukkig kunnen scoren bij Nedgame voor €38. Hier nog gemeld die actie trouwens :+

En op hard is de game een mooie uitdaging trouwens!

€50 had ik ook betaald voor de game hoor. En zie t zo, als ie niet bevalt en je zet m iets lager te koop ben je m na al deze berichten zo kwijt :P

[ Voor 15% gewijzigd door Scrisissszzz op 29-12-2017 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07:20
Sinds 3 dagen wil mijn gold headset niet meer game audio en party chat tegelijkertijd doorgeven. Als ik de output op alle audio zet hoor ik alleen game audio en geen chat. Kies ik voor chat audio, dan hoor ik wel gewoon alleen de chat.

Ik heb alles geprobeerd qua instellingen, maar krijg het niet meer goed. Iemand die een tip heeft hoe ik dit kan oplossen? Anders dan hem terugsturen ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 19:02
Sefaex schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:24:

Dit zou feitelijk niet zo'n probleem moeten zijn. Als het is zoals je stelt, dan moet de game bij verkoop ook weer een bovengemiddeld bedrag opleveren. Verkoop je de game niet, maar blijf je de game lang spelen, dan zijn de kosten/uur weer bijna te verwaarlozen :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06:01
Malfunctions schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:50:
Sinds 3 dagen wil mijn gold headset niet meer game audio en party chat tegelijkertijd doorgeven. Als ik de output op alle audio zet hoor ik alleen game audio en geen chat. Kies ik voor chat audio, dan hoor ik wel gewoon alleen de chat.

Ik heb alles geprobeerd qua instellingen, maar krijg het niet meer goed. Iemand die een tip heeft hoe ik dit kan oplossen? Anders dan hem terugsturen ;)
Ook geprobeerd om in het snelmenu (PS-knop ingedrukt houden) de party slider aan te passen? Het kan zijn dat die zo is ingesteld dat er 100% chat en 0% game doorkomt. Door hem in het midden te zetten hoor je beide.

Volgens mij kan dat ook met de knoppen op de headset zelf.

YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 13:49
Rossi46 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:07:
[...]

Dit zou feitelijk niet zo'n probleem moeten zijn. Als het is zoals je stelt, dan moet de game bij verkoop ook weer een bovengemiddeld bedrag opleveren. Verkoop je de game niet, maar blijf je de game lang spelen, dan zijn de kosten/uur weer bijna te verwaarlozen :)
Precies, ik kocht mijn Nier Automata nieuw voor 40, speelde er 32 uur mee volgens m'n save en verkocht hem op MP voor 37. Da's dus 32 uur gameplay voor 3 hele euro's. Van de opbrengst kon South park weer in de aanbieding worden gekocht.
* Houd de hobby betaalbaar * :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07:20
Uffeltje schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:11:
[...]

Ook geprobeerd om in het snelmenu (PS-knop ingedrukt houden) de party slider aan te passen? Het kan zijn dat die zo is ingesteld dat er 100% chat en 0% game doorkomt. Door hem in het midden te zetten hoor je beide.

Volgens mij kan dat ook met de knoppen op de headset zelf.
Ik kan de party Slider niet vinden. Audio mix is niet beschikbaar om aan te klikken vreemd genoeg.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
Ga Nier: Automata ook maar eens bestellen. Teveel goede ervaringen hoor ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
theduke1989 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:17:
Ga Nier: Automata ook maar eens bestellen. Teveel goede ervaringen hoor ik.
Bij Amazon.it is hij momenteel te koop voor €36,58 incl zie ik net.
Goedkoopste optie op dit moment.

Italiaans hoesje. Maar gewoon te spelen in het Engels

En Amazon is qua service sowieso top.

Wordt wel pas geleverd als hij weer op voorraad is.
Currently not available. This article is not currently available but may become available in the future. You can place the order now: we will notify you as soon as we have more information and the amount will be charged only at the time of shipment.
Als het geen haast heeft, kun je ook wachten tot hij weer op voorraad is in de UK. Thegamecollection verkocht hem een tijdje terug voor £27 incl (€31 incl). Geen aanbieding, gewoon de standaard prijs!

Bij Amazon UK was hij eind november nog te koop voor £24, in oktober zelfs voor £12 (prijsfout, maar werd wel geleverd) Geen idee waarom hij zo cheap is in de UK. En zo duur hier.

Maar goed, hij is al een paar weken niet meer te krijgen in de UK. Dus als je niet kunt wachten, kun je hem uiteraard ook voor €50 incl kopen bij Nedgame (aanbiedingsprijs t/m 31 dec). Of voor €60 bij onze eigen bol.com. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goh, wat een verrassing, Zelda op 1 in Eurogamers top 50 van 2017 en Mario op 3. Fanboys :9 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik heb nog nooit van Eurogamers gehoord eigenlijk :P Klinkt als een Nintendo site :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
-SaveMe- schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 11:00:
Goh, wat een verrassing, Zelda op 1 in Eurogamers top 50 van 2017 en Mario op 3. Fanboys :9 O-)
Lees veel artikelen op Eurogamer, maar deze top 50 kun je toch niet serieus nemen ?

Nier op nummer 36, Horizon op nummer 31, Persona 5 op nummer 47 ?

Die horen alle 3 in de top 10. En Yakuza 0 mag ook wel wat hoger staan.

Snap ook niet dat Hellblade op 9 staat eerlijk gezegd.
Audio en atmosfeer zijn werkelijk top notch (speel de game met een goede headset). Maar de gameplay en puzzels zijn imo erg matig. Van Ninja Theory mag je toch wel wat meer verwachten.

Vorige week gekocht in de Amerikaanse Store. Maar na een uurtje weer uitgezet.

Dat What Remains of Edith Finch in de top 10 staat, kan ik dan wel weer begrijpen. Erg kort, maar ohh zo goed. _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Sefaex op 30-12-2017 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Sefaex Fijn dat er meer mensen zijn die vragen stellen bij die top 50. Volgens mij is het gewoon om anders te doen ...

Enige reden dat ik nog naar Eurogamer ga is DF ...

[ Voor 17% gewijzigd door -SaveMe- op 30-12-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Sefaex schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 10:58:
[...]

Bij Amazon.it is hij momenteel te koop voor €36,58 incl zie ik net.
Goedkoopste optie op dit moment.

Italiaans hoesje. Maar gewoon te spelen in het Engels

En Amazon is qua service sowieso top.

Wordt wel pas geleverd als hij weer op voorraad is.

[...]

Als het geen haast heeft, kun je ook wachten tot hij weer op voorraad is in de UK. Thegamecollection verkocht hem een tijdje terug voor £27 incl (€31 incl). Geen aanbieding, gewoon de standaard prijs!

Bij Amazon UK was hij eind november nog te koop voor £24, in oktober zelfs voor £12 (prijsfout, maar werd wel geleverd) Geen idee waarom hij zo cheap is in de UK. En zo duur hier.

Maar goed, hij is al een paar weken niet meer te krijgen in de UK. Dus als je niet kunt wachten, kun je hem uiteraard ook voor €50 incl kopen bij Nedgame (aanbiedingsprijs t/m 31 dec). Of voor €60 bij onze eigen bol.com. :D
Ik woon in Duitsland. Nedgame levert voor €10,- zelfs bubbeltjesenvelop |:( waardoor niet aantrekkelijk is. Ik heb prime dus voor mij kan ik overal wel bestellen.
Pagina: 1 ... 49 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)