Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:37
BlackEyedAngel schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:52:
Moet echt hard aan m'n backlog gaan werken, gisteren bij het downloaden van de PS+ had ik niet genoeg ruimte meer voor alles op de 1TB van de Pro :X
Je kan ze ook in je bieb zetten. En later downloaden als je weer ruimte hebt. :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:12
Praat me niet van backlog, heb zelfs op mijn PS3 nog een hele berg PS+ spellen die ik nog moet spelen. Schiet ook niet op. Ben momenteel alleen maar CoD-WW2 aan het spelen eigenlijk. Moet The Witcher 3 (met dlc), Sniper Elite 3, Darksiders 2, Doom en de twee Metro spellen ook nog uitspelen.
Wat ik dan doe, is het gewoon op de makkelijkste stand zetten en lekker door de campaign wandelen. Hier en daar wat collectibles maar het mezelf vooral niet moeilijk maken.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
BlackEyedAngel schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:52:
Moet echt hard aan m'n backlog gaan werken, gisteren bij het downloaden van de PS+ had ik niet genoeg ruimte meer voor alles op de 1TB van de Pro :X
Nu pas? Amateur :z

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:32:
Praat me niet van backlog, heb zelfs op mijn PS3 nog een hele berg PS+ spellen die ik nog moet spelen.
Denk je echt dat je die ooit nog gaat spelen? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
poor Leno schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:56:
[...]

Ik heb laatst nog wel Far Cry 3, de laatste paar CoD's, Devil May Cry en House of the Dead 4 en Overkill doorlopen. Daarom doe ik het ook op de meest makkelijke stand als dat mogelijk is :)

Daarnaast wil ik Ico en SotC ook nog spelen voordat SotC voor de PS4 uit komt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:56:
[...]

Waarom niet? Genoeg pareltjes op de PS3 verschenen die, als je ze nog niet gespeeld hebt, meer dan de moeite waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:26:
[...]

Waarom niet? Genoeg pareltjes op de PS3 verschenen die, als je ze nog niet gespeeld hebt, meer dan de moeite waard zijn.
ja natuurlijk, maar elke keer komt er wel een nieuw spel uit dat je wil spelen.. zo kom je nooit toe aan de oude..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:18:
[...]

Ik heb laatst nog wel Far Cry 3, de laatste paar CoD's, Devil May Cry en House of the Dead 4 en Overkill doorlopen. Daarom doe ik het ook op de meest makkelijke stand als dat mogelijk is :)

Daarnaast wil ik Ico en SotC ook nog spelen voordat SotC voor de PS4 uit komt.
Je wilt eerst SotC op de PS3 spelen met sub 20 fps voordat je SotC op de PS4 speelt? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:55:
[...]

Je wilt eerst SotC op de PS3 spelen met sub 20 fps voordat je SotC op de PS4 speelt? :?
Ik heb het spel zelfs nog op de PS2 :P Maar dat is me nét wat te gortig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bassGunner schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:27:
[...]

Indien je dat nog niet wist, je kan een demo van Lost Sphear downloaden... :)
Had ik idd al gedaan. En kort gespeeld, te kort om een oordeel te vellen. Maar even reviews afwachten en eerst ff de games die er al liggen afwerken: Elex (nu), Destiny 2 (sp campaign), Death of the Outsider & Solus.
Dan zitten we zeker al weer dik in februari denk ik. En ik maart komt FC5 al, die is day 1 voor mij ..

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
bram1984 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:55:
[...]

Op Playstation 3 is gewoon stabiele 30fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
bram1984 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:56:
[...]

Dan ben ik in de war met de PS2 versie. Maar los daarvan: waarom zou je niet meteen de definitieve en mooiste versie pakken? @Vrijdag
Ja PS2 is een drama soms maar goed zelfde verhaal met Perfect dark op N64 teveel uit console halen :o

YouTube: Shadow of the Colossus: PS2 vs. PS3 Frame-Rate Tests

Misschien omdat Ps3 versie nu vrij goedkoop is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Even uit nieuwsgierigheid; hoe doen jullie dat? Tientallen games in backlog? Of een tb vol met games zonder ook maar 1 gestart te hebben? Ik heb pakweg 15 games en allemaal, op 1 na uit. Ik vermoed dat meesten hier trofee hunters zijn en dat daar het antwoord ligt maar toch ben ik benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
@bram1984 : Ja het is een beetje gek maar het is meer omdat ik SotC nooit echt goed heb gespeeld. Gekocht voor de PS2, stof laten happen en daarna de collectie nog eens voor de PS3 en wéér niks mee gedaan. Zal het ook voor de PS4 kopen maar wil dus, in het kader van gebruiken wat ik koop, eerst de PS3 versie spelen.

@Mrjraider Ik ben niet echt een trophy jager, heb ook notificaties uitstaan omdat het me uit mijn immersie haalt. Daarnaast speel ik voornamelijk spellen in de easy mode. Want ik game ter ontspanning. Als ik het mezelf moelijk wil maken ga ik wel met mijn zoontje naar een indoor speeltuin :+
Echter ben ik ook een behoorlijke pakrat en heb op Steam, Xbox360, PS3 en PS4 letterlijk stapels spellen die ik zelfs nog nooit heb opgestart. Omdat ik dat toch wel erg zonde vind speel ik dus af en toe een spel van mijn backlog door. Tenminste, dat is mijn plan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist episode 1 van de Batman telltale series afgerond en eigenlijk is het precies wat ik er van verwacht had: Een vloeiend lopend Batman verhaal met hier en daar wat quick time events, maar volgens mij maakt het ook niet uit als je die qte's mist.
Verhaal was interessant, benieuwd waar ep2 heen gaat.
Als fan van de Batman films, Batman games én de serie Gotham past deze game prima in mijn straatje :)

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 04-01-2018 05:21 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ni No Kuni II gameplay

Niks voor mij. Stijltje spreekt me totaal niet aan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49
Mrjraider schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:45:
Even uit nieuwsgierigheid; hoe doen jullie dat? Tientallen games in backlog? Of een tb vol met games zonder ook maar 1 gestart te hebben? Ik heb pakweg 15 games en allemaal, op 1 na uit. Ik vermoed dat meesten hier trofee hunters zijn en dat daar het antwoord ligt maar toch ben ik benieuwd.
Ik snap dat ook niet. Ik koop alleen een spel als ik die op dat moment wil spelen. Niet over een paar maanden. En als je langer wacht is die en goedkoper en uitgepatched. Ieder zijn ding natuurlijk

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie vooruitblik op het PS4 jaar 2018

Beetje fast food :)
steefje schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:17:
[...]

Ik snap dat ook niet. Ik koop alleen een spel als ik die op dat moment wil spelen. Niet over een paar maanden. En als je langer wacht is die en goedkoper en uitgepatched. Ieder zijn ding natuurlijk
Ik doe dat normaal gesproken ook. Met de huidige januari sale voor het eerst mijn eigen principe gebroken en drie games gekocht: Solus, Death of the outsider en Destiny 2. Maar die verwacht ik wel allemaal de komende twee maanden te gaan spelen. Solus is een gokje, maar die wil ik voor 7,99 wel wagen :)

[ Voor 74% gewijzigd door -SaveMe- op 03-01-2018 22:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ben meer een hamster qua games. Totaal niet qua trofeeën, die kunnen mij gestolen worden. Bij mij is het meer tig games in back log, eentje voor eentje uitspelen en op de HDD zetten.

Ik vraag me dan weer af wat de lol is van achievements halen. Of de lol aan in een marathon sessie vanaf release direct een game alsof je haast hebt uitspelen en direct verkopen. Ben precies het tegenovergestelde. Liever verzamelen en op mijn dooie gemakje stuk voor stuk uitspelen.

Daarom vind ik niet erg dat 2018 voor mij minder games zal opleveren. Kan ik mooi mijn backlog in alle rust wegwerken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Ik speel ook niet alles uit wat ik koop, maar koop wel veel waardoor mijn backlog groot is. Mijn budget staat me toe meer te kopen dan vroeger en daardoor heb ik ook wel eens een miskoop. Van mij hoeft een game geen 9+ te halen om aangeschaft te worden en ja dat is soms een risico. Of andere keren staat het genre of de gameplay me gewoon niet aan of speelt het toch niet zoals ik had verwacht. En bij een sale wil ik ook nog wel eens dingen aanschaffen wat een gok is of ik het leuk vind. Soms pakt dat goed uit, andere keren minder. En ik ben ook sneller uitgekeken op games waardoor ik ze nog wel eens laat staan "ooit ga ik er nog wel mee verder" en dan niet doe. Ik forceer mezelf ook niet meer om dingen uit te moeten spelen (ben ook nooit achievementhunter geweest). Bovendien heb ik ondertussen alle nieuwe consoles waardoor ik ook geen exclusive meer hoef te missen.

Ik zie het eerder als een voetbalfan die meerdere abonnementen afsluit om diverse divisies en kampioenschappen te kijken. Hij hoeft ze niet allemaal te kijken, maar kan daardoor wel alle toppers zien.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
De backlog hier groeit en groeit. Nu met Gran Turismo Sport ligt ook de psvr (en alle aankoop) in een hoek. Het is natuurlijk een goed teken dat er genoeg aanbod is of dingen die me interesseren, maar de rest van mijn leven (vrouw, kids, vrienden en werk) laten me niet echt toe om de backlog te laten slinken. Helaas 😂 zie ik dan ook nog genoeg aankopen voor dit jaar alweer klaarstaan.
Misschien dat Netflix maar ook even moet stoppen met nieuwe series uit te brengen, wie weet dat vrouwlief dan ook me even wat meer tijd gunt.

Als dan dit jaar ook nog eens de ps5 wordt aangekondigd dan word ik helemaal gek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hoezo laat een simpele game als cod ww2 mijn ps4 pro harder blazen dan HZD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordloeder schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:02:
De backlog hier groeit en groeit. Nu met Gran Turismo Sport ligt ook de psvr (en alle aankoop) in een hoek. Het is natuurlijk een goed teken dat er genoeg aanbod is of dingen die me interesseren, maar de rest van mijn leven (vrouw, kids, vrienden en werk) laten me niet echt toe om de backlog te laten slinken. Helaas 😂 zie ik dan ook nog genoeg aankopen voor dit jaar alweer klaarstaan.
Misschien dat Netflix maar ook even moet stoppen met nieuwe series uit te brengen, wie weet dat vrouwlief dan ook me even wat meer tijd gunt.

Als dan dit jaar ook nog eens de ps5 wordt aangekondigd dan word ik helemaal gek 8)7
60 FPS?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Trophies boeien mee echt geen hol. Ik begrijp ook niet waarom je vanwege trophies een backlog zou moeten hebben? Ik pik vaak iets op uit een sale. Dan zijn er nog de PS Plus games. Ik heb een stuk of 60/70 games geïnstalleerd staan denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
lordloeder schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:02:

Ik heb nog geen kids, maar de rest van je verhaal klinkt zeer bekend. Wat ik als oplossing heb bedacht en wat mijn verloofd overigens ook wel goed uitkwam is: donderdagavond is het gameavond. (En voor haar haar eigen Netflix tijd). Na het eten gaat de PS4 aan en rond 23 uur weer uit. Genoeg tijd om een paar gave Quests te doen in bv HZD. Het gaat langzaam, maar het gaat :) En soms ontstaan dit soort avondjes spontaan. Bijvoorbeeld als zij midden in een spannende serie zit die ze perse wil afkijken. Hops! PS4 aan!

En @-SaveMe- reageerde je nou op @lennox-06 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:18:
@bram1984 : Ja het is een beetje gek maar het is meer omdat ik SotC nooit echt goed heb gespeeld. Gekocht voor de PS2, stof laten happen en daarna de collectie nog eens voor de PS3 en wéér niks mee gedaan. Zal het ook voor de PS4 kopen maar wil dus, in het kader van gebruiken wat ik koop, eerst de PS3 versie spelen.
Ik snap op zich wel wat je zegt hoor, maar aan de andere kant ook weer niet. Je hebt maar één kans om iets voor het eerst te ervaren. Lijkt mij dat je dan juist een optimale ervaring wilt hebben. Ik ben bijvoorbeeld heel blij dat ik Skyrim en RE7 voor het eerst in VR heb ervaren en ik alles nog moest ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:30
bram1984 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:02:
[...]

Ik snap op zich wel wat je zegt hoor, maar aan de andere kant ook weer niet. Je hebt maar één kans om iets voor het eerst te ervaren. Lijkt mij dat je dan juist een optimale ervaring wilt hebben. Ik ben bijvoorbeeld heel blij dat ik Skyrim en RE7 voor het eerst in VR heb ervaren en ik alles nog moest ontdekken.
Ik twijfel nog steeds om Skyrim VR te halen, om dezelfde reden: nooit gespeeld.
Maar ja, hij komt vast nog wel een keer in de aanbieding, en met GT Sport (gaaf) en met de onlangs aangeschafte VR games Superhot, Raw Data en Ultrawings (allemaal tof!) heb ik voorlopig eigenlijk al zat te doen en tijd tekort. Dan te bedenken dat ik HZD ook nog eens heb gekocht in de sale en daar nog aan moet beginnen, de nieuwe aanstaande GoW, RDR, en ik zit eigenlijk al tot halverwege 2018 gebeiteld :X

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:19:
[...]

Maar ja, hij komt vast nog wel een keer in de aanbieding, en met GT Sport (gaaf) en met de onlangs aangeschafte VR games Superhot, Raw Data en Ultrawings (allemaal tof!) heb ik voorlopig eigenlijk al zat te doen en tijd tekort. Dan te bedenken dat ik HZD ook nog eens heb gekocht in de sale en daar nog aan moet beginnen, de nieuwe aanstaande GoW, RDR, en ik zit eigenlijk al tot halverwege 2018 gebeiteld :X
Ik zou rustig wachten totdat die goedkoper wordt. Ik kom er nu ook niet aan toe helaas.

Wel al vaker gezegd: ik zou hier echt geen hol aan vinden zonder VR. Maar met is het echt heel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Denman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:19:
[...]

Ik wacht ook nog even met het kopen van Skyrim VR. Ik heb wel de 2D versie helemaal grijs gespeeld op de PS3, maar wil toch de VR ervaring opdoen en dat hoeft niet voor de hoofdprijs. Oftewel, ik wacht rustig af tot 'ie flink in de aanbieding komt.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Mijn log is eigenlijk niet zo groot, eigenlijk heb ik de PS4 een klein jaartje en staan alleen de onderstaande spellen er op :+ Maar met kinderen en beperkte gametijd heb ik er toch niet veel tijd voor, meestal speel ik een uurtje of 2 per avond a 2-3 keer in de week maar soms ook weken niet, vandaar dat het allemaal zo langzaam gaat :P

HZD+dlc (originele game uitgespeeld, dlc bijna uitgespeeld)
Dark Souls 3 (Zit ergens bij Dancer of the Borean vale)
Bloodborne (moet ik nog uitspelen, zit pas ergens in het begin)
GT Sports (speel ik af en toe)
Trackmania Turbo (tijd niks mee gedaan)

Eerst HZD maar eens uitspelen en dan maar eens kijken wat ik dan ga doen. Nier:automata trekt mij ook wel maar dit spel vind ik eigenlijk té duur…

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Hoe voeg ik geld toe via de psn app? Heb gekeken op google maar volgens mij is dat een uitleg over de oudere versie van de app. Ik kan ‘geld toevoegen’ nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
lennox-06 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:58:
Hoe voeg ik geld toe via de psn app? Heb gekeken op google maar volgens mij is dat een uitleg over de oudere versie van de app. Ik kan ‘geld toevoegen’ nergens vinden.
PS Logo -> PS Store -> Profiel -> Betalingen beheren -> Betaalmethode toevoegen?

Alleen kan je daar volgens mij geen iDeal betaling doen. Dit is me tot nu toe alleen gelukt via de Playstation zelf, als ik een spel wil kopen. Dat werkt overigens prima :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Denman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:06:
[...]

PS Logo -> PS Store -> Profiel -> Betalingen beheren -> Betaalmethode toevoegen?

Alleen kan je daar volgens mij geen iDeal betaling doen. Dit is me tot nu toe alleen gelukt via de Playstation zelf, als ik een spel wil kopen. Dat werkt overigens prima :)
Nee, helaas gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Je kan prima via iDeal geld in je portemonnee stoppen als je de desktop versie van de Store gebruikt. :)
Ik gebruik de app eigenlijk alleen voor het in mijn bieb zetten van de gratis PSN plus spellen.

En dan is je webbrowser op je PS4 natuurlijk gewoon hetzelfde als de desktop versie op je computer of mobiel
https://www.playstation.c...-ideal-on-playstation-4-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Jasphur schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:11:
Je kan prima via iDeal geld in je portemonnee stoppen als je de desktop versie van de Store gebruikt. :)
Ik gebruik de app eigenlijk alleen voor het in mijn bieb zetten van de gratis PSN plus spellen.

En dan is je webbrowser op je PS4 natuurlijk gewoon hetzelfde als de desktop versie op je computer of mobiel
https://www.playstation.c...-ideal-on-playstation-4-/
Misschien kijk ik verkeerd, maar zowel op mijn laptop browser als de desktop versie op mijn mobiel krijg ik 3 keuzes als ik iets wil gaan afrekenen:

- Een creditcard toevoegen
- Een Paypal account toevoegen
- Een prepaid kaart inwisselen

Moet ik ergens anders zijn voor de iDeal mogelijkheid? Op de PS4 zelf krijg ik die optie namelijk wel automatisch voorgeschoteld.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Denman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:21:
[...]

Misschien kijk ik verkeerd, maar zowel op mijn laptop browser als de desktop versie op mijn mobiel krijg ik 3 keuzes als ik iets wil gaan afrekenen:

Moet ik ergens anders zijn voor de iDeal mogelijkheid? Op de PS4 zelf krijg ik die optie namelijk wel automatisch voorgeschoteld.
Ik kan nu helaas even niet kijken voor je (geen ps4 in de buurt en ook geen telefoon voor de 2 staps-verificatie log in). Maar als het werkt op de ps dan kun je het daar proberen toch? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:12
Ik heb helemaal geen betaalmogelijkheid aan mijn account gekoppeld, maar koop een code voor een bepaald bedrag bij een van de online gamewinkels. Code invoeren en hup, je wallet is opgewaardeerd. En betaling kan gewoon per iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grun93 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:34:
[...]

Ik heb helemaal geen betaalmogelijkheid aan mijn account gekoppeld, maar koop een code voor een bepaald bedrag bij een van de online gamewinkels. Code invoeren en hup, je wallet is opgewaardeerd. En betaling kan gewoon per iDeal.
Dit. Hoe moeilijk kan het zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
[...]

Als je op de PS store bent in de webbrowser - naar account instellingen - Portemonnee - bedrag toevoegen
Dus niet bij afrekenen van de game maar echt in je account instellingen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Op de pc heb ik het eerder gedaan, maar ik wilde weten of het via de app ook ging. Echt krom als dit niet kan..aangezien je wel via de app kan kopen en vanaf afstand kan laten downloaden met restmode?

[ Voor 28% gewijzigd door Farabi op 04-01-2018 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:42:
Op de pc heb ik het eerder gedaan, maar ik wilde weten of het via de app ook ging. Echt krom als dit niet kan..aangezien je wel via de app kan kopen en vanaf afstand kan laten downloaden met restmode?
Het kan dus wel. Koop een code, open de app, ga naar de store, los je code in. Of doe gewoon simpel en fix een creditcard en koppel die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:49:
[...]

Het kan dus wel. Koop een code, open de app, ga naar de store, los je code in. Of doe gewoon simpel en fix een creditcard en koppel die.
Het gaat niet om de code, dat weet ik ook wel. Mijn paypal is al gekoppeld, maar ik kan geen geld toevoegen. Is gewoon een minpunt en anders moeten ze geen optie maken om geld toe te voegen maar direct naar codes verwijzen. Het is gewoon halve werk. PC klinkt tegenwoordig ouderwets in mijn oren. Met alle telefoons en tablets moet dit te regelen zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Farabi op 04-01-2018 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
lennox-06 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:42:
Kan gewoon, net geprobeerd via de app (kon hem niet groter maken sorry)

-Screen verwijderd

[ Voor 11% gewijzigd door Origins op 04-01-2018 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:49:
[...]

Is natuurlijk onzin dat er een creditcard 'gefixt' zou moeten worden, omdat Sony een kromme implementatie van iDeal in zijn store heeft zitten.... Want zeg zelf: krom is het wel, dat je vanuit de store op het ene medium wel met iDeal kan betalen en op een ander medium niet.

Daarnaast, tegoedkaarten zijn een optie, maar ook dat is niet wat iedereen wil. Sommigen willen gewoon afrekenen wat er betaald moet worden en niet met een resttegoed in de store blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:51:
[...]

Het gaat niet om de code, dat weet ik ook wel. Mijn paypal is al gekoppeld, maar ik kan geen geld toevoegen. Is gewoon een minpunt en anders moeten ze geen optie maken om geld toe te voegen maar direct naar codes verwijzen. Het is gewoon halve werk. PC klinkt tegenwoordig ouderwets in mijn oren. Met alle telefoons en tablets moet dit te regelen zijn.
Als je Paypal al gekoppeld is, dan wordt het bedrag als het goed is automatisch toegevoegd als je iets aanschaft. Bij mij in ieder geval wel (gekoppeld met CC).

@Origins Kon hem niet groter maken, sorry? Gelukkig niet nee. :) 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 04-01-2018 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Origins schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:53:
[...]

Kan gewoon, net geprobeerd via de app (kon hem niet groter maken sorry)
[afbeelding]
Bij mij staat de optie voor paypal maar hoe kan ik geld toevoegen waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
lennox-06 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Bij mij staat de optie voor paypal maar hoe kan ik geld toevoegen waar ?
Je bent naar je account gegaan? in de app? want de screen die ik liet zien is in mijn account, als je daar op ideal klikt dan kun je geld overmaken.

@bram1984 ik had je wel redelijk ingeschat dat je mijn sarcasme zou proeven bij de screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Heb het net met jouw methode geprobeerd wat logisch klonk, als ik wil betalen krijg ik de melding ‘als je met paypal wil betalen, moet je deze aankoop in je browser uitvoeren’ maar er gaat helemaal geen browser open. Laat maar ben er nu al klaar mee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:59:
[...]

Je bent naar je account gegaan? in de app? want de screen die ik liet zien is in mijn account, als je daar op ideal klikt dan kun je geld overmaken.

@bram1984 ik had je wel redelijk ingeschat dat je mijn sarcasme zou proeven bij de screen.
Haha niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Amdwarrior schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:40:
Op Playstation 3 is gewoon stabiele 30fps
Waarschijnlijk wel bij 720p dat wordt geupsampled naar 1080p. Veel spellen zijn op de PS4 beduidend mooier omdat die echt overal minstens 1080p doet.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:59:
[...]

Heb het net met jouw methode geprobeerd wat logisch klonk, als ik wil betalen krijg ik de melding ‘als je met paypal wil betalen, moet je deze aankoop in je browser uitvoeren’ maar er gaat helemaal geen browser open. Laat maar ben er nu al klaar mee..
En als je het via je telefoonbrowser doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oooops! Ja dus. Was al laat he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:07:
[...]

En als je het via je telefoonbrowser doet?
Daar wel. App werkt dus niet, totaal onlogisch. Als ik spellen koop via de app en de ps thuis in de restmode staat, download hij ze automatisch thuis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:12:
[...]

Daar wel. App werkt dus niet, totaal onlogisch. Als ik spellen koop via de app en de ps thuis in de restmode staat, download hij ze automatisch thuis ?
Nee, dan moet je nog op "Downloaden naar PS4" drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
lennox-06 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:12:
[...]

Via de browser ook, zolang je maar op 'downloaden naar de ps4' klikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
Jasphur schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:28:
[...]

Ik kan nu helaas even niet kijken voor je (geen ps4 in de buurt en ook geen telefoon voor de 2 staps-verificatie log in). Maar als het werkt op de ps dan kun je het daar proberen toch? :)
Ik hoef het niet te proberen, heb via de PS zelf al tientallen aankopen gedaan via de iDeal manier :)
Het ging me meer om de vraag van lennox-06. Natuurlijk zou het handig zijn als het via de app / browser op de iDeal manier te doen om remote spellen aan te schaffen, maar dat kan net zo goed bij thuiskomst.
grun93 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:34:
[...]

Ik heb ook geen betaalmethode gekoppeld, maar moet zeggen dat met iDeal betalen op de PS4 i.c.m. de ING app prima geregeld is. Spel in winkelwagentje -> bedrag toevoegen -> bank kiezen, met de ING app QR code scannen en hoppa, betaald. Dat is nog sneller en makkelijker dan met een code via een externe partij :P
En dan wordt ook nog eens automatisch exact het juiste bedrag gevuld zodat je geen Euro's "overhoudt" in je PS wallet.
Jasphur schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:28:
[...]

Dat het kopen van games niet te makkelijk wordt. haha.
Herkenbaar :+

[ Voor 6% gewijzigd door Denman op 04-01-2018 13:31 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Denman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:24:
[...]

Ik hoef het niet te proberen, heb via de PS zelf al tientallen aankopen gedaan via de iDeal manier :)
Het ging me meer om de vraag van lennox-06. Natuurlijk zou het handig zijn als het via de app / browser op de iDeal manier te doen om remote spellen aan te schaffen, maar dat kan net zo goed bij thuiskomst.

[...]

Ik heb ook geen betaalmethode gekoppeld, maar moet zeggen dat met iDeal betalen op de PS4 i.c.m. de ING app prima geregeld is. Spel in winkelwagentje -> bedrag toevoegen -> bank kiezen, met de ING app QR code scannen en hoppa, betaald. Dat is nog sneller en makkelijker dan met een code via een externe partij :P
En dan wordt ook nog eens automatisch exact het juiste bedrag gevuld zodat je geen Euro's "overhoudt" in je PS wallet.
En zo werkt het ook met de Rabo-app. Heb er ook geen betalingsmethode aangekoppeld. Puur uitveiligheid voor hacks, maar uiteraard ook voor mijzelf. Dat het kopen van games niet te makkelijk wordt. haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:18:
Mooie vooruitblik op het PS4 jaar 2018

[video]

Beetje fast food :)
Lol, zitten er wel 3 bij die ik wil spelen _O-

En Kingdom Come Deliverance zit er niet bij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:36:
[...]

ik wil toch best aardig wat games weer spelen in 2018. En inderdaad Kingdom zat er niet bij. Maar daar heb ik ook nog een beetje twijfels over, zal het meer een lekkere RPG zijn of meer een zwaardvecht SIM (a la For Honor). Ik hoop een lekkere RPG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
lennox-06 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:59:
[...]

Gewoon wat in je winkelmandje doen. Via Ideal een bedrag toevoegen, en dan achteraf wat je in je winkelmand hebt er weer uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
poor Leno schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:36:
[...]

Hmm, zeker zo'n 25 zeer zeker en 10 misschien.... En het dan gek vinden dat mijn backlog steeds groter wordt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aenea schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Hmm, zeker zo'n 25 zeer zeker en 10 misschien.... En het dan gek vinden dat mijn backlog steeds groter wordt! :D
Ik wil er toch wel zo'n 18 - 20 van spelen. Wordt een druk jaar. En dan staan er nog niet eens alle titels in volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:02:
[...]

Daar heb je wel een punt inderdaad. Alleen zit ik nu tussen een rock and a hard place. Want als ik m eerst op de PS4 ga spelen dan is het natuurlijk een enorme terugval als ik daarna de PS3 versie opstart.

Misschien moet ik maar gewoon een muntje op gooien ofzo :{

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vrijdag schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:35:
[...]

Daar heb je wel een punt inderdaad. Alleen zit ik nu tussen een rock and a hard place. Want als ik m eerst op de PS4 ga spelen dan is het natuurlijk een enorme terugval als ik daarna de PS3 versie opstart.

Misschien moet ik maar gewoon een muntje op gooien ofzo :{
Haha dude, het is gewoon precies dezelfde game alleen dan veel mooier en meer gepolijst? Waarom zou je je allereerste ervaring vernachelen met een inferieure versie. Waarom zou je überhaupt een andere versie dan de PS4 versie spelen? Anders speel je de PS4 versie toch 2x uit. Heb je 2x de beste versie gespeeld en het geld voor de PS3 versie eruit. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:36:
[...]

Haha dude, het is gewoon precies dezelfde game alleen dan veel mooier en meer gepolijst? Waarom zou je je allereerste ervaring vernachelen met een inferieure versie. Waarom zou je überhaupt een andere versie dan de PS4 versie spelen? Anders speel je de PS4 versie toch 2x uit. Heb je 2x de beste versie gespeeld en het geld voor de PS3 versie eruit. :P
Fuck. Ik heb hier geen argumenten meer tegen :F

PS4 versie it is! :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:54

TDB

Vrijdag schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:40:
[...]

Fuck. Ik heb hier geen argumenten meer tegen :F

PS4 versie it is! :9
Neem dan meteen de PS4 PRO! ;)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
TDB schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:41:
[...]

Neem dan meteen de PS4 PRO! ;)
* Vrijdag kijkt op zijn rekening....

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
<knip> dit staan we niet langer toe op het forum vanwege slechte ervaringen in het verleden met niet nagekomen afspraken e.d. :)

[ Voor 73% gewijzigd door Grotman op 04-01-2018 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:53

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Vrijdag schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:55:
[...]

* Vrijdag kijkt op zijn rekening....

;(
De mijne voor 285 in duitsland bij de MM gekocht...

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Zojuist een PS4 pro besteld via bol.com.

Wou voor Uncharted 4 gaan, leek mij een tof spel maar zag op de website van de Mediamarkt dat deze bij mij is uitverkocht. Jammer! Leek mij een toffe game om mee te starten.

Misschien maar kijken voor Fallout 4. Hoop morgen de PS4 binnen te krijgen dus wil er dan wel een disc in duwen natuurlijk (wat vervolgens ook een game op start :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:51
R0y. schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:25:

Wou voor Uncharted 4 gaan, leek mij een tof spel maar zag op de website van de Mediamarkt dat deze bij mij is uitverkocht. Jammer! Leek mij een toffe game om mee te starten.

Misschien maar kijken voor Fallout 4. Hoop morgen de PS4 binnen te krijgen dus wil er dan wel een disc in duwen natuurlijk (wat vervolgens ook een game op start :9 ).
Uncharted 4 moet je zeker kopen! Doe jezelf echter een plezier en speel eerst de 3 vorige delen.
Fallout 4 is een heel toffe game, ook al kreeg die behoorlijk veel kritiek.
Ik kan je wel vertellen dat Fallout waarschijnlijk 1 van de slechtsdraaiende games op de ps4 is,maar laat je daar niet door afknappen.
Have fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of kijk even in de store. Zat aanbiedingen tegenwoordig. Kun je meteen iets aanschaffen b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

V&A aangeboden: Uncharted 4: A Thief's End, PlayStation 4

Voila! Lijkt me een net prijsje. ik zou snel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Anton.net schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:29:
[...]

Uncharted 4 moet je zeker kopen! Doe jezelf echter een plezier en speel eerst de 3 vorige delen.
Fallout 4 is een heel toffe game, ook al kreeg die behoorlijk veel kritiek.
Ik kan je wel vertellen dat Fallout waarschijnlijk 1 van de slechtsdraaiende games op de ps4 is,maar laat je daar niet door afknappen.
Have fun ;)
bram1984 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:49:
[...]

Of kijk even in de store. Zat aanbiedingen tegenwoordig. Kun je meteen iets aanschaffen b
Zojuist Uncharted 4 used bij de GameMania geserveerd voor €18,- . Zag dat hij in de store €25,- was maar heb toch liever een fysieke versie ook i.v.m. doorverkoop later.

Ga op mijn gemakje is naar de vorige delen kijken :Y.

Edit:
Thanks maar ik wil morgen graag direct aan de slag, dat snap je misschien wel :9

[ Voor 19% gewijzigd door R0y. op 04-01-2018 17:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R0y. schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:57:
Thanks maar ik wil morgen graag direct aan de slag, dat snap je misschien wel :9
Sure do :) En voor die drie euro meer zou ik ook geen dag langer wachten. Pik gelijk ff HZD op als je bij de Gamemania bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0y. schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:57:
[...]

[...]

Zojuist Uncharted 4 used bij de GameMania geserveerd voor €18,- . Zag dat hij in de store €25,- was maar heb toch liever een fysieke versie ook i.v.m. doorverkoop later.

Ga op mijn gemakje is naar de vorige delen kijken :Y.

Edit:

[...]

Voor alles over de 30,- die ik nooit moeite qua doorverkoop. Die leveren doorgaans rond en tientje op, dus dan liever digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Campaign van Star Wars Battlefront II is wel tenenkrommend slecht tot nu toe.. goedkope zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Origins schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:43:
Campaign van Star Wars Battlefront II is wel tenenkrommend slecht tot nu toe.. goedkope zooi.
Wat had je verwacht dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Nog wel iets van enig plezier in die game, maar dit is klaar.
Mooie is dat deze game van mijn backlog afgaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Origins op 04-01-2018 18:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik game niet voor mijn plezier, ik game om mijn backlog te verkleinen }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:55:
Ik game niet voor mijn plezier, ik game om mijn backlog te verkleinen }:O
Wel goed lezen he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Origins schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:51:
[...]

Nog wel iets van enig plezier in die game, maar dit is klaar.
Mooie is dat deze game van mijn backlog afgaat.
En dan moet je bedenken dat EA een story driven Star Wars game was aan het maken. (Zoals Uncharted)
Dat project gaat echter niet door, omdat dat niet is "wat de gamers willen". ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OK, je had enig plezier ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Anton.net schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:56:
[...]

En dan moet je bedenken dat EA een story driven Star Wars game was aan het maken. (Zoals Uncharted)
Dat project gaat echter niet door, omdat dat niet is "wat de gamers willen". ;w
Als ik zie wat een crap EA maakt de laatste tijd. dan maar beter dat ze de stekker eruit hebben getrokken.
Zonde want het is een wereldje met veel mogelijkheden.
Geef dan de rechten maar aan een andere ontwikkelaar als je zelf er niets mee doet.

@-SaveMe- Ook niet, ik had de hoop dat het mij enige plezier zou bieden, maar zelfs dat is het niet.
Ik speel de games om het plezier, als het niets aan is dan stop ik er gewoon mee.
Als ik het verder zou spelen om het uitspelen dan komen we op jouw post aan }:O

[ Voor 5% gewijzigd door Origins op 04-01-2018 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Origins schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:02:
[...]
Als ik zie wat een crap EA maakt de laatste tijd. dan maar beter dat ze de stekker eruit hebben getrokken.
Zonde want het is een wereldje met veel mogelijkheden.
Geef dan de rechten maar aan een andere ontwikkelaar als je zelf er niets mee doet.
Die game zou gemaakt worden onder leiding van Amy Hennig Zij heeft de Uncharted serie bedacht bij Naughty Dog. Volgens mij kon EA hier dus een prima game afleveren hoor.
Achja, ik ben toch erg benieuwd naar A Way Out.. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anton.net op 04-01-2018 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Anton.net schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:11:
[...]

Die game zou gemaakt worden onder leiding van Amy Hennig Zij heeft de Uncharted serie bedacht bij Naughty Dog. Volgens mij kon EA hier dus een prima game afleveren hoor.
Achja, ik ben toch erg benieuwd naar A Way Out.. :)
'
Met alleen een goede schrijver kom je er niet, er is veel meer nodig om een game goed te laten werken uiteraard ;)
Amy vertrouw ik wel, maar EA niet meer. ;)

@bram1984 hoe vond je de campaign van Battlefront?

[ Voor 5% gewijzigd door Origins op 04-01-2018 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:43:
Zitten wel wat leuke stukjes in, maar hij viel mij ook tegen over het algemeen. Grafisch ook matig op een aantal stukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:22:
[...]

Zitten wel wat leuke stukjes in, maar hij viel mij ook tegen over het algemeen. Grafisch ook matig op een aantal stukken.
lol, ik had je net getagged. :+
Jep inderdaad, zonde game had potentie, maar heb bij de campaign het idee, van wat moesten we na de lootboxen, de multiplayer nog meer doen... ohja een campaign.

[ Voor 22% gewijzigd door Origins op 04-01-2018 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:22:
[...]

lol, ik had je net getagged. :+
Jep inderdaad, zonde game had potentie, maar heb bij de campaign het idee, van wat moesten we na de lootboxen, de multiplayer nog meer doen... ohja een campaign.
Die Frostbite SP'S vallen me sowieso allemaal tegen. Die gasten kunnen dat gewoon niet, lijkt wel. Battlefield is ook zo ongelooflijk kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:25:
[...]

Die Frostbite SP'S vallen me sowieso allemaal tegen. Die gasten kunnen dat gewoon niet, lijkt wel. Battlefield is ook zo ongelooflijk kut.
Bijzonder inderdaad..ME:A was nog wel redelijk, maar weet ook niet wat daar op een gegeven moment gebeurt is.
EA even op het lijstje van not to buy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:44
De laatste goede Single Player game van EA is Unravel. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:02:

@-SaveMe- Ook niet, ik had de hoop dat het mij enige plezier zou bieden, maar zelfs dat is het niet.
Ik speel de games om het plezier, als het niets aan is dan stop ik er gewoon mee.
Als ik het verder zou spelen om het uitspelen dan komen we op jouw post aan }:O
Ah! Mea culpa. Dan had ik het verkeerd begrepen. Ik speel ook geen games als ik ze niet leuk vind. Ik probeer te voorkomen dat ik die games aanschaf, maar soms heb je wel eens pech :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:08:
[...]

Ah! Mea culpa. Dan had ik het verkeerd begrepen. Ik speel ook geen games als ik ze niet leuk vind. Ik probeer te voorkomen dat ik die games aanschaf, maar soms heb je wel eens pech :/
Geen probleem :+
Jouw Elex ziet er wel goed uit, alleen is de combat redelijk clunky, leeft de wereld een beetje in deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
bram1984 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:25:
[...]

Eh... BF1 gespeeld? De SP van BF4 is matig, maar die van BF1 is eigenlijk best aardig.
Jumpman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:56:
De laatste goede Single Player game van EA is Unravel. :)
Eens. _O_

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Origins schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:20:
[...]

Geen probleem :+
Jouw Elex ziet er wel goed uit, alleen is de combat redelijk clunky, leeft de wereld een beetje in deze game?
De combat is inderdaad een beetje clunky, maar als je het eenmaal doorhebt werkt het wel tof. Tof is ook dat de game erg moeilijk is. Duurt lang voordat je echt sterk wordt en zelfs dan kunnen enemies je one-two shotten. Ik vind de wereld super. Dat mooie verticale gevoel wat alle PB games hebben. Het heeft niet de polish van een AAA game, maar ik vind de wereld erg tof om te exploren, ook omdat je eigenlijk een wereld hebt die half post apocalyptic is en half classic fantasy. Questen is ook erg tof, je moet echt nadenken bij wat je doet, en niet klakkeloos alle dialoogopties maar afgaan en alle quests accepteren en uitvoeren. En zeker in het begin gaan de dingen vaak anders dan je dacht. Ik houd zelfs een log bij naast de game met plekken waar ik nog naar terug moet, etc (bijvoorbeeld omdat de monsters daar nog te sterk zijn).
En er is geen level cap, dus als je alles doet en veel explored enzo kun je lekker door blijven levelen :)

Er is een grote patch op komst, met veel fixes en als het goed is pro support. Als die er is kan ik de game van harte aanbevelen aan liefhebbers van old skool RPGs :)

EDIT

handig onderstaande, vanaf de PS4 direct naar trophies zoeken en snel switchen tussen twee apps:
11.[...]
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4646/39213700241_1408956d78_c.jpg
Speaking of rarity, if you need a little help to unlock that Trophy that is driving you mad use the feature “Search Internet” in the quick menu by pressing the Options button on the name of the Trophy. This will automatically perform a Google search on the PS4 browser which makes it very easy to quickly read a guide (or watch a YouTube video about it) and go straight back to the action using the little trick detailed in pt.12…

12. Quick swap between apps
Double tap on the PS button to switch instantly between the last two applications that you were using. This trick works if you are playing a game and using native PS4 apps at the same time, such as PS4 browser, PS Store, What’s New, Live from PlayStation, Capture Gallery, PS Video, Communities, Events, Trophies and PS Plus hub.

[ Voor 27% gewijzigd door -SaveMe- op 04-01-2018 20:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Vandaag aan Persona 5 begonnen. Nooit een groot JRPG fan geweest, maar dit wilde ik toch door alle goede reviews toch proberen. Ik moet zeggen, het begin is echt magisch en ik werd volledig in de wereld getrokken, mede dankzij de fenomenale art-direction. Ergens kreeg ik een beetje het magische OoT gevoel van 20 jaar geleden, veelbelovend begin :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe details over God of War 4 uit Game Informer:
Combat:

-Combat is based on prioritizing enemies, it's not as chaotic as in the past. For example certain enemies are resistant to Leviathan which is Kratos Axe, others are impossible to stagger.
-Use of your surroundings is important to get through combat scenarios. Gives players a few different choices in completing combat scenarios.
-Leviathan is can be thrown to freeze certain enemies and a button needs to be pushed to summon it back to you.
-Not sure if this was known, but there's no jump button
-Shield is used to parry and as well in melee combat
-Arteus (Kratos' Son) is an extension of Kratos moveset, can be used to attack certain enemies by pushing the square button.
-While not being directed in combat Aretus will rain arrows on enemies which will increase their stun meter, once they are stunned Kratos can grab the enemies and either rip them apart or use them as weapons. The example given is a specific enemy creates an area of effect attack that launches the rest of the enemies in the air

Traversal:
-No more jumping or swimming
-Kratos and Arteus use boats to traverse the environment when appropriate

Upgrade System:
-Skills, armor, weapons can all be upgraded
-Uses some type of crafting system that the developers are being tight lipped about
-Can craft different types of armor
-Skill upgrades and crafting of armor applies to Arteus as well
-There are rune slots on the axe that can change the properties of the weapon for both light and heavy attack

Weapons:
-Being tight lipped about other weapons appearing in the game, but say that the Axe and Shield are the star of the show.

Miscellaneous
-They wanted to get away from the destroy all Gods mentality that they had in previous God of Wars so they Made Kratos more vulnerable. The only time he really goes insane in combat is during Spartan Rage where he starts demolishing characters with just his fists.
-After Ascension it was hard to get the higher ups to sign off onto another God of War game, they were pretty much done with the franchise, Cory had to pitch something great and fresh in order to get the game greenlit.
-Cory speaking about the future of God of War mentions the Mayan Era or the Egyptian Era
-Cory mentions he wants this new direction of God of War to reach way more people and go into Uncharted and Assassins Creed levels and to grow the franchise
Bron: https://www.resetera.com/...former-new-details.14349/

Early 2018 release dus.
Pagina: 1 ... 51 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)