"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Ben ik nou gek of zat die "Search internet" functie er al een tijdje in? Er handig in ieder geval-SaveMe- schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:29:
[...]
…
EDIT
handig onderstaande, vanaf de PS4 direct naar trophies zoeken en snel switchen tussen twee apps:
[...]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik dacht gelezen te hebben dat Pro support er inmiddels in zat?-SaveMe- schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:29:
[...]
Er is een grote patch op komst, met veel fixes en als het goed is pro support. Als die er is kan ik de game van harte aanbevelen aan liefhebbers van old skool RPGs
[...]
http://www.thesixthaxis.c...d-resolution-on-xbox-one/
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik weet niet wat jij onder een high-end PC verstaat, maar de PC versie zou toch echt mooier moeten zijn (betere AA, betere draw distance, betere reflecties, hogere framerate en ga zo maar door) dan de console versie.lennox-06 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:39:
Gta V nog nooit zo lekker soepel gespeeld. Had hem destijds op mijn high-end pc en het oogt even mooi. Het blijf mij verbazen dat er eigenlijk geen grafische verschillen zijn op fullhd.
Mijn vermoeden is dat het toverwoord 'destijds' is. GTA5 is toch al weer wat jaren oud? 3-4 ofzo?bram1984 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:16:
[...]
Ik weet niet wat jij onder een high-end PC verstaat, maar de PC versie zou toch echt mooier moeten zijn (betere AA, betere draw distance, betere reflecties, hogere framerate en ga zo maar door) dan de console versie.
En de zaken die jij opnoemt zullen vast opvallen als je een DF vergelijkings video kijkt, maar niet als je op je gemakkie aan het gamen bent.......denk ik
10 second ninja DONE
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik ga er vanuit dat die verschillen er destijds ook waren.Sagat schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:25:
[...]
Mijn vermoeden is dat het toverwoord 'destijds' is. GTA5 is toch al weer wat jaren oud? 3-4 ofzo?
En de zaken die jij opnoemt zullen vast opvallen als je een DF vergelijkings video kijkt, maar niet als je op je gemakkie aan het gamen bent.......denk ik
Maar het zou mij ook niet direct opvallen verder, maar zeggen dat er "geen grafische verschillen" zijn op FHD, is natuurlijk kul.
Dat was 2 jaar geleden de gtx980ti met i7 3770k, 16gbram.bram1984 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:16:
[...]
Ik weet niet wat jij onder een high-end PC verstaat, maar de PC versie zou toch echt mooier moeten zijn (betere AA, betere draw distance, betere reflecties, hogere framerate en ga zo maar door) dan de console versie.
Ja leuk die 60fps met betere aa en draw distance maar het speelde nooit zo vloeiend als op de ps4. Je had framedrops ook al zet te je de graphics omlaag. Plus die prijs van die videokaart kan nooit gerechtvaardigd zijn als ik de graphics zo vergelijk met een ‘simpele’ console.
Dan was er iets mis met je systeem. Mijn 970 draaide alles vloeiend op high settings (zag er nog steeds beter uit dan de PS4) en haalde stabiel 60 fps.lennox-06 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:31:
[...]
Dat was 2 jaar geleden de gtx980ti met i7 3770k, 16gbram.
Ja leuk die 60fps met betere aa en draw distance maar het speelde nooit zo vloeiend als op de ps4. Je had framedrops ook al zet te je de graphics omlaag. Plus die prijs van die videokaart kan nooit gerechtvaardigd zijn als ik de graphics zo vergelijk met een ‘simpele’ console.
Edit: dat was zelfs op 1440p
Nee hoor, je had soms momenten dat hij inkakte op 55-57fps. Dat hadden mijn vrienden ook. Ik heb liever 30fps vloeiend. Ik ga niet met een videokaart van 600 euro met de settings spelen die jij speelde natuurlijk. Mijne zaten wel iets hoger, ik had die kaart niet om op het niveau te gamen van een gtx970.Uffeltje schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:33:
[...]
Dan was er iets mis met je systeem. Mijn 970 draaide alles vloeiend op high settings (zag er nog steeds beter uit dan de PS4) en haalde stabiel 60 fps.
maar ik stop even met de discussie. is niet echt relevant meer.
[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 05-01-2018 10:48 ]
Het JRPG stuk ziet er op zich prima uit, maar ik vind het erg jammer dat ze van het Pokémon-stijltje van deel 1 afgestapt zijn. Nu voelt het meer als een "'Tales of' feat. Pikmin" met een RTS element. En dat stukje spreekt me niet echt aan, om eerlijk te zijn... Toch, ik ben benieuwd wat er mee gedaan wordt en of het verhaal een beetje goed in elkaar steekt. Want dat was toch het sterke punt van NNK1.bram1984 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:16:
Een voor de mensen die het interesseren:
[video]
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Verwijderd
#HorizonZeroDawn, #GTSport, Shadow of War, Injustice 2 and more join the January Sale line-up on PlayStation Store today. Here’s the full list of additions:
https://blog.eu.playstati...january-sale/#sf178330615
Nieuwe games met korting is gunstig voor de 2018 kortingsjagers.
Kijk eens hierbram1984 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:16:
Een voor de mensen die het interesseren:
[video]
Die patch is aangekondigd maar is er nog steeds niet. Ik wacht er al dik twee weken op!NikkiNailz schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:03:
[...]
Ik dacht gelezen te hebben dat Pro support er inmiddels in zat?
http://www.thesixthaxis.c...d-resolution-on-xbox-one/
Zal wel kloppen. Maar ik wist niet dat je zo direct naar een trophy kon zoekn. Erg handig idd. Al heb ik eigenlijk altijd een iPad bij de hand, dus zal ik het niet zoveel gebruiken denk ikJasphur schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:21:
[...]
Ben ik nou gek of zat die "Search internet" functie er al een tijdje in? Er handig in ieder geval
En nieuwe deals in de Januari Sale, oa Frozen Wilds voor 12,99. Meer hier. Season pass voor Shadow of War is nog steeds teveel, dus die laat ik mooi nog ff zitten
[ Voor 14% gewijzigd door -SaveMe- op 05-01-2018 11:42 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik heb NNK1 nooit gespeeld, maar zou graag eens een PS4 remaster daarvan spelen. Ik ben een groot fan van de Studio Ghibli films en deel 1 was in samenwerking met die studio gemaakt. Deel 2 niet meer, mede daardoor ook het verschil in stijl. Denk dat ik NNK2 dan ook laat schieten.Grumpmeister schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:45:
[...]
Het JRPG stuk ziet er op zich prima uit, maar ik vind het erg jammer dat ze van het Pokémon-stijltje van deel 1 afgestapt zijn. Nu voelt het meer als een "'Tales of' feat. Pikmin" met een RTS element. En dat stukje spreekt me niet echt aan, om eerlijk te zijn... Toch, ik ben benieuwd wat er mee gedaan wordt en of het verhaal een beetje goed in elkaar steekt. Want dat was toch het sterke punt van NNK1.
Hmm..Frozen Wilds is wel aantrekkelijk nu he.... had mezelf voorgenomen niks te kopen de eerste maanden, maar nu twijfel ik toch wel-SaveMe- schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:12:
[...]
Kijk eens hier
[...]
Die patch is aangekondigd maar is er nog steeds niet. Ik wacht er al dik twee weken op!![]()
[...]
Zal wel kloppen. Maar ik wist niet dat je zo direct naar een trophy kon zoekn. Erg handig idd. Al heb ik eigenlijk altijd een iPad bij de hand, dus zal ik het niet zoveel gebruiken denk ik
En nieuwe deals in de Januari Sale, oa Frozen Wilds voor 12,99. Meer hier. Season pass voor Shadow of War is nog steeds teveel, dus die laat ik mooi nog ff zitten
Is Shadow of War een aanrader met al die lootbox-issues? Ik vond de eerste wel goed, maar heb soms moeite die op te starten als ik een tijdje eruit ben geweest. Zit nu vast in Shadow of Mordor waar je die warchiefs over moet nemen. Ik slacht liever zeg maar
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Frozen Wilds is echt een no-brainder voor € 12,99. Daar krijg je gemiddeld een uur of 15 gameplay voor en 10 uur als je alleen de story volgt. Deze wil je ook gewoon spelen met dit weer en niet in de zomer.Dundave1909 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:34:
[...]
Hmm..Frozen Wilds is wel aantrekkelijk nu he.... had mezelf voorgenomen niks te kopen de eerste maanden, maar nu twijfel ik toch wel
Is Shadow of War een aanrader met al die lootbox-issues? Ik vond de eerste wel goed, maar heb soms moeite die op te starten als ik een tijdje eruit ben geweest. Zit nu vast in Shadow of Mordor waar je die warchiefs over moet nemen. Ik slacht liever zeg maar
Edit: Nioh is nu trouwens 2 tientjes in de Store voor Plus leden. Er zijn hier toch wat mensen die maar geen goedkope versie konden vinden? Go for it.
[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 05-01-2018 13:11 ]
Voor mij toch wel het spel waar ik echt enorm naar uitkijk:
Dragon Ball FighterZ
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Zolang deze via het primaire account/de primaire console is aangeschaft, lijkt me dat dit gewoon hetzelfde werkt als met volledige games.-Nexus- schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:42:
Weet iemand of je die Frozen Wilds kan delen in je account,of is die account gebonden.
In het xbox topic toevallig over gesprokenhenkyyyyyyy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:20:
Ik hoor niemand over de nieuwe Dragon Ball game?
Dragon Ball FighterZ
[video]
10 second ninja DONE
Nouja ik was vroegaah groot Street Fighter, Mortal Kombat en ook Teenage Mutant Ninja Turtles Fighter fanhenkyyyyyyy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:20:
Dragon Ball FighterZ
[video]
Maar het kan me allemaal echt niet meer boeien.. Misschien omdat ik veel ouder ben, misschien omdat er tegenwoordig veel meer entertainende spellen zijn? Geen idee..

Bedankt heb het gekocht het werkt gewoon.bram1984 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:45:
[...]
Zolang deze via het primaire account/de primaire console is aangeschaft, lijkt me dat dit gewoon hetzelfde werkt als met volledige games.
Mja, eigenlijk wel, maar heb nog 3 gekochte games klaar liggen. Ik wacht toch nog maar evenbram1984 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:09:
[...]
Frozen Wilds is echt een no-brainder voor € 12,99. Daar krijg je gemiddeld een uur of 15 gameplay voor en 10 uur als je alleen de story volgt. Deze wil je ook gewoon spelen met dit weer en niet in de zomer.
Voor de controller gaat het me om de nacon vs de razer en qua hoofdtelefoon wil ik graag het comfort en het nut van surround eens testen om een beslissing te maken. Dingen kosten toch al snel 100 euro.
Mag je zoiets terugsturen bij een webshop? Of zijn er nog winkels waar je dit wel kan proberen?
De enige waar ik een paar headsets kon testen was gamemania, maar dat was met een demofilmpje, dus kon nog surround niet testen bijvoorbeeld (en de platinum headset zat er ook niet tussen).
Verwijderd
Veel reviews en ervaringen op het internet opzoeken over de artikelen waar je in geïnteresseerd bent.
Vandaag maar eens de overgebleven trophies halen voor de platinum, maar die komt waarschijnlijk pas in de loop van het weekend binnen. Daarna beginnen aan de Batman Telltale (thanks psplus) en deze ook maar platinum doen dan als we toch bezig zijn.
Januari is goed begonnen voor mij
Uncharted the Nathan drake collection.
Uncharted 4
The Witcher 3 G.O.T.Y edition
Fallout 4 G.O.T.Y
Horizon Zero Dawn complete edition
Final Fantasy XV
Dus ik ben voorlopig wel even zoet.
Rise of the Tomb Raider, The Division en Battlefield 1 moet ik ook nog mee aan de slag.
Ben er op dag 1 bij.henkyyyyyyy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:20:
Dragon Ball FighterZ
[video]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zier er nog steeds erg bruut uit, maar ik ga hem ws toch skippen. Misschien ooit voor een very nice price
Het ligt aan jou, je bent een oude zuurpruim gewordenpoor Leno schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:21:
[...]
Nouja ik was vroegaah groot Street Fighter, Mortal Kombat en ook Teenage Mutant Ninja Turtles Fighter fan
Maar het kan me allemaal echt niet meer boeien.. Misschien omdat ik veel ouder ben, misschien omdat er tegenwoordig veel meer entertainende spellen zijn? Geen idee..
(weet niet hoe oud je bent, maar als 40-er gok ik dat je of jonger bent, of als je ouder bent dan dat dan klopt het
Nee smaken veranderen uitteraard. Ik vind het genre nog wel leuk. Maar het is eigenlijk heel vervelend, om er echt goed in te worden (wat ik overgens absoluut NIET ben) moet je eigenlijk dagelijks een fighting game spelen, en daarnaast ook matches bekijken, stratgieen verzinnen, leren, combo's trainen etc etc, lijkt wel werken
Als je het casual doet en je komt zo iemand tegen.......dan duurt het potje in ieder geval niet lang
Maar als je tegen iemand van gelijk niveau speelt en je wint echt verdiend, dat voelt fantastisch.
[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 05-01-2018 18:17 ]
10 second ninja DONE
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb even geen antwoord op jouw vragen maar wel alvast een heads up> als je met die Razer controller de Raiju bedoelt, die lijkt op het eerste gezicht enorm goed gebouwd te zijn maar ik heb zelf op anderhalve maand tijd al 2 gloednieuwe Raiju's terug gestuurd met hetzelfde probleem. De tweede keer heb ik mijn geld terug gevraagd btw...Yohsoog schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:58:
Ik ben zowel voor een nieuwe controller als een headset aan het uitkijken, maar hoe doen jullie dat om eens uit te proberen? Er zijn natuurlijk minder winkels waar je die dingen letterlijk kan vastnemen of opzetten.
Voor de controller gaat het me om de nacon vs de razer en qua hoofdtelefoon wil ik graag het comfort en het nut van surround eens testen om een beslissing te maken. Dingen kosten toch al snel 100 euro.
Mag je zoiets terugsturen bij een webshop? Of zijn er nog winkels waar je dit wel kan proberen?
De enige waar ik een paar headsets kon testen was gamemania, maar dat was met een demofilmpje, dus kon nog surround niet testen bijvoorbeeld (en de platinum headset zat er ook niet tussen).
Niet mijn filmpje maar wel exact hetzelfde probleem dus go figure...
Time is never wasted when you're wasted all the time.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Zijn dat deze: http://www.gamegear.be/co...f.p.s.-dominator-mod-packbram1984 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:45:
@Yohsoog Mocht het je om de paddles gaan: kijk ook eens naar de FPS Strikepack. Veel goedkoper en uitwisselbaar tussen controllers. Gebruik deze zelf al een jaar ofzo. Heel tevreden mee.
Ziet er wel interessant uit
Het is waarschijnlijk mijn straf voor het willen kopen van CoD.....
Knap lullig. Trieste figuren ook. Vooral omdat t om zo een laag bedrag gaat, heeft aangifte nauwelijks zin.dvdkiwi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:11:
Kiwi wil ook eens een keer een spel kopen op Marktplaats, gelijk opgelicht
Ze hebben op marktplaats toch een niew soort beveiliging? Dat je geld niet direct bij de “koper” is.
Zelf koop ik alles via tweakers. FF reputatie Check en dan overmaken. Nooit issues mee gehad.
PSN ID Binloading_nl
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Yep dat is 'm. Echt heel relaxed. In shooters heb ik altijd springen en reload eronder zitten zodat mijn duimen niet van de sticks hoeven.Vrijdag schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:06:
[...]
Zijn dat deze: http://www.gamegear.be/co...f.p.s.-dominator-mod-pack
Nu bezig met AC en rechter paddle is freerunnen terwijl de linker bukken/omlaag klimmen is. Gewoon fijn dat je dan de camera kan blijven besturen. Je kan ze on-the-fly toewijzen aan andere knoppen. Ook de D-pad bijvoorbeeld. Of R/L3.
Jezus. Wat belachelijk duur voor zo'n opzetstukjeVrijdag schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:06:
[...]
Zijn dat deze: http://www.gamegear.be/co...f.p.s.-dominator-mod-pack

En is eigenlijk ook wel een beetje cheaten als je zo'n ding online gebruikt ...
[ Voor 14% gewijzigd door -SaveMe- op 05-01-2018 21:52 ]
Trucje: Doe net of je het betreffende spel wil ophalen. Als de verkoper zijn adresgegevens heeft gemaild, geef je aan dat je het alsnog wil laten verzenden (omdat je band lek is bijvdvdkiwi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:11:
Uiteraard kun je alsnog opgelicht worden. Maar de kans is toch een stuk kleiner. Aangezien jij zijn adres hebt.
Koop ook vrijwel nooit op marktplaats.
Maar als ik wel iets wil kopen gebruik ik de bovenstaande methode.
Tot nu toe heeft het altijd gewerkt
Welkom bij de club. Knap lullig. Marktplaats is helaas geen Tweakers.dvdkiwi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:11:
Het trucje van @Sefaex kan wel helpen, maar trap er niet in als ze op een onmogelijke plek wonen (Texel bv.).
Leergeld, gelukkig een bescheiden bedrag.
Zal ik je een geheimpie vertellen ?harley2009 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 09:24:
vandaag via marktplaats uncharted 4 opgehaald voor 10 euro. Heb het spel nog nooit gespeeld, en wat ik lees over dit spel is het de 10 euro zeer zekers waard.
Maar voor de ultieme ervaring zou je eigenlijk ook deel 1, 2 en 3 moeten spelen.
De Uncharted trilogie is momenteel in de aanbieding in de Amerikaanse Playstation Store voor $10.
https://store.playstation...02320_00-UNCHARTEDTRILOGY
Yep, 3 games voor $10.

Top game! Daar ga je geen spijt van krijgen.harley2009 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 09:24:
vandaag via marktplaats uncharted 4 opgehaald voor 10 euro. Heb het spel nog nooit gespeeld, en wat ik lees over dit spel is het de 10 euro zeer zekers waard.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Eerste indruk icm uncharted 4; prachtig! Is een mooi spel en zeker met een dolby systeem is het een erg toffe ervaring.
Waar ik wel tegen aan liep was het verbinden met het LAN, gaf een melding dat mijn DNS niet goed was. Als ik deze statisch instelde werkte het ook niet. De netwerk test liet zien dat intern alles ok was en dat hij netjes een IP kreeg enkel naar buiten toe lukte het niet. WiFi werkte zonder problemen. Vandaag eens in de router duiken ( figuurlijk he!
De ps4 staat nu in een dicht TV meubel ( Ikea besta ) en als ik speel doe ik het deurtje open maar voor de zekerheid zal ik toch wat gaten aan de achterkant boren zodat hij zijn warme lucht kwijt kan. Het kastje staat namelijk niet helemaal tegen de muur ivm een ledprofiel aan de achterkant.
Zijn er trouwens nog deals voor PlayStation plus actief? Kon niet zo snel een interessante vinden namelijk.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Nog altijd goedkoper dan een Scuff of die andere modellen (die overigens ook bedraad zijn). Ik heb 'm overigens cadeau gekregen. Die van mij komt uit de VS toen ze nog niet in de EU verkrijgbaar waren. Toen was 'ie sowieso een stuk goedkoper. Het mappen is daarbij een stuk sneller en simpeler en als je controleert stuk gaat, zet je 'm gewoon op een andere.-SaveMe- schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:50:
[...]
Jezus. Wat belachelijk duur voor zo'n opzetstukjeEn dan nog bedraad ook nog
En is eigenlijk ook wel een beetje cheaten als je zo'n ding online gebruikt ...
Paddles is op zich niet cheaten, maar die mods wel inderdaad. Nog nooit iets mee gedaan zelf. Geen idee hoe ik ze niet gebruiken ook.
PSN id: NL_SToRM
Het gaat inderdaad om de paddles, maar oa. ook om een wat grotere controller te hebben (xbox controller lag me altijd beter in de hand dan de kleiner PS controller). 60 euro voor paddles tov 100 voor een hele controller vind ik dan ook niet zo heel goedkoop hoor.
Reviews heb ik zeker gelezen, maar zo'n dingen echt eens in de hand of op het hoofd zetten is toch nog iets anders.
@R0y. toch vervelend als ze later komen wanneer je er op aan het wachten bent
Relaxt. Heb hem ook sinds een paar dagen, maar de wheel stand wordt pas maandag geleverd. Alle zelf gefabriceerde tussenoplossingen werkten tot nu toe niet. Beetje jammerSToRM666 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:39:
Gisteren is mijn G29 aangekomen, dus vandaag maar eens testen met GT Sport
[ Voor 8% gewijzigd door lowman83 op 06-01-2018 11:30 ]
PSN ID = LowmanTD
Kan dit beamen. Heb deze ook sinds paar maanden, was omgerekend €40 via Amazon UK incl verzending. Gebruik het standaard met shooters. De paddles zijn echt een verademing en liggen eeeerg fijn (in tegenstelling tot Scuffs, die liggen toch zo niet ergonomisch). En kabeltje is iets van 3 meter ofzo, lang zat!bram1984 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:45:
@Yohsoog Mocht het je om de paddles gaan: kijk ook eens naar de FPS Strikepack. Veel goedkoper en uitwisselbaar tussen controllers. Gebruik deze zelf al een jaar ofzo. Heel tevreden mee.
[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 06-01-2018 12:05 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Voor de liefhebber een kleine sfeer impressie...
[ Voor 12% gewijzigd door -SaveMe- op 06-01-2018 12:23 ]
Ziet er prima uit, game staat op mijn verlanglijstje.-SaveMe- schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:21:
Even gestopt met Elex, heb de indruk dat ik nu hard ga en wil graag nog wel een stuk kunnen spelen met de Pro patch. Anders heb ik de game uit voordat die er is.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Ik zit nu in een gebied waar ik tegen allemaal robots vecht met mijn 2-handerMerdera schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:31:
[...]
Ziet er prima uit, game staat op mijn verlanglijstje.
Kappen nou met al die interessante games. Heb al zo weinig tijd over.-SaveMe- schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:21:
Even gestopt met Elex, heb de indruk dat ik nu hard ga en wil graag nog wel een stuk kunnen spelen met de Pro patch. Anders heb ik de game uit voordat die er is.
[...]
Is deze titel een beetje te vergelijken met Fallout?
Een beetje wel. Je speelt in een wereld (Magalan) die aan het opkrabbelen is na een meteor inslag. Er zijn grofweg 4 groeperingen op deze planeet; De beserkers (die geloven in magie en speelt als een klassieke fantasy RPG met zwaarden en bijlen, etc), de outlaws (stel randdebielen met gunsGeteisem schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:53:
[...]
Kappen nou met al die interessante games. Heb al zo weinig tijd over.![]()
Is deze titel een beetje te vergelijken met Fallout?
Dan zijn er Nog de Albs, de slechterikken van het verhaal. Oppermachtig, emotieloos en moderne techniek is hun arsenaal. Aan de speler een weg in deze wereld te vinden en te bepalen wie en wat de juiste koers is voor de planeet!
EDIT
Let op, het levelling/skill systeem is heel anders dan je gewend bent van andere games zoals dit. Als je hier level op gaat kun je niet automatisch een nieuwe skill aanwijzen. Ten eerste zul je er de juiste attribute punten voor moeten hebben, ten tweede moet je dan naar een specifieke trainer gaan en ten derde moet je dan ook nog betalen om die skill te leren. Hardcore PB style
[ Voor 13% gewijzigd door -SaveMe- op 06-01-2018 13:04 ]
Klinkt interessant zeker omdat ik nogal van de Sci-fi ben. Gaat in ieder geval op de wishlist deze.-SaveMe- schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:00:
[...]
Een beetje wel. Je speelt in een wereld (Magalan) die aan het opkrabbelen is na een meteor inslag. Er zijn grofweg 4 groeperingen op deze planeet; De beserkers (die geloven in magie en speelt als een klassieke fantasy RPG met zwaarden en bijlen, etc), de outlaws (stel randdebielen met guns) en de clerics (gelovigen die het moeten hebben van techniek, robots en plasma guns, e.d.) Als speler kun je je aansluiten bij een van deze drie factions. Maar in principe kun je alles gebruiken mits je er de skills en attributes voor hebt. Je bent als berseker dus niet gebonden aan zwaarden en bijlen, maar je kunt ook guns, rocket launchers, plasma rifles, etc gebruiken. Deze mix van wapens e.d. maakt de game redelijk uniek.
Dan zijn er Nog de Albs, de slechterikken van het verhaal. Oppermachtig, emotieloos en moderne techniek is hun arsenaal. Aan de speler een weg in deze wereld te vinden en te bepalen wie en wat de juiste koers is voor de planeet!
Let op, je begint in het gedeelte van de beserkers, dus het begin voelt nogal klassiek aan. Je eerste wapens zullen toch een zwaard of bijl zijn. Maar je bent vanaf het begin geheel vrij om te gaan en staan waar je wil en dus bijvoorbeeld direct naar een van de andere factions te gaan. Enige 'beperking' is dat er veel monsters zijn die way overpowered voor je zijn, maar dat blijft een tijd zoGeteisem schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:05:
[...]
Klinkt interessant zeker omdat ik nogal van de Sci-fi ben. Gaat in ieder geval op de wishlist deze.
Visueel erg gelikte Bullet hell. Merk dat mijn skills uit de resogun tijd al bijna zijn verdwenen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Vermoed dat de datum niet klopt.. Maar je weet nooit.
Ik zag het deze morgen ook al.harley2009 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:05:
https://nl.pepper.com/aan...ps4xbox-one-44-euro-58853
Vermoed dat de datum niet klopt.. Maar je weet nooit.
Ik twijfel om te kopen, maar ga toch maar wachten.
Het gaat echter sowieso een topgame worden, dat zeker...
31 maart is een placeholder, het lijkt me onmogelijk dat een nederlandse webshop de release date weet.
Het gaat om Rockstar he...
Maart lijkt me sowieso wat vroeg. Rond mei zou kunnen, maar ik denk eerder aan september ofzo.
Ik heb Red Dead 1 nooit gespeeld, en zie er een beetje tegenop om de ps3 opnieuw boven te halen. Balen dat er nooit een remaster is gekomen
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Anton.net schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:17:
[...]
Ik twijfel om te kopen, maar ga toch maar wachten.
Het gaat echter sowieso een topgame worden, dat zeker...
Heb een Scuf Impact, die is wel degelijk draadloos...bram1984 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:23:
[...]
Nog altijd goedkoper dan een Scuff of die andere modellen (die overigens ook bedraad zijn). Ik heb 'm overigens cadeau gekregen. Die van mij komt uit de VS toen ze nog niet in de EU verkrijgbaar waren. Toen was 'ie sowieso een stuk goedkoper. Het mappen is daarbij een stuk sneller en simpeler en als je controleert stuk gaat, zet je 'm gewoon op een andere.
Paddles is op zich niet cheaten, maar die mods wel inderdaad. Nog nooit iets mee gedaan zelf. Geen idee hoe ik ze niet gebruiken ook.
Als je er nog meer voor over hebt en graag de vorm van de Xbox fijn vind, maar wel de sticks op een normale plek (lees: zoals op de DualShocks) okay vindt dan kan een Scuf Impact iets voor je zijn!Yohsoog schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:03:
@bram1984 @Phase @Verwijderd bedankt voor de reacties, zeker goed om te weten van het nadeel van de Raiju.
Het gaat inderdaad om de paddles, maar oa. ook om een wat grotere controller te hebben (xbox controller lag me altijd beter in de hand dan de kleiner PS controller). 60 euro voor paddles tov 100 voor een hele controller vind ik dan ook niet zo heel goedkoop hoor.

[ Voor 37% gewijzigd door Aenea op 06-01-2018 19:02 ]
Dit is een game die ik gewoon lekker haal bij de lokale gameshop. Die moet tijdens de launch zo snel mogelijk in mijn PS4 zitten.-SaveMe- schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:31:
Ik wacht wel met preorderen van RDR2 als de release vast staat. Ik denk eerder aan het najaar ...
Zou fijn als Rockstar snel een datum bekend maakt.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 08-10 23:50
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Rockstar is altijd goed in het spaarzaam zijn met nieuws en trailers. Maar ik hoop wel dat we binnenkort meer te zij krijgen van RDR2
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Zou kunnen.Lennart- schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:49:
Ik heb via ShopTo de PS4 Pro bundel aangeschaft, net als Overcooked. Nu zat er daar een code bij om de DLC te downloaden, maar hij geeft een foutmelding 'Ongeldige code of verlopen'. Komt dit doordat het een game uit de UK is?
Even een UK account aanmaken, account op primaire zetten....
En je kunt de betreffende DLC gewoon op je Nederlandse account spelen.
Ik wil hem ook op launch in mijn PS4, maar ik bestel hem pas als de release date zeker is (en de eventuele edities). En ik heb goede ervaringen met webshops. Altijd op of zelfs voor release in huis. Gemak dient de mensGovertNL schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:59:
[...]
Dit is een game die ik gewoon lekker haal bij de lokale gameshop. Die moet tijdens de launch zo snel mogelijk in mijn PS4 zitten.
Zou fijn als Rockstar snel een datum bekend maakt.
Scuf Impact, beste controller ooit.Aenea schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:00:
[...]
Heb een Scuf Impact, die is wel degelijk draadloos...
[...]
Als je er nog meer voor over hebt en graag de vorm van de Xbox fijn vind, maar wel de sticks op een normale plek (lees: zoals op de DualShocks) okay vindt dan kan een Scuf Impact iets voor je zijn!
[afbeelding]
Net ff op die site gekeken. Damn, wat een prijzen. Die scuff impact custom is inclusief VAT over de 200 €

Lijken me wel fijne controllers, maar way overkill als je niet echt online speelt. Die paddles kunnen wel handig zijn. Alleen zijn ze nu wel of niet draadloos. Ik ga niet meet een draadje zitten, das zo 1990
Intern is het een dualshock 4 V2, met wat aanpassingen en een extra moederbordje voor de paddles. Dus 100% draadloos te gebruiken.-SaveMe- schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 22:35:
[...]
Net ff op die site gekeken. Damn, wat een prijzen. Die scuff impact custom is inclusief VAT over de 200 €![]()
Lijken me wel fijne controllers, maar way overkill als je niet echt online speelt. Die paddles kunnen wel handig zijn. Alleen zijn ze nu wel of niet draadloos. Ik ga niet meet een draadje zitten, das zo 1990
Dat is dan wel weer nice. Maar te duur voor mij, game bijna nooit online en bij singleplayer games red ik me zo ook wel ... Ga wel nog een extra dualshock v2 kopen (heb nu een v1 en een v2, die v1 gaat maar uurtje of 6 mee op een batterij). Ik wil deze gaan kopencolorsone schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 22:37:
[...]
Intern is het een dualshock 4 V2, met wat aanpassingen en een extra moederbordje voor de paddles. Dus 100% draadloos te gebruiken.

Die vind ik echt erg mooi
Dat heb ik ook wel eens gehad, bij mij lag het aan het feit dat mijn ps4 dwars in het kastje stond. Daardoor kon de controller niet direct goed verbinding maken met de ps4. Ook is het belangrijk dat er geen voorwerpen in de lijn van jouw ps4 en de controller tussen zitten die het signaal van de Bluetooth blokkeren.BlackBarryNL schreef op zondag 7 januari 2018 @ 04:27:
Hebbeb jullie soms ook met de ds4 dat hij soms niet reageert heel even? Heb het soms bij fifa als ik in de menu zit of iets aan mijn team wil veranderen? ik zit zo een metertje of 4 van mijn ps pro af is toch niet zo ver? gaat trouwens om de v2 en een ps pro.
Ooh ziet er leuk uit! Hou wel van dit soort arcade style shmups. Ken je geometry wars toevallig en zo ja, zijn deze games een beetje te vergelijken?YakuzA schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:07:
Eergisteren Nex Machina gekocht voor een 10 EU in de store.
Visueel erg gelikte Bullet hell. Merk dat mijn skills uit de resogun tijd al bijna zijn verdwenen
10 second ninja DONE
Gave controller!!-SaveMe- schreef op zondag 7 januari 2018 @ 00:00:
[...]
Dat is dan wel weer nice. Maar te duur voor mij, game bijna nooit online en bij singleplayer games red ik me zo ook wel ... Ga wel nog een extra dualshock v2 kopen (heb nu een v1 en een v2, die v1 gaat maar uurtje of 6 mee op een batterij). Ik wil deze gaan kopen
[afbeelding]
Die vind ik echt erg mooi
Ik wil nog al eens met mijn voeten op de poef zitten, merk wel dat het signaal dan af en toe verstoord wordt inderdaad. Hetzelfde had ik als de kat op schoot zat.ljwilliam88 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 07:09:
[...]
Ook is het belangrijk dat er geen voorwerpen in de lijn van jouw ps4 en de controller tussen zitten die het signaal van de Bluetooth blokkeren.
Straks moet ik nog netjes rechtop gaan zitten tijdens het gamen, het zal toch niet zeker?
Ik heb al een magneet op tafel gelegd om het bluetooth signaal af te buigen maar dat helpt niet
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 07-01-2018 10:44 ]
Ik lees in het RDR2 topic hier op GOT dat een mogelijke datum is gelekt op een Deense website: 8 juni.Chaoss schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:05:
Die datum is zeker een placeholder maar ik denk niet dat de game pas in september of najaar komt. Origineel stond de release al voor najaar 2017 en dit is reeds uitgesteld naar voorjaar 2018.
Rockstar is altijd goed in het spaarzaam zijn met nieuws en trailers. Maar ik hoop wel dat we binnenkort meer te zij krijgen van RDR2
Link naar het GOT topic.
Ik twijfel om 'm te pre-orderen voor die 44 euro wat ik nu voorbij zie komen. De prijs is erg aantrekkelijk. Zeker gezien het feit dat GTA heel erg lang voor 59 euro te koop was vanaf release. GTA heb ik niet, maar de setting in RDR2 spreekt me wel heel erg aan. Wat me tegenhoud is dat ik nu nog niet weet hoeveel focus er ligt op het single-player deel en hoeveel focus op het multi-player deel. MP is nu niet iets waar ik behoefte aan heb.
PSN ID: MrMichel_75
Zou het wel handig vinden als ik een tobo&muis kan aansluiten. Zit toch achter mijn bureau.
Meer specifiek heb ik het hier over. Heb zo'n setje besteld maar nog niet ontvangen.Vrijdag schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:16:
Ik ken wel Xim als idee, geen ervaring mee trouwens.
Zou het wel handig vinden als ik een tobo&muis kan aansluiten. Zit toch achter mijn bureau.
Op het plaatje zie je een tweetal printjes, een usb adapter en een printje met arduino chip en micro usb aansluiting. De eerste sluit je samen met een ps4 controller, het stuurtje (of keyboard en muis) aan op een normale pc. Het tweede printje op de ps4. Op de normale pc draait een stukje opensource software die de vertaling regelt tussen het stuurtje (of keyboard en muis) en de PS4 controller, waarna die vertaalde commando's razendsnel doorgeven worden aan de ps4. De PS4 denkt gewoon dat de commando's afkomstig zijn van de originele controller. Dat is tenminste zoals ik het begrepen heb.
Op youtube staan ook wel een aantal video's over gimx, kijk maar eens.
Als het werkt zou het een leuk en goedkoop alternatief zijn voor een PS4 stuur, want ik heb geen >200 euro liggen voor een echt PS4 stuur. Dan kun je wel aan de gang blijven.
[ Voor 44% gewijzigd door grun93 op 07-01-2018 13:14 ]
ik vond de singleplayer van RDR1 echt geweldig. ik verwacht dat 2 net zo, of waarschijnlijk beter zal zijn.MisterMichel schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:58:
[...]
Ik lees in het RDR2 topic hier op GOT dat een mogelijke datum is gelekt op een Deense website: 8 juni.
Link naar het GOT topic.
Ik twijfel om 'm te pre-orderen voor die 44 euro wat ik nu voorbij zie komen. De prijs is erg aantrekkelijk. Zeker gezien het feit dat GTA heel erg lang voor 59 euro te koop was vanaf release. GTA heb ik niet, maar de setting in RDR2 spreekt me wel heel erg aan. Wat me tegenhoud is dat ik nu nog niet weet hoeveel focus er ligt op het single-player deel en hoeveel focus op het multi-player deel. MP is nu niet iets waar ik behoefte aan heb.
Op zich vind ik de Rockstar singleplayers altijd wel geweldig, maar ik haat het dat ze zo lopen te kloten met objectives uit elkaar leggen. Ja de missie is dan 10 minuten langer en soms wordt er nog wat gesproken, maar het is zo onnodig. Elke missie begint standaard minimaal 1 kilometer vanaf de plek waar je eigenlijk moet zijn en eindigt ook minimaal 1 kilometer verderop. Ik mag hopen dat je ala Assassins Creed Origins je paard op cruise control kunt zetten, want ik heb het nu wel zo'n beetje gehad met die mechanic. Ja je SP duurt daardoor 30 uur langer dan nodig, maar het voegt voor mij echt totaal niks toe. Ook de controls mogen wel wat minder houterig, want de laatste jaren is Rockstar koning in het gebruiken van een net-niet-controllerschema met irritante zaken zoals knoppen blijven drukken om te rennen en whatnot. En ik zou het ook leuker vinden als ze een keer de lock-on mechanic loslaten, want de hele SP is daardoor een stuk minder boeiend imoharley2009 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:56:
[...]
ik vond de singleplayer van RDR1 echt geweldig. ik verwacht dat 2 net zo, of waarschijnlijk beter zal zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 07-01-2018 13:27 ]
Waar ik trouwens achter kwam is dat je games zoals fortnite zonder ps plus online kan spelen!
Vind het jammer dat ik die ps plus aanbiedingen net ben mis gelopen. Hoe is de trend qua aanbiedingen? Is dat enkel met kerst en black friday? Had ik maar een glazen bol...
Die Scuf's zijn draadloos! En je kan ze ook ergens anders bestellen hoor! Heb er zelf eentje bij GameGear in België gekocht, had 'm lekker snel in huis (volgende dag of dag daarna, weet ik niet meer zeker) en had toen een aanbieding, waren ze €159,99. Alsnog veel geld, daar niet van! Maar absoluut geen spijt van! Het om je heen kunnen kijken terwijl je aan het springen bent in bv. Destiny, of mikken terwijl je iemand aan het reviven bent. Echt ontzettend handig!-SaveMe- schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 22:35:
[...]
Net ff op die site gekeken. Damn, wat een prijzen. Die scuff impact custom is inclusief VAT over de 200 €![]()
Mee eens! Alhoewel het ook wel handig is voor single player games hoor! En je raakt er nogal snel aan gewend, dus X is nu voor mij altijd een paddle click...-SaveMe- schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:02:
@Aenea Dat ze voor online shooters handig zijn geloof ik goed! Voor singleplayer is het tuurlijk ook handig, maar minder noodzakelijk en kun je met een gewone controller prima uit de voeten ...
Vind wel dat er 1 nadeel aan zit aan zo'n Scuf controller! Dat ik niet zo'n oranje bv. kan kopen nu want zal 'm dan toch niet vaak gebruiken
Voorheen kocht ik allerlei kleurtjes, heb een witte, zwarte, rode, blauwe gehad (ingeruild bij de PS4 -> Pro actie van GameMania omdat de sticks het rubber van losliet van de zwarte die ik had)!
Haha, achja...
Luxe problemen heAenea schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:08:
[...]
Voorheen kocht ik allerlei kleurtjes, heb een witte, zwarte, rode, blauwe gehad (ingeruild bij de PS4 -> Pro actie van GameMania omdat de sticks het rubber van losliet van de zwarte die ik had)!
Haha, achja...
[ Voor 24% gewijzigd door -SaveMe- op 07-01-2018 14:10 ]
Je kunt ook kijken naar Drivehub van Collective Minds. Daarmee kun je bijna elk stuur werkend krijgen op de PS4/Xbox One.grun93 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:39:
[...]
Meer specifiek heb ik het hier over. Heb zo'n setje besteld maar nog niet ontvangen.
Op het plaatje zie je een tweetal printjes, een usb adapter en een printje met arduino chip en micro usb aansluiting. De eerste sluit je samen met een ps4 controller, het stuurtje (of keyboard en muis) aan op een normale pc. Het tweede printje op de ps4. Op de normale pc draait een stukje opensource software die de vertaling regelt tussen het stuurtje (of keyboard en muis) en de PS4 controller, waarna die vertaalde commando's razendsnel doorgeven worden aan de ps4. De PS4 denkt gewoon dat de commando's afkomstig zijn van de originele controller. Dat is tenminste zoals ik het begrepen heb.
Op youtube staan ook wel een aantal video's over gimx, kijk maar eens.
Als het werkt zou het een leuk en goedkoop alternatief zijn voor een PS4 stuur, want ik heb geen >200 euro liggen voor een echt PS4 stuur. Dan kun je wel aan de gang blijven.
Je sluit je ds4 controller erop aan, je stuur en een accessoire. Je pc heb je dus niet nodig. Volgens mij simuleert hij ook een echt stuur en geen controller, wat nauwkeuriger zou moeten zijn. Geen idee of dat zo is, ik heb hem om Fanatec csr elite pedalen icm een G29 stuur te kunnen gebruiken. En dat werkt perfect.
Volgens mij heb je hem voor 100 euro en eventueel nog inklaringskosten, omdat hij alleen vanuit Amerika verzonden kan worden.
Iets duurder dan jouw oplossing denk ik, maar werkt hier ideaal.
Bedankt, ik kende die nog niet. Als mijn oplossing niet werkt is het een mooie reserve.kesj schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:29:
Iets duurder dan jouw oplossing denk ik, maar werkt hier ideaal.
Dit topic is gesloten.
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken