Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toch nog maar een game uit de Sale meegepikt: The Solus Project. Voor 7,99 lijkt me dat wel een leuke game om eens door te spelen. Had ook al Dishonored 2 Death of the outsider voor 12,- euro meegepikt en bij Bol Destiny 2 voor 25,- . Heb ik ineens een backlog van 3 games :|
En daar ging mijn principe niets in aanbiedingen te kopen als ik het nog niet direct ga spelen :X

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:25:
En daar ging mijn principe niets in aanbiedingen te kopen als ik het nog niet direct ga spelen :X
En zo ben ook jij weer gevallen voor de aanbiedingen. Marketing 1:1 :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:11
Ik heb zojuist een 2TB Seagate Firecuda SSHD in mijn PS4 gezet, maar het enige wat de schijf doet is tikken en fluiten... Lijkt wel een bak met spijkers...

Iemand anders al eens geprobeerd er eentje in zijn PS4 te zetten, en dit ervaren?

Ik denk dat het een DOA is... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:49

spaceboy

Op grote hoogte

Polyphemus schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 16:51:
Ik heb zojuist een 2TB Seagate Firecuda SSHD in mijn PS4 gezet, maar het enige wat de schijf doet is tikken en fluiten... Lijkt wel een bak met spijkers...

Iemand anders al eens geprobeerd er eentje in zijn PS4 te zetten, en dit ervaren?

Ja, sinds augustus heb ik FireCuda ST2000LX001 in m'n PS4. Foutloos so far. Lekker stil. Supersnel. Lekker groot. Prima.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Polyphemus schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 16:51:

Jups, al een maand of 8 in mijn Pro! Werkt perfect. Probeer eens of je de schijf op een PC aan de praat krijgt. Anders waarschijnlijk een DOA idd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Laatst online: 22:11
-SaveMe- schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 17:18:
[...]

Jups, al een maand of 8 in mijn Pro! Werkt perfect. Probeer eens of je de schijf op een PC aan de praat krijgt. Anders waarschijnlijk een DOA idd ...
Twee PC's herkennen hem niet, BIOS ook niet :/

Dan gaat ie terug. Dank :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben vrijdag met Assassins Creed Origins begonnen en ik denk dat ik na een uur of 10-15 moet zeggen dat ik de game vetter dan Horizon Zero Dawn vind.

HZD doet een aantal dingen beter: ranged combat, overall graphics (IQ En belichting), een iets originelere setting en wellicht een interessanter verhaal.

Echter vind ik AC een stuk leuker om te doen en het speelt ook beter. Laat ons in HZD 2 svp ook overal op kunnen klimmen en kijk eens goed naar de controls. Waarom moet ik bijvoorbeeld X bashen om mijn mount harder te laten rijden? Verder is er in AC veel meer te doen en de schaal is echt enorm. Het lijkt echt alsof ze een land hebben gebouwd. Het water is ook fantastisch gedaan en hier beweegt begroeiing wel mee als je er tegenaan loopt. Tot slot is het looten en levelen en stuk meer verslavend.

Ik ben nu in Alexandria aangekomen en dat voelt veel meer als een stad aan als Meridian. Die laatste is meer een uit de kluiten gewassen kasteel.

Ik hoop dat Guerrilla en hoop dingen overneemt in hun toekomstige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:30

vhal

ಠ_ಠ

Hmm, ik twijfel een beetje of PS4Pro wel helemaal 100% is, ik krijg namelijk regelmatig flikkeringen in beeld en soms valt het HDMI signaal ook weg. Ik heb hem nu maar even rechtstreeks op de tv (42"Panasonic HD plasma) aangesloten met een nieuwe HDMI-kabel maar gisteren was het ook bal met HZD. Leuk als je net in gevecht bent met zo'n gigantische machine. Na een tijdje werd het beter, dat zou kunnen betekenen dat het vanzelf oplost als de PS4Pro wat warmer wordt. Mijn TV heeft 3 HDMI inputs maar het probleem is min of meer met alle poorten. Gek genoeg werkt de KPN-tv ontvanger wel weer goed.

Vanochtend heb ik mijn PS4Pro maar even aangesloten op mijn PC monitor en vooralsnog heb ik geen gekke dingen meer gezien. Misschien is het toch mijn TV die de geest begint te geven... :/ -O-

Wordt nog leuk om een TV te vinden waarvan de kwaliteit niet onderdoet aan plasma en niet gelijk 5000€ kost... :X OLED vind ik nog té duur namelijk...

[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 31-12-2017 12:28 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:37
Laatste dag van het jaar en Jasphur gaat toch even zeiken op Dirt 4.

Mijn eerste indruk was geweldig, maar nu zo richting het einde zijn er toch echt een aantal dingen waar ik even mijn ei over kwijt moet. Sterker nog het zijn dingen waardoor ik deze game voorlopig weer even laat liggen om hem ooit maar eens uit te spelen.

Overall is de game echt nog wel goed. Het speelt heerlijk met een controller en de graphics zijn prachtig. Zeker de schaduwen die je maakt met je koplampen. Maar de rede dat ik (op het moment) niet verder wil spelen kwam naar voren nadat ik voor de gein even Colin Mcrae Rally 2005 voor mijn Mac (ja zeker is deze uitgekomen voor OSX :D ook voor de PS2 overigens) ging spelen. Graphics en audio ga ik niet vergelijken. Dat zou niet eerlijk zijn. Maar wat ik wel kan vergelijken is de diversiteit aan stages en track surface. En dat mis ik zo hard aan Dirt 4.

Even voor wie CMR 2005 niet gespeeld heeft. Waar Dirt 4 maar 5 soorten basis oppervlaktes heeft: gravel in Australië, asfalt in Spanje, zwaardere gravel in Wales, sneeuw in Zweden en nog eens gravel in USA. En heb je er een natte en zeer natte variant van. Heeft CMR 2005 er minimaal 9! Zoals, fijne en grove gravel, glad en versleten asfalt, gravel of modder op asfalt, modder, fijne en dikke sneeuw en zelfs ijs! In veel rally's rijdt op meerdere soorten oppervlaktes in 1! stage. Zo kun je bijvoorbeeld in Japan op nat asfalt rijden, maar ook op modder. In de UK rijd je het ene moment op zware gravel om daarna weer hele stukken op asfalt te rijden. Of je rijdt in de regen door een tunnel waar het asfalt droog met veel grip, om daarna de tunnel weer uit te glijden op nat wegdek. En natuurlijk in Zweden waar je niet alleen over modderige besneeuwde landwegen rijdt, maar ook over bevroren meren. Dit vergt veel meer in de voorbereiding in de Service Area dan dat er in Dirt 4 van je wordt gevraagd. In Dirt 4 kun je niet eens kiezen welke band je wilt dragen. Sterker nog: ook al is Dirt 4 veel uitgebreider mbt het tunen van je wagen dan CMR 2005. Ik krijg bij CMR 2005 veel meer het idee dat ik mijn wagen zelf kan tunen, ondanks dat je maar 6 of 7 dingen kan aanpassen. Bij Dirt 4 is het vooral het aannemen van de beste monteur om vervolgens hem maar de instellingen van je wagen door te laten doen. Je hoeft zelf nauwelijks of niks meer iets in te stellen. En als je dat wel doet word je genadeloos afgestraft op de baan, want je wagen ligt toch niet zo lekker. Had je maar moeten luisteren naar je monteur.

Daarnaast zijn er nog een paar kleine dingen die ik vind tegenvallen aan Dirt 4. Zo is het dat als je eerste staat in het klassement en je als eerste de stage moet rijden dat je al wel weet welke tijd je concurrentie rijdt. Wat raar is wat jij moet toch de eerste tijd zetten. (kan ook zin dat dat een moeilijkheidsgraad instelling is hoor, maar ik heb deze nog niet gevonden) en als het regent (geregend heeft) dan liggen er grote plassen op plekken waar ik van denk: waarom daar? En dan zijn die plassen ook nog eens precies even breed zijn als de weg waarop je rijdt. Bij CMR 2005 liggen ze nog enigszins logisch. (in een laag punt weg, aan de zijkant van de weg in goot of er is een rivier overstroomd).

Nogmaals: Dirt 4 is een tof spel. De handeling is goed, de snelheid zit er duidelijk in, de auto's reageren zoals je zou verwachten, het dynamische weer (regen, mist, wolk voor de zon, etc) zijn prachtig. Maar een beetje afwisseling in race oppervlakte had van mij echt gemogen en het ontbreken daarvan in Dirt 4 zorgt er bij mij voor dat als je deze game veel achter elkaar speelt, elk kampioenschap hetzelfde is. Maar dan wel met een andere wagen.

Kleine voetnoot: ik speel Dirt 4 op 'gamer' niveau, want 'Simulation' bijna niet te doen met een controller.

Zo, he-he, even stoom afblazen. Fijne jaarwisseling allemaal! :D

edit: In de RallyCross zitten inderdaad wel meerdere race oppervlaktes. Dit onderdeel had ik dan ook als eerste uitgespeeld haha. En ik ben mij ervan bewust dat de rally stages niet gebaseerd zijn op real-life rally stages. Des te meer een gemiste kant imo.

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 31-12-2017 13:03 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:20
bram1984 schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:23:
Ik ben vrijdag met Assassins Creed Origins begonnen en ik denk dat ik na een uur of 10-15 moet zeggen dat ik de game vetter dan Horizon Zero Dawn vind.

HZD doet een aantal dingen beter: ranged combat, overall graphics (IQ En belichting), een iets originelere setting en wellicht een interessanter verhaal.

Echter vind ik AC een stuk leuker om te doen en het speelt ook beter. Laat ons in HZD 2 svp ook overal op kunnen klimmen en kijk eens goed naar de controls. Waarom moet ik bijvoorbeeld X bashen om mijn mount harder te laten rijden? Verder is er in AC veel meer te doen en de schaal is echt enorm. Het lijkt echt alsof ze een land hebben gebouwd. Het water is ook fantastisch gedaan en hier beweegt begroeiing wel mee als je er tegenaan loopt. Tot slot is het looten en levelen en stuk meer verslavend.

Ik ben nu in Alexandria aangekomen en dat voelt veel meer als een stad aan als Meridian. Die laatste is meer een uit de kluiten gewassen kasteel.

Ik hoop dat Guerrilla en hoop dingen overneemt in hun toekomstige game.
ACO geeft je vooral bij de start inderdaad een goed gevoel, maar ik denk dat je een beter oordeel kunt vellen als je de game hebt uitgespeeld.

Overall vond ik de setting van HZD veel vetter en ook de personages beter tot leven komen. En daarbij denk ik dat de kaart bij HZD toch wel ongeveer net zo groot is. Je hebt bij ACO grote woestijnen waar eigenlijk niks zit. Zeker onderin en links van de kaart is er niet zo heel veel te doen. Bij HZD heb je dat eigenlijk niet. Al hadden ze daar de gebieden om Meridian wel wat meer missies mogen geven (iets wat me na uitspelen wel opviel).

Maar goed, speel lekker verder en geef je eindconclusie maar als je in ieder geval het verhaal hebt uitgespeeld ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
vhal schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:25:
Wordt nog leuk om een TV te vinden waarvan de kwaliteit niet onderdoet aan plasma en niet gelijk 5000€ kost... :X OLED vind ik nog té duur namelijk...
Tv's genoeg die het goed doen tov plasma, de laatste plasma schermen worden inmiddels ook oud.

Koop een goede Sony 4K LCD tv voor ongeveer €2500 of minder en je plasma heeft het nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:32:
[...]

Tv's genoeg die het goed doen tov plasma, de laatste plasma schermen worden inmiddels ook oud.

Koop een goede Sony 4K LCD tv voor ongeveer €2500 of minder en je plasma heeft het nakijken.
Het is voor mij écht geen 2500,- waard om mn plasma voor weg te doen _O-

Als ze onder de 1000 komen, praten we wel verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:04:
[...]

ACO geeft je vooral bij de start inderdaad een goed gevoel, maar ik denk dat je een beter oordeel kunt vellen als je de game hebt uitgespeeld.

Overall vond ik de setting van HZD veel vetter en ook de personages beter tot leven komen. En daarbij denk ik dat de kaart bij HZD toch wel ongeveer net zo groot is. Je hebt bij ACO grote woestijnen waar eigenlijk niks zit. Zeker onderin en links van de kaart is er niet zo heel veel te doen. Bij HZD heb je dat eigenlijk niet. Al hadden ze daar de gebieden om Meridian wel wat meer missies mogen geven (iets wat me na uitspelen wel opviel).

Maar goed, speel lekker verder en geef je eindconclusie maar als je in ieder geval het verhaal hebt uitgespeeld ;)
Wellicht, maar de gameplay geeft me tot nu toe een goede impressie. Dat er niet overal iets te doen is, vind ik totaal niet erg. In de stadjes en dorpjes is met dan genoeg te doen en de grote lege stukken dragen heel erg bij aan het gevoel van schaal, vind ik.

Ik heb echter wel het idee dat de map van AC een stuk groter is, maar dat kan aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Klopt het dat er bij Darksiders 2 Deathinitive editie gewoon geen geluid hebt bij cutscenes of andere gesproken delen.. spel gedownload als PS+ een tijdje terug en nu eens aangezet maar ik heb gewoon geen geluid tijdens cutscenes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:20
bram1984 schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:08:
[...]

Wellicht, maar de gameplay geeft me tot nu toe een goede impressie. Dat er niet overal iets te doen is, vind ik totaal niet erg. In de stadjes en dorpjes is met dan genoeg te doen en de grote lege stukken dragen heel erg bij aan het gevoel van schaal, vind ik.

Ik heb echter wel het idee dat de map van AC een stuk groter is, maar dat kan aan mij liggen.
Qua afstand is de map inderdaad groter dan HZD en ook de grootste uit de AC serie. De schaal is enorm en daarom is paard/kameel wel handig (al zou ik je geld niet verspillen aan zo'n wagen met 2 beesten ervoor). Maar speel lekker verder ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

De grootte van een wereld zegt niet zo veel als er weinig te doen is een groot gebied.
Als een gedeelte van een wereld alleen gebruikt word om van A naar B te gaan zoals in ACO dan is de grootte van een wereld alleen maar een minpunt.

In HZD was het mijn inziens een stuk beter, nog steeds lange afstanden te overbruggen maar er was genoeg te doen onderweg in tegenstelling tot in ACO

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
ScrooLoose schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:59:
De grootte van een wereld zegt niet zo veel als er weinig te doen is een groot gebied.
Als een gedeelte van een wereld alleen gebruikt word om van A naar B te gaan zoals in ACO dan is de grootte van een wereld alleen maar een minpunt.

In HZD was het mijn inziens een stuk beter, nog steeds lange afstanden te overbruggen maar er was genoeg te doen onderweg in tegenstelling tot in ACO
Los van het feit dat ik het enorm bij vind dragen aan de schaal, vind ik tot nu toe dat er in AC veel meer te doen is en het is ook nog eens veel diverser, heb ik het idee. Om de 100 meter een icoon komt de immersie ook niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Mrjraider schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:52:
Klopt het dat er bij Darksiders 2 Deathinitive editie gewoon geen geluid hebt bij cutscenes of andere gesproken delen.. spel gedownload als PS+ een tijdje terug en nu eens aangezet maar ik heb gewoon geen geluid tijdens cutscenes
Nee dat klopt niet, ik heb gewoon geluid :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Vrijdag schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:15:
[...]
Nee dat klopt niet, ik heb gewoon geluid :)
Hier dus niets. Google zegt dat het een bug is en dat je dit kan fixen door de PlayStation op Engels VS te zetten of door het geluid op 2.1 te zetten. Beide zonder effect heb hem verwijderd en nu maar opnieuw aan het downloaden.. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ok bijna klaar met NieR. Nog niet 1 pod upgrade, niet alle wapens level 4 en nog lang niet alle quests. Maar wel flink wat eindes en verder bijna alles gedaan. Maar vind t lastig farmen voor materialen voor je wapens en pods. Ook het vinden van nieuwe quests snap ik niet helemaal. Ik zie allemaal rode markers maar zijn allemaal quests die ik al heb gedaan. Iemand tips hoe je urenlang grinden en zoeken kan voorkomen? Ook naar lvl 99 vanuit 60 is een drama wat dagen duurt zo... beetje jammer..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:04
Mrjraider schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:52:
had ik ook.
wat ik gedaan heb is de systeemtaal van de ps4 op engels gezet, als je dan deathsiders opnieuw start dan download hij de engelse language pack en dan zitten alle stemmen er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:48
robinez schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:26:
[...]

had ik ook.
wat ik gedaan heb is de systeemtaal van de ps4 op engels gezet, als je dan deathsiders opnieuw start dan download hij de engelse language pack en dan zitten alle stemmen er wel in.
wel belangrijk inderdaad dat je hem opnieuw opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de Gamer.nl top 100 meest veel belovende games voor 2018 bestaat de top 5 uit 1 One/PC exclusive, 3 (!) PS4 exclusives en 1 multi platform. Zegt toch wat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
-SaveMe- schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:28:
In de Gamer.nl top 100 meest veel belovende games voor 2018 bestaat de top 5 uit 1 One/PC exclusive, 3 (!) PS4 exclusives en 1 multi platform. Zegt toch wat ;)
Sony is de laatste tijd erg goed op weg als het gaat om gamecontent. Ze weten mensen willen toffe games. Daarvoor hoef je niet altijd de nieuwste hardware voor the hebben. Zonder goede IPS is een console niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Heeft het voor een PS4 og zin om deze aan een 1440p scherm te knopen zoals deze: https://www.monitorstore....-257189/aoc-q3279vwf.html

Of kan ik net zo goed naar een fhd scherm kijken? Ik zal mijn pc er ook aan hangen dus het scherm staat op mijn bureau. Nu heb ik een 27" maar die wil ik als tweede scherm gaan gebruiken ivm dode pixel.

Gaat mijn og PS4 daar nog wat mooiers van maken of moet ik dan minstens een Pro voor hebben?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:08:
Heeft het voor een PS4 og zin om deze aan een 1440p scherm te knopen zoals deze: https://www.monitorstore....-257189/aoc-q3279vwf.html

Of kan ik net zo goed naar een fhd scherm kijken? Ik zal mijn pc er ook aan hangen dus het scherm staat op mijn bureau. Nu heb ik een 27" maar die wil ik als tweede scherm gaan gebruiken ivm dode pixel.

Gaat mijn og PS4 daar nog wat mooiers van maken of moet ik dan minstens een Pro voor hebben?
Een 1440p zou in theorie een 1080p output van de ps4 alleen maar lelijker maken tegen over een 1080p scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021

Een PS4 output gewoon een 1080p beeld, niets meer, niets minder. Hangt dus van je monitor/tv af hoe dat er dan vervolgens gaat uitzien.

En een Pro kan alleen outputten in 1080p of 4k, ook niet 1440p dus ook daar zal je 'm op 1080p moeten gaan zetten om beeld te krijgen neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gex
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:51

gex

De gekste

vhal schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:25:
Hmm, ik twijfel een beetje of PS4Pro wel helemaal 100% is, ik krijg namelijk regelmatig flikkeringen in beeld en soms valt het HDMI signaal ook weg.
Bij mij valt hij ook soms weg, sinds er een VR tussen hangt, meestal 1x na een minuut of 5, daarna maar af en toe, maar toch hinderlijk als je beeld voor een paar seconden op zwart gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Je kan voor de Sony PlayStation 4 Pro het beste een 1080p of een 2160p scherm kopen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Ha bedankt allen, dan ga ik doorzoeken naar een leuk (en betaalbaar) 32" 1080p scherm :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:02

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Dan toch de knoop doorgehakt en een 43" LG UHD TV besteld, zodat ik de echte pracht en praal van mijn PS4 Pro eens kan meemaken :)

Zal tevens mijn eerste 4K paneel ooit zijn, dus ben benieuwd.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Dat 2018 maar een hoop moois op de PS4 mag brengen!

Afbeeldingslocatie: https://www.happynewyear2018x.com/wp-content/uploads/2017/09/Happy-New-Year-2018-Images-4.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 20:04
kuusj98 schreef op zondag 31 december 2017 @ 22:55:
Dan toch de knoop doorgehakt en een 43" LG UHD TV besteld, zodat ik de echte pracht en praal van mijn PS4 Pro eens kan meemaken :)

Dan ga er maar op een meter vsnaf zitten anders zul je weinig verschil zien tov 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

bukkum schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:08:
[...]

Dan ga er maar op een meter vsnaf zitten anders zul je weinig verschil zien tov 1080p.
Tja, ik ga van een relatief goedkope 4 jaar oude 32" 1080P TV naar een middelklasse 43" 4K 'HDR'. Da's sowieso al een stuk groter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

[rant] Ondanks dit meer een monitor en TV topic is geworden [/rant]

2018 wordt het jaar van de PS4. De beste console van deze generatie. Maar dat was al duidelijk. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:34
Geteisem schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:25:
[rant] Ondanks dit meer een monitor en TV topic is geworden [/rant]

2018 wordt het jaar van de PS4. De beste console van deze generatie. Maar dat was al duidelijk. 8)
Niet de beste console, wel de beste games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Vinnocchio schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:07:
[...]

Daar haal ik de console voor dus daarom voor mij de beste console. Plus het feit dat de rest geen VR heeft. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
[...]

Het kan ook de beste console zijn toch? het is een console die het meest heeft verkocht (dus eigenlijk deze generatie de beste is)
Sterkste is wat anders (al heeft dat ook lange tijd geduurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:57:
[...]

Voor mij met afstand de beste console.
Voor mij ook :9 Microsoft richt zich teveel op zaken die niet de core van een console (games) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
[...]

Het is is hoe je het bekijkt. Voor de beste IP games is PS4 de beste console.

Voor allround device met af en toe een leuke game zit je bij de Xbox weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gendesign teased z'n nieuwe game. http://www.gendesign.co.jp
Scroll naar onder voor de afbeelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, daar kunnen we nog niet zoveel mee ... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Lol zie mijn msg:
——-
Beste console niet,wel beste games library.
Zelfs zonder de x voor mij, omdat ik de interface minder fijn vind. En de (het gebrek aan) geluidsprod over het algemeen van de one beter vind. Alhoewel de slim ook fluisterstil schijnt te zijn.
Ik vind ea acces ook geniaal.

Denk wel dat het voor de meerderheid van de gamers de beste keuze is. All round is de ps4 gewoon onverslaanbaar. En als je vr leuk vind is het ook een no brainer.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 03-10 16:35
-SaveMe- schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:09:
[...]

Voor mij ook :9 Microsoft richt zich teveel op zaken die niet de core van een console (games) zijn.
Game Pass, Play Anywhere, Cross platform play, EA Access, klopt ja allemaal non game related zaken :P
Hetgene waar jij over praat was net de fout van de Xbox One op launch, en is bijna allemaal weggeveegd door Phil Spencer.

Gewoon uit interesse, wat zijn dan die non related gaming zaken die jij tegenwoordig nog ziet verschijnen op Xbox, want ik zie enkel gaming related dingen die worden toegevoegd.

Tenzij jij weer puur over het ''exclusive games'' kalf aan het praten bent, waarvan er trouwens 3 uitkomen early 2018.

[ Voor 8% gewijzigd door Katmi op 01-01-2018 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Katmi schreef op maandag 1 januari 2018 @ 21:08:
[...]

Game Pass, Play Anywhere, Cross platform play, EA Access, klopt ja allemaal non game related zaken :P
Hetgene waar jij over praat was net de fout van de Xbox One op launch, en is bijna allemaal weggeveegd door Phil Spencer.

Gewoon uit interesse, wat zijn dan die non related gaming zaken die jij tegenwoordig nog ziet verschijnen op Xbox, want ik zie enkel gaming related dingen die worden toegevoegd.

Tenzij jij weer puur over het ''exclusive games'' kalf aan het praten bent, waarvan er trouwens 3 uitkomen early 2018.
Het is een allround console geworden de Xbox. Het is niet meer de game console wat je verwacht. Met muscles versla je niet het brein(goede games maken) anders kan je net zo goed de eerste Xbox One S nemen |:( want daar komen ook gewoon de Battlefields de FIFA's en de CoD's voor uit. En dan kan je ook daarop 4k content op kijken.

PS4 Pro met de komende games wat in praktijk/theorie "de mindere" is dan toch de sterkere console als exclusieves wilt hebben.

Dan praat ik niet over me zelf want dat is subjectief zo denk ik er zelf over. Maar objectief gezien is dat wel wel voor andere ook zo. Dat een handje vol zegt nee is niet waar. Moet je maar zelf bepalen of je daar bij wilt horen.

Microsoft (USA) probeert weer net zoals bij de WTC te doen. Bigger/better/"stronger" we zullen laten zien wat we in staat zijn om te doen.

[ Voor 9% gewijzigd door theduke1989 op 01-01-2018 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op maandag 1 januari 2018 @ 21:08:
[...]

De enige doos in de woonkamer, TV kijken, Tv opnemen, Integratie windows 10, veel te dik OS/dashboard, etc ...

En dan nog de pijn dat ik zit met een nutteloze Kinect die bij de Launch kwam }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Laatst online: 21:45
Mwah ik weet het persoonlijk nog niet zo met 2018, ik heb eigenlijk nog vrij weinig concreets op de radar staan. Gelukkig kan ik nog wel een jaar teren op alles wat in 2017 is uitgekomen, als het niet langer is..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Laat de hele xbox vs playstation discussie achterwege

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ahem... ik was spuit 11 8)7

[ Voor 69% gewijzigd door Geronimous op 01-01-2018 23:27 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mogen de lijstje van games waar naar uitgekeken wordt nog wel? Ik heb zelf niet bijster veel op de radar staan naast de dbz fighter en sf5 uitbreiding, beiden als het goed is deze maand al. Zal me verder bezig houden met plus games, trophy/achievement challenges en retro/switch/xb one (alwaar ik idd ea access heb en ook de 'gratis' gold games krijg, maar daar zal ik het verder bij laten :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Wat doet Sony toch altijd met race games.

Driveclub bij release, middelmatig ontvangen. Na een half jaar waren alle gebreken aangepakt, en twee jaar daarna ligt er een top game met enorm veel content.

Gran Turismo, middelmatig ontvangen, want alleen online en te weinig content volgens reviewers. Inmiddels zijn we twee maanden verder en ligt er een top game met heel veel nieuwe content.

Lijkt mij niet de beste marketingstrategie.
kuusj98 schreef op zondag 31 december 2017 @ 22:55:

Ik hoop dat je wel een LG met een echt UHD paneel hebt gekocht en geen één met een RGBW paneel: http://4k.com/news/lthree...6400-uh6100-uf6800-16649/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Het nieuwe single-player deel van Gran Turismo vind ik wel erg simplistisch gedaan, voegt niet zo heel veel toe want het zijn wel aparte kampioenschappen maar voelt als een verzameling losse races aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Homeland schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 09:28:
Het nieuwe single-player deel van Gran Turismo vind ik wel erg simplistisch gedaan, voegt niet zo heel veel toe want het zijn wel aparte kampioenschappen maar voelt als een verzameling losse races aan.
Ik ga de single-player kampioenschappen overslaan. Bewijzen dat ik het kan winnen hoef ik voor mezelf niet meer, vind de uitdagingen en missies dan wat leuker.

3 uur lang sturen over 1 circuit voor een keer vind ik dan wel geinig om te doen, maar van event naar event om voor de zoveelste keer dezelfde soort race te rijden die je dan ruim wint (hoe moeilijk je de instelling ook maakt), die tijd heb ik een beetje gehad.

Wel heb ik het gevoel dat het spel erg simpel is geworden; ik weet nog dat ik bij GT1 en GT2 echt aan het worstelen was (soms urenlang met 1 challenge) om goud te halen. Nu haal ik geregeld met (meerdere) seconden over goud. Dat had van mij echt wel moeilijker gemogen.

Online heb ik af en toe toch wel mijn frustraties. Al een paar keer begonnen aan een race (vaak Gr 3 of Gr 4 races) en dan zonder kwalificatie (vind het leuk om me naar voren te worstelen), maar dan begin je af en toe ook echt tussen de kneuzen. 1e bocht kamikaze, etc. Ook naar mate je hogerop komt, wordt het winnen ook gewoon lastiger. Wel al veel meegemaakt dat je met je pitstop juist timen (en bijvoorbeeld een keer geen banden wisselen, kritisch weinig brandstof meenemen) makkelijk plaatsen kunt winnen. Ondanks dat ik van FM6 helemaal fan was van het online gedeelte, bevalt dit me helemaal prima.

Verder deze vakantie Knack ontdekt; wat een leuk spel om te spelen (zeker met de kids). Ik ben fan van God of War en ergens heeft het er wel iets van weg (de manier van spelen), beleef er erg veel plezier aan. Knack 2 schijnt een prima co-op te hebben, dus na Knack maar snel beginnen aan Knack 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 22:58:
[...]

Mwah ik weet het persoonlijk nog niet zo met 2018, ik heb eigenlijk nog vrij weinig concreets op de radar staan. Gelukkig kan ik nog wel een jaar teren op alles wat in 2017 is uitgekomen, als het niet langer is..
Heb ik totaal niet, ik kijk sowieso al erg uit naar god of war, rdr2, kingdom hearts 3 en spiderman. De rest moet ik nog een beetje zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Voor mij persoonlijk.

1. Death stranding (1st party game)*
2. Red dead Redemption 2 (multi-platform)*
3. The Last of Us: Part 2 (1th party game)*
4. Days Gone (1th party game)
5. God of War (1th party game)
6. Detroit become Human (1st party game)
7. Ghost of Tsushima (1th party game)*
8. Horizon Zero Dawn (1th party)**
9. Call of Duty: WW2 (multi-platform)**
* zeker weten wil ik deze halen/spelen!
** games van 2017 die ik nog wil halen in 2018!

Toch vele exclusives die voorbij komen die ik wil spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door theduke1989 op 02-01-2018 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Ok, vooruit, mijn uitkijk-lijst:

1) RDR2
2) god of war
3) last of us 2
4) nino kuni 2

En verder graag nieuwe DLC voor Tekken 7 en overwatch.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 09:17:
Gran Turismo, middelmatig ontvangen, want alleen online en te weinig content volgens reviewers.
Dat de game middelmatig ontvangen was lag toch echt aan de verkeerde verwachtingen van de mensen.
Al sinds de aankondiging is de game gepresenteerd als zijnde een online race game, zónder single player.
En dat is precies wat het is: een game gericht op online racen.
Ik ben heel blij dat GT besloten heeft deze kant op te gaan, want zoals al eerder gezegd werd is een offline campaign ook maar gewoon het saai uitrijden van een lijstje vooraf ingestelde races.
In Sport Mode heb ik nu ruim 200 races gereden en ik heb nog geen enkele race game gehad waar de races zó intens voelden als hier. Ik vind dikke prima! PD heeft de (in ieder geval mijn) verwachtingen waargemaakt. :)

Om de tijd te doden richting BFBC3 (hopelijk eind van het jaar) toch maar CoD WWII aangeschaft. Er móet gewoon af en toe piew piew gedaan worden :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:23
Mijn lijstje voor 2018/2019. Ze staan ongeveer van favoriet naar minder favoriet.
The Last of Us: Part 2
God of War
Red Dead Redemption 2

Death Stranding
Cyberpunk 2077
Ghost of Tsushima
Days Gone
A Way Out
Spider-Man
Shadow of the Colossus
Detroit Become Human
Farcry 5
Metro Exodus

Vooral de eerste 5 plaats ik momenteel op gelijke hoogte, daarna wordt het wat 'meh'. Natuurlijk komen er nog verassingen aan. Ik hoop sowieso nog op een vette game van Bethesda (Nieuwe Fallout?), en de nieuwe Tomb Raider natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Anton.net op 02-01-2018 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Mijn lijstje voor 2018:

Red Dead Redemption 2
Shadow of the Colossus
Far Cry 5
FIFA 2019

Gelukkig redelijk beperkt, want nog steeds een te grote backlog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
dvdkiwi schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:20:
[...]

Niet de enige: @Ontzettende_Jan ook ;)
Blijft inderdaad ontzettend leuk om tussendoor te spelen!
JAZEKER. 8)
Leuk spel maar helaas niet voor de lange termijn. Multiplayer had veel uitgebreider kunnen zijn.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Er komen zoveel goede (iig potentieel goede) games uit voor de PS4 dit jaar dat ik het even aankijk op case-by-case basis want om al die games aan te schaffen word wat te veel van het goede.

De enige 2 waar van ik nu kan zeggen dat ze er absoluut gaan komen is Red Dead Redemption 2 en Spider-Man.

Games zoals FC5 en andere multiplatform games komen er te zijner tijd wel op de PC, dus die sla ik over voor de PS4

Games zoals God of War, Last Of US 2 en Detroit Become Human heb ik al geen interesse in.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
ScrooLoose schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:03:
Er komen zoveel goede (iig potentieel goede) games uit voor de PS4 dit jaar dat ik het even aankijk op case-by-case basis want om al die games aan te schaffen word wat te veel van het goede.

De enige 2 waar van ik nu kan zeggen dat ze er absoluut gaan komen is Red Dead Redemption 2 en Spider-Man.

Games zoals FC5 en andere multiplatform games komen er te zijner tijd wel op de PC, dus die sla ik over voor de PS4

Games zoals God of War, Last Of US 2 en Detroit Become Human heb ik al geen interesse in.
Dit doe ik ook, echt de games die ik vanaf dag één wil spelen koop ik meteen, al het andere koop ik pas later. Tegenwoordig zijn bijna alle games na twee á drie maanden al onder de € 30,00 te vinden. Dus zeker voor Single Player games kan wachten (zeker als je geen tijd hebt) interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Jumpman schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 09:17:
Wat doet Sony toch altijd met race games.

Driveclub bij release, middelmatig ontvangen. Na een half jaar waren alle gebreken aangepakt, en twee jaar daarna ligt er een top game met enorm veel content.

Gran Turismo, middelmatig ontvangen, want alleen online en te weinig content volgens reviewers. Inmiddels zijn we twee maanden verder en ligt er een top game met heel veel nieuwe content.

Lijkt mij niet de beste marketingstrategie.

[...]

Ik hoop dat je wel een LG met een echt UHD paneel hebt gekocht en geen één met een RGBW paneel: http://4k.com/news/lthree...6400-uh6100-uf6800-16649/.
Het is deze: pricewatch: LG 43UJ634V Zwart
Voor zover ik heb gezien is het een echt 4K paneel, in de Mediamarkt gaan kijken en het zag er uit als 'echt' 4K. Bedankt voor de heads up, als het een neppert is stuur ik hem wel terug natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kuusj98 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:44:
[...]

Voor zover ik heb gezien is het een echt 4K paneel, in de Mediamarkt gaan kijken en het zag er uit als 'echt' 4K. Bedankt voor de heads up, als het een neppert is stuur ik hem wel terug natuurlijk.
Had je niet liever even door gespaard en een grotere met 10-bit HDR gehad? Ik zou mijn full HD Sony bijvoorbeeld nooit voor dit model om willen ruilen. Dit soort modellen staan niet bepaald bekend om hun goede contrast en lage inputlag, los van dat ik 43 inch persoonlijk veel te klein vind.

Je gaat hier vrij weinig mee opschieten met een PS4 Pro, schat ik zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
2018 is een goedkoop gamejaar voor mij. Alleen Red Dead Redemption en Beyond Good & Evil komen er sowieso. Maar 2017 was voor mij al een beter gamejaar en zodoende heb ik genoeg games om uit te kiezen. The last of Us, Farcry en God of War boeien mij niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

bram1984 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Had je niet liever even door gespaard en een grotere met 10-bit HDR gehad? Ik zou mijn full HD Sony bijvoorbeeld nooit voor dit model om willen ruilen. Dit soort modellen staan niet bepaald bekend om hun goede contrast en lage inputlag, los van dat ik 43 inch persoonlijk veel te klein vind.

Je gaat hier vrij weinig mee opschieten met een PS4 Pro, schat ik zo in.
Nee, want ten eerste past een grotere TV niet omdat mijn dak schuin afloopt. Ten tweede, deze kost maar 450 euro, dus logisch dat het geen 55" Sony A1 OLED kwaliteit is :P. Daarnaast vond ik het beeld prima in de winkel. In ieder geval niet slechter dan een Sony die 200 euro duurder was. Bij TV's die 2x zo duur waren zag je wel wat verschil in contrast ja.

Hoe dan ook, slechter dan ik had gaat toch niet, dus voor mij is alles een vooruitgang, en als die vooruitgang maar 450 euro kost klaag ik niet :7

Ik had ook liever een 49" of groter paneel gehad, maar dat past nu eenmaal niet. Daarnaast, ik ken mezelf, ben al een jaar bezig met een nieuwe uitzoeken. De dingen die ik koop neigen meestal naar high-end (zie onderschrift hihi), maar bij een high-end TV zou ik alleen tevreden zijn met een 4K OLED paneel van LG of Sony, en aangezien ik geen vrede kan hebben met die astronomische bedragen heb ik gekozen gewoon voor bang for buck te gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Kuusj op 02-01-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
kuusj98 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:44:
[...]

Voor zover ik kan zien is het de opvolger van de 43UH660/610V en daarvan heeft Tweaker Dimens al vaker het volgende over genoemd
Dimens in "Aankoopadvies UHD TV"

Tl:dr door de pixelstructuur heb je geen echte 4k resolutie, je hebt een 50Hz paneel. Met gamen wil je liever een native 100Hz paneel. En gezien het geen oled is maar led heb je te maken met backlightning en daardoor minder goede zwartwaarden/kijkhoeken. Ik zou zeker door sparen voor een beter exemplaar. Desnoods tweedehands een duurder model overnemen van iemand die wil upgraden van model.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
De maandelijkse PS Plus-games zijn vanaf vandaag gratis te downloaden uit de store, al lijkt de prijs van Psycho-Pass nog niet aangepast. Edit: zodra je (opnieuw) inlogt, is de game wel gratis beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1oKvzdg.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Tweakmans op 02-01-2018 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coowl! Batman maar even snel downloaden dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:40:
Coowl! Batman maar even snel downloaden dan :)
Maar het is alleen de Season Pass? Dus als je het spel al hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat hoop ik niet, toch?
:/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:46:
[...]

1e episode is (meestal/vaak bij telltale?) gratis. Maar sowieso zul je hiermee het gewon kunnen spelen. Anders zijn zeer veel mensen pissed off.

Op mijn ghetto antieke pc liep de (gratis :P ) eerste episode niet helemaal lekker maar ik vond het wel leuk om te spelen, dus ik vind het wel interresant.
Voor de rest houdt het voor mij zo op het eerste gezicht weer is niet over, maar geen probleem, genoeg te doen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
poor Leno schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:46:
De Season Pass betekent dat je alle episodes krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakmans schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:50:
[...]
De Season Pass betekent dat je alle episodes krijgt.
Joepiejeej!!! oOo

Dank voor de clarificatie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
@dvdkiwi De eerste Batman-game van Telltale bestaat uit vijf episodes, die kun je dus allemaal downloaden.

Ondertussen zijn ook al drie van de vijf afleveringen verschenen van opvolger Batman: The Enemy Within, maar die maken uiteraard geen deel uit van PS Plus want dat is een afzonderlijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Joosie200 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:17:
[...]

Voor zover ik kan zien is het de opvolger van de 43UH660/610V en daarvan heeft Tweaker Dimens al vaker het volgende over genoemd
Dimens in "Aankoopadvies UHD TV"

Tl:dr door de pixelstructuur heb je geen echte 4k resolutie, je hebt een 50Hz paneel. Met gamen wil je liever een native 100Hz paneel. En gezien het geen oled is maar led heb je te maken met backlightning en daardoor minder goede zwartwaarden/kijkhoeken. Ik zou zeker door sparen voor een beter exemplaar. Desnoods tweedehands een duurder model overnemen van iemand die wil upgraden van model.
Ik begrijp het, ik zal me eens goed bedenken. Dan gaat hij gewoon terug en leg ik 200 euro bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jammer dat Elex wat rough around the edges is en wat polish mist anders was dat my GOTY 2017. Damn, wat een heerlijke old school RPG! Ik houd zelfs in een PDF editor op mijn ipad een high res map bij, waarop ik aantekeningen maak :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
kuusj98 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:58:
[...]

Ik begrijp het, ik zal me eens goed bedenken. Dan gaat hij gewoon terug en leg ik 200 euro bij.
categorie: Televisies

Kwestie van filteren in de pricewatch. Een Philips of Sony is dan een beter idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 21:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:20:
[...]

categorie: Televisies

Kwestie van filteren in de pricewatch. Een Philips of Sony is dan een beter idee.
Nope, geen Philips :X

Die zijn zo slecht nu (al jaren).. de beeldkwaliteit is echt niet denderend.

Sony, Panasonic en LG zijn op t ogenblik de betere..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:10:
[...]

Nope, geen Philips :X

Die zijn zo slecht nu (al jaren).. de beeldkwaliteit is echt niet denderend.

Sony, Panasonic en LG zijn op t ogenblik de betere..
Die drie zijn de betere keuze in het segment oled televisies. Philips oleds hebben trouwens lg panelen met ambilight en met cashback zijn dat de goedkoopste varianten. Maar das €1300-€2000 range, tussen €600 en €1300 zou ik eerder een Sony of Samsung goede led tv nemen. Tot €600 is eigenlijk niet echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:19:
[...]

Die drie zijn de betere keuze in het segment oled televisies. Philips oleds hebben trouwens lg panelen met ambilight en met cashback zijn dat de goedkoopste varianten. Maar das €1300-€2000 range, tussen €600 en €1300 zou ik eerder een Sony of Samsung goede led tv nemen. Tot €600 is eigenlijk niet echt de moeite waard.
De meesten hebben een LG paneel, het gaat vooral om hoe het wordt aangestuurd en verwerkt etc etc etc..

En juist op dat gebied schiet Philips echt schromelijk te kort.. :/

Samsung ben ik ook totaal niet enthousiast over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:02
mijn lijstje voor 2018.

Red Dead Redemption 2
Far Cry 5
PES 2019. Ben absoluut geen fifa Fan.

En als er er een nieuwe battlefield uitkomt, zetten we die er ook bij.
Bescheiden lijstje voor dit jaar. :9

[ Voor 4% gewijzigd door harley2009 op 02-01-2018 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
harley2009 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:00:
mijn lijstje voor 2018.

Red Dead Redemption 2
Far Cry 5
PES 2019. Ben absoluut geen fifa Fan.

En als er er een nieuwe battlefield uitkomt, zetten we die er ook bij.
Bescheiden lijstje voor dit jaar. :9
The Last of Us is voor 2019.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:02
Anton.net schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:15:
[...]

The Last of Us is voor 2019.
Boekjaar 2019.. En boekjaar begint in april.. Dus zou zo maar kunnen dat die wel in 2018 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
harley2009 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:18:
[...]

Boekjaar 2019.. En boekjaar begint in april.. Dus zou zo maar kunnen dat die wel in 2018 komt.
Of 31 maart 2019 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
[...]

Wat zeg je toch allemaal? Als je de gaming industrie en Naughty Dog een beetje volgt, weet je dat The Last of Us nog een lange weg te gaan heeft.
Op E3 2018 gaan ze pas voor het eerst gameplay tonen. Die game komt gewoon uit in Q2-Q3 2019.
Wat heeft een boekjaar daarmee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Laatst online: 21:45
Nieuwevolger schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 10:10:
[...]

Heb ik totaal niet, ik kijk sowieso al erg uit naar god of war, rdr2, kingdom hearts 3 en spiderman. De rest moet ik nog een beetje zien.
Het is ook een smaakding (dooddoener i know). Voor nu is er maar één game waar ik écht naar uitkijk en dat is Ni No Kuni 2.

God of War is nooit m’n ding geweest (al lijkt het nu een interessantere kant op te gaan) en van Rockstar games word ik ook niet dolenthousiast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Heel onwaarschijnlijk. Die game is nog lang niet af en daarbij: Sony heeft 2018 al goed gevuld met Days Gone, Spider-Man, Detroit, God of War, Ni No Kuni 2 + VR titels. Dat zijn alleen de exclusives en dan hebben ze nog de marketingdeal voor RDR2 die natuurlijk ook een shitload gaat verkopen op PS4.

Ik verwacht TLoU, Ghost of Tsushima en Death Stranding in 2019.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 21:22
Ik heb besloten om dit jaar meer aan mijn backlog te gaan werken.

Games als The Witcher GOTY, Bloodborne, Gravity Rush 2 staan hier nog stof te happen. Dat is al +200 uur gameplay. En dat is nog niet eens de helft van de games die ik nog moet spelen.

Kijken hoe lang ik het kan volhouden. Koop vaak meer games dan ik daadwerkelijk speel. :P

Maar Red Dead Redemption en Spider-man zijn sowieso day one aankopen voor mij. Dit zijn tevens dé 2 games waar ik het meest naar uitkijk dit jaar.

Andere games die op mijn lijstje staan:
God of War
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom
Shadow of the Colossus
Concrete Genie
Days Gone
Detroit: Become Human

Maar bovenstaande games ga ik niet op day one halen (dat is tenminste de bedoeling)! ;)

Far Cry 5 ga ik voor de verandering even skippen. Ziet er allemaal best leuk uit. Maar krijg ook een groot been there done that gevoel. En The Last of Us 2, Death Stranding en Ghost of Tsushima komen natuurlijk in 2019 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Heb al weer zat games waar ik dit jaar naar uitkijk.

- Yakuza 6
- RDR
- Monster Hunter World
- Spiderman

Ook ik heb last van een backlog, maar het schiet wel al aardig op, nu op het moment bezig met Uncharted LL, verwacht die vandaag uit te kunnen spelen.
Scheelt al dat ik 3 weken vakantie heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
[...]

Het boekjaar 2019 begint in April 2018?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De games van januari

Wie gaat er een van deze games halen? Ik twijfel over Lost Sphear ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Laatst online: 01-12-2024
-SaveMe- schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:08:
De games van januari

[video]

Indien je dat nog niet wist, je kan een demo van Lost Sphear downloaden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:25

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Moet echt hard aan m'n backlog gaan werken, gisteren bij het downloaden van de PS+ had ik niet genoeg ruimte meer voor alles op de 1TB van de Pro :X

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:52:
Moet echt hard aan m'n backlog gaan werken, gisteren bij het downloaden van de PS+ had ik niet genoeg ruimte meer voor alles op de 1TB van de Pro :X
Waarom download je ze dan niet 1 voor 1 en werk die gewoon af? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:08:
De games van januari

[video]

Ik denk dat ik nog heel druk ben met AC voorlopig. Skyrim en Prey liggen er inmiddels ook nog. The Inpatient gaat er wel ooit komen, maar dan moet ik eerst Until Dawn een keertje starten en uitspelen.

Ik ga de komende maanden hard mijn best doen niks te kopen. Alleen Spider-Man en Days Gone komen zeker op dag 1.

Ik zag gisteren dat er meer dan 20 titels in mijn non-VR backlog zitten, waarvan ik een deel nog nooit heb opgestart. Daar moet echt iets aan gedaan worden.
Pagina: 1 ... 50 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)